• 91.

    אמרתי לך! שלטון החוק ישתף פעולה אפילו עם ביבי נגד היהודים!!!! (ל''ת)

    קורן נאוה טבריה!, 01/01/09 05:14

  • 90.

    בג''צ עצר את בניית גדר ההפרדה !!! (ל''ת)

    רק ליברמן!, 30/12/08 00:35

  • 89.

    פייגלין ראש הממשלה הבא מפחיד את העמלקים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אל תבליגו יותר - עת לבעוט אותם לכל הרוחות, 29/12/08 21:09

  • 88.

    היהודי זיס/רובינשטיין עושה את העבודה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    היום הבנתי את תופעת הקאפו הבזוי, 29/12/08 21:09

  • 87.

    פייגלין הפשיסט בחוץ.יופי.

    רון וייס , 29/12/08 14:58

    השופטים רובינשטיין וגרוניס הם ימנים.

  • 86.

    ברור-פתי מאמין אחרת! (ל''ת)

    קורן נאוה טבריה!, 29/12/08 11:16

  • 85.

    שמחת עניים

    גמלאי נגזל שמתעב את ביבי, 29/12/08 10:51

    את מי מענין מה נעשה ברשימת המפלגה העלובה הזו,,ביבי ,פייגלין ,רצון, או יתום, --כולם אותה אדרת ליכודית..חבל שהרוזנבלום הזאת לא מתמודדת נגד ביבי. ..זו היתה הצגה מעניינת !!!!

  • 84.

    או הה מה קרה נתניהו אכל אותה.

    razefi , 29/12/08 09:41

    איך שלא יהיה נתניהו הפסיד תומכי פייגלין יעברו לליברמן וא פייגלין היה נשאר הרבה תומכי ליכוד היו עוברים לקדימה.
    תחשוב על זה נתניהו.

  • 83.

    אני לא תומך של פייגלין, אבל הבג''ץ צבוע ומושחת! (ל''ת)

    רון, 29/12/08 09:16

  • 82.

    פייגלין יכנס על אפם וחמותם

    מירב, 29/12/08 09:02

    ואם לא חמותם אז החותנת.

  • 81.

    פיגלין ראש ממשלת ישראל על אפה וחמתה של תקשורת רקובה ובוגדנית (ל''ת)

    אל תבליגו יותר - עת לבעוט אותם לכל הרוחות, 29/12/08 08:46

  • 80.

    מבקר המדינה חייב לבדוק מיד את השחיתות בין ביבי לאיתם ן/או צומת

    חכם מימון, 29/12/08 08:45

    הליכוד קונה 12 מליון בזול,
    לאיתם הוא ישלם מתוך ה 12 רק מליון אחד לכיסוי חובותיו,
    זו עברה פלילית על כל המשתמע מכך,

  • 79.

    צריך לעבוג על כך שהליכוד יגיע ל40 מנדטים לפחות

    פקק תנועה , 29/12/08 08:11

    ואפי איתם בתוכם

    • תיקון טעות מדינית בימקום האות ג יש להוסיף את האות ד (ל''ת)

      פקק תנועה , 29/12/08 08:13

  • 78.

    פייגלין לרשות הממשלה

    שדרות, 29/12/08 07:54

    אני מבקש מפייגלין לעזוב מידית את הליכוד הם כבר לא ראויים. רוצים ליראות פנים חדשות.
    ואני מציע שפייגלין יקים מיפלגה ימנית אמיתית וכל העם איתו ללא חשש....ואל תיתן לליכוד לירמוס את כבודך.הפרצוף האמיתי של ביבי התגלה ועדיף עכשיו..

  • 77.

    פייגלין צדק בג''צ הוא סניף של מרץ ולעם אין אמון בו הם חונטה. (ל''ת)

    רפי, 29/12/08 06:21

  • 76.

    כל חברי הכת פה:)

    דניאל, 29/12/08 06:14

    חחחחח, איזה הזויים אתם.

  • 75.

    פסק דין שמאלני כרגיל - ללא שמץ של אמת

    יעל, 29/12/08 05:57

    לא ציפיתי למשהו אחר מבית המשפט השמאלני ... אין לי אימון בהם

  • 74.

    ביבי הוא רק בובה על חוט של הקיסר ירום הודו אהרון ברק ואידך זיל גמור. (ל''ת)

    שפתי כהן , 29/12/08 04:33

  • 73.

    ביבי הוא רק בובה על חוט של הקיסר ירום הודו אהרון ברק ואידך זיל גמור. (ל''ת)

    שפתי כהן , 29/12/08 04:19

  • 72.

    כנופיית שלטון המחוק מאתרגת את ביבי וביבי מאתרג אותם.

    שפתי כהן , 29/12/08 00:28

    מקום ראשון ביבי תומך של ביניש.
    מקום שני סער הפודל של ארבל.
    הוסיפו את פיצי מיצי דן מרידור המיועד להחליף את פרידמן.
    הוסיפו את בני בגין ששר לכנופיה שיר הלל בטמבלביזיה.
    הוסיפו לכך שכל הפשעים שנעשו בליכוד נענשו בקדימה.
    למי שלא הבין, אהרון ברק מאחרי ביבי.
    ואני הקדמתי ואמרתי לכם שביניש תוציא לביבי את הערמונים מהאש.
    איכס.
    הפשע הכי מאורגן בישראל זו כנופית שלטון החוק וחמולת מזוז היא הזרוע הצבאית של הכנופיה.

  • 71.

