• 172.

    כתבה לעניין ישר כוח!!!!!!!!!!!

    מקסים, 23/02/09 21:31

    ל - 159 התגובה שלך שמאלנית

  • 171.

    כמו בחמאס, מצא את ההבדלים?!

    ברני, 28/01/09 13:43

    לומר שנוער בחברון משתמש באבנים בגלל שאןי מערכת משפט וכו' זו טענה מסוכנת שאסור לקבל, שהתוצאה הישירה שלה היא אנרכיה כמו שיש בעזה

  • 170.

    וואי צודק לגמרי!!! (ל''ת)

    אמונה, קרית4, 26/01/09 16:58

  • 169.

    וואי צודק לגמרי!!! (ל''ת)

    אמונה, קרית4, 26/01/09 16:55

  • 168.

    וואו, בדיוק אותו טיעון של הפלסטינים... (ל''ת)

    כרגיל, הפונדמנטליסטים הם אותו דבר בכל צד, 21/01/09 19:11

  • 167.

    כפויי טובה

    לוחם בשטחים, 11/01/09 17:41

    שיזרקו הנערים האלה אבנים גדולות איש בראש רעהו, ולא על אנשי הביטחון ששומרים על חייהם..ואנחנו החיילים ואנשי מג'ב מתחיבים לפנותם לטיפול בבתי החולים בשטח מדינת ישראל.

  • 166.

    Wowww (ל''ת)

    HillBoy, 06/01/09 03:38

  • 165.

    באש''ף מחפשים דובר, אתה מתנדב?

    שמאלני, 01/01/09 14:19

    נתת במאמרך אחד לאחד את כל הנימוקים להצדקת המאבק הפלשתינאי בכיבוש הישראלי.
    שנים אני מסביר לכם שאם חוסמים להם כל אפשרות להידברות - אסור להם להצביע בבחירות , לבחור , להיבחר או לחיות בשלטון עצמי והם כבושים תחת המגף הצה''לי אז הדרך היחידה שהותרנו להם היא התקוממות ואף אחד לא שומע לי. סוף סוף מישהו בצד שלך מתחיל להבין, חבל רק שההבנה הזאת מוגבלת ליהודים בלבד.

  • 164.

    בכיינות ימנית

    רון וייס , 30/12/08 14:23

    מתי תבינו שחייבים למלא אחרי החלטות בתי המשפט?מתי תבינו שאין לבנות על קרקע פרטית השייכת לאחרים?מתי תבינו שישראל היא מדינת
    חוק?

    • צביעות שמאלנית= עזרה לאוייב הערבי בשעת מלחמה!! (ל''ת)

      יוני דוד , 11/01/09 13:15

  • 163.

    בכיינות ימנית

    רון וייס , 30/12/08 14:23

    מתי תבינו שחייבים למלא אחרי החלטות בתי המשפט?מתי תבינו שאין לבנות על קרקע פרטית השייכת לאחרים?מתי תבינו שישראל היא מדינת
    חוק?

    • הבית נקנה כדין, אך השמאלנים שונאים יהודים ואוהבים את האוייב הערבי!!!! (ל''ת)

      יוני דוד , 11/01/09 13:16

  • 162.

    שפתים ישק משיב דברים נכוחים. (ל''ת)

    אני, 17/12/08 15:35

  • 161.

    שפתים ישק משיב דברים נכוחים. (ל''ת)

    אני, 17/12/08 15:34

  • 160.

    מאמר מבריק. (ל''ת)

    אסתר סולטן, 16/12/08 09:18

  • 159.

    המאמר הזה הוא קריאה למלחמת אזרחים (ל''ת)

    במלחמה הזו תפסידו, 12/12/08 12:57

  • 158.

    יהודי חברון לא למדו תורה .

    שלום הלוי, 11/12/08 00:14

    היהודים המתנחלים בחברון, לא למדו כלל תורה . הם חיים את השקרים מן ההלכה .

    אברהם אבינו לפני שקנה את מערת המכפלה, הוא כרת ברית עם תושבי חברון !!!

    ולא עשה פוגרום בתושביה ולא כבש אותה בכח.

    אברהם אבינו קנה את מערכת המכפלה בכסף, גם כשאלוהים נתן לו את כל הארץ במתנה.

    הוא לא הבריח את תושביה ולא עשה להם את המוות, לא עקר מטעי זתים ושרף את שדותיהם.

    אברהם אבינו קנה את הארץ בכבודו .

    ארץ ישראל ניקנית באהבה ולא בשינאה יוקדת.

    ארץ ישראל ניקנית בכבוד, ולא בכבוד שנתנו הנאצים ליהודים בליל הבדולח . שלא שונים מהכבוד שנותנים המתנחלים לערבים .

    בכבוד ובאהבה האמת תמיד תנצח.
    שלום הלוי .

    • תעביר ת'קלטת לספר יהושוע, ותתעדכן (ל''ת)

      שמואל משי , 15/12/08 00:53

    • נראה לי שאתה לא למדת תורה אדוני!

      אירית, 16/12/08 17:58

      איך בדיוק יהושע כבש את הארץ?
      אתה חושב שהוא בא לתושבי יריחו ואמר להם: אנא מכם, זוזו קצת ותעשו גם לעם שלי מקום''?
      נראה לך שבנימוס הוא הוריש 31 מלכים?
      שלא לדבר על זה שאברהם כבר קנה את מערת המכפלה. מה שאומר... בעצם... היי, זה לא שייך לנו?

    • אברהם אבינו במנוגד אליך ידע את הבא להורגך השקם להורגו (ל''ת)

      זוהרה , 27/12/08 13:48

    • כתוב בתורה לגרש את כל העמים , ידעת? (ל''ת)

      יוני דוד , 11/01/09 13:17

  • 157.

    יישר כח!! (ל''ת)

    אופיר, 10/12/08 20:04

  • 156.

    דמוקרטיה

    משה, 10/12/08 19:24

    ברצוני לומר ''יישר כח'' לכותב , לא יכולתי לבטא טוב ממנו את מה שנכתב . כולם מדברים על דמוקרטיה, שלטון החוק ועוד מושגים יפים אך בתקשורת אשר, כפי שאמר לי פעם אדם שהיה עיתונאי בכיר ,ירדה לזנות אין פתחון פה לרוב הציבור .כתוצאה מכך חלק מן הציבור משתמש באלימות על מנת שישמעו את מצוקתו כמן שילד החש כי אין שמים לב אליו משתולל . ב''דמוקרטיה''הזו אזרחים בישראל נתונים תחת ירי בלתי פוסק במשך שנים וקברניטי המדינה בגיבוי תקשורת מגויסת אומרים להם להתאזר בסבלנות ונוזפים בהם שהם ''מיללים'' .דמוקרטיה יש בארצנו רק בתל- אביב, לשאר אזרחי המדינה יש משטר אחר .

  • 155.

    מילים כדורבנות

    חיים, 10/12/08 12:52

    מאמר חזק פשוט לקח לי את המילים מהפה.

  • 154.

    הליכוד היום הוא מספיק ימני בכדי להפסיק ההתעללות במתישבים

    יש לדאוג שהוא יקים ממשלה עם גוש הימין, 10/12/08 08:42

    בניגוד להסתות (תעמולה נגטיבית) של קדימה - הליכוד הוא מפלגת מרכז מתונה. אבל לאור חזרה קצת ימינה, אם הליכוד ירכיב ממשלה שאיננה אחדות לאומית עם מפלגות הפשע (קדימה) והאטימות והציניות (עבודה) הרי יופסקו הפרעות ביהודי ההתישבות.
    לכן זהו זמן המלחמה! זמן הבחירות! אחרת ימשיכו כוחות הבטחון לבצע פרעות, שבכל העולם המערבי לא מעיזים לבצע באף מגזר... כל המאמצים חייבים להיות מופנים לנצחון המרכז (ליכוד) הימין בבחירות !!!!

  • 153.

    סוף סוף. קצת אבקת שפיות מעל סלט הצביעות המגעיל.

    תמר, 10/12/08 01:04

    כל הכבוד על האומץ.
    תמשיך לומר את האמת בקול צלול!

  • 152.

    מי שמרים יד על חייל ושוטר

    יוני, 09/12/08 21:29

    מי שזורק אבנים על אנשי הבטחון.
    כאילו הרים דגל לבן מעל כול מפעל ההתנחלות

    • מי שעושים בו פוגרום למטרת פרימריז חייב להתגונן

      ורק לאחר מכן לחשוב על ''מפעל ההתנחלות'', 10/12/08 08:37

      מה עוזר מפעל ההתנחלות ל 10000 פליטים מגורשים, קורבנות הפוגרום בגוש קטיף? מי מציל ילדיהם מפשע וסמים והדרדרות? מי מחזיר להם רמת חיים הכנסה שנגזלו בפראות מהם?
      אנשים צריכים להגן על עצמם מפרעות שלטון שרודף אותם, רק כי הם שייכים למגזר ההתיישבות.

  • 151.

    וואו, סוףסוף מישהו אומר את זה בקול רם וברור. (ל''ת)

    עינת, חדרה, 09/12/08 16:20

  • 150.

    כל הכבוד צודקים ב 100%

    נוער חומש, 09/12/08 08:49

    מעניין שדווקא פה בNRG אפשר לראות כתבה אחת שהיא אמת.

  • 149.

    יישר כח !

    יהודה ארן, 09/12/08 08:01

    מאמר מצוין. פיצוי מה על פסטיבל המגנים מהציונות הדתית. יישר כח לכותב המאמר.

  • 148.

    גרשום שלום

    כתב, 08/12/08 19:47

    השבתאות, , , ''נולדה כשסירבו שכבות רחבות של האומה להיכנע לדין ההיסטוריה ולהודות שחווייתם היתה חוויית שקר שאין לה על מה לסמוך''.

  • 147.

    אם בא לי להתעצבן - אני נכנסת לערוץ יהדות של מעריב.

    איפי, 08/12/08 19:44

    סלח לי כבוד הפובליציסט - הדרוזים בפקיעין חיים באותה רמת חיים שהמתנחלים גרים בה? איפה בדיוק יש כאן בסיס להשוואה? אחרי עשרות שנים של השקעות עתק ביהודה ושומרון אתה באמת יכול להשוות עצמך למיעוטים שמקופחים מקום המדינה ועד היום??
    ולעיתונאים אכפת יותר מהבית שלהם, בתל אביב, כי חברון מעולם לא היתה ולא תהיה הבית שלהם. למה? כי הציבור הדתי לאומי הרחיק אותם משם ואף פעם לא נתן להם להרגיש שייכים. כשאתה לא נותן לאנשים את הזכות להתחבר ליהדות בדרכם, אלא רק מטיף, אל תתפלא אם יפנו לך גב.
    חוצמזה שעיתונות מוטה זה שיעור שתושבי הפריפריה יכולים ללמד אתכם אפילו יותר טוב. אתה לא המגזר המקופח פה. אתה זה שנתנו לו ונתנו לו והתרגלת להיות ''הילד המועדף'' שצודק כל הזמן. אז עכשיו אתה לא וזה קשה, אבל זה לא מצדיק אלימות.
    אלימות היא לא הפתרון לשום סכסוך, היא רק גוררת עוד אלימות וזה בדיוק מה שלמדתם על בשרכם בחברון.
    הבטחתם אלימות כלפי שוטרים וחיילים? למה שהם לא יפגינו אלימות כלפיכם?
    סביר שאתה יודע מה זה ''להקדים תרופה למכה''..

    • קראו את תוכם התגובה לעיל - היא האמת (ל''ת)

      שפוי, 10/12/08 15:49

  • 146.

    בשם נערי חברון

    חנוך, 08/12/08 16:43

    לכתבה
    כל מילה בסלע גם אם היינו רוצים לראות זאת אחרת כל שנכתב אמת ויש עוד הרבה מה לכתוב על הדמוקרטיה בארץ כואב לקבל מכה מגוי אך יותר כואב לקבל אותה מיהודי אצל הערבים כולם אחים ולא חשוב הקרבה אצלינו בקושי יש אחים וגם אם יש יותר טוב לא לומר זאת
    הבעיה זה לא נערי חברון אלה ממשלת ישראל שאינה משכילה לגרום לשיויון חובות וזכויות

    • אף אחד לא אח שלך! (ל''ת)

      יורם, 09/12/08 06:15

  • 145.

    כל כך נכון , פשוט מאמר נפלא , ליבסקינד - שיחקת אותה (הפעם).

    אלון, 08/12/08 16:22

    תודה , תודה , תודה.

  • 144.

    מסכימה עם כל מילה!! כל הכבוד על האומץ!!!!!!!! (ל''ת)

    סטודנטית, ירושלים., 08/12/08 11:35

  • 143.

    קלמן, אתה טיפש, ממליץ לך לקרוא מה שכתב בן דרור ימיני

    ישעיהו ב', 08/12/08 10:55

    1. התקשורת אולי שמאלנית, אבל הנה עובדה שאתה חלק ממנה. נכון שהמערכות העיקריות נוטות לשמאל, אבל רייטינג וסיפור עם כותרות מפוצצות מושך אותן יותר משמאלניות.
    חוצמזה, במציאות של ערוצי תקשורת רבים היום ואינטרנט גם אי אפשר להגיד שהתקשורת שמאלנית, מפני שהיא מאוד מגוונת.



