• 36.

    למה לקבל אותם בטקס היו מטילים וגם משפחות שלהם מקבלים תגמולים מהמדינה

    על מה ומה עם אלה שנותנים מיטב חייהם בשירות וזורקים, 03/12/08 22:53

    אותם. אנשים רמאים עלק ברמאות על עמך תעשה לך הון מהדם שלהם לתת לאחרים כמה רחמנים מהתחת נוכלים .קשת עורף רמאים חיות אדם.

  • 35.

    למה לקבל אותם בטקס היו מטילים וגם משפחות שלהם מקבלים תגמולים מהמדינה

    על מה ומה עם אלה שנותנים מיטב חייהם בשירות וזורקים, 03/12/08 22:53

    אותם. אנשים רמאים עלק ברמאות על עמך תעשה לך הון מהדם שלהם לתת לאחרים כמה רחמנים מהתחת נוכלים .קשת עורף רמאים חיות אדם.

  • 34.

    Everyone that agrees that Naaman is a Tzarua veZav is invited to agree (ל''ת)

    Ani maskim., 03/12/08 06:03

    • Count me in (ל''ת)

      ., 03/12/08 21:28

  • 33.

    בזמן שאני ירקתי דם בצבא...

    נעמן שפוי, 02/12/08 20:16

    הפרזיטים האלו נסעו לטייל בהודו, הקימו להם מחשהשה הפעילה גם כמיסיון, ועכשיו אני צריך לשלם על הטסתם לארץ, וזאת למרות שהם מתעבים את המדינה!!!

    • בזמן שירקת דם טמא בצבא היו כאלו שהפיצו את אור השם כאברהם ושרה טיפש (ל''ת)

      yoya, 03/12/08 00:28

      • חילול שם שמיים

        שושנה, 07/12/08 06:07

        ולמה לקרוא לו טיפש? אתה מכיר אותו אישית? תתבייש ואל תחלל שם שמיים.

    • You self declared shafui. You need help. Submit yourself

      for your own good., 03/12/08 05:28

      You have an insatiable quest for attention. It is rofl called Attention deficit disorder. You need lots of pathetic help. Go for it. you will much better.

    • You are so into yourself that it is not funny. Go get a life

      Stop stinking up the atmosphere 24/7, 03/12/08 06:05

      go see a doctor, your so vain

  • 32.

    עד מתי ?

    yeshua4everyone , 02/12/08 17:51

    כואב גם שכל כך הרבה אנשים לא מחפשים באמת את אלוהים ולא יזכו לחיי עולם בעולם הבא!
    "לֵךְ וְאָמַרְתָּ לָעָם הַזֶּה; שִׁמְעוּ שָׁמוֹעַ וְאַל־תָּבִינוּ, וּרְאוּ רָאוֹ וְאַל־תֵּדָעוּ׃ הַשְׁמֵן לֵב־הָעָם הַזֶּה, וְאָזְנָיו הַכְבֵּד וְעֵינָיו הָשַׁע; פֶּן־יִרְאֶה בְעֵינָיו וּבְאָזְנָיו יִשְׁמָע, וּלְבָבוֹ יָבִין וָשָׁב וְרָפָא לוֹ׃ וָאֹמַר עַד־מָתַי אֲדֹנָי" [ישעיה ו'].
    אנחנו חיים בעת אחרית הימים, בעת קץ: בעת קץ "יְשֹׁטְטוּ רַבִּים וְתִרְבֶּה הַדָּעַת" "וְרַבִּים מִיְּשֵׁנֵי אַדְמַת־עָפָר יָקִיצוּ; אֵלֶּה לְחַיֵּי עוֹלָם, וְאֵלֶּה לַחֲרָפוֹת לְדִרְאוֹן עוֹלָם" [דניאל יב':4,2].
    הגיע הזמן שכל אחד יחפש את אלוהים בעצמו, שיקרא לפחות את כל התנ"ך, את דבר אלוהים. ולא יסתמך על מסורות ודברי חכמים. כל אחד אחראי לגורלו בעצמו ותירוצים כנראה לא יתקבלו. לא קשה לקרוא את הנביאים והכתובים! התנ"ך הינו דבר אלוהים, בורא עולם, אשר נכתב עבור כל אחד מאיתנו ולא רק עבור "החכמים"!
    " וַיֹּאמֶר אֲדֹנָי, יַעַן כִּי נִגַּשׁ הָעָם הַזֶּה, בְּפִיו וּבִשְׂפָתָיו כִּבְּדוּנִי, וְלִבּוֹ רִחַק מִמֶּנִּי; וַתְּהִי יִרְאָתָם אֹתִי, מִצְוַת אֲנָשִׁים מְלֻמָּדָה׃ לָכֵן, הִנְנִי יוֹסִף לְהַפְלִיא אֶת־הָעָם־הַזֶּה הַפְלֵא וָפֶלֶא; וְאָבְדָה חָכְמַת חֲכָמָיו, וּבִינַת נְבֹנָיו תִּסְתַּתָּר׃ [ישעיה כט':13-14]."
    כִּי לֹא מַחְשְׁבוֹתַי מַחְשְׁבוֹתֵיכֶם, וְלֹא דַרְכֵיכֶם דְּרָכָי; נְאֻם יְהוָה׃ כִּי־גָבְהוּ שָׁמַיִם מֵאָרֶץ; כֵּן גָּבְהוּ דְרָכַי מִדַּרְכֵיכֶם, וּמַחְשְׁבֹתַי מִמַּחְשְׁבֹתֵיכֶם׃ [ישעיה נה':8-9]. אֵיכָה תֹאמְרוּ חֲכָמִים אֲנַחְנוּ, וְתוֹרַת יְהוָה אִתָּנוּ; אָכֵן הִנֵּה לַשֶּׁקֶר עָשָׂה, עֵט שֶׁקֶר סֹפְרִים׃ הֹבִישׁוּ חֲכָמִים, חַתּוּ וַיִּלָּכֵדוּ; הִנֵּה בִדְבַר־יְהוָה מָאָסוּ, וְחָכְמַת־מֶה לָהֶם׃ [ירמיה ח':8-9]. כִּי כָל־הַגּוֹיִם עֲרֵלִים, וְכָל־בֵּית יִשְׂרָאֵל עַרְלֵי־לֵב [ירמיה ט':25].
    וְאָמְרוּ בְּנֵי עַמְּךָ, לֹא יִתָּכֵן דֶּרֶךְ אֲדֹנָי; וְהֵמָּה דַּרְכָּם לֹא־יִתָּכֵן׃ [יחזקאל לג':17, יח':25].

