• 52.

    בני אדם שימו לב לכבישים

    שני עמר, 18/12/08 21:09

    זאת לא פעם ראשונה ואני מקווה שזאת פעם אחרונה שאנשים מתים בתאונות כאלו. דייייייייייייי אנשים נולדו בשביל לחיות ולא בשביל למות מה הם סה''כ רצו המיסכנים האלו לראות את הארץ היפה שלנו וזה מה שהם קיבלו למות בתאונת דרכים מאד מחרידה דייייייייי תיסתכלו על הכבישים יש חיים על הכביש והחיים האלו הם לא משחק!

  • 51.

    תאונת אוטובוס

    שני מוסטובוי, 18/12/08 18:49

    למה הנהג היה צריך לעקוף!!מה הבעיה שלו...לא להיות ראשון..,
    הוא הרי יודע שהכביש מסוכן אם פניות חדות,.אז למה????

  • 50.

    מישהו צריך לתקן את מפת התאונה

    משה, 17/12/08 22:25

    לא יתכן שהתאונה אירעה במידבר, 20 קמ מערבה לכביש, לא כן?
    או 40 קמ צפונה ממחסום נטפים, אה?

    המיקום המדוייק הוא ליד האות 'ת' של אילת.

  • 49.

    מישהו צריך לתקן את מפת התאונה

    משה, 17/12/08 22:24

    לא יתכן שהתאונה אירעה במידבר, 20 קמ מערבה לכביש, לא כן?
    או 40 קמ צפונה ממחסום נטפים, אה?

    המיקום המדוייק הוא ליד האות 'ת' של אילת.

  • 48.

    חרא של מדינה

    בני, 17/12/08 22:19

    חרא של מדינהה אי אפשר להביא לתיירים נהג נורמלי שיודע את הכביחשים פההה עכשיו אין תיירים מרוסיההה מגיעה לישראל

  • 47.

    יש להעמיד לדין את הנהג (ל''ת)

    סימון, 17/12/08 09:17

  • 46.

    יש להכריז על מיקרה זה .כיום אבל ל.אומי בישראל וברוסיה .

    פקק תנועה , 17/12/08 09:12

    יש לפצות את מישפחות הקורבנות .באלפי שקלים למישפחה .מהנהג הפוגע .ומחברת הנסיעות שבה עבד .יש ליסגור לצמיתות. את חברת הנסיעות הזו .ואת הנהג העברין דרכים וטרוריסט כבישים זה .יש לישלוח לבית הכלא הרוסי. עד סוף ימיו .וכול נהג שיעשה תאונה. יש לכנות כעברין וטרוריסט כבישים .

  • 45.

    מדינה שמשחררת את רוצחיה והורגת את תייריה. (ל''ת)

    מיכל, 17/12/08 08:35

  • 44.

    התאונה של היום

    טובה, 16/12/08 22:17

    הכל חוזר שוב ובגדול. תאונות דרכים הפכו להרגל וכאשר התאונה היא עוצמתית שוב התעוררות תקשורתית, רעש ומהומה ולאחר כמה ימים הכל נשכח וחוזרים לאותה שגרה.
    דיבורים דיבורים ודיבורים. נמשיך להתפלל שלא נהיה מעורבים בתאונה והסיכויים קלושים כי תרבות הנהיגה קטסטרופה וזה אבוד לנו.

  • 43.

    סיוע כולל מקופ''ח לאומית

    א, 16/12/08 21:13

    יהי זכרם ברוך ישר כח לכוחות ההצלה ןלצוות הרפואי והסיעודי כולל קופת חולים לאומית

  • 42.

    עכשיו יגנבו להם את המזוודות

    הד, 16/12/08 20:08

    מדינת עולם שלישי

  • 41.

    יאלה יכלבים

    פרטוש, 16/12/08 19:39

    מה קורה זה אני האחד שסגד ליפיך ואני גזואי מדבר עם אברהם אני שולם איתו ואני מאחל לו ליום הולדתו שימןת אמן

  • 40.

