• 123.

    בלוחמה בשטח בנוי...חבל (ל''ת)

    בהיסטוריה תמיד הפסידו, 01/01/09 15:50

  • 122.

    עם כל ה''כבוד'' לחמאס

    היסטוריון, 31/12/08 16:27

    אתם שוכחים שמדובר בצה''ל
    אותו צה''ל שכבש את עזה כולה יחד עם כל חצי האי סיני והגדה המערבית בכמה ימים,
    אותו צה''ל שהדף את כל צבאות ערב במלחמת יום כיפור ורדף אחריהם עמוק לתוך שיטחם,
    אותו צה''ל שגרש את עראפת מלבנון לטוניס יחד עם כל מחבלי הפת''ח

    יש להם מרגמות ? גם לנו.
    יש להם נ''ט ? לנו יש מסקרי''ם
    יש להם מנהרות תופת ? לנו יש נאפלמים
    יש להם 20,000 לוחמים ? לנו יש יותר.

    זה לא טיול בפארק, אבל זה אפשרי אם רק נרצה.

    צה''ל עדיין יותר חזק מארגון הטרור הקיקיוני הזה.

    פעם חיי אזרחים קדמו לחיי חיילים,
    היום הממשלה דואגת קודם לחיילים ולא משנה שמליון אזרחים חיים במקלט.

  • 121.

    הם נראים כמו חיילים!!!! תחליפו תמונה!!!! (ל''ת)

    אבאלה, 31/12/08 10:13

  • 120.

    לפעמים נראה שהתקשורת מגוייסת לצד השמאלי של הפוליטיקה. (ל''ת)

    אביתר, 30/12/08 15:52

  • 119.

    הדלק מוזל-לתשומת ליבכם....... (ל''ת)

    גפרורי, 30/12/08 15:38

  • 118.

    Saddams forces on border with Kuwait were finished off in a half an

    hour from helicopters, then bulldozers covered, 30/12/08 15:03

    them up in the rubble, However, they are still sitting and waiting for the bloody very bloody battle, underground chained to the bunkers like the syrians in 67'.
    Such diversion tactics are nothing new. And to keep them guessing, is not a bad idea. it only weakens them as far as concentration of their forces, fershteist my friend. By the way, how much is the enemy paying you, huh.

  • 117.

    If you continue to insert such articles, we will boycott your (ל''ת)

    paper., 30/12/08 14:57

  • 116.

    Right on! my friend. These writers are TRAITORS.

    And to these TRAITORS!, 30/12/08 14:55

    If you recall how Saddam was pathetically waiting for the American ground forces while they dug themselves in, but the forces never came, fershteist. There are many ways to skin a cat, and you are nothing but a TRAITOR, discussing such issues in front of the enemy. If I would have it my way, you would have a mishpat tzvai sadeh, and have you put in front of a firing squad, for aiding and abetting the ENEMY. I hope you get it.

  • 115.

    חמאס עם שיתוף פעולה בשמאלנים כולל קדימה ואמריקה

    משה, 30/12/08 14:34

    רוצים להרוג חיילינו ואזרחינו. מבצע חם שחיילינו כבש עזה כ''כ מהר, במקום להשאיר אותם ולכבוש עזה, ברק הוציא אותם. חוץ שנתנו רפיח להמצריים לשמור, ברק נתן להם מאה מיליון שקל לפני שבועיים. ברק אמר על עצמו הוא ילד רע והתוצאות אזרחינו מופקרים להריגה. עכשיו מנסה לעשות לבנון שניה. ולהגיד לאזרחים חייבים לחזור לגבול 67 . איך שיהיה ברק גמר הכרירה שלו. בזכות נ-נח שהוא הבעל הבית האמיתי בעולם יהיה ניסים ונפלאות.

  • 114.

    מאמר מיותר ! למי בעצם הוא מיועד ? הצבא לא יודע זאת ?

    שרגא רפאל , 30/12/08 13:50

    התשובה היא שהוא מיועד להחליש את כושר קבלת החלטות בדרגים הגבוהים שלנו ולאותת לאויב שאין להם מה לפחד, שום כניסה קרקעית לא תתבצע.
    גם אם זה נכון אין צורך לכתוב על כך,בחמאס קוראים כל מה שכתוב ומושמע בתקשורת.
    שוב בפעם המי יודע, מתבקשת התקשורת לרסן את עצמה.
    ניראה שלא למדה לקח ממלחמת לבנון השניה.

    • הוא לא מיועד למקבלי ההחלטות

      דון קורטיזון , 31/12/08 05:24

      הוא מיועד אלינו.
      בכדי שאנו נמות מפחד לגבי מה שיקרה לאחינו לבנינו ולאבותינו. ונרים קול זעקה שימנע ממקבלי ההחלטות "להקריב" את חיילנו בחדירה קרקעית פנימה.
      זה מאמר שנועד להחליש את רוחנו. זה הכל.
      אנחנו יודעים את כל זה.
      מה שהשמאלנים המטופשים לא מבינים, זה שזאת בדיוק הסיבה מדוע אנו חייבים להיכנס באבי אביהם ולא הסיבה מדוע לברוח. רק להיות ערוכים ומוכנים יותר ולא לזלזל ביכולותיהם.

  • 113.

    צה''ל כולנו איתכם ואלוהים איתכם תביאו לנו את השקט (ל''ת)

    שחר, 30/12/08 13:33

  • 112.

    מאיפה כל המידע הזה?

    רחל, 30/12/08 13:20

    קשה להאמין שהאינפורמציה המפורטת בכתבה זו באשר לכוחו של החמאס היא כל כך נכונה ומדויקת. אני מקוה שהעיתונאים כפופים בשעה קשה זו לעובדות ולמה שהצבא יודע ולא לספקולציות שונות ומשונות. אם אינפורמציה זו היא פרי ספקולציות - אז אנא מכם, רדו מאיתנו ותנו לצה''ל לנצח. כי מה שלא יהיה - צה''ל ינצח. אתם העיתונאים במשך כל השנה מבלבלים את המח ומחלישים אותנו, אז אנא לפחות כעת תתבטאו כמה שפחות ואם ישנן ידיעות, לפחות שתהיינה מבוססות.

  • 111.

    עזרה ואירוח לתושבי הדרום

    דוד, 30/12/08 13:14

    בימים אילו כאשר אלפי ישראלים תושבי הדרום מופגזים ללא הרף, אתר הומלס מזמין את הציבור לפתוח את הלב והבית ולארח משפחות מהדרום - אם יש לכם חדר פנוי, נכס שכרגע לא מושכר או איזה צימר מפנק - כאן תוכלו לפרסם את הצעות האירוח שלכם
    http://www.homeless.co.il/herum/

  • 110.

    לא להכנס !!!!!!!רק להפציץ ( כנסו כל החיילים)

    חייל משוחרר, 30/12/08 13:08

    מה שיפה בתמונה שהביגוד הצבאי שולם ע''י ישראל ....ושהנשק גם ניתן ע''י רבין ופרס....למה חיילי צהל לא יכולים גם לקבל את הציןד

  • 109.

    לא להכנס !!!!!!!רק להפציץ ( כנסו כל החיילים)

    חייל משוחרר, 30/12/08 13:08

    מה שיפה בתמונה שהביגוד הצבאי שולם ע''י ישראל ....ושהנשק גם ניתן ע''י רבין ופרס....למה חיילי צהל לא יכולים גם לקבל את הציןד

  • 108.

    לא להכנס !!!!!!!רק להפציץ ( כנסו כל החיילים)

    חייל משוחרר, 30/12/08 13:04

    מה שיפה בתמונה שהביגוד הצבאי שולם ע''י ישראל ....ושהנשק גם ניתן ע''י רבין ופרס....למה חיילי צהל לא יכולים גם לקבל את הציןד

    • פחדן

      אכבניח, 30/12/08 15:24

      פחדן

  • 107.

    נקווה שבאמת הפעם צה"ל ידע לתת תשובות

    אלדו , 30/12/08 13:02

    ולא כמו במלחמת לבנון השניה שהיו רק התרברבויות .
    אסור לזלזל באף אוייב ולא מנצחים מלחמה לפני שהתחיל קרב אחד אפילו .
    צריך להכות בהם בכל הכלים שיש להיזהר ממנהרות תת קרקעיות בהם מסתתרים רוב מחבלי חמאס .

  • 106.

