• 186.

    המתנחבלים סיקריקים אויבי העם. פושעים עלובים

    לא שמאלני, 06/12/08 23:41

    אני לא מתנגד למאבקם באופן עקרוני אך הם בסופו של דבר מתנהגים בצורה מכוערת מאוד.
    הפוגומים שלהם פוסלים את צדקתם ואני שתומך בעקרון מתעב את דרכם ולכן מעדיף שיגורשו.
    פשוט נוראה ההתנהגות של הנוער שטוף הרשע שלהם!!!!!!!!

  • 185.

    מאסר למתנחבלים

    אלאל, 06/12/08 23:24

    הגיע הזמן להראות לפורעי החוק תחת מעטה כיפה או טלית כי שולט פה חוק וסדר עכשוי ולא משיחי.
    הם לא יכתיבו למדינה שלמה אינטרס דתי קיצוני שאינו מעניינו של עם שלם.

  • 184.

    הכי קל לעשות ''עליהום'' על הקרבנות!

    האמת, כל האמת, אך ורק האמת!, 06/12/08 19:11

    זה in. כאן אנשים(?) קונים את עולמם בשנאת ישראל! ככל שאתה שונא ישראל גדול יותר, כן מעמדך נכבד יותר.
    קראת לרצח יהודים? תקבל את פרס ישראל. הבעת את חלומך הרטוב להיכנס בטנקים לתוך שכונת מאה שערים, או לעלות בטנקים על עפרה, תקבל פרס ישראל. תצדיקי את טבח תרפ''ט, תקבלי את פרס ישראל. תקרא לשים מטעני צד בצד המערבי של הקו הירוק, תקבל את פרס ישראל.
    תתעלל בעם היהודי ששים שנה ותשפוך את דמם של אלפי יהודים ב''תהליך שלום'', תהיה נשיא המדינה. תברח מן המערכה ותחשוף את כל הצפון לטילי החיזבאללה, תהיה שר בטחון שמחריב את ארץ ישראל.

  • 183.

    שיורידו ת'כיפה מהראש!!! העם היהודי מזיק לעצמו!!! (ל''ת)

    אלינור , 06/12/08 15:20

    • למה שיורידו? הם צריכים להתגאות בכפה.

      די לכיבוש השמאלנאצי, 06/12/08 19:22

      כולנו רואים לאיזה שפל הגיעו מי שהורידו את הכפה וכאלה שנולכו לאבות בלי כפה. אלה הם גדולי רודפי העם היהודי. אין בעולם חלאה כמו יוסי שריד, אהוד ברק, אהוד אולמרט, זאב שטרנהל ושאר חלאת המין האנושי. בעצם, חלאת היקום, אין בהם שמץ של אנושיות.

  • 182.

    די לטרור של המתנחבלים הפוגרומיסטים הלאומנים הקיצוניים היהודים הנפשעים

    די לכיבוש!, 06/12/08 14:46

    מי אמר מתנחבלים לאומנים-ימניים-קיצוניים ופוגרומיסטים-בריונים-טרוריסטים שאיבדו את עשתונותיהם ודעתם, כנראה, נטרפה עליהם כליל - ולא קיבל????

    די לטרור המתנחבלים בחברון ובכל השטחים הכבושים!
    די לנישול, לעושק ולגזל של התושבים הפלסטינאים!
    די לשלטון הטרור של כנופיות המתנחבלים ''אדוני הארץ'' בחברון ובגדה!
    די לכיבוש המזויע!
    לסגת לאלתר מכל השטחים הכבושים!!!!!!!!!

    • אתה פשוט חולה, וזקוק לאשפוז ממושך. מחלתך מעבירה אותך על דעתך!

      א''י, כל א''י, 06/12/08 15:38

      די להסתה, לטרור, לעושק ולגזל של היהודים ע''י השמאלנאצים עוזריהם הנאמנים של החמאס-פת''ח ושאר רוצחי ישראל. די לשלטון הטרור הנפשע של השמאל המגרש יהודים מאדמתם (גוש קטיף ובקרוב עוטף עזה.)והמסייע לאוייב הפלסתינאצי בדלק, מזון,חשמל, מים ואמצעים הומניטארים אשר מזינים את האוייב הממשיך ללא הפסקה בסיועכם הישיר לפגוע ביהודים ולפגוע בשטח הריבוני של מדינת ישראל. אתם השמאלנאצים יצרתם אנרכיה במדינה וכעת בתעמולה הפלסתינאצית שלכם את מאשימים את היהודים בכך. אתם פשוט חלאות המיו האנושי!

    • LE 182 HASINAA MOTSIA VE MATRIFA ET HIGYUNHA

      bejamin elkrief , 06/12/08 17:48

      RAK HAYUM NURU OD TILIM AL SDEROT VE HADAROM AL YEDEY MEHABLIM ROTSHIM VE MIZE SHANIM ANU SOVLIM ME TILIM HABALOT VE RETSAH BE KOL EZOREY YISRAEL ----HA IM HAMITNAHALIM ASHMIM NATANU LAHEM AD HAMETER HA AHARON VE HEM HAFHU MAKOM SHE HAYA GAN EDEN LE GEHINOM ----GAM BAZE ASHEMIM HAMITNAHALIM MIKOL MAKOM SHE NISOG YAFGIZU OTANU ----AZOV ET HAMITNAHALIM VE HASHUV BE HIGAYUN ----KAMA YHUDIM NIRTSEHU BIGLAL HEYUTAM YHUDIM OD LIFNEY HAMITNAHALIM MA YESH LEHA LOMAR AL KOL HAMURAUT LIFNEY KUM HAMDINA AL RETSAH YHUDIM GAM AZ LO HAYU MITNAHALIM ----HAMITNAHALIM ZE SAK HAVATOT MEURGAN AL YEDEY OLMERT BARAK LIVNI ----IM LO HAYU MITNAHALIM HAYU MAMTSIIM OTAM

  • 181.

    LAMA BE YOM HAPRAYMERIS

    bejamin elkrief , 06/12/08 13:18

    BARAK GIBOR AL HALASHIM LAMA LO HARAS ET BATEY HAMHABLIM HAROTSHIM LAMA LO HARAS LU BAYIT EHAD ME MEUT ALFEY TSAVEY HARISA BASHTAHIM VE BE YISRAEL LAMA LO TAKAF ET ROTSHEY HA HAMAS SHE YURIM YUM YUM ALFEY TILIM --------HATSHUVA BARAK PAHDAN VE MUG LEV HATEREF HAKAL BE YOTER LE HAVATOT ZE HAMITNAHALIM TAMID YESH EZE TSAV HARISA BA MEGERA VE MEHAKIM LE HIZDAMNUT KAH ASA OLMERT KAH BARAK VE LIVNI HAKAL BE YOTER SAK HAHVATOT SHEL HAMITNAHALIM LE SHIMUSH KLALI----------- LE GABEY HAPRAYMERIS EN MA LE HITGAOT HAZUHIM HAGDOLIM SHAMRU AL SHTIKA BE HAKIROT HAMISHTARA BE HEKSHER LE SHHITUT BARAK

    • גם זו סתם הטעייה! זהו הנאציזם. אפילו אין לזה קשר

      יש לך שאלות גם על הנאצים? זה אותו הדבר., 06/12/08 19:05

      לקומבינת בחירות פושעת נגד האנושות.
      את חבל ימית הם לא החריבו בפריימריז וגם לא את שאר ההתישבויות והישובים, שכואב הבל לראות בהריסותיהם.
      במשך אלפיים שנה התפללו היהודים לבנות את ארץ אבותיהם, זו מה שהחזיק את העם הזה בחיים, ואז, כשהחלה התפילה להתממש, השתלטה על הארץ ועל העם, חלאת המין האנושי, גדולי שונאי ישראל בכל הדורות, גרועים יותר מכל דור ודור שעמד עלינו לכלותנו, ומחריבים הכל. אלה הם מלאכי חבלה.
      טינופת גוש שלום, אריה גולן, דווקא רוצה לשמוע גינוי ל''פורעים''. כבר שנים הוא משרת מנגנון תעמולה גבלסי, כבר שנים הוא חבר בגוף השואף לחורבן ישראל, כבר שנים היא מטפח שורפי בתי כנסת, צולפי כדורים לראשי תינוקות יהודים, מחללי בתי קברות, והוא רוצה גינוי לצדיקים שהוא, הטינופת, אינו ראוי להתעפר בעפר רגליהם.
      ימח שמו וזכרו. וזה גם יקרה.

      • לא זוכר שהתפללו לכך שיהודים יבצעו פוגרום בחפים מפשע. (ל''ת)

        אלוני חיפה, 06/12/08 23:36

  • 180.

    זה לא 'מתנחלים' זה פורעים פושעים שמקומם בכלא,אספסוף של הולכי בטל מוגי

    MMMMMMMMMMMMMMMMM, 06/12/08 09:28

    זה לא 'מתנחלים' זה פורעים פושעים שמקומם בכלא,אספסוף של הולכי בטל מוגי לב כשלונות במישור האישי שמצאו תשומת לב שחסרה להם בבית,אפס שלא התקבל לעבודה בסופרמרקט מופיע בטלויזיה בזכות זה שהוא יורה להנאתו בדודי שמש של ערבים,סוף סוף אדם עם אידאולוגיה...!!!

    • משהו השתבש לגמרי במח המטורף שלכם!

      תנסה לקלוט - מדינת ישראל מבצעת מדיניות נאצית!, 06/12/08 18:57

      כל מעשה נגדה הוא יותר מכשר!

      אלו ילדים שנולדו במשפחות הטובות מכולן, ובציבורים הטובים מכולם, ובכל זאת שמעו מבקר עד ערב, כמה הם רשעים, כמה ההורים ''פראזיטים'', וכמה הם בריונים. הם ראו את אחיהם נופלים למען המדינה המחורבנת הזאת, ואז באים ומגרשים את ההורים. הם הבינו שהם חיים בעולם של שקר, והם פרצו מסגרות. בצדק! הם אולי לא ידעו להצביע על הגורמים, אבל נשמתם הטהורה, חשה היטב, שאי אפשר לחיות בשקר, אי אפשר לחיות במסגרות פאשיסטיות, לא ייתכן שהרבנים שלהם יגידו להם, שהמדינה הנאצית הזו, המשליכה אותם מבתיהם בארץ ישראל, על לא עוול בכפם, היא ''כס אלוק ממעל''. אם כך, למה לעבוד את ה'? אם כסאו הוא כס תמצית הרוע העולמי. אז הם הלכו לעבוד את ה' בהרים, באויר הצח, הרחק מן המדמנה המצחינה, הנקראת ''מדינת ישראל''. ''המדינה שהשמאל בנה'', כי כל מה שהשמאל נוגע בו, נטמא!
      אל יסלח לכם האלוקים! שנאה כזו, אין לה מחילה ואין לה כפרה לעולמים.

    • ומחריבי ארץ ישראל, מקומם במקומו של אייכמן! (ל''ת)

      די לשנאה לטובים מכם ששה מליון מונים!, 06/12/08 19:06

  • 179.

    הלב כואב מה יהודים מעוללים ליהודים

    יובל ארהב, 06/12/08 04:16

    חבל שבאותה נחישות לא גואלים אלפי דונמים של אדמות מדימה שהבדואים גוזלים מידיי יום בנגב בזמן שעם ישראל מתעסק בשטויות ללקק לשמאל המצחין את התחת פשוט פוגעים בדור האחרון של החלוצים אנחנו כולם הפחנו לקאפו נגד עצמנו לא יהיה לדור הבא בשביל מה לקום בבוקר כי הציונות ניגמרת וכניראה נצא לעוד אלפיים שנות גלות זה מגוחך אך 2000 שנים שרדנו בגלות ותוך 60 שנה נימאסנו על עצמנו לא רואים בחברון בישראל את מדינתנו רבים מי יוותר יותר מי יתן יותר ולנו כלום רק שינאה ובושה חבל שעם כל כך ניפלא מאבד ראש תוך פחות מ70 שנים

  • 178.

    שר הביטחון חיפש את הפרובוקציה וזו מומחיותו ימש (ל''ת)

    אמיר, 05/12/08 22:48

  • 177.

    סיקריקים ארורים,עמכם לא עמי ושיקוצכם לא אלוהי. (ל''ת)

    יגאל כהן-רחובות, 05/12/08 20:21

    • אם כן, הנאצים הם עמך, והברגים הקטנים אלוהיך. (ל''ת)

      עזוב את הארץ הזו! גם היא לא שלך!, 06/12/08 18:59

  • 176.

    סיקריקים ארורים,עמכם לא עמי ושיקוצכם לא אלוהי. (ל''ת)

    יגאל כהן-רחובות, 05/12/08 20:16

  • 175.

    תרגעו, כולם...את אהוד ברק מעניין רק נושא אחד: האינטרס האישי שלו. הוא

    עדיף כבר אולמרט. יותר אמין..., 05/12/08 19:23

    יוריד התנחלויות
    או יטרנספר את ערביי ישראל - בהתאם למה שנראה לו משתלם...

    עדיף כבר אולמרט. יותר אמין...

  • 174.

    אני מתחנן בפניכם אל תצביעו לעבודה ולקדימה!!! (ל''ת)

    אדון עזריאל, 05/12/08 18:57

    • נראה לך שהליכוד יהיה יותר טוב... הצחקתה אותי (ל''ת)

      אלוני חיפה, 06/12/08 23:37

  • 173.

    מזל נאחס, חבל שהערבים לא הזויים וסהרוריים כמו השמאל הישראלי המתוסכל!'' (ל''ת)

    א''י, כל א''י, 05/12/08 18:55

  • 172.

    עם ישראל חי מת תודה רבה לכם אני עוזב כוסיסטאן (ל''ת)

    אבשלום, 05/12/08 18:08

  • 171.

    האם נסבול היתנהגות כזאת למיתנחלים ?

    Paz, 05/12/08 18:02

    גם בגרמניה הנאצית פינו יהודים מבתיהם עם צווים מבית מישפט אנטישמי כמו: בג''ץ.
    בליל הבדולח בגרמניה ליהודם לא הייה למי להיתלונן כי המישטרה בעצמה פרעה את החוק, זה מה שקרה בחברון חברים, ההיסטוריה חוזרת בכל מיני צורות ואף אחד לא סם לב !

  • 170.

    לדעתי המתנחלים צריכים לפתח את הרעיון

    Avi Ecuador, 05/12/08 16:19

    זה לא ציני, זה מאוד רלוונטי והייתי מייעץ להם לפתח את הרעיון
    לדוגמה, במקום להפגין ביהודה ושומרון שילכו להפגין בכיכר רבין ויענדו בגדי אסירים ויגלחו את ראשם וישימו תלאים צהובים ויביאו סוסים מקרטון ושוטים ויכו את האסירים באלות מפלסטיק ויעשו שביתת רעב סמלית.
    בשמאל זה יפגע קשות והאפקט הרבה יותר חזק עם תוצאות יותר גדולות!

    • ואם ממשיכים לפתח את הרעיון

      Avi Ecuador, 05/12/08 16:42

      אז אחד מהמתנחלים יתחפש לכבשה שישימו עליה פסים של אסירה, יכתבו עליה כבשת הרש ויקשרו אותו לעץ, את כבשה צריך ללכת חייל מחופש בשחור ולהראות שהוא רוצה לקחת את הכבשה בכוח כאשר מתנחלים שמכים אותם שוטרים מחופשים מכים אותם בשוטים מפלסטיק וגוררים את כבשת הרש.
      לצלם ולפרסם ולעשות את ההפגנה במשך שבוע, זה יעזור גם בבחירות!.

    • תיקון, המילה שוטים הייתה אמורה להיות שוטרים(מגב אולי) (ל''ת)

      Avi Ecuador, 05/12/08 16:44

  • 169.

    לעם-הארץ מ 107 שהגיב לי

    Avi Ecuador, 05/12/08 16:13

    אתה טועה במקרה זה!
    המושג עם הארץ בא מיהודי עיראק, הבבלים בזמנו עשו גלות ליהודי ארץ ישראל, המעניין היה שאת היהודים שהם ראו כעם משכיל הם הלגו לארצם בכדי ליהנות מהשכלתם, עוד מעניין שהם לא הגלו את כל היהודים, את הבררה (אספסוף) הם לא הגלו, הם השאירו בארץ ישראל. יהודי עיראק שהיו העילית של העם היהודי ראו בזלזול את אלה שנשארו בארץ ישראל וקראו להם ''עם-הארץ'' (מושג של בוז) אז זה לא סיפור אבל עובדה מהעבר ומושג שעד היום יהודי עיראק (המבוגרים שבם שבאו מעיראק) ממשיכים להשתמש בו כאשר הם רואים חוסר תרבות ובזים למישהו.
    ודרך אגב ההיגיון שלך עקום, אין שום קשר לשטויות שכתבת על דרך ארץ ועם הארץ.

  • 168.

    שימוש ציני בסמל , המבזה את הרעיון שבשמו אתם דוגלים

    אבישי, 05/12/08 15:19

    כל נעוריי הבוגרים גדלתי בסביבה של ניצולי שואה.בהגיע יום השואה נהפך עבורם יום זה ליום כיפור גדול.חמי ז''ל היה גם אחד מאלו. אי אפשר לדמיין \\ לעלות על הדעת את שעבר עליהים,כל סימן שהיה מתזכר להם את העבר היה מכניס אותם למצב דיכאוני,היה מאוד קשה להסביר להם איפה היה אלוהים בזמן ההוא.
    אני כבוגר התנועה שאתם מיצגים חש שכל הערכים,התבונה,אהבת האדם,כיבוד הזולת,וגשר לכל הפלגים בעם,נהפכו על פיהם.
    בז אני לרבנים אשר מייצגים אותכם,בז אני לדרך אשר אתם מייצגים.

  • 167.

    זה ברור כשמש שסיננו כאן תגובות המצדיקות את התושבים שם. (ל''ת)

    מעניין..., 05/12/08 14:54

    • נכון!!! (ל''ת)

      Avi Ecuador, 05/12/08 16:14

    • בלבול ביצים (ל''ת)

      אלאל, 06/12/08 23:26

  • 166.

