• 52.

    עובדיה יוסף מביא לנו מצב רוח טוב . תעשיית הבדיחות פורחות סביבו.

    benzi. a, 29/11/08 12:07

    הברבורים של הרב עובדיה מביא לכך שהבדיחות סביב הקשקושים שלו מביא אותנו לדי צחוקים וגיחוכים. הוא מברבר ועושה מעצמו אידיוט ואנחנו עולזים צוחקים והבדרנים הרבים עושים את הקופה עליו.
    אז אפשר להגיד על הרב הברברן הזה שלפעמים מעז יצא מתוק. ושימשיך לקשקש ולזבל את השכל המועט שיש לדבילים הרבים המקשיבים לאידיוטיות שלו.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה חריפה על דברי הבלע והלעג שנגד עטרת ראשנו

      חבורת מגיני מר''ן שליט''א, 28/04/09 02:14

      תתביש לך יא חתיכת מנובל,
      איך אתה מעז לומר שדברי מר''ן הם בדיחות וגורמות לך לצחוק ולגיכוח רק נבלה כמוך צוחק מרצינות ומשוגע מקלות ראש ומי אתה שתקבע מי נקרא אדיוט ומי לא על אפך וחמתך המציאות קובעת המלאך שמנהיג את המדינה והמונים נוהרים אחר דברי קדשו ועל זה אין חולק ולא בטוח שהמונים ילכו אחר אדם הדיוט אלא מדובר בקדוש עליון ומציאות מוכיחה שאנשי שטן כמוך איש לא הולך אחריהם מלבד יתד נאמן המתחזים וטומי לפיד שר''י ובקרוב אצלך מאחלים מקרב הגרב ומכל הלב שיצא לך ינעל רעסיק
      (לא נראה שהכותב דברי הבלע עוד בחיים )

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    איזה תרומה נתתם למדינה

    שלמה, 29/11/08 10:43

    עם כל הלעג והבורות ברצוני לדעת מה תרמה ש''ס למדינה חוץ מרבנים,משגיחי כשרות, בלניות ומנקרים.הסר קורה מעיניך רבי היקר,וראה מי הולך לצבא,מי עובד במפעלים, מי בונה את הארץ מי שומר עליך ושיכמותך ומי נותן לכם מכיסם, ממיסיהם קיצבאות ומי מאפשר לכם להתבטל ולעשות ילדים ולקבל דיור מסובסד ? אם אתה כבר לא בכושר אני סולח לך ומרחם עליך, אבל אם אתה אומר דברים נוראים כאלה במודע, אינך ראוי לכבוד וגם לא האנשים שאין להם שיפוט עצמי הגון והוגן ותומכים בך.אני

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    הרב יוסף הוא לא לגיטימי בעניי,

    אביתר, 28/11/08 18:44

    כל עוד הוא יקבל ליגיטימציה מפוליטיקאים ועיתונאים חנפנים,תמשך אימפרית הרשע שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מה חושב ה' על החכמים שכביכל יראים אותו:

    yeshua4everyone , 28/11/08 17:11

    וַיֹּאמֶר אֲדֹנָי, יַעַן כִּי נִגַּשׁ הָעָם הַזֶּה, בְּפִיו וּבִשְׂפָתָיו כִּבְּדוּנִי, וְלִבּוֹ רִחַק מִמֶּנִּי; וַתְּהִי יִרְאָתָם אֹתִי, מִצְוַת אֲנָשִׁים מְלֻמָּדָה׃ לָכֵן, הִנְנִי יוֹסִף לְהַפְלִיא אֶת־הָעָם־הַזֶּה הַפְלֵא וָפֶלֶא; וְאָבְדָה חָכְמַת חֲכָמָיו, וּבִינַת נְבֹנָיו תִּסְתַּתָּר׃ [ישעיה כט':13-14]. [קרא משלי ג':4-7].
    כִּי לֹא מַחְשְׁבוֹתַי מַחְשְׁבוֹתֵיכֶם, וְלֹא דַרְכֵיכֶם דְּרָכָי; נְאֻם יְהוָה׃ כִּי־גָבְהוּ שָׁמַיִם מֵאָרֶץ; כֵּן גָּבְהוּ דְרָכַי מִדַּרְכֵיכֶם, וּמַחְשְׁבֹתַי מִמַּחְשְׁבֹתֵיכֶם׃ [ישעיה נה':8-9]. אֵיכָה תֹאמְרוּ חֲכָמִים אֲנַחְנוּ, וְתוֹרַת יְהוָה אִתָּנוּ; אָכֵן הִנֵּה לַשֶּׁקֶר עָשָׂה, עֵט שֶׁקֶר סֹפְרִים׃ הֹבִישׁוּ חֲכָמִים, חַתּוּ וַיִּלָּכֵדוּ; הִנֵּה בִדְבַר־יְהוָה מָאָסוּ, וְחָכְמַת־מֶה לָהֶם׃ [ירמיה ח':8-9]. כִּי כָל־הַגּוֹיִם עֲרֵלִים, וְכָל־בֵּית יִשְׂרָאֵל עַרְלֵי־לֵב [ירמיה ט':25].
    וְאָמְרוּ בְּנֵי עַמְּךָ, לֹא יִתָּכֵן דֶּרֶךְ אֲדֹנָי; וְהֵמָּה דַּרְכָּם לֹא־יִתָּכֵן׃ [יחזקאל לג':17, יח':25].
    וְלֹא שָׁמַעְנוּ, בְּקוֹל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ; לָלֶכֶת בְּתוֹרֹתָיו אֲשֶׁר נָתַן לְפָנֵינוּ, בְּיַד עֲבָדָיו הַנְּבִיאִים׃ [דניאל ט':10]