    2. לגבי בית המשפט הטענה שלך היא מגוחכת, בית המשפט מגן עלינו מפני פוליטיקאים פחדנים ומפני פורעי חוק, בסופו של דבר הוא רק מפרש את החוק.
    מדוע אתה וחבריך משתתקים כשמתקבלות החלטות בעד מתנחלים (פדרמן לדוג') או בעד חרדים ? לא חוכמה לברור רק את המקרים שנוכחים להדגמת הטענה שלך.


    3. זה כמו שאני אטען שבתי הדין הרבניים הם פוליטיים מפני שאין בהם ייצוג לרוח היהדות המתקדמת, הרפורמים והקונסרבטיבים. הם הרי יהודים לא פחות, אם פירוש מעט שונה להלכה. מדוע אם כך בתי הדין הרבניים פוסקים רק לפי משנת האורתודוכסים והחרדים? זה חמור בעיני הרבה יותר מאשר בתי המשפט בהם יש ייצוג לחובשי כיפה וגם לערבים.

    4. והכי חשוב - לא משנה מה דעתך ודעת המתנחלים על התקשורת ובתי המשפט, זה עדיין לא תירוץ לעבור על החוק, ליטול אותו לידיים, לרמוס אותו, להפך - זה רק מוכיח ששאיפת נוער הגבעות היא לכונן מדינת הלכה בכל אמצעי, שבה גם יהיה רוב לאסלאם. וזה רק מוכיח שאין הבדל בינם לבין החמאס

    • תגובה

      צ, 09/12/08 13:57

      1 אתה משקר לעצמך כשאתה אומר שהתקשורת לא שמאלנית- זה שיש לדוגא את ערוץ שבע,לא מאזן את התמונה כיוון שהעיתונים הגדולים בארץ- ידיעות מעריב והארץ שאותם קוראים רוב האוכלוסייה הם בעלי דיעה קיצוניים הפונים אל הציבור בטענת תקשורת חפת פוליטיקה.2להזכירך, האדם שעמד בראש נשיאות בית המשפט בשנים האחרונות היה אהרון ברק. האדם לא אחת הוכיח בעשרות התבטאויות אישיות בדיוק את דעתו לגבי אופי המדינה אותה רצה לעצב לפי דעתו האישית(ואם יורשה לי לומר אף השמאלנית) כמו כן, סגל השופטים שהוא מינה אף הוא יוכיח זאת.3. בניגוד לבתי הדין של המדינה ולתקשורת המצהירים כי הם פועלים על פי כל עקרונות חוקי השוויון ושאר חוקי המדינה, בתי הדין הרבניים מצהירים כי הם דנים על פי דיני התורה כפי שנשמרו והתפתחו והותאמו זה אלפי שנים. ההבדל הוא במערכות-בעוד בתי המשפט מצהירים כי הם פועלים לפי מערכת מסויימת אך בפועל נושאים בה פנים. בתי הדין הרבניים עקביים לגבי המערכת בה הם פועליםץ 4. אני מסכים שאין תירוצים לעבור על החוקץ בטח שאין תירוצים לפגיעה בבני אדם. ההתנהגות של הנוער שהתפרע שם איננה מקובלת עליי כלל ועיקר. אך רק דבר אחד, אותם ערבים''חפים מפשע'' בהם פגעו לא חפים בכלל- מדובר בחמולה של עבריינים מטרידים.

  • 142.

    כל הכבוד קלמן! (ל''ת)

    אפי, 08/12/08 08:25

  • 141.

    וואו, יש פה משהו...

    jededaya, 08/12/08 01:36

    הרבה זמן לא קראתי מאמר כ''כ קולע, אבחנה כ''כ מדויקת של דבר כזה...
    כל הכבוד על האומץ והיכולת להגביה מעט ולכתוב על הדברים מנקודה כזו...!

  • 140.

    בשם מתיישבי חברון - קלעת למטרה (ל''ת)

    דוד, 08/12/08 01:19

  • 139.

    ק.ליבסקינד נאלץ לעזוב את ישובו בגלל ''נוער איכותי''תוצרת יש''ע

    אמת מארץ תצמח, 08/12/08 01:09

    או שליבסקינד חושב היום שהרדיפות שרדפו אותו גם בישובו החדש במרכז הארץ הגיע לו...

  • 138.

    נוער איכותי מאותו בית חינוך אילצו אותך לעזוב את בית אלוגם במקום החדש ה (ל''ת)

    אמת, 08/12/08 01:03

  • 137.

    גדול,אח שלו

    אלימלך זורקין, 07/12/08 22:59

    ואני שמוצניק

  • 136.

    למה עזבת את ההתנחלות בית-אל ועברת למרכז הארץ?? (ל''ת)

    סקרני, 07/12/08 22:56

  • 135.

    ר' קלמן-אתה ואדי גאה מדברי תומכיך!

    אמת, 07/12/08 22:55

    אמור לנו מי תומכיך ונדע מי אתה?-עכשיו אנו יודעים!

  • 134.

    לדאבוננו, זאת האמת.

    דוד, 07/12/08 22:19

    כשאכיפת החוק תפסיק להיות סלקטיבית יוכלו לבוא בתלונות למתנחלים. נראה שזה לא יקרה בזמן הקרוב

  • 133.

    קלמן חזק ואמץ! אל תירא ואל תחת.

    עפר חתוכה, 07/12/08 22:19

    קלמן שלום.
    כשקם באדם האומץ לצאת נגד שקר ועיוות הוא זוכה בעולם השקר להתנגדיות עצומות.
    זה דרכו של עולם.
    אני מבקש לחזק אותך מכל לב על האומץ לצאת חוצץ נגד השקר הפוליטיקלי קורקט ולהעיז ולצעוק בקול הכי גדול שלך ''המלך ערום''.!!
    אל תכנע ללחצים. ואל תסתפק במאמר זה.
    ''אחד'' היה אברהם. זו תורה שלמה שמזכירה שאדם יחידי אבל מאמין בדרכו יכול לשנות את העולם כולו.
    אני מאחל לך מכל לב. ברכה והצלחה בשביל שסללת אל האמת והאיזון העיתונאי הכה נעדר.
    חתוכאי.

  • 132.

    סוף סוף למישהו יש אומץ להגיד מה שכולם חושבים!!! (ל''ת)

    ירושלמי, 07/12/08 21:45

  • 131.

    תגובה 113 היא שלי- כתבתי מתוך כאב והזדהות עם תושבי חברון,

    לאה, 07/12/08 20:51

    אני מבינה את המקום שממנו הכאב נובע אך באמת נראה לי שטעיתי ושנסחפנו, קראתי הערב תשובה של הרב שרלו באתר מורשת, אני חושבת שחשוב מאד לקרוא את זה, כי אני בטוחה שכמו שאני נסחפתי כך גם אחרים נסחפים וחשוב לדעת שגם כשצודקים במאה אחוז אסור לנהוג באלימות, אני מצרפת את הלינק לשאלה ולתשובה ומקווה שזה יעזור לעוד אנשים.http://www.moreshet.co.il/web/shut/shut2.asp?id=109933

  • 130.

    קלמן - הצלחת הפעם לנסח תחושתם של רבים, מלבד שונאיהם של ישראל (ל''ת)

    יעקב, 07/12/08 19:58

  • 129.

    מאמר חרטה.רוב העם מגויס לממן את ההתישבות של הדתיים ההזויים ביו''ש

    אל תדבר על חצי עם.כי 2000000שסניקים נחשבים לימין, 07/12/08 19:04

    הם ורבים מהליכודניקים לא תורמים גרם של ערך למדינת היהודים.

  • 128.

    עוד דברים שהנוער ראה

    גרשון, 07/12/08 18:40

    הוא ראה גם:איך עוצרים את האוטובוסים של המפגינים נגד הגירוש. איך בג''ץ מתיחס לגירוש של ערבי אחד משומרון לעזה לפי דרישת מערכת הביטחון (''פגיעה לא מדתית בחוק יסוד - כבוד האדם וחרותו''). איך התקשורת ומערכת המשפט מתיחסת בהבנה ובסלחנות לאנרכיסטים פורעי החוק המסיתים ערבים יום יום להתנגד באלימות לבניית הגדר, משחיתים רכוש וציוד צה''ל בשווי מאות אלפי שקלים, תוקפים ופוצעים חיילי צה''ל. איך פעמים רבות נחסמים כבישים מרכזיים ברחבי הארץ ע''י אנשים הנאבקים על פרנסתם- ומעולם לא שמענו על מעצרים ארוכים והגשת כתבי אישום על ''סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה ציבורי''. ועוד ועוד. בקיצור- מר ליבסקין: תראה לאיזה תגובות זכית כאשר רק חשפת את קצה הקרחון.האמת הרבה הרבה יותר מזעזעת, אבל אני מניח שאין אף כלי תקשורת במדינה שיסכים לפרסם יותר ממה שכתבת. תודה לך

  • 127.

    אני מסכים לחלוטין

    מיכאל, 07/12/08 18:40

    צודקים ונמאס כבר שהם גברים על יהודים.. בעוד שהערבים עושים מה שבא להם...

  • 126.

    צודק בכל מילה (ל''ת)

    נהוראי, 07/12/08 17:44

  • 125.

    נכון ומדוייק וההוכחה:

    אסתי, 07/12/08 16:46

    אם היה מדובר בסתם בני נוער מופרעים - איפה הם היו בהתנתקות? איך זה שבארוע כל-כך טעון רגשית, אפילו חייל אחד לא נזקק לטיפול רפואי? (ועזבו עם החומצה.הוכח שמדובר בעלילה)
    לצערינו הם למדו את הלקח באופן המתאים לצעירים מיואשים. אגב, גם בוגי יעלון אמר דברים ברוח זאת.

  • 124.

    כתבה אמיצה ומדויקת (ל''ת)

    מ, 07/12/08 15:25

  • 123.

    הנה מאמר יהודי במדור יהדות הגיע הזמן (ל''ת)

    יישר כח, 07/12/08 14:50

  • 122.

    מאמר מדהים. פשוטו כיף לקרוא את האמת סופסוף. (ל''ת)

    אחות שלהם, 07/12/08 14:35

  • 121.

    די למאמרים פוליטיים במדור יהדות. (ל''ת)

    אלון, 07/12/08 14:22

  • 120.

    הכל נכון חוץ מארועי אוקטובר

    דודו, 07/12/08 14:16

    אם הם לא היו ערבים לא היו יורים בהם.

    • איזו סיבה יש ליהודים לסייע לאויב בשעת לחימה? (ל''ת)

      רגיש בקצה, 11/12/08 17:18

  • 119.

    סוף כל סוף מישהו דובר אמת

    מחשבות , 07/12/08 13:52

    הנה קם צדיק בסדום, עיתונאי שאינו מושחת ואינו דובר שקר, "אמיל זולא" אמיץ אחד בסדום שמעז להגיד רבותי המלך עירום.

    כן, מי שהפך את הנוער הנאמן והמתחשב הזה לפרוע הוא השמאל האלים. הכפייה החילונית המונעת מהיהודי את הזכות לגור בבית אבותיו, המונעת מיהודי לקבל סעד משפטי,

    תאוות "אלטלנה" של השמאל חיה ובועטת. התאווה השמאלנית לפרוע ביהודים הנאמנים לדתם ולאמונתם, היא זו שגורמת שגם הטובים שבתוכנו נאלצים להרים אבן ולהרים יד.

  • 118.

    מאמר אמיץ נכון עד כאב נותר לי לומר:''בסתימת פי הרוחתי את הזכות לצעקה''! (ל''ת)

    רונן, 07/12/08 13:23

  • 117.

    מה הקשר בין החמאסניקים הללו ויהדות ? חילול השם העצום שהם גורמים ? הא ? (ל''ת)

    אקסלרוד, 07/12/08 13:16

  • 116.

    עכשיו יפטרו אותך ממעריב, קלמן, למה אמרת את האמת? מה עם הפרנסה? (ל''ת)

    אולי יש עבודה ב''שבע'', 07/12/08 13:14

  • 115.

    איך עברה כתבה כזאת את עורכי nrg-מישהו נרדם בשמירה! (ל''ת)

    אבל בינתים-נהנה מכל רגע, 07/12/08 13:11

    • בגלל זה הם דחפו אותה למדור יהדות בו הרוב ממילא מסכימים ולא לעמוד הראשי (ל''ת)

      קרנש, 14/12/08 11:09

  • 114.

    אמת

    אח שלך, 07/12/08 12:38

    צר לי לבשרך על פיטוריך הצפויים לאחר אמירת האמת בעזרת ה' תמשיך לגלות את האמת.

  • 113.

