• 125.

    ניתן להפסיק את ירי הקסאמים ע''י שיטה שטרם נוסתה !

    יורם מחיפה, 29/12/08 01:10

    אומרים שישראל כבר ניסתה את הכל כדי לעצור את ירי הקסאמים אך לדעתי יש פתרון נוסף פשוט וכדאי להפעיל אותו בהקדם ולא להיכנס ללוחמה קרקעית בעזה !!!
    צריך להציב סוללות תותחים ליד שדרות, אשקלון ועוד מקומות שאליהם יורים קסאמים. בכל סוללה להציב כ: 100 תותחים ולחבר אותם למערכת ``שחר אדום`` כך שבכל פעם שמזוהה ירי ומופעלת אזעקת ``שחר אדום`` המערכת תפעיל באופן אוטומטי שיגור של 100 תותחים לכיוון עזה, באופן מפוזר ולא ממוקד.
    צריך להודיע לכל העולם על שיטת התגובה האוטומטית הזו ושמעכשיו עזה אחראית על הסבל של תושביה וישראל לא יורה ביוזמתה אלא הם בעצמם מביאים לירי על תושביהם. החיילים שלנו רק ידאגו למלא את התותחים בפצצות וכל השאר יופעל באופן אוטומאטי.
    כשהתושבים שלהם יבינו שהם יכולים להפסיק את התגובה הישראלית ההרסנית, הם יפעילו לחץ פנימי וימנעו את ירי הקסאמים עלינו.
    פתרון הוגן, הומאני ויביא להפחתת הקסאמים בלי חיילים הרוגים ובלי כניסה מיותרת לעזה, שתסתיים ביציאה ללא הישגים.
    בנוסף, אני בטוח שיישום רעיון זה יביא לשיפור המורל של תושבי עוטף עזה כי על כל ירי תהיה תגובה מיידית וחזקה פי 100.
    יש לכם רעיון איך לקדם את הנושא מול מקבלי ההחלטות? חבל שהמילואימניקים שמגייסים עכשיו יכנסו לעזה. אפשר לחסוך מהם את זה.

  • 124.

    איך ההסברה?

    or, 28/12/08 19:12

    מדוע ולמה אנחנו תמיד נופלים עם ההסברה? לנו אין יהודים ברחבי העולם שיכולים להבין שנמאסו הקאסמים ושמי שמותקף הם תושבי ישראל - נשים ילדים ומבוגרים? לא יכולים להסביר שהנהרגים בתקיפות הם מחבלים טרוריסטים? שלא הובלנו עד היום לשקט ולנחת - ושכל מה שרוצים רוב הערבים הוא להרגנו ולמחוק את קיומנו? מה זו הנאיביות הזו? מדוע לוקח לנו להתארגן עם ההסברה? מה זה לא ברור? רק אנחנו תוקפנים? אינני מבינה ולא קולטת מה שוב קורה..עם כל הכבוד. רק שיגמר בשלום ונגיע לרגיעה אמיתית...

  • 123.

    ולא כדורי גומי

    אש חיה!!, 28/12/08 18:06

    מדוע? א. סיוע לאויב בשעת מלחמה.ב.הסתה כנגד הלוחמים בפועל.ג. הטחת האשמות שקר בשלטון בעת מלחמה.ד. הפרעה לשוטרים בעת מילוי תפקידם- בשעת מלחמה. פרסום דברי שקר!

  • 122.

    בוגדים דינם ידוע. חבל שלא מפעילים את הפרקליטות נגדם. (ל''ת)

    mrosenberg27 , 28/12/08 17:27

  • 121.

    אני שמואלנית גאה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    רונקי, 28/12/08 16:53

    אנטישמים איכס דוחים לא מספיק לכם אה?
    אתם כבר 5 שנים מפציצים לנו את שדרות
    עכשיו אתם בוכים מגיע לכם יבני ז....

  • 120.

    לכל התל אביבים שמפגינים-קל להיות שמאלני בתל אביב

    טל, 28/12/08 16:43

    תמשיכו לשבת בבתי הקפה אתם לא יודעים איך מרגישים תושבי שדרות ומה עובר אליהם.
    המלחמה החלה אצלנו אך אצלם בשדרות היא כבר 8 שנים.
    דיי אי אפשר לשתוק תושבי המדינה נפגעים

  • 119.

    כל הכבוד לאולמרט

    בעז לב ארי, 28/12/08 16:26

    אינני נחחשב מאוהביו ומוכיריו הגדולים של ראש הממשלה אהוד אולמרט או של שר הבטחון אהוד ברק אך הפעם לדעתי הם מילאו סוף סוף את חובתם לשם שינוי ולמרות שהמבצע לדעתי הינו מעט מדי ומאוחר מדי עדיף מאוחר מלעולם לא אני קורא לשר הבטחון להעמיק את הפעולה בעזה ולהיכנס גם קרקעית לתוככי מרכזי הטרור אני מודע לסיכון שכרוך בכך לחיי חיילינו אבל אני סבור שאין אפשרות לנצח טרור כמו זה באמצעות הפצצות אויריות בלבד הדבר הוכך במלחמת לבנון השניה ואם שם לא ניתן היה לנצח ע''י חיל האוויר בלבד וודאי שבעזה שהיא מעוז טרור צפוף הרבה יותר ולעניות דעתי גדול לא פחות אין אפשרות בשום אופן לנצח מהאוויר זאת ועוד הפצצות מהאוויר מסכנות אוכלוסייה אזרחית שלמרות שאינני חס על הפלסטיניים ברצועה שרובם ככולם תומכי טרור הרי עלינו להימנע מפגיעה בחפים מפשע ממשי לכן אני קורה לאולמרט וברק להעמיק את הפעולה ושוב מעריך אותם על האומץ שגילו סוף סוף

  • 118.

    הערבים בישראל הם אנטישמים רוצחים, צריך להעיף אותם לעזה לחברים שלהם.... (ל''ת)

    לא אמרתי כלום , 28/12/08 16:00

  • 117.

    פרופורציות

    תושבת תל אביב, 28/12/08 15:42

    אף אחד לא אמר שלא היה צורך בתגובה, או שתושבי הדרום אינם סובלים יום יום מציאות בלתי נסבלת. אין ספק שמדינצ ישראל צריכה להגן על אזרחיה ולהגיב כשמנסים לפגוע בה.אבל,למה זה תמיד הכל או כלום.למה להתאפק במשך זמן רב כלכך מבלי להגיב בכלל ואז להתפוצץ בצורה חסרת תקדים ולהרוג ביום אחד מעל 200 בני אדם.אפשר היה להרתיע בתגובה מתונה יותר ולהמשיך משם..וגם מדינת ישראל לא מבינה שחלק מהמלחמה בימים אלו באופן בלתי נפרד היא גם ההסברה העולמית!אנו נראים כמו פלגמטים טיפשים שלא ממש מצליחים להסביר את עצמנו באנגלית ומשתמשים בכוח עז ביותר על חלשים מאיתנו שגם כך חיים בתנאים בלתי אפשריים.עצוב.

    • את קוראת להם בני אדם???איך אפשר!!

      תושב צפון וליבי בדרום, 28/12/08 18:37

      איך לא התבישת לקרא להם בני אדם? כל חייהם תמכו בטרור!! כל חייהם מאז ימי ערפאת ממשתתפים בהפגנות ועד אחרון יושבי הגדרות והברזלים! את נורמלית? הפוך!!מצידנו שלא יחיו כלל וכלל רק במדינותיהם עזה שלנו כמו כל הארץ כי אם לא אין לנו זכויות גם בשאר הארץ!! ואגב לידיעתך מעולם עד היום שום מדינה לא הייתה לטובתנו אז מה אכפת לנו מה הם אומרים עקבי בחדשות ותראי רק שאנו פוגעים קופצים!! ואנו נפגעים דממת אלחוט, אז אני אומר לך לעולם לא עוד!! לא עוד יהודים מוכים ללא תגובה כואבת אפילו מאה מליון הרוגים אם צריך!! אל תחלישי את העם!! אני שמח לא עצוב!כמה שיותר יותר משמח.
      כל הכבוד לצה''ל!! המשיכו כך.

