• 75.

    יסכב צודקת, היא לא צריכה להיות חלק מצבא שבא כמו גנבים בלילה לפנות מאחז

    ש', 23/04/09 16:28

    מדובר בבחורה שהיא ואחיה כולל תנוקות נזרקו באמצע הליה מביתם ללא בגדים ללא ספרים, כל ההיסטוריה המשפחתית קרי תמונות חפצים מזכרות ספרים הושמדה ע''י חבורה שטוענת שהיא חלק מצה''ל,ושבאה כגנבים בלילה.. שום פינוי של משפחת מחבל לא נעשה בצורה כה מכוערת.
    לכן יסכה שמה הראשון של שרה אמנו אכן צודקת, ובניגוד לרבים מהציונות הדתית שעברו את פינוי גוש קטיף ופינויים אחרים שלא מוכנים לשרת בצה''ל מאותן סיבות אבל עושים זאת במסגרת תורתו אומנותו ,הצהרה על דתיות, הבאת אישורים רפואים על טראומה מהפינוי, הילדה האמיצה הזאת אומרת להם את האמת בפנים.

  • 74.

    תסתכלו בתמונה ככה ניראה פוגרום (ל''ת)

    9 מילימטר , 25/12/08 05:24

  • 73.

    צודקת במאה אחוז (ל''ת)

    יוסי, 25/12/08 02:17

  • 72.

    ממתי מגייסים עבריינים!לשלוח אותה לכלא עם כל יתר המתנחבלים פורעי החוק! (ל''ת)

    gckn62 , 25/12/08 00:06

  • 71.

    אני מכיר אותה ממזמן

    מישה, 25/12/08 00:04

    שווה עבודה וגם נותנת עבודה אבל פסיכית.

  • 70.

    לכלא ולהרבה זמן

    הקיבוצניק, 24/12/08 23:54

    בדבר אחד את צודקת זה לא המדינה שלך ולא של אביך הפרזיט. זו מדינה של מי שאביך הפרזיט מכנה בוגדים של גיבור ישראל אהוד ברק והוריו שהתישבו בארץ ובנו מדינה יהודית דמוקרטית של רבין שכל חייו שירת את המדינה
    להם ולנו שייכת המדינה, את ואביך שלא תרמתם כלום מוזמנים לעזוב .
    לפחות את מצחיקה, אסירת מצפון מה למחבלים יהודים ולערך מצפון

  • 69.

    היא סתם מנסה לתפוס כותרת, ומצליחה, (ל''ת)

    ערן100, 24/12/08 22:25

  • 68.

    צה"ל מגרש אותה מהבית ואז מגייס אותה כדי שתעזור להם לגרש עוד יהודים....

    לא אמרתי כלום , 24/12/08 22:11

    פשוט בושה למדינה ולעם ישראל..

  • 67.

    הזהרי, השמאל ימרר לך את החיים, תצהירי על היותך דתיה (ל''ת)

    נבונצ'יק, 24/12/08 21:44

  • 66.

    הזהרי, השמאל ימרר לך את החיים, תצהירי על היותך דתיה (ל''ת)

    נבונצ'יק, 24/12/08 21:44

  • 65.

    יאללה יסכה! חולים עליך! (ל''ת)

    .., 24/12/08 19:40

  • 64.

    אני לא מסכים איתך ומי יפנה את רמלה , לוד , חיפה יפו (ל''ת)

    משה, 24/12/08 18:52

  • 63.

    מסכים עם המאבק לא מסכים עם הגישה!!!

    eliyahu-y , 24/12/08 17:52

    המאבק על הבית וזכות הקיום בארץ ישראל על כל רבדיה בהחלט מקובל עלי ואני מסכים איתו אבל צ.ה.ל הוא כלי הביצוע שממלא הוראות של ממשלת זדון(קדימה-אחורה+עבודה בעיניים) המאבק צריך להיות בממשלה ולא בצבא!!! כנ"ל לגבי ההפגנות מול בתי הקצינים אין שום השג בכך זה מגוכח זה אפילו מזכיר כלב שמקבל מקה ממקל ומנסה לתפוש את המקל בשיניו.... ולא תוקף את זה שאחז במקל!!! ותחשבו על זה!

    • אבל בשונה ממקל

      המגיב הידוע, 24/12/08 19:11

      קצין יכול להחליט שלא ינופפו בו. לקצונה הבכירה יש יותר ממינימום אחריות למה שקורה בצבא. הרי אם הם רואים שמשתמשים בצבא למטרות פוליטיות ורואים שסיבות פוליטיות מסכנות חיילים ואזרחים ומונעות תגובה הולמת לרצחנות של שכנינו- מדוע הם מתעקשים לבצע את המדיניות הזאת? אם כלו כל הקיצין ולמרות התנגדות עיקשת הם מחוייבים לבצע פקודות מזיקות ולא מוסריות- אז האחריות היא עליהם שכן הם יכולים לפשוט את מדיהם כדי לא לבצעם. נכון, קורבן קשה למען עמידה על עקרונות מוסריים- אבל לקצונה ובייחוד לקצונה בכירה צריכה להיות מחוייבות מוסרית גבוהה שבאה עם האחריות הגדולה בידיהם.

  • 62.