    צודק מאד וההיתי מוסיפה:

    לאה, 07/12/08 11:44

    מדינת ישראל היקרה, ממשלת ישראל הנכבדה:
    ב1948 קמה לה מדינת ישראל, בנו אותה בעשר אצבעות, הרבה תקוות תלו בה, רבים האנשים אשר הקריבו את חייהם למענה, אבל אתם בזתם להם ולעבודתם ומה שהם בנו אתם הרסתם, ומה שהם הקריבו בשבילכם וילדיכם אתם חוללתם, לא כיבדתם.
    אתם הדור החדש, דור אשר אבותיו ומייסדיו לא מעניין אותם, אתם ''חכמי הארץ'' יודעים טוב יותר מכולם.........
    ועכשיו הגיע הזמן לאכול את מה שבישלתם בעצמכם.
    לא, אל תבקשו ממנו כבוד, אנחנו לא יודעים איך לתת את זה, לא לימדתם אותנו את זה.
    אותנו לימדתם משהו אחד: אלימות.
    כן, עצוב אבל נכון, הנה אנחנו היום במדינת ישראל שנת 2008 ואנחנו רואים שפה רק באלימות משיגים דברים.
    תסתכלו על עצמכם חברי כנסת ישראל כל היום צרחות וצעקות במליאה כמה פעמים אפילו מכות ממש.
    הקמנו ישובים, זרענו שדות והכל לקחתם, הרסתם במחי יד ולמי נתתם? לאויבים שלנו, אלו שמצהירים בפה מלא שכל מטרתם להשמיד אותנו.
    לא יכולתם לתת לנו שיעור טוב יותר מזה.
    כאן במדינת ישראל 2008 מי שאלים מקבל, החזק הוא המנצח.
    אנחנו כאובים, מושפלים וזאת התקוה האחרונה שלנו לבנות את מה שחרב בכח, באלימות ובעוצמה.
    שירתנו בטובי היחידות ונשבענו להגן על הארץ והתושבים מפני אויבינו.
    והיום מתוך השבועה הזאת אנחנו נלחמים, על חיינו וחיי ילדינו, על עתידנו.
    באלימות ובכח, בכאב ובצער, לא זאת היתה כוונת אבותינו אך לא השארתם לנו ברירה אחרת.
    ''דע את האויב'' שיננתם ואמרתם לנו שוב ושוב, וכן הים אנחנו יודעים, גם אתם ממשלת ישראל ברשימת האויבים שלנו.

    • רואים שאבותיך לא היו אבות המייסדים של ישראל

      אהוד, 07/12/08 16:10

      הורי שהקימו מדינה זאת בידהם ודמם(אושוויץ, קפריסין, מ' השיחרור מחזור ראשון של הנח''ל) לימדו אותי דברים שונים בתחליט- זו רק מחשבתך האלימה שראה באלימות את הדרך הנכונה!

      • אז מה אתה אומר?-אם תהיה עוד שואה כמו שנראה שתהיה ע''י איראן (ל''ת)

        אתה תלך כצאן לטבח?-אתה מבייש אל לקחי השואה!, 07/12/08 20:49

    • עכשיו הזמן לנצח במלחמת הבחירות!!!! - כאן תפעילו כל הכוח והמרץ (ל''ת)

      אם תנצחו לא תחטפו פוגרומים נוספים!, 10/12/08 08:46

    • סוף סוף יש מישהו חושב טוב,,,, (ל''ת)

      אוהב לחיות, 14/01/09 11:32

  • 112.

    הצדק עמך! ישר כח על הדברים! (ל''ת)

    מורה לאזרחות, 07/12/08 11:30

  • 111.

    יותר טוב שתטפלו בנערים ההומלסים הללו !! (ל''ת)

    קורצברג, 07/12/08 10:44

  • 110.

    מדוע הכתבה במדור '':יהדות''?!

    דורש הסבר, 07/12/08 10:37

    ייתכן שזה מגמתי..אה...לא...לא ייתכן...
    אנחנו דמוקרטיה..?!

    • צודק. היא צריכה להיות בערוץ שבע או בהצופה (ל''ת)

      שלומפר, 07/12/08 12:51

  • 109.

    הידד

    משה ס, 07/12/08 10:34

    הסיבות שמניתה הן גם הסיבות שגורמות לירידה בתפוצת העיתונים.אני למשל,קראתי את מעריב מגיל חמש עשרה ועוד הייתינוסע מקיבוץ נוה איתן עד בית שאן כל יום שישי כדי לקנות אותו.עכשיו אני קונה אותו פעם בשבוע ואת מחציתו איני קורא כי רובו מוטה ושמאלני ועדיין יש לו את החוצפה להופיע כעיתון ניטרלי.הסיבה לירידה בתפוצה אינה האינטרנט הסיבה היא חוסר הגינות משווע כלפי הפטריוטים מן המין.

  • 108.

    כל מילה אמת רק מעט מידי ומאוחר מידי. איפה היית קלמן בגירוש???????????? (ל''ת)

    אריק, ירושלים, 07/12/08 10:03

    • אני אענה לך: העורך שלו במעריב היה אמנון דנקנר (ל''ת)

      קרנש, 07/12/08 13:12

      • לקרנש: אז מה? הוא היה צריך להתחנף אל העורך?העורך חסם אותו? מה אתה אומר (ל''ת)

        שאול, 14/12/08 11:10

  • 107.

    אני מתקשה להאמין-עיתונאי אמיץ!

    האמת הועלתה על הכתב, 07/12/08 09:56

    אני המום

  • 106.

    שמישהו יתלה את המאמר הזה בחוצות! (ל''ת)

    כל מילה אמת!, 07/12/08 09:55

  • 105.

    קלמן-הופתעתי-אתה עיתונאי אמיץ!

    בשם ההגינות, 07/12/08 09:54

    תודה.

  • 104.

    קלמן אתה על הכוונת -אתה לא משחק לפי הכללים!

    קולגה, 07/12/08 09:52

    יפה על השמעת קולם של המדוכאים והנרדפים.
    שאפו.

  • 103.

    צודק 90%

    יהודי שפוי, 07/12/08 09:19

    לא רק האבן תחליף לתקשורת. גם חרם צרכנים על המפרסמים הגדולים בידיעות וערוץ 2 שהרשיבה מופיעה באתר www.herem.org . כמו כן עידוד בחורים להתגייס דרך הסדר ולא ל3 שנים. וכן עידוד חיילים לסירוב פקודה בסדיר ובמילואים.

  • 102.

    כתבה חזקה מבטאת חזק את התסכול שאנו מרגישים (ל''ת)

    רחלי, 07/12/08 08:39

  • 101.

    לאדם (מתגובה ל-77) - הנערים הללו אינם תנועה המונית אלא תנועה מגונה (ל''ת)

    דתי שפוי , היישוב היהודי האמיתי, גבעת שמואל, 07/12/08 08:27

    • אהבתי וצחקתי. כל הכבוד. (ל''ת)

      מישה, 07/12/08 08:52

  • 100.

    אמת לאמיתה

    צפוני, 07/12/08 08:06

    יישר כח קלמן
    המשך בדרכך

  • 99.

    כי התקשורת בארץ באופן קבוע שמאלנית קיצונית ברובה (ל''ת)

    נמרוד, 07/12/08 07:48

  • 98.

    כי התקשורת בארץ באופן קבוע שמאלנית קיצונית ברובה (ל''ת)

    נמרוד, 07/12/08 07:44

  • 97.

    מסקנת המאמר: הצדקה מוחלטת להתנגדות הלאומית הפלסטינית

    אלי, 07/12/08 04:33

    אם מנוער הגבעות ''נחסמו'', כביכול, כל הדרכים הדמוקרטיות הבלתי-אלימות להביע את מחאתו - קל וחומר בן בנו של קל וחומר נחסמו כל הדרכים בפני הפלסטינים, שנתונים תחת כיבוש אלים מאז 1967, מצד אחד, ואינם זוכים לזכויות אזרחיות, מצד שני.

    • השוואה מעוותת-בנתיים אף פלסטיני לא פונה מביתו

      אם וכאשר זה יקרה מבטיח לך מראות שונים לגמרי.., 07/12/08 08:49

      הסתכל רק מה עושים הסטודנטים כאשר לא נראה להם שכר הלימוד ואין כאן מה להשוות.רק לחולי נפש כמוך יש ראייה כה ''נאורה''.

    • פשוט אין דבר כזה "לאום פלשתיני"

      מחשבות , 07/12/08 14:15

      זו המצאה לצורכי תעמולה לחיסול מדינת ישראל
      ולכן אין משמעות לביטוי "התנגדות לאומית פלשתינית".

      אך אם כוונתך להתנגדותם של הערבים לקיומנו, ויכולתם לבטא את חשוב להבין את ההבדל. לערבים יש את האפשרות לכתוב בעיתונים שלהם בספרי הלימוד ובעצרות עם שהם תומכים בגירוש היהודים וברציחתם, וכך הם עושים יום יום לאורך מאה השנים האחרונות
      אך אם יבוא יהודי וינסה לכתוב משהו דומה בכיוון ההפוך מיד יתנפל עליו השב"כ והמשטרה היהודית ויעצרו אותו ויאשימו אותו ב"הסתה".
      כאשר ציור של מגן דוד על קיר בית בחברון נחשב "כתובת נאצה" ויוצאים להכות באלות את הנאמנים לסמל, אין ברירה אלא להרים אבן.

    • בשביל זכויות אזרח צריך להיות עם קודם... (ל''ת)

      אחות שלהם, 07/12/08 14:37

      • וואלה- ומה צריך להיות בשביל זכויות אדם?

        מה אתה אומר, 08/12/08 10:57

        פתרת את עצמך ואת מצפונך בטענה שאין באמת עם פלסטיני ושכחת שישנם בני אדם שרואים עצמם כפלסטינים, נולדו כאן, ומשפחתם (בין אם באה מעירק או לא) הייתה כאן דורות.
        אתה שולל את זכותם של תושבים בחבל ארץ שלך, לכבוד ובטחון- בגלל שאתה לא מכיר בהם כעם? מוכר לך מההסטוריה שלנו בדיוק?
        להזכירך- מדינת ישראל היא המצאה של הציונות והאו''ם. והיא כולה בת 60 שתהיה בריאה.

        • לא יודע מה הוא אומר\\אבל אני אומר-

          רגיש בקצה, 11/12/08 17:11

          ''שיח זכויות האדם'' לא קשור למלחמה באויב.
          זה לא אומר שצריך לשחוט את כולם,מצד שני,גם לא צריך לתת להם אזרחות (אויב שהופך לאזרח שהופך לאויב-נשמע מוכר מאיפשהו?)

  • 96.

    קראתי ונהננתי!

    קצת הגיון, 07/12/08 03:38

    נכון מילה במילה!

    • צודק צודק צודק

      דוד, 07/12/08 07:29

      רק חכה שיכינו לך בפרקליטות ''תיק'' על כך שבגנון העלבת את הגננת או משהו דומה.

  • 95.

    חברון

    קארו, 07/12/08 03:02

    תפתחו עינים תצאו מכל מערכת הציונית אתם לא רואים שצוחקים עליכם דאי תעזבו את הצבא וכדומה שאלה בשינקין ישרתו נראה אייך העסק יראה

  • 94.

    true true true

    netanel hershtik, 07/12/08 02:11

    kol hakavod for exposing the truth. I am happy they let you publish it.

  • 93.

    פשיוווו ,האמת נאמרת !!!!!!!!!!!!!!!!!! סוף כל סוף ........... (ל''ת)

    רק חבל שלא בכותרת ראשית, 07/12/08 01:16

  • 92.

    הגיע הזמן שמישהו יגיד את הדברים האלו. אבל מי מקשיב בכלל?! (ל''ת)

    ירושלים, 07/12/08 01:15

  • 91.

    יפה כתבת ויפה לNRG שלא צינזרו.

    יהודי, 07/12/08 01:02

    אמנם מעט מדי ומאוחר מדי. (16 שנים אחרי אוסלו ויותר מ3 אחרי ההתנתקות) אבל גם זה משהו.

  • 90.

    המהפך של הדור הבא: תמונת ראי של מהפך הדור הקודם

    יעקב שפירא, עפרה, 07/12/08 00:37

    לפני ששים שנה התחולל מהפך בעם ישראל: מדינה יהודית קמה. קדמו למהפך זה תהליכים מעניינים: קבוצה חזקה שנתמכת על ידי הרוב היהודי בארץ וטוענת שיש לעבוד עם הבריטים, וקבוצת איכות של מיעוט - שטוענת שיש להילחם בהם.
    הראשונה רודפת את השניה ואף מלשינה על חבריה לבריטים (''סזון'') אולם הדבר איננו מונע מחברי הקבוצה הנחושים לנצח. והם ניצחו וגירשו את הבריטים.
    גם כיום, שולטת בעם קבוצה שנתמכת על ידי הרוב. גם כיום, קבוצה זו נתמכת על יד התקשורת והמשפט. גם כיום רודפת הקבוצה השלטת את המיעוט הצודק הטוען שיש להחליף את השלטון הרקוב והמושחת, שמוסר את ארצנו לערבים ומסכן את מדינתנו. וגם כיום המיעוט הצודק הוא זה שיגיע לשלטון. הוא ירדף, יימסר, יישפט, יוקע מעל כל במה, אבל יגיע בסוף לשלטון. השאלה רק מתי, והאם - כאשר יגיע לשלטון, יהיה לו את האומץ לעשות שינויים מפליגים או שמא יקרה לו מה שקרה לבגין ושמיר בשעתו, שהיו מנהיגים חיוורים ללא אומץ אמיתי לשינויים מפליגים.
    יש לדעתי מנהיג אחד שיכול לעשות זאת. זהו משה פייגלין, ואני קורא לכולם לתמוך בו ולא לשעות לקולות המקללים והולכים נגדו.

  • 89.

    כל הכבוד

    קלמן כל הכבוד, 07/12/08 00:28

    סוף סוף מישהו מנסה להסביר
    מהיכן זה מגיע

  • 88.

