• 77.

    פופוליסט נשאר פופוליסט - ליקוק לשמאל ליקוק לימין, ליקוק לשמאל ליקוק לי

    שפינוזה, 07/12/08 02:09

    מין...

  • 76.

    אני מתפלא עליך בן דרור. אתה ידוע כאדם הגון וישר. עד כדי כך נסתמה בינה

    יעקב, 07/12/08 00:51

    הרי הבית שייך לרוכשיו היהודים , זה ברור.
    הרי מי שעבר על החוק הוא המשטרה והפרקליטות (החוק איננו מאפשר פינוי שכזה)
    הרי הנערים האלימים הם תוצאה של מערכת דמוקרטית ב''כאילו'', כאשר ראש ממשלה מושחת ושר בטחון רדוף פריימריס מורה לפנות אנשים מביתם נגד החוק.
    אז איפה ההגיון שלך ואיפה הצדק?
    דע לך, שבגלל אנשים כמוך, אנחנו לא נתגייס לצה''ל שהפך להיות גוף פוליטי רודף שוחד ושלמונים, אלא נעשה את המוטל עלינו מדורי דורות על ידי אבותינו: לשמור עליך ועל כל עם ישראל ללא מדים.

  • 75.

    בעת שלום בין הישראלים לפלסטינים באו לחיות ושאלו אותם

    Avi Ecuador, 06/12/08 18:45

    איפה הם רוצים לחיות, בצד של הישראלים או של הפלסטינים....

    בראשית הלכו לתרנגולת, שאלו אותה איפה היא הייתה רוצה לחיות...
    חד משמעי! היא אמרה, אצל הפלסטינים!!
    למה?, שאלו אותה
    כי אצל הישראלים אני חיה בתת רמה כל היום בלול, אוכלת אוכל מיוחד, לא נותנים לי לקיים יחסים ולדגור על הביצים,

    לעומת זאת אצל הפלסטינים
    אני כל היום מסתובבת בחצר, חופשיה, מאושרת, אוכלת מה שבא לי,ויש אפילו תרנגולים שרודפים אחריי.

    הלכו לפרה, שאלו אותה את אותה שאלה. אמרה הפרה:
    'זו בכלל לא שאלה, אצל הפלסטינים!' שאלו אותה לפשר הדבר והיא ענתה:
    'אצל הישראלים אני חיה כל החיים ברפת, אוכלת קש, חולבים אותי יומם וליל ומתייחסים אלי כמו למכונה.

    לעומת זאת אצל הפלסטינים אני חופשיה ומאושרת מסתובבת ברחובות בנחת ואוכלת מה שבא לי'

    בסוף הלכו לחמור, שאלו אותו איפה הוא היה רוצה לחיות...
    חד משמעי!!! אצל הישראלים, אין מקום למחשבה, טען החמור.
    כולם היו בהלם ושאלו אותו לפשר הדבר.

    ענה החמור בלי להתבלבל:
    'תראו, אצל הפלסטינים אני בהמת משא, כל היום בשמש, סוחב מטען ואנשים,
    בקושי שותה ובקושי אוכל, לעומת זאת...אצל הישראלים....
    תראו כמה כמוני נהיו חברי כנסת'!

    • השתכנעתי מטעונו המלומד של החמור, אצל הישראלים הוא גם ישפוט..

      פנקס הקטן, 07/12/08 05:06

      ואצל הישראלים גם חבר מביא חבר..
      הוא גם יחגוג בגדול..

  • 74.

    בן דרור ימיני. חוסר פרופורציה משווע הוא גרוע כמו שקר והטעיה

    4 פעמים ניצחו אנשי חברון בבית המשפט טענות הפלשתיני, 06/12/08 17:37

    בן דרור ימיני. חוסר פרופורציה משווע הוא גרוע כמו שקר והטעיה . . . .

    כאשר מפנים איזה שהוא בית בדרום תל אביב , סביר להניח שהמפונים יתנהגו באופן קשה מן הנורמה - דחיפות , קללות וצעקות ''מדינת משטרה'', זה עוד לא הופך אותם למורדים נושאי דגל המהפיכה הקומוניסטית ולא האנרכיסטית ולא הג'יהאדיסטית ולא החארטבוניסטית . . . .

    בשביל בן דרור ימיני לא מספיקה ההגדרה הפרובוקאטיבית ''בית המריבה'' , אלא בן דרור אחוז הדיבוק מפליג וקורא לבית ''בית השנאה והשטנה'' , כי הקשקשת והפומפוזיות העיתונאית היא בעיניו הצגה כמו תפיסת המציאות ההזויה שהוא מתאר . . . .

    (ציטוט) ''... ארבעה שוטרים אוחזים במתבצרת. עם הזעקות הרגילות: אל תיגע בי. אל תיגע בה. אבל הם נגעו, ועוד איך.'' - למה מתכוון המשורר הדגול ימיני כשהוא אומר - ''ועוד איך'' ?!? . . . .

    ימיני מפליג בתיאורים הזויים כיצד הוא מבחין כביכול בין מאבק ''אמת'' של המתבצרים לבין ''רק הצגה'' של המתבצרים...

    שוב פעם הבחורות נהנות, הבחורות צועקות , מתגלגלות מעצמן ברצפה, צוחקות , בוכות , בסוף זעקות אימה ... ימיני מסכם שהכל הצגת ראוה ושהכל הצטלם מה זה סבבה , זהו סיכומו ההזוי . . . .

    בשביל ימיני אין כאב אמיתי, אין תיסכול עצום של חוסר צדק שמפנים אנשים מבניין שנקנה בחוזה כתוב מתועד ומצולם שעלותו היתה מיליון דולר ...

    ימיני אטום לתיסכול העצום של אותם אנשים שניצחו בכל הערכאות בבית המשפט את הטענות של הצד הפלשתיני, ובכל זאת כל הרשויות, כל התקשורת והבג''ץ כולם קמים נגדם לפנות אותם מביתם עוד טרם הועלתה טענה משפטית מוצדקת אחת בבית המשפט . . . .

    עיתונאי יהודי קטן וגזען התקנא בגזענים איסלאמיסטים או בניאו-נאצים אירופים. העיתונאי החליט להוכיח לעולם שגם לנו יש כביכול גי'האדיסטים יהודים... קראתי את מאמרו של בן דרור ימיני... שיתבייש לו באמת.

    • שימיני ילך להתוכח עם הג'יהאד בעזה ונראה אם יצא משם רק עם קללות ויריקה (ל''ת)

      יו''ר הג'י-האד של החנאנות והפרידמנים, 07/12/08 08:08

    • עשרות אלפי בתים לא חוקיים של ערבים כנראה לא מסכנים את שלטון החוק (ל''ת)

      רק בית יהודי אחד בחברון שנקנה בכסף פגע בשלטון החוק, 07/12/08 08:10

  • 73.

    הבעייה של נוער הגבעות היא שהם לא ידעו מתי להוולד ולמי.

    כבשה רוויזיוניסטית, 06/12/08 10:43

    לפני 60 שנה הם היו נקראים הפלמ''ח, לו רק היו מסירים את הכיפות מעל ראשיהם..
    היום, כמו אז, אנו במלחמת העצמאות. וכמו אז יש לנו את הערבים, את המסגירים ואת ממשלת המנדט.

    • הם לא היו הפלמ''ח, אלא האצ''ל והלח''י. ההגנה הייתה מסגירה אותם למנדט (ל''ת)

      יעקב, 07/12/08 00:53

  • 72.

    זו הפעם הראשונה שמאמר של בן-דרור ימיני נוגע לי בנשמה

    דני המוכיח , 06/12/08 10:02

    כבר נמאס מהמניפולציות של המתנחלים הקיצוניים שעושים שימוש בתקשורת להציג עצמם כקורבנות והפוליטיקאים בגרוש, משמעון פרס ועד לימור ליבנת, סוגדים להם וסולחים להם על הכל, כי לא תופסים אדם בצערו, אפילו אם אינו קורבן לעוול כלשהו, וגם כי יש למנוע "מלחמת אחים". אלה אינם אחינו, לא יותר משהחמאס אחינו. וכמו החמאס הם מנסים לערער את יסודות הציונות ואת כל ההצדקה לקיומה של מדינת ישראל.

    • אפילו אין לך נשמה של (ל''ת)

      כלב, 06/12/08 15:39

  • 71.

    מדוע גזעניים שמאלנים כן יגזעניים ימניים לא? מדוע לא יהיה איזון? (ל''ת)

    אבי, 06/12/08 09:38

  • 70.

    חוסר הצדק ותסכול עורר בהם התנגדות=זו היתה סוג של רדיפה=ולא שמירה על הח (ל''ת)

    נ.כהן אצלך הכל שחור לבן=הם נלחמו על רכושם שנקנה בד, 06/12/08 05:20

  • 69.

    בתור כתב שמלאני אולי כדי שתבדוק את משמעות ג'יהאד

    וו-אללה, 06/12/08 04:58

    באיסלם העולם מחולק לשניים
    ''דרת אסלם'' ו ''דרת אל חרב''
    בעברית ''בית השלום'' ו''בית המלחמה''(או מריבה אם תרצה)בית השלום הוא העולם המוסלמי שחי תחת חוק אללה (שאוהב שלום) בית המלחמה הוא שאר העולם הלא מוסלמי ישראל אירופה אמריקה אוסטרליה וכל חלק בעולם בו השלטון הוא לא איסלמי (אפילו מצרים ועירק) כל מוסלמי מצווה על מצוות הג'יהאד שזה המאבק להשליט את חוק אללה על כל פסגת הר בעולם שאללה ברא ורק אז כשכל העולם יהיה איסלמי אללה האוהב שלום בביתו ישכין שלום בעולם .הג'יהאד נולד במקור כתחליף למנהג ה''רזיה''שהיה נהוג בקרב הערבים הפגנים.ה''רזיה'' היתה התקפה מחוץ לגבולות השבט כלפי שבטים אחרים לשם ביזה והשרדות בתנאי המדבר הקשים.הנביא מוחמד שרצה למשוך כמה שיותר מאמינים לא רצה לפגוע במנהג ההכרחי הזה של השרדות ומצד שני לא רצה לסתור את אהבת השלום של אללה ואז הוא המציא את המושג ג'יהאד -מאבק לשם השלטת חוק אללה על כל העולם ובכך ניסה ליצור מצב של שלום למוסלמים אם השמירה על מלחמות הביזה בתחפושת של מלחמות דת כלפי הלא מוסלמים.(לאט לאט החברה הערבית הפכה משיבטית נוודית לעירונית ומפותחת וכבר לא היה צורך במנהג העתיק לכן כיום הג'יהאד היא מצווה רדומה אצל חלק גדול של המוסלמים)
    עכשיו מר ימיני, בתור אחד שמכבד ערבים איפה בדיוק הדמיון בין הג'יהאד הקדוש למה שאתה קורה''גי'האדיסטים יהודים''?אתה רק עוד דוגמה שמראה את הפרצוף האליטיסתי פטרוניסתי גזעני שמלאני האמיתי ועושה השוואות סטראותיפיות במקום להבין את עומק המשמעות של מושג כל כך קדוש בעיני עשרות מליוני מוסלמים.הג'יהדיסטים היהודים יש להם עניין אחד וזה יישוב על המתנה השניה אחרי התורה שהקב''ה נתן לעם ישראל שזו א''י גם אם זה אומר שלשם כך צריך להלחם עם האוייב, שאתה מגדיר כקורבן פורגרומים.אתה יודע מה ההבדל בין הג'יהדיסטים היהודים לג'יהדיסטים החמסטנים?עם החמסטנים יושבים ומדברים ומנסים להגיע לתהדיה,הודנא ובטיחה אבל עם ג'יהדיסטים יהודים אין מצב

    • בתור ''לשונאי'' חבוש כיפה, אולי תלמד לאיית בשפת המלכים והנביאים?

