• 40.

    הערבים גרים בוילות, היהודים מצטופפים בדירות קטנות.. אם כבר קיפוח הפוך (ל''ת)

    האגודה להכפשת המדינה?, 09/12/08 00:38

  • 39.

    הבעיה הזו צריכה להיות .בטיפולה של מיפלגת מרצ .

    פקק תנועה , 08/12/08 15:08

    אבל למיפלגת מרצ. אן מרצ וחשק. לטפל בעינינים אלו .יש להם כן. חשק ומרץ. לטפל בעינינים לא שלהם ולא של העם בישראל .אלה של העם בפלשטין .

  • 38.

    מה שברור הערבים פה לא מקופחים אולי ההפך לכו לטירה לטולכרם ותראו הקי (ל''ת)

    אזרחית, 08/12/08 10:34

  • 37.

    אני חייב הסבר !!!!!!!!!

    ניר מרמת ישי, 08/12/08 09:54

    למה כשאני מסתובב ברחוב או בקניון אני כל הזמן שומע אנשים אומרים :,ערבי טוב זה ערבי מת''?
    זה בסדר?

  • 36.

    בתןר אתיופי אני מרגיש את האפלייה הזאת כל יום. כל מי שקופץ פה שיתבייש (ל''ת)

    שלמה, 07/12/08 11:55

  • 35.

    מה באמת? (ל''ת)

    אורית, 07/12/08 11:55

  • 34.

    כמו שאמרתי תמיד. ישראל היא התנחלות גזענית באגן המזרחי של הים-התיכון . (ל''ת)

    י., 07/12/08 11:35

  • 33.

    צחנה של אג'נדה שמאלנית נודפת מן הדו''ח!

    זכויות אדם?!, 07/12/08 11:35

    הדו''ח לא מזכיר את האפליה של היהודים מול הערבים כפי שראינו בשנים אחרונות, דבר המעיד על כך בין השאר שהדו''ח של האגודה הזו לזכויות אדם היא לא גוף אובייקטיבי נייטרלי אלא גוף בעל אידאולוגיה שמאלנית קיצונית אשר משפיע על עריכת הדו''ח שלו ליצור אפקט שיקדם את האג'נדה שלו!
    חלק מהדברים בדו''ח מגוחכים עד אבסורד!
    כמו לדוגמא שמדינת ישראל פוגעת בחופש העיסוק של אלה אשר רוצים לשלול ואף להילחם במדינת ישראל כמדינה של העם היהודי?! כאילו שהזכות לחופש ההתאגדות גוברת על הזכות של עם ישראל לביטחונו והגדרת מדינת ישראל כמדינת העם היהודי כפי שהוכר במסמכים היסטורים וגם על ידי החלטת עצרת האו''ם מ-1947!!!!

  • 32.

    עובדות על חייהם של הערבים אצלנו בישראל- המשך

    מצאתי באינטרנט- המשך, 07/12/08 11:13

    הם כל כך מסכנים, עד שישראל היא המדינה היחידה במזרח התיכון שבה ערבי יכול לבחור ולהיבחר בבחירות דמוקרטיות חופשיות, שבה ערבי נהנה מכל החירויות האזרחיות שבמדינות ערב אנשים אפילו לא חולמים עליהן, ושבה ערבים יכולים להפגין בלי לחטוף כדור בראש. ולמי שעוד לא הבין - מה שקרה כאן באוקטובר 2001 לא היה ''הפגנות'', אלא סיוע פעיל לאויב שפתח באותם ימים ממש במלחמה נגד ישראל. בכל מדינה אחרת, אוכלוסיה שהייתה מנסה לחסל את אזרחי מדינתה-שלה בכבישים באמצעות אבנים, בקבוקי תבערה, מוטות ברזל ונשק חם הייתה סופגת 13,000 הרוגים, ולא 13.
    הם כל כך אומללים, עד שמותר להם להזדהות בגלוי עם הגרועים שבאויבינו - איראן, חיזבאללה, החמאס, סוריה, הג`יהאד האיסלמי וכל שאר החולרות - ואיש אינו מעלה על הדעת ברצינות לדרוש מהם נאמנות מינימלית למדינתם.

    הם כל כך מקופחים, עד שלעולם לא תראו שבמסגרת ''איחוד משפחות'' איזשהו ערבי יבקש ''להתאחד'' ב''פלסטין'', ''ירדן'', ''מצרים'' או ''סוריה''. הפלא ופלא - תמיד תמיד הם מעוניינים להתאחד דווקא במדינה ה''גזענית'' הזו!באמת מעניין. אולי כדאי שמישהו ייתן פעם את דעתו על התופעה המרתקת הזאת.

