• 36.

    WHEN TRAGEDY STRIKES, FAMILIES UNITE. Those finding reasons to (ל''ת)

    quarrel, tzarich bdika im hem mizera Yisrael!!!!!!, 30/11/08 14:34

  • 35.

    ה' יקום דמם אמן ואמן (ל''ת)

    אורית, 30/11/08 02:21

    • רק חבל שהוא קיים אך ורק בדימיונות של בני אדם פתאים ושטופי מוח (ל''ת)

      menahem01 , 30/11/08 18:06

      • התגובות שלך לא ישנו את המציאות

        שלייפשטיין, 30/11/08 22:56

        רק ישנו אולי את הדימיון ההזוי והפתאי והשטוף-מוח שלך.
        חבל. תתעורר.

        • הייתי מציעה לך את אותו הדבר אלה שאני בטוח שזה לא יעזור לך (ל''ת)

          menahem01 , 01/12/08 01:02

  • 34.

    העובדים בבית חבד מסרו נפשם למען אחינו ואחיותינו

    ש.נ. אנגליה, 30/11/08 02:20

    כל יום ויום אנשיחבד ואנשי איגוני חסד שונים עובדים במסירות נפש עצומה. וחבל שישנם אנשים שלא יכולים להתגבר על שנאה עיוורת פעמים מחוסר ידע ופעמים מידע מוטעה שנמשך שנים רבות. הם בחזית, הם החשופים בצריח של אהבת הזולת ללא מיצרים עד שמסרו נפשם על המוקד. כדאי שנעמיק את הגאווה היהודית, ללא מחשבת ניצול, ורק לחשוב על הזולת באמת נעשה על ידם כמה יהודים אסירי תודה לחום ותשומת הלב שהם העניקו לכל אדם שבא אליהם בשבת חג וסתם ככה כי הרגיש בודד.יהא זכרם ברוך - הם הרוגי מלכות כרבי עקיבא וחבריו

  • 33.

    מזעזע! עד כמה גדולה השנאה.

    בת ציון אבלה, 30/11/08 00:00

    כבת לעם היהודי אני יודעת בבירור שכל הפוגרום וההרס מכוונים להשמדת עם ישראל מתוך שנאה לעם ישראל.
    א-ל נקמות ה' א-ל נקמות הופיע!
    להמשיך להאמין חזק. לא להיחלש ולא להתייאש!
    ניחומי לבני המשפחה ולכל העם היהודי.

    • עד מתי תתפללו להבל ולריק ולאל לא יושיע? (ל''ת)

      menahem01 , 01/12/08 01:03

  • 32.

    תהיינה נשמותיהם צרורות בצרור החיים (ל''ת)

    דינה, 29/11/08 23:13

  • 31.

    דברי אל שון -23

    ה.בנימין, 29/11/08 22:46

    שון יקר.אנני מכיר אותך,אך אין צורך בכך ע''מ להזדהות עם הכאב שביטאת בדבריך הנכוחים.
    הי''ד של הנרצחים,וישלח רפואת נפש למליזים
    והפסיכופטים למינהם.אנני בטוח שכולם מבני עמנו.הדבר רק מחזק את העצב על בני-אנוש (??)
    שכאלה.לא צריך להיות יהודי דתי ע''מ לכאוב,אך
    אולי כן צריך להיות יהודי ע''מ לסלוח לנבלי-
    הלשון והרוח השונים.שבוע טוב לכולנו באשר.
    תודה

  • 30.

    אני בהלם

    דודי, 29/11/08 22:42

    אני לא מבין אייך במדינות שיש מוסלמים לא ניצא שומר?או לנו

  • 29.

    אנחנו אוהדי חב''ד כולנו איתכם ! זו שעה קשה אך נתגבר!

    לכל אנשי חב''ד בעולם ובארץ, 29/11/08 20:25

    כל מטייל שהיה אי פעם יודע תמיד היכן יוכל למצוא את ה''בית'' ,בית חב''ד.

    מאות אלפי הכנסות האורחים,קבלות השבת,
    חסד וטיפול בבעיות של אנשים מהעם שלהם,
    מאות מצוות יקרות מפז
    כל אלו יעמדו לנו ולזכות כל עם ישראל
    ולע''נ הנרצחים הי''ד בפרט.