      כיפה אנאלפבתית, 06/12/08 08:06

      מרוב ''למדנות'' בשפת הקודש, אתה לא יודע לאיית אפילו ''שמאלני'' כהלכה. לכן לא ממש מעניין לקרוא אותך.

      • תגובתך מלמדת על רמתך הירודה

        מיקי, 06/12/08 18:47

        במקום לדבר בצורה עניינית אתה משמיץ

  • 68.

    עמם לא עמי ושיקוצם לא אלוהי.

    יגאל כהן-רחובות, 06/12/08 04:33

    ואם ארור גולדשטיין שלהם היה הולך לבתי זונות ולבתי קוביוסטוס במקום לבתי גילוליהם,
    היה נחסך הרבה חילול שם שמים ברבים.
    סיקריקים ארורים.
    קבלני משנה של גוג ומגוג.

  • 67.

    מאמר נפלא ימיני, מן הראוי שתשמיע אותו להרבה, כאלו שלא קוראים עיתונים (ל''ת)

    ואין להם מחשבים ואינטרנט, 06/12/08 03:29

  • 66.

    Talmud,Karl Marx,Chaos,Seig Heil

    Rabbi Uri Avnery, 06/12/08 03:23

    Israel=Occupation

    ww1,ww2,ww3
    WARS FOR ISRAEL NOW

    America will colapse
    Like Russia

    One World Government
    Israel Superstate

    The Secrets Of The Elders Of Sion
    Rabbi Uri Avnery

  • 65.

    בהעדר מנהיגים כך זה נראה

    אביר שחור , 06/12/08 03:11

    ששהנהגה כזו אז מה אתם רוצים שיהיה ?
    מישהו רואה פה הנהגה בארץ?
    לא ירחק היום שגם תושבי שדרות ועוטף עזה יתחילו לצאת לפעולות נגד הערבים
    כשהצבא דואג לחיילים שלא יפגעו על חשבון האזרחים אז האזרחים לוקחים את החוק ליד וזה מה שקורה פה מה אתם לא מבינים? או שאתם מבינים וטומנים את הראש בחול
    היום כוח ההרתעה של צה"ל הוא בקרשים ואל אחד כבר לא מפחד מהצבא להיפך המחבלים תוקפים את הצבא ולא את המתנחלים.. יש להם את התעוזה לתקוף את הצבא בלי חשבון
    את זה אני לא ראיתי בתקשורת אלה בשירות מילואים באיזור חברון
    הערבים היום מאוד נרתעים מהמתנחלים ולא מהצבא .כי המתנחלים יוצאים לפעולות ולא מוותרים להם על פגיעה בהם
    לפני שבאים בתלונה למתנחלים תתחילו להגן על היהודים ואז לא תראו את המראות של הימים האחרונים כי בסוף כולנו עם אחד

    • הצנזור במערכת סימן מאותך כמסוכן. שים לב לכיתוב האדום. (ל''ת)

      משהו רע קורה כאן., 06/12/08 07:53

  • 64.

    גם לנו יש גי'האדיסטים יהודים...

    אז מה?, 06/12/08 03:05

    ''גם לנו יש גי'האדיסטים יהודים'' אז מה? רוב העם הפלסטיני בחר בחמאס (שזה נגיד הכהנא שלנו), וממשלת ישראל ניהלה איתו משא ומתן עקיף...הגיעה ''לרגיעה'' למרות הקסאמים שממשיכים לעוף... וממשיכה להזרים לו משאיות שקלים, דלק, חשמלף מזון ותרופות... ממשלת ישראל גם הכירה באוסלו בכנופית מחבלים רוצחים, כברי שיח לגיטימיים, ואף סידרה לראש הכנופיה - ערפאת פרס נובל לשלום...אז אם רוב הפלסטינים הם ג'האדיסטים רוצחים - וזה לא ממש מזיז למישהוא, למה שלא יהיו קצת גם אצלנו?

  • 63.

    בקרוב יגרשו גם בלד וגם בת''א

    אמנון, 06/12/08 01:03

    ימיני לפני שאתה מגנה את המתישבים בחברון תלך לראות מה קורה בלוד וברמלה על ההתנחלות של הערבים עם בנייה לא חוקית ברמה של עשרות בתים בחודש .אח''כ תדבר על היהודים בחברון
    נוח לך לגנות יהודים זה טרנד חדש והשמאל מוחה כפיים אבל בסוף תראו שהמתיישבים צדקו ואתם טעיתם בגדול
    בעוד 20 שנה יהיה מין מצב שלא יהיה רוב יהודי במדינה ואז ניראה אתכם

    • אמנון ,אז הם יגידו איכס ערבים בוא נברח ללונדון:)) (ל''ת)

      וו-אללה, 06/12/08 05:01

  • 62.

    ימיני לכלכת, יש גם צד שני, אל תהיה כמו השופטות..

    השכן ממול, 06/12/08 00:54

    מה היה לנו כאן בעצם,
    בני אדם שהתנהגו בסדר, שלא חתרו לאלימות
    אלא לברור מחלוקת על בעלות נכס בבית משפט,
    והנה בעוד ההליך מתנהל מתיישבות,
    ארבל בייניש ועוד שופט,
    ודורסים את פסיקות עצמם
    והם, שבית משפט לא יתערב טרם פסק בית משפט קמא, ושלא תספר לנו בייניש שזה הליך אחר..,
    ממילא לא רבים מאמינים לה גם אם תצא אמת כלשהי מפיה..
    ונראה את ימיני נזרק מביתו באמצע הליך בירור ניירות הבעלות בידו. והוא שותק..
    ובדיוק על מעשי ארבל בייניש כבר נאמר שאלף חכמים לא יוציאו אבן שטיפש אחד זרק.
    וכאן יותר מאחד זרק/ה...
    ועל אלה שכח ימיני להגיד ולו מילה,
    ממש כמנהגם של שופטים משמיטי צדק ודין,
    כשהעניין הוא ד' הם פוסקים בעניין ז'...
    ודופקים את החותמת.. בית המשפט...

    • ומה שמדהים, שאלו בדיוק הדברים עליהם קובל ימיני בהתנהלות מע' המשפט.

      אבל הספינים בתקשורת הצליחו לשבש לו את האנטנות., 06/12/08 08:03

      חבל ימיני, דוקא לך לא מתאים להיסחף בתגובה פבלובית. אולי צריך לקחת מעט מרחק מהאירועים כדי לראות את דברים בפרופורציה הנכונה.

  • 61.

    נא לא לפגוע בבעלי בריתי,קליפות החב''דניקים והמתנחלים שעוזרים לי להחליש

    סיטרא אחרא, 06/12/08 00:51

    את מדינת ישראל.

  • 60.

    שנאת החינם הכתומה של חובשי הכיפות מהימין מנצחת אותם ואותנו...... (ל''ת)

    השנאה הכתומה מנצחת, 06/12/08 00:05

  • 59.

    כשהקמנו מדינה לא היו דתיים וחרדים בסביבה איך נתנו לטפילים האלה להוביל (ל''ת)

    מסיכוי גדול לחורבן?! הגיע הזמן למדינה בלי דתיים., 05/12/08 22:58

    • דווקא החרדים והירושלמים עלו לארץ מאתיים שנים לפני החילונים

      הסטוריון יהודי, 06/12/08 03:51

      על מה אתה מדבר? החרדים והיהודים המאמינים החזיקו את הארץ הזאת אלפיים שנה מאז שגורשנומארצנו, החילונים הם כולה כאן רק שישים שנים וגם לא מאמינים במדינה היהודית שיסד בן גוריון

    • טעות קטנה:הם כן היו כאן, אבל בחסד מפא"י

      דני המוכיח , 06/12/08 10:14

      תנועת המזרחי(מפד"ל)החזיקה בדרך כלל בתיק הדתות ותיק הפנים. עד 1967 הדתיים לא היו חלק מהמיתוס החלוצי וחשו תמיד ש"שמים אותם בצד" כגורם שולי בחברה. אחרי מלחמת ששת הימים היתה התעוררות משיחית והם קיבלו\\לקחו את ההזדמנות להיות "חלוצים". נשים לב שמי שהיום שנוא עליהם יותר מכל, שמעון פרס, הוא שהחל בויתורים למתנחלים, שחדרו לשטחים והקימו התנחלויות בניגוד לחוק. פרס היה תמיד זה שיזם ויתורים ופשרות ואישר את הישארותם במקום(עיין ערך סבסטיה, חברון, וכו')

      • ההסטוריה שלך מתחילה אחרי חורבן היהדות

        כך זה כשמנגנון התעמולה בידי שונאי ישראל., 06/12/08 19:40

        והקמת המדינה היודונאצית!
        ה''חרדים'' בנו את הארץ, ''הציונות הסוציאליסטית'' בנתה את מוקדי הכח הפאשיסטיים שלה, וקראה לזה ''מדינה'', וה''ציונות הדתית'' היתה תמיד ''השותפה ההסטורית'' לתועבה הזו!

  • 58.

    רק אהוד ברק מנהיג - שקול, מדוד, בטחוניסט.

    אלון רוזנצוויג, 05/12/08 22:09

    ציפי&ביבי מותגי אופנה בע''מ...

    • והאשם הגדול מכולם במלחמת לבנון השניה והתעצמות החיזבאללה! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 06/12/08 00:30

      • וצאלים א' וצאלים ב' ומדחת יוסף וסולטן יעקוב והחווה הסינית (ל''ת)

        ועוד היריעה ארוכה, 06/12/08 08:06

    • עזוב את ציפי וביבי...ברק מנהיג?

      דני המוכיח , 06/12/08 10:17

      ברק לא מנהיג ולא כלום. כל מה שהוא עושה הוא משיקולים אלקטורליים, שגם הם לרוב מופרכים

  • 57.

    שנאת הגוי והחילוני מובנת בדת היהודית שלא נדבר על ההתייחסות הפוגעת,

    שנאה מובנת, 05/12/08 21:45

    מזלזלת,פוסלת,מעליבה ומפלה שיש בדת היהודית ה''נאורה'' כלפי נשים.

    • או קיי, אז אתה מציע להחרים את התנ''ך? בלאו הכי את ההלכות קובעים

      ברוח הזמן והתקופה., 06/12/08 08:10

      ועובדה שגם העולם החילוני לקה בעבר בכל אותם פגמים, תיקונים נעשו במשך הזמן.. וגם הדת תיקנה התייחסותה בהתאם. אז לבוא עם האמירה שלך עכשיו.. מילים ברוח...

  • 56.

    ימיני, אל תדון אותם בשעת כאבם. ואת הגזענות המציא בכלל השמאל

    תרגילי הסחה ברק לא מצליח ליישם נגד הפלסטינים, 05/12/08 20:17

    חשוב שאתה המוערך ע''י שני הצדדים, לא תיסחף לבליץ ההשנאה המאורגן ומתוזמן ע''י השמאל והתקשורת הנלהבת. אסור שנאבד את האמון בעיתונאים הבודדים שהצליחו לשמור על עמוד שידרה עצמאי. או קיי, אז אתה זועם. So what? רבים מאיתנו ממש חולים מזעם ומעלבון ומאכזבה ומיאוש. גם ימנים חילונים בתל אביב מתפלצים מאימה על מה שעובר על החברה האלה בחברון. למרות שבחיים לא ביקרנו שם ואיננו מכירים שם איש. ולא דחוף לנו שיהודים יגורו שם. אבל ההתעמרות בהם מצד הממשלות שבזמנו בירכו על ישיבתם שם.. מכמירה לנו את הלב. המדינה היתה צריכה לקחת את כל הזמן והסבלנות שבעולם כדי להגיע איתם להסכמה או פשרה. שיקולי בחירות הם לא סיבה מספיק טובה לדרוס להם את הנשמה ואת הלב.

    • בתנאי שאתה לא תדון את החמאס בשעת כאבם..

      דודי, 05/12/08 20:43

      תראה כמה תירוצים יש לך לפוגרום..

      אם תקשיב פעם לדברי החמאס תראה שהם אומרים בדיוק אותו דבר, וכעת מסתבר שהם גם פועלים בדיוק אותו דבר...

