• 179.

    באין לציפורה אופי , גם רמון ללא דופי (ל''ת)

    באין לציפורה שיר, גם רמון הוא זמיר, 04/12/08 12:59

  • 178.

    נתניהו

    amiram, 04/12/08 00:28

    נתניהו מוצג בכתבה הנבזית במקום אחד פחות מערפאת כל זאת היות ואינו מוכן ללכת בקו התבוסתני של התקשורת
    מי המשטים אותם הכתבים שנסעו עם מזון לעזה ולא לשדרות

  • 177.

    מחשבה מעותת

    יעקב, 04/12/08 00:06

    בנימין נתניהו יהיה ראש ממשלה טוב על אפה וחמתה של התקשורת עד עכשיו כל מה שעשינו למען השלום המזויף העלה חרס

  • 176.

    התקשורת סתם עושה רעש

    איש עבודה, 03/12/08 14:15

    התקשורת מפיצה סקרים ומפיצה שמועות!!!! העבודה היא העבודה, והיא תביא את המנדטים, ויהיה טוב. העם לא מספיק מטומטם להחזיר את ביבי לשלטון....

  • 175.

    בן כספית, מדוע מפלגת נתניהו בממשלה היא תרחיש אימים ?

    יפה, 03/12/08 11:54

    עד כה מפלגות השמאל גרמו רק נזק לעם:
    אלפי הרוגים, פילוג בעם, הסתה חסרת מעצורים, שחיתות שילטונית (מאותרגת) ועוד.
    האם במאזן הכללי לא חשוב לקחת בחשבון נתונים אלו, לפני שמהלכים אימה על הציבור ?
    אני תקווה שהמאמרים הבאים יהיו קצת יותר מאוזנים.

  • 174.

    ברחתי מברק והעבודה שוב לקבלם בחזרה? לא ולא לא אצביע קדימה. (ל''ת)

    איתן, 03/12/08 11:49

  • 173.

    המפלגה האבודה דינה ללכת לאבדון אף אחד לא צריך אותם (ל''ת)

    טוטו, 02/12/08 14:48

  • 172.

    בגין מתהפך בקברו איך יתכן שמלפגת שרון עוברת לשמאל

    אממא, 02/12/08 13:17

    לא יאומן או אולי בגלל זה הוא גרש את היהודים מחבל ארץ שלנו מי יודע אבל אני בטוחה שהימין יקח הפעם ומקווה שיהיה קשה יותר עם הערבים והטרור ולא יוותר להם אפילו על קסם אחד

  • 171.

    אחרי המיזוג עם ''אחורה'' , כל המתמידים להצטרף למר''צ(רץ) ,כמו ב1985 (ל''ת)

    ממשלת מילכוד לאומי ,שמיר- פרס, 02/12/08 11:03

  • 170.

    אני מצביע לאידיאולוגים (פינס, יחימוביץ וברוורמן) ולא לכיסאולוגים (פואד (ל''ת)

    מתפקד עבודה, 02/12/08 09:14

  • 169.

    ''לייצר ממול שפיות ממורכזת''? השמאל איבד שפיות מזמן!

    אם בן גוריון היה חי הוא היה מת!, 02/12/08 07:29

    ביבי צדק, לצערנו הרב, בכל מה שאמר. בעיקר הקסאמים על אשקלון. שר הבטחון התבלבל והחליט שהוא יונה צחורה ולא 'שר המלחמה'. בינתיים אנחנו נלחמים על חיינו ושם בטחון לא נראה באופק.

  • 168.

    כספית הבנו שאתם לא אוהבים את ברק

    שיר, 02/12/08 06:57

    האמת נמאס לי כבר מכל העיתונאים האלה שהחליטו שקדימה היא הגאולה לעם ישראל. מה בדיוק קדימה הביאה בשנות שלטונה. איזה אנשים אתה רואה בקדימה שכל כך מוצלחים. בואו ננסה רעיון אחר ציפי לבני תרים טלפון לברק ותציע לו לאחד את קדימה תחת מפלגת העבודה.

  • 167.

    הלחץ לאיחוד נובע רק ממוחו המנימולטיבי של בן כספית הלקקן (ל''ת)

    ארד אדלר גייר המסיתים, 02/12/08 03:27

  • 166.

    ציפי לא תיכנס כי רה''מ גולדה מאיר אמרה על אבא שלה:אני לא אוהבת אותו

    אדום בבלומפילד, 02/12/08 01:01

    אולי ציפי תכניס לנשמתה שראש הממשלה גולדה מאיר כבר לא בחיים ואמרה מה שאמרה. שנאה מזרחיים-''יהודי אמיתי הוא זה שמדבר אידיש'' או על הפנתרים השחורים-''אני לא אוהבת אותם''. עכשיו ישנו ברק המאוס עלי ואני אצביע בשבילו כי אני איש מרכז. הלוואי שציפי תבין שזה היום וזה הרגע-להצטרףלמפלגת העבודה ולהביא 50-54 מנדטים. ציפי תתפקדי עם חברי הכנסת ותהיה ראש הממשלה של מפלגת העבודה!

  • 165.

    למה בן כספית קורא ''שפיות ממורכזת''?

    נמאס מהשקרים השמאלנים, 01/12/08 21:53

    לנסיגה לגבולות אוושויץ, להקמת מדינה פלסטינאצית בלב המולדת, לגירוש 300 אלף יהודים מביתם, לנסיגה מהגולן עד הכינרת תמורת ''שלום'', ולמסירת מזרח ירושלים כולל העיר העתיקה הכותל למרצחי הפת''ח. מה בדיוק ''תרחיש אימים'' בממשלה ציונית שכוללת את נתניהו יעלון ובגין? וכן, גם את פייגלין [''סבירה ולא קיצונית מדי''- דברי כספית השמאלן בניסיון עלוב להפחיד את מתפקדי הליכוד לבחור בפייגלין] שמייצג את הרוח הציונית של אמונה בצדקת דרכנו והתנגדות נחרצת למסירת חלקי מולדת לאויב הערבי.ומה שהכי מפחיד את השמאל בפייגלין זה אמירת האמת שלו על הדיקטטורה הבגצי''ת תקשורתית. ולכן הם מנסים לתייג אותו כקיצוני ולעשות הכל כדי שהוא לא יבחר לכנסת.

  • 164.

    ''קדימה? אין ביטחון בה'' (ל''ת)

    ציון בזוקה, 01/12/08 21:51

  • 163.

    ''לבני וברק - הרפתקאת סרק'' (ל''ת)

    ציון בזוקה, 01/12/08 21:51

  • 162.

    ''רצנו קדימה פעם אחת יותר מדי'' (ל''ת)

    ציון בזוקה, 01/12/08 21:50

  • 161.

    מישהו זוכר כמה מנדטים ניבאו הסקרים לשינוי? (ל''ת)

    ציון בזוקה, 01/12/08 21:49

  • 160.

    אם הסקרים נתנו לקדימה מעל 20 מנדטים, מה שבטח לא יקרה

    ציון בזוקה, 01/12/08 21:48

    הרי שעם רסיסי מפלגת העבודה, הם ליגיעו בסקרים ל15 מנדטים.

  • 159.

    אפס ועוד אפס שווה שירותים. (ל''ת)

    העם יעיף את כולכם הביתה, 01/12/08 21:11

  • 158.

    העורב והזרזירה

    ה.בנימין, 01/12/08 19:49

    מי לא השתמש פעם בחייו באימרה השנונה : ''לא
    בחינם הלך העורב אצל הזרזיר'' כי שני אלה, הפוליטיקאים הנ''ל,בני אותו מין לצורך זה.לא
    הייתה בפוליטיקה הישראלית שני טיפוסים כה דומים,אך כה בלתי-ראויים כ''בני-זוג'' אלה.שלא
    לתפארת מדינת-ישראל.
    תודה.

  • 157.

    אין דמוקרטיה רצים אחרי כסאות וכסף אין דרך לרוב מפלגות זה הורס את היופי (ל''ת)

    שמואל, 01/12/08 19:26

  • 156.

    כאזרך אני קוראלכול המפלגות לאחד שיהיה שתי מפלגות אז העם ידעה למי לבחור (ל''ת)

    שמואל, 01/12/08 19:24

  • 155.

    ביבי אני לא מאמין לו!!!

    ציפי, 01/12/08 18:20

    מי זה ביבי
    תזכירו לי

    • אל תאמין ,תאמין שתראה את תןצאות הבחירות וביבי מרכיב ממשלה טובה (ל''ת)

      ביבי ראש טוב לממשלה, 02/12/08 03:24

    • hi , eyal arad (ל''ת)

      alyaron , 02/12/08 03:40

  • 154.

    קדימה זו קדימה , העבודה זו העבודה - אין בוללים מרטיני במי טוניק (ל''ת)

    נתן ש. המקורי, מעלות תרשיחא, 01/12/08 18:10

  • 153.

    על מפלגת העבודה להתאחד עם הסיעות הערביות כדי שיהיה בסיס אידאולוגימשותף (ל''ת)

    כבשה מייעצת, 01/12/08 18:02

  • 152.

    לפנות אל בית המשפט העליון ולדרוש פסילת ביבי בעוון הובלות עמאדי או משהו (ל''ת)

    כבשה מייעצת, 01/12/08 17:58

    • hi , ADLER , this time it will not work (ל''ת)

      alyaron , 02/12/08 03:42

    • הצחקתני

      יעקב, 04/12/08 00:11

      משום מה באמת הצחקתה אותי

  • 151.

    לא יודע כמה זה יעזור,

    מלך..., 01/12/08 17:22

    אבל שם כבר יש לי בישבילם ''קדימה, לעבודה!''

  • 150.

    קדימה + העבודה יקבלו הרבה פחות קולות מהליכוד לצערנו. (ל''ת)

    אהוד, 01/12/08 16:41

  • 149.

    כספית צודק (ל''ת)

    האדמו''ר, 01/12/08 16:30

  • 148.

    העבודה חיבת להתרסק ולהתפזר. לבני לא רוצים את ברק. (ל''ת)

    ברק תתפטר, 01/12/08 16:15

    • גם קדימה חיבת להתרסק, ציפציפ תתפטרי (ל''ת)

      ציפורה, 01/12/08 16:42

  • 147.

    ברחתי מהעבודה לקדימה ואם תתאחדו אברח שוב (ל''ת)

    אזרח, 01/12/08 16:10

  • 146.

    ללבני וקדימה לא אצביע לכם אם תלכו עם ברק הכושל. (ל''ת)

    רק לא ברק, 01/12/08 16:08

  • 145.

    מתי מחזירים את גלעד שליט הביתה? (ל''ת)

    הפוליטיקה המלוכלכת תחכה עוד כמה ימים, 01/12/08 15:24

  • 144.