  • 28.

    ביקרתי הרבה בעולם..ובבתי חב''ד ראיתי יהודים מכל גווני

    רונית ירושלים, 29/11/08 19:22

    הקשת דתיים חילוניים שמאלניים ימניים עשירים עניים נער וזקנים מסוממים ושפויים לבוא ולקבל תשומת-לב יהודית ולדעת שיש לך פינה יהודית בכל מקום בעולם כולכם יודעים אבל.....לשמוח במותם של הקדושים האלה אתם יודעים? זה רק מראה את האטימות וחוסר הלב שלכם...מה שנותר לי זה לאחל לכולנו שנחזור בתשובה ונהיה ראויים לתום לקדושה ולטהרה במותם של האנשים הנפלאים האלה. יהי זכרם ברוך

  • 27.

    בושה

    גיא, 29/11/08 19:13

    הרב ואישתו בחרו לתת מעצמם לכל הילדים שהלכו לטיול בהודו ולפני כן בתאילנד.
    חב''ד לא מחזירה בתשובה.
    כל אחד שהיה בחו''ל ורצה עזרה או לבקש בקשה היה פונה דבר ראשון לבית חב''ד.
    הארוחות של ימי שבת והסעודות ענק שהיו מכינים בחגים לאלפי אנשים ללא תשלום.
    ה' יגמול להם רק טוב בעולם הבא.
    וכן גם אתם שמגיבים כאן ועברתם בהודו או תאילנד ביקרתם בבית חב''ד ואם אתם לא אז חברים שלכם.אז קצת כבוד. בין אנשים גם אם חושבים אחרת לא יזיק לנו במדינתנו הקטנה.
    ולא לרקוד על הדם של המת!!!!

  • 26.

    במקום שאין אנשים תשתדל להיות איש... (ל''ת)

    giora, 29/11/08 19:01

  • 25.

    people here make me sick to my stomeck

    ornit, 29/11/08 18:57

    shame on u no respect to a fellow jew who just died they did what they belived in and for that they should be hearos ,everyone who follwo their path in life they fufill G-D'S intent ,not like some people here that will regret their words and i am not religous

  • 24.

    הם לא נהרגו הם נרצחו על קידוש ה', נעקד''ו, ה' יקום דמם (ל''ת)

    שמואל כהן, 29/11/08 18:57

  • 23.

    אני חייב להגיב שוב, אני פשוט לא מעכל את הרוע כאן

    שון, 29/11/08 16:00

    אני הכי לא טוקבקיסט בעולם אני מגיב פעם בחודש במקרה הטוב וגם זה בדרך כלל בהקשר ל'אח הגדול' - ואני הכי שמאלני וחסר רגישות וציני - אבל פשוט תתביישו לכם, אני לא יודע מי יושב מאחורי המקלדות, אני מקווה (כמה עצוב) שמדובר בפדופילים, זקנים עריריים ובודדים, או נשים המתארחות בהוסטלים באופן קבוע, כי לחשוב שאלו אנשים שפויים ורגילים שכותבים את התגובות האלה זה פשוט לא יאומן.

    תגידו לי אתם השתגעתם? בשם הצורך בתשומת לב ואלוהים יודע מה עוד, אתם מוכנים למכור זוג יהודים חרדים שנרצחו במתקפת טרור?? אתם פסיכים לגמרי! הרי זה ברור שלעולם לא הייתם מתבטאים כך מחוץ לגבולות האינטרנט, אז תגדלו זוג ביצים. פשוט בושה וחרפה, זה גועל נפש מהסוג הכי דוחה שיש. מילא התגובות שלכם לכתבה על שני הישראלים שקיבלו עונש מוות (!!!!) על סחר בסמים, עונש מוגזם לכל הדעות, שכולכם עודדתם בשמחה לאיד שלא נראתה כאן מעולם, ועכשיו אתם משבחים את הטרוריסטים המוסלמים שהרגו שני יהודים צדיקים שהקריבו את חייהם כדי לעזור לאחרים?

