• 132.

    אהוד ברח, שבויים לא מפקירים. 10 לפברואר - יום ה''שילם''. (ל''ת)

    עודד, 23/01/09 12:03

  • 131.

    כולם שם "עם דם על הידיים בפוטנציה".אז שחררו את גלעד!

    בא רון אשד , 25/12/08 17:55

    המחבלים שיושבים כאן עם דם בידם, או המחבלים ששם שמשתייכים לחמס--כולם "אנשי דמים"! שחררו את המחבלים המנוולים, למען השיב את גלעד.! הם כולם מחבלים!! גלעד לא אמור לסבול בגלל מחבלים! ובפעם הבאה עשו חשבון נפש, בטוחני שלמדנו לעשות ככל יכולתינו שמעשי "חטיפה" שכזה , לא יחזור שוב .הלאכן? אזי, אין תועלת שמחזיקים כאן מחבלים שתמורתם גלעד יחזור אלינו!! חיי חייל אחד,אינו שווה אלף רוצחים ?? (ובפעם הבאה חושבנא) עשו עם העם-(גלעד) צדק,ולא חשבון אפל עם רוצחים. אנו נוכל "לתקן",,אנו עם חזק.

  • 130.

    מר ברק היקר:יש לשלם כל מחיר כדי להחזיר את גלעד!האם אינכם משלמים כל (ל''ת)

    מחיר מבלי להחזירו? שחררתם מאות אסירים פלסטינים!, 15/12/08 17:54

  • 129.

    900 יום עברו והשרים המכהנים ברק וליבני לא שיחררו את החייל החטוף

    שלמה מאור , 15/12/08 17:54

    ברק מעמיד פני תם הרי הוא הוא שר הבטחון המעהן והוא שלא דאג לשחרר את החייל החטוף, ובמקום לשחרר את גילעד שליט השרים ברק וליבני שיחררו מחבלים ונתנו למחבלים כסף במשאיות עמוסות של ברינקס!!!
    בבחירות נצביע ליכוד !!!

  • 128.

    ברק הזה מדבר ומדבר ומדבר ומדבר ומדבר ומדבר ומדבר ומדבר ומדבר ומדבר.... (ל''ת)

    יוסי, 15/12/08 12:28

    • barak said in another article that he thinks the price to free

      jkr, 22/01/09 00:04

      the soldier will be high and here he attacks Livni and says that not at all price!!! Wierd man this Barak

  • 127.

    ברק הגבר

    בועז, 15/12/08 11:27

    לא יעזור לכם, לכל מי שיש שכל במדניה הזאת יודע שברק המתאים ביותר, השאר סתם פוליטיקאים סוג ז, ביבי שקרן וליבני כלום ושום דבר.רק גיבור ישראל, בעל מספר העיטוירם הגבוה ביותר...ולא שאר הרופסים שמשחקים אותה לוחמים, פשוט בושה, ליברמן בוים, ביבי ושאר הגיבורים עלאק...רק ברק.

    • אני עם ברק

      ימית, 15/12/08 12:07

      הלוחם, החכם, איש ארץ ישראל, רק אמת...השאר פשוט ליכודיניקים חסרי מעוף ושרכל....יאללה גליל...

    • יאללה ברק (ל''ת)

      סקר של היום-העבודה עם 18 מנדטים כבר, 15/12/08 12:08

    • הוא איש קומנדו מעולה שבמעולים אבל לא מנהיג. וזה הבלשון המעטה (ל''ת)

      תבדיל בין חייל גיבור למנהיג עם....., 17/12/08 23:57

  • 126.

    יש דברים נכונים בדברי א ברק, אלא זאת רק מילים, באמת הוא לא עשה נכון

    בוריס ד, 15/12/08 11:12

    בזמנו היה בריחת לבנון; ברדק במדינה:
    -במשפט, ברפואה, בחינוך, בפשיעה, בשחיתות.
    טוב להיות פילוזוף.
    יש דברים נכונים בדברי א ברק, אלא זאת רק מילים, באמת הוא לא עשה נכון.
    אמת שלא יתגלה מנהיג נכון ךעם ישראל בין המופעים כיום.

  • 125.

    אהוד המזגזג

    נחום שחף , 14/12/08 22:36

    אתה אומר בדיוק את מה שציפיטפוט אומרת להחזיר את גלעד שליט אך לא בכל מחיר. אלא שלא החמצת הזדמנות להציג את עצמך כטוב ממנה,
    אני הטיפש אמור להאמין לך.

  • 124.

    אסור לתת להם מדינה!!! רק נתניהו . . . . (ל''ת)

    אביב חזן , 14/12/08 20:49

    • ירושלים-ביבי שקרן, אני לא מאמין לו (ל''ת)

      יריב, 15/12/08 12:18

  • 123.

    האם מישהו שם לב שהבנאדם נהיה יותר קשקשן מאמיר פרץ? אולי שיגדל שפם? (ל''ת)

    עודד, 14/12/08 17:11

  • 122.

    גם ליבני יודעת להחזיר באותם תנאים

    יוסי, 14/12/08 14:45

    לא צריכה לשמוע מברק

  • 121.

    הוא לא מפקיר חיילים - מנסיון- (ל''ת)

    מתחת יוסוף, 14/12/08 12:23

  • 120.

    אהוד ברק נלחם במתנחלים ומעביר כסף לרשות הפלסטינית

    sedelman , 14/12/08 09:24

    המינימום של יצירת לחץ על עזהלא מתבצע.
    שר ביטחון דה לה שמאטע

  • 119.

    מה פרושו של מחיר ראוי .מיספר אזרחים אמרו לי .שמה

    פקק תנועה , 14/12/08 09:22

    שמענין את הציבור הישראלי .זו העליה במשכורתו ולא גלעד שליט ומצבו .

  • 118.

    השמאל רוצה לשחרר מחבלים - שליט רק התואנה

    מחשבות , 14/12/08 08:44

    השמאל רוצה לגרש את יהודי יש"ע תחילה. ולכן מפעיל את הבג"צ ואת היס"מ, את האנרכיסטים מאירופה, ואת האנטישמים מרחבי התבל. את ערביי ישראל ואת הממון מאירופה, ומחזר אחרי חוסיין אובמה, והנה עתה - כפי שהמליצו מנהיג השמאל, הם מבקשים שהמחבלים יעשו עבורם את העבודה ודם יהודי יש"ע ישפך "בלי בג"צ ובלי "בצלם".
    ולכן הם רוצים להעלות את המחיר כדי שעבור שליט אחד הם יקבלו אלפי רוצחים משוחררים בין אריאל לאלקנה. (לכסף ידאג ברק, לנשק אולמרט ולבני)

  • 117.

    קשקשן שמחפש תרוצים לחוסר מעש (ל''ת)

    גו, 14/12/08 08:28

  • 116.

    הרצחת וגם ירשת??????? (ל''ת)

    נ, 14/12/08 08:18

  • 115.

    מר ברק, אתה מגדיר מחדש את המושג אפס ! (ל''ת)

    ברק, 14/12/08 07:55

  • 114.

    דמגוג, אתה חושב (ובצדק) בדיוק כמו ציפי שהיתה כנה, אבל מעדיף לתקוף אותה

    אסי, 14/12/08 07:54

    ואני לא מחובבי ציפי, אבל סוף סוף בא פוליטיקאי ואומר את האמת, בלי דמגוגיה. אין הגיון בשחרור מאות רוצחים תמורת חטוף, כשברור שהם יחזרו לחטוף נוספים.

  • 113.

    אלהים - הוא שר הביטחון, למה הוא מדבר ולא עושה?

    אברי, 14/12/08 07:46

    הוא מדבר כמו ח''כ באופוזיציה. במקום לעשות מה שצריך הוא מפטפט את עצמו לדעת ומצטלם תחת כל עץ רענן, במיוחד אם הוא העץ של גולני.

