• 35.

    יסמ זה יחידה שח נאצים !!!!!!!!!!!!1 (ל''ת)

    איתן, 05/12/08 09:51

  • 34.

    לראש הממשלה שלנו אין לב!!!!!!!!! (ל''ת)

    אריה, 05/12/08 09:49

  • 33.

    אתה לא מבין שבגלל הבית בחברון הבן שלך נרצח!?!?! (ל''ת)

    ניצול פוליטי וציני של המוות - הטקטיקה של הימין, 04/12/08 13:37

  • 32.

    מה אני לא מבין הבן האמריקאי נהרג והאבא הישראל עכשיו מנהל את המדינה?

    menahem01 , 03/12/08 23:21

    זה לא הזמן לספר בדיחות תנו קצת כבוד לנהרג היהודי מאמריקא

    • who ? שאמירקה תתן כבוד למה אני או אנחנו. אין לנו מספיק בעיות על הראש . (ל''ת)

      המלא בחבריצדק עושים מאיתנוצחוק רק לדבראחד''כוחהסררה, 04/12/08 00:15

      • לא הבנת את התגובה, נסה שוב (ל''ת)

        menahem01 , 04/12/08 14:54

  • 31.

    סרבנים הם גאוות מדינת ישראל.ועוד הם יש להם זכיות יותר ממני כאדם נתן (ל''ת)

    את החיים שלו למענה וזרקו אותי לקבינימת., 03/12/08 22:44

  • 30.

    סרבנים הם גאוות מדינת ישראל.ועוד הם יש להם זכיות יותר ממני כאדם נתן (ל''ת)

    את החיים שלו למענה וזרקו אותי לקבינימת., 03/12/08 22:44

  • 29.

    לפחות מכירים בך אתה יכול לקבל תגמולים. אני חי והרגו אותי בחיים ונתנו (ל''ת)

    זובור .ואם אני מת עם מילוי תפקיד הייתי מת ולעזאזל., 03/12/08 22:32

  • 28.

    לפחות מכירים בך אתה יכול לקבל תגמולים. אני חי והרגו אותי בחיים ונתנו (ל''ת)

    זובור .ואם אני מת עם מילוי תפקיד הייתי מת ולעזאזל., 03/12/08 22:32

  • 27.

    לשבור למתנחלים את הראש .באמת אני במצב רוח חרה ורוצה אקשן (ל''ת)

    האח הגדול, 03/12/08 22:14

  • 26.

    לשבור למתנחלים את הראש .באמת אני במצב רוח חרה ורוצה אקשן (ל''ת)

    האח הגדול, 03/12/08 22:14

  • 25.

    לשבור למתנחלים את הראש .באמת אני במצב רוח חרה ורוצה אקשן (ל''ת)

    האח הגדול, 03/12/08 22:14

  • 24.

    במלחמה עם חיזבאללה די פישלנו, עם החמאס שוב נכשלנו-הכי קל להלחם ביהודים (ל''ת)

    אהוד לבני, ציפי אולמרט, 03/12/08 20:51

  • 23.

    הדבר האחרון שמעניין אותנו הוא אחדות העם... (ל''ת)

    קדימה למלחמה!, 03/12/08 20:48

  • 22.

    במקום לדבר סע לחברון .IF YOU WANT TO SHOT SHOT DONOT TALK (ל''ת)

    MHUI YCRHV, 03/12/08 19:49

  • 21.

    ביזוי כבוד המת (ל''ת)

    אורי, 02/12/08 19:50

  • 20.

    רכוש יהודי גזול שנרכש מחדש כחוק !!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    יהודה, 02/12/08 18:21

  • 19.

    מה הקשר בין מחט לערימת שחת? (ל''ת)

    טוביה החולב, 02/12/08 08:55

  • 18.

    אן לפנות בנין זה לעולם ועבור כול סיבה שהיא ......... (ל''ת)

    פקק תנועה , 02/12/08 08:50

  • 17.

    תתאבל בשקט....

    ד.א, 02/12/08 06:51

    כולנו אבלים בגין מותם של הנרצחים בהודו . רבי נחמן עליך ללכד את משפחתך להתאבל בשקט ולידאוג למושי הקטן . זה לא נכון מצידך להתערב בהחלטת ממשלה ובג''ץ אם כן או לא לפנות את בית המריבה בחברון . אנו לא רפובליקת בנונות אנו מדינת חוק וסדר וחובתנו לפעול ע''פ החלטת בג''ץ ולפנות לאלתר את בית המריבה !!!

    • אלוהים יודע גם להכות פעמיים!