    איזה גועל נפש. איזה רוע. אני מקווה שכולכם תמותו ביסורים כל אחד בדרכו, כי זה מה שמגיע לכם. כמו שאתם מאחלים למעשה לכל אדם אחר. המדינה הזאת לא תשרוד עוד הרבה זמן, וזה כל כך מגיע לכם, ה''ישראלים''. הייתי בהרבה מקומות, חייתי עם כל כך הרבה סוגי אנשים. אבל ישראל היא ללא ספק המקום הברברי והרע ביותר שהייתי בו מעודי.

    שבוע טוב

    • לשון מ-33

      מירב, 29/11/08 18:51

      אני מבינה מאוד את התגובה שלך ומסכימה איתך. אבל אל תשכח שטוקבקיסטים כאלה הם אשפת המין האנושי ולא כדאי, בטח לא בפתחו של שבוע חדש, להתעצבן בגללם. שבוע טוב לך -באמת.

    • ל-33 שון

      נח, 29/11/08 18:55

      צר לי לומר לך שיש לך סיגנון והתבטאויות מה שנוגע ליהודים ולעתיד העם היהודי כמו של הרייך השלישי .יותר מיזה חבל על כל מלה

    • אתה כ''כ צודק!!

      שפויה נוספת פה, 29/11/08 19:35

      פשוט נורא! אני חייבת לציין שלא קראתי את כל התגובות אבל את אלה שקראתי- הזדעזעתי!!!
      מה זה משנה אם הם חרדים? חילונים או דתיים לאומיים???
      הם יהודים שנהרגו במתקפת טרור מזעזעת!! ורק על זה צריך להצטער ולבכות! הם הורים שעכשיו הילדים שלהם יתומים! וזה שהם לא היו צריכים להיות שם מלכתחילה? - אתם יודעים כמה פעמים הם ''הצילו'' חבר'ה שמסתובבים בהודו ונתקעים בלי מקום לישון? בלי מקום לאכול? והכל בחינם...
      אני יודעת, הייתי שם! ולא רק שהייתי שם- הכרתי אותם!! וזה שאומר שהרב מכוער! אני מתערבת שהוא נראה יותר טוב ממך ותתבייש שזה מה שיש לך להגיד על רב ובנאדם שנהרג רק עכשיו....
      מעניין אם התגובות היו אותו דבר אם אלו היו זוג חילונים שנהרגו שם....

      פשוט תתביישו!!!

    • צודק! (ל''ת)

      רבקה, 29/11/08 20:10

    • אתה צודק במאת האחוזים אני בהלם מהם (ל''ת)

      ישראלה, 01/12/08 22:43

  • 22.

    אומרים שליחי מצווה אינם ניזוקים=למרות שהם היו קדושים=הצילו ילדים טועים (ל''ת)

    נ.כהן חובה להזכיר ולזכור את פועלם הציוני ושליחותם!, 29/11/08 15:32

    • לא כל מה שאמרו ושאומרים אמת, וזאת רק עובדה אחת מיני אלף לכך (ל''ת)

      menahem01 , 01/12/08 01:07

  • 21.

    ההיסטוריה תשפוט את פועלם=אילולא הם רבים וטובים היו ממשיכים לטעות במחשכ (ל''ת)

    נ.כהן בושה לא להאריך מעשיהם=החזירו ילדים אבודים!!!, 29/11/08 14:48

  • 20.

    הם הקריבו את חייהם רק בשביל עצמם ! והאמונות הטפלות

    tonifine2 , 29/11/08 12:29

    דרך הגב עם כל הכבוד למת
    יש לו פנים מכוערות

    • למערכת ראוי להוריד תגובה זו (ל''ת)

      רבקה, 29/11/08 20:07

      • למה? מפני שהיא נוגדת את האמונות התפלות שלך? (ל''ת)

        menahem01 , 01/12/08 03:15

    • לא כל תגובה ברמת אפס ראוי שהמערכת תעלה על המסך. (ל''ת)

      דורי, 01/12/08 22:28

  • 19.