    דרושה לכידות בינינו! (ל''ת)

    ''עופרת יצוקה''=967=''כל ישראל ערבים זה לזה'', 28/12/08 23:38

    • ל-71

      לשלום!אל תבוז לפייגלין!ת''ח הוא!, 29/12/08 00:54

      ב''ה
      בפרשת ,מקץ''שקראנו אתמול בבתיה''כ,
      נאמר בפרק מ''א,ע''י יוסף הצדיק לפרעה
      ולחלומותיו:
      ''כח הוּא הַדָּבָר, אֲשֶׁר דִּבַּרְתִּי אֶל-פַּרְעֹה: אֲשֶׁר הָאֱלֹהִים עֹשֶׂה, הֶרְאָה אֶת-פַּרְעֹה.... וְעַל הִשָּׁנוֹת הַחֲלוֹם אֶל-פַּרְעֹה, פַּעֲמָיִם--כִּי-נָכוֹן הַדָּבָר מֵעִם הָאֱלֹהִים, וּמְמַהֵר הָאֱלֹהִים לַעֲשֹׂתוֹ.''

      ''אֲשֶׁר הָאֱלֹהִים עֹשֶׂה''-=967=''עופרת יצוקה''
      הֶרְאָה אֶת-פַּרְעֹה-=967=''עופרת יצוקה''

  • 70.

    היה למישהו ספק כי פסה''ד יהיה שונה?

    אאא, 28/12/08 23:33

    גם את הרכב רשימת הליכוד קובעת כנופית הפולנים הצלבנים משלום עכשיו ששולטת במערכת המשפט (בין היתר).
    פעם,הועדה המסדרת הורכבה מותיקי המפלגה.היום,חבורה של אנשי שלום עכשיו קובעת לא רק את הרכבי כל המפלגות,לא רק איזה מפלגות יתמודדו ואיזה לא אלא גם מה תהיה המדיניות של כל מפלגה לאחר הבחירות בעזרה סחיטה באיומים מבוססת חקירות,תחקירים וכתבי אישום.

    • although you're brainless

      yossi bublil , 29/12/08 00:13

      here are the three judges who sat at the panel: pay attention please, i took this from the encyclopedia
      מרים נאור (נולדה ב-26 באוקטובר 1947) היא שופטת בית המשפט העליון משנת 2003.נשואה לאריה נאור, מזכיר הממשלה בתקופתו של מנחם בגין. אריה נאור (נולד ב-1940), פרופסור למדע המדינה, מרצה באוניברסיטת בן-גוריון בנגב ומזכיר הממשלה בשנים 1977 - 1982. נאור שימש כחבר המרכז וההנהלה של תנועת החרות, וכעורך חדשות ב"קול ישראל".
      עם עליית הליכוד לשלטון ב-1977, מונה על ידי מנחם בגין לתפקיד מזכיר הממשלה ושימש בתפקיד זה חמש שנים עד לפרישתו ב-1982.
      hard to believe that she's a peace now activist with such a husband
      אשר דן גרוניס: גרוניס הוא שופט שמרן, והמתנגד העיקרי לאקטיביזם שיפוטי בהתערבות בהחלטות רשויות מינהליות או שילטוניות.perhaps this explains his ruling today. and as for rubinstein, well, if you really don't know that he's a right-winger then read the following article:העליון אחרי ברק
      רובינשטיין: בעל זיקה דתית וממסדית. you are a stupid cunt and i hope you and your mother, with whom you have already done the nasty, will soon die

      • אריה נאור הוא משמאל לשלום עכשיו.

        לידיעת המגיב הבור, 29/12/08 05:54

        וגרוניס נבחר להרכב על ידי בייניש כי ידוע שהוא לעולם לא מתערב בהחלטות, וכאן היא רצתה שלא יתערבו בהחלטה לסלק את פייגלין.
        ורובינשטיין הוא שפן ידוע, שמאוד מפחד בכך שיגידו שמחליט על פי הכיפה שעל ראשו, ולכן עושה כל מאמץ להוכיח שגם הוא מתנכל למחנה הלאומי.
        בייניש למדה את המלאכה מאהרון ברק. איך לבחור את ההרכבים המתאימים כדי לתפעל את הדיקטטורה השיפוטית.

        • give me evidence, you dickhead

          yossi bublil , 29/12/08 13:44

          אריה נאור הוא משמאל לשלום עכשיו.
          can you substantiate this, or are you saying this because you have nothing better to say? just to remind you: the supreme court has always taken the military's legal opinion on the settlements and has ruled against the legal claims of peace now, which hold the occupation to be illegal. a few weeks ago the supreme court ruled that itamar gvir, and it wouldn't surprise me if this is your guru, may march in um-al-faham, although many left-wingers (in an anti-democratic manner) opposed this ruling. you and your friends keep attributing conspiratory measures to any ruling made by the supreme court (read my comment 37 in this site) and it seems to me that you are only paranoid and stupid. i'm sending you a link in which you will find out some more about arye naor, a great right-winger- unlike yourself who is a liar, and his admiration for menahem begin, not your typical peace now activist: c3.ort.org.il/Apps/Public/GetFile.aspx?inline=yes&f=Files/6202BF2E-DF58- 4347-9B32.../B81B2747...אריה%20נאור.. fuck you 

        • oh, and one more thing

          yossi bublil , 29/12/08 13:52

          נאמן לגישתו, לא נמנע גרוניס מהתערבות במעשים שלטוניים אשר פגעו בזכויות המיעוט. i'm qouting from wikipedia, this kind of contradicts with you saying the following
          וגרוניס נבחר להרכב על ידי בייניש כי ידוע שהוא לעולם לא מתערב בהחלטות, וכאן היא רצתה שלא יתערבו בהחלטה לסלק את פייגלין.

          you must take a course on how to do research

    • bibi ben elef

      aaa, 29/12/08 07:45

      bibi bez elef col hacavod le ehud barak aluf haolam buz le bibi hachahtsan ve hamagil

  • 69.

