• 103.

    אהוד ברק - מנהיג עצום.

    אלון.ר., 27/12/08 15:02

    תקיפה משולבת ביעדים ומתקנים,
    שבחרו בקפידה מראש בצורה מפתיעה.
    אסטרטגיה+טקטיקה+גורם ההפתעה.

    וזאת לאחר שבאמת ניסו הכל,
    לשמור על השקטבדרכים אחרות
    וציידו את האוכלוסיה המקומית במזון ותרופות.

    רק אהוד ברק - מנהיג לאומי ענק!

  • 102.

    ברק רק תדון בסדר??יותר מזה אתה לא שווה וגם המפלגה המרוסקת שלך!!!!!!!!! (ל''ת)

    שרון קרן, 25/12/08 22:00

  • 101.

    להפגיז ולא לשלוח חיילים!

    קורא מעריב, 25/12/08 16:14

    מדהים איך שמדברים על מבצע צבאי ולא שוקלים את המובן מאיליו והוא הפגזה מסיבית על מקורות הירי, מפקדות וכד'. את המשפטנים והיועמשים שמתנגדים יש ,דבר ראשון, להעביר למשרדים בשדרות. איפה שרת החוץ הנחושה? ואולמרט שבחוצפתו עוסק בהנצחת שמו - למה אין פניה מסיבית לעולם המדיני והמשפטי, תוך שימוש בטובי במשפטנים שלנו (ואולי גם הגאון אהרון ברק יסכים להרתם למבצע להצלת חיילי צהל) וקריאה אדירה לעולם הדמוקרטי החופשי לפיה השתנו כללי המשחק בעקבות הטרור האיסלמי המטורף אשר בהגדרה פועל תמיד מתוך ריכוזי אוכלוסין,והגיע הזמן לקבוע שלמדינה זכות להגן על עצמה כנגד טרור כזה שלא יכל להנות מהגנת המשפט הבינלאומי והאמנות השונות. אין דבר כזה ''אזרחים חפים מפשע'' כשמדובר באזרחים שבחרו בחמאס ומאפשרים להם לירות מתוך או בסמיכות לבתיהם.
    בקיצור, אם חפצי חיים אנו - היגע הזמן להלחם בלי עורכי דין - וכל תמונת המערכה תשתנה מייד!!!

  • 100.

    ברק דן ב... מתי ידונו אותו על הפקרת אזרחים ואיבוד הרתעה? (ל''ת)

    ג'ו, 24/12/08 22:13

  • 99.

    הדבר היחיד שברק דן ומתעסק בו הוא נסיון למשוך זמן בלי פעולה צבאית,שתחסל

    רמטכ''ל בעבר-פוליטיקאי בהווה, 24/12/08 14:43

    סופית את הסיכויים שלו לנצח בבחירות.כשיהיה ברור לו,שפעולה צבאית היא הסיכוי האחרון שלו לשפר את מצבו בסקרים,הוא ייצא לפעולה-לא רגע אחד לפני,כשעד אז הוא ימשיך לספר לציבור כמה הפעולה קרובה ושאוטוטו הוא מוציא את צה''ל לפעולה.כבר שנה וחצי הוא מונע משיקולי בחירות ונמנע מפעולה רצינית בעזה.

  • 98.

    עוד 48 יום נתניהו והליכוד ינהלו את המדינה=להצביע ליכוד= !!!

    שלמה מאור , 23/12/08 15:23

    אי אפשר לסמוך יותר על המשולש אולמרט ליבני וברק,כי כבר הוכח שבנימין נתניהו צדק אז שאמר שעזה תהפוך לחמסתן, שהחמאס יתחמש בטילים ארוכי טווח בתקופת הסכם הרגיעה, עכשיו אין ברירה חייבים להסיר את האיום על אזרחי ישראל.
    ברק וליבני חותרים להסכם רגיעה/כניעה נוסף וזה עלול לעלות לאזרחי ישראל ביוקר.
    אסור לסמוך יותר על ברק וליבני.
    להצביע ליכוד - כי צריך לנהל מדינה !!!

  • 97.

    עוד 48 יום נתניהו והליכוד ינהלו את המדינה=להצביע ליכוד=!!

    שלמה מאור , 23/12/08 15:16

    אי אפשר לסמוך יותר על המשולש אולמרט ליבני וברק,כי כבר הוכח שבנימין נתניהו צדק אז שאמר שעזה תהפוך לחמסתן, שהחמאס יתחמש בטילים ארוכי טווח בתקופת הסכם הרגיעה, עכשיו אין ברירה חייבים להסיר את האיום על אזרחי ישראל.
    ברק וליבני חותרים להסכם רגיעה/כניעה נוסף וזה עלול לעלות לאזרחי ישראל ביוקר.
    אסור לסמוך יותר על ברק וליבני.
    להצביע ליכוד - כי צריך לנהל מדינה !!!

  • 96.

    רק הבוקר קיימת דיון ? מזל,

    א, 23/12/08 15:15

    שנתיים ישובי הנגב ועוטף עזה, מופגזים יום יום, טוב שהתעוררת, ממש מזל שיש לנו שר בטחון כמוך,(סליחה מנהיג) אחרת מה היינו עושים?
    ומה גם שהשבת האש למקור הירי, היא לא ממש למקור הירי, אלא מסביב למקור הירי במקרה הטוב ובמקרה הגורע הרחק הרחק ממקור הירי!
    תמשיך לתעתע בעם, כי בעזה אתה לא מתעתע, הם פשוט מכירים אותך היטב!

  • 95.

    עד עכשיו ברק לא ידע אם מותר להפעיל תותחים=נשק סודי של המדינה

    הנשק הסודי של צה''ל, ברק דן אם אפשר להפעיל תותחים, 23/12/08 04:31

    לא צהל פועל... ברק דן וזוחל

  • 94.

    תגובה

    קאסאמניק, 22/12/08 23:36

    אל תקנאו בנטל על כתפי ה''שלישיה'': אולמרט, ברק,וליבני.
    מה שעשה המועמד לראשות הממשלה מר ביבי נתניהו בשדרות גובל בהסתה להתלהמות הרוחות. ביבי, בשמונה השנים האחרונות, היה בחלקן שותף לממשלות ישראל. אמירותיו הן בלשון המעטה ריקוד על הדם. הסיפור עם עזה לא פשוט כפי הנראה. אולם, הלך הרוח צריך להיות בכיוון השבת אש למקור הירי ובאותו סוג של אמצעים. הרעיון הבסיסי הוא שליחת רקטת תגמול מאותו סוג ששוגר לכיוון שלנו. כך לא נצטרך להסביר למה טיל משוכלל פגע בתושבים שם. כשרקטת דמוי קסאם ''תעוף'' לכיוון העזתים כתגובה העסק יתחיל להראות שונה. אם מישהו בעולם הנאור (ובכלל זה גם אנשים כאן) ילחץ עלינו להפסיק יהיה עליו להפעיל לחץ דומה על השולט ברצועה. איך אמר אותו ביבי: יתנו יקבלו. חבל על כל טיל יקר ועל כל השקעה בכיוון שלהם. כהמלצה, יש מקום לחבר את קני השיגור של ה''קסמים'' החוזרים, למערכת צבע אדום. כלומר על כל זיהוי רקטה שנורית מהרצועה ומפעילה בעקבותיה את אזעקת ''צבע אדום'' -תשוגר אוטומטית רקטת תגובה אקראית.
    ובא לציון גואל.

  • 93.

    ברק יודע שנתניהו צדק כל הזמן, יש להסיר את איום טילי החמאס על ישראלים

    שלמה מאור , 22/12/08 22:43

    כבר הוכח שבנימין נתניהו צדק אז שאמר שעזה תהפוך לחמסתן, שהחמאס יתחמש בטילים ארוכי טווח בתקופת הסכם הרגיעה, עכשיו אין ברירה חייבים להסיר את האיום על אזרחי ישראל.
    ברק וליבני חותרים להסכם רגיעה/כניעה נוסף וזה עלול לעלות לאזרחי ישראל ביוקר.
    אסור לסמוך יותר על ברק וליבני.
    להצביע ליכוד - כי צריך לנהל מדינה !!!

  • 92.

    בוקר טוב אליהו איך לא חשבתה על זה קודם

    זוהרה , 22/12/08 21:04

    תן להם לירות תחקה שהם ילכו הביתה כמו שעשיתה ברמאלה ואז תפציץ את הדיונות

  • 91.

    ברק יותר מצודק! אם אנשים היו שותקים יותר היו עושים יותר

    רינת, 22/12/08 20:51

    ובלי שהאוייב ידע את תוכניותינו!!

  • 90.

    ראשי -כרוב מענה לקסאמים

    ה.בנימין, 22/12/08 20:11

    הייתי משגר את ראשי הכרוב שמנהלים ומפקירים את חיי אזרחינו-כמענה לקסאמים.בסוף יקשיבו לעצתי-להציב מאתיים מרגמות ''דווידקה'' בעלי
    טווחים שונים מסביב לעזה,ולשגרם באחת,כל כמה שעות,אחרי שבוע הם יזעקו ''חמס'' ויקראו גם לאבו-קישקיש,שישראל תפסיק זאת.ואזי,לא יהיה צורך במטוסים ובכניסות לעזה.תנסו ותראו
    תודה

  • 89.

    הלוואי שברק היה דן גם בסוגיית הערכים הקלוקלים של הצבא שלו...

