• 121.

    יש אפקט מאוד משמעותי להתקפת ח''א, יש שינוי משמעותי

    במס' הטילים שהחמאס יורה כנגד הישובים בנגב וזאת, 02/01/09 11:08

    תודות להתקפת ח''א.

  • 120.

    אף חייל לא יכול לעשות מה שמטוס יכול לבצע כנגד מצבור (ל''ת)

    של טילים או אמל''ח,, 02/01/09 11:07

  • 119.

    קשקשן ביטחוני בכיר...

    sandlwood, 02/01/09 02:34

    וקשקשן בכיר בצה''ל, עומדים ומוסרים לחמאס את כל המידע הדרוש לו: מה גודל הכוח שיכנס, אלו חילות יופעלו, איזה אופי מתוכנן למבצע, אלו הפתעות (כבר לא הפתעות) מתוכננות, עד לאן ינועו הכוחות ועל אלו מטרות לא יחוסו. הם גם חושפים אלו הכנות נעשו, מתי וכמה זמן הוקדש להן, את ההערכות שלהם על אי מוכנותו של החמאס (עכשו כבר מוכן). והעורף, אם הוא לא מספיק מודאג לשלום הבנים שלו, עליו לדעת מראש, שאנחנו מכניסים כוח קטן מול צבא סדיר מאומן, של אלפי פעילים, עם ציוד איכותי. מה שנשאר עכשו, זה לתאם עם החמאס שעת כניסה לרצועה.
    בשרות הסדיר שלי, אילו פלטתי אפילו רבע מהמידע הזה, טרם קרב, באוזניו של איש ביטחון שדה במבצע פטפטת, הייתי נשפט ומבלה תקופה יפה בכלא.

  • 118.

    קצין בכיר - תגובה מתחום הפסיכולוגיה - יבוא אפטר שוק - טראוומה של פוסט

    יופיטר יופיטר , 01/01/09 19:10

    טראוומה - כך קרה גם לנאסראללה - לראיה הוא עוד במיקלט

  • 117.

    הבכיר הזה לא מבין כלום! שיראה מה קרה היום

    קצין זוטר, 01/01/09 17:44

    אשכנזי סתום לו את הפה לבכיר הזה.

  • 116.

    מקווה שתרחישי דבקה לא יתממשו (ל''ת)

    דורון, 01/01/09 15:35

  • 115.

    להמשיך מהאוויר

    לא להכניס כוחות קרקע, 31/12/08 12:07

    אולמרט לא למד כלום ממלחמת לבנון השניה!
    הרי ברור שמסכנים את כוחות הקרקע
    חמאס רק מחכה שייכנסו כוחות הקרקע לרצועה
    אסור לנו לאפשר זאת !!!!!

  • 114.

    ברק פעל מצויין עד כה,הצליח לצאת למבצע שקוף ב ה פ ת ע ה

    ארד, 31/12/08 09:41

    כמו שברק מתח את הקפיץ למבצע הזה עד שאפילו עמוס עוז תמך בו, באותה מידה מבצע קרקעי רק אחרי מיצוי האפשרות להפסקת אש שהחמאס יבקש.

  • 113.

    ישראל מיתקפלת כבר 20 שנה-לישראל אין יותר הרתעה

    יוחנן פאלוס השבעים ושלושה וחצי, 31/12/08 05:05

    ישראל תתקפל גם עכשיו.20 שנה של הבלגה הראתה לאויב שישראל חלשה---ישראל משקשקת ממה יגידו בעולם--ישראל משקשקת מסנקציות בחסות האו''ם נגד ישראל.-לכן כל הזמן ישראל מבליגה עד שעכשיו כל אזור הדרום תחת ירי מסיבי של טילים.---אבל נראה לי שכבר מאוחר מדי--אין בישראל אף מנהיג שיש לו אומץ לעשות טיפול שורש אמיתי וחזק.כל האירגונים של ארבע אימאות ודומיהם הורידו את הביטחון לכל המנהיגים שלנו.
    האם ישראל זה ה''סוף''?

  • 112.

    נקווה שאהוד לא יברח - הפעם... (ל''ת)

    bd19 , 31/12/08 01:44

  • 111.

    נקווה שאהוד לא יברח - הפעם... (ל''ת)

    bd19 , 31/12/08 01:44

  • 110.

    למה יש לי תחושת דזוו של מלחמת לבנון השניה

    ימני שפוי, 31/12/08 00:25

    גם כאן היעדים לא ברורים
    גם כאן נכנסים למהלך קרקעי שאין לא משמעות אמתית
    גם כאן המכה הכואבת של הימים הראשונים מספיקה כדי להשיג תוצאות טובות יותר

  • 109.

    מהלך קרקעי שבסופו נסיגה מעזה יביא נזק הרבה יותר מתועלת

    ימני שפוי, 31/12/08 00:18

    מה המשמעות של מהלך קרקעי כזה???
    הרי אם נצא, תוך חצי שנה הם ישקמו את מערך הטילים שלהם לא חבל על הלוחמים שימותו בשביל חצי שנה שקט.

  • 108.

    לוחם פתח לשעבר הפך להיות אוהב יהודים ואוהב ישראל-כנסו

    yeshua4everyone , 30/12/08 20:45

    http://www.youtube.com/watch?v=v7OdVHJ-dCo

    • גם אירני שהפך לאוהב יהודים ואהב ישראל

      yeshua4everyone , 30/12/08 20:46

      http://www.sidroth.org/site/News2?page=NewsArticle&id=7007&news_iv_ctrl=0&abbr=tv_

  • 107.

    קצין ''בכיר'' יקר שלי...

    אורי, 30/12/08 14:04

    למה אתה לא חושף את השם שלך????
    אתה הולך לחשוף אותי ואת חברי לחטיבות RGP שלמות בזמן שאתה תמשיך לשבת בלשכה ולהדליף לעיתונאים.... לפחות תיקח אחריות!!!

  • 106.

    שיכניסו טנקים וכוחות רגליים מהים

    שאלה, 30/12/08 13:54

    כולם יודעים כמה ''הפתעות'' הטמינו לנו החמאס על הרצועה האם אי אפשר להכניס טנקים מהים?

  • 105.

    המלחמה האמיתית היא ביננו לבין עצמנו.

    המציאות המרה, 30/12/08 11:43

    כול עוד אנו נלחמים ביננו לבין עצמנו, לנצח נמשיך להילחם במי שלא מאפשר לנו להמשיך להילחם בעצמנו, ומראש ברור שבמלחמה הזאת לא יהיה מנצח.
    עם ישראל ידוע היטב בחירחורי המלחמה שלו, שכן זה פתרון הרבה יותר איכותי מכול דבר אחר- אך גם כול חירחורי המלחמה, ההרוגים...ההרס והשינאה הפתלוגית לא הביאו להתקדמות אמיתית כלשהי, במשך עשרות שנות קיומה של מדינת ישראל - שלימים נהפכה לעסק פרטי של כנופיית יהודים קפיטליסטים שהצילו פה את הכלכלה או במילים אחרות הביאו את ההשחתה הגדולה ביותר בהיסטורית קיומה של מדינת ישראל שכיום מוצהרת בעליל כמעלימת המס הגדולה ביותר במשק...מה שלבטח מחסל פה יהודים רבים וטובים, המתפגרים פה מידי יום ביומו באלגנטיות שקטה אך בטוחה, בזמן שעם ישראל עסוק בשינאתו היוקדת כלפי הערבים, שחלילה לא יחסלו אותו לפני שהוא יחסל את עצמו.
    אגב, מטוסי קרב הרבה יותר הרסניים ממקלות ואבנים...ופצצת אטום הרבה יותר הרסנית ממטוסי קרב..
    אך התקרבות השמש לכדור הארץ או התרסקות של אסטרואיד ענק אחד על פני כדור הארץ ינחילו עוצמת הרס בממדים הרסניים הרבה יותר, מה שלבטח יביא שלום ואחווה מידית ובטוחה בקרב כול בני האדם עלי אדמות.
    כשיגיע הרגע הזה, כלי המשחית והפוטנציאל ההרסני הנמצא כיום ברשותום של בני האדם, יקבל פרופורציה שונה לגמרי, אך לא ישאר פה אף אחד שיוכל להסיק מכך את המסקנות הדרושות להמשך קיומו הזמני של המין האנושי על פני כוכב הלכת הכחול.
    אך ברור שאין שום סיבה לדאגה...שכן מספר 89 צודק...והמין האנושי ישמיד את עצמו מהאוויר בטרם יושמד טוטאלית מהחלל.

