• 123.

    צדיק

    דני, 13/05/11 19:53

    מיד לשחרר נחשו מי שפט את עמי פופר בבימ''ש העליול? השופט חשין

  • 122.

    הצדק הפואטי היה אמור להיות מותו שלו, לא של אשתו וילדיו! (ל''ת)

    הגיוני, 09/07/10 20:32

  • 121.

    פופר והרישיון

    אני, 28/05/10 12:24

    אני לא מבינה מאיפה לו רישיון נהיגה בכלל??מתי הוא עבר טסט ותיאוריה ומי מחדש לו את הרישיון נהיגה שהוא בכלא מאסר עולם??

  • 120.

    עמי פופר - הלואי שכל מי שעסוק בלהעניש אותו יהיה שווה חצי ממנו (ל''ת)

    ישראל, 28/07/09 18:16

  • 119.

    לקול האמת מתגובה 108

    ........., 14/04/09 00:22

    הוא לא רצח אותם בגלל שהם ערבים, הוא רצח אותם כשזיהה את אחד מתוך קבוצת ערבים שאנסו אותו באונס קבוצתי, הוא רצה לחסל רק אותו אבל מכל המהומה נרצחו עוד כמה.
    עכשין תגיד לי אתה, אם היית קורא כתבה על נער בן 13 שנאנס קבוצתית, מה היית מאחל לאנסים?? מה היית מת לעשות להם אילו זה היית אתה או בנך או בתך?
    אז לפני שמישהו בכלל שופט אותו שילמד את כל הפרטים.
    לא הוא צריך לשבת בכלא.

  • 118.

    הנשיא לשעבר קצב לא חנן את פופר והיום הוא צריך חנינה!!! (ל''ת)

    הנביא ישעיהו, 22/02/09 22:08

  • 117.

    נעמן חושב שהוא צדיק הדור,רק חבל שהוא לא יודע שהוא גוי מוחלט לכל דבר (ל''ת)

    הנביא ישעיהו, 22/02/09 22:03

  • 116.

    אני מבין שהבדיחה הישנה על ההוא שרצח את הוריו וביקש רחמים כי הוא יתום

    מודי, 13/01/09 09:07

    מתרחשת במציאות. אחרי שהרג את אשתו ובנו בתאונה (משום מה זה לא מופיע בכתבה, כמו גם שנהג ללא רשיון וההרוגים לא היו חגורים). מסתבר שלא רק מהערבים שהוא רצח לא אכפת לפטרונים של פופר אלא אפילו מהיהודים שנהרגו על ידו. אבל חייבים להודות שגם כעת פופר אחרי קרוב ל20 שנה בפנים הוא היחיד שישב כל כך הרבה זמן על רצח ערבי.

  • 115.

    שיצא מבית הכלא כשישיב נשמתו לבוראו

    אבי יוסף, 13/12/08 23:37

    גם הרב קנייבסקי שפולט שטויות שכאלה יכול להצטרף אליו למסע משותף לאן שבוראם יובילם.

  • 114.

    עמי בן אדם מיוחד במינו (ל''ת)

    שלומי, 02/12/08 22:03

    • יישר כח כן ירבו כמוך (ל''ת)

      בשם עמי פופר, 03/12/08 11:03

  • 113.

    הטרמינולוגיה, מעניינת

    בן, 02/12/08 21:53

    לטרוריבטים ערבים קוראים במילה המכובסת ''מפגע''. יהודי? היא יהיה רוצח, מחבל ושאר ירקות

  • 112.

    אם הוא כזה צדיק תנו לו למות כצדיק

    ניר, 02/12/08 19:39

    ושחררו אותו לבית לחם או לג'נין. שם יעשה בו הצדק האפשרי היחיד לאדם במעמדו של עין תחת עין.
    דרך אגב, איך זה שאני משלם כל חודש לביטוח לאומי ואני לא יכול להרשות לעצמי חופשה באילת עם המשפחה. אולי אני צריך להיכנס לכלא כדי שהביטוח לאומי ישלם לי ולא אני לו.

  • 111.

    אם משחררים מחבלים ערבים, למה לא לשחרר את פופר ויגאל עמיר? (ל''ת)

    מדוע האפליה?, 02/12/08 19:39

    • יישר כח כן ירבו כמוך (ל''ת)

      בשם עמי פופר, 03/12/08 11:04

    • יישר כח כן ירבו כמוך (ל''ת)

      בשם עמי פופר, 08/12/08 11:04

  • 110.

    אני מסכים שצריך לנהוג בו כמו במחבלים הפלשתינאים

    רודף צדק, 02/12/08 19:33

    ולשחררו לתחומי הרשות הפלשתינית

  • 109.

    לוחם למען המולדת או בשפתכם ''לוחם חופש אשר נושא את דגל החירות'' (ל''ת)

    שמאלני שהתפכח.., 02/12/08 19:26

  • 108.

    אין שום הצדקה שהוא ישב בכלא לכל ימי חייו=הוא היה צעיר=כאב לו מה שהם עש

    נ.כהן הכאב שאויבנו גרמו לנו=נתן את ביטויו במעשיו!!, 02/12/08 18:59

    לרוצחים מתועבים שלהם רצח זה כבוד כולל במשפחה סולחים ומכתירים אותם כלוחמי חופש ולזה שסף הכאב שלו היה נמוך לא מוכנים לסלוח. מדינה מעוותת עונש מרתיע ליהודים אך לא לאויבים שלהם זה דרך חיים.

    • האדם רצח 7 אנשים בגלל שהם ערבים , האדם הרג את אשתו וילדן

      קולהאמת , 02/12/08 19:19

      ועכשיו אין לו חוצפה להתחתן שוב ?
      לתת לאשה לפרנס אותו ? ואת ילדיו ?
      כאשר הוא ישב בכלא ויצחק על כל העולם ?
      כאשר מדינת ישראל תממן את משפחתו החדשה ?

  • 107.

    לשחררו ומיד!!! (ל''ת)

    א.ב יהושוע, 02/12/08 18:50

    • יישר כח כן ירבו כמוך (ל''ת)

      בשם עמי פופר, 03/12/08 11:07

  • 106.

    ישוחרר עמי פופר!!!

    רדיקאל הגיוני, 02/12/08 18:42

    עם כל שחרורי המחבלים האחרונים, אין הגיון באחזקתו של האיש ובהותרת ילדיו היתומים מבלי אביהם.

    • יישר כח כן ירבו כמוך (ל''ת)

      בשם עמי פופר, 03/12/08 11:08

    • אותם ילדים שאביהם רצח להם את אמם ואחיהם (בנוסף ל-7 נפשות נוספות) (ל''ת)

      אחד שיודע, 09/07/10 20:38

  • 105.

    עמי פופר רוצח סידרתי אסור לשחררו

    אבנר, 02/12/08 18:38

    הוא רצח 7 ערבים בפעם הראשונה
    ובפעם השניה נהג ללא רשיון ורצח את אשתו ובנו
    אסור לשחרר אותו הוא מסוכן לציבור ללא הבדל אם זה ערבי או יהודי או משפחתו

  • 104.

    לא שמעתי דיווחים על המצב המשפחתי של ברגותי.... (ל''ת)

    חדשות מבית השמאל, 02/12/08 18:08

  • 103.

    why you free KONTAR????????? (ל''ת)

    harry, 02/12/08 17:34

  • 102.

    הוא רוצח, אבל סמיר קונטר הוא לוחם .

