• 89.

    פשוט עצוב

    מתנחל,שליח לשנה,ארה''ב., 09/12/08 06:32

    אתה מצפה מהציבור שלנו להבין סוף סוף שבכח שום דבר לא יוכרע וכל המאבק הוא על התודעה אבל במקום זה אתה קורא את התגובות פה ושום דבר לא משתנה.במקום להגיב בסערת רגשות מטופשת (''חתיכת שמאלני''(מאוד בוגר..)) תפעילו שכל תסתכלו על מה הבן אדם כותב לא צריך להיות חכם בשביל להבין שאם עם ישראל ירצה אותנו אף אחד לא יוכל לעקור אותנו ואם לא אז לא משנה כמה נרביץ נצעק או נבכה לצבא שלנו לא תהיה שום בעיה להעיף אותנו לטיז אן ראבק!

    • אתה יודע מה? פשוט, סתום! המלחמה הזו היא למען עם ישראל

      לא נשכח ולא נסלח!, 14/12/08 22:23

      ואין כאן ענין של ''ירצה אותנו''. בכלל לא מדובר בנו. זו בדיוק ההסטה מן העיקר, שעליה עובד השמאל המתועב כבר עשרות שנים, כשהוא ממקד את הענין ב''מתנחבלים'', כדי שעם ישראל ישכח שמדובר בשארית ארצו הנמשכת מתחת לרגליו על ידי זדים.
      ארבעים שנה של הסתה סופר-גבלסית, ואז מצטרפים אליהם כל בני הטינופת מסוג רייכנר ואפרתי ואלעד ושאר שונאי ישראל כמותם. זה הכי נוח! תמיד נחמד להיות עם העדר, גם אם זה עדר של טורפים.
      במאבק על התודעה הפסדתם, בכל הכניעות שלהם. מי שיש לו אמת, צריך להבהיר שהוא מוכן להיאבק עליה ולמסור עליה את נפשו, רק זה ירשים את העם!
      שאל את המערכת כאן, מה תוצאות הסקר האחרון שלהם בנושא רדיפת המתנחלים, תוך כדי עלילת ''אי אכיפת החוק'', הם יגידו לך עם מי העם. אילולא הלכנו בשתיקת הכבשים מחבל ימית ומחבל עזה, היה היום כל העם אתנו. אתה חושב באמת שהעם הזה נהנה ללכת כצאן לטבח? אתה מאמין באמת, שיש אדם אחד בארץ הזו, שאינו יודע שעם ישראל מובל להשמדה? אתה חושב שיש היום אדם אחד, וזה כולל את שונאי ישראל משמאל, שאינו יודע שמתבצעים כאן פשעים איומים נגד העם היהודי? אבל, זו בדיוק משאת נפשו של השמאל, כשכל הרבנים עומדים לצידו, בשם ''אחדות ישראל'' ועוד סיסמאות שקר נפשעות כאלה.

  • 88.

    Daniella, I wish you more successes in all of your endevours (ל''ת)

    Sheyamutu hakanaim. PRINT IT, 09/12/08 03:50

  • 87.

    אתם כולכם אותו הדבר. למה אתה פתאום מתנער ממנה? (ל''ת)

    דוד, 08/12/08 23:12

  • 86.

    לא דניאלה צריכה לבקש ממני סליחה אלא אתה ושכמותך

    כתומה שגורשה מקטיף, 08/12/08 19:25

    ממלכתים צבועים ופחדנים
    אילו היו רבים כנדיה ודניאלה
    היינו נראים אחרת וקרא את ליפסקינד

  • 85.

    והשמאל ''צוחק''

    מיכל, 08/12/08 15:57

    מפני שכנראה אין באמת דרך להפסיק את ההשתוללות שוחרי שנאת החינם שבאליטות לא בחיבוקים נוסח הרב רפי פרץ ולא בהתפרעויות נוסח הנערים בחברון. רוב האשמה מוטלת על מחרחרי הריב.

  • 84.

    דברים כדרבנות (ל''ת)

    רפי, 08/12/08 14:13

  • 83.

    LONG LIVE DANIELLA WEISS YECHI (ל''ת)

    YECHI ALTELENA!!!, 08/12/08 12:20

    • אולי תבוא קצת לשרת בצה''ל במקום לבלבל את המח באנגלית ? (ל''ת)

      שוקי , גולני לשעבר, 08/12/08 13:30

      • I volunteered my services in Shderot and Ashkelon,but they tied my (ל''ת)

        both hands behind my back. Chaval al hazman!!!, 08/12/08 16:17

  • 82.

    הגברת נראית ונשמעת מטורפת לגמרי

    רגיש בקצה, 08/12/08 10:34

    פלא שהמתנחלים מוצגים כקריקטורה?
    תראו מי מוביל אצלם את המאבק.
    אי אפשר לבחור דמויות אחרות,יותר שקולות?
    אולי דני דיין?

  • 81.

    למה הבן שלי צריך לסכן חייו כדי להגן על המרושעת המטורפת הזו ? (ל''ת)

    אב דתי , שפוי , אקדמאי, גבעת שמואל, 08/12/08 09:30

  • 80.

    אסור לסכן את חיילי צה''ל במלחמה באויב הכתום. (ל''ת)

    מס''קרים עכשיו, 08/12/08 09:11

    • TO #79 With Iran threatning annihilation, would you tell your people (ל''ת)

      to leave israel, HUH, 22/12/08 04:43

  • 79.

    לא נשכח איך הסאטמר הרשע הפקיר חסידיו למוות וברח ברכבת קסטנר (ל''ת)

    סניף חב''ד-חמאס, קרית מלאכי, 08/12/08 09:06

    • Velo nisslach: RAK BEDAM TIHYE LANU ARETZ, HIFKIRU DAMAM SHEL YISRAEL (ל''ת)

      Ben Gurion is revolving in his grave., 16/12/08 06:04

  • 78.

    לא שכחנו איך המטורפת הזו ניפצה אלפי בקבוקי זכוכית על הכביש בקלקיליה... (ל''ת)

    צד''רניק עם זכרון טוב, 08/12/08 08:45

  • 77.

    רייכנר , תראה כמה מטורפים מגיבים פה. כדאי להיזהר.... (ל''ת)

    לריסה אוסטרופולר, 08/12/08 08:04

  • 76.

    בג''צ אני אוהב אותך, אנא הצילנו מהמאמינים המשומדים האלה (ל''ת)

    אתאיסט, 08/12/08 01:39

  • 75.

    היום שבו התבישתי להיות יהודי

    avner, 08/12/08 01:32

    לראות קברים מנופצים אוי לבושה רק לחשוב מה היה קורה אילו היו מספרים לנו שנופצו קברים בגרמניה או בפולין המטומטמים האלה מחברון הורסים את המדינה והגיע הזמן להושיב אותם בכלא במקרה של דניאלה פשוט לאשפז אותה ולזרוק את המפתח

  • 74.

    הגם אתה אלישיב באנשי ה''מה יפית'' (ל''ת)

    דוד, 08/12/08 01:16

  • 73.

    לצערי , רכיינר צודק.

    תמר., 08/12/08 00:51

    הבעיה שדניאלה לא מקשיבה לאף אחד.
    כמו הקנאים בימי בית שני ששרפו את מחסני התבואה , דניאלה ונוער הגבעות הורסים כל חלקה טובה.

    • What's so good about hitkaplut. Why this ozlat yad. Short of dire (ל''ת)

      answers, it is a wake up call, and a very good one, 08/12/08 03:57

  • 72.

    גם בקדומים פוחדים מהמרשעת האלימה הזו. (ל''ת)

    שכן שלה, 08/12/08 00:42

  • 71.

    בריון קליל מטיף לביריונית במשקל כבד... (ל''ת)

    חילוני, 08/12/08 00:09

  • 70.