    מפקירי מפקדים ולוחמים, 22/12/08 17:40

    רון ארד
    גלעד שליט
    לוחמי ומפקדי לבנון השניה
    את כל אילו ברק נטש
    אז הוא באמת לא סחבק לא מפקד ולא מנהיג...

    • הערכים הקלוקלים של הצבא שלו? (ל''ת)

      הפטטיות היא נכס הכלל, 23/12/08 15:45

  • 88.

    זה לא עזר בעבר ולא יעזור עכשיו. עץ כורתים השורש (ל''ת)

    dani, 22/12/08 13:54

  • 87.

    אדם החושש להגן על עצמו בגלל פחד מבית משפט - לא ישרוד. והמדינה. (ל''ת)

    bitul , 22/12/08 13:33

  • 86.

    לא תהיה מתקפת מחץ על חמאס- הכל תעמולת בחירות של ברק וליבני

    שלמה מאור , 22/12/08 12:42

    ברק וליבני עובדים עלינו, לא תהיה מתקפה גדולה על חמאס, בינתיים מפריחים ידיעות לתקשורת ומפיקים דיונים והצהרות כחלק מקמפיין תעמולת בחירות כדי לשכנע את הבוחר בכל זאת להצביע עבורם בבחירות.
    המקורות יודעי דבר טוענים שמתקפה על עזה לא תהיה בתקופת ממשלת המשולש אולמרט ליבני וברק, צהל לא קיבל פקודה ואין היערכות כזו. הקמפיין של ליבני נועד כדי לאחז עיני הציבור הישראלי ולצורך תעמולת בחירות!!!! מחר ביום שני אולמרט צפוי להפתיע אותנו בטורקיה בעיניין הגולן וסוריה. לבנון תקבל נשק אמריקאי ורוסי שישמשו את חיזבאלה איראן וסוריה נגד ישראל. סוריה כבר ריכזה 4 וחצי אוגדות למרגלות החרמון ובעוטף לבנון והציבה בתוך לבנון מכ"ם רוסי ששולט על התנועות הצבאיות האויריות והאזרחיות בעומק ישראל. ואיראן מקבלת מרוסיה נשק להגנת כורי האטום. חמאס ניצל את הסכם הרגיעה/כניעה ואת השקט התעשייתי שברק ליבני ואולמרט העניקו לו והתחמש בטילים לטווח של 40 עד 50 ק"מ. מלוא האחריות מוטלת על המשולש אולמרט ברק וליבני ורק אליהם צריך לבוא בתלונות !!! אין לנו ארץ אחרת , ואי אפשר לסמוך על ברק וליבני !!! להצביע ליכוד - כי צריך לנהל מדינה !!!!

  • 85.

    מנהיג ???? לא כזה ולא כזה ובוודאי לא מנהיג . נקודה (ל''ת)

    יבגני ירושלים, 22/12/08 12:30

  • 84.

    התנהגות שר הביטחון

    משה, 22/12/08 12:18

    לא הפטפטת מפריעה להכנות צה''ל אלא אוירת הפחד והנכאים שאתה משרה סביבך.כאשר הצבא חש שהדרג המדיני מפחד ואינו מתפקד הרגשה זאת מחלחלת לשדרת הפיקוד.

  • 83.

    למה ברק לא מזמין את נציג של החמאס לדיון=שיגיד להם איך להתגונן מפניהם!! (ל''ת)

    נ.כהן זה לא בדיחה!=החמאס יודע הכל חוץ מגורמי הבטחו, 22/12/08 12:17

  • 82.

    שוב נפגיז אויר או שהפעם נכוון למקורות הירי קריא הנהגת החמאס. (ל''ת)

    דוד מלכי, 22/12/08 12:01

  • 81.

    אני רואה תותחי 155 מ''מ וליבי מתמלא חום ואהבה

    תותחן בדימוס, 22/12/08 12:01

    מתי כבר יתנו פקודת ''אש'' ?

  • 80.

    כשסילקנו את אשף מלבנון קיבלנו חיזבאללה.ניצחנו את אשף וקיבלנו את חמס

    ארז, 22/12/08 11:54

    ננצח את חמס ומה נקבל - אל קעידה?

    לכל המתלהמים - עדיף לחשוב בתבונה כיצד פועלים . כוח חזק כמו חמס הוא היחיד כיום שיכול להשליט סדר ברצועה. צריך רק ''לשכנע'' אותו ששקט הוא אינטרס שלו.

  • 79.

    עצם הדיון הוא עליית מדרגה

    יאיר, 22/12/08 11:50

    דיונים נגד טילים. האם לא עדיף כבר להשתמש בפיתרון היהודי המסורתי:''תהילים נגד טילים''. במקום ברברת, לפחות תפזמו את מילותיו של נעים זמירות ישראל.

    • גם דברי ברק ''הפטפטת מפריעה לצה''ל להתכונן'' משעשעים וחלולים. גם וגם. (ל''ת)

      יאיר אחר, 22/12/08 13:55

  • 78.

    מוריד הגשם, סוף! (ל''ת)

    דני, 22/12/08 11:45

  • 77.

    ןאם זה לא יעזור

    מרק, 22/12/08 11:44

    אז בעוד חודש ברק ידון על תקיפה של מטוסי קרב ואם גם זה לא יעזור אז נדון בהטלת פצצת אטום. יופי של שיטה כי יש סיכוי שהרבה חמאסניקים ימותו מצחוק.

  • 76.

    הפעולה בעזה צריכה להיות חכמה ולא בכניסה מסיבית שתשחק לידי החמס (ל''ת)

    עמית, 22/12/08 11:42

  • 75.

    ברק, דיונים זה לא הכל. (ל''ת)

    אמסטל, 22/12/08 11:39

  • 74.

    משפט שמסכם את הבעיה: ''עצם הדיון, זו עליית מדרגה בסל התגובות של ישראל''

    לא בובליל, 22/12/08 11:36

    חמאס לא מפחד מדיונים, ועצם הדיון הוא לא עליית מדרגה, לא תצליחו לשקר את העם עם משפטים כאלו. וברק, עם כל הכבוד לניסיון הצבאי שלך, הוא נראה לי הסיבה היחידה למה אתה עדיין בתפקיד. אבל גם האשראי הזה הוא מוגבל, ובינתיים הבאת לנו רק דיבורים, דיבורים, ןדיונים. כל מי שמתנגד לדבריך הוא ''מתלהם''? אתה לא יכול לפסול ככה את כולם. עד עכשיו אתה לא עשית דבר אחד מיוזמתך נגד החמאס, הכל בא כתגובה להם. הם יוזמים, אנחנו מגנים. הראת 0 חשיבה יצירתית. בכלפי תראה את התוצאות.

    • לא בובליל אבל כן אנאלפבית (ל''ת)

      Jehova, 23/12/08 10:09

  • 73.

    קריאה לכל החיילים

    מוטי, 22/12/08 11:35

    אני חושב שכל חייל צריך לשקול את תגובתו לנוכח הכוונה להכניס את חיילי צה''ל לפעולה בעזה.
    אין לזה שום הצדקה. הפעולה המועדפת היא ירי ארטילרי על עזה. אם אזרחים וחיילים יביעו את דעתם התקיפה לכיוון זה, הרי שגם נחסוך בדם יקר, וגם הפעולה תהיה הרבה יותר אפקטיבית.
    ומה באשר ל''חפים מפשע'' שיכולים לההרג ? התשובה היא כך:
    א. כל חייל הוא לא פחות חף מפשע ואין שום סיבה להעדיף את חיי אזרחי האויב על חיי חיילינו.
    ב. האמריקאים והאירופאים כתשו ארטילרית בכל מלחמותיהם לפני ששלחו חיילים למערכה.
    ג. אין בעזה חפים מפשע. כולם משתפי פעולה עם החמאס.
    ד. כצעד של רצון טוב, אפשר להטיל כרוזים יממה לפני כל ירי ארטילרי. ואז להתחיל לירות. ראשית בפאתי היעד, ואח''כ ליעד עצמו.
    מי שבעד, מתבקש להגיב

    • אני בעד - כנס

      שירה, 22/12/08 12:59

      אני בעד - חבל על כל הדם שנשפך במדינה הזאת ולאן הגענו - מצבנו יותר גרוע משהיה ב-48. המדינה הזאת הגיע לסוף דרכה - ענו בעיצומה של מלחמת גוג ומגוג (יחזקאל ל''ח, ל''ט) שממנה יצמח משיח בן-דוד. הדם שנשפך כאן וההשפלה שאליה הגיעה מדינת ישראל היא תוצאה של מרידה של הציונות בבורא עולם. התרחקות מהתורה והמצוות (הכל כתוב בנבואות ובחומש - חז''ל חזו את כל מה שקורה ברוח הקודש לפני 2000 שנה, 800 שנה ועוד) ונסיון ליצור יהודי חדש ששמו ישראלי - אין בתורה דבר כזה. והשם יתברך לא מוותר - לא לטעות. עד מלחמת ששת הימים הקב''ה עזר למנהיגי המדינה וממלחמת יום הכפורים הוא החל להוביל אותם (הקב''ה את ליצני השלטון לאבדון) כהכנת הקרקע להמלכת משיח צדקנו. לא בטוחה שתסכים עם השקפתי - אבל זאת האמת האבסולוטית. שוב חבל על כל טיפת דם שתישפך, כי הפתרון אינו יותר בידי בשר ודם אלא רק בידי השם יתברך. הכותבת היא בוגרת לימודי תעודה בעיתונאות באוניברסיטת תל אביב וגם שרתה בצה''ל בעוונותיה.