    הם סוכני תיירות כולם זה בדיוק מה שהיינו זקוקים לו הא? (ל''ת)

    ynet00 , 16/12/08 19:02

  • 39.

    הנהג לא אשם!

    אופטימי, 16/12/08 18:59

    הוא בטח מאזור הצפון ער מ חמש בבוקר
    היה אמור להגיע לאילת ולחזור הביתה...

    ולמחרת לקום שוב ב 5.
    כל זה תמורת 250 ש''ח ליום!!!

    ואתם יודעים מי אשם!!! חברת ההסעות הנצלנית!!! בדיוק כמו חברות כוח האדם הנצלניות! די

    • אור

      ועוד איך אשם, 16/12/08 19:47

      התאונה התרחשה כ-6 ק''מ מאילת, הוא יכל לאזור קצת סבלנות ולסוע רגוע. אבל במקום זה הוא עשה שטות וגזל את חייהם של 25 אנשים מסכנים. אז אשמתו או לא?

  • 38.

    הנהג אשם !

    יחזקאל,הרצליה , 16/12/08 18:56

    1.חצה פס הפרדה לבן
    2.נסע במהירות לא חוקית
    3.לא איכפת לו מהנוסעים
    4.עקיפה מסוכנת

    לכן העונש שלו הוא מאסר על תנאי וקנס.

    • זהו זה (ל''ת)

      הוא כבר יעמוד בפני בית דין של מעלה...., 16/12/08 19:04

  • 37.

    חייבים נתיב שלישי בכביש הערבה לעקיפות בעליות ובירידות, זה יציל חיים! (ל''ת)

    יונתן, מודיעין, 16/12/08 18:36

  • 36.

    זכרו את אסון קו 63 שהתהפך לודי באוק' 1958 (ל''ת)

    בן של אחד ההרוגים אז....., 16/12/08 18:12

  • 35.

    האוטובוסים = הסרטן של המדינה . (ל''ת)

    שוקי, 16/12/08 18:11

  • 34.

    לא צחוק מה שקרה פה...... (ל''ת)

    ליאור, 16/12/08 18:00

  • 33.

    נהגים שימרו על החיים

    sos, 16/12/08 17:48

    קצת יותר ערנות לדרך והרבה בכי היה נמנע.
    אתמול בנסיעה קצרה של 25דקות ראיתי 3מכוניות עוברות באור אדום.

  • 32.

    שומעים עוד מסוקים..... (ל''ת)

    אור,אילת, 16/12/08 17:45

  • 31.

    כל הכבוד למד''א שהיתה ראשונה בשטח עם 50 אמבולנסים ורופאים (ל''ת)

    בושינסקי, 16/12/08 17:39

  • 30.

    רעיון גאוני שיביא לצמצום תאונות הדרכים תוך 3 חודשים!!

    שמאלני אבל שפוי וציוני!, 16/12/08 17:35

    במקום לעשות מארב משטרתי שאז רק בנקודה מסוימת הנהג יאיט,אני מציע לחלק את הכבישים לקטעים ללא רמזורים,למשל מצומת עמיד ועד לראש פינה,בתחילת כל קטע ובסופו לצלם את כל המכוניות ללא יוצא מן הכלל(גם של המפכ''ל) ואז בעזרת חישוב מתמטי פשוט ניתן בוודאות לדעת מי מהנהגים עבר על המהירות המותרה בכל נקודה!! בצורה זו
    נכפה מהירות ממוצעת מתאימה לאורך כל הקטע
    ונחנך את הנהג לסוע בצורה זהירה גם מבלי נוכחות פיסית של המשטרה

    יתכן מאוד שהגורם לתאונות אינו בהכרח מהירות
    אבל ברור לכל שבמידה וקרתה תאונה אז מהירות גבוהה תגרום בוודאות למספר רב יותר של הרוגים.

    אני מבטיח לכם להוריד את מספר ההרוגים ב 90% תוך 3 חודשים לאחר רישות הכבישים במצלמות

    • הצבת המצלמות

      נו באמת, 16/12/08 18:43

      תגרום לנהגים לא להירדם על ההגה?