    כמה מתלקק אתה למעסקים שלך ?-אין לך גבול?-אמנם אני כירא שמים שותף לדעתך

    עיקר ההשתדלות היא ברוחניות-אך למה תלעג למי שאינו, 07/12/08 23:43

    חזק מספיק ברוחניות?-למה לא תתן לה עצה יחד עם הביקורת?-בור שאין לנו הצלחה כנגד ממשלת הערב רב ללא זכויות רוחניות..האם אתה מתפלל על מוסרי נפש יהודים אלה למרות טעותם?-האם באמת אתה כואב את כאבם שהוא בהחלט כאב השכינה שבגלות הערב רב שכידוע היא הקשה מכולן?-אנא-אין הרבה נציגים חרדים באתר זה-התיחחס בהתאם לכל למלה שאתה כותב-אתה מייצג כאן ציבור שלם,ולא כמו שצריך,חבל..ואם פחדך הוא כי יפטרו אותך אולי עדיף שכך,לפחות רוחנית לעצמך.

    • תיקון טעות:לאחר בדיקה נודע לי כי אתה לא חרדי..זה מסביר את הכל! (ל''ת)

      סתם דתילוני קטן-בהצלחה בדרך לתנורים.., 07/12/08 23:58

      • אפשר לברוח מהתנורים כפי שעשה הסאטמר הרשע שהפקיר חסידיו לתנורים.... (ל''ת)

        דתי אקדמאי , גבעת שמואל, 08/12/08 00:41

        • Your Oslo gibor, hid hin a cave in 1948 shikor as Lot. Now that is (ל''ת)

          what you call RESPONSIBILITY BEMEITAVA!, 08/12/08 04:00

          • הקללות שלך לא משנות את האמת :הסטאמר הרשע הפקיר את חסידיו למוות (ל''ת)

            והוא ברח ברכבת שאירגן קסטנר הציוני, 08/12/08 08:02

            • I replied, but habucher hazetzer is very careful with izun mishkal. In

              any case, READTHE SEFER MIN HAMEITZAR FROM, 08/12/08 16:23

              HARAV MICHAEL BER WEISSMANDEL!!! IT WILL ANSWER ANY AND ALL QUESTIONS YOU MIGHT HAVE, AND MUCH MORE!!!
              SINCE THE MEDINA PUT A CHEREM AND CONFISCATED FROM ME, GOOGLE IT UP. HAFOCH BA VEHAFOCH BA DEKULEI BA

  • 69.

    שב בשקט רייכנר-אתה מחוץ לויכוח. הרי בהתנתקות ישבת על הגדר והמשכת ...

    מאיר הכתום, 07/12/08 23:38

    לראיין מנוולים מקדימה שתמכו בה.שב ואל תתטיף לנו. כמוך אנו מכירים עוד עשרה-בקושי מניין בשטח והרבה רעש בתקשורת.

  • 68.

    מתנחלים חמודים, עד מתי שמכם הטוב יעסיק אותכם כל כך??

    אורית כהן, רמת גן, 07/12/08 23:24

    אתם לא מבינים שזו המלכודת שטומנים לכם ואתם שוב ושוב נופלים בה?
    אתם- הכוונה למתנחלים ולאלה שחשים צורך לייצג אותם (ולהתנער מה'קיצוניים' שבהם..)

  • 67.

    מי אמר שנכשלה ''כשלון חרוץ''??? מה הם הפראמטרים של הצלחה או כשלון כאן?

    גם, 07/12/08 23:17

    מי תוקע לך שמשמעות הצלחה היא אם התפנו או לא? אולי הפרמטר הוא שבפעם הבאה ידעו שיש סיכוי של ממש להתלקחות ומלחמת אחים בהשתפנות וזה ישנה את אמות המידה (כל כך ברור לך שיהיו מוכנין לירות על יהודים? וירי על יהודים יעבור כל כך בנקל?) אולי ההצלחה היא להעלות את רף המחיר - ולכן היתה זו הצלחה ממדריגה ראשונה? כל טמבל פרשן פה.

    • The ramah of this article is, he probably had it all wrapped up even (ל''ת)

      before the protest. That's what U call xtrim LEFT, 08/12/08 04:03

  • 66.

    כן בעד דניאלה וויס ונגד המתרפסים שבגללם היה הגירוש (ל''ת)

    מתנחל גאה, 07/12/08 21:34

  • 65.

    חוסר האחריות הוא בהחלטה השגויה

    אליעזר, קדומים, 07/12/08 21:29

    הקונפליקט היה האם הדיון המשפטי על הבעלות יהיה כשהאנשים בתוך הבית או מחוץ לבית. זה לא היה קונפליקט על א''י. כשהיה ברור שברק מחפש את המאבק ולהוכיח ''מנהיגותו'' לפני הבחירות, הרי הפינוי האלים היה מתבקש בסבירות כ''כ גבוהה הנחשב כבטוח. חוסר היכולת לקבל החלטה פשוטה לנוכח המציאות הברורה ולפנות את הבית, דורש הרחקתה של דניאלה מכל תפקיד ציבורי ובודאי כשמדובר באחריות על חיי אנשים. כל הורה של נער שנפגע במהלך הפינוי, יכול לתבוע את דניאלה כאחראית להנהגת הנוער. בחינת ישחקו הנערים לפנינו.

  • 64.

    ואף מילה על הערבים שנורו הוכו ונבזזו (ל''ת)

    להם לא מגיעה סליחה, 07/12/08 20:04

  • 63.

    אליושיב, בקדומים כבר היית? לך תראה מה עשתה האשה הזאת. (ל''ת)

    לא מתייפייף, 07/12/08 19:30

  • 62.

    Assur latet lahem karka, ubematana man dechar

    shmei., 07/12/08 18:40

    Even Paroh when he got makot, admitted Etzba Elokim hi. You are not the moshel baaretz, in spite you are atheists. Elokim is real, his makot are just as well. Your denial will not help you a bit. Ask Toshavei Shderot and Ashkelon. Nothing what to write home about, much less a nitzachon. Stop parading as if beating a few women as a victory. Busha.

  • 61.

    כל הזמן הימין מאיים וכשמפנים אותם הם כמו כבשים נכנעים

    יואב, 07/12/08 18:35

    אתם סתם עושים רוח והרבה רעש

  • 60.

    העם והשטים

    בועז, 07/12/08 18:27

    ישנה דרך אחת ויחידה לפתרון המצב העגום הזה.
    פשוט להוציא את הצבא מהשטחיםת בחזרה לגבולות 67, ומי שיהיה מעוניין עדיין להמשיך ולהשאר בשטחים שישאר, בר-כוכבא וג'ימס ג'ונס הם לא האחרונים ששחטו את האנשים שלהם.

  • 59.

    דניאלה מראה את הפרצוף האמיתי של המתנחלים וזוהי תרומה ענקית למדינה (ל''ת)

    חולי, 07/12/08 17:49

  • 58.

    הרי הבית נקנה בכסף מלא. אחריות על מה ?קחו אחריות אתם (ל''ת)

    אתם ישראלים אתיאיסטים דמוקרטים מיעוט בעולם, 07/12/08 17:18

  • 57.

    נו, שוב הצד''רניק המתיפיף רייכנר העצבני והחולמני

    יהודה, 07/12/08 16:24

    שמענו אותך מספיק, אותך ואת חבריך מציונות דתית ריאלית, אולי תעזוב אותנו כבר בשקט

    • אוי כמה שזה קל וצפוי

      שלומי, 07/12/08 16:59

      ההתגוננות של הימין ההזוי היא תמיד בתגובה הזאת - צד''רניק. במקום להתמודד עם הטיעונים מדביקים תוויות. אם רייכנר צד''רניק אז דניאלה וייס היא פרובוקטית של השב''כ. אוקיי? נהנת? לא כל ימין מתון הוא צד''ר. רייכנר ימני ודניאלה היא ימין קיצוני זה כל ההבדל.

  • 56.

    שום מילה על העוול שנגרם לפלשתינאים. האם לא בני אדם אה? (ל''ת)

    עמרי, 07/12/08 16:22

  • 55.

    עוד נשוב לבית החום ונגרש את הערלים מעיר האבות!

    מוטי קליפורניה, 07/12/08 15:51

    יגאל עמיר וד''ר גולדשטיין לא גרמו כל נזק ,
    נוער הגבעות רק מסייע למתיישבים ביהודה ושומרון.
    ההשתוללות של בריוני הצבא והמשטרה בעת גירוש יהודים בכוח - לעומת הרפיסות שבתגובה על ירי הקאסמים או בשחרורו של גלעד שליט ויגאל עמיר הם הסכנה האמיתית לקיומנו.