      • שירה'לה, שרותך בצבא הוא לא העוון הגרוע ביותר שלך

        avyb , 22/12/08 16:49

        העוון הגרוע ביותר שלך הוא השקר התמידי והמתמשך שלך, לאורך כל תגובותייך את מבטיחה לשווא על ביאת המשיח פרי דימיונך, האם שקלת ברצינות ביקור אצל פסיכיאטר טוב אשר יוציא ממך את שיגעון המשיח?

    • מסכים (ל''ת)

      עו, 22/12/08 14:07

    • קצת רך - אבל בתוך התחלה זה רעיון לא רע (ל''ת)

      avyb , 22/12/08 16:41

    • אני מסכים לכל מילה (ל''ת)

      אבי, 22/12/08 19:14

    • מסכים לכל מילה ולמתלהמים

      מוטי, 22/12/08 23:28

      מש''ס ,שאלה ישלחו את הבנים המשתמטים שלהם לתוך עזה

    • מסכים לא להכניס חיילים לירות לעבר המקומות (ל''ת)

      ליאור, 23/12/08 00:57

    • ממתי חיילים מחליטים על סוג התגובה

      פטריוט, 25/12/08 19:08

      ועל אופי הלחימה? תגידו אתם נורמלים, אתם שמים לב מה קורה פה במדינה? כל אחד נהיה מינימום רמטכ''ל או ראש ממשלה, זה במינימום, בד''כ כל אחד הוא לפחות! אלוהים. אין פה טיפה של כבוד לערכים שלא לדבר על כבוד למנהיגים שהם, דרך אגב המנהיגים שאתם!! בחרתם.אבל פה זה השיא: ''כל חייל צריך לשקול את תגובתו'',תגידו אתם רוצים להרוס גם את צה''ל אחרי שהרסתם את המנהיגות הפוליטית? חיילים צריכים למלא את המשימות שמוטלות עליהם ולא לשקול את תגובתם.
      העם הזה מזמין לעצמו מנהיגים מקולקלים משום הגישה במקולקלת שלו עצמו.

  • 72.

    בישראל האזרחים מגינים על צה''ל.עדיף מותם של אזרחים

    א.מ, 22/12/08 11:27

    מפגיעה אפשרית בגלעד שליט חס וחלילה,אם בכלל מישהו יעז לעשות זאת.

  • 71.

    לפרק את עזה לחתיכות

    חדל פטפטת! הגיע הזמן לתגובה עצבנית!, 22/12/08 11:26

    לא להכניס אף חייל אחד לעזה, אלא לפרק את עזה לחתיכות בעזרת ירי ארטילרי מאסיבי בליווי מטוסים שיפגעו בחוליות שיגור שינסו ''לנקום''. הגיע הזמן להכנס בהם וחזק!
    די! נמאס לשבת ולחכות בזמן שאנחנו חוטפים קסאמים! צריך פשוט להתאבד על אירגון הטרור שעושה מאיתנו צחוק, הלא הוא חמאס. יש בכוחנו לפצפץ אותם, רק שאנחנו לא מנסים אפילו וזה מחרפן!

    תשברו להם את העצמות! אנחנו סובלים? גם הם יסבלו! תמו ימי החסד והצער על משפחות הנפגעים בעזה! גם אנחנו סובלים! די! נמאס!!!

  • 70.

    פרובוקציה ברורה של החמאס . השאלה מהו רוצה להשיג ?

    mraric, 22/12/08 11:24

    ברור שהחמאס מעונין לגרור את צה''ל לעימות השאלה היא למה ?
    ההנחה האישית שלי היא שהם מעוניינים בכניסה רגלית לרצועה , במהלכה ינסו שני דברים ( בעיקר ):
    - יצירת נתק בכח , השתלטות נקודתית וחטיפת עוד חיילים לצורך מיקוח ודמורליזציה .
    - היות ומפורסם כל העת על אספקת אמל''ח חדש לחמאס , זוהי הזדמנות עבורו לניסוי כלים . הם יהרוג כמה חיילי צה''ל באותה הזדמנות - מה אוב מבחינתו .
    לכן אסור בשום פנים ליזום פעולה רגלית קרקעית . ישנן הרבה אופציות אחרות .

    • לא פרובוקציה, זה ג'יהאד

      אפי, 22/12/08 11:58

      ישראל צריכה להפנים שהיא עומדת מול מלחמת קודש מוסלמית בעזה.

      • נניח שאתה צודק אפי ,וגם נפנים .למרות שאני סבור שאתה פניקיסט .

        mraric, 22/12/08 12:22

        עדיין צריכים להיות מאד מחושבים וקרים בתגובות .איני מצביא , סתם חתיאר , זה אני .
        בטוחני שהצבא ומצביאיו ישקלו כל אפשרות עפ''י רמת הסיכוי והסיכון .

    • אחלה תגובה , רצינית ולעניין .

      שפוי חושב, 22/12/08 12:06

      נחמד למצוא שיש עוד מישהו שמפעיל את מנגנון החשיבה לפני שהוא יורה , למרות איני מסכים אתך חלק מהדברים .
      אתה כותב במקלדת לא עברית , נכון?
      תחליף למקלדת עברית וכך תמנע משגיאות כתיב בלתי רצויות .

    • ואולי הם רוצים...

      מעלה השערות, 22/12/08 13:53

      סתם מחשבה- אולי הם רוצים שנכנס לעזה/נכנס בעזה כדי לעורר את ההמונים בגדה ולהכין את הקרקע להפיכה נוספת בגדה כנגד אבו-מאזן. אולי זה לא מקרי שהם מחממים את הגיזרה לקראת תום תקופת הכהונה של אבו-מאזן. אין לי שום מקורות מודיעינים פרט למה שקוראים בעיתונים אבל בכל זאת זה מעורר שאלות מדוע הם רוצים דוקא עכשיו להפסיק את התהאדיה.
      מה דעתכם?

      • לא חשבתי על זה, אבל זה הגיוני .סיבה נוספת

        מתבונן, 23/12/08 12:56

        למה לא לעשות שטויות. יש לישראל הרבה מאד דרכי פעולה, גם צבאיות, שלא יגרמו להקזת דם של חיילינו בסימטאות עזה.

  • 69.

    להפסיק את הפטפטת - אתם לא מבינים שזה מפריע....

    שירה, 22/12/08 11:23

    להפסיק את הפטפטת - אתם לא מבינים שזה מפריע שלשוותו של מר ביטחון (אוי לנו שזה שר הבטחון של המדינה האומללה הזו) מישהו מוכן לכתוב לי תשובה לשאלתי : מה עשה ברק מאז שהחליף את פרץ????? אשמח לשמוע. אני אכתוב חלק מהתשובה. הוא איפשר לחיזבאללה להדגיע ל-42,000 טילים שביכולתם להגיע עד דימונה. הוא האדריכל של הרגיעה המטמטמת הזאת שרוב הזמן לא התממשה וגילעד שליט עדיין נמק בכלא - אז למה להפריע לו. אתם לא מבינים שהוא מפחד מהצל של עצמו - דברי פואד - וגרוע מזה: הטחון העצמי שלו ירד - דברי פואד - אז כנראה שהוא בדיכאון והוא צריך טיפול אם כך אומר פואד. אז כל מילה שלא מוצאת חן בעיניו מפריעה לו אישית. ולמה נוצרה הפטפטת הזאת, כי ממשלת הזדון והממשלה החלמאית והמשותקת לא עושה כלום, אז מה הם חושבים שהצבור מטומטם?! והגרוע מכל שכל מילה היוצאת מפי המשולש אולמרט, ברק, ליבני - שקר וכזב. מזל שיש אתרי חדשות אחרים גם בארץ וגם בחו''ל ואפשר לדעת את האמת. יש לי עוד שאלהף כאשר החלה הרגיעה ב-20 ביולי, אמר עמוס גילעד שהצבר החל להתכונן לפעולה צבאית - שיהייה לכל צרה שלא תהייה - מה הם עשו משך חצי שנה - נאדה - עוד שקר. למה? כי ברק ביקש רק אתמול תוכניות מהצבא. והחמס והחיזבאללה קוראים את העיתונות שלנו, שומעים את התקשורת האלקטרונית שלנו, שומעים את גיבובי השטויות היוצאים מפיהם של המשולש שהזכרתי לעיל ולכן הם גם צוחקים עלינו ודוחקים אותנו לפינה ובשחצנות מדהימה צוחקים עלינו - מה שלא היו מעיזים לעשות בעבר. במלחמת ששת הימים כל המדינה צחקה על החיילים המצרים על שברחו והשאירו ערמות נעליים. כעת תיראו איך הם צוחקים עלינו. אז בבקשה לא להפריע לברק, לתת לו לחיות את חייו בשקט ובשלווה עם אשתו הטרייה והכל יהייה ''בסדר''. יהודים יקרים הכל תהליכים שמיימיים לשהשפיל את המדינה הזאת על חטא היוהרה והגאווה ועל המרד שמרדו הציונים בהקמת המדינה וברחו מהתורה והמצוות. כתוב: ''מי שחושב שהם יוותר לו - יוותרו מעיו''. אגב, את דבקה כבר קראתם היום - כדאי לכם לקרוא - אתם תיראו את גודל השקרים שמנסים להאכיל אותנו. הכותרת היא: ''בפעם הראשונה ב-9 שנות המלחמה הישראלית-פלסטינית פתחו החמס באש נ''מ על מסוקים (אפאצי) ישראלים שנערכו לתקיפה בשטח''. כדאי לקרוא ולדעת את האמת. איפה אתה מר בוחבוט?! יהודים יקרים ''אין לנו על מי להשען אלא על אבינו שבשמים'' אוי למי שסומך עליהם. מי שחפץ חיים ייכנס לאתר דניאל מסרים מעולם האמת. אשמח לקבל תשובות על שאלותי.