  • 112.

    לא מנהיג - שקרן , היה לך שנתיים לשחרר את גלעד !!

    אשר וולף, 14/12/08 05:51

    והשארת אותו בשבי.
    לא יעזור לך כלום.
    בבחירות הבאות - נצביע - גלעד שליט.

  • 111.

    האיש הזה ברח מכל החלטה חשובה - ופטפט עצמו לדעת... (ל''ת)

    זה לא מנהיג..., 14/12/08 01:26

  • 110.

    בסרט של ברקרוק ומקיאליבני כבר היינו לא רוצים עוד מאותו הדבר

    נתן.ש מעלות , 14/12/08 00:42

    http://www.youtube.com/watch?v=mjcsJ9cqI0w

    • סרטון מעולה...ממחיש בדיוק כמה השמאל חי באשליות!

      ~השם~ , 14/12/08 01:11

      כולם לראות!
      קשה לי שלא להשוות את האמירה הזו לאותה אמירה של "לאחר ההתנתקות, אם ירו טיל אחד על ישראל, עזה תחרב".
      מדהים כמה פוליטיקאים יודעים לדבר אבל במעשים גם ילד בכיתה ג' עושה יותר...
      צריך הנהגה חזקה שלא תתפשר עם הפלסטינים ותחזיר את ההרתעה לישראל!

  • 109.

    צריך לשחרר את עם ישראל מאנשים/מפלגות כפי שאתה מייצג (ל''ת)

    מיכאל, 14/12/08 00:05

  • 108.

    שני ליצנים אם כי ציפורה גרועה יותר.לסיכום רק נתניהו. (ל''ת)

    רוח הקודש, 13/12/08 23:38

  • 107.

    Mr. Barak

    avievan , 13/12/08 23:05

    You're all talk no action

  • 106.

    אני רואה פעולת ראווה שבוע לפני הבחירות, שיסתיים בהרוגים רבים, רצח שליט

    קתו הזקן , 13/12/08 22:54

    וחטיפה של מספר חיילים אחרים.
    ואז יקום ברק ויברח מהארץ כבזק, וישאיר את חבריו לבדם בעת צרת הבחירות כמו שעשה בצאלים

  • 105.

    מה זה מחיר ראויי זו השאלה שאתה לא נותן לה תשובה ראוייה (ל''ת)

    יובל ארהב, 13/12/08 22:27

  • 104.

    אז למה אתה לא עושה?האם העברת 100 מליון מתנה לחוטפיו

    א.מ, 13/12/08 21:54

    היא עשיה?ישיבה על התחת בלי לעשות כל סנקציה נגד החוטפים זו עשיה?לחתום על הסכם רגיעה ללא שליט זו עשיה?

  • 103.

    כל מהלך ראוי?... המהלך הראוי הוא להחליף את הממשלה! ומהר! (ל''ת)

    אליהו שמש, 13/12/08 21:43

  • 102.

    כל מהלך ראוי?... המהלך הראוי הוא להחליף את הממשלה! ומהר! (ל''ת)

    אליהו שמש, 13/12/08 21:43

  • 101.

    מי שהפר את הרגיעה היתה הממשלה הארורה הזאת, המפיונר בגלל לחץ תיקי

    ג'ינג'י = ת''א, 13/12/08 21:33

    השחיתות הארורים שלו וליבני בגלל לחץ הבחירות שלהם שחשבו המנוולים האלה שאם תהיה פעולה בעזה יעלה את קרנם בעיני הציבור ויבחרו במנוולים האלה לר''מ!!
    ובכן יש לנו חדשות בשבילכם, ביבי הוא שיהיה רה''מ הבא אתם אסון לעם היהודי ואסון למדינת ישראל!!
    קדימה והעבודה סכנה לקיומינו סכנה לביטחוננו סכנה לירושלים סכנה לרמת הגולן!!
    הם יותר מסוכנים מאיראן וחיזבאללה!!
    מר ביטחון הוכיח שהוא כישלון בהכל ושהוא מהווה סכנה למדינת ישראל וגם ליבני המנוולת הוכיחה שהיא סכנה לחיילי צבא הגנה לישראל!!
    מספיק עם הנזקים האסונות השסע ההרס והחורבן שקדימה והעבודה ומרצ הארורים המיטו עלינו במשך שמונה שנים של עריצות דיקטטורית!!
    לא צריך שמר כישלון ישחק אותה כעת יפי נפש הפרצוף המכוער והעלוב שלו גילינו עוד בתקופת הרמטכ''ל שלו!! אוי לנו שכאלה יושבים בדרגות בכירות בצה''ל ושומרים עלינו!!!

  • 100.

    ברק הוא כישלון פתטי, הוא וליבני הם הזכנה של העם היהודי סכנה למדינת

    ג'ינג'י = ת''א, 13/12/08 21:29

    ישראל!! אסור לבחור במנוולים האלה שרק שסע, הרס וחורבן הביאו עלינו!! עייפתי מלרשום את רדימת הפשעים של המנוולים האלה אבל תזכרו!!
    הם סכנה לעם היהודי סכנה למדינת ישראל סכנה לקיומינו סכנה לביטחונינו סכנה לירושלים סכנה לרמת הגולן!! יוצר מסוכנים מאיראן וחיזבאללה!! מייצג אותם ביילין הנאצי הארור ולכן צריך להיזהר בארורים האלה מאוד!!!

  • 99.

    ברק ולבני מתנצחים. הקסאמים נופלים וגלעד שבוי. אלה מנהיגיך ישראל (ל''ת)

    ציון בזוקה, 13/12/08 21:12

  • 98.

    נו... אדרבא, המפתחות בידיים שלך ואתה יכול לעשות משהו, אז יאללה (ל''ת)

    ציון בזוקה, 13/12/08 21:11

  • 97.

    תן להם עוד 100000000 [מאה מליון שח]..........

    ניר מרמת ישי, 13/12/08 20:59

    אין לי מילה מתאימה לתאר מה אתה...........

  • 96.

    אוף כמה פטפטת , רק החזרת שליט ללא יד ההשגחה - נצח נמשכת (ל''ת)

    נתן ש. המקורי, מעלות תרשיחא, 13/12/08 20:35

  • 95.

    מעניין איך יגיב התוכי של אדלר (ל''ת)

    אנטוני הופקינס, 13/12/08 19:55

  • 94.

    אם יש במדינה הזו הרבה נשים מוכות אז אין ספק שאחד

    שטיפת מוח בזוטות., 13/12/08 19:54

    כמו ברק יבחר. שמתם לב לסלוגמים של ברק? ''אני לא סימפטי אבל אני מנהיג'' אקוולנטי לבעל מכה ''נכון אני מכה אותך
    אני לא סימפטי אבל אני בעלך'' .ואז אותה מסכנה נשארת עם הבעל הלא סיפטי אבל המכה!

    ושואלים את המסכנה [העם] למה נשארת איתו הרבה זמן והמסכנה [העם] עונה
    פשוט הוא ידע איך לסובב אותי ולפייס אותי כי נכון לא סחבק אבל הבעל.

  • 93.

    ברק בחברה טובה עם המערב שנכנע לטרור מוסלמי

    @ שר ההיסטוריה @, 13/12/08 19:49

    בעוד עשור תהיה אימפריה איסלמית מהודו עד קצה של אירופה ואייטולות מאיראן שולטים בה
    אם לא יפול אסימון אצל מנהיגי המערב עכשיו

  • 92.

