• 47.

    מפלגה של גזענים צבועים, דופקים את הערבים ואת המזרחים

    מזרחן, 31/12/08 08:16

    כולם שם ווס-ווסים

  • 46.

    סירובו של ד''ר בן זקן

    סיבירסקי מירי, 23/12/08 23:00

    אכזבה קשה ממקומו של ד''ר בן זקן
    סוף סוף נוצרו צפיות ממר''צ שהיא זאת שתוביל
    את המאבק החברתי,חשבתי שזאת המפלגה היחידה
    שהבינה שהמשבר העיקרי של המדינה זאת הבעיה המעמדית שיצרת משבר חינוכי,חברתי,וסוציאלי .ד''ר בן זקן הביא בשורה חדשה,ניחוח חדש אולם תנועת מר''צ לא השכילה ללכת עם ד''ר בן זקן ובחרה להשאר תנועה אשכנזית אליטיסטית שאין בה שום משב רענן פרט להצטרפות לטרנד של צירוף עיתומאים.
    מאחר ומר''צ אינה מתכוונת ''להתלכלך''בחרה לא להתחדש,לא נותר לנו אלא לחפש מפלגה אחרת שאולי תזעק את זעקת החלשים ותלחם למען צדק חברתי.אי הצטרפותו של ד''ר בן זקן זהו הפסד של מר''צ ושל כל החברה כולה.

  • 45.

    מה חברתי במפלגה הזאת.

    מוטי, 22/12/08 23:08

    הנושא החברתי הוא כיסוי למשוך כביכול בוחרים שלא מסכימים עימם בדרך המדינית. הנושא החברתי במפלגת השמאל מענינת את חבריה עקליפת השום. קיראו תגובות של אנשים שמאמינים במפלגה כיצד הם משמיצים את הפרופסור הנכבד. הם לא רוצים אותו אלא ככיסוי .אם ניצן הורוביץ היה מועמד במקום לא ריאלי לא היה מוכן כמו בן זקן למקום כזה. למה לתקוף את בן זקן כסחתן. ואילו הורוביץ כגאון הדור. אפילו אין מה להשוות בהשכלה שלהם. הורוביץ עיתונאי שלא מבין בפוליטיקה. תוך חצי שנה הוא יעזב את המפלגה.

  • 44.

    נקווה שהוא יכנס...באמת שמגיע למרצ 12 מנדטים ויותר! ולנו מגיע משהו טוב

    Yonny , 22/12/08 21:21

    נקווה שהוא יכנס...באמת שמגיע למרצ 12 מנדטים ויותר! ולנו מגיע משהו טוב יותר

  • 43.

    שיתחלף אים הרוביץ (ל''ת)

    פקק תנועה , 21/12/08 09:17

  • 42.

    מרץ למר"צ

    dbensha , 19/12/08 17:11

    רק הציבור אשם: אי אפשר לאהוב את גיידמק וגם את מר"צ
    לתמור בשפרה וגם במר"צ
    לשכוח לנתניהו את טפשותו ועוולותיו וגם לתמוך במר"צ - אי אפשר ביחד!
    אז מר"צ נשארת ב5 מנדטים והציבור נשאר מטומטם. לעזאזל איתנו !!!

  • 41.

    לכל המלהגים

    אחד העם, 19/12/08 10:11

    הוא בס''ה אומר את האמת והיא, כי עדיף להיות במקום האחרון של מפלגה גדולה, מאשר לרכב בסוף השיירה על סוס מת.

  • 40.

    אבנר בן זקן ''גילה'' שהוא מזרחי רק באוניברסיטה

    ''חבר '' ילדות של אבנר בן זקן, 18/12/08 22:36

    אני זוכר אותו מירושלים הר הצופים - אהב לספר על הקיפוח למרות שלחבריו הטובים גילה שמעולם לא קופח והתחיל להיות פעיל רק כשראה שאפשר להשיג מלגה בגלל שם המשפחה.. חוצמזה הדעות שלו בנושא מדיניות ובטחון הן סכנת נפשות לעם היושב בציון. מרץ הם פייגלינים לעומתו. הזהרו

  • 39.

    נשארה מפלגה אשכנזית ,אליטיסטית שאין לה כל קשר ...

    אייל, 18/12/08 21:53

    לערכים סוציאליסטים .

    אין לבן זקן שום סיכוי להיות חלק מהמפלגה הזאת וכלל לא חשוב ייחוסו האקדמי.