    צבא יש אחד יש לגבות אותו! צריך סבלנות ולא תבוסתנות (ל''ת)

    יאללה ימין סהרורי יש דם! לרקוד!! הופ הופ הופ הופ, 30/12/08 12:57

  • 105.

    אולי העיתונאים מפחדים... אנחנו לא!

    Jרי מפקד זרוע היבשה , 30/12/08 12:52

    ואני מדבר בתור חייל מילואים בתפקיד לוחם...

    די כבר עם ההפחדות!

  • 104.

    עם ישראל מכיר בדיוק את הפושעים שהביאו את החאמאס על ישראל (ל''ת)

    חוק העונשין תשל'ז סימן ב' בגידה, 30/12/08 12:45

  • 103.

    האיש שאחראי הוא ש ר ו ן !!!!! הוא וויסגלאס וחבר פושעיו!!!!

    אפרים, 30/12/08 12:42

    תאמרו את האמת
    גרוש היהודים מעזה הוא הגורם למלחמה הזו
    חלק מהתהליך הנשלט רק בידי שמים!!!!!הוא דו''ח של רבש''ע
    לישראלים חסרי דעת , חסרי אמונה וחסרי חזון!!!!!
    תוצאות המלחמה הזו יהיו תג המחיר לשב''כ, לצה''ל למשטרת הגרוש ולכל מי שהרים ידו ושרף בתי כנסת בישראל!!!!!

  • 102.

    חייל !! קצין !! בכניסה לעזה זכור שאת הביצורים בנו שם במלט שסיפק ברק (ל''ת)

    בסיוע לבני ואולמרט הפושעים, 30/12/08 12:36

  • 101.

    ואכן צהל פוחד להכנס קרקעית לעזה. גם שר הביטחוןן והרמטכ''ל פוחדים (ל''ת)

    לאן הגענו, 30/12/08 12:21

    • Why are you baiting for a gound war, you can clean a chimney, without (ל''ת)

      necessarily from the inside, you idiot., 30/12/08 15:09

    • נ פחד הוא דבר טבעי צבא עשית בכלל גיבור מקלדת גדול (ל''ת)

      c, 30/12/08 15:27

  • 100.

    תקשורת תבוסתנית, שליחי האויב

    א.ק, 30/12/08 12:10

    כה לחי למס. 88
    כתבים צמאי פרסום - האם אתם חושבים שהצבא לא יודע מה מחכה לו ?!
    למה להכניס פאניקה ומורך לב בעם הזה ובצבא ????

    מספיק לשרת את האויב, הספיק לנו מכם עם החיזבאללה !!!!!!!!!

  • 99.

    היום רואים שכל הזמן נתניהו צדק !!!!!!!

    שלמה מאור , 30/12/08 12:10

    האחראים נרדמו בשמירה ובישלו הסכם רגיעה שסיפק שקט תעשייתי לחמאס להתחמש, להתאמן, להתבצר ולחפור מנהרות. ביבי צדק- להלן דברי נתניהו היום בכנסת ישראל : "אין אומה בתבל שהיתה נוהגת אחרת, אין עם שהיה מתאפק זמן כה רב, זמן רב מידי!מזה שנים חברי ואני אומרים שההתנתקות תוליד מדינת טרור. מזה שנתיים אנו קוראים לנטוש את מדיניות ההבלגה ולאמץ מדיניות של התקפה. מזה חודשים אנו אומרים שהרגיעה היא אשליה, שצריך לעבור מפאסיביות לאקטיביות..."

  • 98.

    שאלה ל 77 איך נכנסים ל BBC או CNN? (ל''ת)

    avyb , 30/12/08 12:10

  • 97.

    כדי שחליה לא יפגע סתם פלסטינאי , חייל צה''ל לא צריך לסכן את חייו. (ל''ת)

    להכנס בהם בלי חשבון!!, 30/12/08 11:56

  • 96.

    הקסדות שלהם לא משופצרות !!! (ל''ת)

    עד מתי, 30/12/08 11:55

  • 95.

    ת ה י ל י ם נגד כל החמאס והאויב , ה' ישמור את חיילינו

    ים, 30/12/08 11:42

    תהילים פרק קכא
    א שִׁיר, לַמַּעֲלוֹת:
    אֶשָּׂא עֵינַי, אֶל-הֶהָרִים-- מֵאַיִן, יָבֹא עֶזְרִי.
    ב עֶזְרִי, מֵעִם יְהוָה-- עֹשֵׂה, שָׁמַיִם וָאָרֶץ.
    ג אַל-יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ; אַל-יָנוּם, שֹׁמְרֶךָ.
    ד הִנֵּה לֹא-יָנוּם, וְלֹא יִישָׁן-- שׁוֹמֵר, יִשְׂרָאֵל.
    ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ; יְהוָה צִלְּךָ, עַל-יַד יְמִינֶךָ.
    ו יוֹמָם, הַשֶּׁמֶשׁ לֹא-יַכֶּכָּה; וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה.
    ז יְהוָה, יִשְׁמָרְךָ מִכָּל-רָע: יִשְׁמֹר, אֶת-נַפְשֶׁךָ.
    ח יְהוָה, יִשְׁמָר-צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ-- מֵעַתָּה, וְעַד-עוֹלָם.

    תהילים פרק קמב
    א מַשְׂכִּיל לְדָוִד;
    בִּהְיוֹתוֹ בַמְּעָרָה תְפִלָּה.
    ב קוֹלִי, אֶל-יְהוָה אֶזְעָק; קוֹלִי, אֶל-יְהוָה אֶתְחַנָּן.
    ג אֶשְׁפֹּךְ לְפָנָיו שִׂיחִי; צָרָתִי, לְפָנָיו אַגִּיד.
    ד בְּהִתְעַטֵּף עָלַי, רוּחִי-- וְאַתָּה, יָדַעְתָּ נְתִיבָתִי:
    בְּאֹרַח-זוּ אֲהַלֵּךְ-- טָמְנוּ פַח לִי.
    ה הַבֵּיט יָמִין, וּרְאֵה-- וְאֵין-לִי מַכִּיר:
    אָבַד מָנוֹס מִמֶּנִּי; אֵין דּוֹרֵשׁ לְנַפְשִׁי.
    ו זָעַקְתִּי אֵלֶיךָ, יְהוָה:
    אָמַרְתִּי, אַתָּה מַחְסִי; חֶלְקִי, בְּאֶרֶץ הַחַיִּים.
    ז הַקְשִׁיבָה, אֶל-רִנָּתִי-- כִּי-דַלּוֹתִי-מְאֹד:
    הַצִּילֵנִי מֵרֹדְפַי-- כִּי אָמְצוּ מִמֶּנִּי.
    ח הוֹצִיאָה מִמַּסְגֵּר, נַפְשִׁי-- לְהוֹדוֹת אֶת-שְׁמֶךָ:
    בִּי, יַכְתִּרוּ צַדִּיקִים-- כִּי תִגְמֹל עָלָי.

    • זהו שלא. שים את אלוהים בצד. הוא לא בדיוק פקטור בעניין. (ל''ת)

      קול הצדק, 30/12/08 13:17

  • 94.

    חמאס - לא צבא ולא מיומן.

    א., 30/12/08 11:38

    ראינו את העליבות של ''לוחמי'' חמאס לפני תשעה וחצי חודשים במבצע ''חורף חם''. הם צווחו וברחו. אל תגזימו - זה אוסף טרוריסטים פנאטים אבל לא צבא ולא מאומן.

    • אימנו אותם ועוד אריך לפי השיר ידים למעלה על הראש על הכתפיים אחד שתים ש

      שמאלן קיצוני, 30/12/08 12:54

      וש

  • 93.

    בשום אופן לט להכניס חי''ר

    ארז, 30/12/08 11:33

    המלחמה אכן צודקת, וצריך להנחית עליהם מכה קשה מהאויר. המטרה צריכה ליהיות שטח סטרילי תוך מחיקת בתים שלהם, ולהכתיב תג מחיר לכל שיגור רקטה שלהם ימחקו עוד מספר בתים . אל לנו להתפתות ולהכניס חי''ר לשם כי התוצאה תיהיה מלחמת לבנון 2.

  • 92.

    מחדל של ברק ואולמרט שבהיאו אותנו חמצב זה (ל''ת)

    יוסף, 30/12/08 11:26

  • 91.

    השאלה איננה האם יהיו נפגעים או לא, ואפילו לא כמה נפגעים יהיו, השאלה

    אזרח, 30/12/08 11:25

    היא האם ננצח בסופו של יום, כלומר נשיג את המטרות שלנו ברצוע, ועד כמה מהר נעשה את זה.