    לא היו צריכים להיות שם מלכתחילה

    לילי, 29/11/08 12:02

    עם צער רב על מותם של אנשים אלו שנרצחו ע''י אנשים חסרי אנושיות אני רוצה לומר שהם בכלל לא היו צריכים להיות שם. כל הבתי חב''ד שפזורים ברחבי הודו מיותרים. מקומם לא שם. סתם מושכים תשומת לב מיותרת.
    אין להם מה לחפש שם, אלא אם כן הם באיזשהו מקום פועלים מתוך מסיונריות: להחזיר מטיילים מבולבלים בתשובה... ואז נשאלת עוד שאלה..

    • לילי גם את לא היית אמורה להיוולד אבל לצערנו נולדת (ל''ת)

      מטומטמת, 29/11/08 13:39

    • ככה גם אמרת על המטיילים הישראלים שנהרגו במקומות שונים בעולם? (ל''ת)

      סתם ככה,, 29/11/08 19:38

  • 18.

    אלוהים ודת הם המקור לבורות ובערות, מכאן אמונות תפלות שנאה ועוני. (ל''ת)

    Vox Ami, 29/11/08 11:30

    • דברי הכפירה שלך לא ישנו את המציאות

      יהודי מאמין, 29/11/08 20:07

      אחד מגדולי האומה אמר פעם: אפשר להיות בעד האלוקים ואפשר גם להיות חלילה נגד האלוקים. אבל אי-אפשר להיות בלעדי האלוקים.
      את בחרת באפשרות לבעוט בה' שנתן לך את החיים. זה לא ישנה את המציאות.
      טוב רגע קודם שתשוב. עם ישראל מחכה לך למרות כל האיוולת שלך. כן, אנחנו לא מאבדים ולא מפקירים אחים.
      ואם אלו התגובות העוינות שלך בשעה כזאת - סימן שאתה לא נקי ושלבך מלא זוהמה - אבל יש תקווה חזור.
      הנה משיח צדקנו כבר יבוא! שלא תתבייש!

  • 17.

    אז יפה בדיוק היה רבנו ומורנו, מלך המשיח,המושיע????

    הדת אופיום לעם, 29/11/08 10:52

    ליבי ליבי עם בני הזוג וכל הקורבנות האחרים בלי הבדל גזע, דת ולאום.
    אחרי 6 מיליון קורבנות חפים מכל פשע שלא ניצלו, מה זה עוד זוג בשביל האל או כמה אלפי הרוגים מטרור אצלנו, או כמה עשרות אלפים בפוגרומים השונים.
    לא הגיע הזמן להפנים כי אין השגחה עליונה ולא תחתונה ולא נעליים. אדם לעצמו זה מה יש.

    • לא צריך להיות חבדניק כדי להעריך את פעולות הרבי

      הכפירה אופיום, 29/11/08 20:12

      1] אני לא חבדניק ואני לא חושב שהרבי הוא המשיח - בכל אופן כאשר הוא יבוא כל הדיבורים וההתרסות שלך יתנפצו כלא היו וחבל.
      2] לא צריך להיות חבדניק להעריך את פעולות הרבי שהציל רבבות יהודים משאול תחתית ברוחניות ובגשמיות.
      3] אתה כותב שהדת היא אופיום אני יותר חושב שהכפירה והטענות על השואה מהוות אופיום אצלך כדי להשתחרר ממהות היהודי שלך שבמילא לא תצליח להשתחרר ממנה, ורבים כבר ניסו, ובסופו של דבר רק הסתכבו ממנה.
      4] הדבר הכי קל שנראה לך הכי קשה זה קצת אמונה, קצת הכנעה, קצת ריבונו של עולם בראש ואז הכול נראה אחרת.

      • לא צריך להיות חבדניק בגדי לדעת שהרבי היה משיח שקר שקרן (ל''ת)

        menahem01 , 01/12/08 00:57

    • באמת לא הייתה השגחה כאשר נולד זבל חולני .

      ג'ורג' , 30/11/08 03:35

      מהלך על 2 שכמוך

      • מפני שאין כזה דבר אלה בדימיונות של הוזים ושטופי מוח (ל''ת)

        menahem01 , 01/12/08 00:58

  • 16.