    טלאי צהוב

    עמרם דרעי- עונד הטלאי!, 05/12/08 13:59

    ראשית-
    ברצוני להודות לכוחות הביטחון על עמידם האיתנה מול אויבינו הקמים עלינו להורגינו וליגזול את נחלתינו הקטנה. יהי רצון שייפלו אויבינו הקמים עלינו להורגינו ולגוזלינו וניראה בניצחון כוחותינו במהרה בימינו אמן!

    לכל התימהונים ולכל השקרנים ולכל הבוגדים בציונות ובערכי העם היהודי לדורותיו:
    כן!!! תלאי צהוב!!!
    אינני מוחה כלפי חיילינו,שוטרינו, כי אם נגד מערכת המשפט ששכחה את הכתוב במגילת העצמאות- שיויון לכל אזרחיה. והקמת המדינה עפ''י חזון הנביאים.
    הרדיפה בחברון בפרט ובארץ ישראל בכלל יסבירו לי המלומדים וכי בית זכריה בחברון בית אוייזמן בית שפירא ובית השלום לא ניקנו כחוק? היזהרו בטיעוניכם כלפינו ''גזלנים'' ''שימוש מפריע'' ''וחזקה בת 30 יום של שיפוצניק'' האם בארבעת המקרים הללו אין רדיפה ושינוי כיתבי האישום מספר פעמים על-מנת לימצוא את הדרך לנשל יהודים מבתיהם שניקנו כחוק.
    ולכל הניפגעים מענידת הטלאי והחושבים להם את השואה ושקדם לה חוקי נירנברג כאילו אינני חלק מהעם היהודי זהו יום כבוד לי להזכיר את דודי משה דרעי שניפגע בהפצצה גרמנית כשעלה בהיתנדבות וגוייס לצבא הצרפתי כדי להילחם נגד האוייב הנאצי.
    את בניי שלחתי במיטב כספי למצעד החיים בכדי ללמוד את שעוללו לנו הגרמנים ימ''ש.
    וכאן בארצנו ליהיות עם חופשי קונה מוכר וחי למורת רוחם של שונאינו ותעלולי החוקים למיניהם.
    לתימהונים למיניהם כולי תקווה כי בית המשפט הישראלי יעשה צדק שישמע ויראה ובפרק זמן סביר ויכריע בסוגייה המישפטית ''הקשה מאוד'' למי שייך הבית? תמוהה אני איך פועלת מדינת ישראל בהוזזת כוחות וזריעת פילוג בעם במקום לשבת רצוף בסוגיית למי שייך הילד,''סיגרוהו, שיברוהו'',מבקשים מחוסרי השייכות, המנתקים והמנותקים לא כן בעליו המוחכים מיום היותינו אומה ועד היום.
    ברצוני להבהיר:
    במשך שבועיים שקדמו לפינוי הבית עשיתי ימים ולילות אחר הנוער הניפלא במטרה לנסות ולהסביר את חוסר ההבנה והצדק במגזר מסויים בעם את ההיתנקרות לנו ואת דרכי הפעולה בהם אנו מצווים לינהוג:לא באלימות כלפי אחינו כוחות הביטחון,העומדים בחזית המאבק וברובו מציית לפקודה בילתי חוקית אך ורק בשל נאמנותו לאומה ולביטחונה חרף חילוקי הדעות.
    לספקנים שבניכם שאלו נא את המח''ט הסמח''ט וכל הפיקוד בעיר.
    מתנצל אני על תגובתי המאוחר שכן אמש יצאתי עם ילדי לחגוג את יום גיוסה לצה''ל של בת אחותי מעיין, עלי והצליחי.

    • כל הכבוד העם איתך. אל תתיחס לאנשים שטוענים שהם יודעים

      מיכל, 08/12/08 23:26

      מהי דמוקרטיה אך כשמישהו משתמש בה הם מזדעזעים. הרי לזרוק אבנים אסור ..אז גם להפגין אסור ??

  • 165.

    במשך שנים אנשי השמאל מכנים את אנשי הימין ''נאצים''...

    עובדות:, 05/12/08 12:17

    ''פאשיסטים'', ''אפרטהייד'', ''גזענים'', ומה לא...אבל כשפעם אחת המקרה הוא הפוך איזה הוא-אה, איזה רעש..

    רק זה גזענות המלווה בסתימת פיות!!!

  • 164.

    אז מה חדש? מתנחלים תמיד עשו לזילות השואה. ביחוד אשכנזי כמו עמרם דרעי

    עמרם דרעי צדיק. לכן הוא ואבות אבותיו ניצלו מהשואה, 05/12/08 12:16

    והרב השוטה שלהם ש. אליהו אומר שהשואה באה בגלל הרפורמים.
    ובאותו מטבע אפשר לוצר לרב השוטה, שמחלת הלב שלו היא עונש על הלבנת פני חבריו ברבים.
    אגב מי אשם בפוגרומים לפני השואה שבה האשימו את היהודים בהריגת ילדים נוצרים בפסח?
    אמר הקב''ה לדרעי: אתה יורק בפני שישים ריבוא קרבנןת? חייך שאני יורק עליך ששים ריבוא פעמים בעולם הזה ובעולם הבא.
    ובא לציון הגואל.

  • 163.

    לא עוד זכויות למתנחבלים

    אלאל, 05/12/08 11:22

    עד כאן.
    חציתם כל גבול אפשרי.
    יד קשה וקשוחה נדרשת עם הבנה מינימלית לטיעונכם.
    יש חוק יש שלטון יש אוכלוסיה שפויה והיא שתקבע.

  • 162.

    נאחד כוחות,קדימה עם הפת''ח של אבו מאזן נגד האויב. (ל''ת)

    נתן ש. מעלות, 05/12/08 11:04

  • 161.

    בור ועם הארץ, מחלל שם שמיים ברבים

    אוריאל, 05/12/08 11:01

    דרעי - אתה בור ועם הארץ, וחילול השם שאתה גורם זועק השמיימה ומרעיד את אמות הסיפים של היכלות הקודם השמיימיים!

    • דרעי-בוש והיכלם-אתה עוכר ישראל. (ל''ת)

      מושון, 05/12/08 17:27

  • 160.

    צודק... (ל''ת)

    יהודי טוב , 05/12/08 10:57

  • 159.

    בגד בנאווה בחייליו בצאלים בצד'ל במאדחאת יוסף ובמדינת ישראל (ל''ת)

    תמורת עמלות הגז בסיוע בוז'י העבריין השתקן, 05/12/08 10:45

    • תוסיף למדחת יוסף את סולימאן חירבאווי. הלוא הוא החבלן בדרוזי

      יש לאלה כישרון לשכתב את ההיסטוריה, 05/12/08 12:29

      שהמחתרת היהודית גרמה לכך שהוא עיוור.
      לך ולשכמותך זיכרון סלקטיבי.
      ולא זוכרים למשל שהתנגדותם לגדר ההפרדה גרמה למאות נפגעי התאבדות.
      זוכרים את אלטלנה ולא זוכרים את חטיפת הסרג'נטים הבריטים, תלייתם ומילכוד הגופות.
      אתם לא רוצים לחיות עם אוכלי חזירים, לכו ותחיו בעזה.

  • 158.

    חצופים, אתם כנראה לא מבינים מה קרה בשואה

    לא מאמין, 05/12/08 10:40

    איזו עזות נפש, לפגוע בזכר השואה ובמי שאולץ לענוד את הטלאי הצהוב על ידי אויב נאצי אכזר ורצחני רצחני.

    הגזמתם ופגעתם בכבודם של רבים

    תפסיקו בדרך זו אתם כבר לא מייצגים את העם היהודי, בטח לא אותי ואת משפחתי שחלקה הגדול נספה בשואה או שרד אותה בקושי.

    בושה, תתביישו

  • 157.

    פינוי פוליטי

    אשריקו, 05/12/08 09:59

    למה אהוד ברק ברח לא מסוגל להפעיל את הלוחמה והקומנדו לשחרר רק חייל אחד ששמר על המדינה שהוא כה שומר על אכיפת חוקיה פחדן פחדן זה לא חכמה להראות לערבים שישי לך כח לפנות בית אחד עם 400 שוטרים וחיילים תפעיל את החיילים לשחרר גם את גלעד שליט שנמצא לא רחוק הוא רק כאן לא בהודו גבור לאומי שלנו

  • 156.

    עוד פעם הקלגס מציג עצמו כקורבן

    דניאל-באר-שבע, 05/12/08 09:18

    ואחרי שעשו פוגרום בחברון לזכר ליל הבדולח הם עוד עונדים טלאי צהוב. זה כאילו הגרמנים היו מציגים עצמם כקורבנות מרד גטו ורשה. די לציניות של המתנחבלים

  • 155.

    כמו במלחמת השחרור הגיע הזמן להחליט ולהכריז ''עד הלום'' !!! (ל''ת)

    לוחם תש''ח, 05/12/08 08:56

  • 154.

    כל מי שרואה עצמו יהודי שפוי צריך לענוד תלאי צהוב לפחות עד אחרי הבחירות (ל''ת)

    א''י, כל א''י, 05/12/08 08:46

    • היו מספיק יהודים שענדו טלאי (ולא תלאי) צהוב ויצאו מהארובות.

      דני ב., 05/12/08 09:18

      לפי ההבטחה האלוהית מגיע לעם היהודי לשבת עד הפרת והחידקל.
      לא ראיתי את חבריך הולכים להתיישב בעיראק למשל.
      לא שתחסרו לנו כאן.
      אימי שהיא אוד מוצל מאש ממררת בבכי כל פעם שרואה את מה שעוללתם לזכר קורבנות השואה.
      הכינויים הללו של כוחות הביטחון, הסמלים של השואה שאתם משתמשים בזה בכל הזדמנות.
      הטמבל ההוא שלבש כותונת פסים כמו באושוויץ כל אלה מעידים על רוע ליבו של המחנה שלך וכמה הידרדר מבחינה מוסרית וערכית.

  • 153.

    החמאס- פת''ח הזרוע הצבאית של מפלגת האבודה תמשיך תמיד לעמוד לשרותכם. (ל''ת)

    א''י, כל א''י, 05/12/08 08:44

  • 152.

    בושה וחרפה לעונדי הטלאי הצהוב היו צריכים לאסור את כולכם (ל''ת)

    nilir , 05/12/08 08:41

  • 151.

    חחחח איזה פאתטיים

    הרוס מצחוק, 05/12/08 08:24

    ''אלוהים'' פשוט שונא אותכם

    אה רגע, האלוהים שלכם הרג לנו 6 מיליון לא?
    הוא פשוט שונא את כולם!

    זה כל כך מצחיק כשדוסים משתמשים בשואה...

  • 150.

    את הטלאי הצהוב צריך לענוד כל עם ישראל,

    המדינה היחידה בעולם המבצעת טיהור אתני ביהודים, 05/12/08 08:21

    והראשונים שנחלו בענידת הטלאי היו ניצולי השואה שגורשו מגוש קטיף. אבל את הטלאי הזה צריך היה לענוד כבר מאז חורבן חבל ימית. חורבן הארץ היא המשימה ''הלאומית'' החשובה ביותר במדינה שהשמאל בנה.
    לא נערי הגבעות החלו בענידת הטלאי. ואם לא יהיו לנו אלה, לא יהיה איש. שבענו את היפים והיפות, התולעים המתחנפות, שקל להן יותר לגנות את הנוער, שהמדינה הזו גוזלת מהם את ארצם ואת עתידם, מאשר לקרוא ליודונאצים בשמם.
    אין כמו אמיר בוחבוט מאושר לכתוב על ''אלימות'' המתנחלים. במשך שנים הנבל הזה מתעלל בהם. בסך הכל הלכו יהודים לבנות ארץ. אבל השמאל, ימח שמו, לא אהב את זה, ואז החלה ההשתוללות הגבלסית, ובמקביל, כידוע, התעללות המדינה, שגם הקפיאה את הבניה, גם אסרה על המתנחלים את ההגנה העצמית, גם עודדה את ההסתה הגבלסית, וגם ציפו שהמתנחלים ישבו בשקט לעולם ועד, עד שיהיו כולם חסרי בית וחסרי ארץ, כי צר ואויב אוטואנטישמי השתלט עליה.
    הפכו את האזרחים הממושמעים מכולם, הנאמנים מכולם, אלה שלא קיים אצלם כלל פשע, אז היו צריכים להנפיק להם משהו, לפושעים, בריונים, וכמובן, מזוקנים, על פי מיטב מורשת השטירמר. גם הקריקטורות בהתאם.
    האלוקים לא יסלח לעם הזה. יהיה זה רק קומץ שישרוד לגאולה, הראויים שבעם, ומה שבטוח, יהיה בתוכם כל ה''מתפרעים'' של ''נוער הגבעות'', שמנגנון ההסתה, שאילנה דיין היתה אחת המובילות בה, הצליחו להציג אותם כמשהו שלא מהעולם הזה, להבדיל מן המרצחים הערבים, שהם תמיד מסכנים.
    ההסטוריה היהודית לא תסלח לכל חלאת האדם הזו, למשל, הטינופת החוגגת הבקר את נצחון ה''טובים''. שוב מדבר הרצוג, פושע העמותות, על כך, שהציבור מכיר לו תודה על פעלו והביע את אמונו בו. למי הוא קורא ''ציבור''? לחבורת הזבל של ''העבודה? זה הציבור? זו חבורת הפושעים הממררת את חיי העם הזה כבר מאה שנה.
    הרצוג, הציבור בז לך ושונא אותך, ועוד יותר, את הבוס הנאלח שלך. יום הדין שלכם קרב ובא.

    • טיהור אטני?

      arishr , 05/12/08 09:41

      אתה בכלל מבין מה אתה כותב? עוד מסיט מטומטם!!! טיהור אטני הוא השמדה פיסית. אני כנראה לא מכיר את העובדות ממש כמוך אבל לא זכורים לי תאי גאזים בהם מושמדים מתנחלים ציונים טובי לב.... די לזבל לנו את המוח....

      • גם הנאצים התחילו בגירושים, אפילו ציפו

        חכיתי לשאלה הבלתי נמנעת ''איפה המשרפות''?, 05/12/08 10:58

        שהיהודים האלה ילכו לארץ ישראל, אבל הבריטים, חיים ויצמן ובן-גוריון, מנעו את כניסת היהודים לארץ, ורק אז השמידו אותם.
        לא, אין משרפות, יש ''תהליך שלום'', יש נסיגות כדי לשמר את מצב האיום הקיומי של ''ישראל'', שרק בעזרתו יכל השמאל לשלוט. יש מתן רובים למרצחים. יש שחרור סיטוני של מרצחים. יש הפקרת יהודים לרצח ולשבי. יש גירושים וקירוב המרצחים לכל בית בישראל. תפסיק לקשקש! המדינה הזו גרועה מן הנאצים, כי כאן אמורים היו להיות יהודים, שהיו צריכים להבטיח את שלום היהודים ולחסל את האויב, והם עושים את ההיפך!!
        אז, עד המשרפות אתה מסכים אתי? מי היה נותן לכם להקים משרפות, אידיוט? את זה גם הדבילים ה''ממלכתיים'' שמתגייסים ללגיון הזרים שלהם, לא היו עושים! אבל זה מה שהייתם רוצים. מנהיגיכם קוראים לרצח מתנחלים, ממש. כבר ששים שנה מחפשים תירוצים להכניס את מתנגדי משטר הרצח שלכם, למחנות. אז איך תקרא לחורבן של התישבויות יהודיות בזו אחר זו? כך קוראים לזה בכל העולם! כי זה בדיוק הדבר!!!
        בינתיים הצלחתם לרצוח ''רק'' כמה אלפים, אבל אם יימשך ''תהליך השלום'' שלכם, תגיעו בבטחה לשיא הנאצי!
        וגם אתה תהיה בהולכים, וזה דווקא יהיה שמח!

        • bla bla

          alon, 05/12/08 18:38

          ata ma ze lo zodek, im aya li mikledet be ivrit aiti masbir leha bdyok lama,ata paskot tipesh

  • 149.

    ''נוער הגבעות''צעירים מסכנים בלי עתיד ותקוה אסור להגרר למקום שהם מובילים

    לכן יש להתנתק היום ועכשיו מההתנחלויות חבל על הכסף, 05/12/08 08:03

    שמבוזבז שם למעלה מ-100מליארד$.הכסף הזה חסר במדינה .

    • תחברו בין נוערר הגבעות+מיני תלמידי ישיבות+עברינים+מושחתים=תקבלו מדינה (ל''ת)

      בהתרסקות.הגיע זמן לחשבון נפש.ואולי זמן לחלוקת הארץ, 05/12/08 08:18

    • אגלה לך סוד - ישראל מממנת את עזה ביותר כסף מכל ההתנחלויות ביחד (ל''ת)

      שששששש שהאמת לא תציק לך ..., 05/12/08 08:21

      • אגלה לך סוד אתה שקרן דתי ימני כנראה פתלוגי שמנסה להכניס דיס אינפורציה

        סוד ידוע שיצרנים וגם מערכות השילטון מעונינים בקשר, 05/12/08 10:17

        עם עה ממליון סיבות שכנראה לא נכונות כי מוטב שעזה תהיה מחוברת למצרים.

    • מי שבלי עתיד בארץ ישראל זה הנוער שהוא תוצר החינוך של יולי תמיר (ל''ת)

      רמת השכלה כמעט של עולם שלישי -- איראן מקום 4 בעולם, 05/12/08 08:23

      • מי שמדרדר את ההשכלה זה מאות אלפי התלמידים במוסדות החינוך של מיני

        הזבלים הדתיים.שמהם יוצאים ''נוער גבעות''+שסניקים+, 05/12/08 10:14

        חבדניקים+אוהדי ביתר+ויזניצים+פורושים+סטמרים+גורים+עובדיות+בוחצירים+רנטגנים וכו'.כל אלה לא עובדים לא משרתים והופכים אותנו למדינת עולם שלישי.

  • 148.

    ילדים, חיזרו הביתה לפני שזה יסתיים בבכי. (ל''ת)

    אין מה לחפש שם. חיזרו אלינו., 05/12/08 07:46

    • למה? כדי שגם אותם יזרקו לרחוב? לא, תודה. (ל''ת)

      ^_^, 05/12/08 08:48

  • 147.