      יוכבד, 02/12/08 11:26

      אתה צודק 100% !
      ואני מוסיפה:הכל משמיים ! אלוהים יודע גם להכות פעמיים,ולכן רבי נחמן:
      ''התאבל בשקט....וסתום את הפה !!!''
      עם ישראל לא ישכח לחב'ד את הנבלה שעשתה
      בזמנו....''ביבי טוב ליהודים'',
      זנחה את אמונתה ומעשיה הטובים ומכרה נישמתה לשטן!אלוהים מכה בכם שוק על ירך!

    • ד.א. בגלל שאנו לא רפובליקת בנונות יש לו דעה משלו

      hassion72, 02/12/08 15:49

      ואין לומר לאיש יכול להיות סבא לסתום את הפה במילים אחרות ד.א . בג''ץ לא סוף מילה ולא בוף החלטה ולרוב העם המקום לא כמוך חושב ואכפת מהמקום כי מה אתה את עשיםתם עבור העם מלבד לבלב את המוח

  • 16.

    תודה לרב הולצברג שמדגים היטב מהי משנתה של חב''ד

    ישעיהו ב', 02/12/08 01:37

    במשך השבוע האחרון היו כאן כמה מגיבים שמחו נגד האדרת שמם של חללי הפיגוע במומבי בטענה שחב''S היא תנועה מיסיונרית שמשתמשת בשם האלוהים כדי להחזיר בתשובה בשיטות של התחנפות ומתק שפתיים. רוב המגיבים בקשו מהם בעדינות או בגסות לשתוק בנושא.

    והנה בא הרב הולצברג ומראה שכל תגובה כזו היתה במקומה.
    מה הקשר בין מות בנו לפינוי בחברון? שום קשר.
    מדוע צריך להתחשב בו יותר מאשר חללים מתאונות דרכים?
    ברגעים כאלה מתחשק לי לשאול את אותו הולצברג שאלות בנוגע לאמונתו האווילית במקום להשתתף בצערו.
    אבל אני אתאפק.
    למרות שלא מגיע לו שאני אתאפק.

    הנה על רגל אחת ראינו את כל התורה מבחינתה של חב''ד - כלאירוע, מנוצל בצורה הצינית ביותר כדי לגרוף עוד נצחון בקרב הכת המיסיונרית הזאת.
    פשוט דוחה.

    • ל-16

      יוכבד, 02/12/08 11:30

      כל מילה בסלע !!!
      שכחת רק להזכיר את מעשה הנבלה שעשתה חב'ד בזמנו... ''ביבי טוב ליהודים''

      • גם הפעם המיליארדרים החבד'ניקים מפלורידה וסידניי אורבים לנו בפינה (ל''ת)

        קזוארינה , 02/12/08 14:31

    • מסכים אבל מאוד!!!! חלקית

      אורן, 02/12/08 20:20

      פוליטית - משמאלי פעורה תהום ומימיני יוסי שריד מנסה להדליק סיגריה לערבי...
      ואני חילוני חילוני...
      אתה צודק בגדול שאין לרב הזה זכות לפתוח את פיו על נושא שאיננו קשור לכלום.

      התקפתך של חבד כתנועה מיסיונרית מוגזמת ומוקצנת בדיוק כמו אמרת הרב. תנועת חב''ד גם עושה הרבה דברים טובים.

  • 15.

    אני קורא למתנחלים לא להעלות מאחזים חדשים בזמן שאני יושב שבעה על פוקי

    הכלב שלי, 02/12/08 01:33

    זו תקופה מאוד רגישה מבחינתי
    וכל מאחד חדש על כל גבעה שהיא ביו''ש יפגע עמוקות במנהגי האבלות שלי ובנשמתו של פוקי, כלבי האהוב

  • 14.

    מה הקשר ?

    לא מבין, 01/12/08 23:55

    לפנות את הבית הארור הזה
    ולרב- זה מה שיש לך להתעסק כרגע?
    חבל

  • 13.

    בגלל אסונו של האב- אחריש,אך חוצפ'ה... (ל''ת)

    חזי-באר שבע, 01/12/08 23:52

    • חוצפה שדפוק כמוך למד לכטוב ... עץ שכמוך (ל''ת)

      טלי באר שבע בפינה ימינה, 02/12/08 08:39

  • 12.

    משתתף באבל הכבד על מות

    איתן מסט, 01/12/08 23:23

    הבן ואשתו השם יקום דמם אבל מה הקשר.דומני שאין האב תושב ישראל כלל.
    ילדי המשרתים בצבא הם שישאו בתוצאות.

