• 117.

    זה טוב

    yosi, 12/12/08 05:08

    זה טוב מאוד

  • 116.

    עשו בו לינץ'

    תתעוררו יפי נפש, 11/12/08 13:42

    עובר אורח תמים שנקלע למצב בו בהמות רצו להרוג אותו לא יגן על עצמו??? נא להסתכל טוב טוב בוידאו ולראות כי ''הירוי'' קם אחרי 3 שניות ואילו ביהודי עשו לינץ תקשורת רעה!

  • 115.

    חלק מדבריה צודקים, אך תגובת השופטת קיצונית ואישית מדי!

    המום, 11/12/08 10:07

    נכון שהמשטרה הגזימה. הוא לא היה אמור לקבל כל יחס יותר מחמיר ממישהו שהיה מעורב בכל קטטה אחרת ושלף נשק. נכון שעוד אנשים היו צריכים להיעצר. ונכון שהמשטרה והתקשרות עשו מזה חגיגה.
    אבל מפה עד להגיד שעשו בו לינץ והוא איזה מסכן תמים שאין עליו כל אשם הדרך רחוקה!!! זו דעה פוליטית נטו! להשעות את השופטת לאלתר!!

    כמה בנאדם צריך להיות עיוור כדי לראות את הסרטון ולהאמין שלצד שלנו לא היה כל חלק בפרובוקציה?? בילבולי שכל!
    חלס נשבר. ''אוי אנחנו מסכנים, אוי הפלסטינים מכם בנו בלי שעשינו כלום!'' פעם אמרנו שמאלנים יפי נפש. כנראה שזה התפשט לכל האוכלוסיה.

  • 114.

    אין מנוס מפיזור המשטרה ובנייתה מחדש.

    ניר, 10/12/08 21:54

    רוב השוטרים היום פושעים.

  • 113.

    כל הכבוד לשופטת מלכה אביב! ישר כח! (ל''ת)

    אזרח, 10/12/08 18:23

  • 112.

    תבוסה/כניעה עכשיו שולטת בבג''ץ! הגיע הזמן לסרס את השמאלנים הבוגדים!!!!! (ל''ת)

    שמאל = כניעה!!!!!!!!, 10/12/08 17:50

  • 111.

    שחרור המתנחל

    משה, 10/12/08 17:49

    מדינת ישראל והמתנחלים מסקנים את שלום העולם
    הגרמנים ילדים טובים ודרום אפריקה מסקינים
    החולי רע שוכן כאן במזרח התיכון בדמות ישראל

  • 110.

    מי דאג שתיק על פשע של מתנחל יועבר לשופטת שיסדה התנחלות?

    עינייםלראותEYES2C, 10/12/08 17:48

    רבותי. האם זה סתם תאונת עבודה, או שגם במערכת המשפטית עובדים עלינו בעיניים? -- הרי אחד מעקרונות המשפט הוא שאסור לתת לאדם שהיה מעורב או שיש לו/לה נגיעה כלשהי לעניין לשפוט במקרה כמו זה הנידון. הרי ידוע שהשופטת מלכה אביב היתה אחת ממיסדי המושב גיתית שבעמק הירדן, שהיא עצמה התנחלות בלתי חוקית.

    • באמת מי? (ל''ת)

      -לא אני, 10/12/08 18:42

    • היתה מעדיף שיועבר ישר לחמאס-נכון? (ל''ת)

      panacea , 10/12/08 19:27

  • 109.

    אני מאוד מקווה שינצל גם מהלינץ' של השמאל הקיצוני... (ל''ת)

    יהודי טוב , 10/12/08 17:38

  • 108.

    צריך לבצע הפיכה בפרקליטות. שולטים שם סמולנים קיצונים.

    mrosenberg27 , 10/12/08 17:35

    אין להם לא דין ולא דיין, רק לתקוף את הימין...
    בזמן שפושעים מסתובבים חופשי.

  • 107.

    הפרקליטות דורשת דם כמו במשפט דרייפוס!!

    אין בושה?, 10/12/08 17:23

    מי היה מאמין שדם היהודי יהפוך הפקר במדינת ישראל ועוד בידי שמאלנים קיצוניים מבית הפרקליטות, בגצ והמשטרה! פשוט מפחיד!

  • 106.

    פרקליטות מנסה להלך אימים על השופטת!

    בושה של פרקליטות!, 10/12/08 17:20

    בשל קונספציה מועטה שהוצגה בתקשורת?! עד לאן הדרדרנו! רמון צדק שאמר שצריך טיפול שורש בפרקליטות!

  • 105.

    השערוריה טרם הסתיימה, אלא מתווספות אליה חדשות

    motimorg , 10/12/08 17:12

    כבר אמרנו, ואמרה השופטת, שכשהפרקליטות ביקשה להתחשב בדעתה של התקשורת יש פה דבר קשה לעיכול. אבל זה לא הכל. המשטרה, באותו דיון, ביקשה שלא לשחרר את החשוד כי היא רוצה לערער על ההחלטה. זה דבר בהחלךט סביר שמתרחש יום-יום כאשר המשטרה חוקרת חשודים. אז למה זה שערורייתי? משום שהחלטת השופטת היתה בשעה 13:00 ובשעה 16:00 כבר הוגש כתב אישום. משמעות הדבר היא שהמשטרה כבר סיימה לחקור את בראודה, הגישה את ממצאיה והתיק כבר בפרקליטות. מכאן שהמשטרה לא אמרה אמת (או, יותר נכון שיקרה) בטענתה שבראודה דרוש לה עדיין לחקירה. שערוריה. המשמעות היא גם שבפרקליטות כבר היה כתב אישום מוכן נגד בראודה והיא פשוט ניסתה להחזיק אותו עוד קצת במעצר, להעניש אותו קצת, בטרם תעביר את כתב האישום המוכן במגירה לבית המשפט.

  • 104.

    מזל שנמצא בסדום צדיקה אחת (ל''ת)

    אהרן, 10/12/08 17:11

  • 103.

    ''ציון במשפט תיפדה ושביה בצדקה'' (ל''ת)

    ישעיה, 10/12/08 17:04

  • 102.

    הבנתם? בגלל הדים בינלאומיים אדם חף מפשע יישב במעצר סתם, פרקליטות מטומט (ל''ת)

    יקירמרכז, 10/12/08 16:48

  • 101.

    מדאיג, אנרכיה מוחלטת, שופטת מושחתת מוסרית, אין מילים

    קימלז, 10/12/08 16:47

    פשוט גועל נפש מה שנהיה מהמדינה הזאת , אלימות היא כבר לא עבירה חמורה , אזרח שיורה באזרחים לא חמושים משוחרר..פשוט לא יאמן ... אני מודאג וכולם צריכים להיות מודאגים..

    • כולם מודאגים - חוץ מהמתנחבלים

      הכנס שם!, 10/12/08 17:50

      הם שמחים שמצאו שופטת כלבבם

      • רוב העם מרוצה מההחלטה- חוץ מאידיוטים כמוך שגם קוראים למתנחלים

        panacea , 10/12/08 19:28

        מחבלים (הסתה?)

  • 100.

    מי יודע ? ייתכן שאנו חוזרים לשפיות ?.. כל הכבוד לשופטת..

    cyrano, 10/12/08 16:24

    אני מצדיע לך

  • 99.

    גוש קטיף

    שמואל, 10/12/08 16:22

    שברתם לא את הכף לברק שששר הביתחן

  • 98.

    אמאלה, מה קורה למדינה הזאת?

