• 310.

    DEMOקרטיה

    אדם פדר, 14/12/08 08:01

    פייגלין אחי , אני אצביע ליכוד , בגללך

  • 309.

    סורה פייגלין, הלאה שחור, סורה מפני האור ! (מזמור לחנוכה) (ל''ת)

    נתן ש.המקורי, מעלות תרשיחא, 13/12/08 09:36

  • 308.

    ניצחון לעניים-ביבי הוכיח שגם הוא גיבור על יהודים ושהליכוד מפלגה בולשבי

    קורן נאוה,טבריה-רק הליכוד יכול לבגוד בגדול!, 13/12/08 06:10

    בולשביקית ואנטישמית כמו מר''צ,האבודה וקדימה-אין שום הבדל-אולי אחד:שגם הנרדף שהפך לרודף שכח מה זה להיות יהודי!!!!!!!!!!!!!!

    • being jewish

      yossi bublil , 13/12/08 15:57

      ניצחון לעניים-ביבי הוכיח שגם הוא גיבור על יהודים ושהליכוד מפלגה בולשבי
      13/12/08 06:10
      בולשביקית

      are the ultra-orthodox jews who compell women to wear a head cover (or suffer violent consequences) in jerusalem also bullies against jews? or is this attribution reserved only to those who oppose your ideas?
      the bolsheviks, yes, you have a point, although bibi (it was rather akonis and neeman) FORMALLY made a clean legal procedure.. but anyways, sha"s is not very democratic either do you ever mention them as bolsheviks who do only what their master says?


      אנטישמית כמו מר"צ,האבודה וקדימה-אין שום הבדל-
      anti semitic? are only those who think and behave like feigalin to be considered jews? you hate jewish left-wingers and those who disagree with you - you hate some of the jews - does this mean you're anti-semitic? are you to decide who is jewish and who isn't? are you the last word when it comes to what means being jewish?

      אולי אחד:שגם הנרדף שהפך לרודף שכח מה זה להיות יהודי!!!!!!!!!!!!!!


      two things:
      a. forgetting what it means to be jewish - once again you're contradicting yourself. i can see that you're using the computer on sabbath, i think rabbi yossef, and for that matter also any other orthodox rabbi, would tell you that you're a sinner, belong in hell and would consider your behavior uttely non-jewish. so did you maybe forget what being jewish (keeping the sabbath, e.g.) means?

      b. forgetting that one was once a victim and turning into an prepetrator, well, if you would turn to read Rabbi Kahane's doctrines, you will discover that some orthodox jews, whom feigalin has had, and still has, close ties with, have forgotten how much some have suffered under the nürenberg laws and are hardcore propagators of race theories.

      i wish you a nice weekend 

    • נאוה קורן. את התגובות לביבי והליכוד תשאירי כשביבי יחלק את ירושלים

      benzi. a, 13/12/08 21:45

      ויסוג לגבולות 67 כולל רמת הגולן. עד אז כדאי שתמתיני בסבלנות .

  • 307.

    לבני אסון נתניהו אסון (ל''ת)

    איל ארד , 12/12/08 18:09

  • 306.

    3 עברינים שהדיחו את

    לי, 12/12/08 18:01

    פיגלין..ולזה קוראים דמוקרטיה..הנה לכם שוב פרצופה של הליכוד..

  • 305.

    ליוסי 297

    Avi Ecuador, 12/12/08 18:01

    לא מדובר פה בשלום, מדובר בהונאה אחת גדולה של יהודים
    לישראל אין אפילו את כבשת הרש ומדינה משלהם בעוד שכאן מדובר במדינה נקייה אתנית מיהודים ביהודה ושומרון ועזה כשצבא הכנה לפלסטין מבצע את הפשע של פינוי יהודים שיכולים לחיות בארצות הברית או באירופה או ''במדינות ערב'' כמו שחיים ערבים בקו הירוק לפחות ובכל מקרה אסור לפנות אותם גם אם חס וחלילה ירצו לחיות ''בפלסטין”.
    פייגלין לא רואה אולי את השלום וקרוב לוודאי לא יודע להסביר את שאני יודע להסביר, אם הערבים רוצים שלום שזו ''מטרת'' הליכוד, על הערבים והעולם המערבי לתת את כבשת הרש ליהודים ולשמאלנים להבדיל; לצאת מתחומי הקו הירוק והשטחים ממערבית לירדן וללכת לארצותיהם, להוכיח את רצונם לשלום, ישראל כבר הוכיחה בעבר, ניסתה וכבר מזמן הוכח שזה בלתי אפשרי לערבב מים ושמן או יותר נכון מים ואש ביחד, הערבים לא רוצים שלום ולא רוצים או אכפת להם ממדינה פלסטינית, הם רוצים להשמיד את ישראל.
    הטעות הטרגית והבלתי נסלחת של השמאל והימין שהם לא הבינו שמדובר בעמלק שמטרתו להשמיד את ישראל ושלישראל היה הרבה יותר קל ורציונלי להסביר את ההיגיון בטרנספר וחוסר ''ההיגיון'' בשלום מהסוג שהיום הולכים עליו, אותה בעיה שיש היום לישראל בשטחים תוגבר בהמשך בקו הירוק ולא יניחו ליהודים ובטח לא לשמאלנים לחיות בארץ ישראל, ישראל הופכת את עצמה למדינת שתראה מדינת אפרטהייד ובצדק בקו הירוק בהמשך אם הערבים יניחו לה לעשות את רצון השמאל ולא יפריעו כאשר הליכוד שהיה אמור להיות מפלגה ימנית הפך כבר מזמן למפלגת שמאל שרוצה להסוות את עצמה כימין מרכז דבר שזה בכלל לא נכון, לכן אמרתי שפייגלין מיצג יותר את הליכוד מאשר שרון ביבי והשמאל שיכלו להיות בקדימה עם אותם דעות ולהמשיך בדרכם, אין היום שום הבדל בין קדימה לליכוד או ההבדל הוא סמנטי בלבד בכדי להונות את הבוחר המבולבל שמחפש ימין או יותר נכון מאס ומקיא שמאל כמו קדימה והמערך שהיו בשלטון ואכזבו אותו.
    היום הבחירות לא מתחרים על מי יותר טוב למדינת ישראל אלא על מי פחות גרוע ו''המנצח'' שהוא יהיה אסון בכל מקרה למדינת ישראל תהיה השאלה איתו איזה פחות נזקים וקטסטרופות או שואה הוא אמור למנוע ממדינת ישראל ביחס למפלגה אחרת.
    ישראל עם ''המנהיגות'' שלה נכנסת למצב של חוסר אונים וליכוד-מלכוד ללא מוצא, למעשה הסיכוי של ישראל לשרוד בעתיד כבר לא תלוי בה או יותר נכון אם היה תלוי בה ישראל אין לה שום סיכוי להתקיים, הסיכוי של ישראל לשרוד הוא אם העמלקיים והאסלאם בעולם בכלל ימשיך להטריד את המערב והמערב יבין שהבעיה היא בתרבות חמדנית חסרת כל גבול ויבין שבמתן כבשת הרש ממערבית לירדן ליהודים ושמאלנים והוצאת הגויים מתחומי ארץ ישראל לא חס וחלילה בגלל ניקוי אתני או רצון להיות מדינה שלא סובלת גויים אלא מכיוון שהגויים יבינו שהם התעללו רצחו ופגעו ביהודים כל כך הרבה דורות כשיהודים הביאו לעולם כל כך הרבה הומניות על חשבון סבלם שמגיע ליהודים מדינה משלהם. שהגויים מכים על חטא על מעשיהם בעבר ורוצים למנוע קטסטרופות ושואות מיותרות בעתיד שיהיו הרבה יותר יקרים להם מאשר להמציא עוד מדינת אספסוף פנטית מסוכנת לשלום העולם ולתת יד לרשע שבסופו של עניין יחזור אליהם כבומרנג.
    הצדק והיכולת של ישראל לשרוד הוא שפשוט הערבים יעופו מכאן ויהיה איתם שלום!!!
    אם הליכוד לא הבין שלא מדובר בשלום או בהונאה אז בשביל מה להיות איתו או חס וחלילה להצביע לו.
    משה רבינו היה זקוק ל 40 שנה לקבור ולחנך דור חיות, סליחה, עבדים, אתה חושב שמחר הליכוד יעשה שלום עם חיות ויעשה אותם בני אדם?
    אל תשלה את עצמך ואל תסיט יהודים מהאמת!
    הליכוד היום נמצא עם שרון ''חדש''.
    פייגלין מיצג לדעתי יותר את הליכוד ועוד לדעתי הוא שמאלני מידי.

    • you missed my point

      yossi bublil , 12/12/08 22:24

      i think you did not understand what i wrote, maybe because i write in english (a predicament caused by my location abroad). i'm not a supporter of the likkud or of bibi and i wasn't in any way saying that peace with arabs is good or bad. the only thing i did is argue with your assertion in the following comment:

      Avi Ecuador, 11/12/08 23:34
      קרא את "החוקה" של הליכוד...

      i did read their doctrine (it's not a constitution, as you name it) and all i did is show you, by directly quoting, that not bibi nor feigalin is more devoted to the principles of the likkud, that's all.
      stop being so hateful, i never did anything wrong to you

      • עזוב אותי מהניירות של הליכוד, תתמקד במה שחשוב

        Avi Ecuador, 13/12/08 01:31

        הניירות של הליכוד אני יכול לנגב איתם את הת'.

      • ידידי, אני לא שונא אותך

        Avi Ecuador, 13/12/08 02:02

        אני פשוט ממורמר בעניין ולפעמים נשבר לי.
        מקווה שתקבל גם את התגובה הקודמת לאותה תגובה.
        שבת שלום.

  • 304.

    ביבי איפה הדמוקרטיה אשכנזים זה גועלמגעיל (ל''ת)

    יכסה, 12/12/08 17:42

  • 303.

    אני לא מצביע בבחירות הקרובות. זהו החלטתי.איזו הקלה.. (ל''ת)

    פרופסור כספי, 12/12/08 17:29

  • 302.

    to avi, i'm trying to send a more coherent message than the last

    yossi bublil , 12/12/08 15:46

    i've checked the basic layout of Likkud policies concerning peace and security and i must say that your assertion holding that feigalin's ideas are closer to the party's doctrine than bibi's is only partly correct, here are some examples which are taken from a translation of the likkud's doctrine:

    The Foundations of Peace Peace is a primary objective of the State of Israel. The Likud will strengthen the existing peace agreements with the Arab states and strive to achieve peace agreements with all of Israel's neighbors with the aim of reaching a comprehensive solution to the Arab-Israeli conflict.

    as you may or may not know, feigalin opposes the peace treaty with egypt and does not view peace as an important strategic policy

    Settlements The Jewish communities in Judea, Samaria and Gaza are the realization of Zionist values. Settlement of the land is a clear expression of the unassailable right of the Jewish people to the Land of Israel and constitutes an important asset in the defense of the vital interests of the State of Israel. The Likud will continue to strengthen and develop these communities and will prevent their uprooting.

    here you're perfectly right, the likkud is committed to the settlements, but there is good reason to believe that bibi will turn to uprooting some of them, so in this case, Feigalin, who will certainly oppose any uprooting, is more loyal to the ideology


    Self-Rule The Government of Israel flatly rejects the establishment of a Palestinian Arab state west of the Jordan river. The Palestinians can run their lives freely in the framework of self-rule, but not as an independent and sovereign state. Thus, for example, in matters of foreign affairs, security, immigration and ecology, their activity shall be limited in accordance with imperatives of Israel's existence, security and national needs.

    here things get tricky. the likkud, so it seems, opposes any transfering of population and acually advocates self rule. feigalin has had contradicatory remarks concerning transfer - sometimes he's for it, sometimes against. moreover, as you can see, the likkud does acknowledge the existence of such an entity as the palestinian people,. feigalin, on the other hand, has repeatedly said that such an entity does not exist, for him they're all just arabs

    one last thing: The Jordan River as a Permanent Border The Jordan Valley and the territories that dominate it shall be under Israeli sovereignty. The Jordan river will be the permanent eastern border of the State of Israel. The Kingdom of Jordan is a desirable partner in the permanent status arrangement between Israel and the Palestinians in matters that will be agreed upon

    The likkud, apparently, no longer wishes to attain the eastern bank of the jordan river, a matter which shows that a. the likkud has altered its hardcore revisionist ideology, meaning that it is a pragmatic party and not a dogmatic one and b. opposes feigalin's ideas on not giving up on the desire for the greater, biblical israel.
    i wish you a nice day

  • 301.

    אוהבים את פייגלין

    משה פייגלין- איתך תמיד!, 12/12/08 15:29

    דמוקרטיה דמיקולו!
    זה רצון העם זה?

  • 300.

    to avi ecuador

    yossi bublil , 12/12/08 15:27

    i've checked the basic layout of Likkud policies concerning peace and security and i must say that your assertion holding that feigalin's ideas are closer to the party's doctrine than bibi's is only partly correct, here are some examples which are taken from a translation of the likkud's doctrine:

    The Foundations of Peace

    Peace is a primary objective of the State of Israel. The Likud will strengthen the existing peace agreements with the Arab states and strive to achieve peace agreements with all of Israel's neighbors with the aim of reaching a comprehensive solution to the Arab-Israeli conflict.

    as you may or may not know, feigalin opposes the peace treaty with egypt and does not view peace as an important strategic policy

    Settlements

    The Jewish communities in Judea, Samaria and Gaza are the realization of Zionist values. Settlement of the land is a clear expression of the unassailable right of the Jewish people to the Land of Israel and constitutes an important asset in the defense of the vital interests of the State of Israel. The Likud will continue to strengthen and develop these communities and will prevent their uprooting.

    here you're perfectly right, the likkud is committed to the settlements, but there is good reason to believe that bibi will turn to uprooting some of them, so in this case, Feigalin, who will certainly oppose and uprooting, is more loyal to the ideology

    Self-Rule

    The Government of Israel flatly rejects the establishment of a Palestinian Arab state west of the Jordan river.

    The Palestinians can run their lives freely in the framework of self-rule, but not as an independent and sovereign state. Thus, for example, in matters of foreign affairs, security, immigration and ecology, their activity shall be limited in accordance with imperatives of Israel's existence, security and national needs.

    here things get tricky. the likkud, so it seems, opposes any transfering of population and acually advocates self rule. feigalin has had contradicatory remarks concerning transfer - sometimes he's for it, sometimes against. moreover, as you can see, the likkud does acknowledge the existence of such an entity as the palestinian people,. feigalin, on the other hand, has repeatedly said that such an entity does not exist, for him they're all just arabs

    one last thing:


    The Jordan River as a Permanent Border

    The Jordan Valley and the territories that dominate it shall be under Israeli sovereignty. The Jordan river will be the permanent eastern border of the State of Israel. The Kingdom of Jordan is a desirable partner in the permanent status arrangement between Israel and the Palestinians in matters that will be agreed upon

    The likkud, apparently, no longer wishes to attain the eastern bank of the jordan river, a matter which shows that
    a. the likkud has altered its hardcore revisionist ideology, meaning that it is a pragmatic party and not a dogmatic one and
    b. opposes feigalin's ideas on not giving up on the desire for the greater, biblical israel.

    i wish you a nice day 

    • לא מדובר פה בשלום, מדובר בהונאה אחת גדולה של יהודים

      Avi Ecuador, 12/12/08 16:27

      לישראל אין אפילו את כבשת הרש ומדינה משלהם בעוד שכאן מדובר במדינה נקייה אתנית מיהודים ביהודה ושומרון ועזה כשצבא הכנה לפלסטין מבצע את הפשע של פינוי יהודים שיכולים לחיות בארצות הברית או באירופה או ''במדינות ערב'' כמו שחיים ערבים בקו הירוק לפחות ובכל מקרה אסור לפנות אותם גם אם חס וחלילה ירצו לחיות ''בפלסטין”.
      פייגלין לא רואה אולי את השלום וקרוב לוודאי לא יודע להסביר את שאני יודע להסביר, אם הערבים רוצים שלום שזו ''מטרת'' הליכוד, על הערבים והעולם המערבי לתת את כבשת הרש ליהודים ולשמאלנים להבדיל; לצאת מתחומי הקו הירוק והשטחים ממערבית לירדן וללכת לארצותיהם, להוכיח את רצונם לשלום, ישראל כבר הוכיחה בעבר, ניסתה וכבר מזמן הוכח שזה בלתי אפשרי לערבב מים ושמן או יותר נכון מים ואש ביחד, הערבים לא רוצים שלום ולא רוצים או אכפת להם ממדינה פלסטינית, הם רוצים להשמיד את ישראל.
      הטעות הטרגית והבלתי נסלחת של השמאל והימין שהוא לא הבין שמדובר בעמלק שמטרתו להשמיד את ישראל ושלישראל היה הרבה יותר קל ורציונלי להסביר את ההיגיון בטרנספר וחוסר ''ההיגיון'' בשלום מהסוג שהיום הולכים עליו, אותה בעיה שיש היום לישראל בשטחים תוגבר בהמשך בקו הירוק ולא יניחו ליהודים ובטח לא לשמאלנים לחיות בארץ ישראל, ישראל הופכת את עצמה למדינת שתראה מדינת אפרטהייד ובצדק בקו הירוק בהמשך אם הערבים יניחו לה לעשות את רצון השמאל ולא יפריעו כאשר הליכוד שהיה אמור להיות מפלגה ימנית הפך כבר מזמן למפלגת שמאל שרוצה להסוות את עצמה כימין מרכז דבר שזה בכלל לא נכון, לכן אמרתי שפייגלין מיצג יותר את הליכוד מאשר שרון ביבי והשמאל שיכלו להיות בקדימה עם אותם דעות ולהמשיך בדרכם, אין היום שום הבדל בין קדימה לליכוד או ההבדל הוא סמנטי בלבד בכדי להונות את הבוחר המבולבל שמחפש ימין או יותר נכון מאס ומקיא שמאל כמו קדימה והמערך שהיו בשלטון ואכזבו אותו.
      היום הבחירות לא מתחרים על מי יותר טוב למדינת ישראל אלא על מי פחות גרוע ו''המנצח'' שהוא יהיה אסון בכל מקרה למדינת ישראל תהיה השאלה איתו איזה פחות נזקים וקטסטרופות או שואה הוא אמור למנוע ממדינת ישראל ביחס למפלגה אחרת.
      ישראל עם ''המנהיגות'' שלה נכנסת למצב של חוסר אונים וליכוד-מלכוד ללא מוצא, למעשה הסיכוי של ישראל לשרוד בעתיד כבר לא תלוי בה או יותר נכון אם היה תלוי בה ישראל אין לה שום סיכוי להתקיים, הסיכוי של ישראל לשרוד הוא אם העמלקיים והאסלאם בעולם בכלל ימשיך להטריד את המערב והמערב יבין שהבעיה היא בתרבות חמדנית חסרת כל גבול ויבין שבמתן כבשת הרש ממערבית לירדן ליהודים ושמאלנים והוצאת הגויים מתחומי ארץ ישראל לא חס וחלילה בגלל ניקוי אתני או רצון להיות מדינה שלא סובלת גויים אלא מכיוון שהגויים יבינו שהם התעללו רצחו ופגעו ביהודים כל כך הרבה דורות כשיהודים הביאו לעולם כל כך הרבה הומניות על חשבון סבלם שמגיע ליהודים מדינה משלהם. שהגויים מכים על חטא על מעשיהם בעבר ורוצים למנוע קטסטרופות ושואות מיותרות בעתיד שיהיו הרבה יותר יקרים להם מאשר להמציא עוד מדינת אספסוף פנטית מסוכנת לשלום העולם ולתת יד לרשע שבסופו של עניין יחזור אליהם כבומרנג.
      הצדק והיכולת של ישראל לשרוד הוא שפשוט הערבים יעופו מכאן ויהיה איתם שלום!!!
      אם הליכוד לא הבין שלא מדובר בשלום או בהונאה אז בשביל מה להיות איתו או חס וחלילה להצביע לו.
      משה רבינו היה זקוק ל 40 שנה לקבור ולחנך דור חיות, סליחה, עבדים, אתה חושב שמחר הליכוד יעשה שלום עם חיות ויעשה אותם בני אדם?
      אל תשלה את עצמך ואל תסיט יהודים מהאמת!
      הליכוד היום נמצא עם שרון ''חדש''.
      פייגלין מיצג לדעתי יותר את הליכוד ועוד לדעתי הוא שמאלני מידי.

