• 32.

    דרושה רפורמה - חזרה בתשובה! (ל''ת)

    איציק, 16/12/08 11:07

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מימון הרפורמה נעשה מכספים שנחסכו מחיסול תנאי העבודה של המורים (ל''ת)

    הרפורמה הסכם שכר ע''ח המורים, 15/12/08 09:15

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מערכת החינוך

    יענקץ, 15/12/08 07:22

    כל מה שהשרים יודעים לעשות זה להגיד שדרושה רפורמה אנחנו צועדים מרפורמה לרפורמה ונסוגים אחורה בכל דבר שקשור לחברה

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    יולי=צרת החינוך=כך תיזכרי=שום דבר טוב לא יצא ממך מאז שנבחרת=נהפוך הוא! (ל''ת)

    נ.כהן עפ''י כל המדדים אין לך יכולת לממש שום דבר ממש, 14/12/08 12:45

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    חינוך

    לילך, 11/12/08 09:41

    ברצוני לומר כי נראה כי שרת החינוך מחממת את הכיסא ולא באמת איכפת לה מה קורה ... עצוב מאוד ששנה אחרי שנה החינוך הופך למקום אחרון ואף אחד לא נותן את הדעת על כך..הגיע הזמןשנדע מה באמת חשוב למדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    לשלם למורים יותר עם שכר דיפרנציאלי

    גל, 11/12/08 00:27

    יותר למתמטיקה ומדעים פחות לאחרים. להגיע למצב שאנשי היי טיק שהתעייפו ירגישו שהשכר בהוראה יכול להתאים להם. רק זה יפתור הבעייה.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    תלמידי כתות ח' - למדו 6 שנים ביססודי...... (ל''ת)

    תפיסת המרחב, 10/12/08 20:29

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    ציוני מיצב ביסודי אינם אלא זיוף לשם קידום רפורמת האופל

    מעוף הציפור, 10/12/08 20:23

    ציון 80 במתמטיקה ביסודי? מי פתר את הבחינה? מה שבטוח לא התלמידים. כי בתחילת כיתה ז' ממוצע ציניהם במבדקים שאנו המורים עורכים להם, ע''ס מבחני המפמרית לכתות ו' - ממוצע ציוניהם 10-15 נקודות.!!!

    באשר לרמת המורים - היא גבוהה בעל-יסודי, רדודה ביסודי. רמת המוטיבציה נמוכה בגלל שרות רדודות ולא מקצועיות, שמתעקשות להיצמד לכסאות - גם שרים שטמטמו את המערכת בתוכניות חדשות לבקרים, מבלי להבין מה הם שחים.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אי ההצלחה

    שמעון, 10/12/08 17:37

    הבעיה הגדולה היא המשמעת בזמן השיעור.ברוב המקרים ההורים מצדיקים את התלמידים.

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק כך! (ל''ת)

      חיה קריות, 11/12/08 17:03

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    זה הרבה יותר מורכב

    רונן, 10/12/08 08:36

    המצב הרבה יותר מורכב מכפי שמתואר, ראשית יש הבדלים גדולים בים המגזרים השונים. כולם יודעים שהזרם הממלכתי דתי למשל נמצא בממוצע ברמה נמוכה יותר - עם חריגים פה ושם.
    שנית מדינת ישראל משקיעה הרבה מאוד בתלמדים לקוי למידה - כפי שצריך להיות. אבל ברוב המדינות זה לא כך. אישית אני מאוד בעד, אבל צריך להבין שהדבר פוגע בממוצע.
    בפועל לדעתי הממוצע משקף מצד אחד רמה גבוהה מאוד של חלק מהתלמידים, לעומת רמה נמוכה של חלקים אחרים...