    מבובלבל, 10/12/08 16:20

    זה נורא נחמד וצודק, אבל אתם לא יכולים פתאום ביום אחד לנהוג בצדק בלי התראה! כבר התרגשלנו להטייה הפוליטית, לעיוות הדין ולשחיתות. אני דורש תקופת צינון במהלכה ייגזר לפחות עונש סמלי ומקיף על כל הדתיים והמתיישבים ביש''ע.
    מטורפים פה במדינה הזאת.

  • 97.

    שופטת יוצאת דופן שצמודה לאמת-מול משטרה ופרקליטות עיוורים

    מילים אמיצות, 10/12/08 16:20

    תופעה מרשימה ביושר - מול פרקליטות שעוצמת שתי עינייה , והמשטרה שמחפשת רק את היהודי בסיפור, פעם בבדיחות של חוברת במחנה, קראו לזה הגינגי שאותו הרסר העניש,בלי קשר למציאות, וגם חיברו על זה שיר

  • 96.

    תבורך השופטת אביב על אומץ ליבה (ל''ת)

    חילונית, 10/12/08 16:18

  • 95.

    הלב שלי התרחב והתחלתי לנשום למשמע הדברים. יש שופטי אמת בישראל

    ויש שכל ישר, 10/12/08 16:16

    השבח לא-ל

  • 94.

    השופטת הראתה: המלך הוא עירום!

    ., 10/12/08 16:15

    לפעמים גם האמת רואה אור

  • 93.

    כול הכבוד לשופטת ששיחררה את גיבור ישראל (ל''ת)

    doron_m7 , 10/12/08 16:13

  • 92.

    לא להאמין- העם יוצאמהבועה שהיה חי בה שנים והתקשורת מסרבת להכיר בכך!!!! (ל''ת)

    gilad888 , 10/12/08 16:13

  • 91.

    סוף סוף, שופטת אחת צדיקה בסדום

    COMMREPORT, 10/12/08 16:09

    התקשורת עויינת ומגמתית.

  • 90.

    שופטת אמיצה- כל הכבוד, עם ישראל מתחיל להבין היכן הוא נמצא- שופטת ענקית

    gilad888 , 10/12/08 16:09

    ישראל מתחילה לתפוס איפנ היא נמצאת והתקשורת בשלה...
    בושה של תקשורת.
    שופיטת ישר כח.

  • 89.

    גם ההגדרה הזו - ''מתנחל'' מכוונת להיות סטיגמה

    לא נשכח ולא נסלח!, 10/12/08 15:59

    ליהודים, שאינם מזדהים עם דוקטרינות השמאל ועם פשעיו.
    כשנעמי שמר נפטרה, דיברה קריינית הטלויזיה על ''המשוררת השנויה במחלוקת...'', הבנתם? נעמי שמר לא שנאה את העם ולא שנאה את הארץ, אז היא היתה ''שנויה במחלוקת'', כי השמאל הוא בעל הדעה ב''ישראל'', למרות שהוא אנטישמי וזו לשון המעטה.

  • 88.

    הוא עוד לא שוחרר (ל''ת)

    alex, 10/12/08 15:49

  • 87.

    השופטת גם שיחררה את איתמר בן גביר ממעצר על איום על עו''ד שמאי לייבוביץ

    עוד על השופטת, 10/12/08 15:49

    השופטת טענה שמהפלאפון של בן גביר לא ניתן לשלוח הודעת SMS ושהשולח היה אריה בטאט, שגם הוא פעיל ימין...

    • לא ברור מה רצית לחדש לנו אבל הניסוח של תגובתך לקוי

      motimorg , 10/12/08 16:40

      השופטת לא טענה שממכשיר הסלולאר של בן-גביר אי אפשר לשלוח SMS. השופטת לא עוסקת בחקירה. הראיה הזו הובאה בפני בית המשפט במהלך הדיון המשפטי והפרקליטות (כמובן) התקשתה להסביר איך היא הגיעה למסקנה שבן-גביר איים לכאורה על שמאי ליבוביץ. השופטת החליטה שמכיוון שזה המצב הרי לא ניתן להאשים את בן-גביר החביב בבמיוחס לו ולכן הוא שוחרר. כל שופט שהיה מחליט אחרת היה פועל בניגוד לדיני הראיות ובניגוד לחוק. אם רצית לחדש לנו משהו זה שהיום ראינו שלפרקליטות יש שיטה של סיפוק דרישותיה של התקשורת על חשבון עשיית חוק ושלא מדובר במקרה חד פעמי.

  • 86.

    שפל חדש

    אלי, 10/12/08 15:46

    החלטה תמוהה נגועה בגזענות מדרדרת המשפט לשפל שלא היה כמותו עם שופטים כאלה בל נלין על הפקרות המתנחלים ועל הפשע הגואה ברחובות

    • והפקרות הפורעים השמאלנים מידי האבנים וכו (ל''ת)

      צינית, 10/12/08 16:15

    • ברור, ההחלטה גזענית

      ארז, 10/12/08 16:27

      הרי ליהודים אין כל זכות להגן על עצמם...

    • יש לך בעיה עם הבנת המושג "גזע". חזור למשבצת מס' 1. (ל''ת)

      motimorg , 10/12/08 16:43

  • 85.

    כל הכבוד

    ישראלי, 10/12/08 15:45

    מדהים!החלטה אמיצה,כנגד התקשורת הפרו ערבית.

  • 84.

    עצם העובדהשהפרקליטה העיזה לגשת לשופטת בטיעון כזה מעידה על הלך הרוח (ל''ת)

    השולט בבתי המשפט.י.לקס, 10/12/08 15:41

  • 83.

    בושה למערכת המשפט (ל''ת)

    יוסי, 10/12/08 15:40

  • 82.

    תקשורת נבלות - סיפרו לנו שהשוכב הוא פלסטיני שנפגע

    חיים, 10/12/08 15:35

    ושהיהודי יורה באביו של הפצוע.
    עכשיו מסתבר כי הפצוע יהודי וחברו נחלץ לעזרתו.

    מי צריך אויבים כשיש בצלם ?

  • 81.

    אין זה פלא -- השופטת מלכה אביב היא מ-ת-נ-ח-ל-ת שהקימה את מושב גיתית.

    ''צדק'' של שופטת-מתנחלת, 10/12/08 15:33

    גם טענת השופטת ש''ראוי להדגיש כי מן הסרט אשר ראיתי, ברור כי הלינץ' אשר בוצע בחשוד בעודו שוכב על הרצפה חסר אונים, כאשר הולכים ומצטרפים פלסטינים ללא כל פרובוקציה או סיבה ורק מתוך מטרה לבעוט ולהכות בחשוד''. השופטת ראתה סרט אחר! בתמונה שהאתר מפרסם נראה זאב עומד ויורה, ללא שמסביבו עומדים פלסטינים.

    • תסתכל שוב עם משקפיים (ל''ת)

      קוקו, 10/12/08 15:55

    • הדברים שלך מעידים - מה מצלמים שונאי ישראל ומה לא

      לעולם לא נשכח ולעולם לא נסלח! לעולם לא!, 10/12/08 16:04

      כאשר החל לירות, ברחו הג'יהאדונאצים, ואז צילמו אלופי הנפקת עלילות הדם על היהודים. את הקטע החשוב, חתכו. זו דרכו של מנגנון התעמולה להשמדתנו, המכונה - ''תיקשורת ישראלית''.

