• 31.

    הרב ליכטנשטיין אינו ציוני דתי, הפסק לגנות בבקשה!

    תמהני אם יש מי שיודע להוכיח, 15/12/08 03:06

    גינוייו מענינים אותי כשלג דאשתקד.

    כמו שכאשר רב חרדי אומר משהו הנובע מעמדותיו השונות משלי ואני מתעלם חגיגית וממשיך בעיקבות הרבנים שלי כן יחסי אל דבריו של רב זה שאינו ציוני דתי שהרי תפיסת העולם שלו אינה בדרך הרב קוק.

    ואגב נמאס לנו, לציונות הדתית, מהשטויות והגינויים של כל מיני ציבורים שונים.

    שתערב לך כבוד הרב התפיסה הרחפנית מוסרית-עקומה שאינה עולה בקנה אחד עם ההלכה של זרם סולוביצ'ק שאתה משתייך לו. רק אל תתקוף אחרים בעטיה. הרבנים שלנו גדולים ממך ותורתנו שלמה יותר.

    וקצת אומץ לרב ליכטנשטיין לא יזיק. מתי ראה מישהו את הרב הזה אומר משהו לא פופולרי, נניח על מחיית עמלק, לא תחונם או אשת יפת תואר? רק מה שפופולרי אומרים?!

    התכבדו לכם חבר-מגנים שיתקו מעט והרהרו על משמעויות המשנה ''סייג לחוכמה שתיקה'' בהצלחה

    צר לי על הדברים אך כבר אי אפשר לשתוק יותר. התגובה נכתבה לאחר המתנה על מנת שתהיה ראויה ככל הניתן.

  • 30.

    הם לא יהודים הם ''ציונים'', הם ''ממלכתיים'', עוברים על התורה

    בשם קדושת הפאשיזם, 14/12/08 19:00

    עשרות רבנים חתמו נגד פסיקתו של הרב שפירא

    עשרות רבנים בגילוי דעת נגד סרבנות
    כ-70 רבנים מהציונות הדתית חתמו על גילוי דעת, שמבטא התנגדות חריפה לפסק ההלכה שפרסם הרב שפירא, אשר קרא לסרב פקודה לפינוי יישובים במסגרת תוכנית ההתנתקות
    אפרת וייס

    עשרות רבנים מהציונות הדתית פרסמו הערב (יום ה') גילוי דעת נגד הקריאה לסרב פקודה.

    זאת בעקבות דבריו של הרב אברהם שפירא, הרב הראשי לשעבר ומבכירי המנהיגים הרוחניים של הציונות הדתית, שקרא לסרב פקודה והצהיר: ''חיילים ושוטרים יראי שמיים צריכים להבהיר כבר עכשיו למפקדיהם שכשם שלא יחללו שבת ולא יאכלו טרפות, כך לא ייעקרו יהודים מבתיהם''.

    קריאה לסרב

    הרב שפירא: לסרב פקודה לעקירת יישובים / אילן מרסיאנו

    הרב הראשי לשעבר, שנחשב למנהיג הרוחני של הציונות הדתית: ''חיילים ושוטרים יראי שמיים צריכים להבהיר למפקדיהם שכשם שלא יחללו שבת ולא יאכלו טרפות, כך לא יעקרו יהודים מבתיהם''
    לכתבה המלאה

    גורמים המקורבים לרבנים סיפרו, כי גילויי הדעת ופסקי ההלכה המנוגדים, מוכיחים למעשה כי מתבקעים סדקים שהולכים וגדלים בין רבני הציונות הדתית לבין עצמם. זוהי למעשה השתקפות של הסדקים בתוך החברה עצמה.

    בגילוי הדעת שפורסם הערב נכתב: ''אנו, רבנים נאמני הציונות הדתית אשר תלמידנו משרתים בצבא, רואים בשמירה על לכידות צה''ל ערך לאומי ומוסרי, בהיותה תנאי הכרחי לקיומנו בארץ כמדינה ריבונית.