    ברק לא ללכת עם קדימה (ל''ת)

    יעקב, 01/12/08 15:15

    • קדימה המפלגה המוגחכת ביותר בתולדות מדינת ישראל (ל''ת)

      נתן, ש. מעלות.., 01/12/08 16:40

  • 143.

    העבודה תזכה יותר מנדנטים מקדימה המושחתת,זאת תקבל 6 וזאת 7 (ל''ת)

    קמילה פוקסי, 01/12/08 15:11

  • 142.

    ש''ס ישבצו את יוסי בובליל במקום ריאלי ברשימה, ויקבלו 20 מנדטים.

    האח הקטן, 01/12/08 14:55

    ובתור המפלגה השניה בגודלה הם יקבלו כל שיחפצו.

  • 141.

    שלי יחימוביץ'- אשת העקרונות היחידה במפלגה

    ניר, 01/12/08 14:38

    רק חברת כנסת אידיאולוגית, ישרה, מלאת עשייה וחזון כמוה יכולה להציל את מפלגת העבודה שהקימה את המדינה מלהיטמע בתוך החור השחור שנקרא קדימה.

  • 140.

    איחוד העבודה וקדימה יהווה גוש אנטי יהודי וציוני וכר פורה לשחיתות שלטון (ל''ת)

    אמיר, 01/12/08 14:23

  • 139.

    אחיתופל חזר ליעץ? (ל''ת)

    יעקב לקס, 01/12/08 14:08

  • 138.

    ואנחנו נצביע נדאג לליכוד גדול

    קרן, 01/12/08 13:59

    ואת כול השטיקים של ההישרדות של העבודה יחד עם צחנת ה''ניקיון'' של קדימה - נשאיר מאחור.

    • בכנסת הבאה (ל''ת)

      הליכוד יעלם, 02/12/08 07:14

  • 137.

    הוא יאחד בין המפלגות (ל''ת)

    נעמן השפוי תקוע בפקק תנועה בקרית ביאליק כשהוא יגיע, 01/12/08 13:08

  • 136.

    אולי ביחד יהיו לכם 10 מנדטים אולי???????? (ל''ת)

    הרצל, 01/12/08 13:07

  • 135.

    מפלגת הכסאות ןתו לא

    נתן, 01/12/08 12:59

    חכו עד לבחירות או אז הציבור יבוא חשבון עם מפלגה שכל האידאולוגיה הסתכמה בשמירת שלום הכסא בממשלה.מפלגה של נהנתנים ושל פואדים אין לה זכות קיום .

  • 134.

    יש לי רעיון לשם....בחינם.....

    נותן רעיונות, 01/12/08 12:50

    ''חאלס, קדימה לעבודה''
    והסלוגן.... שירו של אריק אינשטיין 3,4 ןלעבודה....

  • 133.

    2 הערות לרעיון ההזוי. 1- הדבר לא יקרה כי ברק ידרוש מחיר מופרז תמורת

    7+22=29, 01/12/08 12:50

    איחוד עם קדימה.

    2).בכל מקרה גוש הימין יהיה גדול יותר מגוש השמאל, דבר שיאפשר לגוש הימין להרכיב את הממשלה הבאה.

  • 132.

    מה לוחץ ? מי לוחץ ? קדימה זו קדימה, עבודה זו עבודה - אין לעשות מישמש (ל''ת)

    נתן ש. המקורי, מעלות תרשיחא, 01/12/08 12:48

    • מבחינת שחיתות ואין-אונות-הן תאומות זהות (ל''ת)

      panacea , 01/12/08 19:54

  • 131.

    מפלגת העבודה יותר ערכית מהכלום שקוראים לו קדימה (ל''ת)

    אור, 01/12/08 12:46

  • 130.

    אסור לך לאחד את העבודה עם הכלום שקרוי קדימה (ל''ת)

    אלי, 01/12/08 12:45

  • 129.

    עם אנשים כמו ברוורמן ויחימוביץ' אסור להתאחד (ל''ת)

    בנימין, 01/12/08 12:45

  • 128.

    אל תמכור את מפלגתך לכלום אל תתאחד (ל''ת)

    רועי, 01/12/08 12:44

  • 127.

    אסור למפלגת העבודה להתאחד - תקשיב לחברי מפלגתך (ל''ת)

    רוני, 01/12/08 12:44

  • 126.

    תקשיב לשלי יחימוביץ' החכמה ואל תתאחד (ל''ת)

    ציפי, 01/12/08 12:44

  • 125.

    לבני-רמון-הנגבי-אפללו-רוחמה -שמחון-בוז'י-פואד -ברק (ל''ת)

    מכנה משותף למושחתים, 01/12/08 12:40

  • 124.

    לעבודה יש סיכוי רק עם אנשים כמו שלי יחימוביץ שמובילים קו סוציאל דמוקרט

    אורלי, 01/12/08 12:39

    דמוקרטי ברור. כל הקומבינות האחרות מובילות להתרסקות (ואולי טוב שכך?)רק מתוך החורבן הזה אולי יצמח משהו טוב למפלגה הזו. אולי היא תצליח לחזור לתפקידה ההיסטורי כמפלגת העובדים בישראל. שלום לגנרלים ולדרי המגלים בתל-אביב. בואו נא מנהיגים צנועים שעושים עבודה אמיתית למען חוט השדרה המרכזי של מדינת ישראל. שלי יחימוביץ/- קחי את ההנהגה! אנחנו מאחורייך!

  • 123.

    אם באמת רציניים - צריך לחשוב על איחוד יותר רחב -

    עופרי, 01/12/08 12:36

    יש לאחד את המפלגות הבאות:

    רע''מ - חד''ש - בל''ד - למפלגה אחת.

    מרצ -ירוקים -עבודה - מימד - גמלאים -קדימה - למפלגת מרכז

    ליכוד - ישראל ביתינו - למפלגה אחת.

    ש''ס - יהדות התורה - מפלגת חרדים.

    זה ייצור סוף סוף קצת יותר יציבות שלטונית, וגם יביא תועלת למדינה.

  • 122.

    שלי יחימוביץ צודקת 1000%

    נתן, 01/12/08 12:35

    העבודה צריכה להיות עצמאית, גם אם זה יהיה באופוזיציה.

  • 121.

    שלי יחימוביץ צודקת 1000%

    נתן, 01/12/08 12:33

    העבודה צריכה להיות עצמאית, גם אם זה יהיה באופוזיציה.

  • 120.

    לא תומך באיחוד (ל''ת)

    לא תומך באיחוד, 01/12/08 12:23

  • 119.

    זה המוצא האחרון מביבי אבל לברק אגו עצום ולכן זה לא יקרה. לכן ברק אשם ! (ל''ת)

    צבי, 01/12/08 12:17

  • 118.

    בטח

    אבי, 01/12/08 12:04

    אולמרט עושה צחוק גם מליבני וגם מברק
    ולזה קוראים. ''לברוק מברוק''

  • 117.

    תרחיש האימה של אייל ארד : קטיושות נופלות על אשקלון (ל''ת)

    אופפפפפסססס אבל זה קורא כבר עכשיו עם אולמרט-לבני, 01/12/08 12:03

  • 116.

    עכשיו אופנהיימר הצטרף לעבודה. אין יותר מפלגת עבודה. (ל''ת)

    ברק, סיימת את הקריירה., 01/12/08 11:59

  • 115.

    כן!להתאחד גם עם ליכוד!כולם אותו דבר!כולם גנרלים!פחות דתיים! (ל''ת)

    פסח, 01/12/08 11:54

  • 114.

    הדבר הכי טוב לליכוד--ברק תוך קדנציה מחסל ומרסק גם את קדימה כמו העבודה (ל''ת)

    פרשן אובייקטיבי, 01/12/08 11:43

  • 113.

    לא לקדימה

    רחל מירושלים, 01/12/08 11:42

    אם יהיה איחוד עם קדימה והעבודה - יהא זה סופה המוחלט של אחת מהן וקל לנחש מי מהן תתחסל טוטאלית. לכן לדעתי ברק צודק כאשר הוא לא נענה לקריאה להתחבר עם קדימה. קדימה תנצל את המנדטים של העבודה באופן שהיא תטשטש את המצע שלה וכמו שהיא מכריזה באופן שקרי תוך זריית חול בעיני הציבור כי היא מפלגת המרכז, תגרום לעבודה לאבד את עצמה לדעת. לכן לדעתי יש לברק ולמפלגתו עדיין להגדיל את מספר המנדטים שלהם ועד לבחירות יש המון זמן לשפר ולתת איזושהיא תנופה למפלגה הזאת שהולכת ומתמוססת. ואני אומרת את הדברים האלה כליכודניקית בדם. אם מפלגת העבודה חפצת חיים היא - עליה לעבוד קשה עד הבחירות ולנסות להרים את עצמה ואת מספר המנדטים שלה. וזכרו כי סקרים זה תוכנית עבודה. תתחילו לעבוד.

  • 112.

    לא לקדימה

    רחל מירושלים, 01/12/08 11:42

    אם יהיה איחוד עם קדימה והעבודה - יהא זה סופה המוחלט של אחת מהן וקל לנחש מי מהן תתחסל טוטאלית. לכן לדעתי ברק צודק כאשר הוא לא נענה לקריאה להתחבר עם קדימה. קדימה תנצל את המנדטים של העבודה באופן שהיא תטשטש את המצע שלה וכמו שהיא מכריזה באופן שקרי תוך זריית חול בעיני הציבור כי היא מפלגת המרכז, תגרום לעבודה לאבד את עצמה לדעת. לכן לדעתי יש לברק ולמפלגתו עדיין להגדיל את מספר המנדטים שלהם ועד לבחירות יש המון זמן לשפר ולתת איזושהיא תנופה למפלגה הזאת שהולכת ומתמוססת. ואני אומרת את הדברים האלה כליכודניקית בדם. אם מפלגת העבודה חפצת חיים היא - עליה לעבוד קשה עד הבחירות ולנסות להרים את עצמה ואת מספר המנדטים שלה. וזכרו כי סקרים זה תוכנית עבודה. תתחילו לעבוד.

  • 111.

    ''התראת ספין ברמת החי''ל!'' (ל''ת)

    אמסטל, 01/12/08 11:41

  • 110.

    שטויות! פשוט שטויות!

    דניאל, 01/12/08 11:38

    אין מצב שברק יסכים לחבור לקדימה.
    זה ברור שקדימה מנסה לתפוס גב עכשיו על כל מה שהיא יכולה ואם היא לא תוקפת היא סתם יוזמת שטויות...

    לא קונה את זה.

  • 109.

    הפתרון המתבקש.

    cinege, 01/12/08 11:24

    אם רוצים לעצור את הימין ולהמנע מלהושיב את ביבי השקרן בכס ראש הממשלה אזי זהו הצד המתבקש. בין שתי המפלגות רב המשותף מבנבדל ולכן הצד הןא מעבר למעשיות שבו גם הגיוני ביותר.