  • 11.

    להזכירכם חב''ד גרמו לקיטוב בעם שקראו:ביבי טוב ליהודים (ל''ת)

    המשיח, 01/12/08 23:19

  • 10.

    פאקיסטאן היא מדינה שהוקמה עקב פייסנות הודית לטרור מוסלמי

    גל, 01/12/08 23:11

    חשבו שזה ירגיע אותם, לאפשר להם את החלומות הלאומניים. ומי שלא מאמין שכך היה, שיקרא . אפשר בויקיפדיה . העובדות הפשוטות ידועות.

    רואים כמה זה עזר, לא?
    כמה פעמים צריך עוד לראות שפייסנות, רפיסות וכניעה לאויב מגבירים אלימות, לא מפחיתים אותה??

    • גל אתה הדיוט ואפס בהיסטוריה,חזור לכיתה ג'!הודו חולקה כי המוסלמים דרשו (ל''ת)

      קזוארינה , 02/12/08 14:33

  • 9.

    עם כל האמפטיה והרחמים

    חסה, 01/12/08 23:04

    אין שום קשר בין שני הדברים.עם כל הכאב על הזוג המסכן והוריהם אין סיבה שהם יתעסקו כרגע במשהו פוליטי.

  • 8.

    ניצול ציני של המתנחלים גואל נפש!!!

    asam1954 , 01/12/08 22:20

    ליבי ליבי עם המשפחה האבלה .
    אך אין כל הכשר באבל לביצוע פשע מכל סוג שהוא.
    גם הילד של אלפרון לא ישב שיבעה בבית אלא במעצר בשל ביצוע פשע.
    אין הבדל בין פושע מתנחל או אחר.

    • טפו. סגנונך בדיוק כמו של פןשע מחבל. (ל''ת)

      י., 01/12/08 22:40

    • כידוע, ההתגוררות בבית הזה אינה מעשה פלילי כלל.

      @, 02/12/08 00:27

      התגוררות בבית שבעלותו נתונה במחלוקת אינה מעשה פלילי.

      • גורמי החוק חולקים עליך. השופטים גם. אז שב בשקט ובצע! (ל''ת)

        אורן, 02/12/08 20:13

    • ערבי חצוף

      צוף, 02/12/08 00:57

      למגיב אסאם1954 - אם לא היית ערבי לא היית מגיב בחוצפה ובגסות רוח לבקשת משפחה השרוייה באבל כבד. ישפוט אותך אלוהים.

      • אז תסביר לי בבקשה מה הקשר בין האבל הספציפי ובית המריבה בחברון?

        אורן - יהודי כשר, 02/12/08 20:15

        מה הקשר בין פיגוע פקיסטני לבית הזה?

    • אין שום הבדל בין הטרוריסטים במומבאי לטרוריסטים של צה"ל

      שמואל משי , 02/12/08 01:44

      שרוצים לבצע פוגרום אנטישמי ורווי דמים ביהודים כדי לנשלם מבית שקנו בכסף מלא.

      אבי הנרצח רואה את זה, מדוע שגם אתה לא תתפקח?

  • 7.

    מגעיל שהוא מנצל ככה את האבל (ל''ת)

    אחד, 01/12/08 22:15

  • 6.

    חצופים מזה הבקשות האלה.. רוצים לנהל את המדינה? ומה שמאלנים שילדיהם

    שלי, 01/12/08 22:15

    נרצחים בפיגועים יבקשו כן לפנות.
    נשמות זה לא תלוי בכם

  • 5.

    להלן פסיקת בג''ץ: חובה לקרוא ולהבין איפה אנחנו חיים......