  • 38.

    כמו דוד לוי. כאשר חושב שלא מכבדים אותו - יוצאת כל הג'יפה החוצה (ל''ת)

    לא מתקדמים כבר 60 שנה, 18/12/08 21:21

    • מה לדוד לוי ולבן זקן

      מירי, 23/12/08 23:10

      אם זאת האנלוגיה היחידה שעלתה לך לראש,עצוב מאד,שאת/ה מבין/ה באיזה משבר חברתי מעמדי נמצאת המדינה אין כאן שום ענין של כבוד.
      בן זקן ידוע בפעילות בעבר למען צדק חברתי כולל בשורה חדשה שהביאו הוא וחבריו בתחום החינוך עם הקמת בי''ס קדמה בקטמונים ובשכונת התיקוה.אז לכל המלעיזים פקחו עינים לפני שאתם יוצאים בהצהרות גזעניות שיש בהם פלגנות ולא אחדות.

  • 37.

    מרצ זה חינוך ורווחה וכבוד האדם וחירותו.בן זקן אין מקום לדאגה אתה בפנים

    וזה הכי חשוב. יש לכם עד היום 37 מצבעים למרצבטבריה, 18/12/08 21:08

    וזה מובתח לכם ממני בטבריה ציון....טבריה

  • 36.

    מרצ זה חינוך ורווחה וכבוד האדם וחירותו.בן זקן אין מקום לדאגה אתה בפנים

    וזה הכי חשוב. יש לכם עד היום 37 מצבעים למרצבטבריה, 18/12/08 21:07

    וזה מובתח לכם ממני בטבריה ציון....טבריה

  • 35.

    מרצ זה חינוך ורווחה וכבוד האדם וחירותו.בן זקן אין מקום לדאגה אתה בפנים

    וזה הכי חשוב. יש לכם עד היום 37 מצבעים למרצבטבריה, 18/12/08 21:07

    וזה מובתח לכם ממני בטבריה ציון....טבריה

  • 34.

    לצערי השמאל לכאורה '' בארץ הוא שמאל של בורגנים , (''צפוניים'')לא מרקסיסטי

    קארל מרקס+ פרידריך אנגלס, 18/12/08 21:03

    כל מי שעקב מקצועו/עיסוקו . כרואה חשבון/כלכלן,פרסומאי,קופירייטר או איש טמבלוויזה מסחרית (כולל הכבלים), הוא בעצם מ''פלוגות הסער'' של הקפיטליזם החזירי המעודד צריכה - שיתוף פעולה עם עצם הקרנת הפירסומות-וכן השחתת הדעת.

  • 33.

    נו, שוין אבנר, שוין.. ואם היית משוריין למקום 7 היית נכנס?

    מאיר, 18/12/08 21:01

    נו באמת אבנר...

  • 32.

    כולה תנועה של 5 מנדטים וגם זה בגלל שמצביעיה שוטים.

    רבותי תרגיעו, 18/12/08 20:20

    זה אחוז המאותגרים באוכלוסיה שקובע את תקרת הזכוכית ...
    לא יעזור להם.
    גם אם אתבדה ויתווסף להם אחד או שניים לא שווה לעשות מזה רעש.
    לערבים יש יותר והם בדרך לנאכבה הבאה.....

  • 31.

    שטויות. מר''ץ מסרבת לקבל את מקומה בשולי ההסטוריה הפוסט ציונית

    בני מוריס, 18/12/08 20:10

    מקומה מחוץ למחנה הציוני .
    כולם יודעים , והיא בשלה : מסרבת.

  • 30.

    יריב אופנהיימר הוא לא מפגר. אל תשמיצו סתם.

    רחל בן אנוש, 18/12/08 20:02

    הוא נראה כמו מאותגר , בדיוק כמו שמוסי רז נראה תמיד כועס ומחפש זיון....
    לא שופטים אדם על חיצוניותו. זה לא פיר.
    מוסי רז שמח לראות את ניצן הורוביץ מתכופף לפניו , למרות שפניו כעוסותץ

    • רחל, אנא צרי קשר עם המחלקה לאיתור גרביים: 1-800-800-800-800 (ל''ת)

      ראש החוג לגרבת מלוחה, 18/12/08 20:25

    • שברת שיא שיותר נמוך אי אפשר לרדת - חלאה !!!! (ל''ת)

      Yossi, 18/12/08 20:49

  • 29.