    הרי אמר שלא מאמין למערכת המשפט.........וצדק........ (ל''ת)

    חמורבי, 28/12/08 23:22

  • 68.

    פייגלין

    שלום, 28/12/08 23:22

    חבל לי מיכי הוא ליכודניק פייגליןהוא טפיל

    • לשלום 68!טפיל נמצא אצלך בלב רק אתה לא יודע

      הסר את העורלה!, 29/12/08 00:15

      ב''ה,
      טפיל=גימטריה :''יְהוָה הוּא הָאֱלהִים''
      אנו שיודעים זאת עפ''י דבר ה' ומשה עבדו,
      בחרנו בלב-בשר למען עמ''י וילדינו ועתיד העם הקדוש הזה.
      בלי מנהיגות יהודית אין לנו שום הנהגה.
      מרב שביבי ופייגלין לא מסכימים זה עם זה,
      רב המשותף...
      בברכת חג שמח,חדש טוב!
      עלי'

  • 67.

    דרושה לכידות בינינו! (ל''ת)

    ''עופרת יצוקה''=967=''כל ישראל ערבים זה לזה'', 28/12/08 23:16

  • 66.

    עדיין למד ו''וניק!יש תקווה! (ל''ת)

    עלי', 28/12/08 23:14

  • 65.

    עכשיו תוכיח פייגלין שאתה שוה מקום 36 , לך תביא בוחרים לליכוד (ל''ת)

    אליפז התימני, 28/12/08 22:40

  • 64.

    יש בעולם 36 צדיקים,,ופייגלין ביניהם,,אז מה אתה בוכה יה פייגלין,, (ל''ת)

    בצלאל עם בנימין הצדיק, 28/12/08 22:39

  • 63.

    פייגלין רוצה להיכנס לכנסת על הגב של ביבי

    האמת, 28/12/08 22:39

    ומצד שני התומכים שלו משמיצים את ביבי.
    אם אתם כל כך רבים והוא כל כך פופולארי, למה שלא יקים לו מפלגה וירוץ לבד, ואז נראה את כוחו האמיתי... בינתיים הוא רק גורם נזק לליכוד ומבריח בוחרים, מה שעלול להביא בסופו של דבר להמשך שלטון של השמאל.

  • 62.

    למה לא ריאלי?! הם יקבלו מעל 40 (ל''ת)

    שפוי במדינה מטורפת, 28/12/08 22:36

  • 61.

    פייגלין תעבור ל-ארץ ישראל שלנו'

    רותם מלכה , 28/12/08 22:31

    כולם להצביע ארץ ישראל שלנו,כי רק ככה נשמור על הבית!

    • צודקת, 'ארץ ישראל שלנו' הם ימין אמיתי...ולא שמאלנים כמו ביבי השקרן.. (ל''ת)

      לא אמרתי כלום , 28/12/08 22:51

  • 60.

    חבל שמיכי רצון לא קרה בעיון את החלטת כ-ל שופטי העליון...

    יועץ, 28/12/08 22:25

    היה יכול לחייב את בית הדין העליון של הליכוד (בדיון נוסף) לקבל את פרשנות בית המשפט העליון לעניין שורש המחלוקת (סעיף 27).

    • מיכאל רצון כבר נכנע. יכל גם לבקש ד''נ בעליון

      אביבית, 28/12/08 23:16

      האמת רצון מסכן. נראה שאחרי המחוזי והפסיקה הערב נגדו יצאה הרוח מהמפרשים. אם היה מבקש דיון נוסף בסוגיה עקרונית בעליון היו חייבים להיעתר לו.

      • המאפייה היתה חונקת אותו בתשלום הוצאות גבוהות. (ל''ת)

        בבג''צ אין צדק. רק רשע., 29/12/08 05:55

  • 59.

    פייגלין צדק שמר שהוא לא פונה להליכים משפטיים (ל''ת)

    שני, 28/12/08 22:22

  • 58.

    פייגלין

    שי, 28/12/08 22:20

    לא יעזור בסוף פייגלין וחברו יכנסו לכנסת להציל את המדינה מהכת השלטת

  • 57.

    פייגלין ''בחיית'' - עזוב את הליכוד (ל''ת)

    קול קורא, 28/12/08 22:03

  • 56.

    מערכת המשפט הישראלית ממש מפתיעה, לא חשבתי שהם מוטים

    הרי הם מכנים עצמם, 28/12/08 22:00

    ''בית המשפט הגבוה לצדק'', לצדק, לא פחות.

  • 55.

    ב''ה שפייגלין אחד היחידים שמבינים את חוקת הליכוד! (ל''ת)

    עלי', 28/12/08 21:59

  • 54.

    ב''ה שפייגלין אחד היחידים שמבינים את חוקת הליכוד! (ל''ת)

    עלי', 28/12/08 21:59

  • 53.

    ב''ה שפייגלין אחד היחידים שמבינים את חוקת הליכוד! (ל''ת)

    עלי', 28/12/08 21:58

  • 52.

    השופט רובנשטיין (בבג''צ) מצדיק פירוש ס' 27 של מיכי רצון, יתום ופייגלין

    חלם בעליון, 28/12/08 21:51

    וזו הרי הייתה הבעייה. אז למה לא להחזיר את רשימת הנבחרים המקורית?

  • 51.