    מתי תבינו את מה שהציבור כבר הבין שאין הבדל בין הליכוד לבין המערך לבין

    מתי תבינו את מה שהציבור כבר הבין שאין הבדל בין הלי, 13/12/08 19:35

    מתי תבינו את מה שהציבור כבר הבין שאין הבדל בין הליכוד לבין המערך לבין קדימה כל אחד מהם רוצה להיבחר במשבצת מסוימת ולכולם אותה מדיניות של שפנים שמשרתים את המרצחים כדי למלות את כיסיהם במעטפות ואת מזוודותיהם בדולרים ולצבור ככל האפשר נדל''ן מאסנו באשכנזים שאין להם מוסר ולא רוצים לראות אותם עוד בשלטון
    אנחנו נבחר בש''ס רק ש''ס וליברמן הם ירכיבו את הממשלה הבאה

  • 91.

    למה תמיד אנחנו צריכים לשלם ''מחיר כואב'' - למה שהערבים לא ישלמו אותו ? (ל''ת)

    עם ישראל חי, 13/12/08 19:23

    • אפרופו מחיר כואב כנסו לסרטון שבלינק

      נתן.ש מעלות , 14/12/08 00:43

      http://www.youtube.com/watch?v=mjcsJ9cqI0w

  • 90.

    רוצים עימות עם העולם (ל''ת)

    מירי, 13/12/08 19:15

  • 89.

    מאז כישלון החילוץ של נחשון ווקסמן ז''ל,ישראל קיבלה שיתוק מוחין, (ל''ת)

    מישהוא צריך להפסיק את זה,ט-206, 13/12/08 19:12

  • 88.

    מאמין בקדימה

    Avner Dvir, 13/12/08 19:12

    אני מקוה שקדימה הפעם לא תזדקק לקולות המפלגה האבודה שלך אדון ברק תאהבו או שלוא תאבו אתה ואדון ביבי ליבני הולכת להיות ראש ממשלה

    • ציפורה ליבני הראויה ביותר לכהונת רה''מ של ניגריה (ל''ת)

      יהודי, 13/12/08 21:07

    • לא יעזור לכם ציפורה ליבני רה''מ הבא של ניגריה. (ל''ת)

      נתן, ש. מעלות.., 13/12/08 21:09

      • היא ראש הממשלה הבא של הניאגרה

        נתן.ש מעלות , 14/12/08 00:44

        http://www.youtube.com/watch?v=mjcsJ9cqI0w

    • קדימה תביא לנו עוד מאותו הדבר.

      נתן.ש מעלות , 14/12/08 00:44

      http://www.youtube.com/watch?v=mjcsJ9cqI0w

  • 87.

    בק' חביבי טעיתה באזימות

    נח, 13/12/08 19:12

    תתקוף את חמאס תחילה ואח''כ את לבני .ככה תגיע מהר יותר למטרה,לשחרר את שליט.הבינות את התרגיל?

  • 86.

    השרים ברק וליבני הפקירו את שליט בשבי , תנו לנתניהו לשחרר את שליט !!!

    שלמה מאור , 13/12/08 19:06

    לברק וליבני היתה אפשרות לשחרר את שליט, כבר 900 יום שהם שניהם אחראים להפקרת שליט בידי הטרור בחמסתן.
    לא רק שלא דאגו לשחרר את שליט, אלא ששיחחררו מחבלים ונתנו להם כסף רב.
    אז ברק וליבני, זמנכם עבר !!!
    בבחירות נצביע ליכוד !!!!

  • 85.

    היפקרתם שני חיילים שבויים חיים !!! הרסתם את צה''ל ואת הציונות.......... (ל''ת)

    בחרתם להפקיר אותם - באותם תרגילים !!!, 13/12/08 19:06

  • 84.

    ברק עם כל הכבוד אתה זקן והשב''כ צריך לבדוק אותך

    חיים, 13/12/08 19:04

    יתכן שאתה לא מתאים זו לא בושה

  • 83.

    Then do something..., Dont just talk

    Realist, 13/12/08 19:04

    You are saying what you should do..., but you are good at talking

    Stop talking Barak and let see some action

  • 82.

    ברק ברח מכל החלטה חשובה בהיסטוריה הפוליטית שלו - ומצא תרוצים לרוב..... (ל''ת)

    הוא לא מסוגל להידבר, להתפשר לעשות משהו..., 13/12/08 19:04

  • 81.

    גלעד שליט נפל בשבי בהתנדבו להקריב מעצמו למען המדינה.

    גל, 13/12/08 18:20

    מר ברק - האם אתה אומר שהאינטרס הישראלי הוא פעולה מיידית בעזה, אבל בגלל גלעד שליט אתה דוחה אותה??

    אם כך, אתה אינך ראוי למלא את תפקיד שר הביטחון.

    מבצעים צבאיים או מלחמות צריך ליזום לטובת אינטרס מדינת ישראל. במבצעים ובמלחמות נהרגים חיילים. אין מה לעשות.

    אסור שגורלה הבטחוני של ישראל יהיה קשור בגורלו של חייל אחד.

    • תיקון קטן: הוא לא התנדב. גיוס הוא חובה.

      גלעד, 13/12/08 19:32

      כמובן שזה לא מפחית במאומה מהרצון של כולנו לראותו סופסוף בבית.

  • 80.

    כמה יהודים הרוגים שווה גלעד שליט?

    יואב , 13/12/08 18:12

    אסור להיכנע לטרור. מי שמשחרר המוני מחבלים תמורת חייל יביא בהכרח למאות הרוגים נוספים. יש להפעיל לחץ על החמאס ע"י הכרזה שאנו נחזור לגוש קטיף באופן מיידי אם לא ישוחרר גלעד. אין הדבר הזה סותר את הדרישה המוסרית לחזור לגוש קטיף ולבנות מחדש את הישובים שנהרסו בגירוש הנפשע גם אם ישוחרר גלעד.

  • 79.

    כמה כסף מגלגלות העמותות למען שליט ? והאם הן אכן מקרבות את חזרתו ?

    MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM, 13/12/08 18:09

    כמה כסף מגלגלות העמותות למען שליט? והאם הן אכן מקרבות את חזרתו? צמחו עמותות לרוב כמו פטריות אחר הגשם,ססגוניות ופטורות ממס , העתיד וההיסטוריה ישפטו האם הן עזרו לחזרתו

  • 78.

    עם ברקרוק ומקיאליבני נקבל עוד מאותו הדבר, בסרט שלהם כבר היינו

    נתן.ש מעלות , 13/12/08 18:04

    http://www.youtube.com/watch?v=mjcsJ9cqI0w

  • 77.

    הצד השני

    אזרח, 13/12/08 17:59

    צודק מי שאומר ששחרור מחבלים תמורת שליט יעודד נסיונות חטיפה נוספים. אולם לכל מטבע יש שני צדדים!! צודק גם מי שאומר את הדברים הבאים, ואפילו אם הם לא נעימים, אפילו ייעשו נסיונות להשתיקם, הם נאמרים, וככל שהזמן עובר הם נאמרים ביתר שאת. כוונתי לכך שכיום כל הורה לילד בצבא מצביע על האירוע ואומר לילדו: ''אתה רואה איך מתייחסת המדינה לחייל שנישבה? הסק מכך את המסקנות!'' (וכל אחד יבין בעצמו מה המסקנות. חלק מן המסקנות לא כל כך נעימות.) לא נעים לכם לשמוע את זה? אתם מעדיפים להשתיק את מי שאומר את זה? זו קבירת הראש בחול! הדברים האלה בהחלט נאמרים, ולהזכיר לכם, זו מדינה חופשית עם זכות חופשית להבעת דעה. נידמה לי ששני הצדדים צודקים, ועלינו לשחק את המשחק שלהם וללחוץ היכן שלהם כואב. איננו יודעים היכן שליט מוחזק, אבל ביכולתנו (אני מקווה) לחטוף הרבה מאנשיהם, ולהסכים לשחררם תמורת שליט. לא חוקי לחטוף? ולחטוף את שליט כן חוקי?

