• 62.

    מנסיון

    ששניקית, 27/01/09 09:44

    תעשו מנוי אפילו אם אתם לא נוסעים על הכביש!
    הרווח כולו שלכם. בלי עלות.
    זה חוסך כאבי ראש של קנסות והרווח כולו שלכם

  • 61.

    אני נוסע בכביש 6 וחוסך כסף, זמן ועצבים.

    הולך בטל , 21/12/08 20:04

    וכל המקשקשים--- שיקשקשו.
    =
    יש לי הוראת קבע ואף פעם לא היה חיוב שגוי.
    =
    נסיעה מפרדס-חנה לכפר סבא בכביש 4= שעה וחצי + 6 ליטר בנזין.
    בכביש 6 - חצי שעה + 4 ליטר + 17 ש'ח

  • 60.

    כמה פעמים נפלתי לכביש בלי להרגיש, הפחד מהקנס מפריע לך ביום יום (ל''ת)

    עדיף קסמים על כביש 6 !, 21/12/08 19:37

  • 59.

    פרייארים לא מתים אלא מתחלפים

    גלעד דוידי, 21/12/08 16:29

    מי שהתיר לבנות לחבורת פרחחים מחוברי שלטון את הכביש המושחת הזה , שפגע בתשתיות לאומיות אחרות, הזיק לטבע ולנוף וחרת על דגלו את סמל ההון שלטון שתבוא עלי הברכה.
    אנחנו לא צריכים לתת את ידינו לגזל אדמות מדינה לפרוייקטים פרטיים שמזינים אקירובים ואחרים במדינת ישראל.

  • 58.

    ''כביש 6'' זה שם של אחת ממשפחות הפשע (ל''ת)

    בורח ממנו ולא מתקרב אליו, 21/12/08 16:07

  • 57.

    הם לוקחים ממך כסף בכל מקרה

    דב, 21/12/08 15:49

    הממשלה ערבה לרווחים של הכביש! כך שגם אם הם הכביש מפסיד - אתם משלמים דרך תשלומי המיסים שלכם.

    וכעת להזכר מי נלחם בכביש עוד לפני שהיה קיים - ערן בן ימיני מי שהקים את מגמה ירוקה וכיום עומד בראש התנועה הירוקה-מימד.

    הפרבור שנוצר עקב כביש 6 יהיה בכיה לדורות. הקנסות הקטנים שאתם משלמים זה קטן בכמה סדרי גודל ממה שמשלמים דרך פקקים, תאונות דרכים, זיהום אוויר וזיהום מים.

  • 56.

    העיקר זה המדניות הטפל זה הכביש

    רותם שפע, 21/12/08 14:54

    חבר'ה חבר'ה כולנו צודקים.. אז מה עושים??
    האם ברור לכם שהמדינה מגבה את 'דרך הארץ' האם ידוע לכם על אילו התחיבות היא חתומה במידה ולא יהיו מספיק תנועה בכביש ומה זה אומר BOT ולמי זה טוב?? יאללה יאללה להפסיק לקטר ולעשות שיעורי בית.. בבחירות הבאות להשאר בבית.. להצביע ברגליים

  • 55.

    גם אני נפלתי ברשת שלהם

    אילושקה, 21/12/08 14:13

    לפתע פתאום קיבלתי חשבון לתשלום על נסיעה בכביש שש כשאני יודעת שלא ביצעתי נסיעה כזו. כשהתקשרתי לשאול לפשר החיוב, הפקידה בדקה במערכת וראתה שאכן אין תיעוד של הנסיעה ולכן הודיעה לי שלפנים משורת הדין! היא מזכה אותי. שאלתי אותה מה זאת אומרת? הם עשו טעות והם עושים לי טובה שהם מבטלים את החיוב? לא קיבלתי מענה. לצערי אני נזקקת לעתים לנסוע דרך כביש זה אך עושה מאמצים מרובים להמנע מכך.

  • 54.

    אני תושב ארה''ב וכתבות מסוג זה מרחיקות את חזרתי לארץ. הם פשוט גנבים (ל''ת)

    dani, 21/12/08 14:10

    • אל תחזור (ל''ת)

      ניסו, 21/12/08 17:42

  • 53.

