• 298.

    הרצליה

    משה, 16/12/08 11:39

    כן, נהדר יופי בוא נראה אותך מיישם אחרי בחירתכם לראשות הממשלה
    .

    נו, אנחנו מחכים

  • 297.

    יפה, רעיון מקורי ! יאלה להוציא מכרזים לבניה. (ל''ת)

    פשע מלחמה זה לא.., 16/12/08 10:54

  • 296.

    גלעד ארדן, לא נשכח ולא נסלח (ל''ת)

    אופניק, 16/12/08 08:12

  • 295.

    הבעיה

    בני, 16/12/08 07:53

    מה שמצחיק שעוד שנה אם לבני בשילטון גם אילת תהיה עוטף עזה

  • 294.

    ג'ינג'י = ת"א , 15/12/08 21:04

    ארדן אתה תהיה נכס לביבי פשוט רעיון גדול אז נראה את דמעותיהם של כל האנטישמיים האלה כולל גלאון והממשלה הפושעת הזאת ברגע שהחברים שלהם יפגעו אתם תראו פעולה!!!

  • 293.

    בכלל צריך להעביר את כל בתי הכלא לנגב. (ל''ת)

    לחשוב ריאלי, 15/12/08 13:41

  • 292.

    אחלה רעיון. סוף סוף חשיבה מקורית וריאלית ולא דתית פאנטית (ל''ת)

    חברת מרצ, 15/12/08 13:36

  • 291.

    פשוט יותר להשיב אש למקורות הירי- ארטיליה לא מדוייקת

    לוג, 07/12/08 01:27

    לא טילים מדוייקים. ככה גם הם יסבלו שירי תלול מסלול. אבל להגיב בכמות גדולה עד שכל מקורות הירי ימותו, יעזבו,או יהפכו לשכנים נחמדים.

  • 290.

    מר ארדן היקר האם שאלת את ביבי אם הוא מוכן לזה?

    4z4, 01/12/08 23:04

    לדעתי יש הצעה יותר טובה, יש כל כך הרבה תחמושת ישנה שאיני בטוח מה עושים אתה. אז על כל פצמ''ר או קאסם פשוט להשיב להם. אבל אני בטוח שגם אם אתם תהיו בשילטון (אני מקווה שלא) אתם לא תעשו שום דבר. חוץ מדיבורים אתם לא יודעים. אנו זוכרים את פרשת משעל איך ביבי שיקשק ושלח חומר נגדי להצלת הפושע משעל. את פרשת עמדי ועוד מספר דברים שאתה יודע. חוץ מזה יש לכם היום בעיה לותיקים ה''חברה'' החדשעם שעלו לרכבת ירצו לשבת במחלקה ראשונה.

  • 289.

    ציפי? אפילו אני לא מאמין לה! (ל''ת)

    פתי מאמין לכל דבר., 01/12/08 18:10

  • 288.

    ציפי?, למה מי היא בכלל?. (ל''ת)

    מ. שאול., 01/12/08 17:20

  • 287.

    בהצבעה בכנסת: ארדן התנגד להתנתקות שאחמד טיבי הצביע בעדה. (ל''ת)

    הצבעתם ביבי קיבלתם טיבי. (*הצבעת ה-2=זהה), 01/12/08 17:14

  • 286.

    ח''כ ארדן

    אידיוט, 01/12/08 11:57

    ח''כ ארדן

  • 285.

    אני מתבייש

    דני, 01/12/08 00:59

    לומר שיש היגיון בהצעה

  • 284.

    ציפי? אנחנו לא מאמינים לה! (ל''ת)

    הרוב הדומם., 30/11/08 22:50

  • 283.

    עם כזה ח''כ

    באמת רעיון טוב, 30/11/08 18:14

    אפשר אולי לקוות שהפלסטינים ימותו מצחוק.

  • 282.

    טימטום עדיף לחסוך לנו - הרי זה לא ראלי ואין טעם לומר

    מילים חסרי טעם, 30/11/08 17:58

    רק גורע לא מוסיף. סננו מילים חברי כנסת.

  • 281.

    achmad tibi, mi atah, atah gayis chmishi bmdinat israell. (ל''ת)

    gol, 30/11/08 16:14

  • 280.

    לכל השמאלנים בתחפושת זו או אחרת, אתם מוכנים להמשיך בדרך

    א''י, כל א''י, 30/11/08 16:06

    של לא להפריע לאוייב במילוי תפקידו, כי חלילה הוא עלול להיעלב ולהיפגע מזה.

    האוייב חמאס- פת''ח חייבים לדבר בשפתו, אחרת הוא לא מבין, ואת תוצאות אוסלו רואים בשטח יומיום. כנראה שהעובדות לא מעניינות את השמאל הישראלי ולכן משחררים עוד 250 רוצחים כמחווה לחורבן ישראל.

  • 279.

    ציפי, מאמינים לך כמו לאולמרט! (ל''ת)

    יחב'ל., 30/11/08 16:04

  • 278.

    רעיון טוב נראה אותכם מבצעים (ל''ת)

    קולהאמת , 30/11/08 14:38

  • 277.

    הנפצה דמגוגית מיותרת - ארדן אתה שותף להתנהלות הפושעת של הממשלה...

    עדי, 30/11/08 14:33

    מנסה פתאום להצטייר בגיבור ניצי לפני הפריימריז.. עלוב מאד ואפייני מאד מה שהופך את זה לעצוב מאד.
    אם ישראל באמת הייתה בראש מעייניכם הייתם משטחים את עזה ואת יישובי הפלישתים ביהודה ושומרון עם פצצות נאפלם כבר ביום הראשון כדי ''להסביר'' להם בעדינות שלא כדאי להם לתקוף אוכלוסיה אזרחית, אבל אתם ערימה של אפסים ולכן שמונה!!! שנים ערים בישראל חוטפות קסאמים. אני במקומך הייתי מתפטר בבושת פנים ומעביר את שארית ימי בשדרות בנסיון לשקם את התושבים שם. אפס!!!

  • 276.

    הצעות זה יפה מאוד אבל צריך לבצע,אחרת זה חסר ערך.

    תתחיל לבנות שם בתי סוהר, 30/11/08 14:24

    חופרים בור עמוק,גדול ורחב מאוד,עם מחיצות מגדרות,ומקימים אוהלים בתוכו וגדרות בחוץ למעלה,מעל הבור,ששם יושבים תצפיטנים,ופרוז'קטורים מאירים פנימה.את האדמה מהבור אפשר למכור וזה יכסה את הוצאות בניית הכלא.האסירים צריכים גם לעבוד כדי שיוכלו לשלם על האוכל.אין בחינם,מי ישלם אחמדי,הנייה?הם צריכים לעבוד,כי אוכל הוא בתשלום.

  • 275.

    ח'כ גלעד ארדן, אם זו ההצעה של חבר כנסת.... אני חושבת שאפשר על כמה מה ם

    האיכפתית, 30/11/08 13:43

    לוותר וכל נזק לא יקרה מכך. אדוני הנכבד לא שכחת בהצעתך 'המתוחכמת' את גלעד האחר, גלעד שליט? אתה באמת חושב שאפשר לתמרן עם אירגון החמאס בצורה כל כך שפלה? כשמדינה ישראל לא יודעת איך לייצר פתרונות, זה לא אומר שצריך לנהוג כמו חיות. ובמקום להעמיד אותם לציד עדיף לשבת עם החמאס ולדון בשחרור מחבלים שצצים כל יום כמו פטריות אחרי הגשם למען שחרורו של גלעד שליט ולמען השקט בעוטף עזה שדרות והאזור כולו. הצעות מסוג זה היה טוב אם לא היו נאמרות בכלל.

  • 274.

    הצעת נבונה ונחמדה, הרעיון הועלה כבר בממשלת רבין. (ל''ת)

    נבון, 30/11/08 13:08

  • 273.

    מטווח קדוש

    הנוקם, 30/11/08 12:22

    אם זה לא היה עצוב שיש לנו חברי כנסת כמו ארדן הזה מהליכוד ..זה יכול היה להיות רעיון לא רע ,להכניס את אורדן הזה בתוך כלוב כלבים עם יגאל עמיר ולהציב אותם במרכז ריכוז המחבלים הפלסטינים בתקווה שהפצמרי'ם יפגעו גם בהם ..

    • ל-273 הנוקם. ראה תגובתי ל-271 - גמלאי מתעב הליכוד. זה תואם גם אותך! (ל''ת)

      א''י, כל א''י, 30/11/08 12:49

    • אִסְתְרָא בִלְגינָא קיש קיש קָרְיָא פירוש: אדם טיפש עושה הרבה רעש... (ל''ת)

      הרוקם., 30/11/08 15:00

  • 272.

    אני אוהב את ההיגיון הבריא (ל''ת)

    רפאל, 30/11/08 11:52

  • 271.

    איש טיפש אופיני לחברי מרכז ליכוד

    גמלאי מתעב ליכוד, 30/11/08 11:48

    הטימטום של חברים מקורבים לביבי נתניהו שבדרך כלל מביעים את דעותיו לא יאומן !! .אורדן הזה הוא דמות אופינית למנהיגי הליכוד שאליהם נוספו שבט כוכבי הלכת..

    • לגמלאי מתעב ליכוד, לפי האנלוגיה שלך בקדימה ובעבודה יצאו למסע

      א''י, כל א''י, 30/11/08 12:23

      בין כוכבים, כיבו את האור בכוכבים אליהם הגיעו, ניתקו עולמות והמסה היחידה שהשאירו אחריהם זה חורבן. ברוך בואך לחור השחור ולווקום האין סופי של טימטומך המהדהד בחלל ארצינו. אוי לאנשים כמוך שבשל תיעובם למפלגה מסויימת מוכנים להמשיך בדרך של לא להפריע לאוייב במילוי תפקידו, כי חלילה הוא עלול להיעלב ולהיפגע מזה.

      • א''י, אתה ענק !!! כל הכבוד על התגובה. נשפכתי מצחוק! (ל''ת)

        גלעד, תל - אביב, 30/11/08 12:46

  • 270.

    מאז שנולד ה''יצירתי'' הזה, על כל חיתול מלא חרה אמרו לו...איזה חמוווווד (ל''ת)

    מאז שנולד ה''יצירתי'' הזה````````````, 30/11/08 11:31

  • 269.

    זהו את החיה:לסתות של בבון,גולגולת קטנה,חיוך דבילי ומדבר שטויות (ל''ת)

    זהו את החיה:לסתות של בבון,גולגולת קטנה,חיוך דבילי, 30/11/08 11:27

  • 268.

    בעוד כמה ימים נראה שליפת הסקינים בליכוד. סכינים וליכוד הולך ביחד (ל''ת)

    האח הקטן....בית שאן, 30/11/08 11:26

    • מי שברח בכיתה א' מבי''ס, לא בדיוק יכול לגבש עמדה ולהשפיע (ל''ת)

      ציון בזוקה, 30/11/08 21:11

  • 267.

    ''יצירתי'' לגלעד השתוי, ולגלעד השבוי???? החשש הוא מהארדנים היצירתיים של

    אין סוף לחכמולוגים שלנו ושלהם, 30/11/08 11:13

    ''יצירתי'' לגלעד השתוי, ולגלעד השבוי???? החשש הוא מהארדנים היצירתיים שלהם שעלולים לא לתת אוכל לגלעד שליט כל עוד המחסור באוכל שם והמעברים סגורים ואין סוף לחכמולוגים שלנו ושלהם

  • 266.

    We need more ppl like Ardan in our goverment

    Melbourne, 30/11/08 11:13

    Great idea, should be one of many that will show terrorists that we can still fight them without ruining our democracy and ethics.

  • 265.

    ''יצירתי'' לגלעד השתוי, ולגלעד השבוי???? החשש הוא מהארדנים היצירתיים של

    אין סוף לחכמולוגים שלנו ושלהם, 30/11/08 10:59

    ''יצירתי'' לגלעד השתוי, ולגלעד השבוי???? החשש הוא מהארדנים היצירתיים שלהם שעלולים לא לתת אוכל לגלעד שליט כל עוד המחסור באוכל שם והמעברים סגורים ואין סוף לחכמולוגים שלנו ושלהם

  • 264.

    חשבתי להצביע ליכוד אבל עכשיו רק מרץ עם עוז וגרוסמן (ל''ת)

    ברלבב, 30/11/08 10:59

  • 263.

    ח''כ\\ארדן, איזו כנסת בעולם תקבל דביל כזה? (ל''ת)

    ח''כ\ארדן, איזו כנסת בעולם תקבל דביל כזה?, 30/11/08 10:51

  • 262.

    זהו את החיה:לסתות של בבון,גולגולת קטנה,חיוך דבילי ומדבר שטויות (ל''ת)

    זהו את החיה=======================================, 30/11/08 10:47

  • 261.

    שאלה באנטרופולוגיה,זהו את החיה:לסתות של בבון,גולגולת קטנה,חיוך דבילי ו

    שאלה באנטרופולוגיה,זהו את החיה:לסתות של בבון, 30/11/08 10:41

    שאלה באנטרופולוגיה,זהו את החיה:לסתות של בבון,גולגולת קטנה,חיוך דבילי ומדבר שטויות

  • 260.

    ביבי, טפל בגלעד ארדן. איזו דמגוגיה זולה

    תומך ליכוד, 30/11/08 10:35

    איזו דמגוגיה זולה

    ממשלת ישראל חייבת להחזיר את הביטחון לתושבי מדינת ישראל ולא להשלים עם מצב שתושבים יחיו באופן קבוע תחת סכנת טילים.

    אם יממשו את ההצעה ההזויה של ארדן, ויעבירו מחבלים בתור עונש לאזור שדרות, איזה מסר זה ייתן לאזרחי ישראל הגרים בשדרות?

    ביבי - טפל בבקשה בארדן

  • 259.

    ''יצירתי'' לגלעד השתוי, ולגלעד השבוי???? החשש הוא מהארדנים היצירתיים של

    אין סוף לחכמולוגים שלנו ושלהם, 30/11/08 10:26

    ''יצירתי'' לגלעד השתוי, ולגלעד השבוי???? החשש הוא מהארדנים היצירתיים שלהם שעלולים לא לתת אוכל לגלעד שליט כל עוד המחסור באוכל שם והמעברים סגורים ואין סוף לחכמולוגים שלנו ושלהם

  • 258.