    • לי נראה שניצחון בעזה - זה להחזיר את המצב למה שהוא היה לפני ההתנתקות

      מה דעתכם?, 30/12/08 12:59

      עזה תמיד היה קן צרעות, אבל יותר טוב שיהיו שם כמה עוגדות צה''ל שמגינים על הישובים יהודיים, מאשר יהיה ירי על ערים וישובים בארץ.

  • 90.

    ארור יהיה מי שיכניס את החיילים האלה לתופת!!כל המבצע הזה מלכתחילה נועד

    ג'ינג'י = ת''א, 30/12/08 11:15

    אך ורק לחזק את אבו צ'וסם ולא באמת
    על מנת להגן על תושבי הדרום!! שמונה שנים של רקטות טילים וקסאמים והמפיונרים שרון ואולמרט לא נקפו אצבע כעת הסיבות זה רק לחזק את אבו צ'וסם, לקדם את המפלגות הארורות בבחירות והמפיונר עומד בפני כתבי אישום ולכן מקווה שזה ידחה עד כדי שיקלו עליו!! הכל על חשבון חיי חיילי צה''ל הילדים והאזרחים בדרום!!
    ארור יהיה מי שבוחר במפלגות הארורות האלה!! רשימת הפשעים שלהם ארוכה מאוד והם לא לוקחים אחריות על הפשעים שלהם בעזות מצח ממשיכים לכהן!! אפילו על רצח אזרחים וחיילים במלחמת לבנון השנייה הם לא לקחו אחריות על אף טיפת דם!! הם סכנה לקיום העם היהודי סכנה למדינת ישראל סכנה לירושלים סכנה לרמת הגולן!!

    • חבל

      שלמה מאור , 30/12/08 11:43

      האחראים נרדמו בשמירה ובישלו הסכם רגיעה שסיפק שקט תעשייתי לחמאס להתחמש, להתאמן, להתבצר ולחפור מנהרות. ביבי צדק- להלן דברי נתניהו היום בכנסת ישראל : "אין אומה בתבל שהיתה נוהגת אחרת, אין עם שהיה מתאפק זמן כה רב, זמן רב מידי!מזה שנים חברי ואני אומרים שההתנתקות תוליד מדינת טרור. מזה שנתיים אנו קוראים לנטוש את מדיניות ההבלגה ולאמץ מדיניות של התקפה. מזה חודשים אנו אומרים שהרגיעה היא אשליה, שצריך לעבור מפאסיביות לאקטיביות..."

    • ג'ינג'י.אתה עדיין בתוך הקופסה?

      בני123 , 30/12/08 11:56

      תגיד,שכחת שבשבוע שעבר,כאשר "ההודנה" הסתיימה החמאס ירה טילים בכמות אדירה?הם הם הניחושלא תהיה תגובה או שהתגובה תהייה מינורית.
      הם הוזהרו חזור והזהר,משלא הפסיקו ,ישראל הגיבה.
      האם ,לדעתך,היינו אמורים לעבור על כך לסדר היום?
      צר לי,גיבוב השטויות שכתבת כאן הם תוצאה של תיסכול.קח כדור הרגעה ולך לישון שבוע -שבעויים.

    • דבר ראשות תירגע, דבר שני- מי זה לעזאזל אבו צ'וסם? (ל''ת)

      רונן אפלבוים , 30/12/08 15:53

  • 89.

    במלחמה כמו במלחמה

    מירון, 30/12/08 11:11

    להזהיר את התושבים ולמחוק את כל רבי הקומות פצצות של טונה לאורך צירי הטנקים להסיר כל איום של עלית טנקים ונגמשים על מטענים

  • 88.

    לא מפחדים ותפסיקו להפחיד

    אברהם, 30/12/08 11:08

    אני אומנם לא אצא להלחם במלחמה זו, אבל כבר אחי וגיסי נמצאים שם והלב איתם ועם כל חיילי צה''ל. אבל תפסיקו להפחיד את הציבור ולטעת בעם ישראל פחד מהנבלות האלה ואל תדאגו גברנו על מדינות שלמות לא נגבור על חיות אדם הקב''ה איתנו עם ישראל בהמוניו מאחורי הממשלה והצבא
    ''מי האיש הירא ורך הלבב ילך וישוב לביתו פן ימס את לבב אחיו''
    הזהרו בדבריכם ואל תתנו לאוייב המושחת לנצח אותנו מוראלית ומערכתית

  • 87.

    עזה כולה עיר אחת - נקו את השטח מעל - על תהמרו על חיילנו (ל''ת)

    די לטימטום, 30/12/08 11:03

  • 86.

    ברק חכם ולא יכניס את צה"ל קרקעית

    www.talktail.com , 30/12/08 10:52

    חמאס משתוקק שצה"ל יכנס ולכן צה"ל לא יכנס.

    ימשיכו לכתוש אותם מהאויר עד שהעולם יפסיק את המערכה.

    ממילא כניסה קרקעית לא תשפיע יותר מאשר המשך הטיפטוף האוירי.

    • אני לא סומך על חוכמתו של האיש לפעולת אינטרס אישי לקראת הבחירות (ל''ת)

      יצחק, 30/12/08 11:18

    • ממתי הפכת להיות פרשן צבאי? (ל''ת)

      בני123 , 30/12/08 12:00

  • 85.

    להפציץ אותם, להחריב להם עד שיתפכחו ויווכחו שמדינת ישראל תמשיך להתקיים.

    למחוק את עזה, 30/12/08 10:44

    לערבים מטרה אחת ויחידה - השמדת מדינת ישראל .
    ומי שחושב אחרת - טעות גדולה בידו. כך שאם אנחנו לא מתכוונים להתאבד, יש להראות להם מי פה כדי לנצח ולהישאר לתמיד בשטח.

  • 84.

    Yofi they are regular army

    ephi, 30/12/08 10:39

    much easy for IDF to smash them

  • 83.

    ברק וקדימה מהמרים על חיי חילי צהל בכדי לזכות בבחירות

    יצחק, 30/12/08 10:35

    אם היו פועלים נכון לפני שנתיים בחמאס אזיי לא היינו מהמרים על חיי צהל היום.

  • 82.

    לרכך לפני כניסה! חיילי צה''ל חשובים יותר מאזרחי עזה.................. (ל''ת)

    לרכך לפני כניסה, 30/12/08 10:34

  • 81.

    למה התקשורת מנסה באופן פיקטיבי להפחיד את הציבור?

    גור אריה, 30/12/08 10:33

    הרי ברור שהכתבים בתקשורת שמאלנים ובכל שאלה שלהם שומעים את הסטופר שהם רוצים לקצוב לצבא. הציבור בישראל מאוחד מאחורי המלחמה הזו ואף אחד לא יעצור את הצבא מלבצע את המשימה. אין לחמאס כבא תשתיות ימיות, מחילות רבות פוצצו וכל הפחדנים מסתתרים עמוק בפנים. מהיכן שהם יירו הם יקבלו פיצוצים ויש תכנית מסודרת ומתוחכמת לחסל אותם.

    אז תפסיקו להציג הפחדות שווא כי אף אחד לא קונה את זה.

  • 80.

    נשק שברק חימש אותם. (ל''ת)

    אלעד, 30/12/08 10:32

  • 79.

    אז הממשלה אמרו שביבי מפחידן-היום רואים שנתניהו צדק כל הזמן

    שלמה מאור , 30/12/08 10:25

    האחראים נרדמו בשמירה ובישלו הסכם רגיעה שסיפק שקט תעשייתי לחמאס להתחמש, להתאמן, להתבצר ולחפור מנהרות. ביבי צדק- להלן דברי נתניהו היום בכנסת ישראל : "אין אומה בתבל שהיתה נוהגת אחרת, אין עם שהיה מתאפק זמן כה רב, זמן רב מידי!מזה שנים חברי ואני אומרים שההתנתקות תוליד מדינת טרור. מזה שנתיים אנו קוראים לנטוש את מדיניות ההבלגה ולאמץ מדיניות של התקפה. מזה חודשים אנו אומרים שהרגיעה היא אשליה, שצריך לעבור מפאסיביות לאקטיביות..."

    • מדהים איך מאמיניו השוטים של ביבי לא מסוגלים להשתחרר ופשוט להביע תמיכה!

