• 75.

    משפחה

    חיים מילר, 02/08/12 15:48

    אני לא מבין מה קרה לנו.היתה תחושה שאנו כמו משפחה,ובמשפחה מתגייסים אחד למען השני בשעות הקשות.מדוע לא מחבקים באהבה רבה את הנפגעים ואת משפחותיהם בכל דרך אפשרית ? התאמנתי במי הקישון עם חיילי שעות רבות ביום ובלילה...כי האמנתי למפקדים ,והייתי בטוח שאנחנו עושים משהו חשוב מאין כמוהו עבור המדינה שאנו חיים בה....

    IP: 212.116.176.66דווח על תגובה זו

  • 74.

    אלי סורסקי - יהי זכרו ברוך (ל''ת)

    זאב, 07/02/10 20:56


    IP: 79.182.46.242דווח על תגובה זו

  • 73.

    צוללים בקישון

    יעקב קלמן, 28/12/08 20:28

    כתם שחור באתוס הלאומי שלנו שאין מפקירים חיילים בקרב וזה הרי קרב לחיים?!

    IP: 213.8.81.82דווח על תגובה זו

  • 72.

    צוללים בקישון

    אבי פלג, 24/12/08 07:15

    כאיש ש 7 וותיק צללתי גם אני רבות בקישון וכל מילה על הנושא גם מוכר לי וגם קרוב לליבי.
    במדינה שכל האטוססים נישברו כולל הזנחת פצוע על המסגד אני יכול להגיד לכם חברים תורידו כפפות ותילחמו קצת יותר באלימות אז אולי גם לא תזכו אבל ישמעו אותכם ואחוזי האולי יעלו .אתם גיבורים פעם שניה בעלי כורח פעם ראשונה בשביל מדינת ישראל פעם שניה בגללה .אני מתפלל עבורכם

    IP: 217.132.175.103דווח על תגובה זו

  • 71.

    צוללים בקישון (ל''ת)

    אבי פלג, 24/12/08 07:11


    IP: 217.132.175.103דווח על תגובה זו

  • 70.

    מדינת ישראל

    שלום, 22/12/08 16:25

    אני קורא ולא מאמין, האם זה ''אמיתי'' האם ארועים מהסוג הנ''ל שהתרחשו משך עשרות בשנים וכתוצאה מכך טובי בנינו שהתנדבו ליחידות שדורשות כל כך הרבה, בין השאר ובמיוחד הקרבה עצמית נדרשים לעבור את מסכת העינויים ע''מ להוכיח את צדקתם, האם לא מספיק סבל עברו כתוצאה מהמחלות הארורות שפקדו אותם,
    איפה מדינת ישראל, משרד הביטחון, חיל הים ודעת הקהל, למה לא קמה זעקה ע''י כולנו למצוקות והשפלה שנדרשים לוחמים אלו לעבור והפעם לא בשדה הקרב.

    IP: 77.127.248.46דווח על תגובה זו

  • 69.

    אך אפשר להכריז בטלויזי ה .שהקישון משוקם .מדוע תעלת הפוארה שמזינה את

    פקק תנועה , 22/12/08 09:31

    הקישון .ליד כביש חיפה עכו .מול בתי הזיקוק .עדין מזוהמת. ורואים זאת על פי המצב. של שולי קו החוף. של תעלת הביוב הזו .וצבא המים והאדמה שבמקום .הצבע של המים חום כהה. וצבע האדמה הספוגה ברעלים וזיהום שונה. בצבע שחור. ומה אם חלקו הצפוני של הקישון. שזורם במאונח לבתי הזיקוק מצידו השני של הכביש . ושמימיו מסרחים ומדיפים. בכול יום ריח אחר .וצבע המים כצבע הביוב .בואכה הגשר. שמול בתי הזיקוק. והמיפעלים הכימיקלים. שנימצאים בצידה השני. של תעלת הביוב הזו. שהנקרת קישון .ושמתיחברת בנקודה זו לתעלת הביוב המישנית שניקראת פוארה .ושמגיע עד לקיבוף עין המיפרץ ושם זה נישפך לנעמן שנישפך לחוף הים ליד מלון התמרים שליד אזור התעשיה של עכו .ניתן ליראות את הזיהום הקשה. הזה. ממעוף הציפור. בעזרת מטוס .ואת ההבדלים בצבע המים. של הנעמן המזהם . שנעים בין ירוק. כחול. ושחור . שנישפך לים בנקודת השפך .הזו .

    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

  • 68.

    אך אפשר להכריז בטלויזי ה .שהקישון משוקם .מדוע תעלת הפוארה שמזינה את

    פקק תנועה , 22/12/08 09:31

    הקישון .ליד כביש חיפה עכו .מול בתי הזיקוק .עדין מזוהמת. ורואים זאת על פי המצב. של שולי קו החוף. של תעלת הביוב הזו .וצבא המים והאדמה שבמקום .הצבע של המים חום כהה. וצבע האדמה הספוגה ברעלים וזיהום שונה. בצבע שחור. ומה אם חלקו הצפוני של הקישון. שזורם במאונח לבתי הזיקוק מצידו השני של הכביש . ושמימיו מסרחים ומדיפים. בכול יום ריח אחר .וצבע המים כצבע הביוב .בואכה הגשר. שמול בתי הזיקוק. והמיפעלים הכימיקלים. שנימצאים בצידה השני. של תעלת הביוב הזו. שהנקרת קישון .ושמתיחברת בנקודה זו לתעלת הביוב המישנית שניקראת פוארה .ושמגיע עד לקיבוף עין המיפרץ ושם זה נישפך לנעמן שנישפך לחוף הים ליד מלון התמרים שליד אזור התעשיה של עכו .ניתן ליראות את הזיהום הקשה. הזה. ממעוף הציפור. בעזרת מטוס .ואת ההבדלים בצבע המים. של הנעמן המזהם . שנעים בין ירוק. כחול. ושחור . שנישפך לים בנקודת השפך .הזו .

    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

  • 67.

    ואתם אנשים יקרים תמשיכו להצביע לקדימה, לעבודה ולליכוד

    מגיע לנו משהו ערכי יותר. שמואל, 21/12/08 20:58

    אתם יושבים ומקטרים אבל תמשיכו להצביע לאותו שלטון רקוב בתחפושת שונה. עבודה, קדימה וליכוד מי שמצביע להם שידע שיש לו חלק בכפיות הטובה המתמשכת.צריך להעניש את אותם גורמים ששלטו במדינה בשנים האחרונות ולא פתרו את בעייתם של טובי בחורנו. אין זה פלא שאחוזי הגיוס הולכים וקטנים. אותם כפויי טובה שבחרתם בהם עם מצע אחד וקיבלתם מצע אחר.רבין ז''ל שרון ואולמרט. אותם כפויי טובה כלפי אנשי צד''ל, אותם כפויי טובה כלפי המשת''פניקים שעזרו למדינה והמדינה הפקירה את חייהם. חלקם הגדול כבר נרצחו. אותם כפויי טובה ששלחו את ''מלח הארץ'' ליהודה שומרון וחבל עזה והיום הופכים אותם לאוייבי המדינה.(אחוז השוטרים ביחס לאוכלוסיה לא פרופורציוני, השב''כ מתנכל להם. הצבא יורה אש חיה עליהם כפי שאירע בהפגנה בקדומים ביום שפינו את בית המריבה/השלום.וזו רשימה חלקית.)
    נמאס מהשלטון הזה מגיע לנו משהו הרבה יותר ערכי ומוסרי.
    תחשבו על כך!

    IP: 79.179.151.141דווח על תגובה זו

  • 66.

    וגם אלו שלא צלולו במימיי הקישון. נימצאים באותה הסכנה .

    פקק תנועה , 21/12/08 11:36

    הם שוחים .ונושמים .ומהלכים .בתוך אותו הרכב אמבטיה כימי מסוכן.. אבל בחוץ ביבשה .ונושמים את ההרכב הכימי. המזעזע הזה. בכול דקה .שעה .ושניה. ביממה .כבר עשרות שנים .

    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

  • 65.

    להצביע ליכוד - כי צריך לנהל מדינה !!!