    • תישאר בקליפורניה. קל להיות פטריוט מאמריקה. (ל''ת)

      ישראלי, 07/12/08 16:16

      • At the rate your going, there will be nothing left to come back for (ל''ת)

        Arelim, 07/12/08 18:29

  • 54.

    Dear Mr. Reichner, I have sized up a few others just about your size

    and bigger, 07/12/08 15:44

    First, success is not something that is measured by leftists like you, summing up in a rush before the smoke goes away, and the debry settles. Success is measured when Rabanit Daniela and followers of ne'emanei Eretz Yisrael were able to point out from whence you and your ilk come from, in the headlines. You proudly waved your batons high in the air, as the epitome of RASHA LAMA TAKEH ET RE'ACHA, while for the true enemy of Israel is chogeg on nifgaei Shderot veAshkelon, and don't seem to be the BIG GUY there at all. All you do is from time to time hurdle a few repetetive empty threats as wah... if one more kassem than who knows what... you even might have to go into Aza. To all , this sounds like a broken record, and you sit with ozlat yad, with both your hands tied behind your back. Is that what your giborim are all about? HUH,
    They are nothing but paper tigers. But shlepping elderly ladies demonstarting pain and sorrow for crystalnachting them out of there dwellings, they are big bullies, as if to say, we are not impotent, we still can. You did the same in Amona, shlepping and throwing out minors from the windows like rag dolls, while molesting and brutalizing them, ask , Lil Avishag from bayit mispar shesh, huh.
    The whole wide world was able to see your GVURAH trampling with horses on innocent bystanders and members of parliment, is this how and where you excersize success, HUH.
    If your nose would bump into it, you wouldn't know it from adam. This is what is labeled, kan Sofrim TISSRACH, veod eich. Shame on you for siding with Jew Killers. Veze rak miktzat shvaco befanav.

    • Very well put, how true. (ל''ת)

      shafui, 08/12/08 04:04

  • 53.

    כל מילה בסלע!!הלוואי והיא תקרא את זה.. (ל''ת)

    דתי שאיכפת לו, 07/12/08 15:39

  • 52.

    השמאל הרס את בג''צ שלנו. השלטון הרס את שלטון החוק. זו התוצאה האמיתית של (ל''ת)

    המאבק בחברון. והבית - הוא נקנה כחוק לגמרי. עובדה!, 07/12/08 15:27

    • עובדה שלא. ובג''ץ לא שייך לשמאל. ואם אתה חושב ככה, תשנה את החוק.

      ארז, 07/12/08 16:03

      אל תילחם באוכפי החוק - כי ביום שתעביר חוקים שאתה תומך בהם, גם אנחנו פשוט לא נקיים אותם.כמו למשל החוק שמחייב אותנו לשמור על התנחלויות.

  • 51.

    כל מילה בסלע

    איתן, 07/12/08 15:23

    סוף סוף קול שפוי

  • 50.

    הפסד בקרב איננו הפסד במאבק. (ל''ת)

    אופטימי, 07/12/08 15:21

  • 49.

    Dear Mr. Reichner, I have sized up some others something like you or (ל''ת)

    maybe bigger., 07/12/08 15:20

    • Bucher hazetzer, print the full article. You tguva box jumps premature (ל''ת)

      just like the author of this article., 07/12/08 15:59

  • 48.

    למה כולם ניטפלים לקשישה שדעתה השתבשה ? (ל''ת)

    אקסלרוד, 07/12/08 15:20

  • 47.

    יצאת ממש אבל ממש אהבל

    גד, 07/12/08 15:18

    המטרה לא הייתה למנוע את הפינוי (מוזר שאין לך שכל להבין זאת או שלא...) המטרה שידעו כוחות הבטחון וממשלת ישראל שעל כל גירוש יהודים יהיה בלאגן ולכן יחשבו פעמיים אם משתלם לפנות...

    • מסתבר שמשתלם! זה אפילו די קל. (ל''ת)

      יש אלוהים!, 07/12/08 16:04

      • With the exception that the chickens come home to roost (ל''ת)

        Ashkelon, Shderot., 07/12/08 16:42

  • 46.

    רייכנר - מעריך את האומץ, מודאג מהתגובות המתלהמות. כן ירבו כמותך (ל''ת)

    שי, 07/12/08 15:05

  • 45.

    תקראו את זה

    רמי, 07/12/08 14:57

    כפי שיגאל עמיר גרם נזק עצום לימין, כך נוער הגבעות גורם נזק למתיישבים ביהודה ושומרון אין להצדיק את ההשתוללות בקלות הבלתי נסבלת של פינוי יהודים בכוח - לעומת הרפיסות שבתגובה על ירי הקאסמים או בשחרורו של גלעד שליט, אך במעשי הוונדליזם שלהם המתפרעים הצעירים גורמים לאלה האוהדים את מפעל ההתיישבות להצטרף אל שונאי המתנחלים

    ▪ ▪ ▪
    יגאל עמיר, רוצח ראש הממשלה, גרם נזק עצום לימין השפוי, יותר מאויביו הקשים ביותר. כך גם נוער הגבעות המשתולל בחברון, הגורם נזק אדיר למתיישבים ביהודה ושומרון ולכל אוהבי ארץ ישראל.

    חייבים כל אלה שמפעל ההתיישבות יקר להם, להתייצב בראש מסע הגינוי נגד אלה המעיזים להרים ידם על כוחות הביטחון, הפועלים בשליחותה של ממשלה נבחרת.

    חשוב לציין כי אין להצדיק את ההתנהגות הפרועה במעשה הנבלה שנגרם לדיירי בית השלום, שבג''צ לא חייב את שר הביטחון לפנותם - אלא השאיר לאהוד ברק את האופציה להמתין לכינוסו של בית המשפט, שיפסוק אם רכישת הבית נעשתה כדין.

    אין להצדיק את ההשתוללות בקלות הבלתי נסבלת של פינוי יהודים בכוח - לעומת הרפיסות שבתגובה על ירי הקאסמים או בשחרורו של גלעד שליט.

    כל ההתפלפלות המשפטית לא תצליח להסוות את הסיבה האמיתית לעיתוי שנבחר לסילוק היהודים שנעשה במטרה אחת בלבד: להחזיר למפלגת העבודה את כל אלה שערקו מימנה לקדימה ולמר''צ. אולם מעשה נבלה מקומם שכזה אינו מתיר לאיש להרים ידו על חייל צה''ל, או לפגוע בפלשתיני תמים (יש גם כאלה).

    המתפרעים הצעירים המוסתים על-ידי קיצוניים ימניים הזויים, מקווים כי במעשי האלימות שלהם הם ימנעו בעתיד עקירתם של יישובים ביהודה ושומרון דוגמת החרבת ההתיישבות בגוש קטיף. נהפוך הוא, במעשי הוונדליזם שלהם הם גורמים לאלה האוהדים את מפעל ההתיישבות להצטרף אל שונאי המתנחלים.

    התקשורת המגויסת מצלמת את האלימות המגונה מכל הכיוונים; זוהי פורנוגרפיה לזקפתם של השמאלנים, המוגשת להם בהתנדבות על-ידי הצעירים המוסתים. הוונדליזם הבלתי נסבל הזה משחק לידיהם של כל שונאי המתנחלים בארץ ובחו''ל, ואם נוער הגבעות לא היה קם בעצמו, הם היו חייבים להמציאו ולהשתמש באלימות הזאת כרוח גבית לאלה הרוצים להמשיך במעשה הנפשע של עקירת ישובים יהודים מארץ ישראל.

    • הרב יגאל עמיר נ''י לא הזיק לאיש-סמולנים כמוך הם סקנה לעם ישראל (ל''ת)

      יהודי זועם, 07/12/08 15:47

      • תזעם, תזעם, רק שלא יפקע לך וריד בע''ה (ל''ת)

        שמישהו ישים אותך בכלא, 07/12/08 17:26

      • מי הייתה המורה שלך בכיתה א'?

        זוהר פרייברג, 08/12/08 06:30

        לידיעתך, סכנה כותבים עם כ'.

  • 44.