    הגב לתגובה זו

    • זהירות מסיונר

      חבורת מגיני מר''ן, 28/04/09 02:17

      יא מסיונר מסריח

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    מה המטרה שהגענו לעולם הזה? בישראל אין חינוך.

    אלעזר אמסלם, 28/11/08 15:07

    אין מטרה בחיים. אין חינוך, אין אמת.
    אז מה שנשאר בעולם הזה למה לחיות?
    אדם חכם מחפס מטרה ומחפס תוכן ואמת, הריקנות הרוחנית הורגת, את זה המחנכים החמורים והפוחזים בישראל לא מבינים.
    מי שלא חכם אין לא בעייה אבל מה לעשות יש חכמים בישראל, אז איך מטעינים את הרוח שלהם לא את כולם אפשר לרמות בשקרים הם מחפשים תוכן, מחפשים אמת.
    שימו לב שהמילה אמת מורכבת משתי מילים 1) אם 2) מת הבן אדם נולד לעולם מה-אם והוא נפרד מהעולם ע''י שהוא מת.
    מאפו הוא בה לעולם ?
    לאן הוא הולך כשהוא מת? מה המטרה שהגענו לעולם הזה?
    כשאין תשובות מספקום - זה חלל ריק שגורם המחנכים הדגולים בישראל הוא הגורם לחלל והמחנכים אשמים במוות הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    איש העצים והמערות,ואיתו חבורת הניבערים

    איציק מ, 28/11/08 12:39

    ישי מרגי ומצביעי ש''ס,רק שינאה ניבערות וניסיונות לחזור לתקופת האבן.
    צריך להפריד דת ומדינה באופן דחוף,ולהעמיד את הרב עובדיה לדין על הסתה כנגד המורים.
    דת זה רעל ויש להמציא חיסון מפניה.
    מפלגה אנטי ציונית פאשיסטית מגעילה שמיתיימרת לייצג את המיזרחיים כמוני,ולא מבינה שרובנו בזים לה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה זכור מתקופת האבן (ל''ת)

      חבורת מגיני מר''ן, 28/04/09 02:19

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    איש העצים והמערות,ואיתו חבורת הניבערים

    איציק מ, 28/11/08 12:37

    ישי מרגי ומצביעי ש''ס,רק שינאה ניבערות וניסיונות לחזור לתקופת האבן.
    צריך להפריד דת ומדינה באופן דחוף,ולהעמיד את הרב עובדיה לדין על הסתה כנגד המורים.
    דת זה רעל ויש להמציא חיסון מפניה.
    מפלגה אנטי ציונית פאשיסטית מגעילה שמיתיימרת לייצג את המיזרחיים כמוני,ולא מבינה שרובנו בזים לה.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    עובדיה יוסף יכול להגיד על כל העולה ברוחו.יש לו לקוחות שמקשיבים לשטויות

    benzi. a, 28/11/08 11:54

    לעובדיה יוסף יש לו ציבור של דפוקים שנוהרים אחריו כמו עדר ומקשיבים לכול מילה דבילית היוצאת מפיו. אולי הוא גם סנילי או סתם ערמומי שיודע איך לזבל את קהל שומעיו ומעריציו. הבעייה זה התקשורת שמחפשת למצא כל מילה מיוחדת כדי להפיץ אותה ברבים. יש לא מעט אנשים כמו עובדיה יוסף שמרבים לברבר שטויות וטמטומי מוח. בבתי הכנסת ובבתי המדרשות. שיגידו מה שהם רוצים . אך מה לנו להתייחס לדפוקים האלה כולל עובדיה יוסף שמידי פעם זורק את השטויות שלו. וכולם עטים על זה כמוצאי שלל רב.

    הגב לתגובה זו

    • אני חסיד גאה של מרן יעלוב נפש (ל''ת)

      חברות מגיני מרן, 28/04/09 02:20

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    אתה כל כך ''צודק'', אבל מה עושים עם העובדות להלן...תענה בבקשה