      איש ישראלי, 30/12/08 10:52

      הבנו שאתם חושבים שביבי ענק ומדהים אבל די כבר לאובססיה של הטוקבקים בעדו כאילו הוא פה האישיו.
      איבדתם כבר כל יכולת לבחון איזשהוא נושא בפני עצמו. כל דבר שאתם מסתכלים זה רק דרך הפריזמה של ביבי.

      ביבי היה רוה''מ כושל ושר אוצר טוב. אין זה אומר שהוא לא מתאים להיות שוב רוה''מ אך מדוע אתם עוסקים בכך בכזו קומפולסיביות? מה עובר עליכם? יש ממשלה שמנהלת כעת מלחמה עבור כל העם - תנו לה תמיכה ותפסיקו כל הזמן לומר ביבי ביבי ביבי - תהיינה מספיק אפשרויות לעשות כן לקראת יום הבחירות

      • חבל

        שלמה מאור , 30/12/08 11:42

        האחראים נרדמו בשמירה ובישלו הסכם רגיעה שסיפק שקט תעשייתי לחמאס להתחמש, להתאמן, להתבצר ולחפור מנהרות. ביבי צדק- להלן דברי נתניהו היום בכנסת ישראל : "אין אומה בתבל שהיתה נוהגת אחרת, אין עם שהיה מתאפק זמן כה רב, זמן רב מידי!מזה שנים חברי ואני אומרים שההתנתקות תוליד מדינת טרור. מזה שנתיים אנו קוראים לנטוש את מדיניות ההבלגה ולאמץ מדיניות של התקפה. מזה חודשים אנו אומרים שהרגיעה היא אשליה, שצריך לעבור מפאסיביות לאקטיביות..."

        • אז ביבי אמר! אז?

          גיל, מודיעין, 30/12/08 12:43

          כל משפט שני שיוצא מהפה שלו זה שקר גס ועבודה בעיניים.
          אז ביבי אמר! אז ?
          אני לא מאמין לאף מילה שיוצאת מהפה שלו.
          זו הסיבה שיועצי התקשורת שלו השביתו אותו ולא נתנו לו לפתוח פה ולענות לשאלות במסיבת העיתונאים לפני 3 ימים.

          גם בתור שר אוצר הוא היה גרוע!
          כל כך גרוע, שהפנסיות של כולנו נדפקו!!!
          במקום להשאיר את הפנסיות בטוחות, הוא הוציא אותן / הפריט וכ''ד וזה עבר למשחקי בורסה.

          תמשיכו ללכת אחרי ביבי ונראה לאן נגיע.

  • 78.

    תכנית שאול להפעיל עכשיו

    המפוקח, 30/12/08 10:18

    תכנית שאול באה להגן על ישובי עוטף עזה ועיקרה היא חיבור מערכת צבע אדום למערכות ירי ממוחשבות לעבר רצועת עזה שאותן יפעיל המחבל בצורה אוטומטית, יתרונות המערכת שנקראת על שם תושב שדרות שאול ב. בכך שיורה הקסם יודע שהוא במקביל לירי אותו הוא מבצע על ישראל הוא למעשה יורה גם על בני עמו הפלשתינאים נתון שיהווה שיקול בירי הקסם משטח הרשות

  • 77.

    כל הקוראים שיודעים אנגלית מתבקשים להציף בטוקבק בביביסי סיאנאנ וכולי (ל''ת)

    לתקן את ההזנחה הפושעת רבת השנים של ההסברה הישראלית, 30/12/08 10:17

    • דקה לפני שתגיבו...

      יועץ תקשורת, 30/12/08 10:48

      זכרו שהתלהמות, קללות ובכלל כל תגובה שאינה מתונה באופן הצגתה פוגעת במאמצי ההסברה שלנו ויוצרת נזק למדינת ישראל.

  • 76.

    מנטלית.. להפסיק להיות מאמא תרזה'' ולכסח לאט לאט (ל''ת)

    הבעיה העיקרית היא, 30/12/08 10:16

  • 75.

    צבא חמס מיומן בגלל ממשלה תבוסתנית שנתנה לו רגיעה בזמן שלא היה לו אויר

    לנשום,ולא היה לו נשק,ולא היו לו לוחמים, 30/12/08 10:08

    אז נתנו לו רגיעה שבה הוא הכניס נשק,אימן גייס ואימן לוחמים ועכשיו הוא צבא מאומן.כמו שידענו תמיד:ללא ממשלות ישראל לא היה יכול להתקיים הטרור הפלסטינאי.רק חבל על כל הניפגעים המיותרים שיהיו עכשיו ושלא היו ניפגעים אם היינו ניכנסים בהם לפני חצי שנה,במקום הרגיעה,בזמן שהם היו מוכים וחסרי יכולת והתחננו לרגיעה.ואנחנו אמרנו את זה אז,לא רק עכשיו לאחר מעשה.אבל ממשלה חסרת דרך וחסרת מוסר מגדילה ומחזקת את אירגוני הטרור כתוצאה מחוסר יכולת מנטלית של חבריה לבצע את תפקידם.פחדנות ושכל רפוי שדמביא צרות וניפגעים מיותרים לעם היהודי.

  • 74.

    לא להיכנס בשום מקרה!!!!!!!!!!

    שגיב, 30/12/08 10:08

    לא שווה חיל אחד שלנו שיהרג שם! אפשר להוריד שם ''מיני פטרייה'' ולגמור את הסיפור.מספיק להיות יפי נפש!!!!!!! מה היה קורה אילו אחת משכנותיה של רוסיה הייתה יורה עליה גראדים או קסאמים?רוסיה לא הייתה משאירה ממנה זכר(מה שכמעט וקרה בגאורגיה)ולכן אפשר עם טילי קרקע-קרקע(ולא ממטוסים)ויש לנו אותם להביא לאותו אפקט.כי הרי מה יקרה?
    יהרגו לנו כמה עשרות חילים,נכבוש חלק מהרצועה ואחרי כמה חודשים נצא שוב והמצב ישוב לקדמותו...אז למה לנו חייל אחד הרוג? עדיף שימותו רק בצד השני.שם אין משמעות לחיים!!!אמהות שולחות את בניהן מתוך ידיעה ברורה שהם הולכים למות כך שנקדים תרופה למכה!!!

    • צודק בהחלט מסכים עם כל מילה (ל''ת)

      מירון, 30/12/08 11:17

  • 73.

    לכסח

    באגט, 30/12/08 10:05

    להכות בהם עד חורמה כמאמר המושרר אהוד ברק עצה נכונה עשה המשורר תודה רבה לכם ונקוה שהם לא יפתחו יותר את פיותהם המנולות

  • 72.

    היום רואים איזה קוצר ראות היתה טמונה ב''התנתקות''

    מוטי, 30/12/08 10:01

    כל מה שקרה בשנים האחרונות (בלבד) בעזה יכול היה להתרחש באופן רחב יותר ביו''ש. זה לא קרה ביו''ש כי אנחנו, הצבא והישובים הישראליים, נמצאים שם. אריק שרון אולי היה מצביא אבל כמו שהוא לא נולד עם רובה ביד כך הוא לא היה בהכרח חכם באחרית ימיו. הגירוש החד צדדי של יהודי גוש קטיף (וצפ' השומרון) שהוא ביצע הביא בפועל להזדמנות של החמאס (1) לתפוס את השלטון מידי הפתאח (2) להביא מול עיני צה''ל תחמושת וכלי נשק לעזה ו (3) להתאמן ולהכין עצמו לעימות.

  • 71.

    מה שכנראה הכותבים לא יודעים

    ההסטוריה, 30/12/08 10:00

    כי תפקידו של כל צבא, ולשם כך גם ניתנים בידו הכלים, הוא להתגבר על המכשולים, שהרי ללא קיומם של מכשולים בצד שכנגד לא צריך צבא, מוצע לכותבים הנכבדים להקדים ולקרוא על מה ידעו צבאות הברית שפלשו לנורמנדי על המצפה להם על החוף ומה עשה צהל כשנתקל בהתנגדות במלחמת יום כיפור.

  • 70.

    מה שכנראה הכותבים לא יודעים

    ההסטוריה, 30/12/08 10:00

    כי תפקידו של כל צבא, ולשם כך גם ניתנים בידו הכלים, הוא להתגבר על המכשולים, שהרי ללא קיומם של מכשולים בצד שכנגד לא צריך צבא, מוצע לכותבים הנכבדים להקדים ולקרוא על מה ידעו צבאות הברית שפלשו לנורמנדי על המצפה להם על החוף ומה עשה צהל כשנתקל בהתנגדות במלחמת יום כיפור.

  • 69.