      בשעתה סיפרה עמירה הס על התעללות המתנחלים בגויית ערבי. עמירה ועתון ''הארץ'' נתבעו ונדרשו לפצות את יהודי חברון על עלילת הדם הזו. כל תכונה בולטת בהם ובבני טיפוחיהם המרצחים הערבים, הם נוהגים להדביק ל''מתנחלים''. באמת, אין עוד אשפת אדם כזו בעולם. שנאה תהומית כזו, מעולם לא היתה. והמתנחלים האידיוטים ממשיכים לשרת בצה''ל. אותו צה''ל המתעלל בהם, המגרש אותם מבתיהם ומחמש את רוצחיהם.

      ואז המנוולי שואלים - איפה אלוקים שלכם - הם מצפים שהוא יעבור לסדר היום, ימשיך בניסיו לעם ישראל, כשיש בתוך העם הזה תמצית חלאת המין האנושי.

      • האלוה שלך דומה לבנק. מה בנק נותן הלואות לעשירים שלא צריכים הלואות

        כמה טוב להשתחוות להבל ולריק, 30/03/09 03:19

        כך האלוה שלך עושה ניסים רק למי שמאמין בו בלאו הכי ולא זקוק לניסים. למי שלא מאמין בו הוא לא עושה ניסים כעונש, כדי שעוד יותר לא יאמין בו.
        בימי קדם האלוה שלך היה יותר הגיוני. כשמשה הזכיר לו מה יאמרו הגויים אם הוא יעניש את העם במדבר, הוא התרצה והחליט לוותר לעם.
        נראה שההיגיון של אלוהים ואולי אלוהים עצמו חזר בשאלה.

    • טיפש - לא הבנת מי היורה אפילו שהקיפו בעיגול...

      מה יהיה?, 10/12/08 16:14

      מי שיורה אחר כך בסרט הוא איש כיתת הכוננות שירה באוויר בלבד כפי שניתן לראות מהסרטון. הירי של בראודה (דרך אגב ראית פעם אקדח כזה שכשיורים בו מטווח אפס בחזה, הקורבן קם וממשיך לזרוק אבנים?) קדם לחלק הזה ובא בתגובה לזריקת האבנים עליו.
      הערתך לגבי מגוריה של השופטת היא בדיחה עצובה. אין ספק שבייניש, פרוקציה ארבל, ברק, חשין ודומיהם נקיים מכל רבב של השתייכות פוליטית ושופטים אך ורק על פי העובדות ללא עירוב השקפתם...

    • ואתה, לא מתנחל?

      ארז, 10/12/08 16:28

      הרי גם אתה מתנחל על אדמות פלסטיניות - מדוע אינך מתפנה כבר היום?

    • אפילו בתביעה פרטית של חקלאי פלסטיני נגד גבאי אדיב, סוחר בשוק הסיטונאי

      מי היא מלכה אביב - ההוכחות מצטברות נגדה!, 10/12/08 16:42

      על תשלום חוב בגין הספקת ירקות, פסקה השופטת מלכה אביב נגד החקלאי מוחסן מוחמד עלי רבאח.

      • הפלסטינאי ערער למחוזי וזכה או שמה שחשוב לך זה לזרוק בוץ? (ל''ת)

        motimorg , 10/12/08 16:58

    • מתוק. בתמונה לא רואים אף אחד יורה.

      motimorg , 10/12/08 16:56

      גם אם הכותרת אומרת שבתמונה רואים את "זאב בראודה בזמן הירי" זה לכל היותר מה שהעורך התורן ב NRG בחר לכתוב כי ... זה מה שנראה לו הכי מתאים. אולי לא ראית את הסרט, יש לך נסיבות מקלות, אבל מה שרואים בתמונה הוא את המתיישב מאיים בנשק על הפלסטינאים שהולכים וסוגרים עליו בדרכם לנסות לרצוח אותו. מה שהשופטת אמרה הוא כי לא יעלה על הדעת שאלו שניסו לרצוח את בראודה לא נעצרו בכלל. אם התנהלות הפרקליטות והמשטרה נראית לך בכל זאת הגיונית אז תהיה בריא.

  • 80.

    למה במעריב NRG העבירו מהכותרת ?

    אלדו , 10/12/08 15:32

    זה לא יפה מה שאתם עושים לקבור ידיעה כזאת , הרי בזמן היריות חגגתם על העניין במשך יומיים תמימים .

    • העבירו מהר, גם מצנזרים חצי מהתגובות (ל''ת)

      מצונזר, 10/12/08 15:42

  • 79.

    או קי כתומים. הפעם הלך לכם. עוד נתנקם בכם.

    רוני משטרה+ בצלם+אנרכיסטים, 10/12/08 15:31

    לא יעזור לכם. בכוחות משותפים נסלק אותכם מיו''ש אל מעבר לגדר. אנחנו עובדים בתאום.
    אגב , נכון שהסרט ערוך. מה רציתם שנשאיר את תמונות המוכיחות מי התחיל?

  • 78.

    שהפרקליטות תפנה למגרש הביתי שלה - בג''ץ,הם יעתרו לכל הבקשות (ל''ת)

    שופטת אמיצה, 10/12/08 15:30

  • 77.

    שופטת אמיצה! מקווה שהקידום שלה לא יפגע. (ל''ת)

    panacea , 10/12/08 15:30

  • 76.

    באמת אשה נחמדה שרק רצתה בסיומו של תיק באמצעות פשרה

    הייתי אצל אפעל גבאי וראיתי את קוצר דעתה, 10/12/08 15:28

    היא קיבלה פשרה מהירה ואני אכלתי את עצמי שבתיק כה בורר שבו הייתי זוכה, נאלצתי להשתתף בתשלום שבו הייתי זוכה, כך אמרה לי חברה עורכת דין. אני סבורה שאפעל גבאי פועלת מתוך אינטואציות ולא מתוך שקול דעת .

  • 75.

    שוב פעם בצלם עשתה לכל המדינה תרגיל עוקץ

    אמת, 10/12/08 15:27

    עריכה של הסרטון בצורה דוחה.
    אני מקווה שלכולם ברור שיש פה עסק עם אנרכיסטים ערסים.

  • 74.

    בדרך כלל משתחררים מהכלא ערבים שונאי ישראל, עכשיו הגיע הזמן שציונים.... (ל''ת)

    שמאל זה פשע., 10/12/08 15:26

  • 73.

    השוטרים היו בשטח כבובות .... (ל''ת)

    צחי, 10/12/08 15:26

  • 72.

    ''מולנר תכנן שימוש קטלני באקדח'' - הוא ו-9 מאנשיו נעצרו

    החוק כאן - והחוקן ''החוקי'' שם בחברון., 10/12/08 15:25

    אבל שלא כמו במעצר מולנר, השופטת אביב ששחררה את היורה זאב בראודה ודאי הבינה שהדבר יעודד עוד מתנחלים לנקוט באלימות נגד פלסטינים.

    הבנתם? האלימות מותרת, אבל רק נגד פלסטינים...

    • הערבים עשו בו לינץ' ואף אחד מהם לא עוקב לחקירה (ל''ת)

      עו, 10/12/08 16:17

    • ברור, ברור

      ארז, 10/12/08 16:30

      הרי ברור שליהודים אין זכות להגן על עצמם...

  • 71.

    הבעיה היא שהתקשורת מסתמכת על קטעי וידאו שנערכו באופן מגמתי (ל''ת)

    על ידי ארגונים פוליטיים, 10/12/08 15:24

  • 70.

