• 153.

    פוגרום?!? פוגרום!? השר פרידמן

    omer1992 , 07/12/08 17:57

    אני חושב שהביטוי פוגרום ממש לא מתאים כאן.
    פוגרום זה מה שאבותינו עברו באירופה. פוגרום קישנוב , סופות בנגב. תקרא קצת .. תבין מזה פוגרום.
    שמאלני שפל שכמותך.

  • 152.

    השר פרידמן.

    omer1992 , 07/12/08 17:54

    מה ששופטיך עשו עם בית השלום . מזעזע. פשוט פשעתם. ממתי מערכת המשפט מתערבת בדברים האלה?! הכנסת את השמאל המגעיל שלך למערכת המשפט.

    השמאל זה פאסה.. כבר ראינו שזה לא עובד .

  • 151.

    השר פרידמן. (ל''ת)

    omer1992 , 07/12/08 17:52

  • 150.

    פוגרום שמוגרום

    שמשון, 07/12/08 14:08

    שר משפטים? מוטב שיברור משפטים שמוציא מפיו
    כמה מבצעי פוגרומים ביהודים נסקלו קודם להתפרצותם הנבזית על ידי יהודים?
    כמה מהם נידקרו? נחטפו? ''אכלו'' אלפי קסאמים?
    כמה עורכי פוגרומים גורשו על ידי ממשלתם מבתיהם לפני ביצוע הפוגרום הנפשע? לכמה עורכי פוגרום הרסו ''כוחות הביטחון'' את בתיהם על רכושם ?
    אינני מצדיק את המתנחלים אך מכאן ועד להשואתם לעורכי פוגרומים המרחק גדול
    תתנצל
    תתנצל
    תתנצל

  • 149.

    אם עם ישראל .היה קובע לעצמו מראש. מי הם גבולות ישראל .

    פקק תנועה , 07/12/08 09:54

    היום .ועל פי נותונים היסטוריים מסויימים .לא היו כול. הוויכוחים המדינים גאוגרפים הללו ..

  • 148.

    פרידמן - חזק ואמץ - כל העם איתך. אתה נקודת האור היחידה בממשלה

    עודד, 07/12/08 07:56

    מדיניותך בנושא רפורמה בבתי משפט מצויינת ומבורכת. חבל מאוד שאתה נמצא במפלגה של אימפוטנטים. המינוי שלך הוא הדבר ה י ח י ד (!) שאולמרט עשה נכון במהלך כל הקדנציה שלו. הרוב הדומם בעם איתך!

  • 147.

    פרידמן הוא האמסטף של אולמרט ורמון, וטוב שהוא הולך הביתה. לך ואל תחזור! (ל''ת)

    מפוכח, 07/12/08 07:30

  • 146.

    זה לא 'מתנחלים' זה פורעים פושעים שמקומם בכלא,אספסוף של הולכי בטל מוגי

    MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM, 07/12/08 04:39

    זה לא 'מתנחלים' זה פורעים פושעים שמקומם בכלא,אספסוף של הולכי בטל מוגי לב כשלונות במישור האישי שמצאו תשומת לב שחסרה להם בבית,אפס שלא התקבל לעבודה בסופרמרקט מופיע בטלויזיה בזכות זה שהוא יורה להנאתו בדודי שמש של ערבים,סוף סוף אדם עם אידאולוגיה...!!!

    • בדיוק! זה לא מתנחלים

      omer1992 , 07/12/08 17:55

      תפיסקו להכתים ציבור שלם.
      להזכירכם הציבור של המתנחלים משרת בכל היחידות הקרביות שיש. וכל נער שואף להגיע לסיירת. ושם זה נוער שלא תפגשו כל יום בניגוד לנוער חילוני תל אביבי .
      ציבור המתנחלים זה הציבור שחיבק את החיילים כשבאו לפנות אותו בביתו. עם דמעות אבל חיבק.

  • 145.

    איפה אבל איפה גילעד? (ל''ת)

    נגה סיון, 07/12/08 00:50

  • 144.

    פרידמן - איש מקצוע שלא עושה חשבון לאף אחד. צדק לגבי בג''ץ, וצודק עכשיו

    Eחד, 07/12/08 00:26

    איש כלבבי!

  • 143.

    וכדאי שתדעי לך, מערכת, כאשר תכנית השלבים

    לא נשכח ולא נסלח!, 06/12/08 20:21

    תגיע לסיומה ה''מוצלח'', יהיה מנגנון התעמולה לקידום התכנית הזו אשם, לא רק בתעמולה אנטישמית, אלא גם בצנזורה של האמת.
    יהיה זה סיוע לרצח עם.
    זה באחריות!
    אני במקומכם הייתי עושה חושבים על כל הדם השפוך בתהליך לקידום תכנית השלבים של שמעון פרס.
    זה נשמע לכם כזה פנאטי, מיסטי, ימי הביניים, אך דעו לכם, שזה מה שיקרה. כל מי שנתן יד לחורבן, ישלם ביוקר. אינכם רוצים להאמין שיש אלוקים, אבל הוא נמצא, ובגדול, עובדה שהישוב היהודי עדיין קיים בארץ ישראל, למרות מאציהם הבלתי נלאים של המופ''סים להביא להשמדתנו.
    שום עם אחר, המחזק ללא הפוגה את האויב המבקש להשמידו, היה שורד את שיתוף הפעולה הזה. שום עם הנסוג מחפירות חייו, בהן שפך שוב ושוב את דמו, לא היה שורד את שפך הדמים הזה, אילולא ריחם עליו האלוקים.
    אבל, גם לסבלנות של הסבלן מכולם, יש קץ.

  • 142.

    מאמר חשוב מאד

    אחת שיודעת...., 06/12/08 19:39

    דמוקרטיה מזויפת
    במדינה שביהמ''ש שלה פוליטי ושבעיתונות שלה אין זרימת דעות, שלא נתפלא שכלי התקשורת היחיד שנותר הוא האבן
    קלמן ליבסקינד | 5/12/2008 9:24
    פרופיל: הצעירים שנאספו בבית השלום נעדרו בשבועיים האחרונים מהלימודים, אבל את שיעור האזרחות שמעבירה המדינה הם למדו היטב. ומסקנת השיעור הזה היא שבמקום שבו השלטון משתמש בדמוקרטיה לפי צרכיו, הדרך היחידה שנותרה היא דרך האלימות.

    הנוער הזה ראה את אריאל שרון משקר לבוחריו, ומקבל מהתקשורת מחיאות כפיים סוערות. הוא ראה כיצד חברי הליכוד דוחים בהצבעה את תוכנית ההתנתקות, ולא הבין איך העיתונות מצליחה גם לעודד את ראש הממשלה לצפצף על הכרעת הרוב וגם להסביר שאלו כללי הדמוקרטיה. הנוער הזה מביט מיואש במנהיגיו ניגפים שוב ושוב בבג''ץ, כשהשמאל הקיצוני רושם שם כמעט 100 אחוזי הצלחה.

    הוא רואה איך הדרוזים בפקיעין מתפרעים, שורפים ותוקפים שוטרים בגלל אנטנה סלולרית, וזוכים לאהדה השמורה לקורבנות. הוא רואה איך כשערביי עכו מציתים ישיבה, התקשורת מתייחסת אליהם בסלחנות, בעוד אותו היא מסמנת כאויב.

    הוא לא מבין למה כשהערבים מחללים קברים בבית העלמין היהודי בחברון, העיתונות לא מוצאת לזה מקום אפילו לצד מודעות האבל, וכשילד יהודי עושה את הפעולה ההפוכה מתייחסים אליו כמו אל ניאו-נאצי.

    מדינת תל אביב של העיתונאים
    בני הנוער האלה לא תופסים איך עיתונאים יוצאים למלחמת קודש נגד הריסת אולם הכדורסל המיתולוגי של הפועל תל אביב, ואיזו אמונה יוקדת אצלם כשהם נלחמים נגד הריסת הקיוסק שבו שתה ביאליק את הקפה הראשון שלו, אבל מסתכלים עליהם כמו על משוגעים כשהם מבקשים לגור בעיר האבות.

    כשהפועל תל אביב והשתיים סוכר של ביאליק חשובים יותר מאברהם אבינו, אז מי כאן לא נורמלי, שואלים בני הנוער, אנחנו או אתם במדינת תל אביב? כשהם רואים בסקרים שמחצית העם חושבת כמותם, אבל לא מוצאים שריד מהמחצית הזו בעיתונות, ברור להם שמשהו כאן מזויף. ואת המשחק הזה הם לא מוכנים עוד לשחק.

    והנוער הזה מתבונן ולומד ומפנים בצער שכאן רק הכח מדבר. כשהפלסטינים

    רצחו יהודים הם קיבלו את גוש קטיף. כשערביי ישראל התפרעו באוקטובר 2000 הם קיבלו חיבוק מוועדת אור. תושבי כפר קאסם יודעים שהם פטורים מתשלום אגרת הטלוויזיה כי לאף אחד אין אומץ לעקל להם אותה. הבדואים בונים איפה שבא להם בידיעה שכדי להרוס להם קיר צריך לגייס אוגדת מילואים. מישהו אמר שלטון החוק?

    ציבור איכותי, מתנדב ותורם חש סביבו מצור הולך וחונק בחסותה של דמוקרטיה מזויפת, והחלקים הבריאים שלו, שנציגיהם הצעירים הגיעו לחברון, הפנימו את זה. במדינה שבית המשפט שלה פוליטי, שבעיתונות שלה אין זרימת דעות ושבה חצי עם לא מוצא מקום בשיח התקשורתי, שאף אחד לא יתפלא שכלי התקשורת היחיד שנותר הוא האבן.

    • תגובה מעולה כואבת עד דמעות .ישר כוח . (ל''ת)

      קובי, 07/12/08 02:49

  • 141.

    כך שר בישראל מתבטא?! פוגרום על ערבים? מילה שמיועדת להזכיר לנו כמה

    אדם מגעיל, ולחשוב שתמכתי בו., 06/12/08 19:05

    סבלנו בגלות מהגויים וכמה טוב שיש לנו מדינה יהודית, מופנת כלפי האויב הרצחני??


    שר שמדבר על שואה לערבים, שרה שמכניסה את הנכבה לספרי הלימוד, שר ספורט ערבי שמזלזל בסמלי המדינה אדם חשוך וגזעני, שר ביטחון קיצוני שהפקיר את מדחת יוסף ושולח חיילים לפינוים ברוטלים ומיותרים, ראש ממשלה מושחת שהיה פעם ימני והפך את עורו לשמאלני קיצוני שאפילו מר''צ נרתעת ממנו והפופולריות שלו בשפל שלא נראה כדוגמתו.

    איזו ממשלה.

  • 140.

    ואתה שר המשפטים המזעזע ביותר...

    יואב, 06/12/08 19:05

    ממתי נעשית כזה מגן לפלשתינים? מדוע לא נשמע קולך בדרישה לתביעות משפטיות נגד מסיתים ידועים מן הימין? זאת לא מדינת צבא ומשטרה, מערכת המשפט צריכה לטפל בחוליגנים. יש לי הרושם שלך כל זה לא אכפת אלא רק איך זה מצטלם בעולם.

  • 139.

    מה זה פוגרום.

    פרידמן, 06/12/08 18:56

    כדאי ששר המשפטים ילמד מה זה פוגרום.
    אפילו נכבה אינה שואה.
    עובדה,ערבים נמצאים בכל ארץ ישראל.
    יהודים תחת משטר מוסלמי חדלו להתקיים.
    קיראו שוב על טבח היהודים בחברון, ותבינו שאנו בבעיה ,ראשית עם עצמנו.
    אם האומה הפלסטינית הגדולה רוצה שלום אמת, הייתה צריכה לבקש השארת הישוב היהודי תחת חסותה.

  • 138.