    שלמה מאור , 21/12/08 09:01

    הסכם הרגיעה הוא הסכם כניעה על גבו של החייל גילעד שליט ועל גבם של תושבי שדרות ואשקלון. התפקוד של השרים ברק וליבני לקוי ואין הם ראויים לתפקיד ראש ממשלה בישראל. בבחירות נצביע ליכוד כי צריך לנהל מדינה !!! להצביע ליכוד !!!

    IP: 84.109.130.50דווח על תגובה זו

    • מה זה קשור, אופורטוניסט שכמוך? (ל''ת)

      לוחם, 21/12/08 10:17


      IP: 77.126.196.141 דווח על תגובה זו

      • זה קשור כי צריך מנהיג כמו ביבי לתת מענה לבעיות המדינה

        מעריץ לוחמי השייטת ומתפלל לרפואתם, 21/12/08 11:48

        הנהגה חדשה ורצינית כמו בני בגין וביבי יחזירו את השפיות למדינה ובין השאר את ההתייחסות הנכונה ללוחמיה ולציונים. אהוד ברח לא יכול להיות שר בטחון אחרי כל המחדלים שלו וכמובן לא ציפורה ששותפה עם אולמרט מופז וברק במחדלי מלחמת לבנון וההתנתקות הפושעת. ושוב החלמה מהירה ובריאות טובה עד 120 לכל הלוחמים החולים.

        IP: 213.151.61.100 דווח על תגובה זו

  • 64.

    מדינה שנוטשת את מייטב לוחמיה

    עוזי בן צבי, 21/12/08 07:37

    משום מה אותי זה ממש לא מפתיע, ממש לא, המדינה שלנו שמפקירה את עוטף עזה, שהפקירה את תושבי הגליל לקטיושות, מדוע ולמה שתיקח אחריות על ''נפגעי הקישון'', אגב, אינני סבור שהנשואים לתביעה הם המפעלים, הנשוא לתביעה הוא צה''ל, איש לא הכריח את צה''ל לבצע צלילות בנחל הקישון, ממש לא, המפעלים המזהמים צריכים לשלם על זיהום הסביבה, צה''ל ומדינת ישראל צריכים לשלם והרבה, על ההפקרות שבמשלוח טובי הבנים לשחות בברכה של רעל, אם צה''ל לא טרח לבדוק את המים, אז, אז שישלם, תרצה המדינה להכנס לקרב מול הפרקליטים של המפעלים, חיילים מגישים תביעה מול מי ששלח אותם, וזה צה''ל, כול המשפט הזה הוא בזיון אחד גדול, ומשגר מסר לחיילינו איזה מין צבא יש לנו.
    עוזי

    IP: 79.178.117.240דווח על תגובה זו

    • מדינה שבורחת מלבנון ומגרשת יהודים מגוש קטיףמפקירה גם לוחמיה

      מגורש מגוש קטיף שלקה בליבו ואיבד פרנסתו, 21/12/08 12:56

      אל תתחיל את המחדלים מעוטף עזה - זכור את הבסיס והגורם אם לא למען האמת אז בשביל ההגינות - הבריחה של ברק מלבנון תוך השארת נשק, טנקים וציוד סודי והפקרת הצפון ולאחריה הבריחה וההתנתקות מגוש קטיף לאחר הפקרת תושביה לפני כן לקסאמים ואח''כ לקראוונים הם המובילים למחדלי הממשלה במלחמת לבנון, בהתייחסות ללוחמים וכן מה שקורה כיוםץ אז בבקשה אל תתחיל מעוטף עזה כיום שאני מסכים איתך כמובן שיש כאן מחדל איום, תתייחס קודם לעבר שציינתי בפניך. רפואה שלימה לכל הלוחמי החולים.

      IP: 213.151.61.100 דווח על תגובה זו

  • 63.

    איזו בושה, ברק אולי תוציא את האצבע מהתחת ותדאג ללוחמים אולו ואחרים? (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 21/12/08 06:28


    IP: 99.238.30.226דווח על תגובה זו

  • 62.

    סערה בחוץ ובתוך ליבי - הסיפורים האלו מזוויעים. הפושעים- לכלא!

    שממית, 21/12/08 03:34

    הלוואי וניתו היה לסגור המפעלים ואת ראשיהם לכלא
    מזהמי הנחלים באשר הם - שחייכם יהיו אסון מתמשך

    IP: 24.16.42.168דווח על תגובה זו

  • 61.

    זה מה שמקבלים כשחלאות כמו אולמרט, בר-און ואהוד ברח

    מזרחן, 21/12/08 02:28

    מנהלים את המדינה.

    IP: 76.124.156.29דווח על תגובה זו

  • 60.

    אולי בג''צ נגד המדינה,משרד הבטחון שנוטש את חייליו והמפעלים יביאו לשינוי (ל''ת)

    לחידוד האירוניה בוגר צה''ל - בג''צ, 21/12/08 01:36


    IP: 89.139.51.14דווח על תגובה זו

  • 59.

    עורכי דין יקרים: הריאליטי הבא כבר בדרך

    בוגר צה''ל, 21/12/08 01:33

    בוא תשפיל חייל ותזכה במליון ש''ח...
    הרי זה מה שהם עושים שם במשפט.
    או אולי:
    השרדות, מי שיצליח לחיות מאה ימים מתחת למים (בקישון כמובן) ויכניס יותר משישה מליון SMS-ים יקבל מעשר מהמסרונים. שווה לא ?

    מדינת ישראל פשטה את הערכים/הרגל/הנשמה את השכל היא לא איבדה אף פעם לא היה לה. הון ושלטון זה כבר לא כותרת ממזמן זו סדרת הריאליטי שאנו חיים בה יום-יום.
    עצוב!

    IP: 89.139.51.14דווח על תגובה זו

    • תודה

      הרצל אלוני, 21/12/08 17:41

      אני מודת לכו מי שקרא את הכתבה וטרח להתייחס לגושא! תודה מעומק הלב !!!

      IP: 79.178.107.247 דווח על תגובה זו

  • 58.

    מדינה מחורבנת

    שגיא, 21/12/08 01:33

    האנשים האלה הם גיבורי ישראל, אבל היום במדינה זה רק פוליטיקה וכסף,משרד הביטחון זה ביזיון, המפעלים זה גועל נפש ואני בטוח שעורכי הדין הם חבורה של מישתמטים.ניגמרו הערכים. ללוחמים תיהיו חזקים ,המדינה לא שווה אותכם. רק בריאות

    IP: 213.8.44.10דווח על תגובה זו

  • 57.

    רפואה שלימה והחלמה מהירה לכל אחי הלוחמים היקרים מאוד

    קצין בכיר במיל, 20/12/08 23:51

    וכל העוסקים בצרכי ציבור באמונה - הקדוש ברוך הוא ישלם שכרם ויסיר מהם כל מחלה וירפא לכל גופם וישלח ברכה והצלחה בכל מעשי ידיהם. ואנו כלל ישראל מוקירים להם טובה ורוצים לסייע בכל אשר נוכל, לרפאם ולהשאירם בריאים ושלמים בחיים.

    IP: 213.151.47.145דווח על תגובה זו

    • על מה אתה מדבר ???? (ל''ת)

      משה סוריאנו, 21/12/08 00:13


      IP: 79.178.241.170 דווח על תגובה זו

  • 56.

    יש דבר יותר עצוב בסיפור - כנסו לקרוא

    החברה החילונית מתפוררת מערכים, 20/12/08 23:04

    הדבר הכי עצוב בסיפור הזה הוא שעל כתבה של איזה איש שקוראים לו בובליל היו מעל 1300 תגובות - ואילו על גיבורים אמיתיים שמסרו את נפשם על הגנה על בני עמם בקושי 50 תגובות.

    אותי זה מעציב.

    IP: 79.181.128.85דווח על תגובה זו

  • 55.

    מהמצטייר מהכתבה

    משה פישר, 20/12/08 22:59

    לדעתי, שעורכי הדין לא עשו את תפקידם כעורכי דין, אלא כאוכלי נבלות. עולה התמונה שמדובר באנשים רעים, ואם יש להם שמץ של מצפון שלא יגנו על המפעלים.

    IP: 82.166.182.76דווח על תגובה זו

  • 54.

    Health effects

    Dr. Jacob Paz, 20/12/08 22:44

    Reply:

    One of the proplems is expsure to mixtures of chmicals which can caouse a Synergistic reaction and increase the cancer risk for example Nickel and chromium. found in Kisone river

    IP: 131.216.163.226דווח על תגובה זו

  • 53.