    המהלך הזה יקדם מאוד את פייגלין וידרדר מאוד את ביבי כאנטי דמוקרט

    יעקב - מרכז הליכוד, 28/12/08 21:43

    ביבי היה זה שהחליט להוציא את בחירת הח''כים מידי המרכז לידי המתפקדים. המאבק שלו בפייגלין הרים מאוד את קרנו של פייגלין, ונצחונו של פייגלין בבבית המשפט המחוזי - ודחיית נצחונו בבבית המשפט ה''עליון'' רק מדגישים עד כמה פייגלין צודק ועד כמה ביבי פוליטיקאי קטן ולא אמין.
    בכל זאת אצביע ליכוד - ולו כדי שאוכל להביא בבוא היום את פייגלין לראשות הממשלה.
    והיום הזה קרוב מאוד מאוד.

  • 50.

    ההבדל בין הליכוד לקדימה:

    שמואל, 28/12/08 21:42

    בליכוד עד למקום ה-18 (כולל) הרשימה איכותית ומרשימה (במקום ה-19 גילה גמליאל). בקדימה - בדיוק ההפך. עד המקום ה-18 (נחמן שי) כולם חדלי אישים מושחתים שמומחים בעיקר בדילים וקומבינות. מישהו זוכר איזה הישג מרשים של קדימה ב-3 שנים של שלטון?

    • מהמקום ה30 והלאה, מועמדים ראויים והגונים

      אריה שואג, 28/12/08 22:11

      31-קטי שטרית. 33-שגיב אסולין. 34-בועז העצני. 36-משה פייגלין. 37-מיכי רצון. 38-אהוד יתום.
      חובת הציבור הלאומי להצביע כעת לליכוד בלבד, ולהכניס את הרשימה המפוארת הזו לכנסת על אפו וחמתו של נהנתניהו

      • אסור להצביע ליכוד !!!!!

        לא להכניס את כנופיית השמאלנים המושחתת לכנסת., 29/12/08 05:58

        עדיף שילטון של השמאל ו''קדימה''.
        הליכוד זו המפלגה היחידה שמגרשת יהודים.
        וכעת היא נשלטת על ידי 27 שמאלנים מתוך השלושים הראשונים.

        עדיף השמאל הרופס מאשר ליכוד חזק.
        הליכוד מסוכן לישראל.
        הליכוד מסוכן להתיישבות.
        הליכוד זו מפלגת שטן.

    • אני מסכים ביותר

      דן, 29/12/08 01:23

      כמו כן, גם מהמקום ה-21 ואילך הרשימה של הליכוד טובה יותר מהבכירים של קדימה!

  • 49.

    הלוואי שיכנס לכנסת

    דוד הליכודניק, 28/12/08 21:39

    הלוואי שיכנס לכנסת ויעשה שם קצת סדר

  • 48.

    גם המקום ה*36 יהיה ריאלי לא נעים להגיד אבל לצערי

    yaniv1306 , 28/12/08 21:35

    רק בגלל פייגלין

  • 47.

    מ.ש.ל. (ל''ת)

    משה פייגלין, 28/12/08 21:34

  • 46.

    אל תדאג פייגלין:בקרוב מקום 20 ממנו הודחת ע"י ביבי גם לא יהיה ריאלי

    מורדו , 28/12/08 21:33

    אט אט אזרחי ישראל מתחילים להכיר את פרצופו האמתי של ביבי וככול שמכירים אותו רואים שאסור בתכלית האיסור לתת לאיש הזה להיות ראש ממשלה. -האיש שמופיע באצטלה של דמוקרט גדול מתגלה כפוליטיקאי קטן אשר כללי הדמוקרטיה ממנו והלאה. -הוא גם מנסה ואינו מצליח לתת מצג שווא של הליכוד ולהציגו כמפלגת מרכז כאשר רוב חבריה הם ימין קיצוני פנטי כמעט כמוך וההבדל היחיד בינם ובינך הוא שהם צבועים ואתה לפחות לא. -ועל כן קדימה מיום ליום תופסת תאוצה מעלה והליכוד תופס תאוצה מטה ובקרוב גם מקום 20 בליכוד ממנו הודחת ע"י ביבי גם לא יהיה ריאלי.

    • אל תשלה באף אחד

      טוקבקילר, 28/12/08 23:40

      ביבי לא ימני קיצוני ולא נעליים. הוא שובר חזק שמאלה לבייניש והתקשורת כדי שיתנו לו שקט בתור ראש ממשלה. הוא לא ישנה פתאום את עמדותיו אם וכאשר יהיה ראש ממשלה. הוא מבין מי הכוחות הרודנים השולטים מאחורי הקלעים ומפחד מהם. אה, וקדימה הולכת להפסיד את הבחירות בגדול אם הם יכניסו חיילים קרקעית לעזה. זכור מה שאני אומר.

  • 45.

    לפי סקר גאוקטוגרפיה פגליין נכנס לכנסת הבאה במקום 36 (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 28/12/08 21:30

  • 44.

    הליכוד חושב שפייגלין מבריח קולות אבל לדעתי טועה!

    דניאל, 28/12/08 21:29

    פייגלין מביא קולות מליברמן ואם הוא לא גורם לפילוג בתוך המפלגה הוא יכול להועיל ולא להזיק במקום ראלי יותר.

  • 43.