    רגע רגע...מה מזכיר את מה? בוא נראה: ההסתה נגד ציבור שלם הקודמת

    yoya, 06/12/08 18:55

    לסנקציות ופוגרומים דרך העיתונות והכפשה ע''י שקרים , למה הם דומים? מי עושה את מה?? השלטונות מתנפלים על הציבור המזוהה עם יהדות בכל גווניה או לא? מי הנרדף? היהודי שנראה וחי כיהודי או הפלסטינאים? את מי משחררים? איזה בתים הורסים? ילללא כבר נמאסתם עם החארטא שלכם.
    תכף הישמעאלים ישתפו את כל הארץ הזאת וגם לך , ואולי לך ראשון שרהמשפטים יעשו מה שעשו ליהודים בחברון בתרפ''ט. ואז תבין את ההבדל

  • 137.

    בעת שלום בין הישראלים לפלסטינים באו לחיות ושאלו אותם

    Avi Ecuador, 06/12/08 18:49

    איפה הם רוצים לחיות, בצד של הישראלים או של הפלסטינים....

    בראשית הלכו לתרנגולת, שאלו אותה איפה היא הייתה רוצה לחיות...
    חד משמעי! היא אמרה, אצל הפלסטינים!!
    למה?, שאלו אותה
    כי אצל הישראלים אני חיה בתת רמה כל היום בלול, אוכלת אוכל מיוחד, לא נותנים לי לקיים יחסים ולדגור על הביצים,

    לעומת זאת אצל הפלסטינים
    אני כל היום מסתובבת בחצר, חופשיה, מאושרת, אוכלת מה שבא לי,ויש אפילו תרנגולים שרודפים אחריי.

    הלכו לפרה, שאלו אותה את אותה שאלה. אמרה הפרה:
    'זו בכלל לא שאלה, אצל הפלסטינים!' שאלו אותה לפשר הדבר והיא ענתה:
    'אצל הישראלים אני חיה כל החיים ברפת, אוכלת קש, חולבים אותי יומם וליל ומתייחסים אלי כמו למכונה.

    לעומת זאת אצל הפלסטינים אני חופשיה ומאושרת מסתובבת ברחובות בנחת ואוכלת מה שבא לי'

    בסוף הלכו לחמור, שאלו אותו איפה הוא היה רוצה לחיות...
    חד משמעי!!! אצל הישראלים, אין מקום למחשבה, טען החמור.
    כולם היו בהלם ושאלו אותו לפשר הדבר.

    ענה החמור בלי להתבלבל:
    'תראו, אצל הפלסטינים אני בהמת משא, כל היום בשמש, סוחב מטען ואנשים,
    בקושי שותה ובקושי אוכל, לעומת זאת...אצל הישראלים....
    תראו כמה כמוני נהיו חברי כנסת'!

  • 136.

    השמאל מומחה להוציא דברים מהקשרם ולקשרם לדבר אחר

    Avi Ecuador, 06/12/08 18:43

    נראה יהודים שיזרקו אבנים על מוסלמים במדינות ערב, ישאירו מהם זכר אתם חושבים?
    מה יגיד לכם השמאל? היהודים האלה ימנים מטורפים, מה פתאום הם הלכו לזרוק אבנים על איזה ערבי מוסלמי במדינות ערב, מגיע להם אבל שיהודי חס וחלילה יגן על עצמו או יתרגז על שעשו לו למשפחתו ולעמו ויעשה הרבה פחות משעושה ערבי שמתפלל פועל ומייחל להשמידו, השמאל יתייצב להגן עליו בכל כוחו.
    ידידי, השמאל הלז זה סוג של חלאות, קניבלים אוכלי ''כשר''; רק יהודים!

  • 135.

    בלית דין ודיין

    יואב, 06/12/08 18:41

    אנרכיסטים מכל העולם כולל ישראלים,מתקבצים תחת דגל פלסטין ומתנגשים בכוחות צהל כבר תקופה ארוכה,
    בהתנתקות נסוגנו לראשונה משטחי ארץ,ומסרנו אותם דהפקטו לחמס. בכך נסוגנו לגבולות מרצון,כאשר האויב אינו מכיר וממשיך לזנב בנו.תחת אש וטילים הם דוחקים הלאה. את הנגב כובשים הבדואים שעל אחר שעל.ערבים ישראלים נאמנים לאיסלם ולא למדינה. גם שם החוק מוגבל והמשטרה מפחדת.
    לממשלה נוח להכנס בקומץ יהודים, חלקם אינם יותר פרחחים משלום עכשיו האנרכיסטים והיבוא מאירופה.
    לא שמעתי את פואד מתבטא נגדם,ולא מפנה אותם.
    התמונה בתקשורת היא יצירה של ממשלה עם פוזה,
    היכן המנהיגים את מי הם משרתים.
    מדוע האופוזיציה שותקת.
    ביבי... מה אתה תעשה בנידון. מה הפרוגרמה שלך.
    ספק אם אתה מתכנן לעשות משהו. תגיד דבר מה,אפילו אם זה עוד בלוף.
    ואתם עיתונאים,עד היכן תשרתו את המילייה.
    איך הכינותם את הקרקע לפינוי מהיר,והירעתם כאשר פיזרו את הפרעושים,במקום לרכזם. אהוד ניצח בקרב קומנדו קצר,ומפסיד במלחמה יומיומית.
    ממתין להוכחה שהבלים דיברתי.

  • 134.

    בחו''ל צפינו השלטונות יגנו עלינו, בארץ ישראל

    ואתם תשלמו, אוי איך אתם תשלמו!, 06/12/08 18:38

    היינו בטוחים שהשלטונות יגנו עלינו, כי זה אמור היה להיות שלטון יהודי, שמטרתו היתה צריכה להיות - בטחון לעם היהודי. אבל, המדינה המתועבת שלך, נלחמת ביהודים ומטפחת את הרוצחים.

  • 133.

    ימח שמך וזכרך דניאל פרידמן!!

    את הנאציזם הישראלי והערבי אינך רואה!, 06/12/08 18:36

    רק טינופת כמוך וכמו דומיך מסוגלים להפוך כך את היוצרות! איפה אתה כשנערכים פוגרומים נגד יהודים, כבר עשרות שנים, על ידי מדינת הדמים והזדון, ''ישראל'', ועל ידי שכירי החרב שלה, הג'יהאדונאצים.
    יומכם קרוב, הרשע שלכם כבר עבר את כל הגבולות. ושוב, ימח שמך וזכרך!

    • תגובות המעודדות לביצוע הסתה

      תגובות המעודדות לביצוע הסתה, 06/12/08 23:53

      אין לפרסם באתר nrg תגובות המפירות הוראות כל דין ובכלל זה תגובות גזעניות, תגובות המוציאות לשון הרע, תגובות בעלות אופי מיני, תגובות המעודדות לביצוע הסתה, תגובות הפוגעות בפרטיות, תגובות הפוגעות ברגשות הציבור ותגובות המפירות זכויות קניין רוחני. למען הסר ספק, הנושא באחריות הבלעדית לתוכן התגובה המפורסמת הוא כותב התגובה, ואתר nrg שומר לעצמו את הזכות שלא לפרסם את התגובה ו/או חלקה ו/או למחוק תגובות שפורסמו וכן למסור את פרטי כותב התגובה בהתאם לשיקול דעתו הבלעדי של האתר

    • מצנזרים אותי אבל תגובה כזו מפורסמת? בלי בעיות?

      תגובות המעודדות לביצוע הסתה, 07/12/08 01:10

      אין לפרסם באתר nrg תגובות המפירות הוראות כל דין ובכלל זה תגובות גזעניות, תגובות המוציאות לשון הרע, תגובות בעלות אופי מיני, תגובות המעודדות לביצוע הסתה, תגובות הפוגעות בפרטיות, תגובות הפוגעות ברגשות הציבור ותגובות המפירות זכויות קניין רוחני. למען הסר ספק, הנושא באחריות הבלעדית לתוכן התגובה המפורסמת הוא כותב התגובה, ואתר nrg שומר לעצמו את הזכות שלא לפרסם את התגובה ו/או חלקה ו/או למחוק תגובות שפורסמו וכן למסור את פרטי כותב התגובה בהתאם לשיקול דעתו הבלעדי של האתר

  • 132.

    לא שמענו אותך כשעשו פוגרום ביהודים. חשבתי שאת הלפחות איש מוסרי

    יהודי ישראלי, 06/12/08 18:07

    אפס

  • 131.

    יהודים האירופה לא מפוצצים גויים ולא זורקים עליהם אבנים

    Avi Ecuador, 06/12/08 17:11

    ציטוט:''תמיד התקוממנו בחו''ל על כך שהשלטונות אינם מגנים על יהודים. פה אנחנו רואים שהשלטון חסר אונים''

    היהודים לא היוו ולא מהווים איום על הגויים, היהודים לא מהווים חברה אלימה שרוצה, מיחלת, מתפללת ועושה הגויים בארצות שבהם הם חיו או חיים.
    נראה יהודי כמו שר המשפטים שלנו שיזרוק אבן על מוסלמי במדינות ערב, שייקח את אישתו וילדיו ונראה מה נשאר סליחה, לא נשאר מהם.
    הכל צביעות ומבלבלים אותכם ידידי.

    • טעות בדבריך ידידי

      מישהו, 06/12/08 17:54

      שר המשפטים הוא לא יהודי הוא יותר גרוע מהגרמנים שפגעו ביהודים בזמן השואה כל מי שנותן לערבים את חברון ואת הערים הקדושות הוא לא יהודי אלא .... בושה לישראל שיש שרים כאלה בממשלה בבחירות הבאות אני מצביע לש''ס ואני בכלל חילוני אבל י-ה-ו-ד-י. שבוע טוב

      • כל אידיוט ותורת הגזע שלו

        גבלס, 06/12/08 19:59

        את תל אביב ואילת אפשר לתת, או שהם ערים קדושות?
        יש לי חבר נוצרי ,שהוא נגד החזרת שטחים,אז בעצם אולי הוא יהודי?

    • TENES RAZONֱ (ל''ת)

      panacea , 06/12/08 19:50

    • במקרה שלפננו

      מוש מוש, 06/12/08 19:51

      אזרחים תקפו אנשים,ופגעו ברכושם,
      אנשים הגונים צריכים לגנות זאת, ולתהות, איך שלטון מאפשר זאת.
      ואין זה משנה אם הנפגע אינו נחמד,או עברין, ואין זה משנה מה קורה במדינות אחרות,ואין לזה קשר אם חברי הנפגעים זורקים אבנים.

  • 130.

    IT IS STUPID WHAT ISRAELI GOV DOING

    dan, 06/12/08 16:11

    Israeli poeple and the leaders are still making the stupid mistakes because they forgotten how Israel was established 60 yers ago.
    this stupidity costing a lot of money and lifes.
    The leader should first solve all problem with palestinians and sign a final peace which will devide the country for them and jews, than after all agreed they will decide who and where they settelments will leave.
    doing this now only brings more terorism to the world.
    I think that jews have the full right to leave in peace in any country in the world and especialy in the PALESTINIAN STATE because ARABS leave in Israel.
    The true peace with all arab countries is when their education does not teach their kids to kill jews, until two or three generations of arabs would be re-educated
    there will be no real peace in Israel and the World too.
    I hope that MAARIV will Publish this opinion.

  • 129.

    כאשר הדרוזים פרעו ביהודים בפקיעין לא הייתה התלהמות כזו כנגד הדרוזים!!

    אבי, 06/12/08 15:59

    בגלל אנטנה סלולרית הדרוזים פרעט ברכוש יהודי בפקיעין. המשטרה לא שברה להם עצמות.
    התקשורת לא עשתה עליהם עליהום.
    הציבור דיבר אליהם בטון מפייס ומתחנחן.
    הפורעים לא נעצרו ולא נתנו את הדין עד היום.
    עקרונית אני מצדיק את ההתנהגות הפייסנית כלפי הדרוזים. אהל נשאלת השאלה : האם יש חוק ויש חוק?
    האם יש חוק ליהודים ויש חוק למיעוטים?
    האם קלות השנאה כנגד המתנחלים לא עברה את הסף האדום!!
    אני חוזר ומדגיש את החוק יש ליישם ללא כחל וסרק נקודה.