  • 116.

    לגרש הגיס החמישי מעל אדמת ישראל. כמו כן למנוע מהם במה.

    בא רון אשד , 28/12/08 15:34

    כאן אנו מגינים על חיינו ,על אדמתינו.מי שנגד המדינה,אין לו זכות לגיטימית להיות כאן.יש אנשים שחיים בדמיונותיהם,אך פוגעים בבטחונינו על אדמתינו. אין לתת להם במה! יש להוקיע אותם ולהתבייש שהם קיימים כאן. כאן זו ארצינו.ארץ העברים.לא ניתן לטרור לנצח. לפחות לא בלי מערכה. אלה מבנינו המסוגלים ללכת יד ביד איתם,יחשב הדבר לבגידה. .פגעו באנשי ביטחון? לזרוק אותם ולנקות האדמה מאלו.

  • 115.

    כל הכבוד לאולמרט

    בעז לב ארי, 28/12/08 15:16

    אינני נחחשב מאוהביו ומוכיריו הגדולים של ראש הממשלה אהוד אולמרט או של שר הבטחון אהוד ברק אך הפעם לדעתי הם מילאו סוף סוף את חובתם לשם שינוי ולמרות שהמבצע לדעתי הינו מעט מדי ומאוחר מדי עדיף מאוחר מלעולם לא אני קורא לשר הבטחון להעמיק את הפעולה בעזה ולהיכנס גם קרקעית לתוככי מרכזי הטרור אני מודע לסיכון שכרוך בכך לחיי חיילינו אבל אני סבור שאין אפשרות לנצח טרור כמו זה באמצעות הפצצות אויריות בלבד הדבר הוכך במלחמת לבנון השניה ואם שם לא ניתן היה לנצח ע''י חיל האוויר בלבד וודאי שבעזה שהיא מעוז טרור צפוף הרבה יותר ולעניות דעתי גדול לא פחות אין אפשרות בשום אופן לנצח מהאוויר זאת ועוד הפצצות מהאוויר מסכנות אוכלוסייה אזרחית שלמרות שאינני חס על הפלסטיניים ברצועה שרובם ככולם תומכי טרור הרי עלינו להימנע מפגיעה בחפים מפשע ממשי לכן אני קורה לאולמרט וברק להעמיק את הפעולה ושוב מעריך אותם על האומץ שגילו סוף סוף

  • 114.

    איזהה אנשיםם..!

    מירי, 28/12/08 13:54

    הםם מפגינייםם שאנחנוו תוקפיםם אותםם אבל על זהה ששדרות ואשקלון היוו במלחמהה כבר 8 שניםם הםם לא דיברוו ממש גועלל נפשש הם לא נחשביםם יהודיםם לפיי דעתיי במקוםם לתמוךך במדינה שלהםם הם הולכים נגדה שגםם ככה כולם נגדנוו פשוטט גועלל נפששש שיתביישוו בעצמםם!!!!!

  • 113.

    שימותו כל הערבים בעזה

    רועי, 28/12/08 12:44

    צריך להרוג שם את כולם

  • 112.

    הערבים והבדואים הישראלים קיצוניים מאחיהם במדינות ערב(כנסו ותחכימו)

    קזוארינה , 28/12/08 12:22

    למה ערבים ישראלים מעוררים מהומות אלימות,מלבים יצרים ומתנהגים בטימטום?
    כדי להשיב נכונה,יש לקרוא את שורות הבאות
    ולהפנים אותן:
    למה הכלב מלקק לעצמו את הביצים?
    ישנה רק תשובה אחת נכונה והיא-: כי הוא יכול!
    והמבין יבין..........

  • 111.

    לכל "היהודים" שהיו בהפגנה:אמר שקסאם יפול לכם על הבית. (ל''ת)

    hbhc11 , 28/12/08 12:17

  • 110.

    מ (ל''ת)

    hbhc11 , 28/12/08 12:15

  • 109.

    מלחמת לבנון לא תחזור על עצמה

    כל הכבוד למפגינים, 28/12/08 11:57

    גם בתחילת מלחמת לבנון השנייה השמאל ידע שהמלחמה היא טעות מרגע שנפתחה (כמובן שמרצ תמכה בלחימה, כמו בכל מלחמה עד כה).

    תקלטו כבר, מלחמה לא תפתור את הטילים לשדרות ואפילו הקבינט הישראלי אומר את זה.

    חבל על כל האזרחים בעזה ובשדרות שיצטרכו ללמוד את לקח זה על בשרם פעם נוספת.

    • תשאל את עצמך איך חוסיין בספטמבר השחור פטר את הבעיה שלהם

      Avi Ecuador, 28/12/08 16:57

      עלה על האימא שלהם עם טנקים וחסך אבדות בהמשך לשני הצדדים...

  • 108.

    הפגנות הללו לא יכולות בשום פנים ואופן להילחם נגד גורם העובדות השונות

    פקק תנועה , 28/12/08 10:45

    שקיימות בשטח. והם לא יכולות להזיז. את גלגל הפתעות המדיניות והפולטיות באזור .

  • 107.

    למה לא נסעתם לעזה להפגין נגד ירי הקסאם? (ל''ת)

    cwen , 28/12/08 10:40

  • 106.

    זה לא דמוקרטיה, זה הפקרות. אין דין ואין דיין. (ל''ת)

    bitul , 28/12/08 10:23

  • 105.

    ת''א מפגינה

    איתן, 28/12/08 09:56

    החשש שמא ייצא פיגוע בבועה הוא הוא המדיר שינה מעיניהם שמא יגיע אל ''פאתי גוש דן'' אולם כל אשר ארע, הפצמרים, הקסאם והגראד שניתכו מזה זמן רב כלל לא הוציא אותם משלוותם ולא יצאו להפגין.
    ברגע שזה מגיע אל סף ביתם יוצאים יפי הנפש אנשי הבוהמה מהתאטרונות ומבתי המרזח בחשפנות ומסעדות אוכל הגורמה היוקרתיים לזעוק חמס נגד המלחמה.
    המפגינים הם אלו אשר סוחטים את תקציב התרבות בלמעלה מחצי מליארד ש''ח ומסתאבים בפאבים, זאת במקום להעביר התקציב לילדים החיים בעוני מחפיר, כן כן אלו הנאורים והשפויים מבואך חייריה...

  • 104.

    חרם כלכלי

    yoeisagit , 28/12/08 09:53

    התגובה היחדה שלנו צריכה להיות כמו בשנת 2000 חרם כלכלי עליהם רק כך הם מבינים .
    לא משנה להם מה קורה מי אשם הם מקובעים בדעות שלהם שתמיד אנחנו אשמים.
    לכן התגובה השקטה של אזרחי ישראל צריכה להיות חרם כלכלי מוחלט עליהם.

  • 103.

    ***חרם על ערביי ישראל***

    נתי, 28/12/08 09:50

    - לא לקנות אצלם
    - לא לאכול אצלם
    - לא לתקן אצלם
    - לא לקבל מהם שום שירות

    לייבש את הגייס החמישי הזה כלכלית!
    ממשלת האפסים של מדינת ישראל...
    תתחילו לשלול אזרחיות!
    חוסר המעש שלכם נמאס!

    • כנסס.

      מירי, 28/12/08 18:45

      כללללל הכבודדדדדדדדדדד אניי איתךךך

  • 102.