    יהודיה, 01/12/08 22:07

    ''ניתן יהיה לפעול על פי צו סילוק פולשים'', כלומר, בג''ץ לא פסק כי יש חובה לפנות את הבית, אלא טען שניתן יהיה לעשות זאת (כפי שפירסם רועי שרון במעריב) . אך כמובן שהשרים האינטלגנטים שלנו אפילו לא טרחו לקרוא את פסיקת בג''ץ. הם שמעו על אפשרות לפנות מתנחלים, ומיד ששו אלי קרב. הם התחילו לדקלם את הסיסמא המטומטמת שלהם שחוק הוא חוק.
    ובהקשר לבג''ץ- גם שם מדובר כמובן בחבורה של אנשים צבועים ושקרנים. המקרה הזה מצטרף על הרבה מקרים, אבל הוא אבסורדי במיוחד.
    יהודים קנו את בית השלום (המריבה, בלשון אותם שקרנים וצבועים) מאדם ערבי. לאחר זמן מה ערבים טענו שזה הבית שלהם. היהודים הלכו לבית המשפט, הציגו מסמכים המוכיחים זאת ובכל זאת, (באופן לא מפתיע), טען בית המשפט שאין מספיק הוכחות. היהודים החליטו לעתור לבג''ץ. הם הציגו את כל המסמכים האפשריים שהוכיחו זאת ובנוסף הביאו קלטת המתעדת את הקניה וכן את בעל הבית האומר מפורשות כי מכר את הבית !!!!! אך לבג''ץ זה לא הספיק. אין לו מספיק ראיות. ולכן הוא החליט שאם הממשלה תחליט, יגורשו תושביו והבית יעבור אל המדינה עד שיהיו מספיק הוכחות (ואילו הוכחות כן ישכנעו אץ בג''ץ אם תעוד שמראה מפורשות את הקניה, לא מספיק להם?)...
    תתעוררו!!!! משהו רע קורה במדינה שלנו. תראו איך מתנהגים השופטים. תראו איזה מערכת מעוותת. כל הזמן אומרים את זה, אבל זה כ''כ נכון. האם החוק הוא באמת מעל הכל??? האם אתם לא שמים לב שהחוקים הפכו להיות מעוותים?? שמנהיגים ואישי ציבור לא מהססים לשקר במצח נחושה, לא מהססים לעוות את האמת, העיקר כדי להכפיש ציבור שלם??
    מדוע הם מעוניינים להגיע לעימות לא צודק???
    התשובה נמצאת כנראה בפחד שלהם מהימין. עוד מעט בחירות, ולפני בחירות כפי ששמים לב תמיד, מתחיל גל ההכפשות. ברק רוצה לשרוד, דיכטר רוצה קולות לקדימה, ומה עוזר יותר לשרוד מאשר עימות עם מתנחלים ופינויים מביתם?התקשורת תריע להם ותעודד, והם יודעים כמו כולם, שמי שאחראית למחשבתם של הציבור היא התקשורת. מה יותר משכנע אנשים לשנוא מתנחלים יותר מאשר לראות חיילים סוחבים אותם, מתנחלים מתבצרים ולא מקשיבים, משהו שמעז לקלל חייל צה''לX 1000 פעם שמשדרים את זה וטוחנים מכל כיוון?? וכמובן שהתקשורת תחפש פרובוקציה כדי להתדיין שבוע שלם סביב זה.
    צריך להתחיל ולהתעורר. החוק אינו מעל הכל. במיוחד אם משתמשים בו בצורה נבזית כדי להתנכל בציבור מסוים. במיוחד אם משתמשים בפסיקה שונה כאשר מדובר בציבור מסוים. במיוחד אם ההחלטה היא החלטה פוליטית ומשתמשים בצה''ל כדי לגרום לסיכסוך. במיוחד אם מתעלמים מכל הראיות האפשריות כדי להתנכל בדווקא......

    • לכן חובה לבחור בביבי (ל''ת)

      Benny, 02/12/08 08:29

    • ל-יהודיה

      יוכבד, 02/12/08 11:50

      שכחת רק לציין שהבג'ץ הוציא תיקון להחלטתו
      ובו נאמר: ''היהודיה שכתבה את התגובה הזו
      היא מטומטמת עם תעודות !! ולכן, ההחלטה
      הבסיסית שרירה וקיימת !ותבוצע בקרוב !
      מחלת נפש -קשה לרפא!

  • 4.

    לאן הגענו? תשובת ממשלת אולמרט-ברק-לבני לטרור: פינוי הבית בחברון.

    דוד, ארץ ישראל, 01/12/08 21:52

    הגיע הזמן שהעם הזה יתעורר כבר ויחזור לעצמו. ממשלות השמאל על תומכיהם הידועים, מוכרים לנו אשליות על שלום[עם מי בדיוק?] והפכו אותנו לבדיחה של האיזור, לעם בלי כבוד עצמי ובלי כבוד למסורת ולמורשת הנפלאה שלו, ואת צה''ל הפכו לצבא שנלחם בבני עמו בהתנתקויות וגירושים למיניהם, צבא שאיבד את כושר ההרתעה, שבורח מבסיס שירו עליו טילים, שלא מצליח יותר משנתיים ליזום מהלך צבאי שיחזיר את שליט, שלא לדבר על לנצח במלחמה עם ארגוני טרור. כל מה ששומעים זה ויתור ועוד ויתור, נסיגות בריחות ומתנות לאבו מאזן. די נמאס !!!