      או להפסיק לדבר בפלאפון/להתעסק ברדיו/להסתכל על הכוסית שנוסעת ליד?

      אתה מדבר שטויות, עדיף שתשתוק.

  • 29.

    זה מה שקורה במדינה בה בובליל הוא איש תרבות ומחייה השפה (ל''ת)

    יורד מהארץ, 16/12/08 17:34

    • אתה בטח נהג מונית שכל היום מתלונן ''מדינה ח'רא'' - לא?! (ל''ת)

      ציון בזוקה, 16/12/08 18:21

    • פרידמן תירגע ואל תשכח להצביע לדורבן! (ל''ת)

      ynet00 , 16/12/08 19:03

  • 28.

    זה מתחיל מאוטובוס שמוריד נוסעים במרחק מהתחנה כדי לחסוך בזמן (ל''ת)

    שוקי, 16/12/08 17:33

  • 27.

    כואב אבל נכון

    צר לי, 16/12/08 17:33

    יש לנסות להציל כמה שיותר אנשים ע''י לקיחת איברים ותרומתם לנזקקים.תרומת איברים מצילנ חיים.עם כל הכאב,לפחות שיצילו אנשים שזקוקים לאיברים.

    • גועל נפש ! 27 ! גועל נפש !

      יוכבד - עפולה, 16/12/08 19:58

      תגיד, אתה מטורף ??? מטומטם שכמוך!!
      עדיין לא זוהו הגופות ואתה מעלה נושא ששייך אך ורק!!!, אך ורק !!!
      למשפחות המסכנות שעדיין אינן יודעות בחו'ל מה מצפה להן.
      רק יהודי ניבזה מסוגל לאמר את החלאה שהוצאת מפיך !!!

  • 26.

    120 קמ''ש ברחוב נשיאי ישראל בכרמיאל כל יום!!!

    כרמיאלי, 16/12/08 17:31

    ככה זה שנוהגים כמו מטורפים והמשטרה אפילו לא מנסה לאכוף את החוק!

    ברחוב נשיאי ישראל בכרמיאל,נוסעים בצורה מטורפת!! מדובר ברחוב הראשי שחוצה את כרמיאל ומשני צידיו מטיילים הולכי רגל רבים וילדים

    טלפנתי למשטרה פעמיים והם לא עשו כלום!!!

  • 25.

    קמצנים לא משקיעים ואחרי זה בוכים

    אהרון, 16/12/08 17:28

    כביש הערבה ודומיו אלו כבישים מזמיני תאונות. כל משאית או רכב איטי שמאט את התנועה משגע את הנהגים שמאחור וגורם לעקיפות מטורפות. לא אחת ראיתי איך רכבים עוקפים במהירות מטורפת שיירה של 3-5 מכוניות ואולי יותר, כדי שהכביש יהיה ''שלהם''. כבישים אלו צרים, מפותלים, עם תשתיות תאורה מעטות, לא תמיד מגודרים כמו שצריך ואחח''כ משלמים מחיר עם ריבית.

    מי שיתצפת שם יום שלם יראה כמה רגעים של ''כמעט תאונה'' יש (אם לא היו בפועל תאונה/ות), אבל בפועל הממשלה מתעסקת בסטטיסטיקות יומיות / שבועיות / חודשיות / שנתיות, כאשר אין מגמה ברורה של ירידה בתאונות.

    לא מזמן קראתי שרוצים לקצץ משמעותית את הניידות של משטרת התנועה, כי ''הניסוי'' עם משטרה זו לא כ''כ הצליח.

    משקיעים בעיקר בכבישים הגדולים שעליהם נוסעים מלא רכבים ושוכחים את הקטנים שעשויים להביא לתוצאות מחרידות כמו זו של היום.

    חבל

  • 24.