    שיטת השקשוקה פועלת פה במרץ

    עמליה, 20/12/08 22:37

    אני מבקשת שלא תסננו את תגובתי; היא חשובה ומשקפת; נא לא להצטרף לשיטה.
    מה שעושים לחיילי השייטת, שצללו בקישון המזוהם, וכעת מנסים להוכיח להם, שמחלותיהם לא קשורות בזהום הנורא של הקישון, קשור
    בתכתיבים של בעלי המפעלים, שממשיכים לזהם את
    הקישון, כאילו אין מחר. הם אלה שמממנים את סוללות עורכי הדיןץ נראה שהמדינה חנוקה וטבועה בידי בעלי ההון שמזהמים את המים, מזהמים את האויר, ובונים וסוגרים את הנוף לטובת מיזמים קבלניים, שהם בכיה לדורי דורות.
    אז כן, גם כאן, כשחיילי השייטת משלמים את החשבון,גם אז אין לבעלי ההון שום סנטימנטים
    מלבד הרצון להוכיח, שזה בסדר שמזהמים את הקישון.
    אז אנה אנו באים בארץ הזאת?

    IP: 89.139.121.29דווח על תגובה זו

  • 52.

    הפקרת לוחמים בקרב על החיים

    יוסי צ., 20/12/08 22:29

    אם משרד הבטחון בא בידים נקיות, יואיל נא להעביר את החקירה לאנשי מקצוע מחוץ לישראל.
    פסיקתם תיהיה מחייבת. אני משוכנע שבכך תיסתיים פרשה מכוערת זו, מהר ובצורה עינינית.

    IP: 79.180.101.67דווח על תגובה זו

  • 51.

    עו''ד ניר קהת - תתבייש

    בן מחזור, 20/12/08 22:26

    עצוב לראות לאן הידרדרת

    IP: 121.73.142.148דווח על תגובה זו

  • 50.

    הצבא לא ''סופר'' את חייליו. זו גם הסיבה שלא מטפלים כמו שצריך בעזה

    סדום תחתית, 20/12/08 22:20

    כיצד ניתן לשלוח את הילדים שלנו לצבא כזה?לממשלה לא איכפת להכנס ולצאת מעזה תוך תשלום בחיי אדם.את המחבלים שיעצרו היום תוך סיכון חיי אדם ולעיתים פגיעות בנפש, ישחררו מחר במסגרת עסקה מפוקפקת או סתם לרגל איזה חג מוסלמי- רק לא לטפל טיפול יסודי באויב. לא אכפת לה מתושבי הדרום, לא אכפת לה מאנשי גוש קטיף המסתובבים עדיין ללא מענה הולם רובם ללא בתים וללא עבודה. את כל העוצמות היא תשקיע בפינוי איזה בית מסכן בקרית ארבע שנקנה בכסף מלא... שם הם נחושים, שומרי חוק ו''מוסריים''. עשרות אלפי בתים בלתי חוקיים נבנו במדינת ישראל אבל הם ''במסגרת החוק'', ייטפלו לקראוונים המסכנים והמטים ליפול במאחזים ביהודה ושומרון.ומי יעשה את העבודה המלוכלכת הזו? ניחשתם נכון - הילדים שלנו שצריכים לריב עם הילדים במאחזים.
    תנו לצה''ל לנצח במלחמה באוייב ותנו גיבוי לחייליו ולפצועיו פנקו אותם כי מגיע להם.

    IP: 79.179.151.141דווח על תגובה זו

  • 49.

    ממשלת קדימה היא הסמל לכל הציני רע נצלני ופלילי במדינת ישראל (ל''ת)

    כשנפטר ממנה אולי נחזור לנשום..., 20/12/08 21:46


    IP: 89.139.123.240דווח על תגובה זו

  • 48.

    ועדת החקירה הוכיחה שאין קשר בין הקישון לסרטן (ל''ת)

    חיים, 20/12/08 21:44


    IP: 93.173.110.147דווח על תגובה זו

    • הועדה הוכיחה שיש קשר

      אוהבת ומעריכה אותכם ש/13, 20/12/08 22:42

      ולמרות נסיונותיה להשפיל את הלוחמים אוהבי המדינה. בנינו הטובים ביותר, בשאלות האם אתה נגד המדינה? כמה סיגריות עישנת? או האם שתית אלכוהול? וכו'

      העובדה היא שבנינו ואבותינו חברינו ואחינו בקיצור הטובים ביותר סובלים מסרטן באחוזים גדולים מאוד ביחס לציבור.

      העובדה היא שהמים בקישון אסורים אפילו היום שנים אחרי לצלילה או שחיה, שלא לדבר על הבוץ המסרטן שכולם נגעו בו.

      העובדה היא שאפילו במהלך ועדות החקירה צוותים בעיקר של ילת''ם המשיכו לצלול במים ובבוץ המזוהמים. אומנם בחליפות יבשות אבל מי שבא במגע עם הציוד נמצא היום בסכנה.

      ועדין הטובים ביותר מבנינו מוכנים מתנדבים ורוצים להגיע לשייטת.

      שיכירו בכם ובתרומתכם העצומה למדינה. ביכולכם להילחם במלחמה שלא רבים הסכימו ורצו להילחם בה.
      וכמובן רק בריאות לכם ולמשפחתכם.

      IP: 89.138.71.174 דווח על תגובה זו

      • הועדה הוכיחה שיש קשר למרות הסכינים שמפקדי השייטת נעצו בגב הלוחמים

        משה, 20/12/08 23:41

        למשל גלינקה שבהתחלה לפחות טען שאין קשר

        IP: 89.138.71.174 דווח על תגובה זו

  • 47.

    בושה וזעזוע ורוע לשמו (ל''ת)

    רינה, 20/12/08 21:05


    IP: 217.132.108.161דווח על תגובה זו

  • 46.

    ארץ אוכלת יושביה...צר לי אבל אט אט אני מתחיל להבין את המשטמתים (ל''ת)

    יהודי שפוי, 20/12/08 20:57


    IP: 85.250.185.15דווח על תגובה זו

  • 45.

    מקצוע עריכת הדין

    י ל ד , 20/12/08 20:50

    ככל שאני מתבונן בעבודת עורכי הדין בישראל,
    אני לא יכול להמנע מהמחשבה, שכמה מהם,
    הורידו את מקצוע עריכת הדין, לשפל המדרגה.

    הפיכת מי שמופיע במשפט לשקרן ורמאי,
    מול שופט אדיש או מחייך, שלא מתערב,
    רק מחזק את דעתי.

    אני מאד מקווה שאני טועה.
    סבא אומר שאני טועה, כי כילד צעיר,
    אני מחפש בישראל את הצדק, ואת המדינה
    הלוקחת אחריות על חיליה וגורלם.

    ואם סבא אומר. אז לצערי הפעם טעיתי.
    סבא הוא איש חכם, משכיל ןמעמיק חשוב,
    למרות גילו המופלג.

    IP: 77.126.126.193דווח על תגובה זו

  • 44.

    גיבורי ישראל של הקישון

    מני מרעננה, 20/12/08 20:34

    עצוב שכך הם פני הדברים
    זה אנחנו
    נותנים הכל למדינה ובסוף אנו עומדים ומצטדקים על זה שהיינו טפשים ואף אחד לא עושה כלום והשיירה עוברת.
    רפואה שלמה לכם גיבורים וכל מילה מיותרת

    IP: 79.182.250.3דווח על תגובה זו

  • 43.

    בוודאי שמכירים בפגיעה נפשית בחולה, ואף בקרוביו !

    פסיכיאטר בכיר, 20/12/08 20:24

    בארץ קיימות כעניין שבשיגרה פסיקות רבות בענייני נזיקין, אשר כוללות פיצוי כספי גבוה בעבור פגיעה נפשית אשר נוצרה כתוצאה ממחלה גופנית או מגבלה גופנית קשה, ואף לקרוב, אשר יוכח שסובל נפשית קשה גם הוא מעניין זה.
    ממש לא נכון שצריך להתאשפז בגהה או משהו דומה לכך לצורך זה.
    בברכת בריאות ! ובהצלחה בתביעה לשיפור איכות חייכם, ובני משפחותיכם.
    בתודה, הערכה, והערצה על תרומתכם לביטחון !