    מכבסת מילים של השמאל, 02/12/08 17:30

    מתי נתפכח ?

  • 101.

    למתנגדי השחרור

    ערן ביטון, 02/12/08 17:28

    לשחרר 250 אסירים מחבלים בתור מחווה לאבו מאזן זה בסדר ולשחרר רוצחים בשיטת הדלת המסתובבת זה גם בסדר אבל לשחרר איש צדיק כמו עמי פופר זה אסור?

    • למה צדיק?

      אורי, 02/12/08 19:04

      בגלל שרצח שבעה פועלים קשי יום באכזריות בהמית. או בגלל שנהג במהירות מפרזת וללא רישיון והרג את אשתו ובנו.

    • ממתי רוצח הוא צדיק?

      משה פייגלין, 02/12/08 19:38

      הבן אדם רצח אנשים חפים מפשע, בדרך לעבודה בישראל, הרג את אשתו ואת בנו בתאונה, איך זה הופך אותו צדיק?
      ומה עם עשרות החיילים שנפצעו במהומות שפרצו בעקבות הרצח המתועב שביצע?
      אנשים חשוכים שמכתירים רוצחים כצדיקים
      משניאים את הדת היהודית ואת עם ישראל בעולם.

  • 100.

    לשחרר מהר

    לא משנה, 02/12/08 17:20

    ברור שמגיע לו שחרור כמו שמשחררים את כל הערבים ימח שמם

    • יישר כח כן ירבו כמוך (ל''ת)

      בשם עמי פופר, 03/12/08 11:33

  • 99.

    לא ברור

    ישראל, 02/12/08 17:09

    אם הוא בכלא איך הוא יוצא לחופשות באילת, לפגוש רבנים וכו'?
    איזה מן כלא יש בארץ?

  • 98.

    רק בישראל רוצח יכול למצוא את עצמו חוזר מחופשה באילת

    מני, 02/12/08 16:40

    מחפיר.
    רוצחים ואנסים ועבריינים אלימים אחרים מקומם בכלא - ללא חופשות , ניכוי שליש או ביקורי התייחדות!!!!!

  • 97.

    למה נותנים לרוצח הזה חופשות?

    חיים, 02/12/08 16:39

    לא די שרצח אנשים?
    לא די שהרג את אשתו כשנהג בלי רשיון?
    איש נתעב כזה צריך לשבת בצינוק כל ימיו.

    • לרוצח אשתו ובנו אסור לתת לו פרס כדי שיסכן אותנו (ל''ת)

      אבנר, 02/12/08 18:41

  • 96.

    7מאסרי עולם. שינקו לו שליש על התנהגות טובה ואז ישחררו אותו

    מדינה מטורפת, 02/12/08 16:25

    הדלת המסתובבת של בתי הסוהר בישראל תקבל שידרוג עם שיחררו המוקדם של הארכי רוצח פופר. הפוליטיקאים מנהלים כאן קמפיין. מה יש עוד לבית המשפט להגיד? כנראה שלא הרבה.
    רצח הוא רצח הוא רצח. מה משנה שהוא חזר בתשובה ושמשחררים מחבלים. מה זה משנה ומה זה קשור לעניין?
    אם חס וחלילה הוא ישוחרר, איך עוד יאמין אזרח לממסד ולהחלטה של בית משפט?
    שינקו לו שליש מ-7 מאסרי עולם על התנהגות טובה. ושישתחרר.

  • 95.

    די להסתה! לברגותי, ערפת וכל ''ידידי השלום'' לא קראתם ''רוצח''! (ל''ת)

    סמול בזוי, 02/12/08 16:24

    • יישר כח כן ירבו כמוך (ל''ת)

      בשם עמי פופר, 03/12/08 11:34

  • 94.

    whats the diference

    ruven, 02/12/08 16:23

    what's the diference between him
    and all the lechi and the etzel fighters
    they all became ministers and
    prime ministers later in israel?

  • 93.

    אולי אם הוא יהרוג את שני ילדיו הנותרים

    הידרו, 02/12/08 16:13

    אז הוא יחשב לצדיק מוחלט ויהיה ראוי לחנינה.
    ה''הגיון'' הרבני מצדיק אישפוז בכפיה. לא מבין מאיפה באו המטומטמים האלה.

  • 92.

    הוא קבר את אישתו וילדו בגלל שנהג בפראות בלי רשיון

    כג, 02/12/08 15:46

    מדובר כאן בשור מועד שכבר הרג את אשתו וילדו ורצח שבעה פועלים שבאו לעבוד על מנת להביא אוכל למשפחתם.

    • יתכן שהם חיכו להסעה כדי לבצע פיגוע. לדעתך כל תאונת דרכים זה רצח?

      רוני, 02/12/08 18:11

      את/ה קבעת שנהג בפראות. לא זכור לי שזה נקבע בעת התאונה, ובטח לא הועמד לדין על רצח אשתו וילדו. הפכת לשופט?

  • 91.

    למה רוצח ? קבלו תיקון לוחם חירות (ל''ת)

    אורן קיפניס מתנדב מתנ''ה אשדוד, 02/12/08 15:46

    • יישר כח כן ירבו כמוך (ל''ת)

      בשם עמי פופר, 03/12/08 11:35

  • 90.

    ושלשה ילדים הוא ידע להביא...

    אלון, 02/12/08 15:37

    בזמן שהוא יושב בכלא.
    שאשתו החדשה תטפל בהם.

    ונא להבדיל - לא גורמי ימין מנסים והביא לשחרורו. אלא גורמים חרדיים- חלקם אפילו לא תומכים במדינת ישראל.

  • 89.

    אני לא מאמין שעוד נותנים לו חופשות מהכלא!

    שון, 02/12/08 15:32

    קודם כל הבנאדם רצח פועלים פלסטינים שהיו בדרכם לעבודה. אפילו אם נהיה גזעניים כמקובל במדינת ישראל ונתעלם מהעובדה שדינו צריך להיות כאילו רצח פועלים ישראלים יהודים (לטענתו אגב המניע לא היה לאומני), עדיין, הוא לא רצח אותם כחייל או במלחמה ומגיע לו עונש מאסר מירבי. זה כמו שבארה''ב יקום איזה רד נק וירצח מקסיקנים לא חוקיים. בסטייט הנכון, הוא יקבל עונש מוות. ולא מספיק זה, הפסיכופת הזה עוד רצח במו ידיו את אשתו ואת הבן שלו!! אבא לילדים? הילדים האלה צריכים משפחה אומנת איפשהו בצפון הארץ וטיפול פסיכיאטרי צמוד, טרם יהפכו גם הם לפסיכופטים ויצאו למסעי רציחות.
    אני לא מאמין שהוא עדיין יוצא לחופשות, פשוט מביך. החרדים במדינה הזאת מעל החוק.

  • 88.

    מי שרצח פלסטינים יכול לרצוח גם יהודים,לא לשחרר!!!!!!!!!!1 (ל''ת)

    רן, 02/12/08 15:31

  • 87.

    לחתן אותו עם יגעל או מקסימום עם געולה... ! (ל''ת)

    מגעול, 02/12/08 15:30

  • 86.