  • 299.

    DEMOקרטיה (ל''ת)

    אדם פדר, 12/12/08 14:56

  • 298.

    חוצפה

    יעמיחיח, 12/12/08 14:54

    אתם וכל חברי הליכוד מסריחים שהוצאתם את פיגלין אגואיסטים

  • 297.

    נתניהו הבטיח לאירופאים להמשיך במשא ומתן ''לשלום'' על רמת הגולן ובשטחים

    Avi Ecuador, 12/12/08 14:52

    הבטיח להם להיות עם גועל-יצה רחבה.
    מי שמצביע לביבי שלא יטעה את עצמו ועם-הארץ; מדובר במפלגת שמאל שמוסוות כימין-''מרכז''.
    ביבי מהווה מפלגת קדימה ב' שיותר מסוכנת מקדימה א'.
    אל תכנסו ל מ ל כ ו ד בשם ליכוד, אל תרמו את עצמכם ותגיעו למפח נפש כאשר מצפונכם יאכל אותכם בהמשך.
    ביבי יותר גרוע משרון ויעבוד בשיטותיו רק שהוא יותר חלש משרון וניתן יותר לסחיטה.
    מי שרוצה שמאל שיצביע לערבים, הם יעשו פחות נזק מהשמאל האמתי או המסווה.
    למה עדיף להצביע לערבים ולא לנתניהו או לשמאל?
    מכיוון שלא שמאלנים ולא ימנים ייתנו לערבים לעשות את הנזק שיעשו השמאל או ''הימין'' בשלטון.
    דרך אגב לערבים עדיף להצביע קדימה או מערך... מכיוון שהם יוכלו לעשות את שלערבים לא ייתנו לעשות בשלטון.

  • 296.

    עם ליבני נקבל עוד מאותו הדבר הלינק לזכרון בפנים

    נתן.ש מעלות , 12/12/08 14:49

    http://www.youtube.com/watch?v=mjcsJ9cqI0w

  • 295.

    תודה פייגלין!! בזכותך חשף הליכוד את פרצופו האמיתי!!! (ל''ת)

    בילבאו, 12/12/08 14:21

  • 294.

    כל פוליטיקאי או ח''כ בליכוד חייב לחשוש למעמדו. בהתנהלות שכזו אין חסינות (ל''ת)

    לאיש. נתניהו לא השתנה ואין לצפות כי ישתנה. להתפכח, 12/12/08 14:17

  • 293.

    קומביניהו עושה הכל כדי להפוך לשמאלניהו...והליכוד הופך לקדימה ב' (ל''ת)

    עכשיו הכל ברור, 12/12/08 12:15

  • 292.

    מהלך נכון ודמוקראטי

    אליעזר מלכיאלי , 12/12/08 11:29

    האזרח משה פייגלין כפה את עצמו על מפלגת הליכוד כשהוא מציב לעצמו יעד להשתלט על המפלגה הזאת.פעילותו והתבטאויותיו אינם מעידות על כוונה לפעול בדרכים דמוקראטיות. האופן שבו נקבע כי עליו לעבור לעמדת 36 היא גם דמוקראטית וגם מוצדקת.

    • כבר בליל הפריימריס נתניהו אמר שהמתמודדים במחוזות צריכים להתקדם ברשימה (ל''ת)

      טעות של השופט תוקנה. מחכים לו בבית היהודי !!!, 12/12/08 11:37

  • 291.

    ביבי על מה הפאניקה??? בגלל התקשורת?

    moshe7476 , 12/12/08 10:32

    נתניהו נבהל מאיום התקשורת שלא תכסח אותו על רישמה ימנית מאוד ופועל מהבטן , אני מקווה שבתור ראש ממשלה הוא לא ינהג כך

  • 290.

    פיגלין כן או לא נצחון של ביבי הכול רקבון אחד אין דמוקרטיה הכול אצלם שק (ל''ת)

    שמואל, 12/12/08 10:30

  • 289.

    המנהיג מובל דרך התקשורת וזה מסוכן (ל''ת)

    דן, 12/12/08 09:49

  • 288.

    המנהיג מובל דרך התקשורת וזה מסוכן (ל''ת)

    דן, 12/12/08 09:48

  • 287.

    ריקוד האש האינדיאני

    ביביהו, 12/12/08 09:08

    פייגלין..חבק את פנינה רוזנבלום ותצאו במחול ההורה עם יוסי פלד ואסף חפץ לפי שירתו של המוקיון ספי ריבלין בניצוח סילבן שלום

  • 286.

    ביבי הולך בדרכו של שרון

    יאיר, 12/12/08 08:48

    תתפקדו לליכוד ונחזיר אותו לערכיו ואת ביבי נשלח לקדימה או שמאלה כי שם מקומו

  • 285.

    בני בגין שותק למעללי ביבי ?????? (ל''ת)

    אכזבה, 12/12/08 08:23

    • כנראה שהובטח לו תפקיד של שר למרות הזהות לאידואולוגיה (ל''ת)

      דן, 12/12/08 09:50

  • 284.

    ליכדוניק לשעבר !

    ליכדוניק לשעבר !, 12/12/08 08:05

    חבל מאוד שכך מתנהל הליקוק, ביב הפסיד בגדול שיחבור לקדימה וכו'.....

  • 283.

    ביבי מתנהג כמו הבובלינים וחושב כמו הפרידמנים

    מבית האח הגדול, 12/12/08 07:29

    ותחשבו על זה ביום שלישי

  • 282.

    ישתבח שמו

    אלקנה, 12/12/08 06:32

    על תדאג פייגלין המשיח יעשה עבודה טובה שהוא יבוא למרות שאני תומך בך בדעות שלך ובאמונות שלך אתה מייצג אותי אבל הליכוד הפסיד את הקול שלי על המהלך של ביבי חשבתי שהבן אדם בסדר מגלים שסופו להיות אריאל שרון שבגד בנו

    • the messiah

      yossi bublil , 12/12/08 23:04

      i am the messiah , son of jehovah

  • 281.

    עוד נצחון כזה ואבדנו

    אליפז, 12/12/08 06:26

    אזרחי ישראל ששכחו מישום מה את העוולות והצרות שהביא נתניהו עלינו-זה מה שאתם רוצים?רשימה כזו מקרטעת?מסוכסכת??.טוב לפחות במקום העשירי יש-אשה אקדמאית,משכילה,משדרת אימון ויושר. זאת בניגוד למועמדות קודמות בינוניות.ברוכה הבאה עו''ד חוטובלי,אנו גימלאי צהל שהתגייסנו למענך והצלחנו בגדול, שמחים על כך.הבטחנו שנדאג לדחוק את לימור-והצלחנו.

  • 280.

    אסור להצביע עבור אדם חולה (ל''ת)

    ביבי נדבק במחלת השרוניזם, 11/12/08 23:45

  • 279.

    פייגלין איש עקרונות בדחף ע''י ביריוני ביבי (ל''ת)

    ביבי ומקורביו מקריבים את הליכוד לניפוח שרירי היו''ר, 11/12/08 23:36

  • 278.

    שרוניזמיה של נתניהו - החלטה אומללה

    יצחק, 11/12/08 23:23

    סדר המועמדים שנכפה על ידי נתניהו הינו מלאכותי.
    התוצאה תהא אבדן קולות לליכוד, סם חיים למפלגת התקווה.
    התחזקות מפלגת הימין - תגביל את יכולתו של נתניהו ליצור פשרה מדינית.

  • 277.

    בנימין נתניהו לא פראייר של אף אחד !!! (ל''ת)

    דמוקרטיה מתגוננת, 11/12/08 23:03

  • 276.

    לא ביבי.אלא ביב. ביב שופכין!!! (ל''ת)

    בילבאו, 11/12/08 22:51

  • 275.

    ביבי=לא התחלת ברגל ימין=תרתי משמע=הבוחר לא טיפש=לא זו הדרך למשוך קולות (ל''ת)

    נ.כהן העם עלה כתה=מי שבמרכז לא ישתכנע בדרך שבחרת!!, 11/12/08 22:32

  • 274.

    ביבי , תתבייש הפסדת 3 קולות מהמשפחה שלי. (ל''ת)

    יעקב, 11/12/08 22:14

    • שביבי יתבייש? האם שמעת אי פעם שנחש מתבייש? .

      אזרח הארץ, 11/12/08 22:42

      הצקתני.

  • 273.

    הלו?? דמוקרטיה? זה כאן?

    ליכודניקית, 11/12/08 21:53

    למרות הנסיונות העלובים והבוטים של ביבי להביס את פייגלין- אנחנו נצביע ליכוד ונכניס אותו פנימה. ואז הוא יעשה לביבי בית ספר. לא תנצחו אותו כל כך מהר.

  • 272.

    עם פייגלין או בלי פייגלין . רוב הדפוקים הם תומכי ביבי.

    benzi. a, 11/12/08 21:41

    לא קשה לזהות ברחוב את תומכי ביבי. מבחינים בהם לפי מראה פניהם ולפי התנהגותם . וכשהם פוצים את פיהם. אז אללה יסתור . להתפלל רק לא לחלום עליהם בלילה.

  • 271.

    אם הליכוד רוצה לנצח שחבריו יעיפו את ביבי לכל הרוחות ויביאו את אפי איתם (ל''ת)

    ביבי לא ראוי לקול שלי!!! לא מצביע ליכוד!!!, 11/12/08 21:37

  • 270.

    ביבי הפסדת לליכוד 20 קולות (שלי ושל משפחתי) חזק ואמץ, פייגלין אני איתך (ל''ת)

    רונן אברהמי, 11/12/08 21:28

    • טיפש אם אתה באמת תומך בפייגלין אז אתה חייב

      אורן אשקלון, 11/12/08 23:21

      להצביע לליכוד אתה ומפחתך ועוד כמה חברים מכיוון שעכשיו להכניס את פייגלין צריך 36 מנדטים . הבנת ?

      • לא נשחק לידיים של ביבי - עוברים לבית היהודי/ליברמן (ל''ת)

        רונן, 12/12/08 13:24

  • 269.

    מרידור הדביק את ביבי לחיידק אוסלו וצוחק (ל''ת)

    * גם זה יעבור *, 11/12/08 21:26

  • 268.

    mah hpachad lehiyot mifleget ymin?

    rosenberg, 11/12/08 21:24

    bibi mmi atah mefacheo lehchriz shelikood ymanit .

  • 267.

    ביבי אולי לא צדיק,אבל פייגלין נתפס בגניבת הליכוד,וביבי מסתבר לא פראייר (ל''ת)

    פייגלין היכן היושר שלך, 11/12/08 21:20

    • נתניהו גאון.עכשיו הם יבחרו בליכוד,ולא יעבדו עלינו.והמתונים יצביעו גם.. (ל''ת)

      ליכוד., 11/12/08 21:56

      • נתניהו ממש גאון. הוא גאון על טפשים ועל האהבלים שנסחפים אחריו.

        benzi. a, 11/12/08 22:35

        קל מאוד להיות חכם וגאון על טפשים. ואת זה מטיב לעשות נתניהו בשפת הדמגוגיה השקרית שלו ובאמצעות תנועות שפת הגוף הערמומי שבו.

        • נתניהו לא פרייר של אף אחד !!! (ל''ת)

          דמוקרטיה מתגוננת, 11/12/08 23:01

        • דכתיב: "ריזק איל הובול, על איל מג'נין". (ל''ת)

          שפתי כהן , 12/12/08 01:48

      • ata tohe

        pinhas le terrible , 12/12/08 00:08

        yech miflagoth aherot mi a likoud kide lichmor a eretz israel
        taamin le bibi ve khaverav ve ate olekh ahora
        mi matai likoud miflaga chel merkaz yemini a rabbi amar mi che rotse limsor adamoth chel a aam a yehoudi ou IPOL

    • פייגלין הוא לא צדיק לעומת ביבי הוא לא שקרן ולא נוכל פיו וליבו שווים.

      benzi. a, 11/12/08 22:31

      נכון שהצבעתי עבורו בפריימריס.זה לא אומר שאני תומך בו.

      • הוא עוד תמים, נכר כנראה בתול

        Avi Ecuador, 11/12/08 23:29

        אם היה מנהיג היה שלשום מתפטר ומקים מפלגה, היו לו מספר כסאות בכנסת, יותר מהמיקום שלו בליכוד וחפשי לעשות ולדבר כלבבו.

    • זה הפוך, ביבי גנב עם השמאל את הליכוד

      Avi Ecuador, 11/12/08 23:34

      קרא את ''החוקה'' של הליכוד...

  • 266.

    וועדת ליכוד

    ליאור, 11/12/08 21:18

    להתראות ליכוד וביבי - את קולי לא תקבלו!

    • ועידת הליכוד.

      אזרח הארץ, 11/12/08 22:40

      הרבה ערסים וצ'חצ'חים רובצים שם
      ומשפחות הפשע הם הקובעות במרכז הזה הידוע לשמצה

  • 265.

    אוקנס מקום 28 חכה לשנת 2100 אולי תבחר לכנסת (ל''ת)

    ציון, 11/12/08 21:17

  • 264.

    פייגלין פשוט לא הצליח לגנוב לביבי את הליכוד,אז אל תרחמו על פייגלין (ל''ת)

    בצלאל, 11/12/08 21:17

    • אי אפשר לגנוב לו, מה שלא שייך לו (ל''ת)

      טמבל, הליכוד לא של ביבי, 11/12/08 23:48

  • 263.

    בנסיון לרצות את התקשורת נתניהו הכניס לעצמו גול.

    ASCH, 11/12/08 21:16

    יאללה בסדר. לא קרה כלום. 5-9 מנדטים עוברים למפלגות עוד יותר ימניות.

  • 262.

    גם אותי הפסדת ביבי - כסף בחזרה על דמי חבר בליכוד (ל''ת)

    נ.פ., 11/12/08 21:15

  • 261.

    הבאתם באיזה מקום בכותרות היום את הידיעה הזו?

    חשוב לדעת., 11/12/08 21:15

    ''שלום עכשיו'' תתנצל ותפצה מתנחלים
    ''שלום עכשיו'' ושניים מפעיליה, חגית עפרן ודרור אטקס, יתנצלו בפני מתנחלים אותם הכפישו, ויפצו אותם כספית. כך נפסק היום בבימ''ש השלום בירושלים.
    יערה מייטליס


    ''שלום עכשיו'' ושניים מפעיליה, חגית עפרן ודרור אטקס, יתנצלו בפני מתנחלים אותם הכפישו, ויפצו אותם כספית. כך נפסק היום (ה')בבית משפט השלום בירושלים, ע''י השופט יחזקאל ברקלי.

    מדובר בדו''ח תחת הכותרת ''עבירה גוררת עבירה'' שפורסם ע''י שלום עכשיו לפני כשנתיים, ושהתיימר להוכיח שאדמות הישובים ביהודה ושומרון בחלקן הגדול הן אדמות פלשתיניות גזולות. בין היתר נכתב בדו''ח, כי הישוב רבבה (במרכז השומרון), יושב על קרקעות שבחלקן הגדול - 71.15% - הן אדמות פלשתיניות גזולות.

    ''הקרן לגאולת קרקע'', שהיא בעלת הזכויות במלוא שטח הישוב רבבה, הן מתוקף רישום בטאבו ביחס למאות דונמים, והן מכח הקצאה של אדמות מדינה, דרשה תיקון של הדו''ח והתנצלות. היות ומחברי הדו''ח סרבו להתנצל, והתיקון שנעשה על ידם היה חלקי בלבד (כתבו שמדובר ב-22% אדמות פלשתיניות ולא 71%) תבעה הקרן – באמצעות עו''ד דורון ניר צבי – את תנועת שלום עכשיו ואת עורכי הדו''ח, חגית עופרן ודרור אטקס, שלושתם מיוצגים ע''י משרד צלי רשף, בתביעה בגין לשון הרע.

    היום, כאמור, ניתן בבית המשפט פסק דין המחייב את הנתבעים לשלם לקרן סך של 20,000 ₪ + מע''מ, ולפרסם התנצלות בולטת במדורי החדשות של העיתונים מעריב והארץ.

    • אכן, לא שמענו כלום. שתיקת הכבשים (ל''ת)

      לא מופתע, 11/12/08 22:33

  • 260.

    ב''ה שביבי הצליח להותיר את שלשאות פייגלין מעל רגליו, (ל''ת)

    אליפז התימני, 11/12/08 21:14

    • neged a chem (ל''ת)

      pinhas le terrible , 12/12/08 01:24

  • 259.

    ואתם רוצים להצביע ליכוד. הא? (ל''ת)

    בילבאו, 11/12/08 21:14

  • 258.

    ביבי רע לישראל

    ביבית, 11/12/08 21:13

    פגע בכל החלשים ששכחו ורוצים לקבל מכה שוב.