    • אתה אומר מה שפרידמן אומר,

      מוצי, 06/12/08 16:55

      כוחות הביטחון אינם עושים עבודתם כראוי.

      • כוחות הבטחון עושים מה שממשלת הסמרטוטים אומרת להם

        מיקי, 06/12/08 18:39

        לעשות ולא עושים מה שהבג''ץ אוסר עליהם לעשות. הממשלה הזאת, הפרקליטות, השופטים והבג''ץ ''הצליחו'' לסרס את כל כוחות הבטחון שלנו כולל המשטרה, כשבתי המשפט משחררים למעצרי בית, מאשרים עסקאות טיעון הזויות, ומטילים עונשים מגוחכים.

    • ובמקרה של היהודים זה פשוט ניסיון לגיטימי לשרוד

      Avi Ecuador, 06/12/08 17:46

      כאשר אלה שאמורים להלחם ולשמור עליך מגלים קניבליות לאחיהם ויוצרים ניקור ושנאה.
      מפוררים את עם-הארץ ונותנים רוח גבית לחברת רשע שמייחלת ופועלת להשמדת ישראל.

    • תגובה למס 130

      סמי, 06/12/08 18:23

      להזכיר לך שעל הדרוזים בפקעין המשטרה ירתה
      בנשק חיי.זה לו היה על המתנחלים בגלל היותם
      יהודים והם הרוב.הייתי מאוד רוצה לראות שויון גם ביירי על אזרחים ולו חשוב מי.

    • מחזק את דברי ידידי אבי

      דוד, 06/12/08 18:35

      אני מבקש לחזק את דבריו הנכונים של אבי, התפרעויות בקרב מיעוטים ''בתוך ישראל'' אצל הדרוזים, הערבים וגם אצל החרדים בני-עמנו נוטות להידחק לפינה אפילו אם מדובר ביריות והרוגים כגון מלחמות חמולות שונות. אך כאן באה לידי ביטוי האפלייה ההפוכה אם רק כדי לרצות את בושי ומחליפו אובמי ושאר קהילת האימפוטנטים העולמית שרוצים שקט ולרצות את הערבי המדוכא.
      חבל באמת שהחוק הוא לא אותו חוק לכולם. מקווה רק שייקחו אחיי היהודים בדרום דוגמא מכך וימציאו כתבי-הגנה שעזרו לפורעים הערבים כנגדנו.
      באשר אבדנו, אבדנו.

  • 128.

    מעמד סמוי

    י ל ד , 06/12/08 14:39

    אני מקווה שכב' שר המשפטים יקרא את תגובתי.

    שר המשפטים, שהוא אדם משכיל ומאד נבון,
    הוא נגע בנושא קשה, של התהום הנפערת
    בין שני חלקי העם.

    הנושא הזה גדול עלי, ועליו לא אביע דעה.

    למדנו שסמוי, זה לא רק סוכן מודיעין, או שוטר גיבור.

    יש בעולמנו גם: יצוא סמוי, יבוא סמוי, אבטלה סמויה, וזה מעט רק מהתחום הכלכלי.

    אני אתיחס למעמד סמוי. מעמד חברתי.

    אנחנו כבר מכירים את המעמדות העקרים בישראל:
    מעמד המיליארדרים בעשירון העליון.
    מעמד העניים בעשירון התחתון.
    מעמד העבדים שגם הוא בתחתית.

    אבל יש לנו גם מעמד סמוי.
    מעמד של אנשים שאין להם כבר מה להפסיד.

    לא אאריך. ומומלץ שכל אחד יחשוב בכוחות
    עצמו על מבנה המעמדות שיצרו כאן ממשלות ישראל המהוללות, ובעיקר על מעמד האנשים שאין להם מה להפסיד.

    כשאחש שאין לו מה להפסיד, נלחם במילואים
    נגד אוייב אכזר. מה הוא מרגיש אז.

    באשר לשר המשפטים הנוכחי. הוא נכס למדינת
    ישראל, אדם ישר והגון, בעל יכולות רבות.

    אני הקטן מקווה שהוא ישובץ בממשלה הבאה.

  • 127.

    צה''ל אפילו לא עצר את המתנחל היורה. איזה ביזיון . אפרטהייד. (ל''ת)

    רן, 06/12/08 13:35

    • הלואי ואי המעצר

      מוקי, 06/12/08 17:01

      הוא משום כי הצבא החליט לא לעצור,
      לדעתי,אי המעצר הוא משום כי יכולותיו של הצבא לקויות, אין הוא מבין את בעיותיו.

  • 126.

    הצבא לא פועל אז המתנחלים הם ההרתעה מול

    אביר שחור , 06/12/08 13:33

    הפלשתינים
    היום זה בחברון מחר זה יהיה בשדרות ..חכו
    היום הצבא והמשטרה מתנפלים על כל מתנחל כאילו היה מחבל
    נראה אתכם גברים על חוטפי שליט
    לעזה אתם משקשקים להכנס כל מה שהם עושים אתם מבליגים
    אז הגיע הזמן שיהיה תג מחיר על כל הפרה שלהם היוםמ כוח ההרתעה של המתנחלים יותר גבוה משל צבא הגירוש או{משטרת הגירוש}

  • 125.

    תזכיר לי ?

    מושון, 06/12/08 12:54

    האם השתמשת במילים כאלו לפוגרום שנעשה בחיילי צה''ל ברמאלה ? או להרס גוש קטיף ? או אולי לרצח תלמידי הישיבה בירושלים ?לא ,זה סתם דברים ''לא נעימים ''

    • אתה מערבב

      מישו, 06/12/08 17:05

      פרידמן מתיחס לדבר החשוב לנו- תיפקוד כוחות הביטחון.
      טרור פליסטיני,החלטה ממשלטית שגויה,אילו סיפורים אחרים.

  • 124.

    אלו דברים שמשתמעים כהיפוכם

    שימיב, 06/12/08 12:35

    אפשר לקרוא את דבריו כאילו כוחות הבטחון משתמשים באלימות נגד מתנחלים ולא כפי שמציג זאת העיתון.

  • 123.

    פרופסור וחתן פרס ישראל שר המשפטים דניאל פרידמן הוא האישיות הציבורית

    שלום, 06/12/08 12:26

    האהובה עלי ביותר אי פעם!!!כל מפלגה שתצרף את פרידמן כמועמדה לשר המשפטים תקבל את קולי!!!!

    • פרידמן הביתה !!! (ל''ת)

      משה, 06/12/08 14:36

    • פרופ' פרידמן

      אזרח וותיק, 06/12/08 21:39

      דעה אישית מתוך קריאה באינטרנט:
      האיש יכול לתרום למדינת ישראל ואזרחיה .יש לו ידע רב בתחום המשפט והממשל.
      המדינה ואזרחיה זקוקים היום לאנשים עם מחשבה שונה מזו שהיתה בעבר.
      בזמן הקצר שפרידמן שר משפטים הוא שינה דברים .
      המחלוקות וההתנגדויות ישתנו בעתיד בעיקר אחרי הבחירות שאיש לא יכול לדעת מה יולידו.
      אני מצפה שהאיש הזה לא ייעלם מהפוליטקה הישראלית ויקדיש מנסיונו וידיעותיו לעשייה למען כלל הציבור בישראל.
      המדינה והאזרחים זקוקים לאנשים מקצועיים לקידום החיים בארץ ולשמירה על ההשגים שהגענו אליהם.

  • 122.

    היתנחלויות

    ישראלי, 06/12/08 12:19

    המושג היתנחלות הומצאה על ידי השמאל. ראשית מה שהשמאל מכנה היתנחלות אילו אדמות שהפסדנו לאויב הערבי בשנת 1948 יותר נכון לכנות אדמות אילו כאדמות משוחררות. כל עבר הירדן המערבי וכן המיזרחי אילו אדמות יהודיות יותר נכון לכנות את הפלשתינאים כמיתנחלים..אם כך יפו עכו נצרת וכל הארץ הם היתנחלויות..אני לא אדם דתי אבך צודד באימרה שתי גדות לירדן זו שלנו זו גם כן

    • אם שתי גדות לירדן למה אתה לא מתנחל בירדן למשל?

      דני ב., 06/12/08 13:29

      אם ההבטחה האלוהית לאברהם הבטיחה לו את השטח עד הפרת והחידקל, לא ראיתי גדודי מתנחלים אצים רצים להתנחל בעיראק למשל.
      האם אין הם מאמינים בהבטחה האלוהית או מחפשים מישהו שישמור להם על התחת וישלם משכורות לגדודי הרבנים הרבש''ים, הבלניות, הממטפלות הגננות וכל מי שמעורב בפשע ההתנחלויות.

      • הגבול מגיע עד הירדן ולא מעברו. הבנת? (ל''ת)

        גמיש., 06/12/08 14:26

  • 121.

    ירושלמי לתגובתך אוהב אותך (ל''ת)

    אין שכל, 06/12/08 11:56

  • 120.

    8 שנים של קטיושות, בלי תגובות, זה פוגרום גרוע יותר. (ל''ת)

    ערן, 06/12/08 11:45

  • 119.

    הבג''ץ,אחראי לפוגרמים !

    ה.בנימין, 06/12/08 11:29

    האחראי היחיד,ואין בלתו,הוא התנהלות הגג''ץ לדורותיו כנגד אוכלוסיה המזוהה בימין(בניגוד
    מזוויע לגבי השמאל) הגובל,לדעתי,בפוגרום רוחני מתמשך מצידו.מאז טבע ''הגאון''ברק את האמירה ש'הכל שפיט',הפך את הכל להפקרות שילטונית,גם בקרב הצד המתגונן באופן קבוע- המתיישבים ביו''ש.ולא רק הם,בעיקר בשמאל בעל זכויות היתר בעיני ה''חוק''.גם פרידמן יודע זאת היטב.והראיה מלחמתו נגד התנהלות הבג''ץ
    תודה.

    • אתה צודק, כמובן. (ל''ת)

      מיקי, 06/12/08 18:49

  • 118.

    פרידמן - אתה אחד מהם

    מיכאל, 06/12/08 10:55

    אתה חלק מהשילטון חסר האונים.

  • 117.

    וואלק. כל הפירדמנים הם סמולנים. וכל הבובולינים נאמנים לביבי נתניהו

    רחמים מסעוד .אוהד בית''ר ., 06/12/08 10:49

    נחון שאני סונא את הפרידמנים והרשקוביצים וליבוביצים. כי לא רק בגלל שהם אשכנזים שדופקים כל השנה אותנו המזרחים. הם גם רובם סמולנים עוכרי ישראל. מהיום אנחנו המזרחים כולנו גאים בכך ביוסי בובוליל וכולנו בובולינים.
    ביבי נתניהו ישתבח שמו...

    • כל שאר הטעויות ברמתך זה בסדר. (ל''ת)

      ביידיש כותבים אשקנעזים., 06/12/08 14:30

    • עוד שמאלן קטן שחושב שהוא מתוחכם ומצחיק... (ל''ת)

      נו, באמת, 06/12/08 14:41

    • לפי הגיונך השמאלני-אין אשכנזים מחוץ לקיבוצים ולתקשורת:

      panacea , 06/12/08 19:47

      הרי מצביעי העבודה הם 3 מיגזרים בלבד: קיבוצים,ערבים ו תקשורת. מלבדם אין. האם אין אשכנזים חוץ מאשר בקיבוצים ובתקשורת?
      לפי דעתי-רוב האשכנזים מצביעים ליכוד.

  • 116.

    ''פוגרום פרידמן בניתוץ החוק'' הפך את ישראל למדינת פשע (ל''ת)

    פשע/שוחד בשלטון ובכל מגזרי הממשל, 06/12/08 10:47

  • 115.

    28000 צוי הריסה לבניה ערבית לא חוקית - לא בוצעו

    ממשלת הכישלונרים והשמאל - ''גיבורים'' רק נגד יהודים, 06/12/08 10:37

    מערכת ''החוק'' מעוותת את אכיפתו.
    יש ביצוע סלקטיבי של צוי בתי-משפט.
    כ 28,000 צוי הריסה משפטיים בגליל, עירון , טייבה , רמלה, חבל לכיש, הנגב -
    לא בוצעו.
    הממשלה מ-פ-ח-ד-ת לאכוף את החוק על ערבים.