    ישר כוח ליסכה

    רעות, 24/12/08 17:45

    את צודקת,ואת לא מסתתרת תחת הצהרת דת. תבורכי.

  • 61.

    באמת צה''ל כבר לא צבא שיש להתגאות בו,צה''ל הפך פוליטי,שמאלני,

    חייל קרבי, 24/12/08 17:27

    אני גאה בך, למרות שאני חייל קרבי,וחשוב לי צה''ל,אבל נמאס שהפכו אותו למשטרה,

  • 60.

    כל הכבוד

    פדרמנית, 24/12/08 17:03

    כל הכבוד לה... כשיפנו אתכם באמצע הלילה ותשארו בלי כלום נראה אתכם

  • 59.

    כל הכבוד

    פדרמנית, 24/12/08 17:00

    כל הכבוד לה... כשיפנו אתכם באמצע הלילה ותשארו בלי כלום נראה אתכם

  • 58.

    אני מבין אותה ומצדיק אותה בהחלט

    אלדו , 24/12/08 16:23

    תפסיקו לבלבל במוח כל יפי הנפש ושומרי החוק למינהם , אני רוצה לראות רק אחד מכם עובר את הטראומות שהמשפחה הזאת עוברת מהממסד הביטחוני והמשפטי ואחרי זה לראות אותכם מתגייסים לצבא שבהחלטה שגוייה ובלתי חוקית הורס ומגרש את המשפחה באישון לילה בלי הזכות האלמנטרית להתגונן חוקית בבג"ץ או בבית משפט מה שלמשפחות המחבלים המתאבדים ניתן ע"י הפרקליטות והצבא .
    מה שעד היום לא הרסו לבית המחבל בירושלים מטעמי חוק ודאגה לקומות העליונות של הבניין ודאגו שיגדיש עתירות על שמאל ועל ימין .
    בושה למדינה שלנו ובושה שיש עוד אזרחים צבועים כמוכם שלא מבינים את כאבה של נערה בת 17-18 . בשבילכם היא רק "הבת שלך פדרמן" איבדתם צלם אנוש .
    יש לכם רחמים על "פלשתינאים מסכנים ורוצחים " יותר מליהודים שהם מבשרכם מדמכם .
    אני תמיד בדעה שלא צריך לפגוע בצה"ל וזה הצבא היהודי היחיד שיש לנו מזה 2000 שנה , אבל ברגע שהצבא שלנו נכנס לויכוח הפוליטי ואף נקט עמדה ואף השתתף בגירוש יהודים זה כבר לא אותו צבא .
    אני מעוניין לראות איך היו זועקים בכל העולם ומגרונכם ממש אם היו מגרשים ערבים מבתיהם , הייתם זועקים "פקודה בלתי חוקית בעליל " אבל ליהודים מותר ?
    שטחי יהודה ושומרון מעולם לא היו שייכים לפלשתינאים , לא היתה להם מדינה , הם סופחו לירדן ב-48 ללא החלטה , ואפילו החלטות האו"ם לא מתייחסות ליהודה ושומרון כמו שהם מתייחסים לרמת הגולן למשל או לסיני .
    כמה צביעות יש אצלכם לא בושה להודות שכבר 30 אתם מביאים עלינו רק דם ויגון ברחובותינו .
    הערבים רצחו בנו לפני שהיתה לנו מדינה קרקעות יהודה ושומרון לא יביאו שלום לאף צד צאו כבר מהקיבעון שהיהודים ביהודה ושומרון הם מכשול לשלום , זה נועד רק לסכסך בינינו היהודים , ואכן בטיפשותכם אתם מצדיקים את המאמץ של הערבים שמרופד בכספי האירופאים לסכסך בינינו .
    תבקשו על כל הרוג מאז הסכמי אוסלו סליחה שבטיפשותכם גרמתם לרציחתו , תבקשו סליחה מכל פצוע מאז הסכמי אוסלו שבטיפשותכם גרמתם לו לנכות פיזית ונפשית .
    תבקשו מאלהים סליחה שלא נתן לכם שכל בריא ועיניים לראות את מה שכל כך ברור , ורק טיפשים לא משנים את דעתם .
    הארץ הזאת היא שלנו , מעולם היא לא היתה שייכת לאף עם בעולם .
    ובכל זאת מה הפתרון ? אם הסכמתם לגירוש יהודים מבתיהם חייבת להיות לכם קנה מידה שווה מהאפשרות החוקית שיש לנו לגטימציה לגרש את כל ערביי ארץ ישראל מהבתים שהם תפסו בארצנו ע"י חוק גירוש פיצוי .
    אתם פתחתם על ידי הסכמתכם לגירוש יהודים מאדמתם את האמונה שנוכל חוקית ע"י החלטת ממשלה וכנסת לגרש ערבים מארצנו .
    תתחילו לבקש סליחה ועדיף שתבקשו מאותה נערה תחילה .

  • 57.

    גם מימין וגם משמאל ....

    רוני, 24/12/08 16:14

    למי שטוען שצה''ל אינו הצבא שלו. ולא משנה לאיזה מחנה הוא משייך את עצמו, אז גם הוא לא ''משלנו'' ועל החברה שלנו להקיא אותו ממנה.
    בלי צה''ל, כנראה שאף אחד מאיתנו לא יהיה פה. לא השמאל ולא הימין.