    הם כל כך מופלים, עד שבכל מדינת ישראל לא תמצאו ערבי אחד שמוכן לעבור ל''פלסטין'' - מדינה שבה כל האזרחים הם בני עמו, דוברים את שפתו, מאמינים בדתו ומנופפים בדגל האהוב עליו. הם אפילו לא מוכנים להישאר במקומם ושגדר הגבול תעבור ממערב להם ותשאיר אותם בשטח ''פלסטין'', בלי שייאלצו לעזוב את הבית. אפילו תושבי אום אל פאחם - רובם תומכי התנועה האיסלאמית וההסתה האנטישמית של ראאד סלאח - אינם מוכנים לשמוע על האפשרות שהגדר תעבור ממערב להם והם יסופחו ל''פלסטין'' על בתיהם ורכושם. אבל הרי הם ''פלסטינים'', לא? והרי לא טוב להם במדינה יהודית ''גזענית'', לא? מה לעזאזל קורה כאן?

  • 31.

    האגודה המוסלמית לחיסול ישראל- טוענת שהערבים צריכים לשלוט בכל העולם (ל''ת)

    אה, 07/12/08 11:13

  • 30.

    עובדות על חייהם של הערבים אצלנו בישראל

    מצאתי באינטרנט- חשוב לדעת!, 07/12/08 11:11

    ערביי ישראל, מסכנים שכמותם. הם כל כך מקופחים, שכשאני הולך לקרוע את התחת שלוש שנים כדי לשמור עלי, על משפחתי ועל עם ישראל מפני הרצחנות שלהם ושל אחיהם, הם הולכים לאוניברסיטה ולומדים איך לדפוק אותי.

    כל כך מקופחים, שכשאני נאלץ ללכת למילואים, הם ''מפגינים'' עם דגלי אש''ף החמאס והחיזבאללה, זורקים אבנים, בקבוקי תבערה ומוטות ברזל, או סתם מסייעים לביצוע פיגועים נגד המשפחה והחברים שלי.

    כל כך מסכנים, שלמרות שהם מהווים 20% מאוכלוסיית המדינה, הם זוכים ב-50% מתגמולי הביטוח הלאומי. הם כל כך אומללים, שגביית המיסים במגזר הערבי היא מגוחכת, והנתונים על כך ידועים לכל מי שמעוניין לדעת אותם. מילא שמדובר במיסי המדינה כמו מס הכנסה ומע''מ, אבל הם גם לא ממש טורחים לשלם את המיסים העירוניים שלהם, ועוד מצפים מהממשלה לכסות את הגירעונות שהם יוצרים.

    כל כך מקופחים, עד שברשויות המקומיות שלהם הם מעסיקים את כל החמולה, וכל שתי דקות דורשים ומקבלים מענקים מהממשלה כדי שהרשויות לא יקרסו. ואם מענק כזה יתעכב אפילו ביום, זאת כמובן ההוכחה לכך שישראל היא ''גזענית''.
    כל כך מופלים, עד שכל המגזר הזה חי בבתים צמודי קרקע, יעני וילות, ולמעשה - טירות ענק. מאות אלפי בתים במגזר הערבי נבנו שלא כחוק, ואל תספרו לי ש''אין להם תוכניות מתאר''. אין תוכניות, כי הם לא עושים שום צעד בכיוון של תכנון המרחב העירוני. אם אתם לא יודעים, ועדת התכנון המקומית היא זו המאשרת תוכניות מתאר מקומיות, וזו האחריות של הרשויות המקומיות הערביות לדאוג לאנשיהם. אבל הרבה יותר קל לבנות בניגוד לחוק בישראל. אף אחד הרי לא מעז להרוס בית של ערבי, בעוד שאם אני רק אתקין פרגולה או אסגור מרפסת שלא כחוק, יעמידו אותי לדין ויחייבו אותי בהוצאות ההריסה ובהוצאות משפט, בנוסף על הקנס.

    כל אחד מהם חי על ג`בל משלו כאילו האדמה היא משאב לא מוגבל בארץ הזו. תושבי סכנין מתלוננים על ''הפקעת אדמות''. הם רק שוכחים לציין שבסכנין חיים 20 אלף איש על שטח של 8,000 דונם, בעוד שברמת גן לדוגמא חיים למעלה מ-150 אלף על שטח של 12,000 דונם שרבע ממנו הוא פארקים וגנים. חיים טוב, הערבים. מספיק לנסוע בוואדי עארה ולראות על איזה שטח יושבים יישובים כמו אום אל פאחם ומוסמוס.

  • 29.

    הקרן החדשה לישראל ממנת את האירגון הזה...לכן הדו"ח לא רלבנטי. (ל''ת)

    mrosenberg27 , 07/12/08 10:26

    • הקרן החדשה לישראל ממומנת על ידי אנטישמים!

      יש לציין, 07/12/08 11:39

      כמו קרן פורד הידוע במימון גורמים אנטישמיים קיצוניים!

  • 28.

    בדמוקרטיה ''היחידה'' במזרח התיכון יש 72 חוקים גזעניים... כנסו

    ערבי לא שונא, 07/12/08 09:40

    המיסוד של הגזענות נגד הערבים בחקיקה הינו המשך לביטול העם הערבי ע''י עקירתו טגרושו ממולדתו ב 1948.

    בנוסף לחוקים ישנה מדיניות מפלהה ממלכתית בכל הרמות (ילד ערבי מקבל 155 מיהודי בתקציב משרד החינוך..).

