• 46.

    התנגד להתנתקות?

    מעין, 02/12/08 07:01

    מעניין ששמענו את זה רק אחרי שלא האריכו לו את הכהונה.

  • 45.

    יעלון רק מקשקש

    סאמי עביד עזה, 02/12/08 02:09

    לרעיב את ילדי עזה זה מה היהודים יכולים
    הים נכשלו במלחה
    הים רק יודעים לרעיב את הילדיים המסקנים
    ןלדבר על זה
    כי הים געים מי זה
    אבל הילדים מסתקליים על השמיים שם יש אולהיים
    הו רואה שומע מה היהודיים עושייםלהילדיים המסקנים
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

  • 44.

    יעלון-רמטכל שגם בגלל צהל לא היה מוכן למלחמת לבנון ה2-שנים בלי אימונים

    ומחסנים ריקים, 02/12/08 00:13

    יעלון-רמטכל שגם בגלל צהל לא היה מוכן למלחמת לבנון ה2-שנים בלי אימונים ומחסנים ריקים

  • 43.

    יעלון הוא אחד ויחיד בדורו. דובר אמת גם כשיש לכך מחיר. איש אשכולות (ל''ת)

    שרקיה, 01/12/08 23:07

  • 42.

    שום בוגי ושום גורם אחר:שר הבטחון של נתניהו וכנ''ל של ציפי הוא אהוד ברק!

    benzi. a, 01/12/08 21:15

    לכאורה נראים ברק ונתניהו כיריבים פוליטים . אך במציאות הם מיודדים זה עם זה ועושים דילים . לא בוגי יעלון ולא ההזוי הזה שטייניץ ולא שום גורם אחר כולל את האהבל הזה שאול מופז שרוצה לחבור לנתניהו. אהוד ברק הוא האיש שנתניהו רוצה אותו להמשך התפקיד כשר הבטחון וגם ציפי לבני הצהירה על כך. ולא משנה מה יעלה בגורל מפלגת העבודה לאחר הבחירות.
    לא מאמינים? Q.K. נחייה ונראה !!!

  • 41.

    מה הקשר בן מחט לתחת ? (ל''ת)

    חפס לך איזה ביליין, 01/12/08 20:45

  • 40.

    שרון זוהה כמר' בטחון למרות שהיה מלך המושחתים.בוגי מביא יושרה וחינוך (ל''ת)

    של תנועת העבודה .נקוה שישנה את הליכוד אם המושחתים., 01/12/08 20:39

  • 39.

    קיומה של ישראל מוטל על הכף - שליט זה רק סמל וחסר חשיבות כוללת (ל''ת)

    שליט לא העיקר בבטחון, 01/12/08 19:29

  • 38.

    עם הרמטכ''ל הקיים ובוגי כשר בטחון אנחנו ננצח (ל''ת)

    האלוף, 01/12/08 18:44

  • 37.

    אלפרון יותר פופולרי בליכוד (ל''ת)

    תמי, 01/12/08 18:23

    • כל ראשי משפחות הפשע וכל הערסים הם פופולרים בליכוד. (ל''ת)

      ידוע לעני כל., 01/12/08 21:19

  • 36.

    מפא''י הייתה הימין האמיתי של ישראל. היא כבשה ולא נתנה.

    אזרח, 01/12/08 18:14

    הספר של בוגי יעלון גרם לי לחשוב איך בשביל פנטזיה ההינו מוכנים להקריב כול כך.
    הייתי מעדיף להקריב את ההרוגים במלחמת הטרור בשביל עוד שטח ואדמה וא סילוק ערבים מישראל.
    בוגי גרם לי להבין שהנהגה שלנו לאורך המון זמן טעתה בתפיסת העולם שלהם.
    מזכיר לי את סטלין לפני פלישת הגרמנים.

  • 35.

    אז מה יעלון כן מציע? (ל''ת)

    f, 01/12/08 15:58

  • 34.

    הלשכה של ביבי הורידה הוראה לעיתונאי החצר לקדם את בוגי? (ל''ת)

    עמנואל, 01/12/08 15:55

    • בוגי לא צריך את עזרת ביבי.בוגי הוא צדיק במפלגה שיצאו ממנה שרון אלפרון (ל''ת)

      קצב רוזנשטין הירשנזון וכו'., 01/12/08 20:53

  • 33.