    IP: 84.94.85.109דווח על תגובה זו

  • 42.

    איחולי בריאות ללוחמים שחירפו את נפשם למעננו

    קובי, 20/12/08 19:51

    מדינת ישראל אולי לא מעריצה אתכם, אבל אני כן!

    IP: 217.132.212.138דווח על תגובה זו

    • אני חושבת שהאיחולים האלה לא יעזרו הם תקועים עם המחלות (ל''ת)

      האלה לכל החיים!, 20/12/08 20:53


      IP: 81.233.156.86 דווח על תגובה זו

      • זה פולקלור מקומי

        פינטו, 21/12/08 02:25

        כמו גם הרבה תירגולות בצבא ,שחוץ מפולקלור, או אולי ריטואל,אין בהם תועלת.

        IP: 89.139.94.63 דווח על תגובה זו

  • 41.

    למה צהל לא מייצג אותם? בושה לישראל שככה היא

    מתיחסת ללוחמים, 20/12/08 19:49

    שלה....
    ולמפעלים,לבעליהם ולעורכי דין ,אני לא יודעת איך אתם ישנים בלילות.....איזה מצפון יש לכם?
    איפה הערכים הבסיסים של ואהבת לרעך כמוך?
    איפה החמלה?
    איפה להבדיל בין טוב ורע.....
    לאן הערכים האלה נעלמו?
    בהצלחה ללוחמים, מקווה שתזכו במשפט ובהרבה כסף.....בדבר הכי חשוב ניצחתם.......את דעת הקהל הערתם והצלתם הרבה לוחמים ואזרחים.
    תודה לכם על האומץ.

    IP: 76.172.150.113דווח על תגובה זו

  • 40.

    כל המדינה צריכה לסרב היום פקודה.

    אביתר, 20/12/08 19:33

    המובחרים אוכלים אותה והמושחתים עושים חיל.

    IP: 77.127.5.238דווח על תגובה זו

  • 39.

    בושה לשלטון החוק במדינת ישראל

    דש, 20/12/08 18:56

    ניצלו את התמימות של ישראלים שחשבו שהמדינה זה מקום מקלט לעם היהודי ואחרי מחנות רכוז משרפות ותאי גזים יש לתרום שלא יקרה שנית הנה התשובה
    בכל זאת ישנם חלקים מתושבי ישראל שמצדיעים לכם לוחמים ותודה עבור התרומה
    בעלי המניות של החברות המזהמות שסחרו עורכי דין לפגועה בכם לא יהנו מלילה מנוחה

    IP: 192.118.11.112דווח על תגובה זו

  • 38.

    המדינה מפקירה כל אזרח שלשם הגנתו נדרשת המדינה לשלם. (ל''ת)

    רמי, 20/12/08 18:46


    IP: 89.0.176.222דווח על תגובה זו

  • 37.

    המדינה מפקירה כל אזרח שלשם הגנתו נדרשת המדינה לשלם. (ל''ת)

    רמי, 20/12/08 18:46


    IP: 89.0.176.222דווח על תגובה זו

  • 36.

    בושה וחרפה לצה''ל

    אברי, 20/12/08 18:44

    הזניח והפקיר את טובי לוחמיו בעוד קציני הקבע עטים על הרכבים החדשים. לצה''ל יש מדיניות ''חיסכון'' מכוונת כאשר מדובר בפצועים שהוא מייצר. מניסיון אישי.

    IP: 89.0.6.207דווח על תגובה זו

  • 35.

    במדינה שהאלילים שלה הם נתניהו, אלפרון, אברג'ל ובובליל... (ל''ת)

    תרשו לי להוסיף, 20/12/08 18:41


    IP: 79.182.146.215דווח על תגובה זו

    • אתה יכול להוסיף את ברק וגיבורי ה'מטבחון'.

      חוזה בכוכבים, 20/12/08 20:32

      לא רק גיבורי התרבות בעוכרינו, גם כוכבי הפוליטיקה אינם מפגרים אחריהם.

      IP: 85.250.232.245 דווח על תגובה זו

  • 34.

    מדינת ישראל וממשלתה עושה רק לפגוע בישראלים ויהודים בעולם (ל''ת)

    משלם מיסים, 20/12/08 18:29


    IP: 74.229.27.175דווח על תגובה זו

  • 33.

    אני מתבייש איך שהמדינה מתיחסת ללוחמיה...השמאל מרסק כל חלקה טובה (ל''ת)

    הרצל, 20/12/08 18:20


    IP: 77.127.95.222דווח על תגובה זו

    • מה הקשר?

      שמאל, 20/12/08 19:02

      מה הקשר
      לידיעתך רוב הלוחמים הם ממהתישבות העובדת
      מה שקרוי בפיך שמאל

      IP: 77.125.99.31 דווח על תגובה זו

      • אין שום קשר, בדיוק כמו שאין כזה דבר כמו לוחם ליכודניק. (ל''ת)

        לא להתרגש, 20/12/08 19:58


        IP: 79.182.146.215 דווח על תגובה זו

  • 32.

    אתם טועים- יש חלק גדול בעם הזה שמתבייש ובוכה איתכם ועליכם

    לא יודעים לאן להוליך את הבושה, 20/12/08 18:05

    נכון שיותר ויותר יש פה אוכלוסיה שמנותקת - עולים חדשים,חרדים,חלק מערבים ורבים אוכלי חינם משתמטים אחרים, א ב ל , עדיין הרוב היהודי שחי פה אוכל את הלב על הסבל שלכם ועל אי הצדק שנעשה לכם ולמשפחות. מצידי שיקחו את כל הקצבאות שנותנים לתלמידי הישיבה הבטלנים לא ציוניים ויתנו לכם. מספיק חד חדשיים של הקצבאות שלכם וזה יעזור לכם או למשפחות שלכם. לא יפצה אתכם אבל יסייע.
    מאחלת לכולכם בריאות טובה ככל האפשר.
    אוהבים אתכם!

    IP: 85.250.36.253דווח על תגובה זו

    • אל תדבר בשם החרדים, חוצפן! (ל''ת)

      חרדי גאה, 20/12/08 19:32


      IP: 85.250.232.245 דווח על תגובה זו

      • *** חרדי גאה ? חשבתי שזה אסור לפי ההלכה .... (ל''ת)

        האגזוז, 20/12/08 19:53


        IP: 85.250.211.40 דווח על תגובה זו

        • אגזוז הוא גוף מתכתי חלול, פולט עשן, ומרעיש. (ל''ת)

          א, 20/12/08 21:00


          IP: 85.250.232.245 דווח על תגובה זו

          • הוא גם מקום בחלקו האחורי של החרדי הגאה .... (ל''ת)

            האגזוז, 20/12/08 22:26


            IP: 85.250.211.40 דווח על תגובה זו

  • 31.

    צה''ל...צבא הסרטן לישראל... מצטער אבל זאת האמת לנוכח הכתבה... (ל''ת)

    דודי, 20/12/08 18:03


    IP: 84.108.206.236דווח על תגובה זו

  • 30.

    דיסקוס ללוחמים

    בעוד 10 שנים, 20/12/08 18:01

    הלהיט החדש היום, ההעמסת כל הציוד על החייל.
    בעוד 10 שנים פריצות דיסק
    חראם על הילדים

    IP: 89.138.120.254דווח על תגובה זו

    • יתכן ואתה צודק,

      שאול, 21/12/08 02:20

      אך בתרבות הממשל/הניהול הקימת, כאילו לא אמרת כלום.
      ראוי היה כי היה מדור קבוע בעיתון/במשרד ממשלתי,המזמין להשמיע השגות בדבר פגיעה בבריאות הקימת בצבא,
      אני משתוקק לפתוח הרשימה,
      אך כאמור, איננו חותרים באמת לבריאות האזרחים,
      ולכן מה שהיה הוא שיהיה.

      IP: 89.139.94.63 דווח על תגובה זו

  • 29.

    התיחסות מערכת השלטון ללוחמים =לצלילה בקישון המזוהם!

    יעקב, 20/12/08 17:56

    ''תדע כל אם עבריה''אינו משפט נכון. עדיף שלא תדע!