  • 104.

    למה הקצין הבכיר מפטפט בתקשורת?

    יואב, 30/12/08 11:42

    אחת מהדברים החשובים במלחמה זה מידע לנו וערפל אי וודאות לאויב. למה הקצין מתעקש להבהיר להם את בעיותנו ושיקולינו להמשך?

  • 103.

    ההסטוריה חוזרת

    סול, 30/12/08 11:39

    שוב במקום להתמקד ישר מההתחלה במחפורות ובעמדות בהם מוצבים הטילים ולהפציץ כל מטר מרובע באותו אזור התבזבזו על בנינים ושוטרים במגרש המסדרים. פלא שהם ממשיכים לשלוח טילים? לא מזכיר את לבנון 2?

  • 102.

    ההסברה הכי טובה של ישראל

    מארק, 30/12/08 11:35

    http://www.youtube.com/watch?v=fLIdxF-GHWw

  • 101.

    המבצע נכשל. חמאס הצליח לצאת מההלם.

    #dnm# , 30/12/08 11:35

    זזתי להכין את עצמי נפשית להפגזות בלתי פוסקות עלינו (אשקלון)

  • 100.

    הכנות

    gregorio , 30/12/08 11:31

    ליפני שניכנסים יש להכין טוב טוב את דעת הקהל האולמי אלידי הסברה בכול האמצי טיקשורת ולהסביר מה אנחנו עושים ולמה .
    התמונות קשות שוות יותר מאלף מילים ויהיו ארבה תמונןת קשות .

    • ככה לא מגיבים

      מועלם, 30/12/08 11:47

      נו באמת גריגוריו, ככה כותבים? לא בושה לא לדעת עברית אבל במצבך עדיף לא להגיב כלל.

      • גרגוריו לבטח בקיא ברזי הספרדית.לכולם יש זכות להגיב-אפילו למתנשאים כמוך (ל''ת)

        panacea , 30/12/08 14:28

      • te quieremos gregorio!

        roki, 30/12/08 15:21

        לpanacea:
        את|אתה בדיוק הבעיה של העם הזה מתנשא ודורס את החלש בושה לבטל כליל עולה חדש? הרי כולנו מהגרים...
        סליחה אבל את|אתה גוש של רועה ואטימות!

        • להפך panacea הגן עליו... (ל''ת)

          התבלבלת...., 31/12/08 11:51

  • 99.

    תחשבו על מופז ובוגי ותצביעו ברק (ל''ת)

    yossi, 30/12/08 11:31

    • תחשבו למה ברק חיכה כל כך הרבה זמן-ותצביעו ביבי. (ל''ת)

      panacea , 30/12/08 14:29

  • 98.

    הטעות מס' 1 של מלחמת לבנון השנייה - פחדנות והססנות בכניסה הקרקעית!

    Eחד, 30/12/08 11:31

    בגלל כל אותם מפחידנים ותבוסתנים מקצועיים לקח חודש עד שצה''ל נכנס באמת, ואז כשהוא הגיע למיצוי כוחו - עצרו אותו.... צה''ל צריך להנחית על חמאס מכה קרקעית אדירה (אלפי מחבלים הרוגים, לכידת\\חיסול רוב המנהיגים). רק אז יהיה שינוי במצב הביטחוני בדרום. יהיה לזה מחיר גם בצד שלנו, אבל זה תפקיד הצבא (ולא תושבי הדרום).

  • 97.

    ישמרנו האל ממלחמות. תנו לצה''ל וברק לנצח ותנו להם כוח לכך. (ל''ת)

    שחף, 30/12/08 11:30

  • 96.

    מכתב לראש הממשלה ולשר הבטחון

    אורי, 30/12/08 11:29

    מכובדיי ראש הממשלה ושר הבטחון
    שלום רב!

    אנא מכם הקדישו מס' דקות מזמנכם היקר. קריאת מכתב זה ויישומו עשוי להציל חיי אדם של מאות מחיילנו ואזרחינו היקרים.

    מהנסיון של מלחמת לבנון ומהכרותינו את האויב ברור לנו כי לא יושג שקט בערי ובמושבי הדרום עד שיקרה אחד מהשניים:
    1. כניסה קרקעית, כיבוש של הרצועה והמשך שהייה ברצועה לאורך שנים.
    2. לחץ מאסיבי על אזרחי הרצועה, כולל המשך הפצצות מהאוויר כולל מטרות אזרחיות ובפרט כאשר יש חשד סביר שמסתתרים בהם מחבלים, ניתוק הרצועה מחשמל דלק ומים, הידוק המצור ופגיעה בכל תשתיות התקשורת (טלפון קווי, סלולארי ואינטרנט).

    בגישה הראשונה יהיו קרבנות מאזרחי וחיילי ישראל חלילה ואילו בגישה השנייה יהיו פחות קרבנות אבל בצד העזתי.

    בגישה השנייה העולם יצעק אבל בגישה הראשונה אנחנו חלילה נצעק.

    בגישה הראשונה תימשך המערכה זמן רב ומיד כשתיפסק נתכונן לסיבוב הבא בגישה השנייה נקבל כניעה מוחלטת, שקט מוחלט וגם את גלעד שליט. בגלל שהם יהיו אלו שיתחננו לכניעה.

    היום יודעת גם ארה''ב שהיא אם הדמוקרטיה, שבפני הטרור יש לנהוג בדמוקרטיה מתגוננת ולא בדמוקרטיה מתאבדת.

    בגישה השנייה זה לא יקח יותר משלושה ימים עד שבוע שהאזרחים שם יתאספו נגד מנהיגיהם המטורפים ויזעקו די, אז יבואו הם ויתחננו להסכם כניעה.

    רק שכל ישר והגיון אנושי בסיסי בריא והמערכה מאחורינו


    חזקו ואמצו

    אורי
    אי אפשר להסביר את העובדה שישראל מספקת חשמל ומים לאויב בזמן מלחמה, באמצעותם הוא מייצר את הרקטות, באמצעות הדלק הוא מנייד אותם ממקום למקום על מנת לפעול נגדנו.

  • 95.

    ברק אם תיכנס קרקעית לתופת בעזה - יספרו לך את ארונות המתים (ל''ת)

    כל ימיי חייך, 30/12/08 11:28

  • 94.

    סייג לחכמה שתיקה

    sam, 30/12/08 11:28

    מי שלא מבין שלא יתן רעיונות

  • 93.

    אמיר ומיה, אני לא יודע מי הקצין ''הבכיר'' אבל גם אתם וגם הוא חסרי אחריות

    גדי, 30/12/08 11:25

    אף אחד לא צריך לקרוא שהאפקט האוירי ירד.. בטח ובטח לא האוייב. אז אני לא יודע מי הקצין ''הבכיר'' אני רק יכול לקרוא לו הקצין האידיוט כי חכם הוא בטוח לא!! אולי בכיר אבל גם טננבאום היה בכיר, אז קצין כזה רחוק לא יגיע
    וללמוד לסתום את הפה לא יזיק לו וגם לכם

  • 92.

