• 117.

    מילם כדורבנות

    ענבל, 21/12/08 11:17

    אני תמיד נהנית לקרוא את גפן,
    אך הפעם במיוחד.
    כל הכבוד על כל מילה.

    IP: 217.132.48.68דווח על תגובה זו

  • 116.

    צודק!!!

    אריאל, 15/12/08 17:12

    יפה, מצוין. צריך להגיב ברבים על התהליכים הנוראים במדינה. על פשעי המלחמה בשטחים, ועל הכיבוש. מספיק עם ההתקרנפות של כולם, גם של אומנים ''ליברלים'' ''ושמאלנים'' שבגלל פחד מרייטינג, מפחדים להגיד את דבריהם.

    IP: 212.25.119.252דווח על תגובה זו

  • 115.

    אהבתי, תודה

    עפרה, 15/12/08 00:02

    וזה עוד לא הכל... אבל טוב שעדיין יש שפויים וגם בין המגיבים

    IP: 77.127.141.62דווח על תגובה זו

  • 114.

    יונתן, תודה על הבמה לקול של מרינה וחבריה

    רחלי, 14/12/08 21:41

    יונתן, תודה שנתת במה למרינה ולהולכים בדרכה. כבר מזמן נאמר ''זה לא ייגמר אם לא נסרב''. זה רק לא נגמר כי אין מספיק סרבנים. ואלה שמסרבים לא זוכים להשמיע ברבים את דברם. אז סחטן שהבאת את הואריאציה שלך על הקול שלהם. תודה על הקול,

    IP: 77.125.72.105דווח על תגובה זו

  • 113.

    אתה אידיוט (ל''ת)

    יעל, 14/12/08 20:24


    IP: 77.127.57.29דווח על תגובה זו

  • 112.

    טוב לדעת שיש עוד מבוגרים משפיעים חיובים במדינה.תודה (ל''ת)

    מכתב השמיניסטים 2008, 14/12/08 19:48


    IP: 79.181.219.250דווח על תגובה זו

  • 111.

    כל הכבוד!! (ל''ת)

    נפעמת, 14/12/08 15:08


    IP: 87.70.212.167דווח על תגובה זו

  • 110.

    זה לא ראש אכ''א זה ראש קקה (ל''ת)

    חייל, 14/12/08 14:20


    IP: 79.178.88.79דווח על תגובה זו

  • 109.

    נו באמת

    צה''ל הוא המושפל, 14/12/08 12:41

    כל קמפיין האנטי-השתמטות הזה יוצא לחלוטין מפרופורציות. אתם תוקפים אנשים שלא מגיע להם (ע''ע מארינה המקסימה)! ראש אכ''א הוא זה שצריך להיות ''על הגריל''!!
    כמו שזה עכשיו- אתם אולי מצליחים לבייש כמה אנשים שלא התגייסו מסיבות כאלה או אחרות, אבל דעו שאתם גורמים לאנשים שכן שרתו- להתבייש בכך!
    מי ירצה להודות שהוא שרת בצבא כל כך בזיוני?!

    IP: 84.108.44.148דווח על תגובה זו

  • 108.

    יונתן-כמה שאתה צודק! תודה על כתיבה מדהימה! (ל''ת)

    הילה, 14/12/08 12:31


    IP: 77.125.128.9דווח על תגובה זו

  • 107.

    כנסו...

    איזה אותה אחת, 14/12/08 11:23

    יש לכם קטע כזה האומנים שאתם חושבים שהכל מגיע לכם אבל תמיד תישארו מסכנים...
    תפסיקו להתבכיין, מיציתם.

    IP: 77.126.115.80דווח על תגובה זו

  • 106.

    צריך לבדוק כמה מהגחבות של גבעות השומרון שרתו בצבא?

    דני ב., 14/12/08 10:57

    כמה מנשות ש''ס או נשות המתנחלים בכלל.
    פתאום הפכנו לספרטה.
    הצבא הוא המשחרר, והמשוחרר מותקף, כך עם בנך אביב גפן שמסמר פלטינה נעוץ בגבו והצבא שחרר אותו.
    כך גם עם מרינה שלא ביקשה להשתחרר אך מה לעשות והצבא שיחרר.
    מה ההתקפות הללו? האם תרומתה פחותה מתרומת שחקני הכדורגל שלנו שלבשו מדים למראית עין אבל לא שהו במחנה הצבאי יותר משעה בחודש.
    תשאלו את שחקנית הטניס הלאומית שלנו שלבשה מדים מה עשתה בצבא?

    IP: 62.90.100.19דווח על תגובה זו

  • 105.

    אבו-משתמט מלמד את עם-שיראל מוסר מהו. (ל''ת)

    רגיש בקצה, 14/12/08 09:32


    IP: 212.199.58.34דווח על תגובה זו

  • 104.

    תפסיק לתרץ את ההשתמטות של הבן שלך

    איזה אחת, 14/12/08 09:10

    אז יופי צה''ל קצת ניסחפים עם עניין ההשתמטויות אבל תאמין לי שזה הכרחי.
    כמה זמן עבר מאז שהיית בצבא? (אם בכלל?) אני הייתי שם עד לפני חודשיים ותאמין לי שכל ההשתמטויות האלה זה ביזיון.

    IP: 77.126.115.80דווח על תגובה זו

  • 103.

    הצבא מספיק גדול, גם בשביל מי שחושב שהוא ''לא יכול''

    אחד העם, 14/12/08 09:04

    הדגל והלאום לא אמורים להיות מעל האדם, אך גם האדם הפרטי לא אמור להיות מעל הדגל והלאום ...
    בצבא יש מקום לכולם.
    אם היינו מחנכים את הנוער להתמודד עם קשיים, חוץ מלדחוף לו חומר עיוני שהוא לא ישתמש בו אף פעם בחייו, היה לנו גם צבא וגם תרבות פחות רופסים ...

    IP: 77.125.133.86דווח על תגובה זו

  • 102.

    ימונה גפן לרמטכ''ל

    קוקו, 14/12/08 08:42

    סופסוף מישהו שמבין את מטרתו האמיתית הצבא - לספק פרנסה למי שיורק עליו ועל כל דבר ציוני במדינה. כל השאר זה רק תפאורה

    IP: 134.191.254.39דווח על תגובה זו

  • 101.

    אני מסכים אמנים משתמטים הם חלאות (ל''ת)

    רואה, 14/12/08 08:40


    IP: 77.127.77.96דווח על תגובה זו

  • 100.

    כמובן שלא, בעיקר אם המשתמט הוא הבן שלך! (ל''ת)

    יונית, 14/12/08 05:45


    IP: 79.181.50.8דווח על תגובה זו

  • 99.

    ליהונתן אין איזה אינטרס לכתןב את הכתבה הזו

    אביב, 14/12/08 04:40

    אוליי קרוב משפחה עם ''חוסר התאמה'' - קרוב מאוד קרוב - בן אוליי - משתמט שבחר לעשות לביתו במקום לעמו.

    IP: 192.115.248.2דווח על תגובה זו

  • 98.

    כמה טיפשות במאמר אחד.

    דר. ג'יי, 14/12/08 04:21

    1- לו הפסדנו בכל המלחמות ב35 השנים האחרונות אתה היית כותב אלינו מארה''ב ואנחנו היינו קוראים מעריב על רפסודות בים התיכון.

    2- להשוות זמר פיסח שמתקשר להלשין על זמר/ת אאחרים לצה''ל ליודנראט בגטאות זו מחלת נפש.

    3- אני אתאיסט הומניסט ועדיין אם תאיים עלי חיי אדפוק לך כדור בראש מטווח אפס בלי יסורי מצפון.

    4- פאשיזם מתקיים רק בדיקטטורה...אנחנו רחוקים מכך.

    5- אם אתה מרגיש כל כך אשם תסגיר את עצמך להאג הרי היית קצין בצבא ''הפושע'' שלנו לא?

    IP: 98.148.102.124דווח על תגובה זו

  • 97.

    מארינה מדהימה ואמנית ותודה

    killbill, 14/12/08 04:20

    על הכתבה הזאת

    אתה היחיד שפצה פה בנושא

    זה עבר בשקט

    כולם מחכים לראות מה הלאה או יותר נכון לא מחכים אבל יראו

    IP: 87.69.43.38דווח על תגובה זו

  • 96.

    מרינס ומרינה מקסימיליטנן בכותרת

    לוטננט קומנדר במילואים, 14/12/08 04:19

    ללא ספק אחד ממשחקי המילים המתוחכמים והשנונים שנשמעו כאן לאחרונה.
    מדהים עוד יותר לגלות ששמות חיילות השדה בעברית הם כבר אאוט לגמרי ושיהונתן גפן מציע פה טרנד צה''לי חדש שיתבסס על שמות היחידות האמריקאיות שנשמעות כמובן הרבה יותר סקסיות (מן הסתם כך גם יהיה לו קל יותר לדמיין שהוא בוב דילן שמוחא נגד מלחמת ויאטנם).

    IP: 87.70.127.77דווח על תגובה זו

  • 95.

    גפן כבר 35 שנה חוזר על הפזמון האנטי ציוני יאללה תרד מהארץ טפיל!!!!! (ל''ת)

    עידו, 14/12/08 02:32


    IP: 82.166.145.160דווח על תגובה זו

  • 94.

    אנילא-רוצה-להגיד-את-המילה-הזאת

    נביל, 14/12/08 02:12

    חשבתי שתאמר איך שהשמאלנים הסגירו לידי האנגלים את לוחמי הימין או לחילופין איך שרבין בפקודת בן גוריון ירה בהנאה בניצולי אלטלנה בעודם מדשדשים במי תל אביב.

    גפן!! אני מניח שאתה חושב את עצמך לאיש חשוב. דע לך שאתה, עפ''י כתבותיך, אדם מחליא שבכל מדינה מתוקנת היו מעלימים אותך והעדויות להרשעתך נמצאות בכתביך.

    IP: 99.238.119.159דווח על תגובה זו

  • 93.

    וואו

    לא מופתעת, 14/12/08 02:05

    לאחר שקראתי בעיון את מילותיו של מר גפן ומהכרותי עם הסיפור ממנו התחיל כל הבלאגן-נדמה כי אין עוררין על היות צמרת צה''ל קטנונית ומושחתת, המתעסקת בזוטות.
    להביא אדם, לא משנה כרגע מי הוא ומאין בא, למצב כזה של בושה על לא עוול בכפו, זה מעשה שפל ואף חולני. הרי גם אם מארינה לא הייתה נחשפת ב''כוכב נולד'' בגיל צעיר- היה בשלב מסויים מתגלה הכשרון האדיר שלה. ואז מה? הייתם דורשים ממנה להתגייס בגיל 30?! הייתם נותנים לה להפוך את השירות הצבאי לבדיחה, כפי שעשתה הגברת בוסקילה כשהצטלמה עם מדים ונשק, סימנה וי והמשיכה לעבוד על אלבום??
    מארינה מעולם לא הצהירה שהיא דתייה, לא נישאה ליומיים והתגרשה, לא ברחה מהארץ לשנתיים.. היא הגיעה ללשכת הגיוס כמו כולם. הייתה אמיתית, כפי שהיא תמיד, ענתה על כל ששאלו אותה בכנות.
    מי שמרגיש שיש למסמר אדם כלשהו לצלב גדול או להעמידו בפני כיתת יורים על הצרה (פחות פקידה! אבוי!!)- שיפנה נא אל הקב''ן או אל המפקד שלו או אל המפקד של המפקד שלו או אל.. ראש אכ''א!!
    הנוער של היום אולי לא חזק במתמטיקה, אבל לעשות אחד ועוד אחד נדמה לי שהם יכולים. להבין מכל הפארסה הזאת איזה צבא עילג וקטן יש לנו. צבא שמפקיר חיילים בשבי 3 שנים אבל חובט בכל כוחו באנשים ששחרר כחוק לפני שנים מספר, אך בגלל שהפך שמם לכזה שכל ילד מכיר.
    התגובות כאן, ברובן, של אנשים שמכירים את צה''ל של פעם, או את צה''ל כפי שהתקשורת מציגה אותו. אנשים שאוכלים כל דבר ששמים להם בצלחת, בין אם זו תעמולת בחירות או פרסומת לבית בובליל.
    המשיכו כך. הבריחו את ה''משתמטים'' רבי הכשרון הרחק מכאן. כשהם יתפרסמו במקום אחר, תדעו ודאי להתגאות בהם כישראלים. ''היא משלנו''. אכן. משלנו. של אלה שמעריכים אותה בשביל מי שהיא ולא בשביל עברה הצבאי.
    עלי והצליחי! מאיתנו, אלה שתמיד יעמדו מאחורייך.