    דוד, 28/11/08 10:50

    1.מדוע הנוער החילוני נעשה יותר ויותר אלים, אפילו בין כתלי בית הספר, כשמדי שנה הולך וגדל שיעור המכורים לסמים ואלכוהול?
    2. מדוע הנוער החילוני הוא בור וחסר ידע אפילו בנוגע לידע כללי, שלא לדבר על היסטוריה של עם ישראל, שלא לדבר בכלל על התנ''כ ומורשת ישראל?
    3. מדוע הנוער החילוני אינו יודע לדבר עברית תקנית, שלא לדבר על צורת הדיבור, החוצפה וחוסר דרך ארץ?
    4. מדוע המושגים שעליהם גדל רוב הנוער החילוני הם, ''אל תהיה פרייאר'', הצלחה נמדדת בכסף, חומרניות ויופי חיצוני, במקום ערכים ''פרימיטיביים'' של ואהבת לרעך כמוך, עזרה לזולת ובמיוחד לחלש, מתן בסתר ושאר ''שטויות'' שעליהם גדלים ילדים דתיים?
    5. מדוע גיבורי התרבות של הנוער החילוני הם יוסי בובליל, זמרי כוכב נולד, ושאר ''מוצרים'' אותם הם רוכשים במשך שעות על שעות של צפייה בטלויזיה במקום לקרוא ספר טוב(לא חייב גמרא )?
    6. ומדוע אפילו במה שכן מלמדים אותם,כביכול,(חשבון, מדעים, הבנת הנקרא וכיו''ב) אנחנו מדי שנה בשנה יורדים מטה מטה במיקומנו ביחס למדינות אחרות?
    אז מה יוצא לנו מזה שהם למדו אנגלית בסיסית ומתמטיקה שאת רובה שכחו אחרי כמה חודשים, אם לא חינכו אותם קודם כל להיות בני אדם, וחינוך זה קודם כל דוגמא אישית.
    7. ומה הרמה של מרבית המורים שהם תוצר של אותה שיטת חינוך כאשר המוכשרים יותר בוודאי שלא פונים לחינוך בשל רמת השכר הנמוכה?

    8.אז מה הפלא שאחרי כל זה, כל דרדק, בור ועם הארץ מרשה לעצמו להשתלח בגדול בתורה, שמה שהוא למד ויודע הם לא ידעו גם בעוד 100 גלגולים
    הוא שאמרנו חמורים ותלמידים של חמורים,כי חמור = אותיות חומר, והחינוך החילוני הוא חינוך לחומריות ללא כל שאר רוח, ואת זה אומר מי שהוא אקדמאי שעוסק בעריכת דין,שהיה חילוני בעברו ומודה לאל שלא נשאר כזה.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה הולמת בהחלט ,אהבתי .

      עמיר, 28/11/08 12:05

      תיקשורתנים ועיתונאים ו''כאילו'' הוגי דיעות
      מנסים השכם והערב להפחיד את הציבור החילוני לבל יזין עיניו בדף הגמרא
      הפחד הלא מובן מעולם של ערכים יהודיים שהצמיחו במשך שנות דור ,יהודים בעלי שיעור קומה .
      שאגב ...לא עניין אותם אף פעם מתרבות הגוי וממורשתו ..ואע''פ צמחנו ליהיות עם הספר
      ולמרות ואולי בגלל עיוני הרמב''ם בתורה שבע''פ ,יכל להתמודד בהצלחה רבה גם עם גדולי חכמי אומות העולם
      חכמה יש להם ..אבל המוסר והדרך ארץ ? לא היתה להם מעולם ...
      בגמרא בוצעו ניתוחים לפני אלפיים שנה והגמרא מספרת על חשיבות הסטריליזציה בעוד שחכמי אומות העולם לא הסכימו שישנה סכנה מחיידקים עד 1850 ...
      מי הבער ומי הכסיל ?
      שלא לדבר על הנוער דהיום ...

      הגב לתגובה זו

    • אשריך כולנו איתך

      חברות מגיני מרן, 28/04/09 02:23

      אנחנו מצדיעים לך אשריך וכולנו אחר מרן באש ובמים והכותב דברי בלע לא החזיר תשובה א.או שהלך לבית כף הקלע מעונש דבריו או שאיין לו מה לענות לדביל המטומטם הזה

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    תקופת האבן

    פרידמן, 28/11/08 10:20

    גם בלי שהכיר את ה''דבר'' הזה עם השמלה השחורה והטרבוש החומאני,אמר נחמן ביאליק המשורר הלאומי ..שהוא ''שונא את הערבים כי הם דומים לפרענקים''..מסתבר שביאליק היה גם נביא ולא רק משורר....

    הגב לתגובה זו

    • אני כורדי ומסכים עם מה שהגדיר בזמנו ביאליק.

      כורדיסטני, 28/11/08 12:07

      זה נכון ומדוייק. הפרענקים שווים במנטליות לערבים אך הפרמטיביות עולה על הערבים.
      אני לא מתחנף לאף אחד זה האמת וזה המציאות וגם עמיתי הפרענקים יודעים זאת אך לא אומרים זאת בפומבי.