    איפוא שר התיירות איפוא שרת החוץ - תעשו הכל למען הפצועים

    חובתכם וגם צאו לבקר את הפצועים, 16/12/08 17:22

    הפנים שלנו זה הפנים כלפי העולם.

  • 23.

    אוי

    א, 16/12/08 17:21

    אסון.

  • 22.

    התאונות ימשיכו עד שמשטרת התנועה תהיה יותר בשטח ופחות במשרד (ל''ת)

    אורן קיפניס מתנדב מתנ''ה אשדוד, 16/12/08 17:11

    • קשקשן .... על איזה פיקוח משטרתי אתה מדבר !!!!

      יוסף , 16/12/08 17:21

      במקום לתקוף את המשטרה כדאי לך להתעניין ולהכיר את הארץ שאתה חי בה
      הכביש ידוע ככביש מסוכן לנהיגה בגלל המיקום שלו וריבוי הסיבובים שלו
      אף שוטר לא יכול לעזור במקום כזה
      תאונה כזאת יכולה לנבוע רק מתקלה טכנית של הרכב
      או הסח דעת של הנהג

      • מסכימה איתך

        אור, 16/12/08 17:26

        ככל הנראה הנהג ניסה לעקוף אוטובוס אחר ואיבד שליטה. טפשות שעלתה בחיי 24 בני אדם ומי יודע כמה עוד.
        התאונה הגדולה ביותר בתולדות המדינה

      • אני מדבר על הצלת חיים ואתה מנסה ללמד אותי ידיעת הארץ

        אורן קיפניס מתנדב מתנ''ה אשדוד, 16/12/08 17:50

        יש הרבה כבישים עם סיבובים מסוכנים לו המשטרה הייתה במקומות האלה הנוכחות של המשטרה בכל מקום עוזרת למניעת תאונןת ובפרט במקומות כאלה במשטרה עדיין האכיפה הגדולה זה רק על ידי המצלמות מצלמות לבד לא ימנעו תאונות אולי רק יגדילו את קופת המדינה ואני מדבר על חיי אדם וחובתה של המשטרה גם ליעץ היכן הכביש מסוכן ודרוש תיקון וכביש שבא משדה תעופה לא צריך להיות כזה.הבנתה את זה קשקשן

        • מר אורן קיפניס היקר....

          ויגו, 16/12/08 18:54

          אכיפה אכיפה אכיפה....
          חביבי - תאכוף מעכשיו ועד מחרתיים, הכל טוב ויפה, אבל מי כמוך מתנדב יקר יודע שברגע שתתחיל לאכוף בקטע מסויים לא תמנע שם את התאונות אלא רק תעביר אותן למקומות אחרים !
          את התת תרבות של הנהג הישראלי הממוצע לא תצליח לתקן עם אכיפה !

          אין לי ספק שכשעניין ההרוגים והפצועים יירגע והנהג ישכור להגנתו עורך דין מיד תתחיל לשמוע את הסימפוניה הקבועה בה ייטען כי למעט הנהג כל שאר הגרמים הם אלו שהיו אשמים בתאונה הזאת זה אומר הכביש, מע''צ, משטרת ישראל ואפילו העיקול שנמצא שם כבר מאה שנים !


          הכל מתחיל ונגמר בתרבות נהיגה ולא במשהוא אחר !

        • אורן קיפניס היקר.....

          יוסף , 17/12/08 00:18

          ראשית לא דברת על הצלת חיים אלה מיד הטחת האשמות במשטרה וזה עו לפני שנשתתקו סירנות האמבולנסים כלומר מיד חפשת אשמים וגם מצאת (משטרה)
          תגובתי לך אמנם באיחור רב אך נכון לעכשיו מתברר שאכן התאונה נגרמה באשמת הנהג (22 עברות תנועה לזכותו של הצדיק).
          וכאדם שמתנדב בשרות ציבורי ועל זאת יש לי הרבה מאוד הערכה וכן ירבו כמוך, כדאי לפעמים לנשום עמוק ולהוציא תגובה יותר שקולה