    תלאי צהוב לא תקני - לפי הוראות ברק צריך לכתוב M בתלאי (ל''ת)

    תזהרו ברק יירה בכם ברחובות - מי ששם תלאי לא תקני, 05/12/08 07:45

  • 146.

    כשיודונאצים התחילו לענוד תלאי צהוב לכדי להסתתר מאחורי השואה שהם מביאים (ל''ת)

    דש, 05/12/08 07:43

  • 145.

    למה הבן שלי צריך לסכן את חייו ולהגן על הארורים מחברון ? (ל''ת)

    אב דתי ושפוי, היישוב היהודי האמיתי, גבעת שמואל, 05/12/08 07:42

    • אני בטוח שהבן שלך מסכן חייו כשחוצה דרך מנחם בגין בקרייה בת''א

      כי אולי ידרס על ידי נהג שיכור כשחוזר מבילוי לבסיס, 05/12/08 07:50

      לא ייתכן שלמישהו שכל כך חסר יושרה יהיה בן קרבי -- זה ממש היפוך ממה שספג בבית! לכן, סביר להניח כי האיש מבצע תפקיד טכני וקריירה אישית בצבא -- וזה שלא מקבל משכורת אלא רק נסיון טכני עשיר מדכא את האב המצפוני...

      • חייל קרבי לשעבר, לא בקריה, וגם בחברון הייתי....

        arishr , 05/12/08 09:44

        מתנחל שמכנה חייל "נאצי" יש לזרוקו לכלבים ולהסיר השמירה מביתו. הוא נטל, עלוקה כפויית טובה.....

  • 144.

    התנהגות השוטרים האלימים והשלטון היא אנטישמית וגזענית

    יואב , 05/12/08 07:35

    אם רק לערבים מותר לקנות בתים, אם כשיהודי מוביל קראוון הוא נעצר - אבל לערבי מותר לבנות בכל מקום, אם כשיהודי סוגר מרפסת כל הצבא מגיע אבל "אין מספיק כוחות" להוריד ארמונות בלתי חוקיים של ערבים על אדמה יהודית, סימן שהגזענות הזו עוברת כל גבול.

    • לך קח את המתנחלים,השסניקים והערבים תכריז על מדינה ותרשום (ל''ת)

      לך זכויות על מליון בתים רק צאו לנו מהעניים זבלים ., 05/12/08 08:05

  • 143.

    חברה, לא סיפרו לכם? זה כבר לא עובד...

    גלילית, 05/12/08 07:32

    העם כבר לא איתכם. הרחקתם לכת.
    אתם לא רחוקים מלהביא אותנו למלחמת אחים.
    אכן, אויבינו מחייכים בסיפוק.
    זה מצליח להם יותר מדי בקלות.

    • מלחמת אחים

      בועז, 05/12/08 11:21

      איך יכולה להיות מלחמת אחים אם הם לא אחים שלי.

    • אכן מותר למתנחלים לאכול שעועית. העם כבר לא מאחוריהם. (ל''ת)

      עדיין איסור על אכילת צנון,, שמא תצא קול תרועה ונפל, 05/12/08 12:46

  • 142.

    הדרך של ה''שמאל'' לנסות להתגבש מעידה עליו: שנאת מתיישבי יו''ש

    התעללות והתעמרות בהם, 05/12/08 07:23

    מי יצביע להם בשך כך? יוספו להם קולות של
    עוד שמונה נטולי איטיליגנציה שלא יבינו את
    המשחק המכוער הזה?
    ההשפעה של הפינוי הלא מוסרי ובניגוד
    לזכויותהם החוקיות של המפונים היא בעיקר
    דחיקה ימינה של ציבור גדול.
    אפלו ימינה מביבי השותק בתקווה לצאת נקי
    בעיני כל הצדדים.
    נמאס מהתנהלויות פוליטיות מכוערות ומיותרות
    נמאס מפוליטיקאים שעמוד השדרה והערכים
    היחיד שלהם הוא רייטינג ועצות משרד הפרסום.
    נמאס מתקשורת שאינה אובייטיבית אינה
    משקפת חכמה ואינה משקפת את האמיתות שבבסיס
    כל עניין.

  • 141.

    הדרך של ה''שמאל'' לנסות להתגבש מעידה עליו: שנאת מתיישבי יו''ש

    התעללות והתעמרות בהם, 05/12/08 07:23

    מי יצביע להם בשך כך? יוספו להם קולות של
    עוד שמונה נטולי איטיליגנציה שלא יבינו את
    המשחק המכוער הזה?
    ההשפעה של הפינוי הלא מוסרי ובניגוד
    לזכויותהם החוקיות של המפונים היא בעיקר
    דחיקה ימינה של ציבור גדול.
    אפלו ימינה מביבי השותק בתקווה לצאת נקי
    בעיני כל הצדדים.
    נמאס מהתנהלויות פוליטיות מכוערות ומיותרות
    נמאס מפוליטיקאים שעמוד השדרה והערכים
    היחיד שלהם הוא רייטינג ועצות משרד הפרסום.
    נמאס מתקשורת שאינה אובייטיבית אינה
    משקפת חכמה ואינה משקפת את האמיתות שבבסיס
    כל עניין.

  • 140.

    הדרך של ה''שמאל'' לנסות להתגבש מעידה עליו: שנאת מתיישבי יו''ש

    התעללות והתעמרות בהם, 05/12/08 07:23

    מי יצביע להם בשך כך? יוספו להם קולות של
    עוד שמונה נטולי איטיליגנציה שלא יבינו את
    המשחק המכוער הזה?
    ההשפעה של הפינוי הלא מוסרי ובניגוד
    לזכויותהם החוקיות של המפונים היא בעיקר
    דחיקה ימינה של ציבור גדול.
    אפלו ימינה מביבי השותק בתקווה לצאת נקי
    בעיני כל הצדדים.
    נמאס מהתנהלויות פוליטיות מכוערות ומיותרות
    נמאס מפוליטיקאים שעמוד השדרה והערכים
    היחיד שלהם הוא רייטינג ועצות משרד הפרסום.
    נמאס מתקשורת שאינה אובייטיבית אינה
    משקפת חכמה ואינה משקפת את האמיתות שבבסיס
    כל עניין.

  • 139.

    הם יכולים לענוד על עצמם גם כלב צ'יוואווה מבחינתי.

    שיהיה להם לבריאות., 05/12/08 07:10

    ואם בא להם לענוד על עצמם גם את בית הפרלמנט של זמביה, או את החורף הרוסי, או את רותי מרקוביץ' מהפיצוצייה ליד הבית שלי, הם בהחלט מוזמנים.

    • רק להתפלל אסור להם מדרבנן. אסור להתפלל ליד צואה ריחנית (ל''ת)

      המתנחלים ה''מתונים'' מגלגלים עיניים. ''ידינו לא היתה, 05/12/08 12:49

    • משעשע

      אני, 05/12/08 15:00

      חזק ביותר

  • 138.

    בדקתי קצת על ליל הבדולח, סיבותיו והשלכותיו - התאמה מדהימה - כנסו

    המרחק בין פוגרום לפרימריז - לליל הבדולח כחוט השערה, 05/12/08 06:59

    ב-12 בנובמבר 1938 ישב הרמן גרינג בראש ישיבה שנועדה, בהוראתו של היטלר, לדון בפתרון מתואם ל-'שאלה היהודית'. הוחלט כי חברות הביטוח תשלמנה את נזקי הרכוש (שנאמדו במאות מיליוני מארקים) לא ליהודים אלא לקופת הרייך. כמו כן הוטל על היהודים קנס בגובה מיליארד מארק, בנוסף על הוצאות התיקונים והבנייה מחדש של רכושם. צו נוסף אסר על היהודים את ההשתתפות בכלכלה החל מה-1 בינואר 1939. בשבועות הבאים נוספו צווים רבים, כדוגמת צו האוסר על יהודים להחזיק רישיון נהיגה וצו שסגר את בתי הספר היהודיים.

    ליל הבדולח מסמן עליית מדרגה בפעילות האנטישמית של המדינה הנאצית. מהתנכלויות, אלימות מילולית ודחיקה הדרגתית של יהודי גרמניה החוצה - לפוגרום, אלימות פיזית ורצח בהיקף כלל ארצי. המטרות שעמדו לנגד עיני הנאצים הושגו במידה רבה: ההגירה היהודית מגרמניה הואצה וכ-80,000 יהודים עזבו את שטח הרייך בתקופה שבין סוף 1938 לפריצת מלחמת העולם השנייה. תחת הנהגתו של גרינג, גם ה-'אריזציה' - סילוקם של היהודים מהכלכלה הגרמנית, התנהלה ביתר שאת לאחר ליל הבדולח, כענישה קולקטיבית על הנזק שגרמו היהודים כביכול. עם מנוסתם של היהודים מאדמת הרייך, נגזל רכושם על ידי הנאצים.

    על אף התגובות הנזעמות ברחבי העולם, והחלטתן של מספר מדינות לנתק את קשרי הדיפלומטיה עם גרמניה, נוכחו הגרמנים כי תגובת העולם לרצח יהודים אינה נחושה ומשמעותית. בכך נסללה הדרך להשמדת יהודי אירופה בשואה.

  • 137.

    איך ניתן לעילג כמו אבי אקוודור

    חיים, 05/12/08 05:52

    פתחון פה כאן ?
    האיש עילג , בור ועם הארץ , איננו יודע עברית בסיסית , גס רוח , משמיצן בלתי נלאה גזען מזוהם ומשת''פ של הרוצים בחיסול מדינת ישראל ומקבל מקום כאן .
    קצת כבוד אדוני או גבירתי ממדור התגובות ב NRG , אם לא לקוראים אז לפחות לעצמכם .

  • 136.

    פוגרום ביהודי חברון למטרת פרימריז ובחירות לא מזעזע (ל''ת)

    זה שמראים לה פרצופם האמיתי - מזעזע, 05/12/08 05:47

  • 135.

    ההבעה של המפנים כמו של הנאצים בתמונות (לעג ובוז) - רק ה IQ מתחת לממוצע (ל''ת)

    נאצים סוג ז', 05/12/08 05:40

  • 134.

    האמת אם הייתי חייל בצה''ל זה היה בשבילי יום שחור

    כמו בפוגרום גוש קטיף, 05/12/08 05:33

    הייתי מרגיש שאני פועל בארגון פאשיסטי שרודף יהודים למטרות פוליטיות. וזה היה מוציא לי כל החשק בכלל לחקת חלק בעשיה בארגון פושע כזה...

    • פוגרום, המשדה, שואה, טלאי צהוב, קאפו, SS, -מעניין עוד איזה השוואות

      דני ב., 05/12/08 09:23

      ימציאו העדר ללא רועה הזה.
      יהדות בדרכי נועם עאלק.
      ראינו את תוצאות החנוך שלכם ומה השקפת עולמכם כלפי כל מי שלא הולך בדרככם.
      גועל נפש זוהי מילה עדינה.
      אתה יודע מה זה פוגרום? האם למדת היסטוריה? האם הכינו לכם תאי גאזים? האם יצאו הוריכם מהארובה.
      אלוהים כמה טימטום יש בעם הסגולה שלך.

  • 133.

    אלהים לא הציל ל 6 מליון, לא הציל 10000, לא הציל בחברון (ל''ת)

    אולי הוא כועס על משהו?, 05/12/08 05:29

  • 132.

    בכאב רב אני אומר את זה- הם פשוט צודקים!!

    דניאל, 05/12/08 05:28

    כמה אפשר?! לא הספיק מה שהיה בגוש קטיף? אז עוד?? על מה מביאים למצורעים האלה שטחים?? על כך שחטפו את גלעד או על הפיגועים שהם עושים??? בושה למדינה שלנו- די נמאס כבר!!

  • 131.

    אלהים לא עזר ל 6 מליון, אלהים לא עוזר גם כאן -- אולי יש משהו לתקן

    בעבודת ה' ? -- נקודה למחשבה מעמיקה, 05/12/08 05:26

    הרי לא ייתכן שאלהים מתעלל ביהודים סתם, זה עונש על משהו? אומרים שזה בגלל שלא עוסקים בפנימיות התורה - מישהו בדק טענה זו?

  • 130.

    אם אנשים לא מוחים על בצוע פרעות ביהודי חברון למטרת הפרימריז (ל''ת)

    אז לטעמי הם ברמה של הנאצי הממוצע, 05/12/08 05:19

  • 129.

    ליהודים אין זכות קניין -- ויש להרוס בתיהם ועסקיהם (ל''ת)

    חוקי ברק, 05/12/08 05:14

  • 128.

    גדודי ה SS בסך הכול פינו יהודים מבתיהם וכינסו באתרי קרוואנים (ל''ת)

    או גטאות - השם לא חשוב בדיוק, 05/12/08 05:13

  • 127.

    המדים השחורים היו פעם של ה SS והיום של גדודי הסער של הפוגרומים (ל''ת)

    הצבע זהה - המעשים גם - רק אין מחנה השמדה בסוף, 05/12/08 05:12

  • 126.

    לאחר שהרסו החיים ל 10000 - מבצעים פוגרומים לצרכי בחירות (ל''ת)

    עד מתי תלכו כצאן לטבח?, 05/12/08 05:06

  • 125.

    המתנחלים עדיין הולכים כצאן לטבח - לאחר שנשללו מהם זכות הקניין (ל''ת)

    אתם ממתינים שיכניסו אתכם לתאי הגזים?, 05/12/08 05:04

  • 124.

    ברק היה גם מכין תאי גזים למתנחלים - אם זה היה עוזר לפרימריז (ל''ת)

    לא ירחק היום שימחקו ההבדלים, 05/12/08 05:00

  • 123.

    אזרחות ישראלית

    אתי, 05/12/08 04:59

    אין גבול לחוצפה של המתנחלים. הדעת לא סובלת התנהגות כזו, וצורות ביטוי שאפילו קשה מנשוא לראות. רשויות החוק צריכות לשלול תעודות זהות מ''אזרחים'' שמעיזיםלהתבטא כך אלהתנהג כך. ברגע שיישללו תעודות זהות מהם הם במידי ירגיעו.

  • 122.

    עצוב לי שיש ישראלים שתומכים באלימות השלטון למטרת תעמולת בחירות (ל''ת)

    זה כל כך ירוד ומכוער - שממש מזעזע, 05/12/08 04:54

  • 121.

    האיש צודק! כמה כוח מפעילים כדי למנוע מיהודים את זכויותיהם. מפחיד! (ל''ת)

    נתן, 05/12/08 04:53

  • 120.

    אפילו אילה חסון הודתה שברק מרוויח מהפוגרום בחברון (ל''ת)

    אז שימוש כזה בכוח - זה פאשיזים, 05/12/08 04:52

  • 119.

    מפלגה ששולחת שוטרים להכות אזרחים בשביל פרימריז (ל''ת)

    לא שונה מהמפלגה הנאצית, 05/12/08 04:51

  • 118.

    מנהיגי השמאל משתמשים בצה''ל כמו שעשו הנאצים בתחילת דרכם (ל''ת)

    לא מדובר בחוק אלא בפרובוקציה לבחירות - שמצליחה, 05/12/08 04:37

  • 117.

    נכון לא ירחק היום שהשמאל יאפשר לרצוח מתנחלים (ל''ת)

    ולאדם מת זה לא משנה למה ואיך בדיוק, 05/12/08 04:31

  • 116.

    ברק קיבל מה שרצה - דם מתנחלים מניע הפוליטיקה לטובת השמאל הדווי (ל''ת)

    עצוב לראות שטריקים של אנטישמים עובדים בישראל, 05/12/08 04:30

  • 115.

    יהודים החוצה!

    Avi Ecuador, 05/12/08 04:28

    בגרמנית זה נשמע יותר טוב: ז'ודין רראוס!!!
    היום יש גם סוסים...

  • 114.

    לפי התגובות יש ישראלים עם מנטאליות של נאצים - נקווה שנשארו גם בני אדם (ל''ת)

    מגיע להם ממשלה כמו קדימה או עבודה, 05/12/08 04:28

  • 113.

    למה נגד הקסמים ''אין מה לעשות'' ונגד ילד בגיל ברמיצווה יהודי יש?

    יהב, 05/12/08 04:21

    כי אתם מפחדים מהערבים? כי אתם חכמים על חלשים?

    הבית נקנה פעמיים בכסף-ע''י אברהם אבינו וט''י אותו בחור יהודי...מה עוד?

    • עפרון לא היה בעל מערת המכפלה. הוא היה סתם רמאי. הקניה לא תופסת (ל''ת)

      וממתי יהודי קונה בכסף מגוי? מגוי רק גונבים ולא מחז, 05/12/08 12:53

    • רק להעמיד דברים על דיוקם

      יהודי אחד, 05/12/08 14:59

      אברהם אבינו הוא גם האב של ישמעאל

  • 112.

    מס' 60 לתשומת ליבך!!!

    שרון, 05/12/08 03:40

    מי שמרים יד על אזרחים שרק רוצים לחיות על אדמתם אין לו בכלל זכות ללבוש מדים!!

  • 111.

    ארץ אוכלת יושביה. תתביישו!! (ל''ת)

    שרון, 05/12/08 03:30

  • 110.

    איזה כיף לתקשורת!

    אבי, 05/12/08 03:28

    מצאה שניים ורבע אנשים שענדו טלאי צהוב ויכולה מייד לעשות עוד רייטינג, למכור עוד כמה עיתונים, ולקבל עוד כמה טוקבקים מתלהמים שיביאו לעוד כמה טוקבקים מתלהמים.

    אני נוטה להניח שהעובדה שתחת הכותרת ''מתנחלים ענדו טלאי צהוב'' שהופיעה היום ברוב העיתונים, אתרי החדשות ותוכניות הטלוויזיה, הופיע בדיוק אותו אדם היא מקרית... שהרי ''מתנחלים'' זה ברבים, ואם ראית אחד, שניים או 30 ראית את כולם ואם לא, לפחות תוכל לשכנע את הציבור שזה כך.

  • 109.

    איזה כיף לתקשורת!

    אבי, 05/12/08 03:28

    מצאה שניים ורבע אנשים שענדו טלאי צהוב ויכולה מייד לעשות עוד רייטינג, למכור עוד כמה עיתונים, ולקבל עוד כמה טוקבקים מתלהמים שיביאו לעוד כמה טוקבקים מתלהמים.