    יעלון הוא דמות מגוחכת

    בנימין בלנרו, 01/12/08 15:52

    כדוגמת הרב בא גד

  • 32.

    בוגי יעלון הוא מנהיג עם יושר אינטלקטואלי. אם ליתר מנהיגי השמאל היה גם

    כן יושר אינטלקטואלי, 01/12/08 15:46

    הם היו עושים בדיוק את אותו התהליך שעשה יעלון. התפכחות מחלומות והזיות השלום והבנה ברורה של טיב העימות בינינו לבין האיסלאם הפונדמנטליסטי. יעלון, שטייניץ, אמנון לורד ועוד כמה הם ההוכחה עד כמה יושר אינטלקטואלי הוא מצרך נדיר בשמאל הישראלי.

    • השמאל כמו סטלין לפני פלישת הגרמנים. שוגים בהזיות ופנטזיות.

      אזרח, 01/12/08 18:16

      רק חבל שאחרים משלמים את המחיר.

  • 31.

    ''אי אפשר לכופף את כל האינטרסים של ישראל על פי גורלו של חייל''

    קסנדרה, 01/12/08 15:41

    צודק בהחלט. אחרת לא יאשרו אף פעולה צבאית בה חייל עלול ליפול בשבי.

  • 30.

    יעלון הוא האחראי לכך שצה"ל לא היה מוכן במלחמת לבנון 2.

    מורדו , 01/12/08 15:36

    כולם אוהבים לגנות את מלחמת לבנון ומבכים מרות, ביחוד בליכוד, את תוצאות המלחמה, אולם משום מה האיש שהיה רמתכ"ל עד חודשיים לפני פרוץ המלחמה ועל כן הוא האחראי העיקרי לכך שצה"ל לא היה מוכן כלל בפרוץ המלחמה, הופך פתאום לאיש הכי פופולרי בליכוד. האמת שאם לא היה כל כך עצוב, היה יכול להיות מצחיק.

    • שכחת את כל ה''חברתיים'' שקצצו בתקציב הבטחון

      קסנדרה, 01/12/08 16:39

      וטענו כי הצבא תמיד מעלה איומים מוגזמים לפני הגשת התקציב

      • ללא קיום בכבוד לעם אין חיילים ואין מורל.

        אזרח, 01/12/08 18:17

        ובמצב כזה רק מפסדים מלחמות.
        ומוזר שמשנת 1983 אנחנו מפסידים.

      • הראשון לקצץ בתקציב הביטחון היה דווקא ביבי נתניהו.

        מורדו , 01/12/08 19:30

        חוץ מזה, חובתו של רמתכ"ל אשר חושב שתקציב הביטחון אינו דיו על מנת להבטיח ביטחון בגלל קיצוצים הוא להתפטר לאלתר.בוגי יעלון לא רק שלא התפטר אלא היה מעוניין להמשיך שנה חמישית אולם שרון ומןפז החליטו לא לתת להמשיך.

  • 29.

    יעלון הוכיח שהוא טיפוס שלא יודע לוותר=מחפש אשמים=לא גמיש=עוד נשמע עליו (ל''ת)

    נ.כהן כמצביא=הוא עזב את הצבא בצורה לא כל כך מכובדת, 01/12/08 14:57

  • 28.

    למה לא שואלים את לבני איך היא מוקפת פליליסטים רמון הנגבי הירשזון אפללו (ל''ת)

    דליה אגרסקו איציק, 01/12/08 14:37

  • 27.

    בוגי יוכל להיות שר ביטחון טוב בממשלת פייגלין.

    שמעון, 01/12/08 14:19

    אחרי שסוף-סוף ניפטר מהמחטוטרת השמאלנית הידועה בשם ביבי.

    • יפה אמרת (ל''ת)

      יונתן, 01/12/08 17:57

  • 26.

    היידה בוגי!!! (ל''ת)

    רונן, 01/12/08 14:06

  • 25.

    יעלון צודק לאורך כל הדרך, וגם מנקודת ראות של שליט, הגישה שלו היא

    קוצץ, 01/12/08 14:00

    היחידה שיכולה להביא תוצאות.
    נכון, שממשלת שמאל הייתה משחררת ללא היסוס 148,327 רוצחים עם דם על הידיים בשביל גלעד שליט - אבל, תוך שבוע היו חוטפים עוד חייל או אזרח ושוב מחזיקים את מדינת ישראל בביצים.
    מדוע?? כי ידוע מאז ומעולם שמי ששולף את ביציו ומציגן לראווה הנטיה של הסובבים היא לעשות קצת קווץ'...