    IP: 89.138.169.166דווח על תגובה זו

  • 28.

    *** שני סוגים של יהודים. פרטים בפנים ***

    האנטרפולוג, 20/12/08 17:42

    נא לא לצנזר. לפעמים האמת חשובה יותר מפוליטיקלי קורקט, והכללות נכונות סטטיסטית לרוב.

    יש שני סוגים של יהודים:

    הסוג האחד: לוחמים אמיצים וגיבורים, כמו לוחמי השייטת, והאנשים שהקימו את המדינה, פעלו לביטחונה, וחשבו על יותר מכסף.

    הסוג השני: פרזיטים, טפילים, עורכי דין, שופטי בגץ, חרדים, סוכני ביטוח, ושאר עלובי נפש.

    לצערנו,נראה שלמרבה הצער, אחוז הסוג השני בקרב עמנו גבוה יותר מאשר בשאר העמים, ולכן בממוצע אנחנו נחשבים לעם תחמן ותאב בצע, שיזרוק לזבל את גיבוריו בהזדמנות הראשונה או השניה.

    ממה הדבר נובע ? לדעתי,אלפיים שנות גלות שכללו השרדות באמצעות תכמנות (לא הייתה ברירה) גרמו לעודף התפלפלויות, החוכמולוגיה על חשבון ארציות, יושר וערכים.

    אני לא בטוח לגבי דיוק הנתונים, ובוודאי לא לגבי הסיבות להם, אבל זה מה שאני חושב ומרגיש, ואין לי ספק שרבים וטובים חושבים ומרגישים את אותו דבר.

    נקווה שנשתפר !

    IP: 85.250.211.40דווח על תגובה זו

    • אתה שייך לסוג השני (ל''ת)

      כל הפוסל במומו פוסל, 20/12/08 19:36


      IP: 85.250.232.245 דווח על תגובה זו

      • לפי השימוש בציטוט במקום נימוק אתה חרדי, ולכן אתה שייך לסוג השני ... (ל''ת)

        האנטרופולוג, 20/12/08 19:52


        IP: 85.250.211.40 דווח על תגובה זו

        • הציטוט הוא נימוק (ל''ת)

          למקרה שלא הבנת, 20/12/08 20:33


          IP: 85.250.232.245 דווח על תגובה זו

          • **** נכון, ציטוט הוא במקום נימוק אצל אנשים מהסוג השני ****** (ל''ת)

            האנטרופולוג, 20/12/08 22:24


            IP: 85.250.211.40 דווח על תגובה זו

  • 27.

    *** שני סוגים של יהודים. פרטים בפנים ***

    האנטרפולוג, 20/12/08 17:42

    נא לא לצנזר. לפעמים האמת חשובה יותר מפוליטיקלי קורקט, והכללות נכונות סטטיסטית לרוב.

    יש שני סוגים של יהודים:

    הסוג האחד: לוחמים אמיצים וגיבורים, כמו לוחמי השייטת, והאנשים שהקימו את המדינה, פעלו לביטחונה, וחשבו על יותר מכסף.

    הסוג השני: פרזיטים, טפילים, עורכי דין, שופטי בגץ, חרדים, סוכני ביטוח, ושאר עלובי נפש.

    לצערנו,נראה שלמרבה הצער, אחוז הסוג השני בקרב עמנו גבוה יותר מאשר בשאר העמים, ולכן בממוצע אנחנו נחשבים לעם תחמן ותאב בצע, שיזרוק לזבל את גיבוריו בהזדמנות הראשונה או השניה.

    ממה הדבר נובע ? לדעתי,אלפיים שנות גלות שכללו השרדות באמצעות תכמנות (לא הייתה ברירה) גרמו לעודף התפלפלויות, החוכמולוגיה על חשבון ארציות, יושר וערכים.

    אני לא בטוח לגבי דיוק הנתונים, ובוודאי לא לגבי הסיבות להם, אבל זה מה שאני חושב ומרגיש, ואין לי ספק שרבים וטובים חושבים ומרגישים את אותו דבר.

    נקווה שנשתפר !

    IP: 85.250.211.40דווח על תגובה זו

    • אתה שייך לסוג השני (ל''ת)

      כל הפוסל במומו פוסל, 20/12/08 19:35


      IP: 85.250.232.245 דווח על תגובה זו

  • 26.

    *** שני סוגים של יהודים. פרטים בפנים ***

    האנטרפולוג, 20/12/08 17:41

    נא לא לצנזר. לפעמים האמת חשובה יותר מפוליטיקלי קורקט, והכללות נכונות סטטיסטית לרוב.

    יש שני סוגים של יהודים:

    הסוג האחד: לוחמים אמיצים וגיבורים, כמו לוחמי השייטת, והאנשים שהקימו את המדינה, פעלו לביטחונה, וחשבו על יותר מכסף.

    הסוג השני: פרזיטים, טפילים, עורכי דין, שופטי בגץ, חרדים, סוכני ביטוח, ושאר עלובי נפש.

    לצערנו,נראה שלמרבה הצער, אחוז הסוג השני בקרב עמנו גבוה יותר מאשר בשאר העמים, ולכן בממוצע אנחנו נחשבים לעם תחמן ותאב בצע, שיזרוק לזבל את גיבוריו בהזדמנות הראשונה או השניה.

    ממה הדבר נובע ? לדעתי,אלפיים שנות גלות שכללו השרדות באמצעות תכמנות (לא הייתה ברירה) גרמו לעודף התפלפלויות, החוכמולוגיה על חשבון ארציות, יושר וערכים.

    אני לא בטוח לגבי דיוק הנתונים, ובוודאי לא לגבי הסיבות להם, אבל זה מה שאני חושב ומרגיש, ואין לי ספק שרבים וטובים חושבים ומרגישים את אותו דבר.

    נקווה שנשתפר !

    IP: 85.250.211.40דווח על תגובה זו

    • אתה שייך לסוג השני (ל''ת)

      כל הפוסל במומו פוסל, 20/12/08 19:34


      IP: 85.250.232.245 דווח על תגובה זו

  • 25.

    במקום לתת קיצבת ילדים למאות אלפי ערבים ובדואים יש לתת אותו לגיבורים

    אריה, 20/12/08 17:39

    ששרתו באמונה את המדינה ונפגעו..אוי לה למדינה שמתנערת מבניה שתנתנו את נפשם וגופם להגנתה..אין פלא שכח הופקרו גלעד שליט..רון ארד..ושאר נעדרי צהל...

    IP: 87.144.63.148דווח על תגובה זו

    • יש למדינה המון כסף לשטויות..

      אזרח, 20/12/08 19:37

      חייבים לפצות את הגיבורים שנתנו את היקר להם למען המדינה

      IP: 85.250.232.245 דווח על תגובה זו

  • 24.

    כשאני שלחתי לכם טוקבק

    הנ, 20/12/08 17:34

    ובה פרטתי את החומרים הרעלים כולל , כן, חומרים ראדיאקטביים כמו אורניום צנזרתם אותי.. המפעלים האילו פושעים ובתקווה שחיפה כמכלים לא יחזור אחרי החופשה

    IP: 84.108.255.242דווח על תגובה זו

    • איפה אפשר לראות פירוט החומרים הרעלים? (ל''ת)

      אריה, 21/12/08 01:41


      IP: 85.250.163.132 דווח על תגובה זו

  • 23.

    אולמרט! רגע לפני שאתה עוזב, תן להם 200.000 מיליון שתיהיה קופה!

    סוף הדרך נותנים לש''ס אויב העם? נותנים לערבים ק, 20/12/08 17:23

    אולמרט אתה תשלם להם, זו חובה של כול המדינה, ואין אחד בעם שיסרב לתשלום!
    קרן של מאתיים מיליון זה כסף קטן להכי טובים שיש!!!!!!!

    IP: 84.228.162.64דווח על תגובה זו

    • לאחר קריאת הכתבה הזו אני מצדיק את המשתמטים

      לא משתמט, 20/12/08 19:50

      חוש הצדק הטבעי מצדיק נערים שמשתמטים מגיוס למדינה המתחמקת מאחריותה לאנשים שתרמו את היקר להם למענה.

      זה עוד נדבך בהתחמקות משחרור החייל משבי החמאס.

      IP: 85.250.232.245 דווח על תגובה זו

  • 22.