  • 68.

    בעוד שאנו מעריכים את כוונותיהם אצלנו הכל גלוי אין סוד (ל''ת)

    הכל חופשי ופתוח.תתבישו לכםכמו ילדים בגן, 22/12/08 11:22

  • 67.

    אז זה מה שישקם את ההרתעה שלנו... דיונים....בחמאס נקרעים מצחוק (ל''ת)

    חבורת דבילים, 22/12/08 11:17

  • 66.

    ברק וליבני עובדים עלינו- עד הבחירות לא תהיה התקפת מחץ על חמאס !!!

    שלמה מאור , 22/12/08 11:17

    ברק וליבני עובדים עלינו, לא תהיה מתקפה גדולה על חמאס, בינתיים מפריחים ידיעות לתקשורת ומפיקים דיונים והצהרות כחלק מקמפיין תעמולת בחירות כדי לשכנע את הבוחר בכל זאת להצביע עבורם בבחירות.
    המקורות יודעי דבר טוענים שמתקפה על עזה לא תהיה בתקופת ממשלת המשולש אולמרט ליבני וברק, צהל לא קיבל פקודה ואין היערכות כזו. הקמפיין של ליבני נועד כדי לאחז עיני הציבור הישראלי ולצורך תעמולת בחירות!!!! מחר ביום שני אולמרט צפוי להפתיע אותנו בטורקיה בעיניין הגולן וסוריה. לבנון תקבל נשק אמריקאי ורוסי שישמשו את חיזבאלה איראן וסוריה נגד ישראל. סוריה כבר ריכזה 4 וחצי אוגדות למרגלות החרמון ובעוטף לבנון והציבה בתוך לבנון מכ"ם רוסי ששולט על התנועות הצבאיות האויריות והאזרחיות בעומק ישראל. ואיראן מקבלת מרוסיה נשק להגנת כורי האטום. חמאס ניצל את הסכם הרגיעה/כניעה ואת השקט התעשייתי שברק ליבני ואולמרט העניקו לו והתחמש בטילים לטווח של 40 עד 50 ק"מ. מלוא האחריות מוטלת על המשולש אולמרט ברק וליבני ורק אליהם צריך לבוא בתלונות !!! אין לנו ארץ אחרת , ואי אפשר לסמוך על ברק וליבני !!! להצביע ליכוד - כי צריך לנהל מדינה !!!!

  • 65.

    אתם בדרך הנכונה-עוד מעת תקיימו דיון על כל פגז. (ל''ת)

    LUBER, 22/12/08 11:17

  • 64.

    אולמרט וברק לחצו, לרוסים שיקולים משלהם,מצפצפים עלינו

    גבי, 22/12/08 11:17

    החדשות רעות מנקודת ראותה של ישראל. מערכת המכ''מ של ה-S-300 מסוגלת לגלות כ-100 מטרות אוויריות ולהעסיק 12 מהן בבת אחת; הטילים מסוגלים לפגוע במטוסים בטווחים של יותר מ-150 קילומטרים ובגבהים שבין 25 מטרים ל-30 קילומטרים ואף יותר. לפיכך, מטוסי תקיפה רגילים יתקשו מאוד להתגנב למטרותיהם בטיסה בגובה נמוך במיוחד או לשגר חימוש מטווח רחוק ומגובה רב

  • 63.

    תסלחו לי על השאלה אבל התגובות של צה''ל והממשלה היו

    שי, 22/12/08 11:15

    כל כך מהוססות אם הירי היה על מרכז הארץ ??
    בטוח שלא ולכל המתעניינים אני תושב מרכז הארץ

  • 62.

    במלחמה כמו במלחמה. זאת המלחמה! (ל''ת)

    בוריס ד, 22/12/08 11:14

  • 61.

    די לדיונים,שבע שנים אתם דנים.עכשיו תגובה.

    pinco9 , 22/12/08 11:10

    די לרפיסות.
    הממשלה האומללה הזאת חשודה בשיתוף פעולה עם החאמס.
    לא יעלה על הדעת ששבע שנים חוטפים והם דנים.

  • 60.

    צריך לעשות בחירות כל חצי שנה

    עידו, 22/12/08 11:08

    ככה השרים יעבדו ־ או לפחות יעשו כאילו

  • 59.

    להבריח את התושבים ולהפציץ שכונות מהם יורים (ל''ת)

    גז מדמיע, 22/12/08 11:05

  • 58.

    לנעמן שפוי

    כחול בלב , 22/12/08 11:01

    אני כבר הספקתי לנחש שאתה לא בדיוק שפוי . אבל מה שבטוח הזוי לחלוטין ומנותק מהמציאות כאשר טומן את ראשך בחול כמו בת יענה.
    מה נראה לך שהם יפסיקו מעצמם את ההפגזות שלהם ?נראה לך שיש עם מי לדבר ?נראה לך שהם רוצים לראות אותנו כאן?עם אתה חושב על אחת מהתשובה חיובי אז אני בטוח שאתה לא שפוי. הלא שרון שימשיך
    לחיות עד 120 שנים ,עשה טרנספר לתושבי גוש קטיף וזה לא עזר.אז מה חושב לעשות לגרש את תושבי שדרות? וואלה רעיון טוב.

  • 57.

    יותר אימפוטנטים אי אפשר להיות

    עצם הדיון זה עליית מדרגה, 22/12/08 11:01

    שאלה ל''שר הביטחון'': הפטפטת מפריעה לצה''ל לעשות מה?

  • 56.

    לנעמן שפוי

    כחול בלב , 22/12/08 10:54

    אני כבר הספקתי לנחש שאתה לא בדיוק שפוי . אבל מה שבטוח הזוי לחלוטין ומנותק מהמציאות כאשר טומן את ראשך בחול כמו בת יענה.
    מה נראה לך שהם יפסיקו מעצמם את ההפגזות שלהם ?נראה לך שיש עם מי לדבר ?נראה לך שהם רוצים לראות אותנו כאן?עם אתה חושב על אחת מהתשובה חיובי אז אני בטוח שאתה לא שפוי. הלא שרון שימשיך
    לחיות עד 120 שנים ,עשה טרנספר לתושבי גוש קטיף וזה לא עזר.אז מה חושב לעשות לגרש את תושבי שדרות? וואלה רעיון טוב.

  • 55.

    השלב הבא - ירי בלילה על בית ריק ובו מחרטה (ל''ת)

    אבו חרטה, 22/12/08 10:47

  • 54.

    חוזרים לסרט שכבר הינו , למה?

    סטאס, 22/12/08 10:46

    אכלנו בגלל ארטילריה: בלבנון ולא פעם אחת ובעזה בגלל משפחה שנפגע.
    פגז אחד ובמקום להיות צודקים, אנחנו יוצעים אשמים.
    יש פטרונות יותר מדויקים, אז למה עד פעם?

  • 53.

    מדינת ישראל הריבונית חייבת להגן על אזרחיה בכל מחיר

    ש.לוין, 22/12/08 10:40

    לא יעלה על הדעת שיכנסו ישיבת ממשלה האם להגיב למקורות הירי של הטרור או לא . זה מתחייב מידית לרסס את כל המרחב שממנו יורים על אזרחי ישראל טילים כדי להרוג ולהשמיד את היהודים. מה קורה לנו אם שר הבטחון וראש הממשלה לא יודעים לקבל החלטות טוב יעשו אם יעזבו מיד את כיסאם. מצב זה לא יכול להמשך עוד.

  • 52.

    הנשק הסודי של ישראל - דיונים (ל''ת)

    לא לגלות, 22/12/08 10:39

  • 51.

    חמאס ממש רועדים מפחד הדיונים של ברק.. בטח קוראים ומתפקעים מצחוק (ל''ת)

    החמאס כבר מכין 30 טילים גם למחר, 22/12/08 10:35

  • 50.

    אודי ,די חמודי. (ל''ת)

    גודמן, 22/12/08 10:35

  • 49.

    מר ברח גיבור על יהודים (ל''ת)

    יוסף, 22/12/08 10:35

  • 48.

    לכל מלעיזי ברק למיניהם

    סער, 22/12/08 10:34

    חברים קצת כבוד לאדם , תאמינו לי שיש הרבה דברים שאנחנו לא יודעים ולא מבינים בכל מה שקורה שם, ברק בביטחון כבר מספיק זמן כדי לדעת מה טוב ומה רע למדינה !
    הרי הכי נוח לנו ולכל שאר הפוליטקאים לצעוק להכנס ולמחוק , אבל כנראה שזה לא כל כך פשוט

    • דבר אחד אנחנו יודעים - חייבים לעצור מיד את הירי על תושבי ישראל (ל''ת)

      יעקוב, 22/12/08 11:35

  • 47.

    ברק סובל מהלם קרב.אינו יכול להחליט. (ל''ת)

    רמי, 22/12/08 10:33

  • 46.