    סתם מנסה להיות פופולרי לפני הפריימריז

    הליכוד האמיתי, 30/11/08 10:25

    נמאס מכל הדיבורים! תעבדו! רק עשייה זה מה שקובע אצלי. לך תלמד קצת מחבריך לעבודה, כמו ביבי נתניהו ולימור לבנת.

  • 257.

    אחלה הצעה כנסו

    אסף, 30/11/08 10:23

    כל הכבוד השפיות מתחילה לחזור למדינה הזו. עד שרגל לא נקטעת או נפש יהודית לא נפגעת לא עושים כלום. לזרז כמה שיותר מהר את ההצעה ולהפסיק עם הרפיסות שמדינת ישראל לא מפסיקה להראות לחמאס הטרוריסטי!

  • 256.

    Kol a kavod (ל''ת)

    ephi, 30/11/08 10:22

  • 255.

    יש הרגשה שבליכוד יש מלחמת הישרדות.והסכינים בצד בינתיים (ל''ת)

    ציון.........טבריה, 30/11/08 10:20

  • 254.

    תחשוב צעד אחד קדימה: אין להם בעייה לירות על אחיהם. אז מה הרווחנו? רק

    אופטימייזר, 30/11/08 10:19

    איבדנו את תמיכת המערב לתמיד.

    • לא חושבת. זה די נפוץ שמעבירים בתי כלא לאזורי ספר..אחלה רעיון לדעתי (ל''ת)

      שמאלנית, 15/12/08 13:37

  • 253.

    סופסוף מישהו שלא סותם את הפה!

    שרה, 30/11/08 10:15

    שמחה מאד על ההצעה שלך. יכול להיות מעניין יותר מאשר פעולה צבאית בה נפקיר את החיילים שלנו אחרי היציאה המרושלת בהתנתקות שיצרה מדינת חמאס.הבעיה היא שאף גורם משפטי מתיפיף לא יסכים לזה (ע''ע נוהל שכן...).
    בכל מקרה, טוב שיש מי שאומר את הדברים.

  • 252.

    אהבל.טפש .חיית אדם. (ל''ת)

    האח הקטן. בית שאן, 30/11/08 10:13

    • אם האח הקטן הוא כזה, אני מתאר לעצמי את אחיו הגדול...לכו מייד להתאשפז! (ל''ת)

      מנהל המחלקה הסגורה, גהה., 30/11/08 14:38

  • 251.

    צר לי אורדן זהבי עצבני אמר זאת לפניך, אתם צודקים (ל''ת)

    שולמית, 30/11/08 10:11

  • 250.

    ארדן - אין עליך! סוף סוף רעיון ראוי ואפשרי! (ל''ת)

    בעד!!!, 30/11/08 10:05

  • 249.

    ארדן - אין עליך! סוף סוף רעיון ראוי ואפשרי! (ל''ת)

    בעד!!!, 30/11/08 10:04

  • 248.

    לשים שם את ארדן כמגן (ל''ת)

    דמגוגוס, 30/11/08 10:02

  • 247.

    ערבי ישראל

    אחמד יאסין, 30/11/08 09:57

    הגיע הזמן לםלק מהכנסת את כל החכים הערבים דחוף דחוף

    • ל247 -'ערביי ישראל' אין חיה כזו

      א.זייד, 14/02/09 14:09

      כוונתך לבוגדי 48 שלא ברחו בעצת מנהיגיהם ו'עשו לנו טובה' ונשארו כאן,כאילו איתנו...היום על כל שניים מאיתנו יש אחד מהם ואם לא נתעשת במיידית,תהיה קטסטרופה-נאכבה...שלנו,לא שלהם...עם מטומטם שכמונו.

  • 246.

    תותח!!! (ל''ת)

    איתי, 30/11/08 09:54

  • 245.

    אני ח''כ דמגוג (ל''ת)

    יש פריימרייס, 30/11/08 09:52

  • 244.

    לצרף אליהם גם את האנרכיסטים וגם פעילי שמאל קיצוני! (ל''ת)

    שולה, 30/11/08 09:37

  • 243.

    דיבורים, היועץ המשפטי לא יתן לו (ל''ת)

    אישיהודי, 30/11/08 09:36

  • 242.

    בעירק קראו לאנשים כמוך - חיות אדם !!! (ל''ת)

    זו הזוועה שמחכה לנו מהליכוד ..., 30/11/08 09:26

  • 241.

    אדם טפש מחפס צומי ולא מוצא מדבר שטיות כמו מפלגתו וכאילו יש להם הפתרון (ל''ת)

    הסופי. האח הקטן, 30/11/08 09:25

  • 240.

    אדם טפש מחפס צומי ולא מוצא מדבר שטיות כמו מפלגתו וכאילו יש להם הפתרון (ל''ת)

    הסופי. האח הקטן, 30/11/08 09:24

  • 239.

    ארדן צריך לפעול עם פייגלין למען תורת בטחון אמונית

    יהל ווילפנד, 30/11/08 09:19

    הרעיון של ארדן ראוי אבל לא ניתן לבצעו בתודעת הבטחון הנוכחית וארדן יודע זאת. הפתרון הוא רק ארוך טווח - חבירה למשה פייגלין והקמת צוות מומחים בראשות ד''ר אורי מילשטיין לגיבוש מתודולוגיה ארגונית לתורת בטחון אמונית.

  • 238.

    ארדן צריך לפעול עם פייגלין למען תורת בטחון אמונית

    יהל ווילפנד, 30/11/08 09:19

    הרעיון של ארדן ראוי אבל לא ניתן לבצעו בתודעת הבטחון הנוכחית וארדן יודע זאת. הפתרון הוא רק ארוך טווח - חבירה למשה פייגלין והקמת צוות מומחים בראשות ד''ר אורי מילשטיין לגיבוש מתודולוגיה ארגונית לתורת בטחון אמונית.

  • 237.

    רעיון מעולה. ובאשר לפשעי המלחמה של טיבי -תסתכל מעט

    ישראלה, 30/11/08 09:13

    מסביבך- אלג'יר דארפור, סומליה, פיגועי אל קעידה- האם שמענו אותך ,מר טיבי אומר משהו על פשעים אלה ? כל עוד אתה ומרעיך באירופה שותקים ,זה יהיה פרצופו של העולם. אם אפילו אדם חכם כמוך לא מבין זאת-אין תקווה.

  • 236.

    אחמד טיזי ההזוי חי בפלנטה אחרת, הוא יודע טוב מאוד שמטרת

    החמאס להכות בנו עד שניכנע לתכתיבים שהם בלתי ישימים, 30/11/08 09:12

    לערבים יש 22 מדינות על כן על כל הערבים במדינת ישראל וגם הערבים (הפלס') בשטחים לפנות את עצמם למדינות אלה, כי ליהודים יש רק מדינה 1. ואסור לסכן אותה כי כבר 60 שנה אנו לוחמים עליה והגיע הזמן להגיד די לעשות פעולות ולשכנע את הערבים לשלם להם ובכל דרך לפנותם למדינותיהם. מדינת ישראל לעם היהודי.

  • 235.

    מתי יחסלו את טיבי!!! (ל''ת)

    אזרח שנמאס לן, 30/11/08 09:07

  • 234.

    אולי פשוט נקשור אותם לגדר.צפוף צפוף אחד ליד השני. (ל''ת)

    תושב חוטף עזה, 30/11/08 08:57

  • 233.

    איפא למדת בכלל לדבר אצל ביבי למכור דבר שלא קונים בשווק רק ספין תקשורתי (ל''ת)

    זה טוב ''לעמך'' שלא יודע לקרוא ולכתוב.ציון..טבריה, 30/11/08 08:50

  • 232.

    הביטו בו טוב טוב !!! זה הליכוד החולני המתלהם המסוכן !!! (ל''ת)

    זה פרצופם האמיתי !!! חיות דם !!! מלחמת נצח !!!, 30/11/08 08:45

  • 231.

    איפא אתה חי? רציתי להגיד מילה גסה מאוד.אבל מושחתים נמאסתם.רק מרצ (ל''ת)

    תוציא לכם הקשקה.מרצ זו הצבעה של צעירים חפצי חיים., 30/11/08 08:42

  • 230.

    רעיון מצוין!הלוואי שיצא לפועל

    רעיון מצוין!הלוואי שיצא לפועל, 30/11/08 08:33

    רעיון מצוין!הלוואי שיצא לפועל. אני מצביעה למי שיישם זאת..

  • 229.

    ארדן לך לעבוד, מספיק לכתוב מחמאות לעצמך. (ל''ת)

    ארדן לך לעבוד, מספיק לכתוב מחמאות לעצמך., 30/11/08 08:28

  • 228.

    רעיון נפלא נראה אותך מייסם (ל''ת)

    רחלי, 30/11/08 08:26

    • קודם נראה אותך כותבת בלי שגיאות

      אבי, 30/11/08 16:51

      למה ימנים תמיד מטומטמים

  • 227.

    איזה פופוליסט בגרוש אתה ארדן...

    אורי, 30/11/08 08:19

    זה פשוט לא יאומן איזה פופוליסט בגרוש הח''כ הזה, ואל תבינו אותי לא נכון אני הראשון שיפציץ בתי כלא ל מחבלים אבל זה רעיון אבילי, בלתי יישים שכל עניינו להביא את השם של גלעד ארדן ואת פרצופו המרוח (והמאוס אם יורשה לי) על גבי העיתון... כתב מעריב אריק בנדר, באמת, זאת ידיעה חדשותית?
    ןלכל הגלמים שאומרים שהוא גאון, נו באמת... זה הבן אדם שאתם רוצים שיהיה בהנהגת העם? עדיף שישתוק ויחוקק חוקים שעליהם אין מחלוקת, בזה הוא הועיל במשהו

  • 226.

    איך נדע אם זה רעיון טוב? אם ביבי יאמץ אותו

    ראול, 30/11/08 08:19

    הרי לפי כל הסקרים ביבי נתניהו עומד לנצח בבחירות ולהיות ראש הממשלה הבא. מה יפריע לו לממש את הרעיון ''הגאוני'' של גלעד טרחן?
    שום דבר. ביבי לא יאמץ לעולם את הרעיון המטופש הזה משום שהוא מנוגד למשפט הבינלאומי, משום שהוא יסבך את ישראל ומשום שהוא יהווה פסק דין מוות לגלעד שליט.
    רעיונות כאלה טובים למפלגות אופוזיציה כמו של ליברמן או לפייגלין אבל לא למפלגת שלטון.

  • 225.

    זה יכול להיות .רעיון טוב. אבל ברור לכולנו .שלא בר ביצוע . (ל''ת)

    פקק תנועה , 30/11/08 08:15

    • בתנאי שהם לא יהפכו ''יצירתיים'' בהתאם, (ל''ת)

      בתנאי שהם לא יהפכו ''יצירתיים'' בהתאם,, 30/11/08 08:38

      • מבחינה מישפטית בין לאומית הייתי ואפשר להכריז על רצועת

        פקק תנועה , 30/11/08 11:39

        כעל מדינה פלשטינאית דה פקטו ....

    • הכל בר ביצוע אם מחליטים לבצע ומבצעים.

      אין דבר העומד בפני הרצון, 30/11/08 15:23

      יש אנשים שלא מסוגלים לבצע כלום,אבל זה לא אומר שהדברים הם לא ברי ביצוע.מי משלם משכורות לאלה שלא מסוגלים לבצע כלום,ועל מה?מה,כסף גודל על העצים?שחיתות.

  • 224.

    מאז שנולד ה''יצירתי'' הזה, על כל חיתול מלא חרה אמרו לו...איזה חמוווווד (ל''ת)

    $$$$$$$$$$$$$$$$$, 30/11/08 08:05

  • 223.

    כל הכבוד על הרעיון היצירתי. נגד טירור חובה לחשוב בצורה יצירתית! (ל''ת)

    רעיון טוב, 30/11/08 07:40

  • 222.

    גאון! (ל''ת)

    אמא אווזה, 30/11/08 07:37

  • 221.

    גאוני (ל''ת)

    פיני, 30/11/08 07:21

  • 220.

    נתן זהבי הציע את זה כבר שנתיים

    אלון ה, 30/11/08 07:17

    יופי שמתעוררים, במקום שכל הזמן להכריז על להתקיף, להתקיף ולהתקיף.

  • 219.

    זו קריאה לנסיונות חילוץ ופעולות חמאס למתקנים סמוכים לגבול (ל''ת)

    מאיר, 30/11/08 07:15

  • 218.

    רעיון מצויין שהוצע כבר מזמן קדימה ליישם

    שירי, 30/11/08 07:14

    לשים את כל העצירים הביטחוניים ולא חסר גם כמה משלנו כמגן אנושי מפני הקסאמים

  • 217.

    קדימה ליישם

    צחי פיין, 30/11/08 07:08

    והכי מהר שאפשר

  • 216.

    כול מילה בסלע (ל''ת)

    אבנר השמן, 30/11/08 06:58

  • 215.

    האם הפחד השתלט על מוחם של מנהיגינו...?

    nili, 30/11/08 06:52

    כך נראה... לאחרונה, איש אינו מוציא מפיו מילה שקולה ו/או ראויה... זה כי הם מתמקדים בליצור אהדה בקהל אולי... אבל אם היו הם חושבים לרגע, למרות הקושי בדבר, אולי היו הם מופתעים לגלות כי זה ממש עובד... כמו בכושר גופני. ככל שתתאמן יותר בחשיבה, כך תחשוב יותר... אבל בעצם, יש כמה ניאדרטלים שמוטב היה כי ימשיכו לא לחשוב...

    • לא תמיד ... תראה אתה כנראה מתאמן וזה לא ממש עוזר לפי נתוח דבריך (ל''ת)

      אלוני חיפה, 30/11/08 08:16

  • 214.

    זה לא יעבור בג''צ. לזכויות הפלשתינים הם כן יודעים לדאוג (ל''ת)

    יהודי ישראלי, 30/11/08 06:46

  • 213.