    מי שאומר שישראל לא צריכה להכנס לעזה הוא בן אדם שאין

    אזרח, 30/12/08 10:00

    לו שורשים במדינה.וכאילו הוא אומר שהעם בישראל הם חבורה של נמושות.

  • 68.

    סקרן: אז מה האלטרנטיבה שאתם מציעים? עוד רגיעה לצורך התבצרות והתחפרות? (ל''ת)

    האנייה, 30/12/08 09:56

  • 67.

    ''יודעים איך להתמודד עם היכולות הללו''? זה מה שחשוב. (ל''ת)

    מוטי, 30/12/08 09:55

  • 66.

    יחי התהדיה... (ל''ת)

    י, 30/12/08 09:54

  • 65.

    לא שאני לא סומכת על צהל- אלא ש...

    נעמה, 30/12/08 09:49

    זה לא שאני לא סומכת על צהל, אני פשוט לא בטוחה שבאמירה ''אנחנו ערוכים להכל ויודעים איך להתמודד עם היכולות האלו (של חמאס)''- אכן טמונה ההבנה של המפקדים שלנו , שלוחמי חמאס צמחו להיות צבא מיומן לא פחות משלנו, ושהיוהרה של פעם והביטחון העצמי המופרז של פעם והזילזול של פעם ביכולות של האוייב, אכן התחלפו אצלינו בנקיטת משנה זהירות ושיכלול יכולות הלחימה הקרקעית, ושכל הלקחים האפשריים ממלחמת לבנון השניה אכן נלמדו. שיהיה לנו בהצלחה!!

  • 64.

    לעצור הכל ולחתור לרגיעה!!! (ל''ת)

    לא תמיד חייבים 'לנצח', 30/12/08 09:48

  • 63.

    לא להכנס לעזה!!! לכתוש מהאויר ולהדק את המצור כולל הפסקת אספקת החשמל

    לא מהעדר, 30/12/08 09:44

    נחישות וסבלנות יביאו את התוצאה ללא פגיעה בחיילים.

  • 62.

    פעילים או מחבלים?

    סוהה, 30/12/08 09:42

    כי להיות פעיל זה דבר טוב, נשמע כאילו אתם מגבים או מצדיקים טרוריסטים.

  • 61.

    הנשק שעליו לא מדברים

    בצלאל שטינקר, 30/12/08 09:39

    יש נשק סודי שהוכן ומתאים לרגעים האלה בדיוק. זה הזמן להשתמש בו.

  • 60.

    בשביל מה קנינו m.l.r.s יאללה ,להתחיל להפציץ

    עזבו את החירניקים והשריון ,, 30/12/08 09:36

    בעוד כחודש נכניס אותם בשביל לפנות את הגופות

  • 59.

    למקרים כמו רצועת עזה המציאו ארטילריה-להשתמש כמה שיותר

    נעמן שפוי, 30/12/08 09:36

    למקרים כמו רצועת עזה המציאו ארטילריה

  • 58.

    יש 500,000 מחבלי חמאס בחור העזתתי , 1% לא נפגע . (ל''ת)

    עבודה מרובה, 30/12/08 09:35

  • 57.

    בעזרת ה' - קטן עלינו . בלעדיו -אין סיכוי (ל''ת)

    להתחיל להתפלל מהר והרבה, 30/12/08 09:34

  • 56.

    בשביל מה הכתבה הזו ? לא מספיק חשש הורי החיילים ?

    ישמעאל, 30/12/08 09:31

    גם לפני כן פמפמתם לנו שהחמאס ימטיר עלינו מאות טילים ולחגיגה ייצטרף החיזבאללה .בשביל מה כל הכתבות האלה , לעורר מורך לב בחיילים ? להדאיג יותר הורים ומשפחות ששלחו את בניהם לפעולה ? מה אתה בשרות הסברה של החמאס ?

  • 55.

    מי יכול לענות למה ברק וקדימה לא פעלו כמו עכשו לירי הקסאמים לפני שנתיים

    יצחק, 30/12/08 09:30

    אילולי היו פועלים נכון להתראות של דיסקין ונתניהו על ההתחמשות החמאס והטרור העלול לפגוע בעתיד נגדנו אז היום הכל היה נראה אחרת.הם פשוט עסקו נגד ההתראות הנל כמסע הפחדות של דסקין ונתניהובמקום לטפל בבעיה.

  • 54.

    אז בשביל מה להיכנס?!

    תמר, 30/12/08 09:30

    להמשיך להפציץ מהאוויר!

  • 53.

    אפשר להישתמש בפצצות דלק אויר (ל''ת)

    פקק תנועה , 30/12/08 09:30

  • 52.

    אין צורך להכניס אף חייל לשם.

    יהודי, 30/12/08 09:29

    להכפיל פי מאה את כמות ההפצצות, על יעדים כגון: בנקים, בתי חולים, בתי ספר,תחנות חשמל ודלק.

  • 51.

    איזה אימונים הם עוברים לקפוץ לצמיג בוער

    ast, 30/12/08 09:27

    חברים אל לנו להקל ראש בהכנות של האויב לקרב אבל אם צה''ל רוצה אזי הם ישאירו את הנעליים ויברחו והדוגמא הכי טובה לכך היה במלחמה מול המצרים בששת הימים.
    אז הכל מתנקז לרצון לפעול בעוצמה ומפקדי צה''ל יודעים כי אם ידרשו לעבוד ב''חדר ניתןח'' אזי נספוג ואם לא אז יש לתת לחיל האויר לרכך את השטח בצורה המקצועית ביותר ואחר כך יש לשלוח כוחות קרקע עד אשר נחרוש את כל עזה .
    יש לוודא כי כל האזרחים שלא רוצים להיות מעורבים פשוט בורחים ולכן יש להפציץ דבר ראשון את הגבול עם מצריים ושם שהמצרים יעשו איתם מה שהם רוצים

  • 50.

    אילו אני עזתי הייתי מפרסמת כותרת זו בענק בעזה. פירושו שהחמאס ניצח. (ל''ת)

    ממממממממממ, 30/12/08 09:27

  • 49.

    אסור להכניס חיילים !!! למחוק את עזה מהאויר !!!!!!!

    בשביל מה , שנים הם מתכוננים לזה .., 30/12/08 09:24

    אחרי 500,000 הרוגים הם כבר לא יירו , תאמינו לי !!

  • 48.

    פתרון פשוט - למחוק את כל עזה. בית אחר בית עם התרעה מראש

    מיכאל, 30/12/08 09:24

    פתרון פשוט - למחוק את כל עזה. בית אחר בית עם התרעה מראש.

    • בדיקת כלים חשובה

      מורדכוביצקי, 30/12/08 09:52

      במלחמת לבנון עשינו כך הודענו לכפר שלם לעזוב ואז מחקנו אותו,מי שלא יצא כמובן המחבלים שמצאו שם את מותם.אפשר להחיל זאת בצורה סלקטיבית מרחוב לרחוב ולשכונה.פשוט לנכות לאת את בשטח.אני מבין שהצבא כעט פוחד מעימות מה שלא היה בשנות ה70.נוקיב תופיק גבעת התחמושת מיטלה.שם למדנו להבגיע מתחמים.

  • 47.

    תפסיקו להפחיד - אנחנו נמחץ אותם. (ל''ת)

    אבוחצירא אילן, 30/12/08 09:23

  • 46.

    נו האופוריה נגמרה? קדימה הביאה עלינו 2 מלחמות, איך לומר? לא ניצחנו בהם (ל''ת)

    ימני, ובעד המבצע., 30/12/08 09:22

  • 45.

    מי איפשר לחמאס להתחמש ללא הפרעה 3 שנים?

    אמרנו לכם?, 30/12/08 09:22

    ההנתקות מתפוצצת בפנים!!!!

    להחזיר את המצב לקדמותו יעלה בהרבה יותר מאשר להשאירו כפי שהיה.
    עדיף רע הכרחי מקטסטרופה

  • 44.

    נהיינו צבא של שמנת - די להפחדות - לקרוא.