    אין צידוק מוסרי לכניסת כוחות קרקע

    רונן נקש, 30/12/08 11:24

    יש להמשיך לכתוש מהאויר. אין לישראל תכניות כיבוש כולל וכינון שלטון ישראלי מחודש באיזור עזה ולכן כל כניסה רגלית שתסתיים בנסיגה והרוגים לכוחות צה''ל מיותרת לחלוטין. ראו תגובה 65.

  • 91.

    תגובה ל-19 הנאיבי

    אביעד, 30/12/08 11:24

    אהוד ברק האיש הנכון בזמן הנכון, תנו לו לבצע את עבודתו - הוא מקצוען ברמה הגבוהה ביותר ולשרותו רמטכ''ל מעולה.
    תנו להם לעבוד ובעזרת השם יהיה טוב.

  • 90.

    במלחמה נילחמים ברק לא מקרטעים - תמשיכו במסיביות להפגיז (ל''ת)

    את עזה מעל - השמים הם הגבול שלנו, 30/12/08 11:22

  • 89.

    ארור יהיה מי שיכניס את החיילים לתופת!!! יש להמשיך ולכתוש אותם מהאוויר!

    ג'ינג'י = ת''א, 30/12/08 11:21

    המפיונר לא לומד את לקחי המלחמה מכניס שוב חיילים כאשר הוא יודע בוודאות שהחיילים ירצחו, חיל האוויר עושה עבודה נפלאה מלמעלה אבל המפיונר והכנופיה שלו משחקים את יפי הנפש מול העולם האנטישמי על חשבון החיילים והאזרחים היהודים!!
    פושעי אוסלו יחד עם מפיונר הארור והכנופיה שלו במשך כהונתו לא העם היהודי לא עניין אותו להפך רדף אחריהם ע''י צה''ל שגם הגנו יותר על הארורים האלה מאשר על העם היהודי וכעת מה הוא חושב שזה יקל עליו בתיקי השחיתות שלו? שזה יעזור למפלגה הארורה שלו בבחירות?? אולי חושב שהמבצע יפצה אותו על הכישלונות הארורים שלו במלחמת לבנון השנייה במיוחד ששם נרצחו חיילים ואזרחים ולא לקח אחריות על אף טיפת דם שנשפך שם בגללו??!! רשימת הפשעים של המפיונר הארור והכנופיה שלו היא ארוכה מאוד, הפכנו להיות כלי משחק בידי הפוליטיקאים המלוכלכים האלה מקדימה והעבודה ופושעי אוסלו הארורים שהם אלה שפתחו את האסונות על העם היהודי מההסכמים הארורים שלהם!!
    ארור יהיה מי שבוחר בקדימה והעבודה הם סכנה לקיומנו, סכנה לביטחוננו, סכנה לירושלים סכנה לרמת הגולן!!

  • 88.

    לא לדשדש להמשיך להפגיז מהאויר בלי הפסק - עד שהחמס יצרחו לשמים (ל''ת)

    ויתחננו להפסקת אש, 30/12/08 11:18

  • 87.

    לא להכניס כוחות-מהאויר (ל''ת)

    להשמיד, 30/12/08 11:15

  • 86.

    בלי שליט אין רגיעה -עכשיו הזמן לחוויה מתקנת לצה''ל - תרגול על רטוב

    אבי, 30/12/08 11:15

    של חיזבאללה , לקראת המלחמה הבאה עם חיזבאללה.
    המודיעין שנצבור מהיכולות של חמאס הוא זהה למה שחיזבאללה עשה בלבנון , אני מאמין שצה''ל יודע היכן המנהרות הממולכדות ומה לעשות.

  • 85.

    אם אנשים ימתינו בסבלנות במקום סתם ללכלך הם יראו את גדולתו של ברק. חכו (ל''ת)

    איילת , 30/12/08 11:12

    • חה חה חה חה חה חה ............................. (ל''ת)

      חה חה חה .............................., 30/12/08 11:38

    • סומכים ע ל ניסים ולא על ברק. ברק כבר הראה מה הוא יודע!

      עד מתי?, 30/12/08 11:59

      דהינו, ''השם ילחם לכם ואתם תחרישון'', אם נהיה זכאים והשם ירחם עלינו, נראה נס כמו בששת הימים ובמינימום פגיעות. ויהי רצון שכך יהי'ה!!

  • 84.

    כאיש צבא מסור אני יכול לומר בבטחה שברק פועל בדיוק כמו שצריך ועוד יפתיע (ל''ת)

    יפתח, 30/12/08 11:09

    • במה יפתיע אותנו שיכניס כוחות קרקע לעזה ויסבך אותנו

      במתים ופצועים, 30/12/08 11:20

      שימשיכו כל עוד ניתנת לנו האפשרות להפגיז ולחסל את כל מוקדי החמאס מעל. לא לעשות טעויות. עזה כולה עיר אחת.

    • ברק- רחוק מהשטח, רחוק מהעם, רחוק ממקצועיות, רחוק מהדבר הנכון (ל''ת)

      אנחנו גם רוצים אותו רחוק מכאן!, 30/12/08 11:40

  • 83.

    הכניסה לרצועה

    יענקץ, 30/12/08 11:08

    היו צריכים להכנס לרצועעת עזה מיד אחרי ההפצצה האוירית כשהם היו בהלם ןלתפוס אותם בלתי מוכנים,בינתיים נתנו להם זמן להתכונן
    לכניסת כוחות רגליים ומאחר שמוכרחים להכנס כי אחרת לא עשינו כלום זה עלול לעלות במחיר גבוה בהרבה מאשר אם היו נכנסים מיד בהתחלה,אני מתפלא על הפיקוד הגבוה של צהל שלא הפנים את השגיאה של לבנון

  • 82.

    מחכים שהחמאס יבקש הפסקת איש לפי התנאים הישראליים ,מגוחך (ל''ת)

    צפוני, 30/12/08 11:07

    • טוב מאוד - כך הוא יאלץ את צה''ל להשמידו (ל''ת)

      א. ציוני, 30/12/08 11:24

  • 81.

    בהצלחה לחיילים היקרים.שמרו על עצמכם! הלוואי וישחררו את גלעד שליט (ל''ת)

    panacea , 30/12/08 11:04

  • 80.

    עזרה ואירוח לתושבי הדרום

    alon, 30/12/08 11:02

    ברגעים אילו מופגזים אלפי ישראלים הנמצאים בעוטף עזה.
    אתר הומלס עוזר לכם לפתוח את הבית ואת הלב
    לוח החירום של אתר הומלס נותן לכם את ההזדמנות לארח משפחות מהדרום ולאפשר להם כמה ימים של שקט עד יעבור זעם.

    http://www.homeless.co.il/herum/

  • 79.

    אפקט הדפקת - אל תיכנסו קרקעית תשמידו הכל מעל (ל''ת)

    למה להמר על חיילנו ובנינו, 30/12/08 11:02

  • 78.

    הקצין הבכיר צודק -- בבה''ד 1 מלמדים לנצל הצלחה והמשכיות הם הסוד לנצחון

    משה, 30/12/08 10:58

    כדאי שברק יקרא את מה שכתב כנראה ששכח יש צורך לנצל הזדמניות והצלחות והכי הכי חשוב זה המשכיות והתמדה מפספסים את המומנטום

  • 77.

    שכולם פה יפסיקו לחרחר ריב, ברק יודע מה הוא עושה ואתם לא, אז סתמו. (ל''ת)

    עולי, 30/12/08 10:57

  • 76.

