• 24.

    לידיעת השופט נאמן

    רפול, 17/12/08 19:37

    ידוע לי ממקורות מקורבים שפנו לעמידרור הרבה חבר'ה כולל חברי הכנסת על מנת שיקבל את התפקיד אך הוא סרב בכל תוקף.

  • 23.

    תענוג לקרוא כל תשובה!

    קורא, 13/12/08 18:13

    טוב לדעת שנשארו שופטים טובים וחכמים במדינה. יירבו כמות בישראל!
    מישהו יודע איפה אפשר להשיג את הספר??

  • 22.

    זה לא התמונה שלו !!!!! (ל''ת)

    יאיר, 10/12/08 12:58

    • זן כן (ל''ת)

      עמית, 12/12/08 15:56

  • 21.

    מה הוא אמר על גדר ההפרדה?? (ל''ת)

    לא מבין, 10/12/08 09:52

  • 20.

    אדם מתנשא (אחרת לא היה יושב שם) ובור מוחלט ביהדות! (ל''ת)

    דתילוני-זה בעיה, 09/12/08 23:17

    • ניראה שממך נוזל הבורות. (ל''ת)

      אלעד, 10/12/08 02:36

  • 19.

    ההיפך מהפתגם

    בן_נר , 09/12/08 21:57

    דבריו של השופט נאמן מיוסדים על אדני פז קולעים ומאוד נכוניםץ שפתיים ישק.
    כבוד השופט -שהוא בין היתר חזן מצוין- מפריך לגמרי את הפתגם האידישאי אודות "חכמתם" של החזנים.
    יישר כח

  • 18.

    מפחיד

    יואב, 09/12/08 21:14

    מפחיד לחשוב שאדם עם תפיסת עולם כזו כיהן כשופט במדינה דמוקרטית.

  • 17.

    אדם מרשים בעל דעות הגונות (ל''ת)

    אהוד, 09/12/08 21:02

  • 16.

    איש חכם

    רמי, 09/12/08 18:26

    הלואי ואנשים כמהוא יתפסו את מוקדי הכח במדינה.

  • 15.

    בטח גם הפס''דים שלו הם שליפות

    אלעד, 09/12/08 17:59

    אומר דברים נכונים אבל בצורה כל כך פופוליסטית ורדודה.

    עצוב לחשוב שהוא ושכמותו יושבים על כס המשפט ועוסקים בדיני נפשות

  • 14.

    חוצפנים כולם!!!!!!!!!!!!!!!!

    הנכדה שלו...., 09/12/08 17:16

    סבא שלי הוא הכי טוב בעולם!!!!!!!!
    שלא תעזו לדבר עליו ככה!!!!
    אדם מאמין- דתי- הוא האדם החכם ביותר!!!!!!

    • הביקורת של הקוראים דוקא מחמיאה

      סטיב, 09/12/08 20:43

      אכן אדם שנון ומבריק,
      יש לך במה להתגאות!

      בקיצור סבא סבבא

    • אכן חוצפנים!

      הנכדה של סבא, 14/12/08 17:31

      מסכימה עם הנכדה שלו....., ב100%, או 101%!!!

    • יאלה מפגש בנידודים!

      הבתדודה, 17/12/08 17:11

      בעזהי''ת

      מי זאת ''הנכדה של סבא''? אחות של ''הנכדה שלו...''?

      אני הבתדודה שבגיל של ''הנכדה שלו...''. =)

  • 13.

    טוב לקרוא דברי טעם בקיצור גדול (ל''ת)

    האמת, 09/12/08 16:29

  • 12.

    וזה ישב על כס המשפט?+ (ל''ת)

    ענת, 09/12/08 15:10

    • את רואה מה זה, צדיק אחד בסדום-פשוט בושה.

      אני, 09/12/08 18:04

      פה ושם, תוך עיקום אף חזק ביותר, כאשר משתדלים שמספרם הכולל לא יסתכם ביותר מאחוז אחד מכלל השופטים, בוודאי שהבכירים שבהם, ממנים גם שופט דתי ימני כעלה תאנה.

      • בדיוק להיפך! (ל''ת)

        יוסף, 10/12/08 00:55

  • 11.

    תעשה שליפות עם השופט טירקל

    איציק, 09/12/08 15:06

    אם כבר התחלת עם שופטים להלן כמה מועמדים:

    - השופט אלון, אבא של בני ושל מוטי
    - השופט יעקב טירקל
    - השופט פרופ' אנגלרד
    - השופט חיים פיזם

    (כולם, כמובן, שופטים בדימוס)

  • 10.

    כל עוד אין לנו פרטנר הכיבוש הוא הכרח בל יגונה...

    שמאלני, 09/12/08 14:49

    ואם יש פרטנר אז אנחנו כבר יוצאים מהשטחים נכון?

    • גם אם הוא הכרח בל יגונה , אין הוא מתיר קולוניאליזם התנחלותי ! (ל''ת)

      ס''ט ספרדי טרוד , אחד העם 70 ת''א, 09/12/08 16:57

      • יו''ש זה לא חו''ל. תשאל את ריה''ל (ל''ת)

        רגיש בקצה, 10/12/08 09:31

    • לא... אם יש פרטנר

      יהודה , 10/12/08 08:48

      אז יש עם מי לדבר ואולי גם להתפשר על מסירת אי אילו שטחים מערש מולדתינו לטובת הסדר שלום. את זה קשה לך לקבל אין אדם כובש במולדתו שלו! יהודה ושומרון הם מולדתנו ההיסטורית אף יותר מת"א וחיפה... אם היה לנו יותר שכל היינו דואגים שאף הם ישובו לריבונותינו המלאה בטרם ניצור כאן במו ידינו את הפיקציה המכונה העם הפלסטיני...