    הגיע הזמן שאכן השמאלנים הארורים יניחו לכל חובשי הכיפות!! למה באמת לא נ

    ג'ינג'י = ת''א, 10/12/08 15:23

    נעצרו בני הבליעל הארורים? כי הממשלה הארורה הזאת עירבה את צה''ל ואת המשטרה בקו השמאלני האנטישמי שלהם ולכן כך הם פועלים במיוחד מר כישלון הארור רק יהודים חובשי כיפה הם הנרדפים והנפגעים והמוגשים כקרבנות למערכת משפט שפועלת בדרך כלל כסניפי מרצ ובצלם הארורים והשמאלנים האנטישמיים סייעני הטרור הם כאילו יפי הנפש מנוולים!!
    בעזרת השם רק ביבי בפברואר ישנה את המציאות של כל היהודים האמתיים של המדינה הזאת!!

  • 69.

    איזה שופטת מעולה כל הכבוד ממש מלכה (ל''ת)

    רוני, 10/12/08 15:23

  • 68.

    תגובה ל-1 כן בתי המשפט שייכים לשמאל

    פקק תנועה, 10/12/08 15:20

    ואם זה מה שבית המשפט השמאלני אומר, תאר לך מה באמת צריך להיות המצב? צריך לעצור את הערבים מהלינץ' ואת המשטרה והפרליקטות שחיפו עליהם והעלילו האשמה על הקרבן. (ועשיתם לו כאשר זמם)

  • 67.

    כב' השופטת כנראה לא יודעת שלינץ' זה רק כשיהודי זורק אבן אחת על פלשתיני

    דרור מרמת גן, 10/12/08 15:19

    אם השופטת דואגת לעתיד הקריירה שלה, עליה לעבור קורס של חינוך מחדש.

  • 66.

    הושמט פה איזה קטע, לא?

    ולמה מאתרגים כאן את השמאל?, 10/12/08 15:17

    לפני כן היה כתוב משהו על השופטת גבאי, שאמרה שהאיש בחר דווקא בדרך בה ניתן להתגרות ב''פלסטינים''... או, איני רואה זאת כעת, או שהקטע הוסר.
    אני הייתי ימים ספורים לפני הפוגרום של מדינת ישראל בבית השלום. שררו שם שקט ושלווה. גם שונא ישראל, בן-דרור ימיני העיד (בלי כוונה), שבמקום שררה אוירת קייטנה, לפני שהגיעו חיות הטרף של היס''מ, מה שלא הפריע לו להשוות את המתנחלים לנאצים. טוב, לא בדיוק, הוא רק אמר שהם התקנאו בניאו-נאצים. אז גם אני אגיד עליו את אותו הדבר, וגם על קובי ניב, שלא הסתפק בתישפוכת שנאת ישראל שלו, במאמרו המתועב, אלא, גם שיקר!! הוא טען שבית המשפט העליון הורה לפנות את הבית, דבר שלא היה ולא נברא.
    משטרת חברון מתעללת ביהודי חברון, כבר עשרות שנים. היהודים הפסיקו להתלונן במשטרה על התעללות של ערבים, כי משטרת חברון הצליחה תמיד להפוך את הקערה על פיה.
    ראשית, היתה עוצרת אוטומטית את המתלונן. ואז היתה מחפשת את הפורע ומוציאה ממנו תביעה נגד המתנחל, שהוא, כביכול, תקף אותו. ולאחר מכן, משטרת חברון נעלבה נורא, כאשר יהודי חברון לא הזמינו את השוטרים ורק את החיילים למסיבה.
    כבר אמרתי - לא די שהתיקשורת מעלילה עלילות, היא גם מצנזרת את האמת....

  • 65.

    קרן אור באפילה

    שלמה, 10/12/08 15:16

    כל כך מחמם את הלב לראות סוף סוף קצת צדק בארץ הזאת.

  • 64.

    מדי פעם יש הבזק של צדק מכיוון בית המשפט. כל הכבוד לשופטת אביב (ל''ת)

    תמירא , 10/12/08 15:16

  • 63.

    אני קורא ולא מאמין. צריך לבקש סליחה מהאיש הזה שפניו הושחרו ברבים! (ל''ת)

    עו''ד ד.קורן, 10/12/08 15:14

  • 62.

    צפיתי במוצ''ש בתכנית של אשרת קוטלר בערוץ 10. לא האמנתי למשמע אוזניי...

    אורנה, 10/12/08 15:06

    מופע הארדקור שמאלני, תמצית מסע שיסוי והשמצות נגד המתנחלים...
    הגדילה העיתונאית לעשות בהרעפת שבחים על ה''מתינות והאיפוק'' של הפלסטינאים...

    מדהים!

    עד מתי התקשורת תרדוף את המתנחלים? הם לא מושלמים, אבל למה להטיל השמצות ורפש ב-200 אלך אזרחים??

    • מה זה ''הם לא מושלמים''? יכלתי לומר שאינם שונים

      לא נשכח ולא נסלח!, 10/12/08 15:55

      משאר אזרחי ישראל, אבל הם כן שונים, הם טובים עשרת מונים. לא די שהם ממלאים את כל חובותיהם האזרחיות, הרבה מעל ומעבר לממוצע הארצי, אלא, הם גם חלוצים ואמיצי לב. הם היחידים שעושים עדיין למען עם ישראל ולא רק למען עצמם!

      אולי אין לך ידע מספיק על רדיפת ה''מתנחלים'', אך ורק משום שהם יושבים ביש''ע, אבל אני עוקבת ואוספת חומר כבר ארבעים שנה. ההסתה של השמאל נגד המתנחלים, לא די שאין לה אח ורע בעולם, כיום, גם לא היה לה, גם לא באותו מקום שאסור להשוות שום דבר לפשעיו. ולא מסתפקים בהסתה, אלא, גם מובילים את הערבים להתפרעויות.

      האיפוק שלהם הוא לא נורמלי! פשוט לא נורמלי. ההלוויות, הנקראות ''מכובדות'', כי לא מתלווה אליהם הנקמה המתבקשת והמחוייבת, לא נורמליות.
      לא די שהלווית טלי חתואל וארבע בנותיה היתה מאופקת, אלא, המרצחים ירו על ההלוויה הזו. רק אח''כ אישר הבג''צ את הריסת הבית, שאילו נהרס קודם, כפי שביקש צה''ל, טלי ובנותיה לא היו נרצחות. מכאן - הבג''צ רצח את חמש בנות משפחת חתואל ואת העובר בן שמונת החדשים ברחם אמו.

  • 61.

    כל הכבוד לשופטת ששמה את הצדק לעיניה

    חיים, 10/12/08 15:04

    לצערנו כיום הרבה שופטים מושפעים מדעת התקשורת ופועלים ''לפיה'' הרי זה ברור לכול דעת שאם לא היו מצליחים להבריח אותם הם היו רוצחים אותו ללא כל היסוס ואם הוא היה כזה ''רוצח'' הוא היה יכול לבצע בהם ירי מרחוק לדעתי היה צריך להכניס את הפרקליט לחברון ולראות אם הוא היה יוצא בחיים אז סימן שהם לא צמאי דם

  • 60.

    ראיתם את הסרט ? זה נראה כמו פארודיה...

    ''בצילום'', 10/12/08 15:04

    מי שצילם את הפרובוקציה הפלסטינית (כנראה ''בצלם'' שתפקידם לצלם אירועים מבוימים כאלה) צילם יצירת מופת שאפילו בקולנוע המצרי יכולים להתקנא בה. בצילום נראה בראודה כשהוא יורה על פלסטינים שמתקרבים אליו בצורה מאיימת. שניים מהם נופלים לארץ ירויים בחזה, אבל אחרי שנייה הם קמים וממשיכים לזרוק אבנים כאילו כלום לא קרה (...) - במה הוא ירה שם, באקדח קפצונים ??

  • 59.