    ובעיקר הגזענות מקבלתץ ביטוי בקבלתה ויישומה ע''י רובכם (העם)... אותו עם המתהדר בנוצות של ''עם נבחר'' עם שלא כשאר העמים''

    ובעיקר העם הכי חכם....(רובכם כל כך רדודים וטיפשים)

    אגב..... תקראו את תגובותיכם כאן כדי לדעת כמה צדקתי...

    הכחשת העובדות המצויינות בכתבה לא תועיל לכם כי העולם היום הוא חשוף לאינטרנט ומידע וכל העולם רואה ויודע את האמת..

    ובכל זאת... אני מאחל יום טוב למיעוט הקטן השםוי שביניכם.

    • לאויב אין זכויות,מה אתה מקשקש? (ל''ת)

      רגיש בקצה, 07/12/08 09:56

      • תודה.... ז''א זו היא מדינת יהודיה ולא מדינת אזרחיה ?

        28, 07/12/08 10:14

        האם אינך רואה שזמן אנשים שכמוך... ומדינות כמו ישראל עבר-תם ?????

        העולם הפסיק מזמן להזדהות עם ישראל המדינה הכובשת...
        ואשר מנהיגיה גנבים או סוטי מין...
        והעם שלה כמוך..

        • מובארק, סדאם ,קדאפי......ונסארללה.....

          mrosenberg27 , 07/12/08 10:24

          המנהיגים שלכם הם רוצחים פסיכופטים.....מושחתים דיקטטורים....אבל תמשיכו לתקוף את ישראל....פפחחחח
          מרוב שמילדות מגדלים אתכם לאפס ביקורת עצמית ומקסימום שנאה אתם עיוורים למציאות וגם עוד 100 שנה רוב החיפושים בגוגל של סקס עם חיות יעשו ע"י ערבים.

          נ.ב
          על ניל"י בטח לא שמעת....

          • אני מתעב את סדאם ונסראללה .... רוצה שהמדינה שלי תהיה דמוקרטית

            28, 07/12/08 10:32

            יש בעולם מדינות דמוקרטיות רבות מאוד ואני מצפה שכך תהיה ישראל.

            אתה מבטל את זכותי לחלום על שיוויון ?

            אינינ שונא יהודים כמושאתה שונא ערבים.

            אני חי בשכונה מעורבת ורוב חבריי הם יהודים.


            אבל אתה כאדם חשוך ושונא רואה מול עיניך רק הצטדקויות ... ותירוצים (סדאם ונסרללה) כדי להמשיך לתפקד עם הדעות הקדומות שלך...

            לפני שתחנך אותי למודעות עצמית... תסתכל שוב על תגובתך ותגובות חבריךך ותבין עד כמה אתה גזען ורדוד

            • למה החלטת שאני אדם חשוך ושונא בגלל שאמרתי אמת?

              mrosenberg27 , 07/12/08 10:41

              אני רק מציין את העובדה שאף פלסטיני עם אזרחות ישראלית לא נלחם עבור זכויות אזרח של אחיו בעזה תחת שלטון החמאס או ברמאללה תחת שילטון הפתח...
              כמו שאף ערבי בסוריה לא נלחם נגד פגיעה בזכויות אזרח במצרים....אבל נגד ישראל יש 500 אירגונים.
              כל עוד לא תתחילו להעביר ביקורת עצמית לא תתקדמו לשום מקום.
              סדאם זו דוגמא מצויינת לצביעות חסרת הגבולות שלכם...האמריקנים הפילו דיקטטור אכזר ואתם בשלכם נגד האמריקנים במלחמתם בדיקטטורה....ואחרי זה תגיד לי שאתה בעד זכויות אזרח....אתם צבועים. נקודה.
              לא איכפת לכם מזכויות אזרח רק מחורבן מדינת היהודים.

              • אני מתעב את המשטרים האפלים במדינות ערב... כנס

                28, 07/12/08 10:47

                אבל אני רוצה שיוויון במדינה שבה אני חי.

                אני לא שונא אותך... כבר אמרתי.

                אני חולם על מדינה דמוקרטית ולא גזענית.

                מה רע בחלום זה ?

                למה אתה מבטל את זכותי להעיות שווה אליך ?

                איך נוכל לחיות ביחד במדינה אחת עם כל כל רוע ושנאה כמו שישנ לך ?

                ובכל זאת ..יום טוב לך

                • אני גם לא שונא אותך גבר.

                  mrosenberg27 , 07/12/08 11:13

                  ואין לי כל בעיה שתהיה שווה אליי מבחינת זכויות וחובות ויותר מזה אני מאמין שכך צריך להיעשות.
                  אבל דבר ראשון אתה צריך להבין שזאת מדינת לאום, מדינה שהרוב החליט שהיא מדינה יהודית ולכן יהיו לה מאפיינים יהודים שעלולים לפגוע בך בתור מוסלמי או כל בן דת אחר...בדיוק כמו שאני בתור יהודי בדנמרק אפגע שעל הדגל של מדינתי יש צלב.
                  דבר שני כדי להיות שווה זכויות אתה צריך למלא חובות, וזה אומר שירות צבאי של שלוש שנים ושירות מילואים. האם אתה מוכן להילחם בחמאס? האם מחר תהיה מוכן לצאת למלחמה נגד לבנון?
                  והנושא החשוב ביותר הוא נאמנות למדינה ולסמליה. האם אתה מוכן לתלות את דגל המדינה על הבית שלך? כמו שהיהודי מדנמרק עושה או היהודי בבריטניה?
                  יום טוב גם לך.