    לכל המגיבנים החסודים

    רחל מירושלים, 02/12/08 15:30

    לכל המגיבים נגד נישואיו השניים של עמי פופר, הם אותם אנשים שהצדיקו וממשיכים גם כיום להצדיק מעשיהם הטרוריסטים של הפלסטינאים. מתי הם הגיבו בחומרה? רק כאשר ארעו פיגועים בדיזנגוף ובכל מקום שבו הם חיים. הרי מה עשה פופר? הוא נקם את דמם של כל הנרצחים בפעולות הטרור שמשום מה המגיבנים הללו שכחו מה היה לנו בשנים האחרונות וזאת מבלי להזכיר את כל פעולות הטרור מהם סבלנו מאז קום המדינה.ועשו לי טובה, אל תשוו מעשה פופר ליגאל עמיר. יש הבדל גדול.ובואו נודה על האמת שאחרי כל מעשה טרור בו נרצחו ילדים נשים גברים וטף - לכל אחד מאיתנו קינן הרצון העז הזה לנקמה. ההבדל הוא שפופר הביא זאת לביצוע. על כן כאשר באים לשפוט אותו, אנא זכרו את אותם ימי תופת שעבר עלינו ולצערנו זה עדיין לא נמשך. פופר נקם את נקמתם של אלו שנותרו דאובים וכאובים על הרג יקיריהם ולא מפני תאוות רצח.

    • לרחל החסודה

      הידרו, 02/12/08 18:08

      לרצות לנקום ולנקום זה לא אותו דבר זה ההבדל בין תרבות שאפשר לחיות בה לבין סרט אימה.
      ועוד משהו: חלקי איתנו את דעתך על נהיגה פרועה ללא רשיון שמסתימת בקטל (רצח?) אישתן ובנו. או שהפרטים השוליים האלה לא מתאימים לאג'נדה שלך, אז הם לא קיימים?
      הבנאדם הוא חולה נפש, יצור שטני, ואם היה בארץ פסק דין מוות הוא היה הראשון.

      • סרט שמסרט

        זאת שבאה לעזרת חבר, 02/12/08 21:36

        חבר,צא מהסרט... הבנאדם שילם מחיר מספיק כבד על אובדן בנו ואשתו....

        • יישר כח כן ירבו כמוך (ל''ת)

          בשם עמי פופר, 03/12/08 11:36

        • את יודעת שהוא קיבל על זה רק חצי שנה מאסר?

          מודי, 13/01/09 09:09

          שבטח עוד ניתנה בחופף לעונש שהוא כבר מרצה.

    • שחכת פרט "קטנטן", נהיגה ללא רשיון וגרימת תאונה קטלנית בה

      avyb , 02/12/08 19:10

      נהרגו אשתו ובנו.

    • יישר כח כן ירבו כמוך (ל''ת)

      בשם עמי פופר, 03/12/08 11:36

  • 85.

    מעולם לא כתבתם "הרוצח" ערפאת או "הרוצח" ברגוטי

    שמואל משי , 02/12/08 15:08

    שלא לדבר על "הרוצח" רבין (למרות שהנ"ל רצח בדם קר 16 ניצולי שואה רק בגלל שהם היו אנשי אצ"ל ולא פלמ"ח)

    • צודק!!! (ל''ת)

      ירון, 02/12/08 15:44

    • יישר כח כן ירבו כמוך (ל''ת)

      בשם עמי פופר, 03/12/08 11:40

  • 84.

    אלו החמאס היו דורשים את שחרורו, הוא היה בבית מזמן. (ל''ת)

    משה, 02/12/08 14:55

  • 83.

    הוא בכלל בכלא? הבנתי שחצי מהשנה הוא בחופש

    ע, 02/12/08 14:54

    רק על התאונה צריך להוסיף לו עשרים שנה

  • 82.

    למה מאפשרים לרוצח לצאת לחופשות.אם היה ערבי זה לא קורה למה !זו גזענות

    יורם, 02/12/08 14:50

    אסור לרוצח זה לצאת מהכלא הוא צריך למות שם מות כלבים

    • באמת ? איפה היית כאשר שחררו את סמיר קונטאר ימח שמו וזכרו?

      קילרוי, 02/12/08 17:34

      ואני מודיע לך חגיגית, שאם לא תפסיקו להיות אוהבי ערבים ושונאי עצמכם, אנחנו עלולים, חלילה, להפסיד את הכל. הבנת?

      • יישר כח כן ירבו כמוך (ל''ת)

        בשם עמי פופר, 03/12/08 11:40

  • 81.

    שילם את חובו לחברה

    שילם את חובו לחברה, 02/12/08 14:50

    עם כל הכבוד
    הכתב צודק
    ישנם כל כך הרבה מחבלים וערבים שמשוחררים מבתי הכלאאין סיבה שעמי פופר לא ישוחרר

    • באם אדם ירצח אותך אתה חושב שלא צריך לשבת בכלא ?

      קולהאמת , 02/12/08 19:22

      או רק באם הוא לא יהודי אז שישב בכלא

    • יישר כח כן ירבו כמוך (ל''ת)

      בשם עמי פופר, 03/12/08 11:40

  • 80.

    רק דת מלוכלכת מצדיקה לרוצחים עלובים להתחתן (ל''ת)

    קולהאמת , 02/12/08 14:46

    • בזכות זה התחתנת. אל תירוק בבור... (ל''ת)

      רוני, 02/12/08 18:16

    • שונא ישראל

      חיפאית, 02/12/08 21:31

      מדוע אתה מתעלם מהעובדה שהמחבלים הערבים קבלו את מלוא התנאים בכלא: לימודים אקדמאיים, עיתונים, ספרים השכלה, ומי שרצה - גם התחתן.

    • רוח הקודש

      הנביא ישעיהו, 22/02/09 15:54

      מתגובה זו שלך אנו למדים שאתה ''שונא ישראל'' מושבע, וגם גוי מוחלט לכל דבר יימח שמך לעד...

  • 79.

    רק הדת מצדיקה רוצחים, וזה שורש הרע שבאדם ובעולם!

    menahem01 , 02/12/08 14:29

    אסור לשחרר רוצחים בין שהם יהודים או לא יהודים!
    במדינות איסלמיות אין שיחרור רוצחים מפני שהם מצדיקים את רציחת הרוצחים!

    • אבל החילונים שלך משחררים את הרוצחים הלא יהודים, אז מדוע האפליה? (ל''ת)

      רוני, 02/12/08 18:18

      • יישר כח כן ירבו כמוך (ל''ת)

        בשם עמי פופר, 03/12/08 11:41

  • 78.

    מה קרה לכם הוא הרג מחבלים זה לא שהוא הרג אנשים תמימים (ל''ת)

    זה לא רוצח זה מלך, 02/12/08 14:25

    • שיבוא לך כזה מלך בחלום-שונא אדם שכמוך.

      דני ב., 02/12/08 16:21

      להזכירך אהוב ליבך העמיד פועלים קשי יום בשורה ורצח אותם בדם קר.
      אם הוא מלך עבורך יש להצטער שלא היית במקום ולא עמדת באותה שורה, מה יכול להיות פחות חלאה.

    • דעה מעוותת

      אדם, 02/12/08 16:26

      אתה אדם שפל וגזעני בשביל אחד כמוך כל ערבי הוא מחבל אפילו אם הוא בא כדי לפרנס את הילדים שלו .והוא נושא כל נשק והוא במצב הזה חסר ישע מול גזעני כמוך וכמו אדון פופר שלך .אבל אלהים יודע להעניש אנשים כמוך וכמוהו!!....

  • 77.