    למה?

    fe, 10/12/08 15:03

    למה מותר לפורעי חוק לעשות ככול העולה על רוחם כולל ירי ולקבל את הגנת החוק!?
    מה הם טובים יותר ממשפחות הפשע בארץ?
    ואם כך כדאי להעבירם לעזה שיעשו קצת סדר לרווחת תושבי האזור.

    • על הגנה עצמית שמעת?

      ארז, 10/12/08 16:31

      כנראה שליהודים לא מגיעה זכות בסיסית זו...

  • 58.

    שופטת יחידה בסדום

    אלדו , 10/12/08 15:03

    שימו לב לדבריה העיקריים מהפרשה .:"לא ניתן לתת יד לאותו מנהג של איפה ואיפה שכל כך זועק".
    נו אם שופטת בית משפט אומרת כך מדוע לא יעמידו את אנשי הפרקליטות והמשטרע לדין ?
    הרי ישנה הוכחה כאן להעמדה לדין מכוונת על לא עוול בכפו בזמן שהנסיון לרצח נעשה על ידי אותם פלשטינים בחסות צלם ערבי פלשתיני מטעם "בצלם" .
    מי קבע לעצור את הקורבן ולא לעצור את העבריין ?
    אם כל העבודה של הפרקליטות והמשטרע היא עקב ההד התקשורתי אז להיכן אנו באים ולהיכן אנו הולכים ? היכן שאין תקשורת יד החוק אינה מגיעה ?
    כמה שופטים אמיצים כמו השופטת הזאת יש בבתי המשפט בישראל ? ומה זה אומר על בתי המשפט ?
    הממסד מתנהג בדיוק כמו אוייבי היהודים הגדולים ביותר בגלות במשך 2000 שנה בה האשימו כל הזמן את היהודי הקורבן בעלילות שווא .
    עד מתי ?

    • גם וועדת שמגר קבעה, שיהודי חברון מופקרים על ידי

      אמת מארץ תצמח, 10/12/08 15:18

      מדינת ישראל ליד הפורעים הערבים!
      רק, יש סעיפים שהתיקשורת מביאה ויש כאלה שהיא מסתירה, ובכך יוצרת תמונה מעוותת, ליצירת דעת קהל לשנאת ישראל.

  • 57.

    כולנו ראינו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    ברק, 10/12/08 14:58

  • 56.

    כל הכבוד לשופטת סוף סוף יש קצת צדק במדינה המושחתת שלנו (ל''ת)

    ערן, 10/12/08 14:58

  • 55.

    היה צריך להשאיר אותו במעצר

    אריאל, 10/12/08 14:57

    כי הוא לא גרם למותם של מיידי האבנים , ותודה רבה לשופטת שסוף סוף הבינה שיש לנו אוייב...ולתקשורת , תמשיכו להגן על האוייב

  • 54.

    כל הכבוד לשופטת מלכה. פשוט מלכה. (ל''ת)

    המטיף, 10/12/08 14:56

  • 53.

    כמה חבל. הלך הקידום. חבל שהשופטת לא הבינה את ''תפקידה''..... (ל''ת)

    ari, 10/12/08 14:56

  • 52.

    אני בהלם. ממתי מתחשבים בדעת התקשורת?!

    רחלי, 10/12/08 14:51

    איפה משפט הצדק?! כל הכבוד לשופטת שלא נכנעה ועמדה בלחץ.

  • 51.

    ''כשחבריו של בראודה טענו כי ארבעה בריונים פלסטינים תקפו אותו''

    רם עמית, 10/12/08 14:51

    טענו.
    טענה כזו, השערה עלומה, הפלגת דמיון, היפותיזה. יש דיעות לכאן ולכאן.

    והסרט מול עינינו.

  • 50.

    מענין מאוד.. המישטרה שמה. בהיתנהגות הקיצונית של המיתפרעים הפלשטינאים .

    פקק תנועה , 10/12/08 14:50

    אולי האום שמום אשם בכך .אולי גורמים מדיניים שונים .בישראל אשמים בכך. אנחנו יודעים שאנו אשמים בכול הצרות .שבכול העולם .אבל גם בעסקנות זו .כניראה שיימות המשיח. מיתקרבים אלנו. בצעדי ענק .מבלי שניתן את הדעת על כך .

  • 49.

    כל הכבוד לשופטת- ישר כוח (ל''ת)

    אוהבת צדק שיוויוני, 10/12/08 14:49

  • 48.

    והתקשורת לא עושה לינץ'? והשמאל האנטי-ציוני לא עושה לינץ'?

    שמאל ציוני, 10/12/08 14:48

    אני לא סובל את ההתנחלות בחברון, ובטח לא את התנהגות הפרובוקטיבית של חלק מהמתנחלים, אבל השמאל האנטי-ציוני ושלוחיו בעיתונות מתועבים לא פחות. הם לינצ'יונרים מתחסדים, ובזה אינם שונים מהפורעים שבין המתנחלים.

  • 47.

    סוף סוף שופטת נורמלית

    ג'קי, 10/12/08 14:48

    יש צדיקה בסדום חשבתי שאנשים עיוורים אפילו בקלטת של בצלם רואים שמתגודדים סביבו עריבים עם אבנים ומקלות והוא ירה כי מה הייתם אתם עושים.
    משטרה ופרקליטת ששוים לתחת כמו הטיפול שלהם במשפחות הפשע ככה גם בערבים.
    חברה תתעוררו רק אתם תגנו על עצמיכם הפרקליטות והמשטרה זה קשקוש אחד גדול.

  • 46.

    מדינת אפרטהייד (ל''ת)

    מנדילה, 10/12/08 14:46

  • 45.

    שופטת אמיצה!

    דן, 10/12/08 14:45

    לתת פסק דין כזה מול תלי תילים של כותרות מקומיות ובינלאומיות זה מאוד אמיץ, יש הרגשה שיש שיפוט הגון אובייקטיבי ונטול אינטרסים, קוראים לזה צדק.

  • 44.

    סוף סוף יוצא צדק מבית המשפט. (ל''ת)

    הגיע הזמן, 10/12/08 14:45

  • 43.

    בושה למדינה. כל דבר מחליטים לפי התקשורת: החזרת שבויים, מלחמה ועכשיו גם

    את מי לתבוע, 10/12/08 14:45

    לאן הגענו?!?!?!!!!

  • 42.

    שתי שופטות בישראל ראו את אותו סרט..ודעתן שונה!!

    הלזה משפט יקרא??!!, 10/12/08 14:44

    הן שמעו אותם עדים...!!לא יאומן כי יסופר!!
    רק כאן בישראל...לא פלא שהעם בז לשופטים ..

  • 41.

    הצדק יצא לאור! תואמי טליה ששון בפרקליטות צריכים להפסיק להשתולל

    היסטוריון, 10/12/08 14:43

    אנשי הפרקליטות מבצעים לינץ' משפטי מידי יום ביהודים פטריוטים. צריך להאשים אותם בניצול סמכות לרעה.
    כל שנותר הוא לחכות להכרעת בית המשפט כי הבית החום נרכש כדין בהתאם לצילומי הוידאו שמראים את מעשה הקניין.

  • 40.

    שופטת אמיצה! כל הכבוד! (ל''ת)

    יוחנן, 10/12/08 14:43

  • 39.

    תביאו את שמו של נציג הפרקליטות! (ל''ת)

    שמות! תביאו שמות!, 10/12/08 14:42

  • 38.