    אני נוטה להניח שהעובדה שתחת הכותרת ''מתנחלים ענדו טלאי צהוב'' שהופיעה היום ברוב העיתונים, אתרי החדשות ותוכניות הטלוויזיה, הופיע בדיוק אותו אדם היא מקרית... שהרי ''מתנחלים'' זה ברבים, ואם ראית אחד, שניים או 30 ראית את כולם ואם לא, לפחות תוכל לשכנע את הציבור שזה כך.

  • 108.

    חיים בסרט המתנחלים האלה....... (ל''ת)

    אילן, 05/12/08 03:22

  • 107.

    ממש "רחמנות" עליהם ועל כל שאר עוקרי מטעי עצי הזית של הערבים (ל''ת)

    אריק , 05/12/08 03:22

    • כן, ממש ''רחמנות'' על חברה שמאז שהמדינה בחיתוליה

      Avi Ecuador, 05/12/08 03:42

      ניסו להשמיד ולא הכירו במדינת ישראל, ממש ''רחמנות'' על חברה שאם היו או ינצחו אותך יהרסו, יבזזו, יאנסו את אשתך וביתך מול עינך...
      ממש ''רחמנות'' ולא רציתי להוסיף מילים עסיסיות שאולי הייתה נותנת למעריב אמתלה לא להעביר את התגובה מכיוון ש...
      כן, שכחתי, המופתי גם היה אורחו של היטלר ואמור היה לבצע את השואה גם ביהודי ארץ ישראל שעדיין לא היה להם מדינה.
      היום מדובר בסוג של קניבלים יהודים, לך למראה, אומנם לא תיבהל אבל זה אתה עם-הארץ.

      • עם הארץ זו מחמאה שנאמר: ''דרך ארץ קדמה לתורה'' (ל''ת)

        ואתה כן מכיר במדינת ישראל ובממשלתה החוקית? אתה כמו, 05/12/08 12:59

    • מי שרחמן לרשעים רשע לבני מינו, סוג של קניבלים יוצאי דופן

      Avi Ecuador, 05/12/08 03:49

      קניבלים אוכלי ''כשר''; אוכלי יהודים.
      כן, ממש ''רחמנות'' על חברה שמאז שהמדינה בחיתוליה
      ניסו להשמיד ולא הכירו במדינת ישראל, ממש ''רחמנות'' על חברה שאם היו או ינצחו אותך יהרסו, יבזזו, יאנסו את אשתך וביתך מול עינך...
      ממש ''רחמנות'' ולא רציתי להוסיף מילים עסיסיות שאולי היו נותנים למעריב אמתלה לא להעביר את התגובה מכיוון ש...
      כן, שכחתי, המופתי גם היה אורחו של היטלר ואמור היה לבצע את השואה גם ביהודי ארץ ישראל שעדיין לא היה להם מדינה.
      היום מדובר בסוג של קניבלים יהודים, לך למראה, אומנם לא תיבהל אבל זה אתה עם-הארץ.

    • בא תעקור לי זית ואני אעקור לך את הבית, הולך?

      חיים, 05/12/08 04:16

      די לבכות לערבים, הם אלה שמתפוצצים...כן, כולם...כולם...אני מכליל....

    • כן, הסיכסוך החל מעקירת זיתים, ולא ממרצחים ערבים....

      שונא טמבלים, 05/12/08 04:33

      כנראה ששכחתי...

      זה בדיוק העניין של התלאי חביבי, שאינך חס על יהודים רק על ערבים, וזאת גזענות...

  • 106.

    ממש ''רחמונס'' עליהם, ועל כל עוקרי מטעי עצי הזית של הערבים (ל''ת)

    אריק, 05/12/08 03:20

  • 105.

    גם לחתוך פלפלים מזכיר את השואה (ל''ת)

    פלפלר, 05/12/08 03:12

  • 104.

    ממש לרחם עליהם. אבל לעקור עצי זית של ערבים הם עושים בלי כחל וסרק !!! (ל''ת)

    אריק, 05/12/08 03:01

  • 103.

    חוקי בינייש.. (ל''ת)

    רונן, 05/12/08 02:11

  • 102.

    המתנחלים = לא יהודים

    זנחו את מסורת בית אבא, 05/12/08 01:48

    ישעיהו ליבוביץ' כבר אמר זאת: המתנחלים הם יודונאצים

  • 101.

    אידיוט אחד נובח ומקבל כותרת ראשית בnrg!

    asy , 05/12/08 00:50

    תקשורת מגוייסת במטרה למכור את ארץ ישראל, משתמשת בפרובקטורים למינהם כדי לגנוב את הבחירות!

    • נכון - גם הפוגרום בחברון נעשה למען הפרימריז בעבודה (ל''ת)

      אנטישמיות קלאסית, 05/12/08 04:49

  • 100.

    ברק השתמש בנשק חם נגד אנשי בית השלום

    אלחנן אופנהיים, 05/12/08 00:49

    ע''פ התקשורת, כוחות הביטחון זרקו רימונים לעבר יושבי בית השלום.
    שימוש בנשק חם כנגד אזרחים לא חמושים הינו פשע.
    אהוד ברק פתח בשימוש בנשק חם, ואחראי לעליית רף המאבק

  • 99.

    חורבן ? גאולה?

    צדיק, 05/12/08 00:46

    בורא עולם אינו שם מן הסתם על הצדיקים העושים מלאכתו לגאולת הארץ
    פשוט לא הולך להם .זה טופח להם על הפנים
    מילא שר בטחון
    אבל בורא עולם?
    כך היה לפני 65 שנים כשהתפללנו לישועתו
    כך היה בבית חבד בבומבי
    וכך היה היום
    בקיצור יש לנו פאקים בדרך
    יכול להיות שהצורך שלנו גובר על האמת ?

  • 98.

    גם השואה התחילה בגירוש יהודים, עובדה ...

    ד''ר ארוין, דור שני לשואה, 05/12/08 00:44

    אז למה כל התגובות כאן נשמעות אנטישמיות וגזעניות ? לגרש יהודים - מותר, למחות - אסור ?

  • 97.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 05/12/08 00:34

    תוריד את הטלאי אתה פוגע באלוהים !!!
    אתה משווה את החיים בישראל למחנה ריכוז?
    השתגעת?
    אני לא מאמין למראה עיני.
    אני פונה למנהיגי המוסלמים לשבת עם הרבנים היהודים ולמחות את החרפה הזאת.
    לא ייתכן שאינכם מסוגלים לשבת יחדיו ולפתור בעיות!!!
    אני רוצה בית דין משותף דתי-יהודי מוסלמי נוצרי ודרוזי שידון בכל הבעיות שנוצרו בעבר ויפתור אותם וכל החלטה שלו מקובלת עלי מתוך ידיעה שאלוהים דואג לכל בניו !!!
    לא ייתכן שתתעלמו זה מזה ותניחו את הבעיות ללא פתרון.
    אני מדגיש כל החלטה של בית דין דתי משותף מקובלת עלי בבחינת כזה ראה וקדש ללא עוררין.
    -אין עוד מלבדו.

  • 96.

    ענידת טלאי צהוב וקריאת ''נאצים''

    חוה ל., 05/12/08 00:32

    במלחמת העולם השניה ענדו היהודים טלאי צהוב בפקודת הנאצים, שהרסו וחיללו בתי קברות ובתי כנסת יהודיים! מי צעק היום על חיילים ושוטרים יהודיים נאצים ועונד טלאי צהוב - מי שעושה כמעשי הנאצים!!!???

  • 95.

    השמאל יודע שנעשה עול, ושגם הופעלה - לא אחריות לאומית - אלא חוסר תום לב

    אלי, שפלה, 05/12/08 00:32

    במסיבת העיתונאים נטען שאסור למדינה להתקפל בפני נוער פורע חוק. בכך אמנם צודק הטוען.

    עוד נטען שם שאנשי הישוב היהודי בחברון שנפגשו במשרד הבטחון - אינם מיצגים את הנוער. גם בכך צודק הטוען.

    אבל כל הטענות הצודקות דלעיל אינן רלבנטיות כלל: ואכן, על מנת לסמא את עיני הציבור, הוסתרה ממנו במסיבת העיתונאים עובדה אחת פשוטה, ששׂמה-לאַל את כל הטיעונים הבלתי רלבנטיים דלעיל: אנשי הישוב היהודי - שנפגשו במשרד הבטחון ושהציעו שם הצעה מבצעית אפקטיבית (כדלהלן) למניעת תבערה בחברון - בכלל לא התימרו לייצג את הנוער, אלא התימרו לייצג אך ורק את דייריו החוקיים של הבית, דהיינו את ששה עשר המשפחות השקטות המתגוררות בבית כחוק, שלא הרימו יד, ושלא איימו, ושבמיוחד: לא פרעו שום חוק - משום שגם החלטת בגצ לא הורתה לפנותם מביתם - כפי שהבהיר שופט בית המשפט העליון בדימוס יעקב טירקל.

    יוצא אפוא כי לא רק שנעשה כאן עוול משווע בעצם החלטת משרד הבטחון לפנות בכפייה גם את דייריו החוקיים של הבית שלא הרימו יד ושלא איימו ושלא פרעו שום חוק; היה כאן גם חוסר תבונה וחוסר אחריות לאומית, שהרי אילו משרד הבטחון היה נוהג כפי שמצופה ממנו והיה מפנה אך ורק את הנוער, ומשאיר בבית את הדיירים החוקיים - כפי שהציעו אנשי הישוב היהודי בחברון בפגישתם במשרד הבטחון, אז חברון היתה רגועה לגמרי, וכל השטחים היו רגועים לגמרי, משום שהנוער היה חש שלא היתה פגיעה בצדק של הרוכשים. אבל משרד הבטחון החליט - הן בניגוד לצדק והן בניגוד לתבונה - לפנות בכפייה גם דיירי הבית החוקיים, למרות שבגצ לא כפה לעשות זאת, ובכך גרמה החלטה זו לתבערה בחברון ולמהומות אלימות במקומות רבים. האמנם הרצון המוצדק של משרד הבטחון להשליט את מרות המדינה על נוער פורע חוק - מצדיק גם לעשות עוול כלפי דיירים צייתני חוק פאסיביים, וגם להבעיר את חברון ואת כל השטחים?

    השמאל יודע שנעשה כאן עוול, ושגם הופעלה כאן - לא אחריות לאומית - אלא חוסר תום לב.

  • 94.

    זה סתם שבקניק של השמאל! (ל''ת)

    תל אביבית, 05/12/08 00:29

  • 93.

    כל שימוש בשואה הוא הרס של כל הישוב היהודי בשטחים

    ימני לשעבר, 05/12/08 00:26

    כל כינוי של אנשי צה''ל גסטאפו, או כל שימוש בשואה הוא מחליא ומרחיק את כל העם מנושא ישוב ארץ ישראל וגאולת השטחים.
    זה יחד עם פרעות בפלשתינאים.
    אלה מעשים שהציבור הרחב לא יכול להזדהות עימם, הם דוחים, געילים ומצדיקים את טענות אנשי השמאל הקיצוניים.
    לסיכום: זה מתכון בטוח לסילוקן ופירוקן של כל ההתנחלויות וגירוש כל המתנחלים לתוך הקו הירוק.
    ----
    כן אני יודע שהמתנחלים לא יקשיבו לדברי.
    כשאין חשיבה, ביקורת עצמית ותיכנון איסטרטגי, אלא רק אמוציות - התוצאה היא הרס עצמי.
    כל הפיגועים והמלחמה של הפלשתינאים לא עקרו את ההתנחלויות. אבל הנה קבוצה קטנה של מתנחלים קיצוניים, מביאה לעקירת כל הישוב היהודי שמעבר לקו הירוק.

  • 92.

    משטרה ברברית!

    גד, 05/12/08 00:25

    לא רק את חוקי נינברג זה מזכיר אלא אף את הפוגרומים שביצעו ביהודים במאה ה-19

  • 91.

    אתם חסרי תקנה הדת פשוט דפקה לכם את כל המוח!

    menahem01 , 05/12/08 00:18

    ושוב האלוהים לא עשה ניסים ונפלאות עבורכם! עד מתי כסילים, עד מתי תתנהגו כשוטים?

    • !! השקר הגדול שהוטמע בנו !!

      שלומי, 05/12/08 00:46

      ביום הפרימריז בעבודה 'אהוד ברח' אותו אחד שעל גבינו משלמי המסים גר לו בדירת ''סופר פאר'' (43 מליון, למי שלא שם לב כל כך) במגדלי אקירוב,

      החליט בצורה עבריינית של ממש על קיעקוע החוק הכתוב במדינת ישראל (זכות הקניין וכו') וליצור פרובקציות מכוונות כדי לצבור הון פוליטי מסריח ומכוער למפלגתו המתדרדרת והכושלת.

      וכל זאת ע''י הטמעה בתקשורת שבג''ץ חייב את כוחות הביטחון לפנות את הבית, למרות שזהו שקר גס ודיסאינפורמציה מכוער ביותר למרות שכל החוות דעת המשפטיות (כולללת את זו של שופט ביהמ''ש העליון לשעבר כבוד השופט טירקל) שניתנו על פסיקת בג''ץ מלמדות על כך שבג''צ לא הורה לפנות את הבית אלא איפשר למערכת הפוליטית והביטחונית רשות לפנות אותו באם תרצה אך לא חייב אותה לעשות כך!?

      בית השלום הינו בית יהודי וכשר לכל דבר לפי כל העובדות שיכולות להיות.

      הבית שנקנה בכ מיליון דולר מאת בעליו הערבים לשעבר.
      ועל כך יש אינספור הוכחות מכל כיוון אפשרי מהמסמכים העדויות הסרטים, והאודיו שהוקלטו במהלך הרכישה, ולחיזוק דו''ח המז''פ המשטרתי קבע באופן מוחלט שמסמכי הקניה אותנתים לחלוטין.

      אהוד ברח וכל בתי המשפט מתעלמים ומשתיקים לחלוטין מכך שהרשות הפלסטינית אימה על המוכר ברצח של כל בני משפחתו ועל כן הוא חייב לטעון שלא מכר, אך חשבון הבנק שלו מעיד על כך פי עשרות מונים.

      עבריין קטן עובר על החוק העבריין הענק משתמש בחוק ואת זה שר הביטחון הבין כנראה יותר מדי טוב,
      ועל כן ה'מגה פושע' אהוד ברח הופך את הצבא שלנו, את המשטרה שלנו את השב''כ והמדינה של כולנו, להיות הזרוע המבצעת של שיקוליו הפוליטיים בפרימריז של מפלגתו המתדרדרת.

      זהו האיום על כל אזרח ואזרח החי במדינת ישראל ש'מגה פושע' מושחט כדוגמתו משתמש בנו כזרוע המבצעת של תעלוליו וגחמותיו.

      בכך הוא מקעקע את אושיות הדמוקרטיה החוק והחיים התקינים שלנו כאזרחים במדינה השייכת לכולנו, תוך כדי שימוש מגעיל ומכוער גם בכלי התקשורת בבנית תדמית וספינים על כך שהוא הוא כלב השמירה של הדמוקרטיה והחוק כאילו.

      בטוחני במאת האחוזים שאם השר הממונה על הביטחון שלנו, היה מפעיל את כל כוחות הביטחון והקומנדו שהפעיל נגד נשים וילדים אוהבי ישראל נגד שוביו של גלעד שליט הוא היה כבר מזמן מזמן איתנו!

      ועל כך באתי להזהיר ולהתריע, בפני כל מי שלא כל כך שם לב לרמאי והנוכל המגעיל הזה.

      בסופו של תהליך עם ישראל ידע להקיא את החלאה הזאת מקרב עמנו.

    • כדור הארץ

      מוטי קליפורניה, 05/12/08 00:53

      קבל אזהרה ראשונה.
      והיא גם האזהרה האחרונה.
      -אין עוד מלבדו.

  • 90.

    ההתנחלויות הם קיני צרעות אשר מעת לעת יוצאות מחבלות ומזיקות לכל עבר (ל''ת)

    קיני צרעות, 05/12/08 00:16

  • 89.

    הקוזאק שנגזל... (ל''ת)

    שרון, 05/12/08 00:13

  • 88.

    אם זה נשמע כמו גזענות, עובד כמו גזענות ומסריח כמו גזענות

    יואב , 05/12/08 00:12

    אז זו גזענות. לערבים מותר לבנות בכל מקום בלי חשבון. ליהודים אסור אפילו להוביל קראוון ביו"ש. זו אנטישיות מהסוג המכוער ביותר.

    • טלאי צהוב

      ברוך, 05/12/08 00:21

      פעם נשאו טלאי צהוב העליטה של העם היהודי שהושמד היום נושאים את הטלאי הבזויים שיביאו למהרסייך ומחרבייך ממך יצאו והם יצאו מאיתנו כמוגלה שמפרישה את הזוהמה מהגוף

  • 87.

    לעיתים יש חילוקי דיעות אבל חוק הוא חוק

    יוסי הקיבוצניק, 04/12/08 23:59

    ואותו אדון שמשווה פשוט מסכן - כי אין מה להשוות. הוא גורם לנו כיהודים נזק גדול מאוד. צורה זו של מחאה רומסת את ערך השואה ומפגינה בורות אישית עצומת ממדים על אשר התרחש בגרמניה הנאצית - וחבל ועצוב שכך...

  • 86.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 04/12/08 23:56

    במקום לזרוק מליונים על נסיון לפנות את המתנחלים מהבית שרכשו בכסף תנו את אותו הכסף
    למוכר שטוען שלא קיבל תשלום מלא עבור המכירה ועזבו אותי בשקט נמאסתם עלי כולכם
    שאתם לא מסוגלים לסגור עניין ומושכים ומושכים לאורך דורות מבלי לנסות לפתור באמת את הבעייה.
    במקום לנסות לפנות את המוסלמים ממסגד אל אקצא תקצו שטח גם לתפילת היהודים ולתפילת הנוצרים ותעזבו אותי בשקט,
    ובמילים ברורות אתם לא מנסים באמת לפתור בעיות אלא מחפשים פרובוקציות ללא רצון אמיתי וכן לפתור בעיות!!!
    האשמה היא של היהודים והמוסלמים שנעולים בד'
    אמותיהם ולא מנסים בכנות לפתור בעיות בשלום!!!
    אתם נגד האלוהים שניכם !!!
    -אין עוד מלבדו.
    .

