• 32.

    השמצה? הפוסל במומו פוסל

    אבירם ממודיעין , 03/02/09 12:49

    התנועה הירוקה-מימד היא המפלגה היחידה המנהלת קמפיין נקי ופוזיטיבי לחלוטין.

    למי שלא בקי - מומלץ לבדוק באתר שלהם. סביר שתופתעו, כי במפלגות אחרות לא רואים מצע כזה.

    פרופ' טל ובן-ימיני הם אנשים שעם שלל כשרונותיהם יכלו להיות בקלות מנהלים בכירים במשק - אך הם בחרו לנהל מאבקים ציבוריים וארגוני מגזר-שלישי.

    ההשמצות כלפיהם הן כל כך מופרכות שהן מעידות רק על הכותב. כמו למעשה, כל רוח הכתבה הזו.

  • 31.

    המפלגה הכי ירוקה זו מרצ

    ירוק בנשמה, 26/12/08 17:40

    לא רק על הנייר אלא במעשים, בפועל.
    תבדקו ותראו. במיוחד עכשיו כשמוסי רז מקום 4.

    אני מצביע מרצ.

    • אתה יכול להצביע מרץ אבלל ללא ספק המפלגה הכי ירוקה היא הירוקה-מימד. (ל''ת)

      האות שלה בבחירות היא ה'. בהצלחה, 31/01/09 14:52

    • מי שהוכיח את עצמו וממשיך בכך הם האנשים שהקימו את אדם-טבע-ודין

      ואת מגמה-ירוקה. וגם את התנועה-הירוקה-מימד., 31/01/09 15:00

      הכי רציניים!
      הכי איכפתיים!
      הכי אמינים!
      הכי טובים בשביל כולנו!
      הכי מייצגים את הסביבה ואת הדורות הבאים!

  • 30.

    אתה מוזמן להצטרף לתנועה הירוקה!

    משה, 25/12/08 03:29

    אם אתה באמת מאמין כי הנושא הסביבתי הנו נושא העומד בראש סדר העדיפויות הלאומי, ואם התפיסה הסביבתי שלך באמת רחבה ומתקדמת ואתה מבין את הקשר בין סביבה, לבעיות הכלכליות שאנו ניצבים בפניהן, פערים חברתיים, וכדומה, ומבין כי שמירה על הסביבה היא הרבה יותר מאשר לאסוף שקיות זבל ולא לקטוף פרחים אלא בעצם שמירה על איכות חיינו ועל איכות חייו של המין האנושי, וקיום המין האנושי לאורך זמן, אתה מוזמן ליצור קשר: KADARDUR@GMAIL.COM אני מקווה שאשנה את דעתך על ערן בנימיני ועל התנועה הירוקה בכלל.
    בתמצית: האנשים העומדים עתה בראש התנועה הירוקה הנם פעילים מזה שנים רבות ועומדים בראש העשייה ההתנדבותית הסביבתית בישראל מזה שנים רבות. ההחלטה שלהם להתמודד לכנסת באה אחרי זמן רב לבטים ונסיון להמנע מכניסה לביצה הפוליטית.
    אלו אנשים ראויים וישרים שעושים זאת ממניעים טהורים, ויחד עם זאת השקיעו זמן רב בלימוד הנושא לעומק והתעסקות בו ובהשלכות שונות ורבות של הנושא, ונכון לעתה נראה לי כי הם עצמם והאנשים המשתפים עמם פעולה הנם האנשים בעלי התפיסה הידע וההבנה הסביבתית הרחבים ביותר שנמצאים כיום במדינת ישראל מכך אני מאמין כי אף יבצעו את תפקידם היטב.

    • לכל הירוקים - חבל על הקולות - הצביעו לירוקה מימד ונהיה כוח חזק. (ל''ת)

      האות שלהם היא ה'. כלומר - האות של כולנו היא ה', 31/01/09 15:01

  • 29.

    דרור - תמיד הערכתי אותך על האינטגרטי ומחויבותך להגנה על איכ''ס. גם היום (ל''ת)

    סוזאנה, 24/12/08 19:00

  • 28.