    ''אף כי יש בינינו הסבורים כי תוכנית ההתנתקות המוצעת הנה משגה חמור ומסוכן, כולנו מתנגדים בכל תוקף לסירוב לפקודה לביצוע תוכנית זו אם תממש. אנו נקראים וקוראים להכיר בסמכותן של החלטות הממשלה והכנסת בהכרעות מדיניות וצבאיות. אנו קוראים לממשלת ישראל ולמנהיגי הציבור לפעול ברוח של אחדות ישראל מתוך כבוד והתחשבות הדדית''.

    למעלה מ-70 רבנים חתמו על נייר העמדה, ובהם: ראשי ישיבת הר עציון, הרב אהרון ליכטנשטיין והרב יהודה עמיטל. ראש ישיבת הקיבוץ הדתי עין צורים, הרב יואל בן נון. ראשי ישיבת שיח יצחק, הרב שג''ר והרב יאיר דרייפוס. ראש ישיבת ההסדר בפתח תקווה הרב יובל שרלו, ראשי ישיבת הקיבוץ הדתי מעלה גלבוע: הרב דוד ביגמן, הרב שמואל ריינר והרב יהודה גלעד.

    • אחדות ישראל מתוך כבוד והתחשבות הדדית.....

      בחייהם ובמותם לא נפרדו... אחדות בחורבן ובשואה..., 14/12/08 21:18

      כבוד והתחשבות הדדית - ברגישות ובנחישות. למה לפורעים השמאלניים כלל לא אכפת מן האחדות וההתחשבות ההדדית?
      אחדות והתחשבות הדדית - זו לשון סגי נהור לרדיפת היהודים. אחדות בגירוש היהודים השרשיים, התחשבות בשמאל, במילוי תאוות רדיפת היהודים שלו.
      זו ציניות מצחינה - אם אחדות, אז לגרש את כולם, ואם התחשבות הדדית, אז לגרש גם את השמאל, להחריב את כל הקבוצים, שהם רק נטל על המדינה, עוד מן הימים שהיתה רק ''המדינה שבדרך''. הקבוצים מצצו תמיד את לשד האומה, מכל הבחינות.
      למה שלא יתנדבו בני ההתנחלויות לגרש את הקבוצניקים, כמו שהקבוצניקים התנדבו לגרש את המתנחלים?
      אלו הם תמיד אותם ''רבנים'' פאשיסטים במלוא מובנו של מושג זה!!!

  • 29.

    הרבנים שהפכו את הנוער היהודי לברגים קטנים

    חסרי מחשבה וחסרי מוסר. רק מס שפתיים!, 14/12/08 18:53

    הרב ליכטנשטיין: ''חובה לציית לכל פקודה''



    ובתוך כך, הרב אהרון ליכטנשטיין, ראש ישיבת ההסדר ''הר עציון'' באלון שבות - מהישיבות החשובות בעולם הציונות הדתית, שיגר גילוי דעת לתלמידי ובוגרי הישיבה. בגילוי הדעת קובע הרב כי בסוגיית סירוב הפקודה - לא רק שאסור לסרב, אלא חובה לציית לכל פקודה צה''לית.



    לקריאת גילוי הדעת




    בגילוי הדעת כותב הרב: ''אני מקווה כי מובן מאליו שעמדתי איננה נובעת מאטימות כלפי בעיית ההינתקות וקשייה. לפנינו תופעה כאובה, וכאבה משולש.


    ארץ הקודש עלולה לאבד אבר מאבריה; העם נגזר קרעים קרעים; וכמה אלפי אזרחים הנאמנים למורשתם, ומסורים למולדתם, עלולים לספוג פגיעה בעולמם הרוחני ונישול מביתם וקהילתם כאחת. ברור שכל השיקולים האלה חייבים לעמוד בפני מקבלי ההחלטות, ואני מקווה שכך נעשה אבל משנפל הפור ותינתן פקודה, אלא אם כן תשנה הממשלה את דעתה, על חייל שזכה לשרת בשורות צה''ל למלא את חובתו, לתרום את חלקו, ולהתפלל שהקב''ה את עמו לא יטש ונחלתו לא יעזוב, ויכוון את המאורעות לטובה''.