    אזרח לא מוטרד בכלל, 30/12/08 09:20

    תפסיקו כבר עם ההפחדות.
    זה לא דומה בכלל ללבנון. פה יש תוכניות סדורות ושיטתיות. שטח הלחימה ברור ותחום.מדובר על גזרה אחת עם גבולות ברורים. אין מה להשוות את סדרי הכוחות והאיכות המבצעית. הצבא יעבוד לאט (כמובן שיהיו נפגעים, אבל זו טבעה של מלחמה) ובמקצועיות.
    לכולם ברור מה עושים, לכל יחידה יש תפקיד מאוד ברור והפקודות לא ישתנו כל רגע כמו בלבנון.
    הצבא רק מחכה להיכנס כדי לבצע את ''התיקון'' שהוא מדבר עליו.
    העורף צריך לתת שקט תעשייתי בכך שישמור על עצמו במידת האפשר.
    למה אני כזה חכם? כי אני הולך למילואים (וכנראה אכנס) אז אני מרשה לעצמי להגיב ככה.
    לא יתכן שצבא מפחד שחייל ישרט ולכן יאפשר לחבורת פושטקים לירות 7 שנים על חצי מדינה.
    אנחנו נכנס וזה יקח הרבה יותר מהר והרבה יותר קל ממה שחושבים.
    עליי !!

  • 43.

    כמה חיילים יהרגו בגלל טמטום ה''התנתקות''?? (ל''ת)

    מיכל, 30/12/08 09:20

  • 42.

    ממשלת קדימה-העבודה ברחה ממלחמה בעזה - והמלחמה רדפה אותה

    רוני ק , 30/12/08 09:19

    היום אין מנוס התשלום מחיר כבד של 8 שנות המתנה ו"תקווה" כפי שאוהב לכנות זאת השמאל - כן שמאלנים - לחיילים שלנו ממתינות הפתעות בגלל התקוות שלכם. להבא תפנימו - התקווה צריכה להיות מציאותית ולא בדיונית. ביום של הטיל הראשון היינו צריכים להגיב כך - ואז היה הרבה יותר קל להיכנס עם כוחות יבשתיים

  • 41.

    רציתם אולמרט רציתם ברק רוצים ליבני תאכלו אותה אם רוצים אפשר לנצח בשעה (ל''ת)

    יודע דברים, 30/12/08 09:19

  • 40.

    ה' עומד לימין חיילי צבא הגנה לישראל וישמור אותם. (ל''ת)

    אליהו הנביא, 30/12/08 09:16

  • 39.

    קרב מיותר במלחמה צודקת

    מה קרה, 30/12/08 09:13

    הדרך הנכונה להפסיק את הירי עלינו היא תגובה עוצמתית לכל ירי שלהם ואח''כ להפסיק .

    להודיע שרק אם יהיה שקט רצוף של שבוע יוכלו להתחיל לקבל אספקה.

    חבל על המשך המבצע במתכונתו הנוכחית אין לו שום יעד לבד משאיפה לא מעשית שמנהיגות החמס טיפול.

    עדיפה המנהיגות הנוכחית של החמס כשהיא למדה שיעור בתגובת ישראל מכל מנהיגות חדשה שתצוץ במקומה.

  • 38.

    קרב מיותר במלחמה צודקת

    מה קרה, 30/12/08 09:12

    הדרך הנכונה להפסיק את הירי עלינו היא תגובה עוצמתית לכל ירי שלהם ואח''כ להפסיק .

    להודיע שרק אם יהיה שקט רצוף של שבוע יוכלו להתחיל לקבל אספקה.

    חבל על המשך המבצע במתכונתו הנוכחית אין לו שום יעד לבד משאיפה לא מעשית שמנהיגות החמס טיפול.

    עדיפה המנהיגות הנוכחית של החמס כשהיא למדה שיעור בתגובת ישראל מכל מנהיגות חדשה שתצוץ במקומה.

  • 37.

    למה?

    אתי, 30/12/08 09:11

    אם זו הנחת העבודה למה להיכנס אם אפשר להפציץ עי מטוסים

  • 36.

    העולם רוצה מידתיות? תנו להם מידתיות על כל

    dubi69 , 30/12/08 09:10

    העולם רוצה מידתיות? תנו להם מידתיות על כל
    קאסאם תחזירו טיל לעבר שכונות הוילות או המנהיגות האזרחית והצבאית שם לא צפוף ושגם הם יתמגנו ויסבלו מהלם קרב,,,במה האזרחים שלהם טובים משלנו?

    • צודק במאה אחוז (ל''ת)

      מירון, 30/12/08 11:06

  • 35.

    יש לסכל ירי הטילים על ידי הפצצה גם בתוך שכונות - ולא לוותר ולרחם (ל''ת)

    ואם נצליח החמאס יתפרק מעצמו בפעולות התאבדות, 30/12/08 09:08

  • 34.

    על צה''ל לפעול במלוא הכוח בנחישות יותר מרגישות

    רחל מרץ, 30/12/08 09:08

    על צה''ל לפעול במלוא הכוח בנחישות יותר מרגישות - עידן הרגישות חלף

  • 33.

    לא להכניס - להיכנס בהם מרחוק (ל''ת)

    מערביב, 30/12/08 09:07

  • 32.

    אז הממשלה אמרה שביבי מפחידן-היום רואים שנתניהו צדק כל הזמן !!!

    שלמה מאור , 30/12/08 09:05

    האחראים נרדמו בשמירה ובישלו הסכם רגיעה שסיפק שקט תעשייתי לחמאס להתחמש, להתאמן, להתבצר ולחפור מנהרות. ביבי צדק- להלן דברי נתניהו היום בכנסת ישראל : "אין אומה בתבל שהיתה נוהגת אחרת, אין עם שהיה מתאפק זמן כה רב, זמן רב מידי!מזה שנים חברי ואני אומרים שההתנתקות תוליד מדינת טרור. מזה שנתיים אנו קוראים לנטוש את מדיניות ההבלגה ולאמץ מדיניות של התקפה. מזה חודשים אנו אומרים שהרגיעה היא אשליה, שצריך לעבור מפאסיביות לאקטיביות..."

    • אתה מת שצה''ל יפסיד

      מוקי, 30/12/08 09:10

      אתה אינטרסנט ליכודניק פוליטי שכל מה שמעניים אותו זה השלטון ומחייל שצה''ל יפסיד כדי שביבי שלך יזכה בבחירות.

      בושה שיש כמוך אזרחים במידנה.

      אתה בוגד בשיראל יותר מהערבים ישראליים המתפרעים.

      אתה והמחנה הפוליטי שלך חוששים חלילה שהצבא יצליח במערכ חשובה זאת, כי זה נוגד את האינטרס הפוליטי שלכם.

      אתה מוכנים להקריב מיליון תושבים בדרום למען השלטון.

      • אתה חולה. כולנו צריכים להכות על חטא ההמתנה. הוא אומר את האמת

        רוני ק , 30/12/08 09:22

        בזמן שהממשלה התפארה בימי שקט - היא ידעה שכל יום של שקט נקנה במחיר של התעצמות והתארגנות של אויבינו - זו המציאות. אני מקווה שבקלפי לא תשכח את העובדות הללו - אף אחד כאן לא עובד אצל ביבי - הוא פשוט הזהיר מכל זה וצדק. אתה לא יכול להכחיש שאם היו מקשיבים לו במקום לקרוא לו "המפחידן הלאומי" לחיילנו היקרים היה הרבה יותר קל.

      • ההיפך הנכון ברק וקדימה מהמרים על חילי צהל בכדי לזכות ב חירות

        יצחק, 30/12/08 09:50

        עם כל זאת אנו בעד הצלחת חילי צהל ולנצח ולהביס את אויבנו הרע והאכזרי ומוכנים לא להיות בשלטון זאת הדרך של הליכוד בניגוד לחברך ברק וקדימה...

    • לא ינום ולא ישן התועמלן בשכר........ (ל''ת)

      Eחד, 30/12/08 09:15

      • E חד יקר, לא קיבלת את הצ'ק ולכן אתה שולח תזכורת ? (ל''ת)

        הנהלת חשבונות, 30/12/08 09:52

  • 31.

    יש להיכננס ולנצל ולהמשיך את ההצלחה אסור להתמהמה רק כך מנצחים במלחמות (ל''ת)

    משה, 30/12/08 09:05

  • 30.

    רק מהאוויר

    יוד, 30/12/08 09:03

    תותחנים וחיל אוויר במשך כמה שבועות - ואין יותר רצועת עזה.

  • 29.

    יש לי ראיון ששווה בחינה

    קצת הזוי, 30/12/08 09:02

    להכנס לשם עם זרנוקי מים רבי עוצמה. המים יהיה מי ים, כך שמי שיחטוף שפריץ יהיה מנוטרל למשך דקות ארוכות. חיבורים של מנגנוניי הפעלה - ינותקו, מנהרות יקרסו, לא יהרגו נשים וילדים. תחשבו על זה.