    • מתנ''א

      משטרת תנועה ארצית, 16/12/08 18:42

      המשטרה נמצאת סטטיסטית במקומות בעלי הסיכון הגבוה ביותר שגם שיקולי כמויות האוכלוסיה נכנסים כאן. משטרה לא יכולה למנוע תאונות!!! היחידים שיכולים למנוע אותן הם הנהגים עצמם. מה שהיא כן יכולה לעשות זה ל''מזער'' נזקים ע''י אכיפה מוגברת וענישה בהתאם!!! כפי שהיא עושה ומתורגלת לעשות. לידיעתכם אם משטרת ישראל היתה מקבלת את הכסף שהיא גובה מקנסות לכיסה ולא לכיס המדינה... במדינה הזאת היו נוסעים כמו ''בובלה'' אבל המציאות אחרת והמדינה בולעת את הכסף שיכול להציל חיים ע''י חינוך. אגב כל הכבוד לאורן שהוא מתנדב!!! במשטרת התנועה חסר כוח אדם בגלל בעיות תקציב!!!{מדינה} אני קורא מכאן לכל מי שיכול להתנדב ולהצטרף למאבק בכבישים- עשו זאת ותבורכו!!!

  • 21.

    רק נחתו בעובדה והיו בדרך לאילת - איזה טרגדיה איומה (ל''ת)

    ניקרע הלב, 16/12/08 17:06

  • 20.

    מזעזע ביותר - יש לעשות הכל כדי להציל את הנותרים (ל''ת)

    חובת המדינה, 16/12/08 17:03

  • 19.

    כרית אוויר לאוטובוסים

    ניר, 16/12/08 17:02

    באתר www.openpatents.co.il הציעו לפני מספר ימים לייצר כריות אוויר אישיות
    זה לא היה מונע את האסון, אבל אולי מקטין קצת את כמות הנפגעים

    • חגורות בטיחות

      אבי ורדי, 16/12/08 17:41

      לפני כריות אוויר באוטובוסים שהנוסעיםיחגרו חגורות בטיחות. אוטובוס זה היה מצוייד בחגורות בטיחות.ובכל אוטובוס שמותקנים חגורות יש שילוט המורה לחגור.כמו שזה נראה אף נוסע לא חגר.ובמקרה זה כריות אוויר לא היו עוזרות.

  • 18.

    תפעילו רכבת אוירית - תטיסו את הפצועים הקשים לתל-השומר (ל''ת)

    ולבאר שבע - התיירים באחריות המדינה חובתכם, 16/12/08 17:00

  • 17.

    מגיבים ספרו לי בבקשה על איך הגעתם למסכנה

    ???, 16/12/08 16:57

    על הנהג?
    מי החליט שזה ערס או חאפר או איך קרה ומה קרה בדיוק???
    לא ראיתי בכתבה שום איזכור?

    • אילו היה אקדמאי וודאי לא היה נהג אוטובוס! (ל''ת)

      שאול מוזהב ,כוכב יאיר/אלקנה/נהלל/אילת/טהרן, 16/12/08 20:59

  • 16.

    יש לנסות להציל כמה שיותר בני אדם - תפעילו מטוסים תפזרו

    אותם בבתי חולים טובים בארץ, 16/12/08 16:57

    יוספטל בית חולים בעייתי בעצמו.

  • 15.

    יהי זיכרם ברוך להרוגים . לפצועים החלמה מהירה ובריאות

    קובי, 16/12/08 16:56

    השם ירחם על עם ישראל ולתושבים . כמה אסונות . כמה בלגן

  • 14.

    בכביש-טעות עולה לך בחיים (ל''ת)

    מלחמה בתאונות הדרכים, 16/12/08 16:55

  • 13.

    לאן אתם ממהרים ? ולאן אתם מגיעים בסוף?

    קצת סבלנות, 16/12/08 16:53

    הכול ביגלל עקיפה פזיזה ומסוכנת ששלחה אוטובוס עמוס ישר לתהום !

  • 12.