    טוקבקיסטים צמאי דם יהודי . מחבלים אתם מוכנים לשחרר?? (ל''ת)

    תפקחנה עיניכם אמן, 02/12/08 14:16

    • יישר כח כן ירבו כמוך (ל''ת)

      בשם עמי פופר, 03/12/08 11:42

  • 76.

    בכל מקרה הוא צריך לשבת עוד בכלא

    רונן, 02/12/08 14:15

    אפילו אם הוא יקבל חנינה על הרצח שביצע כדי לאזן שחרור מחבלים ערבים, הוא צריך עדין להישאר בכלא כעונש על זה שהרג ברשלנות פושעת את אשתו הקודמת ואת בנו.

  • 75.

    בכל מקרה הוא צריך לשבת עוד בכלא

    רונן, 02/12/08 14:15

    אפילו אם הוא יקבל חנינה על הרצח שביצע כדי לאזן שחרור מחבלים ערבים, הוא צריך עדין להישאר בכלא כעונש על זה שהרג ברשלנות פושעת את אשתו הקודמת ואת בנו.

    • תזהר, הוא יכול לתבוע אותך על הוצאת דיבה. לא נקבע בבית המשפט שהוא רצח

      רוני, 02/12/08 18:23

      את אשתו וילדו. זאת הרגשתך, אבל מבחינה משפטית זה הוצאת דיבה ואתה עלול לשלם על זה ביוקר.

  • 74.

    הוא מתחרט ? מבואס? היה צריך לחשוב על זה קודם

    מגיע לו כלא רק על רצח משפחתו, 02/12/08 14:09

    ישוחרר ונכגלה שגם אותם גמר? בטעות? בשכרון?

  • 73.

    שלא יביא ילדים שהוא בכלא!

    טלי, 02/12/08 14:06

    ושלא ירצח ערבים

  • 72.

    מזל טוב ! הרבה בריאות , אושר והצלחה - קול ששוון וקול שימחה . (ל''ת)

    //// בהצלחה גבר שבגברים ., 02/12/08 13:59

    • בתצלחה בלוויה שלך. (ל''ת)

      הקברן., 02/12/08 16:22

    • יישר כח כן ירבו כמוך (ל''ת)

      בשם עמי פופר, 03/12/08 11:43

  • 71.

    מישהו זוכר שברגותי כונה בתיקשורת השמאלנית ''מחבל'' או ''רוצח''? (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 02/12/08 13:54

    • דרור למרות מוחך הקודח ברגותי לא טייל באילת עם בני משפחתו

      חוקר מוחות חולים, 02/12/08 16:24

      גם להתייחד עם רעייתו לא נותנים לו.
      יש גם הבדל עצום, למרות שברגותי רוצח הוא נלחם נגד חיילים בעיקר והנבל היהודי הוא סתם רוצח שפל שרצח פועלים קשי יום.

      • ממתי תכנון פיגועים זה לחימה נגד חיילים? אתה נורמלי?

        רוני, 02/12/08 18:27

        כנראה אתה מהשמאל

    • יישר כח כן ירבו כמוך (ל''ת)

      בשם עמי פופר, 03/12/08 11:43

  • 70.

    רוצח חסר לב

    יעל, 02/12/08 13:49

    אתם באמת רוצים לשחרר אדם כזה לרחובות ישראל?

    • לא שמעתי שאמרת דברים כאלה על רוצחים/מחבלים

      א, 02/12/08 14:47

      המושחררים בהמוניהם, בין שיש להם דם על הידיים ובין שאין להם דם על הידיים, אז שיהיה דין אחד לכל הרוצחים, כי רוצח הוא רוצח וכשמשחררים רוצח אחר, יש לשחרר כנגדו רוצח יהודי, כי דם סמך או דליל יש לכל אחד.
      ואל תהיו יפי-נפש על חשבון היהודים!

      • יישר כח כן ירבו כמוך (ל''ת)

        בשם עמי פופר, 03/12/08 11:44

    • למגיבנית מס' 70

      תגובה ל-70, 02/12/08 15:27

      מעניין איך היית מגיבה לו הוריו ומשפחתך היו נרצחים, חו''ח, בפיגוע טרור. ולהזכירך את מסעדת מצא בחיפה. שם נרצחו משפחות שלמות. קל לנחש שהיית רוצה מאד לנקום בהם. כן, יש דבר כזה נקמה. וכל אותן משפחות שאיבדו את יקיריהן בפיגועים היו מאד רוצים לנקום ברוצחים הללו. אז אנא ממך חיזרי בך מן האמירה ''רוצח חסר לב''. ועוד עצה לי אלייך, אל תמהרי להגיב לפני שאת בודקת נסיבותיו של כל מקרה ומקרה.

    • רוח הקודש

      הנביא ישעיהו, 22/02/09 15:57

      אני מאוד מקווה שאת המטרה הבאה שלו(של פופר)

  • 69.

    ל''עתונאי'' אביש בן חיים (המקצוען)

    רענן, 02/12/08 13:36

    הרוצח פופר (בסך הכל כמה ערבים...) - ''איבד'' את אשתו ובנו - חבל ששכחת לציין שהוא הרג אותם בעצמו, בנהיגתו הפראית .
    מכתבתך האוביקטיבית עוד ניתן לחשוב שנהרגו תוך תפילה או עשיית מעשי צדקה.

  • 68.

    מזל טוב, אני מקווה שייקח גם אותה לירח דבש באילת - ושהפעם יפגע גם בעצמו (ל''ת)

    נגעל מעמיר, 02/12/08 13:35

    • רוח הקודש

      הנביא ישעיהו, 22/02/09 16:00

      ואני מקווה שאתה לפניו בתור ברשימה השחורה של מלאך המוות. . . .

  • 67.

    רוצח הוא רוצח-גם אם יתעטף בלבוש חרדי

    אילן, 02/12/08 13:32

    יש מופרעות שמתחתנות עם המופרעים הללו-ואידך זיל גמור

    • ואם יתעטף בכפיה הוא לא רוצח? אחד משתחרר והשני לא? (ל''ת)

      רוני, 02/12/08 18:29

    • רוח הקודש

      הנביא ישעיהו, 22/02/09 16:03

      נכון מאוד ואתה צודק ב-100% ולכן לשטן או למלאך המוות יש פאות כיפה וזקן והוא החליט שמחר זה יומך האחרון על פני כדור הארץ

  • 66.

    מזל טוב עמי.. שתהייה מאושר וטוב לב.. אמן ואמן (ל''ת)

    היל, 02/12/08 13:32

    • לפי השם שלך "היל היטלר " מבינים את הרקבון שלך

      קולהאמת , 02/12/08 19:23

      ועכשיו אין לו חוצפה להתחתן שוב ?
      לתת לאשה לפרנס אותו ? ואת ילדיו ?
      כאשר הוא ישב בכלא ויצחק על כל העולם ?
      כאשר מדינת ישראל תממן את משפחתו החדשה ?

    • יישר כח כן ירבו כמוך (ל''ת)

      בשם עמי פופר, 03/12/08 11:46

  • 65.

    מי המטורפת שרוצה להתחתן עם מר מוות? (ל''ת)

    אור, 02/12/08 13:23

    • ומה עם יהודיות שרוצות להתחתן עם מחבל ערבי זכרי זביידה ? (ל''ת)

      ----- טלי פחימה .........., 02/12/08 15:28

  • 64.