    תגובת נציג הפרקליטות הינה שערוריה בכל קנה מידה

    motimorg , 10/12/08 14:41

    טענת נציג הפרקליטות כאילו יש מקום בבית המשפט לקחת בחשבון את התהודה התקשורתית לארוע מסויים היא לא פחות מאשר שערוריה. יתר על כן, ההתרחשות הזו מוכיחה כי יש בסיס לטענה שפרקליטות המדינה אינה פועלת באופן הוגן ועצמאי אלא שבויה בעצמה בידי התקשורת. אם נוסיף למשוואה את העובדה שהתקשורת מתמסרת בקלות יתרה לגורמים כדוגמת בצלם, אקטיבסטילס, שלום עכשיו, שוברים שתיקה, ודומיהם נגיע למסקנה עגומה על מצב החוק והצדק במערכות השלטון.

    • אמת לאמיתה!

      החוזה, 10/12/08 14:56

      יש לנקוט בהליכים משמעתיים כנגד אנשי הפרקליטות שעשו שקר בנפשם ועיוותו את הדין על מנת לרצות את התקשורת ואנשי השמאל.
      חמור מכך הוא אם יתברר בבית הדין המשמעתי של עובדי המדינה כי אנשי הפרקליטות עשו כן בשל דעותיהם הפוליטיות.
      להעמידם לדין משמעתי לאלתר!
      תגובת נציג הפרקליטות היא המרשיעה אותו:
      ''לא יתכן שבתיק בעל הדים כה גדולים בתקשורת כולל התקשורת הבינלאומית תינתן החלטה מבלי שתישקל שוב''
      דהיינו: אין נציג הפרקליטות מחפש לעשות צדק אלא לרצות את ארגוני השמאל והתקשורת, או שהוא בעצמו איש שמאל שפועל מתוך האידאולוגיה האישית שלו.

    • יש לפטר את עורך הדין מהפרקליטות וגם להעמידו על עבירה על חוקי האתיקה. (ל''ת)

      עו''ד, 10/12/08 15:09

  • 37.

    משוואה: תקשורת שמאלנית + ממשלה שמאלנית = אפס! (ל''ת)

    רוני, 10/12/08 14:41

  • 36.

    כל הכבוד לשופטת!!!! כן ירבו!!! (ל''ת)

    dado, 10/12/08 14:39

  • 35.

    אתם מבינים את הקטע? המתנחל מתנפל על הפלסטיני יחד עם חבריו המתנחלים כדי

    יעל לוין, 10/12/08 14:38

    לבצע פוגרום בפלסטינים, להכות בהם, ולשרוף את בתיהם.
    (זאת כנקמה על שקיבלו בעיטה בתחת מהיס''מ שהעיפו אותם מבית המריבה ב 30 דקות..חה..חה..חה..!)
    עכשיו, כנקמה, המתנחלים הפורעים חשבו שיקרעו את הפלסטינים, אך הפלסטינים לא פראיירים, הם גברו עליהם והכניסו להם מכות רצח, לדעתי בצדק.
    אני שואלת כל אדם שפוי איך היה נוהג אם היו פולשים לביתו בלי כל סיבה במטרה לשרוף את הבית. כיצד הייתם נוהגים?
    השופטת הנכבדה לא שאלה בכלל מה הם חיפשו בבית של הפלסטינים?
    היא רק התעניינה מדוע המתנחלים הפורעים קיבלו מכות..??
    אתה הבנת את זה ברוך?

    • הגיון למופת...

      רצוא ושוב, 10/12/08 15:55

      מעניין מאד, כאשר נכנסים לבית של מתנחלים בכדי להרוס אותו, זה משעשע אותך, ואם מישהו מדיירי הבית מגלה אלימות בעקבות זה, זהו פשע. אולם, כאשר עושים זאת לערבי, הדבר הכי שפוי הוא לתת מכות רצח למי שעשה זאת.

  • 34.

    מילא, שהיא חוששת מהתקשורת, אבל איך היא לא חוששת מבייניש?!

    llb, 10/12/08 14:37

    כל הכבוד, שופטת אמיצה שמחזירה מעט אימון במערכת, לפחות בערכאות הנמוכות.

  • 33.

    כמה זמן יש לבחון ולאשר את החוזה של הבית.??

    הזקן הלך להציל את בנו., 10/12/08 14:37

    אנו רוצים לראות את פני ברק ,כשישמע שהקניה שרירה וקיימת!! איך לא תפסו אחד הערבים שהתנפלו על הזקן??!! לא יאומן כי יסופר!!

  • 32.

    פרקליטות מושחתת שעובדת לפי ''הדי התקשורת'' - פשוט לא להאמין

    גד, 10/12/08 14:37

    הפכנו להיות גרועים מקולומביה ומדינות עולם שלישי... צריך לתפוס את הכנופייה שיושבת בפרליטות ולהעיף אותם משם- וגם את העבריינים שמשרתים במשטרה... נמאס כבר מכל אותם מושחתים גם פיזית וגם מוסרית שמדרדרים את המדינה לתהומות בלתי ידועים

  • 31.

    אחת ולתמיד תיחקר ''בצלם''

    אבי, 10/12/08 14:36

    עד שזה לא יקרה נמשיך לקבל סירטונים ןתעמולה מפוברקת וערוכה.

  • 30.

    אנחנו צועדים לכיוון של אנרכיה

    אורן, 10/12/08 14:35

    במקום לשפוט אותו על נסיון לרצח משחררים אותו הביתה.
    מדינת פייגלין

    • הגנה עצמית = נסיון לרצח?

      ארז, 10/12/08 16:34

      מה הוא היה אמור לעשות, לגשת מרצונו לפורעים הערבים ולתת להם להרוג אותו?

  • 29.

    יש למישהו את הסרטון המלא

    צחי, 10/12/08 14:35

    בקשה להעלות

    • הסרטון המלא נמצא בידי הארגון הטרור ''בצלם''

      ארז, 10/12/08 16:42

      ואין לו כל אינטרס לפרסם אותו - כי אז ייחשף השקר שלו...

  • 28.

    תקשורת שבויה בקוספציה לא מציאותית

    אורי אורן, 10/12/08 14:34

    יישר כוח לשופטת אשר רואה נוכחה העובדות האמיתיות לבדן ולא פרשנויות זדוניות ממקורות זרים, נכנעים כשמדובר בחיי אדם שמגן על עצמו בפני פועים כלשהם
    היתכן שהמשטרה שלנו שבויה גם היא בקונספירציות מזדמנות ממקורות מפוקפקים?
    אם כן, יש לעקור מהשורש כל מי שהלך שבי כשהוא בתפקיד שקובע גורלות.

  • 27.

    ולחזור מיד לגבולות 67 (ל''ת)

    לשים אותו בכלא, 10/12/08 14:34

  • 26.

    הבנתם את שיקולי הפרקליטות?

    אהוד, 10/12/08 14:33

    את הפרקליטות לא מעניין משפט וצדק אלא כפי שאמר נציג הפרקליטות ''לא יתכן שבתיק בעל הדים כה גדולים בתקשורת כולל התקשורת הבינלאומית תינתן החלטה מבלי שתישקל שוב''
    השופטת אביב נראה לי שהסתבכת מבחינת קידום. אני משוכנעשבייניש סבורה כמו נציג הפרקליטות

  • 25.

    יש שופטים בירושלים- כל הכבוד לשופטת אביב!

    פרקליטות עלובה, 10/12/08 14:32

    איזה ביזיון לפרקליטות המנהלת את תיקיה על פי התקשורת ורגילה לשופטים העושים את דברה ללא הרהור. כל הכבוד לשופטת שעושה את עבודתה נאמנה!

  • 24.

    השופטת מלכה אביב - מלכה!

    הפרקליט, 10/12/08 14:31

    סוף סוף משפט צדק.

  • 23.