    IP: 84.108.44.148דווח על תגובה זו

  • 92.

    אין לא יכול ..יש לא רוצה..אחד מהם זה בינך ..דור מזוין..הבנתה

    אליאב, 14/12/08 01:57

    את זה מר ברוך?

    IP: 71.57.189.142דווח על תגובה זו

  • 91.

    יש אנשים שהבושה

    מעבירה אותם על דעתם, 14/12/08 01:31

    עד כדי כך שהם ''עוקפים'' אותה

    IP: 84.110.144.83דווח על תגובה זו

  • 90.

    במקום להתבייש בבן שלך, הזזת את העיגולים מסביב למטרה (ל''ת)

    התכוונת לבן שלך?, 14/12/08 01:30


    IP: 87.69.34.118דווח על תגובה זו

  • 89.

    לא שאני מסכים אם כל מה שנאמר פה,

    בוביק בוביק התותח , 14/12/08 01:10

    אבל כל הצמרת צה"ל הזאת מגעילה אותי

    IP: 212.199.142.86דווח על תגובה זו

  • 88.

    הבדיחה הגדולה של הצבא והמדינה זה..........

    עמי, 14/12/08 00:15

    חוק בן סהר. צעיר בריא ביותר, שהוחלט שהכדורגל יהיה השרות הצבאי שלו. המציאו לכבודו חוק מיוחד.
    ומה יצא מזה, עוד ישראלי שמחמם ספסל אנגלי בימות הקור.

    בדיחה של כנסת ישראל, והצבא עומד דום.

    IP: 85.130.245.66דווח על תגובה זו

  • 87.

    גפן וכל המגיבים מתעלמים מדבר אחד פשוט

    אבי, מגיב ענייני, 14/12/08 00:12

    איש לא הכריח את וישינסקי להוציא את בלומין מהטקס, ואיש לא מונע מבלומין לפתח קריירה מזהירה. אבל זכותו של ראש אכ''א לא להשתתף בטקס שבו מופיע משתמט. מי שרוצה את ראש אכ''א בטקס, צריך לקחת זאת בחשבון. זאת לא רדיפה. אתה הוא הרודף את ראשי הצבא, ודורש מהם לשתף פעולה עם השתמטויות. הם לא חייבים לך דבר. שחברך הטוב וישינסקי לא יזמין את ראש אכ''א, אם הוא כל כך מפריע לו.
    נ''ב: ראיתי את אבא של בלומין אומר למצלמה בפנים צוהלות, כי בתו לא התגייסה משום שלא התחשק לה. כל השטויות על שהיא לא יכולה לשרת שוות לאתה יודע מה.

    IP: 87.68.49.73דווח על תגובה זו

    • כל מי שלא מתחשק לו הצבא משחרר ?

      חייל אובייקטיבי, 14/12/08 02:09

      איזה שטויות אתה מדבר ?הוא אמר את זה כי הוא לא רצה לספר מאילו בעיות ביתו סובלת -חשבת על זה?
      אם צה''ל היה משחרר את כל מי שלא מתץחשק לו לא היו חיילים בצה''ל
      ולגופו של דבר כחייל קרבי אני אומר שעילוי כמו מרינה {אני מכיר אנשים שלמדו איתה בעירוני א וכולם מסכימים שהיא עילוי מוסיקלי נדיר }צריכים להיות פטורים משירות צבאי -ולתרום את חלקם למדינה בדרכים אחרות למשל כמו שמרינה עושה בהתנדבות שלה בכפר הנוער בן שמן

      IP: 79.178.88.79 דווח על תגובה זו

  • 86.

    תרדו כבר ממארינה

    אלה, 14/12/08 00:02

    א. היא לא השתמטה, שיחררו אותה לבד. הצבא משחרר אנשים רבים עם בעיות בריאות (כולל נפשיות) כי הוא לא רוצה להשקיע כסף בטיפול בהם (בצדק). זה שמארינה מצליחה עכשיו לא אומר שלא היו לה בעיות כשהיא היתה בגיל הגיוס. כל הכבוד לה שהיא התגברה עליהן ואין שום סיבה שהיא תתגייס עכשיו בשלב הזה של חייה.
    ב. מארינה תורמת המון לחברה - גם מבחינה תרבותית וגם בהתנדבויןת שהיא עושה עם ילדים ובהופעות ההתרמה הרבות. זה מה אם זה לא נעשה במדים.
    ג. דעתי האישית - מארינה היא נכס לאומי שצריך לשמור עליו ולטפח אותו. וכשהיא תהיה מפורסמת בכל העולם (ואין לי ספק שזה יקרה) כולם פתאום יזכרו להתגאות בה ואף אחד לא יזכור את עניין השירות בצה''ל.

    IP: 84.108.134.111דווח על תגובה זו

  • 85.

    שיהיה ברור- אצלנו לא מקבלים לעבודה משתמטים! וגם לא אצל הקולגות

    עו''ד בכיר במשרד מסחרי גדול, 13/12/08 23:48

    ואם רק שליש מהמעסיקים הגדולים במשק יעשו כן, אולי, רק אולי, תחזור לאותם משתמטים הבושה...

    IP: 217.132.78.4דווח על תגובה זו

  • 84.

    תפסיק להצדיק השתמטות מהצבא

    דרור, 13/12/08 23:33

    יונתן, יונתן,
    עד מתי נשמע את דברי הצדקנות הבלתי מוצדקים שלך...

    גם זמרת כמו מרינה יכולה להשתלב בצבא ולתרום מכישוריה למען חיילינו.
    וגם לי בתור מילואימניק קשה נפשית ופיזית בצבא ובכל זאת אני מתאמץ ומשרת. נושך שפתיים וממשיך. לרובנו קשה ולא מתאים להתגייס ובכל זאת אנו עושים זאת למעני למענך ולמען כולנו כאן במדינה.
    ואל תספר לנו סיפורים מיותרים על חיילים שמתאבדים אנו יודעים שלא זה המקרה הנ''ל!
    דרור בזמן

    IP: 80.179.118.108דווח על תגובה זו

  • 83.

    ואוו! כמה משתמטות מסתובבות ברחבי ארה''ב

    ניו-יורקית, 13/12/08 23:26

    בארץ רודפים אחרי ה''מארינות'' למיניהן, ולמאות משתמטות נותנים עבודה בנציגויותיהם של מוסדות ישראליים בחו''ל.

    לאן שלא תזרוק אבן תמצא אותן - החל מסניפי הבנקים שלנו, דרך משרדי הסוכנות, הקרן-הקיימת, אגודות התרמה לויצ''ו, הדסה, מוזיאונים, טכניון, אוניברסיטאות...
    YOU NAME IT!

    והאירונייה היא, שאותם קצינים הרודפים משתמטות בישראל, נופלים לא פעם לתוך תפקיד רישמי בניו-יורק, שיקאגו, מייאמי, או לוס-אנג'לס, כמו קונסול, או מנהל בנק,ומוצאים את עצמם בססטאטוס של נזקקי-שירות מצד המהגרות הללו, שכבר קנו להן וותק בארצות-ניכר, ורואות את עצמן ''מפקדות'' על ה''טירונים'' מישראל - וככה חיים להם הזאב בצד הכבש, וכולם זוכים לעדנה, תחת מגבעתו של הדוד סאם.

    IP: 71.106.11.41דווח על תגובה זו

    • את יכולה להרחיב? (ל''ת)

      רגיש בקצה, 14/12/08 09:24


      IP: 212.199.58.34 דווח על תגובה זו

  • 82.

    ליהונתן גפן:

    רוני, 13/12/08 22:59

    בדרך כלל אני מסכימה עם דעותיך, אבל הפעם קצת קשה לי לקבלם. דבר ראשון יש יותר ממרינה אחת. לאחרונה זה נהייה במודה לא להתגייס. ''הרי למה שאני אעשה צבא אם זה פוגע לי במהלך החיים, הרי עדיף להתקדם, לעשות תואר או להמשיך בקריירת המשחק/ דוגמנות/שירה שהתחלתי''.
    החברה של היום נהייתה יותר ויותר אינדיבידואליסטית כשכל אחד חושב רק על עצמו ועל איך הוא יתקדם.המושג ''לחשוב באופן שמיטיב לחברה, גם כשזה בא על חשבון הרצונות שלי'' לא קיים יותר. בגלל זה גם לא איכפת לנו שיורים על שדרות, שהמדינה נהיית יותר ויותר קפיטליסטית ולא דואגת לחלש וגם יותר ויותר צעירים לא מתגייסים. אני יכולה לספר לך על מכללה שהכשילה סטודנט שלה בגלל שהוא הלך למילואים.
    קשה לי לקבל פציפיסט שלא הולך לצבא וגם לא עושה שנתיים של שירות לאומי, כי מבחינתי זה אומר שהוא לא פציפיסט אלא אחד שלא מרגיש מחוייב לחברה שבה הוא חי.

    אני אספר לך את סיפורי האישי- הצבא שיחרר אותי מסיבות רפואיות. כשידעתי שאני אשוחרר בגלל בעיה רפואית שיש לי, חשבתי לעצמי:''האם אני מתפקדת טוב ביום יום?, האם אני יוצאת לטיולים למספר ימים? האם רוב הימים בשנה אני מרגישה טוב? ולבסוף- האם אני מרגישה שהצבא יחמיר את המצב הבריאותי שלי וקיימת איזושהי סיבה למה לא להגייס?'' כשהגעתי למסקנה שכמו שאני יכולה לצאת לטיולים, לתפקד ביום יום, מרגישה טוב בסך הכל, אז אין סיבה שאני לא אתנדב לצבא. אני לא מיליטנטית (להיפך שמאלנית כמוך) ולא חשבתי שבצבא יהיה לי כיף חיים וגם לא התנדבתי בשביל החוויה האישית שלי (יכולתי לסוע להודו במקום), התנדבתי מכיון שאני חושבת שאי אפשר לחיות בחברה בלי לתת מעצמך ורק לקחת כל הזמן ולא הכל בחיים צריך להיות כיף. יש דברים שהם מבאסים שצריך לעשות אותם ואחד מהם זה צבא. ידעתי שאם חיל בקרבי יכול לחוות את כל הזוועות שהוא חווה ולחזור פעם בשבועיים הביתה,אז אני יכולה לעשות את המינימום וגם לשרת.היום יותר ויותר מפורסמים מקבלים הנחות ''סלב'' למיניהם. בינהם גם ההנחה בשירות הצבאי. מכיוון שהסלב הם דוגמה ומופת לצעירים והם גיבורי התרבות שלנו, אז קשה לי לקבל גיבור תרבות שצעירים רוצים להיות כמותו שאינו מוכן לקחת חלק בתרומה לחברה ולפעול עפ''י חוק שהינו שירות חובה.