  • 85.

    נשמע דומה לערבי שרוצה בית ביישוב יהודי לא?

    יאיר, 04/12/08 23:42

    ''מה, אסור לנ לרכוש בתים? איך מצפה הממסד שתושבי קרית ארבע יתמודדו עם הריבוי הטבעי של הילודה? יש לנו עוד מספר בתים שרכשנו, ואין בכוונותנו להיכנס אליהם בטווח המיידי, כדי לא לעורר פרובוקציה. אנו נעשה זאת בזמן מושכל, שאותו נבחר. זה לא יקרה בטווח המיידי''.

    בדיוק אותם טיעונים.

  • 84.

    למה הם פונו משם? זה עד עתה לא ממש ברור. (ל''ת)

    ., 04/12/08 23:41

  • 83.

    מילא מגורשים, אבל טלאי? זה פשוט מזעזע. (ל''ת)

    אוהבת את וגנר., 04/12/08 23:40

  • 82.

    השמאל זו לא מדינה ליהודים, לא בשביל יהודים ולא מגינה על יהודים

    Avi Ecuador, 04/12/08 23:36

    גם על שמאלנים היא לא מגינה.
    לדעתי אם האופציה היא ''מדינת'' סדום-עמלק-שמאל שאין לה שום סיכוי להתקיים ואפילו הערבים מבינים זאת, על ישראל להפסיק כל משא ומתן עם הערבים בכדי להשיג ''שלום'' ולדרוש את סיפוחנו המידי לארצות הברית על משקל משפט המלך שלמה וכבשת הרש שלא תהיה של יהודים או שיהודים בכלל יוכלו לחיות בה.
    ארצות הברית תהפוך את ישראל לשמורת טבע אינדיאנית, ''סליחה'', שמורת טבע לדת בשם דיסני-סלאם-קודש לכל הדתות ואנו עם אזרחות אמריקאית מה עוד יכולים לשאוף ועוד עם שמאל מטורלל שהתמחה בקניבליות ליהודים כשהיום משניאים על עם הארץ מהשמאל יהודים ויהודים מתחילים לשנוא מתנחלים.

  • 81.

    והכתב פורט על המיתרים הכאילו רגישים של מאזיני וגנר ומעריצי גרמניה, (ל''ת)

    שבטח מה שמפריע להם זה הטלאי המונח על מגורשים..., 04/12/08 23:34

  • 80.

    זה כמו שנאצי יענוד טלי צהוב...

    איל, 04/12/08 23:32

    חבורה של חלאות!!!!!!!! זבלי אדם שמטרתם להרוס את מדינת ישראל....להשאיר אותם בחברון ולשלול את אזרחותם!!!!

  • 79.

    מי שימני לא מצביע ליכוד!! ליכוד = קדימה = עבודה הצביעו למפלגה ימנית! (ל''ת)

    ג, 04/12/08 23:32

  • 78.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 04/12/08 23:31

    לזרוק את המתנחלים מהבית ולזרוק את המוסלמים ממסגד אל-אקצה עד שיוברר בבית המשפט למי שייך המקום !!!!
    -אין עוד מלבדו.

  • 77.

    מתנחלים=מגינים על השפיות הלאומית ועל אזרחי מדינת היהודים (ל''ת)

    מתנחלים=מלח הארץ, 04/12/08 23:26

  • 76.

    באמת מזכיר את גרמניה: חולצות חומות ופרעות במיעוטים (ל''ת)

    ציפ, 04/12/08 23:22

  • 75.

    נראה לי שזה בסה''כ בןאדם אחד (ל''ת)

    וכהרגלה, התקשורת השמלאנית מנפחת הכל, 04/12/08 23:19

  • 74.

    אין להם אלוהים.

    יהודי , 04/12/08 23:11

    המתנחלים ינסו כל שיטה של סחיטה ריגשית, כולל ניצול ציני של זכרון השואה, כדי להשיג את מטרותיהם.

    • ניצול ציני..האומנם?

      חתולה בשוק , 04/12/08 23:14

      למה אם כן אין להם זכות לקנות אדמות מערבים כפי שעשו ראשוני המתיישבים?

      • המצב שונה כרגע - עכשיו כשיש מדינה

        Hollander, 04/12/08 23:53

        המתנחלים יכולים לחיות בכל מקום אחר במדינה. אבל הם כמו ילדים קטנים ועקשנים כמו פרדות: ילד קטן שיתנו לו צעצוע מסוג מסויים, ירצה דווקא את הצעצוע של חברו שהוא אינו יכול לקבל בגלל קנאה ילדותית וחסרת היגיון שאומרת לו לרצות את מה שהוא אינו יכול להשיג. באותה מידה, המתנחלים רוצים דווקא את האדמה של הפלשתינאים מתוך עקשנות ילדותית. את יודעת איך עוד אפשר לקרוא לעקשנות בלתי רציונאלית? פאנטיות.

        • חברון היא לא עיר פלסתינית מעולם לא חיו בה פלסתינים, זוהי עיר אבות! (ל''ת)

          א''י, כל א''י, 05/12/08 23:16

      • כי לממשלה נבחרת

        יהודי , 05/12/08 00:36

        יש זכות לנהל מדיניות לפי האינטרסים של הלאומיים, משיקולים של התחייבויות בינלאומיות, מו"מ מדיני, ודיפלומטיה. לכן זכותה למנוע את המשך ההתנחלויות.

        • יהודי ? ולכן נחליף את הממשלה בתקווה

          אפי, 05/12/08 00:49

          שאמרותיך הדעתניות לא תשתננה במידה ומדיניות הממשלה החדשה תהא שונה מרחשי ליבך הנוכחיים. האמנם תתמיד בגישתך ? ספק רב. להערכתי גם אתה צבוע מתחסד

        • עזוב אח שלי.....הוא ואתה לא על אותו תדר,זה כמו לנסות להסביר לקוף

          אילן, 05/12/08 03:26

          את תורת היחסות.

        • האינטרס היחידי של ברק זה הפרימריז בעבודה (ל''ת)

          ולרצוח מתנחלים בשביל זה - גרוע מנאצים!, 05/12/08 04:46

    • אתם דוחפים אותם לפינה, בעמים אחרים עולים לצערי על הממשלה... (ל''ת)

      Avi Ecuador, 04/12/08 23:26

    • כן, לך יש עגל זהב (ל''ת)

      Avi Ecuador, 04/12/08 23:42

    • טלאי? זה מה שישבור את המפנים ברגישות ובנחישות. (ל''ת)

      או את הציבור?, 04/12/08 23:43

    • מיתנחל תל אביב

      זאב, 05/12/08 03:28

      ולמי יש אלוהים לכה ?יה מיתנענע

  • 73.

    עד מתי נערים ונערות מתוסכלים מינית יוציאו את החסכים שלהם על חיילים

    אורן, 04/12/08 23:10

    ושוטרים?

  • 72.

    סוף סוף יהודים שעומדים על שלהם! (ל''ת)

    את האויב הערבי והאוטו-אנטישמי ננצח, 04/12/08 23:09

  • 71.

    שימוש ציני בשואה

    Olegro, 04/12/08 23:07

    איך הם לא מתביישים, העבריינים האלו הפאשיסטים!,מחללים את זכר הנרצחים מבשואה.

    • מי שלובש מדים שחורים ומעביר אלפי יהודים לגטאות ואתרי חראווילות (ל''ת)

      זוכה ביושר לתואר ידיד הנאצים, 05/12/08 05:17

  • 70.

    במדינה הזויה כשלנו הם השפויים היחידיים (ל''ת)

    חתולה בשוק , 04/12/08 23:05

    • צודק (ל''ת)

      א, 04/12/08 23:27

  • 69.

    נבלות

    לוטם, 04/12/08 23:03

    פשוט נבלות!
    לאסור כל מתנחל בן-בליעל שעונד טלאי צהוב!

    גועל נפש.

  • 68.

    סתימת פיות ''דמוקרטית'' ע''י עורך התגובות השמאלני של NRG (ל''ת)

    כבשה זועמת, 04/12/08 23:03

  • 67.

    אוי אקט מחאה מזעזע ממש למפנים ברגישות ובנחישות... (ל''ת)

    ב''א מגורשים לא מזעזע מספיק, טלאי כן..., 04/12/08 23:00

  • 66.

    שחורי המדים חיפשו אנשים מסויימים והיכו אותם באכזריות

    יואב , 04/12/08 22:59

    הם חיפשו את נדיה מטר, והיכו אותה באכזריות כזו, עד שנפצעה בינוני. שחורי המדים היכו אנשים בברכיים. יש להעמי לדין פלילי את הפושעים הללו, ולהכניס אותם לכלא לזמן רב. מקומם של השוטרים הפושעים הוא בכלא!

    • ומה עם פושעים?

      רועי, 05/12/08 00:55

      מה עושה עם מי שעובר על החוק? נראה לי שהתבלבלת ילד. השוטר אוכף חוק

    • חבל שלא היכו יותר חזק (ל''ת)

      יריב, 05/12/08 01:58

    • וטוב שכך עשו.... (ל''ת)

      יואב, 05/12/08 04:46

    • חברה השמאל הם הערב רב (ל''ת)

      ימיני קיצוני, 07/12/08 08:51

  • 65.

    אידיוט אחד שם טלאי צהוב וזה מקבל כותרת ראשית בnrg... תקשורת מגוייסת!!! (ל''ת)

    asy , 04/12/08 22:59

    • צודק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      נעמה, 05/12/08 00:28

  • 64.

    מה זה יעזור? לצערי.

    Mekler, 04/12/08 22:51

    מה חשבתם לעצמכם , שטלאי צהוב יעבוד על מישהו?
    את מי זה מעניין? גם ככה העתיד פה מועד לפורענות.
    כמו שהיה בעזה, ככה גם בגדה. זה אותו הדבר.
    המדיניות פה הכי ''טהורה'' שיש.
    אני באופן אישי כבר אפטי.
    לא מעניין אותי כלום.
    אני כבר מאוכזב מהכל.
    מיואש, מאוכזב.
    רק בגלל אמא שלי אני תקוע פה.

    מקלר

  • 63.

    הגירוש הוא אופיום להמונים (ל''ת)

    רון, 04/12/08 22:51

  • 62.

    ניראה אם ברק מסוגל לפנות בית לא חוקי של בדואים

    tr, 04/12/08 22:51

    מהאלפים שיש בנגב
    הבדואים משתלטים על אדמות מדינה בצורה פרועה ולא חקית ואף אחד מהשמאל לא פוצה פה

  • 61.

    הוא גם הצדיע ב''מועל יד'' לחבריו ל''פלוגות הסער'' ההתנחלותי...

    ישראלי, 04/12/08 22:44

    מתאים שיהיה עם טלאי צהוב....

  • 60.

    למי שמרים יד על חיילים ושוטרים אין זכות לשים טלאי צהוב (ל''ת)

    נמרוד, 04/12/08 22:42

    • אין שליח לדבר עבירה - לא "שוטרים" ולא "חיילים". סתם פושעים

      יואב , 04/12/08 22:50

      שנכנסו לבית כדי לגרש את תושביו בגלל יהדותם. מותר להתנגד לגירוש כזה בכל דרך,כיוון שהוא מנוג למוסר האנושי. אילו הי ערבם במבנה לא היה גירוש. די לזענות!

      • כשרוצים למצוא פסוקים בתורה אז יש...גם לרצח רבין יש!!!???!!! (ל''ת)

        נמרוד, 04/12/08 23:18

      • בלה בלה בלה... אני עושה דין לעצמי.... מוסר אנושי... מחלל קברים...בלה (ל''ת)

        Eחד, 05/12/08 02:10

    • שמע שמאלני דביל, לשים תלאי צהוב זו לא ''זכות''

      Avi Ecuador, 04/12/08 22:53

      אןלי תxסיר לנו שהיטלר גם נתן זכויות ליהודים ושם עלינו טלאים צהובים.

    • אם כך, אז דווקא מותר היה להם לשים טלאי צהוב. (ל''ת)

      כבשה נ' אידיוטים, 04/12/08 22:58

    • ולך יש זכות? לשים טלאי צהוב לשמאלני זו זכות, ''חחח''.

      Avi Ecuador, 04/12/08 23:40

      להיכנס לתאי הגזים עוד זכות, נו, היום אתה כבר לא צריך רכבות, האיראני מכין פצצת אטום, קצת יותר מודרני...

  • 59.

    השב'כ מארגן את הפלסטינים לפגע ביהודי חברון !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אתם שתקתם, 04/12/08 22:42

  • 58.

    למתנחלים שמתקשים בקריאו תגדילו את הטקסט.הגדלתם? אז תתחילו לקרוא

    הבנת הניקרא, 04/12/08 22:41

    1. אנחנו נצא משטחי י''ש נרצה או לא נרצה.

    2.אנחנו נחלק את ירושלים נרצה או לא נרצה.

    3.אנחנו נרד מהרמה נרצה או לא נרצה אז בשביל מה כל האלימות,השנאה וההסתה שלכם?

    • למבין הנקרא...

      asy , 04/12/08 23:01

      יש דבר כזה שנקרא אנשים עם תקווה.

      אם לך נגמרה התקווה צר לי, אולי זה משום שבבתי הספר של ילדך מלמדים בעיקר על סקס וסמים!

      יקירי, ההסטוריה לימדה שגם אימפריות גדולות שבנו עצמן על ייאוש קרסו, ומעטים שבנו עצמם על תקווה שרדו ואף הגיעו לשלטון!

      • קיס מיי אס , אסי (ל''ת)

        ד, 04/12/08 23:49

      • אתה בור! יש לך עובדות מלבד סיסמאות ריקות?

        רונן, 04/12/08 23:54

        באיזה בית ספר מלמדים על סקס וסמים?
        אתה דוגמא מצויינת לסיסמאות הריקות והפנאטיות (במילים אחרות - השטויות) של הימין ההזוי, שמחוברות לתקווה, אבל לא למציאות.

      • כולי תקווה

        רועי, 05/12/08 00:53

        שנצא מהשטחים ונפסיק לשלוט באנשים אחרים ללא זכויות וכבוד, אני בטוח שזה יעשה טוב לעם היהודי.

      • אז זהו, שלנו, הישראלים השפויים יש תקווה אחרת

        גלעד, 05/12/08 02:14

        תקווה לשלום, לשקט, לבטחון. למדינה שקטה בלי שאיפות ופנטזיות דתיות כמו שלך. פנטזיות שלא רואות אף אחד מלבד עצמכם, שלא מתחשבות בעובדה שיש כאן עוד עם, שנמצא כאן קצת יותר זמן ממכם.

      • רק שהבעיה שלנו היא שגם בצד הפלסטינאי יש אנשים עם תקווה.

        אילן, 05/12/08 03:28

        גם אני רוצה אבל לא יוצא!

    • לצערי הוא צודק

      משה, 04/12/08 23:13

      אל לנו לשכוח שגם הימני הגדול ''אריק שרון ''

      פינה התנחלויות אז אני כבר לא מאמין באף אחד שאיכפת לו ממדינת ישראל כמדינת היהודים
      לכן בנסיבות הקיימות עדיף להחזיר
      וכמה שיותר מוקדם פחות רצח שיהיה ופחות שינאה
      כי יש לנו כבר מספיק מזה
      קשה כואב אבל זה המציאות
      וגם ביבי שאני יצביע לו אני לא מאמין שהוא יוכל לשמור על ארץ ישראל

    • שלום עם הערבים לא יהיה. וטוב שלא יהיה. תעשו קודם שלום בין היהודים. (ל''ת)

      xx, 04/12/08 23:31

    • המשך הנבואה

      חוזה עתידות, 05/12/08 00:46

      שכחתה לסיים את נבואתך...4. אנחנו נגמור בתוך הים, עם ערבים חוגגים ברחובות תל אביב, נרצה או לא נרצה.

  • 57.

    הגירושהוא משה גזעני. אילו היו ש ערבים לא היה גירוש!

    יואב , 04/12/08 22:36

    הבית נרכש בכסף מלא. יש הוכחות ברורות לכך. הסיבה שגירשו את תושביו היא גזענית: אילו היו ערבים בבנייו לא היו מגרשים אותם. לבוש השחורים שגירשו את היהודים נהגו באלימות ובגזענות. הגירוש הזה, כמו פוגרום עמונה וכמו הגירוש הנתב מגוש קטיף היו פשע שנאה.

    • בלה בלה בלה... אני עושה דין לעצמי.... מחלל קברים..מורד במלכות...בלה (ל''ת)

      Eחד, 05/12/08 02:12

  • 56.

    זה בתמונה לא אחד משלנו שברח מכאן לא מזמן....? (ל''ת)

    מאושפזי גהה, 04/12/08 22:36

    • שימוש הזוי בטלאי

      י.כרמי, 04/12/08 23:46

      לא לגנות אותו צריך להוסיף לו טלאים נוספים בצבעים ירוק ,כחול,אדם וכו... פורים מתקרב!!!

  • 55.

    שורה תחתונה ועניינית

    רועי, 04/12/08 22:35

    1)יוצאים בקרוב מהשטחים
    2)מי שעם ישראל שיקיים חוק, מי שלא מסכן את החברה שלנו, ורוב ישראל אינו מתכוון לתת למתנחלים להרוס לנו את המדינה.שכל אחד יחשוב טוב באיזה צד הוא נמצא:בצד של מדינת ישראל או בצד של הטירוף.
    3)אני חוזר לאלו שלא הבינו:נגמר הסרט של הכיבוש זה לא עובד, משום מה הפלסטינים לא רוצים שנשלוט בהם. המנחלים יכולים לבקש אזרחות מהפלסטינים. תודה ושלום.

  • 54.

    המתנחלים טאליבנים דתיים שרוצים כאן מדינת שריעה=הלכה של

    מתנחלים טאליבנים, 04/12/08 22:33

    דיכוי,חושך,אפליה,בערות,נחשלות,פיגור,עוני וכפיה.

    • למרות שאני בעד החזרת שטחים,אתה מגזים חביבי......על פרופסור נאמן שמעת?