    בגלל הווכוחים האלה אין לנו שום תקווה - אלוהים לא עוזר למי שלא עוזר לעצ

    עדי, 07/12/08 14:52

    מו. והדבר הכי עצוב בכל הסיפור הוא שמי שבסופו של דבר ניצח זה ברק שבתחבולות רימה את המתנחלים כולם ואת הציבור היהודי ובעזרת התישקורת מכר לכל אזרחי מדינת ישראל הגוועת שקרים שמטרתם היחידה היא לעשות דמוניזציה לציבור שלם יהודי כדי לזכות בקולות של המיעוט הערבי. ומאחר שאתה מעדיף להעסק בגב' וייס מתוך טימטום או חוסר הבנה בסיסי של המצב שנוצר היחיד שבאמת ניצח בדרך מושחתת וצינית היה ויהיה אהוד ברק. אין תקווה.

    • נכון, אבל רק אתה ועוד איזה אלפיים איש מבואסים מזה (ל''ת)

      השאר שמחים! יש!, 07/12/08 16:06

  • 43.

    כח הרתאה

    שמואל, 07/12/08 14:48

    כל הכבוד לצהל שסוף סוף הצליח להציג ''כח הרתאה '' ונגד מי? כמובן נגד היהודים .

    • אלו לא יהודים (ל''ת)

      יהודי , 07/12/08 15:36

      • אלא זו כת משיחית מתנחלת

        יהודי , 07/12/08 15:39

        שמתחזה ליהודים ומזיקה למדינת היהודים האמיתיים. יכול להיות שהם הסתפחו לעם ישראל עם הערב רב.

  • 42.

    כח הרתעה

    שמואל, 07/12/08 14:48

    כל הכבוד לצהל שסוף סוף הצליח להציג ''כח הרתעה'' ונגד מי? כמובן נגד היהודים.

  • 41.

    תמשיכו לטפח אצלכם מטורפים משיחיים חסרי גבול

    בני, 07/12/08 14:46

    וזו תהיה התוצאה. כל מני רבנים ורבניות עם אפס חשיבה הגיונית שכל כשרונם מסתכם ביכולת השפעה דמגוגית ודוגמתית על צעירים חסרי חוט שדרה ומסגרת של ממש.
    במקום לקחת את הגברת ולזרוק אותה למוסד לצורך אשפוז (לטובתה ולטובת קורבנות שטיפת המוח שנסחבים אחרי האופי שלה), אתם נותנים לה במה ותקציבים.
    טיפוסים כמוה וכאיתמר בן גביר. זה מה שנשאר מה''התיישבות''.

  • 40.

    כח הרתאה

    שמואל, 07/12/08 14:42

    כל הכבוד לצהל שסוף סוף הצליח להציג ''כח הרתאה '' ונגד מי? כמובן נגד היהודים .

  • 39.

    לאלישיב הבוגד ועוכר ישראל-אם אתה מומר לנצרות אז תשתוק! (ל''ת)

    דן אל-נקמות השם, 07/12/08 14:32

    • Dear Mr. Reichner, I have sized up a few others just about your size

      and bigger, 07/12/08 15:43

      First, success is not something that is measured by leftists like you, summing up in a rush before the smoke goes away, and the debry settles. Success is measured when Rabanit Daniela and followers of ne'emanei Eretz Yisrael were able to point out from whence you and your ilk come from, in the headlines. You proudly waved your batons high in the air, as the epitome of RASHA LAMA TAKEH ET RE'ACHA, while for the true enemy of Israel is chogeg on nifgaei Shderot veAshkelon, and don't seem to be the BIG GUY there at all. All you do is from time to time hurdle a few repetetive empty threats as wah... if one more kassem than who knows what... you even might have to go into Aza. To all , this sounds like a broken record, and you sit with ozlat yad, with both your hands tied behind your back. Is that what your giborim are all about? HUH,
      They are nothing but paper tigers. But shlepping elderly ladies demonstarting pain and sorrow for crystalnachting them out of there dwellings, they are big bullies, as if to say, we are not impotent, we still can. You did the same in Amona, shlepping and throwing out minors from the windows like rag dolls, while molesting and brutalizing them, ask , Lil Avishag from bayit mispar shesh, huh.
      The whole wide world was able to see your GVURAH trampling with horses on innocent bystanders and members of parliment, is this how and where you excersize success, HUH.
      If your nose would bump into it, you wouldn't know it from adam. This is what is labeled, kan Sofrim TISSRACH, veod eich. Shame on you for siding with Jew Killers. Veze rak miktzat shvaco befanav.

      • חבל על המקלדת שלך. מי קורא כל כך הרבה שיט באנגלית? (ל''ת)

        ארז, 07/12/08 17:30

        • וואלה, הוצאת לי את המילים מהפה (ל''ת)

          :-), 07/12/08 21:42

          • R U Mr. Lip Shits (ל''ת)

            :-), 07/12/08 22:05

  • 38.

    Kלאליישיב הסמולן ושונא ישראל-עליך ללחוך את אבק רגליהן של דניאלה

    נערים בכתום, 07/12/08 14:30

    ונדיה .
    בקרוב נגרש אותך מהבית בו אתה עדיין גר!

    • אבל למה אתם מכניסים את הפנטזיות שלכם לתגובה ? (ל''ת)

      משועשע, 07/12/08 15:08

  • 37.

    לעצור את דניאלה וייס היא עושה נזקים לציבור גדול של צעירים.אנחנו עם קטן (ל''ת)

    והנזק''לנור הגבעות ''גדול כי לנצח יהיו תלויים במדינה, 07/12/08 14:24

    • לגרש אותה!!! היא לא העם שלי היא הופכת את ההתנחלויות לאוטונומיה אז שגם (ל''ת)

      ידאגו להגנה וכלכלה פשוט להפטר מהזבלים!!!, 07/12/08 15:19

  • 36.

    יאללה, בואו נעשה עוד כמה קרעים בעם, אלה שיש לא מספיקים

    נורית, 07/12/08 14:11

    העיקר למצוא אשמים, תפסיקו כבר!

  • 35.

    דניאלה זקוקה לטיפול נפשי דחוף !!! האשה פשוט מטורפת ! (ל''ת)

    הפסיכיאטר....., 07/12/08 14:10

  • 34.

    לדניאלה שתי ברירות - או הביתה או לכלא!

    mmaeir , 07/12/08 14:08

    לא יתכן שהיא תמשיך להסתובב ולקרוא לנוער לעבור על החוק, ולא תשלם על זה מחיר.

    א"א לעשות מרד "דלוקס". רוצה להמריד, בבקשה תשלמי את המחיר.עד היום את משתוללת ואנחמו ציבור המתיישבים ביו"ש משלמים את המחיר.

    דניאלה - פעם לפני 33 שנה הערכתי אותך ומשפחתך שעזבתם "כל טוב" רמת גן לגור בקראוון על גבעה חשופה בשומרון. אבל זקנותך מביישת את ילדותך.
    הגיע הזמן - שכולנו נאמר די!!

  • 33.

    דניאלה חולה רוח.

    ש.ז, 07/12/08 14:05

    המדינה צריכה לממן לה פסיכיאטר ולאשפז אותה לפני שתגרום לעצמה נזק בלתי הפיך....
    בעצם עצם קיומה הוא נזק בלתי הפיך.

  • 32.

    בחרת שלא להיות שותף- לפחות אל תפריע.

    ורד, 07/12/08 14:04

    נכון, איבדנו את בית השלום. הממשלה שאתה כ''כ אוהב להתפאר בה ולראות בה את הופעת הא-לוקות בעולם או משהו- החריבה התישבות יהודית בעיר האבות.
    אולם, יש להביט אל המציאות במבט כולל יותר.
    ב''ה, עדין לא הגענו אל השפלות לומר ש'הרוח ניצחה', אך אנחנו מסוגלים לבחון את המציאות ולראות בה את נקודות החיוב שרק ילכו ויתרחבו בע''ה.

    מדיניות ה'כוחונות' והתג מחיר, הוכיחו אתת עצמם בצורה חזקה מאד. בין אם מה שהקרינו בתקשורת (ממנה נראה שאתה שואב את רוב המידע שלך...) הציג את זה או לא- המציאות בחברון היא מורכבת מאד מאד, מבחינת האיזון בין היהודים-ערבים-שמאלנים-ממסד, שתמיד נמצא על סף פיצוץ.