  • 28.

    האם ה''רב'' הזה התפלל לשלומו של הנער שנפצע קשה

    האיש הזה פושע!, 14/12/08 18:07

    בפרעות בחברון?
    לא קל לציבור שלנו לדבר כך על רבנים, אך פושעים הם פושעים!
    האיש הזה מוסיף חטא על פשעיו הרבים. הוא ישלם!

  • 27.

    ליכטנשטיין הוא שונא ישראל ידוע!

    לאיש הזה אין סליחה!, 14/12/08 17:36

    הוא שלח איגרת עידוד וחיזוק לתלמידיו ערב יציאתם להחריב את גוש קטיף ולהתעלל בעם היהודי. מסתבר שיש לו הכל נגד יהודים טובים, שאינם אובדי דרך כמוהו.
    השתתפתי בחתונה באולם של חב''ד בירושלים. חתונה שהיתה אמורה להתקיים בישוב עפרה. אך מכיוון שצה''ל סגר על עפרה, ערב הפוגרום בעמונה, הועברה החתונה ברגע האחרון לירושלים. אנשים סיפרו שהמוני שחורי מדים ממלאים את האיזור, גם לצאת היה קשה.
    ליכטנשטיין, התכבד בברכה מתחת לחופה, בהיותו דוד אם הכלה. כשהוא נקרא לברך, מיהרתי לעזוב את מקום החופה, כדי לא לשמוע את הרשע הזה.
    ליכטנשטיין אינו ראוי להתעפר בעפר רגליהם של נערי הגבעות שאותם הוא מרמה וגוזל.

  • 26.

    כנסו-סיפור מעניין

    אביתר, 14/12/08 08:13

    הם פרצו לבית לבושי שחורים. בחוץ התמקמו פלוגות פלוגות במעגלים ומנעו כל נסיון להסתנן פנימה. עד לפני כמה שעות האמינה שזה יסתיים כמו חלום רע. עכשיו היא נותרה לבדה. מבועתת, מביטה בהם בעינים קרועות. צורחת, בוכה, מבקשת רחמים. ''למה אתם עושים לי את זה''... ''זו משימה ועלינו לבצע אותה''... השיבו בקור רוח בלי להניד עפעף. ''אבל למה, מה עשיתי לכם''?.... שאלה מתייפחת ''זו פקודה''... ''דאאאאאיייייי''... ''עזבו אותי'' ''אל תדאגי חמודה'', אריק וציפי יעשו הכל כדי שתשתקמי ונצא לדרך חדשה''... היא ניסתה להתנגד. שרטה, בעטה ונסתה בכל כוחה הדל להשתחרר מלפיתתם האימתנית, אך לשווא. הם החלו להפשיט אותה לאט לאט. ''תעזבו אותי'', צרחה בכל כחה. ''אל תבכי, אנחנו נעשה זאת ברגישות, אבל בנחישות'' אמרו כשהחלו להסיר את בגדיה ''בבקשה, אל תאנסו אותי, לא!'' ''מצטערים, זו החלטת הרוב. חוק זה חוק. עכשיו תקשיבי חמודה שלי, תשתפי איתנו פעולה, כדאי לך, אחר כך נדאג לפסיכולוג שישקם אותך, ניתן לך פיצויים'' ''בחיים לא'' ''אצטרך לעבור לנחישות...'' ''לא אתן לכם, לא! בחיים לא, אתם חבורת אנסים אכזרית'' ''קראת לנו אנסים? ההתבטאויות שלך חמורות מאוד, נתבע אותך. כשנגמור כאן, נמצה איתך את הדין'' ''לא! אל תעשו לי את זה, אני מתחננת''... ''אנחנו מאוד מבינים לליבך, אבל גם את תביני אותנו, זה קשה גם לנו...'' אמרו לובשי השחורים בעיניים עקרות. הם קרבו אליה, מושיטים את ידיהם המגושמות אל פניה העדינות. לאאאאאאאאאא!!!!!! ''ההבל שיוצא לך מהפה כשאת צורחת מפריע לנו במילוי תפקידינו, עכשיו אנחנו מבקשים ממך יפה, תשכבי במיטה...'' ''לעולם לא אשכב מרצוני, אבל אם תשכיבו אותי לא אתנגד בכח, צה''ל הוא שלנו ולעולם לא ארים יד על חייל. אני רק מתחננת בפניכם, אל תעשו לי את זה, זה ישב לכם על המצפון כל החיים...'' ''אם תמשיכי עם הדיבורים הללו, נעצור אותך, את גורמת לנזקים נפשיים לחיילים מסכנים...'' ''טוב, אם זו גזירת שמיים, אז לפחות נעשה את את זה מאהבה, בואו, חיילים יקרים, נתחבק, נבכה, נשיר יחד ואז נעשה את זה בכאב אבל ביחד, אחרי הכל אנחנו עם אחד'' * * * אחרי שלש שנים שהיא זרוקה ברחובות – הרוסה פיזית ונפשית, מוכה, חבולה ומושפלת, היא אספה את שבריה והחליטה שלעולם לא עוד! בפעם הבאה שהם יבואו, היא תחכה להם רעולת פנים, עם ערימות של אבנים. היא תאבק עד הסוף המר. צה''ל שאנס אותה באכזריות פעם אחת, לא יעשה זאת פעם נוספת. היא יודעת שיתכן שהם יפצחו לה את הראש, אבל עדיף ראש מפוצח ומורם מנפש מרוסקת וראש מורכן.