    • -המשך-

      yeshua4everyone , 02/12/08 17:53

      ישנה אמת אחת, ולא כולם יזכו להכיר באמת כפי שכתב הנביא זכריה פרק יג' "וְהָיָה בְכָל־הָאָרֶץ נְאֻם־יְהוָה, פִּי־שְׁנַיִם בָּהּ, יִכָּרְתוּ יִגְוָעוּ; וְהַשְּׁלִשִׁית יִוָּתֶר בָּהּ׃ וְהֵבֵאתִי אֶת־הַשְּׁלִשִׁית בָּאֵשׁ, וּצְרַפְתִּים כִּצְרֹף אֶת־הַכֶּסֶף, וּבְחַנְתִּים כִּבְחֹן אֶת־הַזָּהָב; הוּא יִקְרָא בִשְׁמִי, וַאֲנִי אֶעֱנֶה אֹתוֹ, אָמַרְתִּי עַמִּי הוּא, וְהוּא יֹאמַר יְהוָה אֱלֹהָי׃" ז"א שני שליש ימותו (כניראה ביום ה' הגדול) ושליש ישארו חיים וייבחנו אם הם באמת מאמינים בבורא עולם. מוות ללא סליחת חטאים פירושו ניתוק ניצחי מאלוהים. סליחת חטאים מקבלים רק מהגואל, המושיע, המשיח, שהוא ה' בעצמו, שלבש בשר ודם, נולד וחי בקירבנו, {קרא: צפניה ג':15-17; ישעיה ז':14, ט':5-6; משלי ל':4; תהלים ב':6-7, כב':30-32}, הוא ניצלב, מת כקורבן החטאים של כולנו כדי להושיע אותנו ולסלוח לחטאינו {קרא: ישעיה מג':11,25}. לתת לנו לב חדש ורוח חדשה וחיי עולם {קרא: יחזקאל לו':25-27; יח':31-32; דניאל יב':2}.
      כֻּלָּנוּ כַּצֹּאן תָּעִינוּ, אִישׁ לְדַרְכּוֹ פָּנִינוּ; וַיהוָה הִפְגִּיעַ בּוֹ, אֵת עֲוֹן כֻּלָּנוּ׃ נִגַּשׂ וְהוּא נַעֲנֶה וְלֹא יִפְתַּח־פִּיו, כַּשֶּׂה לַטֶּבַח יוּבָל, וּכְרָחֵל לִפְנֵי גֹזְזֶיהָ נֶאֱלָמָה; וְלֹא יִפְתַּח פִּיו׃ מֵעֹצֶר וּמִמִּשְׁפָּט לֻקָּח, וְאֶת־דּוֹרוֹ מִי יְשׂוֹחֵחַ; כִּי נִגְזַר מֵאֶרֶץ חַיִּים, מִפֶּשַׁע עַמִּי נֶגַע לָמוֹ׃.... יַצְדִּיק צַדִּיק עַבְדִּי לָרַבִּים; וַעֲוֹנֹתָם הוּא יִסְבֹּל׃... וְהוּא חֵטְא־רַבִּים נָשָׂא, וְלַפֹּשְׁעִים יַפְגִּיעַ׃ [ישעיה נ"ג].
      וַאֲנִי כְּכֶבֶשׂ אַלּוּף יוּבַל לִטְבוֹחַ; וְלֹא־יָדַעְתִּי כִּי־עָלַי חָשְׁבוּ מַחֲשָׁבוֹת, נַשְׁחִיתָה עֵץ בְּלַחְמוֹ וְנִכְרְתֶנּוּ מֵאֶרֶץ חַיִּים, וּשְׁמוֹ לֹא־יִזָּכֵר עוֹד: [ירמיה יא':19].
      מִי עָלָה־שָׁמַיִם וַיֵּרַד מִי אָסַף־רוּחַ בְּחָפְנָיו מִי צָרַר־מַיִם בַּשִּׂמְלָה, מִי הֵקִים כָּל־אַפְסֵי־אָרֶץ; מַה־שְּׁמוֹ וּמַה־שֶּׁם־בְּנוֹ, כִּי תֵדָע׃ [משלי ל':4]
      Yeshua.for.everyone@gmail.com

      • More of the same shit. (ל''ת)

        atop blending your concoctions, 03/12/08 05:35

  • 31.

    כואב באמת (ל''ת)

    yeshua4everyone , 02/12/08 17:42

    • SHOTE ENO (ל''ת)

      MARGISH, 03/12/08 05:37

  • 30.

    לא הכיר במדינה?

    גלית, 02/12/08 12:45

    אז מדוע לכל הרוחות הוא הובא לישראל??

  • 29.

    לסנן את נעמן הלא שפוי

    אבי, 02/12/08 12:02

    לא ראוי לתת במה למטורף שמתעקש לקרוא לעצמו שפוי להביע את דיעותיו ההזויות והקיצוניות בזמן שיהודים מלאי חסד וטוב לב שנשחטו על היותם יהודים אפילו לא הובאו עדיין לקבר!

    בושה ל NRG!

  • 28.

    יהי זכרם ברוך (ל''ת)

    טל, 02/12/08 10:13

  • 27.