    בסיורים היהודיים בחברון הערבית, ניתן לראות בבירור את פחד הצבא מלצעוד במקומות אליהם מגיעים יהודים, ובצורה ברורה מאד אפשר לראות את 'זה כנגד זה עשה א-לוקים', ככל שמתגלה חולשה מצד א של המתרס, הצד השני מתגבר ומראה חוזק וזקיפות קומה. פינוי בית השלום זהו חולשה מצידנו, ומסתמא- גורר זקיפות קומה מצד הערבים.

    לך נוח וקל לומר שעלינו לבליג לחייך ולהתנחל בלבבות\\בירוחם. אבבל אנחנו סובלים יום-יום שעה-שעה מזקיפות הקומה הערבית, אנחנו צריכים למסור את הנפש (כפשוטו) כדי שהמאזן ישוב לקדמותו, ע''מ שכנגד הגאווה הערבית תקום גאווה יהודית. ולא, גאווה זו לא מתבטאת בסמינריוני הדרכה של בני עקיבא, בשירת תפילה לעני על רצפת בית הכנסת, ואפילו לא בהנפת דגלי ישראל בידיים מורמות.


    אחי, צא מהגלות.
    לפעמים, ליהודי מותר לשלוט, מותר לו להנהיג, מותר לו להיות הכוחני. לא תמיד החלש הוא הצודק. לא תמיד אנחנו צריכים להיות החלשים, וגם לא הצודקים.


    אנחנו באים בשם ה', ולא בשם דניאלה וייס.
    דניאלה תלך ויבוא אחר, או שלא יבוא אחר.
    אנחנו לא מובלים על ידי אף אחד, פעילותנו אינה תלוית אדם, היא תלויית מציאות, תלויית יהודיות, תלויית גאוליות.


    ופעם אחת, במקום להתריס מגבולך המצומצם ומידעותיך המוגבלות, בא, ראה וחווה עימנו מאבק, תחוש את המאבק על הארץ שהיא כיום המאבק המרכזי ביותר בדור, והייא המפתח לגאולתנו.

    זו לא חוכמה להתריס מבחוץ, תתמודד עם אותה מציאות ואז אולי נשמע את דעתך. כאדם שלא מודע בכלל למציאות האמיתית- אין לדעתך משמעות.

    • תגובה לורד

      יוחאי, 07/12/08 14:19

      ורד היקרה
      אין דבר כזה גאווה יהודית
      אני מכיר ענווה יהודית.

      דבר שני, ''המאבק על הארץ הוא המאבק החשוב בדורנו'' - את אומרת, ואני אומר לך שהמאבק הכי חשוב הוא בליבוי שנאת החינם הזאת שמתחוללת סביב חברון. אהבת האחר דוחה את מצוות ישוב הארץ.
      את מסכימה איתי?

      • יש אפילו עניין גדול לגאווה יהודית

        ורד, 07/12/08 23:57

        לא כפרטים. כל אדם פרטי ודאי צריך להיות עניו כמה שיותר, אך ככלל שמייצג את רבש''ע וואת תורתו- אלינו להיות גאים וחזקים כמה שיותר. שהרי לא בשבילנו זה נעשה, אלא לשם שמיים.

        ולא, אני לא מסכימה איתך. וונראה גם שהרב חרל''פ והרב צבי יהודה, והרב קוק, והגר''א והאור החיים הקדוש ועוד רבים לא מסכימים איתך.
        ''בעקבתא דמשיחא הנקודה העיקרית היא ארץ ישראל וממנה נובע הכל, ומבלעדי ההתאחזות בה אין שום השפעה של קדושה בעולם'' (הרב חרלפ מעיני הישועה מה. מענין שפינוי בית השלום היה ביום פטירתו.)

    • אהבתי את דבריך (ל''ת)

      יהודי חדש וגאה מתחיל לצמוח, 08/12/08 00:02

  • 31.

    רייכמן שמח בטרם עת

    שונא עסקנים, 07/12/08 13:45

    למרות הצהלות של רייכנר,הסיפור של בית השלום רחוק מסיומו.
    כל יום שעובר ייגבו גיבורי חברון מחיר נוסף על הפשע שביצעו הפלאנגות של ברק.
    רק בנחישות ננצח.
    לא עוד גוש קטיף.

    • בקרוב יבוא סוף לעצימת העין ולהנחות שעושים לכם כי אתם יהודים.

      יהודי, 07/12/08 15:58

      ויתחסו אליכם כמו משפחת הפשע הענקית שהפכתם להיות. הציבור הכללי כבר מזמן הקיא אתכם מקרבו.

    • מילון שיחדש (מהדורה ראשונה 1984, מהדורה שניה 2008)

      אבשלום קור, 08/12/08 14:55

      בית המריבה = בית השלום. פלנגות פורעות חוק = גיבורי חברון. צבא כפוף לממשלה חוקית = פלנגות. פינוי ע''פ החלטה משפטית ודמוקרטית = פשע.

  • 30.

    ומה עם הסכמי אוסלו

    אורי, 07/12/08 13:29

    יש לנו זיכרון קצר אבל גברת דניאלה וייס עם הרב לוינגר שלקחו כמעט שני מנדטים מגוש הימין בבחירות לפני אוסלו ובזכותם השמאל העביר על חודו של קול את הסכמי אוסלו.
    לתומי חשבתי שהיא תצניע את עצמה בתיקווה שנסלח לה או שנשכח .
    לא יפה ואולי לא נעים אבל דניאלה וייס גרמה לכל כך הרבה נזק לעיניין ישוב ארץ ישראל.
    איך יש לה אומץ לדבר?

    • This is easy! The price of korbanot ha ..huh ha kivyachol Shalom is

      much to high, and nowhere in sight, Therefore,, 07/12/08 18:34

      you don't throw good money after bad money. At least she realizes that it was a humongous mistake, misled by Rabin's legacy. It is time to wake up and smell the coffee while you can. Else, you will wake up to a rude awakening.

  • 29.

    ומה עם הסכמי אוסלו? (ל''ת)

    אורי, 07/12/08 13:26

  • 28.

    אלישיב היקר- גולל את העכבר ותלמד משהו מחברך קלמן

    מישהי, 07/12/08 13:24

    קלמן ליפסקינד-שכתב משהו שאנחנו כבר מזמן שכחנו.
    שהמסרים של השמאל בחסות הדמוקרטיה מעוורים את עיני כולנו-הדתיים הלאומיים הציוניים...
    הגיע הזמן שנביט לעצמינו טוב בעינים ונחליט אם אנחנו מנסים למצוא חן בעיני השמאלנים במחיר של אובדן כל ה''אני מאמין'' שלנו בענין א''י,או חוזרים להתנהג ולחנך ע''פ ערכי תורה ועובדה וא''י השלמה.
    דניאלה היא אישה גדולה, שעושה הרבה למען ארץ ישראל,כנראה שבלהט האירועים היא קצת איבדה שליטה.זה לא מצדיק אותך לבוא ולבקר אותה ממקום יושך מול המחשב/הטלויזה,לך לשם ואז כאחד שהיה תוכל לדבר.

    • למישהי היקרה, אנו השמאלנים כבר ניצחנו, ואת יודעת זאת היטב!

      יעל, שמאל שפוי, 07/12/08 13:58

      משנת שנת 1967 אנו חוזרים וטוחנים לכולם כי נחזור (+/-) לגבולות 1967. נקודה.
      רוב ההתנחלויות יפונו. נקודה.
      קונצפט א''י השלמה קרס, ולא בגללנו, פשוט מנהיגי הימין הם שמבצעים הלכה למעשה את משנתנו. נקודה.
      בוספו של יום תקום מדינה פלסטינית על גבולנו ושכונות י''ם המזרחית יהיו בירת ישראל.נקודה.
      (אגב, מתי ביקרת בפעם האחרונה במחנה הפליטים שועפט שסופח לירושלים ב1967?)
      תרשי לי להמר שמעולם לא היית שם...וזאת ירושלים השלמה, שלך! נקודה.
      אגב, עוד 20 שנה את, דניאלה וייס, לוינגר בן גביר ומרזל תהפכו קוריוז היסטורי מגוחך שיעשו עליכם מחזות וקומדיות, בדיוק כמו הרב עוזי מפ''ת, את עוד זוכרת אותו? נקודה.

