• 70.

    על מה לכל הרוחות אתה מדבר?

    ירון, 23/12/08 14:52

    טענות המשטרה בדבר ''חומצה שנשפכה על שוטר'' התבררו כעורבא פרח. אם אין בך אמפתיה ליהודים עזבו עבודה ולימודים וקיבלו מכות משוטרים אלימים.
    תתבייש לך!

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    הבעיה שביבי מנסה להסתיר את הימניות שלו

    אבי, 14/12/08 10:00

    כל הזמן טוען שהוא מרכז-ימין וזה לא נכון.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    מי שמבין ומצדיק את גירוש היהודים מביתם החוקי, אינו שונה מהנאצים (ל''ת)

    ש, 14/12/08 09:10

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    לדעתי החיילים לא שומרים על אזרחי ישראל אלא על ההון-שלטון

    ורודפים המתנחלים ומבצעים בהם פוגרומים - פוליטיים, 14/12/08 08:11

    היו כאן חיילי המנדט הבריטי, ואינני מוצא הבדל ביניהם לבין חיילי צה''ל בחברון. הם מנסים לייצב סדר שלא יפריע לאימפריה הקולוניאלית הבריטית -- או לכנופיית ההון שלטון בישראל. אין בהם שום דאגה לבטחון אזרחי ישראל (לפחות לפי מעשי צה''ל ... את צפוני ליבם מי יודע?) מהדרום לצפון ולמזרח הבטחון מדרדר. וכל מה שהם מבצעים זה התנכלויות פולטיות נגד מתיישבים לקראת הפרימריז בעבודה.... במצב כזה לאזרח אין אמון בשלטון ולכן פורצות מהומות ... מכיוון שהמתנחלים לא רוצים לפגוע ישירות בחיילי גדודי הזרים שמכונים צה''ל, כי למרות מעשיהם הם בני אותו העם, אזי הם מוחים באמצעות ההתנגדות כלפי שונאי ישראל הערבים -- ומנסים לגרום להפרת הסדר כאמצעי מחאה.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    ביבי מוכר להם אשליה כאילו אפשר חיים ללא סיום הכיבוש - מלבה את המשיחיות (ל''ת)

    מתודלקים על חלומות משיחיות שקר ...., 14/12/08 08:01

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    שוב אתה מראה את הבורות והזלזול שלך בסחבקך הערבים

    מערכת וו-אללה, 14/12/08 03:07

    ללאחר שהגבתי על משמעות הג'יהדיסטים המוסלמים וההשוואה הסטראוטיפית שלך עם הג'יהדיסטים המתנחלים במאמר''מגן דוד שחור'' תרשה לי להעביר לך עוד שיעור בקוראן על משמעות ההבדל בין מיידי אבנים ללובשי חגורות הנפץ.באסלם כמו ביהדות יש מה שנקרא מוות על קידוש השם.יהודי שמת תוך הגנה על אדמת ישראל או דתו או למען הצלת יהודים אחרים מת מות קדושים.אם יהודי קופץ על רימון כדי להציל את הפלוגה הוא לא נחשב מתאבד משום שכוונתו הייתה להציל חיים על חשבון חייו.באסלם לעומת זאת ישנו עיוות של המושג הגנה על אדמת אללה והגנה על האסלם.מעבר למוות במלחמה ומוות כתוצאה מאינקוויזיציה ודומיה ,באסלם רצח של כופרים מבית האוייב שקול להגנה על האסלם.לכן למות על מנת לרצוח כופרים לא נחשב התאבדות אלה נפילה בקרב על הגנת האסלם.מאחר וכל העולם הוא אדמתו של אללה טירור על הכופרים במומבי נכנס לקטגורית שהאדה.
    הטלת טירור על הכופרים היא מצווה חשובה עבור המוסלמים כשהם במצב חולשה משום שהטירור מצליח לדכא את האוייב מבפנים וכשאין צבא גדול טרור הוא הדרך להלחם.כך למשל השטלת מוחמד על מכה בלי שהיה צריך לשפוך טיפת דם בעיר.תושבי מכה אחוזי בעטה מסיפורי הטירור שביצע מוחמד בתושבי העיר מדינה והשבטים היהודיים העדיפו לתת לו כניסה חלקה ולקבל על עצמם את דתו מתוך פחד השמועות על אכזריותו.(אכזריות כזאת שלא ברא השטן ראה ערך קוראן)אי לכך מוסלמי שמחליט לפוצץ את עצמו לפירורים חושב טוב טוב על המעשה ועל הכבוד והכסף שזה יקנא למשפחתו בעולם הזה והכבוד הגן עדן ו72 בתולות שיקבל בעולם הבא.שוב אתה מתגלה במערומיך הגזעניות והסטראוטיפיות כלפי הערבים ושוב אתה מזלזל במצווה הכי קדושה באסלם שזו מצוות השהאדה.מוות לשם הגנה על האסלם.ושוב אתה משווה בין התנהגות אימפולסיבית בלהט הרגע של זריקת אבנים להתעלות רוחנית שבמצוות השהאדה אשר מממשת את קירוב יום הדין המוסלמי שלא יגיע עד שהמוסלמים יהרגו ביהודים וכל אבן שמאחוריה יתחבא יהודי תלחש:''הי,מוסלמי עבד אללה יש יהודי מאחורי בוא ושחט אותו''

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    עוד דבר:

    טוקבקילר, 14/12/08 02:52

    האם כשהאצ''ל הניחו מטעני חבלה כאקט נקמה באמצע מקומות הומים בערבים זה גם היה - ''לא מוסרי''? האם הפצצת בעלות הברית את דרזדן (כתוצאה מאות אלפי אזרחים ''חפים מפשע נהרגו'') גם היה ''לא מוסרי''? האם במלחמה יש להילחם רק בצבא לוחם (קרי, חיילים) כי זה ''מוסרי''? האם החיילים המגוייסים לא חפים מפשע בעצמם או לבישת מדים נותנת חסות מוסרית אוטומטית להורגם? עד מתי הפוסט-מודרניזם (צמח של הנצרות) ישלוט בתודעה שלנו? עד מתי נבין שה''מוסריות'' של העולם המערבי היא מזוייפת ובלתי מוסרית בעליל?

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אז נכון, אני לא עיתונאי - סתם בחור רגיל

    טוקבקילר, 14/12/08 02:45

    אבל המאמר ששלחתי לאתר זה בתגובה ל''מגן דוד שחור'' לא בא להתייחסות במאמר הנ''ל. לא חשבתי כמובן שבאמת תשיב עליו מר בן דרור (אני לא כזה תמים), הרי שאנחנו בכלל לא על אותו רובד מחשבתי אבל גם מהדברים מהאמור ישנם הרבה סתירות גם בתפישתך ה''ציונית''. אגב - הציונות לא מתה ברגע שהמדינה הוקמה? נקודה למחשבה. חברה לא יכולה לבסס את צדק קיומה רק לפי זכות קיום. במיוחד לא במקום כמו המזרח התיכון שבו אוכלים אותנו חיים.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    הליכוד - אופיום משיחי להמונים (ל''ת)

    הם משיחי שקר הזויים כתמיד, 14/12/08 02:17

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אתה שופך יותר חומצת שנאה, בעלילות שלך על יהודים, ועל עיני היהודים

    דמגוגיה בחליפה, 14/12/08 01:36

    כשאתה מספר שאין לך סימפטיה לשופכי חומצה על חיילים, קבעת עובדות הצמדת אותם לאנשים, ושפטת.קוראים לזה עלילת דם, אצלך העלילה מורחבת לכל יהודי חברון.
    השנאה אצלך גוברת על כל הגיון
    החמאס ואבו מאזן יחבקו אותך בשמחה

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אתה צבוע! עמדתי לידך שעה לפני הפינוי נראה תומך ומבין.