    IP: 84.108.224.202דווח על תגובה זו

    • תמיד נחמד לראות תגובה מושקעת

      ליאור, 14/12/08 00:42

      אנשים שלא מדברים בסיסמאות אלא מציגים את הצד שלהם.
      נורא קל לעמוד ולצעוק אבל, האם זה באמת מקדם את הוויכוח?

      IP: 84.229.161.119 דווח על תגובה זו

  • 81.

    לשרת לא - לשיר / ולעשות קריירה על צה''ל דווקא בא להם (ל''ת)

    בלי בושה, 13/12/08 22:57


    IP: 207.200.116.65דווח על תגובה זו

  • 80.

    מי שמך לדובר המוסר? משפחתך נהנתנית, מושחתת וצורכת סמים. תתביש! (ל''ת)

    ב.זימרמן, 13/12/08 22:48


    IP: 207.200.116.65דווח על תגובה זו

  • 79.

    איכ , פשוט איכ .

    ירדן, 13/12/08 22:29

    מדינה מושחתת ,
    איזה גועל .
    צה''ל לא לוקח אחריות על מי שהוא משחרר , ומצפה לחרבן לו את הקריירה כשייתחשק ?
    לאן הגענו , מארינה היא הדבר הכי טהור בעולם הזה , היא מתנדבת בכפר הנוער בן שמן ומלמדת ילדי פנימיות מוסיקה .
    צבא זה לא הדרך היחידה לתרום למדינה .
    יהונתן גפן , תסתכל על הבן שלך לפני .
    השארת לי חשק להקיא ממך .
    פשוט ככה .

    IP: 89.139.7.118דווח על תגובה זו

  • 78.

    מה שלא העיזו לעשות לאחרים עושים למרינה

    אלה, 13/12/08 22:12

    הגזענות שלכם מגעילה ומעוררת מחשבות נוגות
    מרינה מתנדבת בקהילה ועושה למען עם ישראל הרבה יותר מכל הגזענים העלובים שמגיבים פה
    לא יעזור לכם כלום מרינה היא זמרת ברמה בינלאומית -היא יותר יפה ממכם יותר חכמה ממכם והרבה יותר מוכשרת ממכם
    וזה מעצבן אתכם ?גזענים עלובים או זה שהיא רוסיה ?ודרכה אתם רוצים לחנך את הרוסים שיהיו בשר תותחים

    IP: 79.178.88.79דווח על תגובה זו

    • ועדיין היא צריכה לפעול על פי חוק ולהתגייס לצבא

      מישהי, 13/12/08 23:31

      וזאת למרות היופי, הכישרון והחוכמה

      IP: 84.108.224.202 דווח על תגובה זו

    • חכמה ויפה ? את כנראה כוניפה רצינית

      מומו, 14/12/08 07:33

      הרוסים דווקא משרתים בקרבי ותורמים הרבה למדינה ולצבא. זה שאת מאשימה את כולם בגזענות מראה בדיוק למה בשבילך מרינה היא חכמה...

      IP: 82.166.240.239 דווח על תגובה זו

  • 77.

    משטמת וטוב לו? רע לחברה

    אמא של חיל, 13/12/08 22:10

    יתכן שמרינה כמו בנו של הכותב קבלה פטור חוקי מהצבא. חבל רק ששינהם בחרו לנסות להעצים את הפטור בהכרזות על''דור מזוין'' וקשקושי פצפיזים (גפן ) והרכזות ש''מרינה בריאה אבל לא הלכה לצבא כי הוא לא התאים לה'' (אבא של מרינה בראיון). משתמט הוא מי שקיבל פטור מהצבא ולא הלך לעשות שרות לאומי או אזרחי בקהילה. לא פעם בשבוע /בחודש אלא באופן קבוע שנתים מלאות כמו שרות צבאי.

    אבל לעשות לעצמכם בזמן שילדים אחרים בני גלכם מסכנים את חייהם ועוצרים את מהלך חייהם? זה פשוט מקומם ולא פיר

    לפחות שמי שמתחזה ידע שיש לזה מחיר וזה כואב
    אולי הבאים אחרים ינהגו אחרת.
    או לפחות יתבישו .
    זה לא פאשיזים זו קריאה לסולידאריות חברתית אמיתית. כולם תורמם את חלקם. במקום ניצול

    IP: 217.132.243.216דווח על תגובה זו

  • 76.

    אמת בפרסום: בעל הטור הוא אביו של משתמט

    ABC, 13/12/08 21:56

    אנשים עם סעיף גב ואפילו עקמת יכולים לשרת כמו כולם. מה עם שירות לאומי לכולם?

    IP: 66.188.125.152דווח על תגובה זו

  • 75.

    יש עוד משתמט נו איך קוראים לו? סתיו ? קיץ?גפן משהו

    יוכ= ניצחון מוחץ, 13/12/08 21:34

    כדאי גם לאסור על מי שמשמיץ את צהל לכתוב

    IP: 80.230.192.103דווח על תגובה זו

  • 74.

    מארינה מתנדבת בכפר הנוער בן שמן!

    איתמר, 13/12/08 21:23

    היא תורמת למדינה המון..
    תאמינו לי שיש דברים שאתם לא יודעים.

    אוהבים אותך, מארינה.

    IP: 87.68.130.81דווח על תגובה זו

  • 73.

    יהודי טהור מזרע אברהם משרת בצה''ל ואילו המשתמטים מזרע עמלקי הם ואין הם

    זיהוי יהודי, 13/12/08 21:22

    מחויבות לקיומה של מדינת ישראל.

    IP: 82.81.103.182דווח על תגובה זו

    • נו יופי- פתרת את שאלת השאלות- מיהו יהודי.

      יופי טמבל, 14/12/08 14:33

      ולא משנה שהתנ''ך שאתה כה חפץ ביקרו, אומר שגזע העמלק נכחד ואין לו זכר.
      מדהים אותי כל פעם מחדש שכגודל האמונה כך גודל הכפירה בתורה עצמה.

      IP: 89.139.65.9 דווח על תגובה זו

  • 72.

    במקרה של מארינה המקסימה המלאכית,יונתן גפן צודק בהחלט

    צלם, 13/12/08 21:20

    קצת לא נכון המילים במלחמה נגד המתנחלים,שזה לא נכון,היה צריך להיות כתוב במקום זה,במלחמה נגד האינתיפדה,בשפרעם,בעכו,או בכל מקום אחר שהכוחות התקפלו.ולענינינו בענין הזמרת הגדולה מהחיים הזאת מארינה מקסימיליאן בלומין,צודק יונתן גפן בכל מילה ומילה שהוא כתב,פשוט לא מובנת ההתנפלות הברברית הזאת כשבסך הכל פישעה שהצבא לא הסכים לקבל אותה,ועכשיו לא בדיוק יודע איך לתרץ את עצמו על הכישלון של עצמו,צה''ל פשוט תילכו לקראתה וככה תוכלו לצאת מהברוך שאתם יצרתם.בכל זאת זה לא קל לה לחזור כמה שנים אחורה.בעיקר זה מוזר כשיש משתמטים שזוכים בכל מיני פרסי טלויזיה בעולם וישר משמיצים את ישראל,והפלא ופלא שאותם ממשיכים כאן להלל ולשבח ולפרסם את המשך יצירתם ומה הם עומדים לעשות.ונסיים במילים את הכישרון הזה אי אפשר להפסיק,אכן מארינה יש רק אחת!!!

    IP: 79.177.141.32דווח על תגובה זו

    • צלם, צודק בכל מילה!!

      אופיר..(המישהי ממקודם)..חח, 14/12/08 16:46

      פשוט נכון כל מה שאמרת!!
      ואכן מארינה יש רק אחת!!

      IP: 84.95.151.144 דווח על תגובה זו

  • 71.

    בדיחה רעה

    י, 13/12/08 21:12

    כשחילוני לא עושה צבא הוא משתמט, כשדתי או חרדי לא עושה צבא אז הוא סתם אנוכי. אפילו בני הישיבות שהם כביכול חוד החנית של הדתיים שמשרתים בצה''ל, אפילו הם עושים רק שנתיים - כמו בנות חילוניות. או שיקראו לכולם משתמטים או שלא יקראו לאף אחד ככה. העצוב מכל הוא שהחילוניים משתפים פעולה עם הפארסה הזאת ומנציחים את המצב הלא הגיוני הזה, כשהם אלה שמשלמים את המחיר. אגב, לפני ה''ברכות'' שאני הולך לקבל, שירתתי שירות 3 שנים מלאות ושוחקות (מכונאי דרג א' בחה''א), אם רק הייתי יכול להחזיר את השעון לאחור הייתי משתמט בלי להניד עפעף.

    IP: 132.68.74.87דווח על תגובה זו

    • נכון מאוד (ל''ת)

      מסכים, 13/12/08 22:22


      IP: 132.64.43.99 דווח על תגובה זו

  • 70.

    ממארינה אפשר ללמוד יותר על נתינה מאשר 10 ראשי אכ''א

    טייגר לילי4, 13/12/08 20:57

    מארינה תורמת מכל הלב בהתנדבות שלה עם ילדים, וכל מי שממהר לצעוק ''משתמטת'' עושה זאת מתוך אינטרס להכפיש או מתוך עקרונות עיוורים!

    ההפך, מארינה היא הדמות החיובית, הכנה והטובה ביותר שהצמיח מפעל-הכוכבים של התרבות הישראלית.

    IP: 87.68.96.117דווח על תגובה זו

    • גם אנחנו מוכנים לתת לילדים בתנאי שזה לא פוגע בחלטורות שלנו בכוכב נולד

      קומנדו מס הכנסה, 13/12/08 23:23

      מרינה השתמטה בגלוי. אביה רואיין ואמר את זה במפורש. מה שטוב לגלית גוטמן, יעל בר זוהר, מיה בוסקילה, רוני סופרסטר, שירי מימון, נינט טייב - לא טוב לתול''ר הזו. גם לי מס הכנסה לא בא בטוב וגם אני רוצה להשתמט מתשלום חצי ממשכורתי. מה יש? אני מוכן לתרום שקל לישיבת ''עור התוף'' לצדקה - במקום. זו לא התנדבות? זו לא תרומה לקהילה?

      IP: 85.250.46.188 דווח על תגובה זו

  • 69.

    מרינה מעצבנת אותם כי היא רוסיה

    אלכס, 13/12/08 20:55

    ומפקדי צה''ל גזענים כמו חלק מהמגיבים

    IP: 79.178.88.79דווח על תגובה זו

    • חס וחלילה- טיפול קשה למשתמטים מכל עדה. איני רואה רלבנטיות לעניין

      אשקלוני, 13/12/08 22:26

      כל מי שמשתמט הוא טיפוס נאלח
      צר לי ששוב מכניסים את השד העדתי לעניין זה

      עולי חבר העמים - אוהב אתכם ומוקיר תרומתכם הרבה למדינה. למה שתחשוב אחרת?

      IP: 217.132.78.4 דווח על תגובה זו

      • מרינה כל הרוסים בארץ איתך

        יורי, 13/12/08 23:35

        אוהבים אותך וגאים בך
        כל מי שאני מדבר איתו על זה מסכים איתי
        סימנו אותה כי יודעים שהיא הזמרת הטובה בארץ כיום ולא רוצים לתת את התפקיד הזה לרוסיה
        הכל גזענות נגד הרוסים תתבישו לכם גזענים

        IP: 79.178.88.79 דווח על תגובה זו

  • 68.

    מארינה מדהימה והיא תורמת לקהילה..והיא לא השתמטה (ל''ת)

    מישהי, 13/12/08 20:51


    IP: 84.95.44.113דווח על תגובה זו

  • 67.