  • 56.

    צודקת מסכנה, צה"ל הרס לה את הבית, לפני שמתנצלים בפניה אין מה להתלונן.. (ל''ת)

    יהודי טוב , 24/12/08 16:00

  • 55.

    צה''ל: הרווחנו. (ל''ת)

    רות מאור, 24/12/08 15:50

  • 54.

    מה הביג דיל? גם בר רפאלי סירבה להתגייס (ל''ת)

    נו באמת, 24/12/08 15:44

  • 53.

    מאות חיילים! ניפוץ חלונות!

    מליון פעם אמרתי לך לא להגזים, 24/12/08 15:34

    הייתי שמחה לדעת באיזו טירה התגוררה משפחת פדרמן שמאות חיילים יכלו לפרוץ אליה. השנים הארוכות שעשו המתנחלים בסמיכות לערביי פלשתין גרמו להם לאמץ את המנטליות. לא ניתן להבחין לא במראה ולא בהתנהגות בין אילו לאילו. גוועלד.

  • 52.

    מדוע כשהמצפון שמאלני זה לגיטימי??

    מירי, 24/12/08 14:58

    אני שירתתי בצבא, וכך חינכתי את ילדי.
    כי חשבתי שהצבא הוא של העם, לא של הממשלות המתחלפות כל שעתיים. לדאבוננו המצב היום אחר. וממשלות הזויות משתמשות בצבא לצרכים פוליטיים מחד, ומתעלמות מאחריותן כלפי הלוחמים מאידך. הכל קשור בהכל. לו היתה לנו הנהגה ראויה, חיילים לא היו מופקרים בשבי, אנשים לא היו מגורשים מבתיהם כדי לפנות מקום למחבלי חמאס, ונועם פדרמן לא היה 'אנארכיסט נרדף'. (התקשורת בשיתוף פעולה מלא עם אנשי השמאל שבשלטון). זה יכול בהחלט לגרום לתחושת ניכור וזרות וחוסר שייכות. אפשר להתווכח על הלגיטימיות של סרבנות מצפון באופן כללי, אבל אי אפשר להיות סלקטיביים ביחס אליה.

  • 51.

    כל הכבוד

    אבנר, 24/12/08 14:58

    כל הכבוד!

    דרך אגב, היא לא הראשונה לסירוב שאינו נקודתי.
    אני מכיר אנשים שהפסיקו להתיצב למלואים מאז הגירוש.

    צה''ל כבר מזמן לא יודע להלחם, והשירות בו לעתים קרובות מהווה סכנת נפשות ללא כל הצדקה.
    אבל כל עוד היה נראה שהוא עושה איזשהו מאמץ - ניחא. אין הרבה ברירות, ואנשים אולי האמינו שבכל זאת יש רצון טוב, ואם יגיעו אנשים מוכשרים לצמרת יוכלו לתקן כמה דברים.
    אבל מאז גירוש קטיף, ולכמה חכמים - קצת לפני כן - היה ברור שהגוף הזה כולו רקוב.

    אין לנו צבא אחר - אז הגיע הזמן לטלטל את מה שיש לנו.
    יסכה - כה לחי.

  • 50.

    אני בעד ארץ ישראל השלמה, אבל מה שהיא עושה זה גם נגד ההלכה! (ל''ת)

    נתנאל, 24/12/08 14:41

  • 49.

    מי שמגנה אותה משקר לעצמו

    המגיב הידוע , 24/12/08 14:28

    אז נכון, הבית שהיא גרה בו לא היה חוקי. אבל הרי ההריסה לא נעשתה כדי לשמור על החוק- היא נעשתה ממניעים פוליטיים. אין הרי סיבה לחזור על זה, אבל הארץ מלאה תוספות בנייה לא חוקיות, בתים שנבנו בצורה לא חוקית ואפילו ישובים שלמים שבהם הבנייה החוקית היא מיעוט אם בכלל. בתים אלו עודם עומדים על תילם. לביתה של משפחת פדרמן שלחו מאות(!) אנשי כוחות הבטחון. זה לא צורך מבצעי, זו הצהרה פוליטית. גם צורת ההריסה-הריסת הבית על תכולתו- איננה משהו שהיה יכול להעשות בתחומי הקו הירוק. באותו הזמן, בתי המחבלים במזרח ירושלים עומדים על תילם. הצבא בעצם בא ואמר לה "שלא תביני לא נכון, אנחנו חיים בשלום עם בנייה לא חוקית. את ומשפחתך הם מה שמפריע לנו. את האידאולוגיה והמורשת של המחבלים אנחנו יכולים לספוג, אבל עם האמונות שלך אין לנו אפשרות להתמודד." אחרי שהצבא מבהיר לה את עמדתו לגביה, קשה להאמין שיש מי שחושב שהיא חייבת להתגייס בצבא. אני חושב שעדיף שהיא לא התגייסה- ולמה? משום שאופי החשיבה שלה אינו נוגד מהותית את הרעיון של מדינה יהודית דמוקרטית. ובמצב כזה, אם בקונפליקט טוטאלי ובלתי ניתן לגישור בין דעותיה לבין דעותיו של הצבא והמדינה היא תבחר במדינה- זה רע מאוד. משום שביטול הדעה האישית שלך מפני דעת השלטון, מתוך מחשבה שלהתנגד לדעת השלטון זה רע- היא מה שמוביל לפשיזם.