    שמעו נא ''צדיקי הדור'' - כן אתם המוסלמים המפגינים.

    pini, 28/12/08 08:56

    היכן הייתם שמונה שנים שהערבים יורים, הורסים, רוצחים ילדים הלומדים תורה. דוקרים עוברי אורח, זורקים אבנים על אוטובוסים, מפגעים עם טרקטורים על מנת להרוג יהודים,
    לאיים ולבצע עוד ועוד טרור, האם גם הפגנתם? האם גם יללתם למועצת הבטחון שיפסיקו את הירי על ישובנו? צבועים ארורים שכמותכם.
    אפילו לאללה נמאס מיכם. היזהרו מלהפגין ולעשות צרות אתם ''ערביי ישראל'' עוד תזרקו לאחת מארצות ערב,
    ''ה-ד-מ-ק-ר-ט-י-ו-ת'' שם יהיה לכם טוב יותר.

  • 101.

    דפוקים.

    raquel_fernandez , 28/12/08 08:45

    הפלסטינים עוד יקומו יום אחד נגד השמאלנים (כי הם יורים על יהודים ללא הבחנה, בלי קשר לדעות הפוליטיות) ואז נוכל להגיד- מי שישן עם כלבים, שלא יתפלא שהוא קם עם פשפשים.

  • 100.

    סבבה...................

    ציוני, 28/12/08 08:36

    צריך להתנהג אליהם, באותה צורה חמאס - הארגון שבו הם תומכים
    היה נוהג בהם.
    לפי החוק בחמאסטן מגיעה להם צליבה.
    אבל אני יותר הומאני מהחמאס אז נתן להם עונש חמאסניקי קל כמו 50 מלקות..
    עדיף לא?

  • 99.

    לא יעזור כלום, ליברמן צודק

    ohad_sh , 28/12/08 08:24

    וכמו כהנא שאמר שהערבים הם הסרטן של המדינה, ושימו לב כמה הדבר עובד נכון. אפילו שאמש נהרגו מתוך ה-200 קרוב ל-190 פעילי חמאס, עבור ערביי ישראל - אלו שיחסלו אותנו מבפנים מהנתן האות, זה לא משנה.

    צריך להעיף אותם ומהר. לעשות, מה שנקרא, טיהור אתני לא ע"י חיסול אלא ע"י גירוש המוני.

    אוהד.

  • 98.

    יש רק שתי דרכים - שדרות למות

    ohad_sh , 28/12/08 08:21

    יש לאסוף את המפגינים היהודים החלאות הללו ולהעביר אותם לשדרות ללא אמצעי הגנה כמובן, כדי שירגישו כמה האוהבים שלהם בעזה אוהבים אותם.
    אפשרות שנייה היא להתנהג אליהם ואל ערביי ישראל בדיוק כמו שמתייחסים לעזה - נשק חם. חם מאוד.
    שיהיו אלפי הרוגים, אבל יבינו ששואה ישראל יותר לא תיתן שתקרה לה.

    אוהד.

    • אהד הגזמת

      בעז לב ארי, 28/12/08 15:29

      רציתי להגיב על תגובתו של אהד בתגובה 99 אני מסכים איתך לגבי הצביעות והחוסר הגינות שבמפגינים השמאלנים והערבים אבל בתגובתך הגזמת לגבי שיטות הפעולה שצריך לנקוט נגד הדעות המעוותות סלח לי על ההשוואה הבוטה אך אתה נשמע כמו הנאצים בגרמניה אינך יכול להגיד שצריך לחסל את כל השמאלניים והערבים כי אם חיסלת יהודים אז במה הינך טוב יותר מפעילי החמאס.
      האם אתה יודע שרבים מהתושבים המתגוררים בעוטף עזה הם שמאלנים אשר דעותיהם אינם רחוקות מדעות המפגינים בשנקין אז מה? גם אותם אומר אתה לחסל אז במה את טוב מהחמאס ?
      לדעת צריך להוכיח את השמאל הישראלי פעם אחת ולתמיד ולהוכיח להם שדרכם איננה הפיתרון ושהבטחותיהם לשלום ולשקט לא יצליחו יותר משהצליחו הסכמי אוסלו וואי או ההתנתקות זוהי גם הדרך בה צריך לנקוט מי שמתיימר להיות ראש הממשלה הבא ביבי נתניהו תפסיק לשחק את איש המרכז כדי לגרוף קולות ממצביעי המרכז התחל להוכיח את השמאל בקמפיין ולהסביר לבוחרים שדרכו של השמאל מגלגלת עלינו אסון והינה דרך פסולה אף הסכם מדיני לא הצליח עד כה ואין סיבה שמשהו ישתנה מעתה והלאה

  • 97.

    הם מפגינים נגד הפעולה בעזה עם שלטים של מפלגת חד''ש

    itai, 28/12/08 08:08

    בונים שמאל חדש עלאק ..איזה מחאה צבועה

  • 96.

    איפה היו כל הנבלות האלה כשהחברים שלהם מעזה ירו רקטות (ל''ת)

    avitouv@014 , 28/12/08 08:06

  • 95.

    על הישיבה על הגדר, על ההתלהמות להפגיז - כל הכבוד למרצ.

    חנה, 28/12/08 07:59

    חוץ מחד''ש אין בארץ שמאל.

  • 94.

    שה' ישמור על החיילים ואזרחים שלנו

    דוד, 28/12/08 07:20

    כבוד העם!לשים קץ למלחמת אשכנזים מול השאר או להיפך!אני מחבר העמים והדבר היחיד שאני רוצה שיהיה שקט לאחיי בדרום,בצפון,במרכז,ובכל העולם.לכן אם הדרך היחידה להשגת שקט זה מלחמה,אז זה מה שצריך לעשות.מתפלל בשביל חיילינו ואזרחינו היקרים.כמו כן גם לא מבין את מי שמפגין נגד הפעולה אם הוא יהודי.שיתארו לעצמם שהם גרים בשדרות או נתיבות-האם רציתם להיות שמאלנים???
    שה' יתברך יתן הרבה כוח לכל החיילים האמיצים,הייתי גם חייל ולב שלי איתם!

  • 93.

    למה אנחנו לא מפגינים??? (ל''ת)

    אני, 28/12/08 07:05

  • 92.

    עכשיו נזכרים? חושב שמאוחר מדי: כנסו

    moisihilu , 28/12/08 05:24

    היה באפשרותם למנוע ממש המתקפה אם היו מפגינים נגד ירי הרקטות והטילים:אם היו עושים את זה אולי היה בכוחם למנוע מצה"ל המתקפה.עכשיו מאוחר מדי: שיתקיים בהם "צללו כעופרת"

  • 91.

    אוייבים מהבית

    כחול בלב , 28/12/08 05:10

    אם אתם מזדהים עם העזתים ולא עם תושבי שדרות . אני מציע לכם לקחת את כל התיקים והציוד ותעברו לצד השני של הגבול. שם נראה אותכם חיים בדמוקרטיה נבלות!!! אני מבין שארכי מחבל אחמד טיבי אחראי להפגנות האלה. אז נקווה שבכנסת הבאה הוא כבר לא יכהן אצלנו אלא אצלו בבית בעזה.

    • במקום להציע צריך לבצע ומיד! לפני שינתן להם זמן לחשוב על כך! (ל''ת)

      לכו לעזה לשם אתם שיכים!, 28/12/08 07:51

    • מסכים איתך! (ל''ת)

      אני, 28/12/08 08:07

  • 90.

    יש צורך דחוף להסביר

    Zmbi , 28/12/08 04:48

    לציבור הערבי במדינת ישראל , כי בעוד הם נהנים מהזכות להפגין זאת לא אומרת כי הם יכולים לנאץ את המדינה כאשר היא בלמלחמה , אם הם לא יבינו יש להשתמש ולתת להם להרגיש את אגרוף העופרת יצוקה ואו להגלותם לירדן שהיא המולדת המועדפת שלהם .

  • 89.

    להחרים כל אזור או עיר שיעשו הפגנות. לא לקנות שם. (ל''ת)

    יאיר, 28/12/08 02:56

  • 88.

    lol

    DEATH TO HAMAS, 28/12/08 02:37

    ''בסיום ההפגנה השליכו כמה מהמפגינים אבנים לעבר תחנת המשטרה בעיר, והמשטרה עצרה כמה מהם'' חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.....