    עצוב כמה שזה נכון! (ל''ת)

    אסף, 07/12/08 00:13

  • 87.

    צודק ב100% ובכל זאת זה לא מצדיק אבנים... (ל''ת)

    עידו, 07/12/08 00:09

  • 86.

    אני המום שנותנים לאמת להכתב בעיתון הזה... המום. כתבה שמתארת מציאות ! (ל''ת)

    יוסי, 06/12/08 23:51

  • 85.

    אני המום שנותנים לאמת להכתב בעיתון הזה... המום. כתבה שמתארת מציאות ! (ל''ת)

    יוסי, 06/12/08 23:50

  • 84.

    אפשר להבין את התסכול, אבל זו הדרך??

    מוריה, 06/12/08 23:47

    נכון שיש על מה להיות ממורמרים אבל הנוער הזה בניגוד ל''שלטון הדמוקרטי'' שלנו בארץ הוא נוער שהולך על פי דרך התורה וזירקת אבנים על ערבים, השחתה והרס זה לא הדרך שהתורה אומרת לנו ללכת בה. אנחנו דור של גאולה ומה לעשות צריך סבלנות למהלך שהעם שלנו עובר,אלימות ופורקן לא יזרזו את העיניינים. זה היה מעשה מתוך תסכול ולא מתוך מחשבה על העתיד..צריך הרבה כוחות ולהמשיך לגרום לעם ישראל להיות איתנו רק כך השלטון יהיה איתנו גם כן.בציפייה לגאולה קרובה..

    • היית צודקת אם היה מדובר בהתקפה לשם הרחבת הגבול וכו'' אך כאשר מדובר על (ל''ת)

      הגנה על רכוש יהודי-התורה קוראת לצאת למלחמת מצווה!, 07/12/08 01:19

      • נכון! בערבית קוראים לזב ג'יהאד (ל''ת)

        ליבי, 07/12/08 08:34

        • לליבי חסרת הלב והבינה:הערבים יוצאים למלחמה זו בכדי לכבוש את העולם כולו

          ולהשליט את האיסלם,היהודים מורשים להבדיל להגן על, 07/12/08 08:56

          עצמם ועל אדמתם במידה והם מותקפים-אנחנו ב''ה לא נוצרים צבועים מה גם שהנוצרים ניסו כמו הערבים לכבוש ולהשליט את הנצרות על העולם.היהדות להבדיל מעולם לא ניסתה לכפות על גוי להתגייר.את בטל ילדה קטנה שעדיין לא למדה על האינקביזיציה-לא נורא..בקרוב (לפחות על פי התורה) את תיראי מי הם הנוצרים ''החדשים'' ומי זה האיסלם,וזאת כמובן אם עדיין לא הבנת עד עתה.

  • 83.

    מאמר כל כך נכון! כל מילה אמת! (ל''ת)

    מאיר, 06/12/08 23:35

  • 82.

    מי יתן וירבו כמותך בישראל!!

    ske, 06/12/08 23:35

    הייתי רוצה לשמוע עוד ועוד דעות כאלו, שלא מתביישים לצעוק בקול על העוול ודהלגיטימציה שעושים לציבור שלם!!
    אמת מארץ תצמח!!

  • 81.

    בית המשפט אשם העיתונות השמאל הם אלה ששורפים בתים של

    תמנון, 06/12/08 23:17

    חפים מפשע, נו באמת תתניע ת'שכל שלך או את המוסר כי שניהם ישנים אולי אפילו בקומה עמוקה!

    • הם אלה שהורסים בתים של חפים מפשע. (ל''ת)

      בהחלט, 07/12/08 02:38

  • 80.

    אני חושב כי בארץ אחרת במצב דומה היו רוצחים לא רק את רבין.. (ל''ת)

    גאה להיות יהודי!, 06/12/08 23:12

  • 79.

    כל מילה בול פגיעה לא יכולתי לתאר זאת טוב יותר (ל''ת)

    לליבסקינד, 06/12/08 23:07

  • 78.

    ח''ח לקלמן ליבסקינד (ל''ת)

    אמת לאמיתה, 06/12/08 23:05

  • 77.

    זוהי הפרוסטיטוציה של הדת , כדברי פר' לייבוביץ החכם, ז''ל (ל''ת)

    דתי שפוי המתבייש בפראים מחברון, 06/12/08 23:02

    • חוץ מפרוסטיטוציה מילולית, ונקרופיליה על הדרך, יש לך עוד משהו להוסיף?

      אדם, 07/12/08 03:12

      תייגת, הזכרת בהיסח דעת איזה מת חסר חשיבות בעליל עם עוד תואר פרופ' למינהו, מה עוד לא עשית כדי לטפוח לעצמך על השכם ולומר שאתה ה''שפוי'' כאן?
      צא מהבועה.
      ואתה יודע למה?
      כי כשבעוד 10 שנים נערים אלה יהפכו לתנועה עממית, אתה תרוץ ראשון להגיד שאתה גם תמיד חשבת ככה, ותתחיל להיאבק על מקום ריאלי במפלגה שתתיימר לייצג אותם.
      כי זו דרכם של עלובי נפש כמוך, לרכב על גבם של אחרים שמוסרים את הנפש בשבילך, ובשביל הרכב שרד שלך, ובשביל שתוכל להתייהר מול המיקרופונים בבוא העת.
      חדל מלים, חדל אישים שכמוך.

  • 76.

    דברי טעם (ל''ת)

    שלומי, 06/12/08 22:43

  • 75.

    הכתבה הכי אמיתית שקראתי במדינה הזאת כל הכבוד

    ברוך, 06/12/08 22:28

    מה שעצוב זה שזה בערך 1% באתר NRG אפילו פחות!!!

  • 74.

    מאמר מצויין, לא הוספת את המקרה הזה שעולה על מקרים אחרים

    יהודיה, 06/12/08 22:20

    יהודים קנו במיליון דולר בית מערבי. הערבי קיבל איומים מהרשות הפשתינאית ומהשכנים בגלל המכירה הזאת. לכן הלך למשטרה ושיקר. הוא סיפר שיהודים השתלטו לו על הבית. לאחר שהוכח (ע''י הצגת מסמכים) שזה לא נכון, הוא שינה את גירסתו. במשטרה הוא נתן 4 גירסאות סותרות.אך בכל זאת הדיון הגיע לבית המשפט המחוזי הציגו מסמכים שמוכיחים את הקניה, אך למרות זאת, השופטים ההגונים טענו שהבית של הערבי! אז עתרו לבג''ץ. הם הציגו אפילו קלטת שבה הערבי מודה כי מכר את הבית( !!!!) וכן מסמכים המוכיחים הכל. אך למרות זאת בית המשפט קבע שאין מספיק הוכחות. אז זהו, אחרי סיפור כזה, אין לי שום אמון במערכת המשפט. אין לי גם אמון בתקשורת ששיקרה, שהתסיסה , שהעצימה את האלימות, שהסיתה , שהסתירה מהציכל הסיפור על הבית.
    וכמובן מברק.התכחן, השקרן, האדם שחיפש כותרות ומצא. אדם שלא היה חייב לפנות את הבית, אלא היה יכול לבחור שלא לעשות זאת (בית המשפט אמר שניתן אבל לא אמר שחובה) אבל בחר לעשות זאת כדי אהדתם של התקשורת.
    אין דמוקרטיה במדינה הזאת. את זה הבנו מזמן. אין תקשורת מאוזנת, אין בית משפט ישר, ואין הרבה פוליטיקאים הגונים.

  • 73.

    קלמןפשוט תודה! (ל''ת)

    איש, 06/12/08 22:07

  • 72.

    ראיתם איך אילם מדבר? -בידיים. תנו ל'נוער הגבעות' להשמיע את זעקתו

    רמבו, 06/12/08 22:05

    ומשאינכם מאפשרים לו זאת,
    מה לכם כי תלינו עליו?
    הרי כל העובדות שמציג מר ליבסקינד נכונות.
    אז בבקשה-יש הרבה מה לתקן.
    וכשלא מתקנים-זאת התוצאה המתבקשת וההכרחית.

  • 71.

    את מחשבותי ורגשותיהבאת בבהירות רבה . תודה. (ל''ת)

    נער חברוני, 06/12/08 22:05

  • 70.

    פשוט פשוט נכון!!!

    ערן, 06/12/08 22:05

    פשוט מדהים עד כמה נכון!!!!!!!!!
    הבהרת בדיוק!!
    סוףסוף שמישהו מבין!!
    תודה לך!

  • 69.

    כל הכבוד! איש אמיץ אתה

    למדא, 06/12/08 22:03

    מילים של אמת שקשה למצוא באוויר היום. כל הכבוד על היושר ועל האומץ לומר שהמלך ערום (וערמומי לא פחות).

  • 68.

    כל השלטון הישראלי הוא אנטישמי

    א., 06/12/08 22:02

    פוגרום - זה מה שהם יודעים לעשות.

  • 67.

    תגובה כנה

    יוספון, 06/12/08 21:56

    מצד אחד אני מאוד מזדהה עם דברי לבסקינד, אין ספק שמדינת ישראל\\ מנהיגות השמאל החילונית מפחדת מאוד! פחד נוראי דווקא מהציבור הדתי לאומי שגם משרת בצבא וגם לומד תורה ומאמין, ציבור אידיליסט שמשלב את העבר וההוה של עם ישראל, ציבור שהוא אלטרנטיבה לקריסה הערכית החילונית, ולכן לצערי המדינה בחסות בג''ץ מוצאת לנכון לחלל, לפגוע, להרוס, וליצור אוירת שינאה תקשורתית נגד הציבור הדתי לאומי, ולכן אני מזדהה עם דבריו. אבל אני מאוד מצטער מזה שהציבור הכל כך איכותי הזה נופל בפח שטומנים לו, ומתנהג בחוסר מוסריות וערכיות- למרות שאני מבין את הצער והכאב אינני חושב שצריל לנהוג בצורה כזאת. מתפלל לאחדות ושלום יוספון.

  • 66.

    מזמן לא קראתי דברי אמת כל כך נוקבים. תודה על המאמר. (ל''ת)

    מיכאל, 06/12/08 21:38

  • 65.

    הפתעה -נקודת מבט אחרת

    מילואימניק שרב איתם רק השבוע..., 06/12/08 20:54

    קלמן -
    פתחת לי נקודת מבט חדשה על נוער הגבעות, היתכן כי האשמה בנו??
    מאמר מבריק אשר נותן אפשרות לחשיבה אחרת מבלי לתת גיבוי למעשים לא חוקים ותוך כדי עידוד שלטון החוק.
    כל הכבוד קלמן!

  • 64.

    ;100מליארד$ בוזבזו בשטחים התוצאה ''נוער הגבעות''צעירים בלי עתיד ותקוה (ל''ת)

    שרבנים שולטים בהם .הם יתעוררו יום אחד ויבינו בטעות, 06/12/08 20:52

    • האמת

      ברוך, 06/12/08 22:34

      עצוב שאותך מקיף רק הקטע הכספי וזה מה שמקיף היום גם את ראשי המדינה הם ילכו אך הכסף בלבד ולא טובת המדינה אם היינו לפני קום המדינה היא לא הייתה קמה כי היו יותר מידי קשיים וזה היה פוגע ברווחה הכלכלית שלנו ופשוט היינו נשארים בגלות כי זה היה יותר נוח הסיבה היחידה שהחלטנו שהמדינה תקום הוא השואה שהיכתה בנו והבנו איפה אנחנו עומדים אם לא היה שואה עדיין היינו בגלות מנסים לחיות בעולם הריקני אך בעל שפע

  • 63.

    הנוער ''הצדיק'' הראה לך את נחת זרועו כאשר כתבת על הרב אבינר

    אמת, 06/12/08 20:22

    ונאלצת לברוח מבית אל-לא כולם שכחו ומאז התחלת להצדיק אותם

    • שלמה, אולי תירגע (ל''ת)

      אבי - נר, 07/12/08 00:04

    • או שאולי הוא הבין שהצדק עמם, לנוכח אוויליותו של האיש הקרוי ''רב אבינר'' (ל''ת)

      אדם, 07/12/08 03:14

  • 62.

    כל מילה בסלע (ל''ת)

    זאב, 06/12/08 19:48

  • 61.

    מוסר יהודי נוסח 2008

    יעקב ב, 06/12/08 19:44

    במה חטאו הפלסטינים שבתיהם ורכביהם הוצתו? שאנשיהם הוכו וגם נורו מטווח אפס? שקבריהם והמסגדים שלהם חוללו? מה אכפת לילד פלסטיני שאביו נורה ע''י פורע וביתו נשרף שכל זה בגלל שלמתנחלים אין פתחון פה בתקשורת או יצוג בבית המשפט? תתבייש לך קלמן, את הרטוריקה שאתה משתמש בה ראיתי פעמים רבות בשירות תומכי טרור פלסטיני, היא הכעיסה אותי אז והיא מכעיסה אותי היום. במקום להוקיע אלימות, אתה מעודד אותה.

    • אתה מדבר על דברים שאתה לא יודע.

      מתן, 06/12/08 23:15

      מדי יום יש יידוי אבנים ויידוי בקבוקי תבערה לעבר מכוניות יהודיות בכל יהודה ושומרון.

      כמה פיגועים היו נגד מתנחלים ביהודה ושומרון? אתה יכול לספור?