      הגב לתגובה זו

    • תקשיב לי טוב

      חבורת מגיני מרן, 28/04/09 02:26

      הגמ' אומרת שהנבואה ניתנה לשוטים אז גילית שביאליק משוגע ואתה ברוב ''חכמתך'' מתוך נבואה ידעת זאת א''כ יוצא שגם אתה משוגע יוצא שיש לנו פה משורר משוגע בינלאומי שמת ממזמן ופיזרו את אפרו ויש לנו פה משוגע חוזה עתידות המשך כך משוגע

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    בערות

    שבתאי. ש, 28/11/08 09:26

    עיניים להם ולא יראו , אזנים להם ולא ישמעו.
    איש בער ולא ידע . אלו התארים שמצאתי מתאימים לכותב הכתבה הזאת.
    האם אתה יודע כמה נוער חילוני נמצא בסיכון, האם לא שמעת כמה נוער חילוני משתמש בסמים, האם אינך קורא כמה נוער חילוני נושא משתמש באלימות, אם לא ידעת בודאי שאתה בער ולא מבין, ואם שמעת ואתה מתעלם ואינך כואב את מצב הנוער שלנו, אז מי אתה בכלל שתביע דעה על הרב הגדול ומזכה הרבים רבינו עובדיה יוסף שליט''א. בוש והכלם לך

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ''הרב'' יוסף? יותר נכון עיזה עיוורת וחמור לא קטן.

    בוזגלו, 28/11/08 08:54

    זה רב זה?
    לובש השמאלות עם פה הג'ורה הוא בושה גדולה.
    ''מנהיג'' של חבורת העקרבים ןהגנבים הקרוייה ש''ס-יותר נכון אימרו שייסה...
    הציבור התומך בו ובמפלגתו הוא ציבור של נבערים באידאולוגיה,שנסמך באידאולוגיה על קופת המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    רוביק רוזנטל

    שסניק, 28/11/08 07:45

    אם היה רב אשכנזי אומר את מה שאמר הרב עוביה היו כותבים פליטת פה והיתנצלות פה אתם מתנפלים

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    להוציא את הדת מהמדינה ואת הטרוף של החרדים (ל''ת)

    tonifine2 , 27/11/08 23:09

    הגב לתגובה זו

    • תתעוררו על החיים שלכם

      gm, 28/11/08 02:53

      אם תוציא תדת מהמדינה לא תהיה לך מדינה מתי תבינו יהודים יקרים שבזכות התפילות של החרדים האלה אנחנו מצליחים לשרוד בין כל האויבים כי כל ישראל ערבים זה לזה

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    סניליות ?

    בן יעקב, 27/11/08 22:44

    כל הכבוד לרב, אבל כל מי ששומע שטויות, טיפשות ובורות כזאת, איני יכול להאמין שאדם חכם אמר אותם .ולכן מה שנשאר זה הסניליות.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    הכנופיה שגנבה לנוער במצוקה את עתידם

    דש, 27/11/08 19:07

    תעשית הדת מגלגלת מיליארדי דולרים על חשבון משלם המיסים הישראלי באמטלה של מורשה ותרבות
    הרב יוסוף עובדיה הוא תעשיין שסוחט את הציבור רגשית
    לפני כל מערכת בחירות יוצא האיש עם ניבול פה מהמדמנה ושולח את הרוק שלו לכל כוון
    ש''ס הוא חבורה של פושעים שגזלו לנוער במצוקה את עתידם ,ועם יש כוח עליון הוא ידאג לכנופיה הזאת וזה שעומד בראשה והתשלום יגיעה

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    Israeli Teachers

    Eli canada, 27/11/08 18:54

    Here we go at it again an ignorant Ayatolah Yousof barbs and you pay attentions to what this idiot says. that is exactly what he wants. There is an Arab saying ''let the dogs bark and the convoy will pass:

    just do not pay attention to anything this fool says

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    צודק בכל מילה (ל''ת)

    חרדית לשעבר, 27/11/08 18:33

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    עם כל הכבוד למסורת - מדעים לא פחות חשוב.

    דני ב., 27/11/08 18:15

    לןלא ה''חמורים'' החילונים למדו מדעים היו אנשי ש''ס באים לכנסת רכובים על גמלים או על חמורים (אמיתיים ולא המורים).
    לולא נלמדו מקצועות המדעים, מעניין איך הטוקבקיסטים היו מגיבים למאמר? היו שולחים פתקים עם יוני דואר?
    לכן מסורת זה חשוב בשביל הרוחניות, מדעים חשוב בשביל הפרנסה.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ראיתם מי זכו באולימפידת השח-מט? כולם חברי ש''ס......

    שח מט, 27/11/08 18:11

    גם את אליפות השש בש לא היו לוקחים כי הם היו גונבים את הקוביות...

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    החינוך התורני לנחשלות,בערות,טפילות,עוני ופיגור הוא כלי בידי ההנהגה

    האמת על ה''חינוך'' התורני, 27/11/08 17:48

    הפוליטית של כל דיקטטורה.ש''ס היא תנועה דיקטטורית של כזה ראה וקדש.אין שם בחירות,אין פריירמריס,אין שיויון,אין נשים,אין חירות,אין חופש ביטוי,אין מקום לחופש מחשבה,אין פלורליזם רעיוני כולם שם רובוטים של הרב עובדיה אשר ממקום שבתו שומר על עדר המזרחיים כמאגר אלקטוראלי בעזרת ה''חינוך'' התורני.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אומרים עליו שהוא ספר תורה מהלך.ספר,מקומו בארון הספרים.הוא יצא מהארון? (ל''ת)

    חסיד שוטה, 27/11/08 16:03

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    החינוך החילוני בארץ הוא בעייתי, נקודה! (ל''ת)

    אסף, 27/11/08 15:29

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    יש בישראל רבנים גדולים וראויים יותר מעובדיה יוסף. מדוע מתייחסים אליו?