    לחמאס נשק מדוייק -- זה לא ממש יעזור! (ל''ת)

    קטיושות מרגמות ומקלעים, 30/11/08 06:31

    • שווה לנסות. (ל''ת)

      פצמר., 30/11/08 09:19

  • 212.

    צודק ! (ל''ת)

    צחי, 30/11/08 06:20

  • 211.

    Excellent Idia

    Jews, 30/11/08 05:05

    Take all the Araboshim there!!!!

  • 210.

    סליחה אחמד טיבי, והפלסטינאים מקומם לא בהאג? (ל''ת)

    אייל, 30/11/08 04:20

  • 209.

    מאז שנולד על כל חיתול מלא חרה אמרו לו...איזה חמוווווד

    פרצוף המדינה כפרצוף הזה, 30/11/08 03:44

    בקושי למד להתגלח וכבר בועט? תינוק מגודל זה תקבלו עם ביבי...ביבי+בייבי,פרצוף המדינה כפרצוף הזה ואינפנטיל כמוהו כלל לא מבין את הבעיה שלו,מאז שנולד על כל חיתול מלא חרה אמרו לו...איזה חמוווווד

    • כערבי ! העיברית טובה הגרפיקה גועל נפש,די לחכימה ברמיזה !! (ל''ת)

      ט206, 30/11/08 06:41

      • פנטיות הופכת אותך ליהודי נאמן? וטיפת שכל ל...ערבי? אם זו המשוואה אז את

        פנטיות הופכת אותך ליהודי נאמן? וטיפת שכל ל...ערבי?, 30/11/08 08:57

        פנטיות הופכת אותך ליהודי נאמן? וטיפת שכל ל...ערבי? אם זו המשוואה אז אתה גרוע מאחרון המחבלים

  • 208.

    תינוק מגודל זה תקבלו כחבילה עם ביבי...ביבי+בייבי (ל''ת)

    VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV, 30/11/08 03:29

  • 207.

    אגב גלעד טרחן יש לי רעיון הרבה יותר טוב

    עודד, 30/11/08 02:54

    נקים בעוטף עזה, פינות מחייה של חיות נדירות מכל הסוגים
    נשמר אותן שם ונאכיל אותן למען שהמינים שהולכים ונעלמים בעולם לא יכחדו נשמר שם עשרות מינים, אפילו הקטיושות של הפלסטינים לא יוכלו להשמיד את כולם ביחד לכל היותר לפגוע בכמה בעלי חיים נדירים ומרהיבים , ולעשות לחמאס נזק אמיתי.

    זה רעיון טוב טרחני
    תלמד.

    • הרעיון הטוב ביותר: להקים בעוטף עזה דירים מלאי סמולנים/ות ואנרכיסטים/ות (ל''ת)

      וטרינר, 30/11/08 09:31

      • וטרינר, אתה צודק

        עודד, 30/11/08 17:55

        אסור היה לי לרדת לרמה של ארדן
        ברעיון הדבילי והגרוע הזה
        גם פינות חי זה רעיון גרוע
        זה נאמר בציניות

        הרעיון של ארדן שהוא בכלל של נתן זהבי
        הוא אולי ישים אך הוא לא יועיל במאומה
        חוץ מלגרום לכמה אנשים טיפשים כמוך לשמוח לאיד,

        אני הייתי מציע לך להתמקד במאבק אמיתי,
        מיגון שדרות ומציאת פתרונות יירוט לקסאמים
        הרי לייזר שמיירט אותם כבר יש שנים רבות,
        בנוסף אני ממליץ לך וטרינר לבוא לפגוש את חבורת האנרכיסטים שלנו, ונראה אותך מדבר ככה.

      • בקצרה תקרא את 205 זה אני.......

        עודד, 30/11/08 18:05

        זה רעיון גרוע נקודה

        ממש כמו לגדל חיות פרא בעוטף עזה ולסכן סתם וטרינרים ועובדים,

        דיברתי בציניות

        ארדן והליכוד זאת מפלגה של בבונים
        צריך לשים אותם שם בעוטף עזה ככה החמאס לא ירה טיל אחד כי הוא רוצה אותם בחיים הם משרתים את המטרה שלו, לתקוע הכל ולהגיע למצב של ייאוש וחוסר תקווה,
        וגם את זה אני אומר בציניות כי החמאס ירה כל עוד יש לו יכולת לירות ואפילו אם היו לנו חלליות שמיירטות הכל בלי בעיה
        הוא עוד היה יורה.

        הליכוד יצר גידל ודירבן את החמאס, אל תשכח את זה.

      • אגב מאסתי משטויות וממלחמות......

        עודד, 30/11/08 18:11

        ימנים נגד שמאלנים
        כשמישהו אומר משהו מטומטם מותר להוכיח שהוא אמר משהו מטומטם תראו איך אתם רבים פה

        אתה נאצי ההוא נאצי הישראלים נאצים הפלסטינים נאצים ההם נאצים...

        ההסברה שלכם שווה לתחת, אין שום דרך להסביר את האמת על מה שקורה בחו''ל הקשר בין מה שהתקשורת מציגה למציאות הוא קשר דמיוני,

        בכל מקרה,

        הייתי מתרכז קצת בשפיות.......

        אם היינו נאצים...... נראה לכם שהיה פלסטיני אחד מסתובב בחיים?
        או מקבל דלק ומזון בחינם?
        אחרי כל מה שהם עושים לנו?

  • 206.

    רעיון גדול כל הכבוד גלעד וזהבי (ל''ת)

    killbill, 30/11/08 02:51

  • 205.

    זה לא יעזור בשיט

    די מספיק עם שטויות, 30/11/08 02:50

    איזה רעיון גרוע!!!!!!
    מה שיקרה.....
    להיות שאהיד יהיה עוד יותר גבורה!
    ישראל תצטייר בעולם כמשתמשת במגן אנושי

    ו... אחרון חביב

    הם רק ירו עוד יותר רקטות וזה ישיג את האפקט ההפוך

    ארדן? די כבר עם השטויות.

  • 204.

    שום גאונות בהעתקת רעיונות מאחרים - רבים אחרים הציעו את זה מזמן (ל''ת)

    איתי, 30/11/08 02:46

  • 203.

    הצעה מפורטת ומתועדת בנושא ניתנה על ידי כבר שנה לפני העיתונאי זהבי

    ארנון, 30/11/08 02:43

    הרבה לפני ח''כ הכנסת ארדן ולפני העיתונאי זהבי (שנה לפני ) ניתנה הצעה מפורטת בנושא לגורמים המוסמכים (שר הביטחון שרים נוספים ואחרים.)

  • 202.

    יצר השנאה

    ''גוי'', 30/11/08 02:35

    בשם אלוהים יצרת שנאה

  • 201.

    למה לא להפוך את בסיס הטירונות בזיקים, למתקן מעצר לפלסטינאים !? (ל''ת)

    שאלה, 30/11/08 02:18

  • 200.

    נתן זהבי אמר את זה לפני הרבה חודשים. לא להעתיק ארדן!!

    יוסי, 30/11/08 02:16

    אני זוכר את נתן זהבי מדבר על זה לפני חודשים... הקרדיט שלו.

  • 199.

    Good Idea

    Pete, 30/11/08 02:14

    This is a great idea. Israel...do something right fo a change.

  • 198.

    כל הכבוד! מזל שנשארו עוד כמה יהודים עם כבוד יהודי!!! (ל''ת)

    רוני מ., 30/11/08 02:04

  • 197.

    כל הכבוד!הרבה זמן לא ראיתי

    ליאת, 30/11/08 01:56

    הצעה כזאת טובה!!
    יישר כוחחחחחחחחח

  • 196.

    אחלה רעיון כל הכבוד על היוזמה והיצרתיות (ל''ת)

    מעולה, 30/11/08 01:37

  • 195.

    עכשיו אני בוחר ליכוד כי הליכוד בפיקוד

    דודיק, 30/11/08 01:35

    רעיון גאוני

  • 194.

    פשוט גאוני!!!! כנסו כנסו (ל''ת)

    קובי, 30/11/08 01:34

  • 193.

    רעיון לא יסים, אבל נותן לאנשים לשחרר קיטור ! לא מזיק, (ל''ת)

    ט206, 30/11/08 01:29

  • 192.

    איזה חריף הארדן הזה, קוסם! (ל''ת)

    הרשלה בקירקס, 30/11/08 00:18

  • 191.

    צודק במאה אחוז!!!! (ל''ת)

    יונתן, 30/11/08 00:12

  • 190.

    פיתרון צודק ויצירתי, אך עדיין לא מספיק. יש להפציץ את עזה מן האוויר. (ל''ת)

    יהודי צעיר מהליכוד. שאחמד טיבי יקפוץ לי, 30/11/08 00:00

  • 189.

    פחדנות לשמה. (ל''ת)

    אמיר, 29/11/08 23:50

  • 188.

    ארדן וחבריו

    דרור, 29/11/08 23:47

    הבחור הוא פשוט הוכחה ל '' אין שכל אין דאגות''

    • מאז שנולד על כל חיתול מלא חרה אמרו לו...איזה חמווווווד (ל''ת)

      מאז שנולד על כל חיתול מלא חרה אמרו לו...איזה חמווד, 30/11/08 04:49

  • 187.

    אולי תהפוך את גנב אימון הליכוד כמגן

    אבנר, 29/11/08 23:38

    הפשלה של הליכוד לקבל בחזרה את גנב אימון בוחרי הליכוד דן מרידור בלי לבקש סליחה ומחילה מבוחרי הליכוד על שברח עם הנדט שהוענק לו מטעם הליכוד .
    כולכם שותקים כמו גדים , לפעמים חייבים להשמיע קול אם רוצים להיות מנהיגים.
    אם הוא יבחר ברשימת הליכוד אני וכל בני ביתי ומכירי נעזוב את הליכוד לאחר 54 שנים בחירות והליכוד .
    אבנר שקרצ'י דניאל 87 בת - ים 0545566832
    הליכוד היום פח אשפה שאוסף כל חפץ שזז או אין לו מקום אחר להבחר לכנסת .
    נצביע בעד עוזי לנדו בישראל ביתינו .

  • 186.

    לכל יפי הנפש:

    יוסי, 29/11/08 23:27

    במשך השנים נוספו לעם היהודי הרבה גויים במסווה של יהודים, בכל מיני ארועים במהלך ההיסטוריה,אמיתי לחלוטין! כנראה שכל השמאלנים הם נצר לאותם גויים,אחרת אין שום סיבה שבעולם שעם שמופגז ונרצח ללא רחם,לא יעשה הכל על מנת להגן על עצמו!אני הומני, אני מקריב את אנשי הדרום שהם ''בני עמי'' במקום לחסל את אוייבי.בושה של אנשים.

  • 185.

    מעולה!

    אייל, 29/11/08 23:26

    ועם איך שאנחנו מכירים את ח''כ ארדן, זה גם הולך להתבצע!

  • 184.

    רעיון טוב, הם לא יותר חשובים מהאזרחים שלנו (ל''ת)

    נתנאל, 29/11/08 23:22

  • 183.

    סוף כל סוף רעיון מצוין של פוליטקאי (ל''ת)

    לוחם במיל', 29/11/08 23:14

  • 182.

    צודק (ל''ת)

    אבי, 29/11/08 23:04

  • 181.

    מאיפה הרעיון? מה הפסקת לחשוב? (ל''ת)

    מ, 29/11/08 23:04

  • 180.

    ביבי יצליח?

    אלון, 29/11/08 22:49

    חבר'ה יקרים ביבי יתן הכל תמורה שקט
    הוא לא יעשה שום פעולה כנגד החמאס אלא יפחד

    ביבי טוב בדיבורים, במעשים אלוהים עלינו אם יהיה ראש הממשלה

    • כבר הבנו שאתה מגויס מטעם קדימה, לא יעזור לך נתניהו לוקח הפעם

      בוז'י מהאבודה, 30/11/08 04:20

      אלון לך תלמד תחביר...

  • 179.

    ביבי יצליח?

    אלון, 29/11/08 22:48

    חבר'ה יקרים ביבי יתן הכל תמורה שקט
    הוא לא יעשה שום פעולה כנגד החמאס אלא יפחד

    ביבי טוב בדיבורים, במעשים אלוהים עלינו אם יהיה ראש הממשלה

  • 178.

    בהאג יש מקום בכלא אחרי שמילושוביץ מת (ל''ת)

    אנדרי, 29/11/08 22:25

    • תן לי לנחש .. אתה לא גר בעוטף עזה וגם לא קרוב (ל''ת)

      צדקתי . ??? ממש הודיני אאאהההה ????, 29/11/08 23:34

  • 177.

    גלעד ארדן הוא מוקיון וקשקשן.

    אבחנה, 29/11/08 22:25

    בליכוד יש הרבה טמבלים .

  • 176.

    סליחה מר טיבי מה פושעי מלחמה - עוטף עזה זה חלק ממדינת ישראל ו

    דוד, 29/11/08 22:22

    סליחה מר טיבי מה פושעי מלחמה - עוטף עזה זה חלק ממדינת ישראל הריבונית ומדינת ישראל רשאית לבנות שם בתי כלא ולשכן בהם מחבלים בכל שטח משטחה, בדיוק באותו אופן שהיא נותנת לאזרחים וילדים ישראלים לגור ולעבוד בשדרות ובעוטף עזה

    לא צריך להיות שום הבדל בין עוטף עזה לתל אביב , בשניהם צריך להיות שקט.

    מיותר לציין שהאסירים שעליהם אתה כ''כ מגן היו שמחים שהתנאים בתל אביב יהיו גם כן כמו בעוטף עזה (אלא שהם מייחלים שבכל הארץ יהיה מסוכן). ומה אז תגיד, איפה נשכן אותם

    אז איפה כאן הבעייה.

  • 175.

    כל הכבוד!

    סוף סוף!!, 29/11/08 22:20

    באמת שהצעה מאוד הגיונית! כל הכבוד ח''כ גלעד המשך לפעול ולהפעיל חוקים דומים!!!

  • 174.

    עמוס עוז אמר שלשמאלנים יש דימיון ולימנים אין

    גדי, 29/11/08 22:19

    גלעד ארדן מוכיח אחרת

  • 173.