    • תתאחדו גם עם הפת''ח והחמאס (ל''ת)

      רק המשותף על המפריד, 01/12/08 12:03

    • ניסוח יותר נכון

      גד, 01/12/08 12:45

      אם רוצים לעצור את הימין ובכך לחסל את הסיכוי לשקט ולשלום אמת ולהבאת קטיושות על כל ישוביי ועריי הדרום כולל באר שבע ואשדוד אז יש לבחור בקדימה/עבודה - רב המשותף בין דרכן של המפלגות שיביאו לחיסולה הסופי של מדינת היהודים!

    • CINEGE פרושו בצרפתית אויל-לא כך? (ל''ת)

      בלשן, 01/12/08 14:53

  • 108.

    ברק - נמאסת! בגללך העבודה תיפול!

    שמאלני, 01/12/08 11:19

    הגיע הזמן שברק יבין שבגללו העבודה תיפול ותיעלם. אדם רע שחושב רק על עצמו. אם היה חושב קצת לטובת השמאל במדינה היה מצטרף לקדימה ויוצר יחד עם מר''צ גוש חוסם לימין.
    אבל ברק אינו מוכן להתכופף ולהתאחד עם ''צפורה''. זה לא לכבודו!
    לכן, העבודה תתרסק ואנו נקבל שלטון ימני עם ביבי בראשו.

    • גם עם הערבים אין לכם גוש חוסם.על מה אתה מדבר? (ל''ת)

      panacea , 01/12/08 19:58

  • 107.

    ''השמאל ינסה להציג תרחיש אימים''. הוא לא מנסה הוא מצליח ביומיום . (ל''ת)

    א,י, כל א''י, 01/12/08 11:17

  • 106.

    יש לי סוד בשבילך - גם קדימה וגם העבודה יימחקו בבחירות הקרובות

    מישהו, 01/12/08 10:59

    מדברים על קדימה כאילו היא מפלגה קיימת.
    ובכן, קדימה נולדה בסקר ותיפח את נשמתה בסקר.
    עוד לפני שהתחיל הממש מערכת הבחירות קדימה איבדה חמישה מנדטים בסקרים, והליכוד הגדיל את כוחו (בסקרים) בחמישה מנדטים.
    להזכירכם, לפני שבועים עוד ליהגו לנו על התיקו בין שתי המפלגות עם היתרון שיש לקדימה.
    ובכן, זה נגמר.

    כל מי שעיניו בראשו רואה שהציבור זז ימינה, וכל הדיבורים על תיקו הם נסיונות פתאטיים לשנות את תוצאות הבחירות.

    • הליכוד יעלם בכנסת הבאה (ל''ת)

      ביביסט טיפש, 02/12/08 07:12

  • 105.

    החזירו את גלעד (ל''ת)

    יורי, 01/12/08 10:56

  • 104.

    נכון מאד. זה המקום המתאים ביותר עבור אריאל שרון ורעיונותיו

    אבי, 01/12/08 10:54

    נכון מאד. זה המקום המתאים ביותר עבור אריאל שרון ורעיונותיו, בשמאל, במפלגת העבודה.

  • 103.

    כל ''השמאל'' יחד עם העיתונאים=40 מנדטים (ל''ת)

    העם רוצה חילופי שלטון, 01/12/08 10:51

    • ל-103. אבל כל שמאלן כמעט רואה עצמו עיתונאי קצת בעייתי הטיעון שלך, לא? (ל''ת)

      א''י, כל א''י, 01/12/08 11:15

  • 102.

    ברק,תעוף כבר אי אפשר כבר להסתכל עליך . (ל''ת)

    אורית, 01/12/08 10:47

  • 101.

    שקרנים, מאחזי עיניים, ואין ביניהם שמץ הבדל

    גלעד עדיין חי, 01/12/08 10:46

    קסאמים עפים, הנגב מופצץ כל יום, ובחלקו הגדול מלא וגדוש ביישובים לא חוקיים של הבדואים, והאדיוטים בממשלה משחררים 250 מחבלים !!! ונלחמים עד חורמה בשני יהודים וחצי על גבעה. אז מה האינטרס שלהם ?? גלעד חי - או כסא חם ?

  • 100.

    התסריט שממנו הזהיר פייגלין עלול להתממש

    יהל ווילפנד, 01/12/08 10:45

    במאמר במדור הדעות אתמול בעיתון זה, קרא משה פייגלין למנוע ממשלת אחדות , והנה הידיעה הזו מצביעה על היתכנות גבוהה לביצוע המהלך.
    מדוע ? השמאל מריח תבוסה. עוד הכפשה של נתניהו ועוד ספין על פייגלין לא ישנו את התמונה הכוללת - גוש הימין ובעיקר הליכוד הולכים לנצח בענק.
    עד כאן הכל פשוט. אז זהו שלא. גם נצחון ענק של הליכוד וגם רפש מאסיבי נגד פייגלין לאחר הפרימריז בליכוד - לא ימנעו מהאליטות הלא נבחרות ובעיקר שמעון פרס איש קדימה, להפעיל לחץ אדיר על נתניהו שלא להקים ''ממשלת ימין קיצונית''.
    מי האדם היחיד שהוא בעל סיכוי ריאלי לבלום תהליך זה - זהו משה פייגלין ושאר מועמדי ''מנהיגות יהודית''.
    נכון שיש טהרנים שמעקמים את האף על המהלכים הטקטיים של פייגלין ועל הבריתות עם פעילי שטח מסורתיים בליכוד - אבל לטהרנים אלו אין שום כח למנוע ממשלת אחדות.
    פעילי שטח אלו המכונים על ידי המתנשאים כ''ערסים'' ו''בובלילים'', בשל התודעה של עיתון ''הארץ'' שהרעילה את תודעתם גם אם הם מגדירים עצמם כ''ימניים'' , או כ''חרדים לאומיים'' - יכולים להיות המפתח למהלכים של טרפוד ממשלת אחדות לאומית על ידי כינוס מרכז הליכוד, הפעלת אופוזיציה בתוך הליכוד ובמקרה של מהלך קיצוני כמו גירוש נוסף - גם אי אמון קונסטרוקטיבי שאותו יוכל להוביל פייגלין רק אם יהיה חבר כנסת.
    אנשי ''ארץ ישראל שלנו'' וה''בית היהודי'' הם אנשים טובים , אבל ההישג הטוב ביותר שלהם יהיה כניסה לקואליציה של נתניהו כשותף זוטר , וגם זה מוטל בספק.
    אז בפעם הבאה שהטהרנים מקטרים על בג''ץ ועל התקשורת, או על מבצע צבאי בעזה שנגמר במאזן אימה גרוע יותר - שיזכרו שמשה פייגלין הציב חלופה בדמות חוק שמיים פתוחים, חוק יסוד שפיטה ברוח אמונית ועיצוב קוד אתי לצה''ל שיביא לנצחון במלחמת מחץ, לאחר תהליך שינוי ארוך - והם עמדו מהצד ולא נתנו לו גיבוי.

  • 99.

    ציפי ממש לא זקוקה לברק.תנצח לבד.

    אייל 1, 01/12/08 10:45

    אם תתחבר לברק תשדר חולשה.
    גם אובמה נלחם לבדו ולא צרף עד הסוף את הילרי קלינטון.

  • 98.

    ספין דלוח של ארד ואדלר

    אור, 01/12/08 10:41

    ציפי לא הכחישה הבוקר, אלא היתממה: ''אלי אף אחד לא פנה..''. כל בחירי העבודה הכחישו בתוקף.
    נא להתפכח - קדימה מפלגה ריקה ומושחתת,היא זו שצריכה להימחק בבחירות הקרובות ולא מפלגת העבודה שצריכה להוביל את האופוזיציה עם 25 מנדטים.

  • 97.

    לא לקדימה

    רחל מירושלים, 01/12/08 10:40

    אם יהיה איחוד עם קדימה והעבודה - יהא זה סופה המוחלט של אחת מהן וקל לנחש מי מהן תתחסל טוטאלית. לכן לדעתי ברק צודק כאשר הוא לא נענה לקריאה להתחבר עם קדימה. קדימה תנצל את המנדטים של העבודה באופן שהיא תטשטש את המצע שלה וכמו שהיא מכריזה באופן שקרי תוך זריית חול בעיני הציבור כי היא מפלגת המרכז, תגרום לעבודה לאבד את עצמה לדעת. לכן לדעתי יש לברק ולמפלגתו עדיין להגדיל את מספר המנדטים שלהם ועד לבחירות יש המון זמן לשפר ולתת איזושהיא תנופה למפלגה הזאת שהולכת ומתמוססת. ואני אומרת את הדברים האלה כליכודניקית בדם. אם מפלגת העבודה חפצת חיים היא - עליה לעבוד קשה עד הבחירות ולנסות להרים את עצמה ואת מספר המנדטים שלה. וזכרו כי סקרים זה תוכנית עבודה. תתחילו לעבוד.

  • 96.

    איחוד-בלי ברק!הוא נטל,מפסידן ובוגדני (ל''ת)

    מפאיניק, 01/12/08 10:38

  • 95.

    זה ספין קדימאי בשירות בן כספית. אני נשאר בעבודה (ל''ת)

    סטודנט, 01/12/08 10:33

  • 94.

    ואללה, אופנהיימר וציפי לבני ביחד - מצא מין את מינו, והזרזיר את העורב

    המרצע יוצא מן השק: לבני = מרצ, 01/12/08 10:32

    אנשים, להתעורר מהאשליות ולא להצביע למושחתי קדימה והעבודה, בטח לא ביחד.

  • 93.

    רעיון נכון! אין הבדל מהותי בין שתי ערימות הזבל האלו. שתיהן קפיטליסטיות

    דרור מרמת גן, 01/12/08 10:29

    מבחינה כלכלית חברתית,שתיהן שמאלניות מבחינה מדינית.
    נראה כמה תמיכה יש לשמאל, כאשר אי אפשר לעבוד על הציבור הטמבל, ולהציג לו מצג שווא, כאילו יש הבדל ביניהן.

    • תגובה חזקה ביותר (ל''ת)

      שייקה, 01/12/08 16:18

  • 92.

    קולו של גילעד שליט זועק לשמיים (ל''ת)

    ניר מרמת ישי, 01/12/08 10:24

  • 91.

    תסריט איימים?

    אייל, 01/12/08 10:21

    כל יום בעוטף עזה זה תסריט איימים בחסות מדינות השמאל ובג''צ

  • 90.

    למה צינזרתם את תגובתי ?תנסו להתמודד עם דעות שונות משלכם (ל''ת)

    אמיר, 01/12/08 10:20

  • 89.