    • עשו טובה, אומרים היכנסו! לכנס את הבקר, זה לא להיכנס.

      חוץ מזה, אתה צודק., 14/12/08 18:20

      בעזה עושים החברים של אלעד הצגה על חטיפת גלעד שליט, ועל כן הוא שונא את נוער הגבעות.

      תמצית הנבלה!

  • 25.

    כו הכבוד

    חילוני שאכפת לו, 13/12/08 23:17

    סוף סוף אני שומע וקורא תגובות של הציבורי הדתי מסוג שונה. הציבור הדתי שאכפת לו מהמדינה ומוסדותיה ראוי לו להצטרף למחאה המונית כנגד הגופים והגורמים (כולל הרבנים) שנותנים יד ורגל לפשע הלאומי.
    כל הכבוד לרב ליכטנשטיין
    כן ירבו

  • 24.

    נוער הגבעות

    עמנואל, 13/12/08 19:56

    אכן זה אין היום לתקוף את נוער הגבעות זה הופך אותך להומני וכו'
    אך אף אחד מהרבנים שתקפו[איני חולק על עצם ההתקפה]לא בדקו מה עומד אחרי התנהגות זאת
    1] האם אמירה של אתחלתה של גאולה לא מעוררת אשליות ?
    2]האם רבנים לא פיזרו אשליות למפגינים ולא אמרו להם את האמת בפנים?
    3] האם הצורך לשרת את המדינה בלי להזהיר שהמדינה עלולה לרמוס את הזכויות שלך ובשם הצדק לנצל אותך עד הסוף ולזרוק אותך לכלבים?
    4]האם איזה רב הזהיר ששלטון ישראל עלול להיות מושחת ולרמוס כל חלקה טובה ולהתנהג ליהודים יותר גרוע מכל שלטון אחר?
    מחכה לתשובות מרבנים.

  • 23.