    עופר בן יהודה, 14/12/08 00:35

    אך לא! עמדת לידנו, צחקת איתנו כשיחקנו כדורגל מחוץ לבית, דיברת איתנו כאחד שבא לראות את הצעירים שנלחמים על האידיאולגיה שלהם ועל מה שהם מאמינים. באמת כשהגעתי חזרה הביתה בלילה שאלתי את עצמי איפה היית בזמן הפינוי ומה דעתך על הזוועות שהיו שם. בבוקר, כשקמתי לראות את הלינץ' התקשורתי בנו, הגעתי לעמוד הראשון של מעריב והבנתי את התשובה לשאלה שלי- צפית בהכל והסקת את מסקנותיך.
    בחור, כמו שאתה לא יכול לקבוע מי אלו ההורים שלך ומי אלו האחים שלך שגדלת איתם, ככה אתה לא יכול לקבוע מי אלו האחים שלך בעם הזה. גם אני לא הייתי רוצה להיות אח שלך ואח שלך עמיתך בן כספית, אבל מה לעשות? אנחנו שנינו יהודים אחים. אני לא גאה בזה, אבל משלים עם זה. שיהיה שבוע טוב.

    חברון עיר האבות- מאז ולתמיד!!!

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    הם,החרדים,הדתיים והערבים לא העם שלי לכן מוטב לתת למיני הדתיים וערבים (ל''ת)

    מדינה שישארו בישראל רק יהודים ציונים והיתר בשטחים, 14/12/08 00:04

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    דובר משטרת חברון הטעה במזיד על שום שוטר או חייל לא נשפכה חומצה.

    שני, 13/12/08 23:44

    מתוך מאה מתנחלים שהיו בבית 47 נפצעו היה שוטר אחד פצוע ולא מפגיעת מתנחל. אינך מאמין פנה לירוחם דובר מד''א

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    DROR CAN YOU TELL ME HOW MANY RAPES AND MURDERS HAPPENED IN THE POGROM

    POGROM BULSHIT, 13/12/08 22:40

    EXACTLY HOW MANY ARABS WERE KILLED IN THE POGROM??
    THE ANSWER IS Z E R O
    THER WERE NO RAPES AND NO DEAD ARABS SO STOP CALLING IT POGROM YOU'RE INSULTING EVERY JEW THAT WAS KILLED IN A REAL POGROM
    LIKE THE ONE THAT WAS DONE BY ARABS IN 1929

    AND EVERY JEWISH WOMEN THAT WAS RAPED AND KILLED IN REAL POGROMS IN RUSSIA AND POLAND IN THE 1800

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    אז זהו שהם כן אחיך ואחיותך אחים לא בוחרים (ל''ת)

    צינית, 13/12/08 22:05

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אם הציונות שלך זה שהיהודים יגורו בגיטו בין גדרה לחדרה אז אתה לא אחי (ל''ת)

    יהודי, 13/12/08 21:58

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    סגנון כתיבה דל - (ל''ת)

    החולם, 13/12/08 21:47

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    הממנחלים=שנאה כתומה ופייגלין לחבר מרעיו (מלשון רעים) הם סכנה אסטרטגית

    סכנה אסטרטגית, 13/12/08 21:21

    הם מסוכנים ומסכנים את קיומה של מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • כאיש השמאל הקיצוני יש לך קארט-בלאנש בתגובות הסתה וחסיון מתגובות נגד.

      כבשה פועה, 13/12/08 22:48

      בכל זאת, התגובות הסטראוטיפיות והטיפשיות אינן מועילות כפי שאולי נדמה לך. הן רק חושפות את הפן ההזוי והכפייתי של מי שמתיימר להציג אלטרנטיבה נאורה ל''שנאהכתומה''. עצה קטנה: נסה לנמק מדי פעם, הבא דוגמאות מההיסטוריה לטענותיך (וכן, ברור לי שזה קשה) ועשה הגייה מינימלית לטקסט.
      ו..הכי חשוב: המנע מלהותיר עקבות ריח תחת כל עץ רענן באינספור התגובות שאתה מפיץ.

      הגב לתגובה זו

      • יש לכתוב "הגהה" ולא "הגייה"

        מחשבות , 14/12/08 07:42

        בבואך לבוא לתקן אחר, בדוק עצמך תחילה

        שמאלנים זה אסון

        הגב לתגובה זו

  • 52.

    הערב רב העמלקי נספח לעם היהודי המתגורר בגבולות הקו הירוק והם מרכזים

    אני סולח להם...., 13/12/08 21:10

    מאמצים בסכסכנות,פלגנות,מדון,אלימות,גידופים,רגימת אבנים וכיוצ''ב בי''ש.אני סולח להם כי זה האופי הגנטי העמלקי שלהם ואין להם שליטה על זה.אספסוף כבר אמרנו......

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    נסיון להכחשת טבח חברון

    כבשה פועה, 13/12/08 21:07

    היה פוגרום?? כן, במאורעות תרפ''ט. עשרות מיהודי חברון נטבחו ע''י תושבי חברון הערבים. ימיני יודע זאת היטב. שימוש במונח ''פוגרום חברון'' הוא כחילול זכר הקורבנות. הטיעון הפרוידיאני הקושר בממשיכי דרכם של תושבי חברון היהודיים: פוגרום'' בערבים-מרתיח הדם. להזכיר, כי למרות הסתת התקשורת וניסיונות הפרקליטות, האירוע היחיד הנחקר כעת הוא זה של זאב בראודה-אסיר ציון בעבר ואסיר ציון כעת. בראודה הותקף (כפי שנראה בבירור מצילומי בצל''ם) ע''י חבורה של בריונים ערבים, ולאחר שבניגוד למצופה מיהודי-לא ברח אלא ירה לעבר תוקפיו, הותקף שוב ע''י בריונים יהודיים מפרקליטות השמאל והתקשורת. נראה כי הטענה המוצקה היחידה המופנית נגדו היא: מדוע לא ברחת? אכן-''פושע ופוגרומיסט''. להזכיר, שכתוצאה מ''הפוגרום היהודי''-נער יהודי נאבק על חייו לאחר שגולגולתו רוצצה ע''י ''קורבנותיו''. האין גבול לציניות ולשקרים???
    אירוע בודד של שפיכת חומצה על שוטר (לא ''חיילים'') היא התקרית המתועדת הנוספת התומכת לכאורה בתאוריית ''אלימותהמתנחלים''. עלוב ופתטי. כבר בגירוש גוש קטיף נטען כי עשרות שוטרים נפגעו מחומצה. אנשי היס''מ הצטלמו אז כשהם מתגרדים ומצווחים במקלחות. מספר ימים לאחר מכן, התברר כי הסיפור-מצוץ מן האצבע. ''התיעוד'' כביכול-פוברק ובקבוקי הסודה-כאוסטי, שנמצאו על גג בית הכנסת-הונחו ככל הנראה ע''י השוטרים המעלילים. כמובן, שוב התקשורת נמנעה לספר את עובדות העלילה לציבור לאחר הפרכתה, אלא השתיקה הפרשה. באירועי עמונה היו מאות נפגעים מקרב ''נערי הגבעות'' (שלחלקם אף נגרמה נכות לכל החיים). כתוצאת מפרעות משטרת קראדי הוגשו מאות תלונות נגד שוטרים שהניבו כתבי אישום והרשעות לעשרות, שהתקשרות השמאלנית ''שוכחת'' כמובן לדווח עליהם.
    גם הפעם כמו בעבר, שוטרי היס''מ הם אלו שתקפו היהודים באלימות רבה, לא להיפך, מר ימיני. נשים ונערים פגעו בשוטרי יס''מ חמושים באלות וממוגנים מכף רגל ועד ראש?? נו באמת. בכל פינוי של חושה בנגב יש הרבה יותר נפגעים מקרב השוטרים. האם זה הופך ת'הבדואים לג'יהאדיסטים, פאשיסטים או פוגרומיסטים?? האם אי-פעם השתמשו בביטויים כאלו כלפי הדרוזים לאחר שהללו פירקו לרסיסים כנופיית יס''מניקים באירוע של הפקעת שמורת טבע בצפון? האם היה פוגרום בפקיעין??
    אז מה היה לנו עוד? אה, כן, היריקה. מתוך הודעת הכותב, ברור כי קדמה לה פרובוקציה שלו עצמו. האמת? לא אסתכן בחסימת תגובתי ולא אומר למר דרור ימיני-כי מגיע לו, אך אומר בלשונו של שר המשטרה לשעבר בר-לב, שהעיר על רצח ששת בחורי הישיבה בבית הדסה בחברון (ע''י תושביה השלווים של חברון הערבית) כי לולא נמצא-שם, לא היה חוטף את מה שחטף!

    הגב לתגובה זו

    • מההההההה אתה אומר?? ממש נופת צופים של אנשים ש''סתם'' מעלילים עליהם.....