    ישראל לא קיימת יותר. ומי שמשרת אותה הוא אדיוט שלא ברא השטן. (ל''ת)

    דוד, 20/12/08 17:18


    IP: 132.64.32.232דווח על תגובה זו

  • 21.

    ארץ אוכלת יושביה

    י. שלום, 20/12/08 17:11

    מדינה מוקפת אויבים. כמה אלפי גיבורים מגינים בגופם על המושחתים בצמרת ההון והשלטון ואלפי עורכי הדין הערפדיים שהם משלחים בגיבורי ישראל ובכולנו כדי שנמשיך לתת להם לשחק עם העתיד שלנו

    IP: 77.126.229.213דווח על תגובה זו

  • 20.

    כמה דברים שכל המתלהמים כאן חייבים להבין

    רופא, 20/12/08 16:58

    זה לא מאוד פופוליסטי לומר את מה שיש לי לומר, אבל בכל זאת:
    1. אחד מכל שלושה אנשים יחלה בסרטן. בכל מקום שאנחנו נמצאים, בכל דבר שאנו עושים, יש חומרים מסרטנים. זה בהחלט יתכן וסביר שחלק מחולי השייטת, או אולי רובם, חלו בשל החשיפה לחומרים בקישון, אך חלק מהם או אפילו רובם, יתכן שחלו בשל סיבות אחרות. צריך להתייחס לכל מקרה לגופו, למשל כאשר מדובר בסרטן נדיר שמופיע בדרך כלל אצל אנשים מאוד מבוגרים ופתאום יש אותו לשלושה חולים בני 45 מהשייטת, הרי שהקשר ברור. במקרים אחרים, ממש לא, וקשה מאוד לשייך את זה לקישון. כאשר אדם מעשן 20 שנה, חולה בסרטן ריאות ואח''כ תובע את המפעלים, זה לא רציני וגורם נזק לאלה שבאמת חלו בגלל החשיפה לקישון.
    2. האשמים הישירים בזיהום הקישון הם המפעלים, אבל הם לא האשמים העיקריים. האשמים העיקריים הם משרדי הביטחון והבריאות והמשרד להגנת הסביבה מאז שהוקם. ידוע זה שנים רבות מאוד על השפעתם המסרטנת של רבים מהחומרים שהוזרמו לקישון, ועדיין המפעלים קיבלו היתרים להזרים את השפכים. נכון שחלקם חרג מההיתרים, אבל זה חלק קטן מהבעיה, הבעיה היא עצם קיומם של היתרים שכאלה.
    3. כמה מכם יודעים שסיגריות מסרטנות? וכמה מכם מעשנים בכל זאת? כמה מכם מעשנים ליד ילדיכם, ילדי אחרים, סתם ברחוב ליד אנשים חפים מפשע? אני בכוונה משתמש בביטוי חפים מפשע, כי בעיני אלה המעשנים הם אשמים, לא רק בנזקים שהם גורמים לעצמם אלא גם לסביבתם.
    4. צריך ליצור תקנים מחמירים לזיהום סביבתי, ומפעל שלא עומד בהם, לא מקבל הזהרה, אלא נסגר עד שהוא מסוגל להוכיח שהוא יכול לעמוד בתקנים.

    IP: 89.0.132.139דווח על תגובה זו

    • וכמה שילמו לך בעלי המפעלים בשביל התגובה??

      יוסי, 20/12/08 17:52

      הרי לא נכתב בכתבה ולו חולה אחד החולה בסרטן הראות.

      IP: 85.250.226.62 דווח על תגובה זו

      • לפי התוכן והסגנון - 90% שאתה ליכודניק

        ליוסי, 20/12/08 18:57

        אם היית פותח במילים ''למה מה ? מי אתה בכלל ? ...'' ההסתברות היתה עולה ל100% שאתה ליכודניק. אם אתה באמת ליכודניק ההסתברות היא 30% שלא שרתת בצה''ל ו-99.9% שלא היית לוחם.

        תפנים שלא כל אחד חושב כמו ליכודניק, כלומר רמאי, תחמן, מתלהם, גס, פרימיטיבי וחסר כל שמץ של מוסר והגינות.

        IP: 79.182.146.215 דווח על תגובה זו

        • כתומך ליכוד אני מצר על דברייך, שלא רק שאינם מדוייקים

          אשקלוני, 20/12/08 19:23

          אלא שהם אף מעליבים לגמרי. מה הקשר בין עמדות פוליטיות, למעט הקיצוניים המטורפים משני הצדדים, לענין השירות בצבא?
          חבל שבמקום לענות לגופו של ענין אתה מראה רמה ירודה, שאף לא קשורה לכתבה המצערת על גורל לוחמי הקישון.
          עם זאת, אתה מייצג רק את עצמך בעיניי, ולא את אנשי המחנה היריב פוליטית בלבד, קרי השמאל.

          IP: 89.139.227.92 דווח על תגובה זו

          • חבל שהאמת מעליבה.

            ימני ריאליסט ושקול, 20/12/08 20:19

            התגובה של ''יוסי'' הנ''ל היא זו שברמה ירודה.
            האמת היא שבין לוחמי הקישון ושאר היחידות ההתנדבותיות תמצא, אם בכלל, מעט מאוד ליכודניקים.
            אני ימני ריאליסט ושקול וברור לי שהערבים הם אויבינו הטבעיים ורוצים להשמידנו. שרתתי בסדיר ומילואים כקצין לוחם. בעיני ליכודניקים ודומיהם מהליכוד אני איש שמאל (סמול בשפתם הירודה).
            רוב אנשי הליכוד אכן הם כפי שכתב המגיב ''ליוסי''. דבר נוסף: הם חיים בזכות ''סמולנים'' כמוני שאותם הם כל כך אוהבים לקלל ולגדף.

            IP: 79.182.146.215 דווח על תגובה זו

        • יוסי הקשקשן

          , 07/02/16 14:19

          אני לא מכיר אותך וגם לא מעונין .חוקי ההסתברות שאתה מנסה ליחס לעצמך מוכיח שאתה די בור .כאחד ששרת ביחידה ומצהיר שהוא ליכודניק ושלא יהיו לך ספקות שחצן עלוב לא הייתי שקמיסט ולא אפסנאי למרו שהאפסנאי בזמני הפך ללוחם ונהג הפך לתת אלוף .את הדעות הפוליטיות של הלוחמים איני יודע למרות ההסתברות שרובם היו אנשי שמאול (קיבוצניקים)אולי זה יתן לך את הרמז למה בזמנו לא היו כבעט אנשי ימין ביחידה .שמור לי ואשמור לך .והיה לי הכבוד להיות באם לא הראשון אז בין הראשונים שקיבל דקומפרסיה מלווה שיתוק כללי שחנך את תא הלחץ .אמרת שאנחנו נוכלים אז רק לידיעתך בלי בעיות יכולתי להוציא בין 40 ל50% נכות אבל לי זה לא התאים לא כך חונכתי .אתה יתכן במקומי הייתה דורש את הנכות מיור

          IP: 84.111.154.34 דווח על תגובה זו

      • זו בדיוק הבעיה של התקשורת- שהיא לא מציגה את כל התמונה

        פלוני, 21/12/08 13:56

        התקשורת מציגה רק את החולים ש''נוח'' לה להציג. היא לא מספרת על מספר חולי סרטן הריאות התובעים בתביעה שעישנולפחות 2 קופסאות ביום!

        IP: 212.179.92.162 דווח על תגובה זו

    • נכון, למעט הדמגוגיה בענין סרטן ריאות. אין בכתבה מקרה כזה. ראה 22. (ל''ת)

      דוד, 20/12/08 20:43


      IP: 132.64.32.232 דווח על תגובה זו

      • בכתבה אין מקרה כזה, אבל יש בתביעה כאלה, וגם בקרב הדייגים התובעים.