  • 87.

    להעביר את המפגינים לעזה לחברים שלהם

    הקצנתי?, 28/12/08 02:21

    העיקר ערביי ישראל רוצים שהמדינה תשקיע בהם ולא תזניח אותם. בשביל מה? כדי שברגע האמת תראו את הפרצוף האמיתי? ואני לא אתחיל אפילו לכתוב פה על ח''כ טיבי..
    ולכל השמאלנים - לפני שיהיה מאוחר מדי, תבינו - הערבים באופן כללי לא רוצים שנהיה פה.... לא נעים לי להגיד את זה כי אני מכירה הרבה ערבים והם מעורבים בכל החברה שלנו ונחמדים בהרבה מקרים, יש ויש - כמו תמיד, וזה לא עושה את זה קל יותר - אבל באופן כללי הם היו שמחים אם לא היינו פה. תודו. תהיו יפי נפש כמה שתרצו, זה יראה טוב על המצבה שלכם...

  • 86.

    אין מקום לערבים בארץ

    סטפן צוויג , 28/12/08 02:20

    אם לא נתפטר מהם במהירות, הם ינסו להתפטר מאתנו.
    מה עדיף?

    • אני איתך (ל''ת)

      אייזיק - פ''ת, 28/12/08 03:35

      • גם אני (ל''ת)

        אני, 28/12/08 08:35

  • 85.

    כבר שנים שאני שואל את השמאל שאלה ואין לי תשובה

    אבנר, 28/12/08 02:16

    על סמך מה אתם (השמאל)החלטתם שמדינת ישראל אומרה להתקיים בשטחה הנוכחי?

  • 84.

    גיס חמישי. אין מילה אחרת. (ל''ת)

    אני, 28/12/08 02:10

  • 83.

    המפגינים משתייכים למיעוט אשכנזי לא יהודי ששואף לחסל מד' היהודים. (ל''ת)

    צודק פרופ' זנד, 28/12/08 02:09

  • 82.

    אח אח הם היו אוכלים ממני בלטות לראש (ל''ת)

    אביב חזן, 28/12/08 02:08

  • 81.

    במדינה נורמלית יורים בגיס חמישי בעת מלחמה!!!

    מאיר, 28/12/08 02:07

    בגלל ועדות החקירה שהשתלטו על חיינו כבר המשטרה חוששת למלא את תפקידה וזה לדכא מרד של גיס חמישי בזמן מלחמה בכל האמצעים!!!

  • 80.

    למה שלא יפגינו באשקלון ו נתיבות ניראה אותם! (ל''ת)

    ray4ka , 28/12/08 02:06

  • 79.

    השמאלנים מפגינים כי הם לוקים בסכיזופרניה

    המגיב הידוע , 28/12/08 02:01

    אבל הערבים מפגינים משום שהם בחרו כבר צד בסכסוך וזה לא הצד שלנו. צריך להפנים את זה ומהר. מי שמפגין נגד זכותה הטבעית של ישראל להגן על אזרחיה, הוא תומך פעיל בטרור, גם אם הוא לא מבין זאת, וחשוב להפנים גם את זה. אך בשל הכרה בזכותו של כל אחד להביע את דעתו, אסור לנו לפגוע במפגינים מעבר למה שכתוב בחוק. במקום זאת, ישראל צריכה לחזור ולהדגיש את הצדק הטבעי בקיומה, על כל שטחי ארץ ישראל ששוחררו. אז תהיה לנו הצדקה לפעול בעזה, אחרת אנחנו סתם פולשים בארץ לא לנו שצריך לגרש ולהרוג, ולכן לא נוכל להגיד שאנו מגנים על עצמנו.

  • 78.

    אנחנו עדיין בסדר...

    אנדריי, 28/12/08 01:53

    אנחנו עדיין בסדר, איזה מזל שהכותרת זה: שרק אלפים מפגינים, בהתחלה זה עוד נשמע מפחיד, אבל אז אני מבין שכל שאר המיליונים שפה בארץ עדיין שפויים...
    איזה יופי! אפשר לנשום לרווחה...
    ואחרי הכנסת הפרופורציה הקטנטנה הזאת.. צה''ל,
    תודה! אפשר להמשיך בפעילות.

  • 77.

    לעצור את היהודים השמאלנים על בגידה במדינה

    גנדי, 28/12/08 01:51

    אויב מבית, פשוט בושה....
    הפרצוף האמיתי של דב חנין מתגלה, מזל שהוא לא נבחר...
    כל יהודי שמפגין נגד צה''ל צריך להתבייש, הם חיים להם בכיף במרכז, נראה מה היו אומרים אילו היו חוטפים קסאמים על הראש כל יום...
    נו, בטח היו בורחים למקום אחר, ואז מפגינים.

  • 76.

    אלה יותר גרועים מהפלסטינים

    יוסי, 28/12/08 01:45

    ערביי ישראל הם הבעיה האמיתית של המדינה שלנו, הם מחלה מצד אחד הם נמצאים בתוכינו מצד שני מזיקים לנו.

  • 75.

    תתביישו לכם, בוגדים לאומיים.

    לימור, 28/12/08 01:43

    בס''ד

    אני באמת לא מבינה איך אין לכם בושה להפגין נגד הגנה על העם שלכם, האחים שלכם. מתי תתעוררו? אתם עדיין לא מבינים אם מי יש לכם עסק? הערבים הם האויבים שלנו ולא אחינו בשדרות והסביבה. מתי תקלטו שהערבים מבינים רק שפה של כח, אחרת הם לא יפסיקו את הטבח הנמשך כבר למעלה מ 7 שנים.תפסיקו לרחם עליהם,כי מי שמרחם עלך אכזרים סופו שירחם על רחמנים. כך כתוב. אני מתפללת שתקבלו קצת היגיון, ושתבינו בע''ה במהרה שאתם טועים, כל התפיסה שלכם הזויה לחלוטין.
    בשורות טובות לכל עם ישראל,
    עם ישראל חי !!!

  • 74.

    למה השוטר ''השתלט'' על הרוצח ולא פשוט חיסל אותו? מה נעשה איתו עכשיו? (ל''ת)

    Y, 28/12/08 01:23

  • 73.

    הלו מפגינים ! מי שילם לכם? איראן או חמאס?

    תושבת המרכז, 28/12/08 01:22

    אולי לשם שינוי תגורו תקופה קצרה בישובי עוטף עזה או בשדרות או באשקלון ואז אולי תרגישו על בשרכם מה זה חיים תחת פצמ''רים כל הזמן. יפי נשפ כבר היינו, רחמנים בני רחמנים כבר היינו וגם הומאניים גם היינו. למי זה עזר? לחמאס בלבד. שלום זה לא הקנה לנו ואפילו לא קצת הערכה מצד החיות מעבר לגבור.

  • 72.

    פאתטי...

    קצין בצה''ל, 28/12/08 01:15

    נראה למישהו שאם תהיה רגיעה אז מישהו ישים עלינו בכלל???

  • 71.

    אייך לעזזל מדינת ישראל מרשה משתפים בתוכה

    המום, 28/12/08 01:12

    ערביי ישראל אתם והשמולנים זה הסרטן שלנו
    מי שתומך בהם צריך לעבור לגור בעזה
    כך תראו הזדהות.....

  • 70.

    לשלול לערביי יחשראל את זכות הבחירה-הם לא נאמנים בכל קנה מדה! (ל''ת)

    וחבל על כל רגע-שילכו להזדהות עם אחיהם ויגורו בעזה., 28/12/08 01:07

  • 69.

    מי שיוצא להפגנה נגד המבצע לא מגיע לו לחיות פה (ל''ת)

    אלי, 28/12/08 01:07

  • 68.

    לרסס

    לרסס, 28/12/08 01:06

    לרסס

  • 67.

    Send them all to Gaza and make them stay there. (ל''ת)

    M, 28/12/08 01:04

  • 66.

    עכשיו רואים מה השמאל שווה.. נזק למדינה.