    נדהמתי לשמוע שהודו היא הלקוחה הגדולה ביותר של תעשית הנשק הישראלי ושאיר

    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$, 02/12/08 10:04

    נדהמתי לשמוע שהודו היא הלקוחה הגדולה ביותר של תעשית הנשק הישראלי ושאירגון לא ידוע רוצה להצית מלחמה בין הודו לפקיסטן,(ממש כמו שאירגון א.י.ל מסיפור רצח רבין היה ''לא ידוע'') ומאז שהחל סיפור מומבאי אני מתחבטת בשאלה איך יתכן שטבח כזה חסר הגיון ותכלית יכול בכלל לשרת אינטרס של מישהוא ויהא זה פנאטי ככל שיהיה, זוועה, ולא פלא שאף אחד לא לקח אחריות לביצועו,כי זה פשע שכניראה גם פנאטים לא סובלים,אז נכון שיגאל עמיר לא היה מחובבי רבין אבל ספק אם היה רוצח ללא ''עידוד'' א.י.ל שיצר השב''כ כביכול כדי להתחקות אחר קיצונים;
    כך גם עשרת המחבלים שסביר להניח שיש להם שינאה לעולם אבל מי ניתב שינאה זו למען הצתת מלחמה בין הודו לפקיסטן? כניראה שזה מי שהולך להתפרנס יפה ממלחמה כזו,
    כמו שמדיניות השלום של רבין עלולה היתה להחזיר אותנו לגידול תפוזים במקום כסף קל ממסחר בנשק ,כך יש לשאול האם זה לא עוד ''עסק ביש'' כמו שהתברר שפיגועים נגד בריטים במיצרים ב1955 היו תוצרת כחול לבן, ומי יתן ואני טועה בכל הניתוח הנ''ל

  • 26.

    נדהמתי לשמוע שהודו היא הלקוחה הגדולה ביותר של תעשית הנשק הישראלי ושאיר

    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$, 02/12/08 09:52

    נדהמתי לשמוע שהודו היא הלקוחה הגדולה ביותר של תעשית הנשק הישראלי ושאירגון לא ידוע רוצה להצית מלחמה בין הודו לפקיסטן,(ממש כמו שאירגון א.י.ל מסיפור רצח רבין היה ''לא ידוע'') ומאז שהחל סיפור מומבאי אני מתחבטת בשאלה איך יתכן שטבח כזה חסר הגיון ותכלית יכול בכלל לשרת אינטרס של מישהוא ויהא זה פנאטי ככל שיהיה, זוועה, ולא פלא שאף אחד לא לקח אחריות לביצועו,כי זה פשע שכניראה גם פנאטים לא סובלים,
    אז נכון שיגאל עמיר לא היה מחובבי רבין אבל ספק אם היה רוצח ללא ''עידוד'' א.י.ל שיצר השב''כ כביכול כדי להתחקות אחר קיצונים;
    כך גם עשרת המחבלים שסביר להניח שיש להם שינאה לעולם אבל מי ניתב שינאה זו למען הצתת מלחמה בין הודו לפקיסטן? כניראה שזה מי שהולך להתפרנס יפה ממלחמה כזו,
    כמו שמדיניות השלום של רבין עלולה היתה להחזיר אותנו לגידול תפוזים במקום כסף קל ממסחר בנשק ,כך יש לשאול האם זה לא עוד ''עסק ביש'' כמו שהתברר שפיגועים נגד בריטים במיצרים ב1955 היו תוצרת כחול לבן, ומי יתן ואני טועה בכל הניתוח הנ''ל

    • ל-26 ,הלואי

      נח, 02/12/08 11:20

      והיית טועה.לצערי אני חושש מאוד שאת צודקת!
      את צריכה רק להסתכל על כל האוליגרכים ,איפה הם עשו את המליונים אם לא בסחר בנשק?!
      נקח רק לדוגמא את את ''אהובינו ''גאיידמק.

  • 25.

    הייתי מעדיף

    נח, 02/12/08 09:26

    שהיינו מפתחים תרבות של ''לקבל בטקס אנשים חיים'',ושעשו משהו עבור החיים,למשל את שליט שיבדל לחיים ארוכים או את יונתן פולארד.
    לצערי פתחנו תרבות לעשות טקסים,ולקבל בטקסים את המתים ז''ל,או את העצמות .די,מספיק .יש לשוב לתרבות ,לכבד''ם את החיים!!!

  • 24.

    תפילה לאלוהים

    זיוה, 02/12/08 09:08

    אנא ה' שמור על הילד הזה שיראה רק אור וטוב בעולם הזה, הלב נשבר לראות ילד שלא נשאר לו כלום כולנו בכינו שיראה ימים יפים ויגדל ויבין שהוריו היו צדיקים.

  • 23.

    צריך ליגנוז .את ספר התורה. שניפגע על קידוש השם. במוזאון

    פקק תנועה , 02/12/08 08:48

    למען כולם .שיראו ויראו. את כוחו של בורא עולם .

    • איזה כוח היה בדיוק לבורא עולם בזה שחבורת חסידיו השוטים התפגרו? (ל''ת)

      נעמן,שפוי , 02/12/08 08:53

      • תזכור

        אחת שמבינה, 02/12/08 09:11

        אל תשכח שיש גם עולם הבא ומי שבעולם הזה לא מאמין בה' יסבול בעולם הבא אז כדאי שתתחיל להתכונן..........

        • מאחל לך לפגוש אותו מהר ככל האפשר. אמן כן יהי רצון. (ל''ת)

          נעמן,שפוי , 02/12/08 10:57

      • תתבייש לך איך שאתה מסוגל לומר את זה, אני בתור חילוניה ששהתה שם הכרתי א

        תרמלאית, 02/12/08 17:07

        תתבייש לך איך שאתה מסוגל לומר את זה, אני בתור חילוניה ששהתה שם הכרתי את הזוג מקרוב אתה לא תתקרב אפילו לחצי ממה שהם היו, נראה לי שעד שלא תחווה על בשרך לא תבין,

    • פקקי,אין לך חיים??

      עוקב אחריך, 02/12/08 11:15

      הרצון שלך להראותשכאילו אתה יודע פיסוק עברי,הוא בעוכריך!
      אתה דופק ניקוד שגוי על ימין ועל שמאל.
      וחוץ מזה,מדוע כוחו של בורא עולם לא עמד לזכותם של הנרצחים?

      • אני רואה מהתגובות שלכם. שאתם סתם מבלבלים את המוח אחד לשני .