  • 55.

    הגיע הזמן לקרוא לילדים בשמם

    טובה, 05/12/08 19:40

    אלה גלוחי ראש נוסח אירופה ואולי המראות והקולות של השבוע האחרון יפקחו את תודעתו של הרוב הדומם שיבין סוף סוף שהבעיה היא תוצרת ישראל והיא מכה בנו יותר מאשר בשכנינו.

    אהבת הארץ שלהם מסנוורת רבים והגיע הזמן שנבין שמאחורי האהבה הזו מסתתרת סכנה גדולה.
    ההתחלה צריכה אכן להיות בכך שנקרא לילד בשמו ולא במילים מכובסות שרק מלבינות את השרץ.

    • בלי מכבסת המילים באדיבות התקשורת המגוייסת-לא תשרדו את אחוז החסימה. (ל''ת)

      כבשה סרקסטית, 05/12/08 19:55

    • כן

      Avi Ecuador, 05/12/08 20:41

      ובנושא הכיבוש:
      יהודה, שומרון וחבל עזה הם שטחים שניתנו לעם היהודי בדיוק באותה ועידה שנתנה לשכנים שלנו, את הריבונות על השטחים שיש להם היום: ועידת סן-רמו של חבר הלאומים, ב-1920.
      היות ועמנו לא היה אז מסוגל לקבל לידיו מדינה, היא נמסרה כפיקדון לידי האנגלים (המנדט הבריטי). בסעיף 6 של אותה החלטה (מ-24/04/1920), הטילו על האנגלים החובה לעודד וליישם התיישבות יהודית בכל שטח המנדט. מיותר לציין ששטח המנדט כלל גם את ישע. גם בעבר הירדן היו היהודים יכולים להתיישב אך, לפי סעיף 25, מותר היה לאנגלים לדחות את ההתיישבות שם למועד יותר מאוחר.
      בשנת 1945, כאשר נוסד ארגון האומות המאוחדות – אום - (שהחליף את חבר הלאומים), הוחלט שכל ההחלטות שנתקבלו קודם לכן לגבי המנדטים למיניהם, יישארו על כנן. (ראה סעיף 80 בפרק 12 של אמנת האום, Charter of the United Nations שגם אותו אפשר למצוא בכל מנוע חיפוש באינטרנט). אי לכך, ההחלטה של חבר הלאומים אשר קבעה שעל האנגלים לעודד וליישם התיישבות יהודית בכל שטח המנדט, נשארה על כנה על פי החלטת האום.
      להווה ידוע, שהחלטות האום ומועצת הביטחון בכלל זה, מבוססות או על הפרק ה-6 של אמנת האום (המדבר על פתרונות של סכסוכים בין מדינות, בדרך של מומ ובדרכי שלום) או על הפרק ה-7 (המדבר על הפעלת כוח לפתרון סכסוכים). כל ההחלטות המבוססות על הפרק ה-6, הן בבחינת המלצות בלבד. מאידך, ההחלטות המבוססות על הפרק ה-7, (כגון ההחלטה שחייבה את עירק לצאת מכווית), מאפשרות למועצת הביטחון להפעיל כוח כדי ליישם את ההחלטה. מאז נוסד האום, ב-1945, כל ההחלטות בנושא ישראל-ערב, התבססו על הפרק ה-6, (כולל ההחלטה על החלוקה וההחלטות האחרות - כגון 242 ו-338). לכן, כל ההחלטות הנוגעות לסכסוך הישראלי-ערבי הן המלצות בלבד ואינן מחייבות אף צד!

      בן גוריון כידוע, הסכים להחלטת החלוקה. אילו הסכימו לכך גם הערבים, כי אז אפשר היה לומר שהחלטת ועידת סן רמו מתבטלת מאליה. ברם, לא רק שהערבים לא הסכימו לכך אלא שאפילו תקפו אותנו: 7 מדינות ערביות תקפו אותנו (תוך כדי הפרה בוטה של החלטות האום). בגמר המלחמה ההיא (מלחמת תשח), הערבים כבשו את שטחי ישע שהיו מיועדים לעם היהודי על פי החלטה בינלאומית. לכן, אם אפשר להאשים מישהו ולקרוא לו כובש – זה דווקא הערבים ולא אותנו. הירדנים כבשו את יוש והמצרים כבשו את עזה. במלחמת ששת הימים לא כבשנו אדמות הערבים אלא החזרנו לעצמנו את השטחים שהיו שייכים לנו מלכתחילה על פי דין ועל פי החלטה בינלאומית.
      אי לכך, ההחלטה של ועידת סן רמו מ-1920 ואשר קבלה משנה תוקף באמנת האומות המאוחדות בעת הקמת הארגון הזה ב-1945, היא ההחלטה המחייבת היחידה - Enforceable decision.
      היות בוועידת סן רמו, החליטו גם על מתן ריבונות למדינות אחרות כגון, מצרים, לבנון, סוריה ועירק ועל מסגרת הגבולות שלהן, אם מישהו יטען שיש לשנות את החלטת ועידת סן רמו לגבי גבולות ישראל, זכותנו לדרוש דיון מחודש גם על גבולות של כל המדינות שמסביבנו, על פי העיקרון שכל הגבולות נקבעו באותה ועידה. הדדיות זה המינימום שאנו יכולים לדרוש

      • התגובה הקודמת היא חלק של תגובה שכתב אבי שוסטר לפני שנים והעתקתי

        Avi Ecuador, 05/12/08 20:57

        איתו הסליחה ותודה לו.

        • ודאי שתעתיק...כי לבדך אינך מסוגל....

          חיים, 05/12/08 22:22

          וכבר הוכחת את בורותך ואת היותך כלומניק בשרות הפאשיזם היהודי .

          • אני קורא שוב ומחייך לעצמי, אתה מכור אלי, תמשיך לקרוא!

            Avi Ecuador, 06/12/08 04:39

            יש הרבה שרצים כמוך בשמאל, אולי תלמד ותתיחס לגופו של עניין, תוכל להתמודד ולהוכיח את ''חוכמתך''.

          • ואתה, טיפש, הוכחת שאתה שמאלני מפגר שלא יודע כלום חוץ מלקלל (ל''ת)

            ש, 06/12/08 04:51

    • אני חושב שהטעות של נוער הגבעות היא שהם נטפלו לערבים 'תמימים'

      מישהו, 05/12/08 22:44

      ונגררו לקללות וריבים עם חיילים פשוטים, במקום להלחם באויב האמיתי (של המתנחלים אבל גם של כל העם היהודי) - השמאל הקיצוני ושלוחיו בתקשורת. אם היו חכמים יותר היו נלחמים נגדכם, והמאבק היה הרבה יותר אפקטיבי ומוצדק.

    • טובה, הגדרת יפה מאד את החאמס היהודי (ל''ת)

      Ehad Haam-Zioni, 06/12/08 06:18

  • 54.

    הימין הקיצוני הוא מכשלה להשגת השלום (ל''ת)

    ביבי, 05/12/08 19:38

  • 53.

    או ארץ ישראל או מדינת ישראל. או חמאס או ציונות. או מדינה דו-לאומית או (ל''ת)

    מדינה יהודית. יאללה, מספיק, 05/12/08 19:16

  • 52.

    ימיני, שתמיד רודף את השמאל הקיצוני, רודף הפעם את הימין הקיצוני (ל''ת)

    כל הכבוד על האינטגריטי!, 05/12/08 19:10

    • בעיקרון זה מה שימיני מתכוון. הפעם הוא טעה בגדול. (ל''ת)

      יקח לו זמן להבין..., 06/12/08 08:12

  • 51.

    מזל נאחס, חבל שהערבים לא הזויים וסהרוריים כמו השמאל הישראלי המתוסכל!'' (ל''ת)

    א''י, כל א''י, 05/12/08 18:58

  • 50.

    "חלום חיי התגשם, ראיתי הגנה יהודית בגטו".

    מחשבות , 05/12/08 18:40

    כך כתב הגיבור היהודי מרדכי אנילביץ. אך יש להניח שהתקשורת של הבונד כתבה אז "גם לנו יש ג"יהדיסטים יהודים".
    הגישה המתעלמת מהרקע, מהגורמים, ובודקת רק מי זרק אבן, ומי לא הצדיע למוחמד הקצין, היא תמצית האווילות והרדידות העיתונאית.

    ההצגה כאילו מי שמגיב בזעם ובכאב על גירושו מביתו בשל סיבות פוליטיות אנטישמיות, הוא הג"יהדיסט מתעלמת מכך שזו תגובה טבעית ואנושית ועשויה לבוא מכל צד בו המשטרה תנסה לפגוע.

    אם המשטרה היתה מגרשת ערבים מביתם, השמאל היה זועק ומקלל וזורק אבנים. אם המשטרה היתה משליכה נשים מביתם ארגוני הנשים היו יוצאים בדברי גידוף וכעס. ואם היו מנסים לפרוץ שערים של נמל מושבת בשל תאוות הבצע של הוועד, שם היו האלות מונפות.

    היהודים החרדים לעמם ולארצם היו סובלניים ומנומסים ועדינים לעומת כל אוכלוסיה אחרת שכך היתה נפגעת משלטון דורסני ואלים.
    ההשתלחות של העיתונאי מעבר להיותה שמאלנית פוגענית היא פשוט רדודה ונטולת אינטלגנציה.

    • מופרע כל מי שמשווה את ממשלת ישראל לנאצים...ומפליא איך ה''חושב'' מצדיק...

      Ehad Haam-Zioni, 05/12/08 18:55

      את ההתארגנות הפלשתינאית (אפילו הטרוריסטית) נגד אנשים שמפקיעים להם אדמות בסיטונות, זורקים והורסים להם (עשרות?) אלפי בתים, הורסים את תשתית חייהם הכלכלית ומשפילים אותם יום יום....

      כל ארגון גיהדיסטי קנאי דת על חשבון הלאומיות הנורמלית הבריאה הוא פסול-ומי שרותה להצית אינטיפדה שלישית בשם המשיח הוא חאמסניק

      • אם היית ציוני היית יודע שבדיוק את אותם הדברים אמרו על המתנחלים היהודים

        ציוני אמיתי, 05/12/08 19:38

        שחזרו לארצם ומולדתם לפני מעל מאה שנים אבל כיוון שאתה פלשתינאי שמתחזה לציוני אינך יודע דבר על העבר היהודי שלו שייכת הארץ הזאת מאז ומעולם

        • מהות הציונות היא הקמת מדינת לאום לעם היהודי-והיא מומשה במדינת ישראל!!!

          Ehad Haam-Zioni, 06/12/08 00:05

          כל ההתנחלות המשיחית או החמדנית בשטחים שנכבשו במלחמת המגן ב67 נוגדות את עיקרי הציונות (שלחמסניקים היהודיים לא אכפת ממילא ממנה)

          • איתכם בשלטון ישראל אפילו לא אמורה להיות מדינת גלות מערבית בטוחה ליהודי (ל''ת)

            Avi Ecuador, 06/12/08 04:40

          • שיחרר את השטחים ולא כבש אותם צא ולמד את ההיסטוריה הלא רחוקה

            גיבור מלחמת ששת הימים רא''ל יצחק רבין, 06/12/08 04:53

            אין שום דבר קדוש בקו ירוק כחול או חום זאת רק המצאה שלא קיימת ומעולם לא היתה קיימת רק במוח ההזוי של שונאי ישראל ומבקשי השמדתה

            • כבשנו במלחמת מגן-הוטרפנו-וצמחו לנו מפלצות שאין הבדל בינם לבין החאמס...

              Ehad Haam-Zioni, 06/12/08 06:14

              כאמור, הציונות לא הייתה תנועה דתית משיחית-הדתיים דווקא התנגדו ברובם לציונות-ומטרת הציונות הייתה להקים מדינת לאום לעם היהודי בארצו ההיסטורית. מרגע שיצאה המדינה מחשרת מלחמת קוממיותה והתקבלה כחברה למשפחת העמים הוגשמה הציונות.....