    חטיפות

    יאיא, 30/12/08 10:56

    אם כבר נכנסים יש לקחת שבויים ובעיקר כאלה שיביאו מידע על גלעד שליט גם מה ''זרוע המדינית''.לאחר תיחקור יש לתת להם כדור בראש לפני שישחררו אותם בעיסקה הבאה

  • 75.

    חייבת להיות דממת רדיו טלוויזיה ומחשבים-לטובת מדינת ישראל!!

    איפה הצנזורה -נכשלתם!, 30/12/08 10:55

    יש גורמי שמאל שנוח להם לפרסם (אבל זה פרסום סמויי שפוגע במדינה)צריך להפסיק את הדיבורים והברברת בכל רשתות השידור
    רדיו ,טלוויזיה ואתרי אינטרנט
    לצערי מי שמפשל עד עכשו במלחמה זה התקשורת והצנזורה-נכשל לטובת המדינה עד עכשו

    וינוגרד -התריע שהצנזורה והתקשורת פגעו במדינה והם ממשיכים לצערי-צריך להעמיד אותם במקומם וטובה שעה אחת קודם!!

  • 74.

    ההמנעות מלהשתמש בארטילריה תביא את הסיבוב הבא.

    שי, 30/12/08 10:53

    או אז הטילים יפלו בתל אביב.

  • 73.

    חמאס לא צריך מודיעין (ל''ת)

    יועץ, 30/12/08 10:51

  • 72.

    חבל שליבני וברק איפשרו לחמאס להתחמש ברגיעה והיום מתברר שביבי צדק

    שלמה מאור , 30/12/08 10:47

    האחראים נרדמו בשמירה ובישלו הסכם רגיעה שסיפק שקט תעשייתי לחמאס להתחמש, להתאמן, להתבצר ולחפור מנהרות. ביבי צדק- להלן דברי נתניהו היום בכנסת ישראל : "אין אומה בתבל שהיתה נוהגת אחרת, אין עם שהיה מתאפק זמן כה רב, זמן רב מידי!מזה שנים חברי ואני אומרים שההתנתקות תוליד מדינת טרור. מזה שנתיים אנו קוראים לנטוש את מדיניות ההבלגה ולאמץ מדיניות של התקפה. מזה חודשים אנו אומרים שהרגיעה היא אשליה, שצריך לעבור מפאסיביות לאקטיביות..."

  • 71.

    אז למה נתתם להם עוד אמבולנסים? משוגעים! (ל''ת)

    חיים, 30/12/08 10:46

  • 70.

    אנשים, תניחו לעבר, יש לנו עתיד עם ברק, תאמינו וכך יהיה!! (ל''ת)

    אסנת, 30/12/08 10:45

  • 69.

    השתיקה המורכת מסתיימת? קצינים טפשים מתחילים לפטפט? לקרוא אותו לסדר (ל''ת)

    רגע, 30/12/08 10:42

  • 68.

    הכניסה הקרקעית היתה צריכה לבוא מיד כשהחמאס היה בהלם! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 30/12/08 10:42

  • 67.

    היו צריכים להכנס כבר אתמול, יום שני, היה ברור שכל עוד הם מופתעים, צריך (ל''ת)

    שלמה, 30/12/08 10:39

  • 66.

    מה עם ירי למקורות הירי ??? מיצו לפני שליחת חיילים לטווח ... (ל''ת)

    omg, 30/12/08 10:39

  • 65.

    לא להיכנס קרקעית!!!

    רועי, 30/12/08 10:38

    להמשיך להפציץ מהאוויר שם יש לנו יתרון
    כל כניסה קרקעית ללא ניצחון מוחלט שלנו שזה אומר כיבוש כל הרצועה עד הגרגר האחרון תחשב כתבוסה ישראלית. כיום, למרות מה שנראה, אנחנו השולטים והמנצחים. החמאס מפחדים ומתוסכלים שהם לא מצליחים להביא שום הישג. כניסה שלנו ללא כיבוש מוחלט תביא אותם לתחושת הישג ואותנו למצב של בילבול ותסכול. נמשיך להפציץ מהאוויר, נגבה מחיר דמים ונפסיק הכל.
    אבל, כנראה שברק חולם על ניצחון מוחץ, הוא יכנס לעזה, נאבד 50 חיילים וניסוג תחת אש האויב. חלם.

    • הלואי וחכמי חלם בממשלה ישמעו ויתעשתו (ל''ת)

      רונן נקש, 30/12/08 11:19

  • 64.

    ''אנחנו מצפים למערך צלפים מאומן עם ציוד איכותי''??? כמו בלבנון 2??

    Wearing My Rolex, 30/12/08 10:37

    תצפו למערך צלפים מאומן עם טילי לאו,רימונים וכו
    אתם כניראה לא קולטים לאן אתם ניכנסים,לא פגעתם בכלום,זה הכל בבונקרים שבנו חייליו של אבו ריש וחבר מרעיו,לא מאמינים? לא צריך...

  • 63.

    רמון+ליבני 2005: ''ההתנתקות מעזה תחזק את מעמדנו הבטחוני והבינלאומי'' (ל''ת)

    מדוע התקשורת לא משדרת את הראיונות מ-2005.., 30/12/08 10:36

  • 62.

    זה אותו הקצין מ ''כבשנו את בינת ג'ביל''?... (ל''ת)

    י, 30/12/08 10:36

  • 61.

    אפקט אוסלו משתק מנהיגים ברגע ההכרעה

    @ שר ההיסטוריה @, 30/12/08 10:36

    הטעות של מלחמת לבנון חוזר על עצמו מסתפקים בכתישה אוירית
    וזה ברור לכל ילד
    אם לא נכנסים לשטח לא עוצרים ירי טילים
    הנהגה שלנו זקוקה לפסיכיאטר לטיפול בפוסט טראומה עקב אוסלו הארור שהכניס דיסקט שגוי למערכת

  • 60.

    לכל הקשקשנים, אתם לא יודעים על מה אתם מדברים. חכם יותר לשתוק. ברק יודע (ל''ת)

    טולי, 30/12/08 10:34

  • 59.

    כל הכבוד לצה''ל (ל''ת)

    יריב, 30/12/08 10:33

  • 58.

    יישר כח

    תומכת צבאית, 30/12/08 10:32

    זה לא הזמן לשום הפסקת אש,ואו הפחתה במכה שצהל מנחית על '' הפלסטינים המסכנים'' כל מה שהם מקבלים מגיע להם ואף יותר
    צהל יישר כח העם איתך המשיכו בפעילות כל עןד תחשבו שיש צורך בכך

  • 57.

    די, איבדתם כבר את רוב אפקט ההפתעה

    ניהול מלחמה כושל, 30/12/08 10:31

    היום הראשון היה מוצלח. החמאס היה בהלם.
    ואז, במקום להכנס מיד לרצועה ו''לנצל הצלחה'', צה''ל ישב על הגדר ולא עשה כלום.

    עכשיו החמאס מוכן ומחכה לחיילי צה''ל

    בזיון. אותה טעות שנעשתה בלבנון.

  • 56.

    קצין בכיר :האפקט של התקיפות האווריות יורד

    קרטאול וכרכייעיעיייאאייייאייע, 30/12/08 10:30

    ההיערכות לפעולה קרקעית כמעט הושלמה וכוחות גדוליםלהיכנס. בצה''ל ערכו לאחרונה מודל של המבצע ברצועה שיתלהגיע למוקדי שיגור רקטות ולנטרלם. ''אם יאושר המבצע נגיע למקומותמקד בניסיון מחכים לפשהפלסטינים לא ציפו להם'', ציין גורם בכירקודה

  • 55.