                  • תודה לך...... כנראה שאני ואתה מזן אחר שלא מתאים למזרח התיכון.. יום טוב (ל''ת)

                    28, 07/12/08 11:16

    • אתה אולי ערבי לא שונא אבל ערבי שקרן וסלפן כמו כל הערבים !!!

      עודד יערי, 07/12/08 10:28

      נתחיל עם טענתך למיסוד הגזענות,מה שחמור כאן זה שבעוד שכן צריך להיות מצב כזה של גזענות ממוסדת וגם גזענות לא ממוסדת כלפי הערבים,כי אתם אוייבים ולא אזרחים נאמנים וראה אירועי הפוגרומים בעכו רק למשל ואו של הדרוזים ה''נאמנים''בפקיעין אז אין שום גזענות ממוסדת,זה שאתם לא משלמים מיסים בכפרים ובערים שלכם גורם לפערים בינכם לבין היהודים,אבל היי גם בין הרשויות היהודיות לבין עצמן יש פערים..אין שיוויון ויש טענות לקיפוח.בכלל תראה לי שיוויון בכל נושא גם בין יהודים ואו בין איזורים תראה איך דופקים את שדרות וסביבותיה למשל ואו את הזיהום שגורם לסרטן אצל תושבי הצפון אם זה היה בצפון תל אביב היו כבר מורידים לאחראים את הראש והיו זורקים אותם מתפקידם ועם בית סוהר ותיקים פלחליים..
      אף אחד וחבל על כך לא פעל לגרוש הערבים בשנת 1948 אם באמת זה היה נעשה היו חיים נפלאים ומלאי איכות חיים לאזרחי המדינה היהודים.
      העם הזה הוא באמת העם הנבחר..תראה לי כמה מאצלכם מעורבים בפיתוח הטכנולוגיה העולמית כמו אצל הישראלים ואו היהודים בכלל,תראה לי כמה ערבים נמצאים במוקדי השלטון בכל העולם ובמיוחד באמריקה,תראה לי כמה ערבים נמצאים בבנקים העולמיים ובמוקדי הכרעה כספית..תראה לי כמה ערבים קיבלו פרסי נובל בכל תחום כמעט כמו היהודים?ברור שהיהודים הם העם הנבחר ולקבל צרות גם ואילו אתם ישמעלים העם שנבחר לעשות צרות ואף אתם עושים זאת אחד לשני..

      • בעכו.... היהודים התחילו ושרפו בתי ערבים......חברון ? לפני מס. ימים ?

        28, 07/12/08 10:51

        הערבי חי 6 שנים פחות מהיהודי בישראל

        הכנסת הערבי 50% מהיהודי

        לערבים היו 96% מאדמות פלסטין והיום 3%
        (האדמה נשדדה)

        זו היא תמצית ''הדמוקרטיה הישראלית''

        • אבל למה לשקר???

          מושון גלובלי, 07/12/08 11:53

          האדמה לא נשדדה האדמה נכבשה במהלך מלחמה שאתם הכרזתם.
          מה נראה לך שתתחילו מלחמה ותפסידו שום דבר לא יקרה????ולא תפסידו שום דבר?
          התחלתם מלחמה הפסדתם בעיה שלכם...
          מה גם שזה שקר גס להיגד 96% מהאדמות היו שלכם שידוע בבירור שרוב מוחלט של הארץ לא היה מיושב ולא היה בבעלות כלשהיא.
          אם אתה רוצה לדבר תתחיל בלדבר אמת.

    • לערבי לא שונא תעבור לגור במצרים או ירדן

      מצחיק, 07/12/08 11:50

      או אולי סוריה ונראה אז אם תחשוב שהחוקים בישראל גזעניים אתה תנשק את הרגליים שלנו ותגיד תנו לי לחזור המצב בכל מדינות ערב מבחינת זכויות אדם הוא גרוע ביותר לעומת גן העדן שהיה לי בישראל!! חופש ביטוי מי שמע על זה במצרים או סוריה או סודן?

  • 27.

    זה בסדר גמור

    יהודי, 07/12/08 09:21

    לגבי הערבים אין לי בכלל סנטימנטיים

  • 26.

    צריך מישהוא שירים את הכפפה ויתבע בבית משפט את האגודה הזאת על מרמה !!!