    התנועה הירוקה ומימד (ל''ת)

    אפרת גושן, 24/12/08 16:34

  • 27.

    סכנה !הירוקים !ששום ימני לא יצביע למפלגה הזו!הם כולם שמאלנים! (ל''ת)

    שלא יעבדו עליכם שהם רק ירוקים !, 24/12/08 13:58

  • 26.

    אם מיפלגת עלה ירוק נחשבת לדבר ירוק אז כולנו צינצנות (ל''ת)

    פקק תנועה , 24/12/08 10:57

  • 25.

    גם בהוד השרון

    ירוקים בהוד השרון, 24/12/08 01:22

    בכל מקום שרצו בו בבחירות המוניציפליות רשימות ירוקים הנפגע העיקרי הוא סדר היום הירוק, תראו את הוד השרון למשל. אין קשר לסדר יום ירוק. עכשיו הם בכלל מתנערים ממפלגת הירוקים. בושה וחוצפה.רק התנועה הירוקה!!!

  • 24.

    פורז שם? אם כן אני לא מצביע להם. (ל''ת)

    רן, 24/12/08 01:07

  • 23.

    מה עם שלומית ליר פעילה חברתית , מדוע אותה הם אינם מקדמים (ל''ת)

    פעיל ירוק, 24/12/08 00:17

    • היא פעילה בתנועה הירוקה - כמו כל שאר הפעילים הסביבתיים (ל''ת)

      איתמר, 24/12/08 17:25

  • 22.

    רק התנועה הירוקה-מימד, אלה מי שקידמו ויקדמו את החברה והסביבה בישראל (ל''ת)

    יאירמ , 24/12/08 00:09

    • לא מדוייק שרק הם - אבל האנשים האלה עשו ועושים ויעשו את זה הכי טוב (ל''ת)

      ועם הכי הרבה תעוזה, יושר, חשיבה עמוקה שמחה ואהבה, 31/01/09 14:56

  • 21.

    האנשים בתנועה הירוקה ראויים ולכן אני אהיה איתם

    ערן, 23/12/08 23:45

    אסור לוותר על חלום המפלגה הירוקה ואני מכיר את האנשים בתנועה הירוקה ככנים מאוד. גם מימד היא תנועה של אנשי אמת ומלכיאור הוא ראש השדולה הירוקה והמחוקק הירוק בכנסת. זה חיבור אמיתי, לדעתי אם נאמין ונפעל זו תהיה הצלחה גדולה בבחירות, שתוכיח את עצמה גם לאחר הבחירות.

  • 20.

    עכשיו ברור - רק התנועה הירוקה-מימד

    מעין, 23/12/08 23:33

    אני מסכימה עם רוב דבריו של דרור אך לא עם כולם - לגבי ערן בן ימיני ופרופ' אלון טל: כל אחד יכול לבדוק לעצמו את האמת. תשימו לב מי משמיץ פה ובאותו משפט מאשים אחרים!

  • 19.

    ושמתם לב למים המינרלים שכיכבו על השולחן של החמישיה ה''סביבתית הזו''? (ל''ת)

    רוהמ, 23/12/08 23:24

  • 18.

    דרור, סוף סוף התפכחת והפסקת להגן על ויסנר?????? (ל''ת)

    ירוק אמיתי, 23/12/08 22:11

  • 17.

    דרור בחור טוב, ירוק אמיתי וראוי- רק חבל שרק עכשיו הוא התפכח

    די למפלגת המושחתים, 23/12/08 21:53

    הגיע הזמן להעיף את ויסנר

  • 16.

    ראוי שמפלגת הירוקים תמחק מהמפה. די לזרות חול בעיני הציבור (ל''ת)

    כל הכבוד לדרור, 23/12/08 21:50

  • 15.

    חץ בלב הירוק!

    יצחק ג'קי אדרי, 23/12/08 21:40

    פורז יו''ר מפלגת חץ לא יכול להיות במפלגה ירוקה, נקודה סוף!

    • אדרי אתה צודק זה אכן חץ בלב הירוקים.

      מאיר, 24/12/08 11:42

      עו''ד פורז ייצג את דלק בקידוח נפט בשמורת טבע.

      ההון משתלט על הירוקים.

