• 44.

    מי שאשה את זה אני אורגת אותו!!!!!!!!!!!

    אנה אנטונוב, 28/03/09 15:31

    מי שאשה את זה אני אורגת אותו אחשיו!!
    מי שארג את כול האנשים שבבית הזה אני גם יארוג אותו!!!!%%%%$$$%##
    זה ממש דרמה! אני לא יודעת מה לומר על זה ביחלל!!! אני שונת את מי שארג אותו.....ויקרה לו.....:.....מעצבן,דפוק,
    חרה אחת, שמנטוזה, סוטה,פיפי,קקי,ו.....
    יייייי!!!!!פנג''ר אחד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 43.

    יום אחד אצטרך כנראה את עזרתם

    נעמן שפוי, 01/12/08 07:34

    צודקים יום אחד כשאטייל בחוצות שוויץ (אנטלגנט נוסע רק לארופה) ואתקע אתקשר לבית חב''ד והם יעזרו לי אף על פי שקיללתי אותם

  • 42.

    לא לשכוח מי תמך ראשון בטירור המוסלמי - השמאל הישראלי בראשות שטרנהל

    פפר, 01/12/08 04:12

    ודומיו

  • 41.

    ל 36 עדיף תישתוק יטיפש כניראה בחיים שלך לא יצאתה לטיול בחו''ל

    אחד שמכיר מקרוב את בתי חב''ד במיזרח, 30/11/08 16:23

    לפחות הטרמילאים במיזרח מעריכם את עבודתם

  • 40.

    אלה לא 60 שעות אלא...

    תומר, 30/11/08 13:42

    60 שנות טרור ואתם,מעריב ושאר אמצעי התשקורת מעודדים את העניין הזה בקבלת הנרטיב ה''פלסטיני'' כעיקרון על-פיו המדינה היא ''כובשת'' למרות שהיא ספגה טרור וקיומה לא היה ברור עד 67' מה שמביא אותי ל''מתנחלים'' שמהווים,במיוחד כעת לפני הבחירות,כמטרה להתנגח בה כמו כל מקום בו היו יהודים בהיסטוריה ובהם תלו את צרותיהם והכשירו,בעצם לבצע בהם פוגרומים בחסות ה''דמוקרטיה'' ו''שלטון החוק''.

  • 39.

    יש פה מתחזים שכותבים בשמי ומוכיחים

    נעמן השפוי המקורי, 30/11/08 13:13

    שהדת גורמת להם שריטה במוח.

  • 38.

    יש פה מתחזים שכותבים בשמי ומוכיחים

    נעמן השפוי המקורי, 30/11/08 13:10

    שהדת גורמת להם שריטה במוח.

    • High time to drop dead my friend, no matter which nick name (ל''ת)

      you use. It will be a much better world without U!, 30/11/08 15:18

  • 37.

    הריני מודיע שכל הבעיה שלי עם חב"ד מקורה בסטייה נפשית ותסביכי ילדות (ל''ת)

    נעמן.שפוי , 30/11/08 12:39

  • 36.

    חבד אנטי ציוניים

    רן, 30/11/08 12:15

    חבד רוצים מדינת הלכה הם לא מכירים במדינה הציונית מדינת ישראל. חבל על כל יהודי שהולך לעולמו ביחוד בנסיבות כאלה של רצח בידי טרוריסטים בני עוולה. אבל מכאן ועד דרישה שישראל תממן את ההבטחה של המוסדות של חבד המרחק רב. יש להם מספיק כסף להתערב במערכת הבחירות בישראל ולמממן פרסומי הסתה נגד אישים פוליטיים כמו פרס אז שידאגו לאבטח את המוסודת שלהם כמו שצריך. החוצפה שלהם. עכשיו מתברר שבית חבד במומבאי השכיר חדר או דירה למחבלים. אם זה נכון זה טמטום שאין כמוהו.

    • כמה שאת בור .מדבר שטויות חב''ד אנטי ציונים???ואם הם במקשים

      יהודי שהכפת לו, 30/11/08 16:16

      הבטחה זה יותר למטיילים התרמילאים שמוצאים שם ארוחה חמה בשבתות וחגים ,אינטרנט ליצור קשר אים הבית ,כניראה בחיים שלך לו טיילתה בעולם ובמיזרח ביפרט וההיתה רואה איזו עבודת קודש הם עושים שם וכמה הטרמילאים מעריכים אותם.

  • 35.

    חבד אנטי ציוניים

    רן, 30/11/08 12:15

    חבד רוצים מדינת הלכה הם לא מכירים במדינה הציונית מדינת ישראל. חבל על כל יהודי שהולך לעולמו ביחוד בנסיבות כאלה של רצח בידי טרוריסטים בני עוולה. אבל מכאן ועד דרישה שישראל תממן את ההבטחה של המוסדות של חבד המרחק רב. יש להם מספיק כסף להתערב במערכת הבחירות בישראל ולמממן פרסומי הסתה נגד אישים פוליטיים כמו פרס אז שידאגו לאבטח את המוסודת שלהם כמו שצריך. החוצפה שלהם. עכשיו מתברר שבית חבד במומבאי השכיר חדר או דירה למחבלים. אם זה נכון זה טמטום שאין כמוהו.

    • תגובה

      יוסף, 30/11/08 23:27

      הלואי שתזתקק פעם לחבד ואז תווכח כמה שהם לא אנתי ציונים אלא להפך ותראה כמה שאתה בור ועם הארץ בנוגע לחבד

    • כל בתי חבד בעולם הם לא פוליטים

      ורד, 01/12/08 07:14

      גם אם תגיד שאתה מהשמאל הקיצוני הם יקבלו אותך באהבה, חב''ד הם הציונים האמתיים הם אלו שדואגים לקדושת הארץ, לשלמות הארץ, ובוכים על כל שערה שנופלת בארץ גם אם הם אנשים כמוך, אלו שמוכרים את ארץ ישראל בעד נזיד עדשים, וגורמים לקסאמים לפגוע באנשים חפים מפשע הם האנטי הציונים האמתיים
      תתחיל לעשות חשבון נפש

    • חב''ד בכל העולם עושים עבודת קודש

      חילונית, 01/12/08 13:19

      כמישהי שהיא חילונית לחלוטין אני חייבת לומר שבכל מקום שבו טיילתי בעולם, וטיילתי בהרבה מקומות. בית חב''ד נותן תחושה ביתית, מלכד את כל היהודים, דואג ועוזר לכל יהודי שזקוק לעזרה. הם אוהבים את ארץ ישראל וכל הזמן מתעניינים במצבה ובשלומה ולכן זה ממש לא נכון לומר שהם אנטי ציונים. בעזרתם ובזכותם יש לנו היהודים ''בית'' בכל מקום בעולם. אני מחזקת את ידם ומבקשת שלעולם לא יחדלו מעבודת הקודש שהם עושים.