    ממשלת הכישלונרים והברחן , משרתי השמאל , ''גיבורים'' רק על יהודים.

    הם מסיטים מהעיקר - טרור הטילים הערבי
    ע''י הסתה נגד היהודים המתיישבים.

    • כל מי שנוסע בכביש 65 רואה בבקעת עירון את הוילות הענקיות של הערבים

      כמה מהם יש רישיון ? כמה מהם משלמים מסים וארנונה ?, 06/12/08 11:22

      לקחת מהם את קצבאות ביטוח-לאומי -
      תראו איך הם יתחפפו מכאן.

    • 28000 צווי הריסה ???????

      אזרח וותיק, 06/12/08 17:40

      זו הפעם הראשונה שאני רואה מספר ממשי.
      היכן פורסם שהוצאו 28000 (עשרים ושמונה אלף)
      צווי הריסה נגד בתים שניבנו בניגוד לחוק?
      נא לציין:
      מאמר?
      אתר אינטרנט?
      תודה.

  • 114.

    חבל שאין למדינה עוד 50 פרידמנים

    שלומי, 06/12/08 10:31

    פרידמן הוא צדיק יחיד במינו שאומר בקול רם את מה שהרוב במדינה חושב בשקט.על פרידמן לרוץ לכנסת עם מפלגה מתאמה או לבד ולהצתרף לממשלה הבאה .

    • אתה צודק אבל הבעיה היא

      אחד העם, 06/12/08 13:23

      שיש יותר מדי מטומטים, ומגיבים 20 ו-27 הם רק דוגמא.

  • 113.

    ברק צודק - כוח נגד כל הימין

    ברק ורעם, 06/12/08 10:20

    ברק צודק יש להפעיל את צהל ומגב נגד מצביעי הימין, להפעיל מרות נגד מתנחלים, ויש לשחרר עוד מחבלים כאשר ארגוני הטרור בחמסתן עושה לו את העבודה נגד מצביעי הימין בשדרות ואשקלון, כי בשדרות ואשקלון אין מצביע עבודה, אפילו עמיר פרץ לא מצביע עבודה!!!

  • 112.

    פיצול אישיות של פרידמן!

    רונן, 06/12/08 09:59

    מביך ולא נעים היה לראות ולשמוע את האיש המתפתל הזה. נראה שמה שמניע אותו יותר מכל זו שנאה: לבית המשפט העליון, לאהוד ברק שמגן על בית המשפט ובכלל להרבה אנשים. על שאלה חשובה אחת אין ךו תשובה: מדוע לא התפטר כשהחלטות כה מהותיות נעשו בהתעלמות מוחלטת ממנו?

  • 111.

    בישראל מתקיים שלטון החוקן ולא החוק. מערכת גיבורה על חלשים.

    חוש חש., 06/12/08 09:56

    פרידמן. מדוע שלטון החוק מצליח בקלות להכניס למאסר ממושך את הכנופיה הרוסית (בפתח-תקוה). ואילו כל פורעי החוק מנוער הגבעות במשך שנים נותרים חופשיים. האם הסיבה היא איכותם של הפרקליטים ?.

  • 110.

    ואיפה משרד המשפטים בתביעות נגד הימין הקיצוני!

    יעל, 06/12/08 09:55

    השר המבולבל לא ממש יודע איזו עמדה יש לו, חוץ משנאה לבית המשפט העליון, הוא ממש לא עושה כלום דווקא בעניין החשוב מכל היום: הגשת תביעות משפטיות נגד רבנים וראשי ישיבות שמסיתים את הנוער הקיצוני הזה. כמה קל להטיל את הכדור למגרש מערכת הבטחון, אבל מה בדיוק היא יכולה לעשות כשאיש אינו עוצר ושופט את החוליגנים.

  • 109.

    פרידמן מבלבל

    יוסי, 06/12/08 09:42

    פני ביבי פייס אבל פנימה אדם שלא מבין את המצב שהןא האשם כשר משפטים לבלגן שהגענו אליו. הגיע הזמן לקחת אחריות ולא לחפס להטיל על שר ברק את כל הזבל.

  • 108.

    ומה עם הפוגרום שעשה הפרידמן הזה בבג''ץ?? זה בסדר??

    אלי מתל-אביב, 06/12/08 09:39

    איזה צביעות.
    חצי מהעם תומך במתיישבים ובמה שהם עושים,מישהו שומע על כך בתקשורת? ראיתם מאמר אחד שמבין,תומך,רו אפילו מנסה להיות אובייקטיבי כלפיי המתיישבים? אני לא ראיתי אחד כזה.
    הפרידמן הזה הוא זה שיטיף מוסר? הוא הרי ביצע פוגרום וגם וידוא הריגה בבג''ץ,אז מה כל התמימות הזו שלו.
    שנאה כזאת למתיישבים ראינו רק בזמנים אחרים ששנאו את העם היהודי.

  • 107.

    פרידמן אמיתי

    ast, 06/12/08 09:36

    תגיד על מה אתה מדבר את כוחות המשטרה והצבא יש צורך לשלוח למקום אחד בלבד האויב יורה עלינו טילים ואנחנו עדיין חושבים שזה גשם
    לא יכול להיות מצב בו הצבא נילחם באזרחים לפני שהוא מסיים את הבעיות אם האויבים מחוץ
    קדימה צה''ל בו וניראה מה אתה שווה בשדה הקרב האמיתי !!!!!!!!!!!!!!

  • 106.

    עליית מדרגה של הימין הקיצוני בישראל

    ש.לוין, 06/12/08 09:31

    בהתנהגות שלהם הימין הקיצוני הפורע חוק אינו שונה מהפלסטינאים הם מצפצפים על החוק, על ערכי יסוד של כבוד האדם וחרותו, הם לוקחים את החוק לידיים פוגעים באנשים חפים מכל פשע והם גם יורים באנשים.
    מצב זה מסוכן ביותר למדינת ישראל, לעצם קיומה ,לדמוקרטיה ולחירותו של כל אדם בישראל.
    אלה הם הסיקריקים החדשים שלא מוכנים לקבל מרות ומי שלא נשמע להם אחת דינו למות.
    ממשלה חייבת להיות חזקה ולהתעשט אחרת הם יניפו את נס המרד לקראת חורבן הבית השלישי.

  • 105.

    איפה שגרים יהודים זו היתנחלות אפילו בברוקלין תתחילו להסכיל שמאלנים (ל''ת)

    הסוף כבר פה, 06/12/08 09:23

  • 104.

    פרידמן!! לך הביתה!!!! (ל''ת)

    בילבאו, 06/12/08 09:22

  • 103.

    פרידמן-תראה את הצביעות של המתנחלים והימין.

    דני ב., 06/12/08 09:18

    כל זמן שתקפת את בית המשפט העליון היית יקיר ליבם למרות שאת התפקיד קיבלת מאולמרט שנוא נפשם.
    כל זמו שהשלכת אבנים בהיכל הזכוכית שיושבת בו בייניש היית נישא על כפיהם.
    עתה כאשר התחלת לדבר נגדם ועל מעלליהם מיד יזכרו לך מי מינה אותך ואיזה ''שמאלן'' אתה שונא מתנחלים.
    להזכירך שגם ביבי היה יקיר ליבם ומשוש נפשם וכאשר החזיר את חברון, הפך לשנוא נפשם וגרמו לעזיבתו.
    עתה שוב הם מתגעגעים אליו.....

  • 102.

    הוא חכם פרופ' פרידמן - וישר ואמיתי אומר את האמת בפנים (ל''ת)

    טוב שיש עוד זן כזה, 06/12/08 08:56

  • 101.

    דעתך לא מעניינת ולא חשובה זמנך עבר. (ל''ת)

    עבר זמנך, 06/12/08 08:55

  • 100.

    פוגרום

    יעקב חיפה, 06/12/08 08:54

    הפוגרום היחיד שנעשה כאן הוא התערבות לא רצויה של בית המשפט העליון בעניינים לא לו.

    אילו היו מפסיקים את גישת הכל שפיט ודחיפת האף המיותרת,מזיקה, פוליטית קיצונית הדברים היו נפתרים אחרת.

    מכאן ועד לפוגרום הדרך ארוכה ותמיד הוא חד צדדי מה באשר למעשיהם של הפלסטינים ביהודים הגרים ביהודה ושומרון - הם כנראה צדיקי הדור , נכון.

    • אולי כדאי לדעת קודם במה מדובר,לפני שקופצים???

      עופר, 06/12/08 11:36

      כשיש סיכסוך בין שני צדדים לגבי בעלות על נכס- צד א' אומר שלי וצד ב' אומר שלי, מי אתה רוצה שיפסוק בעניין?אם מישהו היה אומר שמכרת לו את הבית, ואתה היית טוען שלא מכרת למי הייתם פונים?
      ביהמ''ש פסק שיש לפנות את הבית עד לבירור הבעלות החוקית עליו ואם יוחלט שהוא אכן נמכר כחוק יוכלו היושבים בו לחזור ולגור בו.
      אותך כמובן לא מעניין של מי הבעלות החוקית על הבית-אתה,בניגוד לבג''צ, לא נותן לעובדות לבלבל אותך.
      כשתמצא ציטוט של מישהו גם ממרצ שטוען שהפלשתינים הם צדיקי הדור אני אשמח לראות אותו.
      כרגע מבחינתי הם ממש לא, אבל לעומת זאת גם לא כל המחבלים היהודים שמסתובבים בשטחים-יורים על מוסקי זיתים בני 80, שורפים מכוניות וכרמי זיתים ומשתלטים על רכוש לא שלהם.
      ונוסף על כך מנסים לגרור מדינה שלמה למלחמה בחסות האידאולוגיה המשיחית המטורפת שלהם.

      • לעופר-מילים כדורבנות.

        דני ב., 06/12/08 13:30

        אין מה לומר, לא ראיתי את גדודי המתנחלים מתערבים בסכסוך בין קונים למוכרים בגבולות הקו הירוק ויש מקרים כאלה לרוב.

      • טעות

        זאב, 06/12/08 18:12

        אכן אין ברירה אלא לציית לבית המשפט (גם כאשר הוא בית משפח) - ''שופטים ושוטרים תתן לך בשעריך''.
        אולם בית המשפט לא ''פסק שיש לפנות את הבית עד לבירור הבעלות החוקית עליו'' כפי שכתבת, אלא שמותר (ולא חובה) לשלטונות לפנות היושבים בבית שעליו הווכוח.
        השלטונות יכלו במקום להצית אש לזרז הדיון בבית המשפט המחוזי ולזרז ההכרעה - כמו שעשו כאשר שר בממשלה סטה ורצו לדעת האם מותר לו להתמודד שוב.

        עם כל זה חובה על כל אחד להתנגד ולמחות ככל יכולתו על חילולי קברים מוסלמיים ועל חילול מסגדים בססמאות וסמלים שלא היינו רוצים לראות בעולמנו.

      • הסחת הדעת

        יעקב חיפה, 06/12/08 20:55

        אוליי היה ראוי שתקרא היטב את הנאמר ולא תזבל בעובדות שלא קשורות לעניין. היה מועיל אילו באמת תלמד להבדיל בין עיקר וטפל ולא תפיץ דמגוגיה שמאלנית שיקרית. הבג''צ ברצונו להיות מחליף הממשלה אשם בסיטואציה - אילו היה מעביר את ההחלטה לבית המשפט המחוזי ולא מתערב כדרכו הכל היה נראה אחרת. כל שאר הסיפורים על מסיק הזיתים כבר הוכח בעבר שבחלק מהמיקרים זו פרובוקציה ערבית למען התקשורת.

  • 99.