    צודק ! אין חדש תחת השמש באגנדה.....

    זיו רותם, 18/12/08 19:55

    על איזה תנועה חדשה הם מדברים? מה המצע ומה השוני ממר''צ
    אז שיסבירו לי '' מה חדש'' ועל מה כל הרעש..

    מהי הבשורה החדשה ???
    מפלגה שכולם דומים לכלום

  • 28.

    אבנר - מה חשבת שזה ''אופק'' מימי אגוזי?

    מרקוזה, 18/12/08 19:50

    אתה כבר אמור להיות ראלי ולמוד נסיון,
    ימי האונ' העליזים חלפו עברו.
    שצלי יוותר על סידור עבודה? אז מה אם שיחקת כל הילדות במכתש של ד' ובנית את עצמך ..
    בקיצור היית קצת נאיבי, לא נורא, אצלנו יש בחירות כל שנתיים - תתחיל לעבוד כבר עכשיו.

  • 27.

    איזה לוזר - גם אם היה במקום ה-8 הוא לא היה נכנס לכנסת (ל''ת)

    מזרחן, 18/12/08 19:31

  • 26.

    מי זה האלמוני הזה, ומדוע הוא חושב שמגיע לו מקום ריאלי בלי פריימריז? (ל''ת)

    יואב, 18/12/08 19:22

    • לבור שלא הכין שעורי נית

      מירי סיבירסקי, 23/12/08 23:14

      לידיעתך הוא כלל אינו אלמוני הוא ידוע ומוכר בחוגים שלא כלולים בהם בורים.

  • 25.

    רעננה

    חדווה, 18/12/08 19:04

    צודק לחלוטין. אין שום בשורה. אנשים שלא מצליחים להיבחר המציאו לעצמם ''רשימת שמאל'' והושתלו בתוך נבחרי מרץ. בושה וחרפה

    • עוד פעם את מבקשת משמאלנים להתבייש ? הם אבדו בושה מזמן.

      צוריק, 18/12/08 19:57

      חבל על הזמן.

  • 24.

    במילה אחת: ח ב ל

    לירון, 18/12/08 18:56

    אם באמת היה סיכוי למרצ להראות שהיא שייכת גם לפריפריה ולעיירות הפיתוח הוא נמוג. כנראה שמרצ מדברת אך ורק לאליטה האשכנזית הבורגנית. אני מודה ומתוודה שחרף דעותיי המדיניות אשר לא עולות בקנה אחד עם השקפות אנשי מרצ מצאתי לנכון כי אדם ראוי כדוקטור בן זקן ייצגני נאמנה בכנסת הבאה, ברם כאמור מציאות לחוד וחלומותיו של חיים אורון לחוד. אין לי כל טענה לאנשי מרצ אני סמוך ובטוח כי אילן גילאון יבצע את עבודתו הפרלמנטרית כהלכה, חבל ושוב שד''ר בן זקן לא יהא לצידו.

  • 23.

    תנו לי לנחש - עוד מרוקאי מקופח נכון? אם הוא היה במקום ריאלי אז בסדר... (ל''ת)

    אורן, 18/12/08 18:54

    • לא!!זה דווקא עוד אשכנטוז מקופח בגלל שעבר את השואה ומאשים את העולם בכך

      סוני-זה כל השוני!, 18/12/08 20:06

      ובגלל שהוא יפה נפש רוב ימות השנה ומאמין בשיוויון אז ביום הבחירות הוא החליט לחרוג ממנהגו ולבקש מקום גבוה יותר רק כי הוא ד''ר לשקשוקה פולנית


      יאללה תן גז!!!

      • בובליל , תבוא מחר לנקות את מוזיאון השואה.תכין לי גם געפילטע פיש (ל''ת)

        אדון פרידמן בשבילך, 18/12/08 21:19

  • 22.

    מפלגה ''מאוד דמוקרטית'' אין ספק.. מרצ שמרצ... גם השמאל לא דמוקרט

    שמואל .ד., 18/12/08 18:53

    בבחירות הבאות אין לשמאל אלטרנטיבה - עדיף לא להצביע...

  • 21.