    • הניכור בעם ממעשיכם נובע מדחייתכם את הדמוקרטיה

      ארז, 07/12/08 15:37

      כי יש דרך חוקית לכבוש את חברון, להרוג את כל הפלסטינאים, לזרוק פצצת אטום על סוריה או כל מה שתרצו לעשות - תשכנעו את רוב הציבור שזה מה שנכון לעם, ואז כולנו נבחר את ''האיחוד הגזעני'' או איך שלא יקראו למפלגה שתתמוך בקו הזה, וזה יצא לפועל.

      עד שזה יקרה, תבינו שלא נוכל לקבל שאתם עושים מה שבא לכם בניגוד לחוק. כי לעבריינים מתנהגים כמו לעבריינים, וזה מה שהנוער המחריד שלכם הפך להיות - ארגון הפשע הגדול במדינה בחסות השם.

    • למישהי- אני מסכים לחלוטין גם עם רייכנר וגם עם ליבסקינד אין סתירה

      מישהו, 07/12/08 17:02

      ומתגובתך כנראה שלא ממש הבנ את המאמר של ליבסקינד.
      אפשר לכאוב את מה שהשמאל מעולל לנוער שלנו ולכל מאמיני ארץ ישראל ובו זמנית לשלול לחלוטין את גישת דניאלה וייס. ההיפך הוא הנכון, אני חושב ששני המאמרים משלימים אחד את השני.

  • 27.

    אפשר להתווכח על הדרך, אבל דניאלה לפחות נאבקה. המבקרים ישבו בבית

    איפה ההנהגה?, 07/12/08 13:24

    לא יתכן שהנבלה הזאת של פינוי הבית עברה ללא מחאה ומאבק ציבורי ראוי לשמו. הנהגת המתנחלים לא הובילה מאבק כזה והשאירה את השטח לילדים, וככה זה נראה. אם יש טענות צריך להפנות אותן למועצת ישע (חוץ, כמובן
    מלממשלה).

  • 26.

    אפשר להתווכח על הדרך, אבל דניאלה לפחות נאבקה. המבקרים ישבו בבית

    איפה ההנהגה?, 07/12/08 13:23

    לא יתכן שהנבלה הזאת של פינוי הבית עברה ללא מחאה ומאבק ציבורי ראוי לשמו. הנהגת המתנחלים לא הובילה מאבק כזה והשאירה את השטח לילדים, וככה זה נראה. אם יש טענות צריך להפנות אותן למועצת ישע (חוץ, כמובן
    מלממשלה).

  • 25.

    דניאלה וייס היא אישה מעולה, היא לא אשמה שברק עושה תרגיל בחירות למשיכת (ל''ת)

    קולות ממפלגת השמאל הקיצונית - אליו, ל''עבודה'', 07/12/08 13:19

    • היא בהחלט אשמה

      בתחבולות תעשה לך מלחמה, 07/12/08 14:51

      אם הם היו פחות מתלהמים, פחות אלימים (בדיבורים - אל תאשימו אותי בלשון הרע), יתכן ולא היה נוצר כזה לחץ ציבורי לפנות את הבית ומהר.
      דווקא מועצת יש''ע, שאותה מרבים להשמיץ, היא זו שהמציאה את השיטה של לדבר ולדבר ולדבר בנעימות, ולבנתיים לקבוע עובדות בשטח. לעומתם המתלהמים והאלימים, דוגמת מי שהתקבצו מסביב לבית (טוב, לא כולם...) יוצרים כותרות של מאבק, וגורמים לכולנו לאבד הכל...

  • 24.

    רייכנר , תזהר . לא מתחילים עם מכשפות. (ל''ת)

    הרנטגן , מכון מור, 07/12/08 13:15

  • 23.

    בית המריבה בחברון

    עודד אבני, 07/12/08 13:12

    קראתי בהנאה את המאמר של שלישיב רייכנר הקורא תיגר על מניגותה של דניאלה וייס.

    אינני יודע מיהו האיש ודעותי הפוכות משלו .
    אבל המאמר הספציפי הזה , כל מילה שווה זהב !!

    כמו שהייתי בטוח לפני כן עכשיו אני משוכנע שגם בין הימניים שביננו יש עדיין אנשים שפויים שמבינים שלכל מאבק צודק ככל שיהיה ישנם גבולות שלא חוצים !!

    כל הכבוד על הכתיבה !

  • 22.

    בית המריבה בחברון

    עודד אבני, 07/12/08 13:10

    קראתי בהנאה את המאמר של שלישיב רייכנר הקורא תיגר על מניגותה של דניאלה וייס.

    אינני יודע מיהו האיש ודעותי הפוכות משלו .
    אבל המאמר הספציפי הזה , כל מילה שווה זהב !!

    כמו שהייתי בטוח לפני כן עכשיו אני משוכנע שגם בין הימניים שביננו יש עדיין אנשים שפויים שמבינים שלכל מאבק צודק ככל שיהיה ישנם גבולות שלא חוצים !!

    כל הכבוד על הכתיבה !

  • 21.

    אני יכולה להעיד על עצמי שאני בדיוק עונה למה שאתה מתאר

    רק אישה אחת מב''ש, 07/12/08 13:09

    אני בהחלט נגד פינוי בית השלום. אני באר שבעית, ורק אתמול, כשבעלי עלה לתורה הוא הוסיף בברכתו את המתנחלים.

    אבל שמעתי לפני זמן קצר בגל''צ את התיאור של אבי יסחרוף השמאלני הבלתי נסבל במסווה של עתונאי, מתאר ניסיון לשרוף בית פלשתיני על יושביו. אז נכון, האיש מביא לי את הג'ננה. ונכון, האג'נדה נוטפת ממנו כמו סירופ שוקולד מתינוק. אבל כמה שבהתחלה באתי לחליף תחנה כי למי יש כח לעוד ''מזועזע שאלה בני העם שלי''. לבסוף הייתי חייבת להודות שאני ממש מפחדת. הוא לא משקר, ודניאלה ווייס שעלתה אחריו אפילו לא הכחישה מה שסיפר. אני לא האמנתי למה שאני שומעת, הם ניסו לשרוף בית של משפחה פלשתינית על יושביו. אני אשכרה לא מאמינה למה שאני כותבת! זה מפחיד לי את הנשמה. אתם נורמאליים?? מה אנחנו מנסים להתחרות בפלשתינים בחוסר אנושיות??!! שמעתם על ''לא תרצח''?!?! נפתם על הראש שלכם?!?! מה אם הילדים האלה היו נפגעים או מתים בשריפה? מה אם ההורים היו ניצלים ואחד הילדים מוצא החוצה, אז היה לנו מאזן של מוישי בן הצדיקים ממובאי, לעומת התינוק הפלשתיני?? אז הייתם הופכים את כל הטענה הלגיטימית שצהל לא יכול לקחת אחריות על אוכלוסיה שהטרוריסטים מתחבאים מאחוריה כשהוא מנסה למנוע טרור לבדיחה.

    אני לא יודעת מה לעזאזל קורה שם ומי הפרחחים האלה בחברון שהרהיבו עוז לעשות את זה, אבל כדאי מאוד שמישהו יעיף אותם משם לבית ספר ללמוד קצת ענווה ותורה.אני לא מאמינה שאני מודה לא-ל על כך שיסחרוף וה''עתונאים'' האחרים היו שם, כי הם אולי הצילו אותנו מהחטאת הנוראית הזאת שהיתה רובצת מעלינו אם הדם היה אכן נשפך.

    לי ברור שכמה שנסעתי לאופקים בהתנתקות כדי להצטרף למפגינים שהתקבצו שם, וכמה שאני משתדלת לעשות ככל יכולתי להצטרף למאבק למען הפסקת הניקוי האתני של יהודים שהתחיל עם ההתנקות במדינה הזו, אני אעיף את כל הסממנים הכתומים ואכיף את ראשיואפסיק כל הצטרפות למאבק אם נהפוך לרוצחים מתועבים כמו הפלשתינים. כי אז כנראה שפשוט אנחנו לא ראויים למתנת הא-ל ואני לא אעיז להרהיב עוז ולבקש את העברת הגזירה הזו מעלינו ולהתנהג כאילו זה מגיע לנו כשאנחנו מחללים כך את שמו באנושות. זה מה שיש לי לומר.