      Ehad Haam-Zioni, 13/12/08 22:09

      ...אבל מה, הקוזקים של הקדוש ברוך הוא הם בכל זאת פוגרומיסטים-והרבה הרבה הרבה פעמים!!!

      הגב לתגובה זו

      • הדוגמטיות שלך מזכירה לי בדיחה על יהודי ואוקראיני ..

        כבשה לא משועשעת, 13/12/08 23:26

        אוקראיני משתתף בפוגרום ובעודו רודף אחר היהודי-צורח כי מגיע ליהודים להשרף באש הגיהנום בגלל מה שעוללו לישו. היהודי מביט אחורה וצועק לו בחזרה: ''אבל איוון, ישו היה יהודי''. האוקראיני לא מתבלבל וצועק לו בחזרה: ''אם זה נכון, גם הוא לא ימלט מידי''!

        אכן נחישות אנשי שמאל מסוגך להמנע מניתוח עובדתי (והסקת מסקנות כפועל יוצא) ובד בבד לקרוא ליריביהם הפוליטיים: הזויים, דוגמטיים וכ''ו-יכולה לפרנס אינספור כותבי בדיחות. ..הבעיה מתחילה כשחלקככם מוצא את דרכו אל מסדרונות מערכות האכיפה.. אני מכיר עוד קבוצה של אנשים שהצחיקו רבים באירופה של שנות ה- 30. מקווה שכאן, נדע לשים לכם קץ בזמן.

        הגב לתגובה זו

        • קץ פיזי ''כבוד הדמוקרט הדגול'' או רק מחנות חינוך מחודש????? (ל''ת)

          Ehad Haam-Zioni, 14/12/08 07:01

          הגב לתגובה זו

    • ישר כוח (ל''ת)

      איתמר, 14/12/08 00:38

      הגב לתגובה זו

    • אמת ויציב (ל''ת)

      Even Mekir , 14/12/08 01:09

      הגב לתגובה זו

    • בהיר ונכון, מלבד זאת שלא הותזה כל חומצה. הדבר הינו עלילת דם וכבר הוגשה

      ...., 14/12/08 01:36

      וכבר הוגשה תלונה על כך על ידי היישוב היהודי בחברון! (ולא שאני מאמין שייעשה משפט צדק...). תראה עד כמה אכזרית ויעילה תעמולת השמאל שאפילו אתה נפלת בה. שלא לדבר על אנשים שטופי שנאה כבן דרור ימיני

      הגב לתגובה זו

    • חובה לקרוא את 51 (ל''ת)

      ניר, 14/12/08 03:33

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    עם ''יהודים'' כמו פייגלין ותומכיו מדינת ישראל לא צריכה אוייבים....... (ל''ת)

    זו ארצנו?, 13/12/08 21:06

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אם נתניהו ותומכיו היו רוצים תיאורטית להתפקד כחברים בתנועתו של פייגלין

    אין סימטריה, 13/12/08 21:05

    אז אין ספק שהם היו נחסמים ומנופים ממלגתו הגזענית ימנית קיצונית של פייגלין.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    במומבאי ניתנה לפרס תיזכורת על מה שהטרור יכל לעולל

    וזו התזכורת ששלחתי לו על טרור שהוא אחראי לו אישית!, 13/12/08 20:56

    יהושע סלומה נדקר למוות בחברון, בקנותו בשוק פירות לט''ו בשבט. הפירות נקברו יחד עמו, כי היו מגואלים בדמו.
    גר הצדק אלי הזאב ובחורי הישיבה שמואל מרמלשטיין, צבי גלאט, יעקב צימרמן, חנן קרוטהמר וגרשון קליין נרצחו ביריות ורימוני יד על-ידי חוליית מרצחים ששלח יאסר ערפאת. הם נרצחו בפתח 'בית הדסה' בחברון, בליל שבת, בעמדם בתוך הקהל שהגיע מן התפילה במערת המכפלה כדי לקדש על היין עם הנשים שהיו שם במצור-מרצון כשנה, עד שהשלטון יתיר מגורי יהודים בחברון. בדמם פתחו את העיר ליהודים.
    אהרן גרוס נדקר למוות בחברון, מול שכונת אברהם אבינו. נחטף לבית ערבי ושם דימם למוות.
    אווה ווקסברג – ילדה בת 9. נהרגה מהתהפכות רכב שנרגם באבנים, לא רחוק מחלחול.
    שמואל ארז – בחור ישיבה. נדקר למוות בדרכו למערת המכפלה לומר תהלים לפני כניסת השבת.
    מרדכי ושלום לפיד – אב ובנו. נורו למוות במורד רמת ממרא ('גבעת החרסינה') בקריית ארבע.
    ברוך גולדשטיין.
    גר הצדק רפאל יאירי נרצח ביריות בתוך מכוניתו ליד בית חגי.
    שרית (שני) פריגל – תלמידת אולפנה בת 17, נרצחה ביריות בתוך מכונית סמוך לכניסה לקריית ארבע.
    נחום הוס ויהודה פרטוש נרצחו ביריות באוטובוס ליד הכניסה לחברון ('צומת הזכוכית').
    אפרת (אפי) וירון אונגר נרצחו בתחום ישראל בדרכם לגוש עציון. השאירו שתי תינוקות.
    דב דריבן נרצח במעון על-ידי רועים-מחבלים ערבים.
    הרב שלמה רענן נרצח בדקירות סכין לעיני אשתו בתוך ביתו, באדמות ישי (תל רומיידה), חברון.
    דני ורגס נרצח במארב ירי ליד גבעת האבות, קריית ארבע.
    רינה דידובסקי – מורה מבית חג''י. נרצחה ביריות במכוניתה בדרכה לאולפנה בקריית ארבע.
    שלהבת פס – תינוקת. נרצחה בתוך עגלת הילדים בשכונת אברהם אבינו בחברון בכדור צלף ערבי.
    חזי (יחזקאל) מועלם – חבר מועצת קריית ארבע. נרצח ביריות סמוך לרמת ממרא, כאשר הפגין למען הביטחון בעיר.
    שרית (ברוך) עמרני – נרצחה ביריות במכוניתה בדרך לנוקדים. השאירה שלושה ילדים. בעלה נפצע קשה.
    אליעזר לייבוביץ' – חייל. נרצח ביריות במכונית בדרך לקריית ארבע.
    יצחק בואניש, אלכס דוכן ואלכס צביטמן, שלושתם חברי כיתת הכוננות של הקריה. נפלו בקרב בסמטת הגיבורים, בהדפם התקפה על הקריה בליל שבת.
    נתי עוזרי – נרצח ביריות בתוך קרוון המגורים הבודד שלו בגבעה 26 הסמוכה לקריית ארבע, בסעודת ליל שבת.
    הרב אלי (אלחנן) הורביץ ואשתו דינה נרצחו בדירתם בקריית ארבע, בליל שבת.
    בני הזוג גדי ודינה לוי נרצחו ברחוב דוד המלך בחברון, בטיול שבת אחר-הצהרים על-ידי מחבל-מתאבד ערבי.
    לרשימת הדמים הזאת התווספו בני הקריה שנפלו בידי רוצחים ערביים במקומות אחרים:
    החייל יאיר תורג'מן שנפל ליד ג'נין; החייל שמואל וויס – חובש קרבי בגולני, שנפל במבצע 'חומת מגן' ב'סמטת המוות', שאליה נכנס כדי להגיש עזרה; החייל אמיר מנצורי שנפל בהיתקלות עם מחבלים בגוש קטיף; סרן גד מרשה – מפקד בהנדסה קרבית, שנפל ברצועה, בהתפוצצות מטען חבלה; איגור גורגול – מאבטח שנרצח במעלה אדומים.

    הקרבן הראשון נרצח בשבט שנת תש''מ (ינואר 1980(

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    חובשי הכיפות שקול רוממות האל בגרונם למדו מאחיהם הקוזקים איך לבצע

    קוזקים ניגזלים, 13/12/08 20:54

    פוגרומים באחרים.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אין בכם מינימום של יושר עתונאי! אתם מפרסמים

    אתם מ פ ח ד י ם!, 13/12/08 20:53

    מאמרי הסתה גבלסיים ואינכם מניחים להגיב.