        רופא, 20/12/08 23:13

        למיכאל, כנראה שאתה צנצנת. ולאחרים, חבל שהכנסתם את העניין הפוליטי. יש פה עניין אנושי קשה, ולא קשור לשמאל-ימין. יוסי, המפעלים לא שילמו לי, אני לא צד בעניין ואין לי שום אינטרס חוץ מלהסביר לכם בצורה קצת יותר שקולה את העניין.
        אי אפשר להתנהג בחוסר אחריות במשך כל חייך, לעשן כמו קטר, ואחר כך לתבוע אחרים. סרטני המעי הגס, הריאות, הלבלב, הקיבה ועוד רבים קשורים לעישון. הקייס של התובעים עם הסרטנים האלה הוא קטן בהרבה. אבל פה העיתונות והציבור כבר שפטו והם יודעים את האמת, הבעיה היא שהאמת שלהם היא לא בהכרח האמת האמיתית. תבינו, אני חושב שבלי שום קשר צריך באופן מיידי לסגור את כל המפעלים האלה, ומפעלים נוספים במפרץ חיפה ולהעביר אותם למקום מבודד, לאחר שצוידו בטכנולוגיה החדישה ביותר לניטרול ולניטור זיהומים. שבוע טוב ובריא לכולם.

        IP: 89.0.132.139 דווח על תגובה זו

        • תגובה ל.,''רופא''

          אלוני, 21/12/08 08:45

          ומה אם אלה שלא מעשנים דוקטור?

          IP: 79.179.21.184 דווח על תגובה זו

    • to 20 Dr. (??)

      michael, 20/12/08 20:48

      three out of four examples has cancer relating to the river as YOU said. Okay so 75% to your explanation are proved cases. And beside the factories are not responsible like the murder who killed his ex-wife is not to blame but the engineer who designed the pistol and the cleaning lady who left the door open. Great!! you're a Dr. as i'm a jar. Shame on you!

      IP: 69.3.200.240 דווח על תגובה זו

      • No Doctor and no Shoes

        Helem, 21/12/08 00:17

        The relation between the cause and the outcome as argued above by our self claimed doctor is complete crap.

        It is like arguing that heroine addiction is caused by the milk some of us got from our mothers when we were babies...
        After all 90% of Heroine addicts were 'victims' of breastfeeding since they ended up as Heroine addicts...

        There is a direct cause of oncogenic chemicals detected and the diseases described above, as well shown in countless clinical trials. One does not need to be a Doctor or to even pretend that he is a doctor (as is the case here) to know that...

        My sympathy to the Kishon fighters and their families.

        IP: 85.250.155.150 דווח על תגובה זו

    • אין צודק ממך! (ל''ת)

      אלמוני, 21/12/08 13:55


      IP: 212.179.92.162 דווח על תגובה זו

  • 19.

    רק דבר טוב אחד יכול לצאת מזה:

    מי שהו, 20/12/08 16:47

    אם כמה בני נוער יקראו את הכתבה ויבינו שלא צריך לרוץ לשרת בצבא, זה גם משהו.

    המדינה תמיד הייתה מנוולת כלפי האזרחים שלה, והשירות בצבא תמיד היה סוג של ניצול, אבל יש מקרים, כמו זה, שבהם האמת מכה בפנים.

    IP: 87.70.102.33דווח על תגובה זו

    • אתה צודק אם כמה אלפי בני נוער יסרבו לשרת על למציאת פתרון כי מחר הם

      אריה, 20/12/08 17:43

      אולי והם יהיו קורבן לשחיתות ורוע לב. אין כזה דבר המדינה חייבת להם.כי היו מיטב הבחורים..העובדה שעשרות מאותה יחידה נפגו היא הוכחה דיה.

      IP: 87.144.63.148 דווח על תגובה זו

    • לא יסרבו - בשביל זה מגדלים מטומטמים באופן שיטתי. (ל''ת)

      תפריט 'האח-הגדול' + שיטות יולי תמיר., 20/12/08 23:43


      IP: 84.108.14.139 דווח על תגובה זו

  • 18.

    מדינה דפוקה ומתאבדת שלא יודעת לתת כבוד למי ששרתו אותה- אותנו

    יעל, 20/12/08 16:44

    שילכו בעלי המפעלים לכלא, או שישלחו את הבנים שלהם לצלול בקישון. הם מחליאים אותי.

    IP: 79.176.62.164דווח על תגובה זו

  • 17.

    הלוואי ויקבלו פיצוי למען משפחתם. יש אנשים פשוט בלי לב

    אשקלוני, 20/12/08 16:43

    מצדיע ללוחמים הללו

    IP: 89.139.227.92דווח על תגובה זו

  • 16.

    גועל- נפש - של - מדינה - כשבא לכסף - צוללן לשעבר בחיל הים,עם מזל. (ל''ת)

    ארי בן כנען, 20/12/08 16:37


    IP: 98.14.253.103דווח על תגובה זו

  • 15.

    מדינה המבזה את מיטב בניה.

    cinege, 20/12/08 16:24

    החרפה נמשכת. אין גבןל לאטימות ולניבזות של אורכי הדין ובעלי המפעלים אותם הם מיצגים.
    המדינה צריכה להתביש שמקרים כגון אלה מגיעים בכלל להכרעה משפטית ואם כבר, המדינה הייתה צריכה ליצג את התובעים וכמובן לשאת בכל העלויות.
    בושה,בושה, בושה !!!!!!!!!!!!!!!

    IP: 79.176.65.51דווח על תגובה זו

  • 14.

    שטויות, תמשיכו לשלוח את הילדים ליחידות התנדבותיות

    אביב, 20/12/08 16:05

    בצה''ל. שיקרעו אותם ... ישפילו אותם ובסוף עוד יזרקו אותם לכלבים.

    IP: 93.172.204.93דווח על תגובה זו

  • 13.

    בבקשה פרסמו את שמות עורכי הדין והמשרדים שמייצגים את המפעלים המזהמים

    העתיד, 20/12/08 15:54

    ולא רק את הקורבנות האמיצים שנזרקו ע''י המדינה וצה''ל לאחר שהשתמש בהם

    IP: 77.127.138.205דווח על תגובה זו

    • רק בדרך פרסום שמות עורכי הדין (או שמא עוכרי הדין) יבינו הכל כי........

      יהודי, 20/12/08 17:49

      מי שמוכן בעד דמי לא יחרץ שמנים (כי זה מה שזה) להכפיש ולבזות ולבעוט בכל דבר בעל ערך בחיים שלנו, ומסתתר תחת המוטו כי ''כל מאשם נחשב לזכאי עד שתוכח אשמתו'', אינו אלא מאחז עיניים ותו לא. לכן צריך לפרסם את שמותיהם של אותם חסרי בושה ומצפון כידי שהציבור ישפוט. ואם הם אכן נושאי דגל ''הצדק והאמת'' שיצאו לאור ויוכיחו כי אכן הצדק ''נר לרגלם''.

      IP: 213.114.23.30 דווח על תגובה זו

  • 12.

    שיפרסמו את שמות המפעלים, את שמות עוכרי הדין.

    ציוני, 20/12/08 15:47

    שיפרסמו את שם השופט, שיפסרמו את הכל!!
    בזיון שכזה לא יכול שלהתרחש בשתיקה.
    ושבעיקר יפרסמו את שם עוכר הדין הנבלה שביזה את הגיבור הישראלי עם הקטע על ''מכתב הערכה''.

    יאלה פוליטיקאים זה זמן בחירות - אם תגידו ואם תפעלו בנושא זה יתן לכם נקודות.

    IP: 79.182.180.153דווח על תגובה זו

  • 11.

    מְדִינָה מִקְרִית

    אלכס, 20/12/08 15:43

    מְדִינָה מִקְרִית
    שִקְרִית ... אַך עִבְרִית !
    אַקְרָאִית, עֲמָמִית, אֲרָעִית,
    מְדִינָה לְמַרְאִית.

    מְדִינָה עִיזִית,
    נִבְזִית, לוֹעֲזִית,
    אֲחוּזַת תְּזָזִית,
    יְלָדֶיה, אֲבָנֶיה, גָּזִית.

    עַם מְנוּוָן,
    מעֲרָכָיו מְרוּקָן
    אָדִיש, רָדוּם, שַאֲנָן,
    רְדוּף קוֹרְבָּן וחוּרְבָּן.

    חֶבְרָה אֲרוּרָה
    מְעוּרְעָרָה, רְעוּעָה,
    רָעָה וגְרוּעָה
    עֲמוֹרָה וגְמוּרָה.