      יש תחושת מרירות, ותאמין לי שאילו ליד הבית שלך כל שני וחמישי היה יידוי בקבוקי תבערה, ואילו ח''ו מישהו היה נפגע מזה - אתה היית מריר לא פחות.

      בלי קשר להצדקת הדברים או לא - אפשר להבין מאיפה הם באים.

    • במה חטאו? תעבור על ההיסטוריה של עמך לקבלת התשובות! (ל''ת)

      אורית, 07/12/08 12:29

    • ליעקב- ''כל המרחם על אכזרים סופו שיתאכזר אל רחמנים'' וכל מילה נוספת

      לאה, 07/12/08 15:28

      מיותרת

      • הגברת יוצאת מתוך הנחה ש''יהודים רחמנים''

        נוצרי, 08/12/08 01:23

        אין לי מושג מאיפה הרעיון הזה.מה מקורו ואם הוא תקף בשנת 2008.והאם זה עושה אותי פחות רחמן מכם.

  • 60.

    הפסקה האחרונה היא שקר גס

    לפרקון, 06/12/08 19:38

    לא איכותי ולא נעליים, גלוחי ראש כמו אלה שביצעו את הפוגרות האחרון צריכים להיות בבתי מעצר לעבריינים צעירים.

    • כוונתך בוודאי לפורעי חוק מפקיעין וגלוחי ראש (תרתי משמע) מנאלין. (ל''ת)

      אזרח, 06/12/08 21:34

    • ההיסטוריה תשפוט. ככל הנראה, מדינת ישראל תתקיים בזכות נוער הגבעות

      אדם, 07/12/08 03:16

      ולא של השמאל ההולך ונכחד כזן.

    • אין שם מקום בשבילנו, אתם כבר ממלאים אותם...... (ל''ת)

      ליאת, 07/12/08 15:30

  • 59.

    כל הכבוד למעריב שפרסם זאת!!! דברי טעם (ל''ת)

    ממדינת תל אביב, 06/12/08 19:16

  • 58.

    מילים כדורבנות- סוף סוף דברי אמת (ל''ת)

    הדס, 06/12/08 19:12

  • 57.

    אתה כל כך צודק !

    אורי - נער מבית השלום, 06/12/08 19:07

    לא יכולתי לבטא טוב יותר את שהרגשנו אני וחברי השבוע !

    • לאורי היקר! חזקו ואמצו! אין יאוש בעולם!

      לאה, 07/12/08 15:35

      על אפם וחמתם של כל השמאלנים ויפי הנפש נשוב ונבנה, כל פינה ופינה בארץ ישראל, הנאצים לא יכלו לנו וגם מדינת ישראל לא תוכל לנו!!!!!!!!!!!!!!! עם ישראל ינצח!!!!!!!!!!

  • 56.

    עוד דבר: כל גולש יכול לבדוק כמה פעמים הוזכרו הקדושים ממומבאי וכמה

    אזרח, 06/12/08 19:07

    פעמים הוזכרה ההתנגשות בזאב שטרנהל (ולא, אני לא בעד אלימות ופגיע באנשי אקדמיה). רק מבדיקה כזאת אפשר להבין עד כמה הכותב צודק בכל מה שהוא אומר.

  • 55.

    לשקרן מתגובה 43

    אזרח, 06/12/08 19:04

    אני גרתי שנים רבות בפסגות, ולא ראיתי שום דבר ממה שאתה כותב כאן. ואפילו עכשיו ישנם אנשים ביישוב שם - אחרי הכל - המחזיקים ביחסי חברות רבי שנים עם הערבים השכנים מרמלה. אתה פשוט משקר בלי בושה.

  • 54.

    התקשורת הישראלית- פרצופה היא הפרצוף של ירון לונדון

    קורא בשידור חי לרצוח מתנחלים, 06/12/08 19:00

    http://www.youtube.com/watch?v=LExbdHtMuVI&feature=related

  • 53.

    הייתי מוסיף על דברי הטעם של ליבסקינד גם את ''שלטון החוק''

    צופה ורואה נסתרות, 06/12/08 18:34

    אהוד ברק וכל אלו שדחפו אותו להשתמש בצה''ל ובמג''ב בכדי לפנות בכוח את תושבי בית השלום מביתם שרכשו כחוק, השתמש בביטוי ''שלטון החוק''. הוא גם התיימר במעשה הזה להצילך כאילו את הדמוקרטיה הישראלית. אף אחד לא ניסה להקשות על אהוד ברק מדוע שלטון החוק בחברון חשוב יותר מאשר שלטון החוק בנעלין בו המדינה לא עצרה עד היום איש ומערכת המשפט לא שפטה עד היום איש? אף אחד לא שאל את פואד בן-אליעזר מדוע אלו שזורקים אבנים על חיילי צה''ל בחברון צריכים, לטעמו, לשבת 15 שנה (כך ממש) בכלא בעוד שכעבר חודשים פוצעים אנשי שמאל חיילים בנעלין וקולו של פואד בכלל לא נשמע? אך אחד בכלל לא מבין למה בית המשפט העליון מתערב בארוע של הבית בחברון ובמה הוא חמור יותר מארועים רבים, עשרות ואולי מאות מקרים, בהם שוכרי דירה שלא שילמו את שכר הדירה שלהם מסרבים לצאת מהדירה. האם הבריונות הזו פחות מאיימת על שלטון החוק? האם שם בית המשפט לא חושב שיש לפתור את הבעיה מהשורש?
    לכן, התחושה הינה שהכל פוליטי, החל מבינניש ולחבורתה וכלה בצה''ל ובמשטרת ישראל.

  • 52.

    נתוח נהדר של מציאות

    צחי, 06/12/08 18:32

    נתוח נכון של המציאות העגומה של החברה פה בישראל הדוחקת נוער נפלא וערכי אל פעולות שאינן מתאימות לו על פי אופיו הבנוי על מסירות לערכיו ואכפתיות מארצו וממדינתו

  • 51.

    נתוח נהדר של מציאות

    צחי, 06/12/08 18:32

    נתוח נכון של המציאות העגומה של החברה פה בישראל הדוחקת נוער נפלא וערכי אל פעולות שאינן מתאימות לו על פי אופיו הבנוי על מסירות לערכיו ואכפתיות מארצו וממדינתו

  • 50.

    המתנחלים מקבלים את הדמוקרטיה רק כשהיא משרתת אותם (תשאלו את רבין) (ל''ת)

    זאבים בעור של כבשים, 06/12/08 18:28

  • 49.

    כל מילה סלע, כל סלע מילה- כי לדבר לא נותנים

    פלטיאל בן ליש, 06/12/08 18:06

    אמת כל מילה אמת, במקום להתמודד עם התוכן משמיצים זו הדרך שהיתה מקובלת במדינות קומוניסטיות- תהפוך את הצוק ללעג- ואז אתה לא צריך לענות ענינית..

  • 48.

    יצירה מבזלת בכניסה למתנ''ס קרני-שומרון/כלי התקשורת היחיד שנותר הוא האבן

    כל מילה בסלע, 06/12/08 17:59

    כולם מדברים על הנזק שגורמים הצעירים בחברון ומתעלמים מהעובדה שדחקו אותם לפינה!
    שבעיתונות בהחלט אין זרימת דעות ושחצי עם לא מוצא מקום בשיח התקשורתי החד צדדי, שאף אחד לא יתפלא שכלי התקשורת היחיד שנותר הוא האבן.

    בכל זאת הינו רוצים שיציגו גם את הפנים היפות של ההתנחלויות את התוצרים המדהימים של סימפוזיון פיסול באבן בזלת שהתקיים לאחרונה בקרני-שומרון. תמונה של היצירה הפיסולית בחזית המתנ''ס של ק''ש שער כניסה
    לצד נבל וגפן משתרגת שפיסלה האמנית הרב-תחומית דרורית סן שטסל תחת הכותרת: ''גדול יהיה כבוד הבית הזה.... ובמקום הזה אתן שלום''
    לא משנה כמה פעמים יפנו ויחריבו בית כזה או ישוב אחר בסופו של דבר הבית האחרון יהיה גדול ויפה יותר... הישוב חזק ויציב יותר...
    ומתוך העוצמה והפריחה ישרור פה שלום אמת

  • 47.

    יש פה כמה מטורללים במערכת התגובות של NRG. להקת הטורפים עטה על כתבת

    כפייה פסיכיאטרית עכשיו!, 06/12/08 17:58

    בתגובות שנאה ושטנה כאשר מתפרסמת כל כתבה באתר.

    קראו את אמת-שקר של הכותב המכונה האח הגדול ופרצופו הוא הפרצוף של השמאל הישראלי ההזוי.

    קראו את תגובה 21 ונסו להבין מהיכן השנאה העזה והעובדות המסולפות על המתיישבים, אולי הצפייה המוגזמת באל-מנאר ואל-ג'זירה ועוד אלים אחרים שיבשה את דעתו?

    ותגובה 41 שקוראת לירות ביהודים כמו חיות שכל פשעם הוא לגור מעבר לקו הירוק.
    חציית קו דמיוני מספיקה לדרג אותו ברמה הפחותה מכלב חולה כלבת.


    אני מבין שאותם המגיבים הם חולי נפש רצינים ומספרם באוכ' היא 1% , אך 99% בתקשורת.

    מזעזע לראות שאותם חולי נפש חיים בינינו ומפיצים את תעמולתם הארסית כאילו לא הייתה הרסנית ,מלאת זעם ושנאה עצמית.

    באחד מנאומיו חוצבי הלהבות, תמה האידיאולוג של תנועת העבודה, ברל כצנלסון: ''היש עם בעמים, אשר בניו הגיעו לסילוף כזה, שכלי ונפשי, שכל מה שעושה עמם, כל יצירתו וכל ייסוריו, הם בזויים ושנואים, וכל מה שעושה אויב עמם, כל שוד וכל רצח וכל אונס ממלא את לבם רגש של הערצה והתמכרות?... וכאן ידבקו בו חיידקים של שנאה לעצמו... עד כדי כך שיראה את הגאולה בנאצים הפלשתינים, שהצליחו לרכז כאן בארץ את האנטישמיות הזואולוגית של אירופה עם תאוות הפגיון שבמזרח'' (בנאומו ב-1 במאי 1936).

  • 46.

    אפשר לגייס את הכותב לשורות החמאס (ל''ת)

    חבל שהרטוריקה שלו תשרת רק את הג'יהאד היהודי, 06/12/08 17:54

    • אידיוט !! הוא פשוט העתיק את דברי השמאל על הערבים !!!

      רמי, 07/12/08 00:19

      אתם הם אלו שהמציאו את השיטה. עכשיו נוער הגבעות התחיל להפעיל אותה מהצד הנכון.....

    • היות ואהוד ברק בעצמו אמר שלו היה ערבי היה מחבל חמאס, מה אתה מנסה לומר? (ל''ת)

      אדם, 07/12/08 03:17

  • 45.

    וואו! זה המאמר הכי שפוי שקראתי זה הרבה זמן. (ל''ת)

    כל מילה בסלע, 06/12/08 17:47

  • 44.

    האלפרונים הורסים את המדינה בתוך הקו הירוק והסיקריקים -מחוץ לקו הירוק (ל''ת)

    קופיקו בחברון, 06/12/08 17:43

  • 43.

    השקר של המתנלים הארורים

    אלי ברמן, 06/12/08 17:31

    הם אלימים מזה שנים רבות
    במו עיני ראיתי כיצד הם מתעללים בערבים
    בימי טרום האינתיפדה הראשונה שרתתי בישוב פסגות
    ראיתי מתנחלים בישוב ''שקט'' שעוברים בערב בשכונות של רמאללה הסמוכות לישוב ומשליכים אבנים לתוך בתים של משפחות ערביות שישבו בבית וצפו בטלביזיה

    המתנחלים ''השלוים'' הם מחרחרי ריב ומדון
    הגיע הזמן למגר את החבורה הזו

    • לא היה ולא נברא אלו דברי שקר (ל''ת)

      נועם, 06/12/08 22:37

    • בתור תושב פסגות לשעבר כמה שאלות?

      עמנואל לווינס, 06/12/08 23:02

      1. האם ראית כמה אבנים חטפו תושבי פסגות בזמן שקשרו קשרי דו קיום עם תושבי האיזור?
      2. האם אתה זוכר כמה פעמים היית אצלי או אצל שכני בבית ודנו בענינים בצורה יפה ומתורבתת?

      יתכן שפה ושם היו בני נוער שלאחר שחטפו אבנים בלי סוף גם החזירו באותו הרגע וזה לא מוצדק!! אבל מצאת דוגמה שאינה טובה במיוחד.

  • 42.

    תעודד ליצור כלים דמוקרטיים נוספים, למה אתה מסית לאלימות ?

    חילוני, 06/12/08 14:27

    במקום לעודד את הציבור המקופח ליצור כלים דמוקרטיים משלו, מסית הכותב לאלימות, ומצדיק אותה.ואין לזה כפרה. תתבייש.

    • ''ליצור כלים דמוקרטיים חדשים''???? זה רק השמאל יכול !!! (ל''ת)

      שרון, בג''ץ וכו,, 07/12/08 00:16

  • 41.

