• 27.

    ככה זה כשהמפדלניקים היהידים נשארו לבד...

    כואב לך?, 31/12/08 16:02

    המפדליניקים כמובן העדיפו שמאלנים ברשימה אבל חס וחלילה לא את מרזל...

    אז תאכלו את הלב, כל השאר התאחדו (כולל מרזל) ואתם נשארתם בחוץ. כלכך כואב לכם, שאפילו לא יכולת לציין את זה בטור הדבילי שלך...

  • 26.

    אני (ל''ת)

    אני, 29/12/08 13:28

  • 25.

    דברים כדורבנות

    שושנה, 29/12/08 09:13

    אכן בדיוק כך, וכל התגובות מנסות להתחמק מהאחריות - הפלגנות בציבור הדתי, בשם ה''איחוד הלאומי'', חייבת להיראות בדיוק כפי שאני רואה אותו - לא מסוגלים לשבת עם אחד שלא חושב בדיוק כמוני, לא נראה בדיוק כמוני, לא מחנך בדיוק כמוני, ואשתו לא קושרת את השביס שלה בדיוק כמו אשתי.

  • 24.

    מה עם גילוי נאות? אלישיב

    עיטי, 29/12/08 01:20

    אתה חבר ''הבית היהודי!

  • 23.

    סאטירה זולה תמשיך לנסות למצוא חן בירוחם ואנחנו נעשה שותפות אמיתית

    אוריאל, 26/12/08 10:32

    צריך עמוד שידרה. עובדה שלא נוצרו עוד מנדטים מהקומבינה של הרב שרלו ומוטי זיסר המסורתים בש''ס והלאומיים גם לא אצלכם. היתה לכם אפשרות לאחדות אמיתית אים שינויים קלים ברשימה אתם התפלגתם!! תמשיך לייצר מילים ואנחנו נייצר מציאות.

  • 22.

    לצערי

    sh.nadav2 , 26/12/08 09:53

    אני מסכים.

    הכותב צודק.

    ולמרות שרבותי מפנים אותי לאוריאל

    אני נשאר בבית.

    כי האחדות האמיתית מעל הכל

    ולא רוצה לומר רק נגד כל הזמן....

  • 21.

    :) (ל''ת)

    ^_^, 26/12/08 08:33

  • 20.

    אחדות מאולצת כמוה כפלגנות אמיתית (ל''ת)

    מפלגה = דור הפלגה, 26/12/08 06:41

  • 19.

    אלישיב רייך-נר מתחיל לשקשק מחשש לכך שהמפז"ל תמחק מהמפה הפוליטית?

    אסטריקס , 26/12/08 01:58

    אחרת אין שום הגיון לטור הדבילי הזה.

    • והנה כמה עובדות: (ל''ת)

      אסטריקס , 26/12/08 01:59

      • 1. בציבור הדת"ל יש פחות ישיבות מועטות לומדים מאשר אצל החרדים (ל''ת)

        אסטריקס , 26/12/08 01:59

      • 2. בציבור הדת"ל יש פחות עיתונים וכלי תקשורת מכמותם היחסית באוכלוסיה

        אסטריקס , 26/12/08 02:00

        למעשה כעת יש אחד(!) - בשבע - לאחר שהצופה נסגר. אבל אל תבלבלו את רייך-נר עם עובדות.

        • 3. בציבור הדת"ל יש שתי תנועות נוער בלבד: אריאל ועזרא

          אסטריקס , 26/12/08 02:02

          בני עקיבא אינה תנועת נוער דתית לאומית או דתית בכלל - אלא תנועה הפתוחה לחילונים ומסורתיים לפי המסמך המקורי עליו חתום הרב נריה זצ"ל.

          • עזרא ובנ''ע הם הדתיים הלאומיים. אריאל?

            יעל, 09/01/09 17:27

            תנועת הנוער עזרא היא לא תנועה רק לדתיים. כמו בנ''ע. תנועת אריאל סגרו את עצמם וחבל. דתי לאומי הוא אדם המנסה לבתחבר לכל פלגי העם ולהביא לשלמות עמ''י. ולכן כל הסתגרות בבועה, כל הקמת ישוב דתי מסוגר, תנועת נוער לדוסים בלבד ומפלגה שרק מפלגת יותר.. לא נכללים אצלי בהגדרת הדתי הלאומי.

            מחילה.

      • 4. לציבור הדת"ל אין אף מפלגה הלכה למעשה, וטוב שכך

        אסטריקס , 26/12/08 02:04

        הבית היהודי היא מפלגת שמאל-מרכז הכוללת חילונים כמו דני דיין. האיחוד הלאומי היא מפלגה ימנית-לאומית בהגדרתה ולא דתית. וטוב שכך! מפלגות לא צריכות להיות מגזריות אלא מפולחות לפי אידיאולוגיה.