    benzi. a, 27/11/08 15:23

    עובדיה יוסף עם כל הכבוד לו שהיה בזמנו רב ראשי שנתמך ע''י עסקנים כלנתרים בירושלים ודחפו אותו לתפקיד הרם. הוא לא הרב המי יודע . ישנם רבנים טובים ומכובדים ממנו ואף חכמים ונבונים יותר שיש להם גם ציבור נורמלי ושפוי יותר. מגוחך הוא העובדה שכול שטות או איזה בדיחה דבילית שיוצא מפיו מתייחסים אליו כאילו הוא האחד והיחיד ואין עוד מלבדו. אני כיליד שכונת הבוכרים בירושלים אני זוכר היטב את חכמי השכונה ורבניה הגדולים . עובדיה יוסף גם הוא היה מוגדר כחכם עובדיה . הוא למד ולימד בתלמוד תורה בני ציון אהי ז''ל ואנוכי ואחי גם למדנו שם. אני לא זוכר שמי מהם המורים או חכמי השכונה והרבנים . השמיצו או קללו או חרפו שום אדם בישראל. נהפוך הוא. תמיד שמענו רק ברכות ודברי עידוד מהם כל מעשיהם היה לשם שמים בלבד. ולא לשם הפולטיקה או בצע כסף ו[סחטנות והכפשות .

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מדהחים איך החילוניים התרבותיים אומרים דברים דומים על החינוך החרדי

    1 העם, 27/11/08 15:18

    על לימוד התלמוד אומרים שהוא פרימיטיבי וחשוך.במה זה שונה מדברי הרב עבודיה על החינוך החילוני? מה נזעקתם? טומי לפיד היה מדבר בצורה אגרסיבית הרבה יותךר על החרדים ומעולם לש שמעתי שרוביק רוזנטל או אחרים יצאו נגדו או עמדו על סגנונו הירוד והבוטה.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הכותב בור ואומלל

    אומלל, 27/11/08 15:03

    היכן הרמבם ? היכן רב ושמואל?
    היכן הרמבן הראש הריף היכן המרן בית יוסף

    היכן הרמא היכן הרמח''ל אני חושב שהמחבר
    חושב שאילו מילים בסינית
    מה רק אריסטו ואפלטון?

    טוב נו המחבר לא יודע בכלל מי אילו
    רב ושמואל

    הגב לתגובה זו

    • רוביק, אתה אכן מוצר קלאסי של ה''חמורים''. כדאי לבדוק לפני שפולטים

      דן*, 27/11/08 20:38

      שטויות.
      יש לדתיים רשת חינוך שה''חמורים'' שלנו יכולים רק לאכול את הלב. הם לומדים אנגלית כבר בכיתה א' - יתרון גדול למקצוע ''שר החוץ''. כן, הם גם לומדים מדעים. נדהמת ?
      כדאי שאם כבר נפחת, אז שיהיה לזה ריח נעים.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    כנראה שעובדיה יוסף שכח כי ''כל המלבין פני חברו ברבים כאילו שפך דמים''

    רועי, 27/11/08 14:54

    דברי רַבִּי אֶלְעָזָר הַמּוֹדָעִי (מסכת אבות, פרק ג', משנה י''ב).

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    גם אצל הדת''ל

    דין, 27/11/08 14:04

    אולי אינך יודע מר רוזנטל, ואולי גם רבים מהקוראים אינם יודעים, אבל היום יש כבר גם במחנה הדתי-לאומי, אצל החרד''לים, מוסדות חינוך שאינם מלמדים אלא לימודי קודש בלבד.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ''הם מנותקים מהספרות ומהשירה העברית, הם נעדרים את הקשר..

    עכשיו הבנתי את חומרת הבעיה., 27/11/08 13:53

    לצמיחה העברית המודרנית''.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    עובדיה יוסף הוא דוגמה לבור ועם הארץ ''שבזכותו'' מצביעי ש''ס פרימיטיבים

    יעל לוי, מזרחית משכילה מבאר שבע., 27/11/08 13:24

    מעריצי הרב הזה לא יודעים מילה אנגלית ומשוואה אחת במתמטיקה ולכן הקבצנים האלה כולל ילדיהם יחיו לנצח מהנדבות שלנו, החילונים, זאת, במקום ללכת ללימודי הייטק, רפואה, מהנדסי כימיה או מהנדסי בניין כדי שיתפרנסו בכבוד - אך יש בעיה קטנה, אצלם לא לומדים לבגרות, תואר ראשון הס מלהזכיר, ולכן ישארו קבצנים שיהיו מומחים בללכת...למקווה.
    אגב, רוב ''הנציגים'' של עובדיה יוסף בכנסת ישבו/יושבים בכלא על גניבה...! אלו גאוות המזרחים...??
    אגב, אני גם לא מבינה איך הם לא מתביישים לא לעבוד ולהתפרנס מנדבות של הציבור החילוני, פשוט לא מבינה אותם?

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    גם שמעון פרס חושב

    דני גפן, 27/11/08 13:09

    שללמד היסטוריה זה רעיון רע,
    בגלל שההיסטוריה רצופה מלחמות צריך ללמד על העתיד
    מעניין מי היו החמורים שלימדו אותו...