  • 34.

    יש שני סוגים של סוחרי סמים

    זורי, 30/11/08 12:11

    יש כאלה שמפיצים סמים בצורת אבקה כדורים גלולות או מזרקים.
    יש כאלה שמפיצים סם של חזרה בתשובה ותורה והחבדניקים מתמחים בזה.

    • מי שחושב שהיהדות הוא סם, קורא לסבא של סבא שלו מכור לסמים (ל''ת)

      משה, 30/11/08 12:17

      • כל הדתות הם סם

        זורי, 30/11/08 12:21

        תראו מאיפה יוצאים כל הפאנטים הכי גרועים גם אצל המוסלמים וגם אצלנו - מאנשי הדת. הדת לא מאפשרת לאנשים לחשוב בצורה רציונלית.
        וחוץ מזה מתברר שהדת היא מפלטם של כל הנבלים - תראו את התמונות שבהם כל רוצח אנס סוטה מין סוחר סמים ובן למשפחות פשע שמגיע לבית משפט ישר שם כיפה על הראש. זה אומר הכל.

        • לא תענה כסיל באיוולתו (משלי)

          חיים יכין, 30/11/08 13:49

          השם הטוב ישלח לך רפואה שלימה מן השמים רפואת הנפש ורפואת הגוף.

    • boor

      zeek, 30/11/08 17:11

      you are a complete BOOR and AM HA''ARETZ

    • י דפוק אחד סטום!!!!$$$$$$$

      פוקה!!!!, 28/03/09 15:36

      אני שונט אותך יייייייייייייייייידפוק אחד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 33.

    אני נאלץ להסכים חלקית עם נעמן.

    פוטון, 30/11/08 11:26

    חב''ד היא אכן תנועה משיחית, מיסיונרית ואנטי ציונית, תנועה אידאולוגית מסוכנת שמנסה לגייס חסידים מקרב אוכלסיות שונות ומשונות- בני נוער מאוכזבי מדינה כתוצאה מההתנתקות, נערי גבעות, תרמילאים שמחפשים את עצמם במזרח, וכולי.

    בסופו של דבר, המטרה שלהם היא קבלת לגיטימציה מהציבור הרחב, ולגימטציה זו מהווה קרש קפיצה לשלב הבא- החדרת האידאולוגיה שלהם לכל מקום.

    ודבר אחרון, הקרבה עצמית כמו של חסידי חב''ד אינה מדד לטוב. להבדיל, גם מחבלי הג'יהאד האיסלאמי מקריבים עצמם למען מה שהם מאמינים בו.

    עם זאת, לא זה הזמן הראוי להשתלח בהם, עת קוברים אנו את מתינו.

    • מר''צ היא תנועה משיחית, מיסיונרית, ואנטי ציונית....

      משה, 30/11/08 12:20

      חב''ד היא תנועה של אוהבי ישראל המקריבים את נפשם לא כדי לרצוח אנשים נשים וילדים אלא כדי להוות בית חם לכל יהודי המטייל בעולם.

    • חבד תנועה נהדרת שעושה המון למען הכלל ללא כל תמורה

      נעמן.שפוי , 30/11/08 12:35

      אל תפתח את פיך על תנועה שאינך יכול לעשות גרגיר ממה שהם עושים ביום.

  • 32.

    תגובה ל6

    אשת חייל, 30/11/08 11:10

    כשישראלי נאשם בתאילנד על קליע שנמצא בחפציו וכולאים אותו, בית חבד בא לעזרתו וערבו לו, לא יצחק רבין. הם יושבים שם על קידוש ה' וכשנרצח דרור שק בהודו, הם אלה שדאגו להביא את גופתו ארצה ללא ניתוחה. הם אלה שיושבים שם על חשבונם הפרטי ועושים ימים ולילות בשבילך כפוי טובה, ובשביל כאלה שנוסעים להודו להתפרק ולהתחרפן, מה שלא עושים ליד אמא ואבא. והם דואגים לך לאינטרנט ונותנים לך כתף. אני לא הייתי בהודו, אבל גם אתה לא חייב לעבור דרכם ולו רק כדי לא להכפיש את מעשי הנתינה שלהם בשביל אחד כמוך כפוי טובה

  • 31.

    תגובה ל6

    אשת חייל, 30/11/08 11:05

    כשישראלי נאשם בתאילנד על קליע שנמצא בחפציו וכולאים אותו, בית חבד בא לעזרתו וערבו לו, לא יצחק רבין. הם יושבים שם על קידוש ה' וכשנרצח דרור שק בהודו, הם אלה שדאגו להביא את גופתו ארצה ללא ניתוחה. הם אלה שיושבים שם על חשבונם הפרטי ועושים ימים ולילות בשבילך כפוי טובה, ובשביל כאלה שנוסעים להודו להתפרק ולהתחרפן, מה שלא עושים ליד אמא ואבא. והם דואגים לך לאינטרנט ונותנים לך כתף. אני לא הייתי בהודו, אבל גם אתה לא חייב לעבור דרכם ולו רק כדי לא להכפיש את מעשי הנתינה שלהם בשביל אחד כמוך כפוי טובה

  • 30.

    חבל שלא היית שם

    נעמן ההומו, 30/11/08 10:58

    ושלא רצחו אותך יחד עם הבן זוג שלך ההומו
    המוסלמים מאוד אוהבים לשכב עם כאלה כמוך וגם לרצוח אותם אחרי זה
    זבל!!