    הגב לתגובה זו

    • ובצדק .ההסטוריה הוכיחה שמתופעות כמו פייגלין צריך לפחד בזמן (ל''ת)

      זוהר, 13/12/08 22:54

      הגב לתגובה זו

      • ההסטוריה הוכיחה שמתופעות כמו הנאצים צריך לפחד (ל''ת)

        ומדינת ישראל היא כיום המדינה הנאצית היחידה בעולם!, 14/12/08 07:52

        הגב לתגובה זו

  • 45.

    התיאו-פשיסטים החב''דניקים,הש''סניקים,החרדים והברסלבים לא משרתים בצה''ל

    תיאו-פשיסטים, 13/12/08 20:50

    אבל זה לא מפריע לתומכי מארת הכיבוש ומופרעי הימין הקיצוני האלה לשלוח את חיילי צה''ל שילחמו עד טיפת דמם האחרונה בעבור ביצת עזה וי''ש.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    דווקא יש לך! ואתה נותן להם את כל הארץ.

    ואתה תשלם ימיני! יש אלוקים! ע''ע בגין, רבין, שרון.., 13/12/08 20:31

    ובעצם, אולי לא. אתה פשוט אינך רואה את הפוגרומיסטים. השמאל רואה רק אדום לפני העינים כשהוא דן במתנחלים, משום שאינם שמאלנאצים!

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אתה לא אח שלי גם כן (ל''ת)

    יהודי, 13/12/08 20:26

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    דברים שכתבתי בכ''ח באב, התשנ''ט

    אין חדש תחת השמש האדומה., 13/12/08 20:17

    לעורך שלום,

    להבדיל מן הנאצים הגרמנים, שסיפרו לנו בדרכנו למחנות המוות, כי אנו הולכים למחנות עבודה, ייאמר לשבחם של הערבים, שהם רוצחים הגונים; הם אינם מסתירים את כוונותיהם. הם אפילו מחתימים אותנו על כתב הסכמה, כי אנו הולכים מרצוננו, בהכרה מלאה ומתוך אחריות למעשינו. על כן לא תוכלנה להיות לנו טענות אליהם, אלא, רק לעצמנו.
    כאשר ישאלונו נכדינו מחר (אם יהיה לנו מחר), מה היתה עבודת ה''שלום'' הזאת לכם? למה השלכתם לתופת השלום אותנו ואת מולדתנו? נגיד להם, כי בחוזק יד הוציאנו ''מחנה השלום'' אל מחוץ לקונצנזוס. נרדפנו על צוואר, הסתה ארסית נגדנו הפכה אותנו, בעינם העם שטוף המח למצורעים שלא יבוא בקהל השלום. זיהוי האויב נחשב לגיזענות, זיהוי משתפי הפעולה ופעילותם הקטלנית טופלה כהסתה בת עונשין. הרצון לחיות היה אויב השלום, הנאמנות לעם ולארץ היתה ''פאשיזם''. נדרסנו ברגלי העם ששעט באמוק אל ה''שלום''.
    כל זה נכון. וכל זה אינו מצדיק את שתיקת הכבשים. קום התנערה עם חלכה והילחם על מולדתך ועל חייך!!!

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אתם תומכים כבר ארבעים שנה באבנים, בתנאי שהן

    לא מבקרים אותך, קובעים שאתה שונא ישראל!, 13/12/08 20:06

    מיודות על המתנחלים. כמו ששטרנהל, ימח שמו וזכרו, תומך במטענים נגד המתנחלים, כלומר נגד ילדי ונכדיי, כמו שספירו תומך בהתרסקות מתאבדים ג'יהאדים בתוך התנחלויות, כמו שזבל אחר קורא לרסס את יצהר ותפוח מן האויר בגזים בהם השתמשו הנאצים, כמו.....
    שנאה ארכינאצית נגד המתנחלים, מסיבה אחת בלבד, הם יהודים שרשיים, זה הכל! בגלל זה ימיני אינו מתרגש כאשר אב ובנו מעפרה נטבחים בתוך חודש על הכביש לעפרה, והיתום הקטן שואל האם מספיק ''קדיש'' אחד לאבא ולאסף, האח.
    עם ישראל נטבח בשיתוף פעולה מלא בין הימין'ים לבין הג'יהאדונאצים.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ''קול השפיות''. כולכם חולי נפש! אתם נטבחים כבר דורות

    והעם לא מטומטם, או אפאתי, אבל לא מטומטם...., 13/12/08 19:58

    על ידי האיסלאם. השמאל נתן לג'יהאד האיסלאמי את הרשיון להרוג וגם את הרובים. אנו נטבחים בקניונים, באוטובוסים, בגני ילדים, במתנ''סים, ביערות, ברחובות... איפה לא? ו''ישראל'', קרי - השמאל, מושיט יד ללחוץ ידים מגואלות בדם תינוקות יהודים לשלום.
    השמאל הוא אבי אבות הטומאה והרוע, וזו הסיבה שהם מוצאים את הפוגרומיסטים ביהודים.
    ליצהר חדר ג'יהאדו נאצי, שרף בית, דקר ילד וזרק אותו מגובה רב אל הסלעים. בנסי שמים, הילד חי. ילד אמיץ שגם קבל צל''ש על גבורתו. לא בטוח שזה התפרסם באתרי ''קול השפיות''. אין זו הפעם הראשונה שחלאת הג'יהאד רוצחת ביצהר.
    ואז יצאו תושבי יצהר ל''פאנטזיה'', במקום לשרוך את כל אסירה א-קבליה ולא להשאיר בו אבן על אבן ולא כל נשמה.
    והנה מצא השמאל את הפוגרומיסטים. הם אוהבים מתנחלים מתים. זה החלום הרטוב שלהם.
    בקפה סבארו, בלב ירושלים, נטבחו בעת חופשה חג עשרות יהודים. בתוכם משפחת סחיווסחורדר. ''מתנחלים'' מטלמון, אם, אב, ושלושה ילדים, בתוכם תינוקת וילד בן ארבע. למשפחה היו תשעה ילדים, הנותרים הגיעו להלוויה, אחת הבנות הובאה מבית החולים על כסא גלגלים.
    בהלוויה השתתפו אלפי מתנחלים ואנשי ירושלים, ההלוויה היתה מאופקת ומה שקוראים חידלי אישים - מכובדת. הבלגה זה מכובד.
    במקום שכל ההמונים יצאו ויעשו שפטים במאמיני הג'יהאד, סופגים עוד עשרות הרוגים ופצועים, וממשיכים ב''תהליך השלום''. איך אמר רבין, שר''י: לא ניתן לקיצונים משני הצדדים לעצור את תהליך השלום. ''הקיצונים משני הצדדים'' - היהודים מפוצצים אוטובוסים, היהודים מתפוצצים בקניונים, היהודים קורעים בידיהם לגזרים ילדים, לא לפני שהתעללו בהם מינית...
    בכל פעם שהג'יהאדוארכינאצים רוצחים יהודים, השמאל מצליח לסובב את הדברים, כי, כידוע, אין בעולם שונאים לעם היהודי כמו השמאל היהודי.

    הגב לתגובה זו

    • אמת ויציב (ל''ת)

      Even Mekir , 14/12/08 01:14

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    ימיני=האם שאלת אותם אם הם היו רוצים=די עם ההתפלספות=יושב על הגדר רגל פ (ל''ת)

    נ.כהן אצלך הכל שחור לבן=חבל''ז=צא מהשיפוטיות שלך!!!, 13/12/08 19:31

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    שמאל הוא שמאל הוא שמאל. בין מתון ובין קיצוני.

    בכל מקרה הם קיצונים והזויים, 13/12/08 19:09

    צודק בקשר לליכוד. הליכוד כבר מזמן שמאל. פייגלין וכל תומכי ביבי החושבים שהוא טוב מקדימה או המערך ילמדו זאת בדרך הקשה. (הימין כ''כ מתורגל בסטירות על פניו שהוא כבר לא יכול בלעדיהם)

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    ומי שתומך המדינה פלשתינית שתעשה פוגרום ממדינת ישראל (ל''ת)

    אינו אח שלי. ביי, 13/12/08 19:04

    הגב לתגובה זו

    • שכונת עוני לא יכולה לעשות פוגרום במעצמה. אתה שמשון המתמסכן (ל''ת)

      שפוי, 13/12/08 22:51

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    מי שמגרש אזרחים בכוח מטעמים גזענים אינו אחי!