    מלחמת הכל בכל בקדימה ובעבודה - טוב ליהודים כנסו

    שירה, 01/12/08 10:17

    מלחמת הכל בכל בקדימה ובעבודה טוב ליהודים. כפי שכבר כתכתי פעמים רבות - אף אחד לא עסוק כאן בלנהל מדינה, כי אין מדינה - ''וביום ההוא אין מלך בישראל - איש הישר בעיניו יעשה'' - שימו לב למלחמת גוג ומגוג בין רוני בראון, אולמרט ועייני. ''מנהיגי'' המדינה הכושלת נופלים מיום ליום וזהו תהליך שמיימי - השם מפיל אותם ומסכסך בינהם כדי שיפלו לגמרי - הכנת הקרקע לביאת המשיח והמלכתו על עם ישראל ועל כל העולם כולו. לא עלינו מה שקרה בהודו - התחלת השלב האחרון של גוג ומגוג - שממנה יצמח משיח בן דוד. ב''במכתב מאליהו'' שנכתב לפני 2000 שנה כתוב: ''מתי הוא זמן המשיח? - התשובה: כאשר העולם יאבד את יציבותו. הכלל והפרט ירגיש שהכל לא יציב והקרקע נשמטת תחתיו. בקדימה ובעבודה יש מלחמת עולם. משהו מהם דבר בזמן האחרון על גלעד שליט? משהו חושב להחזירו? בושה וחרפה.

  • 88.

    חלומות באספמיה,בן הכל סגור....

    ש........, 01/12/08 10:17

    מפלת השמאל תהיה הרבה יותר גדולה ממה שנראה

  • 87.

    מהר מהר ברק !!! הרישום לפריימריס של הליכוד עוד לא נסגר !!! (ל''ת)

    איש בזוי ומסוכן !!!, 01/12/08 10:16

  • 86.

    ממשלת ימין-ביבי,בגין,ליברמן וכיו"ב,תגרום לבידודה של ישראל בעולם.

    מורדו , 01/12/08 10:16

    היא תמסור שטחים תמורת כלום בשל הלחץ הבינלאומי שיופעל עליה ותגרום לבחירות כעבור שנתיים.

    • בלה בלה בלה בלה הלה (ל''ת)

      שלום אייל ארד. מה שלומך? איך קמפיין ההסתה מתקדם?, 01/12/08 10:18

    • ציפורה לבני המעופפת תוביל את ישראל לאבדון מוחלט, כפי שכבר התחילה!!

      ציפורה=אולמרט=שמאל קיצוני ומסוכן!!, 01/12/08 10:27

      ראו הוזהרתם!

    • מי זה הפרצופון הזה..??@@@@@@@@@@@@@@@ (ל''ת)

      פקק תנועה נווה מונסון, 01/12/08 10:41

      • נראה לי שזה אייל ארד (ל''ת)

        מוצי, 01/12/08 10:59

  • 85.

    אני דווקא בעד. זה שמאל וזה שמאל. אין שום הבדל בין עבודה לקדימה! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 01/12/08 10:14

  • 84.

    איחוד פרושו בריחה מהתמודדות ומחיקת העבודה לנצח. (ל''ת)

    איילה, 01/12/08 10:14

  • 83.

    תנו לליבני לדבר !! היא תמיד מתגלה כאחראית, עצמאית ותחליף ראוי למי שהיו (ל''ת)

    כשהיתה בליכוד כינינו אותה-השפויה היחידה שם !!!, 01/12/08 10:13

    • זאת הבעיה, שהיא מדברת ומברברת ללא הפסקה על חשבון משלם המיסים.

      אהובה, 01/12/08 10:53

      אוי, כמה אומללים אלו שאללה הזריק להם מנות...

  • 82.

    לא ברק לא ביבי ולא ליבני. עד שלא יצמח מ נ ה י ג חדש מהעם אין עם מי ל

    גיל, 01/12/08 10:12

    צריך לנקות את כל האורוות. הכל מושחט מסואב ומסריח לקילומטרים.
    צריך לשנות את שיטת הבחירות באופן מידי ולהחליף את כל ה 120 אוכלי חינם שיושבים שם.

  • 81.

    אגב, רק הקמפיין הזה שרואים באתר פה ובמקומות אחרים

    ציוני, 01/12/08 10:11

    נגד נתניהו, יביא לו עוד 2-3 מנדטים.
    לעם נמאס מהשמצות והכפשות.
    ואין דבר יותר טוב לנתניהו מאשר שגברת ליבני ''הנקייה'' (באיזה שלב מהקריירה ה''ארוכה'' שלה היא יכלה להתלכלך? כשמינו אותה מינוי פוליטי אחרי שהיא לא נכנסה למקום ריאלי ברשימת הליכוד?)
    תתלכלך בבוץ ותתחיל להשמיץ את ביבי, כמו שהיא מנסה לעשות בקמפיין הזה.

  • 80.

    משקלו של ברק - רק כמשקל הנזק שהוא יכול לגרום !!! איש עלוב ומסוכן !!! (ל''ת)

    העם צמא לקמפיין חיובי - להפרד משגיאות העבר !!!, 01/12/08 10:10

  • 79.

    צריך מפלגת העבודה חדשה

    דורון, 01/12/08 10:09

    מפלגת העבודה הנוכחית יכולה להתאחד עם קדימה מכיוון שאין הרבה הבדל ביניהן. העובדה היא שפורשי העבודה, שהיו בכירים במפלגה זו, הם ממקימי קדימה.
    מפלגת העבודה בהרכב מנהיגותה הנוכחי: ברק, פואד, ואחרים, מזמן איננה מפלגה של הפועלים או של העובדים. כשקמה מנהיגות מתאימה יותר למפלגת פועלים, בבחירות הקודמות, ההנהגה הזו שגתה והצטרפה לממשלת קדימה בלי להתמקד בשליחותה האמיתית כאשר לא דרשה את תיק הרווחה ואת תיק העבודה מראש (בוז'י הסכים לקחת את תיק הרווחה לאחר שכופפו את ידיו). עמיר פרץ לקח את תיק הבטחון, באופן תמוה, ולא הציב אולטימטום על תיק האוצר.
    מכאן, שהכוחות הסוציאל דמוקרטיים האמיתיים צריכים למצוא או ליצור לעצמם בית חדש שייצגם בצורה נאמנה יותר. ומפלגת העבודה הנוכחית יכולה להעלם מהמפה על ידי איחוד עם קדימה בלא לגרום לנזק בציבוריות הפוליטית הישראלית.

  • 78.

    תזכורת לציפי לבני

    לא פרסומאי, 01/12/08 10:09

    זכרי כי זכית בפריימריז בקדימה בגלל שלא השמצת אף אחד מהמתחרים.
    כדאי לך להמשיך בזאת גם בבחירות.

  • 77.

    אמן זה יקרה, ואז האנשים השפויים שהולכים

    ציוני, 01/12/08 10:08

    להצביע לקדימה יתרחקו ממנה כל עוד נפשם בה, וקדימה + עבודה יקבלו 25 מנדטים במקרה הטוב.

    בכל מקרה השמאל הקיצוני ההזוי שתופס את התקשורת - מעז עוד לדבר על קיצוניים?

    בני בגין ובוגי יעלון הם קיצוניים?
    בני בגין ובוגי יעלון הם המרכז של העם, אולי לא המרכז של אליטות השמאל, אבל של העם בהחלט כן.

    לפי כל הסקרים כולל ערבים של כל מכוני המחקר, 60 אחוז נגד להביא את הגדה המערבית, 70 אחוז נגד להביא את ירושלים ו77 אחוז מהעם נגד להביא את הגולן.
    כשהשאר מתחלק בין לא יודעים לבין מיעוט הזוי שבעד כל אלה.

    אם יעשו אותם סקרים בתקשורת. 90 אחוז יהיו בעד שלושת הדברים.
    אז בשביל התקשורת השמאל קיצונית הם אולי ימין קיצוני, בשביל העם הם מרכז.
    ביבי הוא אפילו שמאל-מרכז אם לא שמאל מובהק כי הוא אומר שיש על מה לדבר על חלקים ביהודה ושומרון, בניגוד לדעת 60 אחוז מהעם.

    העבודה ומר''צ הם שמאל קיצוני, וקדימה היא שמאל למרות שלא ידוע דעותיה המלאות (אם מישהו בעולם מכיר את דעותי של ליבני על הגולן\\ירושלים הוא מוזמן לספר את הסוד הצבאי הזה)
    הסיבה היחידה שהעבודה עדיין עוברת את אחוז החסימה זה בגלל בוחרים שמצביעים במסורת, וכמובן בגלל ההסתדרות ובגלל שהעבודה שולטת בממסד.

    לקדימה יש מצביעים בגלל שהאידאולוגיה נהפכה להיות דבר מישני, רק מניסיון אישי מכמה העשרות אנשים שדיברתי סתם במשך הזמן בקשר לפוליטיקה.. אמרו שיצביעו לקדימה כמעט כולם היו נגד להביא לא את הגדה לא את ירושלים ולא את הגולן.
    ושאלתי אותם אז איך יכול להיות שהם יצביעו למפלגה כזו שבעד לפחות להביא 1 מהשטחים הללו, רובם התמהמהו בתשובה, אחרים אמרו בגלל שליבני היא הכי פחות גרועה מהאפשרויות..

    אם אנשים היו מצביעים לפי האידאולוגיה וכוחות המפלגות היו מייצגות את הדעות בעם, הימין - מרכז היה מפד''ל או מפלגה חילונית עם אותן דעות.
    השמאל היה ליכוד.

    ונכון שמה שאני אומר נשמע קיצוני, אבל תסתכלו על כל סקרים מטעם כל אירגון - אלה הדעות בעם, והתבניות ששמה התקשורת (כאילו קדימה זה ה''מרכז'') הם מופרכות ופתטיות.

  • 76.

    נו טוב, הרי כדי להיכנס לכנסת צריך לפחות 2 מנדטים, אז ברור למה בעבודה

    א''י, כל א''י, 01/12/08 10:08

    לוחצים להתאחד עם קדימה. כך במקרה הטוב לקדימה יהיה מנדט 1 ולעבודה יהיה מנדט 1. כאמור עם 2 מנדטים מכובדים להם יזכו ביחד בבחירות הבאות, יוכלו להישאר בכנסת. ציפיטפוט ומר'ברח יוכלו לשלב זרועות ולחלום על הימים הטובים שעברו עליהם לפני הבחירות וכיצד בנחישות רבה הביאו כמעט לאובדן וקריסת כל המערכות של מדינת ישראל.

  • 75.

    קמפיין שלילי עובד הפוך

    מצביע, 01/12/08 10:07

    למרות נטייתי להצביע עבור השמאל, קמפיין שלילי הוא דבר שלא מקובל עלי, ולדעתי גם לא פועל לטובת אלה שמשתמשים בו.
    דוגמת מקיין ואובמה.

  • 74.