    • תכלס אתה צודק (ל''ת)

      בני לגונה, 30/11/08 13:01

  • 29.

    המשתמע מכך שיש להכיר בנפגעים כנפגעי טרור בהתאם לחוק!!! (ל''ת)

    י. לביא, 30/11/08 10:52

  • 28.

    מזרח תיכון חדש. (ל''ת)

    מזה''ת מורחב,עד הודו-תאיילנד+++ ?!, 30/11/08 10:48

  • 27.

    נעמן שפוי

    האחד, 30/11/08 10:41

    תגובה ל4 .אתה כלכך טיפש וטמבל ,מיסכנה אמא שלך שהולידה אותך היא בטוח מצטערת עלייך וכוכה עלייך. היהודי חילוני מקווה שלא כמוך

  • 26.

    נעמן שפוי הוא שתול של החמאס. מחבל מרגל מסית ומדיח. (ל''ת)

    ., 30/11/08 10:00

  • 25.

    חבד מימנו מודעות נגד פרס בבחירות

    יהלי, 30/11/08 09:50

    זוכרים את המליונר איש חבד גוטניק? הוא מימן בשעתו מודעות בנוסח פרס יחלק את ירושלים. אם יש לו מספיק כסף להסתה ולמימון בחירות בישראל שיתרום לבתי חבד למגן את עצמם ולא ישלח יד לכיסם של משלמי המיסים בישראל.

    • כל הכבוד להם -- פרס היה וממשיך להיות אסון למדינת ישראל (ל''ת)

      משה, 30/11/08 10:48

    • איזו אטימות ורשעות של הכותבת ואם את כותבת על פרס אז קראי:

      יבין, 30/11/08 11:02

      ביום חמישי האחרון התקיים טכס זכרון לחתן פרס ישראל אריה קרול ז''ל בו השתתפו עשרות שליחים עלומים של ''נתיב'' ליהדות הדממה דאז שאריה ז''ל אירגן את פעולתם מאחורי מסך הברזל. בין השאר דיבר במקום ד''ר צבי צמרת יו''ר יד בן צבי שסיפר על פעלותו החשאית בשליחות אריה ביריד הספרים במוסקבה. כששבו לארץ נקרא לדווח לשר החוץ דאז שמעון פרס ולראש הממשלה יצחק שמיר. בעוד ראש הממשלה-כך סיפר צמרת- שאל וחקר על כל מפגש שיצרו עם הסירובניקים וידע פרטים על כל אחד מהם שמעון פרס התעניין רק בשני נושאים: האם הלכו לבולשוי והאם בקרוב במדרחוב ארבאט במוסקבה. כשניסו לספר לו על יהדות הדממה הגיב בביטול ואמר ''מישהו מאמין שהיהודים הללו ייצאו מברית המועצות?''
      זהו פרס שאותו כרכת עם האירוע העצוב הזה בחוסר ראייתו למרחוק.

  • 24.

    אסור לממן את בתי חבד

    דוד, 30/11/08 09:48

    מדינת ישראל צריכה להפריד דת ממדינה ולא למממן מוסדות מיסיונריים חרדיים ברחבי תבל.

    • כמה פטתי מי שמנסה להפריד את הדת היהודית מהלאום היהודי (ל''ת)

      משה, 30/11/08 10:49

    • המדינה לא מממנת אותם. אל תטעה. הם מתנדבים למען אחד כמוך בכל העולם על (ל''ת)

      חשבונם הפרטי ולא שליחי מדינה, 30/11/08 11:07

  • 23.

    הרב שך אמר פעם על חב''ד

    לייזר, 30/11/08 09:48

    שהם ''הדבר הכי קרוב שיש ליהדות''. מדובר בכת משיחית מוזרה שמאמינה שהרבי שלה שמת הוא בעצם חי והוא המשיח. אנשים מוזרים.

    • הדבר המוזר הוא שאתה מביא דוגמא מהרב שך, שלא נתחיל לשפוך

      נעמן.שפוי , 30/11/08 10:38

      מה שאנחנו יודעים על ההתנהלות של כל "חסידיו" ביהדות, ובכלל הליטאים תמיד קינאו בחב"ד על השמחה ועל המנהיגות האמיתית שיש להם

    • הם מכניסי אורחים גדולים ואנשים צדיקים...

      משה, 30/11/08 10:51

      מעל לכל, לא היו יוצאים נגד יהודים אחרים ולתמוך בגויים מרצחים

  • 22.

    אסון ישראל = הנעמן'ים ה''שפויים'' + הליכודניקים הבובלילים (ל''ת)

    נוסחא, 30/11/08 09:44

  • 21.

    לנעמן שפוי מהיכן קיבלתה את הכח לדבר כך על תורת ישראל כנס

    קובי, 30/11/08 09:43

    אני מאחל לך דבר אחד .הקרנות לחצי שנה והבשורה הטובה שיש יהודי חרדי שנמצא אי שם רק הוא יעזור לך ..ואנחנו ניראה את המצפון שלך ללכת או לא ללכת אבל הוא חרדי פנט פרימיטיבי אבל היו כמוך הרבה חכמים וגיבורים שאמרו כוחי ואומץ ידי עשו לי את החיל הזה .. בסוף נפלו .. דברתה על חרדים אבל על הקב''ה נו נו נו יבוא יומך בעזרת השם ותיראה את הכח של בורא עולם והוא יטפל בך טוב .תהיה חולה ובסוף הוא ירפא אותך ... חביבי תתכונן לבאות ותכין את גופך לתחלואים שונים ואתה מזה תבכה ותצטער רק בגלל מה שאמרתה על בורא עולם

  • 20.

    צריך בג''ץ שיוציא את מתנחלים הודים מבית המריבה

    @ בנצי - א @, 30/11/08 09:38

    איסלם דת שיקרי הבנוי לקחת ולא לייצר
    הגיע הזמן לשחרר את הנצרה נגד איסלם
    במיוחד בתקשורת
    ולחשוף מסמכים שמגלה את השקר הגדול שהורס כל חלקה טובה זה 1400 שנה

  • 19.