    ממשלות של חובבנים צבועים

    asam1954 , 06/12/08 13:29

    ממשלה אמורה למשול על כללללל אזרחיה
    אבל המתנחלים מעל לחוק ומחוץ לתחום מבחינת החוק הישראלי.
    למה לכל הרוחות . בגלל הפוליטיקה ושמור לי ואשמור לך.
    אז נא לא להתפלא אם ניאלץ כשומרי חוק לירות על מנת למגר פשע כלפי מתנחלים פורעי חוק. זה לא מלחמת אחים זאת מלחמה בפשע. ואם חפצי חיים אנו צריכים להתגונן בלי ספורים מיותרים

  • 40.

    אז מי אשם בפוגרום? כוולם, רק לא החוליגנים....חחח.....מאמר ממש נבון... (ל''ת)

    אץקוצץ, 06/12/08 12:38

  • 39.

    אני לא מאשים את נוער הגבעות אלא את מדינת ישראל...

    האזרח י., 06/12/08 11:44

    ממש כשם שלא ניתן לגדל חיית בר כמו גמל או ג'ירפה בתוך בית או דירה כך גם לא ניתן לצפות מנוער שגדל כל חייו ללא דין וללא דיין להפוך בין לילה לאזרחים שומרי חוק.
    נוער הגבעות גדל כל חיין במקום שבו אין חוק ואין משטרה, יהודה ושומרון הינו ואקום בתוך מדינת ישראל, מקום אליו המחוקק ורשויותיו אינן מגיעות, והנוער שגדל שם מעולם לא חונך על ערכי המדינה ושמירת חוקייה ולכן לא ניתן לצפות ממנו להפוך לכזה כך פתאום.
    אולם אני לא מאשים את הנוער אלא את מדינת ישראל שאפשרה במשך שנים את הואקום הזה שנקרא יהודה ושומרון בו אין חוקים ואין מי שיאכפם, מה שתקף לגבי כל אזרח במדינת ישראל איננו תקף לגבי יהודי ביהודה ושומרון.
    נוער הגבעות שחונך בחופש הזה ובחוסר כבוד עז לחוקים ולגבולות אינו יכול לשנות את עורו ולהפוך לאזרח שומר חוק הרגיל לקבל את מרותה של המדינה (גם אם זו פוגעת בו ובקרובים לו).
    המדינה היא זו שאשמה במצב שכן היא זאת שאפשרה את המזרח הפרוע הקיים ביהודה ושומרון, וכיום אנחנו משלמים על חטאי העבר.

    • שטויות

      יהודי, 07/12/08 00:54

      עובדתית זה פשוט לא נכון.
      חלקים גדולים מאנשי הגבעות גדלו במרכזי הערים בארץ (וחלק אחר בהתנחלויות בורגניות, רק חלק קטן יחסית בהתנחלויות אידאולגיות של ממש) ופשוט מאוד לא אהב את מה שראה שם (די בצדק לטעמי אגב, הכתבה הזו שפכה אור חלקי על הגורמים לדבר) ולכן הלך לארץ הגבעות בו הרגיש שיכול להגשים את החיים בלי להתמודד עם הסביבה המנוכרת ועוד גרומים. (אני לא לגמרי מסכים עם הדרך הזו , רק מבאר אותה)

  • 38.

    הכותב צודק,גם משפחות הפשע

    ערן, 06/12/08 10:20

    מוכנות לעזוב את המליונים,המרצדסים ודירות הפאר תמורת עבודה חוקית בשכר מינימום.
    אך בגלל שיש להן עבר פלילי אף אחד לא מעסיק את חבריהן ולכן חברי המשפחה נאלצים להדרדר לפשיעה.
    לכן בפעם הבאה שתשמעו על סחיטת בעל עסק או על פיצוץ מכונית תדעו שהאשמה האמיתית היא המדינה שגרמה להם לבחור בדרך הפשע-כי לפושעים כידוע אין אחריות.

  • 37.

    צודק 100%

    צופה מהצד, 06/12/08 09:46

    יש תחושה שבית המשפט לא מאוזן, כאשר מאזניים לא מאוזנות יש אלימות ורצון למהפכות, כמו בכל מקום מעולם ובכל תקופה בהסטוריה.

  • 36.

    אז זורקים אבנים! גאוני! כמה פשוט, כמה אנושי, ממש אלוהי! (ל''ת)

    הפלשתינאים עושים זאת כבר שנים, ומתי גם תירו עלינו?, 06/12/08 09:46

  • 35.

    מדינת ישראל התמרדה בשלטון המתנחלים. (ל''ת)

    סוף סוף!!, 06/12/08 09:12

  • 34.

    פשוט מוח מעוות..

    חילוני, 06/12/08 08:14

    עכשיו הכל מובן.. מדובר באנשים בורים

  • 33.

    גאוני בעיני

    עולם הפוך, 06/12/08 04:21

    איך זרם דתי שלם הצליח לטהר את עצמו מכל יכולת התבוננות עצמית במראה או פשפוש במעשיו שלו. כל זאת תוך התקרבנות של קדושים מעונים והטפת מוסר על ''חוסר ערכיות'' כלפי כל מי שעיניו עדיין בראשו. אתם פשוט חולים על עצמכם בטירוף באופן שאין לו אח ורע.

  • 32.

    דמוקרטיה מזוייפת-עריץ השמאל

    וואללה הו אכבר, 06/12/08 03:53

    הימין היחיד שמותר בארץ זה ימין ''בטטת הכורסא'' שזה רובנו.התקשורת השמלאנית מסממת אותנו עם טלויזיה רדודה רכלנית חומרית ומטומטמת והופכת אותנו לזומבים ממושמעים עובדים וצורכים,האח הגדול -מושב ליצים,כוכב נולד עבודת כוכבים,נולד לרזות לרדת לרדד,לאכול ולשתות ולקנות לקנות לקנות.
    אבל כשיש ימין שנאבק על קיומו ודעותיו אז הוא נתקף מכל עבר,מדוכא נאסר מנודה,מושמץ ונרדף.אפילו ש''בטטת כורסא'' שוקלת לקום לעשות מעשה רק המחשבה על המחיר מדביקה אותה עמוק יותר ויותר לסבון,לבורקס,ולריאליטי היחיד שהשמאל רוצה שנתמסר אליו,זה שרחוק מהמציאות שלנו אבל משודר עמוק לנפש שלנו מהקופסא המקוללת.יש יום יום פעילות גלויה של שמלאנים שמקבלים פרסים בינלאומיים על פעולותיהם נגד צה''ל,שריפת הדגל וקריאה לשחרור כל פלסטין בסלון מזל.אנרכיסטים נגד גבולות חוץ מגבולות פלסטין,אתאיסטים נגד דת חוץ מאסלם פצפיסטים נגד אלימות אבל רק כלפי פלסטינים ופלורליסטים נאורים שנלחמים למען טיהור אתני.לכו לאתר וואלה כל הסרטים שם משודרים מהצד הערבי של המאבק פיזית לא רק אדיאולוגית.משהוא פה דפוק הארץ שלנו הופכת לחול נשפך מבין אצבעותינו וכולנו נשאבים אחר העריץ השמלאני הזה ששולט בנו.מתי כבר יכנס לראש בטטה שלנו שהם בסוף יהרסו לנו את כל מה שבנינו והם יהרגו אותנו
    תתעוררו כבר רבאק

    • כל הכבוד, תבורך על דבריך הנכונים

      מחשבות , 07/12/08 14:01

      והנוגעים בשורש הבעיה

  • 31.

    יודע דבר

    ציוני, 06/12/08 03:23

    בית המשפט לא רק פוליטי - אלא גם רקוב ומושחת!

  • 30.

    אם כבר מזכירים את אוקטובר 2000, כשיירעו על הפורעים היהודים, נדבר.

    עמנואל, 06/12/08 03:18

    די להתבכיינות

    אין מגזר שמפונק ע''י המדינה מערכת המשפט ואפיל והעיתונות הכאילו סססמולנית, כמו המתנחלים.

    • מדהים איך אתה מואכל ע''י קלישאות.

      מתן, 06/12/08 23:09

      בוא תסביר לי בסדיוק איך המגזר הזה מפונק יותר ממך ע''י השלטון?

      משלמים מיסים, מתגייסים לצבא (ויש מיעוט שלא מתגייס לצבא), עושים את כל חובתם בדיוק כמוך.

      ומה הם מקבלים? חרא. מכפישים אותם בטלוויזיה, הורסים להם את הבתים ואת היישובים שהם עמלו עליהם כל כך בכזו רוח חלוצית-ציונית. (בוא נתאים את ההגדרות - זה נקרא ציונות. גם להתיישב ביו''ש [להזכירך, חלק גדול מהערים והיישובים היום בנויים על אדמות 'ערביות'. אתה רוצה לעבור לאוגנדה?)

  • 29.

    אני לא מאמין שמותר לכתוב פה ככה ולא להעצר

    סקפטי, 06/12/08 03:03

    אני מעריך את אומץ ליבך לכתוב פה כאילו אנו חיים הארה''ב או הולנד.האנשים פה לא מביעם דעתם מפחד.אני חושב שביהמ''ש שאותו תקפת פה יחפש אותך..

    • צודק זה רק לאתר את מי שחושב שכן (ל''ת)

      המסניף בפינות, 06/12/08 10:46

      • איך החונטה מאתרת את המתנגדים? לפי IP ? (ל''ת)

        סקפטי, 06/12/08 14:30

    • בית המשפט עושה צחוק מעצמו, נראה לך שאכפת לנו ממישהו שם?

      ליאת, 07/12/08 15:40

      הם כולם לפלפים שאם רק תיתן להם מספיק כסף הם יוכלו לך מתוך היד. לקקנים כמו הממשלה. שקרנים שחיים על פצצת זמן מתקתקת.

  • 28.

    דמוקרטיה - ברוך מרזל לא עבר את אחוז החסימה

    אינך מבין מהי דמוקרטיה, 06/12/08 02:05

    ובמשטר דמוקרטי זה אומר שהציבור איננו מעוניין באידאולוגיה הקיצונית שלכם.
    העובדה שאתם מנסים בכל זאת לכפות אותה על הציבור, תוך כדי הכפשת כל מי שלא מיישר קו איתכם, רק מראה עד כמה הדמוקרטיה רחוקה מכם.
    אינכם מתחילים להבין מהי דמוקרטיה. דבר זה איננו מפתיע, בהתחשב ב''בתי הספר'' בהם למדתם את שיעורי האזרחות שלכם.

  • 27.

    צבועים ובכיינים

    מו, 06/12/08 02:00

    כשאריק שרון שיקר לפי טעמכם תמכתם בו.
    היה ידוע שהוא שקרן ועוד בן גוריון אמר את זה.
    ברגע שהשקרים הופנו נגדכם אז כרגיל פניתם לאלימות נגד המדינה ואזרחיה.
    מי שהולך לישון עם כלבים מתעורר עם קרציות.
    אותו עיקרון קורה עם ביבי הרמאי הסידרתי שמהללים אותו הדבילים השונים. ביבי יבצע את מה ששרון לא הספיק.

    הציבור שלכם ברובו הוא ציבור של בטלנים, תכמנים ,מסדרי הקצבות , מקבצי נדבות ,מסדרי משרות פיקטיוויות ומעלימי עין. מזמן כבר עברתם להתרכז בפולחן הדתי ולהתעלם במצוות בין אדם לאדם.
    כדאי שתביטו בראי ותבינו למה היחס אליכם הוא כזה.

  • 26.

    כל הכבוד! כתב הגנה תקיף למען מאבק הפלסטינים!!!

    צדיק, 06/12/08 01:56

    החלף ''יהודי'' ב''ערבי'' ולהיפך, והינה מה שצעקנו שנים- הפלסטינים צודקים במאבקם, זה מאבק של חוסר ברירה במציאות שאינה קשובה למאוויהם הלא אלימים והלגיטימיים. האלימות היא רק התוצאה. זה רגע מאוד מרגש. רגע בו שמאל וימין- פלסטינאים ומתנחלים נפגשים- הנצא יחדיו לג'יהד? אנחנו, הרי, כל כך דומים!!!

    • טמבל !! הוא העתיק את זה מעיתוני השמאל !!! (ל''ת)

      נוער גבעות, 07/12/08 00:11

  • 25.

    ממש הגיוני. הם פוגעים בחפים מפשע, אז בתגובה גם אנחנו נפגע בחפים מפשע. (ל''ת)

    פרדי, 06/12/08 01:17

  • 24.

    זורק אבנים פלשתיני לא היה אומר את זה יותר טוב

    אבל למה לעצור באבנים?, 06/12/08 01:02

    הם הרי עברו לפיצוץ אוטובוסים אז אולי זה מה שמצפה גם מהחבר'ה בחרון?

    • לא רחוק היום שבו זה אכן יקרה.... (ל''ת)

      רמי, 07/12/08 00:10

  • 23.

    מאמר אמיץ של אדם אמיץ. המשך באמירת האמת, הערכה שלי: (ל''ת)

    תוך שנתיים אתה מובטל, 06/12/08 00:35

  • 22.

    אני יהודי ציוני אורטודוקסי מבקש לחיות במדינה יהודית ללא דתיים וחרדים (ל''ת)

    ואני שואל אם זו בקשה מוגזמת?צו השעה לחלק הארץ!!!, 05/12/08 23:26

    • כדאי שתבדוק-אתה כנראה לא.

      oou, 06/12/08 15:16

      עם דיבורים כאלה-אין סיכוי!