    שלום: טיפלטתי בעשרות אם לא מאות תיקים בתביעות נגד ''דרך ארץ'' דבר אחד

    נועם לוי-עו''ד, 21/12/08 13:41

    אני יכול להמליץ לכולכם: אל תעלו על כביש 6.נקודה.

  • 52.

    לצערי זה קרה לי מספר פעמים. ולמדינה לא איכפת.

    יובל, 21/12/08 13:31

    זו השיטה להרוויח. גזילה.

  • 51.

    הרצליה

    מיקי, 21/12/08 13:17

    קראתי לא מעט כתבות על שיטות הגביה הדרקניות וחסרות דרך ארץ של חברת ''דרך ארץ''.

    לכן ,
    אף פעם לא נסעתי בכביש הזה.
    ה GPS שלי מכוון לא לנווט דרך כבישי אגרה (ושטחי A של הרשות הפלסטינית)
    לא אסע אף פעם בכביש 6 , גם אם זה אומר לעמוד שעות בפקקים.

    אם רבים יעשו את אותו הדבר , אני מניח שהחברה תכניס קצת דרך ארץ בעסקיה.

  • 50.

    מי מיתקרב לכביש הזה ביכלל? (ל''ת)

    ניר מרמת ישי, 21/12/08 12:36

  • 49.

    כמעט כמו הסיפור שלך בתוספת מענינת

    יפעת, 21/12/08 11:50

    מלאחר שגם אלי לא הגיע החשבון המקורי והתווספה אליו הריבית
    שילמתי בזמנו בגלל אי הבנה רק את הדוח המקורי באיחור של יום פשוט לא הבנתי למה קבלתי שתי חשבוניות
    ואת הריבית לא שילמתי
    עברה חלפה לה שנה וחצי ואני בתמימותי עושה סדר בנירותי והתקשרתי כדי לקבל אישור שאני לא חייבת להם שקל,
    גיליתי להפתעתי, שיש לי חוב של 24 שקלים ריבית על איחור בתשלום ביום, על החוב הזה, הגיעה לי הנחה של 50% אך נציגת החברה לא טרחה בזמנו לידע אותי, ובנוסף חברת דרך ארץ לא מוסיפה ריבית על ריבית , כלומר: החוב עומד
    וככה למרות שיכולתי להשאיר את חוב הריבית כי אין ריבית על הריבית ולהתעלם, שילמתי בשבוע שעבר את 24 הש''ח האלו שעומדים להם שם בחשבון החברה מבלי שהם פנו אלי אפילו פעם אחת במהלך השנה וחצי האחרונות, ותהיתי בייני לבין עצמי ויחד עם נציגת השירות של החברה למה החברה לא עוזרת לנו ומי נתן להם את המנדט לדרוש ולחייב כאלו קנסות על איחור
    ואיך אין להם בכלל תודעת שירות ואכפתיות כלפינו שמשלמים עבור השירות .
    אל תסעו בכביש 6

  • 48.

    לא ייאמן- אצלנו הסיפור הזה מתרחש כבר חודשיים ברציפות

    תהלה, 21/12/08 11:43

    כבר חודשיים אנחנו מקבלים ביחד את החשבונית בצירוף הקנס!!!!מבחינת כביש שש הפתרון פשוט- לעשות הוראת קבע ולא להכנס לחובות. הם מאשימים את הדואר, אבל זו כנראה שיטה מסודרת להעלאת הרווחים שלהם. איך רשויות החוק לא מתערבות בניהול הכושל הזה????

  • 47.

    היה לי אותו סיפור!

    יוני, 21/12/08 11:29

    גם אני לא נוסע בדרך כלל, וגם אני בלית ברירה נסעתי פעם, והתקשרתי לשלם ואמרו לי שאין חוב!! אחרי חודש התקשרתי עוד פעם ושוב אמרו שאין כזה חוב!! ולאחר שבועיים מעטפה בדואר עם שני שוברים, אחד שלא שילמתי בזמן והשני הקנס.

    אני לא מבין איך במדינת ישראל בשנות ה2000 חברה עושב בי''ס לכלל הציבור וכולם שותקים, איפב עו''ד שצריך אותם?!