  • 48.

    זכותה, ממש כמו סרבני מצפון מהשמאל. לא צריכים אותה בצה"ל בכל מקרה.

    אורן האתאיסט , 24/12/08 14:09

    מי רוצה אחת כזאת מופרעת שתגן עלינו?

  • 47.

    התפוח הרקוב לא נופל רחוק מהעץ (ל''ת)

    לוק, 24/12/08 14:08

  • 46.

    הפדרמנים עושים רק רע לעם ישראל, כולל הסרבנות הנוכחית. (ל''ת)

    וולפא , חב''ד - חמאס , סניף קרית מלאכי, 24/12/08 14:03

  • 45.

    יותר מידיי דמוקרטיה .....

    silvana, 24/12/08 13:49

    האנשים פה שכחו מי האוייב והפכו את צהל והמדינה לאוייב להזכיר לכולכם שירות בצהל חובה הוא ואף זכות מי שעושה שרירים המדינה צריכה לטפל בו בהתאם לא יתכן שילדה כזו גם תזכה לפרסום שזו טעות ענקית ואחריה כל יפיי הנפש ששכחו מי מחכה לנו מעבר לפינה אז מספיק כבר אם היא לא מתגייסת היא תשב בכלא בתנאים לא קלים ואו אולי העונש שלה היא גלות
    במדינה אחרת בו צהל לא נמצא אבל מישהו גרוע יותר יידע להעמיד אותה במקומה פשוט הדמוקרטיה עלתה לכם לראש ..... חג שמח ומלא אור

  • 44.

    זו דוגמה חיה על מי חיילי צה''ל נותנים את החיים שלהם.ומדינת ישראל משקיעה (ל''ת)

    מילירדים.וביבי וחבורתו עושים את הכל למענם.צ.ט., 24/12/08 13:44

  • 43.

    תפסיקו לתת במה למתנחבלת פאשיסטית משיחית הזויה

    ron008 , 24/12/08 13:44

    אסור לתת במה לאח כזאת היא לא היחידה שלא מתגייסת מלבד זאת שהיא חרדלית משיחית פאשיסטית שקיבלה חינוך םאשיסטי משיחי הזוי שלא מכיר בחוקי המדינה , היא לא התקוונה לתגייס ומאחוריה בעוד כמה שנים ישתרכו ילדים חדלים מתנחבלים משיחיים עדיף שאחת כאזת תהייה עקרה, אבל לצבא היא לא רצתה ללכת אלה רק במה להעביר את הדעות הפאשסטים שלה ושל אבא שלה

    • מאחל עקרות?

      לרון הנאור וההומניטרי, 24/12/08 14:56

      למי שאינך מכיר?

  • 42.

    זו דוגמה חיה על מי חיילי צה''ל נותנים את החיים שלהם.ומדינת ישראל משקיעה (ל''ת)

    מילירדים.וביבי וחבורתו עושים את הכל למענם.צ.ט., 24/12/08 13:44

  • 41.

    הבה נקווה שימצו את הדין עם המטורפת הזאת כפי שעושים זאת עם אנשי השמאל

    מורדו , 24/12/08 13:43

    לפתע הבנות שבין מטורפי הימיו החלו להיות סרבניות גיוס מטעמי מצפון. הרי ממילא לא שירתו בצבא בשל היותם כביכול דתיות.-יש כאן צעד שאין מאחוריו שום אידאולוגיה ושנובע קנאות דתית חסרת הגיון. -מדובר על ניסיון למשוך את תשומת הלב של הציבור תוך פברוק מעין סירוב גיוס מטעמי מצפון ומה שהכי מקומם היא קביעתה לפיה צה''ל אינו הצבא שלה למרות שהיא חיה בשטחים כבושים הודות להגנה שצה''ל מעניק לה וליתר מטורפי הימין. הבה נקווה שימצו את הדין עמה כפי שעושים עם סרבני מצפון מן השמאל

  • 40.

    בתו של פדרמן פטורה מטעמי דת ולא צריך למצוא לה כותרת או פרסום! (ל''ת)

    666nurit , 24/12/08 13:42

  • 39.

    הבה נקווה שימצו את הדין עם המטורפת הזאת כפי שעושים זאת עם אנשי השמאל

    מורדו , 24/12/08 13:38

    לפתע הבנות שבין מטורפי הימיו החלו להיות סרבניות גיוס מטעמי מצפון. הרי ממילא לא שירתו בצבא בשל היותם כביכול דתיות.-יש כאן צעד שאין מאחוריו שום אידאולוגיה ושנובע קנאות דתית חסרת הגיון. -מדובר על ניסיון למשוך את תשומת הלב של הציבור תוך פברוק מעין סירוב גיוס מטעמי מצפון ומה שהכי מקומם היא קביעתה לפיה צה''ל אינו הצבא שלה למרות שהיא חיה בשטחים כבושים הודות להגנה שצה''ל מעניק לה וליתר מטורפי הימין. הבה נקווה שימצו את הדין עמה כפי שעושים עם סרבני מצפון מן השמאל

  • 38.