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    יולי תמיר-כישלון טוטאלי (ל''ת)

    טוטאלי, 09/12/08 23:33

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    כך זה נראה אחרי 13 קיצוצים

    פיני, 09/12/08 23:25

    נערי אוצר שולטים במשרד החינוך. הם אחראים לכל המחדלים.עשו מהמורים בביסיטרים בשכר נמוך ואחרי זה מתפלאים שהתוצאות נמוכות.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    חלוקת אחריות

    איריס, 09/12/08 23:16

    יש להודיע מראש על מבחני המיצ''ב ועל המבחנים האחרים הנערכים ולהביא זאת לידיעת התלמידים בתחילת שנת הלימודים כמו גם לידיעת ההורים.
    המבחנים חייבים להיות חלק מציונו של התלמיד שכן אז יתיחס אליו בכבוד וידע שעליו להצליח. את המבחנים יש להחזיר לבית הספר ולמסרם להורים. אז יבינו ההורים שגם הם חלק מהמערכת ותפקידם אינו מוגבל רק להעברת ביקורת על המורה שלעיתים קרובות משכיל יותר מההורה הצועק והמעליב והמזלזל. אז יבינו ההורים מה עושים ילדיהם במבחנים ( לא רק גבמבחני מיצ''ב ) ואולי יקדישו זמן לילדיהם עם בהכנת שיעורי בית, בהכנה למבחנים, בבדיקת שיעורים ובמעקב בכלל וזאת במקום לצפות ב''אח הגדול''.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    התלמידים לא שפני נסיונות-צריך לחזור לחינוך היהודי המקורי=תורה מוסר (ל''ת)

    ערכים-זה העיקר..כל השאר שולי., 09/12/08 22:56

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    עופי הבייתה בטלנית

    www.talktail.com, 09/12/08 22:50

    נמאס לשמוע את הכישלונרים האלה.

    גב' תמיר עופי הבייתה - נכשלת בתפקידך.

    נזכור ממך רק את המילים "חרא" "זבל" בהן השתמשת בועדת הכנסת.
    בושה וחרפה.
    פרצופו של החינוך כפרצופה של שרת החינוך

    הגב לתגובה זו

    • אוכלי חינם

      לילכית, 11/12/08 09:44

      אני כאמא מסכימה עם מלל זה ...המשכורת שלה דופקת אך גם החינוך נדפק.

      הגב לתגובה זו

    • יולי תמיר

      אמא, 11/12/08 09:48

      שרה יקרה לזרוק את האשמה על המורים כיהתלמידים נכשלו בגללם זה אי לקיחת אחריות ..איפה האחריו שלך כמנהיגה ???

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    זה היה מאז ומתמיד פשוט אן להורים כסף למורים הפרטיים יותר

    יניב, 09/12/08 22:15

    חוץ מזה מה אפשר ללמוד מי 8 עד 12

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    לא רפורמה ''אלא תוכנית חדשה''