        פקק תנועה , 03/12/08 09:10

        אתה יכול להסביר לי. על איזה פיסוק אתה מדבר ??נקודה פו נקודה שם .זה מה שיפתור את בעיותנו הקשות .הקוטביות שלכם משגעת את כולם .

  • 22.

    צה''ל-גדולת ואצילות העם היהודי בארץ ובעולם

    חנן מירושלים, 02/12/08 08:39

    בכך שצה''ל נכנס לתמונה והביא את
    הנרצחים הי''ד ללא הבחנה מהי דעתם
    בענייני דת ומדינה ותוך כדי הכרת
    פועלם של פעילי חב''ד שמהוים בית
    חם לכולנו ובין השאר לחיילים
    משוחררים המטיילים בעולם הרחוק
    כן,אנחנו אור לגויים.
    כן,אנחנו עם אחד ומאוחד.
    כן,יש לנו תקווה ואחרית.
    כן,פעילות חב''ד ראויה לכבוד.

  • 21.

    מדוע המדינה מבזבזת מאות אלפי דולרים להביא גופות משתמטים אנטי-ציונים?

    נעמן,שפוי , 02/12/08 08:29

    חסידות חבד האי אנטי ציונית. היא אינה מכירה במדינת ישראל (מלבד כשמדובר בחליבת כספים מקופתה) ומעמידה את ה"מלך המשיח" שלדברי החסידים שלה עודנו חי ורוכב על החמור הלבן, חבד מנהלת מערכת גיוס תרומות משומנת וקופתה עשירה מספיק כדי להטיס את הגופות של זוג המחזירים בתשובה. אבל היא מתקמצנת ושומרת את הכסף שלה בכדי להפיץ בורות ושנאה לחילונים (הרב וולפא, ראש חב"ד בישראל הוא מראשי הכתומים וניצח על פולסא דנורא). יש לתבוע את ככספים מחבד כי תחזיר מאות אלפי דולרים למדינה על התרשלותה וקמצנותה לאבטח את בתי המיסיון שלה ברחבי העולם.

    • נעמן, לא יודע למה אבל אני רוצה לפרק לך את הפרצוף (ל''ת)

      אלי אמסלם, 02/12/08 08:44

      • אתה זה לא ההוא מהשיר "אמסלם ההומו"?

        נעמן,שפוי , 02/12/08 10:58

        אגזוזן כמוך? קטן עלי

    • שפוי?!!! ??? יותר מתאים נעמן, פתטי.

      שפוי?!!! ??? יותר מתאים נעמן, פתטי., 02/12/08 09:18

      בפעם הבאה כשתטייל בסוף העולם ותראה בית חב''ד תזכור את דברי החוכמה שלך כאן .

      • I agree. he needs help (ל''ת)

        BIG TIME, 03/12/08 05:40

    • הכרת המציאות והתודה

      הוד, 02/12/08 15:47

      נראה כי דבריך אינם קרובים לכל מציאות ומתבססים על דעות קדומות ואי ידיעות.
      אילו היית יודעת כמה פעולות הם עושים לטובת עם ישראל לאזרחים פרטיים וולמען המדינה לא היית רושמת את הדברים.

      את מוזמנת לראות ולמען הסר ספק אינני נמנה על בית חבד אלא רואה ונהנה מהפעילות שהם עושים

  • 20.

    מס' 4 נבלה (ל''ת)

    אייל, 02/12/08 08:20

  • 19.

    לא לדגל יששראל וכן להקבר במדינה!

    נלי, 02/12/08 07:47

    הרב אריה טייטלבאום ז''ל, לפי הכתוב נתבקשו שלטונות ישראל על ידי משפחתך שלא לעטוף את ארונך בדגל ישראל, נבצר מבנתי להבין מדוע בחרו לקבור אותך במדינה שבה בחרת לא להכיר, היות ואתה אזרח אמריקאי שבחר לגור במדינה שאינך מכיר בה מן הראוי היה שמשפחתך היתה מבקשת להעביר את ארונך חזרה לארה''ב שלפי הבנתי זו מולדתך. באמת שלא חסרים לנו שונאי ישראל בישראל עצמה, בטוחה אני שהינך השתייכת לפלג חרדי קיצוני (נטורי קרטא,ליטאי) עם כל הכאב על מה שקרה שם בהודו מקומך הסופי הוא לא במדינת ישראל אלה מחוצה לה.
    זכרונך לברכה ה' ינקום דמך ממני ישראלית גאה.