  • 18.

    Close Ranaut Mafia forever. This corrupted institution is over (ל''ת)

    moishi, 26/12/08 01:50

  • 17.

    צאו מהבועה שלכם

    שלומצי, 26/12/08 01:38

    עד שסוף סוף היה סיכוי למפלגה שמייצגת את כלל הציבור הדתי ונותנת מקום לכולם, יש פוליטיקאים שלא מבינים שהסכמים זה משהו שצריך לכבד, ואם החליטו על הקמת מועצה ציבורית אז מכבדים את מה שהיא החליטה ולא בורחים כי זה לא מתאים. זה לא עובד ככה בעולם האמיתי.

  • 16.

    אהבתי !!! (ל''ת)

    שועל עולה מהמדבר, 26/12/08 00:50

  • 15.

    נמאס לי כבר

    הצדיק מסדום, 26/12/08 00:31

    לחזור על הקטע המובא לעיל, שוב ושוב:
    אמר לי קולגה, לפני הרבה שנים - ''כל מה שמעורבות המילים איחוד, אחדות ומאוחד, ברח משם מהר, כי זה מעיד על פלגנות''.
    ולדוגמא הביא לי:
    אחדות העבודה, התפלגו ממפא''י.
    מפלגת הפועלים המאוחדת (מפ''ם), ג''כ התפלגו ממפא''י.
    איחוד הקבוצות והקיבוצים, הקיבוץ המאוחד.
    ע''ע - אשדות יעקב, עין-חרוד, גבעת-חיים,

    בקיצור, גם אתם, יהודים דתיים טובים ויקרים, הגעתם לגיל שאפשר להתחיל.
    היה ברור לי כי המילים ''איחוד לאומי'', מצביעות על פלגנות שאין למעלה הימנה.

    ''היו צריה לראש'', נאמר בספר איכה. כל מי שרוצה בצרת של ישראל, רץ מיד להיות ''ראש''. מקום שני כבר לא מספיק מכובד. רק ראשון.
    נישט וועיניגער.

    ואחרי זה עוד מתפלאים, שמניהגי החילונים מקרקסים את מתיישבי יש''ע ובכלל את הציבור הדתי.

    בוז לכם. כן, לכל הפלגנים למינהו. תמיד מצליחים לחבר בין הזרזירים לעורבים.

  • 14.

    טיפשי ביותר

    אלעד, 26/12/08 00:09

    ניסית לצחוק על הציבור התורני ויצאת טיפש,
    לא חבל על הזמן שלך?

  • 13.

    הפלגן הלאומי

    ירבעם בן נבט, 25/12/08 23:52

    האמת צריכה להיאמר בדתי לאומי יש רק 'אגו' אין אידיאולוגיה. ולכן מוכרחים ללכת מהר לגלות, בגלל שנאת חינם חרבה ירושלים. חשבנו שאנחנו יותר טובים מסתבר שממש לא.היציאה לגלות התחילה בגוש קטיף תמשיך ביש''ע ואנחנו לא נוכל לומר: ידינו לא שפכו את הדם הזה... - גם לא בבית אל ב'

  • 12.

    רק בשבוע הוא קרא למתונים לחזור הביתה, ועכשיו הוא יורה לעצמו ברגל

    שמעון, 25/12/08 23:44

    תגיד רייכנר, אתה חי כאן או שהתעופפת?

  • 11.

    נהנתי . מאמר נחמד . (ל''ת)

    ראובן, 25/12/08 23:41

  • 10.

    כמה נכון ככה עצוב..

    איתי, 25/12/08 23:40

    הציבור הזה כל פעם מאכזב אותי מחדש,איך כל כך הרבה אנשים עם על עך הרבה אידיאלים וכוונות טובות מגיעים לתוצאות כל כך עלובות בכל אספקט..
    אם האנשים לא יתעשתו ויתחילו להיות נורמאליים ולא לרוץ כל חצי שניה ולחפש את הנישה היותר ספציפית ומדוייקת שאין בה שום נימה של גרגר של פרור של משהו שנראה לי שאני לא מסכים איתו-
    אז אין לנו באמת מה לחפש פה..

  • 9.

    אריאל שרון הצליח!

    תמר, 25/12/08 23:39

    כל הכבוד לכל מי שעוזר לו בדרכו הקדושה- פלגנים וצדקנים. לבכות, לבכות, לבכות.

  • 8.