    הדשדוש שאפיין את מלחמת לבנון ה-2 מתחיל להיראות כאן

    praklit , 30/12/08 10:29

    נראה שהפוליטיקאים שמנהלים כיום את המדינה חוששים ממתן הנחיה ברורה לצה"ל להתחיל ולפעול באמצעות כוחות קרקע. כוחות גדולים מרוכזים ומוכנים לפעול בכל רגע, אולם באין הנחיה ברורה ובאין יד מדינית מכוונת מתחיל לו אפקט הדשדוש וחוסר היוזמה, בסיומו תוצאות המבצע לא זו בלבד שלא יושגו אלא החמאס יצבור כוח, אהדה בקרב הציבור העזתי ומוטיבציה להמשך הירי

    • התחיל? זה כבר יום רביעי ועדיין יושבים על הגדר (ל''ת)

      מלחמת ששת הימים, 30/12/08 10:33

    • 55 ....!! טיפשותך מביישת את כסילותך.....!!! (ל''ת)

      בובי מועלם-לונדון, 30/12/08 10:37

  • 54.

    קצין בכיר :האפקט של התקיפות האווריות יורד

    קרטאול וכרכייעיעיייאאייייאייע, 30/12/08 10:28

    ההיערכות לפעולה קרקעית כמעט הושלמה וכוחות גדוליםלהיכנס. בצה''ל ערכו לאחרונה מודל של המבצע ברצועה שיתלהגיע למוקדי שיגור רקטות ולנטרלם. ''אם יאושר המבצע נגיע למקומותמקד בניסיון מחכים לפשהפלסטינים לא ציפו להם'', ציין גורם בכירקודה

  • 53.

    יש לי ביטחון בשר הביטחון! ברק לראשות הממשלה (ל''ת)

    תנו לחיות לחיות, 30/12/08 10:28

    • בבריחה מלבנון ברק התחיל את כדור השלג של דרדור ההרתעה הישראלית (ל''ת)

      ע''ע מהומות אוקטובר ואינתיפדת 2000, 30/12/08 10:37

  • 52.

    למה זה בעצם כתוב פה? (ל''ת)

    cwen , 30/12/08 10:27

  • 51.

    המטרה - לגבות מחיר גם מאוכלוסיה אזרחית. כדי שתהיה הכרעה (ל''ת)

    אין צורך להכנס לעומק, 30/12/08 10:27

  • 50.

    ברק הוא האיש הנכון וזה הזמן שבו הוא במיטבו, כל הכבוד! (ל''ת)

    אילה, 30/12/08 10:21

    • הוא האיש שאחרי -24- שעות לחימה, מתחיל לחשוב על הפוגה של -48-שעות

      ככה לא מנצחים במלחמה, 31/12/08 14:40

      ולאחר יומיים הוא מתחנן לה בלי בושה.
      .
      .

      שר בטחון שאינו יציב לאורך זמן אינו ראוי לאימון העם.

  • 49.

    לא להכניס כוחות קרקע. צריך הרוגים? להמשיך מהאוויר!

    עידו, 30/12/08 10:20

    אין ספק שאנחנו מסבים להם נזק רב. אז שיקח עוד קצת זמן לנטרל את השיגורים. להפסיק להיות יפי נפש ולנטרל גם מטרות שממוקמות באיזורים אזרחיים שלהם.

    עדיף שנהרוג בהם מאשר שחייליינו יהרגו במלכודות האכזריות השחמאס הכין מבעוד מועד.

    עדיף המשך סיכון של אזרחים בעוטף עזה, שהוא סיכון קלוש יותר, מאשר לסכן חיילים סיכון הרבה יותר וודאי!

    הם בחרו את החמאס, הם ידעו מה דרכיו, עכשיו שישאו בתוצאות. זו לא בעיה שלנו ולא נשלח לשם את טובי בחורינו למות.

  • 48.

    הקצין למעשה דעת עיתונאי קטן

    שמעון, 30/12/08 10:20

    הקצינים של 12.08 לא מעבירים את דעתם החוצה בפקודה.כל קצין יודע שהוא יעוף כמו קסאם הביתה אם יפטפט.לכן כל הנכתב כאן הוא דמיון פורה ונמוך ביותר של הכותב.

    • צודק 100 (ל''ת)

      ציפציף, 30/12/08 11:26

    • ברוך השם....

      לא ייאמן, 30/12/08 17:22

      סוף סוף מישהו קלט. ובכלל נראה שמלבנון כולם הפיקו לקחים חוץ ממגישי החדשות והכתבים בערוץ 2 ו - 10 למעט מספר צדיקים.

  • 47.

    להגיע להכרעה ומהר!!! מה קורה לצה''ל? להגביר מינון וחזק........ (ל''ת)

    מספיק עם תקיפות נדלן, 30/12/08 10:20

  • 46.

    שהבכירים הקשקשנים יסתמו ויתנו לברק לעבוד בשקט! אהוד המלך! (ל''ת)

    שמוליק, 30/12/08 10:19

  • 45.

    יופי כלהכבוד. עכשיו לשמור על השקט

    קצין בכיר יותר, 30/12/08 10:17

    להכניס אותם שוב להלם של היום הראשון

  • 44.

    קצין - ופטפטן בכיר

    אני עצמי ואנוכי, 30/12/08 10:16

    מוטב היה לקצין, צוער, נגד, חייל וטירון אילו היו שותקים מעט, ובמקום זאת עושים את המוטל עליהם. במלחמות ששתקנו - ניצחנו! מאז פתיחת התקשורת לכל קריין וחריין, כולל התגובה שלי, רק שאינה עוסקת במניפולציות ורעיונות מקוריים הנופלים לאזניים קשובות, ובעיקר של האויב העירני, הפסדנו בכל המבצעים, כי או שנאלצנו להפסיק מפני דעת הקהל המושפעת מפרסומות, או שהתחפרנו אחרי שכל הסודות הכמוסים של המבצעים נתגלו, בין אם בחוסר אחריות ובין אם בניחוש מניפולטיבי - ורע מאד! את הקצין יש למצוא ולהעניש!

  • 43.

    אין לכם את כל העובדות, רק דעות מטופשות. ברק מבין מה הוא עושה!! (ל''ת)

    אתם לא נורמליים, 30/12/08 10:16

  • 42.

    מי זה הגורם הבכיר הזה

    משה, 30/12/08 10:15

    הייתי תולש לו את הביצים

  • 41.

    תזהרו - גם חיזבאללה יכול להגיע למקומות שלא ציפינו להם (ל''ת)

    please don't, 30/12/08 10:14

  • 40.

    קצין - ופטפטן בכיר

    אני עצמי ואנוכי, 30/12/08 10:14

    מוטב היה לקצין, צוער, נגד, חייל וטירון אילו היו שותקים מעט, ובמקום זאת עושים את המוטל עליהם. במלחמות ששתקנו - ניצחנו! מאז פתיחת התקשורת לכל קריין וחריין, כולל התגובה שלי, רק שאינה עוסקת במניפולציות ורעיונות מקוריים הנופלים לאזניים קשובות, ובעיקר של האויב העירני, הפסדנו בכל המבצעים, כי או שנאלצנו להפסיק מפני דעת הקהל המושפעת מפרסומות, או שהתחפרנו אחרי שכל הסודות הכמוסים של המבצעים נתגלו, בין אם בחוסר אחריות ובין אם בניחוש מניפולטיבי - ורע מאד! את הקצין יש למצוא ולהעניש!

    • אשכנזי, רסן טוטלית את הקצין הסורח. צבא זה לא פוליטיקה (ל''ת)

      ברברת, 30/12/08 10:18

    • זאת הצרה

      נח, 30/12/08 10:23

      שאין הפרדת הרשויות,בין צבא ממלשה אזרחית,וסתם פקידונים עם שאיפות.
      במקום זה כל קצין פוליטיקאי,וגל פוליטיקאי מומחה צבאי.וכולם יחד רוצים להוכיח כמה הם פוטנתים!ראה קצב.