    קורא לתושביי הדרום אילת עד אשדוד (כנסו רגע)

    שלומי שושן, 22/12/08 10:31

    כול תושביי הדרום לא לללכת ליבחור בבחירות
    הקרובות אנחנו לא מענינים אף אחד במדינה
    אנחנו יותר נחותים מישאר המדינה לא יעזור
    זו אמת אנחנו כלום אנחנו בישבילם בובליל

  • 45.

    עדכון שילטי החוצות

    משה ק, 22/12/08 10:30

    ''לא סחבק, שפן'', ''לא סימפטי, שפן'', ''לא אנליסט, שפן'' והג'ינגל המוחץ ''השפן הקטן שכח לסגור הדלת, הצטנן המסכן וקיבל נזלת''

  • 44.

    שאלה לכל הביביונים והכתומים הפשיסטים שכותבים פה

    נעמן,שפוי , 22/12/08 10:30

    חשבתם מה ייקרה אם ניכנס לעזה? כמה תהרגו? מאה? אלף? מאה אלף? מיליון ערבים? תכניסו אותם לתאי הגאזים (שמעתי שיש בפולין כמה תאים במצב שמישות מניח את הדעת)? הרי יש עם פלסטיני גאה בלאומיותו ובמורשתו של מאבק בקולוניאליזם ההתנחלותי. הרי יש דבר כזה עם פלסטיני, למרות כל הקשקושים שלכם. מ התעשו איתו? מה תעשו אם מאות אלפי ערבים שיצאו למלחמה נגד ישראל בעקבות הטבח שאתם מייחלים לו בעזה ובנותיה? מה תעשו עם מליארד מוסלמים שיכריזו ג'יהאד? הרי היינו פעם בעזה ויצאנו משם, ברוך השם. הרי מאז שיצאנו מעזה מספר ההרוגים בפעולות טרור ירד ב85%. האם תבצעו גרוש של הפלסטינים? האם תמחקו את התודעה הלאומית של החמאס? מה בדיוק מסתתר לטווח הארוך בתכניות המלחמה שלכם מלבד להרוג, להרוג ולהרוג. תסבירו לי בבקשה. נראה אתכם.

    • אתה סתם מטומטם והזוי

      פסיכולוג, 22/12/08 10:37

      זהו בדיוק הסגנון של השמאל והשמאל הקיצוני,להביא דברים לכדי אבסורד כדי להצדיק את הזיותיהם.חבל שיש לנו אזרחים טיפשים שכך חושבים.

    • פה צהריים,גן עדן זה פה......... [פוקט תאיילנד] (ל''ת)

      פקק תנועה נווה מונסון [ליד לוד], 22/12/08 10:55

    • על חסד ודין שמעת ?

      מעין, 22/12/08 10:56

      בא נתחיל מזה:
      ששת הימים היתה מלחמת מגן שמנעה שואה נוספת של העם היהודי שהפרטנרים שלך למו''מ (מתן ומתן היו (ועודם) שמחים ליישם.
      המלחמה הסתיימה, וקצת לפני זה כבשנו (תודה לאל) את יהודה, שומרון עזה והגולן.

      עכשיו, בא נשים אותך בכיסא של כל אחד מראשי המדינות הסמוכות לנו: למה שתשלים עם קיום ישראלי ? למה שלא תילחם שוב ?

      פשוט: כי במלחמה אכלת אותה. במילים אחרות, אם אתה לא נמצא ביהודה, בשומרון, בגולן וכמובן בעזה (כן, כן) - אתה יוצר, לטווח ארוך, מצב שבו כדאי לתקוף אותך שוב.

      אז אם אתה חובב מלחמות - תמשיך לשבת בשקט ולרחם על האויב. אם נמאס לך ממלחמות, ממוות, מהרס ומשכול - אולי הגיע הזמן שתשקול מעבר לאחד הישובים ביהודה ושומרון.

      בעזרת ה', גם גוש קטיף יקבל אותך בקרוב בזרועות פתוחות...

      כמובן, כל זה לפני ששאלנו כמה שאלות קשות על ה''עם'' הפלשתינאי ועל ''מורשתו'' ו''תרבותו''...
      ולפני שבדקנו אם הפלשתינאים מעוניינים להשאיר באזור את הלא-כתומים יפי הנפש ורגישי-המצפון-על-חשבון-אחרים...

      יום טוב.

    • כנס ותחכים

      כחול בלב , 22/12/08 10:56

      אני כבר הספקתי לנחש שאתה לא בדיוק שפוי . אבל מה שבטוח הזוי לחלוטין ומנותק מהמציאות כאשר טומן את ראשך בחול כמו בת יענה. מה נראה לך שהם יפסיקו מעצמם את ההפגזות שלהם ?נראה לך שיש עם מי לדבר ?נראה לך שהם רוצים לראות אותנו כאן?עם אתה חושב על אחת מהתשובה חיובי אז אני בטוח שאתה לא שפוי. הלא שרון שימשיך לחיות עד 120 שנים ,עשה טרנספר לתושבי גוש קטיף וזה לא עזר.אז מה חושב לעשות לגרש את תושבי שדרות? וואלה רעיון טוב.

    • נעמן הבילתי שפוי,אתה חייב להבדק ומיד.

      pinco9 , 22/12/08 11:13

      אני לוקח את הכלב שלי לוטרינר מצויין אולי הוא יוכל לעזור לך.

    • נעמן הבילתי שפוי,אתה חייב להבדק ומיד.

      pinco9 , 22/12/08 11:15

      אני אפנה אותך לוטרינר טוב שעזר מאוד לכלב שלי.

    • נעשה מה שעשינו ב 48.

      מר חסון, גבעת חלפון, 22/12/08 11:36

      רק אל תשכח לקחת מפתח ושרוך.

    • מוחנעמן,מעניין שלפאשיזם הגיהאדי הרצחני של החמאס אתה קורא "תודעה לאומית

      erez2000 , 22/12/08 11:36

      יצור שפל שכמוך,אתה סתם עוד ערבי מוסלמי צבוע וחסר מוסר,ומאות תגובות שפירסמת כאן בעבר שמיחלות לרצח יהודים מלמדות טוב מאוד איזה מפלצת אדם אתה...הגיע הזמן שתקחו קצת אחריות על מעשיכם,ותבינו שהאידיאולוגיה הלאומנית והמוסלמית קולוניסטית שלכם,שבין אין ספור מעשי העוולה של תרבותכם מאז פשעיו של מוחמד גם הובילה אותכם לנסות להשמיד את היהודים לפני 60 שנה,היא זאת שאחראית לסבלכם,ועד שלא תשנו אותה ואת שילובה עם תאוות הדם והרצח שבכם...תמשיכו לסבול ובצדק. ובקשר לשם היהודי שגיסת,"נחמן",אני שמח שלפחות אתה מתביש מספיק בתרבותך הרצחנית כדי להמנע מלהתקרא בשמך הערבי...מי יודע,אולי יש לך עוד סיכוי קלוש להפוך להיות בן תרבות.

    • נעמן, אתה לא שפוי (ל''ת)

      יעקוב, 22/12/08 11:37

    • נעמן אתה שפוי תמשיך, אתה פרסומת מהלכת לליברמן

      שי, 22/12/08 12:06

      לבד אתה תעלה את הימין לשלטון.
      אתה חוסך לביבי מיליוני שקלים על פרסום , אתה עושה את זה חינם.
      תמשיך מ-חמוד

    • שכנעת אותי להצביע לליכוד.

      cotfss@gmail.com , 22/12/08 19:22

      הראית לי מהו סוג ההגיון שמציעה לנו מרץ.

    • שורה תחתונה אף ביבון לא ענה לענין (ל''ת)

      Jehova, 23/12/08 10:22

  • 43.

    ביבי וליבני הקשקשנים

    סער, 22/12/08 10:29

    עוד לא הרבה זמן יהיו בשלטון ואז נראה מה הפה הגדול של הליכוד יעשה ,
    ונא לא לשכוח שיעלון שבגלל ההכנה הלקויה שלו ושל מופז אכלנו אותה בלבנון יהיה שר הביטחון ואז נראה מה הם מסוגלים לעשות !!

  • 42.

    כתושב עוטף עזה -- האמירות של מר' ביטחון רק מגבירים את התעוזה בחמאס

    משה, 22/12/08 10:27

    מספיק עם כל האמירות הפקרתם אותנו , בואו להתגורר איתנו ואז, נשלים עם האמירות שלכם.
    חוסר מתן תגובה אולמת רק מצביע על הפחדנות בקרב אוחזי השלטון והסמכות כך לפחות אנחנו מרגישים כאן ואני בטוח וסמוך גם המחבלים בעזה.

  • 41.

    לא תהיה פעולה עד הבחירות, הדיון הוא רק קמפיין של תעמולת בחירות !!!

    שלמה מאור , 22/12/08 10:27

    המקורות יודעי דבר טוענים שמתקפה על עזה לא תהיה בתקופת ממשלת המשולש אולמרט ליבני וברק, צהל לא קיבל פקודה ואין היערכות כזו. הקמפיין של ליבני נועד כדי לאחז עיני הציבור הישראלי ולצורך תעמולת בחירות!!!! מחר ביום שני אולמרט צפוי להפתיע אותנו בטורקיה בעיניין הגולן וסוריה. לבנון תקבל נשק אמריקאי ורוסי שישמשו את חיזבאלה איראן וסוריה נגד ישראל. סוריה כבר ריכזה 4 וחצי אוגדות למרגלות החרמון ובעוטף לבנון והציבה בתוך לבנון מכ"ם רוסי ששולט על התנועות הצבאיות האויריות והאזרחיות בעומק ישראל. ואיראן מקבלת מרוסיה נשק להגנת כורי האטום. חמאס ניצל את הסכם הרגיעה/כניעה ואת השקט התעשייתי שברק ליבני ואולמרט העניקו לו והתחמש בטילים לטווח של 40 עד 50 ק"מ. מלוא האחריות מוטלת על המשולש אולמרט ברק וליבני ורק אליהם צריך לבוא בתלונות !!! אין לנו ארץ אחרת , ואי אפשר לסמוך על ברק וליבני !!! להצביע ליכוד - כי צריך לנהל מדינה !!!!