              בשטחים מעבר לאותו גבול אקראי יש לעם ישראל היסטוריה עשירה-כולל במערת המכפלה וחברון ערש מלכות דוד-אך זאת היא היסטוריה ולא הצדקה לכוחנות ואלימות. כל תוקפנות (ובוודאי ממוטיבים דתיים או לאומנים) פסולה בעיני אם אפשר להידבר ולהגיע להסכמה-ואלימות מוצדקת רק להגנה עצמית מפני זר תוקף. יתירה מזאת, בשיקלול מדד ה''הקצנה'' ברור שמאבק להקמת מדינת לאום לעם שזכות זאת נשללת ממנו, והמוגבלת לשטח שבו חי העם שאין לו ביטוי לאומי ריבוני (כמו העם היהודי לפני 48 או העם הפלשתינאי אחרי 67)-מוצדקת בעיני העם הזה ומובנת בעולם הגדול יותר מאשר ''אלימות כדי לממש גבולות היסטורים בשטח בו חי עם אחר''....לכן מחנה השלום נאבק להסכמה על שתי מדינות לשני העמים ממערב לירדן, כדי למנוע אלימות....

              הבנת את זה ברוך? (ואגב, בשבילי מלחמת ששת הימים שנטלתי בה חלק איננה ''היסטוריה'')

              • There was war before 67 and there is going to be a war

                Sane, 06/12/08 17:10

                even if you give back the teritories you took in 67
                there is nothing magical in the 67 land
                they wanted to kill us before 67 and they are going to kill you after you give back everything just klike they did before 67 happened
                it's time for you to face reality and not live in a dream world

              • יש לך טעות בסיסית, מי שכבש אלו הערבים

                Avi Ecuador, 06/12/08 17:42

                קרה כן תגובה 55

    • אכן, דברי טעם כתבת (ל''ת)

      כבשה פועה, 05/12/08 19:51

    • נראה לי שהצנזור סימן אותך. ''זכית'' לכיתוב אדום. (ל''ת)

      מעניין איך זה יבוא לידי ביטוי.., 05/12/08 20:23

    • השמאל בגישה שלו לצערי עומד להפוך את יגאל עמיר לגיבור קדוש לצערי

      Avi Ecuador, 05/12/08 20:46

      זו גישה שמשניאה את השמאל והופכת את כל שאנטי שמאל לרלוונטי, שוב לצערי אבל מובן לי למה.

  • 49.

    נוער הגבעות הפלמ''ח של שנות ה 2000 נות ה '20000

    שביזו היינריך בלקוקס, 05/12/08 18:04

    כמו הנוער של 1942-48 כך גם הם היום מקריבים את חייהם למען הרחבת גבולות ההבטחה כנגד צבא ''הסזון'' של ברק שר הבטחון הפלסטיני. אבא של ברק במשמר השרון הסגיר בשנות ה 40 אנשי אצ''ל ולח''י לאנגלים ובנו אהוד ברק מסגיר פלמ''ח מתנחלים לידי כוחות הרשע הערביים אש''פיים. התפוח לא נופל רחוק מהעץ.

    • יש! השאיפה של החאמס היהודי היא לחזור למנדט הבריטי ולבטל את הציונות!!!!

      Ehad Haam-Zioni, 06/12/08 02:33

      לוחמי הפלמ''ח ממשפחתי (וכמוהם היו כולם, צעירי ההתישבות העובדת שאיבדה 15% מבניה) לא לחמו להרחבת הגבולות-אלא להגנת המדינה מפני אויביה.....והשתדלו לא ''להקריב את חייהם'' אלא לנצח מבלי להיפגע, אך תוך דבקות במשימה.....וכשהיה צריך לדכא באיבו את הנסיון להקים מליציה מזוינת ימנית בישראל עם הנשק שעל אלטלנה-לוחמי הפלמ''ח לא נרתעו לפעול נגד יהודים סרבנים להוראת הוראת השלטון הדמוקרטי החוקי בארץ.

      המניאקים מהגבעות ומחברון הם אלופי ''ההצגות לפני המצלמה''-איפה הם ואיפה אנשי ה''מחלקה הדתית'' מפלוגתו של אחי בפלמח......

  • 48.

    ימיני, גם כשאתה שמאליני, אתה צודק (ל''ת)

    תמשיך להיות ישר והוגן. זה העיקר, 05/12/08 17:56

  • 47.

    ימיני בא לבקר ורואה מעשה שהוא חלק מתהליך

    Avi Ecuador, 05/12/08 17:51

    מבין אותו מהרגע שהוא רואה את התהליך.
    זה כמו שהערבים התחילו במלחמה וצה''ל נלחם וימיני שנכנס לכוחות צה''ל מעלה ביקורת על מלחמתו של צה''ל.
    לפחות היה צריך לחקור את הסיבות והתענות של התושבים ולהעלות בצורה אובייקטיבית כתבה שמספרת לנו קצת יותר אובייקטיבית או אפילו קצת יותר יהודית שאולי הוא רואה את עצמו כשייך לעם כזה.
    בושה וחרפה של כתב שרוט במוחו המעוות.

  • 46.

    ימיני, מהזן של אותם עשרת המרגלים ששלח משה לתור את הארץ

    Avi Ecuador, 05/12/08 17:41

    מוציא את דיבתה.
    חחח, ימיני, אתה ''חכם''.
    איך אפשר כבר להביע בוז לכאלה...

  • 45.

    ימיני, למה אתה לא כותב על רצח האופי שנעשה לנתניהו בתקשורת?

    מיקי, 05/12/08 17:34

    החל מתוכניות הסאטירה מיניהם שעסוקים כל הזמן בהשמצות ורצח אופי לביבי (וגם מנסים להדביק למצביעי הליכוד תוית של אנשים טיפשים)
    המדיה המצולמת שעוסקת כמעט בלי סוף בסיקור מפלגת העבודה, ואפילו האתר שמשלם לך משכורת שמשמיץ בפרסומות את נתניהו (דבר שלפי דעתי הוא חוצפה וגובל בהפרה של החוק)
    נראה שלשמאל אין בכלל אג'נדה, במקום לדבר על דברים ענייניים או אידאולוגיה הם עסוקים בלהשמיץ את נתניהו.
    בלטינית יש מושג שנקרא אד-הומינם, אתה כאדם משכיל וודאי מכיר אותו, והשימוש שעושה השמאל בו בתרבות הויכוח והשיחה מראה טוב טוב מהו טיבו.

    לגבי תוכן הכתבה, הרחקת לכת בכינוי אותם פורעי חוק - ג'יהדיסטים, הם היו נוהגים כפרומיל מהתנהגות מתפרעים ערבים, האדמה היתה בוערת ומדממת אלפי מונים משהיתה.
    ובכלל, עצם הפינוי של אותו בית מריבה (שאין בכלל ספק כי הבעלות עליו היא יהודית, ובגץ בהחלטתו בעצם ביטל את הלגיטימיות שלו כגוף א-פוליטי, ובכך ביטל את אמינותו לחלוטין) היה שטות של הממשלה, והיא היא שהביאה לכל האנדרלמוסיה באזור חברון. לפי דעתי, גם לא רחוק היום בו יקחו המתישבים את החוק והבטחון לידיהם ויעיפו רקטות תוצרת בית על עזה, וזאל לאור אוזלת ידה של הממשלה הכושלת הזאת.

    יום טוב לכולם

  • 44.

    כשצה''ל הופך לצבא הכנה לפלסטין ופועל להקמת מדינת רשע

    Avi Ecuador, 05/12/08 17:30

    ועושים ניקוי אתני ליהודים ויורים בילדיהם של מתנחלים והורגים בהם זה זה ברור שבשלבים אוכלוסיה זו של מתנחלים מרגישה ניכור לממשל של אידיוטים בוני מדינת הרשע לעמלק והם נדחפים ''לקיצוניות'' ואולי שנאה.
    זה כמו אדם שאתה מכה אותו משפיל אותו ומלמד את עם הארץ לשנוא אותו ואתה מסביר על קיצוניותו והוא מפתח נוגדנים ושנאה ובמקרה זה למשטר השמאל שלדעתי היום מהווה שלטון זר שלא מגן על יהודים ולא מעוניין במדינה ליהודים, שלטון של שמאל שבונה עוד גלות אנטישמית ומסוכנת ליהודים בציון רק שבמדינת ארץ ישראל אפשר למצוא אנטישמים כחול-לבן מהזן של השמאל במקרה זה, חסרי הבנה ומצטדקים למיניהם עם מוח שרוט ומעוות כמו ימיני שלא מבין מה החשוב ומה התפל ומי הוא בדיוק אויבו או זה שהוא אולי צריך לעזור לו, להושיט לו יד ולגלות הבנה למצבו.

  • 43.

    בשבוע הבא דווח משדה הקרב בבילעין.עם אותה שנאה ועם אותה צדקנות. (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 05/12/08 17:23

  • 42.

    קראתי את מאמרך כמו לעיסת גללים-ואיך קוראים לאלה שגנבו ילדים תימנים? (ל''ת)

    קורן נאוה טבריה-כמה צביעות ורוע אפשר לבלוע ?, 05/12/08 17:18

    • נראה שטפשות את בולעת היטב (ל''ת)

      חן, 05/12/08 19:41

    • נאוה, היטבת לקלוע. (ל''ת)

      איתי, 05/12/08 20:31

  • 41.

    מעניין שכוחות הבטחון גיבורים על יהודים !

    ישמעאל, 05/12/08 17:06

    מישהו מהשמאל היה שותק אילו אותה הפעולה היתה מתבצעת נגד הערבים ? להם מותר לרמוס את חוקי המדינה בלי שהשמאל יפצה פה .

  • 40.

    כמה ערבים הם רצחו? כמה פיגועים ביצעו? גי'האדיסטים, נו באמת (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 05/12/08 16:50

    • אם זה היה תלוי בהם

      טובה, 05/12/08 19:45

      מה שעדיין מרסן את מטורפי הימין זה רק החשש מפני הליכה לכלא. אחרת מעשה גולדשטיין היה חוזר על עצמו בגדול.

      • זה גם מרסן מאות אלפי ערבים בתוך הקו הירוק

        אחד, 05/12/08 22:47

        ועוד מליונים מחוצה לו. וזה גם מרסן אלפי פסאודו-יהודים מסוגך, שהיו רוצחים אנשי ימין אילו רק ניתן להם. אבל במסגרת חוקי המשחק הדינמיים שהשמאל המתועב כופה עלינו - ערבים ושמאלנים שופטים, במקרה הטוב, על מעשים (ובמקרה הרע, כמו בניעלין, אף פעם לא) - ואנשי ימין שופטים על מחשבות ועל 'אילו'.

  • 39.

    בהעדר מתנחילים הבועה תעמוד חשופה לקסאם של חמאס-מאזן (ל''ת)

    דוודי, 05/12/08 16:06

    • מתי ברק הגיבור יהרוס סוף סוף בתי המחבלים הערבים בירושליים (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 05/12/08 16:51

  • 38.

    הפירומן שמתחפש לכבאי?

    יריב, 05/12/08 15:42

    עכשו שימיני רואה בעיניו את התוצאות של כל הטפותיו נגד שלטון החוק בישראל, עכשו הוא הופך ל''אדם''? אנחנו לא קונים את זה מר ימיני.

    • במדינה אורווליאנית, ברק הפירומן מתחפש לכבאי. פאשיסט כימיני מתחפש לאדם,

      כבשה עונה לפאשיסט הנאור, 05/12/08 16:47

      אזרחים שומרי חוק הופכים בהבל פיכם לפאשיסטים שמותר (ורצוי) לרמוס את זכויות האזרח הבסיסיות ביותר שלהם, וכל זאת, למען ...הדמוקרטיה, ''שלטוןהנחוק'' ועוד ירקות או משהו.

      • עכשו הבנתי. כבשה לא יודעת מה פרוש ''פשיזם''. (ל''ת)

        יריב, 05/12/08 21:52

  • 37.