  • 76.

    מי מתייחס לברק ברצינות? זורק מילים ימינה ושמאלה וזהו זה (ל''ת)

    א., 13/12/08 17:55

  • 75.

    פתאטי כמו קדימה. מגוחך כמו ברק. לזרוק את שתי המפלגות האלה מקום המדרגות

    יואב , 13/12/08 17:53

    ברק ומושחתי קדימה תמכו בגירוש והפכו את רצועת עזה לחבית חומר נפץ. בגללם גלעד שליט נמצא בשבי. ברק ברח מלבנון וגרם לחטיפת החיילים וקדימה הפסידה בלבנון. צריך לזרוק את הליצנים האלה הביתה, ולהחזיר את הליכוד.

  • 74.

    מהו 'מחיר ראוי'? 500 רוצחים 100 רוצחים? מה עם דמם של הנרצחים ע'י אותם

    משהבודק, 13/12/08 17:53

    משוחררים?

  • 73.

    אין לי ספק שברק ייקח בבחירות, הוא הבחירה הכי טובה מבין השלושה

    עמי, 13/12/08 17:34

    ציפי - חסרת נסיון
    ביבי- היסטרי ולחיץ , לא נשכח את הפאשלות שהוא עשה בכהונה הראשונה - פאשלות שעולות לי על קצה הלשון , זה שחרור יאסין כתוצאה מפאשלה בפעולה על אדמת ירדן , פעולה זו לא רק סיכנה את השלום הטרי שהיה לנו אז עם ירדן , אלא גם גרמה לכך שביבי שיחרר את יאסין, אבי אבות הטרור החאמסי.

    ברק הוא הבחירה הנכונה , אחריות ורגישות לחיי חיילים , האיש שקול , לא היסטרי , עם יכולות להנהיג את המדינה , לא מהבטן אלא מהראש ..

    בואו לא נחזור על הטעות מ 96 ..

    • בסרט של ברקרוק ומקיאליבני כבר היינו לא רוצים עוד מאותו הדבר

      נתן.ש מעלות , 13/12/08 18:05

      http://www.youtube.com/watch?v=mjcsJ9cqI0w

  • 72.

    הצהרת ברק הן עידוד לחמאס להשאיר את גלעד שליט בשבי

    haimrosen , 13/12/08 17:34

    וגם לנסות לחטוף חיילים נןספים.
    וגם להמשיך להפגיז את ישובינו.
    טירוף מוחלט
    ברק הוא שר אי הביטחון.
    ברק פנה מקומך למתאימים ממך.

  • 71.

    דפוק .....מנהיג (ל''ת)

    nbnmb, 13/12/08 17:30

  • 70.

    השמאל רוצה לשחרר מחבלים - שליט הוא התואנה

    מחשבות , 13/12/08 17:23

    השמאל רוצה לגרש את יהודי יש"ע תחילה. ולכן מפעיל את הבג"צ ואת היס"מ, את האנרכיסטים מאירופה, ואת האנטישמים מרחבי התבל. את ערביי ישראל ואת הממון מגרמניה ואוסטריה, ומחזר אחרי חוסיין אובמה, והנה עתה - כפי שהמליצו מנהיג השמאל, הם מבקשים שהמחבלים יעשו עבורם את העבודה ודם יהודי יש"ע ישפך "בלי בג"צ ובלי "בצלם".
    ולכן הם רוצים להעלות את המחיר כדי שעבור שליט אחד הם יקבלו אלפי רוצחים משוחררים שינועו במסתור בין אריאל לאלקנה. (לכסף ידאג ברק, לנשק אולמרט ולבני).

  • 69.

    דמגוג! אז למה הוא לא עשה הכל? למה הוא לא משחרר 1000 מחבלים עבור שליט?

    פה גדול, 13/12/08 17:21

    דיבורים ניבזיים של ימי טרום בחירות. ברק פשוט מנוול ולא מגיע לקצה נעלה של לבני שפשוט אומרת את האמת

    • למה גורמת האמת?

      רודף צדק, 13/12/08 18:08

      אתה צודק: ליבני אומרת את האמת, ובדור הבא שום חייל שפוי לא ירצה להילחם, בדיוק כי ליבני אומרת את האמת.

  • 68.

    נו לך כבר הביתה אתה מבזה את הכסא שעליו אתה יושב

    אהרון, 13/12/08 17:20

    למה לך ברק לדבר דיבורי סרק שאתה לא מתכוון אליהם הרי לא תעשה כולום חוץ מלדבר
    7 חודשים היה לך להכין את הצבא לפעולה שהעזתים לא ישכחו כל חייהם ובמקביל כבר יכלנו לשחרר את החייל בפעולה צבאית
    במקום לדבר תתחיל לבצע אם תרצה אז יש רעיון מאוד פשוט ואפשר להתחיל לשחרר את האסירים אחד אחד כל חצי שעה מגובה של 20000 רגל עם שק שינה במקום מצנח מעל השוק של עזה עד שיחזירו את גלעד חי ואני מבטיח לך שתוך יממה לכל המאוחר הוא יהייה בחייק משפחתוןאנחנו נחזיר לעצמינו את יכולת ההרתעה
    ואם העולם מסביבנו ידבר אז שידבר גם כך אחרי יום יומיים ישכחו את העזתים אז יאאלה לדרך חבל על כל רגע!!!!!!!!!!!!

  • 67.

    ברק שכח או שוב ברח.

    razefi , 13/12/08 17:14

    אי אפשר להגיד ששליט הוא ערובה לרגיעה וגם לסתור את עצמו שצריך לשחרר אותו.
    איך קוראים לרגיעה אם 250 קאסמים ופצ'מרים בחודש וגם לשחרר את שליט.

  • 66.

    מה השתנה בדיוק מאז ימי אמיר פרץ?

    amir, 13/12/08 17:14

    ברק גאון דביל

  • 65.

    נבחר רק בש''ס רוצים רק את ש''ס לא עוד אשכנזים

    נבחר רק בש''ס רוצים רק אתש''ס לא עוד אשכנזים, 13/12/08 17:14

    נבחר רק בש''ס רוצים רק את ש''ס לא עוד אשכנזים

    • תבחר את בובליל אתם מתאימים . (ל''ת)

      pini-1, 13/12/08 17:46

  • 64.

    ומה אתה עשית בשביל זה עד היום, פרט מאשר לחמם את הכסא שלך? (ל''ת)

    יקיר10, 13/12/08 17:12

  • 63.

    ברק תותח (ל''ת)

    BHEUBHEU , 13/12/08 17:10

    • בסרט של ברקרוק ומקיאליבני כבר היינו רק נתניהו תותח

      נתן.ש מעלות , 13/12/08 18:07

      http://www.youtube.com/watch?v=mjcsJ9cqI0w

  • 62.

    למען ההגינות,ברק מתכוון לאותו הדבר שלבני מקבלת עליו קיטונות של #@% (ל''ת)

    ט-206, 13/12/08 16:54

  • 61.

    אפרת רושמת הצלחה היסטרית בשעשועון על אבי דיכטר המכונה לואי דה פינס

    YOYO , 13/12/08 16:46

    http://cafe.themarker.com/view.php?u=156552&tag=%D7%93%D7%99%D7%9B%D7%98%D7%A8

    ________________________________________

    קדימאי שפוי יגיד לא לאבי לואי דה פינס דיכטר בפריימריס. אותי אפרת שכנעה. ואותכם ?

    • אפרת את טועה,אבי דיכטר יודע לקרוא,ראיתי, נתנו לו פתק, וגם אין לו כובא

      טורונטו טורונטו, 13/12/08 17:08

      כמו להם מהסרט, וחוץ מזה מדוע את עושה שם רע לסרט של לואי דה פינס, אבי OןO פינס יותר צעיר

  • 60.