    אשתו וילדו לא נהרגו בתאונה!!! הוא גרם למותם כשאחז בהגה בניגוד לחוק!!! (ל''ת)

    גם מחבל וגם הרג את משפחתו וש''ס תומכים בו?!?!?!, 02/12/08 13:23

  • 63.

    אשתו וילדו לא נהרגו בתאונה!!! הוא גרם למותם כשאחז בהגה בניגוד לחוק!!! (ל''ת)

    גם מחבל וגם הרג את משפחתו וש''ס תומכים בו?!?!?!, 02/12/08 13:23

  • 62.

    אשתו וילדו לא נהרגו בתאונה!!! הוא גרם למותם כשאחז בהגה בניגוד לחוק!!! (ל''ת)

    גם מחבל וגם הרג את משפחתו וש''ס תומכים בו?!?!?!, 02/12/08 13:23

  • 61.

    אשתו וילדו לא נהרגו בתאונה!!! הוא גרם למותם כשאחז בהגה בניגוד לחוק!!! (ל''ת)

    גם מחבל וגם הרג את משפחתו וש''ס תומכים בו?!?!?!, 02/12/08 13:23

  • 60.

    לרצוח בחסות "הדת היהודית " רבנים תמורת מאמינים מוכנים לשחרר רוצחים

    קולהאמת , 02/12/08 13:14

    להפריד דת ומדינה לאלתר

  • 59.

    אנטלנה = מה זה יהודי שרצח זוכרים את רבין

    tnnt, 02/12/08 13:12

    ואת בן גוריון הם לא קבלו מאסר על זה שירו על אנטלנה אז חייבים לשחרורו כמו את השהידם ואולמרט שעושה מחוואות לפתח אז עשה למען עירך למרות זאת אני לא בעד להרוג אלה אם כן הבא להורגך השקם להורגו

    • זה אלטלנה עם למד, בור שפל שכמוך

      ימני באמת, 02/12/08 14:47

      בושה לנו שכמוך כותבים בשמנו

    • הערבים שהמתועב הרג לא בא להרוג אותו ! הוא רצח אותם ללא כל סיבה (ל''ת)

      קולהאמת , 02/12/08 14:48

  • 58.

    מזל -טוב ותשתחרר בקרוב (ל''ת)

    צחי, 02/12/08 13:05

    • יישר כח כן ירבו כמוך (ל''ת)

      בשם עמי פופר, 03/12/08 11:47

  • 57.

    ש''איבד את אישתו ואת בנו'' זה אומר - הרג אותם בתאונת דרכים. (ל''ת)

    ורק צריך לציין, 02/12/08 13:00

  • 56.

    המון המון מזל טוב עד מאה עשרים שנה שחרור בקרוב אמן (ל''ת)

    שלמה קולמן שמעון הצדיק שייח גראח, 02/12/08 12:48

    • שישוחרר רק עם מותו או קצת אחרי. (ל''ת)

      בוש ונכלם, 02/12/08 13:23

  • 55.

    אסור לשחרר מחבל כמוהו.

    ארז, באר שבע, 02/12/08 12:45

    אסור לשחרר מחבל כמוהו. איש ללא מוסר או אלוהים. רוצח בן עוולה.

    זה איש מנוול שרצח בדם קר, אנשים שבסך הכול באו לחפש עבודה.

    לא הייתי רוצה שהוא יסתובב ברחוב לידי.

    (ואני אומר את זה כאיש ימין קיצוני, למען הסר כל ספק.)

    • רק מחבל כמו קונטר ......מותר ...... (ל''ת)

      ?????????, 02/12/08 14:01

      • מי דיבר על קונטר? דביל (ל''ת)

        יואב, 02/12/08 17:35

    • כדאי לדעת קצת יותר על מנת להגיב

      מקורבת אישית, 02/12/08 20:37

      חבל שאינך בקי בפרטים מדוע עשה את שעשה כי אם היית יודע לבטח לא היית מתנסח בצורה כזאת.
      יתרה מזאת לא הייתי מאחלת לשונאים שלי את שעבר עליו.
      על מנת לתת תגובה כל כך חריפה רצוי לדעת את מה הביא אדם לקחת לנשק ולירות באנשים .
      חשבת על זה?....
      ילד שעובר אונס בגיל 13 ע''י ערבים ונושא את המטען על גבו לבדו ולבסוף לא יכול לשאת יותר ומתפוצץ מבפנים ויורה באותו אדם שהכניס אותו לאונס הקבוצתי המתועב.
      עכשיו אם באמת תרשום את מה שכתבת אז אין לי מלים.....

  • 54.

    עמי פופר=סמיר קונטר (ל''ת)

    אשתו השלישית בעזרת הקנייבסקי, 02/12/08 12:40

  • 53.

    הפלסטינים משוחררים כמו זבובים-לשחרר כל היהודים (ל''ת)

    יעל שמאלנית לשעבר, 02/12/08 12:18

    • ליעל - שיבוא לך עמי פופר בחלום. (ל''ת)

      שמאלני לא לשעבר, 02/12/08 13:24

  • 52.

    מה בדיוק עשה עמי פופר אם לא עזר להם לקיים את מצוות השהיד ? (ל''ת)

    פיני-1, 02/12/08 12:14

    • חבל שלא פיספס עליך. (ל''ת)

      מנהל מטווח, 02/12/08 13:25

      • גם אויל מחריש - חכם יחשב ! (ל''ת)

        פיני-1, 02/12/08 15:50

  • 51.

    כזה מחבל ערבי התקשורת השמלאנית מציינת ''פעיל...'' (ל''ת)

    אייל, 02/12/08 12:04

  • 50.

    רוצה שישאר בכלא

    סמי, 02/12/08 11:58

    אנשי הימין לא מבינים שזה לא משחק של תן וקח פוליטי. זה שהפלסטינים מוכנים לחיות בחברה שבה מסתובבים חופשי ביניהם רוצחי המונים, לא אומר שגם אנחנו רוצים.
    אדם כמוהו חייב לשבת בכלא עד יומו האחרון בלי קשר לאם אנחנו משחררים רוצחים פלסטינים או לא.

    • הפלסטינים מוכנים שיהיו בקרבם רוצחי יהודים

      אבי, 02/12/08 16:56

      האמת שהם מוכנים שיחיו בקרבם גם רוצחי ערבים.
      אני לא מוכן שיחיו בקרבי רוצחי יהודים
      אך רוצחי ערבים אני מוכן לשקול במידה והם נענשו ואני מעריך שהם לא יחזרו על זה.

  • 49.

    להוציא את ש''ס מחוץ לחוק אם הם תומכים בשחרור רוצח סדרתי

    ליאור, ירושלים, 02/12/08 11:55

    שנוסף על הרצח הראשון רצח גם את אישתו הראשונה ואת הבן שלו - נהג ללא רישיון. הפעם לזכור לא לאפשר לו לצאת לחופשות כדי שלא יהרוג עוד אנשים על הכביש.איך הוא בכלל יוצא לחופשות?

  • 48.

    מחבל יהודי

    שונאת דת,אוהבת את ה'., 02/12/08 11:53

    אין שום הבדל בינו לבין מחבלים מוסלמים!
    כמה שעמינו צריך לחזור בתשובה אמיתית לה'.
    ה' לא ביקש כיפות,גם לא מיצוות אדם וכו'.
    ה' מבקש להאמין ולאהוב אותו בכל ליבינו ומאודינו ולציית לו.
    כמה שהעם הזה רחוק מאלוהיו.
    ולכן ה' מכה בנו......