    מי צריך את הנחש הזה ??? היזהרו לנפשותייכם !!! (ל''ת)

    השתגעתם בקדימה ???, 01/12/08 10:06

  • 73.

    מימ''ד נכס. (ל''ת)

    כדאי., 01/12/08 10:05

  • 72.

    הם מפחדים !!!!

    גמלאי מאושר, 01/12/08 10:05

    תגובות הליכודניקים מראות באיזה לחץ הם נימצאים.רק לשמוע על איחוד אפשרי בין מפלגות המרכז...אני מציע לביבליסטים לדאוג בראש וראשונה לשלמותו של הבלון ביבי נתניהו, לפני שהפייגלינים עם אנשי בני בגין יעיפו אותו מכבוד הנהנתן המפוקפק, של יו'ר האופוזיציה!!

    • מי שלחוץ זה מי שרץ מאולפן לאולפן וממקרופון למקרופון : לבני (ל''ת)

      עוסק מושרה, 01/12/08 11:21

      • היא רצה כי נותנים לה (ל''ת)

        התקשורת נותנת לה במה ללא יחס לכוחה ולחשיבותה, 01/12/08 14:55

  • 71.

    ציפי לבני אינה זקוקה לגיבנת,כמו זו של מיפלגת עבודה,בכדי להביס את ביבי

    מורדו , 01/12/08 10:05

    אל לה לציפי לבני לחבור לאדם כמו אהוד ברק על מנת להביס את ביבי.-המון אנשים, ואני בינהם, מצביעים עבור ציפי לבני בשל הסלידה שברק מעוררת בהם.-ברק הוא האחראי לכך שהעבודה מתאיידת והופכת להיות למפלגונת קטנה מש"ם ומישראל ביתנו.-כדאי כמו כן לציפי לבני לזכור מה שאהוד ברק עולל לכמה מחבריו במפלגת העבודה --שמעון פרס, עוזי בראם, יעל דיין, אברהם בורג וכיו"ב--בטרם תתחבר למפלגת העבודה בראשות אהוד ברק ופואד.

    • לא יעזור לך אייל ארד: הפעם הציבור יבעט בתחת שלך ושל ראובן אדלר (ל''ת)

      מזהה יחצ''נים, 01/12/08 10:25

    • ציפי לבני מעוררת סלידה יותר מכל אחד אחר - זוכרים ולא שוכחים:

      לא נשכח ולא נסלח!!, 01/12/08 10:29

      איזה חיוך היה מרוח עליה כשהתקבל חוק הגירוש בכנסת...התנפלה וחיבקה את כל עוכרי ישראל בכנסת.
      האשה הזו מעוררת גועל נפש, קבס ובחילה, וכך גם מי שחושב להצביע לה.

    • בנתיים היא לא הביסה אף אחד, ונראה שתשב באופוזיציה (ל''ת)

      panacea , 01/12/08 20:00

  • 70.

    זה לא משנה וזה לא יעזור המנוולים הם אותם מנוולים שהמיטו על העם היהודי

    ג'ינג'י = ת''א, 01/12/08 10:04

    אסון אחר אסון זה לא יעלם ואנחנו העם היהודי לא נשכח!!
    אנחנו לא שפני ניסיונות של המנווים האלה ולא שעונים מקולקלים שהם יתקנו אותנו!!
    ביבי על אפם וחמתם של כל השמאלנים הארורים יקח את הבחירות ויציל אותנו מידי הארורים האלה וישקם את המדינה מבחינה ביטחונית כלכלית וחברתית!!
    ביבי הוא מה שעם היהודי צריך היום לאור העובדות שהארורים האלה מרוב שהתרפסו בפני האנטישמיים מכל העולם בזכותם הטרור הפשע והאלימות גובר עלינו, לא מתעמתים עם ההודים בגלל שהם פוחדים ממשבר לא חשבו להם שיהודים נרצחו הם יותר פוחדים ממשבר, משחריים רוצחים בוודאות שהם יחזרו לרצוח, ההתנתקות גירוש יהודים מבתיהם, המלחמה השרלטנית שבו נרצחו חיילים ואזרחים ועוד ועוד שהארורים האלה עשו זה לא ישכח בדיוק כמו מלחמת יום הכיפורים והזוועות שהם היהודי לא שוכח עד היום!!!

  • 69.

    אדלר - ארד מייצגים את העבר

    דובי, 01/12/08 09:59

    שוב אדלר,שוב ארד, ממציאיי הכותרות למיניהם: ביבי-האם אתה מאמין לן:? ובהמשך- תכינו-יכינו הצמד -''ביבי-אשם''ועוד כותרות מפחידות. אבל ארד ואדלר אחרו את הרכבת.הם מייצגים מפלגת אוירה,מפלגה שהיא לא ימין ולא שמאל,לא מרכז ולא ד''ש,מפלגה שבה אולמרט נגד בראון ןליבני, מפלגה שציפי-''מה היא עשתה''? בראשה,ארד ואדלר איבדו את העשתונות,מובילים את הגברת הנקייה בתעמולה ''מלוכלכת'' הלקוחה מהעבר.חבל-הייתי ממצביעיי קדימה,יתרה מזו אני ורעייתי חבריי קדימה,הצבענו לציפי בפריימריז מול מופז, אבל בבחירות לכנסת,לא נצביע לקדימה.מצטערים,לא נוכל להצביע למפגה שבראשה ארד ואדלר,וציפי מובלת, לא נוכל להצביע לאיש הברוטלי והבלתי מהימן רוני בראון,שתמיד ,אבל תמיד אינו נאמן לאלו שמעלין,פעם הוא היה איש רובי ריבלין, לאחר מכן-ביבי,לאחר מכן אולמרט,לאחר מכן ציפי, וגם כלפיה לא יהיה נאמן עד הסוף.
    זוהי קדימה

  • 68.

    תנועת העבודה בנתה והתנחלה - מפלגת העבודה הורסת יישובים

    מלקט ניצוצות, 01/12/08 09:59

    מי שבונה - ייבנה, ומי שהורס - ייהרס

  • 67.

    אללי אדמסו 201 ח''כ מטעם הליכוד

    ליאור, 01/12/08 09:58

    אללי אדמסו מתמודד ברשימת הליכוד על משבצת העולים ,בעל תואר שני.למה לא מדברים עליו וכולם עסוקים בפיגיילנים ,כי כולם שמאלנים.

    מספר מועמד 201 .אדמסו אללי

  • 66.

    האיחוד מתבקש

    אאא, 01/12/08 09:57

    עבודה מרצ וקדימה הן 3 מפלגות זהות שההבדלים בינהן הם בגודל מיקרוסקופי אם בכלל.
    מבחינת הסמול זה טוב לבחירות הקרובות,מבחינת הימין זה טוב כי העבודה היא סוס מת וקדימה היא פיקציה של קדנציה אחת נוספת.

    ''קיצונית מדי''?? אם הרשימה של הליכוד צריכה להיות סמולנים לייט כמו יעלון ואנטישמים קולוניאליסטים משלום עכשיו כמו מרידור או עוזי דיין,אז למה לא לאחד את הליכוד עם העבודה עם קדימה עם מרצ?

  • 65.

    איחוד עבודה 'רימה

    צבי, 01/12/08 09:51

    1+1=5

  • 64.

    האיחוד ?משאלת לב של בן כספית, הסיכוי היחיד לעצור את הנצחון של ביבי !! (ל''ת)

    דקל ב , 01/12/08 09:49

    • גם זה לא יעזור (ל''ת)

      אאא, 01/12/08 09:57

  • 63.

    שתי מפלגות אחד מדינה יהודית זה קדימה עבודה או דו לאומי ליכוד (ל''ת)

    שמואל, 01/12/08 09:49

  • 62.

    LOOK--2 JOKERS, HOW STUPID THEY LOOK. (ל''ת)

    AVI, 01/12/08 09:49

  • 61.

    ציפורה אינה יכולה,אינה מתאימה,אינה מסוגלת תפקיד רה''מ גדול עליה (ל''ת)

    גבריאל, 01/12/08 09:48

  • 60.

    יש עכשו הזדמנות שרק שתי מפלגות יהיו בארץ לנהל את המדינה לך על זה (ל''ת)

    שמואל, 01/12/08 09:47

    • התכוונתל יהרסו את המדינה- קדימה ועבודה, כבר מוכח (ל''ת)

      GR...GRRRE....GRREEEEPPP...GREPS, 01/12/08 15:05

  • 59.

    רק ברק קדימה זה בלוף (ל''ת)

    שי, 01/12/08 09:44

  • 58.

    מפלגת מפטי תמידה לכה על איחוד איןהבדל היום בין קדימה עבודה (ל''ת)

    שמואל, 01/12/08 09:44

  • 57.

    וואלה הם מתאימים אופנהיימר מארצינו יואל חסון אפללו כל כך הרבה אפסים (ל''ת)

    שיתאחדו יחד על הטיטאניק הפוליטי, 01/12/08 09:41

  • 56.

    הציבור לא מטומטם

    אמיר, 01/12/08 09:40

    אנשים קובעים את עמדתם על פי ההתנהלות במהלך הקדנציה וכבר לא בזכות קמפיין בחירות.
    האימון בתקשורת כבר לא כשהיה ולכן הציבור צריך לשפוט בעצמו.

  • 55.

    קדימה= מפלגה שמאלנית קיצונית (ל''ת)

    גד, 01/12/08 09:40

  • 54.

    מצוין לליכוד!!! הלוואי ויצא לפועל.

    ליכודניק, 01/12/08 09:38

    הרי העבודה נלחמים על קולות השמאל (עם מר''צ) וקדימה מנסים למרכז את עצמם ולא ללכת עוד יותר שמאלה.

    מצביעי קדימה יבינו עם החבירה לעבודה שקדימה אינה מפלגת מרכז אלא שמאל , ויזלגו לליכוד (בכל זאת מזכ''ל שלום עכשיו, מג'אדללה ויחימוביץ' אינם בדיוק כוס התה של תומכי אריאל שרון והמרכז).

    מצביעי העבודה יבהלו מלהצביע לצחי הנגבי, מופז ועתניאל שנלר ה''מתנחל'' וילכו למרץ, הירוקים או לא יגיעו לקלפי.

    ומי ירוויח מכך?
    נכון. הליכוד עם ביבי,בגין,מרידור,סילבן,בוגי, ארדן ושות'.

    בקצב הזה יהיה מקום לכ-ו-ל-ם.

  • 53.

    מי היועצים ומי המקרובים [ לפי הפתיח שלכם ] מקרוב אחד בן אליעזר .

    ישמעאל, 01/12/08 09:38

    המקרוב השני שמחון . השלישי הרצוג . הרביעית תמיר ? אחלה מיקרובים ! במקום לבסס את תפישת העולם של מפלגת העבודה , הם רוצים לנדוד אל מפלגה לא תפישת עולם אלא תפיסת כסאות !