    יהי זכרם ברוך

    אורית, 29/11/08 10:44

    עצוב לדעת שהתינוק יחיה בלי אבא ואמא, ממש כאב לב
    יהי זכרם וזכר הקורבנות ברוך

  • 15.

    המחבלים מבאישים את שם אללה ואת מוחמד

    בן אדם, 29/11/08 09:48

    אם השחים של היסלאם יגדישו שעה במסגד על אהבת האחר כמו שרשום בקוראן ולא לגרום להרס פיגועים ורק שנאה הם מלמדים
    שילמדו מהרבים היהודים והנוצרים שמדברים רק לאהוב את האחר ואל שלום

  • 14.

    מתו לשווא

    טובה, 29/11/08 09:32

    כואב הלב על מותם של השניים ועל כאבם הניכר של הורי הכלה,אך מותם של אנשים תמימים אלה היה לשווא.הצורך האובססיבי של חבד להיות בכל מקום ולעשות כמצוות הרב צריך לעבור בדיקה מחודשת ואם כבר מקימים בית כזה,שיגנו עליו. כנראה שברכת הרב אינה מספיקה.

    • תגובתך שקרית

      חיים, 29/11/08 20:04

      א] באמת לא כואב לך הלב. איבדת כל רגש יהודי.
      ב] נראה שכבר מצאת את התשובה לכל אותם אלפי ישראלים שמטיילים בהודו. כל הבעיה זה רק על חב''ד.
      תגידי ברור: אני לא יכולה לסלוח לאימא שלי שהולידה אותי כיהודיה. המקום שלך זה באמת אצל אותם מרצחים שפלים המוסלמים. יש לך עוד פיתרון הם יקבלו אותך בידיים פתוחות.

    • האם גם אצלינו כל החילים והאזרחים מתו לשוא

      פרח, 30/11/08 04:05

      עם כל ההגנות שיש לנו בארץ נרצחים מאות יהודים חפים מפשע גם הערבים אומרים שהמקום שלנו לא פה אז גם אנחנו מתים לשוא? עד איפה תגיע האיוולת? האם אנשים שבאים לעזרת אלפי מטילים שנוסעים לטיל''לשוא'' ומאות אנשי עסקים שעושים עסקים ''לשוא'' נרצחו כי היו שם לשוא איזה עוד חוצפה יש לאדם להתבטא בצורה זו?.... כן המות היה לשוא אבל הם היו שם למטרות נעלות כפי שחברי מעידים כיצד הם עזרו להם בכל דבר קטן כואב הלב על אבדה כזאת ועוד יותר על תגובות מעין אלו

  • 13.

    לכל המגיבים פה תתביישו לכם, האנשים האלה נרצחו, קצת כבוד! (ל''ת)

    מיק, 29/11/08 08:26

  • 12.

    כל כך צר עליהם ועל שאר הקורבנות (ל''ת)

    טליה, 29/11/08 08:21

  • 11.

    כל היהודים אחים - וגם המטפלת !!! (ל''ת)

    הרבה אהבה היתה שם, 29/11/08 08:01

  • 10.

    הרב ואשתונהרגו בהודו/מומביי

    יהודה מימון, 29/11/08 07:50

    רציתי להבהיר- הם לא נהרגו! הם נ ר צ ח ו !! יש הבדל גדול. זו לא תאונת דרכים, או תאונה אחרת , הם ואחרים נרצחו בידי בני עוולה מחוללי טרור להשגת מטרות.

  • 9.

    למספר 13 בגלל אנשים כמוך...

    המומה, 29/11/08 07:48

    בגלל אנשים כמוך אין ואהבת לרעך כמוך בעולם...תלמדי את הפסוק ותדברי אחרת.

  • 8.

    גם בקהילה שלנו בארה''ב, עושים אנשי חב''ד מלאכת קודש. מסירותם מרגשת אותנו (ל''ת)

    הם רוח יהודית-ציונית גאה, 29/11/08 04:47

    • חבדניקים מהללים חבדניקים זה לא חדש (ל''ת)

      menahem01 , 01/12/08 01:00

  • 7.