    סמכויות ממשלה בישראל

    אזרח וותיק, 06/12/08 08:52

    אני חוזר למלחמת יום כיפור 1973 .התנהגות ממשלת גולדה-דיין ואחרים הובילה להקמת וועדת אגרנט .
    כתב המינויי לוועדה שתחקור את הדרג הצבאי בלבד הוא מעשה שאסור היה שייעשה וכך חקרו האשימו ושפטו את הדרג הצבאי.זה הדרג של צבא העם שאסור היה בכלל לנגוע בו או להאשים כי העם עד מלחמת יום כיפור היה שונה ונישמע לממשלה ולמפקדיו בצבא.ללא עוררין
    העם הבין הייטב את מעשה הזדון של הפוליטיקאים וסילק ב 1977 את השלטון.
    מחיר התנהגות הממשלה של גולדה-דיין ואחרים
    משולם עד היום .
    קראתי שרוב המעורבים בוועדת אגרנט מתו בשלבים מאוחרים אחרי המשפט ממחלות ובטרם עת.ייתכן והכתבה על וועדת אגרנט שעסקה במוות של החברים בה היתה להביא מעט מיסטיקה לסיפור.ללב העניין אחרי מלחמת יום כיפור איש לא שפט את הדרג הפוליטי שהוא האשם האמיתי במחדל יום הכיפורים דהיינו: כל תקציבי הצבא הצטמקו.אימונים תחמושת והכנות למלחמה עתידית לא היו כלל ב''קנה''הנהנתנות החוצפה והיהירות תפסו את מקומם.
    אי שפיטת המנהיגים.ושפיטת הדרג הלוחם הביא את השבר שלא נירפא עד היום.
    יש להציג ולעמוד מול שגיאות העבר להראותם ללא כחל ושרק לדור הצעיר.

  • 98.

    אלימות המשטרה בחברון – היא בהחלט פוגרום מזעזע (ל''ת)

    1, 06/12/08 08:49

  • 97.

    ציפי? אני לא מאמין! (ל''ת)

    ברק, 06/12/08 08:49

  • 96.

    ''שבית המשפט העליון, שהוא מנסה זמן רב לקצץ בזכויותיו...

    שקרים, 06/12/08 08:46

    ...הוא שהורה על הפינוי''

    פשוט לא נכון, הפרקליטות היא זו שהורתה על הפינוי, כל מה שבית המשפט החליט זה שמותר לה לבצע את ההחלטה.
    בשום מקום הוא לא הורה שהמדינה חייבת לבצע את ההחלטה אלא רק שמותר לה.

    • זה לא רלוונטי מי אישר ומי לא אישר - גם לממשלת ישראל לשם שינוי מותר

      ירושלמי, 06/12/08 10:59

      ליישם החלטות. אם הממשלה מחליטה שהיא רוצה לפנות בית ויש לה אישור בית משפט, ולא משנה אם האישור הוא חובה או זכות, מותר לה לפנות, לא הכל מחליט במדינה בית משפט. ממשלה היא הסמכות השולטת כאן. העובדות הן שהפינוי (ולא הגירוש) נעשה כחוק וכדין ואין עוררין על כך.

      • ממש אין עוררין. מעשה נתעב ושפל כזה מראעה עד כמה המשפט ''מי שמרחם על

        גם על רצח רבין אין עוררין שהיה טוב לעם, נכון?, 06/12/08 19:07

        אכזרים, מתאכזר לרחמנים''.

  • 95.

    בג''ץ נהייה השליט הבלעדי במדינה - הוא קובע את גבולות המדינה (ל''ת)

    הפקרות שלא תיאמן, 06/12/08 08:42

  • 94.

    למה הממשלה נתנה בכלל להתיישב בחברון - מי שנתן פתח להפקרות (ל''ת)

    שלא יבוא בטענות, 06/12/08 08:37

  • 93.

    המדינה כמו אומרת היום למתנחלים - עשיתם את שלכם עכשו לכו חפשו

    לכם מקום בנגב היבש, 06/12/08 08:36

    ככה יעשו גם למתיישבי יהודה ושומרון. כי השטח הזה ילך לפלסטין.

  • 92.

    ממשלות ישראל בילבלו את המתנחלים - עודדו אותם להתנחל

    ועכשו מגרשים אותם - מדינה בלי שום קווים, 06/12/08 08:33

    מדינה של מוחות של רובוטים שלא רואים רחוק. וכך אפשר הכל למחוק.

    • האם ממשלת ישראל עודדה את המתנחלים לפרוץ לבית המריבה? (ל''ת)

      ירושלמי, 06/12/08 11:00

      • כשאתה מטשטש גבולות ומבלבל את הצד השני - הוא מרשה לעצמו כבר הכל (ל''ת)

        ניסינו כמה פעמים והלך למה עכשו לא ילך, 06/12/08 11:55

  • 91.

    הפרידמנים האלה, אולי בובליל צודק! (ל''ת)

    חיים, 06/12/08 08:32

  • 90.

    איזו חוצפה!!!!!

    רונן, 06/12/08 08:32

    פרידמן בעצמו תרם לא מעט לזלזול בסמכות החוק במסגרת התקפותיו על בית המשפט העליון...
    שלא יבוא וישחק את הכבשה התמימה...
    ולמה להאשים את ברק? מה עם כל אלה שקדמו לו ואפשרו למתנחבלים לחשוב שהם מנהלים את המדינה?

    • ביה''מ העליון צריך להשאר כרשות שופטת ולא מבצעת ומחוקקת (ל''ת)

      שופט, 06/12/08 10:51

  • 89.

    ברק צריך לעוף כבר ,אי אפשר כבר לסבול אותו -אין לו בושה ! (ל''ת)

    יפה, 06/12/08 08:23

  • 88.

    יישר כח לשר פרידמן

    יצחק רוזנטל, 06/12/08 07:56

    אתמול בראיון הצביע השר פרידמן על מקור חוליה של הדמוקרטיה הישראלית לאמור נטלו מהממשלה את היכולת למשול.כך מוכתבים כל מהלכיה ע''י בית המשפט העליון, גם בדברים שאל לו להתערב, כך מוכתבים הם ע''י היועמ''ש וכך מוכתבים הם ע''י פקידי האוצר.
    דניאל פרידמן הינו השר שאינו תלוי בגוף פוליטי וכך יכול הוא לפעול ללא מורא גם בהתמודדותו עם הבעיות של מערכת המשפט. אמרה הנשיאה כי אכן מודעת היא כי אי מינוי שופטים בעת הזאת תפגע במערכת המשפט, אך המצב החוקתי אינו מאפשר זאת. האם מערכת המשפט תפגע? האם לא האשרחים הנדרשים לשרותיה? בתקופתו של השר פרידמן מונו שופטים רבים, יותר מאשר בתקופת הקודמים לו, כולל השרה ליבני.
    בטווח הארוך פעולותיו ברוכות. אני פונה לכל ראש ממשלה שייבחר, אנא אפשר לשר פרידמן להמשיך בפעולתו המבורכת לטובת כולנו.

  • 87.

    הגיע הזמן להכניס את השמאל למחנות ויפה שעה אחת קודם!

    אין שכל, 06/12/08 07:55

    מסתבר פעם אחר פעם שאלו ילדי המישלינגים והמוייסרים שבאו לסיים את שהוריהם לא הצליחו.

    • דבריך רק מוכיחים את אמיתות דברי השמאל - הימין הקיצוני יביא אותנו

      ירושלמי, 06/12/08 11:02

      לתקופות אפלות. אם אתה רוצה להכניס אותי ואת חבריי למחנות תצטרך להילחם בי, אני לא אלך כצאן לטבח. אני אאבק בכל ליבי על דמותה וצלמה של המדינה, שתהיה מדינה יהודית אך גם ליבראלית וחופשית, בה כל אדם יכול להביע את דעתו וממשלה נבחרת יכולה ליישם מדיניות.

    • דבריך רק מוכיחים שבאמת אין לך שכל! (ל''ת)

      שששששששששששששש, 06/12/08 12:15

      • מר ששששששש: והתגובה שלך מאוד בוגרת ומראה שאתה ממש גאון נכון?

        ירושלמי, 06/12/08 12:40

        לדעתי הגיע הזמן שגם בטוקבקים תהיה רמה מינימאלית של שיח.

  • 86.

    פרידמן, היכן שתלך - כולנו איתך!!!! (ל''ת)

    רוני, 06/12/08 07:47

  • 85.

    פרידמן הגדול מכולם

    יוני, 06/12/08 07:47

    איש חכם, אמיץ ובעל ערכים. בייניש היתה יכולה ללמוד ממנו נועם הליכות ויושר.

  • 84.

    אדוני השר--אולי תגיד מילה על השחיתות בקדימה,כל העשיריה הראשונה שלכם (ל''ת)

    תחת חקירה ואתה שותק!!, 06/12/08 07:40

  • 83.

    מה שמדאיג אותו זה המראות בעולם...

    עדי, 06/12/08 07:23

    ומה שלא רואים בטלביזיה זה בסדר? הכיבוש הוא בסדר כל עוד לא רואים הגויים? בתור מועמד למפלגתו של ליברמן, זו כנראה דעתך. ואגב, כל הראיון היה פוליטי, נגד ברק שהבהיר היטב את דעתו על מלחמתך המסוכנת נגד שלטון החוק.

  • 82.

    איש הזוי, מבולבל ומסוכן!

    טל, 06/12/08 07:17

    הראיון אתו היה מדהים ומביך. יש לו חוצפה לדבר על הפוגרום בפלשתינים כשהוא בראש משרד שאמור לעצור ולשפוט את כל החבורה המסיתה והידועה. הוא אינו עושה כלום. פרט לזה, יושב בממשלה ומבקר את כל החלטותיה. מדוע אינו מתפטר? ושלישית, התהדייה בעיני מבורכת, ויש סיכוי שניתן יהיה לנצלה למשא ומתן על גלעד. מה חושב פרידמן היה קורה ללא תהדיה, האם הם היו מוסרים את גלעד? האם נכבוש את עזה מחדש שייהרגו עוד עשרות מחיילנו?

  • 81.

    שירת הברבור של פרידמן

    ברוך אייזנקוט, 06/12/08 07:06

    עוד חודשיים והאיש מחוץ לממשלה. עד אז הוא יכול לנבוח את התווים של תזמורת הסמול. לא שמעתי אותו מבקר את אזלת ידה של המשטרה בדיכוי הפוגרום של ערביי עכו בציבור היהודי ביום הכיפורים האחרון. עד היום משרד המשפטים לא יזם את מעצרם של מבצעי הלינץ'' משפרעם והעמדתם לדין. אני בכלל חושב שפרידמן הוא שר המשפטים הפלסטינאי.

  • 80.

    ומה השר עשה נגד המסיתים הידועים ?

    חן, 06/12/08 07:03

    כלום בריבוע. זה תפקיד משרד המשפטים לטפל בימין ההזוי ובמסיתים. להגיש תביעות ומעצרים. מה הוא רוצה שהצבא והמשטרה יעשו, יהרגו אותם?אבל פרידמן, חוץ מלהילחם נגד בית המשפט העליון, לא עושה כלום ובא בטענות לאחרים.

  • 79.

    פרידמן מותח ביקורת???

    אלון ה, 06/12/08 06:53

    סליחה, אבל האם פרידמן הצליח לפעול למען החמרת העונשים נגד רוצחים, גנבים ואנסים? האם הוא הצליח למנוע את התופעה הפסולה של מעצרי הבית? האם הוא הצליח למנוע את התופעה הבזויה של עסקאות טיעון? לא, רבותיי, הוא לא הצליח לעשות את כל זה. מי הוא בכלל שיעביר ביקורת?

  • 78.

    לכבוד השר

    מיקי, 06/12/08 06:52

    מראשית דרכך כשר תמכתי בך וראיתי ניצוץ של תקווה, יושר,הגינות וחשבתי לעצמי בין אם אני מסכים או לא מסכים עם פסיקתו בהקשר לנושא מסוים לפחות הוא יהיה פייר.
    לדאבוני הרב, כפי שנראה ''המערכת'' התילה מרוטה גם עליך.

  • 77.