    עודד יערי, 07/12/08 09:14

    1.זאת אגודה שמנסיון אישי שלי לא טיפלה במקרה מובהק של הפרת זכות אזרחית להיות במקום ציבורי ובטענה שבמקרה הספציפי שלי הם לא מטפלים..
    טענה זאת של במקרה שלך הספציפי לא מטפלים הם אומרים לרוב המוחלט של הפונים היהודים אליהם.
    במקרה שלי פרופסור קנת מן שהיה ראש הסנגוריה הציבורית לאחר שהיה חבר אצלם באגודה התנגד ליועץ המשפטי של האגודה לזכויות האזרח לא זוכר כרגע את שמו של הנבלה ונתן לי חוות דעת שקבעה את זכותו של אזרח להיות בכל מקום כמו בית קפה או מסעדה שאפילו שנמצאת בבעלות פרטית הינה מקום ציבורי ברגע שהציבור יכול להכנס שם בשעות קבלת קהל.
    בכינוס שהצבועים האלה עשו בסינמטק תל אביב לפני כמה שנים נכנסתי לאולם ועשיתי להם בושות צריך מי שיגיש נגדם תביעות על הונאת הציבור ויכפה עליהם את שינוי שמם כי הם לא אגודה לזכויות האזרח אלא נבלות שמאלניות שמייצגים אינטרסים זרים שמוכתבים להם על ידי נבלות אחרות שמאלניות מהקרן החדשה לישראל שמממנת אותם!!!

  • 25.

    האגודה עשיתם הנחה לממסד או שגם אתם...

    אורלי, 07/12/08 09:08

    האגודה לזכויות האזרח מעניין מי עומד בראשה? ומדוע התעלמו כותבי הכתבה מהאפליה נגד המזרחים בני עדות המזרח במדינה? האפליה, הדיכוי הפערים החברתיים התחילו עם בני עדות המזרח וממשיכות אל ההעולים החדשים ויש לתת לבני עדות המזרח את ''הכבוד, המגיע להם כמדוכאים ומופלים לרעה בדיוק כמו הפלסטינאים.

  • 24.

    מה אכפת לי מהאגודה לזכויות האזרח?

    רגיש בקצה, 07/12/08 08:57

    מדוע שמים את הידיעה הזו בכותרת של שני האתרים המרכזיים? האם זהו אתר של השמאל המחבלי,משרתם של הערבים?
    יש דברים הרבה יותר חשובים ומעניינים.

  • 23.

    איך הם מסננים מזרחיים ? הם רושמים ''עדיפות לשפה רוסית''

    חחחח, 07/12/08 08:56

    בפירוש יש עדיפות לרוסים. מה עם ילידי הארץ ?

    • תסתכל על משרדי הממשלה יחשכו עיינך

      משרדי ממשלה - רק מזרחיים, 07/12/08 12:08

      העדיפות לדוברי רוסית היא רק בתפקידי נתינת השירותים למניהם במגזר העסקי ותו לא.

      לא מדובר בתפקידי מפתח בחברות פיננסיות או בתעשית ההי-טק.

      יותר מ-66% מיוצאי בריה''מ הם בעלי השכלה גבוהה אך רק 25% מהאוכלוסיה מועסקים במקצועות עם דרישה להשכלה גבוהה (מקצועות של אקדמאיים) זאת לעומת 40% מקרב ילידי הארץ כאשר פחות מ-40 % הם בעלי השכלה גבוהה!
      כאן נמצאת האפלייה, היא ברורה מעבר לכל ספק!

  • 22.

    בוא נגיד את האמת , יש עדיפות ללבנים בישראל במקומות עבודה. (ל''ת)

    א, 07/12/08 08:56

    • איך עדתיות מגיעה לגזע?גם ערבים הם גזע לבן ואפילו מזרע אברהם

      איך עדתיות מגיעה ל..........גזע ......... ?, 07/12/08 09:29

      איך עדתיות מגיעה לגזע? אפילו ערבים הם לידיעתך גזע לבן ואפילו מזרע אברהם

  • 21.

    זאת האגודה לזכויות האזרח הערבי, כי ביהודים היא לא מטפלת, אפרופו אפליה (ל''ת)

    לבדוק מדוע מסרבת לטפל בדיווחי יהודים, 07/12/08 08:48

  • 20.

    החלפת שטחים ואוכלוסין ואז לא יהיו בכיות מצידם של הערבים,מה פשוט. (ל''ת)

    ליברמן צודק, 07/12/08 08:46

  • 19.

    סונים/שיעים בעירק כמו אשכנזים/ספרדים אצלינו...פעם הסונים היו מנהלי הבנ

    @@@@@@@@@@@, 07/12/08 08:42

    סונים/שיעים בעירק כמו אשכנזים/ספרדים אצלינו...פעם הסונים היו מנהלי הבנקים ובתיה''ס וכמובן ''מדליקי המשואות'' האליטה שזוכה בכל המחמאות, והשיעים : פרימיטיבים...
    מאלף לצפות בטלויזיה הרישמית של עירק החדשה ........, וראה זה פלא שיעים בחליפות מערביות, מבחר תוכניות היסטוריות שמספרות על פועלם של אישים בהיסטוריה שממש במקרה הם.... שיעים, את ספרי הלימוד וההיסטוריה בטח החליפו, וכמובן ברור מי ''ידליק נרות'' ביום עצמאותם ויגרוף את כל המחמאות הלאומיות, אפשר להניח ששמות רחובות ובתי ספר וכיו''ב עברו שינוי בהתאם, אבל שוב זה לא החוכמה של עדה זו או אחרת שהביאה אותה לשילטון, במקרה של עירק זו פשוט העדפה אמריקאית כי זו הדרך היחידה ליצור אופוזיציה לסונים ששלטו שם קודם ,
    ואצלינו : לבריטים היה נוח לתת את מפתחות המדינה לחבורת עגלונים אשכנזים לא בגלל האינטליגנציה שלהם אלא ובעיקר בגלל הריחוק האתני מהשילטון הקודם ומאנשי האיזור,מסיבה דומה שמו בדואים בירדן וסעודיה,ככה גם היום עושים אופוזיציה וזה רק טיבעי