    • ביבי יצור הרסני ומסוכן לישראל. רוב מחוסרי ה I. Q. תומכים בו

      benzi. a, 11/12/08 21:46

      הקרטריונים כדי להיות תומכי ההדמגוג הזה ביבי. זה להיות דפוקים בראש . ונראה שיש לא מעט כאלה.

  • 257.

    ככה יעשה לאיש אשר רצה לגנוב את הליכוד ולאור היום,ביבי צודק ב100% (ל''ת)

    בצלאל, 11/12/08 21:12

  • 256.

    עדיף תן אחד בבור מ-30 צבועים בכנסת

    סם, 11/12/08 21:11

    הועדה ה''מכובדת'' מורכבת מאנשים פוליטיים שמוטל ספק אף ביושר המידות שלהם, ומהשופט גרוס קיבלה החלטה שחוסר הדמוקרטיה והזלזול בבוחר זועקת ללב השמים. נקודה מענינת נוספת היא שהדמות היחידה המשפטית בועדה ולא הפוליטית, השופט גרוס, סירב , לפי הדיווחים השונים, להצביע על ההחלטה.
    ככה''נ כל ההחלטות והדרך בה בוצעו מעידות על מדיניותו של נתניהו, וכי נתניהו החליט שאין אחר מלבדו,שכח שהוא בעצם נמצא ב- דמוקרטיה. ההבדל בין דמוקרטיה לבין שלטון יחיד היא בין היתר שבכדי שנתניהו יוכל לקבל מפלגת רוב ולנצח בבחירות הכלליות הוא צריך קודם שאזרחי המדינה ירצו ואף יצביעו בשבילו.
    בשלב זה אני רוצה להודות לביבי שהזכיר את פרצופו האמיתי, לא הקשיב ליועציו והתחיל לדבר. ה''זכרון הקצר'' של הציבור שהספיק לשכוח איך מתנהל ומנהל ביבי,יחזיק מעמד חודשיים שלוש עד לבחירות, והנזק שנגרם למפלגה כתוצאה מהאגו טריפ של הקיסר הקטן, יבוא לידי ביטוי בבחירות הקרובות
    ולכל המועמדים שנהנים מהספק ואינם נלחמים בחירוף נפש כנגד המתקפה שלוחת הרסן,כנגד הדמוקרטיה, דעו שכל אזרח במדינה יעדיף תן אחד בבור של בזק מ-30 צבועים בכנסת.

  • 255.

    אמרתי לכם חברים :

    שפתי כהן , 11/12/08 21:10

    56.

    שוטה משטה בכם, שוטים.

    שפתי כהן, 10/12/08 14:32

    אני מתפלל ל"הצלחת" השוטה שלכם. שהרי אם ביבי יצליח לסלק את פייגלין, הפייגלינים אדוני הטוקבקים והאינטרנט יחסלו אותו. וזאת לאחר שפייגלין הכתיב לשוטה מתעלת בלאומילך את כל הרשימה. רק ביבי יודע בכל צומת לאכול דגים באושים, ללקות ולתת את דמם. אהבל ביהבלכו הבלין.

    הגב לתגובה זו

    • שפתי כהן אתה הזוי - צא לפנסיה - כולם יודעים שעם ציפי

      נתן.ש מעלות , 12/12/08 14:52

      נקבל עוד מאותו הדבר




      http://www.youtube.com/watch?v=mjcsJ9cqI0w

  • 254.

    לשלוח את הסוס הטריאני פייגלין לטרויה, המקום 36 קרוב מדי (ל''ת)

    גבי, 11/12/08 21:09

  • 253.

    ל 190 פייגלין אורח בליכוד...

    Avi Ecuador, 11/12/08 21:09

    אתם השמאל הפכתם את עם-הארץ היהודי והשמאלנים לאורחים בארץ ישראל, אורחים לא רצויים.
    את שאתם עושים לפייגלין יעשו לכם ערבים בהמשך.
    עונש משמיים?
    אשרי המאמין...

  • 252.

    ביבי לא יורה לעצמו ברגל, הוא יורה לעצמו בראש

    אורן, גבעת הליכוד, 11/12/08 21:07

    ביבי, אתה מדרדר את המפלגה שלא שלך לדיקטטורה נוסח סטאלין. בוש והיכלם! מי שמך? אתה עוד תתחרט על כך, הרי הוא ינצח בערעור. הלואי שבית הדין יחייב אותך גם בהוצאות משפט!

  • 251.

    ביבי .. למה את הורס ?????

    חבר ליכוד, 11/12/08 21:06

    היינו כבר על הגל, אבל אתה כנראה תמיד יודע להפעיל מנגנון הרס עצמי. אם אתה לא חוזר בך ומשאיר את הרשימה כפי שהייתה אני לא בוחר ליכוד. חבל שאתה לא יודע לשמור על הליכוד ואתה עושה טעויות של טירון שנמצא בלחץ. קומבינות זה לא שיטת הנהגה אלא הוגנות ומנהיגות. צר לי עליך ביבי אבל אני כבר לא מצביע ליכוד.

  • 250.

    ########### אתר קורע!! על ציפי לבני כנסו #############

    BHEUBHEU , 11/12/08 21:05

    http://www.shox.co.il/userpage/index_up.php?EncrID=8526e2c0ac8e708d9ecb4999cad64edd

  • 249.

    ★ אייל ארד וראובן אדלר אכלתם אותה !! ★

    BHEUBHEU , 11/12/08 21:04

    יש אלוהים..
    קדימה מתרסקת,
    סקר קול ישראל הבוקר
    הליכוד 35 מנדטים
    קדימה 20 מנדטים
    העבודה 16

  • 248.

    ומה עם קישלוניהו? אין מצב לזרוק אותו למקום ה - 70? (ל''ת)

    רמי, 11/12/08 21:04

  • 247.

    מעשה לא דמוקראטי זה יגרום לבריחת מצביעים מהליכוד למפלגות אחרות.... (ל''ת)

    ותפסיקו לספר לנו שהליכוד מתנהל בצורה דמוקראטית !!!, 11/12/08 21:04

  • 246.

    פיגלין הוא לא חסין משפטית - למרות שהוא שנוי במחלוקת.

    גלעד, 11/12/08 21:03

    טוב עשה השופט, לא יתכן שדיון משפטי לגיטימי לא יוכל להתנהל מול אדם השנוי במחלוקת, רק בגלל שתומכיו יטענו שרודפים אותו. כשאולמרט עתר עתירה דומה אף אחד לא ערער על ההליך המשפטי.

  • 245.

    ממש דמוקרטיה -ביבי= דיקטטורה !!!

    צארלי, 11/12/08 21:01

    ממש חוצפה מה שהוא עושה זה ממש מראה למה לא לבחור באיש הרע הזה

  • 244.

    וכבר אמרתי לכם : שוטה משטה בכם שוטים

    שפתי כהן , 11/12/08 21:01

    56.

    שוטה משטה בכם, שוטים.

    שפתי כהן, 10/12/08 14:32

    אני מתפלל ל"הצלחת" השוטה שלכם. שהרי אם ביבי יצליח לסלק את פייגלין, הפייגלינים אדוני הטוקבקים והאינטרנט יחסלו אותו. וזאת לאחר שפייגלין הכתיב לשוטה מתעלת בלאומילך את כל הרשימה. רק ביבי יודע בכל צומת לאכול דגים באושים, ללקות ולתת את דמם. אהבל ביהבלכו הבלין.

    הגב לתגובה זו

    • שפתי כהן ראיתי אותך פעם בטלויזיה

      BHEUBHEU , 11/12/08 21:06

      אתלה איש עלוב ומכוער מול המחשב כל היום
      איש מסכן וממורמר

      • מוכח שאני צודק בתחזיותיי

        שפתי כהן , 11/12/08 21:09

        56.

        שוטה משטה בכם, שוטים.

        שפתי כהן, 10/12/08 14:32

        אני מתפלל ל"הצלחת" השוטה שלכם. שהרי אם ביבי יצליח לסלק את פייגלין, הפייגלינים אדוני הטוקבקים והאינטרנט יחסלו אותו. וזאת לאחר שפייגלין הכתיב לשוטה מתעלת בלאומילך את כל הרשימה. רק ביבי יודע בכל צומת לאכול דגים באושים, ללקות ולתת את דמם. אהבל ביהבלכו הבלין.

        הגב לתגובה זו

        • שפתי כהן הוא שוטה הזוי אני מכיר אותו גם אני הייתי כמוהו אבל התפכחתי (ל''ת)

          נתן.ש מעלות , 12/12/08 14:53

  • 243.

    ביבי הורס את הסיכוי של הימין לעלות לשלטון (ל''ת)

    מוטי, 11/12/08 20:59

    • אמרתי לכם : הים אותו הים וביבי אותו הביבי מלאך חבלה מסוכן לעצמו ולאחרי

      שפתי כהן , 11/12/08 21:05

      56.

      שוטה משטה בכם, שוטים.

      שפתי כהן, 10/12/08 14:32

      אני מתפלל ל"הצלחת" השוטה שלכם. שהרי אם ביבי יצליח לסלק את פייגלין, הפייגלינים אדוני הטוקבקים והאינטרנט יחסלו אותו. וזאת לאחר שפייגלין הכתיב לשוטה מתעלת בלאומילך את כל הרשימה. רק ביבי יודע בכל צומת לאכול דגים באושים, ללקות ולתת את דמם. אהבל ביהבלכו הבלין.

      הגב לתגובה זו

  • 242.

    3 מחברי הוועדה נאשמים בפלילים (ל''ת)

    דנה.ג. , 11/12/08 20:57

  • 241.

    יד שניה (ל''ת)

    דרוש סוכן מכירות לרהיטים, 11/12/08 20:55

  • 240.

    ביבי עשה היום את טעות חייו (ל''ת)

    אוי אוי אוי, 11/12/08 20:52

    • אמרתי לכם : הים אותו הים וביבי אותו הביבי מלאך חבלה מסוכן לעצמו ולאחרי

      שפתי כהן , 11/12/08 21:06

      56.

      שוטה משטה בכם, שוטים.

      שפתי כהן, 10/12/08 14:32

      אני מתפלל ל"הצלחת" השוטה שלכם. שהרי אם ביבי יצליח לסלק את פייגלין, הפייגלינים אדוני הטוקבקים והאינטרנט יחסלו אותו. וזאת לאחר שפייגלין הכתיב לשוטה מתעלת בלאומילך את כל הרשימה. רק ביבי יודע בכל צומת לאכול דגים באושים, ללקות ולתת את דמם. אהבל ביהבלכו הבלין.

      הגב לתגובה זו

  • 239.

    למה להתאמץ ? הליכוד יהרוס לעצמו כהרגלו .

    מת מצחוק, 11/12/08 20:51

    לא מצביע של קדימה , אולי עבודה .

  • 238.

    לא מת על פייגלין אבל בגלל הקומבינה אני בוחר במרץ תמות נפשי עם שונאי (ל''ת)

    ליכודניק אמיתי, 11/12/08 20:51

  • 237.

    כאדם דתי - אני חושב שהמהלך הוא מצוין

    ניר, 11/12/08 20:50

    פיגלין בדעותיו הקצנויות יוצר מצג שוא כאילו הדעות השטותיות שהוא מחזיק בהם באים מאמונה, בזמן שהדעות שלו בחלקן מזכירות יותר את תורת הגזע.

    • אילו מבין דעותיו אינן מקובלות עליך ? (ל''ת)

      cyrano, 11/12/08 20:56

    • אתה דתי כמו שאני נעל. מתי פעם אחרונה פתחת חומש? (ל''ת)

      אסתר, 11/12/08 21:55

  • 236.

    מי מאדומי התחת מוכן להודות ?

    שפתי כהן , 11/12/08 20:50

    רק יצא הקרוק מהחמ"ל וכבר נחשף פרצופו של התניניהו שלכם.
    עכשיו אתם מבינים מה רב נזקו של בועל המדיינית שלא שכח להיות יהודי כששבר לשיקסע שלו את הכוס (שהוא ינקד הוא שבר).
    הרוכל הנוכל מקלקל רק כשהוא עושה ומשקר רק כשהוא מדבר.
    בריסוק הליקוק ננוחם (אני והפייגלינים).
    יאללה חברה לנשוך לביבי את הראש.
    כןלם ביחד - השפתי כהן צדק לכל אורך הדרך.
    היידה שרה !
    פחחחחחחחחחחחחח

  • 235.

    בחירות חוזרות ומיד @@@@@@@@@@@@@@@@ (ל''ת)

    אלי כהן, 11/12/08 20:50

  • 234.

    האמת היא שאני רוצה שהליכוד ינצח, אבל אני לא יכול לסבול שחיתות כזו.

    זו האמת, 11/12/08 20:50

    אני לא מתומכיו של פייגלין, אבל התרגיל הזה ממש מסריח לדעתי.

  • 233.

    לאלון 156

    Avi Ecuador, 11/12/08 20:49

    חחח, שמאלני שמקיא את עצמו מהשמאל ומחפש מקלט מוסווה ימין שיהיה שמאל.
    באו הגנבים מהשמאל וגנבו את כבשת הרש של הימין ומצאו להם מפלגת כבשת הרש של הימין בשם ליכוד.
    אותו דבר עושים הערבים, גונבים את כבשת הרש ישראל של היהודים בעוד שיש לערבים יבשות ומדינות ולשמאל מפלגות לרוב שהצחינו והמאיסו על עם-הארץ המבולבל.
    חתיכות מלוכלכים, מדינת ''היהודים'' בראשות השמאל, חחח.
    באמת, בוז לך ולדומך, גועל נפש של ''בן אדם'', אתה לא תבין את התגובה שלי מכיוון שאם תבין אתה תשנא את עצמך ועלול לעשות שטויות מיותרות שלא אסביר לך עליהם.

  • 232.

    ביבי מפסיד מנדטים לליכוד

    יאיר, 11/12/08 20:48

    מי שרוצה לחזק את הליכוד ואת מה שהוא מייצג באמת - שיתפקד לליכוד. וכך נסלק את ביבי למקומו הטבעי בקדימה ושמאלה משם

    • מאוחר מידי

      Avi Ecuador, 11/12/08 20:54

      מי שלא משלים עם ביבי וישר עם עצמו בליכוד שיפרוש היום ולא מחר, הם עדיין יכולים להקים מפלגה ולזכות בקולות.

  • 231.

    מירי רגב מיהרה לחגוג.. בושה למדינה שיש אישה כזו (ל''ת)

    בושה, 11/12/08 20:45

    • לפיגלין יש לפחות מתפקדים מה יש לגילה גמליאל פרט לחוצפה?! (ל''ת)

      מירי רגב טובה ממנה., 11/12/08 21:05

  • 230.

    ########### אתר קורע!! על ציפי לבני כנסו #############

    BHEUBHEU , 11/12/08 20:43

    http://www.shox.co.il/userpage/index_up.php?EncrID=8526e2c0ac8e708d9ecb4999cad64edd

  • 229.

    לא ניתן לשמאל להשתלט על הליכוד, ביחד נכניס את פייגלין!!

    mmp , 11/12/08 20:42

    אני לא מבין, מה הדיבורים על ,התקווה, הבית היהודי, ש"ס, ישראל ביתנו????

    יש מישהוא אמיתי שהציבור מאמין בו, אז מה אם דחקו אותו לסוף???

    אז ניתן להם את מה שהם רוצים???

    אנחנו כל מי שמיואש מהפוליטיקה המלוכלכת וחוסר הדמוקרטיה והשתלטות השמאל,
    נתאחד יחד אלה שרצו להצביע ואלה שלא, ויחד נכניס את פייגלין לכנסת גם אם זה יהיה במקום 36 ןכך ניתן לו את הכח לשנות את הליכוד ודרך זה את כל הפוליטקה הישראלית, לדרך של את ודמוקרטיה!

    • שוטה משטה בכם שוטים ואני כבר אמרתי

      שפתי כהן , 11/12/08 21:08

      56.

      שוטה משטה בכם, שוטים.

      שפתי כהן, 10/12/08 14:32

      אני מתפלל ל"הצלחת" השוטה שלכם. שהרי אם ביבי יצליח לסלק את פייגלין, הפייגלינים אדוני הטוקבקים והאינטרנט יחסלו אותו. וזאת לאחר שפייגלין הכתיב לשוטה מתעלת בלאומילך את כל הרשימה. רק ביבי יודע בכל צומת לאכול דגים באושים, ללקות ולתת את דמם. אהבל ביהבלכו הבלין.

      הגב לתגובה זו

    • מפלגת שמאל בתחפושת של ימין, גנבים!

      Avi Ecuador, 11/12/08 21:12

      שלא תעיזו כימנים להצביע לליכוד, יש מספיק שמאלנים שיעשו זאת. אל תהיו פריירים!

      • אבי אל תהייה טיפש - אתה חייב את נתניהו אחרת תקבל שידור חוזר של זה

        נתן.ש מעלות , 12/12/08 14:55

        http://www.youtube.com/watch?v=mjcsJ9cqI0w

        • נתניהו זה שידור חוזר... (ל''ת)

          Avi Ecuador, 12/12/08 19:05

  • 228.

    האחרון בקדימה מתבקש לכבות את האור. (ל''ת)

    ראובן אדלר, 11/12/08 20:41

  • 227.

    יש שמועה שמדיחים את ביבי מראשות הליכוד ?

    סימה, 11/12/08 20:40

    סילבן וחבריו, די למלחמות הפנימיות.

  • 226.

    הליכוד אינו מפלגת ימין - נקודה. הליכוד היא מפלגה מציאותית (ל''ת)

    ציון בזוקה, 11/12/08 20:38

  • 225.

    אם פייגלין ילך לבד, הוא לא עובר את אחוז החסימה זאת אומרת

    ציון בזוקה, 11/12/08 20:37

    שכל אלה שמוותרים על הליכוד בגלל הדחיקה של פייגלין, לא ממש ישפיעו על השינוי השילטוני המתבקש ומתרגש עלינו לטובה אי''ה.

    • שטויות, תראה איזה אהדה יש לו בציבור! (ל''ת)

      mmp , 11/12/08 20:44

      • אכן יש לו אהדה בתקשורת (ל''ת)

        מנפחים אותו בלי פרופורציה, 11/12/08 20:59

    • מה אתה אומר ?! ונראה אם ביבי יעבור את אחוז החסימה אם גם הוא ילך לבד... (ל''ת)

      החלטה לדחוק את פייגלין אינה דמוקראטית בעליל......., 11/12/08 20:52

  • 224.

    נתניהו הגדול מכולם, והוא יותר ימני מכל מי שאני מכיר אבל

    מיכה, 11/12/08 20:35

    האנשים שהביאו את פייגלין לאן שהגיע לא מצביעים ליכוד וכאן הבעיה.