    אפרת חברתי רושמת לעצמה שיאי צפיה בפיליטונים וסרטונים משעשעים על דיכטר

    YOYO , 13/12/08 16:42

    http://cafe.themarker.com/view.php?u=156552&tag=%D7%93%D7%99%D7%9B%D7%98%D7%A8

    קדימאי שפוי יגיד לא לאבי לואי דה פינס דיכטר בפריימריס.

    אותי אפרת שכנעה.

    ואותכם ?

  • 59.

    הוא עוד פותח את הפה? (ל''ת)

    ASCH, 13/12/08 16:40

  • 58.

    עם כל הכאב,שניהם אומרים ממש אותו דבר,אי אפשר לשלם הכל כך הרבה דם .

    אהליבמה, 13/12/08 16:40

    עם כל הכאב,שניהם אומרים ממש אותו דבר,אי אפשר לשלם בכל כך הרבה דם על חייל בשבי.(ראה מקרה ווקסמן)עדיף לפעול שהצבא יהיה מוכן.הדיבורים רק מחדדים את המוכנות של החוטפים.רדו מהראוותנות ואל תנצלו את המצב לצעקנות שבסוף תעלה בדם.הצעקנות והבירבורים לא מראים שאתם בדיוק דואגים לשליט,הפוליטיקאים עומדים מאחורי המגפונים.

  • 57.

    '' אבל לא בכל מחיר''. אפשר לתת את ברק וציפי, המחיר סביר והגיוני (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 13/12/08 16:38

  • 56.

    קדימה חייבת להחליף את ציפי ולמנות במקומה את מופז או שטרית,היא קטסטרופה (ל''ת)

    מהלכת, 13/12/08 16:38

  • 55.

    בטיפול בנושא שליט - ברק אינו טוב מלבני

    א. ציוני, 13/12/08 16:33

    תמוהה גם טענתו כי הרגיעה קשורה בשחרור שליט. ההיפך הוא הנכון: היא רק חיזקה את עמדת המיקוח של החמאס וזאת בנוסף לטעות החמורה של ביצוע עיסקת החילופין עם החיזבאללה בה שוחרר המרצח הנאלח ביותר -קונטאר - תמורת גוויות לפני שחרור שליט.
    בכלל, ברק נכשל בכל תחום ובכל גזרה והוא עוטף את כשלונותיו המהדהדים במשפטים ''אנליטיים'' ריקים מתוכן. האמת היא שאין על מי לסמוך במשרד הביטחון ואויבינו יודעים זאת היטב (לכן,אפשר לפרסם את הדברים - זה לא סוד ביטחוני שהצנזורה אמורה לפסול)

  • 54.

    השיקול היחיד לרגיעה הוא הפחד המשתק של ברק,כי עשיה עלולה (ל''ת)

    להביאו ליגמור כמו פרץ, 13/12/08 16:31

  • 53.

    הצביעו ברק,ביבי,גומ'ס,טיבי,רק לא הפוסטמה החלולה שמופעלת ע''י אדלר (ל''ת)

    מיקי, 13/12/08 16:27

  • 52.

    מה המבדיל בינך לבינה, אמרת את אותו הדבר רק קצת אחרת

    מהלך ראוי, 13/12/08 16:26

    בכל מהלך אפשרי זה לא כמו לא בכל מחיר? תתקן אותי אם אני טועה. ההבדל בינך לבין ציפי שהיא אשה אמינה יותר ממך ואומרת את הדברים בדרך יותר ברורה. מהלך אפשרי זה לא ברור מה המהלך האפשרי ומדוע עד עכשיו הוא לא נעשה?

  • 51.

    סוף סוף אמירה ערכית ממנהיג שקודם חושב אחר כך מדבר,אהבתי לשמוע (ל''ת)

    ברלבב, 13/12/08 16:25

  • 50.

    תשמעו בדיחה:אולמרט ברק וליבני ניפגשים ודנים במענה לחמאס ומחליטים (ל''ת)

    לתת לו 100 מיליון ש''ח., 13/12/08 16:19

  • 49.

    חזרה לגבולות 67 והעלאת הפאלשמורה יותר מעניין (ל''ת)

    הגזמתם די, 13/12/08 16:05

  • 48.

    ציפי לבני צודקת

    ירמיהו, 13/12/08 15:55

    סוף סוף מנהיג אומר בגלוי לציבור את האמת, מרה ככל שתהיה. נתניהו שותק, וברק מנסה לרכוב על הגל הצבורי הזה שנולד על ידי התקשורת התבוסתנית והפופוליסטית.
    איש לא אומר את האמת, שלכל דבר יש מחיר ומנהיגי ישראל החל מרבין, עם עסקת ג'יבריל, הלכו והגדילו את התאבון אצל הערבים עד שדרישותיהם עשו כיום כל ''עיסקה'' לבלתי אפשרית.
    עכשיו החמאס רוצה בעצם להכניע את ישראל, ולפי הרוח הנושבת מהטוקבק הציבורי , הוא גם יצליח. זה ברור לכל ששחרור מאות רוצחים רק יגדיל את מספר הנפגעים אצלינו במאות ואולי יותר, לא רק משום שחלק גדול מהם יחזור לפעילות אלא משום שזה יתן רוח גבית ועידוד לכל מחבל לרצוח יהודים . שהרי שחררו המהיר מובטח.
    האם גלעד שליט הוא האחרון שיחטף? הרי כניעה ''בכל מחיר ''רק תעודד חטיפות נוספות, ומה הלאה?
    וגרוע מהקורבנות שנשלם על כך הוא שהענקת נצחון אדיר לחמאס יחזק אותו בציבור הפלסטינאי ובעולם הערבי, כלומר יחזק את הדרך הקוראת להשמדת מדינת ישראל.
    אבל העם שלנו היום המשתקף כאן הוא מפונק, נהנתן, ללא שום כוח עמידה , ומסרב לראות את המציאות.

  • 47.

    ברק לא אמר ''בכל מחיר ראוי'' כי זה פרדוקס

    דקלה, 13/12/08 15:43

    איך יוצאת תחת ידיכם כותרת פרדוקסאלית כזו. ''כל מחיר'' הוא ללא התנייה , ו''מחיר ראוי'' משמש התנייה . כמורה לא הייתי נותנת לכתבת מקלדת קל וחומר מקום באתר.

  • 46.

    ברק לא אמר ''בכל מחיר ראוי'' כי זה פרדוקס

    דקלה, 13/12/08 15:43

    איך יוצאת תחת ידיכם כותרת פרדוקסאלית כזו. ''כל מחיר'' הוא ללא התנייה , ו''מחיר ראוי'' משמש התנייה . כמורה לא הייתי נותנת לכתבת מקלדת קל וחומר מקום באתר.

  • 45.

    ברק אוהב לומר את מה שהציבור רוצה לשמוע ולא מה שהמדינה יכולה לעשות

    צריך לומר את האמת המרה, 13/12/08 15:36

    אם ישראל תשחרר 1000 רוצחים עם דיפלומה לרצוח עוד ועוד וידעו מהחמאס שהרצח כן משתלם ועם חייל בודד או גופה אפשר לשחרר צבא שלם של רוצחים הם ירצחו אלפי יהודים.
    לכן, לבני אמרה את האמת המרה והכואבת אבל הפלצן ברק ברח מסתתר מאחורי מילים נבובות הוא והאחרים כמו ביבי שקרניהו.

  • 44.

    ומה עם 11237 האסירים הפלסטינים..... כנסו

    ערבי לא שונא, 13/12/08 15:30

    לפני ש''תפתחו'' פה כדאי שתדעו ש 3000 מתוכם הם עצורים מינהליים (כלומר ללא משפט ... מעצר פוליטי)....
    800 קטינים.
    אגב: ישראל לא מעוניינת לשחרר את שליט... כי ישראל לא מעוניינת לפתוח בדיאלוג לפיוס ושלום שמחייב הדדיות ומוביל לנסיגה (והרי ישראל שבויה בידי הימיןם הקיצוני).