    אלק דמוקרטיה

    otnialhikri1 , 28/12/08 21:29

    אסור לאף אדם לנסות אפילו להגיש מועמדות למפלגה שהוא אינו מאמין במצע שלה, או כדי להביא לשינוי במצע שלה. יכולןת להיות לו אפשרויות להקים מפלגה משלו ושינסה את כוחו בצבירת מנדטים ע"פ המצע שלו ולא ע"פ מצע של מפלגה אחרת זה לא ראוי וגם לא דמוקרטי הבחירות צריכות להיות נקיות עם אפשרות לתת לעם לבחור באמת את הנציגים שלו בלי תיכמונים

    • נדמה לי שפייגלין קרוב בהרבה למצע המקורי של הליכוד

      אריה שואג , 28/12/08 21:42

      מאשר נהנתניהו

  • 42.

    גם המקום ה40 הוא ריאלי

    סטפן צוויג , 28/12/08 21:28

    וטוב עשה בית המשפט העליון שהורה לא להתערב, אני אומר זאת למרות שאינני מסכים כלל עם דחיקתם של ביילין ויתום.

  • 41.

    לכל הכועסים על פיפי...

    חלוני-תומך פייגלין, 28/12/08 21:26

    כעסכם הוא כעסי,אך עם זאת חייבים אנו כולנו להצביע ליכוד,וזאת אך ורק בשביל להכניס גם את משה פייגלין!
    פייגלין הוא ההשראה שלי בפוליטיקה הישראלית,המאוד לא כשרה אני חושב,ונראה כי פייגלין יכניס רוח חדשה בליכוד-אהבת ארץ ישראל ואהבת אחים!

    • מסכים לחלוטין

      אביעד, 28/12/08 21:51

      ולכן צריך להפקוד לליכוד, להצביע ליכוד,
      להגיש מועמדות בליכוד ולהנהיג את הליכוד.
      כל אחד לפי יכולתו.
      אין זה הזמן לסגת חברים!

      • נכון, זה בדיוק מה שהם רוצים!

        טוקבקילר, 28/12/08 23:35

        הם רוצים לשבור את רוחנו ושנצביע למפלגה בלי יכולת השפעה כמו התקווה, בית יהודי ואפילו ליברמן. רק הליכוד יכול. או טוב או רע. אז בואו נתאמץ שהוא יעשה טוב!

    • רק הליכוד גירש יהודים. רק הליכוד.

      ורק הליכוד יגרש יהודים. תזכרו זאת., 29/12/08 06:00

      אסור להצביע לכזה ליכוד.
      עדיף לא ללכת להצביע, ולתת לשמאל לעלות.
      השמאל אף פעם לא גירש יהודים. כשהשמאל בשלטון הוא מגלה אחריות.

      רשימת הליכוד הנוכחית נזרוק את המתנחלים לכלבים.

  • 40.

    עוד החלטה בזוייה של בית המשפט הגבוה לצביעות

    אריה שואג , 28/12/08 21:21

    פייגלין צדק לאורך כל הדרך כשטען שהבג"ץ הוא גרורה סרטנית בלב האומה, הנשלטת בידי מיעוט שמאלני המנסה לכפות את דעותיו בכוח האקטביזם השיפוטי.
    נתניהו ושאר הבליינים והנהנתנים, חשים שקם פתאום אדם שטובת העם עומדת בראשונה לנגד עיניו.
    דבר זה מאיים למוטט את ההגמוניה שהם טרחו לבנות בעמל כה רב, ולכן אין פלא לראות את תגובותיהם חסרות הפרופורציה בכל הנוגע לשנאת פייגלין.

  • 39.

    העליון-הרשות הנורמאלית היחידה שנשארה!!!

    בוריס, 28/12/08 21:19

    הכנסת-מושחתת לא משכילה וחסרת עמוד שדרה!
    הממשלה-מושחתת לא משכילה וחסרת עמוד השדרה!
    בית המשפט העליון-לא מושחת, מאוד משכילה ומתמודדת עם פוליטיקאים הבאים לנצלה למטרות פוליטיות!הייתי מעדיף ששופטי ישראל ישלטו במדינה!!!!

    • חבל שנפלת בפח

      מני כפרה , 28/12/08 22:02

      המקום המושחת ביותר הינו ה"עליון" הפוזה כאילו הם חכמים יותר עובדת בעיקר על אנשים ממדינות שמאל -קומוניסטיות ששם האמינו שהחוכמה במפלגה במנהיג וכו' כדאי שתפנים דמוקרטיה

  • 38.

    משה פייגלין צודק!!! בג''ץ מסוכן ליהודים ושולט במדינה הזו כמו רודן!!!! (ל''ת)

    יהודי צעיר מהליכוד. תומך פייגלין, 28/12/08 21:11

  • 37.

    פייגלין בג''ץ זה סניף מרץ - טוב שלא התרפסת לפניו

    משה, 28/12/08 21:06

    יצאת חכם . אע''פ שמיכי רצון היה זה שחשף את פרצופו של סניף מרץ בבית המשפט .
    זה בית משפט עליון ???
    חה חה חה - איזה בדיחה גרועה !!!
    דייייייייייי - אתם חושבים שהעם קונה את השטויות שאתם פוסקים בבית המשפט כאמינות ?
    מישהו זוכר מתי בפעם האחרונה הוא פסק לזכות הימין ?

    • four weeks ago they ruled for the right-wing

      yossi bublil , 28/12/08 23:38

      the supreme court decided that itamar ben gvir has the right to march and protest in um al faham

      • בג''צ מעוניין להציג את הימין כהזוי. (ל''ת)

        לכן מאשר לסוכני שבצעדות באום אל פאחם, 29/12/08 06:02

        • you cannot e (ל''ת)

          yossi bublil , 29/12/08 13:20

        • you cannot really argue with this kind of logic

          yossi bublil , 29/12/08 13:23

          it doesn't matter what the supreme court will decide, people like you will always claim that the court is conspiring against the political right-wing

  • 36.