    הפירומן שהוםפך לכבאי? (ל''ת)

    יריב, 05/12/08 15:39

  • 36.

    ''בית שלום''? למי אתה קורץ?

    יריב, 05/12/08 15:36

    בשימושך במינוח של המתנחלים הצהרת באיזה צד של הנושא אתה עומד.מי שמתנגד להם משתמש במינוח ''בית המריבה''

    פשיסט נשאר פשיסט אפילו אם הוא עוטה עליו כיסוי של כבשת ''שלום''.

    • צודק. רק לשמאל הפאשיסטי ולשכמותך-מונופול על השלום. בהקשר ''השלום''-לימין

      כבשה נ' שטיפת מוח, 05/12/08 16:39

      מותר להמנות רק על ''קורבנות(השלום)''.

      • ''שמאל'' ופשיזם'' לא הולכים ביחד

        יריב, 05/12/08 21:51

        אין לך כנראה מושג מינימלי מה ההגדרה של ''פשיזם''. אתה יכול להאשים את השמאל בסוציאליזם ואפילו קומוניזם אבל לא בדבר שהוא ההיפך מ''שמאל''.

        • כמה בור ויהיר יכול שמאלן ''''נאור'''' להיות. (ל''ת)

          חבל על הזמן!, 05/12/08 22:21

        • גם יהודי ונאצי לא הולך ביחד.

          יורד לרמה שלך., 05/12/08 22:49

          וגם ערבי ואנטישמי.
          וגם אתה ומוח לא הולכים כנראה ביחד.

  • 35.

    חדש לי, לא ידעתי שאפשר שיתכן

    אלימלך, רחובות, 05/12/08 15:25

    שאיש ממוצא תימני יכול להיות אנטישמי.
    העם היהודי מבראשית ידע עמים רבים שכל מאוויהיהם היו להשמידו ולהכחידו לאורך קיומו ועד לעת החדשה כולל המהגרים שעלו מאירופה בכלל ומגרמניה הנאצית בפרט אשר אימצו לעצמם את התכונות מהם סבלו ואשר עד עצם היום הזה מחזיקים באותה גזענות תהומית.
    אך יהודי ממוצא תימן דוגמת הכותב הזה היותו אנטישמי זה חידוש עבורי ועבור יהודים אמיתיים שאינם מתחזים להיות כאלו.

    • מסתבר שאפשר להיות יהודי ''אמיתי'' כמוך וגם בור ועם הארץ (ל''ת)

      טובה, 05/12/08 19:50

  • 34.

    ימיני פשוט עיתונאי מושחת:

    האסטרטג, 05/12/08 15:20

    שימו לב שימיני בוחר להדגים את הסכנה שבמפעל ההתנחלות בחברון, באמצעות תיאור האלימות שהמתנחבלים הפעילו נגד כוחות הביטחון בלבד. אף מילה על הפוגרום שאותם מתנחבלים ביקשו לבצע בתושבים הפלשתינאים של עיר פלשתינאית זו. למה? כי שליחותו העיתונאית של ימיני, כפי שהוא רואה אותה, מתמצית בצבירת מקסימום פופולאריות. והדרך לצבירת פופולאריות, היא ליקוק ישבנו של המרכז ימין הישראלי (שכולו גזענות מטונפת) אשר אינו מעוניין לשמוע על סבלם של פלשתינאים/ערבים/מוסלמים חפים מפשע. ימיני הביתה!

    • אתה נאור! אבל מרוב צואה שפיך פולט לא רואים זאת.

      panacea , 05/12/08 16:12

      במקום להכיר בעובדה שרוב הימין מתנער ממעשי הנבלה שבפגיעה במסגדים ובערבים חפים מפשע, אתה ממשיך לזרוק רפש. אתה באמת דפוק.

      • אל תשחקו אותה מוסריים - ימנים ארורים!

        האסטרטג, 05/12/08 16:49

        אם הימין היה מתנער ממעשי טרור נגד פלשתינאים הוא היה פועל לפירוק ההתיישבות היהודית בחברון, לסילוק כל ההתנחלויות שממזרח לגדר ההפרדה ולוויתורים משמעותיים בסוגיות הליבה. כמו כן, הוא היה מסכים לאפשר לחמאס לשבת בממשלת אחדות פלשתינאית. כל סטייה מן הקו המדיני הזה, פירושה חיסול רעיון חלוקת הארץ והמדינה הפלשתינאית. דהיינו, גזענות לשמה. אז אל תשחקו אותה מוסריים, ימנים חולי רוח ושטופי גזענות שכמותכם! נתניהו, יעלון, מרידור ובגין לא יתעמתו עם המתנחלים ולא ידונו בסוגיות הליבה, ועל הזין שלהם האינטרס הלאומי!!!

        • הימנים יפעלו עפ''י מורשתם וצו ליבם ולא עפ''י מחלת הרוח של השמאל (ל''ת)

          אתה אסטרטג כמו שאני אסטרונאוט, 05/12/08 20:35

          • לניל ארמסטרונג:

            האסטרטג, 05/12/08 22:22

            בוא ואוכיח לך שאני לא סתם אסטרטג, אלא אסטרטג מצויין. לדעתי, ההיסטוריה תרמוס את הימין ואין זה כלל משנה עם הנמנים על כת הימין יפעלו על פי צו מצפונם או צו השם. כל ההתנחלויות ממזרח לגדר ההפרדה תסולקנה, י-ם תחולק והחמאס יהווה חלק מממשלת האחדות הפלשתינאית. עכשיו, אני מבקש שלאחר שתחזיתי תתממש במלואה אתה ודומיך לא תעזו להעלות אף לא טוקבק פונדמנטליסטי אחד נוסף לאינטרנט. הבנת?

            • וגם לי יש תחזית.

              פסיכיאטר, 05/12/08 22:54

              אחרי שמזרח ירושלים תינתן לחמאס יקומו שם כל מיני ארגונים חדשים 'ועדות ההתנגדות' ו'גדודי הגללים של סוסו של מוחמד', שישליטו שם טרור דתי וגם מדי פעם, ובקצב גובר יפגיזו את מרכז הארץ, מאיפה שאתה יושב ומחרבן מילים מהפה. באותו זמן בערך יתחילו גם ערביי ישראל (במימון ותמיכה של ממשלת החמאס, מה שיהיה קשה מאוד להוכיח) להגביר את מעשי האיבה שלהם, יקימו ארגוני טרור, יגבירו את כניסתם לערים יהודיות, מעורבות וגם לא מעורבות. והם יזכו לתמיכת כל מיני אינטלקטואלים בגרוש כמו עמוס עוז וא.ב. יהושוע שיסבירו לנו שזהו החזון השמי החדש, וצריך להפתח לנראטיב של העם השני.

              אחרי שהתחזית הזו תתגשם אני מבקש שתסתום את הפה ותרד מהארץ, אוקי?

            • הנבואה ניתנה לשוטים

              ירון, 06/12/08 15:27

              ואתה מר אסטרטג שטוף שינאה עיוורת רואה בסה''כ את מה שאתה רוצה לראות ולא יותר. המציאות העתידית היא תמיד מורכבת עשרות מונים מן הנראה בהווה והדברים יכולים עוד להתפתח לעשרות כיוונים שאתה לא יכול אפילו לדמיין עכשיו. אתה פשוט לוקה במחלת הרפיסות והפחדנות. ההיסטוריה הוכיחה מספיק פעמים שאלו שלא מוכנים להקריב מדם נעלמים ונמחקים ממנה. וכאלו הם בדיוק הסמולנים הפחדנים שחושבים שניתן להרגיע את הערבים צמאי הדם רק במילים יפות ורעיונות על שלום ואחווה בין עמים. ניסית לראות מה יקרה רגע אחד אחרי שנעשה את כל החלוקות הללו עליהן אתה מדבר? בטח שלא כי אתה עיוור וחולה והכי גרוע פחדן עלוב וחסר חוט שידרה

            • הנבואה ניתנה לשוטים

              yaroncor2 , 06/12/08 15:29

              ואתה מר אסטרטג שטוף שינאה עיוורת רואה בסה"כ את מה שאתה רוצה לראות ולא יותר. המציאות העתידית היא תמיד מורכבת עשרות מונים מן הנראה בהווה והדברים יכולים עוד להתפתח לעשרות כיוונים שאתה לא יכול אפילו לדמיין עכשיו. אתה פשוט לוקה במחלת הרפיסות והפחדנות. ההיסטוריה הוכיחה מספיק פעמים שאלו שלא מוכנים להקריב מדם נעלמים ונמחקים ממנה. וכאלו הם בדיוק הסמולנים הפחדנים שחושבים שניתן להרגיע את הערבים צמאי הדם רק במילים יפות ורעיונות על שלום ואחווה בין עמים. ניסית לראות מה יקרה רגע אחד אחרי שנעשה את כל החלוקות הללו עליהן אתה מדבר? בטח שלא כי אתה עיוור וחולה והכי גרוע פחדן עלוב וחסר חוט שידרה

  • 33.

    הדבר המטורף יותר מכל בשנאה הזו למנתחלים היא

    30, את עוד תלמד על בשרך את כדאיות הנאציזם שלך., 05/12/08 15:08

    העובדה, שלמרות שהמתנחלים הם העומדים בינינו לבין תכנית השלבים להשמדתנו, למרות העובדה שהם היחידים העומדים על משמרת העם והארץ, הצליח מנגנון התעמולה של השמאל, להחדיר בעם היושב בציון שנאה עזה כזו לצדיקים האלה, המקריבים את עצמם למען העם.
    זה רק מעיד על כוחו השטני של מנגנון התעמולה הזה. ארבעים שנה של הסתה גבלסית נגד הטובים מכולם, עד שזה נתפס.
    כך היה בימי ה''סזון'', כאשר משתפי פעולה עם רוצחי יהודים, כמו בן-גוריון, זכו לשם ולתהילה, ולוחמי חירות ישראל הוגדרו ''טרוריסטים'', והעם נקרא למסור אותם ל''משטרה'', כלומר, לבולשת הבריטית.
    אתם חייבים לדעת, שמאל ושנאת ישראל תהומית אלה הן הגדרות נרדפות!
    השמאל הרס לא רק את היהודים, אלא, את כל העולם. והשמאל הוא הספונסור של הג'יהאד, כי יש להם מטרה משותפת, להחריב הכל!

    • בשנאה אתם בימין עולים עלינו

      טובה, 06/12/08 08:52

      לשמאל יש הרבה מה ללמוד באיך לדבר על אהבת ישראל ולשנוא כל יהודי מהמרכז שמאלה.
      לא ברור מה יותר משפיע על דעותיך,השנאה לשמאל או סתם בורות ופחד. המזל שלנו ושלך היה שהשמאל הוא זה שב-נ-ה את המדינה(כן,אותו בן גוריו הרוצח הנורא)והימין כרגיל חשב שבדיבורים ובמכות עם הבריטים והערבים הוא ישיג משהו,ממש כמו היום.אז לפחות הימין היה בר ויכוח,עם עמדה מנומקת,בעוד שהיום הימין הוא בדמותך,בור,שונא ואלים.

  • 32.

    יש למגר את הגזענות היהודית לפני שהיא תחסל אותנו (ל''ת)

    יהודי, ציוני, לאומי, ליכודניק גאה, 05/12/08 14:59

  • 31.

    אתה סתם טיפש (ל''ת)

    חיים, 05/12/08 14:52

  • 30.

    ''הוכיחו שגם לנו ג'יהדיסטים'', כאילו, משיהו עוד זקוק להוכחה? חחח..... (ל''ת)

    עיניים להם ולא ייראו, 05/12/08 14:05

  • 29.

    עשרות אלפי בתים לא חוקיים של ערבים כנראה לא מסכנים את שלטון החוק (ל''ת)

    אבל רק בית אחד בחברון שנקנה בכסף פוגע בשלטון החוק, 05/12/08 13:55

  • 28.