      אילן, 05/12/08 03:31

      בערות?? על מה אתה מדבר?
      הם לומדים משרתים עובדים ומה לא.....
      הם מלח הארץ!
      זה שהם קצת משיגינער...אין מה לעשות!
      משפחה לא בוחרים.

    • השמאלנים פרו ערבים רוצים להקים עוד חמאסטן ביהודה ושומרון !?

      ראינו בעזה, 05/12/08 04:38

      לאור ההצלחה בעזה ולבנון יקימו חמאסטן ביהודה ושומרון כדי לחסל את המרכז ?

  • 53.

    הפקודה הפוליטית לגירוש יהודים איננה חוקית בעליל !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אסור לבצע אותה, 04/12/08 22:31

  • 52.

    הפינוי היה מעשה גזעני בעליל

    חיים, 04/12/08 22:27

    הערבים מסביב בית השלום בונים מתי, איפה ואיך שהם רק רוצים. אף אחד אינו מעלה על דעתו לעצור בעדם, ובטח לא כב' שר הבטחון.

    מאידך יהודי קונה בית אחד מסכן ופתאום שר הבטחון הופך את פינויים בכוח למשימה לאומית מהמעלה הראשונה. למה? כי הם יהודים. פשוט ככה.

    אכן ההשוואה לחוקי נירנברג נראית במקום ועוד איך. ואם בכל זאת השוואה כבדה מדי עבורכם אז אפשר ללכת על דוגמא קלילה יותר כמו הספר הלבן.

    • אבל עד כדי טלאי צהוב? יש פה הגזמה וחילול זכרון המתים

      Hollander, 04/12/08 23:47

      כמו שהמתנחלים אינם מעוניינים בחילול השם וקדושת התנ''ך וחוקיו, שלא ילכו ויחללו את זכרון מתי השואה. והם עוד מתלוננים על הצביעות של השמאל!

    • !!!!! השקר הגדול שהוטמע בנו !!!!!

      אורטל, 05/12/08 02:16

      ביום הפרימריז בעבודה 'אהוד ברח' אותו אחד שעל גבינו משלמי המסים גר לו בדירת ''סופר פאר'' (43 מליון, למי שלא שם לב כל כך) במגדלי אקירוב,

      החליט בצורה עבריינית של ממש על קיעקוע החוק הכתוב במדינת ישראל (זכות הקניין וכו') וליצור פרובקציות מכוונות כדי לצבור הון פוליטי מסריח ומכוער למפלגתו המתדרדרת והכושלת.

      וכל זאת ע''י הטמעה בתקשורת שבג''ץ חייב את כוחות הביטחון לפנות את הבית, למרות שזהו שקר גס ודיסאינפורמציה מכוער ביותר למרות שכל החוות דעת המשפטיות (כולללת את זו של שופט ביהמ''ש העליון לשעבר כבוד השופט טירקל) שניתנו על פסיקת בג''ץ מלמדות על כך שבג''צ לא הורה לפנות את הבית אלא איפשר למערכת הפוליטית והביטחונית רשות לפנות אותו באם תרצה אך לא חייב אותה לעשות כך!?

      בית השלום הינו בית יהודי וכשר לכל דבר לפי כל העובדות שיכולות להיות.

      הבית שנקנה בכ מיליון דולר מאת בעליו הערבים לשעבר.
      ועל כך יש אינספור הוכחות מכל כיוון אפשרי מהמסמכים העדויות הסרטים, והאודיו שהוקלטו במהלך הרכישה, ולחיזוק דו''ח המז''פ המשטרתי קבע באופן מוחלט שמסמכי הקניה אותנתים לחלוטין.

      אהוד ברח וכל בתי המשפט מתעלמים ומשתיקים לחלוטין מכך שהרשות הפלסטינית אימה על המוכר ברצח של כל בני משפחתו ועל כן הוא חייב לטעון שלא מכר, אך חשבון הבנק שלו מעיד על כך פי עשרות מונים.

      עבריין קטן עובר על החוק העבריין הענק משתמש בחוק ואת זה שר הביטחון הבין כנראה יותר מדי טוב,
      ועל כן ה'מגה פושע' אהוד ברח הופך את הצבא שלנו, את המשטרה שלנו את השב''כ והמדינה של כולנו, להיות הזרוע המבצעת של שיקוליו הפוליטיים בפרימריז של מפלגתו המתדרדרת.

      זהו האיום על כל אזרח ואזרח החי במדינת ישראל ש'מגה פושע' מושחט כדוגמתו משתמש בנו כזרוע המבצעת של תעלוליו וגחמותיו.

      בכך הוא מקעקע את אושיות הדמוקרטיה החוק והחיים התקינים שלנו כאזרחים במדינה השייכת לכולנו, תוך כדי שימוש מגעיל ומכוער גם בכלי התקשורת בבנית תדמית וספינים על כך שהוא הוא כלב השמירה של הדמוקרטיה והחוק כאילו.

      בטוחני במאת האחוזים שאם השר הממונה על הביטחון שלנו, היה מפעיל את כל כוחות הביטחון והקומנדו שהפעיל נגד נשים וילדים אוהבי ישראל נגד שוביו של גלעד שליט הוא היה כבר מזמן מזמן איתנו!

      ועל כך באתי להזהיר ולהתריע, בפני כל מי שלא כל כך שם לב לרמאי והנוכל המגעיל הזה.

      בסופו של תהליך עם ישראל ידע להקיא את החלאה הזאת מקרב עמנו.

  • 51.

    בשביל התינופת הזאת נשלכו בני משפחתי לתאי הגזים ושארית הפליטה הקימו מדי

    דש, 04/12/08 22:24

    בשביל הזבל הזה הקימו הקימו מדינה שישתמשו בבו היום בסמלים יהודים כדי לנגך את שלטונות מדינת ישראל
    מי שעונד היום תלאי צהוב לקדם את האגנדה הפוליטית שלו מחלל את שמם וזכרם של קורבנות השואה ויהיה שמו מקולל

    • תבין הם נשלחו לתאי הגזים בגלל שהיו יהודים אם לא הסבירו לך

      Avi Ecuador, 04/12/08 22:57

      הם יכלו לא להפליץ אחד כמוך ואולי להיות גויים או להתתנצר לפני השואה.

    • הנדינה שלך מתנהגת כנאצים בתחילת דרכם ... אז לא בשביל זה היא הוקמה! (ל''ת)

      טיפש סתום עין, 05/12/08 04:29

    • בלי הקאפו לא היו מצליחים הנאצים לבצע את זממם !

      שמאלנים ארורים, 05/12/08 04:46

      ובלי השמאל הערבים מיזמן היו יושבים בשקט גם בעזה גם בלבנון וגם בכול מקום !

  • 50.

    חממשלה צריכה להפסיק להזרים כספים לישיבות בגדה הכסף נתן להם את הכוח (ל''ת)

    שמואל, 04/12/08 22:24

  • 49.

    ברק תודה עבודה יפה כדי לחיות בארץ לפי חוקי העם צריך לשבח פעולתך חזק וא (ל''ת)

    שמואל, 04/12/08 22:21

  • 48.

    איכס (ל''ת)

    רועי, 04/12/08 22:21

  • 47.

    אבו עלא ואנשיו אחראים לאלפי נרצחים בוכה על ארבע פצועים

    תמיר, 04/12/08 22:21

    שיבוא בטענות לעצמו וגם לחבריו משלום עכשיו שגורמים לכל האלימות. כמה יהודים מחברון קנו בית מערבי שהתחרט (או איימו עליו שייתחרט) ופתאום ''אושיות הדמוקרטיה בסכנה''?

  • 46.

    השקר הגדול שהוטמע בנו !!

    שלומי, 04/12/08 22:20

    ביום הפרימריז בעבודה 'אהוד ברח' אותו אחד שעל גבינו משלמי המסים גר לו בדירת ''סופר פאר'' (43 מליון, למי שלא שם לב כל כך) במגדלי אקירוב,

    החליט בצורה עבריינית של ממש על קיעקוע החוק הכתוב במדינת ישראל (זכות הקניין וכו') וליצור פרובקציות מכוונות כדי לצבור הון פוליטי מסריח ומכוער למפלגתו המתדרדרת והכושלת.

    וכל זאת ע''י הטמעה בתקשורת שבג''ץ חייב את כוחות הביטחון לפנות את הבית, למרות שזהו שקר גס ודיסאינפורמציה מכוער ביותר למרות שכל החוות דעת המשפטיות (כולללת את זו של שופט ביהמ''ש העליון לשעבר כבוד השופט טירקל) שניתנו על פסיקת בג''ץ מלמדות על כך שבג''צ לא הורה לפנות את הבית אלא איפשר למערכת הפוליטית והביטחונית רשות לפנות אותו באם תרצה אך לא חייב אותה לעשות כך!?

    בית השלום הינו בית יהודי וכשר לכל דבר לפי כל העובדות שיכולות להיות.

    הבית שנקנה בכ מיליון דולר מאת בעליו הערבים לשעבר.
    ועל כך יש אינספור הוכחות מכל כיוון אפשרי מהמסמכים העדויות הסרטים, והאודיו שהוקלטו במהלך הרכישה, ולחיזוק דו''ח המז''פ המשטרתי קבע באופן מוחלט שמסמכי הקניה אותנתים לחלוטין.

    אהוד ברח וכל בתי המשפט מתעלמים ומשתיקים לחלוטין מכך שהרשות הפלסטינית אימה על המוכר ברצח של כל בני משפחתו ועל כן הוא חייב לטעון שלא מכר, אך חשבון הבנק שלו מעיד על כך פי עשרות מונים.

    עבריין קטן עובר על החוק העבריין הענק משתמש בחוק ואת זה שר הביטחון הבין כנראה יותר מדי טוב,
    ועל כן ה'מגה פושע' אהוד ברח הופך את הצבא שלנו, את המשטרה שלנו את השב''כ והמדינה של כולנו, להיות הזרוע המבצעת של שיקוליו הפוליטיים בפרימריז של מפלגתו המתדרדרת.

    זהו האיום על כל אזרח ואזרח החי במדינת ישראל ש'מגה פושע' מושחט כדוגמתו משתמש בנו כזרוע המבצעת של תעלוליו וגחמותיו.

    בכך הוא מקעקע את אושיות הדמוקרטיה החוק והחיים התקינים שלנו כאזרחים במדינה השייכת לכולנו, תוך כדי שימוש מגעיל ומכוער גם בכלי התקשורת בבנית תדמית וספינים על כך שהוא הוא כלב השמירה של הדמוקרטיה והחוק כאילו.

    ועל כך באתי להזהיר ולהתריע, בפני כל מי שלא כל כך שם לב לרמאי והנוכל הזה.

    בסופו של תהליך עם ישראל ידע להקיא את החלאה הזאת מקרב עמנו.

    • אני איתך, ברק אחד האנשים הבזויים שיש בפוליטיקה !!! (ל''ת)

      ברק אתה בושה, 04/12/08 23:21

  • 45.

    ברק שר ביטחון כושל.. גיבור על ילדים

    צחי, 04/12/08 22:19

    ברק גיבור על יהודים נראה אותך משחרר את גלעד שליט. מפסיק את הקאסמים אם חשבת שתוסיף כמה מנדטים למפלגה ''הצולעת'' שלך
    נכונה לך אכזבה

    • צודק (ל''ת)

      ב, 04/12/08 23:29

  • 44.

    המתנחלים והערבים בחברון ראויים זה לזה......

    arishr , 04/12/08 22:18

    הייתי מטרנספר אליהם גם את "האנרכיסטים נגד הגדר" ומעלים את זכרו של המקום...."

    • צחוק הגורל

      Avi Ecuador, 04/12/08 23:03

      ערבים עם יהודים יכולים לחיות כשהם בשלטון האסלאם, נכנעים, מדוכאים ובמיעוט מזערי אבל עם שמאלנים כמוך בעם-הארץ הם לעולם לא יסכימו וזאת גם את תיתן להם את אשתך ובתך, לא שזה שווה ליהודים הרבה והיינו כולנו שמחים שזה מספיק להם...
      חחח, ''שלום'', עם אחד כמוך אפילו יהודים לא יכולים לחיות בשלום, איך מוסלמים, תנסה קודם לחיות עם יהודים ואחר כך תחשוב על “שלום” עם מוסלמים, אתה מבין את האבסורד? בטח שלא!

    • מסכים איתך לגמרי. חסל סדר קיצוניים!!! (ל''ת)

      Hollander, 04/12/08 23:43

  • 43.

    אני מתבייש שיש אנשים כאלה שהם חלק מהעם היהודי. (ל''ת)

    איתי, 04/12/08 22:15

    • 43 איתי אתה לא שייך לעם היהודי אז אל תתבייש (ל''ת)

      אפי, 04/12/08 23:26

    • ואני מתבייש באנשים כמוך חלאה (ל''ת)

      טפו, 05/12/08 00:03

  • 42.

    כשברק יגיע ל 2 מנדטים יתחילו לירות ביהודים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    בעצם זה התחיל עם רימוני ההלם היום, 04/12/08 22:15

    • אם צריך, מצידי שיורידו כמה מתנחבלים (ל''ת)

      יריב, 05/12/08 02:02

  • 41.

    כשיהודי מגרש יהודי זה יותר חמור וכואב (ל''ת)

    יוגב, 04/12/08 22:12

    • הוא לא מגרש הוא רק (ל''ת)

      מזיז אותו קצת, 05/12/08 02:03

  • 40.

    אתם עושים דבר ללמד העולם נגדנו. אם אנחנו עושים את זה למדינה דימוקרטית (ל''ת)

    יבואו עמים לעשות את זה לנו. ואתם נותנים תקדים., 04/12/08 22:10

  • 39.

    אתם עושים דבר ללמד העולם נגדנו. אם אנחנו עושים את זה למדינה דימוקרטית (ל''ת)

    יבואו עמים לעשות את זה לנו. ואתם נותנים תקדים., 04/12/08 22:10

  • 38.

    אז ענדו

    פאק דם, 04/12/08 22:09

    צריך להפסיק להתרגש מכל פרובוקציה ופלוץ של מתנחל תמהוני

    • צודק, די למניפולציות השחוקות (ל''ת)

      ד, 04/12/08 23:50

  • 37.

    מה מזעזע החוליגניות של השוטרים או הפגנה אילמת של עונד התג ?

    לוי, 04/12/08 22:08

    שילטון החוק ? גם חוקי נירברג היו חוק.
    גם חוקי הספר הלבן היו חוק .
    מדינה אנטישמית הנשלטת ע''י נבלות סרוחות.

    • קלגסי היסמ והיממ שונאי יהודים !איזו שינאה בעיניים !

      יומם יגיע, 05/12/08 04:40

      השמאל בשרות הפת''ח של אבובה מאזן ! סוכם עם אולמרט כי היהודים יגורשו וביתם ימסר לפתח וחמאס !

  • 36.

    לא ייאמן

    Yossi, 04/12/08 22:07

    לא ייאמן עד כמה נמוך המתנחבלים העלובים מסוגלים לרדת.
    תחילה ההורים והרבנים שולחים את בניהם לעמוד מול המשטרה ואלה במצב נרקוטי משיחי מפליאים בשילטונות החוק את חוצפתם
    לאחר מכן משתמשים בסמלי השואה להצדיק את פעילותם המשיחית, פשיסטית, גזענית ולא יהודית אפשר להבין מהתנהגותם מהיכן צמחה האנטישמיות. מחזיקים מעצמם שופרו של אלוהים. הרי כל מה שהמתנחבלים עושיםפ לפלשתינאים מחר הם יעשו לישראלים שלא מסכימים איתם. כך צומח לו פשיזם בחסות הדת.

    • כמה שנאה וארס יוצאים ממך צריך לחקור את הסיבה בעברך! (ל''ת)

      שמאחבל, 04/12/08 22:36

      • בן לניצולי שואה

        Yossi, 05/12/08 08:17

        כן זה העבר שלי בן לניצולת אושוויץ ומה שהחברה שאתה מגן עליהם עושים זה למזער את
        רציחתם של 6 מליון יהודים.
        טיפש עלוב חסר מח.

    • יוסי 36 גם אני לא האמנתי

      אפי, 04/12/08 23:30

      שסמולן חבלן הזוי ננס ומצחין כמוך מגיב רק כשמדובר על מתנחלים. היכן מתי וכיצד הגבת על בילעין ? כיצד לא שמענו את קולך הרם ? נבל צבוע נאה דורש זבל צואתי .

  • 35.

    תענוד מה בא לך אתה עובר על חוק בשימוש טלאי צהוב במדינה ריבוניתדימוקרטי (ל''ת)

    ת ידועה בעולם. ואתה מוציא דיבה ויש על זה עונשבחוק, 04/12/08 22:07

    • גם זה כבר לא חוקי?? ואיזה חוק בדיוק נעבר כאן, פרופסור דמגוגוס? (ל''ת)

      כבשה סרקסטית, 04/12/08 22:48

  • 34.

    תענוד מה בא לך אתה עובר על חוק בשימוש טלאי צהוב במדינה ריבוניתדימוקרטי (ל''ת)

    ת ידועה בעולם. ואתה מוציא דיבה ויש על זה עונשבחוק, 04/12/08 22:06

  • 33.

    דרעי, בשמי ובשם בני-משפחתי שענדו טלאי צהוב...

    גדעון, 04/12/08 22:06

    ...אני מבקש להבהיר: אין לי דבר וחצי-דבר אתך ועם שכמותך. אם חשבת לזכות באיזושהי סימפטיה בעקבות ענידת הטלאי, דע לך שרק חיזקת את רגשות התיעוב שיש לי אליכם.

    דמעות התנין שלכם כבר לא עושות רושם על אף אחד. חבורת מטורפים הזויים, אלימים ודוחים שכמותכם. לכו לכל הרוחות.

    • לגדעון גם לנו ןלעמנו אין שום דבר איתך! (ל''ת)

      חוק חד צדדי?, 04/12/08 22:40

      • מצויין! נהדר! עשית לי את היום!

        גדעון, 04/12/08 23:03

        הדבר האחרון שהייתי רוצה הוא שמישהו יעלה על דעתו שאנו בני אותו עם. רק תבטיח לי לא לשכוח, לעולם. לא רוצה שום קשר אליכם. ליסטים וגזלנים בשם שמים. אתם מספקים את ההצדקה לה זקוקים כל האנטישמים בעולם.