    תגובה ל 9

    שפויה, 30/11/08 09:33

    אין אנו יודעים חשבונותיו של הקב''ה.
    אך בודאי ששנאת חינם ותיוג של אנשים קדושים אינו מוסיף לדבר.
    לצערנו נהרגה בבית חב''ד גם אישה לא דתיה בת 60 שמתה לב לזה?

  • 18.

    רק אהבת ישראל תנצחחחח

    ניצן, 30/11/08 09:32

    תנחומיי למשפחות.

  • 17.

    כמה מדהים שבסוף כתבה שאמורה לסקר את הטרגדיה בהודו

    נייטרלי, 30/11/08 09:31

    מוצא לו הכותב (שלא טורח להסתיר את דעותיו) לדמות בין ההשפעה של הטרור, שמחזקת לשיטתו את חוגי הימין בהודו, להשפעת הטרור, שמחזקת את הימין אצלנו...כאילו שזו הסיבה היחידה לחיזוק הימין בישראל ולא הרפיסות המנהיגותית של השמאל בישראל...

  • 16.

    אנשי חב"ד

    Meir , 30/11/08 09:30

    לא יודע כמה אמת יש בהצהרות שלהם על מלך המשיח. לא אשלול ולא אשתתף באיזה שהיא דיעה בנושא הזה. אבל מה שאני יכול לכתוב בביטחה הוא שאין שום זרם דתי יהודי כל כך אוהב ומסור כאנשי חב"ד. אני מסתובב הרבה בעולם בכל מקום יש להם נציגויות שם הם מקבלים בחום רב כל יהודי שרוצה להשתתף בקידוש או ארוחה כשרה. אשתי נסעה עם ביתי לקו סמוי היא באה נירגשת הבייתה וסיפרה לי שקיבלו אותה כל כך בחמימות שזה לא יתואר במילים. אני חייב לציין שאני לא חבדניק ולא דתי אני שומר מסורת חילוני. ואני מתפלל שיהיו עוד הרבה יהודים טובים וחמים כפי שהחבדניקים עושים זאת. למשפחות ההרוגים תנוחמו משמיים ושלא תדעו יותר צער. שבוע טוב

    • מאיר, אתה מתאר תרגיל עוקץ "מלכודת דבש", טריק ידוע של מיסיונרים כמו חבד

      נעמן,שפוי , 30/11/08 09:41

      בהתחלה הם נותנים הרגשה חמימה של בית. הם מעניקים לך את האשלייה כאילו בית חבד זה הבית של כל יהודי. אבל בשלב השני הם דוחפים את התהילים, הפסוקים הטפשיים והתפילות ההרסניות. מבלי שתרגישו, אתם הופכים ליותר יותר דוסים. אחר כך יגיעו שיחות הנפש על אמונה באלוהים ואחרי כן השמיים הם הגבול.

      • מלכודת דבש?

        נעמן, שפוי?, 30/11/08 09:52

        ממה אתה מפחד נעמן, ''הפסוקים הטפשיים, התפילות ההרסניות''. איפה הליברליזם שלך? לא יכול להיות שאנשים חושבים אחרת ממך? מה קורה ביום-כיפור שאז (כך אני מקוה) אתה הולך לבית כנסת והתפילות כבר לא כל-כך מטומטמות?!

      • רגעים האחרונים לקראת הגאולה

        שליחה של הרבי מלך המשיח, 30/11/08 10:01

        שהשם ירחם עליך אני מורידה עליך דמעות

      • שמעתי שאחותך לבשה חצאית...אני מקווה שאתה לא מתכוון לרצוח אותה.

        mrosenberg27 , 30/11/08 10:03

        וואלה אין לך בי ערב לא גבול ולא אלוהים....רוצחים ואחרי זה עוד מלגלגים על הקורבנות...
        לא סתם הייתם שותפים של הנאצים.

      • בתכל'ס אני מרחם עליך יהודי יקר ! עדיין יש לך זמן לחזור בתשובה! תמהר'' (ל''ת)

        אמנון בן יהודה, 30/11/08 10:05

      • לנעמן השפוי

        לאה, 30/11/08 10:13

        קראתי בעיון את תגובותיך שמהם עולה מסקנה אחת: אתה מפחד, מפחד מאד ואתה גם יודע שיש לך סיבה לפחד, כשרואים את האמת מול העיינים ולא אוהבים אותה אז מנסים להתכחש לה בכל דרך שהיא, זה בסדר וזה לגיטמי אבל זה לא יעזור כי האמת סופה להתגלות ואני מאחלת לך שתזכה לחיות כדי להכיר בטעות שלך.
        אני מניחה שאף פעם לא התארחת באחד מבתי חב''ד כי אז ההיתה יודע בוודאות שהמטרה שלהם זה רק לעזור ליהודים ולא כופים עליהם כלום והכל בשמחה ומאור פנים.
        ידעו כל יהודי ויהודיה שבית חבד הוא הבית שלהם, של כל עמ''י, חילוני, דתי, חרדי וחסידי, בית חם ואוהב שהעומדים בראשם הם אנשים שרק טובת עמ''י לנגד עיניהם. ובזכות האנשים הנפלאים האלו ננצח!
        ונזכה במהרה לגאולה השלמה!
        ושגם אתה נאמן השפוי והיקר תזכה לה!!!!!!!

    • מסכים. ולא מדובר בהחזרה בתשובה כמו שכתבו כאן

      פנדה, 30/11/08 09:49

      אכלתי שם הרבה ארוחות שישי, ואף אחד לא ניסה לשכנע אותי לחזור בתשובה

    • אני אישית נעזרת בשלוחי חב"ד בכמה מקומות בעולם

      נעמן.שפוי , 30/11/08 10:37

      תודתי נתונה להם, ולא הם לא ניסו להחזיר אותי בתשובה, מה שכן הם עשו זה להראות לי שיש מסורת יהודית וכל אחד יכול לקחת ממנה קצת כדי להאיר את ביתו.

  • 15.