    • טיפוסים כמוך ,עדיך שישארו בטבריה לנצח.... (ל''ת)

      צפניה מנוחין, 22/12/08 10:55

  • 40.

    ''עליית המדרגה'' הבאה תהיה דיון מומצם, ואז התייעצות, ואז דיון לילי... (ל''ת)

    ואז קבינט פנימי.. ואז התייעצות מצומצמת.., 22/12/08 10:18

  • 39.

    קורא להפסיק הפטפטת ומפרסם את תוכן הדיון... תתבייש (ל''ת)

    יונתן, 22/12/08 10:18

  • 38.

    האולטימטום ה- 1000 של ברק...

    יבגני, 22/12/08 10:18

    כולם זוכרים את ברק כרוה''מ בתחילת האינתיפאדה נותן לערפאת 24 שעות, ואז 36 שעות... ברק בעצמו הוא הפטפטן הכי גדול.

    עזה היא מדינה דה-פקטו. המדינה הזאת יורה עלינו בנשק ארטילרי. אין סיבה שלא נענה באותו האופן! הם יורים על יישובים אזרחיים? אין סיבה שגם אנחנו לא נירה על יישובים אזרחיים! אצלם הצפיפות גבוהה בהרבה ואין מקלטים בכלל. מהר מאוד רמת ההרס והאבידות (כמה מאות ביום) יביאו אותם ליפול על הברכיים ולבקש הפסקת אש ללא תנאי.

  • 37.

    אלי ישי בעד מלחמה

    אשקלוני, 22/12/08 10:15

    מי שלא ראה מלחמה בחייו שלא יציע מלחמה
    על גבם של לוחמים .

  • 36.

    שוב יבזבזו לריק פגזים על שטחים פתוחים...

    ישראל, 22/12/08 10:15

    כבר היינו בסרט הזה, רק שהפעם החמאס ישיב בירי לאשדוד ובאר שבע. ומה אז? מועצת חכמי החלם שלנו תתכנס שוב? או שיממנו וועדת חקירה בעלות של מליונים...משהו מסריח במדינה הזאת שבה יש שווים יותר ושוים פחות.
    כניראה שמישהו מחליט שלא שווה לשלוח חיילים להלחם עבור תושבי שדרות ואשקלון(מרוקאים ורוסים) אלה אך ורק עבור תושבי רמת אביב ומגדלי אקירוב למינהם (האשכנזים העשירים). האח הגדול שולט כאן, בכך אין שום ספק...

    • שי.... שב בלול. מגיע לו ,הוא איש עם עלה של זית.....!!! (ל''ת)

      פקק תנועה קרית ביאליק, 22/12/08 10:56

  • 35.

    הכח של ברק

    ביצועיסט, 22/12/08 10:14

    ברגליים.ונחןכמה -אולי מטר אחד גבוה

  • 34.

    השחצנות .זה מה שנשאר מאהוד ברק.

    אבי,התנחלות רמת אביב ג', 22/12/08 10:12

    תראו מי מדבר על כשלונות ועל שקולים אישיים.אין מעשה אחד משמעותי שניתן לזקוף לזכותו של ברק מאז התחיל את הקריירה הפוליטית שלו.ירי ארטילרי לתוך רצועת עזה רק יסבך את ישראל ולבסוף יכבול אותה מלבצע פעולה רחבה לחיסול הקאסמים.

  • 33.

    לא יאומן עד כמה כישלון הברק הזה. היה לו לפחות חצי שנה לבחון

    יעקוב, 22/12/08 10:12

    כל תגובה אפשרית
    עכשיו הוא מנהל ''דיונים'' ותושבים אמורים לסבול ולשתוק.

    לוזר אמיתי הברק הזה

  • 32.

    מחווה לחאמאס- יש להעביר כל שבוע קיבוץ מעוטף עזה לשליטת החאמאס (ל''ת)

    פינוי ניקוי ללא פיצוי של החלאות השמאלניות, 22/12/08 10:09

  • 31.

    עצם הדיון זו עליית מדרגה בסל התגובות של ישראל!!! (מתוך הכותרת) (ל''ת)

    איפה אנחנו חיים??!! השתגענו??!!, 22/12/08 10:09

  • 30.

    דין דן דון דני דני דנדוני

    מחמד כהן, 22/12/08 10:09

    הוא דן,יפה מאוד תדון כמה שאתה רוצה.תקנה כמה חמקנים,כמה רדארי על ועוד כמה צוללות .אבל תגיב.ותוריד מיד את הנילון מהכורסות מיד נילון לא יפה תוריד.

  • 29.

    מה עושים?? (חלק א')

    שמשון, 22/12/08 10:07

    נאמר לא פעם שירי הטילים מעזה ימשך כל עוד האוכלוסייה האזרחית שם תניח למשגרי הטילים לעשות את זה. לחץ סביבתי של האוכלוסייה על היורים הוא בעצם האפשרות היחידה להפסקה כמעט מוחלטת של הירי ללא תלות בארגון היורה ו/או במנהיגות.
    .......................................................................................................
    לפני זמן מה פורסם בתקשורת מטעם צה''ל שצורת ניהול המלחמה העתידית בגבול הצפון כתגובה על ירי טילים מלבנון כלפי ישראל תהיה בצורה של השטחת ישובים לבנוניים שמהם יצא הירי. הובהר שזו תהיה המכה הראשונה בנסיון להפסיק ו/או למזער את הירי. יש להניח שלקחו בחשבון את הלחץ הבינלאומי שיבוא בעקבות כך ושההנחה היא שישראל תוכל לפעול לא מעט כתגובה סבירה לירי הטילים.
    .......................................................................................................
    אולי גם בעזה צריך לנקוט בדרך דומה. אמנם ירי הטילים אינו בא רק מאתר אחד בעזה אלא מכל האתרים כי ברשותם מגוון של טילים בעלי טווח שונה אבל העקרון דומה, גם בנושא הלחץ הבינלאומי העתיד להגיע. יש להתחיל בכך בצפון הרצועה ולהתקדם/לפעול לפי המשך הירי. ניתן לבצע זאת תוך מטה התרעה מוקדמת לתושבים אבל לפעול (גם אם בזהירות מירבית) גם אם האוכלוסייה הפלסטינית לא תברח בגלל פחד מהחמאס.
    .......................................................................................................
    יש להימנע ככל הניתן מכניסה מסיבית לתוך הרצועה שתעלה לנו לפי הפרסומים במאות הרוגים, תעלה לנו בהון כבד, תעלה לנו באחריות על האוכלוסייה, תעלה לנו במחיר יקר של איבוד נכסי הסברה בעולם ובעיקר תעלה לנו בחוסר פתרון אמיתי. לחץ חיצוני על הרצועה ועל האוכלוסייה האזרחית, צבאי בשילוב צעדים אחרים שמדובר בהם (סגירת מעברים, ניתוק חשמל/מים, יחס נוקשה יותר לאסירים שלהם ועוד) עשוי ליצור מצב שבו האוכלוסייה האזרחית בעזה תעזור לעצמה ע''י כך שתפעל להפסקת הירי עלינו. יש לעשות מעשה חושבים אמיתי לגבי חיסולם של מנהיגים פלסטינים (פוליטיים או צבאיים – שהם בעצם אותו דבר) שכן העבר הוכיח לנו שעל כל מנהיג שהרגנו צצו מיד מנהיגים חדשים לא פחות מוכשרים.

    • מה עושים (המשך)

      שמשון, 22/12/08 10:22

      ידוע שיחס נוקשה לאסירים פלסטינים עלול לגרור נסיונות מרי רציניים בבתי הכלא וגם אפשרות של יחס מתעלל כלפי גלעד שליט (וכלפי חיילים אחרים שיחטפו בעתיד). מה לעשות שזה חלק מהמחיר. להבנתי החמאס לא מעוניין לשחרר את שליט גם אם ישראל תשחרר אלפי אסירים פלסטינים כולל ''גדולי'' הרוצחים. מטרת החמאס היא לקבל הכרה מעשית תמורת שליט, לקבל מעין ''ביטוח'' כלפי מנהיגיהם ומנהיגותם ולא רק לקבל עוד אלפי אנשים שאותם יצטרכו לכלכל.
      .......................................................................................................
      העזרה המצרית היא עזרה שמטרתה היחידה היא לעשות חיים קלים למצרים. מצרים ממש לא דואגת לישראלים או לפלסטינים אלא רק לעצמה. אין לנו להלין על כך אלא להכיר במציאות.
      .......................................................................................................
      העולם הרי בכל מקרה יפיל את רוב האשמה על ישראל. אם זה אכן כך אז יש לעשות כל מאמץ כדי לפעול כך שלישראל יהיו כמה שפחות הרוגים (ונא לא לשכוח שעל כל הרוג ישראלי יש גם מספר לא קטן של פצועים ביניהם פצועים/נכים קשים לכל החיים), פחות להתחשב בדעת הקהל העולמית ויותר במה שחשוב לעם ישראל.
      .......................................................................................................
      אנו צריכים לקבוע את גורלנו במו ידינו ולא לתת לאירועים להשתלט על חיינו. אין פה שום התייחסות למנהיגות ישראלית כזאת או אחרת שכן זה אינו האישיו החשוב.
      .......................................................................................................
      מבצע צבאי לא חייב להיות ''מבצע'' צבאי. יש לשנות את צורת החשיבה ובעיקר יש לשנות את החשיבה של הפלסטינים כלפינו. יש לצאת מהקובייה של שמשון המסכן ולעבור למטריצה של שמשון המשוגע.