  • 39.

    חבל שברק וליבני איפשרו לחמאס להתחמש והיום צריכים מלחמה !!!!

    שלמה מאור , 30/12/08 10:14

    "אין אומה בתבל שהיתה נוהגת אחרת, אין עם שהיה מתאפק זמן כה רב, זמן רב מידי!מזה שנים חברי ואני אומרים שההתנתקות תוליד מדינת טרור. מזה שנתיים אנו קוראים לנטוש את מדיניות ההבלגה ולאמץ מדיניות של התקפה. מזה חודשים אנו אומרים שהרגיעה היא אשליה, שצריך לעבור מפאסיביות לאקטיביות..."

  • 38.

    מי זה הגורם הבכיר הזה

    משה, 30/12/08 10:13

    הייתי תולש לו את הביצים

  • 37.

    ברק - ראש הממשלה הבא (ל''ת)

    מילואימניק, 30/12/08 10:12

    • נתניהו - ראש הממשלה הבא. (ל''ת)

      גם מילואימניק, 30/12/08 10:29

  • 36.

    מקומות שלא ציפו להם? הצחקת. (ל''ת)

    יעקב, 30/12/08 10:11

  • 35.

    אצלנו בכפר כבר ראו את הסרט הזה...

    הנרי ה-8, 30/12/08 10:11

    אנחנו יודעים איך זה מתחיל...אבל כמו בפעם האחרונה בלבנון, לא ברור איך זה נגמר...
    גם בימים הראשונים כולם חגגו...אבל אנחנו זוכרים היטב איך זה נגמר...
    שלא תגידו שלא אמרנו...

  • 34.

    היעד צריך להיות החלפת שלטון החמאס

    אסתר , 30/12/08 10:11

    ולא פחות מזה. במידה ולא יוחלף השלטון
    תהיה רגיעה זמנית שתכלול התחמשות והתחזקות ושוב הכל יחזור לקדמותו.

  • 33.

    שיעשו את המוטל עליהם ושישובו בשלום בע''ה (ל''ת)

    שרה, 30/12/08 10:07

  • 32.

    רק ברק

    אורן, 30/12/08 10:07

    מסוגל להוביל כיום מהלכים כאלו,אין לו מיתחרים בזירה הצבאית.
    תודה לך ברק.

    • הייתי מציע לחכות עם השבחים.....

      arishr , 30/12/08 10:16

      יקבל בקלפי אם יגיע לו. אין יותר תמיכה ללא תנאים!

      • יגיע לו? למה חיכו 8 שנים????התעוררו לפני הבחירות. (ל''ת)

        panacea , 30/12/08 10:59

  • 31.

    צבא חזק ומנהיג חזק זה מתכון מנצח. תאמינו, אין כמו ברק! (ל''ת)

    אריק, 30/12/08 10:05

    • עסקן עלוב....צא כבר מהפריים...טחנת לנו את המוח (ל''ת)

      ירון, 30/12/08 10:27

  • 30.

    אילו היינו נכנסים בהם לפני חצי שנה, היינו יכולים למנוע היום

    דורון, 30/12/08 10:04

    הרבה מאוד קורבנות מקרב צה''ל.

  • 29.

    קצין בכיר

    גבי, 30/12/08 10:02

    להפסיק להסתתר תחת שמות כיסוי אם יש לך מה להגיד תגיד תחת שמך המלא ואם לא אז תעשה במקום לדבר
    מתברר שלעשות אתם יודעים הרבה יותר טוב מלדבר
    והכי חשוב תשמרו על החיילים ועליכם

    • ואולי זה קצין בדימוס???????? (ל''ת)

      חחחחח, 30/12/08 10:20

  • 28.

    ממשלת קדימה-עבודה: הרפיסות עלתה לנו ביוקר.

    רוני ק , 30/12/08 10:01

    הממשלה הזו קנתה כל יום של "רגיעה" במחיר יקר של התחמשות והתעצמות אויבנו. היום צה"ל נאלץ לתקן את המעוות ואני מאחל הצלחה מכל הלב והנשמה. אבל להבא - אל תשכחו - לפעמים "המפחידנים הלאומיים" כמו נתניהו - יכולים לחסוך לנו הרבה קשיים ואובדן אם רק נקשיב להם ולא נתמכר למוכרי האשליות מקדימה

    • אז בממשלה אמרו שביבי מפחידן-היום רואים שכל הזמן נתניהו צדק !!!

      שלמה מאור , 30/12/08 10:10

      חבל שהגענו למצב שלסכן חיילים במלחמה, ממש חבל, אתמול נתניהו אמר בכנסת ישראל :
      "אין אומה בתבל שהיתה נוהגת אחרת, אין עם שהיה מתאפק זמן כה רב, זמן רב מידי!מזה שנים חברי ואני אומרים שההתנתקות תוליד מדינת טרור. מזה שנתיים אנו קוראים לנטוש את מדיניות ההבלגה ולאמץ מדיניות של התקפה. מזה חודשים אנו אומרים שהרגיעה היא אשליה, שצריך לעבור מפאסיביות לאקטיביות..."

      • וזה עוד לא הסוף !אם המחדליסטים האלה ימשיכו לשלוט חלילה

        כדי להקשיב גם לשטייניץ, 30/12/08 10:25

        ביו''ש יהיה מצב דומה ונגמר הסיפור של ישראל !האיום הוא איום קיומי !

      • מעניין: בקמפיין לא מאמינים לביבי אבל מבקשים ממנו להסביר בעולם

        panacea , 30/12/08 11:00

        את עמדת ישראל...אז ניראה שכן מאמינים לו ומאמינים בו.

      • שימו לב - ''שלמה מאור'' = מגיב בשכר (של ביבי) (ל''ת)

        Eחד, 30/12/08 11:25

    • בחירות

      זאב, 30/12/08 10:58

      כבר שנים שאנו מותקפים על ידי טילים. מענין שחודש לפני הבחירות ברק הגיבור החליט על פעולה. לעזה היינו חיבים להיכנס לפני שנים. תעמולת בחירות זולה

  • 27.

    ''קצין בכיר'' יכול להיות גם הרמטכ''ל... (ל''ת)

    י, 30/12/08 10:01

  • 26.

    ארטילריה

    מיקלוש27, 30/12/08 10:00

    לשלב כל פעולה במטחי ארטילריה במקומות לא צפויים.

    לא לשכוח שהם ערבים.

    צריך לבלבלם....

  • 25.

    אני חושב שברק חייב לנצח את הבחירות. כולם יודעים שחיינו תלויים בו. (ל''ת)

    תומך עבודה נלהב, 30/12/08 09:58

    • אם חיינו תלויים בו...כדאי שנתחיל לארוז.... (ל''ת)

      אור, 30/12/08 10:30

    • הגבת כבר עשרות תגובות דומות תחת שם מגיב אחר- על מי אתה עובד? (ל''ת)

      panacea , 30/12/08 11:01

  • 24.

    אף דיווח על ההתפרעויות של הפלשתינאים הלילה באום אל פאחם. (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 30/12/08 09:55

  • 23.

    שהקצין הבכיר ישתוק ויתן לצה (ל''ת)

    דודי, 30/12/08 09:55

  • 22.

    תזכרו שאנחנו יודעים מה שרוצים שנדע. אני סומכת בעיניים עצומות על ברק! (ל''ת)

    דנה, 30/12/08 09:54

    • לא סומך על אהוד ברח /ברק

      מה קרה, 30/12/08 11:20

      הכשיל אותנו בלבנון
      לא קדם כלום כשר בטחון

      ועכשיו יוצא להתקפות ללא מטרה ספציפית.

      די הראנו לחמס שנגיב בעוצמה.