    מצחיק שבערוץ 10 מתעקשים עדיין שהם הגיעו לשם במקרה

    א, 30/11/08 09:19

    בדיחה.

  • 14.

    בית חב''ד היה יעד!

    אסף, 30/11/08 09:13

    אבל גורמי ביטחון ישראלים ''חכמים'' צוטטו ע''י אלון בן דןד וניצן הורביץ כי בית חב''ד כלל לא היה יעד למחבלים והם נקלעו לשם מכורח הנסיבות.
    עדיף שתפקחו עיניים! לא רק בהודו אלא גם פה.
    שונאים אותנו כי אנו יהודים ואם גורמי ביטחון לא מבינים את זה, אז איך נתגונן כמו שצריך?

  • 13.

    המחבלים שהו בבית חבד!!!!

    אילן, 30/11/08 09:09

    עזם עמיר קסאב מסר בחקירתו
    שהמחבלים. שנים מהם. שהו בבית נרימן
    בשכירות!! וסיפרו שהם סטודנטים ממלזיה.
    המשטרה מנסה לברר כיצד הושכר החדר
    לאנשים לא יהודים.
    עוד מסר המחבל שהם נישלחו לנקום בסבל
    שישראל עושה לפלסתינאים.

  • 12.

    ל 1 האומלל, ו -5 החמור

    משתתף בצער המשפחות, 30/11/08 09:07

    ל 1- רחמי עליך ועל אנשים כמוך
    ל 5 - אתה מכיר את המשפט:
    ''חמור קופץ בראש''
    אם לא, הרשה לי להקדישו לך!!!

  • 11.

    נעמן אתה בהמה גס ודוחה

    נעמן לא שפוי, 30/11/08 09:00

    כדאי מאוד שתפסיק לנהום דברי גזענות ובלע יא טיפש
    האנשים היקרים האלו הקדישו את החיים שלהם למען כולנו בהתנדבות כל מי שטייל באזור יודע זאת
    מה בדיוק אתה עשית חוץ מלאונן מול המקלדת

    • גם לאונן הוא לא יכול...רק אימפוטנט מדבר כמוהו. (ל''ת)

      mrosenberg27 , 30/11/08 10:05

      • תתפלא, אבל כשחשבתי על אמא שלך דווקא הצלחתי ...

        נעמן,שפוי , 30/11/08 10:29

        תמסור לה נשיקות ממני

        • הצלחת להעמיד את כל הסנטימטר?

          mrosenberg27 , 30/11/08 10:40

          וואלה לא ידעתי שאמא שלי כזאת כוסית.

          • כול הכבוד לך. תשובה נכונה של אדם חכם (ל''ת)

            אריה, 30/11/08 11:04

        • בלי לדעת את גילה? אולי בסיעודית? אולי במנוחה נכונה?

          אריה, 30/11/08 10:54

          כנראה שאתה באמת שפוי במחלקה הסגורה שלך

  • 10.

    תגובה למ'ס 4 שלא ממש מאמין במה שהוא כותב וחושב אלא

    ניר, 30/11/08 08:52

    לאדם שלא מאמין כלל באלוהים,נכון שברגעים כאילו קשים לישראל קשה לראות את ההשגחה העליונה,רך יהודי מהשורש לא יגיב כמו שאתה מגיב. אני מציא לך ללכת ולברר את השורשים שלך אולי אתה בכלל לא יהודי לכן חבל לך לבזבז אנרגיות על השאלות האם יש בורא לעולם?
    המלצה חמה מיהודי לא דתי אבל יהודי מהשורש.
    ומאמין שכל מה שקורא זה לטוב ואין רע תחת כיסא הכבוד.

  • 9.

    שמתם לב שרק משתמטים מצה"ל או מחזירים מקצוענים בתשובה נהרגו

    נעמן,שפוי , 30/11/08 08:43

    נראה לי שהדולר של הלובביצר שהחזיקו בכיס הוא מזוייף כמו כל האמונה ב"מלך המשיח".

    • נעמן,שפוי????

      יערה, 30/11/08 08:51

      ברוך דיין אמת,אני מרחמת על נשמתך החלולה והרקובה,בביקורי בהודו בית חב''ד היה מקום עם אנשים חמים שאפילו לא דיברו על חזרה בתשובה לא עיניין אותם מה הם השקפותייך רק לתת לך חיוך וארוחה חמה.אתה אדם חשוך וכנראה שהפיגוע בחפים מפשע היה נוגע בך יותר אם הם היו ממוצא אחר.תתביש לך עוד לא קברו את הגופות ואתה חוגג.יהודי עלוב נפש!

    • תתבייש

      ראובן, 30/11/08 09:09

      תתבייש בתגובותיך. הלואי והיה בך חלק קטן מעוצמת האהבה והנתינה שיש באנשים אלו.איש קטן.

      • האהבה היחידה שיש לאנשים האלה זה לכסף

        נעמן,שפוי , 30/11/08 09:44

        את מוזמנת לקרוא בלינק הבא https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/816/312.html

        • ממני הם אף פעם לא דרשו כסף

          Meir , 30/11/08 09:56

          ואם אני רוצה מרצוני החופשי לתרום להם. אז זאת היא החלטתי החופשית לעשות מה שאני רוצה עם הכסף שלי. הם אפילו לא רמזו לי לתרום. ואם אתה מצרף דף אינטרנט שהם מבקשים שם תרומות אז כניראה אילו הם תרומות לאנשים מיסכנים כמוך שרוצים לאכול אבל נמנעים מלתת כמה גרושים עבור הארוחה. אני לא מבין למה אתה חדור כללל כךךך הרבה שינאה. תנסה לאהוב ותיראה שהרבה יותר קל לחיות עם חום ואהבה מאשר לחיות עם שינאה.

    • זהו, מספיק הגיעו הזמן שתסתום את הפה. חדל אישים שכמוך. (ל''ת)

      טליה, 30/11/08 09:19

    • שמתי לב שרק שונא אדם, מרושע מגיב 4 פעמים

      יוגב, 30/11/08 09:29

      בשנאה תהומית כמוך להרג יהודים כי הם יהודים. ולא חשובה דעתך על תנועת חב''ד.אתה מחליא אותי.