    קצת דמגוגי

    איש אחד, 25/12/08 23:35

    יש ציבור גדול שלא גר במעלה בנימין ג' (או ב') שמאוכזב מרשימת הבית היהודי. וכשמקימים מפלגה מאוחדת צריך להתחשב גם בדעתו ולתת לא הרגשה שיש גם לו ייצוג בקשימה. נכוןף לא כל הרשימה צאיכה להיות בצלמו ובדמותו. אבל כאשר חוץ מאורי אריאל כל דמויות המפתח שמייצגות אותו נדחקות הצידה (וראה ארך בני אלון) הוא מרגיש שאפעס, הוא לא מזדהה עם הרשימה אפילו לא במעט. ייתכן שחוסר ההתחשבות של אנשי הבית היהודי של קוראי בתשע הוא ודומיהם הוא גורם לא פחות משמעותי לפילוג. והאמת, כל המשלים המזלזלים האלו (ראו מאמרו של הרב חיים נבון על מרזל) קצת נמאסו, ולא פחות, מתייחסות בזלזול לציבור שמרגיש פגוע (ואולי לא בכדי, אבל רק אולי)

    • זוהי בדיוק הבעיה

      דתי, מהמרכז, 29/12/08 03:37

      -שאתה לא מכיר עוד ציבורים נוספים שצריך לייצג אותם, כמו למשל עדות המזרח הדתיים שגרים באיזורים שונים בארץ. תפסיקו לחשוב כל הזמן שאתם במרכז! צאו מהבועה ותכירו עוד סוגים של דתיים שצריך לייצג!
      לא מתייחסים אליכם בזלזול, אבל כדאי שאתם בכלל תתחילו להתייחס לציבור הדתי בכללו.

  • 7.

    מאמר גאוני

    אוהד, 25/12/08 23:32

    מבריק כול הכבוד
    יש להפיץ בישיבות ובישובים

  • 6.

    הפילוג הוא בגלל אובדן הדרך.

    יאיר ח., 25/12/08 23:24

    חזון א''י השלמה התמוטט ואיתו כל מי שמיקד את כל כוחו ומרצו רק עליו.

  • 5.

    אני יעשה לך קצת סדר בדברים תכנס!

    טל, 25/12/08 23:24

    תראה אני לא גר בישוב שלך.. כך שאני לא יכול להגיב על המצב של הבית הספר.. הכולל או העיתון המקומי...
    אני גר בעיר גדולה שיש בה הכל מכל..

    עכשיו לגבי המצב הפולטי..

    יש פה בסה''כ מפלגת ימין - אחת שהציבור הדתי יכול לתמוך בה..

    (המפד''ל הרי הכריזה שהיא מפלגת מרכז)

    אני מקווה מאוד שמפלגת האיחוד הלאומי החדשה.. תראה בגרות.. ותצרף את ברוך מרזל לאיחוד.. ברוך הוכיח את עצמו בעבר..
    וכך נצביע כולנו עבור מפלגת הימין המחודשת..

    • אני יגיד לך: תלמד עברית, נשמה. (ל''ת)

      אחר כך פוליטיקה., 26/12/08 18:49

    • ואם לא יצרפו את מרזל...........נקים מפלגה ימנית ''אמיתית'' (ל''ת)

      ---, 28/12/08 02:06

  • 4.

    מסכים עם כל מילה! (ל''ת)

    יוסי, 25/12/08 23:24

  • 3.

    הספינה טובעת והעכבר בורח

    שפת אמת, 25/12/08 23:23

    מה ? אתה מתחיל לראות איך הספינה היהודית טובעת אז אתה מתחיל לכתוב לך את הדרך החוצה ?

    רק לפני מספר ימים כתבת שבחים ונפלאות על הבית היהודי , עכשיו אתה כותב על מעלה בנימין ב' ?

    • תקרא שוב את הקטע כנראה שלא הבנת... (ל''ת)

      נעמה, 26/12/08 06:53

  • 2.

    אם אתה ושכמותך לא תתמכו בבית היהודי, בוודאי שהוא יפול

    hvusvkuh , 25/12/08 23:10

    לך יש במה מכובדת, באתר מכובד, ובמקום שתנצל אותו על מנת לגבש את המחנה הדתי לאומי סביב התנועה היחידה שמתיימרת לדאוג לאינטרסים שלו, אתה מהגג. למה?

    לא חבל?

    • לא הבנת (ל''ת)

      רייכנר ברשימה, 29/12/08 03:40

  • 1.

    גדול אחי. שפכת אותי (ל''ת)

    שלומי, 25/12/08 22:45