        עד היום אני לא סולח לעצמי שכקצין מילואים לא סירבתי לעזוב את משפחתי למשך שבועות בכדי לשמור על מאורות הצפעונים שלכם.

        • אני איתך, לא יודע לגבי העם. (ל''ת)

          אדם מהישוב, 05/12/08 14:13

      • גדעון - העם השפוי איתך (ל''ת)

        שפוי, 05/12/08 03:30

    • ענידת הטלאי המהוב מטרת להבהיר לאיזה בור שחת ירדה מדינת ישראל. (ל''ת)

      לוי, 04/12/08 23:49

    • כל הכבוד גדעון העם השפוי איתך (ל''ת)

      Yossi, 05/12/08 08:21

  • 32.

    לעזוב את חברון לפלשתינאים ושהם יטפלו בהזויים המתנחבלים

    ron008 , 04/12/08 22:05

    אני מציע לצבא ולמשטרה ולמדינת ישראל השפויה לעזוב לעלתר את חברון ולהעביר אותה כולל את קרית ארבע לפלשתינאים ושהם יטפלו בהזויים בדניאלה וייס בדרעי הזה שסבא שלו במרוקו הלך עם טלאי צהוב בסימטאות קזבלנקה

    • עוד נאצי ''יהודי'' כחול-לבן (ל''ת)

      Avi Ecuador, 04/12/08 22:15

    • יפרידמן זבל

      מישהו, 04/12/08 22:47

      אם ישאירו את המתנחלים עם הערבים המתנחלים יוכלו אותם יחתיכת גזען זבל

    • מעריב-למה הצנזור? 33 גזען, השואה היא חלק מכולנו כיהודים, גם מזרחיים

      אשקלוני, 04/12/08 23:34

      חבל שאתה מגיב כך
      אגב, היו מחנות ריכוז גם בלוב, ולא היה חסר הרבה שגם יהודי צפון אפריקה יושמדו
      ואידך, זיל גמור
      או שאינך אפילו מבין מה זה אומר?

    • רעיון מעולה

      Hollander, 04/12/08 23:40

      יותר מכך, מי מקריבים את עצמם הכי הרבה בכל המצב? חיילי צה''ל. מצד אחד הם מגינים על יהודים מפלשתינאים, ומצד שני מגינים על פלשתינאים מיהודים.
      אני מציע שצה''ל יתן למתנחלים אולטימטום של חצי שנה, ואח''כ שיעזוב את יו''ש. המתנחלים שיעזבו עם צה''ל, יקבלו עזרה מהמדינה בכדי למצוא מגורים חדשים. אלה שישארו ביו''ש, יוכלו להילחם בעצמם עם הפלשתינאים. צה''ל הקריב את עצמו ליותר מדי זמן.

  • 31.

    צודקים. כשיהודים משלמים אסור להם לגור בביתם (ל''ת)

    גכגכגכג, 04/12/08 22:05

  • 30.

    אכן ליהודים יש בישראל פחות זכויות (ל''ת)

    ציוני שפוי, 04/12/08 22:05

  • 29.

    המתיישבים בחברון פאנטים מסוכנים .סכנה לדמוקרטיה .לכו לאיראן (ל''ת)

    יואל, 04/12/08 22:04

  • 28.

    המתיישבים בחברון פאנטים מסוכנים .סכנה לדמוקרטיה .לכו לאיראן (ל''ת)

    יואל, 04/12/08 22:04

  • 27.

    חובה ללכת עם טלאי צהוב ! המצב יותר גרוע! כי מבצעי הפשע הם יהודים !

    יוסף, 04/12/08 22:03

    אלא אם כן כל פושעי המשטרה היו דרוזים או ערבים

    • מה אתה יותר - גזען או בור?

      מה?, 04/12/08 22:50

      או בכלל מכחיש שואה?

      • קלגסי המשטרה שונאי ישראל וחובבי ערבים !

        יודנרט, 05/12/08 04:55

        שערבים יקחו את רכושכם וחייכם אני לא אזיל דימעה

      • בורות וגזענות הולכות יד ביד

        דני המוכיח , 05/12/08 12:05

        בורות וגזענות הולכות יד ביד. וזה מאפיין את רוב הטוקבקים (העילגים בדרך כלל)של הימין,אם כי לא את כולם

  • 26.

    בושה - גסי רוח - הייתי מראה להם מזה טלאי צהוב ומה היא שואה

    דני ישראל, 04/12/08 22:03

    איזו השוואה ????

    אפשר לחשוב שמישהו העלה אותכם על רכבות ושלח אותכם לתאי גזים. או ירה בכם בדם קר.

    מה אתם מקשקשים בדרמטיות הארורה שלכם - מי מונע ממכם לקנות בתים בדיוק ??? את כל הגדה המדינה ממינה עבורכם.

    וכל מה שבית המשפט אמר בענין הבית בחברון הוא שיש לפנותו עד שיתברר מי הבעלים החוקיים וכי המדינה תחזיק את הבית עד אז. מתנחלים מטופשים

    • בית המשפט לא אמר שצריך לפנות את הבית

      לוי, 04/12/08 23:54

      איזה נבלה סרוחה חשב שהגרוש יחזק את כיסאו הצולע החליט לגרש.

  • 25.

    עברו כל גבול. הולכים עם תלאי צהוב לשרוף בתים של ערבים

    א, 04/12/08 22:02

    עכשיו אני מבין את ההתבטאות של קצין צה''ל שאמר שהם מבזים אותו בתור יהודי. פשוט חבורה של מטורפים.

  • 24.

    למה טלאי צהוב- הנה התשובה.

    ציוני לשעבר, 04/12/08 22:01

    אין שום ממשלה היום במאה העשרים ואחד, בכל העולם כולו שתשלח לוחמים חמושים לתוך קהילות של יהודים ויגרשו משפחות שלמות של יהודים מהבית.מעשה כזה , פשע כזה כנגד העם היהודי מסוגלים לעשות רק מי שנשלח על ידי אנטישמים מוצהרים. וכל מי שלוקח חלק בחיסול קהילות ישראל בגלל פוליטיקה או כל סיבה אחרת אין ספק שהוא יונק משורשים של גדולי שונאי יהודים בכל הדורות. מראשי המדינה ועד אחרון החיילים. כל שליט בעולם יוכל מהיום לבצע טרנספר אכזרי כנגד היהודים בארצו ותמיד יהיה לו תרוץ- גם בישראל עושים בכל יום מבצעי גרוש וחיסול קהילות שלמות של יהודים. המתנחלים הגיבורים ראויים לכבוד ולהערצה על עמידתם הגאה מול לוחמים אכזרים שאומנו לרוצץ גולגולות של ילדים יהודים. הטלאי הצהוב הוא סמל, סמל ליהודים נרדפים על ידי השלטון האנטישמי בכל העולם, ואם זו הרגשתם של יהודי מרכז הארץ (חברון) על כולם לכבד את הרגשות של היהודים (חוץ מאלו ואלו הם אנשי הממשל + כל תנועת השמאל + חלק מחיילי צה''ל) שלמדו לכבד רק את ההרגשות של העולם המוסלמי. חבל שמדינת ישראל המתפוררת משקיעה את כל המרץ שלה במלחמה נגד בני ישראל.

    • צודק - כדאי לקרוא.

      יואב , 04/12/08 22:38

      לא נשכח ולא נסלח. הכל מתועד. השוטרים האלה יעמדו לדין בבית משפט, כחוק.

      • !!!!! השקר הגדול שהוטמע בנו !!!!!

        שני, 05/12/08 02:19

        ביום הפרימריז בעבודה 'אהוד ברח' אותו אחד שעל גבינו משלמי המסים גר לו בדירת ''סופר פאר'' (43 מליון, למי שלא שם לב כל כך) במגדלי אקירוב,

        החליט בצורה עבריינית של ממש על קיעקוע החוק הכתוב במדינת ישראל (זכות הקניין וכו') וליצור פרובקציות מכוונות כדי לצבור הון פוליטי מסריח ומכוער למפלגתו המתדרדרת והכושלת.

        וכל זאת ע''י הטמעה בתקשורת שבג''ץ חייב את כוחות הביטחון לפנות את הבית, למרות שזהו שקר גס ודיסאינפורמציה מכוער ביותר למרות שכל החוות דעת המשפטיות (כולללת את זו של שופט ביהמ''ש העליון לשעבר כבוד השופט טירקל) שניתנו על פסיקת בג''ץ מלמדות על כך שבג''צ לא הורה לפנות את הבית אלא איפשר למערכת הפוליטית והביטחונית רשות לפנות אותו באם תרצה אך לא חייב אותה לעשות כך!?

        בית השלום הינו בית יהודי וכשר לכל דבר לפי כל העובדות שיכולות להיות.

        הבית שנקנה בכ מיליון דולר מאת בעליו הערבים לשעבר.
        ועל כך יש אינספור הוכחות מכל כיוון אפשרי מהמסמכים העדויות הסרטים, והאודיו שהוקלטו במהלך הרכישה, ולחיזוק דו''ח המז''פ המשטרתי קבע באופן מוחלט שמסמכי הקניה אותנתים לחלוטין.

        אהוד ברח וכל בתי המשפט מתעלמים ומשתיקים לחלוטין מכך שהרשות הפלסטינית אימה על המוכר ברצח של כל בני משפחתו ועל כן הוא חייב לטעון שלא מכר, אך חשבון הבנק שלו מעיד על כך פי עשרות מונים.

        עבריין קטן עובר על החוק העבריין הענק משתמש בחוק ואת זה שר הביטחון הבין כנראה יותר מדי טוב,
        ועל כן ה'מגה פושע' אהוד ברח הופך את הצבא שלנו, את המשטרה שלנו את השב''כ והמדינה של כולנו, להיות הזרוע המבצעת של שיקוליו הפוליטיים בפרימריז של מפלגתו המתדרדרת.

        זהו האיום על כל אזרח ואזרח החי במדינת ישראל ש'מגה פושע' מושחט כדוגמתו משתמש בנו כזרוע המבצעת של תעלוליו וגחמותיו.

        בכך הוא מקעקע את אושיות הדמוקרטיה החוק והחיים התקינים שלנו כאזרחים במדינה השייכת לכולנו, תוך כדי שימוש מגעיל ומכוער גם בכלי התקשורת בבנית תדמית וספינים על כך שהוא הוא כלב השמירה של הדמוקרטיה והחוק כאילו.

        בטוחני במאת האחוזים שאם השר הממונה על הביטחון שלנו, היה מפעיל את כל כוחות הביטחון והקומנדו שהפעיל נגד נשים וילדים אוהבי ישראל נגד שוביו של גלעד שליט הוא היה כבר מזמן מזמן איתנו!

        ועל כך באתי להזהיר ולהתריע, בפני כל מי שלא כל כך שם לב לרמאי והנוכל המגעיל הזה.

        בסופו של תהליך עם ישראל ידע להקיא את החלאה הזאת מקרב עמנו.

    • כל הכבוד תשובה מעניינת

      יהודי, 04/12/08 23:02

      בכל בלל האנטישמיות שמגיע מהתגובות טוב לקרוא דברים של טעם טוב.

    • פעם הכיפות הסרוגות היו העילית של ההנגה הציונית....

      arishr , 04/12/08 23:20

      תראו מה נהיה מהם היום "מול לוחמים אכזרים שאומנו לרוצץ גולגולות של ילדים יהודים" הוא התכוון לחחילי צה"ל. כל מעוותי המוח ורפי השכל מקבלים יד חופשית להשמיץ את אלו ששמרו משך שנים על פתח ביתם.... איזה חולי נפש כפויי טובה אתם.

      • המתנחלים הם אלו השומרים על צהל

        לוי, 04/12/08 23:58

        ראה מה קרה לבסיסי צהל אחרי הגרוש.
        צהל בורח כמו עכבר ממכנה למחנה.

      • הם הרוב בצבא ובקרוב נגרש את אחרוני המתיוונים מכאן (ל''ת)

        ערב-רב, 05/12/08 00:05

      • מטורפים צריך ''אלטלנה 2'' לעשות לכם.

        אסף, 05/12/08 00:22

        טינופות. אם אתם חושבים שאתם תגמרו לי את המדינה שקמה על אפר משפחתי שנשרפה בטרבלינקה, הנכם טועים. אני מוכן ליום פקודה לעשות עליכם ''אלטלנה 2''. בגזענותכם הפשיסטית איבדתי את רחמיי עליכם.

    • איך אתה מעז?

      Hollander, 04/12/08 23:36

      חשבת לעומק על המצב לפני שכתבת את התגובה שלך? כנראה שלא, כי היא מראה בורות מוחלטת. הכיצד מדינת ישראל תחסל את קהילת ישראל? הרי מדינת ישראל איננה מעונינת להתאבד. חוץ מזה, במדינות אחרות בעולם (לדוגמא אירן) הפשטות בלעשות טרנספר ליהודים היא מסיבה פשוטה: הם זרים במדינתו, הם בעלי אמונות שונות, ולכן הם צריכים ללכת. בישראל, ככל שיהיה לך קשה להאמין, כולנו אחים, מראש הממשלה עד היהודי הכי עני, ואין צה''ל מחפש לרוצץ את גולגלות אחיו. אתה דוגמא מושלמת ליהודים שמפרידים את עצמם מישראלים אחרים בגלל שהם חושבים שהישראלים הם אנטישמים. אז תן לי להזכיר לך: גם חילונים קיימים בישראל שמשפחותיהם היו בשואה, והם יודעים להעריך את הדת, אך ברגע שהדת נהפכת לבסיס להפרדה בין אחים בישראל, אז מלחמת אזרחים היא בלתי נמנעת, וישראל תתאבד.

    • אולי גם נקים גטאות למתנחלים

      יריב, 05/12/08 02:07

      שבו שם, נוציא את הצבא, נאסוף מכולכם את הנשק שהמדינה נותנת לכם ונראה עד כמה עז יהיה הרצון שלכם לכבוש כל בית וגבעה בעורמה ובשקר ואחר כך לבכות שפינו אתכם. נמאסתם!!!

  • 23.

    רק שתדעו שהחב''דניקים ה''מתונים'' כאילו תומכים במטורפי הימין (ל''ת)

    רק שתדעו, 04/12/08 22:00

  • 22.

    יש השגות? פנו לביהמ''ש, בוא לדיון עם שר הבטחון - לא באלימות

    אשקלוני, 04/12/08 21:58

    לא אוהבים את ההחלטה? גם אני
    אבל אני מכבד את ביהמ''ש, ואת המדינה
    ואוהב את אחיי בכוחות הבטחון
    ובחיים לא אעז להרים עליהם יד

    בטח ובטח לא אנצל ניצול מכוער של סמלים שהם תזכורת לימים אפלים
    אני כאבתי את כאבכם בהחלטת בג''צ, אבל לעולם לא אנהג באלימות, גם לא כלפי אזרחים פלסטינים, ולא אבזה את עצמי ואת המדינה
    תתביישו לכם, ולפורעי החוק שביניכם אני מאחל מאסר.הדמוקרטיה והמדינה וחוקיה מעל כל מחלוקת.

    • הדמוקרטיה לא מעל מלחמה בחוקי גזע

      טל, 04/12/08 22:21

      הממשלה פינתה את הבית רק כי הבעלים שלו יהודים. אם זה היה סכסוך בין ערבים, הממשלה לא היתה זורקת מהבית 13 משפחות ערביות.

      • אני מניח שאת לא יודעת כמה ערבים גרים בקריית ארבע?

        חוקי גזע, אעלק, 04/12/08 23:21

        את ושכמותך ביזיון לאינטילגנציה.
        אבל אין להתפלא. מן הסתם לא למדת בבית ספר.

  • 21.

    המתנחלים הפכו לנטל מעיק וסכנה אסטרטגית למדינת ישראל (ל''ת)

    ונוספו גם הם על אויבנו, 04/12/08 21:53

  • 20.

    אין להם גבול?

    אור, 04/12/08 21:52

    להשתמש בטלאי הצהוב?!! בושה

  • 19.

    המנחלים בהחלט מזכירים לי תקופות אפלות...... (ל''ת)

    מזכירים תקופות אפלות, 04/12/08 21:50

  • 18.

    דווקא מתאים לדביל שבתמונה טלאי צהוב..... (ל''ת)

    ישראלי, 04/12/08 21:48

  • 17.

    ענידת טלאי צהוב על ידי המתנחלים

    משה ששון, 04/12/08 21:46

    עוד תעלול תקשורתי של מניפולטורים שגודלו על ידי כל הממשלים כולם והגולם קם על יוצרו.
    הרצון שלהם לתפוס כותרות אינו יודע מנוח ואינו מבין גבולות בין שהם סנטימנטליים ובין שהם גבולות אחרים. צריך פשוט להתעלם מהם, למרות שכולנו יודעים, התקשורת לא תניח לעניין ויטחנו אותו, משום שמדובר בכותרות
    וזה בעצם מה ש''הפורעים'' רוצים.

  • 16.

    המתנחלים האלה הם מכחישי שואה בכך שמשווים את כוחות הבטחון לנאצים

    benzi. a, 04/12/08 21:44

    בהתנהגות המתפרעים האלה של הימין הקיצוני הם רוצים להראות לעולם שהנאצים היו אנשים טובים ואדיבים והשואה כלל לא הייתה. כך על כל פנים נראה התמונה . בהתנהגותם הגסה והמתפרעת הם מחללים בפרהסיה את זכר מליוני היהודים שהושלכו לתאי הגזים ונרצחו ע''י הגרמנים .

  • 15.

    בגרמניה עשו זאת הגרמנים ואצלינו-הערב רב=אותו שורש נשמה=עמלק!

    חבל שצה''ל משרת גורמים בלתי חוקיים בעליל במדינה, 04/12/08 21:43

    יהודית.כל חייל עתיד לתת דין וחשבון על כך ששיתף פעולה עם הערב רב-זה כמו שאייכמן טען ''רק מילאתי פקודות''-רק שכאן זה גרוע יותר ומופנה כלפי תושבי המדינה ע''י הצבא שלה.

  • 14.

    בהחלט רואים קורלציה בין דתיות לאלימות,שנאה וטרוף....... (ל''ת)

    יש קורלציה, 04/12/08 21:42

    • שכחת עוד פרט.בורות!!!