    מרצ לא חברתית

    באר שבעית, 18/12/08 18:40

    מרצ היא לא מפלגה חברתית . ענייני חברה חינוך וכלכלה מעניינים אותה הרבה פחות מהבעיות המדיניות, ומצוקות הקהילה הגאה. חבל כבר חשבתי שיהיה לי למי להצביע. בלי בן זקן ורן כהן ושכמותם מרצ היא עדיין מפלגה של אשכנזים שמייצגת אך ורק את אנשי הבועה התל אביבית וממש לא אנשי פריפריה כמוני. חבל ! מאכזב!

  • 20.

    איזה פספוס!!!

    פעיל שכונות, 18/12/08 18:05

    להכניס את הוגת הדעות טליה ששון (מי מכיר אותה אם לא הדוח) ואת צלי רשף פעיל השכונות (רחביה ו' וטלביה ז') לפני ד''ר בן זקן - פעיל עממי והוגה דעות חברתי בעל שיעור קומה?

    כנראה שתנועת השמאל ומרצ החליטו להתאבד לגמרי.

    סיבוב ב''שלום עכשיו'' דוח או אמירות נגד מתנחלים ואתה במקום ריאלי.

    היו ונשארו כמו בימיה העליזים של פעילת השכונות (כפר שמריהו ד') שולמית אלוני.

  • 19.

    מרב מיכאלי? מעולה. תהפכו לבדיחה מושלמת

    סוזאנה אי קריייזי, 18/12/08 17:59

    היא וזהבה ושלושת הדובים גלאון. שתי צרחניות בלתי נלאות חסרות בינה שחושבות שהן הכי חכמות בעולם ומבינות הכל כי הצליחו לקרוא עמוד שלם מפוקו.

    • חתמת בשם סוזאנה אולם את/ה חזיר שוביניסט מסריח (ל''ת)

      Yossi, 18/12/08 20:28

      • שכחו אותי בבית?

        sarid, 18/12/08 21:01

        אני שמח שקמה סוף סוף תנועה שתדאג להוציא את כל היהודים מהמדינה ומירב מיכאלי עם ביקיני זה מסתדר יפה מאד בים

      • למה להתעצבן יוסי..? זה רק וירטואלי,

        מילי, 18/12/08 21:04

        כמו מר''ץ והבלוף/ץ השמאלני החדש... למה לך לקחת ללב..?

  • 18.

    שיבוא בטענות לחבריו בתנועה החדשה

    דורון, 18/12/08 17:59

    סדר השתלבות החברים מהתנועה החדשה ברשימה המשותפת עם מרץ נקבע בידי אנשי אותה תנועה. שיבוא אליהם בטענות שהם העדיפו את ניצן הורביץ על פניו. למרץ אין לו מה לבוא בטענות.

  • 17.

    האם ככל שאתה ''משכיל'' יותר אתה דפוק יותר עיוור טיפש חירש ''מרץ=רפש'' (ל''ת)

    אורי, 18/12/08 17:53

    • משהו מעניין על מספר 7 ברשימה המשותפת

      דן תורן, 18/12/08 19:06

      טליה ששון בגימטריה = דן תורן ולא רק זה טליה=דן=54 ששון=תורן=656 כנראה שזאת הסיבה ששון אוהבת ''לזמר'' ולהלשין על אחיה היהודים בע''ה כשהיא תשפט על סיוע לאויב היא תהיה בחזקת חשוד!!!=טליה ששון=710

      • עוד משהו מעניין בגימטריה: ''קדימה'' = 159 = ''קנדה''

        מזרחן, 18/12/08 19:42

        ואני עובר לשם אם החלאות שוב מנצחים.

      • לדעתי מיכאלי מתאימה יותר מטליה ששון למרות שששון כבר הוכיחה נאמנות...

        אביטל, 18/12/08 20:06

        לשולחיה הפלסטינים.

    • מה הם דבריך אם לא רפש? (ל''ת)

      Yossi, 18/12/08 20:29

      • שרש כלב

        התנועה החדשה, 18/12/08 20:50

        גימטראות לרוב - מרצ=צמר את הצמר גוזזים מהכבשים שמובלים כצאן לטבח ע''י הרועים פרס,ביילין,שריד,אלוני ועכשיו ג'ומס היישר לידיהם של משעל,אסד,מאזן והפרסי החביב(''הוא סתם משוגע'',''הוא לא יעשה כלום'',''לא יתנו לו'' - מתוך ציטוטים של בני משפחתי שנשארו באירופה לפני מלחה''ע ה-2).טוב שלפחות מי שתומך במפלגה הזאת חושב שהוא חכם או לפחות אינטלקטואל...