  • 46.

    החברה השנואה ביותר ב''משק (ל''ת)

    שונא, 21/12/08 11:14

  • 45.

    לא נכנסתי ולא אכנס לכביש 6 ואני אפילו לא ''ירוק'' (ל''ת)

    י, 21/12/08 09:43

  • 44.

    אפשר להחרים את כביש 6

    איש הייטק, 21/12/08 08:33

    אני מ ע ו ל ם לא נכנסתי לכביש 6 וגם לא מתכוון לנסוע בו לעלום.אני גר בשפלה ועובד בשרון.כביש 6 יכול לחסוך לי זמן נסיעה ופקקים. אך מסיבות עקרוניות אני לעולם לא אסע בו. אני דוחה בשאט נפש את מדיניות שיטת גביית הכספים של כביש 6.
    בהחלט אפשר להחרים אותו. ומי שטוען אחרת - או שהוא מושתל מטעם כביש 6 או שהוא חסר עמוד שדרה ועקרונות אישיים.

    • הלוואי ויהיו עוד כמונו.

      עם של פראיירים, 21/12/08 13:29

      מחרים את הגזלנים.

  • 43.

    אני רואה בחשבונית נסיעה שלא ביצעתי - ולא מוכנים לבטל

    אזרח, 21/12/08 08:21

    לך תוכיח להם, וגם הם טוענים שהרכב ''נקלט'' במערכת.

  • 42.

    איך זה קשור לירוק

    לא הבנתי, 21/12/08 08:12

    זה יופי שלכתב יש בעיות אישיות, אבל למה זה מופיע כאן? באיזה הקשר סביבתי?

  • 41.

    לא ניתן להחרים את הכביש

    בש, 21/12/08 08:07

    ניסיתי - שנתיים הרכב שלי לא נסע בכביש עקב קנס מוגזם שקיבלתי לאחר שכביש 6 לא הצליחו לאתר אותי בכתובתי החדשה (מכיוון שאף פעם לא ניסו). לצערי לא ניתן לעמוד בחרם. הכביש כל כך מקצר את משך הנסיעה שמחוסר ברירה אני ממשיך לפרנס את בעליו המגעילים

  • 40.

    אני שילמתי דו''ח חניה עם קנסות בעיר שלא הייתי בה אף פעם (ל''ת)

    ולא עזר שום הוכחות, 21/12/08 07:34

    • אני שילמתי דוח על מהירות כשבכלל לא הייתי בארץ

      אסף, 21/12/08 11:10

      לא רק כביש 6 גם משטרת ישראל
      בתקופה שהייתי בחו''ל קיבלתי דוח על עבירת מהירות ולא הסכימו לבטלו אם לא אתן שם של מישהו אחר שהוא צריך לבסכים ולהודות שזה הוא שנסע במהירות
      כביש חוצה ישראל הוא סימפטום לחוצה התבונה אצל הרשויות

  • 39.

    אנו חיים במדינת דמוקטטורה

    חיים, 21/12/08 07:20

    גם לי זה קרה ואני גם הנפתי דגל לבן וגם שילמתי ואני מאחל ויחלתי לכל מי שעשק אותי שהכסף הזה ישמש אותו לקניית תרופות נקודה ולגבי המדינה כאן היא מכרה את אזרחיה בעבור נזיד עדשים לבעלי ההון

  • 38.

    רק ככה ילמדו בארץ לא להקטין ראש...

    א, 21/12/08 06:39

    קצת יותר אחריות אישית

  • 37.

    לא נוסע בכביש 6 (ל''ת)

    לא לנסוע בכביש 6, 21/12/08 05:38

  • 36.

    גם אלי הגיע הקנס עם התשלום-שערוריה!. (ל''ת)

    טלי, 21/12/08 03:07

  • 35.

    סיפור.

    סיפוון, 21/12/08 00:04

    יש לי מנוי על הרכב שלי.
    למילואים בצפון לקחתי רכב של חבר שבדיוק עבר אירוע של מות בן משפחה קרוב.
    הבחור לא העביר את הוראת התשלום בגלל הנסיבות.
    לאחר שהגיעה הבקשה השניה הסברתי לנציגת השירות הקרירה את המצב. אז היא ביקשה שהבחור יפרט בדיוק מתי מת לו. איך מת לו ויתחנן.ואז וועדת הערר תחליט ???