    כל הכבוד לצהל

    רפול, 13/12/08 20:51

    סוף סוף מטפלים בנבלות הללו כמו שצריך(חבל שלא עשו ככה עם המשתמט הפרטי שלו)ומי שזה לא מוצא חן בעיניו מוזמן לזוב פה (יש מקומות שיקבלו אותם-יוון מומבאי ועוד)

    IP: 85.250.20.122דווח על תגובה זו

  • 66.

    מארינה בכלל לא השתמטה!היא שוחררה ולכן זה מוצדק ואמיתי!

    צודק!, 13/12/08 20:48

    מארינה המלכהההההה
    חולים עליך פה ברענננהה!
    כפרעעע

    IP: 89.1.35.57דווח על תגובה זו

  • 65.

    יהונתן גפן ''יורד מהפסים''

    טוביה פלד, 13/12/08 20:47

    הכותב נולד בנהלל, שירת כקצין בצנחנים ונלחם במלחמות ישראל אבל איך לא ישנה דעתו כאשר בנו אביב גפן השתמט מהצבא ואף התגאה בכך...יותר מאוחר שינה דעתו והודיע שבעיה רפואית בגב מנעה ממנו שירות.
    האם אין זה אבסורד שצה''ל יפיק אירוע לזכר חייל שנהרג בשירות מבצעי בעזה ויזמין משתמטת כמרינה להופיע?

    IP: 77.125.115.159דווח על תגובה זו

  • 64.

    פשוט לא מאמינה

    מעצבן, 13/12/08 20:28

    שנותנים במה לדה לגיטמציה במאבק בהשתמטות.
    להתחמק מהצבא זה מגעיל.גם אם אתה זמר.
    אומנות עאלק.

    IP: 77.125.37.192דווח על תגובה זו

  • 63.

    יונתן גפן לראשות הממשלה!!!

    דניאלה, 13/12/08 19:59

    אין במדינה הזאת אחד אמיתי וחכם כמו יונתן גפן והוא צודק כל כך צודק, עניין המשתמטים זה לא שחור לבן!
    אוהבת אותך יונתן

    IP: 189.135.57.223דווח על תגובה זו

  • 62.

    הזמרת האמיצה? כבנו שלו.לשבת במלחמה זקוף בנמל בתל אביב ולגלגל ג'ראס (ל''ת)

    גם זה סוג של אומץ לב.או אנוכיות יהירה., 13/12/08 19:38


    IP: 84.109.29.223דווח על תגובה זו

  • 61.

    פרובוקטור סתמי ללא חידוש ברעיונות המשומשים לעייפה שלו (ל''ת)

    orlyoze , 13/12/08 19:38


    IP: 77.127.76.179דווח על תגובה זו

  • 60.

    הכל כדי ''להסביר'' למה הבן שלו משתמט (ל''ת)

    פקקים במשקפת, 13/12/08 19:08


    IP: 77.126.66.66דווח על תגובה זו

  • 59.

    ההטבות על אי שירות יותר גדולות מהסנקציות

    משתמט -מאיון עליון, 13/12/08 17:56

    בתור אחד שיצא על 21 נפשי (משתמט קלאסי) לא נתקלתי בזמן הלימודים במקום עבודה אחד שסירב לקבל אותי.אחרי הלימודים זאת בכלל היתה חגיגה כמעט כל מנהל שהיה לי ציין בשמחה את העובדה שעם פרופיל 21 בקו''ח הוא לא היה צריך לחשוש ממצב שבו עובד בכיר יעזוב למילואים ככה פתאום,אני רוצה רק להדגיש שהתקבלתי לעבודה אפילו בשורק רק שאשתי לא התלהבה שאעבוד במחיצת חומרים רדיואקטיבים ולכן פסלתי את הרעיון.
    בגדול בצה''ל לחוצים הם יודעים שאי שירות הוא רק מקפצה לעתיד ולא כתם שחור כמו שהם מנסים להציג (בזמן שאני הרווחתי 20K לחודש כבר לפני 8 שנים, חברים שלי עוד בקשו כסף מההורים בשביל להתקיים)אז הם מנסים לנפח שרירים במקומות שיקבלו הד תקשורתי וזה מעיד יותר על חולשתם מאשר על כוחם

    IP: 76.100.199.221דווח על תגובה זו

    • חכה, עוד לא הגעת אליי ואל חבריי

      עו'' ד בכיר במשרד מסחרי, 13/12/08 22:18

      לא נקבל אותך ואת שכמותכם לעולם
      אתה חוצפן, ועוד תתקל בנורמליים כמונו
      עשיתי צבא, אני עושה מילואים, ואני מרוויח לא רע כשלעצמי
      אצלנו במשרד, ואף מהקולגות שלי אני יודע, שאדם שלא שרת בצבא אין לו מה לחפש אצלנו
      קשקשן, היוהרה שלך פשוט דוחה

      IP: 217.132.78.4 דווח על תגובה זו

      • יש גבול לשפלות עו''ד אני לא מוכן להיות

        משתמט -מאיון עליון, 14/12/08 02:11

        בתור אחד שעובד במקצוע הכי אופורטוניסטי ונבזה שקיים אתה עוד מטיף לערכים-מצטער המצפון שלי לא היה נקי באם הייתי משרת ובטח לא היה נקי אם הייתי עובד כעו''ד במיוחד במדינה כמו ישראל עם מערכת משפט מנוונת ומושחטת להחריד

        IP: 76.100.199.221 דווח על תגובה זו

        • די משעשע לראות אותך מאשים באופורטוניזם ומדבר על מצפון נקי (ל''ת)

          הייתי מצפה לקצת יותר עקביות מהמאיון העליון, 14/12/08 18:17


          IP: 87.70.127.77 דווח על תגובה זו

      • לעו''ד ה''בכיר''

        גם אני עו''ד בבכיר, 15/12/08 11:54

        אתה נשמע לי בן אדם מתוסכל וממורמר.
        מענין שלחרדים לא עושים את כל הסנקציות האלה
        שעושים לחילונים שלא הלכו לצבא כחוק.
        אפשר לתרום למדינה בכל מיני דרכים ולא רק
        בשירות בצבא הכיבוש.

        IP: 87.68.163.171 דווח על תגובה זו

    • שתחנק (ל''ת)

      Even Mekir , 14/12/08 01:04


      IP: 82.123.240.233 דווח על תגובה זו

  • 58.

    עוד משתמטת......

    חייל, 13/12/08 17:54

    בסופו של יום היא השתמטת משרות צבאי,אני לא רואה את הקושי בלהיות פקידה,או משקית ת''ש,או אפילו בלהקה צבאית,אני בטוח שזה לא היה יותר מדי מעמסה נפשית בשבילה..

    טוב מאוד עשה ראש אכ''א שלא נתן לה לשיר, אנשים כאלה צריך להוקיע מהחברה שלנו,מי שלא משרת את המדינה בשלוש שנים כמו כולם, שלא יצפה לדיבידנתים.

    גם הבן של יהונתן גפן, שבעיני הוא ''מפקד המשתמטים'', הוא המשתמט הכי גדול,בושה שמשמיעים אותו בגלי צה''ל וגלגלצ.

    IP: 217.132.35.173דווח על תגובה זו

  • 57.

    כל הכבוד ויישר כוח ליונתן גפן !!!!!!!!!!! (ל''ת)

    כתבה 10, 13/12/08 17:24


    IP: 71.252.246.163דווח על תגובה זו

  • 56.

    גם אני רציתי להיות זמרת- אז מה? (ל''ת)

    משרתת, 13/12/08 17:01


    IP: 87.68.158.244דווח על תגובה זו

  • 55.

    אפס, שונא יהודים, מעריב - עד מתי

    טל, רמה''ש, 13/12/08 16:50

    תהוו שופר לכל מחרבי המדינה משמאל?

    IP: 82.80.135.160דווח על תגובה זו

    • סוף סוף נורמלי אחד כאן. (ל''ת)

      אלי, 13/12/08 19:13


      IP: 85.250.188.49 דווח על תגובה זו

  • 54.

    גפן בלומין ומה שבניהם

    גבי, 13/12/08 16:40

    נכון היא שרה מאד יפה. אבל אם היא כזאת עדינת נפש היתה יכולה להיות פקידה תנאי שרות או פקידת שלישות- אבל יש כאלה כמוה כמו פר רפאלי ואחרות שהעניין לא כלכלי עבורן והנאות החיים עדיפות אז הן ''לא מתאימות'' וגם גפן שהוא קצת קוקו את זה כולם כבר יודעים אין להתרגש מנפיחותיו המזדמנות לנו מפעם לפעם

    IP: 79.176.46.51דווח על תגובה זו

  • 53.

    המשתמטים האמיתיים - מי ש''מתגייס'' ללהקה צבאית

    עמנואל, 13/12/08 16:40

    גם עושה קריירה על חשבון הצבא, וגם עוד מחשיבים את זה כאילו הוא גיבור גדול שתורם לבטחון מדינה, ואז הוא יכול לשיר לחייל אמיתי שנהרג.

    הגיע הזמן להפסיק עם מסכת השקרים וההונאה העצמית הזו!

    IP: 79.176.48.247דווח על תגובה זו

  • 52.

    אכן מדינת ישראל השתנתה. בזמנו היו ישראלים ועברים כיום ,יהודונים. (ל''ת)

    Vox Ami, 13/12/08 16:16


    IP: 79.88.25.18דווח על תגובה זו

  • 51.

    גילוי נאות - הכותב הוא אב של משתמט ואיש שמאל קיצוני (ל''ת)

    הגלאי, 13/12/08 16:13


    IP: 82.166.240.239דווח על תגובה זו

  • 50.

    יונתן מאז שבגרתי הבנתי שאתה טפש (ל''ת)

    אוף, 13/12/08 15:58


    IP: 94.159.128.245דווח על תגובה זו

  • 49.

    לא לפרסום

    הראל, 13/12/08 15:44

    את מה שאני כותב אתם לא תפרסמו,כי זה לא נוח לכם,הפכתם את ''מעריב''.עיתון שהיתי מנוי עליו זמן רב,וחלק גדול מ56 שנות חיי קראתי,אותו,אבל ,די,זה פשוט בלתי נסבל.פרט לימיני ובן כספית,לא נשארו אצלכם את מי לקרוא.---כדאי שתעבירו את הנאמר,לעורכים החדשים שלכם,אני כותב זאת באמת מתוך כאב,זה לא העיתון של קרליבך,של שניצר,של איזיק רמבה,של רוזנפלד,ושל דנקנר,שאיך שהוא הצליח להחזיק את השפיות מעל המים במעריב.אבל מאז שהוא עזב.איבד העיתון את רצונו לחיות, להיות משפיע,אתם תישארו עם יהונתן גפן,יעל פז מלמד,ירושלמי,שלח,אפרתיוכאלה שהם מלאי שנאה לעמם,לכל מה שהוא יהודי,ציוני.לא יתכן ש2% מהעם יכתיבו את עמדתם ל60% מהעם מי שפותח מעריב חושב שהשליטה של השמאלנים,רבה ומוגזמת, ואינה הוגנת אני שוב חוזר על דברי אל תפרסמו את דברי אם היא נוגדת את עמדת המערכת בצורה קיצונית. אבל אבקש התיחסות לנאמר אני רואה את הנאמר כמו מכתב למערכת .תגיבו באתר.ואני אמסור לכם את כל פרטיי האישיים,ואבקש התיחסות עינינית,תודה

    IP: 93.172.158.119דווח על תגובה זו

    • אופצ'יקלה,נראה ש-56 שנותיך לא עשו טוב לאינטלגנציה שלך (ל''ת)

      קזוארינה , 13/12/08 17:22


      IP: 217.132.63.154 דווח על תגובה זו

      • קזוארינה, אין ספק שתגובתך...