    יסכה פרידמן

    דגגה, 24/12/08 13:38

    היא לא מקירה באלה ששומרים עליה יום ולילה מה שבטוח שתתנדב למחתרת הימין הקיצוני מדינה בתוך מדינה

  • 37.

    צודקת במיליון אחוז!! הצבא של היום שומר יותר על המחבלים הארורים ובני המ

    ג'ינג'י -- ת. אביב , 24/12/08 13:20

    המשפחות הארורות שלהם, הצבא של היום מגיש את החיילים כפושעים לארגונים מרצ ובצלם סייעני הטרור, ממשלה של הפושעים בראשות ליבני אמרה שלא ניתן להחזיר את כל השבויים
    אז למה להתגייס??? כשביבי יבחר ויחזיר את הצבא למוטב ויזכיר לו על מי באמת צריך להגן ולתת הוראה להפסיק להגיש את החיילים כפושעים לארגונים האנטישמיים סייעני הטרור והבטחה להחזרת השבויים אז יהיה ניתן להתגייס!!!

  • 36.

    לא לגייס יותר מתנחלים...להפנותם לשמור על עצמם ולשחרר את צ.ה.ל מהם. (ל''ת)

    הצעה לשרות לאומי למתנחלים, 24/12/08 12:49

    • צודק!!! שישמרו על עצמם-היא לא חלק מהעם שלי! (ל''ת)

      שרון, 24/12/08 15:22

    • לא לגייס יותר מתנחלים....תגובה ל-40

      א.מ.י, 24/12/08 15:39

      לא לגייס יותר מתנחלים זה כמו להגיד הבא נפרק את צה''ל. אתה כנראה לא יודע מיהם הפייטרים והקצינים בצבא. הם רבים ביחס לגודלם באוכלוסיה. לא מגייסים גם חרדים, בעלי מום, מצפוניסטים, שמאלנים קיצוניים ועוד. את מי כן?

  • 35.

    בגלל מדיניות הממשלה, צה"ל מפסיד את מיטב בניו ובנותיו

    homosful , 24/12/08 12:47

    אותם אנשים אשר מתגייסים מתוך אידיאולוגיה נטו, ושרותם בצבא הוא רק חלק מתרומתם להגנת המדינה. ולכל המשמיצים והבזים לאותם מלח הארץ, בעיקר הצפון תל אביבים, בזכות אנשים אלו אתם יכולים להמשיך להשמיץ ולבוז לאותם אנשים כשאתם יושבים באיזה בית קפה או על חוף הים בתחושת ביטחון.

    • ממש מיטב בניו ובנותיו..טפילים, נושכים את היד שמאכילה אותם..

      צ'רצ'יל , 24/12/08 13:40

      נראה אותם שורדים יום בלי הקיצבאות וההקלות שנותנים להם על הגב של החילונים, ובלי צהל ששומר עליהם בלי שום פרופורציות לתרומתם למדינה. יורקים לנו בפנים ומתבכיינים. להתנתק מייד ממדינת יהודה. שישארו שם כל ''המכבים'' וילכו לחפש מי יממן אותם. נשבר הז#ן

      • טפילים, הא? גם היטלר ויוזף גבלס השמתמשו בכינוי הזה

        omerbasket , 24/12/08 13:47

        שכוון אז כלפי כל היהודים.

        אנמי בעד לפנות אותך מביתך, שנמצא בטח בסביון, ת"א, ראשל"צ או משהו כזה.

        יהודה ושומרון הם שלנו לא פחות מת"א ואולי אף יותר. כפי שאתה בעצמך הזכרת, ממלכת ישראל בימי החשמונאים היתה ממוקמת בתחילה ביהודה.

        בכל אופן, אני לא רואה מדוע הדתיים-לאומיים נראים לך כ"טפילים". אני לא חושב שהם מקבלים קצבאות שלא מגיעות להם, ובכל מקרה, הם דווקא מלח הארץ, מהחיילים הטובים ביותר בצה"ל.

        • והם עוד לא הכירו את המתחלים (ל''ת)

          רות מאור, 24/12/08 15:47

      • אתה חוזר על מנטרות שקריות בקלות רבה

        המגיב הידוע , 24/12/08 14:01

        קודם כל לא הבנתי איזה קיצבאות והקלות מיוחדות הם מקבלים? הם ברובם הגדול אנשים עובדים שלא זוכים לשום הקלה מיוחדת, ואם אתה חושב אחרת מנה קצבה מיוחדת שמיועדת למתנחלים. אני לא יודע אם הם מקבלים קצבה הקשורה למגורים כמו שבצפון מקבלים הקלות על זה שהם גרים בקו עימות. אני בספק, אבל גם אם כן, זו לא "הקלה מיוחדת" שאין לה אח ורע. ולגבי "בלי צה"ל ששומר עליהם וגו'.." נראה אותך שורד בלי צה"ל ששומר עלייך! תפקידו של צה"ל הוא להגן על כל אזרחי המדינה, ומובן שייראה כאילו הוא מגן על מי שגר באזור עימות יותר משהוא מגן על מי שגר בתל-אביב, לדוגמא. חיילי צה"ל מסכנים את חייהם יום יום בשביל להגן על המדינה, ובכלל זה על ריבונותה. אם נתחיל לשים תגיות של מחיר על הגנה של קרקע, נישאר בלי מדינה. אם לא שמת לב, ישראל זה לא המקום הכי בטוח לגור בו. אגב, כשהצבא עדיין הגן על ההתנחלויות בעזה- אנשים בחרו להתעלם מזה שהוא הגן גם על שדרות, אשדוד, אשקלון ובאר שבע. ולגבי תרומה למדינה- תבדוק את הנתונים שלך. אני בטוח שאתה תראה אחוז גבוה של תשלום מיסים ותרומה משמעותית לצבא. יש לך מגזרים בעיתיים גדולים בישראל מבחינת תשלום מיסים ותרומה למדינה, המתנחלים זה לא אחד מהם.