    • שמחה לאד

      חרד, 30/11/08 09:30

      מה עם הסבתא שנהרגה גם היא משתמטת לפי דברך
      ''לא נורא נהרגו רק משתמטים ...האם צריך לפגוע בכאלה, אם כך יש לדעתך כמובן התר לפגוע בכאלה ואם כך תהיה עבודה מאוד קשה כי משתמטים יש אלפים.

    • אתה גורם לי לקונפליקט אמיתי

      נתן הבבלי, 30/11/08 09:39

      שהרי, ואתה ודאי בקי בפסוקים, מצד אחד כתוב ''אל תען כסיל כאיוולתו'', ומצד שני כתוב ''ענה כסיל כאיוולתו''. אבל, בכל זאת, בחרתי באפשרות השנייה: א. לפני שאתה מדבר על משתמטים, ספר לי על השירות הצבאי שלך, אשר אני מניח שהוא נעשה במחלקה הצבאית של מרכז בריאות הנפש במזרע. זאת אני מסיק מן המאמצים שלך לקרוא לעצמך שפוי. ב. עוצמת הגבורה הנפשית של ה''משתמטים'' האלה, הם ובני משפחותיהם, עולה אפילו על עוצמת הבהמיות שלך. וזה הרבה ללא ספק. ג. כמו שאתם השמאלנים נהגתם פעם לומר (כאשר באמת מיטב הנוער היה קיבוצניקים, אשר השמאלן שבהם היה יותר ימני בהרבה מאביגדור ליברמן), הטובים תמיד נופלים ראשונים. ואגב, אם מדברים על משיחיות ואמונות טפלות, בואא נדבר קצת על המשיח שלכם - רבין, ועל הסהרוריות ההזויה שלכם - חזון אוסלו. אבל חבל שנגררתי לויכוח עם שוטה כמוך; אז של נעליך מעל טלפיך, ופשוט תשתוק ברגע כזה. ואם יש לך שלשול בפה - תשתה מיץ רימונים, זה יוצר עצירות.

    • ומה עם גולדווסר ורגב? אתה לא מתבייש להגיב כך? (ל''ת)

      זה כל מה שיש לך להגיד?, 30/11/08 09:39

    • שמתם לב שפעי המלחמה המובהקים ביותר הם איסלאמיים קיצוניים

      נעמן שפוי, 30/11/08 10:20

      שמתם לב שפעי המלחמה המובהקים ביותר הם איסלאמיים קיצוניים.
      המסקנה היא חיסולים ממוקדים בכל מקום בהם נמצאים פושעי המלחמה החמאסיים ודומיהם

    • תודה לך נעמן. אתה מביא אור לעולם ולאנשים טובים

      סתם יהודי, 30/11/08 10:50

      איך שאתה כותב ומובן איך שאתה חושב עושה טוב לאנשי האור. הגיגך מביאים אור לעולם.

      אפשר לראות את האור ואת הטוב רק כאשר רואים את הרוע והחושך ואתה מייצג את שניהם. אפשר להבין את האור והטוב רק כאשר רואים את ההיפך ואין ספק שאתה פרקליטו והמייצג של הרוע והחושך.

      אז תודה לך נעמן השפוי על העבודה שאתה עושה

    • דפוק

      ., 30/11/08 11:01

      אז מה?רק אנשים חבדניקים נהרגו אז זה כבר לא מזיז לך?אתה חייב רק ללכלך על אנשים שאתה לא יודע כלוווםם מהחיים שלהם?

    • תתבייש לך כמה שנאה

      חוזרת מהודו, 30/11/08 11:32

      חבדניקים בעולם עוזרים לכל יהודי ויהודי שמגיע אליהם,מילה טובה,ארוחה חמה, בלי הבדלים. דיבור כזה שפל כמו שאתה מגיב פה אחרי פיגוע כזה זה עצוב לעם היהודי.בושה. כשתתקע בהודו לבד שלא תעיז להתקרב לשם. תלמד קצת לפני שאתה פותח פה מלוכלך

  • 8.

    הממשלה תשחרר היום 250 מוסלמים - כמחווה למוסלמי בכיר יותר. (ל''ת)

    איסלם דת של נתעבים, 30/11/08 08:34

  • 7.

    למ'ס -4- .ועוד אתה משייך את עצמך לשפוי? בגלל כמוך מבושש המשיח להגיע (ל''ת)

    אמנון בן-יהודה, 30/11/08 08:34

    • הבעייה היא הטפשים והבורים שמאמינים במשיח, ישו או מוחמד

      נעמן,שפוי , 30/11/08 09:26

      כולם אותו החר$#%$#.

      • נעמן שדמי שמאלן קטן.מצביע קדימה טיפוסי. (ל''ת)

        mrosenberg27 , 30/11/08 10:07

      • נעמן השטויות שלך נמאסו כבר על כולם

        אור, 30/11/08 11:20

        תסתום תפה כבר!

    • אמנון אתה אידיוט............... (ל''ת)

      אמנון אתה אידיוט..., 30/11/08 12:31

  • 6.

    בתי חב''ד - סכנה לישראלים

    אנגלברג, 30/11/08 08:26

    חב''ד היא תנועה משיחית, מיסיונרית ואנטי ציונית. פעיליה הם מהקיצוניים ביותר שאפשר למצוא בימין הפוליטי בישראל. הם בלטו בשעתו בהפגנות נגד יצחק רבין ז''ל והסכמי אוסלו ונגד ההתנתקות. רבני התנועה בישראל הם מהקיצוניים ביותר שניתן למצוא. חב''ד פועלת בעזרת שלוחיה בפעילות מיסיונרית אגרסיבית בקרב נוער, שכבות מצוקה ואף בסיסי צה''ל. בתי חב''ד שהוקמו ביעדים מועדפים על תיירים ישראלים נועדו ל''ציד נשמות'' במסווה של סיוע לתייר היהודי.
    כל מי שביקר במקום כזה יודע שבית חב''ד הוא מקום מסוכן לבטחון הישראלים - הם לא מאובטחים, הם במקומות מרכזיים, מתנוססים עליהם שלטים ענקיים באנגלית ובעברית, יעד מעולה לכל פיגוע משום שהוא מהווה יעד זמין, מלא ביהודים ובישראלים ללא אבטחה. מדינת ישראל צריכה להזהיר את הישראלים שלא להכנס לבתי חב''ד. ממשלת ישראל צריכה גם להוריד מסדר יומה לאלתר את הרעיון האוילי של השר אדרי לשפץ את בית חב''ד במומבי.