    • ביבי ימני כמו שיש צדק בבג''ץ- ביבי חפרפרת שמאלנית

      פייגלה, 12/12/08 13:05

      ''בזכות'' ביבי התאפשר הגירוש מגוש קטיף. ביבי אינו מצייץ מול רדיפת הימין והכפשתו. ביבי כבר זמן רב מדושן עונג ומסואב. כעת רואים שאימץ את שיטות השמאל המכוערות של רדיפה, השמצה ושימוש בחוק ליצירת עוולות. איני רוצה סיפור קדימה ב' ועל כן היידה ''הבית היהודי'', ובמקרה שלי- ליברמן

  • 223.

    ארון מתים

    שמואל א, 11/12/08 20:34

    מיצטער מאוד על אי דמוקרטיה שבליכוד .כך הליכוד בנה לעצמו את ארון המתים שממנה לא יחזור לתחייה . אם הייתי בטוח לפני כן שהליכוד לוקח את הבחירות בהליכה' היום שוב איניני בטוח מפני שאת המסמר האחרון דפקתם בארון המתים של הליכוד .ואני בתמים ליכודניק אולי לשעבר.

  • 222.

    ביבי שתול של קדימה

    דנה.ג. , 11/12/08 20:32

    איך לא שמנו לב מקודם לכן. הוא שואף להביא את הליכוד לכמה שפחות מנדטים, הוא רוצה להחזיר את הגולן.
    ביבי=אסון , הוא עבד על כולנו , שמאלני השתלט על הליכוד - אכלנו אותה בגדול!!!!

  • 221.

    ביבי רוצה ממשלת אחדות עם קדימה והעבודה וללכת על ויתורים כואבים מאוד

    שי, 11/12/08 20:28

    ופייגלין מפריע ויטרפד,עכשיו לפני הבחירות ביבי יתגאה כמה שהוא ימני וליבני היא שמאלנית אבל אחרי הבחירות הוא יעשה אותו דבר כמו ליבני

  • 220.

    התלבטתי בין הליכוד לבית היהודי

    אהוד, 11/12/08 20:27

    תודה ביבי השתכנעתי לא לבחור ליכוד

  • 219.

    ביבי טוס לחו''ל

    zeev, 11/12/08 20:27

    ביבי אם אתה רוצה לזכות בבחירות טוס לחו''ל ותחזור ביום הבחירות.

  • 218.

    אם פייגלין יעבור מהליכוד למפלגת התקווה - אצביע למפלגת התקווה (ל''ת)

    לא מצביע ליכוד. נתניהו לא ראוי לקול שלי, 11/12/08 20:25

  • 217.

    לא ברור מה קורה כאן

    אזרח פשוט, 11/12/08 20:25

    מר פייגלין מנסה להיכנב בכוח למפלגה שהוא אינו מאמין בדרכה. [כך אני מבין]
    הוא הביא המוני מתפקדים ממקומות וישובים בארץ אך הפלא ופלא [כך לפי הדיווחים] בבחירות הארציות על פי הקולות שנספרו הצביעו עבור הליכוד פחות אנשים מאשר התפקדו והצביעו עבור מר פייגלין.
    כיצד ניתן להסביר את זה?
    כל גישתו העדינה של מר פייגלין נראת מעין ''מזימה'' להפריע לתפקוד הליכוד כסוס טרויאני [אבל בגלוי]
    באם אכן הליכוד הלך יותר מדי ''שמאלה'' לטעמו של מר פייגלין אז הוא יכול לבחור או להיבחר במפלגה ימנית יוצר אך למה כל הוכחנות וההונאות ]בהבאת מתפקדים שהם אינם חברי מפלגה] לאן הוא חותר?
    לצערי גם שיטת הבחירות המקדימות בעייתית די היה לראות ולהגעל מהשיטה של ''חיים כץ'' שלא ברור כיצד הוא מסוגל להיות גם יור ועד עובדים וגם חבר כנסת.איפוא הוא עובד? בתעשיה אוירית או בכנסת?
    התופעה ששמה ''חיים כץ'' מגעילה ויש למצוא דרכים לנטרל אנשים שפלים כאלה.
    שלא תחשבו שזה ''פטנט''של חיים כץ גם במפלגת העבודה ''השטח של מר בן אליעזר'' או הקבוצות של ''שאול מופז'' ואלו של הגב ליבני בקיצור
    גועל נפש.

    חייבים למצוא דרך אחרת.

  • 216.

    נתניהו והליכוד מראים את פניהם האמיתיות: דיקטטורה ולכלוך פוליטי (ל''ת)

    לא פייגליניסט, 11/12/08 20:23

  • 215.

    4 או 5מנדטים ברחו לך אדון ביבי ,מועד התשלום יהיה (ל''ת)

    10/2, 11/12/08 20:19

  • 214.

    חזרתי לימין ,הבית היהודי כי השאר זה ריקבון שמאלני (ל''ת)

    הבוחר, 11/12/08 20:18

  • 213.

    נתניהו ניצח הליכוד הפסיד ..עוברים לליברמן

    צחי, 11/12/08 20:17

    נתניהו רוצה להיות קדימה ב' קרי שמאל מרכז
    תרקוד לפי החליל של התקשורת ושמאל נראה לאן תגיע
    '' הליכוד שמאל עוברים ליברמן''

  • 212.

    פייגלין ירד למקום ה-36 והליכוד ירד ל ל-10 מנדטים חחחח (ל''ת)

    הכל אשם ביבי שקרניהו, 11/12/08 20:17

  • 211.

    התחושה היחידה שאני חש כרגע זה בחילה קשה ממעשהו של ביבי (ל''ת)

    ovan , 11/12/08 20:16

  • 210.

    ועדת הבחירות של הליכוד - מושחתים !!!

    ראובן - חולון , 11/12/08 20:16

    אני פונה לכל העיתונאים הפוליטיים בארץ לבדוק את "מי מייאש את הועדה"
    (חוץ מהשופט בדימוס).בועדה זאת שלושה חברים שכולם וכל אחד לחוד יש להם שק של רמאויות ושחיתויות.
    אכן ביבי ידע לבחר את אנשיו.
    ביבי לא השתנה והליכוד לא השתנה.
    חבורת מושחתים מן היסוד !!!!

    אינני מחסידי פייגלין אך דואג למדינת ישראל שכאלה עלולים להיות נהיגנו.

  • 209.

    מנהיג

    ציקי, 11/12/08 20:12

    מנהיג שרודף אדם ממפלגתו
    אין הוא ראוי להנהיג עם

  • 208.

    סקרים פנימיים כנסו

    רפי, 11/12/08 20:12

    קדימה 35 מנדטים, ליכוד 18 עבודה 16

    ש''ס 14 ליברמן 15.

    • קדימה 43 ליכוד 7 עבודה 26 ש''ס 11

      אפילו בעלה של לבני לא בוחר בה, 11/12/08 20:32

      43 נוכלים בקדימה
      7 נוכלים בליכוד
      26 שחקנים במערך
      11 מתפללים בש''ס

      • חח התגובה שלך ענקית!!!!

        משה, 11/12/08 20:54

        ותכלס ביבי בתור חילוני וצעיר חאלס עם השטויות, אתה מפסיד פה מלא קולות
        אם היינו רוצים מרכז היינו מצביעים קדימה

    • ליברמן הולך להיות ההפתעה.הוא עובר את קדימה,לכוד,גיל,עבודה=4שמאל. (ל''ת)

      ליברמן ימנה את ביבי לאוצר-חביבי ויקבל מצע ליברמן., 11/12/08 21:23

  • 207.

    It’s dirty everywhere!

    HaMashkif , 11/12/08 20:12

    Politics in Israel is dirty and the Likud is no exception.
    You can expect that Begin, Ya’alon, Hotobelli and other Right-of-Center Likud members will have a hard time in the party. Mark my words: if these people feel that their views are rejected by undemocratic manipulations, as it was done to Feiglin, they will leave the Likud. BiBi and Co. should realize that they don’t own the Likud and its voters and that they should stop acting like a South American junta. Sharon founded the Banana Republic in Israel. BiBi shouldn’t follow his steps.

  • 206.

    ביבי השקרן והקומבינטור נשאר כפי שהוא תמיד היה - שקרן וקומבינטור

    את קולי ואת קולות בני משפחתי, הפסדת!!!!!!!!!!!!!!!, 11/12/08 20:12

    איזה מזל שזה קרה עכשיו ולא אחרי הבחירות. איזה מזל שביבי כבר מראה את פרצופו המכוער והאמיתי. ינעל אבוק ערס. מה אני אגיד לכם, עד היום בבוקר עוד חשבתי להצביע לביבי ולא לליברמן כי רציתי להעניש את ליברמן על זה שתמך בממשלת אולמרט המושחת. עכשיו אני רואה שביבי הלחיץ השקרן והתחמן נשאר אותו הביבי הלחיץ השקרן והתחמן. אני חוזר לליברמן.

    • שמחתי על נבחרת הליכוד החדשה ונתקפתי גועל מהיושב ראש. רק ליברמן (ל''ת)

      סרחון השמאל דבק בביביהו, 12/12/08 13:13

  • 205.

    בימים אלה הגבתי למאמר אחר בנושא שלדעתי

    קובי, 11/12/08 20:11

    התוצאות קואליציה ליכוד קדימה . זה מה שהתקשורת לדעתי מובילה . ושוב מראה נתניהו שהוא מתנדנד כמו חבריו בקדימה לפי החליל של התקשורת בגץ . מסקנה ללא אידאולוגיה חוט שידרה ובטוח ללא אידאולוגיה הליכוד שפייגלין כן מייצג . נתניהו פחדן הוא .

  • 204.

    על זה נאמר נצחון פירוס (ל''ת)

    פילוס, 11/12/08 20:10

  • 203.

    יש שמועה שרוצים להדיח את ביבי ? (ל''ת)

    ציפי, 11/12/08 20:09

  • 202.

    יש ביבי אין יושר

    דן, 11/12/08 20:07

    פייגלין למקום 20 מיד

    • לדעתי ביבי סיים את דרכו: חסר חוט שדרה, מסואב, שבע ושמאלן.

      עדנה, 12/12/08 13:17

      פייגלין היו''ר הבא, וזריקת המושתל השמאלני- ביביהו, שגם החל להתנהג באותו הכיעור השמאלני המוכר לכול.

  • 201.

    גועל נפש אחד גדול. נתניהו אינו ראוי להנהיג את המדינה (ל''ת)

    משה בודק, 11/12/08 20:06

  • 200.

    חבל, פייגלין אדם נפלא ומנהיג ראוי. הפסד לליכוד.

    רוני, 11/12/08 20:06

    זה עצוב מאוד!

  • 199.

    כך אדון נתניהו שאני מקווה שיקרא תגובתי .

    קובי, 11/12/08 20:05

    את רולי איבד .הוא שוב מוכיח שהוא וליבני אותה חבורה של מרץ ובגץ .

  • 198.

    אין הבדל בין ליכוד וקדימה (ל''ת)

    ראשי המפלגה-נוחלים, 11/12/08 20:03

  • 197.

    אבל מה יהיה עם הליכוד יצבור 40 מנדאטים עם פיגלין ? מישהו יודע (ל''ת)

    השוער של הפועל, 11/12/08 20:03

  • 196.

    פעם אמר ביאליק:זקן האדם הוא המסכה של הגלוח ,,פייגלין לידיעתך (ל''ת)

    עדיף ללא פייגלין, 11/12/08 19:57

  • 195.

    נתניהו , כנס

    הולך ורש, 11/12/08 19:56

    אם אתה לא מקבל את רצון הבוחר הקטן (מתפקדי הליכוד) , מי יודע מה תעשה בקולו של העם? אתה מקבל עצות אחיתופל , הקול שלי ימינה מהמרכז ואתה לא תקבל אותו כדי שתעשה בו מעשה שרון-ואני לא מתומכי משה פייגלין-שכח ממני

    • ישר כוח תגובה טובה .הבדל אני כן תומך בייפגלין. (ל''ת)

      קובי, 11/12/08 21:18

  • 194.

    משה, עם ישראל איתך!!! (ל''ת)

    שמואל, 11/12/08 19:56

  • 193.

    ניצחון פירוס- ביבי יצא אדיוט (ל''ת)

    מאיר ועקנין, 11/12/08 19:54

  • 192.

    פני הדור כפני הכלב

    ז'בוטינסקי, 11/12/08 19:53

    המנהיגים שעומדים בראשנו מסתכלים אחורה בנסיון להתנבא מה יביא יותר מנדטים
    ומוכנים בשביל כך לעוות את הדמוקרטיה
    פייגלין נבחר למקום ריאלי כי העם רואה בו מנהיג אמיתי
    אם שקלתי להצביע ליכוד רק בשביל שפייגלין יישב בכנסת
    עכשיו ההתלבטות תהיה קשה יותר כי אני לא יודע אם המקום שלו כרגע ריאלי
    וחבל לבזבז את הקול על הליכוד בלי פייגלין בתוכו- עכשיו נשאר למצוא מפלגה ציונית יהודית ישראלית אמיתית להצביע לה!

    • המפלגה שאתה מחפש היא מפלגת התקווה בראשות אריה אלדד (ל''ת)

      ליאו מסי, 12/12/08 13:17

  • 191.

    תעירו את ביבי , העם רוצה ימין אפילו מטאטא בראש הליכוד

    @ בנצי - א @, 11/12/08 19:53

    ברוך השם יש עוד מפלגות בימין

    • תגובה גדולה! ביבי שמן מידי אפילו בכדי להיות מטאטא, וגם לא מראה נקיון (ל''ת)

      אח שלו, 12/12/08 13:20

  • 190.

    פייגלין אתה רק אורח בליכוד אז תלמד להתנהג כאורח ולא כבעל הבית,, (ל''ת)

    הבעל הבית שלנו הוא ביבי, 11/12/08 19:52

    • יש לך בעל הבית רקוב, במעשיו האחרונים הוא ממש מסריח!!! (ל''ת)

      דוד, 11/12/08 21:17

  • 189.

    ביבי מתבייש שהליכוד הוא ימין. הוא נכנע ללחצי התקשורת וממרכז את הליכוד

    ליברמן לא מתבייש שהוא ימין - הפעם אני מצביע ליברמן, 11/12/08 19:50

    ביבי נשאר לחיץ. הפעם הוא נכנע ללחצי התקשורת, ואם חלילה וחס הוא יהיה ראש ממשלה, למי אז הוא ייכנע? לאבו-מאזן? לאובאמה? טוב שזה קרה לפני הבחירות. ביבי הוכיח לנו שהוא לא השתנה!!! הפעם רק ליברמן!!!!!!!!!!!

  • 188.

    עוד ניצחון כזה ואבדנו

    ליכודניק, 11/12/08 19:49

    הליכוד סיים את דרכו,
    עיוות רצון הבוחר הפך לסמלו של נתניהו,
    ללא כל קשר אם אני בעד או נגד פייגלין,
    אני עם הליכוד גמרתי לאחר 40 שנה,
    מחפש לי בית חדש והגון יותר

    • תצביע לתקווה בראשות אריה אלדד

      ליאו מסי, 12/12/08 13:17

      המפלגה היחידה שהיא ימין אמיתי והנאמנהלארץ ישראל- לא כמו ביבי שיבצע את מדיניות השמאל

  • 187.

    רצינו דמוקרטיה ולא דיקטטוריה חבל אותנו הפסדתם 5 פחות!! (ל''ת)

    מרים, 11/12/08 19:48

  • 186.

    הכסיל בוטח בציפי, החכם מצביע ביבי,וחלש הדעת תומך בברק (ל''ת)

    אליפז התימני השמח, 11/12/08 19:48

  • 185.

    איך השיריון של 2 נשים (שלא מומש) מזיז את פייגלין 14 מקומות?! (ל''ת)

    אם מעריב לא יודע להסביר, אז שמישהו אחר יסביר לי:, 11/12/08 19:45

    • כי יש 14 משורייני המחוזות שכל אחד זז אחד קדימה (ל''ת)

      משה, 11/12/08 20:50

  • 184.

    פייגלין, אתה צריך לדעת שאסור לגנוב.וגם לא את הליכוד ולא את דעת העם (ל''ת)

    בצלאל, 11/12/08 19:44

    • אם פייגלין ''גנב'' אז כול המצביעים של הליכוד שותפים לפשע

      זיו קופרמן, 12/12/08 13:23

      ורק בינימין נוכליהו ''נקי''. גועל השמאל נדבק ביושב ראש

  • 183.

    נתניהו - איש קטן עם מגלומניה גדולה

    משה, 11/12/08 19:44

    נו , בסוף גם תאכל את הדגים המסריחים שבישלת בסיר , וגם לא תהיה האיש שירכיב את הממשלה הבאה. את הקולות של חבריי שבגלל פייגלין חשבנו להצביע ליכוד , ואנחנו 150 איש ואישה - הפסדת ביושר . הכל יילך לבית היהודי .
    מה ההבדל בינך ובין ברק ? שניכם תחמנים מלידה.
    בני בגין - למה אתה שותק ? ככה אתם רוצים להיות המפלגה הגדולה בשלטון ? בגלל שגעון הגדולת של האיש שמפחחחחחחדדדד מפייגלין שמיישם להלכה את חוקת הליכוד ונתניהו מזייף אותה לאורך כל הדרך ? נראה בסוף מי יבכה ומי יהיה זה שיצחק אחרון !!!

  • 182.

    זה נצחון זה ?? חבורה של פוליטיקאים עיוותה את רצון הבוחרים !!

    arik22 , 11/12/08 19:43

    ביבי הישן חזר לטריקים ולשטקים שוב התגלה ביבי שאינו אמין. ומזלזל ברצון מתפקדי הליכוד. הרי ברור לכולם שאם מישהו אחר היה נבחר למקום 20 לא היה קורה דבר.

  • 181.

    ביבי תרשום לזכותך פחות קול לליכוד. בלי פגילין אני לא מצביע ליכוד (ל''ת)

    יהודי, 11/12/08 19:41

  • 180.

    פייגלין פשוט נתפס במערומיו להתגנב לליכוד,הוא בא לגנוב את הליכוד ונתפס (ל''ת)

    בצלאל עם ביבי הצודק, 11/12/08 19:41

  • 179.

    בקשר למשפט האחרון שלך

    Avi Ecuador, 11/12/08 19:38

    אף אחד לא יכריח את ביבי להתיישר מכיוון שהוא עקום והשמאל יעקם אותו עוד יותר.
    פרייר ימני שמצביע לביבי.

  • 178.