    חייבים להוסיף עוד נתיב לכל כיוון בכביש הערבה!!!

    גלעד, 16/12/08 16:50

    לא ברור למה לא סוללים עוד נתיב לכל כיוון בכביש הזה. לא חסר מקום, זה בטוח. כל כך הרבה תאונות חזיתיות ימנעו. כמה חיי אדם שווים סלילת כביש?

    • כביש הערבה ????? (ל''ת)

      יוסף , 16/12/08 17:22

    • זה כביש 12 ולא הערבה (90) (ל''ת)

      haimdanielli , 16/12/08 17:39

    • מעבר לעובדה שאתה טועה בכביש - כנס

      אורן, 16/12/08 21:09

      ונניח נוסיף נתיב או אפילו שלושה לכל כיוון. אז לא תרביץ שם 140 קמ''ש? אז לא תחתוך משאיות תובלה כאילו היית רוח?

  • 11.

    כולם מדברים אך לא עוושים דבר

    לריאה דוד, 16/12/08 16:48

    אם היתה תקנה להחרים לצמיתות רכב שלא נוסעים בו כחוק, גם התאונה הזו היתה נמנעת.
    רוב הנהגים וגם נהגי האוטובוסים נוסעים בדיוק הפוך ממה שלימדו אותם.
    אבל את נחרים לצמיתות כמה מכלי רכב (נשק) אלה, כולנו נרגע ונגיע הביתה בשלום.
    אני מאשים את שר התחבורה וכל הגופים שקוראים לעצמם לוחמים נגד התאונות....סתם ברברנים וזוללי תקציבים.

  • 10.

    אני בשוק מהכמות (ל''ת)

    ציפי, 16/12/08 16:39

  • 9.

    ל5 לא מקבל את הטענה. אתה שוכח שמאחורי הסטיסטיקה יש אנשים (ל''ת)

    אחד, 16/12/08 16:36

  • 8.

    מה עם רכבת לאילת ? כמה עולים פסי רכבת ????

    רון, 16/12/08 16:22

    לפני הקמת המדינה היהת רכבת מסודרת מקהיר לאיסטנבול !!!!!!

    מה עשינו לה ? איפה היא ? למה אי אפשר לנסוע על הפסים ? - מתי כבר תפסיקו לסחור בחיי אדם - כי זה לא בתחום אחריותיכם/זה לא יגמר בקדנציה שלי ?????

    עדיף להשקיע ברכבי משטרה סמויים - נכון ?

    • רכבות והמס על הדלק

      jak, 16/12/08 16:55

      רכבת זאת דרך יעילה להעביר נוסעים ממקום למקום
      אבל היתרון מבחינת הממשלה של שימוש ברכבים הוא:
      1. עלות הדלק שחלק גדול ממנו מורכב ממס
      2.המס על כלי רכב (אם אני לא טועה בסביבות 100%)
      וגם אגרות למינהן.

      איזה אינטרס יש לממשלה לוותר על הכנסות קבועות ויציבות (הביקוש לדלק קשיח יחסית)
      ?
      נוחות?חיי אדם? איכות סביבה?

    • מצוין,ואז יהיו ''רק'' אסונות רכבת (ל''ת)

      ש.ש, 16/12/08 17:23

  • 7.

    תרבות הארסים ???

    מה יהיה???, 16/12/08 16:22

    מרבית התאונות בארץ נגרמות בגלל בעיה תרבותית שקוראים לה ''ארסים''
    זו אותה תרבות רקנית של בובלינים והאח הגדול.
    ככה אפשר לצפצץ על העולם על חוקי התנועה וחוקים בכלל.
    זהירות ,שיקול דעת וסבלנות הם מילים גסות בתרבותינו החדשה.