    נוער הגבעות

    עמנואל, 13/12/08 19:55

    אכן זה אין היום לתקוף את נוער הגבעות זה הופך אותך להומני וכו'
    אך אף אחד מהרבנים שתקפו[איני חולק על עצם ההתקפה]לא בדקו מה עומד אחרי התנהגות זאת
    1] האם אמירה של אתחלתה של גאולה לא מעוררת אשליות ?
    2]האם רבנים לא פיזרו אשליות למפגינים ולא אמרו להם את האמת בפנים?
    3] האם הצורך לשרת את המדינה בלי להזהיר שהמדינה עלולה לרמוס את הזכויות שלך ובשם הצדק לנצל אותך עד הסוף ולזרוק אותך לכלבים?
    4]האם איזה רב הזהיר ששלטון ישראל עלול להיות מושחת ולרמוס כל חלקה טובה ולהתנהג ליהודים יותר גרוע מכל שלטון אחר?
    מחכה לתשובות מרבנים.

  • 22.

    הרב, אני גאה בך

    יונתן, 12/12/08 16:18

    התגובות האקטואליות שלך מעטות ונדירות, אך כשהן קורות - הן קורות. ימים על ימי מלך תוסיף.

  • 21.

    ישיבת הגוש הנהיגה את היס''מ הכתום

    אבי ירושלים, 12/12/08 10:26

    אחרי 3 שנים כולנו ירדעים שהנהגת כפר מימון הסמויה הייתה ישיבת הגוש.
    והנה היום הם יוצאים נגד מתנחלי חברון ,שה לא חידוש אך מוטב שיעברו להתנחל בלבבות.

  • 20.

    כל יהודי טוב ותרבותי חייב לגנות את האספסוף שמשתולל בחברון (ל''ת)

    יהודי טוב באמת , אוניברסיטת בר אילן, 12/12/08 00:08

  • 19.

    כל הגושניקים יצאו מהחורים ובאו להגיב ב nrg...

    א, 11/12/08 23:53

    תרגיעו, הרב השמאלני שלכם ואתם יודעים להטיל רפש אבל מתי תעשו משהו גם למען ארץ ישראל???

    • תירגע ,בקרוב גם אנו נכה חיילים ונירק עליהם - למען ארץ ישראל. (ל''ת)

      גושניק, 12/12/08 00:05

  • 18.

    אני מאחל לכל ה''נאורים'' (ואני מדבר רק אל הדתיים שבהם)

    אורי, 11/12/08 23:11

    שיעברו בדיוק את מה שהנוער הזה עובר,שירכשו בתים וערבים יקבלו אותם כי ככה הבג''ץ החליט. ויס''מניקים ויכו אותם כפי שראיתי במו עיניי ללא שום סיבה רק כי הם היובסביבה שיגיעו אליהם הביתה באישון לילה רק כי הם חושבים אחרת ומוכנים להפגין זאת ללא מורא ופחד.
    הייתי שם כמה ימים כמשקיף כל ההתפרעויות כביכול היו תגובה להתקפות רצחיות של הערבים עודה שישנם לפחות עשרה פצועים שאחד מהם פצוע קשה מקרב היהודים ולמרבה הפלא אין ערבים פצועים (אני מדבר על החיכוכים בין הנוער לערבים).
    היריעה קצרה ולא ניתן להרחיב מה שחמור בעיניי שלא ניתן להציג את מה שהיה באמת אלא רק מה שמהווה אנטרס של איזה עדאללה או עיתון

  • 17.

    ''ימים על ימי מלך תוסיף...''

    יובל, 11/12/08 22:38

    אשרינו שזכינו שמורנו ורבנו הרב אהרן ליכטנשטיין שליט''א מורה את דרכינו וביחד עם מורנו ורבינו הרב יהודה עמיטל שליט''א הנהיג את ספינת ''הר עציון'' שהיא ''תיבת נח'' בתוך שאר זרמי הציונות הדתית הקוצפים והרועשים

  • 16.