        • מי שהיה ג'ובניק בקריה או משתמט אין לו מושג באיזה אנשים מדובר

          homosful , 24/12/08 15:00

          כל מה שהם יודעים על אנשים אלו בא מהתקשורת. שני המקרים היחידים שבהם הוזכרו אנשים אלו לטובה בזמן האחרון(וגם להם יש הקוראים רוצחים) הם החייל שהרג את המחבל עם השופל. והחייל שהרג את המחבל בישיבת מרכז הרב (צר לי אך אנני זוכר את שמותיהם).

        • לאנשים עובדים

          מגש הכסף, 24/12/08 15:49

          אין זמן כל הזמן להפגין, לידות אבנים, להרביץ להתראיין. גם אני הייתי רוצה להרביץ לאנשים ולשרוף עצים ושעוד ישלמו לי על זה

      • מה שבטוח הוא שהם יותר טובים ממך (ל''ת)

        homosful , 24/12/08 15:09

  • 34.

    שיגרשו אותה מהארץ אם זה לא הצבא שלה אז זו גם לא המדינה שלה (ל''ת)

    קרן, 24/12/08 12:31

  • 33.

    צודקת 100 אחוז (ל''ת)

    אלעד, 24/12/08 12:29

  • 32.

    נזכרתי בחייל שסירב ללחוץ את ידו של חלוץ (ל''ת)

    דוד מלכי, 24/12/08 12:13

  • 31.

    צודקת - התפלאתי שעד כה לא סרבו !

    arie_el , 24/12/08 12:10

    אחרי הריסת הבית הייתה צריכה לבוא תגובה הולמת של סרבנות.
    בושה למדינה שקומץ שמאל שולט בכל הערוצים :
    1. בתשקורת (שגיאה במקור).
    2. בממשל.
    3. במערכת המשפט.
    4. בהון.
    וכל השאר עבדים שצריכים ללכת למילואים בשביל ולמות למען אלו.

  • 30.

    תגורי בעזה שם יש צבא שישמור עליך (ל''ת)

    אני-חיפה, 24/12/08 11:48

  • 29.

    איזה קטע גם לאחותי קוראים ישכה (ל''ת)

    שפרה קורנפלד, 24/12/08 11:46

  • 28.

    יסכה זה האחות של שיפרה שלא עשתה צבא (ל''ת)

    שי, 24/12/08 11:30

  • 27.

    מי חשב לגייס מופרעת בת של מחולל פרעות מחוג של קולוניאליסטים בהפרעה (ל''ת)

    קזוארינה , 24/12/08 11:27

  • 26.

    צה'ל שלנו, של עם ישראל !!!

    ישראל ישראלי, 24/12/08 11:12

    אסור לטעות בעובדות....הבית שעליו מדברת ה''יצירה'' הזו הוא לא היה של משפחת פדרמן,! ! בית משפט ישראלי קבע שיש לסלק את המשפחה הזו מהמקום שפלשו אליו בניגוד לחוק.. ניתנה לאב המשפחה אורכה לביצוע הצוו. ומאחר וכרגיל מסרבת המשפחה הזו להשמע למדינת ישראל וחוקיה. ביצעו כוחות הבטחון החוקיים של מדינת ישראל את הוראות החוק.---צריך גם לדעת שלמשפחה הזו אין בעיות מגורים קבועים! כל העניין הוא פרובוקציה אנטי ממלכתית מופגנת, וכך צריך להתיחס אליהם !!!

    • נכון מאוד. ניסוח מצויין. חד ולעניין. (ל''ת)

      ישראלית, 24/12/08 12:21

  • 25.

    הקרע בעם יביא לחורבן (ל''ת)

    רם, 24/12/08 11:01

  • 24.

    צודקת מאד. כל הכבוד!

    יואב , 24/12/08 10:35

    לאחר שהצבא התנפל עליהם והרס את כל ביתם על תכולתו אין ספק שזה מעשה נכון. אי אפשר להגיש את הלחי השניה.

  • 23.

    אין לנו שום עניין שתתגייסי, לא את ולא חברייך הקוזאקים. תודה אין צורך (ל''ת)

    צ'רצ'יל , 24/12/08 10:28

  • 22.

    צודקת (ל''ת)

    מיכאל, 24/12/08 10:08

  • 21.

    אפשר להבין הסבר זה גם אם שני הצדדים טועים בדבר . (ל''ת)

    פקק תנועה , 24/12/08 10:08

  • 20.