    יצחק, 09/12/08 22:06

    גם שרת החינוך נסחפת ומשתמשת בביטויים לא לנו ומזה זה מתחיל.
    דוגמא אישית.
    פרופ תמיר הנכבדה נעשו המון שגיאות במערכת החינוך. כל שר רצה לעשות ''שינוי'' ודי להזכיר את הנסיון המגוכך של השר אמנון רובינשטיין כשהחליט לבטל את אחת מבחינות הבגרות וכשבוטלה הבחינה במתימתיקה נשאו אותו התלמידים על כתפיהם.
    איך אפשר לתפקד כאשר כל שנתיים [לערך] כשמתחלף השר מתחלפות עמו תוכניות החינוך.
    הרי כל אדם בר דעת יודע שחינוך זו פעולה ארוכת טווח ואין קיצורי דרך.
    לאחרונה אנו עדים להשפעה ''הנוראה'' של מה שמתרחש למשל בתוכניןת הטלויזיה [שהן אחד ממקורות המידע של התלמידים]ומה הם רואים?
    תוכניות ברמה אפסית , ניבולי פה, שגיאות בהבעה , שימוש במילים לועזיות במקום בעברית ואז מתקבלת שפת רחוב זולה ובלתי מובנת ''בכאילו אולי''?''
    לא רק משרד החינוך אשם גם למורים חלק מההתבהמות של הנוער , הכוחניות והמריבות הפומביות של מר רן ארז עם שרת החינוך , ביזבוז כספים נורא של מודעות בוז מצד אחד ושבח והלל מצד שני [דרך אגב את מי הם רוצים לשכנע?]
    בקיצור כל דבר משפיע ואת תוצאותיו רואים במבחנים ''בינלאומיים'' הסגידה לכסף ולפרסום מהיר [כוכבים למיניהם , תוכניות עכשויות עם ''גיבורי נייר'' לרגע ועוד.
    אפשר לראות כמה נרשמים ללימדים במקצועות הנדסה ומדעים לעומת- לימודי תקשורת? לימודי קולנוע?ועוד לימודי תעודה שאין להם כל ערך לא ללומד ובטח לא למדינה.
    להתחיל בפתרון הביעה הכאובה זה להפסיק לשנות כל דבר קיים, מדוע כל מפקח מקצוע חייב [לאחר פרישתו] לכתוב ספר לימוד חדש ומחייבים לרכוש אותו [המפקח הנוכחי יודע שגם הוא יכתוב ספר שהתלמידים ירכשו אותו ותהיה לו הכנסה נוספת והגלגל מסתובב]
    יש להפסיק ולחפש שינויים בכוח ולא לאמץ כל שיטה שנוסתה בחול והצליחה
    .תוכניות לימודים מסינגפור מתאימות לאוכלסיה שם ולא לנו, למשל את חטיבות הביניים הכניסו לארץ כשידעו כבר שהשיטה נכשלה בארה''ב אך משום מה התעקשו לישמה בארץ וכעת יודעים בברור שהוא נכשלה אך ממשיכים באותה דרך.
    אל תדחפו את המערכת לפינות המורים לא מסוגלים להתחדש כל הזמן חייבת להיות יציבות במערכת ושר חינוך טוב הוא כזה שדואג שהמערכת תתפקד בלי הפרעות ואינו חייב להשאיר את חותמו במסגרת שינוי שישא את שמו.
    על הממשלה ובמיוחד על השר הממונה על החינוך שלא חייב להיות פוליטקאי [בעצם רצוי] שלא יתערב בתוכניות ויכניס שינויים שגורמים לויכוחים פוליטיים [זה לא עוזר לתלמידים ורק מעורר מחלוקת מיותרת]
    שהשר ידע להתמודד עם ערוצי הטלויזיה ועם העתונות הכתובה לעלות את הרמה במקום לנסות [בהצלחה לצערי] להוריד את הרמה.
    והדוגמא האישית - רמת וצורת הויכוחים בכנסת
    חברי הכנסת חייבים להיות מובילים בכיוון החיובי ולא בכיוון השלילי [את זה חלק עושה בכשרון רב]

    ברור שגם לנו ההורים יש לחלק חשוב מאד בנושא החינוך.
    הלואי שמישהוא יקרא את מה שכתבתי ואלי תהיה התחלה של שיפור.
    בהצלחה לכולנו.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    לא רפורמה ''אלא תוכנית חדשה''