      • תוספת

        שמשון, 22/12/08 11:46

        בהערת אגב, ניתן גם להקדיש מעט ''תשומת לב'' לאיזור ציר פילדלפי ותחתיו.

        • הרי ברור שממשלת ישראל

          שלגית, 22/12/08 14:00

          (וסליחה על הבדיחה) ממש לא תעשה כלום עד שלא תהיה פה פגיעה משמעותית עם הרבה קרבנות. מזה בדיוק החמאס מצליח להתחמק.

  • 28.

    מצטער שכחתי עוד

    נח, 22/12/08 10:07

    לומר לשר הביטחון שבילה הרבה זמן במדים.ראה ידידי ברק,אף אחד לא רוצה להאשים אותך,שהסתובבתה שנים בחופי רחצה של נודיסטים.
    אבל גם עם המדים לא עשית גבורות,וחוץ מזה המדים שמשו מקום לתלות את את המדליות שקבלת.עבור ההשג איך...ולהגיע לדרגת רב-אלוף.

  • 27.

    רק החזרת השטחים הכבושים בגדה ומז' ירושלים ומדינה פלסטינית=סוף לטילים

    נעמן,שפוי , 22/12/08 10:07

    הפיתרון היחיד אינו צבאי. כמה שצה"ל יירה יסתער ויהרוג - לא יהיה ניתן להכריע את הפלסטינים והחמאס. יש לדבר איתם, להתדיין ולשאת ולתת על החזרת כל השטחים הפלסטינים הכבושים בגדה המערבית ומזרח ירושלים. עבור שלום יציב עם מצרים החזרנו את סיני עד גרגר החול האחרון. בשביל שלום יציב עם אחינו הפלסטינים יש להחזיר את מזרח ירושלים כולה - עד גל האבנים האחרון, כולל הז שאנשים נוהגים לתחוב בו את הפתקים המטומטמים שלהם. רק הקמת מדינה פלסטינית שבירתה העיר העתיקה הפסקת הכיבוש האכזרי והנפשע של אדמות לאומיות פלסטיניות וסילוק כל ההתנחלויות - רק בכך יקיץ הקץ על סיוט הקסאמים המתמשך.

    • לא פלא שאתה מובטל, השמאל שטף לך את המוח. לך תעבוד.. (ל''ת)

      נעמן, די להתבטל כל היום, 22/12/08 10:20

      • אלפיים יורו בחודש על טוקבקים זו לא עבודה? (ל''ת)

        נעמן,שפוי , 22/12/08 10:25

      • ביבי משוכנע שהוא רזה ,יפה ,קל רגליים והעתק של ג'ורג' קלוני... (ל''ת)

        נאור חציר, 22/12/08 10:57

    • מוחמד,לא יעזור לך,העם צמא הדם ושונא השלום שלך בעזה יקבלו את גמולם

      erez2000 , 22/12/08 10:21

      ולא פלא שאתה מתביש בשמך הערבי מוסלמי...מי רוצה להיות מקושר לתת תרבות פאשיסטית רצחנית זו

      • אללאהו אכבר!!!

        נעמן,שפוי , 22/12/08 10:24

        נגב את הריר מהזקן המדובלל שלך, הוא כבר מכזה את כל הדובון שלך. ותתפלא, יש יהודים סובלניים, ליברלים ופתוחים לנראטיב של הפלסטינים. אתמול אמרת שאני יהודי שמלאני, היום אני ערבי ומחר - בודהיסטי? טול קורה מבין עינך - שום מוסלמי בעולם לא יכנה את הכותל המערבי בשם "גל אבנים", מכיוון שהמקום הוא קדוש גם לאיסלאם.

        • מוסי הוא סמל...!!! יש לחבבו ברבים . (ל''ת)

          נעמה השפויה ,מעלות.[האמיתית], 22/12/08 10:57

        • מוחמד,מעולם לא קראתי לך שמאלני..שמאלנים לא כאלה מטומטמים.

          erez2000 , 22/12/08 11:09

          הקשקוש שהכותל קדוש למוסלמים זאת שקר אינפנטילי חדש יחסית שהמנהיגות הערבית המציאה מסיבות לאומניות וההמון המוסלמי הנבער אימץ בהתלהבות .
          למעשה בימי המנדט הבריטי,נהגו המוסלמים ללכלך את המקום בצואת חמורים כדי להפריע ולטמא את תפילת היהודים,המנהג המוסלמי השפל הזה מתועד היטב,אז תפסיק עם השקרים הפתאטים על קדושת המקום למוסלמים.
          ואגב,יהודים סובלניים וליברלים ,גם אם אינם מאמינים,לא יקראו לכותל גל אבנים של אנשים עם פתקים מטומטמים ,אבל אתה כמוסלמי,שסובלנות וליברליות נוגדת את תרבותך...פתחת את הפה המלוכלך שלך.
          ושוב,אני מבין למה אתה מתביש להחשף כערבי מוסלמי,גם אני הייתי מתביש במקומך!

      • פקק משוכנע שהוא רזה ,יפה ,קל רגליים והעתק של ג'ורג' קלוני... (ל''ת)

        ינון ברנע ,סביון, 22/12/08 10:53

    • אפרופו גל אבנים,אולי באמת הגיע הזמן לפנות את ההתנחלות המוסלמית אל אקצא

      erez2000 , 22/12/08 10:30

      אפרופו גל אבנים,אולי באמת הגיע הזמן לפנות את ההתנחלות המוסלמית אל אלקצא

    • נעמן יקירי, מדוע אתה מכבד את אמונתם של המוסלמים אך בז לזאת של היהודים?

      אורן האתאיסט , 22/12/08 10:44

      ולא רק אתה כזה, אלא חלק גדול מאוד מהשמאל הישראלי והאירופאי. חבל.

      • לאורן,אם זה נשמע כמו ברווז,ונראה כמו ברווז-זה ברווז!!!

        erez2000 , 22/12/08 11:23

        נעמן הוא לא יהודי שמאלני,אלא ערבי מוסלמי,ועוד אחד טיפש ,שקרן ורע לב.

    • כנס כנס

      כחול בלב , 22/12/08 10:58

      צא יא אידיוט

  • 26.

    ברק צודק!! הוא יודע כי כל פעולה תסתיים בתבוסה,ללא קשר לכושרו

    דרור מרמת גן, 22/12/08 10:06

    הבלתי ידוע של צה''ל. ''העולם'' והשמאל הישראלי לא יאפשרו לצה''ל לבצע פעילות יעילה להדברת הטרור, פעילות שחייבת לגרום לפגיעות באוכלוסיית האוייב האזרחית.
    לכן כל פעולה תסתיים טרם זמנה, תוך מחיר כבד בקרבנות שלנו.
    אז למה הוא צריך את זה?

  • 25.

    ''עצם הדיון הוא עליית מדרגה''

    ג.ש., 22/12/08 10:05

    כמו שאומרים באנגלית:
    he's full of shit

    בטוח בהפלסטינים רועדים מפחד, מעצם הדיון.

    איזה שטויות.

    • ואם לא תהיה ברירה

      דני דין, 22/12/08 11:20

      נקיים דיונים נוספים, חריפים יותר. מוטב שהחמאס יזהר מאיתנו, יש לנו באמתחתנו אופציות מרחיקות לכת מבחינת דיונים...

  • 24.

    איזה שקר . גם אנחנו האינו בצבא שקרנים ירי ארטילרי .

    קובי, 22/12/08 10:04

    ירי ארטילרי מבוצע כאשר יש לך נקודה כמו כפר . או לחלופין מוצב . או פיתה סורית . כדי לרכך את המקום ולאחר מיכן לתאר אותו בכוח רגלי . פו צריך להפעיל לכול בעל דעת צבאי . מסוקים .או צלפים ביעדים שמהם יש פעילות של קאסם . הרי אנחנו רוצים לחסל איך יחסלו ? ברגע שהם יורים קאסם הם נעלמים הם לא יחכו לירי ארטילרי . ברק ומה תגיד אחר כך אים יפגע פגז אחד בבית או בכפר ויחסל 10 ערבושים . תחפש אשמים או יאשימו את החיל המסכן שירה בטעות . איזה מנהיגים מהוללים יש לנו . כול אחד סוכר . שחכתה שכול אחד במדינה שלנו היה לוחם . ירי ארטילרי שקרן הם ירו על שטחים מתים כדי לרצות אותנו

  • 23.

    לקצץ בתקציב צה''ל. אם אלה התוצאות

    אייל, 22/12/08 10:03

    מה המדינה צריכה תקציב ענק לביטחון אם כבר עשרות שנים צה''ל לא הצליח בכלום ולא הביא תוצאות.
    עדיף צבא בינוני עם נשק פחות מתוחכם.