    עודד, 28/12/08 01:03

    בושה. גייס חמישי.

  • 65.

    איפה עמיר פרץ??מקווה שנעלו אותו איפשהו עד שזה יגמר (ל''ת)

    45, 28/12/08 01:02

  • 64.

    שמאלנים זה הערב רב שבעם היהודי

    בתיה, 28/12/08 00:59

    הדעת לא תופסת את החוצפה ועזות המצח של השמאלנים בקירבינו,זה לא יתכן כמה שנאה וארס הם יודעים לשלח בעם של עצמם,אם בכלל,איזה סיבה יכולה להיות לאנשים האלה כדי לחבור בכזו אהבה לאוייב? באמת איך אפשר להפגין נגד היכולת שלך להתגונן,מה עובר להם בראש בעת ההפגנה? זה לא נתפס האם הם חבורת מזוכיזטים שנהנים שפוגעים בהם? מה הם רוצים לעזאזל?

  • 63.

    גיס חמישי כבר אמרנו?

    קובי, 28/12/08 00:59

    רק מחכים לפקודה מאחיהם החמאסניקים והחיזבלונים להתחיל במלחמת פנים

  • 62.

    נו באמת איבדתם את צלם האנוש שבדאגה לתושבי ארצכם (ל''ת)

    שמאלנים כמו לוייתנים על החוף בעת שפל, 28/12/08 00:57

  • 61.

    בושה לשמאלנים!

    חייל, 28/12/08 00:55

    יורים על אחיכם מאות רקטות בחודש, וכשמדינת ישראל וטייסיה המעולים מתקיפים בשביל שכל ילד ישראלי בדרום הארץ יוכל ללכת לגן בשקט בעתיד, אתם כמו חבורה של צבועים יפיי נפש עוד מעיזים לגנות פעולה כזאת?!
    תתביישו לכם ותופו מהמדינה שלנו, לא צריכים אתכם פה, לכו לעזה להביע תמיכה, אולי יפגע בכם איזה קאסם טועה..

  • 60.

    מדוע לא מבצעים סגר כללי במיידי על הפלסטינים ואנשי השמאל

    רן דנקר, ת''א צפון, 28/12/08 00:50

    יש לבצע סגר כללי לכל ערביי ישראל ועל יו''ש וכן לרבות השמאל הקיצוני בישראל פשוט להכניס אותם למעצר, פשוט אין ברירה ובמקביל להפגיז את עזה מהאויר ומהים ולבסוף אם לא יהיה ברירה אז מהיבשה ובגאון ובע''ה יתברך ויתעלה, עם ישראל ינצח כמו החשמונאים שניצחו והביסו את היוונים, ביד רמה ננצח את כל האויבים והמתנגדים בארץ ובעולם לחירותינו בארצינו.

  • 59.

    בחיפה היו הפגנות אלימות בכל העיר

    הטוחן , 28/12/08 00:43

    איפה היו כתביכם?בבארים בחורב.היו הפגנות פרועות ואלימות כולל סגירת כבישים,השחתת מכוניות וזריקת אבנים בשכונות ואדי ניסנס,חליסה הדר הכרמל ועוד.מילא הערבים הם גייס חמישי שהגיע הזמן להחזיר אותם לימי הממשל הצבאי,אבל את משתפי הטרור האיסלמי צריך להעלים בשיטות החונטות הארגנטינאיות ויפה שעה אחת קודם.

  • 58.

    שמאלנים יפי נפש לכו תחפשו לכם חיים חדשים ! (ל''ת)

    יהודי, 28/12/08 00:33

  • 57.

    כל הכבוד למפגינים

    הם בעלי מצפון, 28/12/08 00:11

    ישראל תיכננה את המלחמה הזו זמן רב. הרי מלכתחילה לא היינו מוכנים לדבר עם חמאס, למרות שנבחר באופן דמוקרטי על ידי הפלסטינים.

    אוי לבושה.

  • 56.

    השמאל הוא SMOLE (ל''ת)

    הימני הבועט, 28/12/08 00:10

    • לא עשית 5 יחידות אנגלית נכון? (ל''ת)

      בוגר תיכון, 28/12/08 02:28

    • חירבשת את כל משחק המילים (ל''ת)

      נו שויין, 28/12/08 11:01

  • 55.

    אההה סליחה .... אין כיבוש בעזה .... תיקון קטן לשמאלנים. (ל''ת)

    רון, 28/12/08 00:09

  • 54.

    סמי מיכאל ממש אשכנזי (ל''ת)

    דרור החופשי, 28/12/08 00:06

  • 53.

    פעילי שלום על ישראל (ל''ת)

    דרייפוס, 28/12/08 00:03

  • 52.

    אני קורא לחרם כלכלי על ערביי יפו ושותפיהם להתפרעויות!!!

    מנהיג החרם, 28/12/08 00:03

    שמונה שנים של קאסמים ומה שמוציא אותם לרחובות זו התגובה שחיכינו לה בסבלנות (מוגזמת) כל כך הרבה זמן אני מייחל לתקיפות אוויריות תכופות יותר ותקיפות יותר על כל הפרה ולו הקטנה ביותר של השקט!!!!!

    • 54 אתה צודק גם צריך לצרף את נצרת ו אום אל פחם (ל''ת)

      ray4ka , 28/12/08 02:08

  • 51.

    סוף סוף התעוררו הממשלה

    בר, 28/12/08 00:03

    הגחע הזמן לכנס בהם ומי שלא טוב לו יכול לטוס מכאן או לגור איתך אתם גרים בת''א צפונבונים אתם לא מרגישים מה הם עוברים 8 שנים עם היו נופלים שם אפילו לבית קפה לא הייתם יוצאים גיבורים מרחוק

  • 50.

    משתפי הפעולה תמיד מתו האחרונים (ל''ת)

    יהודי מבולבל, 28/12/08 00:02

  • 49.

    צריך להיות יותר מטורף ממטורף בכדי לתמוך במטורף

    כפיר, 27/12/08 23:59

    ועל אותו משקל:
    צריך להיות יותר טרוריסט מטרוריסט בכדי לתמוך בטרוריסטים.
    והרי כבר ידוע שכל הטרורסיטים (בעולם כולו) הם ערבים....
    ועכשיו כל השמאלנים הצבועים יגידו ''אבל לא כל הערבים הם טרוריסטים'' נכון, אבל כל הערבים מעריצים את הטרוריסטים!
    כי הם מעריצים כח, ככל שתהיה יותר אכזרי ורשע ככה מבחינתם אתה יותר גדול!
    זוהי דת שלא הביאה דבר לטובת האנושות, שלא הצמיחה אפילו לא בן אדם אחד שתרם לאנושות, שזכה בפרס נובל (חוץ מערפאת), שתרם למדע או למחקר.
    בכל העולם הם פרימיטיבים ואנלפבתים, חיים במדינות מושחתות למרות המשאבים שהטבע העניק להם. אבל מה לעשות ככה זה כשאין שכל אין דאגות
    וזה המזל שלנו ושל העולם כולו שאלה הם הערבים.

    • השמאל הרקוב והבוגד

      Rafi, 28/12/08 01:26

      השמאל הרקוב והבוגד

    • למען האמת הם כן הצמיחו מספר אנשים גדולים, אבל

      aReminder , 28/12/08 04:11

      זה היה עוד בימי הביניים ושם הם בערך נשארו, מבחינת תרבות והתפתחות.

  • 48.

    עוד דב חנין ואבדנו (ל''ת)

    רמי הדורבן., 27/12/08 23:59

  • 47.