  • 24.

    יעלון פופולרי ?

    ראובן - חולון , 01/12/08 13:23

    יעלון פופולרי ? על שום מה ?
    מהרמטכ"לים הגרועים שהיו לנו.
    איש מפא"י שהחליף את דעותיו בגלל כסא ? שייך לאוסף של "הכוכבים" הדועכים שביבי גייס.

  • 23.

    ל-18. לגבי בוגי זו לא הוכחה.מה שכן ביבי/אוצר גם תמך בהתנתקות של שרון . (ל''ת)

    חייבים ליישם:מצע,קוי יסוד++להשבת אמון העם בנבחרים., 01/12/08 12:38

  • 22.

    שאלה קטנה

    תוהה, 01/12/08 12:33

    האם אין לו שום חלק בליקוים של צהל במלחמה האחרונה ? מה 7 שנים כסגן וכרמטכל נעלמו כלא היו?האיש שחושב שלא חובה לשחרר את גלעד שליט ? אני פשוט מתבייש איך מתייגיים אותו כישר אני רוצה שר ביטחון שלא ידבר אלא יעשה ובוגי כאלוף לא תיפקד אבל אצלנו כרגיל אפשר לשכתב את ההיסטוריה

  • 21.

    יעלון הוא יותר מפאי''ניק ממפאי''ניק. אך מה איכפת לו להגיע בקלות לכנסת?

    benzi. a, 01/12/08 12:28

    עכשיו הוא מראה את עצמו בכאילו שהוא ליכודניק יותר מליכודניק. בבוא היום הוא יראה ויוכיח שהוא רחוק מהליכוד ועוד יותר מרוחק ומנוכר מהליכודניקים. ומדוע הוא היום בכול זאת בליכוד? כי יש לו טרמף קל ונוח להגיע לכנסת דרך עגלת הטרמפיסים של נתניהו.
    תכלס: בוגי יעלון הוא בלשון המעטה כדאייניק
    ותו-לו.

    • זה איש התעמולה בשירות אדלר וארד ששונא את ביבי והליכוד (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 01/12/08 13:59

    • קישקוש. בוגי שינה את דעותיו באמת (ל''ת)

      אבי, 01/12/08 15:49

    • ברק + אופנהימר = קוקטיל קטלני לישראל (ל''ת)

      העבודה בדרכה האחרונה, 02/12/08 07:03

  • 20.

    נתניהו-יעלון-בגין-דיין-סער-מרידור ועוד טובים (ל''ת)

    הנהגה מצויינת לישראל, 01/12/08 12:27

    • תגובה ל-20

      ראובן - חולון , 01/12/08 13:26

      אכן מנית את כל הגרועים ביותר להנהגה של מדינת ישראל.
      ולכן לא אצביע ליכוד - אף היותי איש חרות מלידתי.
      ליכוד הוא עד הפריימריס, אח"כ יחליף שמו לפירוק.

      • לעומתם ציפי טאפט, אםללו בלילא הנגבי רמון לשון בראון ביריון (ל''ת)

        נבחרת הכשל והשחיתות, 01/12/08 13:35

        • ושכחת...הירשינזון המעטפון אולמרט הנדלניסט דיכטר המגמגם

          א.כ, 02/12/08 00:41

          וציפי ''שאינה יודעת לשאול''תרתי (מופז)

    • + יובל שטייניץ (ל''ת)

      רחל, גן שמואל, 01/12/08 14:53

      • מקווה פעם לראות את יובל שטייניץ מנהיג את העם.

        אזרח, 01/12/08 18:18

        אדם משכמו ומעלה.

  • 19.

    בוגי וציפי חוטובלי, אנשים עם עקרונות ואידיאולוגיה

    מתפקד ליכוד, 01/12/08 12:17

    השמאל מתחיל להבין כי איבוד הזהות והאידיאולוגיה הובילה אותנו למלחמה בלבנון ולקטיושות על שדרות וזאת כמובן לאחר שברחנו מלבנון ומעזה.