    עודף הכספים ילך לבריאות, חינוך, תאונות דרכים.
    מה אנו צריכים טיל או מטוס אם לא משתמשים בו?

  • 22.

    ואחרי עוד טילים, ''עליית המדרגה'' תהיה תדרוך מיוחד, ואז דיון מצומצם.. (ל''ת)

    ..ואז ישיבה בהולה, ואז כינוס לילי, 22/12/08 10:03

  • 21.

    הם יורים ואנחנו משיבים בדיונים וזיבולי מח (ל''ת)

    אבי, 22/12/08 10:00

  • 20.

    לשאול עו''ד בכל פעם שיורים כדור גומי

    משפטן, 22/12/08 09:59

    הכרזנו על הרצועה כרשות עוינת שיש לנו איתה מלחמה. ובכל זאת משותקים ,פוחדים לזוז.
    זוהי ממשלת השחיתות והמחדלים שמבקשת עכשיו שנצביע עבורה,תוך שימוש בספינרים ויועצי תקשורת המקבלים עבור זה הון עתק.

    • המנשר החינוכי שלך מזכיר לי מאמר של ווינסטון צ'ירצ'יל..... (ל''ת)

      פקק תנועה ק.מלאכי [בשכנות לקצב], 22/12/08 10:53

  • 19.

    בילבול ביצים

    ירון, 22/12/08 09:59

    ברק מבלבל את המוח הוא פשוט מפחד כי הוא יודע שיהיו הרוגים בקרב חיילי צה''ל ואז הוא יקבל חצי מנדט והוא לא יודע לנהל מלחמות וזה בדוק הוא ניכנס ללחץ אטומי לכן הוא לא רוצה לצאת לפעולה

  • 18.

    צודק ברק,לבני מברברת לצרכי בחירות, אינה מבינה כלום! (ל''ת)

    חני, 22/12/08 09:57

  • 17.

    היה לו שישה חודשים למצוא פטרונות לכל מצב. אז למה רק עכשיו הוא דן בזה?

    אזרח, 22/12/08 09:57

    כי עכשיו זה בחירות. הוא לא יעשה כלום, אבל לדון הוא דן, שכולנו לחשוב שהוא עושה. ממשלת הכישלון והחידלון!

  • 16.

    להחזיר אש לאזור הוילות שם לא צפוף...נטריד אותם!!! (ל''ת)

    משה מ,,,, 22/12/08 09:55

  • 15.

    ברק שוכח שהוא הוא שר הביטחון ולא חבר בפנל טלביזיוני

    לא מדבר עושה - מנהיג (האם ברק מנהיג ?), 22/12/08 09:54

    ברק תשאיר את הדיבורים לאחרים (בכל מקרה אתה חלש בעניין הזה)

    • לא נחמד, לא סחבק, לא סימפטי, לא מנהיג

      גיל אזולאי, 22/12/08 11:14

      רק מוח אנליטי ומפרק שעונים

  • 14.

    קשקושים

    ג.ש., 22/12/08 09:54

    מתחילים להיפגש, על מנת להתחיל דיון, כדי לבדוק אפשרות, לשנות מדיניות, על מנת להוציא לפועל, מהלכים חריפים, בזמן עתידי המתאים ובמקום המתאים, בהתאם יועץ המשפטי וגרומים מקצועיים נוספים, לאחר אישור ממשלתי.

    כך מתמודדים עם משבר המים וכך מתמודדת צה''ל מול פגיעה רבונית מובהקת במדינה.

  • 13.

    שאלה...למה בצפון שקט???? (ל''ת)

    צחי אני לא רמטכ''ל..., 22/12/08 09:54

    • אווי פולני עושה צרות בעולם

      בן הרוש, 22/12/08 10:12

      שקט כאן מותר מה לא סבלנו.באחוזת ריאשונים בהוסטלים אכלו סופגניות וקורסונים וגם שוקו חם.הרנטה הגיע בדיוק בזמן בדקנו..תורידו נילונים מהספות רבותי מספיק.
      תמותו ותשאירו לנכדים ספה,יש בבנק מספיק.

  • 12.

    ברק לא יעשה דבר שיפגע באתנן הגז מעזה. הווא צריך לעשות לביתו, (ל''ת)

    (שידרוג ממגדלי אקירוב לניו יורק). יש שם מציאות., 22/12/08 09:53

  • 11.

    והעיקר לשלב ידדים ולרקוע ברגלים ולהצביע לפי הוראות התקשורת

    יאיר ל, 22/12/08 09:52

    ציפי פתחה במערכה דיפלומטית מקיפה שבמסגרתה משרד החוץ אינו עושה כלום. ברק הכין מערכה צבאית מקיפה שבמסגרתה צה''ל אינו עושה כלום ( אולי יפציצו שדות ). התקשורת מצידה, פתחה במערכה מקיפה נגד נתניהו. למרות זאת, עדיין יש כמות לא מבוטלת של מטומטמים שחושבים להצביע עבור קדימה, העבודה, ש''ס ושאר המחדלניקים שבממשלה.

  • 10.

    ברק פוחד להיות אולמרט מספר 2

    דן אביפוסק, 22/12/08 09:50

    לכן הנוח ביותר לשבת על הגדר.
    שם לא קורה כלום. לא עושים טעויות.נהנים מהחיים.

  • 9.

    לבני ומופז שפנים - אחראים למצב פי 10 מברק

    אורן, 22/12/08 09:50

    יושבים בממשלה כבר 7 שנים, הובילו את ההתנתקות כולל הנסיגה מפילדלפי, ברק קיבל מצב נתון והוא שר בטחון רק שנה וחצי, פחות מרבע מהזמן שהם בפנים.
    זה לא מפריע לשניהם לדבר ולהבטיח מה יעשו ''כשהם יהיו בשלטון'', סליחה, הם לא בשלטון עכשיו????

  • 8.

    לא מנהיג. פחדן. (ל''ת)

    אהוד ברק, 22/12/08 09:49

  • 7.

    ירי לשטחים פתוחים יפחיד את החמאס!!!

    עמית, 22/12/08 09:48

    כל הכבוד לברק... זה כמו מבצע אביב נעורים - רק יותר נועז!

  • 6.

    צפורה- בחירות בחירות- אך חיי אדם

    אביגיל , 22/12/08 09:45

    פי אלף חשובים.שבי בשקט ותני לברק ולצבא לעשות את שצריך.את אמנם גנרלית גדולה אבל רק במדינה של גמדים!כאן רוצים את המנוסים,המוכשרים והאמיצים

    • הגמד היחיד הוא ברק (נפוליוציק )

      אהוד, 22/12/08 10:02

      ברק ניזון עדיין ממיתוסים בני 20 -30 שנה, מאז לא ראינו ממנו דבר וחצי דבר הקשור למנהיגות . מנהיגותו מתוארת בפיתגם '' דיבורים כמו חול ואין מה לאכול''

  • 5.

    אם רק עכשיו אהוד ברק שוקל לא רק שהוא אפס מוחלט

    m-16, 22/12/08 09:44

    הוא גם לא יפעיל ארטילריה

    • עי חקוייאק......וואללה חאאקוייאק...... (ל''ת)

      פקק תנועה קרית ביאליק, 22/12/08 10:52

  • 4.

    ברק אימפוטנט בהכחשה

    שפוי, 22/12/08 09:43

    כל הדיבור על מה שברק היה ועל מה שהוא מבין בביטחון הם שטויות במיץ חסה. העובדה היא שמדינה עם תקציב ביטחון של כמעט 100 מיליארד שקל בשנה לא מסוגלת להתמודד עם ''צבא'' לא יותר גדול מהמיליציות האפריקניות שרואים ב''רואים עולם'' כל מוצ''ש. ברק, מאז שהיית סרן לא למדת ולא שכחת שום דבר. יודע לפרק שעונים, אך לא מסוגל להרכיב אותם חזרה.

    ובכלל הפגזת אזורי שיגור (כאילו שזה איזה בסיס ולא חושה מושתנת) כבר נוסתה ורק עלתה הון כסף ושרפה כמה שיחים וכמה כבשים, אז אל תבלבלו בביצים. תודה

  • 3.

    לוחמי סוללות התותחים המתנייעים .מקבלים הוראות לירות .לשטחים פתוחים.

    פקק תנועה , 22/12/08 09:42

    מחשש לירי לא מדוייק. ולטעיות מיקריות .וחשש מפגיעה באזרחים פלשטינאים .ובעיקר ילדים פלשטינאים .שמישום מה הם הנפגעים העיקריים .

    • 3 הכתיבה שלך מזכירה לי את זאב בן-ג'בוטינסקי המנוח. [היה איש ליכוד] (ל''ת)

      נעמן שפוי [האמיתי ממעלות], 22/12/08 10:48

  • 2.

    ברק אל תהיה פחדן הכה בחמאס כפי שהוכה אנטיוכוס (ל''ת)

    הם כולה פלסטינים נלוזים באו מהביבים הכה בהם אל חשש, 22/12/08 09:40

  • 1.

    תהיו בשקט תסמכו על ברק - מנסיון- (ל''ת)

    מתחת יוסוף, 22/12/08 09:39

    • ב 10 שנים האחרונות אין ממש סיבה לסמוך עליו

      אהוד, 22/12/08 09:58

      אז על מה אתה מסתמך באמירה

      כי חוץ ממיתוסים שנבראו לפני 20 -30 שנה וחוכמה שמתאימה לאקדמיה ולא לעשייה ציבורית לא מוצא סיבה למסיבה