    לא עזר כלום. לא היסטורית התשלומים הטובה .פשוט כלום.
    שודדים בשם החוק,
    אלפרון 2.
    ועל זה סבתא שלי היתה אומרת :
    שישתמשו בכסף לתרופות.

  • 34.

    קנס של מאות אחוזים תוך מספר ימים בצורה חסרת מדתיות!! (ל''ת)

    גן אותי הם הפילו, 20/12/08 23:56

  • 33.

    לא להתקרב לכביש 6...

    גיל, 20/12/08 23:16

    עהרתי את אותן חוויות
    צריך להפסיק לנסוע בכביש הזה
    מרד צרכנים מוחלט
    עד שיבינו

  • 32.

    כביש שש הכי גרוע שיש (ל''ת)

    מרדכי היהודי, 20/12/08 22:50

  • 31.

    שלום לכולם

    עובדת של כביש 6, 20/12/08 22:36

    אני באמת מצטערת לקרוא ובאמת חשה איכפתיות
    רק הרשו לי לחדד מספר דברים:
    א.אם ידעתם שנסעתם צרו קשר עם החברה להתעדכנות.
    ב.שאלו את הנציגים בפני מי ניתן לערר על החלטות כאלו ואחרות.
    ג.הגבייה היא אך על הנסיעות..ישנם קנסות כלא משלמים...אם הוחזר לכך תשלום..דאגו לסדר זאת וכך לא תחויבו בעבור ההוצאות.
    ד.באופן כללי כן ניתן להתחשב במקרים מסוימים..אנא דאגו להתעדכן ולהעלות טיעוניכם.
    בברכה.

    • בלי להתייחס למלל, נחמד לראות את הלויאליות שהפגנת

      איציק, 21/12/08 06:48

      אני מניח שלאף אחד לא ממש נעים לקרוא דברים שליליים על מקום עבודתו. נחמד שהרמת את הכפפה וכתבת משהו..

  • 30.

    תשלום ישיר ללא דואר

    אלי, 20/12/08 22:28

    מדוע אי אפשר לשלם בכניסה או ביציאה מכביש 6. איזה שטות שאת שהם שולחים את החיובים בדואר? מדוע עבור כל שרות גובים ממני ישירות בלי צורך לשלוח הודעות. שיעשו תחנות ביציאה מכל כביש עם אפשרות לתשלום באמצעות כרטיס אשראי. בכל העולם זה נעשה בצורה כזאת.

    • קופאים עולים כסף (ל''ת)

      משה, 21/12/08 02:40

      • לא צריך קופאים!

        אורית, 21/12/08 13:32

        תעביר כרטיס אשראי ושלום ולהתראות!
        אבל מרויחים יותר כסף אם שולחים לא שולחים חשבון בזמן,מאשימים את הדואר,ואז מקבלים גם כסף על הכנס...
        ושוב,מדינת ישראל בתפארתה,עם שלם שבוי תחת ידיו של איזה מונופול מסריח שרק מחפש למצוץ לנו את הדם!!

    • כי אחרת לא יהיו קנסות והצמדות והכפלות.זו השיטה.אתה מדבר על

      לא איתכם, 21/12/08 13:33

      שני אינטרסים מנוגדים: טובת הציבור-טובת השלטון .בישראל זהו ניגוד אינטרסים!.

  • 29.

    גם אותי הם גנבו, אותה השיטה, גנבים ברישיון המדינה. (ל''ת)

    נסעתי נדפקתי, 20/12/08 22:06

  • 28.

    אם הוא לא היהי גונב אולי אפריקה ישראל לא היתה בקרשים (ל''ת)

    אסי, 20/12/08 21:56

    • תגובה- ל28 צודק בהחלט. (ל''ת)

      קובי, 21/12/08 10:33

  • 27.

    חביבי,אל תבלבל את המוח !!ישראלים קומבינטורים !!