    • לנלי היקרה, תרשי לי לנסות להסביר לך משהו בתקוה להבנה גם אם לא להסכמה

      לאה, 02/12/08 10:49

      לפני כ 10 שנים חשבתי בדיוק כמוך, לא סבלתי את כל אותם אנטי ציונים שהיו תמיד נגד המדינה והיום אחרי שהכרתי אותם מקרוב והסבירו לי למה הם מתנהגים כך אני למדתי להבין את הדרך שלהם על אף שאני בהחלט לא נוהגת כמותם:
      צריך להבין קודם כל שיש ארץ ישראל ויש מדינת ישראל לפחות אצל חלק מהעם
      הרב טייטלבאום הי''ד השתייך לפלג חסידות סאטמר שדוגלת בעיקרון הנ''ל. ואכן החסידות הזאת גרה כאן בארץ עוד מלפני קום המדינה.
      כשהוקמה מדינת ישראל, הוחלט ע''י רבני סאטמר שלא להכיר במדינה היות שעמ''י עדין בגלות ואסור להתגרות באומות העולם ומבחינתם מדינה יהודית זאת התגרות, עוד דבר שגרם להם לא להסכים עם הקמת המדינה זאת העובדה המצערת שאף על פי שזה הוקם כמדינת היהודים בעצם המדינה לא הוקמה על בסיס קיום התורה והמצוות .
      אי לכך אלו שדוגלים בדרך הנ''ל של החסידות הזאת לא מחזיקים בתעודת זהות ולא לוקחים כספים מהמדינה בשום צורה שהיא,(הנשים יולדות בד''כ בביקור חולים וממנים את הלידה והאישפוז בעצמם), הם גם לא מבקרים בכותל או קבר רחל כי לטענתם מקומות אלו נכבשו ע''י הציונים.
      הם לא אנשים צבועים הם מאמינים במשהו וחיים את זה על אף כל הקושי בדבר.
      הלויתו של הקדוש הרב טייטלבאום הי''ד תצא ממאה שערים ומשם יצעדו רגלית להר הזיתים שם יטמן באדמת ארץ ישראל.
      עוד דבר כדאי שתדעי שמשפחתו מימנה באופן פרטי מטוס מיוחד שהיה אמור להחזיר את גופתו ארצה כי לא רצו שיוחזר על חשבון מדינת ישראל, אך מדינת ישראל התעקשה שלא לתת להם את גופתו והתעקשה שיוחזר עם כל השאר.
      ועוד התעקשו לעטוף את גופו בדגל מדינת ישראל, זה מעיד על אטימות מוחלטת, בשביל מה ההתעקשות הזאת של מדינת ישראל למה להכאיב? האם זאת לא כפיה? האם מדינת ישראל היתה כופה להבדיל על מוסלמי להיקבר עטוף בחזיר? כן אם כל הכאב שבדבר בשבילהם זה אותו דבר. וזה כואב ומצער זה נוגד את הדרך שלהם ותרשי לי לומר לך שנראה לי שמדינת ישראל היתה צריכה לוותר בענין זה, ההתעקשות היתה מיותרת לגמרי.
      תזכרי טוב מאד שלישטתם קוברים אותו בהר הזיתים כי זה קיים כבר לפני קום המדינה והם לא רואים בזה חלק מהמדינה.
      אני מאמינה שגם לך יש דברים שאת חושבת שמדינת ישראל טועה בהם אבל את עדין זורמת עם המדינה ובזה אנחנו שונים מהם כי הם לא הסכימו עם המדינה ולא זרמו איתה ודואגים לזכיר זאת שוב ושוב.
      תאמיני לי שזה לא קל להאמין בדרך הזאת אבל לפי מה שהם חושבים זאת הדרך הנכונה היחידה,
      ואני, אף על פי שאני לא מאמינה בדרכם אני מצדיעה לו ולהם ולוואי והיינו חזקים גם אנחנו ולו במעט כדי להתעקש עד כדי מסירות נפש על מה שחשוב לנו ויקר לנו.

      • כל הכבוד לאה על הסבר מצויין ובעיקר בטון מתפייס מאוד (ל''ת)

        שניאור, 02/12/08 16:08

    • ארץ ישראל שייכת לעם ישראל ולא לישות הציונית! קאפיש!!

      רמי, 02/12/08 11:17

      אין כל קשר בין ציונות לארץ ישראל, אולי מבחינתך יש קשר אבל מבחינתו של טייטלבוים אין כל קשר, מבחינתו ארץ ישראל היא ארץ הקודש אשר ניתנה לנו מהקב''ה והיא הארץ אליה כולם כמהים ומייחלים, הדגל והציונות הם הבעיה של ארץ ישראל.
      אין לי כוונה להתעמת איתך פה, רק רציתי שתביני את ההגיון, רציתי גם שתביני שעם כל הכבוד לגאוותך, ארץ ישראל היא של טייטלבוים בדיוק כמו שהיא שלך ואולי אפילו יותר, אז קצת צניעות לא תזיק לך.

    • הקדוש מכיר בקדושת ארץ ישראל, ונכסף אליה. אי לכן בחר לגור בה, ומעונין ל (ל''ת)

      someone, 02/12/08 11:27

    • פ''ת

      נחום בודילובסקי, 02/12/08 18:23

      א''י היתה חשובה לעם ישראל הרבה לפני שמדינת ישראל קמה!
      ''נבצר מבנתי להבין מדוע בחרו לקבור אותך במדינה שבה בחרת לא להכיר''
      הוא לא בחר במדינה אלא בארץ.
      ''היות ואתה אזרח אמריקאי שבחר לגור במדינה שאינך מכיר בה מן הראוי היה שמשפחתך היתה מבקשת להעביר את ארונך חזרה לארה''ב שלפי הבנתי זו מולדתך.''
      לא ידעתי שיש ליהודים מולדת אחרת.
      ''שלא חסרים לנו שונאי ישראל בישראל עצמה''
      מה הקשר?
      ''בטוחה אני שהינך השתייכת לפלג חרדי קיצוני (נטורי קרטא,ליטאי)''
      ליטאי ונטורי קרטא מה??? לייתר דיוק חסידות תולדות אברהם יצחק אם קשר לחסידות סטמאר.
      ''עם כל הכאב על מה שקרה שם בהודו מקומך הסופי הוא לא במדינת ישראל אלה מחוצה לה.''
      גם הנרצח היה חותם
      ''זכרונך לברכה ה' ינקום דמך '' אמן!
      ''ממני ישראלית גאה. '' גאה ב:?

  • 18.

    לא לדגל יששראל וכן להקבר במדינה!

    נלי, 02/12/08 07:46

    הרב אריה טייטלבאום ז''ל, לפי הכתוב נתבקשו שלטונות ישראל על ידי משפחתך שלא לעטוף את ארונך בדגל ישראל, נבצר מבנתי להבין מדוע בחרו לקבור אותך במדינה שבה בחרת לא להכיר, היות ואתה אזרח אמריקאי שבחר לגור במדינה שאינך מכיר בה מן הראוי היה שמשפחתך היתה מבקשת להעביר את ארונך חזרה לארה''ב שלפי הבנתי זו מולדתך. באמת שלא חסרים לנו שונאי ישראל בישראל עצמה, בטוחה אני שהינך השתייכת לפלג חרדי קיצוני (נטורי קרטא,ליטאי) עם כל הכאב על מה שקרה שם בהודו מקומך הסופי הוא לא במדינת ישראל אלה מחוצה לה.
    זכרונך לברכה ה' ינקום דמך ממני ישראלית גאה.

    • ארץ ישראל מדינת ישראל וסובלנות

      יהודי ציוני גאה, 02/12/08 10:46

      אני יהודי ציוני גאה - דתי כן דתי, סא''ל במילואים בן 49 ועושה מילואים לרוב - מתקשה לקבל את הקיצוניות שבתגובתך.