    • אתה שקרן,הבריטים לא נתנו שום מפתחות מרצונם הם גורשו מפה שנית אתה שקרן

      עודד יערי, 07/12/08 09:28

      מי שהקים את המדינה היו אלה האשכנזים,ולא עגלונים כמו שאתה קורא להם,אלא אנשים אשכנזים שבאו עם תרבות לפה לארץ והם הפריחו את השממה בזמן שאתם המזרחיסטים הפרחתם נודים בארצות ערב ובזמן שהתחזיתם להיות יהודים מספרד...אתם המיזרחיסטים נמצאים פה בזכותם של האשכנזים שהעלו אתכם למרות התרבות המגעילה שלכם והתנהגותכם והמנטליות הערבית שלכם.לא סתם קוראים לכם יהודים ערבים.בצדק!!!

  • 18.

    עוד דו''ח מגמתי שמתעלם מהמציאות ומהעובדות

    ארז, 07/12/08 08:39

    ערביי ישראל לא מופלים לרעה - אם כבר, הם מופלים לטובה (פטור משירות צבאי, מציות לחוק, מתשלום מסים; ייצוג בכנסת, לימודים אקדמאיים ועוד ועוד). אבל - האם האגודה הנ''ל השמיעה את קולה כשיהודים גורשו מבתיהם? לא, כי זה מקובל עליה. האגודה הנ''ל באה להגן על זכויות האזרח - כל עוד אינו יהודי. ליהודי אין זכויות, מבחינתם.

  • 17.

    נורא

    סמדר, 07/12/08 08:31

    מדינת ישראל היא מדינה מפלה שלא דואגת לאזרחיה. בעוד שהיהודים הלבנים מרוויחים הון, לערבים אין כסף לדברים אלמנטריים כמו חינוך או חיסון בנותיהם נגד סרטן צוואר הרחם. בושה.

    • לערבים יש חיים טובים יותר משל היהודים (ל''ת)

      את טועה, 07/12/08 08:59

  • 16.

    אפליה כלפי עולים ? כל עבודה שניה מבקשים ''עדיפות לדוברי רוסית'' !!! (ל''ת)

    אפליה עלק, 07/12/08 08:30

  • 15.

    ממש מסכנים הערבים..

    just me, 07/12/08 08:28

    לא עושים צבא לא משלמים מיסים אין להם היתרי בנייה יש להם פרוטקציה בפקולטה לרפואה...

    וכך הרשימה ממשיכה..

    ומה בתמורה? ייחול למוות של כול תושבי ישראל וחגיגות כשחיזבאללה הפציץ לנו את הצורה..

    אפליה נגד ערבים? מאד מקווה שאתם צוחקים.

  • 14.

    יש גם אפליה כלפי המדינה של כמה אגודות ...

    מיכאל, 07/12/08 08:17

    מעניין

  • 13.

    צודק, צעיר ערבי מקבל 3 שנים במתנה לחייו, הוא לא צריך לשלם מיסים כי מס

    פפר, 07/12/08 08:10

    הכנסה לא מתעסק עם המגזר הערבי, והוא גם פטור מארנונה, כיוון שראשי העיריות לא גובים מהם

    • תעשה חשבון כמה כסף הוא עושה ב 3 השנים....

      ניר מרמת ישי, 07/12/08 09:42

      וכמה כסף חוסכים הוריו בסבסוד הצבא.
      חייל מיסכן מקבל 350-450 שח.

  • 12.

    צודק, צעיר ערבי מקבל 3 שנים במתנה לחייו, הוא לא צריך לשלם מיסים כי מס

    פפר, 07/12/08 08:09

    הכנסה לא מתעסק עם המגזר הערבי, והוא גם פטור מארנונה, כיוון שראשי העיריות לא גובים מהם

  • 11.

    האמון אבד ברגע שהחלו לעשות פיגועים

    צדק ראשוני, 07/12/08 08:05

    ברגע שפוגעים בלחי אחת לא מפנים גם את הלחי השנייה - ככה לא יישארו פנים בכלל.

  • 10.

    למה לא בחנו את האפליה לאנשי הימין?