    באירן משתפים מוציאים להורג. (ל''ת)

    יצחק התמים, 27/12/08 23:55

    • תגובה ליצחק התמים 48

      בעז לב ארי, 28/12/08 15:38

      אתה אומר שבאיראן מוציאים להורג משתפ''ים ואז?! אני מקווה שאין כוונתך שנתנהג כמותם כי אנעי לפחות לא חולם להתנהג כמו אחמדינג'אד או חמינאי אני מסכים איתך שמי שעשה משהו פעיל כנגד המלחמה צריך להיכלא ולהיענש אך מי שמפגין נטו לא צריך לקבל עונש והנה אני בא לחדש לך שגם באיראן שהינך שואף להידמות לה לא מוציאים מפגינים נגד השלטון להורג קל וחומר במדינת ישראל שהיא מדינה דמוקרטית אשר קיים בה חופש ביטוי כלפי כל הדעות וההפגנות של השמאל הם בהחלט מותרות עפ''י החוק. שיהיה לך יום טוב

  • 46.

    ליפי הנפש

    ורד מאשקלון, 27/12/08 23:54

    בושה וחרפה להעדיף את הערבים על פני תושבי הדרום אשר סובלים באופן יומיומי מירי הקסאמים. כאשר אז לא ראינו אתכם מפגינים...

  • 45.

    הטבח הנפשע בעזה - כולנו נשלם את המחיר (ל''ת)

    ניסים, 27/12/08 23:52

    • נפתחו מחלקות מיוחדות בגהה ואברבנאל לשמאלנים מנותקים מהמציאות

      דה-דה , 28/12/08 01:17

      יש מקום גם בשבילך.

      • חבל

        ניר, 28/12/08 02:03

        אם יאשפזו אותו בגהה זה יבוא על חשבון משלם המיסים
        למה לא להעביר ישירות לגדה , שם ימצא שפה משותפת

        ןיפה שעה אחת קודם

  • 44.

    יש לגרש את מתפרעי יפו לעזה בצו עוקף בג"ץ (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 27/12/08 23:51

  • 43.

    איך הם לא מתביישים...?

    חיים, 27/12/08 23:51

    לכל פעילי השמאל יפי הנפש.
    תתביישו לכם! אתם בושה וכלימה בהתגלמותכם!
    מותר לכם להיות פעילי שמאל ולחשוב שהפעולות בעזה לא צודקות בעינכם, אבל ללכת ולעשות מזה הפגנה.. בזיון! הלוואי ותושבי ישובי עוטף עזה היו נתקלים בכם.. ברור שלא תלכו להפגין למענם- אתם בושה למדינת ישראל!

  • 42.

    אני מפגין בעד (ל''ת)

    אלי, 27/12/08 23:49

  • 41.

    יישר כוח למפגינים. שומרים על צלם אנוש בימים אפלים (ל''ת)

    יהודים וערבים מסרבים להיות אויבים, 27/12/08 23:48

    • חח מפגר אמיתי רחמנות עליך (ל''ת)

      אלי, 28/12/08 00:06

    • ישר כוח יחתוכת כלב תבא תגור בשדרות ניראה אם תגיד ישר כוח יחתוכת מחבל ל

      אדיר, 28/12/08 00:40

      לך לעזה

    • אסור לאפשר הגפנות בעת מלחמה. בבוגדים יש לירות. (ל''ת)

      סא''ל מיל., 28/12/08 01:09

      • חחחחחח

        בעז לב ארי, 28/12/08 15:40

        למיטב ידיעתי אף אחד עוד לא נתפס בבגידה מבין אנשי השמאל או בניסיון להכשיל את מבצע עופרת יצוקה אז נא לשמור על פרופורציות ולא להתלאם סתם

    • 42 אתה רואה אפלה היות ואתה עיוור ולא מה עשו לנו החמס

      שועל ים, 28/12/08 02:35

      גם אני מסרב להיות אויב אך החמס מפגין בפני את האויב המכוער והנתעב ביותר גם נגד עמי וגם נגד עמו אז צריך לעשות הכול בכדי שהוא לא יוכל לעשות זאת יתר

    • רציתי לשאול אותך

      בעז לב ארי, 28/12/08 15:53

      רציתי לשאול אותך השמאלני הממוצע שמפגין בתל אביב ברגע זה מה אתה חושב שאפשר לעשות כנגד התקפות הטילים על ישראל האמן לי שאף לא אחד ממקבלי ההחלטות ששו לקראת העימות ולכן הוא בא כה מאוחר אך ההחלטה באה לאחר שיקולים מעמיקים בחינת כל האופציות והסקת המסקנה המתבקשת והיא שאין שום אפשרות אחרת להפסיק את הירי בלתי אם להיכנס לעזה ולהרוס את מעוזי הטרור החמאס הינו ארגון הזוי והוא לא ישלים לעולם עם קיומה של ישראל שהרי אין לו גבולות הוא אפילו לא אומר מה הוא רוצה חוץ משליטה על כל הארץ אז אם אתה רוצה אתה מוזמן לצאת ממקום מגוריך היכן שאתה גר ולהזמין את איסמעיל הנייה לגור בביתך אך כל עוד הינך חי בארץ אני מניח שאינך חושב כמו שחושב החמאס ובעצב רב אני מודיע לך שכבר שנים שמנסים להתפשר עם העם הפלסטיני והוא לא מוכן לרדת מעמדותיו אפילו אבו מאזן לא מתפשר על שום דבר במשא ומתן מול אולמרט ואם תעקוב אחרי הידיעות תראה שהוא לא נותן שום דבר לישראל אלא רק ישראל נותנת לרשות כל הזמן שחרורי אסירים בעסקאות ומחוות והורדת מחסומים אסרטגיים שהורדם פוגעת באזרחי ישראל ובבטחונם
      בקיצור אין דרך לטפל בירי הקסאמים חוץ מהתקפה ישירה על עזה כמו זאת שנעשית עכשיו ואם תחשוב על הדבר תראה שאתה בעצם רוצה לעשות טובות לפלסטיניים בעזה על חשבון אחיך בשדרות וישובי העוטף .
      מי נתן לך הזכות להיטיב לתושבי עזה על חשבון תושבי עוטף עזה למה לפלסטיניים מגיע יותר הרי הם התחילו ואנחנו רק הגבנו?
      נקודה למחשבה
      שיהיה לך יום טוב

  • 40.

    האם יפו היא שלנו או שלהם?

    שבץ חלובה, 27/12/08 23:48

    כל פעם שהגבול מתלקח קופצים ערביי יפו שבטעות השארנו אותם אז ב 1948 ולא גרשנו ומראים לצד מי הם. צריך פעם אחת ללמד אותם לקח בל ישכח. רצוי להתחיל במבצע פינוי יפו מערבים לפני שהם ישתלטו עליה. יפו עכו נצרת עילית לוד ורמלה ניכבשו מחדש ע''י הפלסטינים. לגרש לגרש לגרש.

  • 39.

    כנראה החברים של שפרה, חברה של רנין ש''אוהבת'' חיילים

    שפרה שאוהבת את אשקלון, 27/12/08 23:40

    כנראה החברים של שפרה, חברה של רנין ש''אוהבת'' את חיילינו, כן, שפרה זו שתומכת בסרבנים, שפרה חברה של לאון שגיסו ערבי מטייבה, שפרה, שסיפרה כי שכבה עם ערבי במטוס, שאמרה שאחיותיה לא יתגייסו לצה''ל. הבנתם? זו ה''שפיות'' שבחרתם בה ''הישראלי היפה''.
    כל הכבוד לחיילי צה''ל, אוהבים אותכם ומתפללים לשלומכם !

  • 38.

    מכתב גלוי לכבוד ראש העיר מר דב חנין.

    MosheM , 27/12/08 23:38

    מר דב חנין היקר
    איפה הייתה במשך שמונה שנים כאשר שדרות ועוטף עזה היו תחת התקפות יומיות של חמאס. לא זכור לי שהשמעת את קולך נגד ירי יום יומי כנגד אוכלוסיה אזרחית. פתאום שצהל משמיד מטרות של חמאס בעזה התעוררת אתה וחבריך.
    כבר שנים שהערבים מבריחים נשק במנהרות. נשק שנועד למה? להגנה? לצורכי שלום שאתה וחברך מטיפים לו.

  • 37.

    חאמס הרג משפחות פתח - אז תודה לאולמרט !