    הדרך היחידה שלנו להחזיר לעצמנו את הגאוה ואת העוצמה היא באמצעות אנשים עם תפיסת עולם ברורה שאיננה מתפשרת ואינה משדרת חולשה.

  • 18.

    גם אריאל שרון שזכה ב2 מנדטים ב77 ''שלומציון'',זכה לכינו מפאייני''ק. (ל''ת)

    זה עדיין לא אומר כלום., 01/12/08 12:12

  • 17.

    בוגי

    ע.הלל, 01/12/08 12:02

    בוגי יעלון הוא האחראי לכשלון מלחמת לבנון

  • 16.

    עצה לאולמרט תקים הנהגה כלכלית בראשות בנימין נתניהו (ל''ת)

    כך תקנה את עולמך, 01/12/08 11:50

  • 15.

    אבירי השמאל והתקשורת יחסמו את נתניהו תצפו לתחקירים עלליות והכפשות (ל''ת)

    זה ב d.na שלהם, 01/12/08 11:33

  • 14.

    במקום לשבח את יעלון על עמדתו בסוגיית שליט אתה מפקפק?

    עיתונאי, 01/12/08 11:11

    הרי עמדתו היא אמירה עקרונית מנהיגותית.

  • 13.

    אם אלה עמדות הליכוד, הוא ימחץ את השמאל. הגיון פשוט. (ל''ת)

    רחל, גן שמואל, 01/12/08 11:00

  • 12.

    יעלון הוא שמאלן שאמר בפירוש ''לא התנגדתי להתנתקות''!

    יואב, 01/12/08 10:57

    עכשיו הוא מנסה למצוא חן, אבל הוא אמר בפירוש שהוא לא התנגד לגירוש בדיון בועדת הכנסת.

    אין מקום לשמאלן כזה בליכוד!

  • 11.

    לעניות דעתי

    אאא, 01/12/08 10:22

    הוא היה רמטכל כושל
    אין לגנרלים מה לחפש בפוליטיקה
    אין לסמולנים מה לחפש בליכוד
    והוא יהיה שר ביטחון קטסטרופלי...בדיוק כמו כל גנרל אחר שכיהן בתפקיד.

  • 10.

    יעלון הוא מלח הארץ, קיבוצניק פטריוט ציוני וחייל מספר אחד

    אלכס טוקבק, 01/12/08 10:20

    האיש הוא נכס גדול לליכוד. הוא איש שמאל שהתפכח והבין שהדרך של מרצ=קדימה=עבודה מסוכנת
    למדינת ישראל.

  • 9.

    המפקד אני איתך

    עומר, 01/12/08 10:15

    כמעט,12 שנה שרתתי בצה''ל.
    במהלך שירותי,נפגשתי עם מפקדים רבים.
    פקדתי על לא מעט חיילים,
    במתארים ובמקמות שונים.
    חלק מהמפקדים היו טובים וחלק היו טובים יותר.
    בוגי, היה וכנראה יהיה הלוחם הקצין והאדם הטוב ביותר שפגשתי.
    הוא מעבר לפוליטיקה.
    המעט שאני יודע עליו, לא יכול להכתב כאן.
    לפחות בעיניי אין ראוי ממנו.
    המפקד אני איתך

  • 8.

    בוגי חייב לנו תשובה מכתב גלוי לבוגי

    יצחק, 01/12/08 10:07

    בוגי
    כל הטיעונים שאתה מעלה בספרך היו ידועים לכולם ובכללם גם לאלה ששמו אותך רמטכ''ל . לצערי לא שמענו ממך לאורך כל הקדנציה שלך את התובנות אותם אתה מעלה בספרך להיפך היית חייל ורמטכ''ל ממושמע ולכן חלקך בכשלונות אינו נופל מכל אותם שחלקו איתך את השלטון על כן אני מצפה לתגובה גלויה . האם לא היית מבצע את ההתנתקות אם לא היו זורקים אותך מהצבא אתה חייב זאת לציבור

  • 7.

    רבין ופרס הפכו פופולריים אבל מה עם אלפי משפחות יהודיות חפות מפשע שמאז (ל''ת)

    אוסלו נחרבו או הושמדו? כל כך הרבה נרצחו סתם., 01/12/08 09:53

  • 6.