    • כמו להגיד ''אני הומו דתי''. או או. אין גם וגם. (ל''ת)

      תחליט!!!, 07/12/08 00:08

      • כמו להגיד ''אני יהודי מוסרי'' או או. אין גם וגם. (ל''ת)

        תחליט אתה!!!, 08/12/08 11:45

  • 21.

    הנוער הגזעני הזה עושה פוגרומים

    רון וייס , 05/12/08 23:23

    שורף מטעים,שורף בתים,מכה,מקלל.זה נוער זה?
    זה חרא.

    • זה סימן שאנחנו צעירים. והעתיד לפנינו. (ל''ת)

      נוער גבעות, 07/12/08 00:07

  • 20.

    ''נוער הגבעות''צעירים מסכנים בלי עתיד ותקוה בגלל החינוך הלקוי שהכתב לא

    מדבר עליו.מצידי כציוני מוטב להפרד ועכשיו ממני הזבל, 05/12/08 23:02

    הדתי שיקחו את ירושלים חברון יושיבו בהם את כל מיני המינים של הדתיים כך שנחלק את הארץ הם שם ואנחנו פה.

    • לא נסכים לקבל את ירושלים וחברון בלי זכות השיבה לתל אביב ורמת גן (ל''ת)

      גבעוני שגדל בתל אביב, 07/12/08 00:06

  • 19.

    אבנים זה פתרון מצויין

    הבל, 05/12/08 20:18

    כן בהחלט, אבנים זה הפתרון, זה הצליח לקין בואו נלמד ממנו.
    קלמן חביבי, הייתי שם חודש במילואים, אתה מכיר את הילד מהכיתה שלך שאהב ללכת מכות עם כל העולם? אז כל הילדים האלה מצאו מקום שאפשר ללכת מכות כל הזמן וביחד. זה מה שזה. אנשים בני בליעל, בלי טיפת דרך ארץ. אנשים שמדברים על הערבי שהוכה ונורה ומת וקורצים עין וצוחקים ומוצאים נימוקים ממתחת לאדמה מדוע למרות שזה לא היה הגנה עצמית ולמרות שיש למנוח אישה וילדים, למרות כל זאת זה מאורע חיובי. או בזמן שאנחנו במארב על עצי זית באמצע הלילהמגיעים בני הבליעל האלה עם משורים ומתחילים לנסר את העצים שאנחנו יושבים עליהם. עצים שאנשים מתפרנסים מהם. עצים שגדלו שם מאות שנים. מדובר בפראי אדם שעיתונאים כמוך מתדלקים את ההערכה שהם צריכים למעשיהם. וכל הכבוד להצדקת חילול הקברים באמצעות גזירה שווה למעשי הערבים. אני לא יודע איפה למדת אבל בדרך כלל עושים קל וחומר ולא קל ועוד יותר קל והכי קל שבעולם שזה להכנע ליצרים החייתים שחבויים בנו ולהצדיק את זה בדוגמאות חייתיות אף יותר.

    • אכן הבל דברי הבל(נא לפרסם)

      יוס, 05/12/08 20:57

      כל מה שצריך לעשות זה לרדת לסוף דעתו של הכותב, אתה בא וממשיך להתנהג כמו סניגור של אלו שרוצים כלום מאשר מותך ושל עמך
      אתה מדבר על חייתיות אני זוכר לא מזמן את הסדודנטים הנאורים בהפגנה אלימה שזוכה לאהדה רבה מצד הקהל, ולמה הם התנהגו כפי שהתנהגו כי הם היו מתוסכלים ממה שהמדינה עושה להם, ואנחנו כמובן נהגנו בסלחנות, אבל שם מדובר באנשים שלמרות שתסכולם הרבה יותר גדול והיחס העוין שהם מקבלים הוא גדול בהרבה ממה שעברו הסדוטנדים, פתאום אנו מניפים את דגלי הדומקרטיה המעפנה הזאת זה מזכיר את מה שאמר נפוליאון'' לא איכפת לי להחזיק בדעת הרבים, כל דעת הרבים זהה לשלי''
      זוהי בעצם הדומקרטיה שלנו, יש חופש רק למי שנראה לנו לתת לו חופש ישנה סלחנות רק למי שרועדות לנו הביצים ממנו והכותב העלה פה הרבה דוגמאות למחדלים שקורים בארץ עם הערבים חדשות לבקרים, אז הוא כתב לא פלא שבוחרים באבן שזה בעצם בא להראות את גודל התיסכול ואתה מיד מנסה לעשות מהם מעדנים
      מאיפה באה השנאה הזאת לעזאזל???

      • השנאה באה מזה שהאבן נחתה על הראש שלי

        הבל, 05/12/08 22:48

        דבריו של הבל הם אכן דברי הבל שכן האבן הרגה אותו ולכן אבנים זה לא פתרון מצוין. זו גם היתה כוונתו של כותב 19 שלפחות בכותרת שלך אתה מסכים איתו.

        עכשיו לעניין, גם לי יש הרבה בעיות בחיים עם מס הכנסה ועם עבודה ועם האישה. אישתי כבר שנים לא בישלה, יושבת בבית ומדברת עם החברות שלה שעות בטלפון, מתעוררת בעשר בבוקר,וכשאני חוזר מהעבודה אני עוד צריך לעשות קניות ולבשל לעצמי ועוד יש לה טענות כלפי. אז אולי אקח אבן? אפשר להבין אותי לא?
        אז זהו שלא, והסטודנטים האלימים מקומם בכלא ודרך אגב בתור סטודנט לשעבר לא הייתי מתוסכל מדברים שהמדינה עשתה לי כי מה שהיא עשתה לי זה לתת לי הרבה מלגות. בתואר השני היתה ההכנסה ממלגה פעמיים השכר הממוצא במשק ובדוקטורט שתיים וחצי פעמים פעמים השכר הממוצע במשקץ . קיבלתי ציוד במליונים לבצע את המחקר שלי ולפעמים נחרדתי כשחשבתי כמה
        אנשים היו צריכים לשלם מיסים כדי לקנות מכשיר בשווי של דירה יפה בתלאביב כדי שאני אוכל לשחק איתו





        ק

        • היות ואתה נראה לי אדם משכיל

          גילי, 06/12/08 03:58

          (סיימת דוקטורט הרי...:) ) אני בטוח שתבין שלמרות שאתה אישית נפגע, האנטרס של כלל עם ישראל היא שיהיו בצד שלנו מספיק מטורפים כדי שהצד השני יקבל את המבר של ''בעל הבית השתגע''. או אז יפסיק הצד השני את האלימות והשלום יגיע. זו תורת המשחקים על רגל אחת.

        • אם לא היית סוביקטיבי ונוהג בצורה עיוורת (נא לפרסם)

          יוס, 07/12/08 01:43

          אולי היה לך איזה קייס, אבל אני אפנה אותך שוב אל המאמר שמראה איך המדינה מתקופפת כל הזמן כנגד האלימות הערבית, ולמרות הרצון שלך לרחם על הערבים, מצטער שלא הזלתי דמעות, אני מכיר טוב את הציבור הזה מקרוב, אבל גם מבלי להכיר מקרוב מספיק לראות איך הם מתנהגים בארץ, הרצון להשתלט על המדינה בכוח ולאט לאט שלדעתי מצליח יפה, עכו ראינו מה קרה, יפו שלא נדבר, נסה להכנס לרמלה או לוד, בשטחים בכלל חבל על הזמן, שכחנו את הימים שאותו ערבי שאתה מרחם עליו מכניס לתוך הכוונות של הרובה שלו תינוקת בת שישה חודשים ויורה בה למוות ואחרי זה יורה באמא שלה, אבל מה פתאום כיאה לשמאלנות המגויסת לערבים אתם שותקים, לא שומע אותך צועק שצריך להוריד להם ראשים לאלו שממשיכים לירות קאסמים בדרום, או אלו לפני דקה דרסו חפים מפשע עם טרקטורים בירושלים.אה מה עם ''פעילי השלום'' שהשתמשו בכוח כדי לעצור את בניית הגדר, משום מה קוראים להם פעילי שלום ולא חוליגנים שמאלנים
          אבל בא תשמע משהו אם אישתך שנים לא מבשלת אתה באמת מסכן לך תתקשר ותזמין פיצה
          פה מדובר באנשים שעוברים טרור ופרובוקציות של ערבים שנים על שנים ואני רוצה לאמר שהצבא בדרך כלל שומר עליהם לא תמיד מספיק ועובדה שמספר הקורבנות הוא גדול, אבל לפעמים מגיעים מים עד נפש וכן לפעמים שדוחקים בנאדם לפינה הוא מסוגל להגיב בצורה קיצונית וזה מה שהמדינה עושה להם במשך שנים,לא מדובר פה עם קבלו לימודים גבוהים בזול או דירה גדולה או בישולים מהאישה ברוב הזמן הם מתרוצצים בין חיים למוות שלא נדבר על שעכשיו הצבא מעיז להתנקם ולהתעלם בכוונת תחילה מפגיעות מכוונות של ערבים על יהודים בחברון בגלל בית המריבה?
          זה ממש גועל נפש וגם מאוד מסוכן כי אם הצבא מתחיל לבחור לו במי להתנקם ואיך ומדובר באנשים שלו אבל באמת המדינה הזאת הופכת להיות מסוכנת לכולנו,ובסופו של דבר אתה בגלל בישולים כבר מעלה אופציה של זריקת אבנים ואתה לא מצליח להבין אותם????

      • איך כל מה שאתה אומר מצדיק פוגרום בערבים? (ל''ת)

        ממש לא ברור, 06/12/08 00:53

  • 18.

    רק במעריב ניתן למצוא דעה מהסוג הזה.חזקו ואמצו-אני גאה להיות מנוי

    זאב הערבה, 05/12/08 20:03

    למעריב

    • הפוך, זה שהם שמו את הכתבה ב''יהדות'' ולא כעוד דעה בשיח הפוליטי- כאן הבעי (ל''ת)

      למה?, 07/12/08 01:01

  • 17.

    מאז שהאספסוף נדבק אלינו עם צאתנו ממצרים הוא לא מפסיק לעשות בעיות

    ערב רב עמלקי, 05/12/08 19:29

    בארץ וגם בי''ש.

  • 16.

    כל הכבוד - צודק ב 200 % - סוף סוף משהו אומר את האמת (ל''ת)

    יורם, 05/12/08 19:14

  • 15.

    סוף כל סוף זה בכתב! (ל''ת)

    אורי, 05/12/08 18:59

  • 14.

    אני חילונית, ודעותי הם שמאלה מהמרכז...אבל הכותב צודק. בכל מילה. (ל''ת)

    אירית, 05/12/08 18:55

    • לא מאמין לך שדיעותייך הם שמאלה מהמרכז (ל''ת)

      אלא אם כהנא הוא המרכז בעינייך, 06/12/08 00:53

    • אני ימני חרדי קיצוני כהניסט

      יהודי כתום בדם!!, 06/12/08 14:19

      ואני חושב שצריך להחזיר שטחים תמורת שלום. הערבים הם אנשים טובים ורק רוצים שלום איתנו...

      • יהודי ימני חרדי וכו'...

        דב, 06/12/08 22:12

        שניה..שנאמין לך??
        קשקשן מוח!

  • 13.

    נכון , נכון , נכון - כל כך נכון (ל''ת)

    ירושלמי, 05/12/08 18:25

  • 12.

    אספסוף, ערב רב

    יאיר ח., 05/12/08 17:19

    גידלנו גולם והגולם גידל גולם עוד יותר מטומטם.

    אחרי שכולם הבינו שמדובר בערב רב שחזק בעיקר על חסרי ישע (רועי צאן, זקנים, נשים, ילדים ועצים). הגעתם לנקודת קריסה פנימית שממנה לא תקומו. ההסטוריה (ואלוהים) יעשו עמכם חשבון.

  • 11.

    חוצפן

    עצוב, 05/12/08 16:58

    קורא ולא מאמין.
    במדינה שאני חי בה - ארבעים שנה השלטון התעלם מדיעותי.
    ארבעים שנה - השלטון שולח את אבי ואחריו אותו ואת אחי ואת אחותי בחובה ובקבע ובמילואים ובעוד כשנה וחצי את בני (מתגייס לצהל בעוד כשנה וחצי) לשרת במקום בו (לדעתי) אין לנו מה לחפש.
    ארבעים שנה!
    ופתאום, השלטון לא מיד קופץ ונעמד בדום מתוח לפי דיעותיך - יש לך פתרון קסם - לזרוק אבן.
    אין גבול לחוצפה

    • אני לא מאמין ............

      מני ממודיעין, 05/12/08 20:44

      אני לא מאמין שאני ואתה חיים באותה מדינה אני בן ארבעים וחמש הייתי בקרבי וכן אחיי שירתו בקרבי וכך גם בני הולך להתגייס בעוד שלושה חודשים כן כן לקרבי ומה שאני רואה זה כל כך הרבה נלחמנו ותרמנו למדינה וחבורה של נדל''ניסטים עושה בארץ הזו כבשלה וטיפשים כמוך אומרים לי שאין לי מה לעשות בארצי מולדתי???? גם אתה מאלה שחושבים שמדינת ישראל מתחילה ונגמרת בגוש דן? על אפך וחמתך אנחנו נסיים את הכיבוש, כן כן הכיבוש הערבי איסלאמי בארץ ישראל.ולמשת''פים אנחנו נראה את הדרך החוצה.