    ערבי ישראלי, 27/12/08 23:37

    אני מרחם על בוש ואולמרט שנלחמים במשוגעים המוסלמים ולכל תושבי שדרות
    והדרום רק שתדעו לחיות תחת שילטון חמאס גרוע יותר מאשר לרוץ למקלטים בצבע אדום מספיק שתגיד משהו שלא נראה להם או בחורה תלבש משהו שלא נראה להם זה משטרת מחשבות והם מוציאים להורג סתם הם הרגו משפחות שלימות של הפתח
    בלי למצמץ כולל תינוקת בת חודשיים של בכיר בפתח אז אני שמח עכשיו ומתפלל
    שכל החמאס ימותו ככה

    • צדיק אחד בסדום אבל לצערנו אתה בודד . (ל''ת)

      אייזיק -- פ''ת, 28/12/08 03:40

  • 36.

    השמאלנים גם הפגינו נגדים טילים שנורו על ערי ישראל?

    אבי, 27/12/08 23:35

    צריך לשלול מהם אזרחות ישראלית ולשלוח אותם לגור אצל חבריהם בעזה.

  • 35.

    דב חנין - 8 שנים לא ראינוך מפגין למען היהודים המופגזים בעוטף עזה.....

    חנין אייכ ה????, 27/12/08 23:35

    אשקלונית

  • 34.

    למה הם לא מפגינים בשדרות? (ל''ת)

    או באשקלון, או באשדוד?, 27/12/08 23:17

    • לא חושב שהם יצאו בחיים משם.. אבל שינסו.. (ל''ת)

      TigerZone, 27/12/08 23:53

    • כי ע אנחנו יוצאים חמאס ישר שולחים חייב להכנס עוד לעזה (ל''ת)

      אשדודי, 28/12/08 00:07

  • 33.

    די למלחמה המטופשת

    מה יהיה?, 27/12/08 23:15

    שוב מלחמה מטופשת שתגמר עם הרבה דם והסדר מדיני ידוע מראש? לא חבל?

  • 32.

    כל הכבוד לחד''ש שמצילה את הכבוד של מחנה השלום

    סטודנט חיפאי, 27/12/08 23:10

    למה תמיד ברגע שמתחילה מלחמה, מרצ קופצת לדום ותומכת בממשלה?

    מי שתומך בשלום כמוני, ולמד את לקחי מלחמת לבנון השנייה, מצביע לחד''ש - הכתובת היחידה של השמאל האמיתי.

    • תודה רבה

      חייל, 28/12/08 01:32

      תודה לך שאתה מעדיף מחבל על פני, אני נותן את החיים שלי ואתה לא רק שלא אומר תודה אלא תומך במי שכבר מנסה להרוג אותי. ויכול להיות שאתה שקורא את זה זרקת אבן בבלעין על חבר שלי ועכשיו כבר שבועיים שהוא לא יכול ללכת.
      אז מה קודם חייל או מחבל??? תחליט אתה

    • סטודנט חיפאי חחח ברור שאתה מחבל מתחזה.. (ל''ת)

      Puki , 28/12/08 09:18

  • 31.

    כיתת יורים לכל הבוגדים!

    יש פתרון!, 27/12/08 23:09

    פתרון נורא פשוט מי שלא רוצה את מה שצה''ל עושה, ורוצה שאחים שלנו יחטפו אין בעיה אני מוכן ללחוץ על הכפתורים לטילים על כל איזורי אוכלוסיה ערבית/שמאלנית קיצונית ובמקומם להכניס את תושבי עוטף עזה וחיילי צה''ל כשייסיימו את המבצע יקבלו את בתיהם כמתנה!!! (והמבצע מסתיים שאין פה אחד שדיבר נגד ישראל שעדיין נותרה בו יכולת דיבור!!)

  • 30.

    חיפה שונאת אתכם שמאלנים.

    MasterPitt , 27/12/08 23:09

    תמותו, עוכרי ישראל .

    באמת תמותו, נמאס ממכם כבר.

  • 29.

    בושה וחרפה

    ורד מאשקלון, 27/12/08 23:06

    בושה וחרפה שיהודים כמונו יוצאים לפתע להפגין ברחובות נגד פעולות צה''ל ברצועה בעוד כשאנו סבלנו פה באשקלון מירי הקסאמים לפעילי השמאל זה לא הזיז! האם הבן שלי בן החמש שפוחד לצאת החוצה וכל רעש של אופנוע חולף נדמה בעיניו כאזעקה וגורם לו לרוץ אליי ולבכות יותר טוב מהערבים חדורי השנאה מעזה? אני מבטיחה לדב חנין וחבר מרעיו שאם תיקרה למחבלים ההזדמנות הם יהרגו בהם ללא רחם וללא התחשבות בדעות השמאלניות שלהם.
    לסיכום, אני מזמינה אתכם אלינו לאשקלון לראות מהם חיים ללא שלוות נפש כאשר פחד האזעקות והקסאמים מרחף מעל והגרוע מכל הדאגה לילדיי החרדים ולחוסנם הנפשי כאשר אני לא יודעת מי אמור לדאוג לי ולמי אמור להיות אכפת ממני, לבני עמי??

  • 28.

    הימין האינפנטילי המזרחי יצא להתלהם נגדם. אל תפחדו מהערבים אלה מהימין

    יופי, 27/12/08 23:05

    סתם הערה לאחת המגיבים פה

  • 27.

    רוצים לפתור את זה? בואו איתי... (ל''ת)

    לוחם בשטח!!, 27/12/08 23:04

  • 26.

    לטפל באוייבים מבית באש חיה וללא פשרות - אחרי כמות מסויימת של נפגעים

    גד, 27/12/08 23:02

    הם יפסיקו להפגין נגד מדינת ישראל וצה ''ל

  • 25.

    שיקבלו סרטן כל אנשי השמאל... (ל''ת)

    ערן. , 27/12/08 23:02

  • 24.

    היגיון פשוט............

    ציוני, 27/12/08 22:54

    מהערבים אני לא מתפלא.. אני מדבר על פעילי השמאל הקיצוני בתל אביב שחלקם יהודים.

    אותם פעילי שמאל קיצוני הזוי הרי תומכים בחמאס ואומרים שנפסיק להלחם בו - תוקפים מתחם משטרתי ומפריעים למשטרת ישראל בשמירת על העורף.
    זאת אומרת מסייעים לאויב בזמן מלחמה.
    עכשיו בעקבות תמיכם בארגון חמאס, צריכים לנהוג באותם אנשים באותה דרך שחמאס - הארגון שהם תומכים בו היה נוהג.
    לפי מערכת החוקים של החמאס מגיע להם צליבה.

    אבל אנחנו יותר הומאנים מהחמאס ולכן נסתפק בתלייה בכיכר העיר למי שרוצה, או לחילופין 50 מלקות שזה אחד העונשים הקלים של החמאס, למי שיבחר זאת.

    ההודעה היא כמובן צינית.
    כל איש שמאל שפוי (אני לא מדבר על ה10 איש שבשמאל הקיצוני) בדעתו צריך לתמוך בישראל נגד חמאס.
    כל עוד קיים חמאס לעולם לא יהיה שלום.
    גם אם יהיה פיוס בין חמאס לפתח ותהיה ממשלת אחדות זה יגרום לכך שאי אפשר יהיה לסגור עסקה עם הפתח
    מה שאומר שוב אין אפשרות לעשות שלום היסטורי כל עוד חמאס קיים, נקודה.
    זו עובדה.. אף אדם שפוי בדעתו (שלא מעוניין בהשמדת ישראל) לא חולק על כך.
    כך שכל איש שמאל אמור לתמוך בהפלת חמאס ובמלחמה עם חמאס.

  • 23.