    יואב , 13/12/08 18:08

    גירוש אזרחים (שלא היו חלק מקבוצה תוקפנית) מביתם הטבעי והחוקי הוא פשע נגד האנושות. פשע פשוט וברור. ברור לכל, כי הפשע הזה מבוצע רק בגלל יהדותם של המגורשים. צו הריסה עומד כבר שנתיים כנגד המסגד הצמוד לבית השלום, ואף אחד לא נוקף אצבע. הוכח מעבר לכל ספק כי הבית נרכש כחוק. יש אפילו תיעוד וידאו. אבל זה לא יפריע לגזענים לגרש את היהודים מביתם. גירוש תושבי בית השלום, כמו גירוש יהודי גוש קטיף וצפון השומרון, היה פשע שנאה לכל דבר. היה זה פשע גזעני ממדרגה ראשונה. לכן יש הבדל גדול בין הגנה עצמית בפני כוחות הגירוש ובין פגיעה סתמית בערבים. בעוד שפגיעה סתמית בערבים היא פשע שנאה נורא, פשע גזעני מתועב, הגנה עצמית בפני כוחות הגירוש היא דבר ראוי ומותר. על פי כל מוסר אנושי, מותר לאדם להגן על עצמו מפני פלישה לביתו ונסיון לגרשו באופן לא מוצדק. והגירוש מבית השלום, כמו הגירוש מגוש קטיף ומצפון השומרון היה אחד מהדברים הבלתי מוצדקים ביותר שהיו מעולם. מי שגירש יהודים בכוח מביתו אינו אחי. מי שפגע בערבים או ביהודים חפים מפשע אינו אחי. אין זה משנה מהי השתייכותו הלאומית, הגזעית, או הארגונית. אין זה משנה אם הוא לובש מדים או לא. הגיבורים שניסו ללחום במגרשים הם אנשים מוסריים. הבריונים שנלחמו בערבים שלא עשו דבר ושניסו לגרש את תושבי בית השלום הם פושעים ואינם אחי.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    פושעי אוסלו לימדו אותנו שטרור הוא כלי לגיטימי...

    תזכורת, 13/12/08 18:00

    פושעי אוסלו לימדו אותנו שטרור הוא כלי לגיטימי במאבק בין עמים, ואנשי הטרור הם ברי שיח לגיטימיים ואף זכאים לפרס נובל לשלום... אז מה הבעיה שלך אם יש טרוריסטים יהודים בשטחים, תואמי פת''ח וחמאס הנוהגים כמוהם... אם לערפאת וליורשיו מותר, אז למה לקיצוני חברון אסור... אלא אם כן אתה אוסר על היהודים מה שאתה מתיר לערבים - ולזה קוראים גזענות אנטישמית

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    ולכן רק נתניהו (ל''ת)

    המבין הבין היטב, 13/12/08 17:55

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    הוא חזרה מידית חגבולות 67 (ל''ת)

    לימיני הפתרון, 13/12/08 17:45

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מה חשבת שיקרה, מר ימיני?

    אלכס מהכרמל , 13/12/08 17:39

    אחרי שמוקדי כוח חשובים נתפסו באופן לא דמוקרטי בידי השמאל הקיצוני המנסה לפעול בניגוד לרצון העם, מה הפלא שאנשים לוקחים את החוק לידיים? אני אישית מתפלא על הסובלנות ועל האיפוק של רוב העם לנוכח המחזות השערורייתיים בבג"צ ובתקשורת. במדינה אחרת אנשים כבר היו נגררים קשורים בחבלים ברחובות מאחורי מכונית דוהרת.

    הגב לתגובה זו

    • ???שטויות ושקרים!!!-אז אתה בעד משטר נוסח פוטין או סטלין? (ל''ת)

      Ehad Haam-Zioni, 13/12/08 17:43

      הגב לתגובה זו

      • סטאלין ולהבדיל פוטין הם דוגמאות קיצוניות למה שקורה כאן

        אלכס מהכרמל , 13/12/08 19:53

        השתלטות בלתי דמוקרטית של מיעוט מחוצף על מוקדי כוח ושילטון. והסוף שלהם עלול להיות כסופו של מיעוטים אחרים המנסים לכפות את דעתם על הרוב בדרכים לא דמוקרטיות: תלויים שבורי מפרקת על עמודי חשמל.

        הגב לתגובה זו

        • תגיד, אתה באמת מופרע ופרנואיד כמו שאתה נשמע???

          Ehad Haam-Zioni, 13/12/08 20:19

          בג''צ מפריד במידה רבה בין ישראל מערבית ודמוקרטית ובין רפובליקת בננות

          הגב לתגובה זו

          • אין לי שום בעיה עם בג"צ

            אלכס מהכרמל , 13/12/08 22:00

            יש לי בעיה עם הדרך בה הוא נבחר ומנוהל. כל עוד למוסד הזה יש כוח כל כך רב, עד לביטול החלטות הרשות המבצעת והמחוקקת בכל הנושאים, חבר השופטים חייב לשקף את רצון העם, ולא את רצונו של ציבור המונה 5 מנדטים במקרה הטוב. דרך הבחירה חייבת להשתנות, כי לא ייתכן שהשופטים בוחרים את חבריהם. השופטים צריכים להיבחר אך ורק על ידי הרשות המבצעת, המחוקקת וחברי אקדמיה, בכפוף לקריטריונים של נסיון והשכלה.
            וזה שאדם פרנואיד לא אומר שלא רודפים אחריו...

            הגב לתגובה זו

            • מה לעשות-שופטי בית המשפט העליון פוסקים לפי עקרונות החוקה שבדרך-הכנסת..

              Ehad Haam-Zioni, 13/12/08 22:17

              ב''רגעי חולשה'' החליטה על חוקי יסוד המתאימים לדמוקרטיות מערביות נאורות-יתכבדו קבל עם ועדה וישנו זאת (ואפשר יהיה לדון על קלונם ברבים).

              לגבי הגוף הבוחר: כבר כיום יש ווטו לשלטון-והכנסת היא חותמת גומי של הממשלה, כך שהמקרה לא דומה לארהב (40% בסנאט יכולים לבלום כל מינוי נשיאותי-ויש שימוע פומבי של ימים ושבועות עם שאלות נוקבות)

              הגב לתגובה זו

  • 31.

    התנפלות התקשורת

    רותם, 13/12/08 16:42

    מאז הפריימריס האחרונים בליכוד, התחוללה מהומה בתקשורת. קשה למצוא עיתונאי או כתב, שלא ירד על רשימת ''הימין הקיצונית'' שנבחרה כביכול בליכוד. לצורך זה הוכתרו גם אלו שבעשיריה הראשונה כ''קיצוני ימני'', דוגמת ארדן, סער, ואפילו הרמטכ''ל לשעבר - משה יעלון...
    אלו שהיו הגונים מספיק והצביעו נגד שרון ששינה את טעמו נגד ההתנתקות, זכו לכינוי הגנאי ''מורדים'', בעוד לאמיתו של דבר הם ביקשו לא לסטות מהדרך של מפלגת הליכוד. העובדות בשטח, מוכיחות שה''מורדים'', צדקו לחלוטין בהתנגדותם לבריחה מחבל עזה, כאשר רק מעטים המה ההזויים הטוענים עדיין שההתנתקות צלחה...
    מסתבר, שכלבלבי התקשורת שבאו להבאיש את ריחו של הליכוד, כשלו לחלוטין, והדבר יצר אנטגוניזם, בעד רשימת הליכוד, ויעידו על כך סקרי הבחירות האחרונים...
    כלבלבי התקשורת המגוייסת, אינם מפחידים את ציבור הבוחרים בכנותם את רשימת הליכןד - ימין קיצונית. הציבור יודע היטב שכל האסונות שבאו עלינו, החל בהסכמי אוסלו, הבריחה מלבנון וההתנתקות שאותרגה ע''י סמרטוטי התקשורת, היו פרי ידי השמאל והשמאל הקיצוני, ולכן הנסיון להלך עלינו אימים ע''י כינוי רשימת הליכוד כימיו קיצונית, ושימוש בכינוי - מורדים, אינם מזיזים לאף אחד, אלא להפך!(אמנם, ההתנתקות הוצאה לפועל ע''י שרון וחלק מהליכוד, אך ללא תמיכת השמאל שאותה קיבל שרון, לא היתה יוצאת לפועל...)

    הגב לתגובה זו

    • ימין קיצוני הוא זה הרוצה להמשיך בשליטה על הגדה-ושלטון כיבוש על עם אחר!