    יצחק, 09/12/08 22:06

    גם שרת החינוך נסחפת ומשתמשת בביטויים לא לנו ומזה זה מתחיל.
    דוגמא אישית.
    פרופ תמיר הנכבדה נעשו המון שגיאות במערכת החינוך. כל שר רצה לעשות ''שינוי'' ודי להזכיר את הנסיון המגוכך של השר אמנון רובינשטיין כשהחליט לבטל את אחת מבחינות הבגרות וכשבוטלה הבחינה במתימתיקה נשאו אותו התלמידים על כתפיהם.
    איך אפשר לתפקד כאשר כל שנתיים [לערך] כשמתחלף השר מתחלפות עמו תוכניות החינוך.
    הרי כל אדם בר דעת יודע שחינוך זו פעולה ארוכת טווח ואין קיצורי דרך.
    לאחרונה אנו עדים להשפעה ''הנוראה'' של מה שמתרחש למשל בתוכניןת הטלויזיה [שהן אחד ממקורות המידע של התלמידים]ומה הם רואים?
    תוכניות ברמה אפסית , ניבולי פה, שגיאות בהבעה , שימוש במילים לועזיות במקום בעברית ואז מתקבלת שפת רחוב זולה ובלתי מובנת ''בכאילו אולי''?''
    לא רק משרד החינוך אשם גם למורים חלק מההתבהמות של הנוער , הכוחניות והמריבות הפומביות של מר רן ארז עם שרת החינוך , ביזבוז כספים נורא של מודעות בוז מצד אחד ושבח והלל מצד שני [דרך אגב את מי הם רוצים לשכנע?]
    בקיצור כל דבר משפיע ואת תוצאותיו רואים במבחנים ''בינלאומיים'' הסגידה לכסף ולפרסום מהיר [כוכבים למיניהם , תוכניות עכשויות עם ''גיבורי נייר'' לרגע ועוד.
    אפשר לראות כמה נרשמים ללימדים במקצועות הנדסה ומדעים לעומת- לימודי תקשורת? לימודי קולנוע?ועוד לימודי תעודה שאין להם כל ערך לא ללומד ובטח לא למדינה.
    להתחיל בפתרון הביעה הכאובה זה להפסיק לשנות כל דבר קיים, מדוע כל מפקח מקצוע חייב [לאחר פרישתו] לכתוב ספר לימוד חדש ומחייבים לרכוש אותו [המפקח הנוכחי יודע שגם הוא יכתוב ספר שהתלמידים ירכשו אותו ותהיה לו הכנסה נוספת והגלגל מסתובב]
    יש להפסיק ולחפש שינויים בכוח ולא לאמץ כל שיטה שנוסתה בחול והצליחה
    .תוכניות לימודים מסינגפור מתאימות לאוכלסיה שם ולא לנו, למשל את חטיבות הביניים הכניסו לארץ כשידעו כבר שהשיטה נכשלה בארה''ב אך משום מה התעקשו לישמה בארץ וכעת יודעים בברור שהוא נכשלה אך ממשיכים באותה דרך.
    אל תדחפו את המערכת לפינות המורים לא מסוגלים להתחדש כל הזמן חייבת להיות יציבות במערכת ושר חינוך טוב הוא כזה שדואג שהמערכת תתפקד בלי הפרעות ואינו חייב להשאיר את חותמו במסגרת שינוי שישא את שמו.
    על הממשלה ובמיוחד על השר הממונה על החינוך שלא חייב להיות פוליטקאי [בעצם רצוי] שלא יתערב בתוכניות ויכניס שינויים שגורמים לויכוחים פוליטיים [זה לא עוזר לתלמידים ורק מעורר מחלוקת מיותרת]
    שהשר ידע להתמודד עם ערוצי הטלויזיה ועם העתונות הכתובה לעלות את הרמה במקום לנסות [בהצלחה לצערי] להוריד את הרמה.
    והדוגמא האישית - רמת וצורת הויכוחים בכנסת
    חברי הכנסת חייבים להיות מובילים בכיוון החיובי ולא בכיוון השלילי [את זה חלק עושה בכשרון רב]

    ברור שגם לנו ההורים יש לחלק חשוב מאד בנושא החינוך.
    הלואי שמישהוא יקרא את מה שכתבתי ואלי תהיה התחלה של שיפור.
    בהצלחה לכולנו.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לא רפורמה ''אלא תוכנית חדשה''