      בני123 , 04/12/08 21:48

      מה מבין דרעי בשואה? בור המתיימר ליצג ציבור ,אבל מוכיח בורות!!

      • אם אתם הייתם לומדים מלקחי השואה

        קובי, 04/12/08 22:00

        אתם השמאלנים .לא הייתם פועלים לעקור שורשי היהדות .הלניסטים מתייונים מומרים איפה הם היום ? שמאלנים הפיקורסים אתם לאן תגיעו ? אתם לא מבינים שאלה הם ערכי היהדות התורה התורה שבעל פה ? ואני חילוני .האם אפשר לוותר על ירושלים מערת המכפלה חברון בסיס היהדות ? רפורמיסטים קונסרוטיבים זאת דלת מסתובבת אתה נכנס ויוצא לנצרות מהסיבה שהם רוצים להיות כמו הגוים .אין בעיה עם זה כל אחד יש לו את הזכות לבחור את דרכו .אבל בדרך שאתם הפקורסים שמאלנים הולכים היהדות תעלם .אני מחזק את ידכם מתישבים יקרים היושבים בנחלת אברהם אבינו .

        • To Kobi

          אבי, 04/12/08 22:36

          ישר כוח,,,

        • המתנחלים הדתיים פוחדים ממסקנות השואה ולכן מנסים לגמד אותה

          זלמן, 04/12/08 22:41

          הנסיון העלוב להכחיש את השואה על ידי שימוש בסמלים של הימים הנוראים ההם הם נסיון לגמד את השואה ולהסביר את חוסר תגובתו של אלוהים אותו האלוהים בשמו הם מדברים
          הנסיון שלהם עצוב ומרגיז ומסייע למכחישי השואה
          שינאת חינם אתם מפיצים האם אתם בכלל יהודים

          • אז תנו לי להבין

            יעקב, 05/12/08 04:02

            אני רואה שהכל פה שייך למישהו:
            המדינה שייכת לחילונים
            השואה שייכת לחילונים (לשמאל החילוני) שכמובן חינכו לכך שבשואה נהרגו בעיקר זקנים יהודים חרדים שמלמלו משפטים חסרי פשר באידיש. ורק בגלל שלא התבוללנו מספיק מהר לכן קרתה השואה.
            כמובן שהשואה גם שייכת לאלו שטוענים שהיא מוכיחה שאין בורא עולם.
            ובכן:
            גם לנו יש כמה לקחים
            החשוב לעניינינו הוא שאנטישמיות בזמנה תמיד נראית נכונה. ז''א שבאותן תקופות שבהן בוצעו פוגרומים והרג מסיבי של יהודים, תמיד היו טענות שנראו נכונות אז, ומי שרצח יהודים חשב שזה הדבר הכי מוסרי לעשות.
            הנאצים ימ''ש טענו שהיהודים השחיתו את מוסר העבודה של האומות, ניתקו אותם מהאדמה, הפכו את כולם לעצלנים, ועוד כל מיני טענות.
            שאר האומות באירופה חשבו שבגלל שהיהודים רצחו את יושקה (ישו) מגיע להם לההירג.

            גם היום! מי שתמים וחושב שהשנאה לעם ישראל ומדינת ישראל באמת בגלל הפלסטינאים, ובאמת אם רק נפנה התנחלויות יהיה שלום- הוא פשוט טועה ומטעה. מדובר כאן באותה שנאה שהיא שנאת עולם לעם עולם (עם ישראל). זה לא בגלל מה שעשינו אלא בגלל שאנחנו קיימים.

            • יעקב.איך ניתן להסביר למי שאינו מוכל להבין???

              בני123 , 05/12/08 16:18

              ניאונאצים בעולם משחיתים בתי קברות ובתי כנסת יהודיים.מכים יהודים בגלל היותם יהודים.זו אנטישמיות וגיזענות מכוערת.
              מה עושים "נוער הגבעות"? בדיוק אותו הדבר.משחיתים בתי קברות.מחללים מסגדים.מכים ערבים.
              זו לא גיזענות? נוסיף לכך שכאשר מגיעים שוטרים ישראלים כדי להחזיר את הסדר על כנו,גם הם סופגים קיתונות של שופכין.

        • הדיבר הראשון החדש

          אפיקורס (עם א'), 05/12/08 00:18

          הדיברות החדשות של אנשי הימין: 1) לא תוותר על אף שעל! 2) לא יהיה לך ערך עליון חשוב יותר מהדיבר הראשון. 3) תישא את שם ה' לשוא בכל הזדמנות שמשרתת את ההדיבר הראשון. 4) זכור בעיקר את ארץ ישראל לקדשה. 5) כבד רק את ארץ ישראל. 6)למען הריבר הראשון - תרצח (נכתב ע''י יגאל ע.) 6) למען הדיבר הראשון (החדש) מותר גם: לשקר, לשנוא, לנקוט באלימות, למרוד במלכות...
          (הבנתם ת'עקרון...)

        • אני המום.

          בני123 , 05/12/08 00:39

          ערכי היהדות מרשים לחלל בתי קברות.ערכי היהדות מרשים לטמא מסגדים.סליחה תורתו של מי מדובר? תורה של יהודים??? אני לא מכיר תורה כזו,למרות שנמניתי על בני עקיבא.
          גיבוב של שטויות מסוג זה ניתן ללמוד רק מאנשים בורים,שכל מה שהם יודעים זה לשמוע את מה שהרבי (דניאלה וייס) אומר/ת להם ,וחוקי המדינה הם כקליפת השום לעומת מה שהרב(נדיה מטר)אומר/ת להם.מי שאינו חובש כיפה,מגדל זקן של תיש,נחשב כשמאלני ???
          אגב.אומרים אפיקורוס ולא הפי-קורוס.

          • לבני הבור!

            עמרם דרעי, 06/12/08 19:08

            מדובר בתורתו של משה רבינו:
            ''כי תבואו אל הארץ וניתצתם ושיברתם את מצבותיהם...''
            ילדיי מדריכים בבני-עקיבא ומכירים היטב את דיברי התורה שאמורים היו לקיימה כל ישראל וחלק אף בוצע עם קום המדינה והייתרה תושלם בקרוב!!!
            על דרך המחאה רחוק אני ועוד רבים כמזרח ממערב מדניאלה, ונאמנים לחוקי המדניה מיום הקמתה ועד ליום היוושעה בקרוב!



            ''ציפי ליבני''
            בת עמי

  • 13.

    שוב חוזרים המראות של אנשים הזויים.

    בני123 , 04/12/08 21:40

    בפינוי מחבל עזה ענדו כל מיני הזויים מהימין הקיצוני סמלים המביישים אותי כיהודי.שוב חוזרים אותם הזויים עם אותם הבלים!
    וכי לא נמאס לכם לבזות את היהודים היקרים שעברו את השואה?היש מקום לשהוואה? וכי מישהו סגר אותכם המחנות ריכוז ומנסה להשמידכם?
    להפך,אתם מפרים את החוק ברגל גסה.אתם מכים ומקללים חיילים ושוטרים.אתם חבורת עבריינים המשחיטים רכוש ומציירים על קירות מסגדים כתובות נאצה.מחללים בתי קברות.
    אתם אתם מתנהגים כמו הגרועים שבנאצים!!!!
    אני מתבייש שבעמי יש סוג אנשים עם מוסר כל כך ירוד שנאצים היו "חיוורים" לעומתכם.

    • זה מעניין...אתה תוקף אותם על ביזוי השואה ובסוף קורא להם ואני מצטט

      just me, 04/12/08 21:49

      מוסר כל כך ירוד שנאצים היו ''חיוורים'' לעומתכם.

      תם אתם מתנהגים כמו הגרועים שבנאצים!!!!

      אז תן לי להבין..המתנחלים רוצים ופועלים להשמדתם של 6 מיליון יהודים..המתנחלים פלשו לפולין ושולטים ברוב מזרח אירופה?

      כדי ליצור איזשהו טיעון אינך יכול לסתור את עצמך ולהתנהג כמו מפגר בעצמך ולבזות את השואה.

      אתה איש רע ולא כול כך חכם ..תעשה טובה לפני שאתה מגיב תקרא את התגובה שלך ותסתכל פעמיים אולי תשים לב איזה שטויות מלאות שינאה אתה כותב.

      גם אני נגד ביזוי השואה וענידת טלאי צהוב אבל איך אני אגיד את זה ...הממשלה בג''ץ והשמאל בשנאתו העיוורת למתנחלים גוררים פעולות קיצוניות משני הצדדים.

      • ל just stupid

        בני123 , 05/12/08 00:29

        יש לך בעיה קשה בהבנת הנקרא

      • אולי תנסו לדבר כמו בני אדם

        אורן, 05/12/08 14:42

        אם נעזוב שניה את העניין של השואה, כי זה לא מכבד אף אחד מכם..
        מה שבני אמר, ואני מסכים איתו בכלליות, נוגע לצורה של המעשים של המתנחלים, ולא למעשים עצמם.
        הוא דיבר על הגישה שלהם, שהיא פורעת חוק, מכוערת ומשחיתה.
        לגבי הפלישה לפולין וכול זה, לא חייבים לעשות מה שעבריין אחר עשה כדי להיות עבריין, זה בסה''כ משל, אם כי משל מאוד מאוד אומלל.

    • וואלה היית שותק היה לך יותר טוב (ל''ת)

      שי, 04/12/08 23:17

  • 12.

    אז עכשיו אפשר גם להשמיד אותם? (ל''ת)

    גורו, 04/12/08 21:40

    • אכן, זה השלב הבא. הפקרת השטח חפרעות של אבו מאזן. (ל''ת)

      יוסף, 04/12/08 22:24

  • 11.

    שוטרים ומג''בניקים אתם מבזים את זכר השואה!!!

    יהודי מתבייש, 04/12/08 21:40

    חשבתי לתומי שתופעות של גירוש והגלייה על רקע גזעי חלפו מן העולם.

  • 10.

    מה שנכון נכון, וזעקות השבר של השמאל הצבוע שיגיעו עכשיו לא ישנו את זה..

    קידרון, 04/12/08 21:40

    האנשים האלה גורשו מביתם כי הם יהודים.
    אין שום סיבה אחרת.

  • 9.

    נאספו עלינו המתנחלים העמלקים לכלותנו ולכן יש להיפטר מהר מהמטורפים ויפה

    עמלקים עליך ישראל, 04/12/08 21:37

    שעה אחת קודם לכן.

    • אתה פשוט חולה וזקוק לאשפוז ממושך. מחלתך מעבירה אותך על דעתך! (ל''ת)

      א''י, כל א''י, 04/12/08 22:55

  • 8.

    השמאל מבצע טיהור אתני נגד יהודים !

    קלגסי היסמ, 04/12/08 21:37

    הסכם ידוע מראש עם אבובה מאזן !

  • 7.

    אני מתבייש שהמתנחלים הם יהודים כמוני... פשוט חרפה. הם לא אחים שלי. (ל''ת)

    שי, 04/12/08 21:34

    • גם אתה לא אח שלנו,קלגס. (ל''ת)

      יוסף, 04/12/08 22:23

  • 6.

    צודק!!! כל הכבוד, עמרם!!

    עירית, 04/12/08 21:34

    פשוט עצוב שהגעת למצב כזה שזו הזעקה שלך, ואתה בפירוש לא אשם בכך.
    לא להיתייאש, אנחנו עוד ננצח!

  • 5.

    כשחושבים על זה

    מישהו, 04/12/08 21:32

    אז ממשלת ישראל היא אחת היחידות בעולם האוסרת על יהודים לרכוש בתים באזורים מסויימים.

    • יש סיבה לאיסור מגורים - המטרה היא ניתוק

      Hollander, 04/12/08 23:21

      בכדי שפלשתינאים יוכלו לחיות במדינה משלהם, היהודים צריכים לעזוב קודם את אדמתם. לשם השוואה, אם היו סינים יושבים בטיבט, והממשל הסיני היה מפנה אותם משם בכדי לתת לטיבטים עצמאות, גם בסין היה איסור מגורים של סינים בטיבט (למרות שסין בחיים לא היו עושים דבר כזה). לצורך השוואה, איסור המגורים הוא לא סתם. כל עוד ביו''ש ימשיכו לגור שם יהודים, הפלשתינאים לא יוכלו לקבל עצמאות, ולכן האיסור מגורים.

  • 4.

    כדי להיפטר מהחולרות המזיקים ב''ש עלינו לצאת חד צדדית משם ונראה איך הם

    התנתקות עכשיו, 04/12/08 21:32

    יחיו על חרבם.

    • כן, כמו שאתה והצבא ''האדיר''שלך מסתדרים עם השטח שממנו ברחתם-עזה (ל''ת)

      מוות לבוגדים!, 04/12/08 22:43

  • 3.

    לעולם לא עוד

    ספרא וסייפא, 04/12/08 21:30

    הם פרצו לבית לבושי שחורים. בחוץ התמקמו פלוגות פלוגות במעגלים ומנעו כל נסיון להסתנן פנימה.

    עד לפני כמה שעות האמינה שזה יסתיים כמו חלום רע. עכשיו היא נותרה לבדה. מבועתת, מביטה בהם בעינים קרועות. צורחת, בוכה, מבקשת רחמים.

    ''למה אתם עושים לי את זה''...

    ''זו משימה ועלינו לבצע אותה''... השיבו בקור רוח בלי להניד עפעף.

    ''אבל למה, מה עשיתי לכם''?.... שאלה מתייפחת

    ''זו פקודה''...

    ''דאאאאאיייייי''... ''עזבו אותי''

    ''אל תדאגי חמודה'', אריק וציפי יעשו הכל כדי שתשתקמי ונצא לדרך חדשה''...

    היא ניסתה להתנגד. שרטה, בעטה ונסתה בכל כוחה הדל להשתחרר מלפיתתם האימתנית, אך לשוא.

    הם החלו להפשיט אותה לאט לאט.

    ''תעזבו אותי'', צרחה בכל כחה.

    ''אל תבכי, אנחנו נעשה זאת ברגישות, אבל בנחישות'' אמרו כשהחלו להסיר את בגדיה

    ''בבקשה, אל תאנסו אותי, לא!''

    ''מצטערים, זו החלטת הרוב. חוק זה חוק. עכשיו תקשיבי חמודה שלי, תשתפי איתנו פעולה, כדאי לך, אחר כך נדאג לפסיכולוג שישקם אותך, ניתן לך פיצויים''

    ''בחיים לא''

    ''אצטרך לעבור לנחישות...''

    ''לא אתן לכם, לא! בחיים לא, אתם חבורת אנסים אכזרית''

    ''קראת לנו אנסים? ההתבטאויות שלך חמורות מאוד, נתבע אותך. כשנגמור כאן, נמצה איתך את הדין''

    ''לא! אל תעשו לי את זה, אני מתחננת''...

    ''אנחנו מאוד מבינים לליבך, אבל גם את תביני אותנו, זה קשה גם לנו...'' אמרו לובשי השחורים בעיניים עקרות.

    הם קרבו אליה, מושיטים את ידיהם המגושמות אל פניה העדינות.

    לאאאאאאאאאא!!!!!!

    ''ההבל שיוצא לך מהפה כשאת צורחת מפריע לנו במילוי תפקידינו, עכשיו אנחנו מבקשים ממך יפה, תשכבי במיטה...''

    ''לעולם לא אשכב מרצוני, אבל אם תשכיבו אותי לא אתנגד בכח, צה''ל הוא שלנו ולעולם לא ארים יד על חייל. אני רק מתחננת בפניכם, אל תעשו לי את זה, זה ישב לכם על המצפון כל החיים...''

    ''אם תמשיכי עם הדיבורים הללו, נעצור אותך, את גורמת לנזקים נפשיים לחיילים מסכנים...''

    ''טוב, אם זו גזירת שמיים, אז לפחות נעשה את את זה מאהבה, בואו, חיילים יקרים, נתחבק, נבכה, נשיר יחד ואז נעשה את זה בכאב אבל ביחד, אחרי הכל אנחנו עם אחד''

    * * *
    אחרי שלש שנים שהיא זרוקה ברחובות – הרוסה פיזית ונפשית, מוכה, חבולה ומושפלת, היא אספה את שבריה והחליטה שלעולם לא עוד! בפעם הבאה שהם יבואו, היא תחכה להם רעולת פנים, עם ערימות של אבנים. היא תאבק עד הסוף המר. צה''ל שאנס אותה באכזריות פעם אחת, לא יעשה זאת פעם נוספת. היא יודעת שיתכן שהם יפצחו לה את הראש, אבל עדיף ראש מפוצח ומורם מנפש מרוסקת וראש מורכן.

    • לצהל הבזוי שמגרש יהודים אין זכות קיום ולקאפו המבצע עוד פחות (ל''ת)

      אל תבליגו יותר לסרטן הגמדי, 04/12/08 22:14

    • לפרסם בכל הטובקים ובכל מדיה אפשרית..יפה מאוד (ל''ת)

      צחי, 04/12/08 22:22

    • אחי אתה חולה!!! (ל''ת)

      arishr , 04/12/08 22:24

      • חולה?!? מה קרה? קשה לשמוע קצת מציאות? (ל''ת)

        היהודון שגאה ביהדותו אך מתבייש בישראליותו, 04/12/08 22:41

        • טרם שמעתי על המתנחלת שנאנסה באכזריות....

          arishr , 04/12/08 23:12

          המציאות שלך כנראה קצת שונה מזו שאני מכיר......

    • מזדהה לחלוטין!!! על פשעי חוות השיקמים לא לשכוח ולא לסלוח!!! (ל''ת)

      אבי, 04/12/08 23:14

  • 2.

    גם אני מרגישה שהשלטון רודף אותי, ולא דואג לזכויותי הבסיסיות

    מזדהה עם תחושת הרדיפה, 04/12/08 21:30

    איך יתכן שאדם ימכור בית במליון. והמדינה תחזיר לו את הבית סתם כי הוא התחרט. ועוד הכסף נשאר אצלו.

    טרוף מה שהולך פה.

    גוש דנית

  • 1.

    הקאפו של תבוסה עכשיו השתלטו על מדינת ישראל (ל''ת)

    ואתם שותקים כצאן לטבח, 04/12/08 21:27