      Ehad Haam-Zioni, 13/12/08 17:15

      ולכן מוביל אותנו בדרך אנטי ציונית מובהקת למדינת אפרטהייד שתהיה נתונה ללחץ בינלאומי (ופנימי וכלל יהודי) הולך וגובר-עד להעלמה כמדינת לאום של העם היהודי

      הגב לתגובה זו

      • לחץ בינלאומי יהיה תמיד, אדוני הנכבד

        אלכס מהכרמל , 13/12/08 17:42

        כל עוד יהיה אפילו ועד בית בריבונות יהודית, יהיה עלינו לחץ, לא משנה מה נעשה. ההיסטוריה הוכיחה זאת. ריבונות יהודית עומדת בניגוד לרצונם של רבים מאוד בעולם. הם לא יודעים איך לאכול אותנו, את נס התקומה שלנו, ומה שלא מובן מפחיד ומעורר איבה.

        הגב לתגובה זו

      • כיבוש מימי ? אולי כבודו יסביר אם יש לו את הידע ? (ל''ת)

        קובי, 13/12/08 19:22

        הגב לתגובה זו

        • ראשית, אני תמיד כותב ''שלטון כיבוש'' ואת זה לא תכחיש-הכיבוש במלחמת מגן..

          Ehad Haam-Zioni, 13/12/08 20:25

          ב67 היה של שטח מעבר לגבולות מדינת ישראל שבהם התקבלה למשפחת העמים-ועם אישור ב242 שאסור לנו לרכושש שום שטח במלחמה!!!

          החזיקו בו הירדנים וגר בו העם הפלשתינאי והוא ארצנו ההיסטורית-ותקום בו מדינה לפי ההגדרה העצמית של העם הפלשתינאי(בתנאי שלא תתנגש בזכות ההגדרה של העם היהודי בגבולות מדינת ישראל)....מה לא מובן??????????

          הגב לתגובה זו

          • ככלב השב על קיאו

            רותם, 13/12/08 22:00

            הפלשתינים אינם רוצים בשתי מדינות נפרדות, מדינה פלשתינית ומדינה יהודית. הם רוצים מדינה פלשתינית ומדינה מעורבת, שע''י טירור ודמוגרפיה, גם היא תהפך למדינה ערבית או פלשתינית. אפילו ה''מתונים'' ביותר בקרב הפלשתינים, אינם מכירים בעם היהודי וטוענים שיהדות היא דת בלבד, כפי שהשמאל הפוסט ציוני טוען, ולכן לא מגיעה לעם היהודי מדינה משלו...אתה יכול להמשיך להזות על שתי מדינות נפרדות, אבל הפלשתינים לא יסכימו לכך. לו היו מסכימים לכך, מזמן היו מקימים את מדינתם.
            ועל כך אמר החכם מכל אדם: ''ככלב השב על קיאו - אוויל שונה באיוולתו''.

            הגב לתגובה זו

            • רותם-האם הכותרת מכוונת אליך?-מאחר ואתה שבת לתגובתך הראשונה..ולגופו אתה

              Ehad Haam-Zioni, 14/12/08 00:29

              טועה בהערכתך. הפלשתינאים הם עם מורכב שיש בו קטבים קיצוניים: בוודאי שהם אינם אוהדי הציונות, והיו שמחים שאנחנו נעלם, אך רובם מכירים בעובדת קיומה של ישראל ובכך שאי אפשר להשמידה-ומוכנים להתפשר על פתרון הוגן על בסיס 67 עם תיקונים הדדיים (ואי מתן זכות שיבה לפליטים).....

              לגבי מדינת ישראל יש קו אדום פשוט וברור: כל מי מאזרחיה שאינו מקבל שהיא מדינה דמוקרטית לכלל האזרחים הוא אנטי מדינת ישראל וחותר תחת קיומה.....

              לגבי הסכם שלום, להערכתי עברנו מרחק רב, ויש סיכוי שנגיע בשנתים שלוש הקרובות להסכם שלום בהובלתו של אובמה.

              הגב לתגובה זו

          • מה לא מובן?

            ASCH, 13/12/08 22:58

            מאיפה הלהט נעורים המהפכני למימוש מדיניות כה לא מעשית? מאיפה השכנוע העמוק שלישראל אסור לספח שטח אוייב תוך מלחמת מגן. כולם עושים זאת. מה אנחנו נחותים מערבים או סינים? אתה לא ציוני ולא בטיח. אתה בסה''כ אנטישמי מודרני, ליתר דיוק אוטו-אנטישמי. אין לי ספק שאפילו אם תוכניתך המטרפת תצא לפועל ויהיה כאן ''שלום'' כהגדרתך, עדיין תאשים את ישראל בכל מפגעי המזרח התיכון. תכלס, בחיית. למה לך לחיות במדינת ה''כיבוש''? אתה הרי אדם ''מתקדם'', אזרח ''העולם הגדול'' לוחם ה''צדק''. למה שלא תסור לאיזו קונסוליה זרה תעלה כבר על מטוס ותעזוב את מדינת ה''אפרטהייד'' וה''כיבוש''? אנא, רק אל תשכח לסור לפקיד משרד הפנים ולמסור לו את הת.ז. שלך. שלום ולא להתראות.

            הגב לתגובה זו

          • עבר הירדן הוא בית לאומי ליהודים שנגנב

            קובי, 14/12/08 00:24

            מהיהודים ב1923 על ידי צורר ישראל צרציל הספר הלבן הראשון הבנת ברוך ? זה היא חוזה ברוך . האם חוזה אפשר להפר ברוך? האם ברוך החלטה חזקה על חוזה ? אז אני יענה לך ברוך לאאאאאאאאאא .

            הגב לתגובה זו

  • 30.

    האחים שלך הם הערבים שוחרי השלום וזכויות האדם !

    שיא הצביעות, 13/12/08 16:14

    אולי באמת תעבור ללבנון ועזה שם תילמד על האנשים שאתה תומך בהם !איזה אנשים טובים הם האחים שלך בעכו ,עזה ,וחיזבאלנד !

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אלוהים ודת הם המקור לבורות ומכאן אמונות תפלות אלימות ושנאה. (ל''ת)

    Vox Ami, 13/12/08 16:13

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    הצעירישעשו את הפוגרומים בליל כיפור בעכו נגד יהודים הם אחיך !

    חובב ערבים, 13/12/08 16:06

    כמובן שאחיך בחמאס,ערביי ישראל ,חיזבאלה,והפת''ח הם כבוד בשביל שמאלנים כמוך !

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ראוי להדגיש כי גם המתנחלים הזקנים בעופרה וקדומים היו רמאים אנטי ציונים

    Ehad Haam-Zioni, 13/12/08 16:06

    וגם המנומסים שבהם שלא ירימו אבן על אדם, אלא יכבדוהו כבן אנוש, מערערים את מדינת ישראל שהיא הגשמת הציונות, והופכים את אזור שלטון הכיבוש שלה לדרום אפריקה אפרטהיידיסטית....מנטליות המחלחלת לתוך החברה בישראל...........ולגבי ניר ברעם אתה טועה: למרות שאינני בהכרח מסכים עם עמדתו לפרטיה, הוא לא טען שאין עם יהודי (זה מרכיב המחקר של פרופסור זנד שצריך להתייחס אליו בכלים אנליטיים ולא רגשיים)-הביע עמדה שאחרי כמה דורות בארץ נוצר ''ישראלי'' שלא בהכרח לפי מרכיב אתני. אני דווקא חושב שהקשר עם העם היהודי בתפוצות חשוב, אך דווקא מלב השלטונאות הציונית קיים זלזול מתמשך ב''עם היהודי''

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    לימיני - כל עוד יש את ערביי ישראל בתוכנו איך תמנע מדינה דו לאומית?

    רואי, 13/12/08 15:38

    למה לערבים מותר להיתיישב ככול שירצו וליהודים לא.

    רק חילופי אוכלוסין יכול לימנוע את המצב.