        מבקר רעיוני, 13/12/08 17:39

        בוגרת, שקולה, מנוסחת, מקיפה ומשכנעת הרבה יותר מזו של הראל, שתגובתו שיטחית ובלתי מנומקת. יחי השמאל !

        IP: 77.125.103.42 דווח על תגובה זו

  • 48.

    אתה קורא לעצמך הומניסט? כולך אידיוט שאין לו מושג מה זה הומניזם (ל''ת)

    ברווז צולע, 13/12/08 15:24


    IP: 217.132.87.86דווח על תגובה זו

  • 47.

    זה לא פשיזם זה סתם אידיוטיזם

    מוישל'ה, 13/12/08 15:21

    הכישרון הוא מעל לכל. אם מישהו הוא משורר מוכשר ולא סתם פלצן. או שהוא שר יפה ולא סתם אחד שמיבב למיקרופון . צריך ומצווה גדולה לתת לו להופיע. שהרי לא יעלה על הדעת שהוא גם לא ישרת בצבא וגם לא יענג אותנו בכישוריו. לעניש אמן מוכשר זה לעניש קהל בלי סיבה.יונתן גפן כמו אביב גפן שניהם פטורים משרות אבל לא פטורים מכתיבה ומהופעה כל זמן שיש באולם והעולם אנשים שמעונינים לשמוע אותם..

    IP: 84.108.10.26דווח על תגובה זו

    • יונתן גפן היה קצין לוחם בצנחנים הרבה לפני שבורים כמוך כתבו פה תגובות. (ל''ת)

      האדיוט זה אתה, 13/12/08 17:29


      IP: 71.252.246.163 דווח על תגובה זו

      • לוחם? מרוב אי השתתפות בקרבות הוא בהלם קרב! (ל''ת)

        בונגלור, 13/12/08 23:26


        IP: 85.250.46.188 דווח על תגובה זו

  • 46.

    אביב גפן המשתמט איים להתאבד....

    דפנה, 13/12/08 15:16

    בזמנו פורסם תחקיר מעמיק של אהרון ברנע
    בידיעות אחרונות על נסיבות ההשתמטות של אביב גפן מצה'ל. מפרוטוקולים ועדויות קצינים בכירים הסתבר שהליצן המזמר איים בהתאבדות באם יגוייס וזאת לאחר שניקבע לו פרופיל 72.''המתאבד'' שוחרר משרות צבאי עקב האיום הנ'ל. הוא ומרינה ומשתמטים דומים
    למעשה יורקים על חיילי סדיר ומילואימניקים
    שנותנים דם,זמן אכות של שנים הקרבה והגנה
    בין היתר למען המשתמטים ובני משפחותיהם.



    .

    IP: 77.125.0.96דווח על תגובה זו

    • ומה עם כל הבנות הדתיות שלא משרתות? וכל החרדים? וערביי ישראל בעלי תעודת

      זהות ישראלית?, 13/12/08 17:30

      למה ניטפלת דווקא לאביב גפן? איפה כל עשרות אלפי האחרים?

      IP: 71.252.246.163 דווח על תגובה זו

    • נחום ברנע חשף את איום ההתאבדות של גפן.

      מיכל, 13/12/08 19:54

      קראתי את התחקיר בידיעות אחרונות ,שאגב כתב נחום ברנע(ולא אהרון) . בתחקיר היה פרוט מפורט של תכנון ההשתמטות של ''הזמר'' אביב גפן.כיצד איים הזמר בהתאבדות אם יגוייס לתפקיד כלשהוא בצבא . קצינים בכירים ניבהלו מהאיום של האפס הזה והוא שוחרר בעקבות איום ההתאבדות.עכשיו אביו
      מטיף כאן מוסר לצה'ל...זמרת נוספת היא כמובן
      מרינה שהשתמטה על בסיס נפשי ועכשיו רוצה פרסום והופעות על חשבון חיילי צה'ל שנתנו מדמם. פרזיטים!!! לכו למלא חובתכם בשרת בצה'ל כמו מרבית בני גילכם!

      IP: 77.125.0.96 דווח על תגובה זו

  • 45.

    ''יש מספיק חיילים שמסוגלים לתפקד בתפקיד כפוי הטובה הזה''

    חיים, 13/12/08 15:07

    אז זהו שאין מספיק חיילים.

    הנחת המוצא שלך היא של אדם אגואיסט

    יש מספיק אחרים שיעשו אז אני עם הלב העדין שלי ישב בבית.

    למה שלא תעבור לגור בעזה ותעזור להם משם

    אין סיבה לתת לך מנדט לעשות את זה מפה.

    IP: 87.69.68.55דווח על תגובה זו

  • 44.

    מפקדי צה''ל גיבורים על עולים חדשים. על חלשים.

    קולט עלייה מרוסיה, 13/12/08 14:58

    כנ''ל מערכת המשפט בישראל את חברי הכנופיה הרוסית בפ''ת הצליחו לשלוח לכלא תוך פחות משנה.
    את פורעי החוק מנוער הגבעות,ששולחים את ידם על חילי צה''ל לא יצליחו להכניס לכלא עוד שנים רבות.

    IP: 84.229.243.174דווח על תגובה זו

  • 43.

    יהונתן גפן צודק! רק התגובות כאן מוכיחות את הפאשיזם שהושרש בעם! (ל''ת)

    גורו, 13/12/08 14:26


    IP: 89.139.238.165דווח על תגובה זו

    • הסלקטיביות היא מפלטו האחרונה של הדמגוג (ל''ת)

      וזה מופנה גם לכותב המאמר, 13/12/08 18:03


      IP: 77.127.97.183 דווח על תגובה זו

  • 42.

    אייטיז זה מה זה פסה, יוני!!!!!!!!!!!!

    ימני בארון, 13/12/08 14:15

    אם לא התעדכנת אז אתם כבר לא השמאל מהפגנות שנות ה80
    היום השמאל זה המיין סטרים,השמאל מפיץ את הניוון התרבותי בתכניות ריאלטי/בוא נברח מהמציאות שלנו אולי אם שמים ידיים על הפנים באמצע HIGH WAY לא תפגע בנו מכונית.
    השמאל נמצא ושולט בכל מקום בYNET NRG בוו-אללה,בערוץ 10,2,1
    בהנהגה,במשרד ראש הממשלה ובמיטה של ראש הממשלה באשתו של ובתו של בבתי המשפט בבג''ץ בחינוך בתודעה הלאומית שאנחנו כבשנו אדמה לא שלנו,בדיכוי המנטאלי של כורסת הבטטה הימנית
    מה אתה חושב שהזעקות הרומנטיות האלה של מדינה פשיסטית מליטריסתית רלוונטיות באמת?שמעת לאחרונה על זמר ששינה את פני המוזיקה הישראלית לאחרונה שקוראים לו אריאל זילבר?ברור שלא בכייניות סגפנית שומעים רק מצד שמאל ומצד ימין שששששששששש
    הרי סיפורים אנושיים מימין יהרסו את תהליך הדמוניזציה שמבצע בהם השמאל האתאיסט קוסמופוליט ופצפיסט. השמאל מאחורי מסכת הנאורות הוא גזען פטרוניסט שהחליט לערבים מה זה פלסטין ומה זה ישראל כאילו עכו יפו רמלה לוד אשדוד טבריה חיפה באר שבע ותל אל רביע(בירת הבאוהאוס הפלסטינית)זה לא פלסטין.היחידים שמודים שכל ישראל היא פלסטין הם האנרכיסטים הקוסמופוליטים רק הבעיה שהם לא ממש קוסמופוליטים כי הם בעד גירוש היהודים מהשטחים בתור התחלה והעברת השליטה על כל פלסטין לבעליהם החוקיים.אז מה קוסמופוליטי פה?ומה האטאיסתים נגד סהרוריות משיחיסטית ונגד השענות על אגדות התורה של הימין הקיצוני יגידו על המוסלמים שנלחמים לשחרר את המקומות הקדושים משליטת הכופרים? מה דעתך על כלום?ולמה לא?כי פטרוניסתים פלורליסטים לא מדברים עם האספסוף החשוך הפרימיטיבי הג'יהדיסטי והברברי,הם רק קובעים לו כי רק הם יודעים מה באמת טוב לערבים,לדתיים,לימנים,ולאריאל זילבר

    IP: 89.139.65.9דווח על תגובה זו

    • כמה קשקשת כדי להגיד כלום. השמאל הרדיקלי כאן בשביל להישאר (ל''ת)

      לא יעזור לך, 13/12/08 15:42


      IP: 132.64.43.99 דווח על תגובה זו

      • השמאל הרדיקלי הוא המקביל של השיעים בלבנון

        מערכת וו-אללה, 16/12/08 01:55

        לפי המסורת הסונית השיעים נחשבים מושרכון(כופרים).לפי ההלכה האיסלמית אין להם זכות קיום באדמה מוסלמית.מעמדם של השיעים אף נמוך יותר ממעמד היהודים שנחשבים אַהְל אל-דִּ'מָּה(בני חסות)היהודים רשאים לחיות תחת האסלם בתנאי שמשלמים את מס הג'יזיה ומצניעים את מנהגיהם לחדרי חדרים כדי לא לזהם את המרחב האיסלמי הטהור.חיזבאללה וחמאס הם אוייבים בדם.היריבות הסונית שיעית היא עוד משנותין הראשונות של האסלם.אבל בכל דבר שקשור בהחלשת ישראל הסונים מצד אחד והשיעים מצד שני מנצלים את היתרון ששני הצדדים שמים לאותה מטרה.ואתה תראה שככל שישראל תחלש יותר ויותר יצוצו שוב מאבקים בין השיעים לסונים שיתחרו ביניהם להשגת הפרס של שחרור פלסטין ואז תתגלה השנאה ההדדית במלוא הדרה.השמאל הרדיקלי(האטאיסתי) גם הוא אוייב במעמד מושרכון אבל כמו השיעים ,כל עוד ישראל חזקה הפלסטינים ינצלו את המאבק של השמאל בישראל ובבוא היום כשישראל תחלש האוייב יעשה כמצווה בקוראן שאומר שיש לכרות את ארבעת הגפיים לכופרים ואולי אז כשתזחלו על גחונכם אולי תבינו סוף סוף שהמלחמה היא לא על טרטוריה אלא על רעיונות.

        IP: 89.139.65.9 דווח על תגובה זו

    • הללויה כל מילה בסלע (ל''ת)

      c, 13/12/08 16:12


      IP: 192.118.11.120 דווח על תגובה זו

  • 41.

    את מי בדיוק אני אמור לשרת

    שמיניסט בעד השתמטות, 13/12/08 13:52

    את הדפרים שמגיבים כאן? זאת המדינה שלכם, חבר'ה. תיחנקו איתה.

    IP: 132.64.43.99דווח על תגובה זו

    • אם כך, לך לעזאזל ואל תהיה פה, חלאה! אני מזמין אותך ואותי לבדיקת אי קיו (ל''ת)

      אשקלוני, 13/12/08 16:10


      IP: 217.132.78.4 דווח על תגובה זו

    • אולי דפרים, אבל הרבה יותר מנומקים ממך. (ל''ת)

      בועז, 13/12/08 17:55


      IP: 77.127.97.183 דווח על תגובה זו

    • 41: חזק ואמץ! (ל''ת)

      העם המכיל איתך, 13/12/08 20:38


      IP: 24.59.112.118 דווח על תגובה זו

  • 40.