    כל מה שנותר לעם זה בכל זאת להצביע ליכוד

    טובקילר, 28/12/08 21:06

    ולהכניס את פייגלין לכנסת. אז נכון שזה יהיה קשה להצביע ליכוד אחרי שביזה את עצמו כך - אבל אין ברירה. מפלגות הימין הקטנות והקקיוניות לא ישנו שום דבר. אין להן שום כוח פוליטי אמיתי כמו שיש לליכוד.

    • ליכוד,ליכוד,ושוב פעם אני מ צ ב י ע ליכוד!

      בעזרת השם פייגלין יהיה בפנים!, 28/12/08 21:49

      הליכוד יביא 40 מנדטים!

      • dr. doolittle

        yossi bublil , 29/12/08 03:07

        kuakua de la omer

  • 35.

    אסור להצביע ליכוד. ביבי אסון. (ל''ת)

    הליכוד הוא זרוע של רודנות השמאל., 28/12/08 21:06

  • 34.

    עכשיו הליכוד נקי מלא נורמלים! עכשיו חיבים להצביע ליכוד (ל''ת)

    ססי, 28/12/08 21:04

  • 33.

    איזה מן בתי משפט?? אתמול מיכאל רצון ח''כ - היום לא ח''כ ?

    רונית, 28/12/08 21:03

    ככה. להפוך הכרעה בקלי קלות של שופט מחוזי.....

  • 32.

    רגע, חשבתם אחרת?

    ליכודניק, 28/12/08 20:57

    ממש חבל על ההתנהלות הזו. אחר כך מנופפים בדגל הדמוקרטיה.

  • 31.

    החלטת ביהמש''ע חסירה! צריך לדרוש ''דיון נוסף'' בבית הדין בליכוד....

    עו''ד, 28/12/08 20:54

    אם בית המשפט העליון הופך החלטה על התערבות לא ראוייה של המחוזי - אז מחק הכרעה שיפוטית - שבמקומה היה צריך לדרוש את כינוס בית הדין העליון של הליכוד במסגרת ''דיון נוסף''. הרי בגלל שלא היה ''דיון נוסף'' למיכאל רצון נאלץ רצון לפנות למחוזי...
    ומשבטלה הכרעת המחוזי (שלא היה צריך להתערב) חוזרים לבית הדין בליכוד.

  • 30.

    בסוף לא תהיה ברירה והמהפכה נגד בג''ץ תהיה אלימה. יש גבול לרודנות. (ל''ת)

    שמעון, 28/12/08 20:54

  • 29.

    וככה הליכוד כבר הפסיד 6 מנדטים מאז הדחת פייגלין! (ל''ת)

    ביבי!ליברמן מאחוריך ניצמד!, 28/12/08 20:54

  • 28.

    החלטת ביהמש''ע חסירה! צריך לדרוש ''דיון נוסף'' בבית הדין בליכוד....

    עו''ד, 28/12/08 20:54

    אם בית המשפט העליון הופך החלטה על התערבות לא ראוייה של המחוזי - אז מחק הכרעה שיפוטית - שבמקומה היה צריך לדרוש את כינוס בית הדין העליון של הליכוד במסגרת ''דיון נוסף''. הרי בגלל שלא היה ''דיון נוסף'' למיכאל רצון נאלץ רצון לפנות למחוזי...
    ומשבטלה הכרעת המחוזי (שלא היה צריך להתערב) חוזרים לבית הדין בליכוד.

  • 27.

    וככה הליכוד כבר הפסיד 6 מנדטים מאז הדחת פייגלין! (ל''ת)

    ביבי!ליברמן מאחוריך ניצמד!, 28/12/08 20:54

  • 26.

    עוד תרגיל של ביבי . בסוף זה יתנקם בו.

    יוסי, 28/12/08 20:49

    במקום לעסוק בדברים חשובים ולא להתערב ברשימה, ביבי הפך לעסקן קטן ופוגע בדמוקרטיה הפנימית בליכוד.

  • 25.

    דמוקרטיה אמיתית

    otnialhikri, 28/12/08 20:45

    מראש צריך למנוע נבחרים למפלגות שאינם נאמנים למצעי המפלגות ומנסים להסתנן בדרכים ''דמוקרטיות'' להשפיע או לשנות את המצע של המפלגה צריך לחוקק חוקים שימנעו חדירה של מסתננים כאלה. מה שזה מוכיח שצריך לבטל את הפריימריז והבחירות צריכות להיות אישיות (שהעם יבחר באופן ישיר את הנציגים שלובלי פריימריז)

    • פייגלין היחיד שבאמת נאמן למצע הליכוד

      טוקבקילר, 28/12/08 23:29

      אני מצטער להצביע בשבילך על העובדות אבל לך קרא את מצע הליכוד ותראה מי משתלט על המפלגה בצורה ''לא דמוקרטית''. אגב אני מסכים עם החלק השני שלך שצריך להיות בחירות ישירות לכנסת וכך העם יבחר את נציגיו - אבל זהו נושא אחר.

    • קראת פעם את מצע הליכוד? - לך ותלמד ותגלה שלנתניהו אין קשר אליו

      פייגלין הוא מהיחידים שנאמנים לחוקת הליכוד, 29/12/08 12:43

      אל תשקר

  • 24.

    כל תומכי פייגלין, כמעט הבאתם להרס. השמאל היה יכול

    שי, 28/12/08 20:42

    לעלות לשלטון.
    פייגלין הוא אדם מסוכן שקרא לסרבנות.
    אני קורא לאנשי הימין להתלכד סביב הליכוד כדי להביא את נתניהו והליכוד לשלטון!!!