    נפל קורבן למלכודת השמאל

    מרדכי, 11/12/08 16:09

    כבוד הרב נפל קורבן למידע שגוי המסופק ע''י מקורביו. הוא נפל קורבן למלכודת השמאל שזה באמת מה שהם רוצים לראות: פירוד במחנינו.
    לא עת להעביר ביקורת עכשיו על הנוער המותקף שזה בבחינת: הקורבן אשם.
    בשעה זו יש להפנות את כל האנרגיה להדוף את מתקפת השמאל,הממשלה פרקליטות בתי משפט נגד נאמני ארץ ישראל אשר חזרו וקנו בית במיטב כספם.
    ובנוסף גם בלי העינין של בית השלום הנוער הזה מושמץ כל העת ורק ממציאים דברים חדשים כדי להשמיץ אותו.

    • ברור אנשי ימין לעולם אינם בעלי דיעה עצמאית הם תמיד

      נופלים קורבן לתעמולת השמאל, 11/12/08 18:04

      בעיקר כשהם מביעים דיעות טיפה שמאלה ממרזל או שהם רוצים מקום יותר טוב בפריימריז או להתחבב על התקשורת אבל אף פעם עמדתם אינה אותנטית

      • על איזה ''ימין'' אתה מדבר? הדבר הזה ''ימין''? (ל''ת)

        הוא מראשי השמאל!, 14/12/08 18:10

    • איזה כבוד ואיזה נפל? הוא ממובילי הפשעים האלה!

      זה האב הרוחני של המנוולים, משה טור-פז וחגי אפרתי., 14/12/08 18:09

      הוא אבי הצד''ר, תועבת אלוקים ואדם!

  • 15.

    אחד הרבנים הציוניים השפויים הבודדים. (ל''ת)

    רגיש לגלוטן, 11/12/08 14:09

  • 14.

    אשרנו שזכינו לרב כזה בדורנו

    מישהי, 11/12/08 13:10

    ראוי לציין שהוא גם ד''ר לספרות

  • 13.

    טעית אבישי. הוא מכהן ובע''ה ימשיך לאורך ימים טובים אמן (ל''ת)

    הגהות, 11/12/08 01:24

  • 12.

    נראה מישהו קורא לו רפורמי, הה?

    דג מדבר, 11/12/08 00:51

    איפה השפלים הרגילים?

    • הוא לא רפורמי, הוא סתם פושע, ולא מהיום. (ל''ת)

      ממש ''הפתעה'', המוסרים נגד נוער הגבעות., 14/12/08 18:12

  • 11.

    הרב ליכטנשטיין הוא סדין אדום לכל האמוניים עמי הארצות וללא תעודת בגרות (ל''ת)

    חיים, 10/12/08 21:59

  • 10.

    איפה תמצא אצל הכתומים פראי האדם אדם משכיל ותרבותי כרב ליכטנשטיין ? (ל''ת)

    דתי שפוי ואקדמאי , גבעת שמואל, 10/12/08 21:58

  • 9.

    כבוד הרב - תן לנו דוגמה - היה אתה ראשון המחנכים שיוצאים לשטח

    עמנואל לווינס, 10/12/08 21:55

    ומטיפים לערכים אמיתיים של קדושה וקידוש ה'. אני מבטיח שאהיה שם אתך.

  • 8.

    כבוד הרב - תן לנו דוגמה - היה אתה ראשון המחנכים שיוצאים לשטח

    עמנואל לווינס, 10/12/08 19:54

    ומטיפים לערכים אמיתיים של קדושה וקידוש ה'. אני מבטיח שאהיה שם אתך.

  • 7.

    מחלל השם, ולא מהיום, הוא אהרן לכטנשטיין! (ל''ת)

    חשוך ימי בינימי, 10/12/08 19:22

    • אתה טיפש ממש (ל''ת)

      RE, 10/12/08 22:14

    • תזהר על העולם הבא שלך שכך דיברת על גדול בישראל (ל''ת)

      יהודה, 10/12/08 23:39

    • אתה שקרן , חצוף ועם הארץ = אתה חרדי (ל''ת)

      הלורד גרייסטוק, 11/12/08 14:10

  • 6.