    פשוט לא ייאמן - הפרקליטות בשרות השמאל הקיצוני. (ל''ת)

    ואחרי זה אומרים שהימין מסית נגד מערכת המשפט, 10/12/08 14:29

  • 22.

    יש צדק בישראל,היה ברור לכל בר דעת שמדובר בלינץ' בו התקשורת נטלה חלק (ל''ת)

    היידד לבית המשפט, 10/12/08 14:28

  • 21.

    על עיתונאים להגיש ערער דחוף...איך יתכן שהיהודי נאבק על חיו?זה נגד אמנת

    נעם, 10/12/08 14:27

    ''בית סוקולוב''

  • 20.

    מוזר- האיש הגן עת עצמו והמשטרה במקום לתת לו תעודת הוקרה עצרה אותו

    יונית, 10/12/08 14:27

    השופטת מלכה אביב מתחה ביקורת חריפה על התנהלות המשטרה והפרקליטות אשר לדבריה מושפעים מהתקשורת ואינם אוכפים חוק וסדר באופן ענייני וזאת לאחר שאיש ממבצעי הלינץ' בבראודה לא נעצר עד עתה.

    וועד משפחות האסירים היהודים הלאומיים אומר בעקבות השחרור, ''קיבלנו הוכחה נוספת לשיקולים הזרים והפוליטיים שמנחים את ממשלת ישראל, בטיפול באסירים היהודים. כאשר מצד אחד היא מעניקה פרס לטרור וחוננת 45 מבוקשים ומשחררת כמחווה עוד 230 אסירים ערבים, ומצד שני יהודים שהגנו על עצמם כבראודה ופעלו מתוך מצוקות בטחוניות ממשיכים להינמק בכלא ללא חופשות וזכויות אלמנטריות''.

    בראודה הגיע למסור עדות המשטרה ביחד עם הרב יגאל ביבי ונעצר. זאת לאחר שהשניים נראו בסרטון שהפיץ ארגון השמאל הקיצוני 'בצלם' יורים בפלסטינים. בעדות המשטרה הם טענו כי הם הותקפו והיו בסכנת חיים מלינץ'. לדבריהם, שהסרטון ערוך ומגמתי ובטרם האירועים מצולמים קדם לינץ'.

    בארגון 'זכויות האדם ביש''ע' אמרו כי ''מתחקיר עומק שערך הארגון על האירוע עולה כי מדובר בסרט מפוברק וערוך של 'בצלם'''.

    • 20 צודקת בכל מילה - כנסו וקראו !!! (ל''ת)

      דני, 10/12/08 23:47

  • 19.

    עוד יום שחור ל''דני קושמרו'' למינהם.. (ל''ת)

    רונן, 10/12/08 14:26

  • 18.

    ''ללא כל פרובוקציה''?

    הידרו, 10/12/08 14:25

    צריך לבדוק את שפיות השופטת. הבנאדם ירה בשניים ואת אומרת ''ללא כל פרובוקציה''?
    מעניין אם חס וחלילה ירו במישהו מהמשפחה שלך משני מטר זה גם ''לא תהיה פרובוקציה''.
    הגיע הזמן לעשות סיורים לשופטים ברחובות בשביל לחבר אותם חזרה עם המציאות, שיצאו מהסרט שלהם. אסטרונאוטים.

    • אתה מסתכן בהעלבת איש ציבור

      panacea , 10/12/08 15:34

      נכון- כיוון שהשקפתה לא תואמת את שינאתך לימין-הרי שאינה שפויה....מה יהיה איתכם שמאלנצ'יקים נבזים? ללא פרובוקציה משמעו: האיש הותקף כאשר ניגש להוציא את בנו מבית המריבה, הוא ירה לאחר שחש סכנה לחייו.

      • למה סתם לחמם?

        הידרו, 10/12/08 16:54

        לפי התמונות הייתה הצדקה לירי (אולי) כהגנה עצמית. או קיי, נרגענו?
        אבל כשמחדדים את התמונה - הבנאדם נושא נשק בלי להבין בנוהלי ירי: ירי באויר, ירי ברגליים.... לא ירי ישר על מנת להרוג.
        עכשיו אם נחזור לשופטת היקרה, אז עפ''י דבריה אין הצדקה להתנפלות הערבים אפילו אחרי הירי(!), זה כמו להגיש כתבי אישום על הריגה נגד מחסלי הטרקטוריסטים-טרוריסטים מירושלים. לא?
        על כך אני מתריע. על איכות המערכת המשפטית שלנו, על אנשים מאד תלושים שמגיעים למעמד כל כך חזק במדינה הזאת עם נתונים אישיים כל כך בינוניים.
        יש במקרה הזה טענה לגיטימית להגנה עצמית, ויש טענה לגיטימית על אי-שמירת נוהלי ירי. הרבה אפור בנושאים האלה. אבל תגובת הערבים להפיל ולהכות אדם שכבר ירה ופגע, ולקרוא לזה ''חוסר פרובוקציה'' - מדובר על תלישות. דרך אגב, הם בעטו בו קצת, לא הרגו אותו, לא שברו לו כלום, תגובה הרבה יותר רגועה ממה שאנחנו עושים לטרקטוריסטים וטרוריסטים אחרים שנתפסים.
        יש שפויים גם בימין וגם בשמאל ולא צריך שנאת אחים אוטומטית לפי קווי מפלגה. יש?
        ולגבי ''העלבת'' השופטת. אם היא כל כך צודקת, שתתבע אותי. אשמח לפגוש אותה מול בג''ץ. ולא רק אותה. גם את השופטת מנצרת שנתנה לראש עריית צפת הרשעה בשוחד - ללא קלון(!), או את השופט שנתנה קנס של 4 מיליון שח לבועז יונה. או את השופטת כוחן, או את... מערכת רקובה ובינונית.

        • אתה גיבור גדול-בא נראה מוקף בהמון פלשתינאי זועם. (ל''ת)

          panacea , 10/12/08 19:31

    • באמת צריך לחבר את השופטים למציאות

      ארז, 10/12/08 16:44

      אבל לא את השופטת הזו, עושה רושם שהיא מבינה את המציאות היטב.

  • 17.

    מדינה פשיסטית , לעשן גראס אסור לירות בערבים מותר...

    קימלז, 10/12/08 14:25

    פשוט נוראי הפכנו למדינה אלימה מושחתת נאצית ואכזרית

  • 16.

    שכחו בכתבה להזכיר שבראודה חטף 36 תפרים בראש מהאירוע

    ירון, 10/12/08 14:25

    ושה''מתנחל גבי ביבי'' זה הרב יגאל ביבי, חבר צוות הכוננות בקרית ארבע ובעל תעודות הוקרה מהקרב בסמטאת האבות בו נהרגו 12 חיילים וראש צוות הכוננות של קרית ארבע. באירוע זה נהרג מח''ט הגזרה, דרור וינברג הי''ד.

  • 15.

    הייתי שולח את מולנר לחברון ל''נקות'' את עברו (ל''ת)

    אחד שחושב בקול רם, 10/12/08 14:23

  • 14.

    התקשורת תבקש סליחה ?הצחקתי אותי..וגם עושה דברם אולמרט צריך להתנצל !!! (ל''ת)

    דקל ב , 10/12/08 14:22

    • התשקורת במדינה שלנו, היא שופר התעמולה של הסמול

      cyrano, 10/12/08 14:46

      בדיוק , אבל ממש בדיוק כמו שפראבדה הייתה ברוסיה הבולשביקית..
      הם יגידו ''אמן'' על כל פשע ומעשה נבלה של הסמול, ויכפישו כל אשר רוח ימנית באפו..
      לא שם לב ?.. אין בארץ שלנו כבר ימין...
      כולנו ימנים קיצוניים, משיחים סהרורים והזויים...
      והם, הסמולים , הם ה''נאורים'' וה''דמוקראטים''

  • 13.