  • 16.

    שמאל פתטי ומסוכסך רק הכסא מענין אותם. טובת האזרחים? לא ולא (ל''ת)

    אורן צור , 18/12/08 17:41

  • 15.

    הוא צודק - התנועה הירוקה-מימד הם הסוציאל דמוקרטים

    יאירמ , 18/12/08 17:31

    זאת בדיוק הסיבה שמימד לא חלק בסיפור כי זאת הצתרפות למרצ. אין שם שום בשורה חדשה וחבל רק שאילן גילאון לא הצתרף למימד שם מקומו הטבעי..

    • באמת אין שום בשורה. פאשיסטים אחד אחד. (ל''ת)

      יעל לרר, 18/12/08 17:46

  • 14.

    הוא צודק - התנועה הירוקה-מימד הם הסוציאל דמוקרטים

    יאירמ , 18/12/08 17:30

    זאת בדיוק הסיבה שמימד לא חלק בסיפור כי זאת הצתרפות למרצ. אין שם שום בשורה חדשה וחבל רק שאילן גילאון לא הצתרף למימד שם מקומו הטבעי..

  • 13.

    רשימה אשכנזית .לא אצביע עבורה (ל''ת)

    נחום, 18/12/08 17:28

    • אני דווקא כן. נראים לי אנשים חכמים ממש בשביל הנציונל סוציאליזם.

      בובליל, 18/12/08 17:54

      במיוחד גלאון שמדברת כמו תינוקת אבל יש לה בכלל גוף של אישה למרות שהיא זקנה.

      • כנראה בובליל שלא ראית את ההיא שיש לה גוף מפותח ועיניים גדולות.

        קורט בכר, 18/12/08 19:50

        גוף מפותח אבל בלי קרסוליים סנדות כמו של עינב , עיניים גדולות , פה ענק ושיניים צחורות, אבל מוח יש לה כמו לעינבי...
        ובמשפחה שלה יש קשרים טובים כבר כמה דורות לנציונל סוציאליזם.
        היא יותר מתאימה מגלאון שנראית טוב מרחוק ורחוקה מלהיות טובה...
        לא היית מציע אותה לחברים שלך...

    • עדיף לשבץ את האדמו''רית עינב בובליל נ''י, לא?

      הרב שמעון פינטו, 18/12/08 18:17

      מזרחית למופת

    • מי שחושב שמצביעים לאנשים לפי מוצא - מקומו בש''ס. (ל''ת)

      ישורון, 18/12/08 20:33

      • לא מצביעים לפי מוצא פה? אז לפי איזה מוצא מצביעים? (ל''ת)

        עובדיה, 18/12/08 21:06

    • ממש מפתיע בכל מקרה לא היית מצביע. (ל''ת)

      Yossi, 18/12/08 20:41

  • 12.

    ד''ר אבנר בן זקן הוא מזרחי ולכן אין לו מקום ברשימת מרץ (ל''ת)

    חן, 18/12/08 17:22

    • חן אין בדבריך למעט רגשי נחיתות (ל''ת)

      Yossi, 18/12/08 20:42

      • ברור שהוא מזרחי ועוד יותר ברור שהוא מקופח

        מקלוש ניימט, 18/12/08 21:07

        עובדה שהוא לא ברשימה האשכנזית...

  • 11.

    השופט בן- זקן ! (ל''ת)

    שולינקה., 18/12/08 17:14

  • 10.

    בן זקן ? צריך להיות בגמלאים ,או כמו שולה זקן - בבית סוהר.

    גדעון מהעיתון., 18/12/08 16:54

    הם קרובי משפחה של הירשזון ?

    • למה להכניס את הירשזון..? הירשזון אשכנזי נקי

      מיקלוש ניימט, 18/12/08 21:09

      וד''ר זקן גנב קטן מהשכונות..

  • 9.

    סאלח שבתי בעת החדשה (ל''ת)

    אנטונני הופקינס, 18/12/08 16:48

  • 8.

    בן-זקן טועה בגדול!

    חוזר מאיבוד , 18/12/08 16:44

    מאז הפעם הראשונה שבה השתתפה מרצ בבחירות (1992) לא הציגה מרצ נבחרת כל כך מוכשרת וראויה.
    אני משוכנע שאם בן-זקן היה בעשיריה הראשונה דעתו היתה קצת שונה עליה.