    • כנס בקשה:

      צחי, 16/12/08 16:58

      קודם כל נכון.
      דבר שני , ''ערס'' ולא ארס (למרות שאינני יודע אפילו למה..)
      דבר שלישי כדאי להבין עד כמה אתה צודק:
      מדינת ישראל של שנות ה 2000 המאוחרות מאופיינת ביצור חדש /ישן שמעצים את כוחו:
      ''הערס הישראלי''. הוא לא קיים בשום מדינה. רק בעיברית קיימת המילה ערס ובלתי אפשרי לתרגמה לשפות אחרות.
      זוהי הבעיה הכי כאובה כיום במדינה.
      ללא פתרון.

      • ערס = red-neck (ל''ת)

        עופר, 16/12/08 17:30

      • לצחי. התעתיק למילים שמקורן מערבית הם בדרך כלל באות ע' (ל''ת)

        אבשלום מפשיר, 16/12/08 21:05

    • אני מתפלא שאני עונה לך

      tomker , 16/12/08 17:08

      בגרמניה, ערש התרבות שאתה ככל הנראה מעריץ, אחוז התאונות גבוה לאין שיעור מאשר בישראל. בארה"ב נהרגו בתאונות דרכים השנה, עד לסוף נובמבר, 21,000 אנשים . אז מה זה לכל הרוחות בובלינים ומה עושים עם כל השינאה הזו? אגב, עשית חתך עדתי, או שיש לך עין אחת עיוורת, כמו כל הגזענים פה?

      • צודק לחלוטין, בנוסף לכך, יש ערסים במדינות אחרות

        ., 16/12/08 17:26

        פשוט נותנים להם כינוי אחר... למשל ה chav באנגליה.

      • אל תשווה

        בעל דעה, 16/12/08 17:44

        תבדוק באחוזים ביחס לכמות נהגים או רכבים במדינה.
        חוץ מזה יש בעיה נוספת חוץ מערסים: נשים.
        אולי הן לא עושות תעונות,אבל בהחלט גורם מספר אחד לתאונות

        • אהבתי את התגובה של השוביניסט (ל''ת)

          נשים, 16/12/08 18:39

      • 21,000?!!?!?! (ל''ת)

        שלומי, 16/12/08 17:57

  • 6.

    דחוףףףףףףף

    אור, 16/12/08 16:20

    אגב מי ש-רופא/רופאה/אחות אנו מבקשים שתילכו לבית החולים יוסטפל ולעזור

  • 5.

    קשה לנצח את הסטטיסטיקה

    זה לא יעזור, 16/12/08 16:17

    כנראה שזה המחיר שצריכים לשלם. הסטטיסטיקה לא משקרת. צריך להיזהר ככל שניתן, מעבר לכך, זה בידי הגורל.

  • 4.

    יוספטל בית חולים על הפנים - תטיסו את הפצועים לבאר שבע (ל''ת)

    שכמה ינצלו, 16/12/08 16:15

  • 3.

    איזה אסון היום ונורא (ל''ת)

    מזעזע, 16/12/08 16:12

  • 2.

    אין פה תשתיות, אין אכפתיות והמדינה שמה XXX עלינו הנהגים

    עופר, 16/12/08 15:57

    מה גם שמי שמנהל את משרד התחבורה הוכיח כי הוא ''גאון'' .

    מהיכרות אישית עמו מצה''ל - האיש אינו חכם בלשון המעטה ולתת לו את הצבא בעבר והיום את התחבורה זה המשך לשימת ה - XXX עלינו וסליחה על הבוטות (המדינה יותר בוטה כלפינו).

    כואב על הנפגעים - כולל המון פצועים קשה, שבכלל לא נספרים בסטטיסטיקה אף שעולמם חרב עליהם ולמשפחותים נגרם סבל עצום.

    • תפסיקו להאשים את הכביש ובוא נתחיל לנהוג כמו בני אדם !!! (ל''ת)

      רוני, 16/12/08 16:25

    • נוסעים בפזיזות ובחוסר היתחשבות !

      זאת הסיבה, 16/12/08 16:54

      שמים ז על החוק ומצפצפים על הנהג שמיסביב !
      לאן אתם ממהרים לעזאזל ?

  • 1.

    דייייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    ֱ, 16/12/08 15:51