    להשתמש בארדן כמגן אנושי נגד הקסאמים

    הצעה צנועה, 29/11/08 22:03

    פופוליסט, דמגוג זול רודף פרסום

    • Actually Arden is correct

      Joe, 29/11/08 22:48

      you are the idiot here

      • And that's because you said so?wow (ל''ת)

        אורן, 30/11/08 01:31

    • להשתמש במגיב 173 כמגן מפני הקסאמים

      מוש מוש, 30/11/08 04:19

      מעלים רעיונות יצירתיים ואתה פשוט אידיוט!

  • 172.

    הטרור גובר עלינו בגלל השמאלנים סייעני הטרור הארורים שהם אלה מעודדים ומ

    ג'ינג'י = ת''א, 29/11/08 21:57

    ומחבקים את בני הבליעל הארורים האלה שולחים להם ציוד נשק ותחמושת הארורים האלה ממנים אותם גופים חיצוניים יש לשים את החמאס ואת הטרוריסטים כולל השמאלנים הסייענים ואת כל התומכים של הארורים האלה שהם אלה שיהרגו ויפצעו במקום היהודים האמיתיים שלנו!!
    השמאלנים סייעני הטרור הארורים כאן מהארץ מנצלים לא\\רעה את הדמוקרטיה ולא פלא שהטרור האלימות והפשע גובר עלינו!!!
    בעזרת השם ביבי יבחר על אפם וחמתם של כל הארורים האלה וינקה את המדינה קודם כל מהזבלים האלה יגביר את הביטחון לעם היהודי וישקם את המדינה מבחינה כלכלית וחברתית!!
    הממשלה הפושעת והנפשעת הזאת רק צרות ואסונות הם ממיטים עלינו מנוולים!!

    • שאתה צודק, רק אל תשכח שביבי לא הוכיח עצמו כמנהיג ימין אמיתי (ל''ת)

      שולמית, 30/11/08 10:43

    • אני אמנם לא ג'ינג'י אבל אני איתך בדעותיך (ל''ת)

      עדי, 30/11/08 14:35

  • 171.

    חיסכון בהוצאות טיפול בזבל

    הנוקם, 29/11/08 21:23

    אולי היה טוב גם להעביר את כלובו של יגאל עמיר ימח שמו. למרכז קבוצת המחבלים !!!

  • 170.

    רק תראו איך השמאל דואג לאחים שלהם מחמאס...

    ליאור קרנסקי, 29/11/08 21:20

    תקראו את כל הטוקבקיסטים שממש מודאגים שחס וחלילה שערה מראשם של מרצחי החמאס תיפול.הם לא דואגים שחס וחלילה טיל יפול בגן ילדים בשדרות הם דואגים שטיל יפול ויפגע ברוצחים מחמאס ומזדעזעים מהרעיון...

  • 169.

    רעיון דומה הועלה בעבר על ידי.. (ל''ת)

    הגסטפו, 29/11/08 21:20

  • 168.

    אני מציע שאתה וחברי הליכוד תגורו בעוטף עזה . (ל''ת)

    יורם, 29/11/08 21:07

  • 167.

    אם זה מה שיגרום לפחות פגיעות בחיילנו-אין ברירה! (ל''ת)

    רינה, 29/11/08 21:04

  • 166.

    דמגוג בשקל.. הם רוצה אדוני הגדלת ביבי בשקל 90...

    שווה חשיבה :), 29/11/08 21:02

    ארדן הוא פחדן!

  • 165.

    אני הצעתי את זה לראש הממשלה, אבל המשפב''ל אוסר זאת.

    יעקב א., 29/11/08 21:01

    לפי דיני המשפט הבינלאומי הפומבי, אין להשתמש במגן אנושי, אמנם, ניתן להתעלם מהבעיה באופן שאין זה הצבת אנשים בעת מלחמה בחזית ממש, אלא הם באופן כללי מצויים שם ''ללא קשר'' ללחימה המקרית באזור עוטף עזה.

  • 164.

    טיבי עם הפורצים לבית חבד במומביי (ל''ת)

    יצחק התמים., 29/11/08 20:59

  • 163.

    נתן זהבי חושב לפני כולם.

    רמי הדורבן.מה שנתן האמיץ, 29/11/08 20:41

    נתן זהבי הציע את ההצעה הגאונית לפני שנתיים.אבל אצל נתן האמיץ לא סופרים.

  • 162.

    רעיון טוב,אבל...

    דני ברקוביץ' , 29/11/08 20:36

    רעיוו די טוב אבל לא נראה לי שזה ירתיע את החמאס - לא נראה לי שיהיה אכפת להם מהם, כי לא אכפת להם מה העיקר לפגוע ביהודים (חס וחלילה חס ושלום!)

  • 161.

    אתה תותח!איזה רעיון !!

    אסף, 29/11/08 20:32

    כך בדיוק צריך לעשות.אם דודים שלי שבשדרות חיים בפחד והמחבלים שהרגו אנשים שלנו.מהעם שלנו.חיילים שלנו.נשמות טהורות.הם צריכים לקבל פצמ''ר לראש!!

  • 160.

    בפריימריז לליכוד תזכרו את גלעד ארדן ותצביעו לו (ל''ת)

    הבחור חכם, 29/11/08 20:32

  • 159.

    גלעד ארדן

    שרה, 29/11/08 20:32

    אם אין אני לי מי לי..??? המבין יבין

  • 158.

    נ (ל''ת)

    דני ברקוביץ' , 29/11/08 20:30

  • 157.

    למה זה פשע מלחמה בעיני טיבי?

    יעל, 29/11/08 20:28

    כמו שגרים שם אזרחים שומרי חוק, לא צריכה להיות שום בעיה לארגן שם בתי כלא.

    זה לא שאנחנו מכריחים את הפלסטינים לירות קסאמים לאיזור. הם לא חייבים לעשות את זה.

    כבר מזמן היה צריך לשים שם מתקני כליאה לא ממוגנים. בכל יישוב ויישוב היה צריך להיות מתקן כזה.

  • 156.

    ex idea

    steve, 29/11/08 20:04

    good idea

  • 155.

    גלעד ארדן איש הזוי

    המבקר, 29/11/08 20:02

    פתטי...כל המעשנים לא מצביעים בגללך לליכוד

  • 154.

    לא חסרים בליכוד הזויים ודפוקים שמציעים רעיונות דביליות!

    benzi. a, 29/11/08 19:57

    ''רעיון מצויין''. ומה עם הסוהרים. והמאבטחים וחיילי צ.ה.ל שצריכים לשמור שם כדי שלא יברחו. ומה עם הכוחות הרבים שיצטרכו לשמור מפני כוחות החמס שינסו לשחררם ממקום כלאם כי הרי הם קרובים בכול זאת לקצה הגבול וזה יתן להם את הגירוי לנסות זאת. על כל זה לא חושב הח''כ ההזוי הזה אורדן כמו שלא חושבים בליכוד ושאר התומכים האהבלים שנסחפים אחרי הדמגוגיה של האליל שלהם ביבי. כלומר להיכנס לעזה ולגמור אתם זבנג וגמרנו.

    • U (ל''ת)

      avi, 29/11/08 21:07

  • 153.

    רעיון מעולה. הוביל את סאדאם חוסיין לניצחון. (ל''ת)

    א, 29/11/08 19:57

  • 152.

    מגן אנושי

    מוטי, 29/11/08 19:55

    סוף סוף מישהו אומר דבר הגיוני.תבורך על כך

  • 151.

    הצעה יפה. אבל הפתרון האמיתי הוא כרוך בנקודות הבאות: (כנסו!)

    דניאל, 29/11/08 19:53

    פתרון אמיתי יבוצע על ידי הנקודות הבאות:
    1. כיבוש הרצועה.
    2.שיתוק מוחלט של כל תנועת החמס שם. (הרג של כל פעילי החמס)
    3.גדיעה חריפה של כל ניסיון הרמת ראש מצד האוכלוסייה בהמשך.
    4.גירוש משפחות המחבלים לארצות ערב.
    6. התיישבות יהודית מאסיבית.
    5.עידוד הגירה של כל האוכלוסיה הערבית ברצועה לארצות הזקוקות לעובדים כגון קנדה וקטאר (תוך מתן הטבות כספיות למהגרים - החוק כבר קיים ונקרא ''פינוי-פיצוי'')

    זה הפתרון האמיתי והשורשי. השאר זה סתם אקמולים לסרטן.

    • חאק אויאק אבל אין מי שיקשיב (ל''ת)

      שולמית, 30/11/08 10:47

  • 150.

    גלעד לא טיפש

    mosko, 29/11/08 19:48

    קחו למשל את כלא אשקלון: מי אמר שאסירי חמאס חייבים להיות משוכנים בתוך חדרי בטון? למה לא באוהלים.
    בקציעות הם באוהלים. אז מה?
    שאדון טיבי מחבל-כנסת יפסיק לאיים.
    מציע למר גלעד ארדן לפעול בנדון

  • 149.

    Populism - shame on Likud!

    Igor, 29/11/08 19:47

    Because of the populists like him I am not going to vote for Likud.

  • 148.

    צודק לחלוטין! (ל''ת)

    כל הכבוד!, 29/11/08 19:46

  • 147.

    משהו בעיינים שלך מדאיג-לך תבדוק!!

    רעיון יותר טוב, 29/11/08 19:45

    בואו נפתח את בתי הכלא בשדרות עצמה, ממילא ההפקרות מטעם הממשלה חוגגת,לפחות תינתן שם הזדמנות למקומות עבודה!!
    לא ראינו את ארדן מבקר ומאמץ את כל הפסבדו-אינלקטואל שלו למען תושבי שדרות ..

  • 146.

    הצעה יפה מאוד. צריך לחשוב איך לעשות פיזור נכון של האסירים.

    דניאל, 29/11/08 19:40

    לעשות פיזור חכם של האסירים על מנת למקסם את הסיכוי שיפגעו.

    למשל לשים שלושה-ארבעה אסירים בכל יישוב בעוטף עזה בנקודות שידועות כמועדות לפגיעה.

    זה אמנם קצת יקר מבחינה תקציבית אבל משתלם.

    צריך לחשוב על עוד רעיונות ברוח זו.

  • 145.

    גאוני!!

    דניאל, 29/11/08 19:39

    רעיון מעולה!! הוגן ופייר!! למה שדווקא הם יהיו מוגנים ואנשינו יהיו בסכנה!!!!!????לבצע במיידי!!

  • 144.

    גלעד ארדן התותח!!!!!!!!!!

    ליכודניק גאה, 29/11/08 19:37

    איך לא חשבו על הרעיון הזה עד היום זה אחלה רעיון.... פשוט רעיון גאני וצריך באמת ליישם אותו בשטח אולי זה באמת יביא להפסקת ירי רקטות הקסאם והפצמרי''ם.....

  • 143.

    גדול- מזמן צריך היה לעשות זאת. (ל''ת)

    לילי, 29/11/08 19:31

  • 142.

    ארדן מוכיח שהוא פרחח שלא ראוי להיות שר

    אופירי, 29/11/08 19:22

    ביבי. אחד כמו ארדן יעשה לך פדיחות.

  • 141.

    גם אם אי אפשר לכלאם במקומות כאלה, מספיק שיחשבו שהם שם לפני כל שיגור!!! (ל''ת)

    רעיון מעולה, 29/11/08 19:21

  • 140.

    גלעד ארדן צודק לחלוטין

    עומר, 29/11/08 19:20

    רעיון מצויין, הגיע הזמן שמדינת ישראל תפסיק להיות כזאת לפלפית שמרחמת על עבריינים ומחבלים ותתחיל להגן על החפים מפשע שבתוכה.

  • 139.

    יש לנו חברי כנסת מטומטמים ממש ואנחנו משלמים להם משכורת

    קובי, 29/11/08 19:16

    איך אתה מתכוון לפזר אותם בדיוק . אים תשים אותם באלף הם יזרקו לבית . הקסאם הוא לא מדויק הם תמיד זורקים לכיוון מסוים מחשש למסוקים הכול נעשה מהר . יש הרבה סיבות לא טובות לרעיון שלך . בקיצור כול הכבוד הופעתה באינטרנט בתור מצחיק השבוע . זה מה שיש לחבר כנסת להציע .מטומטם

  • 138.

    אולי גם לפזר חמאסניק בכל בית חב''ד בעולם

    שחר, 29/11/08 19:16

    לשיטתו של מר ארדן כל ארגון איסלאמי יחשוב פעמיים. בכלל, צריך לשים בחזית של רכבי סיור מושב לבנאדם,ולצייד כל חוליית סיור בחמאסניק. אם זה לא יעבוד נאלץ להשתמש ב''גז ארדן''.

  • 137.

    גאון - ארדן לרשות ממשלה (ל''ת)

    נועם, 29/11/08 19:14

  • 136.

    תגובה ל- 117

    איזה כיף היה כשיכולת להרעיל אותנו..נכון?, 29/11/08 19:04

    ושילדים הפכו לצמחים מפגיעות ראש בתאונות דרכים כשרכבו על אופניים ליד הבית. היה כיף? אולי נשים אותך עם אסירי החמאס ולא ניתן לך וזלין...כיף??? תמשיך להצביע לטיבי חמוד.

  • 135.

    רעיון גדול!!! (ל''ת)

    יוסי, 29/11/08 18:52

  • 134.

    טיבי אתה תגיע להאג ואת אסירי חמאס יש להרוג

    לא לחכות, 29/11/08 18:44

    אם גלעד בשבי לירות ללא אבחנה למקורות הירי.
    הרגלנו את העולם שאנו ברפיסות מוחלטת.

  • 133.

    הליכוד ינצח ואתה לא תקיים את ההצעה שלך... משהו מוכן להתערב???

    הליכוד מקושקש, 29/11/08 18:40

    הליכוד זה בועה
    זה לא ימין אמיתי
    וזה לא שמאל אמיתי
    הליכוד זה כלום
    מי ששמאל שיצביע מרצ
    מי שימין שיבציע האיחוד הלאומי
    ומי שבאמצע שלא יצביע לשקרנים ולמושחתים מהליכוד

    • 100% (ל''ת)

      Melbourne, 30/11/08 11:23

  • 132.