    ביבי היקר! בזה הרגע איבדת חמישה מצביעים תומכי ליכוד חבל!!! (ל''ת)

    אורית, 11/12/08 19:38

  • 177.

    יעקוב נאמן אתה!!!! זה הדמוקרטיה שלך? סוף העולם בדרך (ל''ת)

    מה זה החרטה הזהשל הביבי הזה -מזועזעת, 11/12/08 19:35

  • 176.

    ביבי הליצן

    מ, 11/12/08 19:35

    אותו איש שפגע בחלשים ממשיך לעשות במפלגה לפי רצונו מאחל לא תבוסה בבחירות

  • 175.

    נתניהו-בגין-יעלון-מרידור-סער-יוסי פלד (ל''ת)

    הנהגה ציונית מצויינת, 11/12/08 19:34

  • 174.

    זה דמוקרטיה זה? למה עשיתם פרימריז? את הקול שלי איבדתם. (ל''ת)

    חבל..., 11/12/08 19:32

  • 173.

    עכשיו החלטתי למי אתן את קולי בבחירות. הבית היהודי

    דוד, 11/12/08 19:32

    הבית היהודי.

  • 172.

    למה ללכלך את הידיים בזה ולעשות ממנו כל כך הרבה רעש? (ל''ת)

    מה אני אגיד...באש ובמים אחרי ביבי בכל מקרה...!, 11/12/08 19:31

  • 171.

    ########### אתר קורע!! על ציפי לבני כנסו #############

    BHEUBHEU , 11/12/08 19:31

    http://www.shox.co.il/userpage/index_up.php?EncrID=8526e2c0ac8e708d9ecb4999cad64edd

  • 170.

    מה זה עוזר, גם מהמקום הזה הוא יכנס לכנסת. (ל''ת)

    שמואל, 11/12/08 19:30

  • 169.

    לא

    אבי, 11/12/08 19:28

    זוה הסיבה שמעכשיו לא הצביע ליכוד

  • 168.

    הליכוד הפסיד.

    razefi , 11/12/08 19:27

    לפייגלין יש כמות עצומה של מצביעים ויש עוד כמה מחויבים שנכנסו לכנסת בגללו תהיה מלחמה והליכוד יתפרק
    סילבן שלום וליבנת יעשו יד אחת וירוצו אם הממורמרים.

  • 167.

    תושבי אשדוד-ק.גת.חבל לכיש. ואפילו ''רינה מאופקים'' עאלק..שימו לב (ל''ת)

    אין ביבי..יש קאסמים, 11/12/08 19:24

  • 166.

    אינני איש פייגלין, ואני נגד כניסתו לליכוד, אך...

    דניאל, 11/12/08 19:24

    מהלך כה לא-דמוקרטי כזו משמעות זילזול ברצון הבוחר. היום זילזול לבוחרים בפריימריז, מחר זילזול בבוחרים לכנסת?

    אם לא יוחזר המצב למשהו הולם, כנראה שאצתרך לחפס מפלגה אחרת לקולי.

    • תן את קולך למפלגת התקווה בראשות אריה אלדד

      ליאו מסי, 12/12/08 13:15

      ביבי מתכנן להקים מדינה פלסטינית.

  • 165.

    פייגלין קרא להשתמטות. טוב שהזיזו אותו לאחור!!!!!!! (ל''ת)

    שי, 11/12/08 19:24

  • 164.

    בני בגין שותקלמעללי נתניהו ??????????????????????????????????????????? (ל''ת)

    ללא תגובה, 11/12/08 19:23

  • 163.

    Bibi you are a cock sucker

    DAnna Karen, 11/12/08 19:22

    FUCK YOU HATE YOU I WILL NEVER VOTE FOR YOU

    • את רוצה גם את- (ל''ת)

      פיני, 12/12/08 13:26

  • 162.

    לא עשות שטויות

    איש אחד, 11/12/08 19:21

    נתניהו, תנסה מעכשיו ועד לבחירות להרגיע... אתה חייב להיעלם מאור הזרקורים כדי שלא ידביקו לך שטויות.
    תתנהג כמו מנהיג אמיתי, תהיה נדיב, תתייחס רק לדברים משמעותיים באמת ותתעלם מעקיצות.

    כך הדרך לנצחון מובטחת.
    נ.ב - תעיפו את הפייגלינים מהתנועה - חייבים למצוא הליך נכון שמוציא אנשים שתורתם לא תורתינו

    בהצלחה

  • 161.

    עוד ניצחון כזה ואבדנו...

    דוד לריאה, 11/12/08 19:21

    דוקא את הלכלוך וחוסר היושר למדת משרון? לא היה לך כבר ממי ללמוד? בושה וחרפה.
    אקוניס? הצבעתי גם בשבילו. היכן הוא שמר את הסירחון עד היום?

  • 160.

    ביזיון אני כבר לא ליכודניק! מחפש מפלגה ישרה

    משה ירושלמי, 11/12/08 19:20

    ליכודניק מ48

    • תצביע למפלגת התקווה בראשות אריה אלדד

      ליאו מסי, 12/12/08 13:14

      גם ישרים וגם נאמנים לארץ ישראל

  • 159.

    פייגלין מה אתה דואג?? 35 , אתה בכנסת !!!! (ל''ת)

    ציפורה ליבני, 11/12/08 19:19

  • 158.

    ביבי גאון

    שלומי, 11/12/08 19:18

    למעשה ביבי אומר לפיגלין שהליכוד שווה שלושים ושמונה מנדטים . ושפיגלין והחברים שלא יביאו מנדטים לכיסאות שלהם מהבוחרים שלהם ולא על חשבון בוחרי הליכוד. אחלה ביבי.

  • 157.

    פרייר ימני שמצביע לליכוד, אין לו אפילו כבוד לעצמו!

    Avi Ecuador, 11/12/08 19:18

    תודו בעובדה, הליכוד מפלגת שמאל שרוצה להצטייר כמפלגת שמאל ורוצה לקבל את קולות השמאל למרות שהחוקי היסוד של הליכוד למעשה יותר דומים לדרך ולאמונה של פייגלין.
    לכלוך של מפלגה, אם פייגלין נשאר בליכוד הוא פרייר, שיקים מהר מפלגה, הוא ייקח איתו 70 אחוז מהקולות שאמורים ללכת לליכוד, לפחות מהימנים שבהם ולפחות יהיו לו 5 כיסאות בכנסת, אם הוא לא פורש הוא פשוט אפס מאופס וחבל לבזבז עליו את הזמן.
    באמת לא הבנתי את המשחק המלוכלך והצורה שזה נעשה, פתאום הופיעו מקומות חדשים לליכוד שקודמו... דמו-חארטה.
    שלא תעזו ימנים להצביע לביבי, בהמשך הוא יעשה לכם את שעשה שרון בחסות אותו שמאל שישב איתו מהליכוד מהמערך ומקדימה, אל תהרסו לכם את החיים, לפחות לא את המצפון שלכם, אתם לאחר הבחירות תצטערו שהצבעתם לביבי, הוא לא אמין, ניתן לסחיטה ויביא לשיתוק הימין בהמשך.
    לא תוכלו לסלוח לעצמכם בעתיד על שהצבעתם לביבי לפחות לא אלא שמעריכים את עצמם כאנשים הגונים.
    לא חשבתי שביבי כל כך טיפש בכדי להסכים שבמפלגתו יעשה משחק כזה שפל.

  • 156.

    כל מי שחושב שפייגלין הולך ונחלש מכך, אז הוא משלה את עצמו

    אלון ה, 11/12/08 19:18

    אז נתניהו הצליח לטאטא הצידה איזשהי בעיה. אבל זה שהוא טיאטא אותה, זה לא אומר שהבעיה נעלמה.

    אז כן. בהתחלה אני חשבתי שבפעם הראשונה אני עומד לא להצביע לעבודה, ואולי אני אצביע לקדימה, רק שאז היו את הידיעות הללו שלבני ממש רודפת אחרי רמון. לכן, חשבתי שאני לא אצביע בכלל למפלגות הגדולות. רק שאז היו את הידיעות על פייגלין, ואני החלטתי להצביע לקדימה, כי עדיף להצביע למפלגה אחת שתהיה מחוזקת מאשר שהליכוד יגיע למנדט ה20.

    אז מה אני אומר, נתניהו עשה מהלך לא דמוקרטי בעליל, שזה רק פותר לו באופן זמני את הבעיה. והנה - שמעתי את פייגלין אצל לונדון וקירשנבאום אומר שלא צריך לדאוג, הוא ייבחר והוא לא ייתן השמאל להשפיע על התנועה. אז הנה, המכונה הפייגלינית עובדת ומשומנת היטב. אבל אני רוצה לראות את נתניהו פועל לכך שפייגלין, שאולי הוא לא מפלצת, אבל הוא פשוט מפחיד בעליל, יעוף לאלתר מהליכוד. פשוט מאוד.

    • אם אתה מצביע קדימה אתה שמאל.

      ASCH, 11/12/08 21:08

      קטונת מלתת לנו עצות. רדוד. פשטני. לא מעניין.

  • 155.

    נתניהו מגלה מנהיגות עשה בחוכמה, עכשיו אם הפייגלינים רוצים

    רוחמה בובלילא , 11/12/08 19:17

    שפייגלין יכנס לכנסת הם יצטרכו באמת לבחור בליכוד כדי שיהיו לליכוד הרבה מנדטים.
    הרי ידוע שתומכי פייגלין לא מצביעים ליכוד.

    • שמאלנים גנהו מהליכוד קולות בוחרים לאלה שנקראו קדימה

      Avi Ecuador, 11/12/08 19:23

      ועכשיו גונבים את שארית הליכוד שהופך למפלגת שמאל, רוצים לזכות בקולות הפריירים הימנים שיצביעו לביבי שיסרסו אותו השמאלנים במפלגתו וממפלגות אחרות מהשמאל שישבו בממשלתו.
      צבועים השמאלנים, אין להם מספיק מפלגות אז השתלטו על הליכוד גם.
      מעניין, גם הערבים שיש להם יבשות ומדינות רוצים להשתלט על כבשת הרש, על מדינת ישראל, עושים לישראלים את שהשמאל עושה ליהודים.
      כבשת הרש של הימין, פייגלין המסכן בידי השמאל. הצילו....

    • ממש לא נכון

      המגיב הידוע , 11/12/08 19:30

      משה פייגלין תמיד קרא לבוחריו להצביע ליכוד ולשכנע אחרים, ואני בטוח שרובם עשו כן. תומכי פייגלין הם לא פראיירים ולא יהיו מוכנים להיות שק החבטות של נתניהו. תחושת הבגידה שהם מרגישים עלולה לגרום לחלק מהם לא להצביע בכלל בבחירות או אפילו להצביע למפלגה ימנית אחרת,שהיא אולי חסרת השפעה וסקטוריאלית אבל לפחות לא נגררת אחרי השמאל הקיצוני של קדימה ושל מרצ. בטח שתרד המוטיבציה לשכנע אחרים להצביע לליכוד ולהתפקד. אני חוזה שהליכוד יאבד מנדטים בגלל הטריק של נתניהו, בגלל שהוא מוכיח שכלום לא השתנה. הוא עדיין אותו ביבי הלחוץ, שהתקשורת והשמאל יכולים לכופף את ידיו ולהכריח אותו להתיישר לפי הסטנדרטים שלהם.

      • הנתוח שלך מדוייק וזה מה שיהיה: אנחנו לא נצביע ליכוד

        דודו, 11/12/08 20:19

        אם יהיה שמאל-אז מקורי ולא מזויף של הליכוד

    • נכון מאוד !!! המטרה להשתלט על הליכוד,ובבחירות מצביעים למפלגות אחרות... (ל''ת)

      עתה זה מחייב אותם לבחור בליכוד,ולא להתחכם, דולי, 11/12/08 19:52

  • 154.

    ביבי הפלת את הליכוד !!!!!!!!!!

    ש, 11/12/08 19:16

    עזבנו סופית את הליכוד , ביבי לך לקדימה !!

    • כל הכבוד לנתניהו מעשה חכם אכשיו זה ליכוד אמיתי! (ל''ת)

      מלי, 11/12/08 20:30

  • 153.

    אני לא מצביע לקדימה 2

    שגיב, 11/12/08 19:14

    היום הבנתי שמה שפייגלין אומר כבר שנים זה אמת. שאתה מצביע שמאל אתה מקבל שמאל ושאתה מצביע ימין אתה גם מקבל שמאל! את הקול שלי אני יתרום למפלגה אחרת ולא למילכוד שהוכיח שגם הם עובדים בשביל בעלי הממון והכח!

    • תתרום את קולך למפלגת התקווה (ל''ת)

      ליאו מסי, 11/12/08 23:08

  • 152.

    פייגלין או לא - הליכוד חזר אל עצמו

    mmaeir , 11/12/08 19:13

    כל החמישיה הפותחת הם נאמני ארץ ישראל!

  • 151.

    להיפך: תומכי פייגלין הצביעו ליכוד שיבחר לכנסת

    ביבי ראש ממשלה אמיתי, 11/12/08 19:12

    כעת תומכי פייגלין באמת יצביעו ליכוד ויתאמצו כדי שיבחר לכנסת.

  • 150.

    מיכתב למר בנימין נתניהו

    ליידי אייצ', 11/12/08 19:12

    מיכתב למר בנימין נתניהו ,ראש ממשלת ישראל.
    1.אין אלוהים.
    2. הדת קובץ של פסיכים פדופילים זנאיים חובשים כיפות וביעקר הומואים לסביות.
    שעוברים על החוק חבורת נהנתנים למינהים
    3. אין מקום לחובשי כיפות למינהם.הם
    בהמות .
    4. יש לשמור את 10 הדיברות כחוקי חברה.
    5. תצליח. אמן.

  • 149.

    ביבי -שוב מזיע

    דן, 11/12/08 19:11

    ביבי חשבתי להצביע ליכוד כיום אני מצביע ליברמין.מפלגה לא דמוקרטית .ביבי דיקטטור .מקווה שהליכוד יפסיד את השלטון

  • 148.

    עכשיו לא אצביע ליכוד !!! (ל''ת)

    אייל - תל אביב, 11/12/08 19:10

  • 147.

    ראובן אדלר תפסיק לחייך!

    mmaeir , 11/12/08 19:10

    ציפי לא מגיעה לקרסוליים של אריק שרון
    אין סכוי שנקנה אותה
    פשוט אין

  • 146.

    חבל

    בן_נר , 11/12/08 19:09

    חבל שגם תנועה דמוקרטית כמו הליכוד, לא מסוגלת לקבל הכרעה שנפלה באורח דמוקרטי, לא צריך להיות משפטן גדול כדי להבין שאין כל קשר בין ביטול השריון לנשים לבין הקדמת המקום של נציגי המחוזות.
    חבל שבית הדין של התנועה לא התעלה על צמו ולא התנתק מדעה מוקדמת שכנראה היתה לו כלפי פייגלין.
    למיטב הבנתי המפסידים הגדולים מהמהלך הם גם חברי הכנסת לשבר איוב קרא ואהוד יתום מהמצוינים שבמועמדים, לדעתי, הדבר יפגע בכחו של הליכוד בבחירות ויחזק את הבית היהודי, התקוה וליברמן.

  • 145.

    רק ימינה מביבי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אל תבליגו יותר - עת לפעול, 11/12/08 19:09

  • 144.

    האם אסף חפץ ועוזי דיין הם במיקרה נציגי המחוזות (ל''ת)

    התמים, 11/12/08 19:09

  • 143.

    חברים הליכוד עם 40 מנדטים! (ל''ת)

    mmaeir , 11/12/08 19:09

    • ליכוד מפלגת מלכוד, שמאל שגנב מפלגה ועומד בראשו

      Avi Ecuador, 11/12/08 19:27

      מפלגה בתחפושת של ימין לשרות השמאל ובשליטתו.

  • 142.

    ביבי המזיע מדרדר את עגלת הליכוד. הנה ההסבר

    שמריהו פוקס, 11/12/08 19:09

    ביבי משדר משהו מאד פשוט: שהוא מתבייש בליכוד. הימין לא אוהב את זה אבל בולע. אבל מי שקולט את המסר הוא המרכז המתנדנד. ביבי כאילו מצהיר על התמרכזות אבל בפועל נתפס בימים האחרונים כאותו פניקר חסר חוט שדרה הנשלט בידי הבבוניאדה הקיצונית במרכז המפלגה.

    עד עכשיו הייתי בטוח שהוא יהיה רה''מ, ואיתו שר המשפטים ליברמן, שר החינוך אלי ישי ושר החוץ ישראל כץ. אבל אם ביבי ימשיך כך הסיפור ישתנה - המרכז/עבודה ישוו לתיקו צפוף. במקרה כזה צפויה לנו עוד ממשלה צרה, מימין או משמאל, שלא תחזיק מעמד.

  • 141.

    ביבי ייבגוד בכם כמו שרון !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    פייגלין לא, 11/12/08 19:08

  • 140.

    ביבי הפסדת את הקול שלי (ל''ת)

    moreno, 11/12/08 19:08

  • 139.

    ביבי עשית טעות.

    omerbasket , 11/12/08 19:08

    אני כמעט בוודאות עכשיו לא אבחר בליכוד, מפני שאני חושש ממך, ביבי, חושש שאני אבחר ליכוד ואקבל קדימה/עבודה, גם אם הליכוד יעמוד בראשות הממשלה.

    אני חושב שאבחר במפלגת "התקווה" בראשות אריה אלדד, ומקווה שגם אפי איתם יצטרף אליו.

    • כן אני בטוח שצית לבחור בביבי... מה אתה מקשקש (ל''ת)

      בולשיט, 11/12/08 19:49

  • 138.

    קמוקרטיה בגרוש , הכל מכור ביבי הביתה (ל''ת)

    דמוקרט, 11/12/08 19:08

  • 137.

    ביבי גאון - עכשיו כולם יצביעו ליכוד

    mmaeir , 11/12/08 19:08

    כדי להבטיח שגם פייגלין יכנס

    • זה רק נדמה לך - ביבי עשה תרגיל מסריח והוא ישלם על זה (ל''ת)

      ביבי יאכל את הלקרדה, ובגדול, 11/12/08 19:53

  • 136.

    מה אוכל נקניק? נקניקיה

    חרד דל, 11/12/08 19:07

    מצביעי ליכוד זה אותו אפס שאתם רוצים להחזיר נוכל קמצן איש קטנוני , הדבר היחידי שהשתנה זה צבע השיער

  • 135.

    הבעיה של ביבי זאת גילה גמליאל ולא פיגלין (ל''ת)

    אריק ש, 11/12/08 19:07

  • 134.