    כל הכבוד ליהונתן גפן. מסכים עם כל מילה

    שי, רמת אביב, 13/12/08 13:35

    הבוז למתגייסים לצה''ל.

    IP: 84.108.165.213דווח על תגובה זו

    • אם אתה באמת אומר זאת ולא לשם הקנטה אז תקרא שוב

      נ, 13/12/08 16:09

      את המאמר שלו אחר כך תלך לספרי ההיסטוריה תלמד על איזה ישוב נבנה שכונתך אחר כך תפתח עוד ספר היסטוריה ותלמד מה קרה לעם היהודי באירופה שנכחד כי לא הייתה מדינה או צבא שיגן עליה ואל תיתן לי חצי פוליטיקה על קאסמים בשדרות וחסר התמודדות , עכשיו תחזור לקפה שלך , תבדוק שהדרכון שלך בתוקף ואני מוכן לשלם לך כרטיס שתעוף מפה לכל הרוחות.

      IP: 192.118.11.120 דווח על תגובה זו

  • 39.

    הצבא משחרר ואז נוטר טינה?

    הגיוני, 13/12/08 13:11

    מה הרעיון בזה.

    IP: 79.181.119.222דווח על תגובה זו

  • 38.

    פאשיזם מסכם הכל!מדינה היא רק אינסטרונמט לשרות העם ולא להיפך! (ל''ת)

    אוביוס את ליבוביץ, 13/12/08 13:10


    IP: 212.199.103.78דווח על תגובה זו

    • הידד לשפויים הלאה הפאשיזם! (ל''ת)

      פרולטריון, 13/12/08 20:39


      IP: 24.59.112.118 דווח על תגובה זו

    • אינסטרומנט זה דבר די נחמד במיוחד כשיש כמה אנשים שמתחזקים אותו (ל''ת)

      מכונאי חובב, 14/12/08 04:23


      IP: 87.70.127.77 דווח על תגובה זו

  • 37.

    קשקשן בלתי נלאה

    יוני, 13/12/08 13:03

    יופי שאתה אוהב את צה''ל.
    נהדר שאתה מבין שבמלחמת הקיום שבה אנחנו נמצאים גם בימים אלה צה''ל הוא הגוף שיגן עלינו.
    מצוין שאתה מבין שהדבר היחידי שצריך לעשות הוא לחזק את הצבא.
    יפה שאתה מבין שמובילי התרבות המשתמטים מצה''ל מחלישים את הצבא.
    אני שמח שאתה מגלה בגרות, הבנה, רגישות למצב המדינה, ותורם לחיזוק החוסן הלאומי שלנו.
    אני נזכר שכבר הרבה שנים, יותר משלושים, שאתה נוהג כך, וזה טוב לנו, ולעתידנו.
    מקווה שיהיו עוד הרבה כמוך, המבינים את המצב הנוכחי שלנו, ומגלים בגרות, ושכל.
    אנשים כמוך צריך לטפח, אותם, את בניהם שהלכו בדרכיהם, וגם את בני בניהם.
    רק דבר אחד - כשהטיפוסים האלה נוסעים לחו''ל, חשוב מאוד לא לתת להם לחזור לחברה הירודה, שמחזיקה צבא ירוד, שיישארו שם, וימשיכו לאהוב אותנו מרחוק.

    IP: 192.115.102.109דווח על תגובה זו

  • 36.

    מה, כבר אין הווי ובידור בצה''ל? מקום בו טובי מוזיקאינו עברו ותרמו? (ל''ת)

    די לחרטטת, 13/12/08 12:25


    IP: 87.69.141.50דווח על תגובה זו

  • 35.

    גם אנחנו ניצחנו את נעמי שמר, הרסנו לה את הפרנסה, והיא שרתה בצהל (ל''ת)

    גפן, גפן... איזה יפה... אבל, 13/12/08 12:24


    IP: 58.107.251.135דווח על תגובה זו

  • 34.

    זה שהיית לוחם או קצין בעברך לא נותן לך זכות להיות

    ב, 13/12/08 12:19

    שופט. יש חוק וזה נכון , אבל גם אין לנו יותר מדיי ברירה. מרבית המשתמטים הם כשם כן , הם לא רוצים לתרום בכלום, על תיתן לי פסכולוגיה בגרוש ותירוצים מכאן ועד אחר כך.
    אני הייתי לוחם ומפקד היו לי לא מעט בעיות ומגבלות רפואיות אבל בכל הקשיים והיו לא מעט נשכתי חזק בשפתיים והמשכתי הלאה , למה כי חשבתי שאני פרייאר, כי כאב לי פיזית , או כי חונכתי לתת הכול למען , השאלה שלי היום היא לת למען מי ???

    למענם אנשים כמוך שמפארים כל מיני ידועים שהספיקו לעשות מה בחיים והם כביכול דמות המופת לערכים ולחינוך בישראל 2008. ומי נתן לך תזכות לשפוך חולי ורוע ורק כתמים על הצבא לא ניצח.... לא ניצח כבר 35 שנה. עצם העובדה שאתה יושב לך עם הלפ טופ שלך וכותב בניחותא זה לא כי אושרי כהן או מרינה איך שקוראים לה שומרים עלייך בגדרות או במחסומים או מבצעים עבודת מודיעין , זה מכיוון שיש אנשים שעדיין מאמנים במדינה הזו.
    וכן גם בצבא. אם יש שיויון אז שיהיה הוא לכולם , יש הבדל בין לומר לבכות ולנבוח לבין לעשות ממש משלון עשייה. התרבות שאתה מטפח ומוקיר היא של פינוק התחמקות וקשה להם הם לא בריאים נפשית. כמה מקרים הם אמיתיים באמת כמה.... אני לא מילטריסט בטח לא רמבו , אבל כנראה שלא בכל הבתים מחנכים להגן על מה שלא בטוח יהיה שלך לעד. אתה חיי כאן יותר ממני אז אתה לבטח יודע מה קה לעם היהודי לפני עשרות שנים באירופה ובשל העובדה הזו הוקם הצבא שב 35 שנה האחרונות לא מפסיק להפסיד. טוב שלא כולם חושבים כמוך מר גפן, וטוב שאלה שבאמת עושים למען המדינה נשארים צנועים עושים עבודתם בשקט ובלי לנבוח בכל רם מה שלא מבי לשום דבר חוץ מהוצאת קיטור.

    IP: 192.118.11.112דווח על תגובה זו

  • 33.

    מסיבות נפשיות בני שוחרר מהצבא, התלהמות נגד משתמטים הוא לא אחראי ! (ל''ת)

    נורא ואיום איזה נזק נגרם לו מההתלהמות הישראלית !, 13/12/08 12:14


    IP: 77.125.134.142דווח על תגובה זו

    • האם בנך שרת שרות לאומי? אם כן, אין בעיה. אם לא, אני ה1 שימשיך למרר לו

      אשקלוני, 13/12/08 14:48

      את החיים, איך זה?
      שיסבול, זה עדיין פחות ממי שראה את חברו מת לנגד עיניו, זה עדיין פחות ממי שהוא ממשפחה שכולה, הלא כן?

      IP: 217.132.78.4 דווח על תגובה זו

    • גם בני כנראה ישוחרר על סיבות נפשיות אבל יתנדב בבית לווינשטיין!!!!

      גילי, 13/12/08 15:50

      אצלנו בבית מחזירים לחברה וזו לא בחירה!!!

      IP: 89.138.128.199 דווח על תגובה זו

      • כל הכבוד! כך צריך לנהוג מי שלא יכול, ולקבל זכויות של חייל משוחרר (ל''ת)

        אשקלוני, 13/12/08 16:28


        IP: 217.132.78.4 דווח על תגובה זו

  • 32.

    איזה כיף לקרוא את ההתבכיינות היללנית של השמאל האנטי ציוני

    אזרח צפוי, 13/12/08 12:03

    ב-10 בפברואר 2009 נביס את גפן וחבריו לשמאל ההזוי.

    IP: 84.229.125.100דווח על תגובה זו

    • גפן צודק- הפאשיזם כבר פה! (ל''ת)

      ואתה הראיה לכך, 13/12/08 15:52


      IP: 89.139.65.9 דווח על תגובה זו

    • ...ותחזרו להתגורר בכיכר הלחם. (ל''ת)

      רות מאור, 13/12/08 19:12


      IP: 89.0.134.227 דווח על תגובה זו

  • 31.

    כנראה שהצורך להגן על בנו המשתמט משבש לגפן את שיקול הדעת סיבותיו הזויות

    eyal2007 , 13/12/08 11:58

    אפשר להסכים שלא כולם מתאימים לעשות צבא מסיבות אישיות כאלה ואחרות אבל להאשים את זה בכך שאנו עם אכזר וכובש ומתעלל בפלשתינים זו תעמולה ערבית אנטי ישראלית קיצונית והזוייה מצידו של אזרח ישראלי
    תתבייש לך אם אלו הם סיבותייך להצדיק השתמטות
    לולא צהל לא אתה ולא הבן שלך יכלתם להיות פה אז תגיד תודה ותשתוק

    IP: 84.108.82.191דווח על תגובה זו

    • בדיוק מה שחשבתי (ל''ת)

      נ, 13/12/08 16:30


      IP: 79.176.109.24 דווח על תגובה זו

  • 30.

    כל כך יפה ועצוב

    יצחק, 13/12/08 11:56

    תודה לך על קטע יפה ונוגע. רעיון נהדר להקים מפלגה שתייצג את האנשים שלא רוצים להיות חלק מעולם פאשיסטי.

    IP: 83.108.25.202דווח על תגובה זו

  • 29.

    מי שאין לו נגיעה אישית לא יבכה ץבשביל האחר העושה עושה לבנו

    יחזקאל, 13/12/08 11:47

    ומה עם שרות אחר בית זקנים נצולי שואה

    גרמנים צעירים סטודנטים באים לכפר על מעשה סבם בנרוי חרה לזקנים יהודים בבתי אבות גם בנך ושכמותו פרזיטים אלו יכולים לתרום

    סליחה על המילים הקשות אבל זו 'פתו של הכותב מעלה

    IP: 92.228.135.28דווח על תגובה זו

  • 28.

    לא ביקשו ממנה להיות לוחמת

    שטויות, 13/12/08 11:43

    אני מבין אנשים שלא מתאימים נפשית להיות לוחמים, לחיות במוצב להילחם...
    אני אפילו מבין שיש אנשים שקשה להם לשרת רחוק מהבית, לא כלוחמים, ולראות את המשפחה אחת לשבוע או שבועיים.
    אני אפילו מוכן לקבל סרבני מצפון, יש להם סיבה אמיתית

    אבל היא, למה היא לא יכלה להיות, לדוגמא, פקידה? מה יקרה אם קריירת הזמר שלה תקרוס? היא תלך לקבץ נדבות או לעבוד במשרד?

    פקידה בצבא זה ג'וב יותר פשוט מפקידה באזרחות, כל יום בבית, חברים/חברות וסה''כ די שכונה (סליחה על המילה אבל אין דרך טובה יותר לתאר זאת) אז תסביר לי למה בדיוק היא לא התאימה?

    IP: 77.126.61.115דווח על תגובה זו

    • תודה תגובה לעניין ישר כוח ואמת לאמיתה זוהי

      c, 13/12/08 16:06

      תופעת הפינוק וארנסל התירוצים הכול כדי להתחמק אם כבר שויון אז עד הסוף חוצפנית.

      IP: 192.118.11.120 דווח על תגובה זו

  • 27.

    במילים תשקר תשחית משפחת דיין החדשה.איזה מושחתים הפכתם . (ל''ת)

    רואה, 13/12/08 11:42


    IP: 77.127.77.96דווח על תגובה זו

  • 26.