    זה רעיון מצוין

    מצוין, 29/11/08 18:40

    וצריך להתכונן לכך שיירו קסאם ממקומו של גלעד שליט כדי שלא נירה למקור הירי אלא נבוא לחלצו משם.

  • 131.

    גאוני ומעשי הדבר הכי חכם ששמעתי אי פעם מפוליטקאי

    יואל, 29/11/08 18:32

    עלה והצלח
    פתרון פרקטי מעשי וזול
    מקווה שח''כ ארדן יצליח להביא את היוזמה לכלל מעשה
    אשמח לעזור בכל

  • 130.

    רעיון מעניין! קשה להאמין שיפתור את כל הבעיה, אבל כדאי לנסות. (ל''ת)

    יבגני, 29/11/08 18:29

  • 129.

    לקדימה אין הישגים לתפאר בהם, אז הם מציגים כביכול יריב מסוכן

    שול הזקן, 29/11/08 18:29

    רק חברי הכנסת שערקו מהליכוד, שכחו שבשנתיים וחצי דברים השתנו וכן יש מי שיוביל
    את מדינת ישראל להישגים אי''ה וזו לא לבני ולא קדימה.

  • 128.

    הח''כ עם הכי הרבה הצעות חכמות והח''כ שטורח הכי הרבה

    אושרי, 29/11/08 18:22

    אין עליה אתה אחד האנשים היחידים שמסורים בכנסת ובאמת שהגיע הזמן לממש את הרעיון ולא רק לדבר כי מדיבורים לא יוצא כלום ועם ישימו את המחבלים והטרוריסטים בחבל עוטף עזה הם יסבלו כמו שאזרחי מדינת ישראל סובלים וזה כח הרתעה לא מבוטל

  • 127.

    זה לא מזיז לחמאס זה רעיון הזוי הם ממילא לא רוצים בשיחרורם תמורת שליט

    מוסטאפה עלי גאזה, 29/11/08 18:16

    הנייה לא רוצה את האסירים מעזה חזרה הוא כבר מזמן ויתר עליהם אז לא משנה לו אם הם ימותו בכלא או בעוטף עזה . אינשאללה שיפול כבר החמאס נמאס כבר לכל העזתים מהם.

  • 126.

    לשלב עם חוק הקסדות - אסיר חמס לכל רוכב אופניים (ל''ת)

    אורי, 29/11/08 18:15

  • 125.

    אני מאמין באלהים, מאמין לבנימין נתניהו ולא מאמין לאריה ביבי (ל''ת)

    ציון בזוקה, 29/11/08 18:10

  • 124.

    צודק במאה אחוז. אם כי לא צריך לקרוא לילד בשמו אלא להיתמם.

    שדגכ, 29/11/08 18:09

    להעביר אותם לשם כי פשוט יש מקום שהתפנה (המחנה שצה''ל מפנה) ויותר נוח שהם יהיו שם.

  • 123.

    דמגוגיה בגרוש. זה לא יעבוד מבחינה מעשית

    לא משנה, 29/11/08 18:06

    עוטף עזה זהו שטח גדול. אפילו אם ימוקמו שם מתקני כליאה למחבלים - הם יכסו רק שטח קטן מכלל השטח.

    עם כל אי הדיוק של נשק העזתים, הם יוכלו בקלות להימנע מפגיעה במרכזי הכליאה הללו.

    כמו כן, מרכזי כליאה אלה מרתקים כוח ישראלי לא קטן ומכניסים אותו לאילוצים מיותרים שמגבירים את סכנת הפגיעה.

  • 122.

    אתה גדוללללללללללל!!!! (ל''ת)

    אפי, 29/11/08 18:04

  • 121.

    אסירי חמס

    עמוס, 29/11/08 17:59

    את אסירי חמס להעביר לכלא בבסיס צה''ל בנחל עוז

  • 120.

    מעולה רעיון נהדר (ל''ת)

    ליבני זה מה שרע למדינה, 29/11/08 17:48

  • 119.

    טיבי קול החוכמה והיגיון. האיש היחיד שלוחם למען השלום בין בעמים.

    מטופל 84865, 29/11/08 17:45

    עזבו אותי אותי
    לא חוזר לבית משוגעים.

    טיבי תעשה לי ילדדדדדדדדדד

  • 118.

    איזה פחדם עם קיצוניהו וצוות הקופים יבחרו לשלטון.... פחד אלוהים

    רתם, 29/11/08 17:42

    פשוט לא להאמין שאלו האנשים שיושבים בממשלה...

    • 118 בשעור אזרחות לא הייתה!!! (ל''ת)

      בני, 29/11/08 23:03

    • רתם היקרה! גלעד ארדן יושב באופוזציה. בממשלה יש את קדימה שלא עושה כלום.

      סטודנט למדעי המדינה, 30/11/08 04:18

      ולכן בבחירות 2009 הליכוד הולך לנצח בגדול.

  • 117.

    ויחד עם אסירי החמאס להוסיף את ארדן (בגללו אסור לעשן בפאבים ו...)

    טל, 29/11/08 17:35

    וצריך לשים קסדה כשנושאים באופניים.
    אני לא מצביע ליכוד רק בגלל ארדן

    • Poor you, Ardan is trying to make Israel a modern state

      Melbourne, 30/11/08 11:24

      Primitives like you probably suffer from his ideas....

  • 116.

    אודות לרעיון היצרתי אנ אצבע מחל

    מזל טוב, 29/11/08 17:23

    כל הכבוד לרעיון, לא חשבתי להשתתף בבחירות, אבל אודות לרעיון היצרתי אנ אצבע מחל - ליכוד

  • 115.

    טיבי לפחות הם יהיו יותר קרובים הביתה

    אפולון, 29/11/08 17:15

    רעיון מצוין. ניתן להקים מתקני כליאה בכל מקום באדמת ישראל.

  • 114.

    כן, כי זה בטח ירתיע מישהו שהיה מוכן להיות מחבל מתאבד....

    ישראלה, 29/11/08 17:11

    טימטום. מר ארדן חשבתי שיש יותר בך יותר בינה. א. אלה הם אנשים שהיו מוכנים להתאבד בעצמם... ו-ב.מה בדיוק זה ישיג חוץ מביקורת בינלאומית על ישראל, שוב??? במקום להפנות את אור הזרקורים אל הנפגעים שלנו אתה פשוט תפנה את תשומת הלב אל מדינת ישראל שתראה כמפרה את החוק הבינלאומי....

    אבל איך שהוא נראה לי שההצעה השטותית הזאת היא חלק מקמפיין הבחירות שלך. אז לא כולנו מטומטמים מר ארדן, אבל מה לעשות שגם לטיפשים יש זכות הצבעה - ועל זה אתה כנראה בונה...

  • 113.

    לפחות....

    yotam, 29/11/08 17:07

    יש חבר כנסת שיוזם ומציע,בעוד הממשלה דועכת בשתיקתה,יישר כח!

  • 112.

    בעד

    אחת קולית, 29/11/08 17:01

    רעיון מקורי שווה ניסוי...

  • 111.

    ארדן- כמוביל חקיקה בנושא זה''ב

    שמאל, 29/11/08 16:59

    ארדן - מה עם לקשור חמאסניקים למקות בטיחות בצמתים חשוכים

  • 110.

    נו באמת

    נרקש, 29/11/08 16:52

    רק זה חסר לנו,
    לאר שהרסנו את החינוך,
    הפכנו את הרשות השופטת לנחלת העשירים,
    יצרנו מעמד של עניים-עבדים,
    שלחנו את זקננו לחפש מזון באשפה,
    אימצנו את שיטת הניהול בעזרת מעטפות,
    הפכנו את ילדינו למתקשי קריאה והבנה,
    אימצנו את תרבות הסטלבט,
    הפכנו את צה''ל לצבא הולם אותנו,

    כעת נעשה את מה שמתאים לערבים ?.

    • יפה! (ל''ת)

      טוב שיש כמה שפויים, והם בטוח לא ליכוד!, 29/11/08 18:25

  • 109.

    איזה רעיון!

    עדי, 29/11/08 16:48

    אני פשוט חולה על הח''כ הזה..

  • 108.

    הצעה מצויינת (ל''ת)

    אחד שלא יודע, 29/11/08 16:38

  • 107.

    רעיון מצויין. (ל''ת)

    גיא, 29/11/08 16:34

  • 106.

    עד מתי רשעים יעלוזו?

    א.ע, 29/11/08 16:33

    להפסיק את חגיגת הפלסטנאים ועוזריהם לאלתר.
    איפוק איננו חוזק ,אלא חולשה .
    כל תמרוני ממשלות ישראל בעשור האחרון, להמנע מתגובה,הזיקה בתהליך בלתי הפיך לבטחון
    המדינה ,הן מבפנים ןהן מבחוץ.
    קל לראות שלא אף זב חותם בעזה אינו מכיר את מושג פשע המלחמה,כפי שמכיר אותו עוכר ישראל
    מספר שתיים (מספר אחד נמלט).במלחמה כמו במלחמה, אין דרך ביניים וחמלה .

  • 105.

    זה גימיק!! כול הליכוד זה גימיק! אני פוחד מהליכוד הקשקשן (ל''ת)

    סוף הדרך ארדן מיספר 3 בליכוד! הזוי, לא?, 29/11/08 16:24

  • 104.

    טיבי - צריך לשפוט אןתך על בגידה (משת''פ דו צדדי) (ל''ת)

    יונתן, 29/11/08 16:23

  • 103.

    רעיון מעניין אלא ש...

    משעשע, 29/11/08 16:18

    נראה לכם של''חמודים'' הערבושים אכפת אם ימותו כמה ''חברים'' בגלל פצמ''ר או קסאם?
    לדעתי ממש לא. הרי זבל יש בשפע...

  • 102.

    תן דרך מפורטת לביצוע (ל''ת)

    מסכים אבל איך?, 29/11/08 16:18

  • 101.

    אפשר להשתמש בח''כ טיבי בתור מגן חי (ל''ת)

    תומר, 29/11/08 16:14

  • 100.

    אם ארדן היה פלסטיני הוא היה מציע לשים את גלעד שליט כמגן נגד חיסולים

    וגם לחטוף עוד חיילים ישראלים, 29/11/08 16:08

    מפתרונות הקסם של הליכוד. גלעד ארדן הגאון, זה מהקסדות לאופניים. במסגרת הקסמים של נתניהו ושות' אלו שלא הצליחו לקדם את המדינה בסנטימטר, רק סכסכו, פגעו בפנסיה ובמובטלים,החזירו את תהליך השלום עשרים שנה אחורה, הפריחו מילים, ושאר שטויות. נתניהו הולך לתת לארדן ולשאר הליצנים את השלטון ואת החינוך לשס המעודכנת. יהיה סבבה!

    • תומר: אתה סה''כ דמגוג קטן - פתאום אתה מרחם על מחבלי החמאס?!

      גיא, 29/11/08 18:34

      כל תגובה שלך היא תעמולה זולה של קדימה , במקום להגיב בצורה אוייקטיבית להצעה שבאה להרתיע ואין בה כל רע , ולפי הבנתי רוב הישראלים יסכימו לה ,אתה מגיב לא לעניין בצורה חזרת אחריות , וכמו לבני ושאר חברי קדימה - רק הבחירות בראש מעייניכם לא בטחון המדינה ולא שום דבר שקרוב לזה.
      אני מקווה שהרבה מתלבטים יקראו את התגובה המגוחכת שלך ויבינו מה יקרה אם קדימה תשאר בשלטון...

    • תגובה ל-100

      ליאור, 29/11/08 19:35

      הסיבה שצה''ל לא מוחק את עזה היא בגלל שגלעד שליט מהווה הגנה בפני תקיפה.

      תאר לך שהצבא יתחיל לפעול בעזה ואז החולדות שיושבות בעזה יציגו עריפת ראשו של החייל בשידור ישיר או יתנו אולטימטום לכך, מה תהיה תגובת העם?

      לתת את קולך בקלפי לש''ס זה כמו להצביע לאייטולות באירן מפני שרוב המצביעים בש''ס לא משרתים בצבא ועל פיהם יצא צה''ל למבצע או לא.

    • שכחת דבר אחד...

      גג, 29/11/08 20:51

      ארדן הוא לא פלסטיני. ''אם הוא היה....''
      אם......
      אם היה שקט היה שלום, יש שקט?

  • 99.

    חזק ואמץ גלעד (ל''ת)

    נ, 29/11/08 16:07

  • 98.

    ארדן צודק רעיון נפלא

    סבתא, 29/11/08 15:58

    הענין שלערבים לא איכפת מהאחים שלהם
    אם הם הורגים את האחות שלהם בגלל
    שלא שאלה את דעתם לגבי בן הזוג שלה
    ממש לא יזיז להם אם תשימו את המחבלים
    במתקן בעוטף עזה הם יהרגו אותם בדם קר.

    • הלוואי ויצליח מעבר לכותרת בעיתון!!!!

      ישראלי בחלם, 29/11/08 18:05

      בוא נראה אותך גבר גלעד, ולא חכם רק על רוכבי אופניים

  • 97.

    זהבה גלאון תדרוש למגן את בתי הסוהר (ל''ת)

    רונן, 29/11/08 15:57

  • 96.

    זהבה גלאון תדרוש למגן את בתי הסוהר (ל''ת)

    רונן, 29/11/08 15:54

  • 95.

    איזה גאון הטיבי הזה..

    ציוני, 29/11/08 15:52

    למקם כלא בקירבת גבול זה לא פשע מלחמה.
    לירות על הכלא ועל עשרות אלפי אזרחים אחרים טילים זה דווקא כן אגב.

  • 94.

    חחחחחחחחחחחח איזה טיפש טיבי.

    ציוני, 29/11/08 15:50

    מה בדיוק פשע מלחמה פה??? שמים כלא בתוך שטח ריבוני של ישראל ושם שמים את האסירים הביטחוניים.
    במקרה זה גם מקום שעכשיו מופצץ ע''י חמאס.
    אם זה ''מספיק טוב'' לעשרות אלפי התושבים שהם אזרחים חפים מפשע.
    זה יספיק טוב לאלפי פושעי מלחמה אכזריים.