  • 9.

    מי זה בכלל?!

    אלי, 09/12/08 14:11

    כתב ספר פרשות שבוע וכבר רואים צורך לראיין אותו כידוען? מי שמע עליו בכלל?

  • 8.

    השד העדתי -כוחו הולך ודועך ורק פוליטיקאים מיואשים מנסים מידי פעם בפעם (ל''ת)

    לא רק פוליטיקאים גם אלישיב רייכנר, 09/12/08 13:46

  • 7.

    עוד ימני קיצוני הזוי... כמו כמעט כל חובשי הכיפה לצערי...

    עמרי, 09/12/08 13:18

    ב67 השרים של המפד''ל הצביעו נגד מלחמת ששת הימים
    היום הגזענות והלאומנות מעוורת את עינהם

  • 6.

    אומלל מי שמאמין ותולה חייו באלוהים ולא בעצמו! האדם ברא את האלים!

    גורו, 09/12/08 12:37

    מתוך חולשה ומתוך רצון להתאגד עם אנשים בעלי אותם אידאות, אך אם רצה האדם להאמין, שיבושם לו, אך שלא יקרא לי, האתאיסט, אומלל, לגבי עם סגולה, אין כזה עם, כל בני האדם שווים, עצם המחשבה שאנו עם כזה היא שגורמת לאנטישמיות ושנאה, הדבר היחיד שטוב בכבוד השופט הוא... בדימוס!

  • 5.

    מעולה! כמה וכמה מהשליפות הן פתח למאמרים מאירי עיניים שהלוואי וייכתבו

    מימי, 09/12/08 12:07

    ''אקטיביזם שיפוטי - פגיעה בעיקרון הפרדת הרשויות''. זה שווה כותרת גדולה, כשזה מפי שופט מחוזי בכיר בדימוס.
    ''פוליטיקה - 'הטובים לפוליטיקה' צריכה להיות שאיפתנו כי העיסוק בה קובע את גורלנו'' - נכון ביותר.
    ''מדינת כל אזרחיה - כן. מדינת כל אזרח המכיר בכך שמדינת ישראל היא מדינתו של עם ישראל''. מצוין.

  • 4.

    תשובות חכמות, תענוג לקרוא! (ל''ת)

    זוהר, 09/12/08 11:15

  • 3.

    איש חכם! (ל''ת)

    יהודה , 09/12/08 10:48

    • מסכים איתך אכן נשמע אדם חכם ורציני (ל''ת)

      מיקי, 09/12/08 16:48

  • 2.

    סנוב ותלוש

    אחד העם, 09/12/08 10:22

    על איזה רמה הוא מדבר בבג''צ היום?
    מה כל כך לא טוב במה שפרידמן עושה (אלא אם התכוון שהוא עושה פחות מדי)?
    חוק השבות, מאפשר הגעה של גויים לישראל (350,000 מחבה''ע)- אין לו שום מילה על זה?
    קיצבאות ילדים - ''ברוך שפטרנו''? סליחה, שופט מתנשא שלא רואה כלום מעבר לעולמו הצר?
    הר הבית לא יוכל לתקון? קטן אמונה - אם אתה מאמין שאפשר לקלקל - תאמין שיכולים לתקן! צריך רק לרצות.

    מצד שני מגיעות לו מילים טובות על התגובה על מרגלית הר-שפי.

    • לאחד העם שלום כשיהיה לך זמן תמשיך לחלק לי ציונים גם לשאר השליפות

      מנחם נאמן, 09/12/08 13:48

      תודה

  • 1.

    מוטב גיור רפורמי מאשר אי גיור בכלל

    אזרחית מודאגת, 09/12/08 09:23

    כאשר הממסד יבין שגיור צריך להיות ברוח המאה העשרים ואחת ולא ברוח יהדות פולין של המאה התשע עשרה, לא צריך יהיה גיור רפורמי. עד אז הוא הצלה להרבה יחידים ומשפחות.

    • גיור הוא עניין יהודי דתי...

      אלכס, 09/12/08 12:56

      אין כל מקום ל''התאמה'' של הגיור להשקפת עולם שונה.כל העניין הזה התפתח בגלל הזכויות שהחוק נותן למי שנחשב יהודי. אם נרצה כל-כך להטיב עם קבוצות מסויימות(עולים מרוסיה,מיסיונרים ובעלי עניין) אפשר להתאים את החוק לרוח המאה העשרים ולתת את הזכויות האלה לכל הסקטורים האלה מבלי להעניק להם ''תעודת יהודי'' מאת הרבנות הראשית....
      זה גם יתאים לכוון הכללי של ''הפרדת הדת מהמדינה'' מה דעתך?

    • ם אכן

      בן_נר , 09/12/08 22:01

      אם אכן עדיף גיור ריפורמי, בואי נוותר בכלל על הגיור ונקבע קריטריון אחר לקבלת אזרחות,רק אז המדינה היהודית תהיה סיפור היסטורי.

    • גיור רפורמי יביא להפרדה מוחלטת בין חלקי העם השונים

      נחום שחף\ בעד הקלה בגיור, 10/12/08 06:22

      אני בעד הקלה בגיור, אבל נגד הגיור הרפורמי שיביא בהכרח להפרדה מוחלטת בין הזרם האורטודוקסי לזרם הרפורמי. בתוך מספר דורות לא ניתן יהיה לדעת מי יהודי על פי דעת כל זרמי הדת היהודית.
      עם זאת אני בעד שהגיור האורטודוקסי ימצא את הדרך להקל על הגיור.