    איפה פאשיזם ואיפה צה''ל?

    רן לוי, 13/12/08 11:40

    אנחנו מדינה שנלחמת על חייה נגד אוייב שרק אתמול הצהיר ש''בקרוב תימחה ישראל מעל פני האדמה''. לאויב תהיה בקרוב היכולת, יש רצון ויש שלוחות של האוייב שמופעלות כמריונטות בגבולה הדרומי והצפוני של ישראל.

    אלו העובדות הבסיסיות. משום כך כל אחד צריך לשרת, אלא אם שוחרר מסיבות בריאותיות, אפשרות שהכותב מודע לה היטב.

    IP: 89.138.238.162דווח על תגובה זו

  • 25.

    איפה פאשיזם ואיפה צה''ל?

    רן לוי, 13/12/08 11:39

    אנחנו מדינה שנלחמת על חייה נגד אוייב שרק אתמול הצהיר ש''בקרוב תימחה ישראל מעל פני האדמה''. לאויב תהיה בקרוב היכולת, יש רצון ויש שלוחות של האוייב שמופעלות כמריונטות בגבולה הדרומי והצפוני של ישראל.

    אלו העובדות הבסיסיות. משום כך כל אחד צריך לשרת, אלא אם שוחרר מסיבות בריאותיות, אפשרות שהכותב מודע לה היטב.

    IP: 89.138.238.162דווח על תגובה זו

  • 24.

    אז למה היא לא עשתה שירות לאומי אם כ''כ רוצה לתרום?

    אורי, 13/12/08 11:23

    לא מכריחים בנות לעשות צבא הן יכולות לעשות שירות לאומי, וזה אפילו עדיף במקום להיות פקידה שלא עושה הרבה עדיף שיתרמו יותר בשירות הלאומי. בקיצור, לא רוצות\\יכולות לעשות צבא-תעשו שירות לאומי.

    IP: 87.68.63.85דווח על תגובה זו

    • כי היא לא שמה על המדינה הזו, אולי היא אף לא יהודייה, הרי לך תשובה

      אשקלוני, 13/12/08 14:46

      שאם לא כן, היתה מתנדבת... או שגם לזה היא לא מתאימה?
      אולי המדינה לא מתאימה לה, ואז שתלך לקנדה?

      IP: 217.132.78.4 דווח על תגובה זו

      • אתה גזען ואדיוט

        יהודי, 13/12/08 20:22

        קודם כל היא כן יהודיה כשרה למהדרין
        אני יודע את זה כי למדתי עם אח שלה בבית ספר דתי ברמת גן
        שנית היא מתנדבת כמורה למוסיקה בפנימית בן שמן
        וגם היא הודיעה לצה''ל שהיא רוצה להתנדב

        IP: 79.178.88.79 דווח על תגובה זו

        • אולי נתן לה פרס על כך, ליצן שכמותך? גם אני מתנדב והתנדבתי בחיי רבות

          אשקלוני, 13/12/08 22:22

          וגם, בעוונותיי כי רבים, שרתתי בצבא ואני משרת במילואים

          אגב, בתור מי שסיים לימודי תיכון מוקדם כי קפץ כיתה, אני כנראה לא כל כך מטומטם...
          אלא שבמקום להשתמט ולעשות תואר החל מגיל 17, התחלתי אחרי הצבא. ובתור בן לנכה צה''ל, אני יודע מה זה נתינה לצבא
          חבל שאתה יורד נמוך מדי. לא טענתי שהיא לא יהודייה בהכרח, העלתי את האפשרות בציניות, מדוע לא אכפת לה, ולא אכפת לה, מהמדינה

          IP: 217.132.78.4 דווח על תגובה זו

  • 23.

    שכחת לציין את נצחון צהל על בית המריבה.

    יפה, 13/12/08 11:23

    או שהכל בעיני המתבונן.

    IP: 217.132.140.13דווח על תגובה זו

  • 22.

    אביב גפן בנו של יונתן הוא משתמט מצה''ל (ל''ת)

    תראו מי שמדבר, 13/12/08 11:22


    IP: 89.138.14.75דווח על תגובה זו

  • 21.

    קשקשן בלתי נלאה

    יוני, 13/12/08 11:21

    יופי שאתה אוהב את צה''ל.
    נהדר שאתה מבין שבמלחמת הקיום שבה אנחנו נמצאים גם בימים אלה צה''ל הוא הגוף שיגן עלינו.
    מצוין שאתה מבין שהדבר היחידי שצריך לעשות הוא לחזק את הצבא.
    יפה שאתה מבין שמובילי התרבות המשתמטים מצה''ל מחלישים את הצבא.
    אני שמח שאתה מגלה בגרות, הבנה, רגישות למצב המדינה, ותורם לחיזוק החוסן הלאומי שלנו.
    אני נזכר שכבר הרבה שנים, יותר משלושים, שאתה נוהג כך, וזה טוב לנו, ולעתידנו.
    מקווה שיהיו עוד הרבה כמוך, המבינים את המצב הנוכחי שלנו, ומגלים בגרות, ושכל.
    אנשים כמוך צריך לטפח, אותם, את בניהם שהלכו בדרכיהם, וגם את בני בניהם.
    רק דבר אחד - כשהטיפוסים האלה נוסעים לחו''ל, חשוב מאוד לא לתת להם לחזור לחברה הירודה, שמחזיקה צבא ירוד, שיישארו שם, וימשיכו לאהוב אותנו מרחוק.

    IP: 192.115.102.109דווח על תגובה זו

  • 20.

    אני בעד מפלגת משתמטים

    עידן ת''א, 13/12/08 11:21

    אני ורבים מחברי נצביע עבורה. צריך לעודד את ההשתמטות מצה''ל.

    IP: 84.108.165.213דווח על תגובה זו

    • אל דאגה, סופכם הפוליטי או-טו-טו מגיע (ל''ת)

      ומי יגן עליך, טפיל? אתם כמו רומא רגע לפני נפילתה, 13/12/08 14:54


      IP: 217.132.78.4 דווח על תגובה זו

      • זאת הרומא שלכם סנשיין (ל''ת)

        לי יש דרכון זר, 13/12/08 15:44


        IP: 132.64.43.99 דווח על תגובה זו

        • טיפוסים מהסוג שלך הופכים כל מקום שהם הולכים אילו לרומא (ל''ת)

          קרן שמש חודרנית, 14/12/08 03:42


          IP: 87.70.127.77 דווח על תגובה זו

  • 19.

    מדבר על מרינה וחושב על בנו אביב שלא ירוויח מליונים במופעי (ל''ת)

    יום העצמאות וכו'. טוב עושה הצבא המעדיף מי ששירת!!, 13/12/08 11:20


    IP: 217.132.165.83דווח על תגובה זו

  • 18.

    מי זו המרינה הזו? (ל''ת)

    בילבאו, 13/12/08 11:20


    IP: 79.181.252.250דווח על תגובה זו

  • 17.

    מתייסר על בנך, יהונתן? היא לא יכולה לתרום כלום? שתלך לעזאזל

    אשקלוני, 13/12/08 11:17

    די לגועל הנפש הזה
    נפלת על הראש? אתה עוד מנסה להסביר למה בנך לא התגייס?
    כשאני אהיה בתפקיד מפתח אני, ואני אהיה, הריני מודיע לך, אני לא לוקח אף אחד שלא עשה צבא. שיתבעו מפה עד השבוע הבא, אלא אם זה ערבי או נכה, לא לוקח לעבודה! יעשו נא כמוני 30% מהאוכלוסיה, ואז נראה את המשתמטים הטפילים עושים מה שהם רוצים, כמו המטומטמת הזו. שוחררה מחוסר התאמה? הצחקתם אותי

    IP: 217.132.78.4דווח על תגובה זו

  • 16.

    מסכימה ומוסיפה

    אני, 13/12/08 11:15

    אין כל קשר בין אזרחות במדינה לבין השירות בצה''ל
    יש בארץ שלנו מספיק אנשים שלא משרתים מטעמים אלו ואחרים על פי חוק
    ושום דבר לא נמנע מהם.
    אני לא מבינה מדוע אנשים שהצבא משחרר אותם
    שוב- על פי חוק, צריכים לשלם כל חייהם על
    החותמה הטבועה בתוך תעודת השחרור שלהם.
    הרי דיאלוג של חמש דקות עם מרינה מספיק על מנת להבין שחוסר ההתאמה בינה לבין צה''ל הוא מקרי בהחלט.
    אני לא מבינה ולא סובלת חברה שמנסה לשבלן את אזחיה לתבנית מוגדרת אחת.
    תכניסו את זה טוב טוב לראש,
    לא כולם דומים אחד לשני, מאותה הסיבה לא כולם מתתנים, לא כולם מתרבים
    ולא כולם צופים באח הגדול!

    IP: 89.1.30.85דווח על תגובה זו

    • מרינה ישנה טוב בלילה? אני לא! החיילים שלנו לא! איזו צביעות מעוררת גועל (ל''ת)

      אשקלוני, 13/12/08 14:45


      IP: 217.132.78.4 דווח על תגובה זו

    • על פי חוק? אל דאגה, נתקן את החוק. חלק לא יכולים, כולנו יודעים שלא כולם

      ציוני מזן נכחד, כך נראה, 13/12/08 14:53

      אלא שיש המנצלים זאת לטובתם

      IP: 217.132.78.4 דווח על תגובה זו

      • אין בעיה

        אני, 13/12/08 16:15

        תתקנו את החוק
        אבל עד שהחוק לא תוקן
        אין מה לבוא בטענות למי ששוחרר.
        אולי טוב יותר יעשה
        לפרגן לאלה המשרתים, לתת להם משכורת
        ותנאים ראויים על מנת שלא ירגישו מקופחים.
        כמה קל לתקוף את החלש במקום לתקוף את המערכת שלא יודעת לתגמל
        את מי שתורם לה!

        IP: 89.1.30.85 דווח על תגובה זו

    • את צודקת אבל מה הקשר

      דברי לעניין, 13/12/08 15:07

      את צודקת שאין קשר בין שרות אזרחות במדינה לשירות בצה''ל, בגלל זה לא שללו לה את האזרחות, לא נידו אותה חברתית (להפך, הפכו אותה לסלב...), לא סגרו לה אף דלת בשום מוסד אקדמי, מותר לה להוציא רשיון, להשתמש בכל המוסדות של המדינה ככל אזרח אחר, לטוס עם דרכון ישראלי ולגשת לשגרירות אם יש בעיה...

      דלת אחת נסגרה לה כשהיא החליטה לא לשרת בצה''ל, הדלת לצה''ל וזו היא זו שסגרה אותה לא צה''ל אז מה הבעייה?

      IP: 77.126.61.115 דווח על תגובה זו

      • מה הבעיה?

        אני, 13/12/08 21:35

        הבעיה היא שיש מספיק אנשים
        שלא משרתים בצבא ששום דלת לא נסגרה עבורם.
        הדוגמה הכי מופרכת שעולה לי עכשיו
        היא הרב עובדיה יוסף,
        הוא שירת?
        נסגרה לו דלת?
        ואין לי בעיה איתו, תורתו אמונתו,
        אבל איש באומנתו יחיה
        ואני חוזרת ואומרת שוב, כל המירמור הזה היה נמנע אם חיילים היו מתוגמלים כראוי.
        תבין, המערכת היא זו שמשחררת
        ותאמין לי בתור מי ששרתה בצבא
        יש מספיק אבטלה לא כך כך סמויה בבסיסים,
        אז לצאת נגד מי שבחרתם לנפות משירות
        זה ממש לירות לעצמך ברגל!
        מעיד בעיקר על התנהלות כושלת וחוסר יכולת להתמודד עם הצורך לתגמל את מי שצריך.
        ממש מקסים שצבא העם במקום לחזק את העם
        מחריף את הקטבים ומחרר ריבים.