    ומה עם סרבנים בצפון-תל אביב? (ל''ת)

    נ נח נחמ נחמן ביאליק, 24/12/08 09:39

  • 19.

    האישה האידיאלית .תרתי משמע . (ל''ת)

    אשרייך ואשרי חלקך, 24/12/08 09:34

  • 18.

    לא ממש מבין את הנוער שנלחם להתגייס לאחר שגירשו אותו מביתו.

    אליקו , 24/12/08 09:34

    ועדיין ממשיכים להיתעמר בו.

    • יש אנשים שעדיין אכפת להם מהמדינה

      homosful , 24/12/08 15:18

      נראה שלממשלה לא אכפת. למרות המכה הכואבת שהמתנחלים קיבלו, הם עדיין מאמינים שאפשר לשנות את המדיניות החלשה הזו. ולכן הם עדיין מגיעים ליחידות הכי קרביות בצה"ל.

  • 17.

    קבלי פטור, ממני (ל''ת)

    אזרח בשטחי ישראל, 24/12/08 09:21

  • 16.

    מסכים איתה במליון אחוז

    רפי דרור, 24/12/08 09:17

    כמי שאוהב את אדמת מולדת וכמי שמעריך את אותם אנשים כמוה וכמו אביה ואחרים רבים נוספים אשר מגנים על המולדת בחירוק שיניים ואז באה ממשלה מטומטמת ומטופשת מהיסוד וללא רגש ללא כללים ללא הבחנה מגיע באישון לילה ומוציאה את הילדים עם משםחתה מביתם מבלי להתבייש אחרי שגרמו השוטרים והחיילים הרס.איך היינו אנחנו מגיבים.האם היינו צריכים להתנהג אליהם כאל גנבים בלילה ולגרשם מיביתם,כבר אין דרכים אחרות ומתורבתות לבדוק דברים ואם צריך לבצעם אז למה להתנקם בילדים.העניין הוא פוליטי בלבד.רק חבל שהממשלה גיבורה נגד המנחלים.ראו יום יום מה קורה?כיצד צה''ל והמשלה מגיבים לירי על תושבי ישראל.הממשלה הזו משקשקת לא יודעים מה לעשות...את זה הם לא יודעים לפתור.אני עשיתי את שירותי הצבאי ,אבל אם הייתי צריך להתגייס היום לא הייתי סומך כל כך על ממשלה מתנקמת שמפקירה את בניו ובנותיו.

  • 15.

    האמת, אני מבין אותה. (ל''ת)

    חיים, 24/12/08 09:13

  • 14.

    יש חיילים שנותנים את חייהם כדי שתוכלי לחיות פה (ל''ת)

    דודי29 , 24/12/08 09:12

    • תרגע

      מני כפרה , 24/12/08 09:29

      צה"ל הפך לכלי פולטי של השמאל 1. מגרש רק יהודים 2. אינו מאפשר בניה ליהודים בו בזמן שפינוי ערבים נחשב לדגל שחור, פשוט אנטישמיות רכה.

      • בכייינים הייתם ובכיינים תישארו (ל''ת)

        מרק קקטוס, 24/12/08 12:06

      • אתה פשוט מדבר שטויות. עוד שטוף מוח עיוור.. (ל''ת)

        צ'רצ'יל , 24/12/08 13:42

  • 13.

    סרבנית גיוס

    אבא של לוחם, 24/12/08 09:11

    חבל על הדיו שמבזבזים על ידיעה לא חשובה זו.
    יש מספיק בנות מוכשרות,לא צריך כאלו בצה''ל

  • 12.

    אחרי שהרסו לה את הבית למה שתתגייס? (ל''ת)

    רונית, 24/12/08 09:10

  • 11.

    אני מתמלא הערצה לאנשים האלה כל פעם מחדש! יסכה חזקי ואמצי!

    פורטיסימוס, 24/12/08 09:03

    למרות שאני מתנגד נחרץ להשתמטות, קשה להאשים מישהי שעברה דבר כזה מידי הצבא שמתיימר להיות כח המגן של העם היהודי כולו.
    יסכה ושכמוה, הם היהודים האמיתיים. וקריאות הגנאי של ההחילוניים שלא יודעים איך לאכול את כושר העמידה, המסירות והנכונות להקרבה ומשקשקים מפחד לא ישנו את זה.

    • הערצה??

      דודי29 , 24/12/08 09:16

      אתה יודע שיש חיילים שמתים כדי שאנחנו נחיה כאן בארצנו.גם אני בעד א''י אבל איך אפשר לזלזל בכל החיילים שרובם המוחלט נותנים הכל מעצמם למען ביטחון ישראל במקום ללכת ללמוד מקצוע או לעבוד

      • אל תדאג ,היא תתרום למדינה בדרכה הרבה יותר מכל חייל\\רובוט אחר.. (ל''ת)

        היא פועלת בשל טובתה האישית, 24/12/08 09:30

        • התכוונתי שהיא לא פועלת לטובתה האישית .. (ל''ת)

          ר8ט, 24/12/08 11:03

          • טעות פרוידיאנית :) באמת על טובתה האישית חושבת היא (ל''ת)

            נעמה, 24/12/08 13:49

      • יש חיילים שנלחמים (כמוני וכמוך). ויש חיילים שמחריבים בתים של יהודים.