  • 14.

    ידיעות אחורונות הכין תחקיר על פאר ויסנר בשבעה ימים

    נחמן גרטל, 23/12/08 20:52

    והדרך שפאר הצליח למנוע את זה ע''י מינוי עיתונאית מידיעות אחרונות.

    • עשרה שקרים ב-11 מילים

      עיתונאי, 23/12/08 22:34

      כל הכבוד גרטל, 11 מילים שהמילה היחידה הנכונה בהם היא המילה 'על'. גאון!!!!

  • 13.

    אילו לא אנשי שינוי, אילו האנשים שנטשו את שינוי , בגדו בה ולבסוף

    רונית, 23/12/08 20:26

    ניסו להקים מפלגה עם אג'נדה זהה (חץ) שלא הצליחה ולכן הצטרפה לירוקים - הם לא ירוקים מטעמי סביבה , הם ''ירוקים'' מהמשמעות השניה (מושחתים,חושבים על טובתם ואינטרסנטיי).

  • 12.

    הירוקים - הכוונה ל $$$ (ל''ת)

    מה לא ידעתם?!, 23/12/08 20:03

  • 11.

    ירוק בעניים

    כטיב, 23/12/08 19:56

    מה לפורז ולירוק הרי הוא נגד הגרס והחשיש אולי גם נגד סביבה ירוקה וים ואויר נקי לך תדע אבל התחת התרגלה לכסא חוזרים לטיבי אותם פרצופים במקומות שונים למי שעוקב

  • 10.

    דרור, כל הכבוד.

    ניר, 23/12/08 19:05

    מקווה שתמשיך בעשייה הירוקה, עם או בלי מפלגת הירוקים.

  • 9.

    שינוי זה אחלה (ל''ת)

    baronalex , 23/12/08 18:50

  • 8.

    מהכרותי את דרור עזרא, הוא הירוק האמיתי במפלגת הירוקים

    אחד שמכיר, 23/12/08 16:57

    ולכן ראוי היה שהדבר יבוא לידי ביטוי ברשימת הירוקים לכנסת

  • 7.

    כל הכבוד לדרור עזרא, איש עקרונות ומעשה

    דניאל, 23/12/08 16:56

    רק חבל שהוא לא במפלגה הנכונה

  • 6.

    נשף המסכות והתעתועים של ויסנר ושלך נמשכים...

    ירוק-אדום וגם אדום ירוק, 23/12/08 16:55

    הגיע הזמן לעשות לזה סוף. אתם ובפרט הלידר שלכם ירוקים בעירבון נורא מוגבל, אם בכלל.
    חבל שאדם כמוך הולך אחריי ויסנר ורועה כסומא בארובה. אתה בחור טוב שמסתובב בחברה רעה ועוד מגן עליה באורח מביך. למה לך. מלט את נפשך מהמיזם העסקי הזה בעוד מאוד. זה לא ירוק - זה שחור ואפל!

    • חולדאי מנענע את ויסנר (ל''ת)

      אוסישקין, 23/12/08 18:44

    • תקרא מה שהוא כתב!!

      ניר, 23/12/08 19:04

      הרי זה בדיוק מה שהוא אומר.

  • 5.

    אני מסתכל על הכתבה שלך ועל התגובות...

    עמית רבין, 23/12/08 16:05

    לומר את האמת, אני אפילו לא צריך לומר את דעתי.

    המילים ''אמרתי לך'' עולות במוחי כל הזמן.

    מה לעשות מר עזרא היקר, אתה עדיין נעול בדפוס של מהפכה סביבתית שנייה, מהפכה מבורכת מאוד, אולם זמנה תם לפני כמה עשורים.

    כשתתחיל לחבר אחת ועוד אחד, להבין שחברה וסביבה הינם אותו דבר, תראה אולי שאתה יו''ר במפלגה שלא חושבת כך.

    עם כל השטנה שלך לאנשי מעשה כמו ערן בנימיני, אלון טל, איריס האן ואחרים, אני מקווה שלא תתחיל ללכלך בדבריך גם את הרב מלכיאור, מצד שני - אולי אם תעשה זאת, הציבור באמת יוכל להבין את המצע של המפלגה שלך.