  • 47.

    אני מציע שלרוצחי יהודים ניתן סופ''ש בעקבה.

    כלא טורס, 02/12/08 11:50

    למה אסיר עולם יוצא לכל כך הרבה חופשות?
    מה קורה כאן?
    האם גם שודרג לסוויטה עם נוף לבריכה?

  • 46.

    האיש הוא גיבור ישראל-בדיוק כפי שיחיא עייש גיבור בעזה

    חרדי, 02/12/08 11:42

    האיש הוא גיבור ישראל-בדיוק כפי שיחיא עייש גיבור בעזה

    • נו ואתה קורא לעצמך עם סגולה?

      לא עם סגולה., 02/12/08 13:26

      יחיא עייש בן מוות כשם שהרוצח היהודי היה צריך להריח את השורשים מלמטה.
      כנראה שהוא כזה רשע שהיושב במרומים לקח את אשתו וילדיו ואת הרשע הותיר בחיים.

  • 45.

    כמה ילדים יתומים נשארו לאמהות שאת אבותיהם הוא רצח בדם קר ? (ל''ת)

    רצח הוא רצח, 02/12/08 11:37

    • ל 45

      חיים שמול , 02/12/08 14:34

      קונטר לא השאיר ילדים יתומים. הוא פשוט הרג את הילדים. גם הוא השתחרר

  • 44.

    מחבלים ערבין חייבים לשחרר אבל יהודים מחבלים לא?? (ל''ת)

    עופר פרץ, 02/12/08 11:28

  • 43.

    להחזיר את גלעד שליט הביתה!!! (ל''ת)

    אזרחית, 02/12/08 11:22

  • 42.

    לא לשחררו לעולם!! (ל''ת)

    אזרחית, 02/12/08 11:21

  • 41.

    לא לשחררו לעולם!! (ל''ת)

    אזרחית, 02/12/08 11:21

  • 40.

    התאונה שקרתה לו בדרך לאלת היא צחוק הגורל

    פקק תנועה , 02/12/08 11:21

    אבל אם משחררים רוצחים פלסטינאים. ויהודים לא .ביגלל בעיות מדיניות .באמת שאן כאן שום הגיון .

    • צחוק הגורל?

      אחת, 02/12/08 12:57

      מי שגרם לתאונה הזו היה האסיר בכבודו ובעצמו. הרג את אשתו ובנו ועכשיו צריך לרחם עליו כי הוא אלמן ושכול? האיש נהג שיכור. וחוץ מזה- הוא חלאת המין האנושי!

  • 39.

    לשחרר ועכשיו. כמו שקונטר שוחרר, גם פופר צריך להשתחרר.

    חנינה עכשיו, 02/12/08 11:20

    לא שאני תומך במעשה שעשה, אך אם משחררים חיות כמו קונטר,חייבים לשחרר גם את פופר.

    • ואז לך לבית הקברות ותסביר לאשתו ולבנו המתים למה שחררת את הרוצח שלהם!!! (ל''ת)

      מה? על שהרג אותם מגיע לו פרס???, 02/12/08 14:02

  • 38.

    מזל טוב, מזל טוב, ברכותי לחיים מאושרים ושחרור בקרוב

    נבון, 02/12/08 11:13

    אם משחררים אלפי טרוריסטים, למה שעמי שליט''א לא ישוחרר? במדינה יהודית היה משוחרר מזמן. היה מבורך עמי. עמי, אתה מעמינו ואנן עמך.

  • 37.

    Kontar is Free why not Ami (ל''ת)

    ephi, 02/12/08 11:05

    • כי הוא הרג את אשתו ואת בנו!!! זה WHY !!! או שהם לא נחשבים בעינייך??? (ל''ת)

      דתי שהורג את משפחתו הוא פחות פושע?????, 02/12/08 13:59

  • 36.

    שירקב בכלא עד יומו האחרון....ואם אכן התקרב לרב

    חיים, 02/12/08 11:03

    קנייבסקי אפשר מצידי לצרף אליו את הרב לכלא....כך נפטר משני הנבלים האלה .

    • חיים אתה כותב כמו ילד מגודל ואותך לא הייתי מצרף לכלא אלא לפסיכולוג (ל''ת)

      מאמין, 02/12/08 15:20

  • 35.

    השנאה של החילונים לדתיים משהו משהו (ל''ת)

    תלכו כפרה על פופר גולדשטיין וחבריהם אמן, 02/12/08 10:54

    • ותהייה אתה כפרה על כל עם ישראל שבנה את המדינה

      בונה המדינה., 02/12/08 12:07

      עד שנפלה שדודה בידי חרדים חסרי לב.
      שתהייה כפרתם של כל אחד ואחד מאיתנו.

    • אמן!!!! (ל''ת)

      בני, 02/12/08 12:19

    • הדתיים שרים "בכל דור ודור באים להשמידנו ...., כי בכל דור אני מגלים שאת

      קולהאמת , 02/12/08 13:19

      זוואה של בני אדם ,
      חילונים שונאים אותכם
      גויים שונאים אותכם

      תקרא את בכתבה איך אדם כדי להזדיין מתחתן עם נשים שלא יצא לעולם מהכלא
      ולא יפרנס לעולם את משפחתו
      ואיך המיצואותיים צריכים לממן לזוואת אנוש
      את משפחתו בביטוח לאומי

      • תלמד לכתוב בלי שגיאות של כיתה א ואח''כ תכתוב (ל''ת)

        לדביל שמכנה עצמו ''קול האמת''., 02/12/08 15:30

        • דביל -תקרא לאמך - אוי כתבתי ללא שגיעה - איזה יופי (ל''ת)

          קולהאמת , 02/12/08 19:25

  • 34.

    הבנאדם רצח 7 אנשים!- חייב לרצות את עונשו

    שומרת מצוות ימנית, 02/12/08 10:46

    מתפלאת על ש''ס שתומכים בו.

    גם אם חזר בתשובה- זה בינו לבין בוראו. את עונשו הוא חייב לרצות עד תום

    רצח היא אחת העברות החמורות ביותר ביהדות.

    איך רוצח יוצא לחופשה באילת?!!!

  • 33.

    גועל נפש !!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    דודי, 02/12/08 10:43

  • 32.

    שסמיר קונטר למד באוניברסיטה, השמין, חי והכל על חשבוננו לא היו תגובות

    לכל המגיבים, 02/12/08 10:42

    כאלו חריפות.
    לתשומת ליבכם ''יהודים''

    • אין התנגדות שפופר ילמד באוניברסיטה וגם שישמין. (ל''ת)

      דני, 02/12/08 13:48

    • סמיר קונטאר לא הרג את אישתו ואת ילדו של עמי פופר! פופר הרג אותם! (ל''ת)

      אז לא נורא, שיתחתן אם חדשה וכולנו נשכח את הראשונה?, 02/12/08 13:57

  • 31.

    התאונה

    אוהד, 02/12/08 10:42

    אישתו הראשונה לא נהרגה בתאונת דרכים. הוא רצח אותה כאשר נהג ללא רישיון תקף בדרך חזרה מאילת.
    איזה מן עיתון אתם??

    אוהד

  • 30.

    ''איבד'' את אשתו הראשונה בתאונה *שהוא גרם*. (ל''ת)

    דת = הרג., 02/12/08 10:39

  • 29.