  • 93.

    לא צריך לנסח את זה בצורה כזאת.

    ציוני, 29/11/08 15:48

    אבל אכן הצעה טובה.
    במקום לשים את הכלא של האסירים בטחוניים במקומות בטוחים, לשים אותם בעוטף עזה, שחבריהם לארגונים ירו גם עליהם את הטילים.

  • 92.

    ארדן הטרחן גורם נזק לליכוד בהצהרות דביליות

    אופיר, 29/11/08 15:44

    קודם בא בוגי ואומר שצריך לחסל את אחמדיניגאד
    אחר כך בא ארדן הטיפש עם ההצעה המטופשת
    זה נראה כאילו הם שתולים של השמאל שמבקשים לחבל בקמפיין הנפלא שניהל עד כה נתניהו בהצלחה רבה.
    ארדן ושות. תסתמו את הפה. שבו בשקט בלול ותנו לביבי לנצח לכם את הבחירות.

  • 91.

    טוב מאוד, ארדן צודק, ושהעולם הצבוע יסתום את הפה. (ל''ת)

    למה רק החיילים שלנו ברווזים במטווח?, 29/11/08 15:31

  • 90.

    How stupid this idea is...

    Just a one, 29/11/08 15:22

    As someone has to guard these prisoners, and that someone is among us. Besides the bombs fall randomly all over the place so where exactly are you suggesting to place this prison?

    This is a prime example of a man who does not belong in politics and there because every kick he got in the ass pushed him one step forward instead of kicking him out of the system.

    A better solution would be to pinpoint the area where these missiles are coming from and bomb in 10 seconds later. Of course this will be delivered with a marketing campaign all around the world to explain how would we react.

    • dude he belongs to the Likude ... (ל''ת)

      Gil'ad a'rd'eammm, 29/11/08 17:10

  • 89.

    טיבי חביבי...

    מסעודה, 29/11/08 15:17

    מדוע אינך רץ לביה''מ הבילאומי לטעון נגד אחיך היקרים על כך שהם פוגעים באזרחים חפים מפשע מידי יום ביומו.
    האם אין מדובר בפשעי מלחמה?
    העברתם של מחבלי חמאס למטווח, אינו פשע מלחמה באותה מידה ואין שום בעייה משפטית בכך.

    • מי שומע ומקשיב לטיבי צריך פשוט לנטרל אותו פוליטית הקשקשן בגורש (ל''ת)

      hasson72, 29/11/08 19:50

  • 88.

    ח''כ ארדן, אני מקווה שתדחוף את ההצעה ללא לאות. הצעה פנטסטית. (ל''ת)

    יוסי, 29/11/08 15:14

  • 87.

    ארדן אתה גאון- חתיכת מפגר

    מיקי, 29/11/08 15:10

    ארדן בעקבות שטיינמיץ בפיזור שטויות וטיפשות לשמה.

  • 86.

    רעיון מצויין

    ליברמן וביבי לשלטון, 29/11/08 15:10

    וזה לא כאילו הם לא עושים את זה עם ילדיהם שלהם.

  • 85.

    אתה ראשון בחקיקה ונועז במחשבה אל תבהל מכמה תגובות עלובות של רופסים (ל''ת)

    לגלעד היקר, 29/11/08 15:07

  • 84.

    למה זה פשע מלחמה?

    עידו, 29/11/08 15:06

    זכותנו להעביר אסירים לכלא אחר ליד שדרות.
    יורים על השטח הזה טילים? באסה. שיפסיקו.

  • 83.

    גלעד, אתה תשמור על המתקן?

    XXX, 29/11/08 15:02

    כרגיל גלעד ארדן מחפש כותרות ושולף רעיונות פופוליסטיים ומטומטמים. מי ישמור על המתקן בזמן ירי קסאמים, אתה או חיילים שיהיו חשופים לפגיעה? או אולי אתה מציע שגם השומרים יהיו אנשי חמאס? ההצעה שלי היא שח''כ ארדן יחשוב קצת לפני שהוא שוב שולף איזה שטות מהפה!!!!

  • 82.

    רעיון טיפשי ביותר

    יחיאל, 29/11/08 14:59

    הם משתמשים באזרחים שלהם כבמגן אנושי כל יום , הם יודעים שאולי לא נירה חזרה כי הם יורים מריכוז אזרחי
    אז למה שפתאום יהיה להם אכפת ?

    אלוהים...

  • 81.

    ואם זה גם לא יעזור גלעד.

    סביח., 29/11/08 14:59

    ארץ ישראל - לעולם לא תוכל לזרוק כאן אבן בלי לפגוע במקום קדוש או באיש מטורף.

  • 80.

    לפי PRISON BREAK הם יימלטו משם (ל''ת)

    ששון, 29/11/08 14:56

  • 79.

    אני דווקא מאוד אוהב את הרעיונות של ארדן. איש חשוב (ל''ת)

    קבל ח''ח, 29/11/08 14:56

  • 78.

    איזה גאון! איך לא חשבו על זה קודם? נקים כלא גם בשדרות (ל''ת)

    אזרחית א, 29/11/08 14:52

  • 77.

    האם אחמד טיבי אמר שירי רקטות לישראל היא פשע מלחמה?

    עצרו את הקסאמים, 29/11/08 14:52

    רק הביקורת צריכה לבוא כלפי החמאס שיורה רקטות ולא כלפי ישראל ששומרת על אסירי חמאס ודואגת לביטחונם יותר מאשר לביטחון אזרחיה. אם על כל ירי רקטה היה מת אסיר מאותו הירי, חמאס היה מפסיק לירות.

  • 76.

    מעשים חברים....לא קשקושים (ל''ת)

    הרצל, 29/11/08 14:50

  • 75.

    אויי באמת מאיפה הוא הביא את זה?איזה בולשיט. (ל''ת)

    מני, 29/11/08 14:49

  • 74.

    ארדן צודק

    אבו, 29/11/08 14:42

    רעיון מצוין. אם טיבי רוצה הוא יכול לעבור לעוטף עזה בעצמו. בית הדין בהאג יכול לקפוץ לנו עם או בלי נעלי התעמלות. קודט שיקחו לשט את הניה ואת אלה שיורים קסאמים ופצמרים.
    ואת אלה שתומכים בהם דוגמת טיבי וחבריו.

  • 73.

    ארדן השלפן

    לוחם מחתרת, 29/11/08 14:39

    מי שלא מבין מהיכן חוזקו של עם ישראל וצבא ההגנה שלנו דווקה מישמירה על חוקי המלחמה ועל קוד היתנהגות מוסרית לא יוכל ליהיות מנהיג בישראל לךארדן רד מכותרות פופוליסתיות איזו אכזבה עוד אני בתומי סימנתי אותך כמנהיג שלא תתעה דעתי היא כי יש צורך והכרח לטפל ביד נחושה וחזקה באויבים מבית ומיחוץ אבללא ברעיונות מבעיתים איבדתה נקודות וחבל

  • 72.

    הנה בא הגאון התורן - ארדן.

    דני ב., 29/11/08 14:32

    נראה לי שבימין עושים תחרות מי יהיה יותר מטומטם.
    עושים מרוץ מי יותר קיצוני ומי יותר יתלהם.
    האם חשב הדביל הזה ארדן שמישהו צריך לשמור עליהם?'' ומה יהיה אם יפגיזו את האסירים ויפגעו באותה ההזדמנות גם הסוהרים שלהם ?
    מדוע לא היציע אם כך שנמנה סוהרים מהמגזר הדרוזי, הצ'רקסי, הבדווי, או כל אלו מהעלייה הרוסית שאינם יהודים.
    כך לא ימותו יהודים ואם גוי הלך אז לא נורא.
    זה שהמדינה צועדת בביטחה לפאשיזם אף אחד לא נמתלונן, ההיפך, לפי קריאות העידוד שמקבל אין ספק שאנו בדרך הנכונה להיות אור לגויים.

    • אולי אתה תשמור עליהים. (ל''ת)

      ., 29/11/08 16:23

  • 71.

    akka

    ahmad, 29/11/08 14:29

    ERDAN is saying what a typical israeli thinks.
    that what zionisim is all about.

    • We are learning from you.

      ASCH, 29/11/08 16:42

      Second Nacba us drawing near!

  • 70.

    נתן זהבי הציע את זה לפני 3 שנים.עכשיו נזכרתם ? לבצע מיידי !!

    רפולי, 29/11/08 14:24

    נתן זהבי הגדול לראשות הממשלה !
    120 טמבלים יושבי הכנסת הביתה,ואל תחזרו.

  • 69.

    כמה שטויות אומרים בשביל להבחר בפריימריז (ל''ת)

    גלעד חרדן, 29/11/08 14:20

  • 68.

    אני הייתי שמה את טיבי כמגן אנושי בעוטף עזה!!!

    כרמיאל, 29/11/08 14:17

    אני חושבת שחבר כנסת בישראל כמו טיבי צריך להתבייש ובגלל שהוא כל כך אוהב את חבריו (המחבלים) שיעבור גם אליהם...
    (רק ליברמן יביא שינוי)

    • מגן-אולי. אנושי-לא. (ל''ת)

      מחמוד זאהער., 30/11/08 20:58

  • 67.

    הקמת כלא בקרבת גבול אינה פשע מלחמה. ירי עליו-כן.

    כבשה משיבה, 29/11/08 14:11

    דבריך חסרי הביסוס הן טמטום ובורות

  • 66.

    צודק טיבי זו הצעה לפשע מלחמה

    דלית אספורמס, 29/11/08 14:04

    אם כך הליכוד רוצה להגיע לשלטון מצבו רע

  • 65.

    צודק טיבי זו הצעה לפשע מלחמה

    דלית אספורמס, 29/11/08 14:02

    אם כך הליכוד רוצה להגיע לשלטון מצבו רע

    • עוד גאונה מדברת.

      הילה, 29/11/08 14:45

      מה בדיוק הפשע פה? האם ישראל עושה משהו לא בסדר? האם ישראל לא נותנת לאסירים את התנאים הבסיסיים? האם ישראל מכוונת נשק כלפיהם או חלילה יורה קסאמים בעצמה? לא ולא. אחייך המחבלים עושים זאת. אז אולי אם הטינופות האלה יהיו בטווח הפגיעה שלהם אז אולי אולי, יש סיכוי שהנבלות יפסיקו לירות, ואולי אולי אולי, גם יהודים לא יפגעו בעקבות זאת. חשבת על זה? לא. כי יהודים לא מעניינים אותך. פשעי מלחמה עלאק...

  • 64.

    אם הטיפשות היתה מחלה ארדן היה בגבס כל החיים

    ישי, 29/11/08 14:02

    זה אותו אידיוט שהציע לחבוש קסדה לכל רוכבי האופניים במדינה

    • ומה אדיוטי בלחייב רוכבי אופניים בקסדה? הנה אתה דוגמה לפגוע ראש ולתוצאו (ל''ת)

      אבי, 29/11/08 15:06

    • 64 אפילו בבטיחות אתה לא מבין שום דבר

      קלוד, 29/11/08 16:13

      באירופה כבר שנים שרוכבי האופניים חובשים קסדות. מה רע בכך שהדבר הציל המון חיי אדם

    • Yes, cause splitting your heas open really increased IQ (ל''ת)

      Melbourne, 30/11/08 11:30

  • 63.

    אני מציע להעביר את ארדן וחבריו בליכוד לשדרות (ל''ת)

    שונא את הליכוד, 29/11/08 13:58

    • רק להזכירך, יש יותר ליכודניקים בשדרות

      יאיאר, 29/11/08 14:54

      מאשר ליכודניקים בהרצליה פיתוח.

    • השנאה שלך מעוורת אותך.

      אבי, 29/11/08 15:11

      הליכוד קיים ישיבת סיעה בשדרות,
      הליכוד מקיים עשרות מסעי הזדהות עם תושבי העיר, ח''כ מיקי איתן העתיק את מקום מגוריו מהמרכז לשדרות.
      היחיד שנשאר מקובע זה אתה עם השנאה לליכוד.
      ואל תתן בשום אופן לעובדות לבלבל אותך.

  • 62.

    ברכות על ההצעה,לא לשים על תגובת אחמד טיבי הפלשתנאי... (ל''ת)

    eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, 29/11/08 13:57

  • 61.

    הצעה גדולה של ארדן.ואם בג''צ יתערב צריך לשכן שם גם את בני (ל''ת)

    משפחתם של השופטים, 29/11/08 13:55

    • צריך לשים שם את הוריך כעונש על שילדו טמבל כמוך. (ל''ת)

      שופט מחוזי, 29/11/08 14:19

      • כמה ברור שכל מי שמגיב נגד ההצעה זה פלסטיני תומך חמאס...

        איתי, 29/11/08 16:35

        נכנסים מעזה בהמוניהם ומגיבים!

  • 60.

    ומי ישמור עליהם? ומי ישמור שהשומרים עליהם לא יפגעו?

    רפי, 29/11/08 13:52

    איזה הצעות הזויות אם יש בהן כדי לסכן מישהו מהצד שלנו. שהרי לדעת הצד השני זה לא רק יעניין אלא שהוא ישחק עם זה בתקשורת וגם יכנה אותם כ''גיבורים''. הצעה שפרקטית רק לעיתון.

    • לרפי הגאון :

      הילה, 29/11/08 14:42

      ומי שומר עכשיו שאזרחי שדרות וחוף אשקלון לא ייפגעו?
      אתה כל כך אוהב את המחבלים שאתה פתאום מודאג ביחס לשומרים עליהם? לך תמכור בולשיט בעזה.

  • 59.

    זו הצעה של נתן זהבי ואני מציע להעביר את הליכוד לשדרות (ל''ת)

    חובה לפרסם, 29/11/08 13:49

    • לא הוגן יותר להעביר לשם את העבודה ומרץ שאחראים על ספור ההצלחה של אוסלו (ל''ת)

      מי אתה שתגיד שחובה לפרסם משהו, ילד מפגר, 29/11/08 15:16

  • 58.

    איזה תותח

    אני, 29/11/08 13:49

    יאלה תעשו זאת היום

  • 57.