    עמית

    נ.ב.

    סחתיין על פורז, אולי כדאי שתוסיף על הלוגו שלכם את הלוגו של פז ודלק... :)

  • 4.

    דרור עזרא צודק

    י ל ד , 23/12/08 16:04

    נבחרות המפלגות נראות כמו תוצאה של ליהוק,
    צוותי בידור להמונים.

    כשהגננת סיפרה לנו בגן על המהפכה התעשיתית,
    היא הסבירה, שכמו המהפכה התעשיתית, גם
    הקידמה, ניזונות מההתמחות.

    אנחנו מצפים לראות סביבנו חברה,
    שכל אחד מתמחה בתחום עיסוקו:

    נפח בנפחות.
    נגר בנגרות.
    פיסיקאי בפיסיקה
    ופוליטיקאי בפוליטיקה ובהנהגה.
    שגם ידע לעשות מלחמה אם צריך.

    כעת אנחנו חוגגים את חג החנוכה.

    חג מוזר, שרב בו הנעלם על הידוע,
    חג שלא מוזכר בתנ''ך ואיננו חג דתי,
    שרבנים יהודים הוסיפו לו לאחר 500
    שנה ממותו המיסתורי של יהודה המקבי,
    את הסיפור לילדים על נס פח השמן.

    בתקופת שלטון המעצמה הסלוקית בישראל,
    הופיע לנו אדם מוזר.

    יהודה המקבי, שמשום מה לא נקרא יהודה
    החשמונאי. האם עברת את שם משפחתו ?

    עברו היה חידה ולא ברור מאין צץ פתאום.

    אבל הוא היה מומחה:
    באסטרטגיה,
    בהנהגה,
    באירגון
    בתחבולות מלחמה.

    במהרה, הוא גייס כ-2000 חיילים יהודים עייפים, והחל בסדרת מכות לצבא של האימפריה הסלוקית, הגדולה באימפריות ההלניסטיות.

    במה נעזר ?,
    מי היה מסוגל בעת ההיא להעיז ולהתגרות
    בצבא החזק בעולם ?
    זאת אפרט בתגובה אחרת שלי,
    ומי שסקרן שיקרא בקפידה את כתביו
    של יוסף בן מתתיהו.

    רוב הקרבות שלו נגד צבא סלוקי מאומן ומצויד,
    הצטינו בתחכום ומומחיות. עד היום לומדים אותם, באקדמיות צבאיות ברחבי העולם.
    (דבר שמעניק המון גאווה לקדטים היהודים).

    באחד הקרבות הוא תקע את הצבא הסלוקי
    במעלה חורון ואז טבח בו.

    בקרב אחר, הוא הורה לא לכבות את המדורות
    ולהותיר את האוהלים במחנהו,
    יהודה בראש צבאו הקטן והעייף, עזבו את הבסיס.

    ואכן הצבא הסלוקי הסתער על ,הבסיס'' של יהודה.

    בינתים כבש יהודה את בסיס הסלוקים,
    וטבח בכל מי שהיה שם. שהרי רוב הצבא הסלוקי
    כבש את מחנהו של יהודה.

    כששבו היחידות הסלוקיות לבסיסם מאוכזבים,
    המתין להם יהודה המקבי וטבח בהם, תוך
    שהוא שובר את רוחם והמוראל שכה חשוב לצבא.

    האימפריה הסלוקית הבינה, שהיא לא מסוגלת
    להתמודד עם מומחה משיעור קומתו של יהודה
    המקבי, והעדיפה להעניק ליהודים, חופש,
    עצמאות ושחרור מהמיסים שרוב העולם דאז שילם לה.

    זו ערכה של התמחות.

    אגב, כמה התרחשויות מהתקופה ההיא, הוצנעו
    ולא הגיעו לאזננו. אפילו את יאסן איש המעטפות, הצניעו וטשטשו. (מונה לשופט עליון תמורת שוחד לאפיפנס הרקוב משחיתות).