  • 23.

    עזבו בולשיט,הליכוד חייב להתלכד לניצחון מוחץ בבחירות!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    להתאחדדדדדדדדדדדדדדדדדדד לסילוק השמאלללללללללללללל, 28/12/08 20:38

    כל מה שנתניהו והימין אמרו קורה היום,די לא ניתן לשמאל העויין להוליך אותנו שולל גם אחרי פעולה נכונה של שר הביטחון שביצע אותה רק בגלל מצבו העגום בסקרים!!!

  • 22.

    אין דמוקרטיה!!! השמאל אוחז בגרונה של המדינה!!!

    אין סוף לצביעות השמאל!!!, 28/12/08 20:37

    המצב ממש מפחיד!

  • 21.

    אולי תופתעו לשמוע אבל המקום ה36 הוא בהחלט ריאלי (ל''ת)

    ככה נראה לי, 28/12/08 20:37

  • 20.

    אני גאה בפייגלין שלא פנה לבג"ץ ולא הכיר בו כגוף לגיטימי!

    שאבי מהעיריה , 28/12/08 20:37

    ישר כח משה

    • אכן. משום כך אני מצביע רק עבור מפלגה שפייגלין נמצא בה (ל''ת)

      כנניהו המיסר, 28/12/08 23:29

  • 19.

    אין אימון בבית משפט העליון

    ראובן - חולון , 28/12/08 20:37

    הפעם אני מצדיק את פייגלין שטען לאורך כל הדרך שאין לו אימון בבתי משפט בארץ. החלטה פוליטית ומעורבות פוליטית של בית המשפט העליון.
    עד היום בית המשפט העליון נהג שלא להתערב על החלטות של בתי משפט המחוזיים בעיניינים כאלה.
    שר המשפטים פרידמן צודק, שיש "לנער" את בית המשפט העליון ולצמצם את תחום פיסקותיו. בושה של החלטה - מושחתת אפילו !!!

  • 18.

    פייגלין תקים מפלגה, אני בוחר בך (ל''ת)

    ליאור, 28/12/08 20:37

  • 17.

    פייגלין מסוכן.

    יהודי , 28/12/08 20:35

    חובב הסנהדרין הזה מנצל כל הזדמנות לדלגיטימציה של הרשות השופטת בישראל.

    • פיגלין ראש הממשלה הבא

      כטיב, 28/12/08 20:42

      עוד יהיו הפתעות לפי השתלשלות הדברים במדינה וזה החזון של היהודים יהיה ראש ממשלת יהודה בקדינציה הבאה תרשמו בזיכרון

  • 16.

    ועוד אומרים שביבי הוא ימני, ראינו....ביבי הוא דקטטור שמאלני ורמאי.. (ל''ת)

    לא אמרתי כלום , 28/12/08 20:33

  • 15.

    רבותי, אנחנו חיים במשטר דיקטוטרי מטורף של השמאל

    רק משה פייגלין יציל אותנו - רק לו האומץ!, 28/12/08 20:32

    הרי כל כך ברור מה עומד כאן על הכף. בית המשפט העליון הוא גוף בעל אג'נדה זהה לשל מרצ. כל מה שלא הולך בקו מחשבתם אינו לגיטימי. כבר שנים רבות אין דמוקרטיה בישראל.

  • 14.

    רחביה

    ליאור, 28/12/08 20:28

    איפה נעלם האקטיביזם השיפוטי ??? מה פתאום העליון קובע כי ''אין עילה להתערב''???? חשבנו ש''הכל שפיט'' ??
    לקבוע אם מותר לירות על האויב זה ''שפיט'' והחלטת הפוליטרוקים של ביבי זה ''עינין פנימי לליכוד'' ???
    אם היה מדובר במועמד ערבי העליון היה מתערב ועוד איך !!!!

  • 13.

    אני מקווה שהעליון יכיל את העקרון גם על עצמו

    המזכיר, 28/12/08 20:28

    ויפסיק להתערב בעניינים לא לו.

  • 12.

    שפייגלין אמר שלא יערער בבג''ץ,התעצבנתי עליו,עכשיו אני מוריד את הכובע ו

    כשפייגלין אמר שלא יערער בבג''ץ התעצבנתי עליו,עכשיו, 28/12/08 20:27

    הוא יודע מה הוא אומר,אני איתו,

  • 11.

    אל תדבר על דברים שאינך מבין

    תגובה ל1, 28/12/08 20:25

    בית המשפט עושה מלאכת קודש בבואו לפטור סכסוכים פוליטיים שלא צריכים בכלל להגיע אליו אבל היות והפוליטיקאים שלנו משתמשים בבית המשפט ככלי פוליטי מתי שנוח להם. מחד הם טוענים שבית המשפט מרשה לעצמו יותר מידי ומאידך הם טוענים(כשזה נוח להם) שבית המשפט יכריע בנושא והם סומכים על שופט ישראל-איכס אני נגעל מהיושר והגועל של חברי הכנסת שלנו. אם אלו נבחרינו עדיף לסגור את הבאסטה ולהתפזר חזרה לגלות-לא מגיע לנו מדינה אם אלו נבחרינו!!!

  • 10.

    רק דבר אחד שכחו...

    משה, 28/12/08 20:22

    ששלושת השופטים הפנימיים של הליכוד, שלושתם מואשמים כל אחד בעוונו..

    אחד שוחד אחד הלבנת הון, והשלישי כבר לא זוכר...