    • ואוו,

      יש גם עשירייה שניה?.?, 18/12/08 21:11

      מה זה כאן, משחק רמי?

  • 7.

    ד''ר בן זקן עוד לא הבין שהנושא החברתי מענין את מרץ בדיוק כמו השלג דאשתק (ל''ת)

    יהודי, 18/12/08 16:39

  • 6.

    מה הוא חושב , בן זקן הזה ? שהוא הוגו צ'אבס ?

    ניצן ארך האזניים, 18/12/08 16:38

    אפשר לחשוב שכל מי שרוצה יכול להיות שמאלן מוצלח.
    מן הגורן ומן היקב לא לוקחים כוכבים. מקסימום קש וגבבה.

    • אל תדאגו, יקבלו את בן זקן כעורך חדשות החוץ במקום ניצן

      הורוביץ מפרשי שמיעה, 18/12/08 21:13

      העיקר הפרנסה...

  • 5.

    שיכנס במקום וילן או גלאון שמיצו עצמם. (ל''ת)

    אחד שמכיר!!!, 18/12/08 16:36

    • אתה מכיר את גלאון ? וואללה ?

      מקנא, 18/12/08 17:31

      אל תגיד לי שיש לך קשרים עם שולמית אלוני או עם מירב מיכאלי.
      ב'אנה , אתה תותח ! אפשר להיות חבר שלך בפייסבוק ?

    • מסכים, נמאס מהם (ל''ת)

      מסכים, 18/12/08 19:43

  • 4.

    אני מציע באמת שמירב מיכאלי תהיה במקום ה 9

    motimorg , 18/12/08 16:32

    זה המקום המשוריין כנראה במפלגה "הרעננה והקופצנית הזו" לנציג המגזר הבהמי (אתם יודעים, האוכלים/ות בידיים, המתערטלים/ות בפומבי וכו').

    • היא לא מספר. אם תתאמץ תוכל למצוא בה יצור אנושי.

      הופשטטר ההומניסט, 18/12/08 19:55

      מגעיל , אך אנושי וראוי להתחשבות.

  • 3.

    מרץ לא רוצה להשתנות - אין סדר יום חדש רק ערפאת ב (ל''ת)

    לילה של מדוזות, 18/12/08 16:30

  • 2.

    למה שאצביע בשביל מפלגה ששמה עיתונאי שולי והזוי במקום שלישי???

    מיקי אדירי, 18/12/08 16:28

    עכשיו לא אצביע בשבילכם. אתם אבודים

    • אל תגיד עליו שום דבר רע. הוא יסתום לי את החור באוזון.

      ליאון, 18/12/08 19:44

      אני כבר עובד על זה.
      חוצתזה יש לו חברים בדרום אמריקה ששולחים לו חומרים למחקר.

  • 1.

    קודם כל מס''ד זה שם מזעזע.

    רועי, 18/12/08 16:23

    ושנית, אדם שלא יודע לקבל החלטות וגורם נזק לגוף שאותו הוא מתיימר לייצג, לא ראוי לשבת בכנסת ממילא.

    • למה ? דווקא מתאים שם כזה. אני מזועזע הרבה יותר מהאנשים ברשימה. (ל''ת)

      חזן יערי, 18/12/08 17:01

    • מס''ד - משתמטים סוחרי דמים. (ל''ת)

      מוטקה גימטריא, 18/12/08 17:44

      • גיטריא מעניינת

        קבלה לעם, 18/12/08 19:09

        טליה ששון בגימטריה = דן תורן ולא רק זה טליה=דן=54 ששון=תורן=656 כנראה שזאת הסיבה ששון אוהבת ''לזמר'' ולהלשין על אחיה היהודים בע''ה כשהיא תשפט על סיוע לאויב היא תהיה בחזקת חשוד!!!=טליה ששון=710

        • בושה לך = גימטריה

          dbensha , 19/12/08 17:15

          אתה אדם רע וחסר דעת ותרבות=לך לעזאזל.
          [עדיף כבר לא לדעת חשבון...]

      • למוטקה

        ישראלי.., 18/12/08 19:37

        נחל מוצנח 30 חודש סמים לעולם לא נגעתי מה הבעיה שלך יה מיתנענע...אגב תל אביבי דור שלישי בארץ.. לא נאה לך ארוז מזודות

        • כל הכבוד מ 22 שנות שירות מילואים ושתי מלחמות (ל''ת)

          Yossi, 18/12/08 20:46