      • וואי מני איזה פחד אנחנו ממש רועדים ממכם

        אכן כדאי להפרד, 06/12/08 01:01

        בוא נתחיל מהסוף לגבי נראה לכם את הדרך החוצה - שמענו עליכם - גם על בית המריבה דיברתם הרבה - רבע שעה אחרי שהיס''מ היה שם הבית היה ריק. לעצם העניין לא ענית לאף טיעון לזה שאליו הגבת. לעצם העניין מדינת ישראל הוקמה והתקיימה במשך 19 שנה בגבולות 1967 ובמוקדם או במאוחר היא תחזור לשם. לא מתאים לך? לך תגור בשטחים ותשאר שם אחרי הפינוי יחד עם כל המטורפים האחרים.

        • הבעיה ששנתיים אחרי שנחזור למצב שהיה ביוני 67 נחזור למצב שהיה לפני מאי

          אחד, 06/12/08 14:41

          48. וכמה ימים אחרי זה נחזור לימים הטובים שבין 39 ל 45. זה בגלל שהחברים הערבים שלך מזמן כבר לא מדברים על גבולות 67 (אלא אם כן אתה חושב שזכות השיבה, עליה אף אחד לא ויתר, היא חלק מההפרדה בין העמים). לא מאמין? שאל את הערבים אם הם מכירים בישראל יהודית בגבולות 67' ומוותרים על שיבת ה'פליטים'. בעצם, אתה יכול לשאול 'יהודים' מארגון זוכרות או את רוב עיתונאי ה'ארץ'. אחרי זה נדון בשאלה מהו טירוף ומהי עצימת עיניים מול המציאות.

  • 10.

    כל מילה - סילוף, ולפי התזה הזאת - האינתיפאדה מוצדקת (ל''ת)

    ציוני, 05/12/08 16:33

    • לאור הסכם אוסלו

      ברור, 05/12/08 23:11

      שבו וויתרנו על טענותינו וביתרנו את עמנו, ברור שמבחינת הפלשתינים האינתיפאדה הייתה ותהייה מוצדקת. ואתה פתאום אח שלי?

    • למה אני לא מופתע שאף אדם שמתנגד לכתבה בתגובות לא טרח להפריך אותה?

      פוליגרף נייד, 07/12/08 12:04

      כי כשאין לכם מה לומר אתם מקללים. זה פאתטי.

      קראו דעות שונות משלכם ולמדו להגיב עניינית, או שתפסיקו לזהם את מערכת הטוקבקים.

      • למה אני לא מופתע שאתה לא יודע לקרוא ?

        ציוני, 09/12/08 09:19

        מה שכתבתי לא כלל ולו קללה אחת. לגופו - למעט הפוגות קצרות ב - 92-96 ו - 99-01 הימין שלט בארץ. בתקופה זו צהל ישב בלבנון שנים רבות, מילואימניקים איבטחו ישובים וליוו ילדי מתנחלים לחוגי חלילית, ביבי פתח את מנהרת הכותל, שרון עלה להר הבית ועוד כהנה וכהנה. איני זוכר שום התפרעות שמתקרבת ולו במקצת להתנהגות פורעי הגבעות.זאת ועוד - צא לסיור קצר במערכת השפיטה ובמשרדי הממשלה וראה מי המגזר השולט שם (רמז - לא שמאלנים ולא חילונים). וחוץ מזה - אם ליבסקינד טוען שאזרחים לכל דבר, עם נציגים בכנסת, ומעמד חברתי וציבורי איתן רשאים לחלל קברים ולפגוע באחרים - למה לא יצדיק את הערבים בשטחים שזכותיהם מקופחות פי כמה וכמה.

  • 9.

    מאמר נכון ומדוייק- שימו אותו בדעות העמוד הראשי (ל''ת)

    מוטי, 05/12/08 15:31

  • 8.

    יש פנימיות מיוחדות לנערים עם בעיות כמו נערי חברון. שם מקומם. (ל''ת)

    מחנך, 05/12/08 15:27

    • שלא לדבר על מחלקות פסיכיאטריות לנוער שמשתולל בגלל מחלות (ל''ת)

      פסיכולוג קליני, 05/12/08 16:11

      • או מחנות-ריכוז, כמו שעשו הסוציאליסטים בגרמניה... (ל''ת)

        אירית ר., 05/12/08 18:57

    • עם כותרת כוללנית כזאת אינך ראוי להיות או להיקרא מחנך (ל''ת)

      ירושלמי, 05/12/08 18:52

    • יש סוף ידוע לחברות שמקיעות ומוקיעות את עצמן

      +, 05/12/08 23:20

      חבל שמחנך בישראל מוחק בשיטחיות פוטנציאל אדיר ומבוזבז של סקטור שונה ממנו. אכן שביל השינאה זמין מאד לקרובים אלינו ביותר.

    • שם למדת?

      אך שלך, 07/12/08 12:42

      או שאפילו לשם לא התקבלת?!

  • 7.

    מאחר ויש ירידה במספר המתגייסים לצה''ל מי''ש יש לשקול ברצינות להוציא את

    צה''ל(צבא השמירה להתנחלויות), 05/12/08 15:26

    צה''ל ממארת הכיבוש.יש זכויות ויש חובות......

    • מאחר שיש ירידה במספר המתגייסים מת''א יש לשקול ברצינות להעבירה לידי חמאס (ל''ת)

      mmm, 06/12/08 18:01

  • 6.

    הדת היהודית נמצאת בשפל מוסרי וזה משפיע לרעה על חוסנה של המדינה ולכן

    הפרדה עכשיו בין מדינה לדת, 05/12/08 15:24

    כדי להציל את המדינה חייבים להפריד אותה מהדת המשולה למשקולות ונטל על גבה של המדינה עד כדי כך שהדת והדתיים מאיימים להטביע אותה.

  • 5.

    המתנחלים הפכו את י''ש לגינת מוטרפים,חרולים,ינבוטים,שיכים ושאר מיני

    והיו לשיכים בעיננו, 05/12/08 15:15

    עשבים רעים.חבל להתאמץ לנכש את העשבים הרעים האלו עדיף להתנתק מי''ש באופן חד צדדי ולהקים גדר הפרדה בין מדינת ישראל למדינת יהודה/בנימין.זו הדרך היחידה להיפטר מהמזיקים הללו המסכנים את המדינה ושילטון החוק.

    • התגובה שלך נראית כמו הדבקה של סיסמאות מהתקשורת.

      אחד, 06/12/08 14:36

      איך בדיוק המתנחלים מסכנים את המדינה? יותר מהתנועה האיסלמית, יותר מהחמאס והג'יהאד? יותר מחללי אל-אקצה? יותר מהשכנים שלנו? יותר מהגיס החמישי בניעלין? רק המתנחלים מסכנים את המדינה? למה, כי חוזרים על השקר הזה מליון פעם בתקשורת?!

      ממתי יש פה שלטון חוק, מישהו בכלל סומך על המשטרה פה, על המקצועיות שלה, שלא לדבר על האמינות והיושר שאין לה והשחיתות והטמטום שיש בה בטונות - וזה לא קשור למתנחלים, להיפך, ברגע שהשמאל אסר על כוחות הבטחון (ובתוכם המשטרה) לבצע את תפקידם ולהלחם באמת באויבי המדינה- כוחות הבטחון הפכו לקריקטורה שהם עכשיו, קריקטורה שגיבורה על החלשים היחידים שהתקשורת מתירה לתקוף - מתנחלים וחרדים.

      את התועלת שבגדר ההפרדה, כבר ראינו. (אולי זה הרע במיעוטו, אבל לפחות תהיה קצת פחות נפוח ואל תטען בכזו החלטיות 'יש להתנתק מי''ש באופן חד צדדי' - זה מעלה את החשד שאתה מאלה שלא לומדים כלום אף פעם, כלומר די מטומטם).

      והכי עצוב, שלא ניסית לחשוב על מה שהכותב כתב לפני שכתבת את תגובתך הצפויה והלעוסה. לא קראת על חילולי בית הקברות היהודי ומערת המכפלה שביצעו ערבים הרבה לפני ההתפרעויות האלה, לא ניסית לחשוב מה קורה לציבור שקולו מושתק באופן קבוע וברוטלי בתקשורת, ושכל מערכות המדינה מתגייסות נגדו (וזה המצב, כמה שתזיינו את השכל על 'ישראל נשלטת על ידי המתנחלים', האמת היא שישראל נשלטת על ידי השמאל והתקשורת, הם אלה שמכתיבים על מה נדבר, מה מותר לחשוב, איזה רצח חשוב ואיזה לא, והם אלה שמספקים לחסרי דעת כמוך משפטים לגזור ולהדביק בתגובות).

      עצוב לי שככה נראית המדינה, שככה היטמטם הציבור ושמיעוט ששונא את העם הזה מכתיב איך לנשום. מייאש.

  • 4.

    אמת לאמיתה! תודה לך קלמן ליבסקינד. (ל''ת)

    רחל, 05/12/08 13:19

    • אמת = שקר

      האח הגדול, 05/12/08 14:49

      וגדולי השקרנים בעם היהודי הם חובשי הכיפות לעדותיהם, שלמדו אחרי 3,500 שנה שאין אלוהים, אין חיי העולם הבא ואין שכר ועונש. מה שנשאר מהיחהדות האמונית הוא רק ''המדים''. פגשת יהודי דתי - פגשת חילוני לבוש ''מדים''. שום תרבות, שום דרך ארץ, רק ''אני ואפסי עוד''.

      • בהחלט צודק

        mmm, 06/12/08 18:00

        הוכחה אמיתית למה מה שכתוב בכתבה הוא שקר.

        תודה על התגובה העניינית.

      • על מה אתה מדבר?

        חילוני, 07/12/08 12:00

        אני קורא את הכתבה, וקורא את תגובתך - ולא מצליח לקשר בין השניים.

        אני מציע לך מדי פעם בפעם לקרוא דעות שאינן תואמות את שלך, כי מתגובתך נוטפת שנאה טהורה.

  • 3.

    צודק ורהוט (ל''ת)

    מימי, 05/12/08 13:07

  • 2.

    לצערנו, אולי האבנים שזורקים היהודים ילמדו את המדינה משהו על כח.

    יוני, מרכז, 05/12/08 11:29

    אכן, אני קורא את הכתבה בצער רב, כיצד מתקיימת נבואת ישעיהו ''השמן לב העם הזה ועיניו הכבד ואזניו השע, פן יראה בעיניו ובאזניו ישמע ושב - ורפה לו.'' (ישעיה ו)
    מדינה שראשיה מתרצים את חולשתם ואזלת ידם בהגנה על יהודים מפני שונאיהם, באידיאולוגיה מזוייפת של תיקון האפליה נגד הערבים המסכנים, שגזלנו מהם את ארצ(נו שלנו...)ם.
    ובאמת, כולם יודעים שבתוך תוכם הם בעצם מתים מפחד מעוד פיגוע ועוד רצח, ולכן מוכנים לתת הכל רק כדי שיעזבו אותם בשקט.
    אבל הם לא שמים לב שבכל פעם שהם מוותרים הלחץ הערבי רק גובר, ואז הם מוותרים על דברים גדולים יותר. באמת עצוב.
    סבתא שלי נוהגת לומר, ''אם זה לא היה התינוק שלי, הייתי צוחקת'', אבל זה התינוק שלנו, אז כבר אי אפשר לצחוק...
    מצד שני, הברוטליות שמפעילים ראשי המדינה כנגד אחיהם, כחלק מההתרפסות בפני אויבינו, אינה נכנסת לפרופורציות. פתאום יש כח לאכוף את החוק (עקום ומעוות, אבל בכל זאת חוק), ולהכריז מלחמת חרמה על אלו שכל חטאם היה שהם עדין לא אבדו את עצמם לפחד.
    אבל אולי בכל זאת יש נקודת אור בקצה המנהרה:
    לאחר שראשי המדינה מפעילים את כל כוחם למלחמה במתנחלים, הם מגלים שבעצם יש להם כח ביד. ואולי כבר לא צריך לפחד כל כך.
    אז לאחר שמפנים את בית המריבה (בין היהודים), מגלים שיש כח גם להרוס את בתי המחבלים.
    יהי רצון, שכל המהרסים והמחריבים, יצאו ממנו, וילכו להחריב ולהרוס את כל מי שרק חושב להרע לעם ישראל.
    ואז באמת יהיה שלום בעולם. כי לעם ישראל יש הרבה מה לתת, ורק צריך שהעולם לא יפחד לקבל.
    אחרי הכל, העולם לא רוצה ללמוד מלוזרים..

    • תגובה מאירה

      כן, 05/12/08 23:23

      ומנחמת במידה

  • 1.

    למה דוחפים מאמר דעות במדור יהדות?

    גיא, 05/12/08 11:19

    אנ אר ג'י מפחדים שגם בקהל הרחב יקראו את זה?

    • כי מדור יהדות פשט רגל. מקדשים אדמה במקום את האדם. (ל''ת)

      ארז, 06/12/08 17:21

    • הסיבה מופיעה במאמר עצמו: ''...שבעיתונות שלה אין זרימת דעות ...'' (ל''ת)

      קרא ותבין, 07/12/08 02:47