    ימיני, חשבתי שאתה ימני. מה קרה? (ל''ת)

    שרית, 05/12/08 13:36

    • שריתי יקירתי, לא צריך להיות שמאלני כדי לכתוב את מה שכתב ימיני (ל''ת)

      יוסי, 05/12/08 14:58

  • 27.

    כל מילה בסלע. ראייה נכונה (ל''ת)

    חניתה, 05/12/08 13:32

  • 26.

    החלום הרטוב של חיים חפר

    והנה עוד - יש לי תיעוד ענק בנושא, 05/12/08 13:26

    אהרון מגד, שנתיים לפני רצח רבין (24/10/1993):
    ''הכמות והעוצמה של כינויי הגנאי ושל ביטויי השנאה, הבוז, המיאוס ןהתיעוב, שהוטחו במשך עשרים וחמש השנים האחרונות כלפי המתנחלים - אפשר להשוותם בהצטברותם רק לאלה של האנטישמים כלפי היהודים. כך בוצע, במשך השנים מעין 'רצח אופי' קיבוצי''. כלומר, על פי עדותו של מגד, במשך עשרים ושבע השנים שקדמו לרצח רבין, התנהלה בארצנו הסתה הנובעת מתהומות של שנאת ישראל.

    מכיוון שהדברים ידועים, ואף גורמים בחילה, נביא רק דוגמא אחת לחזון ה''שלום'', כפי שהוא נראה לחיים חפר, ''משורר הפלמ''ח'':
    (ידיעות אחרונות, 28.2.86):

    ''לא יהיה לך מנחם ומנוחם
    ואש תצא מזרעית שעל גבול לבנון ותיגע באש הבאה מירוחם
    ומכל טירות גוש אמונים יעלה העשן, והאבק מכל עסקי החווילות
    עלה תעלינה בהר שומרון כל עיירות ה''לחם'' הרעבות והמובטלות
    וכאשר החשכה תרד עליכם בצהריים, וסכין המסכנים תבוא בלילות
    כבר לא תהיינה יותר שאלות.

    ''... כך ערי המובסים/ הרוח תפער דלתות חורקות ותנקש בחלונות ובתריסים
    חרולים יתגלגלו בכיכר ועשב בר יכסה את הגבעות/ ברכות השחיה יתייבשו
    ובמתנסי''ם שברי כיסאות/ ושלטי חנויות התלויים על בלימה, יספרו מה שהיה ולא יהיה עוד/
    הארץ אכלה את יושביה, ולא נותר להם דבר, מלבד – דמעות..''

    • מצמרר! ויש עוד ועוד ואף גרועים יותר ופחות, אבל באמת, מי זוכר?! (ל''ת)

      תודה על התזכורת., 05/12/08 21:02

      • ועם שנאת הימין לשמאל אתם וודאי חייםבשלום

        טובה, 06/12/08 08:56

        קרא את אורי צבי גרינברג,משורר גדול מהימין, את דברי אבא אחימאיר,את אלדד האבא והבן,את הרב כהנא,את הרב גינזבורג,את הרבוולפא,את הלל וייס,את בריוני הימין דהיום כמומרזל,בן גביר,וייס ותווכח לדעת ששנאת השמאל היא כסף קטן לעומת המעיין השופע של הימין בתחום זה.

  • 25.

    הנה, כך הם עשו את זה במשך ארבעים שנה

    לא רק אנו לא נסלח, האלוקים לא יסלח!, 05/12/08 13:25

    ב-24 ביוני 2003 כתב מיכאל בריזון, המוכר בשם העט שלו ''ב. מיכאל'', רשימה ב''ידיעות אחרונות'' שכותרתה – ''לא ראויים למגורי אדם''. רשימה זו היתה תגובה להצעתו של השר יוסף פריצקי, ליישב בגליל ובנגב יהודים אשר יגורשו מבתיהם ביש''ע.

    לא אחת עולה הצורך ללפות את הבטן המפרכסת מצחוק למראה ילדונת זבת חוטם שרק הכרס שבין שיניה מעידה עליה שהיא כבר ''עשתה בגרות''. והיא מצווחת במיומנות שהנה זרים עומדים לעקור אותה מביתה. ולצידה מקפץ היפי המצויץ ומדובלל, שהתבהמות על הגבעות היא לו תחליף עם הכשר לפורקנים אחרים האסורים עליו במצוות דתו, והוא משחרר את הורמוניו על אמא אדמה בזעקות והתפתלויות כנגד הקלגסים המבקשים להגלותו מנווהו....

    הילדים הכעוסים הללו מעולם לא שילמו חודש שכירות, לא הריחו משכנתא, לא הזמינו אינסטלטור לתקן פיצוץ בצינור, לא הביאו ''הביתה'' תלוש משכורת, לא תיקנו כורסא שבלתה ברבות שנות הבית, לא עשו מטבח, לא שילמו ארנונה, לא סיידו מחדש, לא עשו ולו גם פסיק קטן אחד מכל הכרוך בבניית בית הראוי לתואר ''בית''. אבל בגעיות ובגניחות – אין כמוהם: ''געוואלד! עוקרים אותי מביתי! כאן צחצחתי את שיני! כאן גידלתי את ציפורניי! כאן מלאו לי אתמול 22 וחצי! זה הבית שלי!'' ואם מחר ינחה אחד הדרווישים המפעילים את הילדים הללו לנטוש את ''הבית'' הזה ולעבור ולהתגורר בפחית אחרת, לא יעברו 24 שעות וגם הקופסה ההיא תועלה למדרגת ''בית''.

    • גדול ומחכים. (ל''ת)

      יגאל כהן-רחובות, 06/12/08 04:40

  • 24.

    רק מוח שרוף כשלך מסוגל להוציא הברקות כאלו נגד יהודים, שמאלן מצוי . (ל''ת)

    א''י, כל א''י, 05/12/08 12:53

    • גם אנחנו רוצים את ''כל ארץ ישראל''. תודה למתנחלים על הביצוע (ל''ת)

      חמאסניק, 05/12/08 13:37

      • בבקשה טמבל! (ל''ת)

        א''י, כל א''י, 05/12/08 15:07

  • 23.

    ההתנהגות הזו היא ההוכחה ליכולת הלימוד היהודית

    אלי, 05/12/08 12:27

    כי אם מסתכלים על המציאות בעיניים מפוכחות, רואים שהערבים שנוקטים בדרך של אלימות וטרור זוכים במה שהם רוצים - הקסאמים והפצמ''רים מעזה גרמו לישראל לסגת, כנ''ל לבנון ואילו ביו''ש שם רמת הלחימה נמוכה יחסית ישראל אוחזת בשטח. מוסר השכל: מול מדינת ישראל יש להתנהל בכוחנות אם רוצים להשיג משהו.
    כמו-כן, ההטפה לשמירה על שלטון החוק לא מחזיקה מים כי לדוגמא, בגוש קטיף, כל הבתים היו חוקיים אז חוקקו חוק שהפך אותם ללא חוקיים רטרואקטיבית, מה שאומר שאין משמעות לבניה חוקית או לא חוקית כי בסוף ניתן לחוקק חוק שמשנה את הסטטוס של הבניה. מדינת ישראל בהתנהלותה התבוסתנית מול הערבים וה''חוקית'' מול היהודים הביאה על עצמה יהודים שאימצו את מנהגי הערבים. כי רק ככה זה עובד כאן. עובדה.

  • 22.

    ימיני כולם הבינו שהממשלה הזו לא תגן על יהודים

    רואי, 05/12/08 12:19

    הרי יורים טיךיפ על שדרות וטשקלון והמדינה וצה''ל עושים כלום.

    אז למה נלין כאשר חלק קטן החליט לקחת את החוק לידיים כמו בחברון?

  • 21.

    התיאו-פשיסטים המסוכנים הם החרדים,החב''דניקים,הש''סניקים,הברסלבים ושאר

    תיאו-פשיסטים, 05/12/08 12:16

    המינים הדתיים אשר קידשו את אדמת ביצת עזה וי''ש מעל קדושת חיי האדם.

  • 20.

    ימיני - אתם אחד מהגננים של אותם עשבי פרא.

    אסף THE KOP, 05/12/08 12:11

    במשך שנים אתה מגונן על עוולות שישראל מבצעת בתירוץ שבמקומות אחרים עושים דברים גרועים יותר. אתה תוקף אנשים וארגונים מהמפה השמאלית, רק כיוון שהם מצביעים על אותם עוולות ועוד מעז לשאול מדוע הם לא מפגינים כנגד פשעים שעושים עמים אחרים (טענה אווילית ושקרית במיוחד).

    כעת, אתה עומד נדהם אל מול כל מה שהוזהרת מפניו. מי שירק על ארגוני זכויות אדם חטף סוף-סוף את הירקה בעצמו.
    אני רק מקווה שתתעורר ותבין כי מי שהול לישון עם כלבים, קם בבוקר עם פשפשים.

    • זהירות זבוב טורף.

      רחלי, 05/12/08 13:49

      כיהודים נרצחים הוא זבוב.
      כשמתחבקים עם רוצחים הוא זבוב מאושר.
      כשמחריבים בתי יהודים רק בגלל שהם יהודים הוא זבוב נלהב.

      אך כשיהודים עומדים על זכויותיהם על רכושם ועל כבודם יוצא ממנו הבנאדם.

      הבנאדם שבו מזהה מייד את הנאצי שיש ביהודי החוצפן שמחליט להתמרד. שלא מקבל אתהנוסחה לפיה יש לתת למכה את הלחי השניה.

      תמיד ידעתי שבניאדם מסוכנים מזבובים,
      אך עיתונאים הם הזן המסוכן ביותר.

    • אילו ארגוני זכויות האדם נתנו דעתם על זכות בסיסית-הזכות לחיות

      panacea , 05/12/08 16:16

      שאנו מבקשים לעצמנו (ואשר הערבים ה"מקופחים" מנסים לשלוש מאיתנו בכל אמצעיהם)ת היה ניתן אולי לחפש הגיון מינימלי בדברייך.

  • 19.

    רק שתדעו כי החב''דניקים הם ימנים קיצונים שאינם משרתים בצה''ל והם מגדולי

    רק שתדעו, 05/12/08 12:10

    התומכים בג'יהדיסטים המתנחלים בחברון.רק ככה שתדעו את האמת ושלא יטעו אותכם.

  • 18.

    רק מי שיודע מהו משחק חושד באחרים שרגשותיהם אינם כנים!

    יוני, 05/12/08 11:41

    אתה אפילו לא מבין מהי מסירות נפש למען משהו שאתה מאמין, ולכן אתה יכול לחשוד שהבעת הרגשות באה להציג.
    למי שאין לב, יכול להסתכל על הכל כעל ''משחק''

  • 17.

    אצל מי ההסתה, האלימות, הנאציזם בטהרתו....

    לזה לא קוראים גזענות, זה דרור הבעת הדעה., 05/12/08 11:35

    פרופסור עוזי בלשן: ''צריך לתלות את החרדים על עמודי חשמל!''
    (''חדשות'' 30.12.92).

    אורי אבנרי: ''הגיעה השעה לקבור אותם'' (´העולם הזה´ 10.11.88).

    ''צריך להיכנס למאה שערים עם זחלמים ומקלעים אפס חמש ולרסס אותם'' (מרואיין בתכנית ´ערב חדש´ 22.12.85)

    יהונתן גפן: ''גנבו לי את המדינה, אם החילונים רוצים לחיות פה אין להם ברירה אלא לפתוח באינתיפאדה. כן, אני מוכן לזרוק את האבן הראשונה!'' (´מעריב´ 8.5.98).

    יעל לוטן: ''אנו נגעלים מלבושם השחור, מן הפאות הנכריות שעל ראשי הנשים'' (´על המשמר´ 11.6).

    אמנון דנקנר: ''אני מוכן לארח בביתי בחור ישיבה, שיהיה קשור בחדר, וינבח תהילים כל הלילה'' (עיתון ´חדשות´ ינואר 91).

    אמנון דנקנר: ''לא איכפת לנו שהחרדים ימח שמם עוזבים את הארץ'' (´דבר´ 4.7.87).