      הגיע הזמן להבין שארץ ישראל ''נולדה'' הרבה לפני מדינת ישראל ומדינת ישראל קמה רק בזכות ההשתתוקקות לארץ ישראל.

      נכון יש יהודים שאנו חלוקים עליהם לגמרי בהתייחסות למדינת ישראל, אבל יהודי שנרצח בגלל שהוא יהודי, יהודי שהתגורר בירושלים - להדיר אותו מן הארץ בגלל שאת חושבת אחרת - הזו הסובלנות שאתם מטיפים לה השכם והערב?

      אני חושב שיפה עשתה המדינה שכיבדה והביאה את ארונו לארץ על אף המחלוקת.

    • AS far as rabbi Teitelbaum is concerned, his family had him buried in

      ERETZ YISRAEL HAKDOSHA, 03/12/08 05:50

      It was in our heart since ever, forever, even before the so called tziyonim decided to create a medina. They died for their Religion, and die for their brethrens well being, DATIYIM OR NOT DATIYIM. If you don't believe me, ask poor little orphaned Moishele, Hashem Yerachem. You can learn a little AHAVAT YISRAEL from both of them!!!

  • 17.

    חיילי צהל לא זוכים לקבלת פנים כזאת אבל מסיונרים שלא תורמים כלום כן

    קולהאמת , 02/12/08 07:27

    בושה וחרפה

    • תתביש לך , לו היית בהודו או בתאילנד

      hag, 02/12/08 07:49

      תתביש לך , לו היית בהודו או בתאילנד
      היית מבין איזו תרומה ה''אנשים'' הללו נותנים
      לישראלים וליהודים מכל רחבי העולם ,ה''אנשים'' הללו פשוט מלאכים ועושים תורמים יותר מכל מי שאני מכירה לא פחות חשוב מלהתגייס יש להאריך אותם מאד

      ואם אתה מדבר על הרב אריה טייטלבאום שאינו מכיר במדינת ישראל אך לא אומר שאינו תורם לתושביה , אוכל להסכים איתך במעט אל אי הכרה במדינתינו אך ורק בהשקפה שונה לדברים

      תדייק בדברך ואל תפגע בכבודם של מי שעשה המון עבור הרבה ''אנשים''

    • תתביש לך , לו היית בהודו או בתאילנד

      hag, 02/12/08 07:49

      תתביש לך , לו היית בהודו או בתאילנד
      היית מבין איזו תרומה ה''אנשים'' הללו נותנים
      לישראלים וליהודים מכל רחבי העולם ,ה''אנשים'' הללו פשוט מלאכים ועושים תורמים יותר מכל מי שאני מכירה לא פחות חשוב מלהתגייס יש להאריך אותם מאד

      ואם אתה מדבר על הרב אריה טייטלבאום שאינו מכיר במדינת ישראל אך לא אומר שאינו תורם לתושביה , אוכל להסכים איתך במעט אל אי הכרה במדינתינו אך ורק בהשקפה שונה לדברים

      תדייק בדברך ואל תפגע בכבודם של מי שעשה המון עבור הרבה ''אנשים''

    • תתביש לך , לו היית בהודו או בתאילנד

      hag, 02/12/08 07:49

      תתביש לך , לו היית בהודו או בתאילנד
      היית מבין איזו תרומה ה''אנשים'' הללו נותנים
      לישראלים וליהודים מכל רחבי העולם ,ה''אנשים'' הללו פשוט מלאכים ועושים תורמים יותר מכל מי שאני מכירה לא פחות חשוב מלהתגייס יש להאריך אותם מאד

      ואם אתה מדבר על הרב אריה טייטלבאום שאינו מכיר במדינת ישראל אך לא אומר שאינו תורם לתושביה , אוכל להסכים איתך במעט אל אי הכרה במדינתינו אך ורק בהשקפה שונה לדברים

      תדייק בדברך ואל תפגע בכבודם של מי שעשה המון עבור הרבה ''אנשים''

    • במצב הזה היתי מעדיף שאת תיהיהי''המסיונרית''מנוקבת... (ל''ת)

      לא, 02/12/08 08:15

    • חבל שאתה לא חושב קודם

      חגית, 02/12/08 08:30

      לו הייתה מבקר בבית חבד בחול הודו/תאילנד או כל מקום אחר בעולם היית מבין כמה ה''אנשים'' הללו תורמים לכולם לא פחות מחייל שהתגייס ואפילו יותר .ה''אנשים'' האלה פשוט מלאכים שנמצאים שם לעזור לישראלים ו/או יהודים מכל העולם במקום שאתה הכי פחות מרגיש שייך בכל בעיה/צרה שאתה נקלע אליה



      גם אם אתה מדבר על הרב אריה טייטלבאום בגלל שאינו מאמין בקיומה של מדינת ישראל אין זה אומר שאינו תורם .אני יכולה להסכים איתך ולחלוק על ''אי הציונות'' הזאת ,מה גם... שמשפחתו ביקשו לא לקבל את הטכס הממלכתי, אך מכאן ועד לתלונות שלך ....



      כך שלפני שאתה מתלונן ופוגע בכבודם של מתים אלו ,אשר דווקא אותם יש לכבד .תכין שיעורי בית ותבחן את העובדות .

    • צודק בהחלט

      ניר מרמת ישי, 02/12/08 09:33

      מה עם גלעד שליט?

    • על מסיונרים

      עמי, 02/12/08 17:30

      למגיב 17
      מסיונר הוא, מי שמעביר אדם מדתו לדת אחרת.
      האם החבדניקים שמנסים לקרב יהודים לדתם הם, יחשבו למסיונרים? האם יש ליהודים דת אחרת מהמקובלת והידועה לנו.

    • Maybe if they would protect Toshvei Shderot veAshkelon with the same

      mesirut nefesh as these KDOSHIM, they might also, 03/12/08 05:53

      receive the same.

  • 16.