    יעל, 07/12/08 08:01

    קל מאוד אפליה בין ערבים ליהודים, הערבים לא תורמים למדינה לא מתגייסים ובקושי משלמים מיסים. האם הם לא מפלים את היהודים?
    מי משלם על חינוכם?
    האם בדקו את היחס של האפליה משני הכיוונים? ומדוע לא בדקו את האפליה כלפי הציונים הדתיים ה''מתנחלים''? שמשלמים את המיסים הגבוהים ביותר במדינה. ומשלמים על חינוך ילדיהם את המחיר הגבוה במדינה [לש''ס יש סבסוד] ומשרתים בצבא הגנה לישראל במקומות הבכירים ביותר.ומעורים בכל מאודם בחיי היום יום של המדינה.
    האם כלפיהם אין אפליה מכוונת ומרושעת מצד הפוליטיקיים,ומצד בתי המשפט המגבים הליך פוליטי ואינם מגבים צדק האדם הפשוט.
    מדוע לא נבחנה האפליה לאנשי הימין? כמה מהם עובדים בתקשורת? כמה מהם שופטים ודיינים?
    ואולי גם זו הסטה של ה''חברה שערכה את המחקר'' אפליה של מדינת ישראל כלפי הערבים, ולמה לא נבחנה אפליה של מדינת ישראל כלפי הציונים הדתיים? אולי זוהי מוניפולציה,.
    חבל שחדלנו להאמין לכם.

    • צודקת לגמרי!!

      שרון, 07/12/08 08:48

      הציבור הדתי לאומי הוא הציבור היחיד שעוד נשאר נאמון לערכי המדינה והמדינה בוגדת בה. בושה וחרפה למדינת ישראל שדואגת לאלו ששונאים אותה ומקפחת את אוהביה.

  • 9.

    שורה תחתונה-הערבים ואחמדניגאד צודקים.המדינה היהודית צריכה להיעלם.

    בשם בן גוריון, 07/12/08 08:01

    רק לשלטון הנאור של החמאס ומדינות ערב זכות קיום!

    תעמולה אנטיציונית טהורה עטופה בהסוואה סכרינית של פגיעה במזרחיים,עולים וכו'

    • אתה קצת שרוט במוח מה הקשר להעלמותה של המדינה ולטיעון שאתה מעלה? (ל''ת)

      עודד יערי, 07/12/08 09:17

  • 8.

    דו''ח פוליטי לחלוטין..................................

    ציוני, 07/12/08 07:56

    הדו''ח של אגודת 'זכויות' האדם - השנה ככל שנה, היא אירוע שפשוט נותן לאנשי שמאל קיצוני לרשום את דעותיהם.

    אני לפני כמה זמן בתגובה לאישומים על אפליה - בדקתי את נתוני האדמות בישובים ערבים.
    לעומת תחום השיפוט בערים יהודיות.

    והפלא פלא - לא רק שאין אפליה, יש מקרים שלערבים יש הרבה יותר ביחס למספר התושבים.

    הנתון הזה של 2.5 אחוז מהאדמות במדינות הוא פשוט בדיחה!!!
    קודם כל אולי הם 20 אחוז אבל האוכלוסיה היא צעירה מאוד - יש אולי אוכלוסיה של 8-10 אחוז שמחזיקה בתים
    כמו שכתוב פה, 90 אלף מהם גם גרים בערים יהודיות. אז זה יותר ל7-6 אחוז.

    עכשיו לגבי התחומי שיפוט, 57 אחוז מאדמות המדינות הולכות בידי צה''ל מסיבה זו או אחרת.
    ובהגזמה, יש 20 אחוז אדמות מיושבות.

    אם מחברים את כל הנתונים - רואים בבירור שאין שום אפליה, בנוסף אפשר לבדוק אחד לאחד עיר ערבית ותחום השיפוט שלה ועיר יהודית עם תחום השיפוט שלה
    אני עשיתי את זה, ויצא שאין ולא שמץ של אמת בטענה הזו.


    העוני - כל משפחה שיהיה לה מפרנס אחד והרבה ילדים תהיה עניה.
    וזה לא משנה אם היא ערביה מוסלמית או חרדית יהודית
    הנתוני עוני של חרדים הפלא ופלא הם כמעט בדיוק אותו דבר כמו אלה של הערבים מוסלמים, ואם אני לא טועה גם יותר קשים (57%).

    לעומת זאת, נתוני העוני אצל הערבים הנוצרים שוויתרו על התרבות של מפרנס אחד והרבה מפורנסים = דומה אם לא יותר טובה מאלה של היהודים!!!
    וזה רק מראה שאין שום אפליה.

    וזה גם עונה לקטע של פערים בתוך הערים המעורבות.



    בקיצור עניתי לכל הנוגע לערבים - גם בקשר לעניין של המתנחלים המזרחים והמוגבלים יש הרבה מה להגיד, אך אין לי כוח על הבוקר.

  • 7.

    אפליה גזענית יותר קשה לאדם שחור ואמא לילדים

    אמא, 07/12/08 07:51

    קשה קשה למצוא עבודה נסיונות רבים לא נענים בכלל קושי רב למצוא עבודה ,הגזענות היא בעורקי החברה ניסיונותי למצוא עבודה לא מצליחים רק נודע למעסיק שאני אמא ל4 השאלה היא מה תעשי כשהם יהיו חולים .

    • למה לא תחזרי לאתיופיה, לתוקול שלך שם יש הרבה עבודה, לדוש ללוש לאפות, מ

      דנה, 07/12/08 08:10

      ה רע ???