    עוד נצחון כזה ונתניהו אבד (ל''ת)

    הבוחר, 11/12/08 19:07

  • 133.

    יש בית דין של הליכוד= יש מוסדות, והם קובעים. פייגלין יפעל תמיד נגד... (ל''ת)

    נתניהו בכנסת, זה יגרום נזק למפלגתנו. דולי, 11/12/08 19:07

  • 132.

    מה זה משנה הליכודיקבל 40 מנדטים (ל''ת)

    mmaeir , 11/12/08 19:06

    • נכון (ל''ת)

      וישראל תזכה במונדיאל, 11/12/08 19:16

    • נחיה ונראה.... (ל''ת)

      לא חשוב, 11/12/08 19:25

  • 131.

    עוברים לתקווה

    רועי2472 , 11/12/08 19:06

    אולי אריה אלדד הוא התקווה האמיתית, אחרי הפוטש שעשה ביבי לפייגלין.

    • יאללהף כאילו שרצית להצביע ליכוד... אתה ימין קיצוני בכל מקרה.. (ל''ת)

      ימין שפוי, 11/12/08 19:54

      • האם מבחינתך ארץ ישראל לעם ישראל

        ליאו מסי, 12/12/08 13:12

        זה ימין קיצוני? זו הציונות המקורית של בן גוריון- ברל כצנלסון ויצחק טבנקין. ביב הולך להפסיד קולות כי הא הוכיח שבכוונתו לבצע את מדיניות השמאל. נמאס לנו לבחור ימין ולקבל שמאל ולכן רק מפלגת התקווה. אתה לא ימין אם אתה רוצה למסור את ארץ ישראל לאויב. מה קרה לכם שמאלנים, התייאשתם מציפי אז עברתם לפודל החדש ביבי?

  • 130.

    עלוב ועצוב

    אמא, 11/12/08 19:06

    ביבי הוכחת לנו שאינך ראוי . התרגיל מסריח גם עם נאמן שותף לו,. עד עכשיו חשבתי להצביע לליכוד ועתה --לא ולא . זו אינה מנהיגות זו פ]חדנות ויריות מהמותן . אין הבדל בינך ובין ציפיטפוטטט

  • 129.

    נוכל נשאר נוכל גם אם לפעמים משלם על נקניקייה (ל''ת)

    חרדל וקטשופ, 11/12/08 19:05

  • 128.

    בושה וחרפה אני לא בוחרת בך ביבי

    אילה, 11/12/08 19:01

    חיכיתי לבחירות ואני ימנית בדעותיי רציתי לבחור ליכוד אך כעת איכזבת אתי ואת כל חבריי ולא נבחר
    גם לא לליברמן שזחל למפלגת הקדימה השר לאיומים
    ביבי טעית בגדול רק באם תעשה צעד נבון של סולחה ותחזיר את פיגליין למקום הראוי לו אולי תחזיר את הקולות שאיבדת

  • 127.

    ביבי התחמן -אתה צריך אותנו

    אחד העם, 11/12/08 18:59

    אבל אנחנו לא צריכים אותך

    • היום נכון, הוא צריך אותכם, מחר הוא לא צריך אותכם כך שתצביעו בהיגיון

      Avi Ecuador, 11/12/08 23:53

      שלא תעיזו לבזבז את הקול שלכם עליו!

  • 126.

    פייגלין קבל שיעור ולך תקים מפלגה משלך. בטח תקבל 3000 קולות

    עסקן שעושה דילים עם מושחתים, 11/12/08 18:58

    פייגלין הגיע למקומו רק בזכות העודה שהוא עושה דילים פוליטיים מלוכלכים. אחרי זה הוא רץ לספר איזה מנהיג ערכי הוא. לך תחפש מפלגה אחרת ותפסיק לחבל לנתניהו במאמצים להחליף את הממשלה העלובה הזו.

  • 125.

    שוב נותר לומר אכזה גדולה מביבי

    איל, 11/12/08 18:57

    כל חיי לא תמכתי כלכך בימין בשמאל או באיזה תנועה …
    השנה החלטתילתמוך סוףסוף בליכוד ראיתי אנשים ישרים
    כמו בני בגין כמו פייגלין כמו בוגי יעלון ואחרים בליכוד שהצטרפו ,האמתי נעשה לי טוב בלב לראות שסוף סוף כלכך הרבה אנשים ישרים וטובים בראשות ביבי באים כדי להוביל קדימה (באמת קדימה,ולא אחורה כמו אולמרט) ועשות את העבודה כמו שצריך(לא כמו העבודה של ברק) ראיתי וישר אמרתי השנה הליכוד יקבלו את תמיכתי המלאה ואז אף אמרתי לאחרים שאני מצביע ליכוד ואני רוצה שגם משפחתי וחבריי יצביע לליכוד … ואז הגיע השבוע הארור של הפריימריז
    וגיליתי שטעיתי ,שהכל הייתה הצגה אחת גדולה ,ושהליכוד עדיין חבורה של אנשים לא ישרים .. התחילה בזמן זה המלחמה המגעילה בתקשור בים פייגלין היקר לנתניהו היקר
    ושוב הבנתי שטוב לא יהיה … אם כך אמרתי אולי מתפקדי הליכוד יכריעו וראש הממשלה הבאה עלינו לטובה מר נתניהו יבין שהעם רוצה פייגלין אך לשווא יום אחרי כן אופיר אקוניס הגיש עתירה לבית הדין של הליכוד ואיכשהוא יצא שיום אחרי זה פייגלין נדחק למקום לא ריאלי
    מבחינתי ,אני לא מצביע ליכוד ,זה היה מעשה מכוער אני לא מכיר את פייגלין מעולם לא הייתי ימיני כמוהו בדעותיי אך מה שנעשה לאיש היקר זה גועל נפש וזה זובור שעשו עליו וממש לא נעים לומר אך : דפקו אותו , לצערי הרב גם השנה אני לא אבחר ליכוד ,אני אחפש מקום עם אנשים ישרים (באמת ישרים) שיקבלו אותי וכל אחד אחר באהבה ,ולא כמו שקרה לפייגלין היקר שבעטו אותו למקום לא ריאלי ,האמתי חשבתי שהליכוד השתנה אבל כנראה שלא .. מצטער על הפוסט הזה באמת שלא רציתי לכתוב אותו ,רציתי להאמין שהפעם לא יהיה דבר כזה אך נוכחתי לדעת ששוב טעיתי אולי בעוד 4 שנים בבחירות הבאות אבחר בכם,בנתיים לנוכח המעשה הנבזה, אתם,המפלגה לא ראויים לכך

  • 124.

    ^^^^^^^^^^^

    ^^^^^^^^^^^, 11/12/08 18:57

    תגידו מה שתגידו, אבל דמוקרטיה אין פה...

  • 123.

    הליכוד יישב באופוזיציה. נתניהו הוא המפסיד של המהלך

    יואב, 11/12/08 18:55

    הפייגלנים הם כוח עבודה חזק ומסור, עדיף פייגלין יריב מבפנים מאשר כל הליכוד באופזיציה.

    ביבי עוד יצטער על זה חזק מאוד

    חבל מאוד

  • 122.

    ביבי שוב התגלה כסמרטוט של השמאל

    פיילגין לשם שינוי מנהיג, 11/12/08 18:54

    ביבי נבהל מפייגלין ובצדק, פייגלין עולה עליו, ראשית פייגלין הוא אמיתי, וללא פוזות, פייגלין הוא יהודי גאה, ולא אמרקאי לשעבר, ובעתיד, פייגלין חזק בוטח בעצמו ולא מזיע מול אף אחד, ביבי מזיע מהצל של פייגלין, לא יעזור לביבי כלום הוא הולך אל סופו הפוליטי, ופייגלין הוא המנהיג שבדרך, לא יעזרו לביבי החרצופים מרידור, ועוזי דיין, העם ברובו אוהב ומעריך את פייגלין, העם לא טמבל,!

  • 121.

    למחרת הבחירות נשיר כולנו בקול רם. הווו-ההה-מה קרה. ביבי אכל אותה (ל''ת)

    יש לי חוש שישי, 11/12/08 18:54

  • 120.

    עוד נצחון כזה לאיש ההזוי הזה שקרניהו המהתל הלאומי (ל''ת)

    רוני, 11/12/08 18:53

  • 119.

    לא מאמין שביבי שוב גורם לאיבוד קולות

    ליכודניק מאוכזב, 11/12/08 18:52

    איזה טעות גדולה
    פייגלין נלחם על מקומו בצדק
    בושה לביבי

  • 118.

    בגלל ההחלטה הליכוד יאבד גובה!!

    דמו, 11/12/08 18:51

    אני וכל משפחתי כמו אלפים רבים נוספים שהתכונו להצביע ליכוד ,לא נצביע עבור קדימה ב'' ברשות ביבי.

  • 117.

    הליכוד יפסיד מזה

    דרור, 11/12/08 18:51

    אותי בטוח הם הפסידו

  • 116.

    ########### אתר קורע!! על ציפי לבני כנסו #############

    BHEUBHEU , 11/12/08 18:51

    http://www.shox.co.il/userpage/index_up.php?EncrID=8526e2c0ac8e708d9ecb4999cad64edd

  • 115.

    פייגלין לא ייוותר כל כך מהר. (ל''ת)

    דולפין מרושע, 11/12/08 18:50

    • אני ויתרתי בשמחה על פייגלין .... (ל''ת)

      מלי, 11/12/08 20:34

  • 114.

    הניבזות הזאת תעלה לנו ביוקר. לא בונים על עוול !!! (ל''ת)

    משה, 11/12/08 18:50

  • 113.

    לא אצביע ליכוד - חדש משמעי

    אוהד, 11/12/08 18:50

    הליכוד יהיה המפסיד הגדול

  • 112.

    לצערנו נבור השחור הבא -זה ליכוד

    אבי, 11/12/08 18:48

    הסלקציה שעשע ביבי מראה לאן פניו.
    מי שדוגל באידאולוגיה של ימין ,חייב להצביע לימין אמיתי- ישראל ביתנו

    • ליברמן זה לא ימין

      ליאו מסי, 11/12/08 20:03

      הוא תומך במדינה פלסטינית ובחלוקת ירושלים. המפלגה הימנית היחידה היא מפלגת התקווה בראשות אריה אלדד. מי שנאמן לארץ ישראל חיייב להצביע התקווה.

  • 111.

    ''נוער הגבעות'' הם נערים ערביים שנשכרים מולבשים ומאופרים ע''י

    אלי קופטר, 11/12/08 18:48

    שלום עכשיו ובצלם. אם תשימו לב, כשרואים אותם יורדים מהגבעות להתפרע, אין פס קול בסרט, יעני צילום מרחוק, מחתרתי. יש לנו הרבה במאים שמאלניים (דורון נשר, רמי הויברגר) ואז העבודה מה זה קלה.

  • 110.

    לעיתים מה שנראה ניצחון הוא הפסד, ומה שנראה הפסד הוא הנצחון האמיתי (ל''ת)

    ההיפך הוא הסוד, 11/12/08 18:48

  • 109.

    בושה! חבל שנתניהו לא מבין שהעם רוצה ימין! (ל''ת)

    יאיר, 11/12/08 18:47

  • 108.

    ביבי עזוב את הליכוד ולך לקדימה (ל''ת)

    ביבי הפך לשרון, 11/12/08 18:46

  • 107.

    ביבינובלה

    חבר מרכז ליכוד, 11/12/08 18:45

    אין כמו פייגלין בעליונים,וביבי בתחתונים. צוחק מי שצוחק אחרון !!!!

  • 106.

    כולם שווים, יש שווים ויש שווים יותר, איפה הצדק??? (ל''ת)

    אין דמוקרטיה, 11/12/08 18:45

  • 105.

    ימין קיצוני לא בריא ושמאל נוסח קדימה מסוכן למדינה. צריך משהו באמצע (ל''ת)

    ציון בזוקה, 11/12/08 18:45

  • 104.

    רק מלשמוע את אכזבת השמאלנים עושה לי טוב על הלב...

    רק לא שמאל קיצוני., 11/12/08 18:45

    פייגלין,הליכוד זה לא קיצוניים לכן אני ממליץ לך לא לדבר בגנות הליכוד ונתניהו.

  • 103.

    ביבי תשמע טוב. זה יהיה הנצחון האחרון שלך. מעכשיו תתחיל ליפול

    אוהד בית''ר עצבני לאללה, 11/12/08 18:44

    ביבי רוצה להיות סמולני יותר משרון ואולמרט. אנחנו כבר לא נתן לו את התענוג הזה . הוא כבר עכשיו הפסיד קולות רבים מאוהדי בית''ר שהם כמעט מחצי המדינה
    ומעכשיו הוא רק יפול ויפול.

  • 102.

    שאדלר&איל ארד השנוא&ליאור חורב המנוול,תאכלו תלבבבבבבבבבבבבבבבבבבב.

    אוהבים אותך ביבי., 11/12/08 18:43

    הליכוד בדרך ל40 מנדטים !!!
    לפחות!

  • 101.

    ביבי דיקטטור! עכשיו אני לא אצביע ליכוד. אולי ליברמן (ל''ת)

    אשדוד, 11/12/08 18:43

  • 100.

    כעת זה או ליברמן או התקווה (ל''ת)

    כבשה לא תצביע לביבי הנוכל, 11/12/08 18:43

  • 99.

    נצחון גדול למנהיג גדול. פייגלין אנחנו עוד נעיף אותך מהליכוד (ל''ת)

    חכה תראה. תוך כמה חודשים אתה בסיעת יחיד, 11/12/08 18:43

  • 98.

    ביבי, אתה מחריב את המפלגה! עכשיו רק מתחילים הלכלוכים והמאבקים הפנימיים (ל''ת)

    עכשיו הנפגעים יערערו ויתחיל מאבק ארוך שיפגע בליכוד, 11/12/08 18:42

  • 97.

    כל הכבוד לנתניהו על קידום הנשים.

    אישה שפויה., 11/12/08 18:42

    בהצלחה לליכוד.

    • מה כל הכבוד ? על קידומה של מירי רגב ?! איזו תועלת יש בה בכלל

      גם כן אשה, 11/12/08 21:14

      לקדם נשים רק לשם הקידום זו שטות גדולה. אני לא הייתי רוצה שיקדמו אותי לשום מקום ממניע כזה.

  • 96.

    ברגע זה ביבי הרוויח את קולי!!!!!! (ל''ת)

    השפוי מהמרכז., 11/12/08 18:41

  • 95.

    ביבי שקרן , אני לא מאמין לו (ל''ת)

    בר, 11/12/08 18:41

  • 94.

    רשימה ציונית

    דרור, 11/12/08 18:41

    העברתו של פיגלין למקום 35 יגרור אותי להצביע לליברמן

    • למה ליברמן?

      ליאו מסי, 11/12/08 20:06

      הוא תומך במדינה פלסטינית ובחלוקת ירושלים, הוא ישב בממשלת שמאלמרט. רק מפלגת התקווה בראשות אריה אלדד תשמור על ארץ ישראל. תצביע להתקווה- המפלגה היחידה שאומרת את האמת הציונית הפשוטה- כל ארץ ישראל מהים ועד הירדן, מהחרמון ועד אילת שייכת לעם היהודי ולא לזרים. אין כזה דבר עם פלסטיני ולא תהיה מדינה פלסטינית.

    • ואותי להצביע לליכוד! (ל''ת)

      לי, 11/12/08 20:36

  • 93.

    ביבי הביתה

    צפתי תומך מרזל, 11/12/08 18:41

    לך הביתה ביבי לך נשכח ולא נסלח מה עשית לחברון איך פגעת בקצבאות זוכר את הכנס של הליכוד בצפת שצעקו אליך לא נשכח ולא נשכח

  • 92.

    הדמוקרטיה של הליכוד היא כמו הדמוקרטיה של צפון קוריאה

    שמאל הירדן, 11/12/08 18:40

    אנשים בוחרים את נציגם ובא ביבי ומורה לוועדת הבחירות להוריד אותו. חפשו אותי בליכוד! אפילו את הפרצוף של ביבי מגעיל אותי לראות!

  • 91.

    למי שמעריץ את הפרפקציוניזם הנאצי, אסור להיות אפילו מועמד בפריימריז (ל''ת)

    ציון בזוקה, 11/12/08 18:40

  • 90.

    רק כך

    חזאי בחירות מוסמך, 11/12/08 18:40

    בלי הפייגלינים והמזרחים שביבי דפק אותם, שיעזבו את הליכוד..ישארו בליכוד רק אולי 15 מנדטים אשכנזים שמאלנים.!..!...!.

  • 89.

    אין מה לומר, נתניהו גאון פוליטי (ל''ת)

    גאון אחר, 11/12/08 18:40

  • 88.

    אני לא בעד פייגלין, אבל הליכוד הפסיד את הקול שלי בגלל התרגיל המסריח!!

    רוני, 11/12/08 18:39

    כתוב בפירוש בתקנון הליכוד לבחירות 2009
    שהמקומות המשוריינים.

    תקראו ותפרשו בעצמכם (ציטוט מהתקנון):
    ''12 החל במקום ה- 2 ברשימה ועד המקום ה- 21 כולל, ישובצו נבחרי הרשימה הארצית בסדר .
    יורד, על פי מספר הקולות הכשרים שקיבלו, בכפוף להבטחת ייצוג למגזר הנשים
    במקומות 10 ו- 20 ברשימה, לפי סעיף 16 ובכפוף להבטחת ייצוג למגזר העולים החדשים,
    . במקום ה - 21 ברשימה, לפי סעיף 23
    13 החל במקום ה- 22 ברשימה ועד למקום ה- 37 כולל, ישובצו עשרת נבחרי המחוזות על פי .
    סדר הופעתם ברשימה....''

    מכאן ברור שפייגלין לא צריך להידחק, כי המחוזות הן רק מהמקום ה-22.
    ביבי אם אתה לא משנה זאת, אני לא אצביע ליכוד (ואני הצבעתי בבחירות הקודמות לליכוד), לא כי אני בעד או נגד פייגלין, אלא כי אני שונא שמשקרים ועושים תרגילים מסריחים.

  • 87.

    מסתבר שגם הליכוד מושחת לא פחות מקדימה

    אחד שחושב, 11/12/08 18:39

    דווקא חשבתי להצביע ליכוד...
    יאללה ליברמן!!!

    • ליברמן תומך במדינה פלסטינית ובחלוקת ירושלים

      למה ליברמן?, 11/12/08 20:09

      רק מפלגת התקווה בהנהגת אריה אלדד וד,ר רון בריימן תשמור על ארץ ישראל ולא תמסור אף שעל לאויב הערבי

  • 86.