    צר לי על הקרבנות, אבל להגיד את האמת

    מורדו, 02/12/08 06:41

    בשל מה טקס צבאי? ידוע כי חב''ד נגד מדינה יהודית, ''המשיח'' ''הרב החי'' מעולם לא ביקר בארץ ואינם מכירים בישראל כמדינה ציונית ודמוקרטית ולא בדיגלה.
    ראיתם פעם דגל ישראל מונף על מוסדותהם?

  • 15.

    חילונים יקרים !! בואו נלך גם אנחנו להלוויה.זה מגיע לזוג ולחב''ד. (ל''ת)

    חילוני,ראשל''צ, 02/12/08 06:27

  • 14.

    למה מדינת ישראל צריכה גופה של מישהו שלא הכיר בה בחייו

    כי אנחנו חבורת פראיירים מטומטמים חסרי תקנה, 02/12/08 06:24

    שחיל האויר ישלח מטוס וחיילי צה''ל יעמיסו את החנטריש הזה שחשב שאלוהים ולא המדינה ישמרו עליו. החוצפה חלחלה גם למשפחה, שמוכנים להנות משרותי ''מדינת ישראל הובלות בע''מ'', כל עוד לא שמים את דגל המדינה (טפו) על ארונו של יקירם זצוק''ל.

    • אתה לא מכיר את הפרטים ואתה סתם משתולל להלן הפרטים:

      רמי, 02/12/08 11:23

      משפחת טייטלבוים בקשו בכלל להביא את גופת יקירם באופן עצמאי בטיסה מסחרית רגילה, נציגי משרד החוץ באמצעות אנשי זק''א הפעילו עליהם מכבש לחצים שיטיסו את הארון בטיסת חיה''א, כדי למנוע אי נעימות הכך שאחד ההרוגים כאילו מגיע בנפרד, ולכן הגיעו לפשרה שלפחות לא יכסו את הארון בדגל.
      אני באמת לא מצליח להבין מדוע אינך מסוגל לכבד את דעתו של האחר, הוא חושב אחרת ממך, אז מה?! זכותו, יש גם חילונים שבזים לדגל ולמדינה ועליהם אתה לא מלין, הוא לא שונא את המדינה הוא לא שונא אותך, הוא פשוט חושב אחרת ממך זה הכל. תנסה להבין ולכבד.

  • 13.

    ל-3:זה לא נכון,ולא הזמן.רק אהבה !! (ל''ת)

    מכיר ומוקיר את חב''ד, 02/12/08 06:22

  • 12.

    הלב מסרב להאמין,

    בלומה, 02/12/08 06:03

    הענים לא יכולות לעצור את הדמעות, כמה שנאה נגד כלכך הרבה אהבה, כולם מסרו נפשם על קידוש ה' והם בגדר קדושים,
    ליבי עם כל המשפחות של הנספים, הילדים היתומים הרבים שהשאירו
    די לצרות

  • 11.

    הכאב הוא עצום

    חני, 02/12/08 05:51

    אין מילים להביע את הכאב.......

  • 10.

    הם היו שליחי המדינה ?

    עמית, 02/12/08 04:48

    להבא, כל יהודי שיירצח ברחבי העולם, יובא לארץ בטכס ממלכתי ויוכר כנפגע טרור ?

    או שהכבוד הזה שמור רק לשליחי הרבי מלובביץ.

    מי אחראי לטכס הממלכתי המביך הזה ?

    • עמית גם כשאתה תמות בפיגוע

      לירון, 02/12/08 10:28

      ברחבי העולם, יקברו אותך בטקס ממלכתי

  • 9.

    ''למה גלעד לא בבית?''

    רבקה שיף, 02/12/08 04:29

    ''ל מ ה ג ל ע ד ל א ב ב י ת?????''

    • הא זו סבתא של הגאון הכתום?? (ל''ת)

      אנטורפנאי גאה, 02/12/08 20:13

  • 8.

    אנשים שבזים למדינה -מסיונרים זוכים לטכס ממלכתי - זה עלוב (ל''ת)

    קולהאמת , 02/12/08 04:14

    • מעדיף שאת תזכי לכנס ממלכתי...והם ימשכיו לעשות דברים טובים מה שאת לא (ל''ת)

      אל תענה לכסיל, 02/12/08 05:03

    • בקרוב אצלך. (ל''ת)

      הד-האמת, 02/12/08 05:30

    • אתה עלוב י'אידיוט (ל''ת)

      homosful , 02/12/08 06:37

      • לא הוא לא,אותו זה שמשפחתו סרבה

        שלב, 02/12/08 07:36

        לדגל ישראל, מקום קבורתו, למה בארץ?
        מי שלא מאמין במדינה שילך מפה, גם אחרי מותו.
        ולבני משפחות האחרים, השתתפות עמוקה בצערם , במיוחד אהבה לילד היתום.

      • תראה כמה פטתי אתה , אתה קוררה לי עלוב ולא יכול להסביר

        קולהאמת , 02/12/08 08:22

        עכשיו אתה לומד שאתה נראה עלוב ,פטט
        שמאמין באלילים גשמיים או חומרניים

        • זה באמת נאיבי לצפות מדוסים לגלות חשיבה מעמיקה וביקורתית

          נעמן,שפוי , 02/12/08 08:41

          ארץ ישראל השתנ=מה זו התשובה שלהם לכל השאלות. מזכיר את הסיסמה של החמאס: "האיסלם הוא הפיתרון".

          • חברים , זו תגובה אופיינית לאנשים מתוסכלים

            רוני, 02/12/08 09:46

            הוכח שיש קשר בין תסכול לתוקפנות. התנהגות תוקפנית כמו של המתוסכל הנוכחי, מציינת תסכול כלשהו ובאה בעקבותיו.
            אנשים מתוסכלים חשים נבגדים, בודדים, עם תחושת כשלון, תחושת נטישה וכו'והם חייבים להתנגד כך.
            תרחמו עליו.
            הוא מסכן.