        IP: 89.1.30.85 דווח על תגובה זו

  • 15.

    כנראה שגם תלמיד מוצלח בבית הספר לא היית

    המצפון נמוג כשהקריירה דורשת, 13/12/08 11:14

    משווה את המלשינים על היהודים במלחמת העולם השנייה שנשלחו למחנות השמדה אל מניעת הופעתה של מרינה בטקס זיכרון שאורגן על ידי צה''ל.

    ליאור נהרג כחייל קרבי פעיל , סביר להניח שגם הוא לא היה מתלהב מהשתמטותה של מרינה.

    מרינה יכולה להופיע היכן שהיא רוצה וצה''ל כגוף מארגן יכול להחליט את מי להזמין, אי אפשר להחזיק את החבל בשני קצותיו - גם לסרב להשתתף בארגון מטעמי מצפון אך לדרוש להצטרף להופעות מטעמי קריירה.

    IP: 82.80.131.129דווח על תגובה זו

  • 14.

    יש צדק והיגיון במה שצה''ל עושה=אתה ובנך לא דוגמא=חבל''ז=אתה תקוע בדעתך! (ל''ת)

    נ.כהן אתה נלחמת=אך לא דאגת להעביר מורשת לבנך יחידך, 13/12/08 11:11


    IP: 89.1.49.139דווח על תגובה זו

  • 13.

    לא מסוגלים נפשית

    chen1984 , 13/12/08 11:09

    לא מסוגלים לעשות מה? לא מסוגלים לשרת 8:00-14:00 בקריה? לא מסוגלים לתייק מסמכים?
    איזה חלק בשירות כזה נראה לך כל-כך קשה מבחינה נפשית, שאנשים נמצאים בסכנת התאבדות מיידית?

    מה שבאמת קשה להם, זה לא לקדם את הקריירה שלהם במשך 2-3 שנים, או לא לעשות מה שבא להם מתי שבא להם באותה תקופה. כל עוד יש מספיק כמוני שכן מוכנים זה בסדר, אבל אני לא יודע כמה זמן זה יימשך.

    IP: 87.69.25.34דווח על תגובה זו

    • תתפלא

      המגיב הידוע , 13/12/08 11:29

      אני לא תומך בחוסר רצון לשרת בשום פנים ואופן, אך אכן יש מספר אנשים, אמנם קטן בהרבה ממה שהקב"ן רושם , שאכן אינם מסוגלים מבחינה פסיכולוגית לשרת בצבא.

      IP: 79.176.144.185 דווח על תגובה זו

      • זה מעניין

        chen1984 , 13/12/08 12:21

        כי קריירות משחק/שירה/דוגמנות במסגרות מלאות לחץ הם דווקא כן מסוגלים לנהל.

        נכון לא כולם סלבס, אבל נראה לי שגם מילצור זה יותר מלחיץ מהשירות שתיארתי.

        מלצרים הם יכולים להיות?

        IP: 87.69.25.34 דווח על תגובה זו

    • כן אדון יקר, יש צעירים שהשהייה במסגרת צהלית דוחפת להתאבדות (ל''ת)

      עול נורא שעושה התקשורת לאלו שאינם יכולים להתגייס, 13/12/08 12:15


      IP: 77.125.134.142 דווח על תגובה זו

      • ואז הכל נפתר. מכבד מי שבוחר בדרך זו, ולא משתמט- ורואה בו כחייל

        שירות לאומי חובה למי שלא מתגייס, 13/12/08 14:52

        מבחינת תרומתו

        IP: 217.132.78.4 דווח על תגובה זו

  • 12.

    שאפו!שאפו!שאפו!שאפו!......ובפעם המיליון:שאפו! (ל''ת)

    קזוארינה , 13/12/08 11:02


    IP: 217.132.63.154דווח על תגובה זו

  • 11.

    יהונתן גפן....שאפו

    שולה, 13/12/08 11:00

    אהבתי כרגיל לקרוא...פשוט מקסים אתה.

    IP: 80.135.75.233דווח על תגובה זו

  • 10.

    ולפני ששבת קודשם יוצאת וכל נערי הגבעות באים לכאן לקלל, עלי להזכיר

    במובן גפן, 13/12/08 10:59

    יהונתן גפן היה קצין צנחנים ונלחם בקרבות הקשים ביותר במלחמת ששת הימים. בלעדיו, לדוסים הקטנים לא היה איפה להתנחל.

    IP: 132.64.43.99דווח על תגובה זו

    • ולא הזכרת תלמידים חרדים שאינם מתגייסים כל!!!! (ל''ת)

      סמי, 13/12/08 13:49


      IP: 132.64.43.99 דווח על תגובה זו

  • 9.

    ציוני, 13/12/08 10:41

    לא כל מי שלא שירת בצבא הוא משתמט.
    אבל אתה לא דיברת על אי שירות בצבא - אתה דיברת והצדקת השתמטות (בפסקה האחרונה, לדוגמא)
    אתה איש דוחה.

    הפסדנו כל מלחמה ב35 שנה האחרונים?
    היו שלוש.
    בראשונה ניצחנו ניצחון מוחץ גם אחרי שהופתענו וגם אחרי שקרה מה שקרה בכמה ימים ראשונים.
    במלחמת לבנון גירשנו את האשף לחלוטין מלבנון והפסקנו את ההתקפות לישראל עד 2006.
    ב2006 כל לבנון נחרבה - ואנחנו הפסדנו?

    בשביל איש כמוך כל מלחמה זה הפסד -אבל אל תשים את הפרמטרים ההזויים שלך על מה שהמדינה עושה.

    IP: 79.182.180.153דווח על תגובה זו

  • 8.

    כל הכבוד

    ROBBY , 13/12/08 10:20

    יהונתן,
    כל מילה בסלע.

    תחזקנה ידך ומקלדתך למול זקפת הזיון הלאומנייקי.

    IP: 62.0.163.78דווח על תגובה זו

  • 7.

    לא מסוגלים נפשית

    חן, 13/12/08 10:06

    לעשות מה? לא מסוגלים לנפשית לשרת 8:00-14:00 בקריה? לא מסוגלים לתייק מסמכים? מה הם לא מסוגלים?

    אני אגיד לך בדיוק מה הם לא מסוגלים. הם לא מסוגלים לא לקדם את הקריירה שלהם במשך שנתיים או שלוש, הם לא מסוגלים לא לעשות כל מה שבא להם מתי שבא להם, וזה בסדר כל עוד יש מספיק כמוני שיכולים..

    IP: 87.69.25.34דווח על תגובה זו

    • עשיתי צבא, לוחם בצנחנים ואני תומך ביהונתן גפן

      לא שאני צריך להצדיק את עצמי מולך, 13/12/08 15:59

      לא כל אחד צריך לשרת בצבא.
      המדינה הזו צריכה לטפח גם אומנים, עילויים ולדאוג לא לבזבז משאבים על אלו שלא מתאימים.
      הנקמנות של צה''ל נגד אלו שהוא בעצמו שחרר כחוק, עלובה ומבישה וכבר מעבר לגובלת בפאשיזם.

      IP: 89.139.65.9 דווח על תגובה זו

      • BS. You served in the paratroopers for 2 weeks. The rest in TA. (ל''ת)

        Bruce ALMIGHTY , 12/01/09 13:34


        IP: 93.216.135.185 דווח על תגובה זו

    • An excellent response (ל''ת)

      Bruce ALMIGHTY , 12/01/09 13:32


      IP: 93.216.135.185 דווח על תגובה זו

  • 6.

    תפסיק לבלבל את המוח! אתה שקוף מדי!!!

    אבנר מעוז, 13/12/08 09:59

    אתה הרי אבא של משתמט! אני בתור אבא שלא ישן בלילות מתוך דאגה לבנים החיילים שלי ששומרים על התחת של הבן שלך וחבריו לא מוכן לקרוא שטויות שאתה פולט!
    די,זמנך עבר !

    IP: 87.69.79.242דווח על תגובה זו

    • צודק 100% (ל''ת)

      שמואל, 13/12/08 21:35


      IP: 80.230.192.103 דווח על תגובה זו

  • 5.

    להקיא את משפחת גפן (ל''ת)

    פראמין, 13/12/08 09:31


    IP: 85.250.157.17דווח על תגובה זו

  • 4.

    יש כמה דרכים לתרום למדינה, לא רק בנשק שלוף וצעקות קרב והלם קרב (ל''ת)

    שממית, 13/12/08 09:28


    IP: 24.16.42.168דווח על תגובה זו

    • אין בעיה עם שירות לאומי, יש בעיה עם השתמטות כוללת מכל תרומה

      סטודנט משרת במילואים כמו רבים, 13/12/08 14:50

      למה היא לא פנתה להתנדב שנה שלמה במעון לנשים מוכות? רק שנה, לא שנתיים...
      די לצביעות. חבריי ואני שרתנו ונמשיך לשרת, כדי שהטיפוסים הנאלחים הללו יעשו כסף במדינת תל אביב? לא ולא! עדיף לה שתבלום את פיה, הנצלנית הזו
      וגם גפן, עדיף שישתוק קצת... נמאס ממנו

      IP: 217.132.78.4 דווח על תגובה זו

      • סוף סוף קול שפוי יש עוד אנשים כמוך אנוכי גם (ל''ת)

        ב, 13/12/08 16:03


        IP: 192.118.11.120 דווח על תגובה זו

  • 3.

    יהונתן, אני חותמת על כל מילה בטורך. חקקו חוק מסדיר שירות למדינה (ל''ת)

    שלומית וייל פיצ'ניק, 13/12/08 09:27


    IP: 24.16.42.168דווח על תגובה זו

    • תיקון קטן ליהונתן: רוב פעילות הצבא היא הגנה על יהודים מפני רוצחיהם. (ל''ת)

      יהונתן, 14/12/08 08:26


      IP: 79.178.36.182 דווח על תגובה זו

  • 2.

    gefen go to hell! (ל''ת)

    ilan, 13/12/08 09:08


    IP: 121.119.91.37דווח על תגובה זו

  • 1.

    לא חוסר השרות אלא הפוזה שגורמת לאחר לא להתגייס (ל''ת)

    הרבנית, 13/12/08 09:01


    IP: 84.95.160.182דווח על תגובה זו

    • צודקת!

      ארז, באר שבע, 13/12/08 12:18

      אם הם היו שותקים, ולא מתגאים בזה עם חיוך אנטי-ממסדי מתריס, לא היה נהיה מזה סיפור.

      אבל הם, גיבורי העאלק-תרבות שלנו, מתגאים בכך, (או לפחות התגאו, לפני שהצבא החזיר מלחמה על התודעה הציבורית) והם אלו שיצרו מציאות בלתי נסבלת שמאות אלפים הם ''לא כשירים''.

      אם זה היה אחד או שניים, או אלף - ניחא. אבל זאת כבר תופעה ציבורית שחייבים לתת עליה את הדעת.

      שאדון גפן (שכתב כאן טור רדוד מאוד. אין התייחסות מעמיקה לבעייה, אלא יצוג חד-צדדי מובהק) יסייר קצת במכללות ברחבי הארץ ויראה כמה אנשים נורמליים ונורמטיביים לא הולכים לצבא.

      ההשתמטות חילחלה לכל פינה. גם למילואים.

      ושלא תחשבו שזה לא משפיע על אלה שכן משרתים. הצבא עצר את ההדרדרות רגע אחד לפני שהיה מאוחר מדי.

      IP: 77.127.248.133 דווח על תגובה זו