  • 21.

    אמרתם שהדרך ממוקשת - אנא, היזהרו - אני מתפללת לשלום צה''ל (ל''ת)

    מ, 30/12/08 09:52

  • 20.

    לא צריך להפנות אצבעות, אתםתראו שברק פועל נכון ויעשה את מה שצריך למעננו (ל''ת)

    איילת , 30/12/08 09:51

    • כמו שעשה עד עכשיו?

      arishr , 30/12/08 10:06

      יש לי זיכרון טוב "נחישות ותקיפות" "תקיפות וניחשות" ו "צה"ל ידע מה לעשות" נשמע לך מוכר?

  • 19.

    ברק הוא מטומטם חסר ניסיון! רק ביבי מספר אחת!! (ל''ת)

    מנשה, 30/12/08 09:50

    • בבון (ל''ת)

      משה, 30/12/08 10:13

      • משה, אתה תולעת. (ל''ת)

        אהרון., 30/12/08 10:26

    • הוי מנשה

      אחת שדואגת לילדים עם לקויות, 30/12/08 10:17

      הוי מנשה מנשה,
      מי דפק לך את המוח?

      צר לי עליך ועל שכמותך!!!!!!!

      • ומי דואג ללקויות שלך? (ל''ת)

        panacea , 30/12/08 11:02

    • 19 צודק

      אביעד, 30/12/08 11:27

      ביבי בעל נסיון מוכח ומדהים להרוס ולחרב
      איפה שרגליו דורכות לא צומח יות שום דבר

      היידה ביבי - הכשלון לשילטון

    • לביבי יש ניסיון בלמכור רהיטים...., איך אתה בכלל משווה? (ל''ת)

      רן, 30/12/08 11:33

  • 18.

    לעצור הכל ולחתור לרגיעה!! כולם הבינו את הרמז!!! (ל''ת)

    לא תמיד חייבים 'לנצח', 30/12/08 09:50

  • 17.

    היעד השמדת החמאס !!! ירי תותחים מסיבי אזורי שיגור !

    ישראל, 30/12/08 09:49

    יש חלון של שבועיים להרוס את שלטון החמאס
    לא להחמיץ הזדמנות ולא לפשל
    כניסה קרקעית נחושה ללא רחמים כי אם נכשל
    מדינת ישראל תהיה בסכנה קיומית

  • 16.

    היעד השמדת החמאס !!! ירי תותחים מסיבי אזורי שיגור !

    ישראל, 30/12/08 09:49

    יש חלון של שבועיים להרוס את שלטון החמאס
    לא להחמיץ הזדמנות ולא לפשל
    כניסה קרקעית נחושה ללא רחמים כי אם נכשל
    מדינת ישראל תהיה בסכנה קיומית

  • 15.

    חבל שהאחראים איפשרו לחמאס להתחמש והיום צריכים מלחמה !!!

    שלמה מאור , 30/12/08 09:46

    האחראים נרדמו בשמירה ובישלו הסכם רגיעה שסיפק שקט תעשייתי לחמאס להתחמש, להתאמן, להתבצר ולחפור מנהרות. ביבי צדק- להלן דברי נתניהו היום בכנסת ישראל : "אין אומה בתבל שהיתה נוהגת אחרת, אין עם שהיה מתאפק זמן כה רב, זמן רב מידי!מזה שנים חברי ואני אומרים שההתנתקות תוליד מדינת טרור. מזה שנתיים אנו קוראים לנטוש את מדיניות ההבלגה ולאמץ מדיניות של התקפה. מזה חודשים אנו אומרים שהרגיעה היא אשליה, שצריך לעבור מפאסיביות לאקטיביות..."

  • 14.

    אין לי שום ספק קל שבקלים לגבי ברק. הוא לחלוטין האדם המתאים למדינה כיום (ל''ת)

    רוני, 30/12/08 09:46

  • 13.

    כל הכבוד לברק! הוא פשוט מפתיע אותי כל פעם מחדש בהחלטות שיפיקו רק טוב ! (ל''ת)

    בנימין, 30/12/08 09:44

  • 12.

    רק שכבר יפסיקו לזרוק סתם תוכניות כדי לכתוב משהו... ברק אנחנו איתך! (ל''ת)

    אודיי, 30/12/08 09:38

  • 11.

    אסור להיכנס קרקעית מאוחר מדי ספגנו 8 שנים קסמים אז להמשיך מהאויר

    יחזקאל, 30/12/08 09:36

    רק מהאויר עד שיגידו מספיק יש מספיק יעדים

    להרוס את כל תחנות הדלק בעזה להרוס את כל הרכבים שיסעו על חמורים

    להרוס את כל בתי הנהלת החמס עד לפקידים הקטנים
    להרוס את כל מבני הציבור בתי ספר אוניברסיטאות להרוס ולהחזיר אותם לתקופת האבן גם אם זה יקח שלושה חושדים

    • מסכים לחלוטין. להוסיף עוד הסכמות ב''הגב לתגובה זו'' (ל''ת)

      ישראל, 30/12/08 10:23

      • מסכים בהחלט (ל''ת)

        חיים, 30/12/08 10:47

  • 10.

    JUST GO IN !!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    amir, 30/12/08 09:36

  • 9.

    הטימטום חוגג

    יהודי, 30/12/08 09:34

    תכפילו פי מאה את כמות ההפצצות על היעדים הכי כואבים שלהם, ואז תבדקו אם זה עובד או לא - רפי שכל.

  • 8.

    ותודה לרבין פרס נתניהו ברק שרון ואולמרט (ל''ת)

    שהביאונו עד הלום, 30/12/08 09:34

    • ותודה למשה רבנו שלא הלך עד לקנדה (ל''ת)

      תשתוק כבר יא אידיוט, 30/12/08 09:45

  • 7.

    ביבי שטייניץ וסילבאן הצביעו בעד, בעד! חורבן קטיף ופילדפי ובעצם הם הם (ל''ת)

    מייסדי חמאסטן והמלחמה הרצחנית הזאת. תודה לביבי!, 30/12/08 09:34

    • לך לעזה (ל''ת)

      חחח, 30/12/08 09:48

    • אז אתה מצביע קדימה - כדי להמשיך את האיוולת ? לפחות ביבי שינה המנטרה (ל''ת)

      רוני ק , 30/12/08 10:04

  • 6.

    חיילים, תשמרו על עצמכם! (ל''ת)

    טליה, 30/12/08 09:34

  • 5.

    יש 500,000 מרצחי חמאס בעזה , אפילו 1% לא נפגע עד כה . (ל''ת)

    העבודה רבה, 30/12/08 09:33

    • היית הורג את כולם, אדולף?

      רועי, 30/12/08 10:44

      יהודים לא מתביישים לדבר כמו הכורת הנאצי.
      העיקר שכל יום השואה כולם כל כך כועסים על העולם שלא עזר...בזמן שבישראל חצי מהאוכלוסייה היה מכניס את הפלסטינים לתאי גזים אם רק היה יכול.

      • אינסטינקט ההישרדות ממך והלאה

        עוז, 30/12/08 11:17

        כאשר הסכין תוצמד לצווארך לא יעניין אותך אם מחזיק אותה בן 5 או בו 50.

        ההצטדקות הזו עולה לנו ביוקר ובאמת שלא מעניין אותי מה המחיר בצד השני, הצד של האויב.