    מְדִינָה הבְּנוּיָה על כַּרְעֵי תַּרְנְגוֹלֶת
    עַם השָרוּי (לנֶצַח?) בְּתוֹכְכֵי מְעַרְבּוֹלֶת -
    מֶמְשָלָה בְּלִי תּוֹרָה... בְּלִי קֶמָח... בְּלִי סוֹלֶת...
    סָפֵק, אִם לִבְסוֹף, תִּיוָותֵּר בְּקוֹשִי גוּלְגוֹלֶת.

    נ. ב.

    לא רק הממשלה הנוכחית. גם הממשלה הבאה.


    מילים בסלע! כל מילה בול,! הבעיה שאתה מדבר לאנשים עם לב של אבן !

    53. ל- 47 יעל, 01/12/06 16:17 כל מילה בסלע. עצוב אבל אמיתי

    שיר מדהים - ספק אם יעורר מישהו מהתרדמת העמוקה ברווז במטבח, 20/03/07 22:53 יישר כוח

    שיר מדויק להפליא לצערי סימה, 26/11/06 16:20 כל כך מדויק שבמקום לשיר בא לבכות

    מקסים מיכאל, 12/11/06 12:48 מקסים... כל הכבוד....

    אתה צודק ! מ אבל הערב רב לא זכאים ליותר ! ירמיה, סדום, 23/01/07 08:57

    האודים המוצלים של השואה שבאו לכאן רק עם חולצה לעורם, כדי לבנות ולהילחם למען מדינה יהודית, מקלטל לעם היהודי לא ראו בסיוטיהם את אשר מיתחולל כאן , ערב רב מבולבלך רע ומנוכר שסוגד לעגל הזה בלבד, ובראשו ניבחריו אוסף של מושחתים מוגלי לב, חסרי יושר לב בסיסי, מישטר רשע שמאפשר לניצולי השואה לחפש את מזונם בפחי האשפה, ומנגד גדודי הפשע שהולכים ומתעבים, כנופיות מנהלות את הרחוב, ואת מסדרונות השילטון, ואין דין ואין דיין, הרצח מתפשט לרחובות ולבתים, מדינת יהודים עלק, מדינת זדים שתחלוף תחלוף מעל פני האדמה,!! ובצדק,!!

    עברית שפה יפה עברית, 28/06/07 20:25 מדהים. הלשון, הניקוד ,הדקדוק, הפיסוק, האירוניה, השפה, היופי.
    אמרת הכל על הכיעור עם כ''כ הרבה יופי. פשוט נהדר!

    דברים כקורבנות. ל''ת דורבן, 09/02/07 18:54

    שיר יפה !!!! רק חבל שהכל אמת.... ל''ת כל הכבוד, 28/06/07 11:28

    אני מסכימה אתך.כל הכבוד! ל''ת שדרותית, שדרות, 21/05/07 23:36

    144. אלכס ידידי מהמצב רוח בשיר שלך עוד תקום שוב הציונות (ל''ת) 01:23 28/04/07 כל הכבוד !

    אלכס-כל מילה בסלע!! ל''ת אבנר, 28/06/07 19:09

    המנון החדש עודד עמבר, מרכז, 21/10/06 17:52

    נכון, וגם כואב ל''ת 12/11/06 08:11

    גדול! ל''ת גזור ושמור, 06/12/05 08:22

    שיר יפה !!!! רק חבל שהכל אמת.... ל''ת כל הכבוד, 28/06/07 11:28

    ככ נכון! ככ עצוב! אלכס מבטא זאת ככ טוב! ל''ת מי היה מאמין, 28/11/06 16:02

    166. ל112 המילים יפות יש מוזיקה למילים ? (ל''ת)
    06:05 28/04/07 tovi

    אלכס, הכל נכון אבל איך שכחת לכתוב שהמדינה היא גם ''יהודית-דמוקרטית''?
    Orwell Z''L 07:24 07/06/2008

    IP: 79.183.255.39דווח על תגובה זו

  • 10.

    בושה לנו שהגענו לימים אלה....אין כבר ציונות וערכים רק כסף! כסף! וכסף!!

    שלומית, 20/12/08 15:39

    אני מאחל לכל עוכרי הדין
    עשירית מכל המחלות שהוזכרו בכתבה זאת.

    IP: 121.119.91.37דווח על תגובה זו

    • למה רק עשירית? שיקבלו המנובלים את כל הסוגים,

      mm, 20/12/08 17:45

      ואז שיתבעו את הביטוח הרפואי הפרטי שלהם יתעללו בהם כמו כלבים. אמן

      IP: 85.65.211.206 דווח על תגובה זו

  • 9.

    לפרסם את שמותיהם של עוכרי הדין שמיצגים את המפעלים המזהמים!!!!!!!!!!!!!

    אילן, 20/12/08 15:32

    אני רוצה לדעת איך קוראים להם בכדי שבמידה ואפגוש באחד מהם אוכל לירוק לו בפרצוף!

    חרפה חרפה חרפה!

    IP: 121.119.91.37דווח על תגובה זו

  • 8.

    כשנפסיד יגיע לנו (ל''ת)

    סקייוואקר, 20/12/08 15:24


    IP: 77.126.172.15דווח על תגובה זו

  • 7.

    כבוד ללוחמים. אשתי באיכילוב מסרת לי על לוחמים שמתים

    י.ק לוחם יחידה מובחרת במיל., 20/12/08 15:16

    עם ילדים קטנים. אמיצים עד הסוף. מי שלא ראה את האומץ של לוחמים אמיתיים מול המוות בקרב ובמחלות הארורות שישתוק

    IP: 79.176.32.153דווח על תגובה זו

  • 6.

    חרפה זועקת לשמים!!! מי שאל למה משתמטים.....? הבן שלי נשאר בבית!!!!!! (ל''ת)

    דודי, 20/12/08 15:09


    IP: 84.108.206.236דווח על תגובה זו

    • תגובה למספר 6

      יוני, 20/12/08 16:55

      אתה צודק,הילדים שלי לא יתגייסו לצבא
      חרא של מדינה,מדינה אוכלת יושביה

      IP: 217.132.138.64 דווח על תגובה זו

  • 5.

    זעקי ארץ אהובה

    שמעון וקס, 20/12/08 15:06

    אני אזרח ישראלי שקטונתי מלהשתייך באופן כלשהו ללוחמי שייטת 13 ויתר הצוללים בקישון,
    מוכן להצטרף לשביתת רעב עד מוות למען פתרון
    מיידי ומוחלט לתת ללוחמינו היקרים את כל הנחוץ להם.פשוט לא יאמן שהרי כולם יודעים
    שליחידה הזו מתגייסים האנשים הכי בריאים שצהל''יכול למצוא אחוזי החולים שצללו בקישון
    הם חסרי כל פרופורציה.

    IP: 89.0.183.249דווח על תגובה זו

  • 4.

    בושה וכלימה

    גולן, 20/12/08 15:03

    הצבא לא דואג לאנשיו, מדינת ישראל מפקירה
    את חייליה.

    IP: 74.67.88.102דווח על תגובה זו

  • 3.

    מדינת ישראל נרקבה כליל. אנחנו לא קורי עכביש, כמשאת

    יהושפט, 20/12/08 15:02

    נפשם של אויבינו. קורי עכביש הם חזקים ומהווים לעצמם פלא הבריאה. אנחנו דומן רקוב שמנסה להשתלט על כל חלקה טובה שנותרה בנו, להרעיל אותה ולהרקיב אותה. המפעלים, עורכי הדין, ועוד כהנה וכהנה, משתתפים במחזה אימים שלא ידע השטן. אויה לנו.

    IP: 217.132.54.234דווח על תגובה זו

  • 2.

    איזו בושה למדינה.ר''מ גונב מאק''ים נשיא מזיין פקידות שר אוצר גנב.

    לגלעד שליט יש זמן,אל תמהרו לשחררו, 20/12/08 14:53

    מה כבר כמה הזנחה פושעת של כמה לוחמים תשנה לגועל נפש הזה.אני,אני ירדתי מזמן והילד שלי לא ישרת את האינטרסים של המושחתים

    IP: 202.149.25.234דווח על תגובה זו

  • 1.

    זה מלמד אותי שהקישקוש של לתרום למדינה הוא לא רק קישקוש הוא (ל''ת)

    ................, 20/12/08 14:31


    IP: 98.216.35.234דווח על תגובה זו