    • מה שנכון נכון... (ל''ת)

      יוסף, 28/12/08 20:35

  • 9.

    היה שקוף ,אם זה היה קורה למעומד ערבי.... (ל''ת)

    אלעד, 28/12/08 20:20

  • 8.

    פייגלין, עזוב אותך מבחירות. חכה לעזרת השם שיעשה אותך ראש ממשלה

    אחיתופל, 28/12/08 20:19

    אתה הרי מאמין בהשם, אז חכה להחלטתו. גם אני אחכה...ואחכה...ואחכה...

    • חמוד, עם ישראל מאחוריו, אבל אתה בטח לא רואה זאת ממגדל השן השמאלני

      משה פייגלין אנחנו אוהבים אותך ומעריכים אותך!, 28/12/08 20:36

      חזק ואמץ משה!

  • 7.

    פייגלין צדק

    יחיאל, 28/12/08 20:18

    פייגלין תיאר את תפקידו של בג''ץ בצורה נכונה. צריך רק להוסיף שהרודנות השמואלנית של כל אותם גורמים נושאי דרכון זר ובעלי חשבונות בחו''ל מבוססת על: בית משפט, הון, ותקשורת.
    המשימה הראשונית בחשיבותה היא לנתק בין הגורמים הללו לשלטון.

  • 6.

    ההבדל בין הליכוד לקדימה:

    שמואל, 28/12/08 20:18

    בליכוד עד למקום ה-18 (כולל) הרשימה איכותית ומרשימה (במקום ה-19 גילה גמליאל).
    בקדימה - בדיוק ההפך. עד המקום ה-18 (נחמן שי) כולם חדלי אישים מושחתים שמומחים בעיקר בדילים וקומבינות.
    מישהו זוכר איזה הישג מרשים של קדימה ב-3 שנים של שלטון?

    • קדימה עשו 2 מלחמות ב3 שנים.

      קצב מסחרר..., 28/12/08 21:44

      בבחירות הליכוד יביס את קדימה,העם לא טיפש.

  • 5.

    פייגלין צדק

    יחיאל, 28/12/08 20:17

    פייגלין תיאר את תפקידו של בג''ץ בצורה נכונה. צריך רק להוסיף שהרודנות השמואלנית של כל אותם גורמים נושאי דרכון זר ובעלי חשבונות בחו''ל מבוססת על: בית משפט, הון, ותקשורת.
    המשימה הראשונית בחשיבותה היא לנתק בין הגורמים הללו לשלטון.

    • פייגלין חוצפן

      דורון, 28/12/08 20:22

      הוא מנסה בעזרת הדמוקרטיה לקעקע את הדמוקרטיה כך הצליח היטלר לעלות לשילטון ,לא ניתן לך פייגלין להרוס אותנו

      • מיהן כאן בדיוק הדמוקרט ומיהו הדיקטטור?

        אריה שואג , 28/12/08 21:29

        האם נתניהו שפעל בכל דרך לגדוע את ידי התומכים בפייגלין טרום הפריימריז? ופועל בשיטות הזכורות לשמצה ממשטרים אפלים שכבר חשבנו שזמנם חלף, והנה מוכיח ביבי שאיראן זה כאן!

  • 4.

    פייגעל'ה הוא סוס טרויאני שנשלח ע''י השמאל כדי

    kobi, 28/12/08 20:14

    להזיק לליכוד.
    טוב עשה נתניהו שדחק אותו למקום הזה.

    • פייגלין הוא השמאלני?? חחחחח ....

      לא אמרתי כלום , 28/12/08 20:34

      ביבי הוא זה שנתן את השטחים לערבים ודפק את המדינה...לא פייגלין..

      • פייגלין בעד סרוב פקודה=שמאלני (ל''ת)

        המזכיר, 28/12/08 20:42

        • חחח סרוב פקודה ?!

          אריה שואג , 28/12/08 21:31

          ממתי ציות לפקודה הנו ערך עליון מעל חיי אדם?
          לו היית מעיין בדברי פייגלין, הייתי מבין את ההקשר שבו נאמרו דבריו, אך כבר נאמר "הדיוט קופץ בראש"

    • לכן גם בתקושרת מודים שפייגלין מוסיף מנדטים לליכוד ולא גורע!

      השמאל שולט בראש הליכוד, הוא לא צריך סוס טרויאני., 28/12/08 20:35

      נמאס מהשטויות של שמאלנים שמחווים דעתם על מה שקורא לנו בתוך המפלגה.

  • 3.

    אני מתחייב שלא להצביע ליכוד בגלל התרגיל המלוכלך של ביבי

    ליכודניק, 28/12/08 20:13

    אני אצביע לאלדד או למרזל במקום אחרי ארבעים שנים בהם הצבעתי לליכוד

    • אני אצביע (בלב כבד) בכל זאת לליכוד. כדי להכניס את פייגלין מהמקום ה36 (ל''ת)

      ליכודניק כתום, 28/12/08 20:42

      • גם אני אצביע בלב כבד ליכוד - פייגלין הוא התקווה (ל''ת)

        יונתן, 29/12/08 12:47

  • 2.

    הליכוד בלי פייגלין סתם מפלגה צינית שמטילה גזירות על הציבור (ל''ת)

    השני מהאמצע, 28/12/08 20:13

  • 1.

    יצאת גבר- פייגלין

    ישראל, 28/12/08 20:10

    אם אתמול עוד חשבנו שבית המשפט יעבוד על פי הצדק ויחזיר את המועמדים על פי רצון הבוחרים היום נתגלה שמשה צדק- ההחלטה באמת היתה צפויה...