    הטרור והקאסמים לא יפסקו לעולם כל עוד אנחנו בגדה המערבית (ל''ת)

    אין מתנחלים אין פיגועים, 29/11/08 03:45

    • תגובה על נושא הטרור והקאסמים- 11

      יהודה מימון, 29/11/08 07:53

      אני לא מבין מה הקשר??

      • לאנשים כאלו לא צריך להיות קשר אין הרבה בקודקודם

        חן, 30/11/08 04:09

        הם כנראה לא מבני עמינו כי לפי הערבים כולנו מתנחלים כך שלעולם הקסמים לא יגמרו גם לא בהודו ולא בנייורק ולא בארגנטינה אנחנו היהודים מתנחלים בכל מקום

    • ל-7

      מתנחלת, 29/11/08 23:58

      עד כמה הדפיקות נוזלת ממכם

  • 6.

    מה יש לכם לחפש בהודו?

    עמי, 29/11/08 02:16

    נוסעים למדינה מלוכלכת ומסריחה כי זה זול לשהות שם וכי הסמים חוגגים בגואה. אין שום סיבה אחרת. רק כדי לומר הייתי בחו''ל? נוסעים למקומות כמו הודו ודרום אמריקה? תרמילאים? זה נקרא לעשות חיים? להיות בחו''ל? עדיף להשאר בארץ מאשר להיות בעולם השלישי ולסכן את החיים עם המוסלמים, השודדים בג'ונגלים או בראפטינג, בבאנג'י, בגלישה ושאר צרות. צעירים, תחשבו לפני שאתם עושים שטויות.

    • צודק

      דן, 29/11/08 08:31

      עדיף להישאר כאן בארץ עם פיגועים, פצמרי''ם, תאונות דרכים, פוליטיקאים מושחתים ומתחסדים כמוך...

  • 5.

    יהי זכרם ברוך הי''ד

    judy, 29/11/08 01:13

    לפי מראה פניהם..והחיוך השליו רואים כי היו אנשים טובים משכמם ומעלה..גם אנשים שביקרו בביתם תמיד סיפרו על הכנסת האורחים
    נורא נורא הטרור הריגת חפי פשע....זאת לא לחימה אלא פשע לאור היום ופחדנות לשמא

  • 4.

    ואף מילה למטפלת הגיבורה

    מירי, חילונית גאה, 29/11/08 00:24

    עם כל הכאב והצער, ראוי היה גם שמישהו מתנועת חב''ד, או אביה של רבקה ז''ל, שהתראיין היום במשך דקות ארוכות ביומן הצוהריים של קול ישראל, יביע גם איזושהי תודה למטפלת ההודית הגיבורה. שמעתי היום בקשות להדלקת נרות, שמעתי דברי שבח לקהילת חב''ד המופלאה והתומכת, ואף מילה - פשוט אף מילה! - על המטפלת שהצילה את נכדם. לצערי זה משקף את הגישה המתנשאת והיהירה של אנשי חב''ד בארץ ובעולם כלפי כל מי שאינו יהודי, גם אם הוא מפגין ערכים נעלים וגדלות נפש.
    חבדניקים, אולי זה הזמן לפשפש במעשיכם ולעשות קצת חשבון נפש בעניין הזה?
    ושוב - השתתפותי בצער המשפחות!

    • צודקת (ל''ת)

      צודקת, 29/11/08 02:15

    • ילד הפך להיות יתום ביום ההולדת שלו

      ליאור קרנסקי, 29/11/08 04:00

      ואותך מעניין שהסבא והסבתא לא טרחו להיות יפי נפש ברגעים הכי קשים שלהם? לפעמיים קשה לי להבין איך המוח של אנשים קרים ומלאי שנאה כמוך עובד. לא ממש רצית להביע הזדהות עם הכאב של המשפחה פשוט חיפשת להיטפל לטפל זה הכל.

      אז בואי אני אגלה לך שרוב האנשים שחב''ד מטפלים בהם בחו''ל הם בכלל גוים גמורים. הייתי ממליץ לך לבקר בסניף חבד בלוס אנג'לס ולראות כמה חמים ועוזרים אנשי חב''ד לכל הנרקומנים הגוים שמקבלים יחס שווה וחם בלי שום קשר לדת או גזע!