    יצחק, 09/12/08 22:05

    גם שרת החינוך נסחפת ומשתמשת בביטויים לא לנו ומזה זה מתחיל.
    דוגמא אישית.
    פרופ תמיר הנכבדה נעשו המון שגיאות במערכת החינוך. כל שר רצה לעשות ''שינוי'' ודי להזכיר את הנסיון המגוכך של השר אמנון רובינשטיין כשהחליט לבטל את אחת מבחינות הבגרות וכשבוטלה הבחינה במתימתיקה נשאו אותו התלמידים על כתפיהם.
    איך אפשר לתפקד כאשר כל שנתיים [לערך] כשמתחלף השר מתחלפות עמו תוכניות החינוך.
    הרי כל אדם בר דעת יודע שחינוך זו פעולה ארוכת טווח ואין קיצורי דרך.
    לאחרונה אנו עדים להשפעה ''הנוראה'' של מה שמתרחש למשל בתוכניןת הטלויזיה [שהן אחד ממקורות המידע של התלמידים]ומה הם רואים?
    תוכניות ברמה אפסית , ניבולי פה, שגיאות בהבעה , שימוש במילים לועזיות במקום בעברית ואז מתקבלת שפת רחוב זולה ובלתי מובנת ''בכאילו אולי''?''
    לא רק משרד החינוך אשם גם למורים חלק מההתבהמות של הנוער , הכוחניות והמריבות הפומביות של מר רן ארז עם שרת החינוך , ביזבוז כספים נורא של מודעות בוז מצד אחד ושבח והלל מצד שני [דרך אגב את מי הם רוצים לשכנע?]
    בקיצור כל דבר משפיע ואת תוצאותיו רואים במבחנים ''בינלאומיים'' הסגידה לכסף ולפרסום מהיר [כוכבים למיניהם , תוכניות עכשויות עם ''גיבורי נייר'' לרגע ועוד.
    אפשר לראות כמה נרשמים ללימדים במקצועות הנדסה ומדעים לעומת- לימודי תקשורת? לימודי קולנוע?ועוד לימודי תעודה שאין להם כל ערך לא ללומד ובטח לא למדינה.
    להתחיל בפתרון הביעה הכאובה זה להפסיק לשנות כל דבר קיים, מדוע כל מפקח מקצוע חייב [לאחר פרישתו] לכתוב ספר לימוד חדש ומחייבים לרכוש אותו [המפקח הנוכחי יודע שגם הוא יכתוב ספר שהתלמידים ירכשו אותו ותהיה לו הכנסה נוספת והגלגל מסתובב]
    יש להפסיק ולחפש שינויים בכוח ולא לאמץ כל שיטה שנוסתה בחול והצליחה
    .תוכניות לימודים מסינגפור מתאימות לאוכלסיה שם ולא לנו, למשל את חטיבות הביניים הכניסו לארץ כשידעו כבר שהשיטה נכשלה בארה''ב אך משום מה התעקשו לישמה בארץ וכעת יודעים בברור שהוא נכשלה אך ממשיכים באותה דרך.
    אל תדחפו את המערכת לפינות המורים לא מסוגלים להתחדש כל הזמן חייבת להיות יציבות במערכת ושר חינוך טוב הוא כזה שדואג שהמערכת תתפקד בלי הפרעות ואינו חייב להשאיר את חותמו במסגרת שינוי שישא את שמו.
    על הממשלה ובמיוחד על השר הממונה על החינוך שלא חייב להיות פוליטקאי [בעצם רצוי] שלא יתערב בתוכניות ויכניס שינויים שגורמים לויכוחים פוליטיים [זה לא עוזר לתלמידים ורק מעורר מחלוקת מיותרת]
    שהשר ידע להתמודד עם ערוצי הטלויזיה ועם העתונות הכתובה לעלות את הרמה במקום לנסות [בהצלחה לצערי] להוריד את הרמה.
    והדוגמא האישית - רמת וצורת הויכוחים בכנסת
    חברי הכנסת חייבים להיות מובילים בכיוון החיובי ולא בכיוון השלילי [את זה חלק עושה בכשרון רב]

    ברור שגם לנו ההורים יש לחלק חשוב מאד בנושא החינוך.
    הלואי שמישהוא יקרא את מה שכתבתי ואלי תהיה התחלה של שיפור.
    בהצלחה לכולנו.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    צריך להשקיע בחינוך ובמורים ולא להחליף שרי חינוך כל שנה שנתיים (ל''ת)

    יונה, 09/12/08 22:02

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הבעיה היא של כלל החברה ולא רק של המערכת

    דוד, 09/12/08 21:46

    אין משמעת,אין סדר, הילדים מוסחים ע''י כל מיני שטויות, אז איך בדיוק הם אמורים להתנתק מכל המציאות הרעשנית והדבילית שסביבם ופתאום לחשוף שכל חד ועמקות חשיבה?

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    לא הבנתי מה היא קישקשה על בתי הספר העל יסודי. הרי הכשלון היה בביה''ס של (ל''ת)

    הרפורמה ההזויה שלה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 09/12/08 21:29

    הגב לתגובה זו

    • איך היא תקדם את רפורמת האופל אם היא תאשים את מורי בוגרי המכללות? (ל''ת)

      קרן שבורה, 10/12/08 20:27

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    שרת החינוך פרופסור מה זה לא מספיק לישראל ועוד אחת מהעבודה האבודה (ל''ת)

    רחלי, 09/12/08 21:28

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    הגיע הזמן לרפורמה עכשיו יולי

    משה, 09/12/08 21:19

    זוכרים את שלומית ואת יוסי , כן אלה הם אילו שהתחילו את ''הרפורמה'' הם אלה שהחלו את מפץ הדומינו והביאו את החינוך לאן שהוא נימצא היום, הגיע הזמן להחזיר את תיק החניוך לידים לאומיות ואמיתיות שילמדו ערכים והסטוריה של העם היהודי ושיתחילו לטפל במשמעת במערכת החינוך, תלבושת אחידה ולהעצים את המורים. והאמת שקשה לומר תניחי את המפתחות של משרדך הגב' השרה יולי הגיע הזמן לבצע רפורה וללכת הבייתה עכשיו ולא עד חודש יולי.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    כל עוד ההורים לא יגבו את מערכת החינוך שום רפורמה לא תצלח! (ל''ת)