    אני מתפלא עליך שאחרי כל מה שממשלת קדימה הביאה עלינו אתה עוד תומך בה.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    Ben Dror Yemini is undoubtedly THE BEST! (ל''ת)

    Sophia, 13/12/08 15:08

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    העם היהודי זו המצאה . היהודים לא עונים על קריטריונים של עם

    איציק, 13/12/08 15:06

    היהדות זו דת. עם זו קבוצת אנשים בעלי מאפיינים אתניים, לשוניים, גאוגרפיים ותרבותיים משותפים. כלומר לא היהודים.
    אולי הישראלים ממוצא יהודי מתקרבים להגדרה. גם זה לא בטוח כי רב המפלג בין קבוצות בתוכם מהמאחד.

    הגב לתגובה זו

    • כן אתה צודק.........מלכות

      קובי, 14/12/08 00:29

      יהודה שבט בנינין ויהודה כולל שאר השבטים זאת המצאה .......מלכות ישראל המצאה היא......התורה שבעל פה המצאה היא......הפלסטינים לא המצאה...אלא הוכחה הסטורית.....

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    אחיך הם אלה שרצחו את היהודי בתימן לפני כמה ימים...

    נביל, 13/12/08 14:49

    מה לך וליהודים בני דת משה הנלחמים נגד אלה ששדדו את אדמתם והנעזרים בבוגדים בני דת משה... בוגדים מסוגך.

    הגב לתגובה זו

    • חופש הביטוי מאפשר למטורפים גזענים כמוך לשפוך דברי בלע (ל''ת)

      אני מתבייש באשכנאצי כמוך, 13/12/08 15:23

      הגב לתגובה זו

    • האחים שלך נימצאים בעזה בלבנון ובעכו הערבית !

      חובב ערבים, 13/12/08 16:08

      אלה שמבצאים פוגרומים ביהודים,עושים פיגועים מפוצצים אוטובוסים עם ילדים ויורים טילים על אזרחים הם החברים הטובים שלך !
      חבל שאתה כזה מטומטם ...הרי יום אחד הם יקומו גם עליך פשוט כי....אתה יהודי מסריח בעינם !

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    שוב מאמר משובח של ימיני!

    אורן האתאיסט , 13/12/08 14:29

    אנשים צריכים להתחיל לחשוב OUT-OF-THE-BOX ולא ליפול שוב ושוב בפח של חשיבה שבלונית.

    הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה מלא בעצמך! (ל''ת)

      מחוץ לקופסה..., 13/12/08 22:31

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    ימיני - קול השפיות בעיתונות הישראלית. לא ימין ולא שמאל. (ל''ת)

    רונית, 13/12/08 14:01

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    העם היהודי זאת המצאה בדיוק כמו העם השבדי, הגרמני או הפיני

    רפאל, 13/12/08 13:58

    ימיני לא מבין כלום בהיסטוריה לכן הוא ממשיך להאמין שהשמש סובבת סביב כדור הארץ.

    הגב לתגובה זו

    • עם או פולק הוא הגדרה שאתה מוציא אותה מהקונספט הנכון

      אהוד, 13/12/08 15:05

      אתה מערבב נושאים לא קשורים, בין המוצא האתני/גאוגרפי לבין המוצא התרבותי שהוא הוא קשור להגדרת הפולק התרבותי העממי וכן קיימים עמים גרמני ופיני לפי הגדרה תרבותית שיתופית סוציולוגית, לא הכל קשור למוצא אתני צא מהקיבעון המחשבתי שלך.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    מי שמעביר 100 מליון לחמאס בלי לדרוש את ג.שליט הוא כן אויב העם והמדינה

    ישר ולענין , 13/12/08 13:37

    נכון, ממש לא נעים לי לומר דברים כאלה קשים על מנהיגינו. אבל הם עושים דברים נוראים. אי אפשר לסלוח להם על זה.
    גם מתי גולן אומר דברם דומים:
    http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000406628&fid=853

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    יפה, ימיני.

    הראל, 13/12/08 13:12

    כמה חבל שאין הרבה כותבים כמוך.בהגינות,ביקורת עינינית,בעינים פקוחות,מביט ימינה ומביט שמאלה,וכותב ללא שינאה,אבל אתה בין הבודדים,בערוץ1,ביומן אתמול יום שישי,הוצג מחקר,כי מעריב,וידיעות,כתבו על הליכוד בצורה שלילית על הפריימריס עיתוך לא לאכתב אפילו כתבה אוהדת אחת,אפילו לא כתבה ניטרלית אחת רק שלילית.ידיעות כתב פי10 שלילי לעומת חיובי או ניטרלי.משהוא חולני יש בעיתונות.הם עושים מה שבא להם.ללא בקרה ,ללא הגינות בסיסית.הם איבדו את אמינותם .אין לעיתונאים כאלה אלוקים.וחבל.אבל טוב שיש עיתונאים כמוך.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    נוער גבהות הם אחיי ונציגיי

    Mikhael , 13/12/08 13:05

    ישראל לא תוכל להמשיך ולהתקיים בלי יהודה ושומרון. מה שקורה עכשיו בשדרות יהיה בכל הערים כולל תל-אביב שקל מאוד לירות עליה משומרון. ואנחנו גם לא יכולים לחיות לאורך זמן ביחד עם מיליוני ערבים, שמספרם כבר הגיע למספרנו ובקרוב הם יהיו לרוב גדול. הפתרון היחיד שיכול להציל אותנו זה טרנספר. כמו שלימד אותנו גנדי קיימים 3 סוגי טרנספר: בכוח, בהסכם בין מדינות ומרצון באופן אינדיבידואלי. המדינה לא עושה כלום כדי לקדם אף אחד מ-3 הסוגים האלה. אז אזרחים טובים שאיכפט להם מהמדינה, שמוכנים לתרום למען המדינה עושים משהו בחברון כדי להציל את כולנו, כדי לעודד את הערבים לעזוב, צריך להודות להם ולתמוך בהם.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אחי גיבורי התהילה, ניני המכבים, לח"י ואצ"ל

    מחשבות , 13/12/08 12:31

    אין לכם מדים מסודרים, לא "חופשה רגילה" לא מחיאות כפיים בטקס ולא קריירה משתלמת. אך אתם העומדים בחזית האומה במאבקה מול הנאציזם המוסלמי.
    מאבק זה הוא קשה ומתיש, וקשה שבעתיים כאשר העם שלכם עצמו. אין לכם תותחים ולא טנקים, כל שיש בידיכם הוא נשקם של הפרטיזנים, בדל אקדח, חומצה וגפרור ואבן.
    כפי שמשטרות אירופה סייעו לנאציזם באירופה, כפי שהמשטרה הבריטית סייעה לרוצחים הערביים כאן. גם המשטרה השמאלנית מבקשת לפגוע בכם, מבקשת לפרוע בכם, מבקשת להפשיט אתכם ולהגישכם למשיסת האויב.

    ממשיכיהם של המתיוונים, ממשיכיהם של טדי קולק וחבורת המלשינים, סייעני האויב והצר הם המתנכלים לכם. ושותפים להם אותם מתיפיפים נאורים המציגים כאילו אפשר להאבק על הבית הציוני באמצעים חוקיים כאשר בית המשפט הוא אנטי ציוני, כאשר החוק מעוות כדי לתמוך באויב הערבי, כדי לקבל מחמאות מאירופה ופרס נובל בשוודיה.

    בימים הקרובים כאשר נדליק נרות החנוכה נהלל ונשבח את גבורת המכבים דאז, ואת גבורת ניני המכבים של הימים האלה.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    גם אני כמוך הייתי מוסר את מדינת ישראל לערבים... אנחנו שמאלנים. (ל''ת)

    בן דרור, החברה האילו גם לא אחי., 13/12/08 12:13

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מילים כדורבנות (ל''ת)

    מרק, 13/12/08 12:10

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    הליכוד - אופיום להמונים (ל''ת)

    הכל - משיחיות משכרת, 13/12/08 11:49

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    באמת אין דבר כזה עם יהודי, ומי השמאלן הקיצוני שטען זאת?

    יהודון, 13/12/08 11:40

    מדוע ימיני נמנע מלפרסם את שמו?

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    זה לא הנוער- זו המדינה והתנהלותה.