    טוב אז נשחרר במקום את : השייח יאסיין או סמיר קונטאר

    אלירן, 02/12/08 10:36

    או אולי נשחרר את רוצחי זאבי ?
    יש לי רעיון
    נעצור את כל מצביעי ליכוד וימינה ונשחרר את אסירי חמאס ושמאלה
    אני לא ימין ולא שמאל אבל מה ההבדל בינו לבין חמאסניק שאנחנו משחררים ?
    כמו שקונטאר השתחרר יאסין השתחרר גם לפופר מגיע

  • 28.

    טוב אז נשחרר במקום את : השייח יאסיין או סמיר קונטאר

    אלירן, 02/12/08 10:36

    או אולי נשחרר את רוצחי זאבי ?
    יש לי רעיון
    נעצור את כל מצביעי ליכוד וימינה ונשחרר את אסירי חמאס ושמאלה
    אני לא ימין ולא שמאל אבל מה ההבדל בינו לבין חמאסניק שאנחנו משחררים ?
    כמו שקונטאר השתחרר יאסין השתחרר גם לפופר מגיע

    • יאסין וקונטאר לא הרגו את אישתו וילדו של פופר!! פופר הרג אותם! (ל''ת)

      האם בעינייך אישתו וילדו היו מחבלים שהגיע להם למות?, 02/12/08 13:53

  • 27.

    בשום פנים ואופן לא לשחרר אותו !!! (ל''ת)

    הוא מפלצת !, 02/12/08 10:32

  • 26.

    הוא הרג את אשתו

    מו, 02/12/08 10:32

    מה שהכתב (הלא מאד מוצלח) שכח לציין שהאסיר פופר נהג ללא רישיון בעת חופשה מהכלא והתהפך עם המכונית.
    עאלק קבר את אשתו.

    זה כמו מישהו שרוצח את הוריו וטוען שהוא יתום.

  • 25.

    הוא בכלל יושב בלא או מבלה

    איציק הכועס, 02/12/08 10:24

    הרוצח הנ''ל בכלל יושב בכלאץ או יוצא כל שני וחמישי לחופש

  • 24.

    עמי פופר עשה מה שכל יהודי שערבי אנס אותו צריך לעשות ומגיע לו להתחתן (ל''ת)

    ולצאת לחופשי - סמיר קונטאר החרה יותר טוב, 02/12/08 10:15

    • בעת משפט קבע שפופר שיקר שטען שאנסו אותו

      קולהאמת , 02/12/08 13:21

      דתיים זוואה של בני אדם ,
      חילונים שונאים אותכם
      גויים שונאים אותכם

      תקרא את בכתבה איך אדם כדי להזדיין מתחתן עם נשים שלא יצא לעולם מהכלא
      ולא יפרנס לעולם את משפחתו
      ואיך המיצואותיים צריכים לממן לזוואת אנוש
      את משפחתו בביטוח לאומי

  • 23.

    אסירים וזכויות

    אלי טופר, 02/12/08 10:05

    אןלי כדאי לחשוב שוב - ולבטל את כל הזכויות האזרחיות כולל חופשות, נישואין זכויות הצבעה לכנסת וכדומה מאסירים מעל מספר מסוים של שנות מאסר או בהתאם לאופי העבירה - כגון רצח, הריגה וכד'. לרוצח/הורג אדם אסןר לתת זכויות אנוש ויש לשלול מהם כל הטבה - ואז גם לא נתווכח אם לעמי פופר או לרוצח ראש-ממשלה יש לתת זכות להינשא - או לקיים חיי-אישות, שזה (לדעתי) האבסורד הגדול ביותר.

    • זה כולל גם המנעות משחרור גורף, כמחווה עקר לאבו-מאזן, של מחבלים ערבים?

      יאל, 02/12/08 10:48

      עם דם אדום, או שקוף (מתכננים וכאלו שכוונותיהם הרצחניות נמנעו באיבן), על הידיים?

    • גם לחיות מסוגך לא מגיע לחיות חיי אישות (ל''ת)

      אברהם לב, 02/12/08 10:52

  • 22.

    למה רוצח יוצא לחופשה באילת?

    רויאל ביץ', 02/12/08 10:05

    נראה לי שדי סבבה 7 מאסרי עולם, אפשר להתחתן, להקים משפחה, לצאת לחופשות ולחיות על חשבון המדינה.
    נראה שיותר משתלם להיות פושע מאשר לנסות לשרוד במדינה הזו בדרך ישרה

    • צודק (ל''ת)

      ., 02/12/08 11:42

  • 21.

    מעשיו ראויים לגינוי אבל הוא אינו גרוע ממחבל ורוצח פלסטיני

    תומך בחנינה, 02/12/08 10:04

    וכשאלו משתחררים בהמוניהם, אל לנו להפלות לרעה רוצחים יהודים.

    • אשתו ובנו לא היו ערבים וגם אותם הוא הרג!!! (ל''ת)

      מי שהורג על הכביש אינו פושע???, 02/12/08 13:51

    • אינו גרוע ממחבל??? איזה מחבל הרג את אשתו ואת ילדו??? (ל''ת)

      הוא הרי הוכיח שגם לחיי אישתו ובנו אין ערך בעיניו!!, 02/12/08 14:10

  • 20.

    שכחו לציין שאשתו ה-1 נהרגה בתאונה שהוא היה הנהג (ללא רשיון) (ל''ת)

    שולה, 02/12/08 10:01

  • 19.

    ''אדם שקבר את אשתו ובנו''

    אדם, 02/12/08 10:00

    כמה רחמים יש בליבם הרך של הרבנים קנייבסקי וראשי ש''ס. ליבם החנון והעדין מוזיל דמעה על האדם האומלל הזה, שכל מה שמעניין אותם בו זה שהוא חובש כיפה וממלמל את הפסוקים שהם אוהבים מדי יום.
    יש לי שתי שאלות לדתיים המקצועיים האלו:
    1) האם במקרה היהודי הנהדר הזה לא קבר גם שבעה בנים של אמהות שעד היום בוכות עליהן, ושבעה בעלים של נשים שעולמן חרב, ושבעה אבות ומפרנסים של עשרות ילדים.?
    2.)האם הרבנים חנוני הלב היו משיאים לו את בתם שלהם? שהרי חובש כפה ידוע גדול ונכבד הוא.....

    • אתה צודק מאד רק יהודים לכלא ולעשות ווידוי הריגה (ל''ת)

      במשפחת שלתיאל ולטייל בעזה מותר?, 02/12/08 11:33

    • הוא קבר את אישתו ובנו בקבר שבעצמו חפר להם!!! (ל''ת)

      בעצמו גרם למותם בהתנהגותו הפושעת!!! ממש תכשיט!!!!, 02/12/08 13:49

  • 18.

    7 מאסרי עולם, יושב 18 שנה ומטייל בחוץ?

    צדוק, 02/12/08 10:00

    לפני שנתיים חופשה באילת?

    מה זה?

  • 17.

    אם הוא היה ערבי אבו מאזן כבר היה משחרר אותו לחופשי עד עכשיו (ל''ת)

    צ'ומפי, 02/12/08 09:57

  • 16.

    למה לא לשחרר?מחבלים ערבים משתחררים פה כל יום (ל''ת)

    ברוך הגבר, 02/12/08 09:56

    • מה זה קשור? דביל (ל''ת)

      יואב, 02/12/08 17:37

  • 15.

    לא לשחרר

    גדליה, 02/12/08 09:52

    אסור שנהיה כמו הערבים אנחנו לא רוצחים סתם בגלל גזענות

  • 14.