          • חב'דניקים לא רוצחים בשם האלוהים,יצור חסר בינה שכמוך. (ל''ת)

            erez2000 , 02/12/08 10:21

        • Indeed, you are pathetic and a shande (ל''ת)

          beyond the need of explanations, 03/12/08 05:56

    • המחבל הרג יהודי =היטלר =איכמן= נבוכנצר=מוסליני=אחמדינגאד (ל''ת)

      גונסון, 02/12/08 10:54

  • 7.

    טקס צבאי בנתב''ג ? .. מדוע ? האם חיילים היו ?האין שוטרים בישראל ?

    או שמא חיילים נושאים אנשים בימינו ?, 02/12/08 02:31

    מנשרים קלו ומאריות גברו , אלו הם אחי גיבורי התהילה ששירתו עימי במלחמות , שרחצו עימי באש הקרבות ,שהלכו אחרי בשדות קוצים לילות כימים .שבידם אחזו בנשק ובעינהם ראו בי אח ,שנשבעו איתי שבועה שלעולם לא נשכח,ביום הפקודה נקום להגן על המולדת .בידנו האחת מגן בשנייה היא חרב עם להב של אש לחרף נפשנו נבקש .

    ועתה מדוע זה כל נישא על ידי חיילים ומקבל כבוד השמור לבודדים .. ?

    האם תרם הוא לביטחוננו ? האם שמר הוא בלילות על ילדינו ? או שמא נשבע הוא אמונים לצבאנו , מדינתינו ?

  • 6.

    הלב נקרע (ל''ת)

    חתולה בשוק , 02/12/08 01:40

  • 5.

    הערה לדברי היחצנים שלנו

    עובד סוכנות, 02/12/08 01:14

    ''כי כל סידורי ההלוויה ממומנים על ידי הקרן לנפגעי טרור של הארגון''. מאד התרגשתי. עד שהתברר שמדובר ב1920 ש''ח.אני סומך על השנוררים שלנו שיידעו למנף זאת למגבית חרום וכד'

  • 4.

    למה מדינת ישראל צריכה גופה של מישהו שלא הכיר בה בחייו

    כי אנחנו חבורת פראיירים מטומטמים חסרי תקנה, 02/12/08 01:09

    שחיל האויר ישלח מטוס וחיילי צה''ל יעמיסו את החנטריש הזה שחשב שאלוהים ולא המדינה ישמרו עליו. החוצפה חלחלה גם למשפחה, שמוכנים להנות משרותי ''מדינת ישראל הובלות בע''מ'', כל עוד לא שמים את דגל המדינה (טפו) על ארונו של יקירם זצוק''ל.

    • האו באמת לא יכול לדבר.מדובר במשפחה וותיקת הישוב ...

      תרגיע, 02/12/08 09:06

      אנחנו באנו אחריהם. הם ממש יכולים להסתדר כלכלית עם הנושא של הטסת הגופה ויפה עשו שלא ביקשו להטיס את הגופה במטוס אחר, כי זה היה גורם לקרע גדול יותר. בקשתם לאור השקפותיהם כל כך לגיטימית ומינורית. תרגיע.

    • הדגל כסמל

      שואל, 02/12/08 09:16

      אותה משפחה שסרבה להנחת הדגל, על הארון המורד מהמטוס של חיל אויר הישראלי, בבקשה לשלם את כל ההוצאות הכרוכות בהבאת הנרצח ש''לא הכיר במדינת ישראל''....לפחות תפנימו את שנאתכם למדינה ביום קשה שכזה.

  • 3.

    יום צער לישראל ולעולם! (ל''ת)

    menahem01 , 02/12/08 01:05

    • איזה צער ? מי בכלל סופר 2 יהודונים מיסיונרים שלא תרמו כלום (ל''ת)

      קולהאמת , 02/12/08 08:23

      • הם היוו בית לכל היהודונים שאחרי צבא עשו טיול להודו

        מנחם כהן, 02/12/08 08:42

        אתה הבנת את זה דגנרט

      • נעמן,את שנאת היהודים שלך,והרשעות והטיפשות,מזהים תחת כל שם אחר שתבחר. (ל''ת)

        erez2000 , 02/12/08 10:30

      • כשתמות בפיגוע- יש מי שיזכור אותך? (ל''ת)

        רואי, 02/12/08 10:31

      • בכל אופן הם היו בני אדם חפים מפשע שנרצחו להבל ולריק, וזה מאוד מצער! (ל''ת)

        menahem01 , 02/12/08 15:51

  • 2.

    איזה קורע לב היה מחזה מוישה הקטן מתייפח

    מרכינה ראשי, 02/12/08 00:59

    עד כמה הוא רוצה את הדבר הטבעי והבסיסי ביותר,אמא.

    האמא האוהבת,האמא התומכת,האמא המחבקת.

    הוא לא יזכה לזה יותר.

    ה' לא מרחם על ילדי הגן.

    תהיה נשמתם צרורה בצרור החיים...

    וילד קט,כולנו איתך מחזקים ואוהבים!

  • 1.

    כל עם ישראל מאוחדים בבכי על שמסרתם נפשכם על קידוש ה'

    יהודה גליק, 02/12/08 00:59

    מאוחדים
    בבכי על זוג כה נפלא שהלך מעמנו
    בזעקה ובתפילה
    די לשכול ליתמות
    די לרצח בשם הא-ל

    מאוחדים
    באמונה שלמה בצדקת דרכנו ובמוסריותנו
    בהערצה לשליחים המוסרים נפשם ללא ליאות
    בתפילה לבניין המקדש במהרה

    ושם יתאחד העולם כולו סביב הקריאה
    ה' אחד ושמו אחד

    בבנין ירושלים ננוחם
    ולא נדע עוד צער

    • מי שם אותך לדבר בשם העם???

      יאלי , 02/12/08 10:31

      התחלקת על הראש?? מי מינה אותך לדבר בשם אנשים אחרים?
      שקרים ודברי הבל לא מתקבלים לא כאן למטה ולא אצל אלוהים למעלה - כך שמוטב שלפני שתכתוב שטויות שקצת גם תחשוב.

    • אין כאן לא קידוש ולא השם, יש כאן רצח של בני אדם חפים מפשע

      menahem01 , 02/12/08 15:40

      ואסור לעולם לעבור על זה בשתיקה!