    • תגובה חשובה

      מזדהה, 07/12/08 13:25

      אנא העתיקי אותה ופרסמי אותה כתגובוה באתר של ערוץ 7

    • ישר כח (ל''ת)

      אריאל, 07/12/08 13:43

    • הוצאת לי את המילים מהפה

      שי, 07/12/08 14:55

      קבוצה (לצערי גדלה והולכת - אם כי עדיין קטנה) של אלימים משוגעים ופורעי חוק, מסכנת את המפעל האדיר והיפה של ההתיישבות והציונות הדתית - ואנחנו שותקים.

    • הגברת מב''ש צודקת----הפייגלינים ונעריהם יעלו את הסמול לשלטון וחלס עלינו

      זכריה מנגי, 07/12/08 15:20

      מי שרוצה להפסיד במלחמה, יתנהג בדיוק לפי תוכניות האויב, ולזה מצפים עכשיו בקדימה.
      המצביע לפיגלין מביא לנצחון הסמול ולחורבן המפעל הציוני ביש''ע.
      אבל לפייגלין לא אכפת---הוא העדיף את אולמרט על עוזי לנדאו--כיום הוא מעדיף את עצמו אפילו במחיר עליית הסמול לשלטון(וזהו המחיר)

    • יישר כח לך על הדברים שכתבת

      מיכל, 07/12/08 22:39

      אבל הרשי לי להוסיף משהו: ההתיישבות בחברון היא לא נורמלית. אין מה לעשות, גם אם זו עיר האבות היא עיר ערבית כיום. והיהודים שם סתם נכנסים לחיכוכים איתם ולבלאגנים. שימי לב שמשם צמח הרוצח ברוך גולדשטיין. אי אפשר לחיות בסיר לחץ הזה ולהישאר נורמלי.
      תסכימי איתי, שערכי ישראל חשובים יותר מאדמת ישראל (שתשאר קדושה גם אם לא נגור עליה...)

      לפעמים נדמה לי שכל האיסור לעלות להר הבית בטומאה הוא רק כדי למנוע מחזות זוועה שכאלו גם בהר הבית.

      ולמופרעים מחברון שניסו להצית, או לפגוע בכל צורה אחרת בפלשטינים נומר: אברהם, יצחק ויעקב אבותינו ואמותינו הקדושות שקבורים במערת המכפלה בושים ונכלמים בכם.מעשיכם הם מעשי עשיו וישמעאל (אפילו הוא חוזר בתשובה בסוף ימיו) ולא מעשי יצחק ויעקב. בושו והכלמו ומקומכם בכלא!

    • תרגעי-דניאלה רק לא רוצה להתנצל. זו שיטתה.

      כתום חברוני, 07/12/08 23:41

      לא שרפו שום בית עם אנשים. אם היו עושים זאת-אני איתך בביקורת.לתג מחיר יש מחיר . מחיר שלא ייפגעו בנפשות. לא בטוח שתמיד יהיה כך לאור התנהגות הצבאמול פלסטינים שפורעים בנו.

  • 20.

    דניאלה .... בבקשה בבקשה בבקשה !!!!!!!!!!!

    ד''ר דוליטל, 07/12/08 13:08

    בקשתי ממך עשרות פעמים , אל תשכחי לקחת את הכדורים בזמן ו...כן דניאלה גם את הכחולים. אחרת את תגיעי שוב ושוב למצב הזה......

  • 19.

    יגיע הזמן שהיא תשב בכלא עם כל חבורת הפסיכופטים שהיא מנהלת (ל''ת)

    pablo, 07/12/08 12:58

  • 18.

    סכנה לעם היהודי

    ארז המילואימניק, 07/12/08 12:57

    ההסתה שמסיתה דניאלה וייס לפגיעה בגופם ובנפשם של כוחות הבטחון היא סכנה מיידית לדמוקרטיה הישראלית ולעם היהודי.
    יש לפעול כנגדה בנחרצות במקום לחכות לרצח הפוליטי הבא!!

    • מילואימניק!

      אבי, 07/12/08 22:17

      אז זה אתה? תמיד חיפשתי את הפראיר היחיד שעושה מילואים..
      תפסיק לבלבל את המוח על הרצח הבא. במקום זה, אני מציע לך לקרוא קצת חומר על הרצח הקודם - ולהתחיל לשאול שאלות. מה שמותר למשפחת רבין, מותר גם לך.
      מדינה וצבא, שמועלים בתפקידם - אין להם ערך.הציונות לא נעצרת בקו הירוק. הציונות שואפת לארץ ישראל - כל ארץ ישראל. כמובן, כאן יגיעו תגובות נזעמות. לכל אלה, אני ממליץ ללמוד קצת הסטוריה. פעם מנהיגינו לא פחדו לדבר על ארץ ישראל השלמה. גם לא על עבר הירדן המזרחי. מאז, עברו קצת מים בירקון, והתקשורת שטפה לנו את המוח. היום, מי משחזיק בדיעות כאלה - הוא ימני קיצוני.
      אני מאחל לכולנו עשירית ממסירות הנפש שיש לדניאלה וייס על הארץ הזו - גם אם אינני מסכים עם כל דיעותיה.
      במקום לומר שדניאלה היא סכנה למדינה, אתה מוזמן לבדוק מה קורה בבלעין. מה קורה בשמאל בכלל. תראה מזו סכנה למדינה.
      אגב, גם אני עושה מילואים. תתפלא, אבל כמעט כל מכריי מעבר לקו הירוק עושים את זה. אצלכם האחוזים נמוכים יותר... כדאי שתזכור גם את זה.

  • 17.

    סבלנות

    אח שלך, 07/12/08 12:54

    הניצחון שלנו רק התחיל

  • 16.

    כמה שנאת חינם! מתי יחדלו כבר עם זה?? (ל''ת)

    מיטל, 07/12/08 12:53

  • 15.

    אולי הגיע הזמן שהשמאל יודה שהוא הולך להיות מחוץ למפה הפוליטית בקרוב

    בחירות, 07/12/08 12:53

    זו בושה לציבור השמאלני וכמובן איך לא התקשורת המשרתת את השמאל.הבחירות מגיע ואני כולי תקווה שנראה מי ניצח ומי לא.

    • בגלל אנשים אלימים כמו דניאלה

      שי, 07/12/08 14:56

      בגלל אנשים אלימים כמו דניאלה (אם כי האלימות שלה היא רק בדיבורים) וחבריה, הימין מאבד את הלגיטימיות שלו בציבור.

    • האנשים שנגעלים מהנוער של וייס באים גם מהימין. (ל''ת)

      כמוני, 07/12/08 16:10

  • 14.

    אלישיב, הכישלון התחיל כבר ב 1982,עת פונו ישובים ונמסר מדבר סיני. הכשל

    ימני שמאלני מפוכח, 07/12/08 12:42

    הוא לא רק של דניאלה, אלא של רעיון ארץ ישראל השלמה כולו והדוגלים בו, שכן בהגדרתו הרעיון הוא שכל השטח שנפל לידנו ב1967 יהפוך לחלק מישראל הריבונית.הרעיון נכשל כישלון חרוץ (איתו גם נכשל רעיון ה''שטחים תמורת שלום'',כמובן);האם יש איזו תקוה שהמנהיגים הרוחניים הדתיים( לא דניאלה;היא סתם מוזרה) יואילו סוף סוף להתבונן במציאות בעיניים?

  • 13.