    ASCH, 13/12/08 11:38

    למה לא נלחמים בגניבות רכב בישראל? זה ממש פשוט: כולם נהנים מגניבות רכב: מדינת ישראל- רכב חדש נותן 100% מכס. ל''פרטנרים'' ל''שלום'' יש תעסוקה כלכלית. חברות הביטוח משלמות ביד אחת....וגורפות כפליים במחירי ביטוח גבוהים מהציבור ביד שניה. כך שכוווולם נהנים. חוץ מהאזרח הפשוט שמממן את החגיגה. אז מה יוצא לנו? מדינת ישראל, תחת שלטון הימין או השמאל מעודדת (כן מעודדת! אי הפעלת רשות לאכיפת החוק הינה עידוד שבשתיקה לפורעי החוק) פשיעה נגד אזרחיה. המדינה לא פועלת להסדרת גזל האדמות, וענייניהם של הבדווים בדרום. נאמר זאת שוב: אי הפעלת רשות לאכיפת החוק הינה עידוד שבשתיקה לפורעי החוק. האם נושא הפליטים מאפריקה סודר? איזה אינטרסים כלכליים עומדים מאחורי ההסכמה שבשתיקה להצפת ישראל בפליטים מוסלמים ממדינות עויינות? מי מעוניין לייצר כאן שכבה של עבדים משרתים? ומה אם הדור השני שלהם? ישרפו את ת''א, כמו ששרפו את פריז?
    מי מממן את הטרור העזתי? מי נותן חשמל למחרטות הג'יהאד והחמאס? מי מעביר כספים לעזה. אתה יודע ימיני שהיום אפשר לתבוע בנקים ישראלים על מימון הטרור? והבנקים חוששים לפעול. אז בא בנק ישראל ולוחץ על הבנקים הישראלים הפרטיים....לממן טרור.
    מה היה בהתנתקות מעזה? עשו מסא תקשורתי של שיסוי והכפשה (הו... אנחנו היהודים אלופים בזה. אף יותר מאותם ''אנטישמים'' שאתה כל כך אוהב לכתוב עליהם) ודה-לגיטימציה למתיישבי גוש קטיף-וקדימה לפינוי. כל התקשורת שיתפה פעולה. לא היה בכלל מקום לחשוב קצת: ברור הרי שמתיישבי עזה הם טפיליפ על גב האומה, ומה אנחנו עושים שם, וכדי לשמור עליהם צריך דיוויזיה וכו' וכו'. אותו הדבר בשומרון. הדיווחים מוטים שמאלה. דה-לגיטימציה גורפת בתקשורת לאנשים האלה. בשנות ה-90 אפילו ''הבינו'' פעולות טרור נגדם. השמאל הקיצוני קרא במפורש לערבים לפגוע דווקא בהם ולא בישראל. ברור שישנה הבנה שקטה שלהם שמדינתם הולכת וזונחת אותם. ואם הבית נקנה כחוק? מישהו בכלל העלה את האפשרות שבכלל אי אפשר לפנות אדם מביתו הנקנה כחוק בכסף מלא? לא! בישראל הכל אינטרסים פוליטיים. הכל מזוהם. והתקשורת חוגגת ומשתפת פעולה עם אינטרסים לא לנו. הכסילים האלה חושבים שהם ''נלחמים נגד ה''כיבוש'' ונגד ''מדינה דו-לאומית'', בעודם מייצרים כאן מדינה תלת לאומית (כולל הפליטים מאפריקה שצעצעיהם, עוד יעשו לנו צרות בעתיד). כולנו חיים בשקר, ואתה עוד תוקף את המתיישבים?

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    כל מילה בסלע. יפה מאוד בן דרור!!! (ל''ת)

    כל הכבוד!!, 13/12/08 11:32

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    המשיחיים שלך - נטע זר לציונות השפויה - סכנה לבית השלישי !!! (ל''ת)

    אין שלום ללא סיום הכיבוש !!!, 13/12/08 11:27

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    הליכוד - אופיום להמונים - המשיחיות שלהם ממכרת !!!

    ''בית שלישי'' יחרב על ידי משיחיים תוקפניים !!!, 13/12/08 11:25

    אין שלום ללא סיום הכיבוש !!! המשיחיים - נטע זר לציונות השפויה !!!

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    פייגלין הוא מנהיג העתיד של עם ישראל.

    תומך פייגלין, 13/12/08 11:17

    הוא זה שיציל את ישראל מחורבן. כתבתי שהוא מנהיג העתיד כי עם ישראל לא בשל לעת זו למנהיג כמוהו. אנחנו צונחים לעברי פי פחת בכל התחומים בגלל הנהגה חסרת חוש כיוון ודחלילי משטר כמו תקשורת, חוק, חינוך ורוח שרואים עצמם כעמוד אש, אבל הם חור שחור. עדיין לא הגענו כנראה לשאול תחתיות כדי שנבחר בפייגלין כמנהיג. לכל דבר עת. וכשהוא ייבחר, תהיה בחירתו הרווח וההצלה שיבואו לישראל ממקום אחר. לא מהליכוד

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אכן אחי, עמם לא עמי ושיקוצם לא אלוהי.

    שפתי כהן , 13/12/08 11:08

    ומה לכם אצל ימיני, שהלכה כמותו בכל מקום

    הגב לתגובה זו

    • וג'חנו לא האוכל שלי. כי נתקע בגרון ומפסיק חמצן למוח. (ל''ת)

      רחל , גן שמואל, 13/12/08 13:02

      הגב לתגובה זו

    • חושם מארץ התימני

      משה ביטון, 14/12/08 01:03

      קראנו עליך בשבת

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    ה''מורדים'' צדקו, ההתנתקות היתה אסון, קדימה כישלון! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 13/12/08 10:34

    הגב לתגובה זו

    • לאור ההצלחות בעזה ולבנון יש להקים מדינת טרור גם ביהודה ושומרון !

      חכמי קדימה, 13/12/08 16:17

      כדי שהמצור האיראני יהיה מושלם...כדי שתושבי המרכז יקבלו שקט שלום ושלווה כמו בשדרות וקרית שמונה ...לכן כדאי ליבחור קדימה !

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    ימיני יפה שכתבת על התקשורת..

    ציוני, 13/12/08 10:34

    פעם ראשונה שאני רואה ביקורת כזו על גבי העיתונים.
    כל מה שאמרת נכון לחלוטין..
    זה היה פשוט מגוחך לראות את מה שעשו בשבוע וחצי האחרון לליכוד..

    ימין קיצוני? הרי יש כיום ובשנתיים האחרונות שר מטעם מפלגת העבודה שרוצה להשמיד את ישראל (''זכות'' שיבה - ראלב מג'אדלה)
    לעומתו מה יהיה פייגלין? מקום 20? חבר כנסת זוטר?
    פשוט בדיחה..
    מישהו בכלל יודע מי האיש במקום 20 בקדימה? את מישהו זה בכלל מעניין?

    מה גם מפלגת ימין קיצוני?
    תקראו סקרים יא שמאל קיצוני הזוי ופתטי.
    ולא סקרי בחירות אלא סקרי דעת קהל
    58 אחוז מהציבור נגד להביא את הגדה המערבית 70 אחוז נגד להביא את ירושלים ו75 אחוז נגד להביא את הגולן..

    זאת אומרת שהליכוד לא רק שלא ימין אלא כמעט מרכז- שמאל..
    הרי הליכוד אמר שיש על מה לדבר בנושא הגדה המערבית - שזה בניגוד לדעת 58 אחוז מהעם.. מה שעושה אותם לשמאל.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    את המפלצת, שמרימה ראשה בחברון אנחנו יצרנו

    shelly vaamir , 13/12/08 10:25

    ההחלשה הממשלתית רבת השנים של מערכת האכיפה והמשפט בישראל היא שמעודדת את חבורת הפושעים הללו בחברון, כפי שהיא יוצרת בעיות רבות וקשות נוספות. אם אכיפת החוק בתוך הקו הירוק (וגם ב"התנחלויות" גדולות כמו אריאל) גרועה ורפה, הרי שבנקודות הישוב המבודדות ביהודה ובשומרון היא לא קיימת כלל. בתנאים כאלה אין פלא שמי שמעולם לא חוו מוראה של מלכות, פושעים ופורעים כרצונם.
    יש להוסיף מיידית אלפי שוטרים, עשרות רבות של פרקליטים ומאות שופטים למערכת!!!

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    הימין - מוכר אופיום להמונים ! והמשיחיות ממכרת ! הם מסוכנים ! (ל''ת)

    ''חזון הבית השלישי'' מוביל לפגיעה בפלסטינים וחיילים, 13/12/08 09:33

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    צודק. הם רק מזיקים לליכוד (ל''ת)

    ליכודניק, 13/12/08 09:26

    הגב לתגובה זו