    כל אלה שהתכוונו להצביע ליכוד בגלל פייגלין, הליכוד שמאלי מדי בשבילכם (ל''ת)

    ציון בזוקה, 11/12/08 18:39

  • 85.

    מסתבר שגם הליכוד מושחת לא פחות מקדימה

    אחד שחושב, 11/12/08 18:39

    דווקא חשבתי להצביע ליכוד...
    יאללה ליברמן!!!

  • 84.

    מסתבר שגם הליכוד מושחת לא פחות מקדימה

    אחד שחושב, 11/12/08 18:39

    דווקא חשבתי להצביע ליכוד...
    יאללה ליברמן!!!

  • 83.

    על מפלגת תקומה לפרוש מיידית מ''הבית היהודי'' ולחבור לח''כ אלדד

    שלום -ב בית אל, 11/12/08 18:39

    לכבוד ח''כ אורי אריאל

    כתושב בית אל, וכרבים מהם, הנני חש חובה מוסרית לפנות אליך, בהיותך המייצג הפוליטי של הרב מלמד שליט''א רב הישוב בית-אל, ושל הרב דב ליאור שליט''א.

    אתמול, בעת מסיבת העיתונאים של מפלגת ''הבית היהודי'' לכבוד הכתרתו של הפרופסור-רב דני הרשקוביץ, כיו''ר החדש של המפלגה ''החדשה'', הזדעזענו מדבריו בעניין ארץ ישראל.

    מסתבר, שהבית היהודי מתכוון לאפשר הצבעה חופשית לחברי הכנסת מטעמה בכל הצבעה הקשורה להסכמים מדיניים !

    האם ייתכן, שבחירתם של תושבי הישובים תאפשר עקירת ישובים ?

    אני יכול להבין שהבית היהודי מתרכז בנושא החינוך ואין בכך סתירה לארץ ישראל ולמורשת היהודית במדינה, אך לא ייתכן שאינה דוגלת גם בארץ ישראל השלמה.

    האם ייתכן שאתה תשב במפלגה, בה חברי כנסת אחרים באותה המפלגה יצביעו בעד הסכם מדיני של עקירת ישובים ? האם נראה לך הגיוני שתושבי ההתיישבות יסכימו לבחור ברשימה כזו, הן מבחינת אלקטוראלית והן מבחינת מהותית-מוסרית. דע לך שרבים מאוד לא יבואו כלל לקלפי ביום הבחירות !

    איני מסתיר שאיני נמנה בין תומכיך האידיאולוגים וגם לא של רבני מפלגת תקומה, אמנם בשעה קשה זו, בה האידיאולוגיה שלנו מתחברת דווקא לזו של תקומה, אנו קוראים לך לחבור למחנה בטוח יותר, דהיינו למחנה של ח''כ אריה אלדד ולתת ביטוי לאידיאולוגיה האמיתית, עליה גדלנו בבית מדרשו של מרן הרב קוק זצ''ל.

    הבית היהודי כבר עבר על שני חטאים נוראים בכך שהצטמצם רק לסקטור הדתי וכן ביטל את הפריימריס של יו''ר הרשימה, מלבד התנגדותו האובססיבית שלא לבחור בפריימריס את כל חברי הרשימה, אך, הפשע הגדול כעת הוא בגמגומו בעניין ארץ ישראל. היום, לאחר מסיבת העיתונאים של יו''ר הרשימה של הבית היהודי, לא אוכל לסמוך על כך שמפלגה זו תעמוד במילתה גם אם כל חברי הכנסת שלה ישבעו אמונים לארץ ישראל.

    רוב רובם של חברי הוועדה, מייצגים מוסדות של הציונות הדתית, ואכן כך נראה,שוועדה זו חותרת אך ורק להשיג תקציבים מהמדינה לאותם המוסדות וגם נראה שזה יהיה גם במחיר ויתורים על ארץ ישראל.

    לשם כך, אנו מבקשים מרבני מפלגת תקומה, וממך ח''כ אורי אריאל ,לעזוב באופן מיידי את הבית היהודי ולחבור לח''כ אריה אלדד לבחירות הבאות. לא ניתן להתחבר למחנה הציוני הלאומי אם המחנה לא מבטא באופן נאמן את עיקרי אמונתו.

    • כל הכבוד על היוזמה

      ליאו מסי, 11/12/08 20:13

      רק מפלגת התקווה תשמור על ארץ ישראל ותתנגד באופן נחרץ לעקירת ישובים. גם אם אורי אריאל ישאר בבית היהודי, תיתן את הקול שלך להתקווה! הבית היהודי זה קדימה עם כיפה.

  • 82.

    מסתבר שגם הליכוד מושחת לא פחות מקדימה

    אחד שחושב, 11/12/08 18:38

    דווקא חשבתי להצביע ליכוד...
    יאללה ליברמן!!!

  • 81.

    זהו אות אזהרה לליכודניקים אמיתיים. ביבי מחזיר המפלגה לימי שרון העליזים (ל''ת)

    כבשה נ' נתניהו, 11/12/08 18:38

  • 80.

    הייתה תקווה ונגוזה, את הקול שלי הפסדתם!!! שוב פעם תרגילים מלוכלכים. (ל''ת)

    עדי, 11/12/08 18:37

    • גם את הקול שלי הפסדתם

      יעקב, 11/12/08 20:28

      את הקול שלי הפסדתם

  • 79.

    ביבי הנכלולי, ירית לעצמך ברגל (ל''ת)

    מעשה סדום ברצון הבוחר, 11/12/08 18:37

  • 78.

    ביבי. הקול שלי הולך לליברמן. (ל''ת)

    homosful , 11/12/08 18:36

    • נראה לי שהוא היה שם ממזמן...

      או שאתה שמאלני מאוכזב..., 11/12/08 18:46

      כי הימניים האמיתיים לא ינסו לריב על כלום.

  • 77.

    הים אותו ים. והליכוד אותו ליכוד (ל''ת)

    יצחק שמיר, 11/12/08 18:36

  • 76.

    מה חשבת פייגלה? שרק אתה יודע לעשות תרגילי פוטש?

    שמחה לאיד, 11/12/08 18:36

    כל עוד בירברת פה באנרג'י ובאסיפות רחוב, הכל בסדר. מה חשבת? שתוכל לשחק במגרש של הגדולים עם תרגילים ילדותיים של פוטש? עכשיו אם הבנת את הרמז, צא מהליכוד ובחוץ תוכל לעשות מה שאתה רוצה. מצידי - הקם לך מפלגה חדשה. בליכוד אתה לא רצוי!

    • בטח שהוא לא רצוי בליכוד של נתניהו

      ליאו מסי, 11/12/08 20:15

      זה לא ליכוד, זה קדימה ב. נתניהו מתכנן להקים מדינה פלסטינית, לכן לא מפתיע שהוא נלחם בפייגלין. לכן מי שנאמן לארץ ישראל מצביע למפלגת התקווה

  • 75.

    למרות הצער... חייבים עכשיו להצביע ליכוד, כדי להכניס את פייגלין!!

    פייגלין לכנסת!!!!, 11/12/08 18:35

    אם לא נצביע לליכוד אז נאבד את מקומו של פייגלין ושגיב אסולין (הצעיר של פייגלין וכולנו)
    אסור להכנע לביבי! אנחנו עוד ננצח.. אם מצביעים ליכוד - לא מצביעים לביבי
    מצביעים למשה פייגלין! לשגיב אסולין!
    אותם נכניס לכנסת .. ביבי מקומו מובטח...

    • לא,לא,לא לליכודיהו

      רק ''התקווה'', 12/12/08 22:17

      אז תתן פרס לקומביניהו. אל תיהיה פראייר שלו. רק ''התקווה'' היא הפיטרון.

  • 74.

    אין חשש מקום 35 ריאלי ביותר הפעם (ל''ת)

    גד, 11/12/08 18:35

  • 73.

    אני כבר לא אצביע לליכוד. היידה הבית היהודי. היידה ליברמן. היידה אלדד (ל''ת)

    ביבי מסוכן לדמוקרטיה, 11/12/08 18:34

  • 72.

    נתניהו עוד יגלה שהנצחון הזה יביא לו את התבוסה. (ל''ת)

    אותי הפסדת!!!, 11/12/08 18:34

  • 71.

    גילוי האמת

    חבר מפלגת העבודה, 11/12/08 18:33

    הצעה לפייגלין לחזור למקום ה 20 השמור לנשים....תצהיר בפשטות שאתה יוצא היום מהארון (שאתה הומו), וככזה זכותך לתפוש מקום של אישה.וביבי וחבר המושחתים בליכוד יתפוצצו מקנאה !!!

  • 70.

    ביבי ניצח את המתפקדים של הליכוד

    דודו, 11/12/08 18:32

    כל הכבוד לביבי! הוא ניצח את ארבעים המנדטים של הליכוד... ממש גאוני...

  • 69.

    כשפייגלין הגיע למקום ה-20 זאת היתה מפלה לנתניהו למה עכשיו זה ניצחון קל (ל''ת)

    די לתשקורת, 11/12/08 18:31

  • 68.

    אני לליכוד לא אצביע

    יובלי, 11/12/08 18:31

    תצביעו אתם. בלעדי.

    • גם אני לא אצביע (ל''ת)

      יעקב, 11/12/08 20:31

  • 67.

    מי שמחפש ימין לא יצביע ליכוד

    אלדו , 11/12/08 18:30

    כמה שאני אוהב את בני בגין אבל לא תהיה לו השפעה על נתניהו . נתניהו דורסני ולא מוכן להתפשר על אף חלק מהימין מה שהוא כן התפשר עם הערבים בהסכם וואי .
    עכשיו ברור שמי שלא מוכן לראות כאן עוד מדינה פלשתינית בין הים לירדן חייב אבל חייב לא להצביע ליכוד .
    אני עברתי למפלגת התקווה של אריה אלדד .

  • 66.

    ניצחון??? הפסד לעם ישראל

    השפוי, 11/12/08 18:30

    פייגלין איש הגון, צודק - וחבל לליכוד שנכנעו לתכתיבים של היו''ר המזיע נתניהו.
    תזכרו : פייגלין יו''ר הליכוד הבא, וראש הממשלה בעוד 10 שנים לכל היותר!

  • 65.

    לא מצביעה ליכוד!

    אאא, 11/12/08 18:29

    אם פייגלין לא במקום ריאלי- לא מצביעה ליכוד.
    תראו שבסקרים הליכוד ירד משמעותית.
    אתה מבייש את עצמך ומוכי שוב ושוב שאסור לך להיות ראש ממשלה.

    • כל הכבוד שהבנת את האמת

      ליאו מסי, 11/12/08 20:19

      נתניהו מתכנן להקים מדינה פלסטינית ולבגוד במחנה הלאומי.הצביעי למפלגת התקווה. מי שנאמן לארץ ישראל חייב להצביע להתקווה בראשות אריה אלדד- המפלגה היחידה שלא תמסור אף שעל לערבים ותשמור על א''י בידינו.

  • 64.

    עכשיו השאלה לרזי ברקאי,האם הוא יודע מי נמצא במקום ה-35 ברשימת קדימה? (ל''ת)

    זבוטינסקי, 11/12/08 18:28

  • 63.

    התסריט:

    ציון בזוקה, 11/12/08 18:28

    נתניהו מרכיב ממשלה עם ישראל ביתינו, ש''ס, המפלגות הדתיות ציוניות (שכבר נואשתי מלספור אותן) ואגודת ישראל. בקדימה מתחילה מלחמת חרבות, מופז מול לבני (ואהוד ברק מחכך ידיים ומחייך מהצד). פליטי הליכוד (צחי הנגבי ושות') מחפשים דרכים אפלות ומינהרות מתחת לציר פילדלפי, כדי לחזור לזרועות הליכוד. ביום שהמעט שקדימה הכניסה
    יתחילו לפוץ לכל עבר, תעמוד ציפי לבני כמו קלימרו (זוכרים אותו? האפרוח עם קליפת הביצה
    על הראש?) עומדת ותוהה מה היא עשתה שזה מגיע לה. זאת הבעיה ציפי, לא עשית כלום, שום דבר, רק נתת לאולמרט וברק להזיק, בלי להטיל את כובד משקלך ולהפסיק את ההתעללות בעם היושב בציון.

  • 62.

    ציוני דתי

    עכשו אני לא אצביע ליכוד!, 11/12/08 18:28

    בזה הרגע הליכוד איבדו אותי ועוד הרבה ציונים דתיים כמוני. הליכוד עושה כאלה מאמצים להפטר מאיתנו אז באמת כדאי שנצביע למפלגה אחרת.

  • 61.

    כל הכבוד ביבי. את קולי הפסדת

    the.dude , 11/12/08 18:27

    חשבתי שאתה פוליטקאי חכם, שמזהה לאן הרוח הפוליטית נושבת. מסתבר שלא

    • גם את הקול שלי הוא הפסיד

      רותם, 11/12/08 18:31

      איך הוא רוצה להיות מנהיג אם הוא מובל על ידי התקשורת???

    • אם אתה תומך פייגלין אז אתה טיפש...

      פייגלין לכנסת!!!!, 11/12/08 18:32

      אתה רק תעזור לנתניהו שלא תצביע לו
      כי בסוף הליכוד יקבל 34 מנדטים
      ופייגלין ושגיב אסולין (הצעיר של פייגלין) לא יכנסו
      ההפך - אתה חייב להצביע לו!!
      חייבים להכניס את פייגלין ושגיב לכנסת!!!

    • ואני חוזר לליכוד השפוי!! (ל''ת)

      דורון, 11/12/08 18:37

    • בסדר, התקזזנו - את הקול שלי הוא הרוויח עכשיו (ל''ת)

      ניר, 11/12/08 20:14

  • 60.

    עוזבים את הליכוד-הולכים לליברמן ו''בית יהודי'' (ל''ת)

    עדי, 11/12/08 18:27

  • 59.

    ליברמן - קח את פייגלין תוסיף עוד 5 מנדטים לפחות (ל''ת)

    אביעד, 11/12/08 18:26

    • אתם לא מבינים שאף אחד לא ירצה את פיגלין לכן נידבק לליכוד

      לי, 11/12/08 20:48

      פיגלין תצא בכבוד ותבין לא רוצים אותך בביתנו אם המדינה חשובה לך תיתפטר.....

  • 58.

    הכהן: אתם קוראים למעשה הנבלה של ביבי '' ניצחון בקרב הגדול'' מעשה ביבי

    יצחק הכהן, 11/12/08 18:25

    מעשה נבלה שפל של קטן התכמנים וזאת קבל עם ועדה. מה ביבי חושב שכולנו מטומטמים שכולנו עיוורים. ביבי הפסיד לפייגלין והזמן יוכיח זאת. מעשהו של ביבי הוא ממש על גבול האנטישמיות. עוד תראו במו עינכם איך ביבי נזרק מראשות הליכוד עוד תראו איך ביבי יורד בסקרים. וגם חברי הכנסת הליכודניקים ששותקים מפחד הפסד הכסא מלמדים שאף אחד מהם אינו ראוי להיות בהנהגת המדינה.איפה ארדן איפה ריבלין איפה כחלון כולכם עדת פחדנים!כולם להצביע התקווה שם יש אידיאלים שם הימין האמיתי ולא מתחזה עלוב בשם ביבי נתניהו.

  • 57.

    עוברים לליברמן הליכוד 15 מנדטים. (ל''ת)

    רפי, 11/12/08 18:24

  • 56.

    אולי פייגלין ירד אבל 2 המועמדים שלו עלו

    גלעד, 11/12/08 18:24

    2 מועמדים מטעמו דווקא התחזקו ככה שלא השתנה דבר- לטוב ולרע..

  • 55.

    ★ רוצים לדעת עוד על ציפי לבני הכלומניקית?..כנסו לכאן ★

    BHEUBHEU , 11/12/08 18:24

    ★ רוצים לדעת עוד על ציפי לבני הכלומניקית?..כנסו לכאן ★

    http://www.nokadima.my-site.co.il/

    • נכנסתי לקישור זה קורע!!

      שירן, 11/12/08 18:26

      יש שמה הפנייה לסרט ''כל אנשי הקמפיין'' זה מבהיל..

    • רוצים לדעת עוד על השקרן הזה ביבי?... כנסו לכאן.

      אזרח הארץ., 11/12/08 19:07

      הוא נחש לא קטן. לא מתאים לו כלל לנהל את המדינה . הוא מזיע ולחיץ . ורק הטפשים בוחרים בו.

  • 54.

    ביבי= אריק שרון= שמאלני ודיקטטור

    מתניה, 11/12/08 18:24

    ביבי הוא שמאל שישאיר את הליכוד ימני ויעבור למרצ, אני לליכוד כבר לא יצביע...

  • 53.

    חבל, עד שקם לנו מנהיג אמיתי. (ל''ת)

    avihail , 11/12/08 18:24

    • לא הפסדנו דבר. רק מראה שאת םלא ליכודניקים אמיתיים.

      אנחנו הימין השפוי, 11/12/08 19:34

      אתם הרי בכ ל מצב לא רוצי םאת נתניהו עם פייגלין או בלי. אתה לא שייכים לליכוד.

  • 52.

    נגמר ביבי, נגמר, אתה דיקטטור! פייגלין לראשות הממשלה! (ל''ת)

    כבר לא מצביע ליכוד, 11/12/08 18:24

    • פיגלין מבין רק בוז בלי כבוד עצמי...חתרן ...וכלומניק... (ל''ת)

      מלי, 11/12/08 20:51

  • 51.

    ביבי עשה מהלך מצויין וגם פייגלין יהיה בפנים, ליכוד 40 מנדטים !!! (ל''ת)

    אחד שמבין, 11/12/08 18:23

  • 50.

    אני נגד הדעות של פייגלין, אבל הוא נבחר והייתי מצביע ליכוד

    ליכודניק, 11/12/08 18:23

    אבל אם ביבי לא יודע לקבל את החלטת הרוב אז שישכח ממני ומבני משפחתי

  • 49.

    לא יעזור לשקרניהו עם או בלי פייגלין האיש הזה אינו ראוי להיות ראש ממשל

    פרופ' בוסקילה מדע המדינה, 11/12/08 18:23

    גם הספין הזה של פייגלין לא ישנה כהוא זה את יחס הציבור הישראלי כלפי ביבי שקרניהו ומעלליו מאז 2003 ועד היום.
    ביבי שקרניהו תכנן הייטב עם אייל הון יהודי אמריקאי את שיבתו ללחזיריה הפוליטית העיתון שיצא ומהלל אותו חדשות לבקרים והשקרים שהוא מפיץ לכל עבר ולכל דיכפין .
    הפריימריס של הליכוד רק מוכיח בעליל מי האיש השמן הזה והעגלה שלו שלא יצאה עד היום מהבוץ הטובעני והתובעני ורמסה כל חלקה טובה של הציבור הישראלי לקחה לחם מפיהם של עולילים וילדים זרקה לכלבים את הגימלאים ואת האמהות החד הוריות ועשתה שמות לפנסיות של כולנו .
    האיש ההזוי והנבזה הזה רוצה שוב לחזור
    אנחנו לא ניתן לו על אפו ועל חמתו.