    רייכנר יותר מסוכן שמאלני מצוי

    יהושע פרוע, 07/12/08 12:38

    אני לא מאמין שרייכנר כזה הזויכמו שהוא מנסה לצייר את עצמו.
    נראה לי שרייכנר יודע מצויין שבמדינה הכוחנית שלנו חייבים להפגין קשיחות ונחישות כדי לנצח.
    התיאוריה של וויס זיכתה אותה בחברון בניצחון מזהיר: היא ריתקה לגיזרה כוחות רבים, היא העמידה את ברק כגנב שפועל בסתר והכי חשוב, כולם יודעים שחייבים להמשיך ולהשקיע משאבי עתק כדי לנמוע ממתנחלים לחזור לבית השלום.
    עם בעיות כאלו למי יהיה חשק לגרש עוד יהודים?
    אבל וויס לא המציאה את הגלגל, כל מי שהפגין נחישות החל מאריק שרון, דרך הערבים בגליל וכלה בפמניסטיות ניצח.
    ריכנר יודע את זה מצויין אבל לרייכנר ממש לא בא שימשכו אותו בשערות בחברון או שיסמניק יפצח לו את הגולגלת אז מהעצלנות-פחדנות שלו הוא עושה אידיאולוגיה.

    • רייכנר צודק 120% ואיתו רוב מוחלט של המתנחלים

      יהודי, 07/12/08 12:57

      נמאאאאאאסס כבר מהמתלהמים פורעי כל (!) עול! (ואל תספר לי על עול מלכות שמיים!)

      • תתפלא לשמוע''הציבור בעט את מועצת יש''ע

        יהושע פרוע, 07/12/08 13:17

        ויחד איתה העיף את שאר העסקנים ומלחכי הפינכה מהסוג של רייכנר.
        אם אתה לא יודע את זה אז בבקשה לברר את תוצאות הבחירות בשומרון ובבנימין שנראות מה באמת המתנחלים חושבים על משתפי''ם מהסוג של רייכנר.
        אני מאוד מצטער שלמועצת יש''ע לא נתנו במה מספיק מכובדת בבית השלום אבל גם מהמעט שהיא הצליחה לקבל היא כבר ידעה לעשות מספיק נזק.

        • יהושע פרוע - עוד פעם אכלת פטריות הזיה?? (ל''ת)

          mmaeir , 07/12/08 14:55

    • עובדות בבקשה, עובדות

      מר ינשוף, ציון, 07/12/08 13:42

      בנוגע לדוגמאות שהבאת

      לא זכור לי מקרה שפמיניסטיות בארץ הציתו בתים של חפים מפשע.

      אריק שרון ניצח רק כשהפסיק להפגין, ושיעורי התמיכה הגבוהים ביותר שזכה בהם היו לאחר שהודיע על תכנית ההתנתקות.

      הערבים בגליל אמנם הפגינו בעוז, אבל חטפו בפנים, ובכל הנוגע למצב כפרי, טענתם לאדמות וכו' - הפסידו.

      בנוגע לניתוח הפינוי בחברון:

      על פי הודעתך שלך, דניאלה וייס העסיקה לשווא כוחות צה''ל שצריכים בכלל להתאמן לקראת מלחמה.

      ברק לא פעל בסתר, אלא באור יום. מי שחשבו שברק יפעל בסתר, בלילה, מצאו עצמם מחוץ לבית המריבה ברגע הפינוי.

      אכן יידרשו כספים רבים כדי למנוע מתלמידי של הגברת וייס לשוב ולהתנחל בבית המריבה. מנין יילקחו כספים אלה? ממי שזקוקים להם. ברכותי, באמת.

      אבל הכי מצחיק שאתה באמת חושב שניצחתם. ובכן, הבט סביב: אם זה ניצחון, הלוואי עלינו עוד ניצחון אחד כזה שלכם, שיוריד אתכם לגמרי ביגון שאולה.

      • הלו להתעורר שם!

        בגין לשלטון, 07/12/08 14:57

        שום מאבק בארץ עדיין לא הוכרע בחיבוקים ונשיקות.
        אם זה קשה לאליישיב אז שיזוז הצידה אבל לפחות שיפסיק לזבל את השכל ולהפריע לדניאלה וליתר החברים שנלחמים למען ארץ ישראל

      • הלו להתעורר שם ! דניאלה וויס הגבר היחידי

        בגין לשלטון, 07/12/08 15:31

        אריק שרון הוא לא בריון?
        הפמיניסטיות לא משתוללות בכנסת?
        הבג''ץ זה לא בריונות לשמה?
        תגיד לי מותק , איפוא אתה חי?
        אולי בסרט של מועצת יש''ע ''באהבה ננצח''?.
        מיסטר אליישיב צריך לעבור לדום כשדניאלה וויס והילדים הגיבורים מחברון שעשו ועוד יעשו בית ספר לברק עוברים.

        • רק הבהרה בעניין הבגין לשלטון

          מר ינשוף ציון, 07/12/08 17:34

          א. אתה מתכוון לאותו מנחם בגין שהחזיר את כל סיני, סירב לאשר את מפת ההתנחלויות כפי שהוצעה על ידי גוש אמונים וחתם על הסכם האוטונומיה?

          ב. אם כן, האם צריך להפנות את תשומת לבך לתאריך, או שבכוונה תחילה אתה מנהל את מערכת הבחירות של 1977?

  • 12.

    דניאלה וייס חזקי ואמצי.אני בעדך. (ל''ת)

    אני, 07/12/08 12:35

  • 11.

    ולחזור מיד לגבולות 67 (ל''ת)

    לכלוא את דניאלה וייס, 07/12/08 12:31

  • 10.

    האשה הזאת נתפסת כקוריוז לכל דבר, (ל''ת)

    אחד מהעם, 07/12/08 12:31

  • 9.

    ולחזור מיד לגבולות 67 (ל''ת)

    לכלוא את דניאלה וייס, 07/12/08 12:30

  • 8.

    אלישיב היית בפינוי בעצמך??? (ל''ת)

    יעל, 07/12/08 11:27

  • 7.

    אלישיב היית בפינוי בעצמך??? (ל''ת)

    יעל, 07/12/08 11:27

    • תשובה ליעל

      ציפי, 07/12/08 12:50

      תקראי את המאמר ותביני שהוא לא בא בגלל דניאלה וייס.

  • 6.

    אלישיב רייכנר לשלטון!

    מילים כדורבנות, 07/12/08 09:46

    האשה הזו באמת הזויה,
    נראה לי שגם רבבות עמך ישראל מבינים את זה. אין מה לעשות, יש אנשים שצריכים לנוח, לנוח.

  • 5.

    אני דווקא נהנה לראות את הכרוכיה הזו צווחת ,צורחת ומעלה קצף. (ל''ת)

    אחד שלא סובל כתומים , ובמיוחד כתומות, 07/12/08 09:33

    • אהבת חינם

      אך שלך, 07/12/08 12:55

      יש חשד קל שתגובתך מושפעת משנאת חינם?!

      • זו לא שנאת חינם. זו שנאה מוצדקת למי שממיט עלינו אסון (ל''ת)

        ארי, 07/12/08 15:04

  • 4.

    האסון של המדינה

    עמית, 07/12/08 09:29

    אבל, אשמים אנחנו!

    ונמשיך להאשים את עצמנו עוד שנים רבות אם לא נוקיע ונקיא מקרבנו את מנהיגת הפורעים וחבריה.

    אם רק היינו מבינים לפני כמה שנים שיש כאן תופעה מסוכנת של אנשים חסרי אחריות שלוקחים את ''הנוער הנפלא'' שלנו והופכים אותו ל''פורעי חוק'' ובכך משחירים את פני הציבור כולו, והפעם גם את תושבי חברון הנפלאים שעושים עבודת קודש וחיים חיי שליחות בלתי פוסקת.

    עדיין לא מאוחר מידי.
    על כל אנשי הציבור והרבנים לצאת בקריאה שאינה מתפשרת ואינה משתמעת לשני פנים ולהוקיע מתוכנו את דניאלה וייס ונעריה.

    אחרת לא נוכל לומר ''ידינו לא שפכו את הדם'', זה שכבר נשפך, וזה שח''ו עוד ישפך בגללה.

  • 3.

    קול צלול וברור: דניאלה וייס, מספיק. שבענו את השטויות שלך, וגם שילמנו. (ל''ת)

    נעמה, ותודה לרייכנר, 07/12/08 09:09

  • 2.

    דניאלה בדרך לירוחם....

    דני, 07/12/08 09:09

    תזהר רייכנר, וייס עם מאות נערי גבעות בדרך לירוחם. רד למקלט....

  • 1.

    מצוין. הגיע הזמן לומר לה את האמת (ל''ת)

    שלומית, 07/12/08 09:08