    פוגרום ועוד איזה פוגרום

    חכם מימון, 06/12/08 06:44

    יש להפעיל את כל כוחות המשטרה השב''כ וכו,, ע''מ ללכוד את המחבלים היהודים שערכו פוגרום בערבים ובמיוחד את אותו מחבל שירה בכינון ישיר ממרחק 2 מטר על ערבי חף מפשע ע''מ להרוג,
    זה רוצח ,רוצח בן רוצח,
    בעולם אנו נראים בדיוק כפי שנראו הגרמנים בשנות הארבעים,

  • 76.

    השמאל הקיצוני= ברק והעבודה+מרץ+חיזבאללה+ בגץ+אירן (ל''ת)

    שמאלני קיצוני, 06/12/08 05:28

  • 75.

    אתה מזלזל במילה פוגרום אם לזה אתה קורה פוגרום !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    יהודי ניצול פוגרומים, 06/12/08 05:13

    אתם מזלזל במאות אלפי היהודים שנשחטו ונטבחו בידי הקוזאקים ושאר האנטישמים במהלך הדורות אם לתקרית הזאת אתה קורה פוגרום
    רק ב-1929 בחברון נשחטו יהודים בפוגרום שבו עשו המוסלמים.
    אם זה היה פוגרום אתה רוצה להגיד לי כמה נערות ערביות נאנסו וכמה ילדים ונשים הרות נטבחו בידי המתנחלים?
    בחברון של 1929 היו מאות שנאנסו נשרפו ונטבחו בידי הערבים

  • 74.

    פרידמן מתחנף לבייניש וחבורתה על גבם של היהודים-עלבון לאינטליגנציה! (ל''ת)

    קורן נאוה טבריה-כמה צביעות ורוע אפשר לבלוע ?, 06/12/08 04:44

  • 73.

    לא להתבלבל-הפוגרום היה של שלטון החוק נגד היהודים! (ל''ת)

    קורן נאוה טבריה-כמה צביעות ורוע אפשר לבלוע ?, 06/12/08 04:38

  • 72.

    זה מה שקורה כשהמוח נעלם נשאר הכוח=אצל ברק=זה דרך חיים=עוד מסמר בארון^: (ל''ת)

    נ.כהן הוא הפעיל את כל כובד משקלו תרתי משמע=ב ו ש ה, 06/12/08 04:34

  • 71.

    פרופסור בובליל יכול לקשקש עד מחר (ל''ת)

    פרידמן ראוס, 06/12/08 04:03

  • 70.

    בא ניראה אותם מפנים בדואים מאדמות מדינה

    יובל ארהב, 06/12/08 03:57

    מאות אלפי דונמים של אדמות מדינה נישדדים מידיי יום עי בדואים בנגב וערבים בגליל ואיש לא מעז לגעת בקצה הבעייה!!!!!!הנוער של הכיפות הסרוגות הם הם העתודה של צהל ובהם פוגעים חבל יש להחיל את החוק על כל תושבי המדינה ולא רק על החלוצים של הציונות כי אין לנו ארץ אחרת פרידמן טפל בבגץ הבוגדני לעם הציוני וטפל באדמות המדינה אלפי בתים הוקמו ואיש לא נותן את הדעת

    • אמת

      שי, 06/12/08 09:11

      הכל אמת
      בורחים מהאמת

  • 69.

    put them all in Jail now and take their guns (ל''ת)

    100%, 06/12/08 03:50

  • 68.

    אפסים נגד החמאס גדודי אל אקצה וחיזבאללה, נראה אותכם נגדם פחדנים (ל''ת)

    המדינה חכמה על יהודים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 06/12/08 03:30

  • 67.

    עכשו התעוררת?. איפה היית כאשר היית אמור לנקוט עמדה?

    יחיאל כ''ץ, 06/12/08 03:26

    מה אתה אומר?.כל ההתגובות שלך נובעות מההתייחסות שלך למלחמה שאתה מנהל נגד מערכת המשפט בראשות בייניש.מאוחר מדיי. מעט מדיי. ממילא עוד שלושה חודשים אתה היסטוריה.

  • 66.

    ברור כשמש

    יוסי, 06/12/08 02:54

    סוף סוף אומר דברים של טעם מצב זה מקרין על החברה כולה!הפכנו מדינה ללא גבולות בורים,עם אנשים ללא גבולות

  • 65.

    למה פרידמן לא מזדעזע על הפוגרומים בשדרות וכשערבי דורס עם טרקטור יהודים (ל''ת)

    vfvfvfvf, 06/12/08 02:52

  • 64.

    איפה שפרידמן יהיה אני בוחר. (ל''ת)

    אלעד, 06/12/08 02:46

  • 63.

    שופט כתב החלטה וזהו..תוצאותיה זבש''ך !

    HUMAN RIGHTS, 06/12/08 02:33

    זו ההחלטה וזו תוצאותיה.צריך אדון פרידמן לבדוק שמא החלטות רבות באולמות שונים ברחבי הארץ מתקבלות עפ''י תוצאת שטח מבוקשת.
    ברור היה לכל הדיוט שההחלטה תבעיר את השטח ומישהו יגיד ''פוגרום''.

  • 62.

    כשפרידמן תקף את מערכת המשפט הוא גאון הדור אבל עתה הפך לכסיל גמור.

    נגד ג'יהד יהודי, 06/12/08 02:02

    הימין הקיצוני מוכיח שוב את צביעותו.

  • 61.

    ברור שפרידמן מנסה ''להחזיר'' לברק על כך שמנע את הרפורמות שניסה להוביל.

    ארז, 06/12/08 02:00

    פרידמן בשנים האחרונות מונע בעיקר על ידי נקמנות אישית. כך היה נגד בייניש ובג''צ על שאלו מנעו ממקורביו להתקבל כשופטים . כך גם עכשיו כשמנסה לתקוף את ברק.

    • הוא היחיד שישר וחושב על האינטרס הציבורי. ביניש היא בזיון

      הילה, 06/12/08 04:47

      ברק ובינייש הם שני בזיונות שמונעים מהאגו שלהם והרצון שלהם לקדם את עצמם ובני משפחתם.

    • אמת ויציב

      עידן, 06/12/08 05:26

      פרידמן בעבר תמיד היה המגן מספר אחד של ביהמ''ש העליון, ואז ביניש לא מינתה לשם את חברה שלו נילי כהן, ופתאום הוא הפך להיות התוקף מספר אחד של ביהמ''ש ושל ביניש. זה נראה לכם רציני?

  • 60.

    לא יודעת אם יש לך כבוד השר בן והיכן הוא משרת בצבא. אבל :

    ברק חושב הרבה לפני שהוא שולח בנים של אחרים לעזה, 06/12/08 01:53

    קאפיש ? זה הוא רגיעה או שחיילים שלנו מתים בקרבות בתוך עזה. אז טוב שיש שר בטחון שחושב יום יומיים לפני שהוא שולח את המעטים שעדיין לא משתמטים מהצבא להיהרג ברחובות עזה .

    אתה הבנת את זה פרידמן ? תושבי שדרות מבינים את זה מזמן, למרות החיים הלא נסבלים שלהם.

    אז למה שלא תשחק במשרד לעוד כמה החדשים שנותרו עד שסוף סוף תעזוב אותנו ואת התפקיד.

    • הסבר שלך בדיוק מחזק שברק לא מתאים! הוא חושב כמו פקיד ולא כמו איש צבא (ל''ת)

      ברק הפך להיות פקיד!, 06/12/08 08:37

  • 59.

    הוא צוחק נכון? הוא הרי אלילם של הימניים מתעבי בית המשפט העליון. (ל''ת)

    עכשיו הוא נזכר?, 06/12/08 01:51

  • 58.

    חבל מאוד שדעותיו של פרידמן במיעות! (ל''ת)

    גרישה, 06/12/08 01:44

  • 57.

    ברק! נראה אותך מפנה את הבדואים מקרקעות המדינה! (ל''ת)

    boaz-1, 06/12/08 01:42

  • 56.

    מתלהמים עלובים ! בויכוח עם הביינישים והברקים הצד לצד הפרידמנים .!!! (ל''ת)

    אבי, 06/12/08 01:41

  • 55.

    שר פרידמן, תגובתך ראויה לשבח!! כל הכבוד! (ל''ת)

    בועז-1, 06/12/08 01:38

  • 54.

    חברון = אנטלנה מס' 2 (ל''ת)

    גרישה, 06/12/08 01:35

  • 53.

    לא מפתיע שהמערכת השמאלנית לא שמה בכותרת את הביקורת שלו על ביהמ''ש

    דרור מרמת גן, 06/12/08 01:33

    העליון, אלא את הביקורת על המתנחלים.
    ככה עורכים שטיפת מוח לציבור התמים.

    • דרור מה קרה לאהוב ליבך פרידמן? כל זמן שפגע בבג''ץ מתת עליו.

      דני ב., 06/12/08 09:28

      פתאום הוא לא נחשב בין חבריך?
      אגב מרוב אהבת המתנחלים מדוע לא רואים אותך אף פעם בשטחים ובמאחזים ?
      מדוע נפקד מקומך בבית המריבה ? אתה כמו רבים מחבריך גיבורים מהכורסא.

  • 52.

    זה פרידמן מת? (ל''ת)

    בובלילי, 06/12/08 01:13

  • 51.

    כל הכבוד (ל''ת)

    אחד שיודע, 06/12/08 01:05

  • 50.

    מה אתם רוצים ממנו,הוא מנסה לתקן את כל ההפקרות של אהרון ברק, (ל''ת)

    המשקיף, 06/12/08 00:54

  • 49.

    פגרום בשטחים כמו סברה ושתילה

    אליעזר בוכני, 06/12/08 00:40

    בסברה ושתילה צהל לא היה צד בפוגרום. אבל
    צהל שלט בשטח. לכן היה אחראי לשלומם של
    התושבים ככל יכולתו. כך גם בחברון. האחריות למה שקורה שם על משרד הביטחון.
    ומכאן האחריות על שר הביטחון, לפוגרום שעשו המתנחלים בערבים בחברון. כמובן לפי
    יכולתו. אולי הוא עוד ינסה לנקוט צעדים
    למתפרעים שיצליח לחשוף.

    • כמה ערבים נהרגו ?ראיתי 3 ערבים עושים לינץ' בנער יהודי.

      אבי,התנחלות רמת אביב ג', 06/12/08 07:02

      אפשר היה לראות בבירור באותו סרט של צלם בו יהודי יורה בנשקו גם קבוצת ערבים מכים נמרצות ילד יהודי.

  • 48.

    פרידמן, תתרכז במלחמה בבג''ץ האנטיציוני, המשמש שלוחה של בל''ד ומרצ. (ל''ת)

    יעקובי, 06/12/08 00:23

  • 47.

    לאן הגענו? יהודים מחללים מצבות קבורה. פשוט גועל נפש (ל''ת)

    אסף, 06/12/08 00:19

  • 46.

    פרידמן שר משפטים הגון ואמיץ - הולך נגד הזרם העכור

    גל בצר - יהוד, 06/12/08 00:17

    דניאל פרידמן הוא אחד השרים הטובים שיש לנו בממשלה הנוכחית. האיש אינטלקטואל משכמו ומעלה ויחד עם זאת איש אמיץ לב שיוצא נגד המיליה שלו עצמו - ופועל לטובת הציבור כולו ולטובת האינטרסים של החברה האזרחית בישראל.
    חבל מאוד שמעטים כמותו פונים בסופו של דבר לפעילות ציבורית.
    מי יתן וימשיך לשרת את הציבור הישראלי גם בממשלה הבאה.

  • 45.

    On whose side is the gov''ment of Israel

    Russian Jew, 06/12/08 00:15

    The Mi. of defense sends the army against its citizens? This is only possible in a totalitarian state.

  • 44.

    איש חכם ואמיתי (ל''ת)

    יהודי שפוי, 06/12/08 00:10

  • 43.

    נו... עוד ליצן (ל''ת)

    פארי, 06/12/08 00:04

  • 42.

    צבוע שמאלני: מהקסאמים של שנים הוא לא מזדעזע (ל''ת)

    השמאל גיס חמישי, 05/12/08 23:59

  • 41.