      • לליאור קרנסקי

        ציונה, 29/11/08 13:48

        ''ילד הפך יתום ביום הולדת שלו'' זה נורא גם אם זה לא היה קורה ביום הולדת שלו! נקמת ילד קטן עוד לא ברא השטן!

    • תגובה ל-6 המטפלת ההודית

      יהודה מימון, 29/11/08 08:09

      בתיקשורת, אכן לא נשמע ולא נראה מילת תודה טובה אחת למטפלת ! זו טעות ו/או אווילות! היא ראויה להרבה מילים ומעשים טובים ממשפחות ההורים הנרצחים ומכל קהילת חב''ד בעולם!!

      • למגיב ל-6

        ענבל, 29/11/08 23:56

        תנו למשפחות זמן לעקל הכל ותאמין לי שהתודות יגיעו

    • ל-6, אל תדון אדם עד שלא תגיע למקומו!

      vasanaa , 29/11/08 15:58

      קאפיש? כמה שנאה יש בתוככם, תקיאו קצת החוצה.
      הילד התייתם, ההורים שכולים - והרב שקוע בתוך צערו. את באמת מאמינה שהתעלם בכוונה תחילה?

      משתתפת בצער המשפחות כולן, הלוואי שלא נדע עוד צער.

    • לתשומת ליבך עם כל השנאה שיש לך כן שמעתי תודה מההורים

      לאה, 30/11/08 04:15

      והם אפילו הגישו בקשה להעלותה לארץ, ודרך הגב דוקא חב''ד הם אלו מכל היהודים שנוהגים בכבוד עם הגויים, מצורך פעילותם יש להם קשרים עם הרבה אנשים והם גם מתיחסזים בכבוד לעובדים הגויים שלהם יותר מהגויים עצמם, אז לפני שתשפטי משהו עדיף שתכירי אותם קודם, ואולי גם את תשני את הגישה היאירה שלך

    • לחולנית הגאה

      רבקי, 01/12/08 21:15

      לידיעתך אבא של הצדקת הקדושה רבקי הולצברג הי''ד צוטט בעתונים שהוא מודה למטפלת וכו'
      לפני שאת יורקת שנאה תהומית תבדקי את העובדות .
      שנית אם ורק אם את יהודיה יהודים אינם חול הם קדש ולכן אי אפשר לקרוא לקבוצה בעם היהודי הקדוש חלוני, לידיעתך הכללית.
      שלישית כשיבוא המשיח מה שעומד לקרות כל רגע אני אשמח לשמוע מה את אומרת .

  • 3.

    ''המ ביתרו הל חיי נוחות''? בית מלון 5 כוכבים זה לא לבתר על נוחות (ל''ת)

    פעם הבעה רק מלונית, 28/11/08 22:58

    • whats your problem? (ל''ת)

      red, 28/11/08 23:22

    • טמטום בורות רוע גסות רוח חוצפה שפלות ואי הבנת הנקרא. (ל''ת)

      דוד א.ה., 29/11/08 01:33

    • ל -3 שים לב!!

      ענבל, 29/11/08 23:55

      שים לב!
      בית חב''ד הוא לא מלון 5 כוכבים.יש להפריד בין המבנה העלוב הזה כביכול לבין מלון ''טאג' מהאהל''
      לזאת הכוונה..

    • You idiot! It had nothing to do with any Hotel. Beit Chabad is an

      independent building of five floors, rented., 30/11/08 03:16

      You ocher GOY. First learn how to spell.. Bitru??? beheima gassah. Other than that, I wish you such fate.and worse

    • כשאדם כסיל המזל שלו, שיש לו טעויות לשון שלא נצטרך להבינו

      פרח, 30/11/08 04:18

      קודם תתמצא בשפה העברית ועחר כך תוכל להגיב לגבי יהודים

  • 2.

    סנדרה סמואל אדם אציל רוח. המעשה שלה לא נזקק למילים. (ל''ת)

    אור, 28/11/08 22:06

  • 1.

    אחד הדברים היפים שאני זוכר בטיולים הם ליל שבת בבית חבד בעולם (ל''ת)

    רפי, 28/11/08 21:52