    • מהריסייך ומחריבייך ממך יצאו

      מומבאי, 30/11/08 09:15

      אבל להלוויה של סמיר קונטאר היית הולך בשמחה.

      • אבל הוא צודק (ל''ת)

        קצין מילואים, 30/11/08 09:50

    • ההתבטאות שלך דוחה....כנס

      חילונות, 30/11/08 09:29

      ובתמצית אתה אומר: דוס=ימני קיצוני אנטי ציוני, ונניח לרגע שזה נכון,( וזה לא נכון ) עדיין מדובר באחים שלך, קצת חמלה ופחות לשון הרע לא תזיק לך.

      יש הרבה אנשים דתיים בעולם ולהגיד שכולם תמכו ברצח רבין זה פשוט מרושע ומזעזע, בתי חב''ד הם לא ''ציידי נשמות'' להפך לדעתי הם עושים עבודה קדושה בארצות זרות, מסכנים את נפשם למען המורשת היהודית, וכל הכבוד להם!

      לא יודעת מי אתה אבל ממש הזדעזעתי מהתגובה הבוטה והמרושעת שלך תתבייש לך!

    • בתי חבד סכנה לישראלים

      רחל, 30/11/08 09:41

      תתבייש לך, כנראה שאתה לא מעורה במה שקורה בעולם. חברה ישראלים שמסתבכים עם סמים ונכנסים לבתי כלא בהודו ומי עוזר להם? שומע אותם? דואג להם לאוכל, לקשר עם המשפחה וכו' מדינת ישראל????? שמענו כבר סיפורים, רק החבדניקים הצדיקים, אבל כחה זה יהודים הם יודעים להאריך רק את מי שרע.

      בוש והיכלם

  • 5.

    חובה להיות שותף בלוויה הגדולה

    ממרר בבכי, 30/11/08 08:25

    כל יהודי ויהודי באשר הוא, בין עם נעזר ע''י בתי חב''ד בארץ או בעולם פעם אחת או פעמיים ואפילו עם עדיין לא, חייב לקחת חלק בלוויה של הקדושים הנרצחים הללו , כי אנחנו עם יהודי, כולנו אחים, ודם יהודי אינו הפקר, עלינו להראות לאוייבנו שבמצבים כאלו אנו רק מתאחדים יותר ויותר ומתלקדים יחדיו לעם יותר חזק ואוהב.

    חב''דניק שאוהב כל יהודי

    • אגיע להלוויה בשמחה, בתנאי שגם המלך המשיח יהיה בה (ל''ת)

      נעמן,שפוי , 30/11/08 09:06

    • הם לא משרתים בצהל

      ניר מרמת ישי, 30/11/08 09:49

      לכן הם לא מעניינים אותי.

      • דפוק

        אור, 30/11/08 11:17

        לכן גם מותר להרוג אותם נכון?אגואיסט מטומטם

  • 4.

    איפה כל הטפשים שחשבו שתהילים,דולר של הלובביצר וטנק המצוות יגנו על הזוג

    נעמן,שפוי , 30/11/08 08:25

    הם לא מגינים ולא בטיח. הוכחה מדעית שקריאת פסוקים טפשיים מספר עבש וחסר משמעות או לקיחת שטטרות כסף מזקן חולה נפש שחושב שהוא המשיח - אין להם שום משמעות. אלוהים לא קיים כמו שלא היה קיים עבור ששה מליון. אז דוסים יקרים, תמשיכו להתפלל להבל, לריק ולאל לא יושיע ולהשתמט משירות. ראיתם כיצד משתמטים באים אל עונשם.

    • תתבייש לך (ל''ת)

      נ, 30/11/08 08:49

    • מספר 5 כנס דחוף

      רואי, 30/11/08 08:54

      בגלל אנשים כמוך אנחנו מקבלים עונשים בעזרת ה אתה גם תקבל עונש גדול ותיזכור אותי תמיד זבל

    • נאמן שפוי

      דתי, 30/11/08 08:57

      קשה לקרוא את דבריך מי הסתם אתה לא יהודי
      היו הרבה מאוד סיפורים על הצלה באמצעןת
      תהילים או תפילין,אתה יכול להאמין במה שאתה רוצה רק תמחק בבקשה את המשפט אל לא יושיע כיאתה קטן מכדי להבין.
      אני בטוחה שהורי רבקי וגבריאל ימשיכו באמונתם למרות הכל.
      בשעה קשה זאת הדבר האחרון שצריך דברי הרס כאלה.

      • נאמן כמה שאתה צודק

        זליג, 30/11/08 09:42

        סבא שלי וכל משפחתו נספו בשואה בתוך בית כנסת. אבא שלי היחידי שניצל. הוא ניסה לשכנע את המשפחה שלו לברוח ליערות אבל הם אמרו שצריך להתפלל. ''דאוונען, דאוונען'', (להתפלל ביידיש). אבי שהיה נער ברח לעיר לקח נשק ביד נלחם בשורות הפרטיזנים, הרג בגרמנים ובמשתפי פעולה אוקראינים, עלה לארץ שרת במלחמת השחרור והקים בית ומשפחה. כל שאר בני משפחתו ששמו מבטחם בתפילות נשרפו בבית הכנסת כשהוא שומע את זעקותיהם מהיער. אלהים מת בשואה אמר לי אבי ואני מסכים אתו. מי שעדין מאמין שתפילה תעזור הוא שוטה ועובד אלילים. אין שום הבדל בין תפילה לאבן לעציץ או לצלמית לבין תפילה לקבה''ה. הן עוזרות באותה מידה (זכרו מתקופתנו את תפילות הרבנים שהבטיחו שההתנתקות לא תהיה). הדת היא סם להמונים וחב''ד משווקת מרכזית של הסם הזה. כואב על מותם של אנשים באשר הם, כואב על מותם של ישראלים והודים כאחד. אבל אל תטיפו לנו עכשיו עם הבלי הדת ועם גופות עטופות טלית.