    יצא המרצע מין השק

    LIORROTEM , 27/12/08 22:52

    אם למישהו היה בכלל ספק לצד מי מתייצבים ערביי ישראל, הרי שעכשו ברור לכולם - הם מתייצבים לצידו של החמאס, שמפגיז כבר שנים את הדרום ומצהיר בפירוש על רצונו בהכחדת מדינת ישראל. לגיס החמישי, מצטרף כמובן השמאל ההזוי. אכן מצא מין את מינו. הדבר הכי טוב מבחינתנו הוא לארוז את הגיס החמישי של ערביי ישראל ביחד עם השמאל הסהרורי ולשלוח אותם לרצועת עזה. שם נראה כמה זמן יחזיקו מעמד בקרב אהוביהם מהחמאס והג'יהאד שהם מתייצבים לצידו.

  • 22.

    האשכנזים עומדים בראש ההפגנות !!סוף סוף קיבלו צבע בלחיים ! (ל''ת)

    נחמן, 27/12/08 22:51

  • 21.

    שימו לב למילים המכובסות: ''מפגינים'' במקום ''מתפרעים''. ביחס למתנחלים אין

    כנניהו המיסר, 27/12/08 22:45

    לתקשורת כל סימפטיה. גם הפגנה דוממת של מפגין ימין יחיד נקראת: ''התפרעות אלימה של פעילי ימין קיצון שתמכו ברצח רבין ז''ל ואחראים לחיסולו של מהטמה גנדי''

  • 20.

    הגיע המשיח

    ספרדי גאה, 27/12/08 22:18

    זה הזמן לעשות חרם קניות על כל מקום שמנוהל או עובדים בו ערבים.
    לא יכול להיות שנתן את כספנו למי שרוצה להרגנו.
    עם ישראל להתעורר, מי שרוצה להיות איתנו נכבדו ונקבלו מי שלא .....

  • 19.

    who decide on the maning

    ahmed, 27/12/08 22:13

    oferet ??? wtf
    call it shatilah II or something

  • 18.

    כל מקום שיפגינו- חרם קניות

    רחמים, 27/12/08 22:13

    שימו לב.

    • איתך אחי אני בעד! (ל''ת)

      ray4ka , 28/12/08 02:12

  • 17.

    להוציא להורג את דורס השוטר.

    אזרח מהשורה, 27/12/08 22:10

    נתחיל מזה שדרס שוטר ונמשיך להגיב בחריפות עד שיבינו שלא מתעסקים איתנו! לאלימות מגיבים באלימות!

  • 16.

    כל הכבוד לדב חנין ועיר לכולנו בפעם הבאה תיבחר לראש העיר

    דב חנין, 27/12/08 22:08

    35000 אלף תושבי תל אביב בחרו בדב חנין ובעיר לכולנו ,לכן כולם תומכים בעמדת דב חנין אנחנו לא מיעוט

  • 15.

    כל הכבוד לצה''ל

    תושבת מודאגת, 27/12/08 22:07

    אם צריך לבחור איזה צד ייפגע, אילו ילדים ייפגעו שלנו או של הערבים אני מעדיפה בפה מלא שהצד השני ייפגע ויחייה בפחד מתמיד וילדהם של אותו צד שפל וחסר אנושיות ייפגעו. הלוואי וילדנו לא יידעו עוד פחד

    אותם שמאלנים המפגינים צריכים להתבייש במעשיהם. כאשר הצבא שלנו, צבא הגנה לישראל, נלחם הדבר היחיד שיש לעשות, היחיד הוא לתמוך ולא משנה במה אתה מאמין.

  • 14.

    בהוראת ועדת המעקב שלשום באו אלפי ערבים להזדהות עם שדרות.עכשיו זכותם למ

    לא ראיתי אותם, 27/12/08 22:06

    צילמתי היום משתתפי הפגנה נגד צה''ל. כמה מהם אני מכיר אישית וקונה אצלם. יותר לא יראו אותי.

    • פעם הבאה תשאיר פרטים שגם אנחנו נדע!!

      אחי איפה זה היה?, 28/12/08 18:31

      וכל מי ששומע על דבר כזה לפרסם וכמה שיותר!!

  • 13.

    שמאלים תתעוררו (ל''ת)

    אזרחית אכפתית, 27/12/08 22:01

  • 12.

    בארה''ב יורים על מפגינים כאלו כדורים חיים. (ל''ת)

    רון, 27/12/08 21:57

  • 11.

    התקשורת מגוייסת! היו שתי הפגנות גדולות בחיפה! (ל''ת)

    א. חיפה, 27/12/08 21:57

  • 10.

    התקשורת מגוייסת! היו שתי הפגנות גדולות בחיפה! (ל''ת)

    א. חיפה, 27/12/08 21:54

  • 9.

    Whats the story with #1 nrg? anyone?

    loco, 27/12/08 21:54

    somewhat odd i would say!!!

  • 8.

    תומכי פושעי החמאס בהלם-אף אחד לא צפה את תגובת ישראל

    נעמן שפוי, 27/12/08 21:51

    תומכי פושעי החמאס בהלם-אף אחד לא צפה את תגובת ישראל

  • 7.

    איפה הפגנות התמיכה?איפה ביבי איפה ליברמן?

    נעמן שפוי, 27/12/08 21:50

    איפה הפגנות התמיכה?איפה ביבי איפה ליברמן?תמיכה בחיילי צה''ל תמיכה בהפצצות חה''א

  • 6.

    אחרי שיום-יום הפגינו נגד הקסאמיםועשו שביתה, זכותם עכשיו להפגין גם נגד (ל''ת)

    שונא גייס חמישי, 27/12/08 21:46

  • 5.

    דייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

    רוני, 27/12/08 21:44

    הפסיקו עם האטימות. הפלסטינאים הביאו את זה על עצמם

  • 4.

    לדכא בכח את הבוגדים הפלשתינאים ויהודי השמאל הקיצוני המעוות. (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 27/12/08 21:40

  • 3.

    והדב חנין הזה רוצה להיות ראש עירית ת''א, שתוקע סכין בגב חיילי צה''ל.

    חן, 27/12/08 21:39

    בסיום הפעולה צריך לבוא חשבון עם היצור הנחות והבוגדני הזה, וכל אלה שתומכים בו.

  • 2.

    השמאל המשת''פי האשכנזי יצא להפגין נגדנו. אל תחששו מהערבים אלא מהשמאל.

    חן, 27/12/08 21:35

    אסור לשכוח למשת''פים הללו מה הם עושים כשעם ישראל נלחם על הגנתו.

    • לא כל השמאל הוא אשכנזי

      תושבת מודאגת, 27/12/08 22:09

      אני אשכניה ואין סיכוי שאני אתמוך בערבים.זה עניין של דעה ולא של עדה.
      יש גם מרוקאים ועירקיים שהם חושבים שמאל
      אז בבקשה אל נא להכניס את השד העדתי.

    • הייתי בטוח

      מוזר, 27/12/08 22:17

      שרוב האשכנזים הם גם הטייסים, חובלים, קצינים ביחידות מובחרות ואלו שמסכנים את חייהם בכל פעולה צבאית בזמן שאתה משחק שש-בש וגובה דמי אבטלה.

      בקיצור, אשכנזים, מזרחים, תפסיקו עם השטיות ותתאחדו קודם נגד השמאלנים ואח''כ נגד הערבים.

    • אנחנו צריכים איחוד, אז די עם השד העדתי הדמיוני שלך (ל''ת)

      cotfss@gmail.com , 27/12/08 23:36

  • 1.

    טוב מאד

    א, 27/12/08 21:13

    ככל שערבים הישראלים מפגינים ומוחים יותר כך ברור שהפעולה מוצלחת וראויה. תנגדות שלהם היא המדד הטוב ביותר לצדקתנו. יש להכריז ברבים שאנו מודים להם על האישור - אמנם העקיף - לאיכות מעשינו.

    • חרם חרם חרם כלכלי

      להחרים כלכלית עסקי ערבים, 28/12/08 02:04

      רק חרם כלכלי ימנע בעדם לתרום כספים לילדי למשפחות המתאבדים ולארגוני הסיוע שמטעמם.