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    האמת

    א, 27/11/08 12:34

    הייתי שמח לדעת איזה תועלת יש מידיעת ההיסטוריה, הספרות והשירה העברית. אולי מר רוזנטל יסביר לי?
    כדאי גם לבדוק את הנוכחות במדעים וביצירה הישראלי של כל אותם הבאים מרקע סוציו אקונומי דומה. רק כך ניתן לברר אם באמת יש ממש בטענות הכותב.

    הגב לתגובה זו

    • זה תורם למדינה כל אזרחיה . ולפוסט מודרנים מלחמת חורמה בדת .

      קובי, 27/11/08 17:46

      זאת מטרת האנרכיסטים שהם משוכנעים שיצליחו.אבל שכחו לבדוק את עובדות ההסטוריה .כל מי שנלחם בדרך שתיהיה ביהדות המקורית נכשל .אבל הם מקבלים תמיכה כספית נפשית מאנטישמים .אולי כבר אפשר להשוות אותם להלניסטים וליהודים המומרים .

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    החרדים בטוחים שהם יודעים היסטוריה

    חיים, 27/11/08 12:34

    המצב הרבה יותר חמור ממה שרון מתאר שכן החרדים ישללו מחד את לימודי ההיסטוריה הביקורתית ולעומת זאת ילעיטו את המון העם בחצאי אמיתות היסטוריות ובסילופי דברים כל עוד הדברים ישרתו את תפיסותיהם המעוותות. דוגמאות ניתן להביא במכביר החל מהיחס המעוות לבנימין זאב הרצל כאילו הוא היה ממשפחה מתבוללת שכל מטרתו היתה להעביר את העם היהודי על דתו (לנצרות) ועד עלילות הדם של החרדים כאילו ראשי הציונות מנעו במזיד את הצלת יהדות החרדית באירופה.
    בענין המדעים חשוב לציין שבבתי ספר החרדיים הקיצוניים מלמדים שהעולם מורכב מארבעת היסודות אש רוח עפר ומים חלוקה יוונית עתיקה שמצאה מקום בספרות היהודית מימי הבניים לעומת זאת על יסודות הכימייה המודרניים שכל ילד יודע הס מלהזכיר.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    רוביק צודק

    סטודנט דתי, 27/11/08 12:29

    בואו לבר אילן ותראו מה זה אקדמיה דתית.
    השכלה משולבת עם יהדות ולא חו'' הבל וקשקושים.
    חובה לשלב את שניהם!
    הרב צודק בזה שהשכלה ללא יהדות אצל החילונים היא בעייתית נורא,אבל לא המורים חמורים,אשם משרד החינוך בתוכניות לימוד לחילונים,אני נתקל לצערי בחילונים משכילים אך ללא שום ידע ביהדות לצערי.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ל-1 ו- 2 ודומיהם

    גיורא, 27/11/08 12:23

    אתם כרגע משתמשים במחשב ובאינטרנט (-שלא הומצאו בתקופת התלמוד). תודה: למדע. כדאי שהילדים שלכם לא יהיו פרימיטיבים כמוכם. אם לא, אז, נו טוב, יהיו חוטבי עצים ושואבי מים.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    במבחן התוצאה החינוך החילוני ניכשל - גם במובן האקדמי וגם במובן הערכי (ל''ת)

    עובדה, 27/11/08 12:08

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    צודק בעל השמלח

    סברא ושרלילה, 27/11/08 12:01

    כידוע אין כמו הש''סניקים ממחנה יהודה באליפות העולם במתמטיקה.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    צודק בעל השמלח

    סברא ושרלילה, 27/11/08 12:01

    כידוע אין כמו הש''סניקים ממחנה יהודה באליפות העולם במתמטיקה.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    בורות של חרדים מפחידה ומבחילה

    גלית, 27/11/08 11:40

    אני מכירה את הציבור החרדי מאוד מקרוב אני אחות מוסמכת שעובדת בבני ברק
    הם לא יודעים כלום אבל ממש כלום בשום נושא
    זאת בורות מפחידה מבחיחה ודוחה
    רמת ההשכלה שלהלם היא אפילו לא של איש מימי הביניים אלא של איש המערות

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    למה שמים דגש על מה שאמר או התכוון=התגובות מוגזמות=מאפשרים לו=להשמיץ!!! (ל''ת)

    נ.כהן מוטב היה לא להתיחס בכובד ראש=תרתי משמע לדברי, 27/11/08 11:30

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מזל שאלוהים שותק כשהרב עובדיה יוסף מדבר, אחרת היינו חרשים. (ל''ת)

    Vox Ami, 27/11/08 11:23

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    לא ראיתי אותך צועק על הבערות בתחום ידיעת המסורת והתרבות היהודית

    רני דוקטורנט לכימיה האונ' העברית, 27/11/08 11:19

    בקרב הנוער

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אלוהים ודת הם המקור לבורות ובערות, מכאן אמונות תפלות שנאה ועוני. (ל''ת)

    Vox Ami, 27/11/08 11:19

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    הרבה יותר מפחיד הוא יחסה של מערכת החינוך החילונית אל לימוד היהדות..