    אבנר-גליל תחתון, 20/12/08 20:17

    תעשה מנוי,או שתדאג שתהיה לך תיבת דואר משולטת.
    הרי ברור שהקידמה לא תגיע לפה לעולם עם הישראלים הקומבינטורים שלא אוהבים לשלם!
    בשבילנו אנשי הצפון ,אין כמו כביש 6 על מנת לקצר טווחים ורמזורים לכן רכשנו מנוי פסקל ושלום על ישראל ,לא צריך לדאוג לכלום!

    • חמודי,יום אחד שתזדקק לנסוע לא ברכב שלך אתה תרגיש רת הגזל

      נו עוד אח, 21/12/08 13:35

      אל תהיה חכם גדול.הגנבים ימצאו את הדרך לכיס שלך,סבלנות תמשיך לשתף איתם פעולה .

  • 26.

    לא נסעתי, לא נוסע ולא אסע! (ל''ת)

    שי, 20/12/08 20:11

  • 25.

    כל אחד שנסע בכביש עבר את הגניבה הזאת (ל''ת)

    יוני, 20/12/08 19:44

  • 24.

    גם את דמי מצצו עד זוב הכמה עשרות שקלים קבלתי קנס של מאות... (ל''ת)

    שוד לאור יום, 20/12/08 19:06

  • 23.

    גם אני נפגעתי מהם

    נוסע לשעבר, 20/12/08 18:44

    המוקדנית הצהירה לי שלא אצטרך לשלם ובכל זאת חיבו אותי ולא רצו בכלל להקשיב לי

  • 22.

    פרייר מי שנוסע שם (ל''ת)

    אחלן, 20/12/08 18:12

  • 21.

    המגן על האזרח הקטן מול

    צריך לחוקק חוק, 20/12/08 18:10

    גופים פיננסיים שמקבלים סטטוטורית אמצעי אכיפה השייכים באופן טבעי למדינה. כמו שיש משרד גביה בגורם הפיננסי כך צריך להיות משרד שיטפל בתגובות המשתמשים להליכים השרירותיים המופעלים נגדם. משרד הטיפול צריך לשבת בגוף הפיננסי ולנהל בשמו של האזרח הקטן את הבירור הראשוני. שהרי לא הגיוני לשכור שירותי עו''ד בגלל 40 ש''ח.

  • 20.

    מה הפלא - במדינה בה אולמרט, מופז, לבני, דיכטר, ברק וכו' מובילים מהלכים

    טל, 20/12/08 16:27

    בריונות בחסות הבריונים שעסוקים בלהתעשר על הגב שלנו במקום להגן עלינו האזרחים!

    במדינה שבה אולמרט, מופז, לבני, דיכטר, ברק וכו' מובילים את הממשלה מה הפלא שכל מי שיש לו קצת כסף עושק את האזרח הקטן בחסות ה- אין - חוק

    הדרך הפשוטה היא פשוט להחרים אותם!!!!

    • צודק

      התם ומיתמם עם תמימו, 20/12/08 17:33

      וגם ביבי עסוק בלהתעשר על הגב של אחרים...

    • שכחת את ביבי שלימד אותם את הטריקים

      אבי התאצ'ריזם הישראלי, 21/12/08 16:07

      מוכרים אותנו בזול למיליארדרים

  • 19.

    אותו סרט של חברה שחורה דרקולרית דיקטאטורית ודוחפת ידייה לכיס של אזרח

    ישי, 20/12/08 16:16

    באיפור של שירות לקוחות
    במסכה של ועדת ערר
    קודם שופטים אותך בכוח בלי ידיעה ואחריות ויתישו אותך.....
    הסיפור חוזר על עצמו בלי שינוי... מגמתי
    איך מחליטה מדינת ישראל לאפשר לחב' דרך ארץ לעשות בנוסעים לינץ' קנסות והחרמות - איך מאפשרת מדינת ישראל לחב' זו להתנכל לאזרחים ומבלי שהיא עצמה כפופה לחוק הישראלי. סובייטים בתוך ישראל עם רשיון זה הכי הזוי - החרימו אותה - שנו את החוק שמדינת ישראל תקנה את כביש האגרה הזה.
    איזה חוצפה שחורה לאור השמש.
    איך בעידן של היום עוד לא יצאנו נגד החברה הגרועה מכל זלזול כזה צועק!!!!