      • דנה בושי והיכלמי

        יפה, 07/12/08 08:43

        אני אמא לילדים ואני לא אתיופית. כשילדיי
        היו קטנים , גם אני חיפשתי עבודה וגם אני נשאלתי רבות את אותה השאלה: '' ומה תעשי כשהילדים יהיו חולים?'' אז יותר טוב היה
        לשתוק אם אין לך משהו חכם לומר או משהו אמיתי להוסיף. גם אני לא מסכימה עם כמה
        מהקביעות של האגודה לזכויות האזרח, אבל
        בניגוד לך אני בודקת טענה טענה לגופה.

  • 6.

    צריך להבחין בין פער לבין אפליה

    אלכס, 07/12/08 07:46

    היהודי החילוני עובד, נלחם, רוכש השכלה ומפרנס את המשפחה שלו בכוחות עצמו, וכל החיים שלו רצופים במאמץ ועבודה קשה. אצל החרדים וגם חלק גדול מהמזרחיים יש העדפה לחיים נוחים ובטלה, הקמת משפחות מרובות ילדים, קבלת הטבות וקצבאות מהמדינה, סלידה מרכישת השכלה וכישורים כלכליים, והדבר בא כמובן לידי ביטוי בהכנסה שלהם. ולדבר על קיפוח של ערבים - זה השקר המגוחך ביותר שאפשר להעלות על הדעת. לכל ערבי יש בבית משרתת פרטית וגדוד של ילדים שנושא אליו עיניים. הסיפורים האלה של ערבים מסכנים אולי עובדים על תל אביבים.

    • יש משהו בדבריך (ל''ת)

      שרון, 07/12/08 08:50

  • 5.

    עוד אגודה שמאלנית? ומה עם האכיפה האלימה של ה''חוק'' נגד מתנחלים?

    יהודי ישראלי, 07/12/08 07:45

    ומה עם זכויות האדם לחיים גם בדרום הארץ? הרי מערכת הבטחון אינה עושה דבר בעניין.

  • 4.

    מפאי=עבודה היא שגרמה לאפליה מהיסוד מ1948 !!!

    שלמה מאור, 07/12/08 07:41

    תהליך קליטת העולים מארופה ומארצות ערב בשנות ה 50 נעשה ע''י שלטון מפאי =העבודה \\ הם העדיפו את יוצאי אירופה ונתנו אדמות לצורות התישבות, קיבוצים מושבים , סובסידיות למפעלים הסתדרותיים שקיבלו מענקים אדמות ופועלים במחנות עבודה=מעברות שכונות ועיירות פיתוח ששם מפאי קלטה את יוצאי ערב וראתה בהם מחנה עבדים, עד היום נשארו מאחור, עד היום המפעלים שהקימה מפאי שולטים בכלכלת ישראל ובמשאבים החשובים ויקרים ביותר

  • 3.

    הערבים צריכים לעוף למדינה שלא תפלה אותם !

    טוב מאוד ! חדשות מעולות על הבוקר., 07/12/08 07:39

    מעניין שכל אגודה כזו מורכבת מי כמה שמאלנים הזויים שבראשם עומד איזה שופט בג''צ לשעבר.

  • 2.

    עוד אגודה ששמה לה למטרה לפרק את מדינת ישראל

    אמור לי מי אתה, 07/12/08 07:29

    מתוך האתר של ''האגודה לזכויות האזרח'' ששמה לה למטרה לא לאפשר מדינה יהודית בארץ ישראל'' - היא עושה זאת בצורה מלוקקת ודיפלומטית - ''למדינה ריבונית יש סמכות להחליט מי יבוא בשעריה ומי יזכה בה למעמד של קבע. יחד עם זאת, היא מחויבת לתת משקל לזכויות האדם. מדינות חייבות לכבד את הזכות לחיי משפחה, אינן רשאיות לדחות מפניהן פליטים, מבקשי מקלט ומחוסרי אזרחות, ומחויבות לתת מענה למצוקות הומניטריות.

    בישראל, הסמכות להחליט מי ייכנס למדינה, מי יגורש ממנה ומה יהיה מעמדם של זרים השוהים בה, נתונה בידי פקידי מינהל האוכלוסין במשרד הפנים. מינהל האוכלוסין רואה עצמו ''שומר החומות'', שתפקידו להגן בכל מחיר על צביונה היהודי של מדינת ישראל. מדיניות זו מולידה אפליה והפרות בוטות של זכויות אדם, בעיקר של הזכות לחיי משפחה, הזכות להליך הוגן והזכות לכבוד - של אנשים לא יהודים, של אזרחים ישראלים שבחרו לחלוק את חייהם עם אזרחי מדינות אחרות, ושל ילדיהם המשותפים. האגודה משקיעה מאמצים רבים לשינוי המדיניות של משרד הפנים, ולקביעת נהלים ברורים ושוויוניים בענייני הגירה ומעמד.''

  • 1.

    שיחזרו הביתה לירדן שם לא תהיה אפליה ! נמאס מכל השמאלנים האלה !!!

    ישראלי, 07/12/08 07:29

    בגלל השמאלנים והערבים עזבתי את הארץ !
    שהם יהרגו אחד את השני