  • 52.

    שיתאחדו גם עם מר''צ וחד''ש (ל''ת)

    אין הבדל, 01/12/08 09:38

  • 51.

    מתנגד בתוקף שהעבודה תחבור לקדימה שהוציאה מתוכה כל כך הרבה מושחתים (ל''ת)

    חיליק-פלמחניק 88, 01/12/08 09:37

  • 50.

    שיתאחדו בלאו הכי אחרי הבחירות יתאדו שני אפסים נותנים אפס (ל''ת)

    אדלר תתחיל ליתקוף ולהביא יותר קולות לליכוד, 01/12/08 09:36

  • 49.

    קדימה לעבודה? זה השם החדש? מפני שעד עכשיו הם לא ממש

    חתולה בשוק , 01/12/08 09:36

    עבדו גם העבודה וגם קדימה...הם פשוט עשקו גנבו שיקרו והניחו לחיילים למות למען כלום

    • הגבורה שלך מאחוריי המיקלדת מזכירה לי את עוזו של בר_כוכבא.... (ל''ת)

      פקק תנועה נווה מונסון, 01/12/08 09:46

    • לחתולה בשוק, אמת אמרת רק שאנו כאזרחים אפשרנו להם לנהוג כך! (ל''ת)

      א''י, כל א''י, 01/12/08 10:12

  • 48.

    אם ברק יחבור ללבני ביבי יחזור להלחם ברומאים! או בבריטים מי שזה לא יהיה (ל''ת)

    אילן, 01/12/08 09:33

    • לא בריטים ולא רומאים

      נועה, 01/12/08 12:48

      בנימין נתניהו אמר שהם כילדים שיחקו ליד המחנה (הבריטי) זה לא אומר שהוא חי בתקופת הבריטים פשוט המחנה היה שם שנים גם לאחר שהבריטים עזבו. מי שמשתמש בזה ומסלף עוד לא הופך את השקר הזה לאמת.

    • אם זה יקרה-הערבים יחזרו לשחק בנו (ל''ת)

      מודאג מההגיון השמאלני, 01/12/08 15:07

    • יותר סביר שהשמאלנים יחזרו לשחק פינג-פונג כיס. (ל''ת)

      panacea , 01/12/08 20:03

  • 47.

    ברק יכול לנצח!!!

    שחר, 01/12/08 09:31

    ברק אם תוביל שינוי אמיתי בתפיסה המדינית כלומר סיום דרך אוסלו (רעיון שתי המדינות) והליכה על רעיון הגיוני גאוגרפית - האופציה הירדנית אשר יושג בשלבים: סיפוח שטחים מהגדה ( הגושים הגדולים של ההתנחלויות + בקעת הירדן ומדבר יהודה - אזרוח מלא של הפלסטינאים שחיים שם כמו ברמת הגולן), פרוק התנחלויות משאר הגדה , וכמובן לדבר על אוטונומיה ולא על מדינה (או לפי רוח אוסלו מדינה מינוס אוטונומיה פלוס ואני מוסיף פלוס מינוס בריבוע), אשר בעתיד תיצור קשר פדרטיבי עם ירדן
    אם הטרור ימשך מהאוטונומיה יתכן ונצטרך לכבוש כיבוש צבאי כמו לפני אוסלו ( מטעמי ביטחון ולא התישבות - ההתנחלויות יפונו)
    40 מנדטים!!!!! למה? השמאל הציוני יתמוך הימין יתמוך וגם חלק מהמתנחלים ( הרי חלק מההתנחךויות יסופחו לישראל)
    לעבודה פואד לעבודה גדול הדור ברק!!!!!!!

  • 46.

    אם לא הייה פולש'טיק בבחירות של קדימה מופז הייה היום ראש ממשלה ! (ל''ת)

    אמנון בן-יהודה, 01/12/08 09:31

  • 45.

    מישהו שאל את קדימה אים היא מסכימה?

    שרוליק, 01/12/08 09:30

    ניראה לבן כספית שמישהו מקדימה יסכים לוותר על מקום בשביל פואד ובשביל איתן כבל או בשביל יולי תמיר אתם חולמים,

    • נהוג בחוגי העבודה וקדימה לא לשאול את פי הנערה

      panacea , 01/12/08 20:06

      ראה מקרי עבריני המין בתפקידים בכירים

  • 44.

    יש זמן להחליט !!!!

    מתפקד בעבודה, 01/12/08 09:26

    אהוד ברק.ידידי.. תמתין לתוצאות הבחירות המקדימות .ורק כאשר יוודעו התוצאות בעבודה ומפלגת הליכוד הוורטואלית,תחליט כיצד לנהוג...שלא ישפיעו עליך שכירי עט וכתבי חצר למיניהם..לא בוער.!!...בקדימה יש מלחמת כולם נגד כולם.. בליכוד ישנה מלחמת כוכבים אשכנזים חדשים ,לפרענקים ומאבק בין שלטון עדר הפייגליניסטים לבין עדר הביביניסטים.--המפד'ל היא לא פונקציה...וש'ס תישאר עד שדרעי ישתלט עליה מחדש, אותה מפלגת סיר הבשר של ערבים בני דת משה שסוגדים לעגל הזהב השחור .

  • 43.

    רעיון טפשי

    אסף, 01/12/08 09:25

    אם ברק יצטרף לקדימה העבודה תתחסל לבלי שוב והוא אפילו לא יהיה שר. מה שהרס את העבודה היה נכונותם ללת לכל קורליציה במקום להיאבק מהאופוזיציה. להתאחד עם קדימה זה רק המשך המגמה הזו של להיכנע כשקצת קשה. אי אפשר לשרוד כך.

    אסור גם לשכוח שכל היועצים הנוכחים הם אלו שיעצו לברק להישאר בממשלת אולמרט אחרי וינוגרד. עצת אחיתופל זו חיסלה את העבודה.

    הערה קטנה: לפי הסקרים, העם לא רואה בקדימה שפיות ממורכזת אלא אי שפיות מושחתת.

  • 42.

    עבודה,מפלגה שהקימה מדינה לתפארת תחבור עם חבורת מושחתים ומפלגת פלקט? לא (ל''ת)

    יקום ולא יהיה, 01/12/08 09:23

  • 41.

    האליטה האשכנזית שמאלנית במיטבה

    שלומי, 01/12/08 09:23

    אם מפלגה אחרת היתה חושבת לעשות זאת היו דואגים להעלים אותה

  • 40.

    לאיפוא שברק הולך לא צומח דשא,יחסל את קדימה בקדנציה אחת,אני מצביע מרץ (ל''ת)

    גרוס, 01/12/08 09:22

  • 39.

    לביבי לא אצביע בשום מקרה-בטח שלא לקדימה/עבודה ביחד

    עמית-מפלגת העבודה, 01/12/08 09:21

    אצביע רק למפלגת העבודה ובתנאי שלא תתחבר למפלגת השחיתות קדימה.

    • ל39לא יעזור לך רק אחדות המפלגות יוכולים להביא את המדינה לנצחון בבטחון (ל''ת)

      שמואל, 01/12/08 17:19

  • 38.

    ברק, לפני שאתה רץ להתאחד איתה - כדאי שתקרא את קורות החיים שלה:

    נתי, ירושלים, 01/12/08 09:20

    רצתי לפוליטיקה אך מעולם לא הגשתי שום הצעת חוק משמעותית.

    אח''כ הייתי שרת משפטים חסרת משמעות.

    אח''כ הגעתי למשרד החוץ. בתקופת המלחמה בלבנון הקפדתי תמיד לשתוק ולא תרמתי כלום למאבק הבין לאומי וההסברתי (האמת היא שסמכתי על נתניהו שהקפיד להתראיין ברשתות הזרות ולייצג את עמדת ישראל – גם את זה הוא עושה הרבה יותר טוב ממני). בסוף המלחמה גרמתי לקבלתה של החלטת האו''ם 1701 שכובלת את ידיה של ישראל. זו החלטה שערורייתית, אך אייל ארד אמר לי להציג אותה כסיפור הצלחה וכך אני עושה.

    לאחר המלחמה, כשהבנתי שהעם מאס באולמרט – קפצתי על הטרנד, כינסתי מסיבת עיתונאים וקראתי לו להתפטר. ברור שאני לא פראיירית ושנשארתי בממשלה - על הג'וב לא מוותרים.

    בבחירות המוקדמות לקדימה זכיתי לתמיכה מלאה של התקשורת ושל בית הדין המגוייס של התנועה, ולמרות נתוני פתיחה מעולים כמעט הפסדתי.

    במו''מ להרכבת הממשלה נכשלתי למרות האינטרס המשותף של כולם להישאר בממשלה.

    נבחרתי לכנסת על בסיס עמדות הליכוד, אך כיום אני עוקפת את ברק משמאל – לדעתי הגדה המערבית והגולן שייכים לחלוטין לערבים, אין לנו מה לחפש בירושלים, ולמעשה אין לנו שום דרישות מהערבים - הם צודקים ואנחנו טועים. לטרור יש להתייחס באיפוק ובסבלנות - מדובר במאבק של הערבים על תביעותיהם הצודקות.


    כעת אני מצפה שתבחרו בי לראשות הממשלה. נשמע הזוי? גם לי זה נשמע כך בהתחלה, אך אייל ארד וראובן אדלר מקבלים כסף טוב כדי לשווק אותי לציבור כסיפור הצלחה. בבחירות הקודמות הם הצליחו לעבוד עליכם, נקווה שגם הפעם.

    שלכם, ציפורה.

  • 37.

    רעיון מצוין .שכבר ציינתי בעבר. 5 מנדטים. לקדימה. ועוד 5 מנדטים.

    פקק תנועה , 01/12/08 09:20

    למיפלגת העבודה ביחד זה 10 מנדטים .זה תרגיל בחשבון .פשוט ביותר. שגם ילד בגן. כבר יודע בימנו אלו .לבצע ולחשב .

  • 36.

    נו,מה יגידו עכשיו כל הליכודניקים שרוצים להצביע קדימה\\מערך

    ITZIK73 , 01/12/08 09:19

    נהייתם מערכניקים? חברה תתעשתו ותחזרו למקורות,קדימה לליכוד

    • תסתכל על הסקרים: לא נשארו כאלה (ל''ת)

      נקודה, 01/12/08 09:37

  • 35.

    קדימה תקבל את פואד עם טון וחצי בורקסים נדוניה.היסכים וילנאי לשבת עם (ל''ת)

    מופז שלא מינה אותו לרמטכ''ל? ועם ברק?, 01/12/08 09:17

    • 35 . מופז לא היה אמור למנות את וילנאי,אולי רק ''גנב'' לו את המינוי . (ל''ת)

      שר הביטחון ממליץ/ממנה רמטכלים (י . מרדכי), 02/12/08 11:36

  • 34.