    אורי אבנרי: ''רבבות אברכים הם פרזיטים המוצצים את דם המדינה'' (´העולם הזה´ 10.11.88).

    מוטקה יחזקאלי: ''יכולנו לאהוב אותם אילו סגרנו את החרדים בשמורת טבע, ומעבירים ביניהם תיירים תמורת תשלום'' (´דבר´ 4.7.87).

    ''חבל שלא נשרפתם בשואה''! (מעריב 11.5.00).
    כך צעק מעיין שיינפלד חבר המשק של קיבוץ ''כפר חרוב'' לעבר קבוצת
    חרדים, ובנוסף ירק על אחד הרבנים.

    ''החרדים יונקים מאותם יצרים אפלים שינקה הזוועה הנאצית הפשיסטית'' (´דבר´ 24.12.84).

    ''החרדים עלוקות'' (דברי הכנסת 16.6.86).

    ''צריך לטאטא את הרבנים'' (דברי הכנסת 7.10.86)

    ''החרדים דבקים עלינו כמו עלוקות, וצועקים כל הזמן הב הב'' (´חדשות´ 11.3.86).

    ''השיטה היחידה שהחרדים מכירים היא שיטת האלימות'' (דברי הכנסת 16.6.86).

    ''החרדים יושבים עלינו כפרזיטים, שותי דמנו תרתי משמע מבחינת כסף וצבא, פרזיטים'' (דברי הכנסת 3.7.91).

    ''שר החינוך, יוסי שריד, יו''ר סיעת מר''צ: ''יש להקים יחידה למאבק באינתיפאדה של החרדים כמו שהקימו יחידות מיוחדות בשטחים''. (דברי הכנסת 23.9.97).

    מיכאל רועה, סיעת מר''צ: ''הקמנו סיירות אנטי-חרדיות שיורידו לחרדים את הראש'' (´זמן ת''א 5.6.98).

    פרופסור עוזי בלשן: ''לזרוק את כל הדתיים לים'' (תכנית ´פוליטיקה´ 30.8.99).

    אמנון דנקנר, עיתונאי, סופר ואיש טלויזיה: ''הייתי לוקח את כל האנשים המוזרים האלה מש''ס ואגודה ודגל התורה והייתי קושר את כל הזקנים שלהם ביחד ומצית גפרור, אה, כן, גפרור אחד קטן''. (´דבר´ 2.12.88).

    • תודה שפקחת את עינינו, מסכים לכל מה שנאמר בגוף הכתבה (ל''ת)

      יוסי, 05/12/08 14:54

    • הבעיה שאלה רק מדברים, הימין פוגע (ל''ת)

      יוסי, 05/12/08 14:55

      • באמת? סיוע לפלסטינאים המרצחים בנו-נחשב ל"רק דיבורים"? (ל''ת)

        panacea , 05/12/08 16:17

  • 16.

    מגרש ומתבכיין.

    כבשה פועה, 05/12/08 11:28

    זה היה צפוי. לנוכח מעשה העוול המשווע שימיני מספק לו תמיכה מוסרית במאמריו, לנוכח עוות הדין הנורא, הפקעת זכות הקניין, הנוהג הברוטלי של שלטון העריצות הפאשיסטי-נדרשה הנמקה. ימיני ''מוכר'' אחת כזאת במחיר שווה לכל נפש. הם ''ג'יהאדיסטים'' והם ''גזענים''(?!). OK ימיני. נניח. האם אין להם זכויות אדם? האם אין הם זכאים להגנת החוק? להעדר משוא פנים בערכאות משפטיות? הפאשיסט ימיני אומר לנו שלא. תמיד הפאשיסטים אומרים את זה. למען ''טובתהמדינה והעם'' מותר לשיטתו של הפאשיזם לדרוס בני אדם, מותר להפקיע את הדמוקרטיה. החידוש הישראלי להנמקה הקלאסית, הוא כי מותר..מה מותר-חובה!!, לרמוס בני אדם ולהפקיע את זכויות היסוד שלהם למען...הדמוקרטיה וכחלק מן המלחמה ב...פאשיזם!!!!
    רק במדינה אורווליאנית, שבה קהל ''לקוחותיו'' של ימיני עבר שטיפת-מוח אינטנסיבית במשך שנות אוסלו ו''החינוך לערכים'', ארגומנטציה כה הזויה יכולה להתקבל בציבור. מאמרו הנוכחי של ימיני מהווה הוכחה למידת התדרדרותה המוסרית של החברה הישראלית, שנהנתנות, אטימות, העדר סולידריות בסיסית ושחיתות מידות אישית-משמשים לה כשמן על גלגלי המהפכה השמאלנית-פאשיסטית.
    החדשות הטובות הן שכך זה לא ימשך. בסביבה הגאופוליטית שבה אנו חיים, מדינה הנשענת על שקר ודיכוי אזרחיה-לא תחזיק מעמד. ראינו מקדימון במלחמת לבנון השנייה. בקרוב, הסרט...

    • הכבשה תמשיך ליילל והפשיסטים מימין ימוגרו (ל''ת)

      יוסי, 05/12/08 14:51

      • תודה שהמחשת לנו בתגובתך הקצרצרה והאלימה את מה שלי לקח 200 מילה.. (ל''ת)

        כבשה עונה לפאשיסט, 05/12/08 16:31

    • את כבשה בורה וזהו....רק שבמסווה פסבדו אינטלקטואלי....

      חיים חקלאי, 05/12/08 18:10

      את מנסה להראות כמה מי שלא חושב כמוך ונוהג כמוך נחות ממך...ואת הדוגמה הקלסית להתנהגות פשיסטית .
      אין פאשיזם ששאלי , תמיד הפאשיזם היה ויהיה ימני !הפאשיזם דוגל באחדות דעה , בפטריוטיות מעל הכל ועוד כהנה וכהנה ( נא לקרוא על מוסוליני אבי אבות הפאשיזם האיטלקי שחבר לנאציזם הגרמני ) .
      לכולם ישזכויות אדם , גם לחבריך פורעי החוק , אבל גם לאלה שאחרים מהם .מהרגע שבית המשפט פסק כולם , כולל את ואני מצייתים לו , גם אם זה לא מוצא חן בעינייך ולא תואם את דעתך שמה ששלי יהיה שלך גם כי את אלימה , ברוטלית ומפרת חוק סדרתית ( ואם לא את אזאלה שאת מנסה בבורותך להגן עליהם .
      בדמוקרטיה השלטון מבצע את החלטות הכנסת כגוף מחוקק והחלטות בית משפט כזרוע השופטת גם כשזה לא מוצא חן בענייך . שטיפת המוח שלך בדבר ארץ ישראל השלמה והתנחלויות , ובלה בלה הן בניגוד גמור לדעתי אבל בגלל היותי דמוקרט , כיבדתי החלטות ממשלה שהקימו את האסון ההתנחלותי , תוך חריקת שיניים אבח כיבדתי .
      את וחברייך נוקטים באלימות פיזית ומילולית מזה שנים ואח''כ בדמעות תנין על מישהו שכתב '' הכבשה תילל והפאשיסטים מימין ימוגרו,'' ...אלים את קוראת לזה ...ואיך תקראי לחברייך שאך אתמול כינו את שוטרי ישראל נאצים ?
      ירקו עליהם , ושאר ירקות ? יתכן שאת צודקת שמדינת ישראל לא תוכל להתקיים לאורך זמן....אם זה יקרה חס וחלילה האחריות והאשמה העיקרית תיפול על כתפייך וכתפי חברייך , האלימים , גסי הרוח ופורעי החוק .
      אני אהיה שם כדי לבלום אתכם , את מה שאני וחברי בנינו , קרי את מדינת ישראל לא אתן לכם להרוס , וגם אני יודע להיות אלים , אם אצטרך להיות כזה כדי למנוע מפאשיסטים אלימים , כמוך למשל להרוסאת מדינת ישראל .
      כי ארץ ישראל השלמה מתה....ב''ה , מדינת ישראל לעומת זאת תחיה, איתכם ובלעדיכם , ואם תמשיכו כך , עדיף בלעדיכם !

      • אני כותב כפי שאני כותב ואיני אחראי לרגשי הנחיתות שלך.

        כבשה זועמת, 05/12/08 19:19

        ברור שכמי שחי בבועה תקשורתית של המדינה האורווליאנית, קשה לך להתמודד עם אמיתות החיים כשאלו מונחתות לך על הפרצוף. לכן, במקום להתייחס לטיעונים, הרבה יותר נוח להאשים אחרים בבורותך ולהתעלם מן העובדות...
        בוא ותשכיל מעט.
        פאשיזם אינו ''פטריוטי'' כפי ששוביניזם אינו ''גברי''. פאשיזם דוגל ברמיסת זכויות האדם למען ''greater good''. פאשיזם הוא העמדת ''המדינה'' לפני ''האדם''. פאשיזם זה ביטול החופש המחשבתי של הפרט בפני עליונות ''המנהיג'' או ''הקולקטיב''. פאשיזם זה לעלות על עופרה בטנקים, חיים. פאשיזם זה גירוש אוכלוסיה שלווה מביתה והרס בתי כנסיות למען ססמאות נבובות של מנהיג שסרח. פאשיזם זה שיסוי צבא באזרחים. פאשיזם זה ביטול זכות הפגנה ''כיזה פוגעבסדרהציבורי''. פאשיזם זה אתם!!!

        אנא אל תנסה ללמד אותי דמוקרטיה מהי, חיים. מנחם בגין ז''ל בעומדו על סיפון אלטלנה הורה ל''גידי'' להבליג כשכדורים ''דמוקרטיים'' השורקים סביבו-מחפשים את מנהיג האופוזיציה הגדולה. מנחם בגין היה גדול הדמוקרטים של ישראל והוא מנע מלחמת אחים שהיתה מחסלת את ישראל בעודה באיבה. ובעודכם מנסים לחסלו, אתם קראתם לו-פאשיסט.
        לא אתם תלמדונו מהי דמוקרטיה. לא הכנסת קיבלה החלטה לגרש אנשים מביתם בחברון. לא שאלתם את הכנסת וכנראה מסיבות טובות.
        אף בית המשפט הפאשיסטי שלכם, העושה החלטותיו-קרדום פוליטי לחתור בו-לא העיז, לאור הראיות שהוגשו בפניו להוציא תחת ידו פסק-דין הזוי ולא מקצועי המחייב פינוי. בייניש, פרוקצ'ה וג'ובראן קיבלו החלטה ''אדמיניסטרטיבית'' (כמה נוח) המתירה (!!) לפרקליטות השמאל הקיצוני ולשר הבטחון הפאשיסט את שיקול הדעת-לפנות או לאו את בית השלום. אתה לא תוכל להסתתר מאחורי החוק בעניין זה, חיים. אין חוק כזה! אין פסיקה כזאת! יש החלטה פוליטית מגובה בעליהום תקשורתי ובריונות משטרתית תוך רמייה והטעיית הציבור.
        וכן, אני יודע שאתם ששים לעימותים הללו עם אנשי היSSם והאדמיניסטרציה הלגלסיסטית העומדת לשרותכם תמיד. לא מהציבור, לא מהכנסת, לא מהחוק אתם שואבים את כוחכם. מכבסת המילים האורווליאנית לא תעמוד לכם יותר, חיים. אתם לא מגינים על דמוקרטיה כי אתם אויביה. אתם לא נלחמים בפאשיזם כי זהו מהותכם. סופכם ידוע ויהיה זה סופו של מוסוליני והנוהים אחריו.
        והעצה קטנה-אל תטרח להגיב, פאשיסט, כי אני לא אענה לך יותר.