    מענין במה מתמחה כל אחד מנבחרות המפלגות,
    המורכבות מעסקנים, שמומחיותם לפעמים במעטפות, לעיתים בארגזים ולרוב במנעמי החיים, כשזקני עמי מקוששים מזון בערימות הזבל, והממשלה מיטיבה עם העשירים והמקורבים, על ידי יצירת מעמד עבדים ענק.

    גם הדת היהודית הבינה את חשיבותה של התמחות.

    אחד התאורים, מנוסח בשפה יפה ומיוחדת:


    וְיָצָא חֹטֶר מִגֵּזַע יִשָׁי
    וְנֵצֶר מִשָּׁרָשָׁיו יִפְרֶה.

    וְנָחָה עָלָיו רוּחַ יְהוָה
    רוּחַ חָכְמָה וּבִינָה
    רוּחַ עֵצָה וּגְבוּרָה
    רוּחַ דַּעַת וְיִרְאַת יְהוָה.

    וַהֲרִיחוֹ בְּיִרְאַת יְהוָה
    וְלֹא לְמַרְאֵה עֵינָיו יִשְׁפּוֹט
    וְלֹא לְמִשְׁמַע אָזְנָיו יוֹכִיחַ.

    וְשָׁפַט בְּצֶדֶק דַּלִּים
    וְהוֹכִיחַ בְּמִישׁוֹר לְעַנְוֵי אָרֶץ
    וְהִכָּה אֶרֶץ בְּשֵׁבֶט פִּיו
    וּבְרוּחַ שְׂפָתָיו יָמִית רָשָׁע.

    וְהָיָה צֶדֶק אֵזוֹר מָתְנָיו
    וְהָאֱמוּנָה אֵזוֹר חֲלָצָיו.

  • 3.

    לבחור התנועה הירוקה-מימד

    שרון, 23/12/08 15:58

    מאחורי ערן בנימיני ואלון טל וחבריהם לתנועה שנים ארוכות של עשייה ירוקה וסביבתית למען הציבור. היבחרותם לכנסת תגרום להם להשפיע יותר.

  • 2.

    דרור עזרא הוא ירוק כמו שאני הייטקיסט!

    פעיל סביבתי, 23/12/08 14:31

    בנאדם שחצן ומתנשא שמשנה את דעותיו מידי שבוע, הכל לפי הכותרות בעיתונאים. כל מה שאתה ומפלגת הירוקים עשיתם אי פעם זה לכתוב הודעות לעיתונות על הג'יפ שבו זכו השורדים של ערוץ 10 או על ה''כוכב הנולד'' בכנרת, לכן בכלל לא מפתיע אותי שנכנסה עיתונאית עלומה לרשימתכם. זו רשימה נטולת אנשי מעשה ותגובה חיוורת לחבירה של התנועה הירוקה למלכיאור או של מר''צ לניצן הורוביץ.
    לא נראה לי בכלל שלמישהו מכם יש מושג, לדוגמא, שפורז הוא זה שהוביל את הלובי של חברות הנפט שמבקשות לקדוח בשמורת טבע במדבר יהודה.

    • לא קראת מילה מהכתבה, אה?

      ניר, 23/12/08 16:09

      אם תקרא במקום לטקבק תראה שהוא מצהיר שלא ירוץ ברשימת הירוקים בדיוק בגלל שהוא מתנגד לאנשים כמו פורז.

      תקרא קודם ותכתוב אחר כך, קשקשן.

  • 1.

    כל העכברים יוצאים מהחורים

    בוקר טוב!, 23/12/08 14:26

    זה מה שקורה למי שחושב שלויסנר יש מושג בסביבה... הוא מקבל את הלוביסט של חברות הנפט במקום החמישי ברשימה.מפלגת הירוקים קמה בחטא וטוב שהיא תימחק מהמפה. המפלגה הזו ואנשיה הפכו לבדיחה בקרב מי שעוסק בשמירה על הטבע, וזה שתציב עצמך כפרשן מר עזרא לא ישנה את זה. אין לכם מושג באיכות סביבה, וגם אם הלב שלכם במקום הנכון- זה פשוט לא מספיק. איכות הסביבה זה מקצוע.
    שם עם כול הטוקבקיסטים שלו דרור עזרא היה משובץ כמספר 2 המאמר הזה לא היה מפורסם.