    היום הוברר מעל כל ספק: התקשורת עושה לינץ' במתנחלים.

    נדב, 10/12/08 14:22

    די לתשקורת הפרו- ערבית!

  • 12.

    האם עצרו את מבצעי הלינץ'? (ל''ת)

    ישראל, 10/12/08 14:21

  • 11.

    ''פלסטינים חסרי ישע'', אילו היה לטלי חתואל, הי''ד,

    אתם יודעים מה? נמאס! יש להילחם בכוחות השחור!, 10/12/08 14:19

    נשק והיא היתה יורה במפלצות, גם אז קובי ניב היה מדבר על ''פלסטינים חסרי ישע''.
    וועדת שמגר, בשעתה, קבעה, שהפקרת יהודי חברון לכנופיות הרצח של הר חברון, היה ברור שתביא לידי לקיחת החוק בידים...
    השמאל, שאין כמוהו שונא ישראל בעולם כולו, לא התרגש כלל מן הטבח הבלתי פוסק בהר חברון, להיפך, הרוצחים קיבלו עידוד, ייעוץ וסיוע מן השמאל,
    אבל, כשד''ר גולדשטיין, זצוק''ל, הי''ד, השיב מלחמה שערה, התבכיינו כל המסיתים לרצח מתנחלים על ''טבח שנעשה במתפללים מוסלמים חפים מפשע''. באמת, חפים מפשע, בסך הכל החזיקו נשק תחת מחצלאות התפילה, קראו - אידבט אל יאהוד ותיכננו פוגרום...

  • 10.

    לקרוא ולא לאמין

    אלכס, 10/12/08 14:19

    בית משפט מפתיע לטובה. סוף סוף

  • 9.

    השופטת קבעה שמשטרת ישראל הם העבריינים (ל''ת)

    אל תבליגו יותר - עת לפעול ולבעוט אותם לכל הרוחות, 10/12/08 14:17

  • 8.

    גדול!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    manu, 10/12/08 14:16

  • 7.

    שמעתי שהשופטת נמצאת ברשימת המומלצים של פייגלין (ל''ת)

    אין שופטים בישראל, 10/12/08 14:16

    • צפון

      משה, 10/12/08 15:27

      פעם טפש תמיד טפש

    • וגם ברשימה השחורה של ה"נאורים". אשר העובדות לגביהם הם דבר משני. (ל''ת)

      panacea , 10/12/08 15:37

      • סליחה-העובדות הן דבר משני , העיקר ללחום בימין, נכון? (ל''ת)

        panacea , 10/12/08 15:39

  • 6.

    גיבור ישראל

    רונן, 10/12/08 14:15

    גיבור ישראל

  • 5.

    לא מאמין! איפה מצאו את השופטת הזאת? מה, היא לא פוחדת ממר''צ?!

    היא לא פוחדת מבייניש? מהתקשורת שתעקוב ותנקום?, 10/12/08 14:14

    באמת, מחזה נדיר. שופטת מגינה על נאשם מבוגר שנעשה בו לינץ' ע''י המון מוסת! ולא סתם אלא מתנחל!!! יש להניח שהקריירה שלה תעוכב. התקשורת וכל צלמי וחוקרי ארגוני האיחוד השמאלי האירופי בישראל יעקבו אחריה מקרוב ויחפשו עילות לפגוע בקידומה.

  • 4.

    העיקר התקשורת לא הפסיקה להשמיץ את המתיישבים! (ל''ת)

    חיים, 10/12/08 14:11

  • 3.

    נעשה פה צדק! כל הכבוד לשופטת! (ל''ת)

    יאיר - מודיעין, 10/12/08 14:08

    • בהחלט כל הכבוד לשופטת על הצדק! (ל''ת)

      ליאת, 10/12/08 15:15

    • איזה צדק?

      עו, 10/12/08 16:32

      אדם מבוגר עבר לינץ', פגעו בו בתקשורת, שמו אותו במעצר ושפטו אותו על שהגן על עצמו ולא נתן להם להרוג אותו. במזל הוא נפל על שופטת הגונה שביטלה את האישומים נגדו.

      את הערבים שגרמו לו ל36 תפרים בראש אף אחד לא עצר, לא חקר, שמם לא הופיע בשום מקום.

      איפה הצדק? אגב תראו את הסרט ''ההחלפה'' מסר דומה רק ששם מערכת המשפט מתנהגת בצורה הוגנת.

  • 2.

    המערב פרוע בחברון. (ל''ת)

    השפוי, 10/12/08 14:03

  • 1.

    האם גם עכשיו יאמרו שבתי המשפט שייכים לשמאל...? (ל''ת)

    חילוני, 10/12/08 14:00

    • מדובר בבית משפט שלום, לא בבית המשפט העליון מגרשה הביתי של הפרקליטות

      אינך רואה את ההבדל?, 10/12/08 14:59

      והשמאל, אשר שופטיו יושבים במגדל שן המנותק מן העם. בתי משפט השלום עדיין מחוברים לאמת והצדק שבשלה בחרו במקצוע זה, אין המדובר במועדון הפרטי ''חבר מביא חבר'' של העליון.

    • כל שהערכאה יותר גבוהה. כן. (ל''ת)

      רן, 10/12/08 15:02

    • מה שהוכח זה שהפרקליטות שבויה בידי התקשורת (השמאלנית)

      motimorg , 10/12/08 15:17

      יש פה שני דברים עיקריים:ראשית, בית המשפט יכול לפסוק מה שהוא רוצה, הוא רק לא יכול להגיש כתב אישום. כאשר אנחנו מבינים היום (ידענו גם קודם, רק לא היתה ראיה כל כך ברורה) שהפרקליטות מכניסה לשיקוליה את "מה תאמר התקשורת", או "האם ההחלטה שלנו תצטייר יפה" אז יש הסבר מדוע שום בית משפט בישראל לא זכה לראות על ספסל הנאשמים מישהו מאלו שפצעו חיילים ושוטרים בנעלין. הדבר השני החשוב הוא כי הטענה שבית המשפט שבוי בידי השמאל (או, יותר נכון, בנוי הומוגנית על אנשי שמאל ולמען ערכי השמאל) לא נאמרה על כל בתי המשפט שלנו אלא בעיקר על בית המשפט העליון. במיוחד הדברים באים לידי ביטוי כאשר חברי הכנופיה הזו יושבים כבג"צ ואינם כפופים לחוק אלא לצדק הסובייקטיבי שלהם.

      • נכון- יש להגיש תלונות במשטרה נגד האנרכיסטים בבלעין-כעת נוצר סיכוי

        panacea , 10/12/08 15:41

        שהמשטרה ובית המשפט יתיחסו לתלונות אלו באופן עיניני.

    • סנונית אחת לא מבשרת על בוא האביב

      סיני, 10/12/08 15:22

      א. הפרוטקול המזעזע חושף את הטיתו של נציג הפרקליטות בעקבות התקשורת.
      ב. בתי המשפט לא שייכים לשמאל אך פעמים רבות במקרים יותר גבוליים ילכו עם עמדת הפרקליטות.
      ג. אם זה היה בג''צ יש מצב שהוא היה מקבל עונש מוות מההרכב המאוזן- בייניש פרוקצי'ה וג'ובראן (אולי היו מוסיפים את אחמד טיבי)

    • כן

      ארז, 10/12/08 16:46

      כי עדיין אין מספיק אור בים החושך הנקרא ''מערכת המשפט''.