    מדובר ברב שתמך בגירוש מגוש קטיף, אז למה כבר אפשר לצפות ממנו? (ל''ת)

    סטודנט בטכניון, 10/12/08 17:31

    • לא נכון, הרב לא הביע שום עמדה בעד ולמיטב ידיעתי

      הגהות, 11/12/08 01:28

      התנגד לביצוע מהלך חד צדדי. אמנם היה לו ויכוח סביב שאלת הסרבנות. כבר שנים שדעותיו התקרבו מהשמאל למרכז. ברור שזה לא יספק את מי שלא מוכן לקבל את אלה שחושבים אחרת אך לפחות כדאי לדייק בפרטים. הגהות

    • חצוף

      איתן ירושלים, 11/12/08 08:03

      סטודנט בטכניון מזלזל בגדול ראשי הישיבות של הדור , זה יפה !!!
      הרב ליכטנשטיין לא תמך בגירוש מגוש קטיף ,למיטב ידיעתי התנגד לו. פשוט התנגד לסירוב פקודה.

      • תרגיע גושניק....גדול ראשי הישיבות של הדור,,,,,

        איתי, 11/12/08 23:51

        הוא לא גדול ראשי הישיבות רק בגלל שהוא הרב שלך, והוא כן התנגד לסירוב פקודה ולא הביע שום התנגדות לגירוש גוש קטיף....אתה מבין, לא להתבטא נגד עוול כזה נוראי זה כמעט תמיכה....

    • אתה לא חצוף אלא שקרן (ל''ת)

      דודו, 11/12/08 15:00

  • 5.

    לפעמים רבנים מחזירים לי את הכבוד של פעם לתואר ''רב'' (ל''ת)

    וזהו רב., 10/12/08 16:20

  • 4.

    פשיטא , מי בכלל תומך בכנופיות הפרימיטיבים הפראים הללו ? (ל''ת)

    יואש הדתל''ש , אוניברסיטת תל אביב, 10/12/08 15:58

  • 3.

    זה הרב של צד''ר לא? (ל''ת)

    ישראל, 10/12/08 14:44

    • ואתה נער גבעות, לא? (ל''ת)

      דג מדבר, 10/12/08 17:34

    • הוא אביהם הרוחני הרוחני של כל פושעי הצד''ר. (ל''ת)

      שמאל קיצוני ושונא ישראל במסווה של כיפה., 14/12/08 18:13

  • 2.

    חולקת בחריפות עליך..

    יעל, 10/12/08 14:19

    ידועה השקפתך מהגוש אם כן אתה לא אובייקטיבי.

    • מי כן אובייקטיבי? (ל''ת)

      נתנאל, 10/12/08 15:38

  • 1.

    עם האלפרונים, נוער הגבעות ושאר מזיקים - יש להתמודד בכח ולא במילים (ל''ת)

    יוסי, 10/12/08 14:03

    • מעולם לא הצליחו לדכא מישהו באמצעות כח!!!

      עמנואל לווינס, 10/12/08 19:51

      הפעלת לחץ גורמת להגברת הלחץ שכנגד, זה אחד משלושת הכללים היסודיים של ניוטון בפיזיקה. זה גם נכון לגבי יחסי אנוש.
      אני בטוח שכל נער גבעות או אלפרון היה מסכים עם התגובה שלך אם היו מחליפים את שמו בשמך או בשם של משהו אחר. המסקנה - אין שום הבדל בינך לבינם - כולכם הולכים בדיוק באותה הדרך!!! דרך של כוחניות ואלימות.
      יש גם דרכים אחרות שדורשות חשיבה, הסכמה דיון ויתורים וחינוך, אבל אתה בטח חושב שככה צריך גם לשנות את מערכת החינוך

      • אז בא נוותר לאלפרונים

        ז'אק דרידה, 11/12/08 15:02

        ואחרי זה ננס לחנך אותם.
        העיקר לדבר!

      • את הטרור האיסלאמונאצי ''אי אפשר לנצח בכח'' (ל''ת)

        אז יוצאים נגד הקרבנות היהודים. ואתם תשלמו!, 14/12/08 18:17