    הגיע הזמן להעמיד לדין את שרי ממשלת ישראל על הפקרת אזרחינו וחיילינו. (ל''ת)

    רועה שחורות, 29/11/08 13:49

    • צודקת בכל מילה (ל''ת)

      תיעבס, 29/11/08 14:19

  • 56.

    הרבה יותר מעשי להפיסק ביקורים לאסירים הפלסטינים

    דני, 29/11/08 13:48

    ולהודיע שלא יהיו יותר ביקורים עד שגלעד שליט יקבל ביקורים. זה גם חוקי.

  • 55.

    א.טיבי ושות'-במקום האסירים.

    ה.בנימין, 29/11/08 13:48

    על-מנת שהצעתו של ארדן לא תיחשב ל''פשע מלחמה
    (נו? מי שמדבר על פשעי-מלחמה)כי אז אולי הם יפסיקו לירות,אני מציע להציב שם את טיבי וחבר מריעיו הבוגדים -תמורת משכורת החינם שמקבלים מאיתנו,עם ישראל,בעד שינאתם החולנית
    תודה

  • 54.

    רעיון גדול!!!!

    רעיון גדול!!!!, 29/11/08 13:42

    אחמד טיבי, לך הביתה מי שאל אותך!!! אתה לא יהודי בכלל.

  • 53.

    פריימריס, פריימריס, פריימריס

    שאול, 29/11/08 13:42

    כמעט ושכחנו

    ושישימו קסדות אופניים, הכי חשוב

  • 52.

    אחמד טיבי הוא דובר החמאס וקדימה בכנסת ישראל וקיבל חסינות לפגוע במדינת

    א''י, כל א''י, 29/11/08 13:40

    ישראל! ראה ערך עאזמי בשארה.

  • 51.

    אסירים פלסטיניים כמגן חי

    דורית, 29/11/08 13:39

    הצעה גאונית איך לא חשבנו על זה קודם?
    אני בעד ושזה יקרה מהר מאוד - שאחמד טיבי ילך קיבינימאט.

  • 50.

    העיקר זה נחשב כפשע מלחמה. אבל ירי קסאמים על גני ילדים לא נחשב (ל''ת)

    אחמד טיבי ההומניסט חסיד אומות העולם, 29/11/08 13:38

  • 49.

    מספיק קרוב לגדר כדי שהחמאס ינסה לשלוח מחבלים לפרוץ לכלא החדש? דביל! (ל''ת)

    אריה, 29/11/08 13:37

  • 48.

    ת''א

    מיכאל, 29/11/08 13:34

    גלעד, סוף סוף האסימון נופל. בטרור נלחמים ביצירתיות ולא מפחדים מבתי דין בין לאומיים שאם היה באפשרותם היו סוגרים מזמן את מדינת ישראל. חזק ואמץ.

  • 47.

    one of the best ideas in a long time

    shalom, 29/11/08 13:31

    thank you for doing the right things

  • 46.

    אני מציע לשים את ארדן,סער,שקרניהו וכל הליכוד בשדרות (ל''ת)

    זו הצעה של נתן זהבי, 29/11/08 13:31

    • אדלר/ארד מה התחלתם לכתוב תגובות גם בשבת?!

      לי, 29/11/08 18:48

      נו אז מה אם הליכוד הולך לנצח , אין סיבה להוציא אותם להורג על כך!

  • 45.

    או אולי . . . לפחות משהו !!!

    דוד, 29/11/08 13:29

    לא להגיד את המילה מגן אנושי , אלא , RELOCATE , זה הכל , הם באמת יחשבו פעמיים אח''כ . למה הם לא משתמשים באזרחים שלהם , בילדים בנשים כבמגן אנושי , ומתחבאים מאחרי המצלמות , בתוך החורים שלהם והמנהרות כמו עכברים ? בהחלט כן , הצעה משובחת , כן ירבו !!

    דראסטית מידיי לטעמי , אבל אי אפשר לשבת ולא לעשות כלום , זה מוריד מערכנו ! לפחות פעולה קרקעית , משהו , ומהר !

  • 44.

    דם תושבי שדרות וחיילי צה''ל המופקרים על הידיים של ברק (ל''ת)

    כבשה מאשימה, 29/11/08 13:26

  • 43.

    ארדן טיפש. הנאצים השתמשו בשיטות כאלה

    שירי, 29/11/08 13:24

    זה מראה לנו את הסכנה הטמונה בכך שהליכוד והימין יעלו לשלטון. עם הצעות כאלה ארדן יאסר בכל מדינה מערביתאליה יגיע.

    • טימטום להשוות עם הנאצים

      אלי, 29/11/08 14:33

      הנאצים השתמשו באזרחים כמגן על הצבא נגד התקפות פרטיזנים.
      כאן מדובר על שימוש באסירים כמגן נגד התקפות על אזרחים - כאן ההבדל הגדול.
      אך זה לא הופך את ההצעה של ארדן לפחות הזויה.

    • באיזה שיטות ''כאלה'' השתמשו הנאצים???

      אבי, 29/11/08 15:03

      כשאתה צביע על מישהו אחר ואומר שהוא טיפש שים לב ש 4 אצבעות מצביאות אליך ......
      אז לפני שאתה חלק ציונים כדאי שתבדוק את עצמך.
      אגב, הנאצים גם אכלו מצלחת עם כף ומזלג, מה זה אומר? שכל מי שאוכל עם כף ומזלג נוקט בשיטות שנקטו הנאצים?

      • הנאצים השתמשו בשבוים ואסירים כמגן אנושי

        שירי, 29/11/08 19:27

        שיטה ידועה של הגרמנים במלחמת העולם השניה. מדינה לא יכולה להתנהג כמו גרמניה הנאצית או כמו ארגון טרור. רוצים להדביר את הטרור - בבקשה. עוד שלושה חודשים ביבי יהיה ראש ממשלה ובוא נראה איך ביבי וחבורת הארדנים שלו גוברת על החמאס. חכמים גדולים זורקים פה שטויות. ארדן מתגלה כחכ קטן עם מח עלוב.

        • הנאצים גם חיטטו באף

          רדאר פוסטמות, 30/11/08 04:47

          דרך הסקת המסקנות שלך מהווה תעודת עניות למערכת החינוך.

          • דבר אחד בטוח........ כנסו.........

            חחחח, 30/11/08 18:07

            אם באמת היינו נאצים.........

            כבר לא היו פלסטינים

  • 42.

    Arden idae is correct

    magshim, 29/11/08 13:22

    it is legal and fair to have them sitting around the Gaza.

  • 41.

    השמאל ''הנאור'' החזיר אותנו מאה שנים לאחור להיות ''יהודונים'' בארצנו

    הצעה מצוינת שחרטומי הבג''ץ והזויי השמאל לא יקבלו, 29/11/08 13:21

    הריסת בתי מחבלים אסורה, ''נוהל שכן'' לא חוקי, טלטולים במרתפי השב''כ אינם מותרים- יש להלחם באוייב אכזר ומטורף עם הידיים קשורות. מוטב תמיד שימותו חיילים וחפים מפשע אצלנו מאשר אצלם. זוהי תובנת חרטומי השמאל.חבל שארדן, הטרחן בדרך כלל, עד שהוגה רעיון נכון ויצירתי, הינו קול בודד.

  • 40.

    מעדיף להקים בעוטף עזה את ביהמ''ש העליון.זה כבר יעשה ת'עבודה..Eatherway (ל''ת)

    כבשה מציעה, 29/11/08 13:20

    • לפי הצעתך צריך גם לבנות גרדומים ועצי תלייה ליד.

      הנגר., 29/11/08 14:22

      שיהיה , לא מזיק אי אפשר לדעת מתי תקום ממשלה שתחליט לתלות כמה ''שמאלנים'' על העצים או שופטים שהפסיקה שלהם לא מוצאית חן בעיני הפאשיסטים החדשים.

      • אני סקרן לדעת איפה ראית זאת בהצעתי?

        כבשה משיבה, 29/11/08 15:01

        ובאשר לטענתך הפרוידיאנית אודות ''הפאשיסטים החדשים'', אני תקווה כי מיקומם בעוטף עזה יתן פרספקטיבה חדשה ואולי יהווה בחינת נסיון חיים רב-ערך לאלו מביניהם הסבורים כי מקור הרועה הוא בהתנחלויות.. ואגב, גם אתה מוזמן.

      • יבוא יום וזה יקרה: אתם השמאלנים מזמינים את זה. הבאתם עלינו אסון (ל''ת)

        ותצטרכו לשלם על זה, 29/11/08 22:03

  • 39.

    מבריק...לביצוע מיידי

    פנתר, 29/11/08 13:20

    חסרים אנשים עם יצירתיות כמו שלך..תשמור רעיונות אתה אוטוטו בשלטון יקירי..תיישם אותם שם...אההה ולמספר 1:דחוף אצבע לתחת

    • למי שלא יודע, זכות היוצרים שייכת לנצן זהבי (ל''ת)

      הסטוריה, 29/11/08 14:20

  • 38.

    זה פטנט שלי, גנב... (ל''ת)

    נתן זהבי, 29/11/08 13:20

  • 37.

    יפה מר ארדן - אבל הצעתי את זה בטוק בק לפני המון זמן - חבל על הזמן שאבד (ל''ת)

    יופיטר, 29/11/08 13:18

  • 36.

    נראה רעיון גאוני!! מלבד הניסיונות לשחרר אותם

    הידען, 29/11/08 13:17

    כדאי באמת לבנות, מקומות מאסר קטנים יותר וניידים, במקומות האסטרטגיים. ולכלוא שם את אסירי החמס, שאכן ישמשו כמגן חי.

    כמו שאירגוני הטרור השתמשו בשבויים שלנו!!!

    זה צודק... וזה מדבר בשפה שלהם.

  • 35.

    נתן זהבי הציע זאת קודם

    מישהו, 29/11/08 13:17

    רעיון מצוין

  • 34.

    חה''כ ארדן והצעתו - כנסו!

    עידו, 29/11/08 13:16

    לכל המלעיזים ולחה''כ טיבי במיוחד:
    ההצעה לשכן מי שעסקו בפעולת טרור חבלנית בבית כלא בתחומי מדינת ישראל הינה לגיטימית לחלוטין, היכן הפסול כאן? בכך שהם משוכנים בסמוך לאזרחי מדינת ישראל? הרי לא שיכנו אותו בכלא בגוונטאנמו או באי באלקטרז.
    את התנאים שמקבלים תושבי מדינת ישראל יקבלו גם הם, לא יותר, לא פחות. מי קבע שאנו מתחייבים לשכן אותם מחוץ לטווח הקאסאמים?
    זה גאוני, פשוט, וחוקי על פניו.הייתי אף ממקם מס' בתי כלא כאלו, בסמוך לשדרות, לאשקלון, וליד קיבוצי הסביבה.
    יתרה מכך, נכון שאומרים שלמצבים דרסטיים דרושים פתרונות דרסטיים, אולם כאן הפתרון לא דרסטי כלל. הוא פתרון טבעי בנסיבות העניין.
    חה''כ ארדן, המשך בעשייתך הברוכה להיטיב עם תושבי מדינת ישראל ולמצוא פתרונות חקיקה ההולמים את הבעיות הנדרשות לפתחנו.

    • מצטרף לדעתך

      הידען, 29/11/08 14:09

      ארדן פעל מיד כדי ליישם את ההצעה!!!

      העם איתך!!!!

      • רעיון של נתן זהבי במקור. אני בעד!! סה''כ אנחנו לא פוגעים באיש

        הילה, 29/11/08 14:35

        כך ששום פשע לא בוצע... נא נא נא נא נא...

    • מצטרפת לדעתך (ל''ת)

      ל, 29/11/08 14:26

  • 33.

    הצעה שאפשר ותעמוד גם במבחני המשב (ל''ת)

    אשקלוני, 29/11/08 13:16

    • אתה צודק - טיבי קשקשן. (ל''ת)

      הכוונה למבחני המשב''ל, 29/11/08 21:14

  • 32.

    וכדי שלא יהיו לבד, לשכן בתוכם את החכי''ם הערבים (ל''ת)

    צעד קטן בכיוון הנכון, 29/11/08 13:14

    • וגם את הוריך שילדו דביל כמוך (ל''ת)

      רופא מיילד., 29/11/08 14:23

  • 31.

    אני לא מאמין שהוא אמר את זה בקול רם

    קוקו, 29/11/08 13:13

    חשבתי שבוגי וביבי פולטים שטויות שלא אמורים להגיד, אבל זה כבר עובר כל גבול.

    • למה שטויות? זה רעין מעולה, לא? ככה לא יהיו קסאמים!

      רינת, 29/11/08 16:37

      ואם הם יורים קסאמים על האסירים שלהם זו בעיה שלהם ורק שלהם

      • רינת - לא ירד לך האסימון? אתה מבינה מה זה מחבל מתאבד?

        אורן, 30/11/08 19:23

        את חושבת שזה יזיז להם?

        אולי לארדן יש חברים קבלנים.... אין שום שייכל במה שהוא אמר...

  • 30.

    צריך להבעיר את כל עזה

    אזרח, 29/11/08 13:09

    חיסול כל מנהיגי חמאס וגיהד

  • 29.

    נו באמת, ערבי בכנסת...

    טימטום לשמו, 29/11/08 13:08

    חסר כבוד- רוצה להפיל את המדינה שבה הוא חיי.

    • נו באמת, יהודי בצבא האמריקאי....

      חבר של טיבי., 29/11/08 14:25

      את כל סודות המדינה ימכור ליהודים בישראל, ראה מקרה פולארד.
      נשמע מוכר נכון? אם כך למה אתה מציע זאת על טיבי שהוריו והורי הוריו הם תושבי הארץ כאשר אתה והוריך ישבתם על העצים ואכלת בננות.

      • אנחנו כבר יודעים שאתה רופא ומיילד וחבר של טיבי

        שאול, 29/11/08 15:34

        אז שב בשקט, ותכתוב תגובות לעם שלך בעזה.