    • לכן חובה לבחור בביבי (ל''ת)

      Benny, 02/12/08 08:30

    • דוד, אני מעדיף אשליות של שלום וחתירה לשלום מאשר מלחמה.

      אורן, 02/12/08 19:49

      וזה כל מה שיש לימין להציע כי אין לכם שום פתרון ממשי אחר. גם כשהייתם בשלטון התנהגתם כאחרון ה''סמולנים''. ביבי שלך פינה את חברון, שרון פינה את עזה, אולמרט השלים את הפינוי, בגין פינה את סיני, שמיר פינה את טאבה...להמשיך?

      הישיבה שלכם בחברון מלבה את האש יותר מכל ויתור. ההתפרעויות שלכם, הישיבה במאחזים בלתי חוקיים, (אני יודע, אתה לא מכיר בחוק שלא מתאים ומשמר את ההשקפות הפוליטיות שלך),ההתעמרות שלכם בפלסטינאים בטח שלא מקנה לנו שכנות טובה איתם ואתם מפזרים את צה''ל על פני כל יו''ש במקום ע''פ כל באליש באימונים אמיתיים.

      מפעל ההתנחלויות הכריח את צה''ל לשמור עליכם במקום לשמור על מדינת ישראל (שאתם חלק קטן ממנה ולא הרוב - אנלוגיה, לשים את כל מערך הנ''מ הישראלי מסביב לכור בדימונה ולהתעלם משאר הגבולות).

      אז תבין אותי טוב דוד. אחי אתה ואני אוהב אותך. אבל אינני מסכים איתך ומותר לי. ממשלות מודרניות לא מבצעות מהלכים בגלל כבוד. הם מבצעות מהלכים נכונים למדינה בטווח הארוך.

      אני בגישה שאין לנו מה לחפש שם. באמת, המזרח התיכון מלא קברים של אבותינו ואבותיהם, אז מה? המציאות היא שאנחנו כבר לא גרים שם ומפעל ההתנחלויות כשל כשלון חרוץ כי הוא מנוגד בתכלית לחוק הבינלאומי (אסור לישב אזרחים בשטח שנכבש צבאית באם זה היה פלסטין או באם זה היה ירדן - זה נקרא הגליה ובטיבט למשל מכנים זאת שואה דוממת).

      אתם בזים לחוק (אם יצא חוק שצריך לפנות את הבית - אז על מה הויכוח? ישבו שופטים בבית המשפט הגבוה ביותר והגיעו למסקנה. גם על העירעור הגיעו למסקנה.. למה אתם חושבים שאתם מעל לחוק???) ומתחבאים מאחורי הדמוקרטיה רק שהיא נוחה לכם.

      הפינוי של עזה חשף את פניהם האמיתיות של הפלסטינאים כלפי העולם (כן כן אני מודע לזה שאתה הכרת אותם שנים קודם, ותמיד אמרתם וכו' - תן לי לחדש לך, גם אני ידעתי אבל אני מוכן תמיד לתת צאנס לשלום מאשר לשבת על התחת ולראות שתוך כמה זמן הם יתפוצצו - כי זה יקרה, זו רק שאלה של זמן, האינתיפדה הראשונה לא פרצה בגלל אוסלו) ואף אחד בעולם לא תומך את מכיר בהם.

      התמונות שיוצאות מחברון פוגעות במדינה ופוגעות בהסברה. צודק או לא - זו המציאות!

      אז תחליטו אם אתם רצים לתת לממשלת ישראל לנצח בדרכה או שאתם רוצים להכשיל את מממשלת ישראל. אם בחרתם באופציה ב' - תתכוננו לקבל את מה שהחוק יכול לעשות לכם. בלי לשלוח ילדות בנות 12 לכלא בשביל השוק VALUE. זה אותו שוק שראיתי את ילדי הRPG בלבנון 1. שימוש ציני ומטופש בילדים.

  • 3.

    אולי הפעם יימס לב האבן (ל''ת)

    ירון, 01/12/08 21:51

  • 2.

    סוחרי הדם - אבל פרטי מתועל למטרות לאומיות

    לשכת המסחר, 01/12/08 21:43

    לא מובן מה הקשר בין ימי האבל, לפינוי פורעי חוק.

  • 1.

    סליחה? לדעתי הישיבה בחברון מביאה לפילוג בעם

    רז, 01/12/08 21:41

    עם כל הכבוד, מי שאתה תחליט, ומי נותן רשות לטרוריסטים נתעבים מפקיסטאן לקבוע סדר יום פה בארץ?