        פורטיסימוס, 24/12/08 09:32

        אז היא צריכה לומר להם תודה על זה שגירשו אותה מהבית? נאנסת מודה לאנס?
        לא הייתי עושה את מה שהיא עושה, אבל אני מרגיש הזדהות מלאה אם התחושות שלה.
        אני לא יודע מה הייתי עושה אם היו דורשים ממני להחריב (''לפנות'' עלאק) יישובים ולגרש יהודים.
        היה לי מזל גדול שהשתחררתי רגע לפני חורבן גוש קטיף.

    • קרימינל שמעודד קרימינלים - הפרצוף של המדינה (ל''ת)

      מוטי, 24/12/08 10:07

  • 10.

    חיזקי ואימצי: כך החל מרד המכבים מאחותם דווקא!!! (ל''ת)

    אור חנוכה מאיר, 24/12/08 08:55

    • להזכירך,מרד החשמונאים היה נגד היוונים... (ל''ת)

      דודי29 , 24/12/08 09:18

      • והיום אנחנו חייבים להילחם במתיוונים (היום זה עדיין חנוכה) (ל''ת)

        ארז, 24/12/08 11:23

  • 9.

    צודקת ב100 אחוז (ל''ת)

    חזקי ואימצי, 24/12/08 08:53

  • 8.

    כל הכבוד (ל''ת)

    הדורבן, 24/12/08 08:51

  • 7.

    למרות שאני לא חושב שהם צרכים להתגרות בערבים

    איש מהצד, 24/12/08 08:43

    אני מביא הזדהות מלאה ממחאתה!

  • 6.

    כל הכבוד!!!!!!! (ל''ת)

    כמו שצריך!!, 24/12/08 08:42

  • 5.

    לא מפתיע

    shelly vaamir , 24/12/08 08:40

    הגיע הזמן, שהציבור יבין מיהם אותם אנשים. התקשורת עושה עמם חסד ומכנה אותם ''פעילי ימין (ולעתים: פעילי ימין קיצוני)''. אך למעשה אלה אנשים אלימים, מסוכנים וחסרי עכבות, פאשיסטים עם קנאות דתית, מורדים במלכות. אנשים אלה, טרוריסטים במהותם (אם כי לא לפי ההגדרה המשפטית הנוכחית) הם איום גדול יותר על החברה הישראלית מארגוני טרור מוכרזים. וביערת הרע מקרבך!

    • כל מילה בסלע!! (ל''ת)

      עופרר, 24/12/08 09:02

    • אפילו השופטת כתבה בדיוק ההיפך

      יואב , 24/12/08 10:34

      היא מתחה ביקורת נוקבת על התנהגות הצבא והמשטרה, ושיבחה את פדרמן.

    • על איזו חברה ישראלית אתה מדבר ?

      arie_el , 24/12/08 12:20

      על כישלון מתמשך של :
      1. רציחות, אנסים, שודדים, גנבים ?
      2. פשע מאורגן ?
      3. חינוך קלוקל אם לא נפשע ?
      4. שנאת חינם ?
      5. כשלון בכל ערכי החברה ?
      צר לי אך אנשים נבערים כמוך הניזונים משנאת חינם לא יהיו אלו שיטיפו עוד !
      אתה ושכמותך הם שורש הרע בעם היהודי ששאף למדינה לאחר 2000 שנות גלות ושאותה אתם מגישים לערבים על מגש כסף.
      איזו זיקה יש לכם לארץ - לך בעקבות ראש הממשלה שלך וילדיו המשתמטים לכל הרוחות.

    • נכון מאוד שלי .. (ל''ת)

      אמא לחיילת קרבית, 24/12/08 12:24

    • איפה היית בכתבה על מרינה מקסימיליאן-בלומין? (ל''ת)

      המגיב הידוע , 24/12/08 14:04

  • 4.

    מצוין. גם אנחנו לא רוצים אותך (ל''ת)

    אבא לחייל קרבי, 24/12/08 08:39

  • 3.

    בהחלט יכול להבין אותה

    בנצי, 24/12/08 08:35

    אחרי כל מה שהם עברו

    • באמת מסכנה! כל מה שהיא עברה! כשסבא שלי נחת בארץ בגיל 18

      נעמה, 24/12/08 13:53

      זומבי בטראומה שאיבד את כל משפחתו ביומיים הוא גויס לצבא כשרגלו נגעה באדמת ישראל ונשלח הישר לחזית במלחמת השחרור!
      הבחורה הזאת ואביה הביאו על עצמם את כל הבלאגן הזה, היא לא מסכנה ובאמת שאני לא רוצה אותה בצבא בו אני ואחי משרתים - שלום ולהתראות לך יסכה.

  • 2.

    יישר כח

    עופר, 24/12/08 08:32

    יישר כח
    אני מתפלא איך לא פעלו כך כל אותם מגורשי גוש קטיף וכו'
    זו האמת הצרופה המתבקשת מכל אחד ואחד.
    צהל מזמן לא צבא העם

  • 1.

    לא לתת לה את הבמה - הכי טוב יהיה לוותר לה וזהו (ל''ת)

    דובי, 24/12/08 08:25