        • איך אפשר להשוות בכלל יהודי שנאמן למדינתו מול ערבי שנאמן למדינה אוייבת

          ליאור, 29/11/08 18:45

          ועל עזמי בשארה לא שמעת?! ועל זה שכל יום שני וחמישי הם בכנסים של מדינות אוייב?! אם אתה ערבי אז תזדהה ואל תבזבז לנו את הזמן על תגובות פה , כי זה ברור , אבל אםפ אתה יהודי אז זו בעיה וכדאי לך להתחיל לחשוב על תהליכי התאסלמות ומעבר לעזה או לרמאללה

  • 28.

    אני מבין איך הוא מרגיש כי הממשלה אימפוטנטית אבל ההצעה מטופשת! (ל''ת)

    אילן, 29/11/08 13:06

  • 27.

    תגיד, חשבת על זה עד הסוף? ומה עם הם יברחו בתוך ישוב ישראלי, ומשם לעזה?

    Eחד, 29/11/08 13:04

    ומה עם המוטיבציה שזה יתך לחמאס לחפור מנהרות מתחת לגדר ולהסתער על מתקני הכליאה האלה? וכמה מתקני אתה מתכנן? בכל ישוב ואתר?
    ואחרון ואחרון חביב - אתה באמת חושב שזה יגרום להם לא לירות?
    עדיף לשתוק, מאשר לצאת בהכרזות מטופשות.

    • לבנות מגדלי שמירה ממוגנים ומי שבורח חוטף כדור !! ככה לישמור על חיי

      מיקו זאמברי המהנדס ., 29/11/08 16:33

      הסוהרים ועל ילדי שדרות.
      חובה לעשות זאת.

  • 26.

    מה עם הפסקת העברת שקלים לעזה ? (ל''ת)

    אבי, 29/11/08 13:03

  • 25.

    רעיון מעולה! מה פשע מלחמה בלהעביר אסירים דירה??

    רועי, 29/11/08 13:00

    צריך לעשות את זה ומייד לשכן אותם באוהלים ולתת להם מיגון וזמן התראה בדיוק כמו לאנשי שדרות.

  • 24.

    מי אמר ח''כ שאיבד את עשתונותיו כליל???

    לא ללאומנות, לגזענות ולפאשיזם!!, 29/11/08 12:58

    הלאומנות הימנית הגזענית הקיצונית הנתעבת שיבשה, כנראה, את דעתו והוא איבד את עשתונותיו כליל!!!מהצעתו של הח''כ הלאומן-הימניהגזען הקיצוני נודפת צחנה של פאשיזם נפשע, נתעב ומסוכן!

    • ל24

      אבי, 29/11/08 13:55

      אני מאחל לך לאבד את שתי הרגליים ונכות של 100 אחוז אני מקווה שתהה מבוהל כמו ילדי שדרות ושביתך יופצץ בדרך זו או אחרת

      • מצטרף לברכות (ל''ת)

        avyb , 29/11/08 14:09

        • גם אני מצטרף לברכות

          אופיר, 29/11/08 14:58

          שמירה על תושבי שדרות זה לא גזענות ולא פשיזם. יפה נפש תהיה רק על חשבון ילדיך.

      • מצטרף לברכות אמן אמן לו יהי רצון.

        אבי, 29/11/08 14:41

        לא צריכים אנשים כמוך ביננו גיס חמישי

      • המנשר החינוכי שלך מזכיר לי מאמר של ווינסטון צ'ירצ'יל..... (ל''ת)

        ז'ינו אביריג'יל,דרום., 29/11/08 17:28

    • איזה מילים נשגבות, פשיזים, לאומנות, גזענות................

      avyb , 29/11/08 14:06

      ואיך למשל היית קןרא לטרור, רצח, טילים על ישובים אזרחיים, הרג ורצח של נשים ילדים וקשישים, אתן לך הצעות. אנושיות, ידידות, הושטת יד לשלום. כנראה שאתה רואה את העולם בצורה הפוכה. סע להודו עכשיו יש לך הזדמנות נאה ללמוד מה משמעותה של אותה אנושיות, ידידות וכו'. נסיעה טובה.

    • חחחח.. לאומנות.. חחח.. פשיזם מטורף... חחח.. קיצוני.. תכף נהיה בשלטון!

      אריק, 29/11/08 16:39

      וכל השמאלנים הקטנים ועוזריהם.. שיאכלו את הלב. הימין מוביל בסקרים ואתם בלחץ אטומי!

  • 23.

    רעיון מעולה!!!!!!! (ל''ת)

    רועי, 29/11/08 12:57

  • 22.

    אחלה רעיון -ושארדן ישמור עליהם

    ביג-באנדי, 29/11/08 12:56

    ככה נפתר משני חולאים !!!

    • מנוול שכמוך (ל''ת)

      ארדן מס' 1 בכנסת, 29/11/08 13:50

    • גם את בן גביר, פדרמן ועוד כמה נבלים הייתי מצרף שם.

      הדגלן, 29/11/08 14:28

      הם דומים הן במעשים והן במחשבותיהם.
      גם במראה שלהם אין שוני.
      ההבדל הוא שאלה מניפים דגל צהוב (כהנא) והשניים ירוק (חמאס).

  • 21.

    טיבי פשוט חוצפן..

    חיפאי, 29/11/08 12:50

    אך יכול להיות שלכלוא אסירים סמוך לגבול זה כן פשע מלחמה, אך הקסאמים שיסכנו אותם הן פעולת הגנה לגיטימית?

    לא יהיה דו קיום בישראל כל עוד אנשים כמו טיבי מקבלים לגיטמציה מהציבור הערבי..

  • 20.

    הדרן לארדן!הבחור לא מפסיק להפתיע בלהיטותו להיות המטומטם האולטימטיבי!

    קזוארינה , 29/11/08 12:49

    שלישיית ליצי החצר המזדנבת מאחורי יבביהו
    ונצמדת לאחוריו (ארדן-סער-שטיניץ) היא בושה
    לליכוד ופרונקל לעם ישראל.
    במקום לייבב ולהפליץ לנו המצאות ממוחם
    הקודח מריקנות.חייבים להקים עבורם קייטנת עבודה בשטח שבין קב' ניר-עם לגדר הרעה!

    • האם הראש המטומטם של השמאלנים לא נח גם בשבת?

      למה ללכלך על עצים?, 29/11/08 13:28

      ליכלוך, רשע וצביעות- שלושת פרשי האפוקליפסה השמאלניים, ותמיד כשאין ביקורת לגופם של דברים (כי אין!) אז עוברים לפסים מלוכלכים אישיים. ובכלל כ''כ נוח מת''א, מבתי הקפה והבארים להיות אדישים ''לבליינים'' שקוצרים את פירות השלום במקלט.

    • טוב מאוד!

      ליברמן, 29/11/08 13:32

      יפה מאוד! סופסוף מישו חושב על דברים הגיוניים בממשלה השמאלנית והאימפוטנטית הזאת! למה שהילדים שלנו בשדרות כל פעם שיש צבע אדום יקבלו חרדה וילכו להסתתר כשהמחבלים בבתי כלא מוגנים?!?! כל השמאלנים היפי נפש האלה יכולים ללכת ביחד עם טיבי למקום שמלא בכל טוב כמו האי החדש שיבנו לכם באמצע הים אמן!

    • you really dont like yourself

      avi, 29/11/08 13:35

      or the country you live in too much, maybe its time for you to move to a ''western'' country where you can live your life without interapting those who are finding solutions for the Israeli people

    • ל-1.אין ספק ש''קדימה'' מהווה גאווה גדולה לכל רוצחי היהודים. ואתה הדובר. (ל''ת)

      א''י, כל א''י, 29/11/08 13:36

    • האמת שזה לא הרעיון שלו במקור, נתן זהבי כתב על כך מזמן. (ל''ת)

      אבי, 29/11/08 13:40

  • 19.

    טיבי- סע לבקר את אסד ותישאר שם

    שי, 29/11/08 12:48

    לירות כנגד אזרחים זה לא פשע מלחמה? אתה מסוג האנשים שצריך לנקוט בפניהם דמוקרטיה מתגוננת. כמו מפני היטלר ומוסולוני.

  • 18.

    פופוליסט בחזקת שש. לך תתעסק בשטויות שעד עכשיו עשית. (ל''ת)

    כה אמר, 29/11/08 12:48

  • 17.

    טיבי לאן?

    עמוס כהן, 29/11/08 12:45

    לדעתי הצעה מצוינת, ואחמד טיבי תתחיל לדאוג לעצמך, לא לאנשי החמאס המרצחים, איך יתכן שחבר כנסת בישראל דואג לאנשי חמאס המרצחים, רק בישראל יכול להיות דבר כזה

  • 16.

    בטיפול

    מזרחי טהור, 29/11/08 12:45

    לא יעשו זאת,אמרנו בעבר כול מיני הצעות יצרתיים,מדוע כי ישנה טראומת השואה ,עדין ולא יכולים להשתחרר,אם זה למשל היה בידי המיזרחים הם היו מזמן פותרים כמו כל עם נורמלי.אז צריך לפני לנהל מדינה טיפול אולי אסי דין.יעזור אם יקחו מעט גוינט

  • 15.

    גודל העיתון

    בודהה, 29/11/08 12:42

    מדוע כשאני פותח את הארתר של מעריב - הנל יותר גדול מהמסך, ואל תגידו לי רזולוציה, רק בעיתון זה הבעיה היא כזו. תעשו משהו.

  • 14.

    ומה עם הבטחון של הסוהרים? ( קצת בעייתי לא?) (ל''ת)

    מיכל, 29/11/08 12:42

    • לא בכלל לא ! את חדרי הסוהרים למגן בבתי הכלא וככה

      מיקו זאמברי המהנדס ., 29/11/08 16:31

      חוסכים במיגון של כלל הבניין למעט חדרי הסוהרים ! כדי להתחיל לעשות זאת !

  • 13.

    איזה שטויות, אתה חושב שאכפת להם אחד מהשני??? (ל''ת)

    הם מסוגלים להרוג עצמם אחד את השני, 29/11/08 12:41

  • 12.

    הבג''צ המשוקץ, ימנע זאת , מדוע?, כי זה בניגוד להומניות

    מהרסייך ומחריבייך, 29/11/08 12:40

    יהודים יכולים להמשיך להרצח, זה תואם את ההומניות, אבל חלילה מלסכן את רוצחי החאמס הנמצאים במתקני כליאה בישראל, זוהי חוכמתו של הבג''צ, זוהי הרפיסות וההיתבטלות בפני הערבים של השמאל תאב האיבוד העצמי , ככה אנחנו ניראים , עד להעלמות הטוטאלית.

  • 11.

    יהיו שם..... נראה אם יפגעו במנהיג שלהם (ל''ת)

    שגם פגישות אולמרט עם אבו-מאזן, 29/11/08 12:39

  • 10.

    אנחנו עם של פראיירים (ל''ת)

    אין מצב בעולם שזה יקרה, 29/11/08 12:38

    • מי זה הפרצופון הזה..?? יש לייבא חבריי כנסת בלונדניים משוודיה....!! (ל''ת)

      ז'ינו אביריג'יל--- מעלה גיתם., 29/11/08 17:33

  • 9.

    מה מתקן כליאה ??? נהייתם לי הומניים ?

    הומני, 29/11/08 12:38

    צריך להציב מאות עמודים בעוטף עזה ברדיוס של 10 מ' זה מזה ולקשור לכל עמוד אסיר פלסטיני עם צלחת של קצת מים וממש טיפה אוכל.
    נראה לי שזה יעצור את הקסאמים.
    ומה עם ביקורי משפחות אתם שואלים ? שיחפרו מנהרות לעמודים.

  • 8.

    למה להגיד מגן, פשוט להעביר את מתקני הכליאה לאזור הדרום. (ל''ת)

    שלמה, 29/11/08 12:38

  • 7.

    יאללה בחירות! (ל''ת)

    שחק אותה ביבי, 29/11/08 12:37

  • 6.

    הצעתו של ארדן

    הצודק, 29/11/08 12:37

    וואלה זה רעיון הפנקס פתוח והיד רושמת ,לדעתי צריך לפזר את האסירים בכל עוטף עזה ,ואחר כך בעוטף אשקלון ,ואחר כך בעוטף אשדוד ,ובעוטף באר שבע ,אחלה של רעיון ,באמת איך לא חשבו על זה לפני ?

  • 5.

    בואו נפסיק להיות פראיירים (ל''ת)

    רעיון מעולה. הלוואי, 29/11/08 12:36

  • 4.

    ארדן-תעשה אל תדבר !! (ל''ת)

    רעיון מצוין שעלה פה בטוקבקים, 29/11/08 12:33

    • התגובה שלך מזכירה לי מאמאר של ברל'ה כאצאנלסון.....

      ז'ינו אביריג'יל,דרום., 29/11/08 17:32

      כל הכבוד.

  • 3.

    בדיוק כמו סאדם חוסיין בעיראק בזמנו. (ל''ת)

    Vox Ami, 29/11/08 12:30

    • ישראל מוכרת לתאיילנד נשק ותחמושת בכמויות.......... (ל''ת)

      צפניה מנוחין, 29/11/08 17:30

  • 2.

    צודק!! די לרפיסות!!

    אורן, 29/11/08 12:28

    ותכלאו שם גם את טיבי

    • הלכה המדינה.!!!!!!!! ...מממ.....בעצם היא אף פעם לא היתה..... (ל''ת)

      פקק תנועה נווה מונסון, 29/11/08 17:30

    • ארדן(+ריבלין+סער)התנגדו להתנתקות שנתניהו תמך בה בכנסת. (ל''ת)

      ללכת עם ולהרגיש בלי., 30/11/08 12:42

      • הם ממשיכים עם ביבי/מרידור/ברודי++.יש רוב מוחץ להתנתקויות. (ל''ת)

        האם בגין בנ ימין,עדיין משכנע הצבור עבור נתניהו?!, 30/11/08 12:54

  • 1.

    רעיון מעולה , ליישם במיידית!!! (ל''ת)

    דני, 29/11/08 12:26

    • מה מעולה..?? גם הסוהרים הדרוזים ייפגעו מהטילים....תחשוב לעומק. (ל''ת)

      ז'ינו אביריג'יל,דרום., 29/11/08 17:30

      • הסוהרים יהיו ילדי אולמרט שרון וליבני ודליה איציק !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

        המשתמטים !, 29/11/08 19:58