    שמאל קדימה מתחבר עם שמאל קיצוני מהעבודה,אני מצביע מרץ של גומס,עוז (ל''ת)

    וגרוסמן-מפלגה נקייה משחיתות, 01/12/08 09:14

    • ל34 איזה שמאל איזה ימין לא קיים דבר כזה עבור כסא משמיצים טחד לשני (ל''ת)

      שמואל, 01/12/08 17:13

  • 33.

    אני נגד האיחוד עם קדימה ובעד ששלי יחימוביץ תעמוד בראש רשימת העבודה

    גיפסי, 01/12/08 09:14

    שלי יחימוביץ היא האלקטורטית הגדולה ביותר ונכס צאן ברזל לרשימת העבודה לכנסת לפיכך מי שמחסירה מהרשימה משיקולים צרים של פריימריז לבסוף ימצא עצמו מחוץ לכנסת (הבנת את זה פואד/פרץ -דיר באלק )שלי היא הכרטיס שלכם לכנסת הבאה ולא רק שלכם .העבודה צריכה לטפח אותה ולשאת אותה על כפיים על מה שהיא מייצגת ואת מי שהיא מייצגת (העובדים באשר הם)שלי עושה את העבודה -בחקיקת מרבית חוקי העבודה -למען ציבור בוחרי העבודה והציבור כולו.הקולות שקוראים בעבודה לאיחוד כנראה מבינים שהם כבר לא באופנה כמו שקדימה היא אופנה חולפת.

    • צודק במאת האחוזים-רק שלי עושה את העבודה (ל''ת)

      מאור, 01/12/08 11:11

    • שלי חיה באשליות- לאחר נאום הלויתנים הציגה את רמון כרה''מ הבא (ל''ת)

      זוכר איך שלי כמעט גמרה בשידור ברשת ב''-עם רמון, 01/12/08 15:10

      • גם אני זוכר- היה מביך: חנופה וקול שלא מתיר הרבה לדמיון (ל''ת)

        panacea , 01/12/08 20:08

  • 32.

    צעד '' נכון'' '' מתאים'' '' יאה'' נאה'', '' צודק''

    זיגי, 01/12/08 09:13

    לבני וברק מתאימים האד לשניה, והשניה לאחד, שניהם אופורטוינסטים, '' נקיי כפיים'' כי מעולם לא עשו כלום ( בפוליטיקה לפחות) מלבד נזקים, הצהרות טראגיות, לא יזמו כלום , מבלד , 1701, + טאבה + קיימפ דיויד + עם ערפת + עם אבו מאזן, האחד על מגדל אקירוב, השניה , בינתיים בוילה ברמת החייל, בינתיים, מתאימים, אין מה לדבר, ראויים האחת לשני, אין מה לומר.
    לסיכום חליפה רייקה וחלולה + אחד ברח = 12 מנדאטים, כולל אדלר.

  • 31.

    אין קשר בין לבני למופז , בין רמון לשנלר , בין הנגבי לשטרית...

    פליצקר, 01/12/08 09:12

    קדימה היא מפלגה בלי כלום , בלי אידיאולגיה מסודרת , ועל נקיון כפיים לא בונים קמפיין!
    לכן העבודה צריכה להישאר מחוץ לקדימה ולדבוק בעמדות שלה , כי היא השמאל האולטימטיבי , קדימה היא בלון שבקרוב (לפני או אחרי הבחירות) יתפוצץ...

  • 30.

    שתי סיעות, שני זנבים, ומפלגה אחת

    מזל טוב, 01/12/08 09:12

    עבודה זה קדימה וקדימה זה עבודה, כולם כבר יודעים כי ההבדל הבלעדי בין שתי הפלגות: זה שקדימה תיפה שמאלה מהעבודה, אז יקבלו שתי המואחדות (קדימה + ועבודה) 8 מנדטים

  • 29.

    שניהם גם יחד לא משתווים לליכוד-בבחירות נצביע ליכוד!!!

    שלמה מאור, 01/12/08 09:11

    צריך להחליף את השרים ברק וליבני שמשחררים מחבלים, מפקירים את גיליעד שליט בשבי המחבלים, ומפקירים את בטחון אזרחים וחיילים בעוטף עזה אשקלון אשדוד ושדרות.
    בבחירות נצביע ליכוד!!!-

  • 28.

    גם ככה, אין הצדקה לקיום קדימה! אז עם העבודה???

    עמך, 01/12/08 09:10

    26 מנדטים (אולי) של קדימה הם מהדורה של אולמרט אחרי עידן שרון.
    בוחרים מפלגה ומנהיג שכוללם רואים את חוסר כישוריו וכהות חושיו הפוליטיים. ומתקשט (מקטשטת) בנוצות שלא הוכיח שהם חלק ממנו(ה). ואף על פי כן כוללם הולכים אחריו בעיניים עצומות!!!

  • 27.

    ח"כ חסון צודק

    razefi , 01/12/08 09:08

    אין להכניס את ברק לקדימה הוא מסוגל רק להרוס.
    לכל מצביעי ליכוד המפלגה אחרי הפרמרייס מתפרקת יש כבר מלחמה אשכנזים ספרדים ויש יותר אשכנזים מספרדים ופה המכשול ביבי הביא אליו יותר מדי פוזות שקיללו אותו ורמסו אותו ובסוף בגלל הריבים זה יצליח לו.

    • חזרת לשנות ה50 - לשנות הקיפוח העדתי , בגלל זה לעולם לא תתקדם!

      יוצא עדות המזרח, 01/12/08 09:15

      אתה חי בעבר ולא בעתיד , אתה לא מאמין שאנשים יכולים להשתנות , שאנשים יכולים לשנות את דעתם , שאנשים צריכים להיבחר בגלל מינם או מוצאם ולא לפי כישוריהם ,העובדה שאתה מעלה בכלל את העניין העדתי מראה עד כמה אתה לבטח נותרת מאחורה , כי אין לך אמונה בעצמך ותמיד שתיכשל אתה תצמיד את זה לא בכך שאתה לא מספיק טוב , אלא בגלל שאתה לא מהמוצא הנכון.
      תתקדם ותתעדכן - הגיע הזמן!

    • ח''כ חסון הוא ספק הקוךות הכי טוב לליכוד תנו לו לברבר עצמו לדעת (ל''ת)

      חסון הביריון, 01/12/08 09:31

    • מזרחים לש'ס..

      בובליניסט, 01/12/08 10:18

      אתה צודק ..ישנה רק מפלגה אחת שמתאימה לספרדים...וזו מפלגת ש'ס הספרדית כולה..כל המפלגות האחרות נישלטות בידי האשכנזים..

      • 17 אני אתך. הברק הזה מבייש ליכודניקים נבונים, כמו למשל סילבן מוזס.. (ל''ת)

        צפניה מנוחין, 01/12/08 11:49

  • 26.

    כנופיית קדימה ראובן אדלר ואייל ארד מסוכנת למדינה

    גיא, 01/12/08 09:06

    הספינולוגים הגדולים רוצים לעשות קמפיין שלילי נגד ביבי, כי זה מה שהם יודעים.
    אחרי הבחירות נראה אותם ממשיכים במכירת המדינה ונכנעים לש''ס (בלעדיה הם בחיים לא יקימו ממשלה).
    אל תדאג אדלר, אנחנו זוכרים את הספינים שלך, רק טיפש יקנה אותם פעם שניה.
    רק נתניהו!

  • 25.

    קמפיין שלילי נגד נתניהו יחזק את ליברמן, ש''ס והבית היהודי - לא את השמאל

    העם מאס בשמאל הקיצוני, 01/12/08 09:05

    לבני, עם כל הססמאות הנבובות והשקריות שלה על פוליטיקה אחרת, חושבת עדיין שהכל אישי, ולכן אם היא תשמיץ ת נתניהו המצביעים יעברו אליה.
    היא לא מבינה שהעם פשוט מאס בפוליטיקאים תבוסתנים שהתשובה שלהם לטרור ולחטיפת חילים הוא בריחה מבישה ושחרור מחבלים.
    לדעתי הקמפיין השלילי נגד נתניהו דווקא יפעל כבומרנג ויחזק את נתניהו שמושמץ ע''י עסקנים ויועצי תקשורת רודפי בצע, אך גם אם הקמפיין כן יצליח - מי שירויח מכך הן מפלגות הימין האחרות, ולא מפלגות השמאל הקיצוני (העבודה, קדימה ומרצ) שהעם מאס ברפיסות שלהן.

    • לפני שמצביעים ימין ,זיכרו מה גרמה הצבעת הגרמנים למחנה הימין, ב 1933 (ל''ת)

      שטרנהל, 02/12/08 11:20

  • 24.

    לע יעזור לכוולללםםם - נתניהו ראש הממשלה הבא!

    ישראלי, 01/12/08 09:02

    ושיפסיקו לבלבל לנו את המוח.

    • 24 אני אתך. הברק הזה מבייש ליכודניקים נבונים, כמו למשל סילבן מוזס.. (ל''ת)

      צפניה מנוחין, 01/12/08 10:41

  • 23.

    מה עם הארוחות של פואד? כלומר מי הגוף שיקח על עצמו סיוסוד ארוחותיו ? (ל''ת)

    מסעדת אוכלי חינם, 01/12/08 09:00

    • פואד הוא ''הקמה סוטררה '' של מיפלגת העבודה. לא ניפטרים ממנו ללא.....

      סביח אלימלך--ר ג, 01/12/08 10:40

      ....ללא אביונה רכה.

      • פואד בורקס הביתה (ל''ת)

        שי, 01/12/08 13:01

  • 22.

    בזכות כספית יהיו לנתניהו 70 מנדטים

    מצביע עבודה,יש דבר כזה, 01/12/08 08:56

    הרי מופז רק מחכה שלבני תפסיד בבחירות וחובר לנתניהו עם 10 מנדטים של קדימה.

  • 21.

    מעניין מה יניב איחוד בין כלום ושום דבר!? (ל''ת)

    חנן, 01/12/08 08:56

  • 20.

    אולמרט ולבני הפכו את קדימה לגרועה ממרצ. לברק אין מה לחפש שם. (ל''ת)

    נתי, 01/12/08 08:56

  • 19.

    0+0=0 (ל''ת)

    00000000000000000000000000000000000000000000000000, 01/12/08 08:52

  • 18.

    העיקר הרדיפה אחרי הכיסא והכבוד.הרעיון נישכח מזמן.

    פוליטיקאים ללא כבוד!!!, 01/12/08 08:50

    לא אוהבים את ברק.הוא רואה,הוא קורא,הוא שומע?כן.אבל הוא לא שם ז... על המאווים של האזרחים.
    הכל באשמתנו,שיש לנו כאלה מנהיגים.

  • 17.

    אדלר וארד בלחץ, הבלון שניפחו מתפוצץ!