    • לא יודע אם ישים אבל נשמע מעניין..!! (ל''ת)

      מהרהר, 30/12/08 09:16

  • 28.

    פירות הבאושים של ההתנתקות ההזויה של קדימה ושות' (ל''ת)

    אריאל צמח, 30/12/08 09:01

  • 27.

    ובמה החמאס הולך להתקל?בגולני!!!!

    טל, 30/12/08 09:00

    זהו עוד לא התחיל וכבר התחלנו לילל?

  • 26.

    למה אתם זורים פחד בעם??? מה התועלת??? על התקשורת להתגייס למאבק (ל''ת)

    ולעוקק את העם!!! ולא ליאש אותו!!!!, 30/12/08 09:00

  • 25.

    ריכוז הכח

    גבריאל, 30/12/08 08:59

    אמרתם לנו שההיתנתקות תביא שלום
    אמרתם לנו כמה עולה להחזיק את צהל לשמור על הישובים בגוש קטיף
    אמרתם לנו אם ירו קטיושה צהל יגיב
    הנה עכשיו צהל צריך לרכז 2 אוגדות כדי אולי לעצור את הטילים מעזה ועדין יש כאלה שלא הבינו ולא רוצים כניסה קרקעית ולא מדברים על הפלת החמס אלא מחפשים פתרונות קלים
    אם מזה לא יעשה היום זה יעשה מחור בתנאים יותר קשים לצהל וחבל על החיילים שיפלו לכן היום צריך ללכת למהלך כולל של הפלת החמס אחרת בעוד חודש שנה או פחות נתמודד עם טילים מעזה על תל אביב ונשאל למה?!

  • 24.

    זה הזמן להתשה-לתת להם להתבשל במיץ של עצמם (ל''ת)

    א., 30/12/08 08:59

  • 23.

    היום אנחנו משלמים על מחדלי שרון מופז ליבני ואולמרט !!! (ל''ת)

    א.ב.ס.ט, 30/12/08 08:59

  • 22.

    פעם מקסימום יכלו לזרוק אבנים והחביאו אקדח פה ושם (ל''ת)

    תודה לרבין ופרס!, 30/12/08 08:58

  • 21.

    יש כאילו שנכנסים מהדלת ז''ל ויש מי שנכנס מהחלון וכשרוצים לירות יורים .. (ל''ת)

    ציוני הגיוני, 30/12/08 08:58

  • 20.

    החמאס מסתתר מאחורי אזרחים. אם צה''ל יתעלם מכך, ננצח בתוך יום (ל''ת)

    אם נשחק את היפים, חמאס ינצח וזה רע., 30/12/08 08:58

  • 19.

    לחסל את המנהיגות הצבאית והאזרחית...השאר יבוא מאליו. (ל''ת)

    א.ב.ס.ט, 30/12/08 08:58

  • 18.

    לפני שזזים קדימה, להפציץ עם...

    אלדד, 30/12/08 08:56

    מטוסים, ארטילריה... להודיע לכל העזתים לעבור הכי דרומה שאפשר, ומי שלא זז - מת.

  • 17.

    תודות לאחמד מחיל האויר, בלעדך איך היינו מרכזים מטרות (ל''ת)

    ציוני הגיוני, 30/12/08 08:55

  • 16.

    יש אפשרות להתגבר על כל המכשולים

    המודיע, 30/12/08 08:54

    שיהיו לחמאס כל הטריקים והשטיקים של מנהרות תופת מטענים רבי עוצמה דרך חרוכה ומתפוצצת היא גם אפשרות לפלס דרך לרגלים כמו שהבונגולוס מפוצץ גדרות כך אפשר לפלס את הכניסה בפיצוצים רבי עוצמה של הדרך בה נכנסים הכל יתפוצץ להם בפרצוף . ועוד דבר עשן הרבה עשן להכניס להם למנהרות לבתים לחדרים עשן שצורב שגורם לבחילות להקאות לגירודים יש הרבה מאוד אפשרויות להוציא את עכברי החמאס מחוריהם מתגרדים עד זוב דם. אתם הבנתם את זה או לא ומה עם הכלבים ויתר האמצעים המתגלגלים בשטח ומראים כל מה שנעשה בו ועוד ועוד ועוד לא צריך להסתער כמו בשנות השישים.

  • 15.

    מלכודת לבנון 2 -- הפחד מלפגוע ב''בלתי מעורבים'' מונע מצה''ל לסכל שיגורים

    כל השיגורים מתוך האוכלוסיה ה''אזרחית'', 30/12/08 08:54

    וגוררים צה''ל למלכודת -- בגלל פחדנות הדרג המדיני לפגוע ב''בלתי מעורבים'' כפי שאומרת הבלונדה עם הIQ החריג -- איננו נלחמים בעזתים אנו משחררים עזה משלטון החמאס ... דיבורי זבל הזויים בסגנון בוש ...
    המחיר של פחדנות זו יהיה אחים/בנים שלנו הרוגים בעזה לחינם!!! ולצער לא מדובר ב אחד או שניים אלא בעשרות ואולי יותר ...
    ולאחר תבוסה בעזה נקבל מלחמה כוללת ללא כל ספק -- ובצדק, כי מדינה שאיננה מסוגלת להגן על עצמה אין לה זכות קיום בג'ונגל שיש כאן!

  • 14.

    לא לפחד כלל

    אני מילואים, 30/12/08 08:54

    אנחנו בהרבה יותר טובים מאומנים וחדים והם יקבלו בראש כמו שרק אנחנו יודעים.

  • 13.

    רחובות

    רון, 30/12/08 08:54

    לא לפחד! לעשות ניקיון אורוות!

    אין לנו על מי לסמוך! רק על עצמנו!

  • 12.

    מי הגאון שנתן לחמאס מדינה? נכון שרון אולמרט וליבני!

    אלכס טוקבק, 30/12/08 08:53

    ומי אמר שלא יירו טילים על אשקלון? נכון יצחק רבין. נו נו. עכשיו כבר יורים קטיושות על אשדוד. מפחישי שלום ככה כינו אנשי השמאל את הימין שהתריע בדיוק מהמצב הזה. תפסיקו להפחיד את הציבור, לא יירו אף טיל מן הרצועה. חה חה.

    • לא נכון,בגין, ראש הליכוד וראש הממשלה,חתם על הסכמי

      קמפ דייויד ,וכך תקע אותנו עם הזבל בעזה ובלי סיני!, 30/12/08 10:25

      הבעיה אינה שמאל או ימין, אלא התקשורת, שכנראה ממומנת ע''י החמאס,

  • 11.

    זהו? מתחילים עם התבוסתנות??? (ל''ת)

    שפינוזה, 30/12/08 08:52

  • 10.

    את המלחמה הזאת חייבים לנצח ולא אפשר לקפל את עצמנו לים חס ושלום (ל''ת)

    משה, 30/12/08 08:50

  • 9.

    הפחדנות ודשדוש הרגליים היו בעוכרינו בלבנון. להכנס בכל הכח!

    Eחד, 30/12/08 08:50

    עם כל הכבוד לניסיונות ההפחדה מפני צבא החמאס, צה''ל חזק הרבה יותר. רק כניסה קרקעית עם אלפי הרוגים לצד השני ועם פגיעה במנהיגים תשיג את המטרה. כל דבר פחות מזה פירושו חזרה למצב הקודם ואף גרוע ממנו, וועדות חקירה והלקאה עצמית. תפקיד צה''ל הוא להגן על מאות אלפי אזרחי הדרום. לא להיפך!

    • מה שפצצה אחת מהאוויר עושה- פלוגה שלמה לא תצליח לעשות בלי נפגעים

      חיי חילינו יקרים מחיי אזרחי עזה-לא לרחם עליהם!, 30/12/08 09:23

      לא לרחם על אזרחים בעזה ולתת יד חופשית למטוסים (הפצצת בתי אנשי חמאס ומה שנותר מהמוסדות שלהם), מסוקים (חיסולים ממוקדים), ותותחים (ירי מאסיבי לשטחים פתוחים בדרום הרצועה יהרוס עשרות מנהרות וירתיע מעבר נשק בהן).

      אני לא קונה את תעמולת ההפחדה של החמאס, ובכל זאת ,חי''ר לא יעזור בשטח בנוי אלא רק בשטחים פתוחים - אך אין טעם לכך אם חיל האוויר שלנו עדיין עומד על תילו.