  • 18.

    אני אישית לא נוסע בכביש הזה- זו בריונות בחסות החוק. (ל''ת)

    הלא נוסע, 20/12/08 16:07

  • 17.

    פעם נסעתי. חרא של כביש. יותר לא נוסע. (ל''ת)

    רמי, 20/12/08 15:55

  • 16.

    וואלה גם לי זה קרה, את הקנס ביטלו לי לאחר כמה טלפונים זועמין

    אזרח, 20/12/08 15:50

    יש להגיש נגדם תביעה ייצוגית

  • 15.

    מי ששתק כשאמרנו ש"מי שמתקרב למוצב צריך לירות בו גם אם הוא ילד בן 3"

    עמנואל , 20/12/08 15:48

    ואם הוא מפר את פקודות הצבא זו בעיה שלו, שלא יתפלא שהאמצעים הדרקוניים מגיעים גם אליו.

    אגב, מבחינה סביבתית מרגע שהכביש הוקם, לא נכון להחרים אותו אם באמת בשימוש בו יש קיצור דרך, ופחות עמידה בפקקים (וגם פחות תרומה לפקקים!). במיוחד למי שלא גר בגוש דן, אלא צריך לחלוף על פניו מצד אחד לצד שני. אבל אם אין צורך כזה (למשל נסיעה שלא בשעות העומס), בהחלט אפשר לוותר על התענוג

  • 14.

    גועל נפש של התנהגות - מי הבעלים שלהם--צריך להחרים אותו (ל''ת)

    כפיש 6, 20/12/08 15:26

    • לב לבייב

      לב לבייב, 20/12/08 15:53

      הוא הבעלים

  • 13.

    ברוך בואך ל"מועדון מאוכזבים"

    ספי2222 , 20/12/08 15:25

    רק מי שמקבל את הסטירת הלחי שלהם מבין שאסור לנסוע בכביש 6. אני מזמן הפסקתי לנסוע בכביש 6, בשבילי הוא לא קיים.

  • 12.

    אי קבלת דואר אינה מונעת תשלום

    שונא לנהוג, 20/12/08 15:22

    זה לא תפקידה של החברה השולחת לוודא שקיבלת את החשבון - בדיוק כמו חשבון חשמל וכו
    עלית על הכביש המיותר הזה?
    תדאג גם לסגור חשבון

    • יש זמן סביר לקבלת דואר ומענה עליו.

      א, 20/12/08 18:15

      אין שום חשבון אחר בארץ, שתופח במאות אחוזים בגלל איחור של כמה ימים בקבלת הדואר.

      אם זהו לוח הזמנים לתשלום החשבונות האלה, הם צריכים להגיע במסירה מיוחדת של שליח. או בדואר אקספרס רשום.

      וכמובן, שניתן היה גם להקים עמדת תשלום מיידי ביציאה מהכביש, כמו בארה''ב.

      כל מי שאינו לקוי בשכלו, מבין מייד שיש כאן חוסר תום לב של זכייני הכביש, וניסיון להתעשר מהקנסות, על חשבון הציבור.

      • כל מילה - בונבוניירה (ל''ת)

        בובלילי, 20/12/08 20:30

      • צודק בהחלט (ל''ת)

        blabla11 , 20/12/08 20:36

    • חשבונות בדואר

      ישראלי, 21/12/08 07:41

      האם נתקלת פעם בחשבון חשמל אשר תפח ב 245 אחוזים באיחור של מספר ימים בתשלום?
      אפילו דטחות חנייה לא קופצים כך.
      רק כביש 6 יש לו חוק משלו אשר מאפשר לו להתנהל כך.
      אם הם שולחים בדואר, ואך ורק בדואר, את החשבון מין הראוי שישלחו בדואר רשום או עם שליח אחרת למה אני אחראי על הטעויות שלהם.

  • 11.

    רק רכבת

    נהג, 20/12/08 15:04

    באמת חבל שלא השקיעו בתשתית רכבת!!

    • למה לדעתך לא השקיעו ולא משקיעים בתחבורה ציבורית?