    עדי, 01/12/08 08:49

    הבלון הריק של לבני וחבורתה הולך ומתרוקן כל יום מאויר, מתחילים להפנים שלגברת פשוט אין מה להציע. בצר להם, חושבים על ספינים נוספים שייכשלו כמו שכשלו הספינים עד כה. העבודה היא מפלגה חשובה שנתנה לעצמה להדרדר כי לא יכלה להגיד לא לתכנית ההתנתקות של שרון. היום, היא חייבת לארגן את כל הכוחות הטובים שמאמינים בה ולהתחיל להילחם. לא מול ביבי, אלא מול הנגבי, לבני ורמון. עם ביבי אין להם אותו מגרש.

    • אתה צודק לחלוטין!!!!!! (ל''ת)

      מאיר, 01/12/08 09:52

    • 17 אני אתך. הברק הזה מבייש ליכודניקים נבונים, כמו למשל סילבן מוזס.. (ל''ת)

      מאיר הר-שגיא,קסריה., 01/12/08 10:03

  • 16.

    הלחץ הוא של העיתונאים שעושים קמפיין קבוע נגד נתניהו. זה לא יעזור.

    שי, 01/12/08 08:44

    הליכוד יזכה, על אפה וחמתה של התקשורת, ב-35-40 מנדטים. הימין יתחזק. השמאל יחזור למימדיו הטבעיים: 12-18 מנדטים. כי זה מה שהעם רוצה. כי העם ימני. וגם ההתגייסות הבוטה והאלימה של צבא העיתונאים בעד אולמרט-לבני, השמאל וכו, כל אלה לא יועילו ביום פקודה.לתקשורת יש הרבה עוצמה והשפעה. זה לא יעזור לה בהגיע העת לבחור בקלפי. כי העם מבין מה שהתקשורת מנסה לעולל וזה רק ידרבן אותן אותו להצביע נכון. ''וכאשר יענו אתו כן ירבה וכן יפרוץ.''

    • אלמלא התקשורת ,הימין היה זוכה לא ב-60 מנדטים אלא ב-80

      אתה צודק אבל, 01/12/08 09:42

      לתקשורת עדיין יש כח עצום לצערנו.
      אם התקשורת היתה מאוזנת (לא ביקשתי ימנית) ולא מונוליטית היינו במקום אחר לגמרי מבחינת המפה הפוליטית בישראל.

  • 15.

    אם כבר אז כבר. איחוד קדימה עבודה מר''ץ

    שבץ חלובה, 01/12/08 08:43

    היום כשלושת המפלגות התאחדו סביב אורי אבני הבוגד של שנות ה 50 אין סיבה שהן תלכנה בנפרד ולעיהן להתאחד למפלגת סמול אחת גדולה שתכלול את יריב אופנהיימר אבנרי טיבי ברכה והשייק ראאד סלאח. בראש המפלגה לשים את ברק וליבני כדי למשוך קולות יהודים טיפשים. את טיבי וברכה להחביא מתחת לשולחן עד אחרי הבחירות.

  • 14.

    ברק והעבודה, המשיכו להילחם! יש סיכוי

    רעות, 01/12/08 08:42

    אם תתאחדו עם קדימה, קולי הנאמן יילך לנתניהו. אנשים רבים ייעשו כן, כי קדימה עם הנגבי ואחרים, מייצגים בדיוק מה שנתניהו מייצג, רק בכישרון פחות, תוך הונאת הציבור. אני מאמינה שעדיין הקערה יכולה להתהפך על פיה ועם קמפיין חכם, העבודה יכולה לקבל עוד מנדטים. ואם לא, נתניהו יהיה בשלטון ונעבודה תצליח סוף סוף להתאושש באופוזיציה. ,

    • 14 אני אתך. הברק הזה מבייש ליכודניקים נבונים כמו למשל, סילבן מוזס.. (ל''ת)

      מאירה נפתלי---הדר הכרמל., 01/12/08 09:45

  • 13.

    אסור לעבודה לחשוב בכיוון!

    רעות, 01/12/08 08:36

    זה מתכון בדוק להיעלמותה. אסור היה לה להצטרף כגרורה פסיבית לממשלות קדימה, זה הפיל אותה. רק הצבת אג'נדה נבונה בתחומי הבטחון, הכלכלה והחברה, כמו שבעבר מפלגת העבודה עשתה, זה יבנה אותה מחדש.

  • 12.

    מה שמוכיח שקדימה היא מפלגה שמלאנית

    אייל, 01/12/08 08:33

    השמאל הורס את המדינה

  • 11.

    שיתאחדו, לא צריך שתי מפלגות שמאל חד סיפרתיות - מספיק

    ברוך שטיין-שדה יעקב, 01/12/08 08:32

    אחת חד סיפרתית.

    ואגב, מדוע ציפי בראש האיחוד ?

  • 10.

    חזון ''מפץ רמון'' מתנפץ לרסיסים לנגד עיננו ללא סיוע הימין (ל''ת)

    אשר, 01/12/08 08:31

  • 9.

    לדעתי עוד לא

    razefi , 01/12/08 08:29

    אחרי הבחירות נראה מי יקבל כמה אז אפשר לחשוב על זה.
    עכשיו ברק יכניס את עצמו ועוד 12 ח"כ ויקבע עובדה בשטח.
    צריך לחכות ולהכניס אנשים לפי מה שמביאה כל מפלגה.
    ואם אפשר בלי ברק הוא צרה לעם ולישראל.

  • 8.

    שני כשלונות ייהפכו לכישלון אחד גדול (ל''ת)

    שני, 01/12/08 08:28

  • 7.

    שני כשלונות ייהפכו לכישלון אחד גדול (ל''ת)

    שני, 01/12/08 08:27

  • 6.

    בבחירות נצביע ליכוד !!!

    שלמה מאור, 01/12/08 08:27

    צריך להחליף את השרים ברק וליבני שמשחררים מחבלים, מפקירים את גיליעד שליט בשבי המחבלים, ומפקירים את בטחון אזרחים וחיילים בעוטף עזה אשקלון אשדוד ושדרות.
    בבחירות נצביע ליכוד!!!-

    • ביבי לא יוכל לעשות אחרת

      אסנת, 01/12/08 09:10

      אם אתה חושב שביבי יעשה דברים אחרים ויותר טובים אתה טועה, הכי קל לדבר מבחוץ כשאין לך עדיין שום אחריות למה שקורה במדינה, אך כשמגיעים לכבא פתאם מסתבר שהדברים לא כל כך פשוטים וביןם דיבורים ומעשים יש הבדל גדול.
      לכן צריך להצביע לצד השפוי של המפה הפוליטית על מנת שיהיה פעם טוב פה. ממשלה ימנית רק תחמיר את המצב ואנו נחיה עוד שנים רבות על החרב, מלחמות, פיגועים וכו'. לכן לפני שאתה מצביע ביבי תחשוב פעמיים מה יכול לקרות עם ממשלה כל כך קיצונית דתית.

      • נחיה כנראה עוד שנים רבות על מלחמות במקרה של ממשלה ימנית

        מפוקח, 01/12/08 12:44

        או שנחוסל סופית כמדינה-על כל המשתמע- במקרה של ממשלה שמאלנית.

        אלו הברירות הנראים כרגע באופק.

        • נכון, אבל המלחמות נמשכות גם בתקופת קדימה (ל''ת)

          בנתיים אנו רק סופגים, 01/12/08 15:13

      • יוכל גם יוכל. הדברים ייראו אחרת. (ל''ת)

        שלמה ק., 01/12/08 13:06

    • 6. הכתיבה שלך מזכירה לי את זאב בן-ג'בוטינסקי המנוח. [היה איש ליכוד] (ל''ת)

      אהוד בלע-סביון., 01/12/08 10:01

  • 5.

    צעד של נואשים. אבל גם זה לא יעזור לכם. (ל''ת)

    תתחילו לארוז..., 01/12/08 08:26

    • מי זה הפרצופון הזה..?? יש לייבא חבריי כנסת בלונדניים משוודיה....!! (ל''ת)

      סביח אלימלך--ר ג, 01/12/08 10:23

  • 4.

    רעיון מצויין! האיחוד יניב ל-2 המפלגות יחדיו כ-11 מנדטים (ל''ת)

    אלימלך-רחובות, 01/12/08 08:24

  • 3.

    ציפי ליבני מה שטוב לאדלר ארד המפעילים שלה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    וזה רע מאוד למדינת ישראל, 01/12/08 08:24

  • 2.

    אחוד פירושו שאופנהימר משלום עכשיו הוא חלק מקדימה. (ל''ת)

    ולזה אין סיכוי בכלל., 01/12/08 08:23

    • 6. הכתיבה שלך מזכירה לי את זאב בן-ג'בוטינסקי המנוח. [היה איש ליכוד] (ל''ת)

      ינון ברנע ,סביון, 01/12/08 10:11

  • 1.

    האם אצבעוני הברחן ייברח מהאבודה ??????????????????????????? (ל''ת)

    כרגיל כן, 01/12/08 08:22

    • רק ביבי ברח

      פייגליניסט בליכוד, 01/12/08 09:30

      אתה בוודאי מתכוון לביבי נתניהו שייברח שוב עם משפחתו ללונדון בזמן משבר....

      • הלכה המדינה.!!!!!!!! ...מממ.....בעצם היא אף פעם לא היתה..... (ל''ת)

        פקק תנועה נווה מונסון, 01/12/08 10:22

    • 1 המישר הפוליטי שלך מזכיר לי את חוזקה של מארגרט תאצ'אר הבריטית...

      ז'ינו אביריג'יל, 01/12/08 09:44

      האם יש קשר דם בינך לביינה ???

    • ח''כ איתן תוקף את ליבני ומגן על ביבי=כל ה3הצביעו בכנסת בעד ההתנתקות.

      כנס / ו . הגנה = המשך חברות בכנסת.רק הליכוק יכול., 01/12/08 14:16

      להלן מבזקון :
      ח''כ מיכאל איתן, יו''ר ועדת הביקורת, תובע מיו''ר קדימה, ציפי לבני, להפסיק פרסומים אנונימיים של תעמולת בחירות בניגוד לחוק.

      ח''כ איתן ציין כי באמצעי התקשורת התפרסמו ידיעות לפיהן מטה לבני עומד מאחורי הפרסומים האנונימיים נגד נתניהו. ''זהו מעשה בלתי חוקי. כשאין הסברים משמיצים. אם מטה לבני ימשיך בדרך זו, ציפי לבני תזכר בתודעה הציבורית כציפי המלכלכת'', אומר ח''כ איתן.
      סוף מבזקון.

      • כבר שנה+בכל הסקרים בכל התקשורת ביבי מקבל הרבה מנדטים. (ל''ת)

        יתרון מוראלי בפרסום ''התקשורת-העויינת'' לביבי ?!, 01/12/08 17:10