      • השקט בגדה הוא תוצאה של ''חומת מגן'', וגם לפני המבצע ההוא

        Eחד, 30/12/08 10:41

        היו בדיוק אותן הזהרות. זו מלחמה פסיכולוגית נטו. נכון, יהיו לצה''ל הרוגים, אבל זו הדרך היחידה לשנות את המצב בדרום. מי שחושב שאפשר לשבת עם ג'ויסטיק ופלסמה ולחסל את החמאס כמו במשחק מחשב יחזור בדיוק על הטעויות והתוצאות של מלחמת לבנון -2!!!

    • לא לכניסה קרקעית

      אפריש, 30/12/08 09:25

      אין שום הגיון צבאי בכניסה קרקעית.
      צר לי על הציניות, אך בוא ונודה כי הצעדים בעזה אינם רק כלפי החמאס, אלא גם כלפי הסקרים שניבאו הימחקות למפלגת העבודה, והתרסקות לקדימה. שאלת את עצמך, מה היתה הדחיפות לטפל בבעיה עכשיו? מה השתנה השבוע מלחכות לאחרי הבחירות ואז לתת לממשלה החדשה להגיב כראוי?
      להשגת המטרה הזו של השיפור בסקרים, הפצצות חיל האוויר ועוד כמה צילומי מזכרת ליד טורי טנקים מאובקים יעשו את העבודה, אז מיצינו...
      רצועת עזה איננה לבנון מבחינת מבנה השטח שלה
      כדי להגיע למאזן של 1000 הרוגים כנגד כל ישראלי שנפגע, (כן-כולל אזרחים) אפשר להפעיל מסך ''מתגלגל'' של אש ארטילרית במרווחים של 20-40 מ' בין פגז לפגז מצפון לדרום ומדרום לצפון. הדבר ''ינקה'' את השטח גם ממכשולים וגם ממחבלים. אהוד ברק יודע זאת. הוא השתמש בדבר דומה כסגן מפקד גייס גזרה מזרחית במלחמת שלום הגליל.
      לצערי ממשלת ישראל לא עושה זאת משיקולים שאינם לעניין. (צה''ל קידם סוללת תותחים - וואו - איזה כותרת בעיתון)
      כשאני רואה את בית חנון ובית להיה עומדים על תילם, אני מבין שאין שום סיכוי בעולם שנצליח - לא כי איננו יכולים אלא כי איננו רוצים.
      אז מה רוצים להשיג בכניסה קרקעית?
      1) החמאס מחכה לשטות הזאת - וזוהי בדיוק הסיבה שלא לעשות זאת.
      2) נניח שיכנסו כוחות קרקעיים, מה יעשו שם? לח''יר צריך להגדיר מטרות - והבעיה שהפוליטיקאים ממאנים לעשות זאת. אם ידוע על מנהרות ''שמורות טבע'' , ניתן לפצחם בהפגזה או בהפצצה. אין הרים שיפריעו לירי.
      3) החמאס חלק מהאוכלוסיה, (או שיעבור ל''אזרחי'' בשעת הצורך) או משתמש בה כמגן חי. רוב מחסני התחמושת מוסלקים בבתים אזרחיים. כלומר ההגבלה לחשש מפגיעה באזרחים, עוצרת כל פעולה אפקטיבית.
      4) החיכוך באוכלוסיה אזרחית אף פעם לא מועיל לפעילות צבא. (שהזקנה הבוכיה מזכירה לו את סבתא שלו...)
      5) כן, למה להקיז סתם דמם של חיילים ישראלים ללא תוחלת? (הרי איננו מעוניינים באמת לחסל את החמאס - רק להזכיר לו שיש לנו יותר כוח - נכון?)

      • אתה גאון - מונית לאלוף פיקוד המערב. עלה על מדים. (ל''ת)

        סתם אחד, 30/12/08 10:10

      • כמה תשובות (ממש בקצרה...)

        Eחד, 30/12/08 10:48

        1) אני לא מאמין בקונספירציות הפוליטיות שאתה רואה. המבצע עכשיו כי חמאס בחר לסיים את הרגיעה וירה כל יום עשרות טילים על ישראל, וגם כי הזמן נוח (חג המולד וכו'...). 2) אי אפשר להכריע ע''י פעולות כירורגיות מהאוויר. 3) מדינת ישראל איננה מסוגלת (מבחינת דעת הקהל מפנים ומחוץ) להפגיז אוכלוסייה אזרחית במתכוון. אני מסכים אתך, שזה יכול להיות הכי יעיל, אבל זו לא אופציה. לא עבור הממשלה הזו וגם לא עבור ביבי, ליברמן וכל אחד אחר. 4) לכן אין מנוס ממבצע נוסח ''חומת מגן'' שבאמת יפגע בחמאס לעומק ויגיע למנהיגים עצמם. כל דבר פחות מזה - וחמאס יטען לנצחון וגם ימשיך לירות טילים.

    • כל הכבוד

      צדוק, 30/12/08 10:07

      זאת המסקנה המתבקשת

  • 8.

    למה יש לי תחושה כי הפעם העניינים יתדרדרו ליותר גרוע כמו בלבנון השניה? (ל''ת)

    אבי, 30/12/08 08:48

    • לבנון השנייה היה רק היומן עכשוי מתחיל הסרט שסופו ידוע אך ורק לי (ל''ת)

      מקווה שאתבדה.....תהילים תהילים תהילים, 30/12/08 09:31

    • כי אתה תבוסתן. תבוסתנות היא נבואה שמגשימה את עצמה, תמיד (ל''ת)

      פסיכולוג, 30/12/08 09:49

  • 7.

    בעזה אתם תקבלו סטירת לחי מצלצלת ואז כל האופוריה תתנפץ לכם..

    ערבי, 30/12/08 08:47

    אלוהים אתכם ....הגיע הזמן שחלאות המין האנושי ילמדו לקח אחת ולתמיד!

    • מהאוויר תפתח הרעה

      יוד, 30/12/08 09:05

      תותחנים ומטוסים ימחקו את הרצועה.

    • לא הבנתי מי החלאות? (ל''ת)

      tambal, 30/12/08 09:06

    • ''חלאות המין האנושי'' משמע ערבים נחשלים ולקח אתם לא לומדים ממילא

      ציוני הגיוני, 30/12/08 09:10

      אני לא מבין למשל איך ברברים ערבים לא לומדים לקח כאשר כל מפגש אלים עים העוצמה של תרבות ותכנולוגיה מערבית נגמר ביחס של אחד לאלף אבדות בנפש מה אולי הערבים חסרי ערך בעיני עצמם? ולהם נראה המאזן הזה שווה ערך???

  • 6.

    רק מהאויר להפגיז,ובלי הפסקה (ל''ת)

    אורן, 30/12/08 08:45

  • 5.

    ככה זה ששנים אנחנו מחפשים מתחת לפנס (ל''ת)

    ר, 30/12/08 08:45

  • 4.

    צריך לנצל את מומנטום הלחצים של מצריים ולצאת עם הסכם רגיעה

    niv metal , 30/12/08 08:43

    אני לא בטוח שכניסה לבוץ העזתי לא תוציא אותנו בשן ועין...

  • 3.

    שיכנסו כבר. סתם מבזבזים זמן שאין... (ל''ת)

    8 שנים ועדיין מחכים., 30/12/08 08:39

    • אתה גאון צבאי כמו איבון ליברמן?

      החייל שוייק, 30/12/08 09:03

      כמו ליברמן שהיה אפסנאי בממשל חברון ושהפך למומחה ביטחוני, כסילים כמוך מעודדים מבחוץ. מה נדמה לכם שאנחנו החמור של המשיח? עדיף שתעבור לפנטומימה.....

      • מה שמבין כל אפסנאי פשוט

        שוויק היקר, 30/12/08 09:36

        לא מבינית אנשים
        שנמצאים תחת השפעת
        תסמונת אוסלו

  • 2.

    עם ישראל יודע מי הפושעים שאיפשרו לחאמאס להתבצר ולסייע לו באספקה שוטפת (ל''ת)

    חוק עונשין תשלז סימן ב' בגידה, 30/12/08 08:38

  • 1.

    לא להיכנס לשם !!!! בשום אופן , קודם להעמיד תותחים ולירות

    עליהם 50 פצצות על כל קאסם ...., 30/12/08 08:37

    זה מיותר להיכנס , לחסל אותם מהאויר וארטילריה עד שתצא להם הנשמה .
    לא להכניס את חילינו להיות כמו ברבזים במטווח