    דוד, ארץ ישראל, 27/11/08 11:04

    רוב הנוער היום לא יודעים מושגי יסוד ביהדות, לא מכירים את התנ''ך, לא מכירים את מורשת ישראל, והכי גרוע גם לא את הערכים הנפלאים שלהם מחנכת ומכוונת התורה, והכל בשל החשש שאם ילמדו ויכירו אז אולי '' חו''ח'' גם יחזרו בתשובה.
    ולכן, אנו נתקלים מדי יום בתגובות מזלזלות כלפי הדת והדתיים הנשענות על שקרים וסטריאוטיפים, מצד אנשים שניכר בהם שאין להם מושג על מה הם מדברים.
    דרך אגב, אם החרדים ככלל מתנגדים לחניוך כללי אז איך זה שיש כל כל הרבה מדענים, רופאים ושאר אקדמאים שהם חרדים ?

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    הרבה יותר מפחיד הוא יחסה של מערכת החינוך החילונית אל לימוד היהדות..

    דוד, ארץ ישראל, 27/11/08 11:04

    רוב הנוער היום לא יודעים מושגי יסוד ביהדות, לא מכירים את התנ''ך, לא מכירים את מורשת ישראל, והכי גרוע גם לא את הערכים הנפלאים שלהם מחנכת ומכוונת התורה, והכל בשל החשש שאם ילמדו ויכירו אז אולי '' חו''ח'' גם יחזרו בתשובה.
    ולכן, אנו נתקלים מדי יום בתגובות מזלזלות כלפי הדת והדתיים הנשענות על שקרים וסטריאוטיפים, מצד אנשים שניכר בהם שאין להם מושג על מה הם מדברים.
    דרך אגב, אם החרדים ככלל מתנגדים לחניוך כללי אז איך זה שיש כל כל הרבה מדענים, רופאים ושאר אקדמאים שהם חרדים ?

    הגב לתגובה זו

    • לימוד היהדות זה תחביב זה לא השכלה אין אפשרות להתפרנס אלה תורה תעשיה

      דש, 27/11/08 19:04

      תעשית הדת מגלגלת מיליארדי דולרים על חשבון משלם המיסים הישראלי באמטלה של מורשה ותרבות
      הרב יוסוף עובדיה הוא תעשיין שסוחט את הציבור רגשית
      לפני כל מערכת בחירות יוצא האיש עם ניבול פה מהמדמנה ושולח את הרוק שלו לכל כוון
      ש''ס הוא חבורה של פושעים שגזלו לנוער במצוקה את עתידם ,ועם יש כוח עליון הוא ידאג לכנופיה הזאת וזה שעומד בראשה והתשלום יגיעה

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    בערות

    ztc, 27/11/08 11:03

    מי שלא יודע תנ''ך ומה זה שבת ומועד הוא בור ועם הארץ גדול בהרבה ממי שלא יודע הסטוריה וספרות.
    גם כך התלמידים בבתי הספר הממלכתיים לא יודעים ברובם ספרות והיסטוריה

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    לצערנו גם במערכת החינוך מבית מרץ רבה הבערות !!!

    יאיר ל, 27/11/08 10:50

    אלה לא מלמדים היסטוריה ואלה מלמדים היסטוריה שעוותה בהתאם לאמונתם הפוליטית. אלה לא מלמדים מתמטיקה ואלה מצליחים ליצור פחד מהמתמטיקה. פעם משרד החינוך היה דל באמצעים, הספרים היו עתיקי יומים, אבל רמת הלימוד והידע היו גבוהים. היום הספרים מתחדשים מידי יום, כל שיטת לימוד מוחלפת אחרי שנה, התקציב ענק והרמה נמוכה.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    כל גדולי ישראל שלמדו מדעים היו מתהפכים בקברם לשמע הפנינים של ר' עובדיה

    אברי, 27/11/08 10:46

    כנראה שהרב עובדיה לא הכיר מספיק טוב לא את הרמב''ם ולא את ריה''ל ולא את המהר''ל מפראג ולא את הגאון מוילנא ולא עוד שורה ארוכה של תלמידי חכמים שלא זלזלו בשום מדע ובשום דעת. עדיין תקוע עמוק בתוך הגלות וחושב שאין לו להקב''ה אלא דלת אמות של הלכה.

    הגב לתגובה זו

    • הרמב''ם היה גאון ברפואה, מתמטיקה ואסטרונומיה. המהר''ל מפראג היה גדול

      גבי, 27/11/08 15:43

      במתמטיקה ופיזיקה. רש''י הגדול כתב פתרונות לבעיות מתמטיות. הגאון מוילנה אהב מתמטיקה ופיזיקה.
      מה מבין עובדיה בכל התחומים הנ''ל חוץ מלקרוא לאחרים חמורים?

      הגב לתגובה זו

    • זו בדיוק הנקודה-בתורה יש את הכל ואין טעם ללמוד באופן חיולני (ל''ת)

      אלא באופן אמיתי של רוח ולא של חומר=חמור!, 29/11/08 22:59

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    אם בישראל יש "השכלה מודרנית", למה אתם ברמה של עולם שלישי במתמאטיקה?