    הפוגרום שעשו המתנחלים בחברון כמו סברה ושתילה

    אליעזר בוכני, 05/12/08 23:48

    בסברה ושתילה צה''ל לא עשה את הפוגרום
    בתושבים. שני הצדדים הפוגעים והנפגעים היו
    לבנוניים.
    אבל צהל השתלט על האיזור ובכך הוא היה החראי למתרחש במקום. כך גם משרד הביטחון לגבי האחריות של משרד הביטחון לגבי הפוגרום
    שבצעו המתנחלים בבתים והתושבים הערבים
    בחברון. הם עדיין צריכים לנקוט בצעדים
    נגד המתפרעים לאחר פינוי ''בית המריבה'',
    כמובן עד כמה שהם מסוגלים לעשות.

  • 40.

    בהחלט, גירוש היהודים באלימות מביתם הזכיר פוגרומים נאציים

    ש, 05/12/08 23:34

    לא ברור איך הבליגו עד עכשיו במקרים דומים, אבל נראה שמה שהיה לא יהיה ומעכשיו תהיה תגובה קשה על כל פעולה לא חוקית של המדינה.

    • מתנחלים כמו הבדואים בדרום - פולשים ובוכים.

      כביש דימונה=חברון, 06/12/08 05:38

      לא פוליטיקה ולא נעליים. בדיוק כמו הבדואים בדרום. פולשים ובוכים. עלק עם ישראל בראש מעיינכם. במרכז הארץ עולה מיליון שקל דירה קטנה ובחברון ובמאחזים מקבלים חינם צמוד קרקע. הכל לא חוקי ובלי טאבו. ויום אחד אמור להיגמר. אז מסיתים ילדים קטנים בחלומות שווא כאילו הם גיבורים. סה''כ מגינים אנושיים של אינטרס נדל''ני של טייקונית נדל''ן צינית שהולכת להרוס בית עם מורשת של מייסדי המדינה בתל אביב בשביל עוד מגדל. צדיקים עלק.

      • אבל הם היחידים שמחדדים את הצביון היהודי - עודדו אותם להתנחל (ל''ת)

        לשמור על המדינה - עכשו יורקים עליהם בפנים, 06/12/08 08:39

    • מישהו כאן מאיים?

      יאללה תחפפו לנו מהעיניים., 06/12/08 09:31

      הלו הלו שמענו איזה רשרוש כאן.

  • 39.

    היכן היית ב 40 השנים האחרונות שבהן המתנחלים קובעים והממשלה נכנעת?! (ל''ת)

    שמאלנית, 05/12/08 23:33

    • מה זה איפה היית - הממשלה נתנה להם בעצמה ליגיטימציה להתנחל (ל''ת)

      כולם יודעים את זה, 06/12/08 08:40

  • 38.

    פעם הראשונה מסכימה עם כל מילה של פרופ' פרידמן! (ל''ת)

    שמאלנית, 05/12/08 23:30

  • 37.

    כנראה שצריך לאשפז אותך במחלקה סדורה אדון פרידמן

    ציוני, 05/12/08 23:27

    במקום להגן על שלטון החוק ועל פסיקות בג''צ אדון פרידמן ממשיך לרמוס את שלטון החוק ברגל גסה .

  • 36.

    מה אתם רוצים ממנו,הוא מנסה לתקן את כל ההפקרות של אהרון ברק, (ל''ת)

    המשקיף, 05/12/08 23:21

  • 35.

    שתוק ותהיה חכם

    יהושוע, 05/12/08 23:18

    לפעמים עדיף לא לדבר ולהראות כמה הטיפשות חוגגת כול פעם שאתם משתלחים ביהודים מראה כמה טיפשות יש בכם כולנו אחים יהודים עם גורל משותף ואין לנו ארץ אחרת אל תישכחו

  • 34.

    במקרה זה פרידמן צודק בביקורתו על ברק

    רון וייס , 05/12/08 23:13

    אכן הצבא והמשטרה עמדו מנגד ולא מנעו את פוגרום המתנחלים.

  • 33.

    ומה עם שדרות אין פוגרום?? יאזיבלון (ל''ת)

    צחי, 05/12/08 23:09

  • 32.

    כנופית שופטים אני בחרתני החליטו לגרש בלי לבדוק מסמכים

    * גם זה יעבור *, 05/12/08 23:05

    מי כמוך יודע שהכנופיה לא דמוקרטית
    אז איזה ערך להחלטותיו

  • 31.

    פרידמן, מוותרים על התיקונים שכל כך רצינו שתבצע במע' המשפט

    נתגלה פרצופך המכוער כלפי חלק חשוב בעם, 05/12/08 23:02

    נתגלית כלקקן. למי בדיוק אתה מלקק הפעם?

  • 30.

    הידיעה מוציאה דברים מהקשרם: פרידמן בעיקר תקף את ביהמ''ש העליון!

    חן, 05/12/08 23:01

    אתם מדווחים איך ומה שמתחשק לכם! הגינוי ל''פוגרום'' כביכול היה שולי וזניח בדבריו. פרידמן דיבר בעיקר נגד מפלגת בית המשפט העליון (מפלגה שמאלנית מסוכנת, מחוברת למרצ).

  • 29.

    מאחל לך שיפנו אותך מהבית בלי בירור משפטי (ל''ת)

    @ בנצי - א @, 05/12/08 23:00

  • 28.

    פרידמן מתקשה לתפוס את עוצמה הציניות של ברק

    גל, 05/12/08 22:53

    הוא לא יכול לקלוט שהתזמון של הפינוי והברוטאליות שלו תוזמנה בשביל הפריימריז בעבודה.

  • 27.

    ANOTHER SPREAD OF JEWS HATRED

    andi, 05/12/08 22:47

    no word of his is based on any facts
    BUT to hate JEWS is a new MIZVA of the CHILONIM

  • 26.

    פרופ' פרידמן

    ראובן - חולון , 05/12/08 22:43

    הגבר האמיתי היחיד בין כל הפוליטיקאים
    אינו מהסס להגיד מה עם ליבו - ולרוב הוא צודק. חוליגנים הדתיים הקיצונים אין להם מקום בקרב עם ישראל החופשי, מקומם בכלא - שילמדו שם מה זאת יהדות.

    • השמאלנים זה העם, לתלות את הימנים, שלא יפריעו את השלום עכשיו (ל''ת)

      22 צודק, ברק הוא הדמוקרטיה, אסור להורידה מתחת % הח, 06/12/08 01:23

  • 25.

    ראיתי את הראיון . וזו דעתי:

    ASCH, 05/12/08 22:42

    הפגיעה בתושבים הערבים של חברון איננה במקומה רק מזיקה למפעל ההתיישבות ביש''ע. יחד עם זה, הגם שהבאתם לנו את פר' פרידמן האמין על עם ישראל בזכות מלחמתו בחונטה השיפוטית, עדיין נקום ונאמר לכם: פינוי הבית היהודי הינו מעשה נפשע של פוליטיקאי שמאל קטן במסגרת נסיונו למשוך קולות מהשמאל הקיצוני למפלגתו הגוועת. לא נשכח ולא נסלח למושחתי ה''עבודה'' ששמים אינטרסים מפלגתיים צרים לפני טובת עם ישראל ומדינת ישראל. לא נשכח ולא נסלח על השקר והגזל וההסתה וההפקרה. פושעים הביתה!

    • פרידמן שכח שבד''כ בכדי להוציא פולש מביתך החוקי צריך לירוק דם

      דרורה אלמגור, 06/12/08 18:39

      מוזר שהוא מתייחס ל''מסובב'' ההתפרעות/=מחאה של המתיישבים הגזולים ולא לפסיקה הפוליטית השערוריתית (''הסיבה''), לא מתאים לו לאינטיליגנט זה (ללא מרכאות). הוא גם שוכח כמה מגינה המערכת השיפוטית על מי שפלש לביתך ואינו משלם, גם לא רוצה להתפנות. פסיקת בג''ץ זו שעניינה ''המתנחלים''/מתיישבים שונה באורח מעורר תמיהה מהנורמות שהם קבעו.

  • 24.

    ההבדל : יהודים בגולה לא בצעו פוגרומים.

    אבי,התנחלות רמת אביב ג', 05/12/08 22:42

    היהודים היו קורבנות של הרבה פוגרמים רק בגלל שהם יהודים.נדיר היה שיהודי יתקוף גוי.
    והנה הסמולני המנוול הזה קופץ להשוואות כאילו הערבים הם קורבנות תמימים,כאילו פרוגרום תרפ'ט לא קרה,כאילו במשך עשרות שנים הערבים לא טבחו יהודים,כאלו לא רגמו כלי רכב תמימים בכל מקום בארץ ישראל.

  • 23.

    דמם של אחינו היהודים מותר לכל פורע ומתעלל...

    גיל ראשלץ, 05/12/08 22:39

    ..אוי ואוי לעם היהודי היושב במדינת ישראל .
    65 שנה אחרי השואה שהמיתו עלינו הגרמנים,ממיתה ממשלת הבובליל שואה על אחינו בשטחי ארץ ישראל השונים.

    אני מקווה שכל השוטרים השופטים חברי הכנסת והעיתונאים ופעיל הרפש והשמאל ישלמו בעריפת ראשם אחרי הבחירות הבאות.

    1939-1945 2008- ?

  • 22.

    מזל שלא נראה את הפרצוף של הפרידמן הזה אחרי הבחירות יותר (ל''ת)

    ג'ורג', 05/12/08 22:37

  • 21.

    הרס את שלטון החוק ועכשיו הוא מקונן?

    שי, 05/12/08 22:35

    האם הפרופ' פרידמן מכה על חטא?
    בשנה האחרונה הוא עושה כל שביכולתו על מנת לקעקע את שלטון החוק ואת בית המשפט העליון, המוסד היחיד שמונע מישראל להפוך לתיאוקרטיה מזעזעת, ועכשיו הוא יוצא נגד המתנחלים?
    צבוע.

    • טעות-פרידמן הוא הסיכוי האחרון של שלטון החוק!

      גל, 05/12/08 22:54

      ''שלטון החוק''הפך למשהו דמוי נפוטיזם, כולל משטרת מחשבות דורסנית שמעיפה מהמערכת מי שלא מיישר קו עם החושבנכון של השמאל הקיצוני, המסוכן.

    • יש בשלטון החוק עוד רכיבים מאשר הקליקה של ביניש שבה חבר מביא חבר (ל''ת)

      אסי, 05/12/08 23:25

    • אין אני יודע מה פרידמן עשה,

      מירו, 06/12/08 00:46

      אם עשה משהו לא טוב-גנה זאת,
      במקרה זה , ביקורתו העיקרית היא על תיפקוד כוחות הביטחון [ולא כפי שכתבת],אם ביקורתו מוצדקת, אין הוא צבוע,אלא אומר את מה שצריך.

    • אמת ויציב

      עידן, 06/12/08 05:35

      פרידמן הוא אחץ הסיבות העיקריות לכך שהיום פסק-דין של בג''ץ הוא רק המלצה בעיני הממשלה. לאחרונה ראינו כמה מקרים שבהם הממשלה לא ביצעה פסקי-דין. במקום שלטון החוק (שאותו מחוקקת הכנסת ומפעיל בג''ץ) יש שלטון אוטוריטרי של משרדי ממשלה שעושים מה שהם רוצים, בלי קשר לחוק שמסמיך אותם ולפסקי-הדין שמפרשים אותו.

      • לא, התנהלות השופטים גרמה לכך. (ל''ת)

        גל, 06/12/08 16:07

        • שטויות במיץ עגבניות

          עידן, 07/12/08 04:54

          וגם אם מיליון טוקבקיסטים יכתבו את זה לא יהפוך את זה לנכון.

          איזו ''התנהלות שופטים''? מה אתה באמת יודע על התנהלות השופטים, מעבר לססמאות של פוליטיקאים בעלי אינטרס ברור??