        • שוב הפגנת עליונות שמקורה בבורות ושקרים

          חיים, 05/12/08 20:32

          הכנסת לא חייבת להחליט על פנוי חבריך הפושעים , ממשלת ישראל היא זו שהחליטה וטוב שכך עשתה....בדיוק כפי שטוב עשתה כשפינתה את גוש קטיף וכפי שממשלות ישראל בעתיד יפנו את כל השטחים הכבושים כולם .
          אלטלנה הופגזה כי בגין ושות' הפרו את חוקי המדינה ולאחר שלא נענו לקריאות להביר לרשות המדינה את הנשק וציוד הלחימה שהיה על הספינה ורק אח,כ הספינה הופגזה .
          אנשי משטרה בעינך הם אנשי SS ובריונים ואילו אתם כבשים תמימים .האמת היא שאתה וחבריך הם האסון של המדינה הזו....ויום אחד תשלמו על כך ביוקר .בעצם אתם כבר משלמים ואני מוכרח להודות שאני נהנה לראות אתכם צווחים וצורחים , כמו שנאמר , כלב נובח אינו נושך .
          מאחר שסילוף האמת ומניפולציה של מילים נובעת מכל מילה שכתבת אני חוזר ואומר : הרבה בלה בלה ותו לא .
          מי ששכל בראשו יודע...
          וטוב שלא תענה לי....שלא תגרום לי לכתוב שוב מה אני חושב עליך ועל חבריך הפאשיסטים האמיתיים במדינת ישראל

          • .. (ל''ת)

            כבשה פועה, 05/12/08 20:51

        • לכבשה החכמה האמיצה כארי, ריגשת אותי עד דמעות. (ל''ת)

          מתנחל תל אביבי חילוני, 05/12/08 21:26

          • אתה מתרגש עד דמעות ממי שמכנה יהודים ואו ישראלים אנשי SS

            תמרה, 05/12/08 22:13

            עלוב נפש שכמוך....ביחד עם הכבשה הפאשיסטית שבמקום להתעמת עם עובדות שהציג בפניה חיים והציגה בפניה ההיסטוריה שופך את הדמוגגיה הפאטתית שלו וגורם לתל אביבי להתרגש עד דמעות....אחוות הפאתטים .

            • חמרה, תמשיכי לגלגל עיניים ולעשות הצגות אצל החברים שלך.. (ל''ת)

              הם בטח יתרגשו מהתיפיפות הכזב שלך., 05/12/08 22:34

  • 15.

    הקאפו ימיני משתלח ביהודים (ל''ת)

    אל תבליגו יותר יש לבעוט אותו לכל הרוחות, 05/12/08 11:14

  • 14.

    מתנחלים קיצונים = חמאס וגיהאד

    ארז, 05/12/08 11:03

    אותה חבורת זבל

  • 13.

    בקשר לנושא המתועב הזה - אני לא יודע למי לכתוב

    אלון ה, 05/12/08 11:02

    יש צד אחד - ובו דניאלה ווייס, אישה פשיסטית ומתועבת שהיא סכנה עצומה גם לאנושות וגם לעצם הקיום כאן בארץ, ואם היא מנחילה מסרים גזעניים לילדות קטנות שככה בקלות יורקות על עיתונאי, אז אני ממש מגנה זאת בכל תוקף.

    אבל בצער רב יש צד אחר, שבעיניי הוא לא פחות בולט מהצד הקודם שהזכרתי, וזאת ממשלה שעומד בראשה איש החשוד בשחיתות. אני ממש שמח בשבילו שתיק אחד נסגר בשבילו בלא כלום, אבל לעומת זאת, על תיק אחר המליצו להעמידו לדין - ובאיזו דרך נהג ראש ממשלתנו? זה שאמור להיות הנציג גם שלי וגם של אנשים אחרים כמו המתנחלים? בדרך שדי זהה למתנחלים, בכך שהסית נגד הפרקליטות והמשטרה. אז אם ראש הממשלה נוהג ככה, ושלא לדבר על כך שהוא מוריד את הרף המנהיגות לביב שופכין, אז מי אני שאלין על המתנחלים...

    והדבר הכי מדהים בסיפור הזה הוא חיים רמון. זוכרים אותו? זה שבסיוע של דניאל פרידמן, פתח בהסתה פרועה מאוד נגד המשטרה והפרקליטות בגלל אותה פרשייה של החיילת. ועכשיו ראינו אותו אצל לונדון וקירשנבאום נוהג כאילו הוא איזה אמיל זולא. גם כן, שהצבוע הזה יעוף כבר מהעיניים שלי לפחות.

    • סוף סוף תגובה מרתקת ולעניין. חובה לקרוא! (ל''ת)

      אורן, 05/12/08 13:19

  • 12.

    לא, טמבל - זה מראה שכשהערבים חסינים בפני החוק, גם יהודים לוקחים דוגמא

    ש, 05/12/08 11:00

    מה בדיוק ציפית שיקרה כשהערבים מבצעים פשעים מכל הסוגים והמינים וכמעט לא מתעסקים איתם (ההסתה, הבגידה, הבניה הבלתי חוקית בגליל ובנגב, הפשיעה הבדואית הגואה בדרום, היחס לחוק כאל המלצה במקרה הטוב וכו' וכו').
    באמת חשבת שהיהודים יישארו פראיירים לנצח ?

  • 11.

    המצב רק יחמיר וילך כי המתנחלים קרוצים מהחומר הטאליבני ג'יהדסטי (ל''ת)

    מארת הכיבוש, 05/12/08 10:57

  • 10.

    ימיני - המוסר שלך הוא של נוצרים ולא יעזור!

    נתן, 05/12/08 10:50

    אתה קורא לילדות פשיסטיות כאשר אתה מצדד בשוטרים אשר מטהרים אתנית יהודים מביתם בשם ה''חוק''. הינך יודע פשיזם מהו? אתה מתבייש ביהודים שמנסים להגן על חברון? חברון היהודית? וואלה אתה צריך שיעורי עזר ביהדות חביבי. ומספיק לקרוא לכל דבר גזענות. הערבים הם אויבי העם היהודי ואין באמירה זו שום גזענות. זוהי המציאות במאה השנים האחרונות. איפה אתה חי? די עם המוסר הנוצרי הזה!

    • No 10

      Eshel, 06/12/08 03:15

      The end of Zionism=Peace

      Neturey Karta
      Al Quds
      Palestine

  • 9.

    השאלה היא, או ישראל תיאוקרטית דמות איראן או ישראל דמוקרטית. (ל''ת)

    Vox Ami, 05/12/08 10:46

    • . השאלה היא, או ישראל דמוקרטית או ישראל דיקטטורה שמאלנית . (ל''ת)

      VoxBabi, 05/12/08 15:54

    • אתה מגזים במתכוון.איפה ראית כאן תאוקרטיה?כל מוסדות הממשל חילוניים

      panacea , 05/12/08 16:23

      הדמוקרטיה נמדדת גם בשיוויון בפני החוק.כאן היה מקרה ברור של אכיפה סלקטיבית.התקשורת ושמאלנים כמוך עטו על המציאה הגדולה של "העבירה על החוק של הדתיים" ביגלל שהם מצטיירים בעיניכם כאויב, יותר מאשר החמאס המנסה להשמידך. אגב- אני חילוני מוחלט.

  • 8.

    מסכים ותומך בכל מילה. (ל''ת)

    אדי, 05/12/08 10:45

  • 7.

    האמת במערומיה. המתנחלים נלחמים עבור שלטון תיאוקרטי דמות איראן., (ל''ת)

    Vox Ami, 05/12/08 10:45

  • 6.

    אכן יש מתנחלים פאנאטים - אבל מה הביא אותם לזה ?

    שמאלני לשעבר, 05/12/08 10:25

    חוסר האמון (המוצדק) בשלטון החוק שהפך לזרוע פוליטית של השמאל.
    האם מישהו היה מורה לפנות את הבית אם לא היה בחברון ? מה היתה הבעיה למצוא פשרה ולאפשר לתושבים להשאר בבית עד לפסיקת בית המשפט ?
    המתנחלים הולכים ונדחקים לפינה ע''י השמאל והאליטות - אני חושב שיחסית לשטנה שמופגנת כלפיהם הם מפגינים ככלל איפוק רב.

  • 5.

    אני רוצה לראות את צה''ל והמשטרה

    טיטוס, 05/12/08 10:22

    מפנים רבבות בניות בלתי חוקיות בשטחי ישראל בתוככי ה''קו הירוק'', נראה עם כמה ''פצועים'' זה יגמר, בושה וחרפה!

  • 4.

    2 הערות, הרבנים פשטו רגל בחינוך הבנות לצניעות. בן גביר נראה כמוסלמי

    מנדי, 05/12/08 10:08

    עם כיפה לבנה גדולה וזקן.

    • מאד מאד מעניין! צבא ההגנה לישראל

      מה חידשת? זה בדיוק מה שאמרו ברייך השלישי על היהודי, 05/12/08 11:33

      מתנפל על יהודים שלא הרעו לאיש, בצורה החייתית ביותר, אבל, איכשהו, הדתיים אלימים, שונאים ומסיתים ומה לא.
      במשך עשרות שנים מתנהלת הסתה פרועה נגד המתנחלים, במקביל, התפרעויות שמאל נגד חיילי צה''ל, בצורה שאין לה אח ורע, לא בארץ ולא בעולם. אבל הדתיים אלימים...
      בציבור הדתי, בעיקר בציבור המתנחלי, אין פשע, וכשקורה משהו, אחד לאלף, ובמקרה של המתנחלים, זו תמיד פרובוקציה של השמאל, מספרים לך - ''מתנחלים...'', ''חרדים...''. לעולם לא יגידו שמאלני רצח, ערבי רצח. וזה הרי נחמד - אומרים לך - תושב כפר בגליל. אבל כשמתנחל אחד עושה משהו שהשמאל לא אוהב, ובעצם אין דבר שהמתנחלים עושים והשמאל אוהב, למשל, השמאל שונא שהם חיים. אז זה ''מתנחלים''. אהרון מגד קבע לפני שנים, שההסתה שמנהל השמאל נגד המתנחלים זו אנטישמיות, ומוסיף, שאין שום דמיון בין ההסתה הזו למציאות.
      אבל את האמרות האלה, כאן, כבר התרגלנו לשמוע במסגרת ההסתה הגבלסית, שהיא תמיד נגד הטובים מליון מונים מאותם מסיתים עלובי חיים.

  • 3.

    יש מיתאם בין דתיות לבין אלימות,שנאה,הסתה,סרבנות,המרדה,גידופים

    קורלציה מובהקת, 05/12/08 10:07

    הפרות חוק וסדר,רגימת אבנים וציות לפאתוות של רבנים.

    • ואני מניח שעשית על זה מחקר.....

      משה, 05/12/08 11:00

      עד שלא תפריד בין כל המשתנים התלויים לא תוכל לדעת באמת.
      הנה התיזה שלי, המתאם הוא דווקא בין אדיאולוגיה קיצונית (לא משנה מאיזה צד ימין או שמאל) לבין האלימות.
      ומכיוון שניתן לראות בדת אידיאולוגיה גם היא נכנסת לתיזה אך לא רק היא.
      עובדה , לך תבדוק איזה דת שלטה בגרמניה בשנות ה-30.....

      • צודק בהחלט- ראה גם את קיצוניותם של הערבים המוסלמים בעולם-וסביבנו (ל''ת)

        panacea , 05/12/08 16:25

    • את בטח לא מתכוונת לחבריך השאהידים הפלשתינאים,נכון? אלו לוחמי חופש... (ל''ת)

      דרור מרמת גן, 05/12/08 17:25

  • 2.

    בוקר טוב אליהו, טוב שראית (ל''ת)

    שלומי, 05/12/08 10:06

  • 1.

    השנאה שלכם ליהודים האלה יום אחד יחנוק אתכם!!!!! (ל''ת)

    manu, 05/12/08 10:03

    • מאחר והיום ישראל היא שלנו ומחר העולם כולו. זיג הייל ''Sieg Heil''. (ל''ת)

      Vox Ami, 05/12/08 10:50

      • אתה אדם נאלח. ניראה שאתה גם לא יהודי-אם אתה משתמש במונחים נאצים כאלה. (ל''ת)

        panacea , 05/12/08 16:27