    גבולות!, 09/12/08 21:10

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    לא רפורמות אלא משמעת, דרישות ברורות וחיזוק הסמכות ההורית והמורית!!!!!! (ל''ת)

    מורה מסורה, 09/12/08 21:09

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    בטח שצריכים רפורמה - להעיף אותך כבר (ל''ת)

    יובל, 09/12/08 21:08

    הגב לתגובה זו

    • בול קליעה !!! (ל''ת)

      יפה אמרת, 10/12/08 20:05

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    תמיר - לכי הביתה לקרוא דרוויש (ל''ת)

    מסקנה ברורה ומיידית, 09/12/08 21:01

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אל תידאגי ב10/2 נעשה לכולכם רפורמה . (ל''ת)

    הבוחר, 09/12/08 20:41

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    רפורמה הדחופה הנחוצה : להחליף את תמיר בפייגלין (ל''ת)

    משה חכים, 09/12/08 20:39

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    הרפורה הראשונה

    חב, 09/12/08 20:27

    שיחליפו אותך

    הגב לתגובה זו

    • גברת תמיר היקרה - הרי את במו ידיך ביטלת את הרפורמה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      אייל, 09/12/08 21:39

      וזאת כדי להתחנחן על ארגוני המורים משיקולים פוליטיים !!!
      את זאת שקברת את המלצות ועדת דברת !!!
      את היא זאת שביטלה פיטורי מורים כושלים משיקולים אלקטוראליים !!!
      עכשיו את מוכרת לנו שדרושה רפורמה ???
      אז למה לא ביצעת אותה ב- 3 השנים האחרונות ???
      עכשיו לכי לעשות רפורמה בבית !!!
      את הרפורמה במערכת החינוך יעשה ביבי !!!

      הגב לתגובה זו

      • ביבי? חינוך?

        rmgabi , 11/12/08 02:29

        איפה זה מתקשר אחד לשני?
        ביבי בכלל לא יודע שתחום כזה קיים.

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    הבעיה היא, שכל הזמן עושים שינויים ו''רפורמות'' כך שהמצב לא יציב

    אופיר, 09/12/08 20:09

    אם כל הזמן יש שינוי, אז החינוך הוא לא עקבי מספיק כדי שהתלמידים יפיקו ממנו את מה שצריך.

    לא צריך כל הזמן רפורמות, צריך שהתוכן החינוכי ושההסכם עם המורים יהיה סולידי ושלא יקבע רק עפ''י שר החינוך הנוכחי (שיש לו כל מיני שגעות שכאלו כמו להוציא את ז'בוטינסקי ולהכניס את הנאכבה) התוכנית צריכה להיות מעבר למניעים פוליטיים או השקפות עולם חינוכיות פדגוגיות של שר החינוך הנוכחי.

    בכל מקום אחר בעולם, מערכת החינוך לא מושלמת, אבל לפחות היא סולידית כך שהשינויים הם לא רפורמות שמשנות את הכל ברגע אחד, שינוי צריך להיות איטי ומבוקר.

    דיי לרפורמות, חבל על הכסף והזמן והכי חבל על התלמידים שאין להם מושג מה מאכילים אותם.

    הגב לתגובה זו

    • לאמור, השרה עסוקה בהישרדות ובזיוף ממצאים במקום בחינוך

      מעוף הציפור, 10/12/08 20:16

      ציוני מיצב במתמטיקה ביסודי, כפי שפורסמו -80, הם הזויים לחלוטין.הפרסום הוא מגמתי, ע''מ לקדם את התוכנית שפוגעת משמעותית במורים ( מעבר למצבם העגום הנוכחי).
      כרכז מתמטיקה עלי לציין, שבמבדקים לכתות ז' שאנו עורכים כל תחילת שנ''ל ממוצע הציונים הוא 10-15 !!!. מבחן זה בנוי על מבחן מפמ''ר לכתות ו'. המפמרית למתמטיקה מודעת לציונים אלה!!!!.
      האין כאן עילה לתביעת השרה על זיוף ציונים, או לחלופין לתת לאחרים לפתור את המבחנים????

      הגב לתגובה זו