• 8.

    צהל בגדר ההפרדה

    אלפונסו, 18/12/08 14:55

    שצהל יחקור באובייקטיביות??? מאיפה הרעיון הזה?
    גיל מלמד הוא עיתונאי טוב, אבל כשזה מגיע למעץ, הוא מאבד פרופורציה

  • 7.

    באטובוסים לא נהוג לחגור חגורות בטיחות .בגלל שזה נחשב לכלי רכב בטוח .

    פקק תנועה , 17/12/08 11:23

    יחסית ונהג נורמלי .וכרכב ציבורי גדול ובחברה הסובלת מאוטיזים סביבתי. ציבורי. דבר זה זה פשוט .לא מקובל לישימוש .וחגורות הבטיחות ברכבים ציבוריים .כמו אטובוסים. נחשבים כניראה למיטרד. ולא לחפץ חיוני ומציל חיים .הכול ענין של תרבות וחינוך מוטורי של החברה הישראלית .שוברת כול מוסכמות נורמליות .

  • 6.

    בעולם

    אם כל הכבוד אין חגורות בטיחות באוטובוסים באף מדינה, 17/12/08 10:13

    וגם אף אחד לא יחגור אותם, במיוחד תיירים.

    הפיתרון ההגיוני יותר - לא לתת רשיון אוטובוס לכל אחד. ולא עם 22 עבירות תנועה. ואל תגידו לי ש22 עבירות זה כלום לעומת המרחק שהוא עבר - הוא נ ה ג א ו ט ו ב ו ס!!!! הוא לא אמור לעבור על החוק, אפילו שהחוק דפוק!

  • 5.

    באמת שטויות

    דוד, 16/12/08 18:34

    מי שיודע קצת פיזיקה וקינטיקה, יודע שבממדים ומשקל של אוטובוס, בעת תאונה ''פשוטה'', מאלה שקורות הכי הרבה, דווקא התנועה של הנוסעים (הלא חגורים!) בתוך הרכב סופגת את מרבית האנרגיה של התאונה ומונעת אסונות.
    דווקא חגירה של חגורות בטיחות יכולה להיות מאוד מסוכנת במקרה כזה, לא לנוסע הבודד, אלא לכל האוטובוס.

  • 4.

    באמת שטויות (ל''ת)

    דוד, 16/12/08 18:31

  • 3.

    לא בטוח שלא היו חגורות

    מאיר, 16/12/08 18:24

    עבדתי כמאבטח משלחות ותיירים ומרבית האוטובוסים היו עם חגורות אם כי אף אחד לא ממש שם אותם..מאוד ייתכן שכן היו חגורות באוטובוס.

  • 2.

    THE BUS TO ELAT

    TZIPI, 16/12/08 18:17

    HONEY!!!
    WHEN SOMETHING LIKE THIS HAPPEN SEAT BELT WON'T HELP YOU. THINK!!!!!!!!!!

    • אתה לא מבין עד כמה חגורת בטיחות יכולה להציל חיים!

      חיפאית, 17/12/08 14:44

      בנאדם, אתה פשוט לא מבין עד כמה חגורת בטיחות יכולה להציל חיים!
      אני מציעה לכולם לקרוא קצת על הנושא, על מבחני ריסוק למינהם ועל הפיזיקה שמעורבת בתאונה. רוב האנשים שלא היו מעורבים בתאונה/התהפכות, פשוט לא קולטים מה קורה בתאונה, ומה הכח העצום של החגורה הפשוטה הזאת. לא מבינים שזה ההבדל בין להתנפץ אל מול השמשה בכח של כמה טונות, לבין לשבת במקום אחד כשהשלדה החיצונית חוטפת את רוב המכות. אולי בשביל לקבל איזה שמץ של מושג, תחשבו על לנסוע ברכבת הרים (מהטובות והמפחידות שמתהפכות לגמרי) - עם חגורה מול בלי חגורה... מה דעתכם על ההבדל? ברכבת הרים זה ההבדל בין לצאת קצת מבוהל אבל בלי שריטה, לבין לצאת מת... בתאונות רכב זה יותר מורכב, כמובן, ולא תמיד החגורה מספיקה כדי להציל - אבל יש כל-כך הרבה מקרים שהיא באמת ההבדל בין קצת בהלה לבין מוות.

      בעיר הולדתי, חיפה, היה מקרה של אדם שהתהפך עם הרכב לתוך ואדי, השלדה החיצונית חטפה את כל המכות והאדם יצא חי ואם אני זוכרת נכון, אפילו בלי נכות וכדומה.

  • 1.

    שטויןת

    כונן, 16/12/08 17:42

    ברגע שהאוטובוס מדרדר כולם עפים!!!!!!

    • תפסיק לקשקש

      גיא, 16/12/08 18:17

      מי שחגור לא עף.
      נחבט כן
      עף לא

      תקרא קצת לפני שאתה מתבטא