  • 48.

    נתניהו עשה שטות ! במילא התקשורת השמאלנית תטען שהרשימה קיצונית !

    ישמעאל, 11/12/08 18:23

    במילא התקשורת השמאלנית תטען שיעלון ובגין הם ימין קיצוני הכל , כדי להפחיד את הבוחר ולסייע לציפורה ! פייגלין יותר או פייגלין פחות , לא ישנו את התקפות התקשורת על הליכוד !

  • 47.

    פייגלין הוא שליח של קדימה ו/או העבודה בשורות הליכוד (ל''ת)

    ציון בזוקה, 11/12/08 18:22

  • 46.

    אני אוהב את נתניהו ומאחל לפייגלין שיכנס לכנסת (ל''ת)

    ציון בזוקה, 11/12/08 18:21

  • 45.

    גאוני! נתניהו משיג 2 הישגים בולטים:

    שוש, 11/12/08 18:20

    פעם אחת דוחק את פייגלין לתחתית הרשימה - ומוצא חן בעיני האתרוגאים בתקשורת,
    ופעם שניה - גורם לעדת בוחרי פייגלין (והם לא מעטים...) לבחור בליכוד - כדי להבטיח את כניסתו לכנסת, ולא בעבור מפלגת ימן אחרת...
    גאון!

  • 44.

    אוקיי לא מצביע ליכוד..אצביע ישראל ביתינו אני רוצה ימין

    just me, 11/12/08 18:20

    לא מפלגה זונה של השמאל.

    ביבי אתה אפס לוזר.

  • 43.

    זה פרשנות שגויה של החוקה. בגצ יעיף להם את ההחלטה (ל''ת)

    בכל מקרה 20 מקומות ראשונים צריכים להיות מהארצית., 11/12/08 18:20

  • 42.

    נצחון פירוס -- ירה לעצמו ברגל (ל''ת)

    העם לא טפש, 11/12/08 18:20

  • 41.

    העבודה וברק מוכשרים פי אלף מהליכוד\\קדימה,ש''ס וליברמן (ל''ת)

    ששולטים במדינה כבר 31 שנה ורק מדרדרים אותנו., 11/12/08 18:19

  • 40.

    לשלוח את הסוס הטרויאני פייגלין לטרויה, מקום 35 זה קרוב מדי (ל''ת)

    שמואל, 11/12/08 18:19

  • 39.

    על כמה מתערבים שהליכוד יורד עכשיו

    whyoh , 11/12/08 18:19

    חזק בסקרים, ושאר מפלגות הימין עולות.
    ביבי תפנים: אנחנו לא רוצים "מרכז" בסיגנון קדימה. מרכז זה שמאל קיצוני כיום. אנחנו רוצים ימין. נקעה נפשו של העם מהשמאל.
    אתה עומד לשלם על הטעות הזו ביוקר.
    וזה מבלי לדבר בכלל על רמיסת הבחירות הדמוקרטיות בליכוד ברגל גסה. פשוט גועל נפש

    • טוב מאוד

      בוחר ימין, 11/12/08 18:43

      ככה גוש הימין יקבל יותר. מקומו של פיגליין ימינה מהליכוד. הליכוד נועד לימין לייט.
      עדיף שלליכוד יהיה קצת פחות ויהיה בשלטון מאשר יותר ובאופזציה.

    • הפרצוף האמיתי של ביבי נחשף

      ליאו מסי, 11/12/08 20:30

      הוא מלקק לתקשורת ומתכנן להקים מדינה פלסטינית ולמסור את הגולן לאויב הסורי. רק מפלגת התקווה

    • המורה שלו הוא שרון. גם הוא שם פס על תוצאת הפריימריז

      אין לה שום סיכוי., 11/12/08 21:14

      ואף הגדיל לעשות ופיטר את מי שהתנגדו לדעתו. וכידוע, דעתו היתה פשעים נגד העם היהודי ונגד האנושות.
      ברור שהליכוד מפסיד עכשו. אבל מה זה משנה? המדינה הזו תמשיך להוריד את העם הזה שאולה, בכל הרכב של ההנהגה. המדינה הזו היא בסימן חורבן!

  • 38.

    רמיסת הדמוקרטיה רק כדי להצטייר כמתון ושמאלני.

    עודד, 11/12/08 18:19

    ביבי הולך בדרך שרון - רמיסת הדמוקרטיה רק כדי להצטייר כמתון ושמאלני.
    ואגב, שש התגובות הראשונות הן של אותו אדם בתשלום מטעם ביבי.

  • 37.

    ביבי - אתה לוזר !

    דני, 11/12/08 18:18

    איש השקר והדיקטטורה

  • 36.

    ביבי לוזר

    כפיר, 11/12/08 18:18

    בושה לדמוקרטיה!!!האמת תנצח זה ענין של זמן

  • 35.

    ביבי הרס את עצמו. היום הוא הפסיד את הבחירות. (ל''ת)

    איזה אידיוט הביבי הזה. לחוץ לחוץ., 11/12/08 18:18

  • 34.

    תבוסתניהו הוכיח שהוא דיקטטור הפועל בניגוד להחלטות הרוב הדמוקרטי

    עמיאל, 11/12/08 18:17

    האיש שהרס את כלכלת ישראל הוא בושה למפלגה ובושה לעם.

  • 33.

    כבר לא מצביע ליכוד!!! (ל''ת)

    רועי , 11/12/08 18:17

    • כבר לא מצביע ביבי

      מתי, 11/12/08 18:24

      אתה לא חייב !לא כל אחד מצביע ליכוד
      בליכוד יש אנשים הגונים וישרים אשר מאמינים לדרך.

      • כן, עוד קדימה ועוד טפשים שמאמינים בשמאל שכבש אותם (ל''ת)

        Avi Ecuador, 12/12/08 01:03

    • יופי תצביע ליברמן התקווה הבית היהודי

      רואה נכוחה, 11/12/08 18:44

      לא אלמן הימין

    • ליבני תתן לנו עוד מאותו הדבר

      רוחמה בובלילא , 11/12/08 19:20

      כבר היינו בסרט הזה
      httpwww.youtube.comwatchv=mjcsJ9cqI0w

      • מה לעשות אני לא יכול לעמוד בצחנת נתניהו!!! (ל''ת)

        רועי , 11/12/08 19:31

        • אז רוץ לשכשך בביצת המדמנה של ציפורה ושו'ת בקדימה המושחתת. (ל''ת)

          מאמן כושר., 11/12/08 19:43

  • 32.

    ברגעים אלו ממש אדלר וארד אוכלים את הכובע..... (ל''ת)

    mrosenberg27 , 11/12/08 18:17

  • 31.

    ניצחון ??? רק מדגיש שיש לפייגלין מה להציע

    דמוקרט, 11/12/08 18:17

    זה כבר מזמן הפר לפטולוגי

  • 30.

    ניצחון גם למדינה

    מתי, 11/12/08 18:17

    אסור שאחד כמו פייגלין ישב בכנסת מתוך הליכוד שיקים לו תנועה משלו

  • 29.

    מחוסר ברירה אצביע התקווה! למה למחוק ימנים מהרשימה?

    מאוכזב, 11/12/08 18:17

    נתניהו, הוכחת שלא מעניין אותך מה המתפקדים קובעים אלא מה אתה רוצה שיהיה.
    שרון 2
    אני בטוח שם המצב היה הפוך לא היית נותן לעתירה כזאת להתקבל.
    קצת יושר לא יזיק לך.
    הפסדת את הקול שלי...

  • 28.

    שונא את נתניהו הנוכל!! גועל של בן אדם!! (ל''ת)

    רועי , 11/12/08 18:17

    • רועי אתה בחברה טובה. רוב אזרחי המדינה שונאים את ביבי. (ל''ת)

      הערסים אוהבים את ביבי., 11/12/08 19:09

  • 27.

    איזה אפס ביבי. קפץ לו הביבי. זה הדמוקרטיה של הליכוד.

    ביבון הדמוקרט הגדול. חה חה חה ., 11/12/08 18:16

    אולי גם יבטל את הבחירות לכנסת אם יבחר

  • 26.

    מזל טוב, את הקול שלי הליכוד איבד!

    ניר, 11/12/08 18:16

    גועל נפש.

  • 25.

    נתניהו דיקטטור כמו שרון

    ליאור הררי, 11/12/08 18:16

    לא מקבל הכרעות דמוקרטיות הדיקטטור נתניהו

  • 24.

    עכשיו מתגלה פרצופו האמיתי של ביבי

    עמית, 11/12/08 18:15

    את הקול שלי איבדת!!!!!
    אתה פשוט מתעסק בשטויות במקופ להתעסק בדברים הקונקרטיים!!!!

    • אמרתי : הים אותו הים וביבי אותו הביבי מלאך חבלה מסוכן לעצמו ולאחרים

      שפתי כהן , 11/12/08 21:03

      56.

      שוטה משטה בכם, שוטים.

      שפתי כהן, 10/12/08 14:32

      אני מתפלל ל"הצלחת" השוטה שלכם. שהרי אם ביבי יצליח לסלק את פייגלין, הפייגלינים אדוני הטוקבקים והאינטרנט יחסלו אותו. וזאת לאחר שפייגלין הכתיב לשוטה מתעלת בלאומילך את כל הרשימה. רק ביבי יודע בכל צומת לאכול דגים באושים, ללקות ולתת את דמם. אהבל ביהבלכו הבלין.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    ביבי נתניהו הדמוקטטור הגדול!!!

    yotamli , 11/12/08 18:15

    אתה את הקול שלי הפסדת

    • כאילו קודם היית מצביע בעדו (ל''ת)

      קסנדרה, 11/12/08 18:26

  • 22.

    בלי פייגלין אין דמוקרטיה יאללה ליכוד חד סיפרתי

    מתפקד ליכוד, 11/12/08 18:15

    התכוונתי להצביע ליכוד בבחירות הקרובות אבל אני כעת החלטתי לא להצביע ליכוד עקב הביזיון שבהחלטת שופטי הליכוד!!!!

  • 21.

    כל הכבוד לביבי,שיחק אותה,אוהבים אותך. (ל''ת)

    ITZIK73 , 11/12/08 18:14

  • 20.

    פייגלין הוא רק חלק מסימפטום הכוחניות של ביבי (ל''ת)

    שרון, 11/12/08 18:14

  • 19.

    רוצים לדעת עוד על ציפי לבני הכלומניקית? כנסו -

    BHEUBHEU , 11/12/08 18:13

    רוצים לדעת עוד על ציפי לבני הכלומניקית?

    כנסו לכאן



    http://www.nokadima.my-site.co.il/

  • 18.

    נתניהו יפסיד ככה יותר ימניים ממה שהוא ירויח שמאלניים (ל''ת)

    חוזר לטעות בענק, 11/12/08 18:12

  • 17.

    מעשה מביש ולא דמוקרטי.את הקול שלי הם איבדו!!!

    רסקולניקוב, 11/12/08 18:12

    דווקא לא תמכתי בפייגלין אבל ציד המכשפות המגעיל שעושים לו גורם לי לחשוב טוב טוב האם אני ייתן להם את הקול שלי בבחירות הקרובות.
    כנראה שלא.

  • 16.

    גם ככה פייגלין בפנים ליכוד=38 מנדטים !!!!!! (ל''ת)

    ימין שפוי, 11/12/08 18:12

  • 15.

    בוגי ובגין הנקיים שותקים ????????????????????????????????????????????? (ל''ת)

    בושה, 11/12/08 18:12

  • 14.

    הליכוד איבד את הקול שלי מרגע זה

    מאיר, 11/12/08 18:11

    ועוד הרבה מהחברים שלי
    נתניהו המושחת והדיקטטור בתוך מפלגתו
    אני מצביע לציפי שהיא לפחות נקייה!

    • תגיד יא כסיל? אתה חושב שמישהו מאמין לך? (ל''ת)

      מגיבים בתשלום עלובים, 11/12/08 19:57

  • 13.

    ★ אייל ארד וראובן אדלר אכלתם אותה !! ★

    BHEUBHEU , 11/12/08 18:10

    ★ אייל ארד וראובן אדלר אכלתם אותה !! ★

    יש אלוהים..
    קימה מתרסקת,
    סקר קול ישראל הבוקר
    הליכוד 35 מנדטים
    קדימה 20 מנדטים

  • 12.

    כל הכבוד ל ביבי!!! (ל''ת)

    שי, 11/12/08 18:10

  • 11.

    זהו ניצחון פירוס. ברגע זה ביבי הפסיד את השלטון

    זו הדמוקרטיה של הימין. ביבי הפאשיסט הקטן., 11/12/08 18:10

    בליכוד הכל חרטה.
    גם הדמוקרטיה של הבחירות הפנימיות.
    כשהם רוצים אז הם עושים קומבינה ומערבבים את הרשימה

  • 10.

    שירוץ לבד

    נמו, 11/12/08 18:10

    פייגלין עוד לא בשל אם הוא היה בשל הוא היה מעמיד מפלגה עצמאית למה הוא צריך טובות מהליכוד? ,הדעות של פייגלין טובות אבל הוא צריך להיות בשל לרוץ לבד ולהיחשף בפני הציבור

  • 9.

    הוא הא מי זה בא ראש הממשלה הבא! (ל''ת)

    ביבי המלך, 11/12/08 18:09

  • 8.

    להתראות ליכוד - את קולי לא תקבלו (ל''ת)

    יוסי, 11/12/08 18:08

  • 7.

    יאללה ביבי יאללה ליכוד 40 מנדטים לניצחון !!! (ל''ת)

    דוכן, 11/12/08 18:08

  • 6.

    יש אלוהים!!! כל הכבוד לביבי!!

    חיים כהן, 11/12/08 18:07

    שפיגלין יילך כבר למקום הטבעי שלו בימין הקיצוני ויעזוב אותנו בשקט!

  • 5.

    היידה ביבי ראש הממשלה הבא!!!!! (ל''ת)

    אביב חזן , 11/12/08 18:07

  • 4.

    ★ אייל ארד וראובן אדלר אכלתם אותה !! ★

    BHEUBHEU , 11/12/08 18:07

    ★ אייל ארד וראובן אדלר אכלתם אותה !! ★

    יש אלוהים..
    קימה מתרסקת,
    סקר קול ישראל הבוקר
    הליכוד 35 מנדטים
    קדימה 20 מנדטים

    • הם מליונרים רק מהקמפיין, ואתה מה? (ל''ת)

      אידיוט, זה מה שאתה, 11/12/08 18:37

    • כן, לליכוד הישן יקראו קדימה

      Avi Ecuador, 11/12/08 19:32

      שני הקדימות ליכוד קדימה ביחד עם מערך יהיו הממשלה החדשה, לזה אתם כל כך קיוויתם, זה ''העתיד'' שאתם מייחלים לישראל?
      טוב, כולם מגיעים בסופו של דבר לקבר, מה זה כבר חשוב שיהיה יותר מהר ובלי טעם...

  • 3.

    ביבי ניצח - ליכד יקבל 40 מנדטים (ל''ת)

    דני, 11/12/08 18:06

    • יותר מ-40 . כעת ירוויח קולות שמאל יותר מהפסד מתנגדי ההתנתקות שBBתמך בה (ל''ת)

      ''שלו-אכשווא'' ! לא קדימה/מרצ,רק לכוד יכול=מוכח תמיד, 11/12/08 21:15

  • 2.

    ★ אייל ארד וראובן אדלר אכלתם אותה !! ★

    BHEUBHEU , 11/12/08 18:06

    ★ אייל ארד וראובן אדלר אכלתם אותה !! ★

    יש אלוהים..
    קימה מתרסקת,
    סקר קול ישראל הבוקר
    הליכוד 35 מנדטים
    קדימה 20 מנדטים

    • כולם שכחו.לכוד אינו ימין ושביבי הצביע בעד ההתנתקות בכנסת2003-5כשר אוצר (ל''ת)

      ''שלום-אכשווא''.העיקר לא עם חמאס(תן)כי רק הלכוד יכול, 11/12/08 18:24

    • במחוזות ניבחרו מזגזגים בלתי אוטנטיים לליכוד ולעניין עצמו כמחוז. (ל''ת)

      הצביעו במקום אנשים שלא באו בכלל., 11/12/08 18:34

  • 1.

    מקום 35 מאוד ריאלי (ל''ת)

    העם ימני, 11/12/08 18:06

    • כישלון המחוזות.אחר עומרי ''נציג'' נגב זיגזג לקדימה וגאידמק וחזר ללכוד.

      לידיעת עו''ד אלי מויאל משדרות(+קומבינת ראשל''צ=כנס/ו, 11/12/08 20:58

      הבחירות הפנימיות 08/12/2008 בליכוד.
      עניין בדוק : באחד היישובים בנגב/דרום, ''הצביעו'' אנשים שלא באו לבחור בכלל. יישוב זה ידוע בהשתלטות כוחנית של ראיס המקום שמכריע באופן לא דמוקרטי זה הרבה שנים,כולל בבחירות המוניציפאליות האחרונות. ההטייה שם הכריעה את מנצח מחוז הנגב(בהפרש 164 קולות) שם ע''ח יתר המועמדים במקום. מקורבי ''המנצח'' שם ידועים כבעלי אמצעים ובקשריהם+כוח חזק בראשל''צ של האח הגדול, לרבות עם ''ראיס'' היישוב שאינו מאותו יישוב של ''המנצח''. אגב: ''המנצח'' שם ידוע כמזגזג סידרתי , הוא פקד ביישובו לטובת קדימה , הצהיר שייכות ל-''צדק-חברתי'' של גאיידמק ותפש טרמפ על הליכוק בבחירות 08/12/2008 ו-''ניצח''. יוצא איפה ?! שנציג מחוז זה מיוצג ע''י בלתי אוטנטי מבחינת תושבי הנגב והן מבחינת הליכוד בעצמו = גול עצמי לליכוד ולייצוג מחוז חשוב כ-נגב.
      המפסיד הגדול שם הוא ללא ספק נציג אוטנטי,עו''ד אלי מויאל ששימש עד 12/2008 , 10 שנים ראש עיריית שדרות שמופגזת 8 שנים בקאסמים.
      שבת שלום לכולם !!!!!!!!