    אי לכך....ישראל תמיד תשתמש בסיבות ותירוצים ע''מ לא להתחיל תהליך שלום. ושליט הכוא הקרבן הנוכחי שישראל מקריבה למעם המשך המילטריזם .

    לבני היא לא הבעייה אלא הקונספציה .

    הבנתם את זה ?? אני בטוח שלא ובכל זאת ..
    סוף שבוע נעים לכולנו.

    • ל-44 יהודי לא שונא

      ,נח, 13/12/08 21:28

      יש לבדוק את העצורים.מי שעבר עבירה חייב להענש ,ומי שלא עבר עבירה יש לשחררו מיד ולשלם לו פיצוי!

  • 43.

    נחמה דואק

    יוסף צ'רנוביץ, 13/12/08 15:27

    כדאי היה לציין, שאת השבתרבות בתיאטרון חולון, הנחתה העיתונאית נחמה דואק, שכבר עושה זאת עונה עשירית ברציפות מול אולם מלא של אלף איש.

  • 42.

    נחמה דואק

    יוסף צ'רנוביץ, 13/12/08 15:27

    כדאי היה לציין, שאת השבתרבות בתיאטרון חולון, הנחתה העיתונאית נחמה דואק, שכבר עושה זאת עונה עשירית ברציפות מול אולם מלא של אלף איש.

  • 41.

    נחמה דואק

    יוסף צ'רנוביץ, 13/12/08 15:26

    כדאי היה לציין, שאת השבתרבות בתיאטרון חולון, הנחתה העיתונאית נחמה דואק, שכבר עושה זאת עונה עשירית ברציפות מול אולם מלא של אלף איש.

    • צודק

      גאולה קליין, 13/12/08 18:12

      כבר חמש שנים אני באה בקביעות לשבתרבות שמנחה נחמה דואק. מגיע לה כל הקרדיט. חבל שהכתבת הנכבדה לא טרחה לתת קרדיט לעבודה שלה.

  • 40.

    ברק הוא המנהיג האחראי. טוב יותר מביבי ומציפי. נקודה. (ל''ת)

    זמיר, 13/12/08 15:16

    • אתה יכול לשים נקודה אחת או שלוש... ברק לעולם לא יהיה מנהיג.

      איתי, 13/12/08 16:36

      לא אחרי שהפקיר לחסדיו של ג'יבריל רג'וב את חייו של החייל מדחת יוסוף, שסופו היה למות מפצעיו.

  • 39.

    אם זה היה מעניין את כולכם הוא היה איתנו

    מישהו, 13/12/08 15:12

    בן כיתתו של גלעד

  • 38.

    שום מחיר. צריך לנתק החשמל לעזה עד שיוחזר שליט.

    ורדית, 13/12/08 15:04

    גם את ה-100 מיליון ש''ח לחמאס היה צריך להתנות במידע או החזרת שליט. לא צריך להחליפו עם רוצחי חמאס. צריך להפסיק להעביר דלק, חשמל ומזון לרצועה.

  • 37.

    הכי נורמלי מבין השלושה רק חבל שהבוחרים שלו משחקים ב''ברוגז''

    יובל, 13/12/08 15:03

    כשבנימין נתניהו יעלה לשלטון והעבודה תכניס 10 חכים לכנסת אז יתעוררו כל אותם אנשים שחושבים שברק ''לא מתאים'' ויבינו שהוא הכי מתיאם.
    תחשבו רגע -לבני מול ברק, נתניהו מול ברק- בכל פרמטר מנהיגותי הוא עובר אותם.
    אבל הנקמנות של השמאל בארץ היא מדהימה ומבזה.
    חבל שאנחנו מוותרים על האנשים הטובים בגלל כעסים אישיים.

  • 36.

    אותה גברת בשנוי אדרת

    ראובן - חולון , 13/12/08 14:48

    אדון ברק הנכבד,
    הרי אמרת בדיוק מה שציפי לבני אמרה,
    רק בגירסה שונה במקצת.
    אני מסכים עם דבריך וגם עם דברי ציפי
    לבני. כל מה שעליכם לעשות הוא: להרגיע
    את משפחת שליט שלא ייארגנו הפגנות כל יום כי זה רק מזיק לעיניין,ולהבטיח
    שאתם פועלים ותשיכו לפעול בכל הדרכים
    למען שחרורו של שליט.
    יש לי הצעה: אפש להסכים לשחרורם של
    המחבלים שחמאס דורשת, אך בתנאי שחלקם
    לא יורשו לחזור לשטחים או לעזה,
    ושביכולתם לבחור כל מדינה ערבית שתסכים לקלוט אותם.

  • 35.

    ברק ברח מלבנון - כי הוא לא מסוגל להידבר, להתפשר !!! וגם עם גלעד.... (ל''ת)

    האיש הזה גרוע לישראל..., 13/12/08 14:46

  • 34.

    בימי כהונותיך - צה''ל הפקיר שני חיילים שבויים !!! אתה תמיד בורח מהחלטות (ל''ת)

    אפס אפסיים - לא מנהיג ולא דמוי מנהיג..., 13/12/08 14:44

  • 33.

    הבדלי ניסוח - אבל לברק אף אחד לא מאמין !!!! גם החמאס לא !!! (ל''ת)

    חולקת על ליבני - אבל מכבדת אותה, 13/12/08 14:41

  • 32.

    הרחתם בחירות??????????פתאום שליט מענין אתכם??????????? (ל''ת)

    הרצל, 13/12/08 14:34

  • 31.

    דווקא ברק, שאני מאד רוצה להצביע עבורו, היה צריך לתמוך בלבני

    אהוד מגרש אותי, 13/12/08 14:33

    בחיי שאני מאד רוצה להצביע לברק. אני מפחד שלבני תזמין את נתניהו לקואליציה ואז נקבל את הבלבלה של ביבי עם כל השסניקים. אז אני רוצה לחזק את העבודה. אבל ברק עושה שטויות. לבני באומץ אמרה מה שאף אחד לא מעז להגיד. מה שאולמרט חשב אבל בכל זאת נכנע לכולם ותקף את לבנון. ברק מתיפיף בנושא. זה לא מנהיג. זה סתם לא נחמד

  • 30.

    ברק ומופז הפקירו למוות את מדחת יוסוף

    www.talktail.com , 13/12/08 14:31

    אז שלא יקשקש.

  • 29.

    דמגוג, הוא אומר בדיוק את אותו דבר- שבמחיר הנוכחי הם משאירים אותו בשבי. (ל''ת)

    עמית, 13/12/08 14:26

    • חשבתי בדיוק על הדברים שלך. מה זה מחיר ראוי?!

      והוא עוד קורא לעצמו מנהיג, 13/12/08 15:40

      אבל לא חשוב, ציפיטפוט משלמת היום את המחיר על ריסוק קדימה בהתאם לתוכנית של נפוליאון בון-ברקטה. לעניות דעתי, אפילו הטוקבקיסטים הכי אלימים כבר נותנים יותר כבוד לציפי מאשר ברקטֵה נותן לה.

    • נכון מאוד. להטוטן מלל. גם ''מבקר'' אותה וגם מחזק את דבריה.

      ASCH, 13/12/08 16:42

      וגם ''מפחיד'' אותנו משלטון הימין. אולי שר הבטחון הפחדן ביותר שקם לנו מ1948. ואולי מתקופת משה רבנו.

  • 28.

    שיחזירו כבר ת'ילד הזה הבייתה קיבינימאט!!!! (ל''ת)

    שרון, 13/12/08 14:26

  • 27.