    שמואל משי , 27/11/08 10:27

    מערכת החינוך שלכם היא כושלת. לא רק ביהדות אותה אתם מתעבים, אלא גם במקצועות המודרניים.

    מזל שמצאתם לכם איזה ש"סניק חשוך להאשים, אחרת הייתם בבעיה...

    הגב לתגובה זו

    • והחרדים לא אחראים להורדת הממוצע הזה? (ל''ת)

      המממ, 27/11/08 10:46

      הגב לתגובה זו

      • לא, כי את הממוצע מחשבים רק לפי בתי הספר הכללים... (ל''ת)

        הדר, 27/11/08 18:21

        הגב לתגובה זו

      • אצל החרדים-הבנות שעושות בגרות ,ובתי הספר התורניים של ש''ס (ל''ת)

        ישנו ממוצע הציונים הגבוה בארץ! כולל במדעים. ., 29/11/08 22:58

        הגב לתגובה זו

    • כי הכסף לקידום המקצועות המדעיים נלקח...

      הפוסל במומו, 27/11/08 13:24

      על מנת שאתם תלמדו 10 ילדים בכתה.
      הנזק שהכותב מדבר עליו כבר בא לידי ביטוי בדיוק בדוגמה שהצבת.
      איפה שיש כסף ואין ש''ס (החינוך הפרטי) הרמה גבוהה מאוד, ואותו דבר באוניברסיטאות (ולראיה ראה את הדירוג העולמי של המוסדות האקדמיים).

      הגב לתגובה זו

      • החינוך החרדי הוא פרטי ומתוקצב בשישית מכל ילד אחר במדינה.. (ל''ת)

        על מה אתה מדבר?-חמור לא משכיל, 29/11/08 22:56

        הגב לתגובה זו

    • מה זאת אומרת אתם-מה אתה נוצרי או מוסלמי? (ל''ת)

      תגובה לשמואל משי, 27/11/08 15:18

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    וגם בזאת הרב יוסף צודק

    גם, 27/11/08 10:17

    מובנת חרדתך מעמדת הרב עובדיה יוסף בעיניין נושא החינוך. למה שהוא קורא אור אתה קורא חושך. למה שהוא קורא קדושה אתה קורא אנכרוניזם. למה שהוא קורא כרת אתה קורא אהבה. לעולם לא תיפגשו - וזה בסדר. יהדות היתה מאז ומעולם אקסלוסיבית ולא אינקלוסיבית. הויכוח על איזה תרבות רלוונטית עתיק כמו ימי החשמונאים. אבל הווכוח עמוק עוד יותר.

    מורי ישראל פשטו את הרגל כי חילוני ישראל פשטו את הרגל. וכי באמת נידמה לך שהקידמה והאור נעוצים בתוכנית ריאליטי? תסתכל ותבין שלשם, בסופו של דבר, החינוך מוביל! הרופאים ואנשי ההיי טק שמיוצרים על ידי המערכת הם עלה תאנה עלוב להצדיק חינוך שמוביל לחיים של כלום. זה שיש תרבות וספרות ואמנות לא מצדיק זילות של עם שלם והורדתו למדריגה של גוי מטומטם, תעבתן, גחמן וטמא. זוהי הסחורה שהמורים מפיקים - באשמתם או שלא באשמתם. מתי תפקח את עיניך ותראה?

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אין חינוך חילוני ! בלי דרך ארץ ומישמעת זה לא שווה כלום !

    לא דתי, 27/11/08 10:10

    אני שולח את ילדי לחינוך ממלכתי דתי כי החינוך החילוני מלמד רק פשע,סמים,זנות,חוצפה וניבולי פה !

    הגב לתגובה זו

    • אז לאן?

      חילוני מחונך, 27/11/08 14:09

      אם לא יחונכו החילוניים לזנות היכן יבלו רבנים ותלמידי חכמים עם שקיע ובסתר?

      הגב לתגובה זו

    • חינוך לדרך ארץ נעשה בבית

      מאוד לא דתיה, 28/11/08 11:50

      חינוך לדרך ארץ ומשמעת נעשה בבית. השטויות שלך לגבי מערכת החינוך החילונית ממש מרשימות!!
      אם מערכת החינוך שלנו מחנכת רק לסמים וזנות איך תסביר את העובדה שרוב הזונות והמסוממים מנשקים מזוזות וברגע שהמשטרה שמה עליהם יד הם שמים כיפה ענקית על הראש?

      הגב לתגובה זו

      • את התוצאות המרות כולנו רואים! (ל''ת)

        מאוד מתעב לא דתיים, 29/11/08 22:53

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    אתה דוגמא חיה של בור ועם הארץ תוצרת של החמורים שלימדו אותך (ל''ת)

    ולזה הוא התכוון ! לחוסר ההבנה הבסיסי שלך, 27/11/08 09:38

    הגב לתגובה זו

    • ואתה דוגמה לערסים גסי הרוח שש''ס מייצרת

      המראה, 27/11/08 13:27

      הסגנון, ההקשבה, והפתיחות שלך לאחר היא אות ומופת למערכת החינוך הש''סניקית.

      הגב לתגובה זו