    הנה באים קשקושי החתרנות של החונטה.

    ASCH, 01/12/08 09:41

    כתבות מזלזלות על אנשי ליכוד, דה-לגיטימציה לפייגלין. אצל אלו-הכל הולך.

    • נכון מאד. ''קשקושי החתרנות'' - פגעת בול. (ל''ת)

      אילנה, 01/12/08 18:04

  • 5.

    השמאל שנא את אריק שרון הרבה לפני שהליכוד שנא אותו

    תמר, 01/12/08 09:36

    הוא נתן לכם מה שאתם רוצים ואז התחלתם לאהוב אותו (למרות שזה היה ניצחון פירוס), אבל אתם לא במצב להטיף לנו לגבי שינאת שרון, אתם עשיתם את זה עוד לפנינו ובהרבה יותר גדול.

  • 4.

    איש ישר

    ירושלמי, 01/12/08 09:25

    חובה לקרוא את הספר שלו.

  • 3.

    זו לא הסיבה שהוא פופולרי

    אסף-ליכודניק, 01/12/08 09:20

    תאמין לי שנושא הקיבוץ לא משחק תפקיד, הוא אולי אפילו קצת מרתיע.

    הדבר העיקרי שעומד לזכותו של בוגי הוא שהוא אדם ישר והגון מאוד שהיה בעמדה בכירה בטחונית אבל לא הושחת עקב כך. זה יתרון ענק על המון גנרלים אחרים שהתקרנפו ועשו כמצוות אדוניהם על מנת לזכות לקידום.

    לדעתי הוא אינו ימני אלא אדם שפוי ומפוכח שרואה את המציאות נכוחה ולא נתפס לכל מיני סיסמאות משיחיות כמו ''שלום תמורת שטחים'' וה''כיבוש משחית'' ןעוד.

    האומץ שלו להגיד דברים לא פופולרים וללכת נגד הזרם הוא שמקנה לו את האמינות והפופלריות שלו.האימרה שלו שלפעמים צריך להקריב שבוי אם המחיר יקר מדי היא דוגמה לכך. הוא אמר את האמת שכולם יודעים אבל אף אחד לא יעז לומר, חוץ ממנו. הוא שם פס על הבקורת ואומר את האמת. זה חשוב מאוד במדינה צבועה כמו שלנו.

    • הוא לא ישר ולא הגון

      אאא, 01/12/08 10:23

      הוא סמולן וגם די דביל.
      מועמד רע מאד לתפקיד שר הביטחון.

      • לאאא- תגובתך לא לענין

        אסף, 01/12/08 10:58

        אמרתי שאיני חושב שהוא ימני. אני חושב שהוא אדם אמיץ וישר. אתה מזלזל באומץ, אבל רוב נבחרי הציבור שלנו פחדנים ואיש מהם לא מוכן ללכת נגד הזרם. בוגי לא כזה וזה יתרונו.

        לגבי שר הבטחון. אני גם לא חושב ששר הבטחון צריך להיות גנרל אלא אזרח. לדעתי הוא מיועד דווקא לחנוך. כולם מניחים שילך לבטחון ואני לא מבין למה. הוא בטוח יהיה יותר מוצלח מיולי תמיר.

        הערה לגבי סגנונך. אני קורא רבות מתגובותיך ולעתים מסכים עם חלקן. אבל הסגנון הגס שלך לא במקום. הוא משחית והורס את הדיון הציבורי. הרי הדבר שמאפיין הכי הרבה את הסמול הוא השמוש בססמאות ריקות וגסות. אתה יורד לאותה רמה. אם אתה רוצה לקיים דיון ציבורי ברמה, תכתוב בנימוס ובצורה מנומקת.

      • סמולן

        איטליה, 01/12/08 12:20

        מה זה בדיוק סמולן???? לא מוכרת לי מלה כזו בעברית. מאיפה אתה בא? מעזה?

  • 2.

    אני חותמת על כל סעיף וסעיף בעמדות החכמות של יעלון שפורטו כאן (ל''ת)

    מימי, 01/12/08 09:19

  • 1.

    יעלון הוא איש מבריק עם יושרה שמתבונן למציאות בעיניים מפוכחות

    איתי, 01/12/08 09:12

    אשרינו שזכינו לאדם כה ראוי. ראש הממשלה אחרי נתניהו.