    שקרן כמו שהבטחת לתושבי שדרות (ל''ת)

    בשה, 13/12/08 14:25

  • 26.

    אין להשתמש בסוגיית שליט לניגוח פוליטי!!!! - לבני ישרה!!

    גל - לא מצביע קדימה, 13/12/08 14:23

    גם ברק וגם לבני יושבים באותה ממשלה ומתחבטים באותה בעייה ובעצם אומרים אותם דברים ומרמזים על הדילמה הנוראית שבתוכה הם נמצאים. אך במקום לדבר ביושר, ברק, בניגוד ללבני מבליט את הצד החיובי, כלומר שצריך לשחרר, מבליע את הצד השלילי, לא בכל מחיר, ובצורה מגעילה ומקוממת תוקף את שותפתו להחלטות.

  • 25.

    ברק ישקרן גלעד שליט נמצא כ - 900 ימים בשבי על מה אתה מדבר (ל''ת)

    משה, 13/12/08 14:23

  • 24.

    הבעיה העיקרית בארצנו הקטנה שבדיבורים אנו ממש גדולים !!!

    עוז ישראל לישראלים !!, 13/12/08 14:18

    כל כך הרבה קולות נשמעים בארצנו הקטנה,
    אך לצער כולנו שכל זה מתמוסס לו באוויר.
    יושבים להם 120 אוכלי חינם בכנסת ישראל שכל מטרתם היא לעשות למען עצמם יותר מאשר לעשות לעם.

    אנחנו כל כך מתאימים למזרח התיכון כיום על אף שהורינו ומורינו קיוו וכל מעודם שתהיה כאן מדינה מערבית ומודרנית בכל המדבר הזה שכה מלא בחוסר האנושיות שבו, חוסר הבנה מינימאלית,חוסר אהבת האדם, חוסר הערכה אליו,
    ומהמילה כבוד נשארה רק המילה !
    תמיד טענתי שאחת מהבעיות הבסיסיות של המזרח תיכון היא בכך שאין כל קשר בין חוט מחשבתו של האדם, לבין מוצא פיו, ולבין מעשה ידיו !!

    והעובדה היא שאכן כך זה קורה במציאות !!


    עוז

    ישראל לישראלים !!

  • 23.

    מספר אחד צודק

    שרה, 13/12/08 14:17

    תעמולת בחירות של ברק על גבו של גלעד המסכן
    ברק לא עשה דבר לשחרר את גלעד!עברו 900 ימים והרבה הזדמנויות

  • 22.

    ברק חוזר על דבריה של ציפי

    יוסי12 , 13/12/08 14:13

    מצד אחד ברק תוקף (למרות הכל מדובר בחוק יסוד בתקופת מערכת בחירות),ובד בבד חוזר
    על דבריה של ציפי לבני במילים נרדפות.

    ברק: "יש לנו אחריות עליונה להחזיר אותו בכל מהלך ראוי ואפשרי, אבל לא בכל מחיר"

    במילים אחרות - לא ניתן להחזיר כל חייל שבוי למרות שכולנו רוצים בכך, ונעשה את
    מירב המאמצים האפשריים.

    במקום להיות כן ולהגיד בשפה פשוטה את משמעות דבריו, הוא מסתתר מאחורי אמרות
    שונות, ורק בשביל לתקוף את ציפי לבני.

    כמובן, שלא שמענו מביבי אמרה כלשהי הנוגעת לנושאים הבוערים מזה חודש ומשהו, פרט "נבחרת המצויינת של הליכוד".

    • שניהם אחראים להקמת חמאסתן וכל מה שאירע אחר כך! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 13/12/08 14:37

  • 21.

    אין סתירה בין דבריו לבין דברי לבני

    יפעת, 13/12/08 14:13

    רק ניסיון ציני לרתום את גלעד שליט לקמפיין הפוליטי שלו.

  • 20.

    בעבודה אתה יודע בדיוק למה אתה לא נותן את הקול שלך

    ברק לא מנהיג - לא הצליח להנהיג דבר עד היום, 13/12/08 14:05

    גם בצה''ל נכשל - הבטיח צבא קטן וזריז ולאחר ארבע שנים כרמטכ''ל קיבלנו צה''ל כבד ומסורבל הרבה יותר.

  • 19.

    מה שמצחיק הוא שאת המחיר אנחנו צריכים לשלם

    ולא הפלשתינים, 13/12/08 13:44

    ולא הפלשתינים. למשל, הכספים שהועברו השבוע לידי הפלשתינים לא היו צריכים להגיע לשם. אפשר למרר לפלשתינים את החיים עד כדי כך שהם יתחננו שניקח את גלעד שליט, אלא שאנחנו לא עושים זאת. משום מה נוצר מעין סטטוס קווי בהתנהלות בענייני חטופים - הברברים חוטפים, בציבור הישראלי נוצר לחץ על הממשלה, וזו לבסוף נכנעת לדרישות הדמוניות שלהם, ובכך מעודדת חטיםות נוספות. ברק יכול להשתמש בכל קסאם שנשלח לכיוון שלנו, על מנת למרר להם את החיים עוד ועוד ועוד, ולהדליף לקשורת שכל עוד גלעד שליט בידיהם, זה תג המחיר.

  • 18.

    ברק הרי אתה רגיל להשאיר פצועים בשטח צא מחיינו כבר (ל''ת)

    צביקה, 13/12/08 13:42

  • 17.

    אולי תפסיקו לדבר על גלעד שליט!

    בן, 13/12/08 13:41

    אולי תפסיקו לדבר על גלעד שליט, הוא מפריע לנו וגורם לשחרר את עוד אסירים.
    הכי טוב שנושא על גלעד ישים בצד ונהל בשקט עם פלשטין עד שנשיג שלום.

    מי שמדבר יותר מדי על גלעד שליט, אין לכם משהו לעשות חוץ מלצפות מהאח הגדול המטומטם?

  • 16.

    גם מדחת יוסוף סמך על ברק... (ל''ת)

    שוקיבוקי, 13/12/08 13:41

  • 15.

    שקר כלשהו (ל''ת)

    לינור ץף.., 13/12/08 13:39

  • 14.

    רגיעה ברצועה לא קשורה לשאלה כמה רוצחים מסתובבים שם !!! (ל''ת)

    צריך להתחייב לא לתקוף אותם ולקבל את שליט !!!, 13/12/08 13:34

  • 13.

    900 יום

    זאב, 13/12/08 13:32

    ברק.. אותך נשיב 9000 יום.. פושע..נוכל

  • 12.

    החזרנו את לבנון בגללך וחטפנו חיזבאללנד על הראש ... כסיל ! (ל''ת)

    רק כך !, 13/12/08 13:27

  • 11.

    מי זה גלעד שליט הזה, שכולם מדברים עליו?

    מחשבות , 13/12/08 13:24

    מה עם החיילים שהיו איתו בטנק וגורלם היה גרוע משלו. מה עם החיילים שיירצחו בעקבות שחרור המחבלים?......מה עם 2000 היהודים שנרצחו בשל הסכמי הכניעה והתבוסה, מה איתם?.... האם לכל האלפים הללו אין שם, אין להם הורים? , אין להם משפחה אוהבת שכולה וכואבת.

    מי זה הגלעד שליט הזה שהפך להיות הבובליל של התקשורת. וחגיגה לפוליטיקאים לנגח זה את זה.
    מתי יקום פוליטיקאי הגון שידאג לאלה שטרם נחטפו? פוליטיקאי שיסכים להלחם כדי למנוע את החטיפות הבאות, את היהודים הנרצחים בעקבות עליית החמאס והבריחה בלבנון פעם אחר פעם.