    זה רק מוכיח שצריך להוציא דת מהמדינה

    מציאות , 02/12/08 09:46

    בושה למדינה שמשלמת שכר לרבנים

    • זכויות אסירים ונושא ''הדת והמדינה''

      אלי טופר, 02/12/08 10:08

      אין קשר בין דת ומדינה למצב זכויות אבסורדיות של רוצחים. רק אנשים שנעולים בנושא האנטי-דתי יכולים לקשר בין הדברים.
      אינני דתי אבל מה הקשר בין דת למחדל של המדינה בנושא ההטבות לרוצחים ???

      • באם היית קורא או מבין את הכתבה - היית למד ....

        קולהאמת , 02/12/08 19:29

        שרק רבנים חולניים דואגים לרוצחים ואנסים
        שחזרו בתשובה לחנינה .
        מביאים לאדם נשים חולניות , חולמניות
        שהרב אמר להם להתחתן עם פושעים נתעבים
        כמו פופר או הרוצח של רבין ( זוכר )

        כל זה בחסות דת יהודית .

  • 13.

    אני לא רואה שום סיבה לשחרר אותו. הוא רצח בדם קר אנשים לא חמושים.

    שגכ, 02/12/08 09:42

    אז מה אם הוא ''חזר בתשובה''? זה יחזיר לחיים את הנרצחים?

  • 12.

    הרבנים בכלל וש'ס בפרט זקוקים ל"טכנאי שכל" באופן דחוף (ל''ת)

    קזוארינה , 02/12/08 09:41

  • 11.

    רק "רבנים " יכולים להכשיר רוצח ,עבריין סדרתי ,לחיות

    מציאות , 02/12/08 09:40

    חוצפה , בושה , הונאה , חלמאות
    אדם רוצח 7 בני אדם נשפט ל-7 מאסרי עולם
    בכלא מתחתן והורג שוב את אשתו וילדן
    ולאחר מכן רבנים חולי נפש
    נותנים לו ברכה

  • 10.

    ומה עם היתומים של 7 האנשים שרצח ????

    צדק, 02/12/08 09:34

    עם כל הכבוד לזה שחזר בתשובה, שזה אגב תופעה מאוד נרחבת בקרב אסירים.... החבר'ה מש''ס שכל כך אוהבים יהודים לא שמעו על דבר קטן שנקרא עשרת הדיברות ?

    • מה עם עשרות אלפי היתומים שהוריהם נרצחו על-ידם????? (ל''ת)

      דרור, 02/12/08 12:37

  • 9.

    מזל טוב גבר!!! כן יירבו!!! (ל''ת)

    דרור, 02/12/08 09:26

    • לדרור-על מילים כאלה רק אומר-בקרוב אצלך. (ל''ת)

      שונא דפוקים., 02/12/08 11:30

  • 8.

    מזל טוב גבר!!! כן יירבו!!! (ל''ת)

    דרור, 02/12/08 09:26

  • 7.

    מזל טוב גבר!!! כן יירבו!!! (ל''ת)

    דרור, 02/12/08 09:26

  • 6.

    ל-1, זו הסתה לרצח. אני עומד להגיש נגדך תלונה במשטרה (ל''ת)

    שוטר, 02/12/08 09:21

    • תת

      שונא מלשינים, 02/12/08 11:04

      תת

  • 5.

    לא להאמין. מאפה הוא מוצא את כל הדפוקות. שירקב בכלא. רוצח! (ל''ת)

    עמיתוש, 02/12/08 09:13

  • 4.

    מאסר עולם

    מאמין בחוק, 02/12/08 09:01

    בכל מקום בעולם יושבים כל החיים ללא חופשות ללא הטבות וכולי רק אצלינו מקבלים כל מיני צופרים הגיע הזמן שנלמד את כל החוקים האמריקאים לגבי כל צורות הענישה למען ילמדו חכמינו ללא הבדל דת וגזע

  • 3.

    שכתם לציין

    בובו, 02/12/08 09:00

    שאשתו ובנו נהרגו בתאונה שהוא גרם כשנרדם על ההגה כשנהג ללא רשיון.
    גם אלף חזרות בתשובה לא יכפרו על המעשים של אדם כזה.

  • 2.

    אין גבול לבחילה שש''ס מעוררת בי

    אורן, 02/12/08 08:50

    המפלגה החשוכה והגזענית ביותר בתולדות המדינה.
    ש''ס שונאים אשכנזים, נשים, חילונים וכמובן ערבים.

    עמי פופר ''איבד'' את אשתו וילדיו?!
    הוא הרג אותם בעודו נוסע ללא רשיון בחופשה שהשב''ס נתן לו.
    מבסגרת האפליה המתקנת בש''ס כמה אסירים בטחוניים ערבים שרצחו שבעה אנשים קיבלו הזגמנות להתחתן ולצאת לחופשות????

    צביעות גזענות וגועל - זוהי ש''ס

    • לדוגמא סמיר קונטאר שהתחתן פעמיים

      אברהם לב., 02/12/08 10:50

      והביא חמישה ילדים? אין גבול שעיוורון ולשנאת השמאל.

      • שקרן, קונטאר לא התחתן בכלא,אין לו ילדים,מעולם לא התייחד (ל''ת)

        דני, 02/12/08 12:04

        • ציטוט מוויקיפדיה

          מנחם רבינוביץ, 02/12/08 20:26

          במהלך שהותו בכלא הישראלי התחתן קונטאר עם אזרחית ישראלית‏‏[6] ונרשם ללימודים באוניברסיטה הפתוחה (הישראלית). בספטמבר 1998 העניקה לו האוניברסיטה הפתוחה תואר בוגר (BA) במדעי הרוח והחברה. קונטאר אף התחיל ללמוד לתואר שני אך לא סיימו.

  • 1.

    אשתו השנייה תלך בע"ה בדרכה של הראשונה.

    נעמן,שפוי , 02/12/08 08:49

    מי תתחתן עם רוצח מתועב כמו פופר? אחת כמוהו-שטנית, חולת נפש וחשוכת מרפא. מייחל שבע"ה היא לתך בדרכו של אשתו השנייה.

    • פופר

      יהודה, 02/12/08 09:03

      ואתה מגדיר את עצמך שפוי?

    • בע''ה? חחחחחחחחחח נעמן מאמין באלוהים? (ל''ת)

      בעזרת רבין ופרס ושריד יותר מתאים, 02/12/08 09:04

    • אמן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      רוחיק, 02/12/08 09:15

      ואני בכלל לא דתייה!

    • נעמן, מי שמאחל את איחוליך לאדם שלא פשע - אינו שפוי. (ל''ת)

      עשה לעצמך טובה ובקר אצל רופא נפש, 02/12/08 10:12

      • ומי שמתחתנת אם מי שהרג את אישתו ואת ילדו הוא שפוייה???? (ל''ת)

        וזאת לא היתה תאונה אלה החלטה שלו, במעשיו הנפשעים!!, 02/12/08 13:44

    • נעמן שדמי, אני יודע איפה אתה גר

      מטורף, 02/12/08 10:18

      הא הא הא

    • גם לי יש תקווה

      ymic83 , 02/12/08 10:29

      שתלך בדרכי ערפאת ויאסין

    • הגיע הזמן שמישהוא ממערכת העיתון יסתום את פיו של נעמן=צורר (ל''ת)

      אמא לחייל לוחם, 02/12/08 12:20