          את החוק קובעת הכנסת. לא הממשלה. בג''ץ נועד, בין היתר, כדי לחייב את הממשלה לבצע את החוק שהכנסת חוקקה. אבל כל פעם שבג''ץ מוצא שהממשלה הפרה את החוק, באים אליו בטענות כאילו זה לא לגיטימי. כאילו זה לא התפקיד שלו. כאילו לא בדיוק בשביל זה יש בימ''ש בכל הדמוקרטיות בעולם. הממשלה מפרה את החוק, אבל בג''ץ הוא משום מה זה שטוענים שהוא לא בסדר!

          מה אתה רוצה, שבג''ץ יראה שהממשלה מפרה את החוק אבל יעלים עין? ביום ש*זה* יקרה, תוכל להגיד שהתנהלות השופטים היא מה שפוגע בהם. בינתיים ביהמ''ש נפגע *למרות* התנהלות השופטים, ולא בגללה.

          ואל תמציא לי סיפורים על איך שהשופטים מפעילים את החוק, כי אתה לא באמת יודע על זה שום דבר. הדבר היחיד שאתה יודע הוא מה שחברי-כנסת בעלי אינטרס ממציאים, אבל להמצאות שלהם אין שום קשר למציאות. גם עובדות זה משהו.

  • 20.

    הפרופסור הסהרורי הזה שביקש לגמד את עשיתו של השופט ברק חבט במעמד בית (ל''ת)

    המשפט ועכשיו מתפלא הטבל על התוצאות?!שיפשפש במעשיו!, 05/12/08 22:32

    • אתה הסהרורי והטמבל כפול 2,אהרון ברדק הוריד את המחוקק לזנות, (ל''ת)

      המשקיף, 05/12/08 23:58

    • מה ענין שמיטה להר סיני? הוא צודק בביקורתו על שני הברקים. (ל''ת)

      דה-דה , 06/12/08 00:26

  • 19.

    שלטון חוק? הצחקת אותי!

    שגיב, 05/12/08 22:17

    על איזה שילטון חוק מדובר? המתיישבים בחברון קנו את הבית באופן חוקי וסיפקו הוכחות מספיקות להוכיח זאת. משטר חוק? למה לא ראינו את המשטרה פועלת תחת החוק בכל הדונמים המשובחים ביותר בנופי ישראל שנגנבים בגליל ומפנים אלפי גנבי אדמות ערבים?

    במדינת חוק יש הדדיות כלפי כל האזרחים ולא כלפי קבוצה מסוימת שמשמשת כשק החבטות של התקשורת והאליטה בתקופת בחירות.

    • לא רק בתקופת הבחירות! (ל''ת)

      א''י, כל א''י, 05/12/08 23:11

    • שטויות. הם נאשמים בזיוף שטר המכירה. ובכל מקרה העניין עומד לדיון במחוזי

      ירון, 06/12/08 00:18

      ובינתיים הם פרצו באלימות לבית. אם יש סכסוך בין שני גורמים על מקום ובית המשפט לא הכריע עדיין- אסור לקחת את החוק לידיים.

    • ונניח שאתה צודק זו סיבה לפוגרום בפלשתינאים (ל''ת)

      הם אחראים להחלטת בג''ץ?, 06/12/08 00:21

    • פרידמן כמוך, מתרעם על אוזלת ידו של החוק. (ל''ת)

      פוש פוש, 06/12/08 00:50

  • 18.

    פרידמן אתה ממש מטומטם המנהיגות איבדה את הראש (ל''ת)

    יוסי, 05/12/08 22:06

    • יוסי,

      פירוש., 06/12/08 00:51

      לכתוב 'מטומטם ' בלי יכולת לנמק, כל מטומטם יכול.

  • 17.

    נו, אחרי שהקדשת את זמנך כשר ע''מ לחבוט בשלטון החוק - אתה מתפלא?!?!?

    דן, 05/12/08 21:59

    חצוף. חזור לאקדמיה ותנחומי לסטודנטים שלך.

    • שלטון החוק יהפוך מהר מאוד לשלטון הצחוק אם הצעותיו של פרידמן לא תתקבלנה

      רואה נכוחה, 06/12/08 20:34

      אימון העם ברשויות המשפט שואפות במהירות ל-0.

  • 16.

    זה נכון, לישראל הנהגה חסרת הגיון -כבר 13 שנה! (ל''ת)

    מוטי, 05/12/08 21:49

  • 15.

    רק ''פרידמן'' יכול להגן על אולמרט המושחת.

    ג'ולי, 05/12/08 21:43

    עכשיו ברור מי הציע לך תפקיד של שר המשפטים

  • 14.

    מתנחלים פושעים (ל''ת)

    בקיצור, 05/12/08 21:42

    • גם אתה מתנחל שגר על חורבות כפרים פלסטינים! (ל''ת)

      פלסטין 48, 05/12/08 22:18

  • 13.

    אם היו מחללים קברים של יהודים כבר מזמן היית קמה צעקה אבל

    ימנית אנושית, 05/12/08 21:34

    בגלל שמדובר בבית קברות של ערבים זה מותר. פשוט בושה וחרפה

    • קברים של יהודים חוללו השנה בהר הזיתים.

      אחד, 05/12/08 22:40

      לא שמעתי שום צעקה, בטח לא מבורגנים אנושיים מסוגך.

      • נ.ב בגלל שאני אנושית אני בורגנית? אז שיהיה. לא צריך להיות בורגני בשביל

        ימנית אנושית, 06/12/08 08:30

        להיות קצת אנושי!!

    • כוחות הביטחון לא מבינים את עבודתם,

      מומו, 06/12/08 00:25

      מניעת תופעות כאילו, הם בתחום אחריותם.
      אני מוכן, ללא תמורה,להסביר לנ''ל מה היא בעייתם.

    • עם ימנים כמוך, לא צריך את החמאס. (ל''ת)

      דרור מרמת גן, 06/12/08 01:34

      • פורעי חברון משרתים את החמאס!! אם אתה מבין קצת ערבית ויודע אילו

        ימנית אנושית, 06/12/08 08:35

        מראות משודרים בעולם ואילו שקרים ומטעמים הם עושים מיזה ראה דוגמה של המקרה של מוחמד א דורה, כל זה משרת את החמאס.

        חילול קברים/בתי כנסת/ מסגדים או כל מקום דתי לצורך העניין לא מקובל עלי ומשום צד לא מצד הערבים ולא מצד היהודים!!! ולא משנה אם הם צודקים או אנחנו צודקים

  • 12.

    כל המדינה משותקת. בגלל בתי המשפט וועדות החקירה

    איתי, 05/12/08 21:28

    כולם מעדיפים לא לעשות כלום, מי שלא עושה לא נישפט ולא נענש.
    מי שכן עושה (כמו לפנות מתפרע בכח. או לירות על טרקטוריסט מחבל) מייד רשויות החוק ששים אלי קרב לבדוק איך אפשר להעמידו לדין, או למרר את חייו.
    חיילי צה''ל והמשטרה מעדיפים לעצום עיניים,
    וכל אזרח שומר חוק מעדיף להתעלם.
    מי רוצה פרקליטות עויינת.?

    • הכל טוב ויפה, אך לא כל כך לגופו של עניין,

      מיצי, 06/12/08 00:30

      כוחות הביטחון לא מנעו הצפוי= לא עשו עבודם.
      פשוט חוסר הבנה/תפיסה שגויה/ליקויי יכולת,
      המתבטאים גם במקומות אחרים, ואסור להתעלם מכך, גם על רקע מה שכתבת.

  • 11.

    הפוגרומים בארץ נעשים נגד יהודים (ל''ת)

    כנראה הוא התבלבל, 05/12/08 21:27

    • שכחת להזכיר אנטישמיות,

      פינטו, 06/12/08 00:33

      ואת השואה,
      רק אנחנו מסכנים מקצועיים.

  • 10.

    יש לו כמה ימים לדבר, שידבר. (ל''ת)

    נתראה בקלפי!, 05/12/08 21:26

    • מועלה כאן נושא חשוב,

      שמשון,, 06/12/08 00:34

      ואתה עם הקלפי והפוליטיקה.

  • 9.

    איפה התחבא האדון הנכבד כשהיה מערב פרוע בעכו? (ל''ת)

    שאלת תם, 05/12/08 21:25

    • גם עליו התנפלו (ל''ת)

      שרה, 06/12/08 11:24

  • 8.

    ציפי? אני לא מאמין! (ל''ת)

    ברק, 05/12/08 21:24

  • 7.

    זה שר משפטים?!?! אדיוט לגמרי,כנראה שלא צריך להיות חכם (ל''ת)

    כדי להיות פרופסור, 05/12/08 21:19

    • חבל שאתה לא יכול לנמק את קביעתך. (ל''ת)

      מוצי, 05/12/08 22:43

    • זוכה פרס ישראל, איש מבריק ובעל אומץ אינטלקטואלי. ומה ההישגים שלך? (ל''ת)

      דה-דה , 06/12/08 00:24

    • אתה יכול לנמק את אמירתך? (ל''ת)

      איש, 06/12/08 00:39

    • מסתבר שגם לא צריך לדעת עברית

      אחד העם, 06/12/08 10:54

      כדי להגיב תגובה שזולת רישעות טיפשית או טיפשות מרושעת אין בה ולא כלום.

  • 6.

    פרידמן...מה אפשר לצפות שמאלני מעפן (ל''ת)

    ניב, 05/12/08 21:04

    • שכחת להתיחס לתוכן דבריו. (ל''ת)

      מומו, 05/12/08 22:42

    • ניב,

      מומו, 06/12/08 00:38

      מה יש לך לומר על נושא הכתבה?

  • 5.

    הבעיה היא שפרידמן היה שותף לאותה ממשלת "קדימה" שנתנה להיכנס לבית

    רינה , 05/12/08 21:01

    במקום לפנות התנחלויות,על קיצוניות מתנחלים,
    ממשלת "קדימה" נתנה אישור לבצע את ההפך.
    ממשלת "קדימה" נתנה אישור להיכנס לבית המריבה,ואפילו שנלר,ודיכטר,באו לברך,ובכך תרמו להגברת הקיצוניות.גם אתה פרידמן הייתה
    שותף לאותה ממשלה,ולא אמרתה כלום.לכן אתה
    צבוע!איפה הייתה כשממשלת "קדימה" נתנה אישור
    לבנות התנחלויות,ולהיכנס לבית המריבה!?

    • רינה,את יכולה ללכת..... (ל''ת)

      זינה, 05/12/08 21:17

  • 4.

    אפילו התשקורת הסמולית שרק מתסיסה תארה את זה כפוגרום נגד היהודים (ל''ת)

    cyrano, 05/12/08 21:00

    • אם לא הבנת

      מישהו, 05/12/08 22:40

      הנושא כאן אחר,
      פגיעה באזרחים לא יהודים,
      וזה לדעת פרידמן,דעתי ועוד כמה אנשים, אסור שיקרה,
      ורשויות החוק, מתוך חוסר הבנה של תפקידם, נתנו לזה לקרות.

  • 3.

    הגדול מכולם, אם יקים מפלגה אני מצביע בשבילו.

    יגאל כהן-רחובות, 05/12/08 20:59

    מנהיג.
    דרך כוכב ביעקב.

    • גם אני

      חנן, 06/12/08 10:07

      הבעיה היא שאין לו סיכוי. העם לא בוחר במי שיש לו עקרונות אלא במי שמגמיש אותם בהתאם לאופנה.חבל שאין עוד אנשים כמו פרידמן שאומרים את מה שהם באמת חושבים.

    • מסכימה!

      שרה, 06/12/08 11:23

      עליו, להקים מפלגה! מקצועי הגון

      איש אשכולות גאוה בין לאומית,

    • לא רוצים פרידמנים (ל''ת)

      בובליל, 06/12/08 15:49

  • 2.

    הבעיה היא שפרידמן היה שותף לאותה ממשלת "קדימה (ל''ת)

    רינה , 05/12/08 20:57

  • 1.

    הבעיה היא שפרידמן היה שותף לאותה ממשלת "קדימה (ל''ת)

    רינה , 05/12/08 20:57