      • היהודים לא רצו לחסל את גרמניה, בעוד ש-100% מהפלסטינים רוצים לחסל אותנו

        אפרים, 30/12/08 12:52

        והראיה - הם שולחים את ילדיהם לקבל חינוך שאהידי בבתי הספר של הרשות הפלסטינית. והתוצאה - החלום של כ-25% מהתלמידים הוא להיות שאהיד.
        האם ראית אי הורים פלסטינים המפגינים נגד החינוך הזה?
        אתה יודע למה היה לנו את מלחמת העולם השניה? בגלל שבמלחמת העולם הראשונה לא החריבו את גרמניה, ובעצם עשו איתה הסכמים מהסוג של הסכם אוסלו.
        אתה יודע למה יש כיום שלום באירופה? בגלל שבמלחמת העולם השניה החריבו את גרמניה עד היסוד?
        עכשיו, צא ולמד מה אנחנו צריכים לעשות כדי שיהיה לנו שלום עם הפלסטינים.

  • 4.

    במלחמה אין מנצחים יש רק צד שמפסיד יותר ויש צד שמפסיד פחות

    שוחר שלום, 30/12/08 09:29

    במלחמה אין מנצחים יש רק צד שמפסיד יותר ויש צד שמפסיד פחות
    האם אמא ששוכלת 5 ילדים קטנים אינה סיבה מוצקה לסיום ההשתוללות חסרת המעצורים של חיל האויר הישראלי???

    • אולי אתה מצפה שנהרוג משלנו בשביל להשוות את התוצאות? (ל''ת)

      שוחר פרובוקציות, 30/12/08 09:46

    • אוי איזה חמוד כל כך רגיש. איפה היתה 8 שנים?

      רוני, 30/12/08 09:47

      מתי תפסיקו לדקלם ססמאות

    • נכון מאוד !!!! לא להכניס חיילים לשם !! לא!!! (ל''ת)

      ליאת, 30/12/08 09:50

    • התשובה בפנים.....

      arishr , 30/12/08 10:09

      לא!

    • לא (ל''ת)

      ., 31/12/08 11:58

  • 3.

    להפעיל את הבג''ץ כדי לעצור את הצבא המטורף הזה! איפה המוסר הנאור? (ל''ת)

    רחל - מרצ, 30/12/08 09:28

    • בגצ לא יגיב כי השופטים מחלקים ביניהם את הנדלן בחוף עזה בשעה זו ממש (ל''ת)

      כריש נדל''ן, 30/12/08 09:48

    • נכון מאוד !! אנחנו עוד נשלם על זה!! (ל''ת)

      ליאת, 30/12/08 09:50

    • אני רוצה להבין? יש איזה מילת קוד שמקפיצה את השמאל הישראלי? (ל''ת)

      משעל והחבר'ה, 30/12/08 09:51

    • אז את מודה שבג"ץ הוא כלי של פסיכופתים כמוך?

      Puki , 30/12/08 10:35

      חחחחח מפגרת.

    • חוצפנית צבועה - לא פנית לבג''ץ כשחמאס יורה טילים על ילדים

      אבנר, 30/12/08 10:36

      לכי לגור בעזה עם אחיך החביבים.

  • 2.

    החולשה הישראלית מתחילה להראות את סימניה (ל''ת)

    פקק תנועה , 30/12/08 09:28

    • קו ההגנה של החמאס-מיסתור ומחסה מאחורי נשים וילדים. יש לרסק קו הגנה זה.

      נילי סיבוני [אבוטבול], 30/12/08 09:44

      לחסל את הילדים והנשים תחילה.
      הלוחמים מהחמאס ישארו חשופים...!!!

    • פקק אתה מנוול. מוריד לנו את המורל. צא לנו ממועדון הפקקים.!!

      פקק תנועה ,מושב צפרירים, 30/12/08 09:45

      גש למישמר האזרחי מייד,
      מישפט חברים ממתין לך.

  • 1.

    שוב טעות בקביעת יעדי מלחמה

    מה קרה, 30/12/08 09:02

    ירו על כוחותינו במשך 8 שנים.
    מהם 3 שנים שאנחנו כבר מחוץ לרצועה ונותנים לעזתים למעשה עצמאות.

    לא גבינו מחיר כשהיה צריך לעשות זאת ולשמור על הרתעה.

    עכשו מגיבים סוף סוף ובאופן לא מידתי.

    היעד של הורדת שלטון החמס הוא לא ריאלי.

    המבצע כבר היה צריך להפסק באופן חד צדדי כשקובעים לצד השני מספר תנאים.

    1. צהל לא יורה אם הם לא יורים.

    2. אם יהיה שקט במשך שבוע נפתח את נתיבי האספקה לרצועה.

    3. כל ירי אפילו של פצמר אחד יחזיר את צהל לפעילות ענישה עוצמתית במשך 24 שעות שלאחריה שוב נפסיק את האש באופן חד צדדי.

    4. לא מדברים על כלום אם אין שקט מלא בגזרה.

    • אתה מפגר (ל''ת)

      חוליו, 30/12/08 09:33

    • 1. המנשר החינוכי שלך מזכיר לי מאמר של ווינסטון צ'ירצ'יל.....

      נפתלי הפלצן מעפולה......!!!, 30/12/08 09:47

      הוא לא חתם על כתב כניעה.
      האם יש קשר מישפחתי ביינכיים????

    • חבל

      שלמה מאור , 30/12/08 09:50

      האחראים נרדמו בשמירה ובישלו הסכם רגיעה שסיפק שקט תעשייתי לחמאס להתחמש, להתאמן, להתבצר ולחפור מנהרות. ביבי צדק- להלן דברי נתניהו היום בכנסת ישראל : "אין אומה בתבל שהיתה נוהגת אחרת, אין עם שהיה מתאפק זמן כה רב, זמן רב מידי!מזה שנים חברי ואני אומרים שההתנתקות תוליד מדינת טרור. מזה שנתיים אנו קוראים לנטוש את מדיניות ההבלגה ולאמץ מדיניות של התקפה. מזה חודשים אנו אומרים שהרגיעה היא אשליה, שצריך לעבור מפאסיביות לאקטיביות..."

    • צודק !!! (ל''ת)

      לילי, 30/12/08 09:51

    • צודק - מה קרה לא חוליו שהגיב ''אתה מפגר'' (ל''ת)

      לילי, 30/12/08 09:52

    • חותמת על כל מילה! (ל''ת)

      SkySoul , 30/12/08 10:02

    • 8 שנים שאנחנו מחוץ לרצועה..... (ל''ת)

      arishr , 30/12/08 10:11

    • צודק לגמרי. לתשומת ליבם של ראשי הדרג המדיני! (ל''ת)

      מאשר, 30/12/08 10:11

    • מה עם גלעד שליט ?

      אילן, 30/12/08 10:37

      יש בזה מן ההגיון אבל קודם התקפה קרקעית מוגבלת ולנקודות ספציפיות ואם אין התקדמות לחתוך ולהודיע פחות או יותר מה שאמר מס'1 אבל לכלול בחבילה את גלעד שליט

      • צר לי, אבל חייו של גלעד שליט אינם שווים חיי מאות חיילים או אזרחיםאחרים (ל''ת)

        ימני שפוי, 31/12/08 00:20

    • מסכים ולא

      יאיא, 30/12/08 11:11

      אם נכנסים כדי להפסיק ירי אז יש להישאר שם או שמשהו אחר נייטראלי יישאר שם. הטענה שנתנו להם 8 שנים אז עכשיו מאוחר מידי היא טעות. כי עדיף מאוחר מאשר אף פעם עוד 8 שנים יהיה להם אפילו יותר. אני מקווה שבעיניי ברק חיי חיילים שווים יותר מפעולה התקפית גרידא ופעולה כזו (אם תהיה) תהיה התחלה של שינוי אבל מהותי של המציאות, שינוי כזה שיביא להפסקה מוחלטת של הירי. כנראה שזה יצריך גם שהייה שם והפלת המשטר

    • זה בדיוק מה שצריך לעשות (ל''ת)

      ימני שפוי, 31/12/08 00:18