      באמת חבל... חה! חה! חה!, 21/12/08 16:10

      עקרון היד הנעלמה? או עקרון הון ושילטון?

      לא עשו אותי באצבע...

  • 10.

    אני חתמתי על הוראת קבע לטובת כביש6

    ב.ק., 20/12/08 15:02

    בכל חודש הם מחייבים אותי במשהו כמו 200 שקל, כמו דמי חסות.

    • ברור! (ל''ת)

      קרובה למערכת, 28/12/08 12:26

    • א.ק. היקר

      מוקדנית, 27/01/09 09:47

      אין מצב שיש חיוב נוסף מעבר לנסיעות שביצעת באותו החודש.
      אם אתה רואה חיוב מיותר, צור קשר.

  • 9.

    כביש לא מואר בלילה גובה מחירים מופקעים (ל''ת)

    חלם, 20/12/08 14:47

  • 8.

    פושעים סביבתיים הילדים שלכם ישלמו בגדול! (ל''ת)

    תמנון, 20/12/08 14:42

  • 7.

    ''בוקר טוב אליהו''-אמירה ישנה על מי שהיתעורר אחרי עידן

    m, 20/12/08 14:37

    הקרח. אני מעולם , אבל מעולם לא נסעתי ברכבי
    שלי בכביש זה מיום סלילתו ופתיחתו לקהל.
    ולא יעזור דבר. מי שאישר כביש אגרה זה בתנאים דרכוניים הוא האשם. לנו הנהגים נשאר רק להחרים כביש זה.

  • 6.

    במשפטים בהם הם מפסידים- הם לא טורחים לשלם

    י, 20/12/08 14:23

    הם גם לא מגיבים להתראות
    יש צורך לנקוט הליכי הוצאה לפועל כדי לקבל את הסכום שנפסק.
    המדינה חייבת לבטל את הצרה הזו ולפתוח את הכביש לכל האזרחים.

  • 5.

    כביש 6 - גנבה באישור משפטי

    ראובן - חולון , 20/12/08 14:22

    אכן צודק הכותב.
    אל תשתמשו בכביש 6 גם תחסכו כסף רב
    וגם לא תהפכו לעבריינים בכח.
    לא להשתמש בכביש 6 !!!
    לא להשתמש בכביש 6 !!!
    לא להשתמש בכביש 6 !!!

  • 4.

    כביש 6

    הרשקוביץ ראובן, 20/12/08 14:14

    הם רמאים באישור המדינה.

  • 3.

    ביריונות

    אלכס, 20/12/08 14:14

    דרכם של מפעילי כביש 6 ואין זה מהיום ניראת כבריונות וכל זאת לכאורה עם לגיטימציה של המנסטריון האחראי שאמור לאחוז ברסן...הכלב מוביל את בעליו והוא עושה עצמו שאינו שלו...חובת ההוכחה חלה על חב' כביש 6 והאזרח זכאי לצדק טבעי אל מול שרירות לב ואטימות כאמור לעיל,ובכלל.לא אסע כמו רבים וטובים במקום בו מתקיית כוחנות ובריונות ללא צדק והגינות.דא עקא,המועצה לצרכנות - השמיעו קולכם.

  • 2.

    אין מה לעשות אנחנו הישראלים צריכים שיאיימו עלינו

    יגאל, 20/12/08 13:58

    בינינו אם לא היו להם חוקים דרקוניים כאילו וקנסות אני בטוח שהרבה לא היו משלמים להם על שום נסיעה.
    לא מזמן דיברתי עם חבר שנסע בכביש ואחרי שבועיים שלא שלחו לו את התשלום הוא לא הפסיק להתקשר אליהם שישלחו כי הוא פחד מהקנסות.וזו הראייה.
    במקרה שציינת ומה שקרה לך אתה צודק בהחלט.זה באמת מקומם.

  • 1.

    יש להגיש בג''ץ נגד כביש 6

    אברי, 20/12/08 13:31

    או נגד המדינה שאישרה להם לקחת כזו ריבית רצחנית, או נגד כביש 6 עצמו שמתנהל כמו מדינה בפני עצמה.