        • לא שפוי

          דבורה, 30/11/08 11:15

          סבא שלי היה בשואה ושרד אותה,והוא עוד דתי,אנשים שנהיו חילונים אחרי השואה זה אנשים שבכל אופן היו חלשים,כי אם יש אמונה חזקה כמו לסבא שלי שגם לו נהרגו כל הקרובים בשואה שום דבר לא יצליח להחליש את זה.סבא שלי הוא בנאדם טוב שמתנדב ביד שרה ועוזר המון לנזקקים גם בזכות התורה וההשפעה שלה.

        • זליג, התרגשתי לקרוא את הדברים שכתבת,וניכר כי יצאו מלבו של ישראלי חם!

          נעמן,שפוי , 30/11/08 11:57

          אינני יודע מהם דעותיך הפוליטיות והדבר לא משנה. אביך הוא גיבור אמיתי, שלא נכנע לגורל שהכתיבו לו הדוסים ונטל את חייו בידיו, סייע להקים מדינה במעשים (לא דיבורים) והוכיח את עוצמתה האמיתית של ישראל. אני מצדיע לאביך הגיבור. רס"ן במיל. נעמן.

    • אתה אידיוט (ל''ת)

      אסף, 30/11/08 09:14

    • ''החקר אלוה תמצא אם עד תכלית שדי תמצא''?

      ''גבהי שמים מה תפעל עמקה משאול מה תדע''?, 30/11/08 09:29

      ''כאשר אינך יודע מה דרך הרוח כעצמים בבטן המלאה, ככה לא תדע את מעשה האלהים אשר יעשה את הכל''.

      קהלת יא.

    • לא שפוי

      אור, 30/11/08 11:07

      בתור אחת לא הכי דוסית אני שמעתי המון סיפורים על ניסים שקרו בזכות תפילה,אתה פשוט הולך ראש קטן,מסתכל על מקרה אחד ושופט לפי זה

    • נעמן אתה צודק אבל

      אבי ת''א, 30/11/08 11:42

      זה לא ראוי להתבטא במילים כאלה בזמן אבל.

    • אני באמת מאחלת לך שהשם יסלח לך

      זוהר, 01/12/08 13:33

      אני חושבת שהדרך שבה אתה בוחר להציג את דעותייך והשקפותייך היא לא דרך חכמה, אתה רוצה לעורר ויכוח וסלידה וחבל. כי אם היית מציג את הדברים בצורה אחרת אולי היית יכול אפילו להשפיע.
      בכל אופן, אני מקווה שתתעשת ושהשם יסלח לך.

  • 3.

    ורק בערוץ 10 קישקשו שהמחבלים הגיעו לחבד

    במקרה- נו באמת, 30/11/08 08:18

    מי שביקר בבומבי מבין שזה לא אפשרי

    • אלון בן דוד - הרוני דניאל החדש (ל''ת)

      והוא עוד התעקש, 30/11/08 08:45

    • זה מה שהם אמרו?? צריך להיות ממש מטומטם לחשוב ככה (ל''ת)

      פנדה, 30/11/08 09:45

    • אלון בן דוד תתפטר

      ששי תל אביב, 30/11/08 11:39

      כל ילד בן 9 יכול להגיע למסקנות הגיוניות משלך.

      • אורי

        גרין, 30/11/08 12:24

        אורי לוי שוב הנמוך מכולם.

  • 2.

    קומנדו אלק - ההודים המטומטמים היו צריכים לנהל משא ומתן

    להריח מה קורה בפנים לנסות להציל חיים, 30/11/08 08:14

    למה אנחנו לא ביקשנו לבצע את פעולת החילוץ. למה משרד הפנים מפנים הכל. הפקרות שלא תתואר שכך שילמו בחייהם ובאכזריות שכזאת בני אדם. יהי זיכרם ברוך.

    • אם היה מו''מ המחבלים היו מספיקים למלכד ולפוצץ את המלונות

      רוני, 30/11/08 14:51

      ואז היינו צריכים לשלוח את יחידת החילוץ לצורך חיפוש גופות ,קרוב לוודאי שהיו אז כמה אלפי נפגעים.

  • 1.

    אם היה להם מודיעין טוב הם היו מגיעים בשישי בערב.

    שי, 30/11/08 08:11

    או שהם מפגרים, או שהכניסה לחב''ד לא הייתה מתוכננת.
    בכל מקרה משתתפים בצער המשפחות.

    • ''רבות מחשבות רבות בלב איש אך עצת השם היא תקום''

      אילן, 30/11/08 09:47

      המטרה היתה בית חבד ואם הם היו מחכים
      כמה שעות הם היו יכולים להערכתי לחסל שם 50 איש!
      זה בפרוש נס אבל מה לעשות אלו שנרצחו כפרו על כולם.

    • ההשתלטות על בית חב''ד הייתה סימבולית

      א.ש, 30/11/08 10:27

      במבצע מורכב בו הם משתלטים על עשרה יעדים ענקיים, אתה חושב שמה שעניין אותם זה לדחות עוד יומיים את שעת הש' ובכך לסכן את כל המבצע רק כדי שיהיו עוד כמה ישראלים בבית חבד? ההשתתלטות בבית חב''ד עשתה את שלה כי היא גרמה לנו הישראלים להיות עירניים במיוחד לפיגוע הזה, ולכל העולם להבין שהפעולה הזו קשורה גם לישראל, ובכך בעצם להוציא הסכסוך הזה מהודו לזירה הבינלאומית, וגם לצבור נקודות זכות בקרב כל מדינות ערב עוינות ישראל, מה שמכונה ציר הרשע.
      זה לא חשוב אם יש שם אדם אחד או 100, אלא זה שזה בית חב''ד.