    • צודק מאה אחוז,אבל הם יושבים על הכיסא כדי לעשות לביתם (ל''ת)

      ולא לעם, 13/12/08 13:49

    • כל מי שממליץ להילחם שיגיד את המחיר ומה תהיה התוצאה לדעתו!!!

      גל, 13/12/08 14:28

      כמה הרוגים לדעתו תעלה הלחימה, ומה יהיה מצבנו מבחינת טרור לאחריה וכן מצבנו הכלכלי והמדיני בעולם.

    • תגובה ל-13

      ראובן - חולון , 13/12/08 14:53

      החייל הזה הוא בן מבננו, הוא חייל מחיילנו, הוא בשר מבשרנו.
      אנחנו דנים כאן על חייל שהוא בחיים.
      ואם מדברים על בובליל, הרי אתה דומה
      בדיוק לבובליל. ללא חינוך דיבור, וולגרי
      והגרוע ביותר טיפש בור ועם הארץ.

      • אלפיים יהודים נרצחו מאוסלו - גם הם אחינו

        מחשבות , 13/12/08 15:18

        אינך יודע את שמם, אינך מכיר את דמותם, איש לא מראיין את האב השכול או את האםא המודכאת. מאות חיילים ואלפי אזרחים "נטולי רייטיננ", סתם ילדים ומבוגרים ונשים ונערות וקשישים בלי שום איזכור בכל יומן חדשות, בלי תמונות ובלי חולצות מודפסות.

        וגרוע מכך, עוד עשרות ומאות ואולי אלפי יהודים יירצחו ע"י המחבלים שישוחררו ואחיהם שיקבלו עידוד מכך, אך אף פוליטיקאי אינו אמיץ דיו לעמוד מול התקשורת ולהגיד די מספיק עם החייל הבודד, יש לי אומה לדאוג לה. שוב יש ששה מליון יהודים הנמצאים בסכנת השמדה, ואיראן יום יום מקדמת את הפצצה, ושר הבטחון שלנו עוסק בגירוש יהודים מביתם, ובדשדוש יום יומי בין פתיחת וסגירת מעברים ודיוני גלעד שליט ואבו מאזן תחילה.

      • ראובן. בינתיים מי שמתבטה בגסות רוח זה אתה.

        ASCH, 13/12/08 16:49

        תמיד חשוב שיהיו מראות בבית. אבל הכי חשוב? להשתמש בהן. לפני שאתה קורא למישהו ''בובליל''. דרך אגב איך אתה יודע מי זה אותו ''בובליל''? אז אתה גם צופה נאמן ב''האח הגדול''?

    • צודק! מה אם החייל שאיבד רגל לפני שבועיים בארוחת שבת

      ושדרות ואשקלון המופצצות, 13/12/08 14:55

      חשוב להחזיר את גלעד אבל גם חשוב להפסיק להפקיר את הדרום ולעצור את החמאס מהתחמשות לפני שאלפים רבים נוספים ימותו!

  • 10.

    לא הבנתי - לעשות הכל לשחרור גלעד שליט ולא בכל מחיר?

    אסתר , 13/12/08 13:24

    מרגישה שיש סתירה במשפט

    הברברת ממשיכה ללא מעשים ...מדברים דבר
    והיפוכו וסותמים את הגולל על שחרורו של
    גלעד.
    ועוד רוצים שנצביע בשבילם? לא הגזימו?


    אסתר

    • ברק אומר בדיוק את שאומרת ליבני,רק שהוא חושב (ל''ת)

      שאומר דבר שונה, 13/12/08 13:51

      • לא חושב -- מנהיג!! (ל''ת)

        תעמולת בחירות, 14/12/08 10:53

  • 9.

    מהו ה''כל מחיר'' שלך ? כל פוליטיקאי וה''כל מחיר'' שלו !

    ישמעאל, 13/12/08 13:19

    האמת הטובה של ממשלות העבר הרחוק היתה שלא נושאים ונותנים עם מחבלים ! זה היה בתקופת חטיפות המטוסים על עשרות ומאות נוסעיהם בה במקום להיכנע לדרישות המחבלים , פשוט הרגו אותם ! אי הכניעה לדרישות , בפסיקה לחלוטין נסיונות חטיפה נוספים . מאז , על כל חטיפה נכנסנו למשא ומתן עם אירגוני מחבלים ושחררנו אלפי מחבלים תמורת חטופים . הם נוכחו לדעת שהשיטה מצליחה והגבירו את החטיפות והדרישות ! אז , שחרור החטופים היה בכל מחיר , תוך סיכון עצום של החטופים ! היום בוחר ברק בדרך הקלה , היכנעות לדרישות המחבלים ! כנראה ה''כל מחיר'' שלו הוא שחרור אלפי מחבלים אבל מאות מחבלים תמורת חטוף , אינו עובר את הרף של ''בכל מחיר'' !

  • 8.

    ''...יובילו אותנו למבוי סתום''. ואיפה בדיוק אנחנו עכשיו?

    דה-דה, 13/12/08 13:11

    ממשלת העבודה וקדימה הובילו אותנו אחורה:

    - המלחמה הכושלת ביותר שערכה ישראל מעודה
    - שחיתות ללא תקדים
    - חיזבאללה שילש את כוחו
    - חמאסטן בדרום, שנבנתה בשל מחדלי הממשלה: ההסכמה להשתתפות חמאס בבחירות ואי הפעולה כנגד השתלטותו הצבאית על הרצועה והתעצמותו.

    בהתחשב בכל המחדלים האלו, הזועקים לשמיים, הציבור צריך להיות מטומטם כדי לקנות את הסיסמאות של ברק. אני מעריך שהציבור לא יעשה את הטעות הזו הפעם.

  • 7.

    שני אנשים שאומרים אמת אמיצה ולא מסבנים אותנו

    עידוב , 13/12/08 13:10

    זו התחלה יפה לדעתי

    • מי אמיץ פו לכל הרוחות ?

      ast, 13/12/08 13:26

      על איזה אמיץ אתה מדבר ?
      ברק = הפקרת מדחת יוסף למות כשכל האופציות היו לטובתו ( ביחד עם חברו מופז כרמטכ''ל )
      ציפורה = רק דיבורים שלא שווים כלום כי אם מאחורי מילה אין מעשים אז אלו מילים ריקות מתוכן

    • לא ידעתי שיש עידובים תמימים וטיפשים. (ל''ת)

      עידוב האמיתי., 13/12/08 15:22

  • 6.

    הטעות היתה לשחרר מחבלים חיים תמורת גופות! קדימה זה כישלון! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 13/12/08 13:05

  • 5.

    ברברת, ברברת

    י, 13/12/08 13:05

    הגיע הזמן לעשות ולא לברבר כל היום.

  • 4.

    ברק ברח מכל הזדמנות לעשות שלום - הוא יודע רק כח ועוד כח - הוא לא מתאים (ל''ת)

    לא הוא יגיע לפשרה כואבת !!!, 13/12/08 13:03

  • 3.

    אתה יודע ששקט ברצועה לא קשור לכמה מאות אסירים יהיו שם !!!! (ל''ת)

    שליט הוא הקורבן לאי היכולת שלך להידבר איתם !!!, 13/12/08 12:55

  • 2.

    למה אתם מחכים ומשלים את הציבור כאילו יש התקדמות ??? (ל''ת)

    אי היכולת שלכם להידבר איתם - היא קיבעון מסוכן !!!, 13/12/08 12:53

  • 1.

    תעמולת בחירות על גבו של גלעד

    תפוז, 13/12/08 12:49

    ציפי ליבני ואהוד ברק פשוט מגעילים ומעוררים שאט נפש. די, תמצאו לכם נושא אחר!

    • עצוב שגם מקיאליבני וגם ברקרוק משתמשים בגלעד לתעמולת בחירות

      נתן.ש מעלות , 14/12/08 00:47

      חדל פטפטת , שני מטומטמים