• 69.

    קראו והגיבו ל

    מה נראה להם, 27/11/08 10:35

    גם אני לא מתכוון להצביע
    הוקמה עבור אנשים שמאסו בפוליטיקה הישראלית המושחתת ביותר בעולם
    ועבור אלה שלא מוצאים את המנהיג להצביע עבורו
    אהה.. וגם עבור אלה שבכלל לא מתעניינים ולא אכפת להם

    לכן...
    ביום זה כולנו נקח חופש ונלך לים!

    אז אם אתם לא מתכוונים להצביע - מקומכם בקבוצה זו!

    בבקשה העבירו גם לחברים

    https://www.facebook.com/group.php?gid=42673351276

  • 68.

    כל כך צפוי.. (ל''ת)

    בג''צ עם ערכי סדום ועמורה-רק ששם הייתה גם עקביות, 26/11/08 22:45

  • 67.

    בג''צ-מר''צ יפסוק כצפוי ממנו. הכנופייה הזו הבינה שפרידמן לא ימשיך בתפקיד

    דרור מרמת גן, 26/11/08 21:06

    ולכן היא תמשיך בפסיקותיה הפוליטיות המושחתות,שכל ילד יכול לזהותן.
    אסור למנות שופטים, מותר להפקיר את בטחון המדינה.
    זו עזות מצח ביריונית של מי שיודע שאין לו מה לחשוש.

  • 66.

    אם אולמרט יצליח לעשות הסכם עם איראן אני מברך הסכם עם מישהו אחר חסר ערך (ל''ת)

    כל עוד איראן פועלת כאן לא יהיה שלום בשום מקרה, 26/11/08 20:35

  • 65.

    הבוחר יגיד את דברו ביום הבוחר. ולמחרת צריך להילחם בחורמה בבג''ץ הבוגדני (ל''ת)

    אזרח דואג, 26/11/08 19:34

    • בג''מ אינו בוגדני. צי שטמבל זה אתה. (ל''ת)

      רונן, 26/11/08 19:55

  • 64.

    אולמרט ובג''ץ= סכנה ברורה ומיידית לבטחון עם ישראל (ל''ת)

    ירון, 26/11/08 19:10

  • 63.

    אולמרט על מדינת ישראל - מוכרים בלבד!! (ל''ת)

    הבורסה נפלה - המלך נפל על הראש, 26/11/08 18:53

  • 62.

    בג (ל''ת)

    ג'ינג'י = ת''א, 26/11/08 18:33

  • 61.

    לממשלה אסור למנות שופטים, אבל מותר למסור שטחים.......

    אבסורד, 26/11/08 18:28

    הכנסת החדשה חייבת לפטר את השופטים בבית הדין המתקרא עליון. וביחוד את השופטת בייניש ואת השופטת פרובוקציה.

  • 60.

    אבל שופטים אסור למנות לפי בג''ץ - בושה וחרפה ! (ל''ת)

    אבי חלמיש, 26/11/08 17:52

  • 59.

    olmert is out the and also any bagatz that is realated (ל''ת)

    david masica, 26/11/08 17:09

  • 58.

    אצביע בעד נתניהו אם יתמוך בפרידמן.מערכת משפטית נקייה ואפוליטית (ל''ת)

    הכרחית לדמוקרטיה ולקיום מוסרי, 26/11/08 17:04

  • 57.

    אצביע בעד נתניהו אם יתמוך בפרידמן.מערכת משפטית נקייה ואפוליטית (ל''ת)

    הכרחית לדמוקרטיה ולקיום מוסרי, 26/11/08 17:03

  • 56.

    פוליטיקאים מושחתים במקום שופטים בבגץ

    ישמעאל, 26/11/08 17:00

    איך ייתכן שאסור לבחור שופטים בממשלת מעבר אך מותר להמשיך לנהל מומ עם הערבים ולקבוע קביעות מדיניות שיכבלו כל ממשלה שתקום ?

  • 55.

    מינוי שופטים החלטה נכבדה מדי עבור ממשלת מעבר-חלוקת שטחים מהארץ? (ל''ת)

    זוטי דברים עבור בג''ץ, 26/11/08 16:59

  • 54.

    אולמרט ייכנס להסטוריה

    יאל, 26/11/08 16:54

    כראש הממשלה הישראלי הראשון שהלך לכלא.

  • 53.

    מזוז הוא היחיד שיכול להציל את המדינה מעונשו של אולמרט (ל''ת)

    מזוזון, 26/11/08 16:52

  • 52.

    mr olmart ata diktator

    rosenberg, 26/11/08 16:46

    gam atem bagatz poalim neged rtzon ham koolo.sheve bshket mr olmarat yomcha nigmar sheve bsheket.

  • 51.

    נתניהו צריך לקום ולהודיע כי לא יכבד הסכמים שנעשו:

    א, 26/11/08 16:36

    דבר ראשון תחת לחץ, דבר שני ממשלת מעבר, דבר שלישי בשביל זה הליכוד עולה לשלטון, דבר רביעי מה הועילו חכמים אם נתניהו ימשיך את דרכו של שרון ואולמרט הגוסס מבחינה פוליטית, דבר חמישי אם נתניהו לא יודיע על אי כיבוד ההסכמים שאולמרט הולך לחתום במחטף, פשוט לא נצביע עבור הליכוד!!! כי
    הצבעתנו לליכוד זה אך ורק כדי לשמור על המדינה ולא למכור אותה במכירת חיסול ותמורת קסאמים וגראדים ועוד!

  • 50.

    ממש מפתיע !!!!! (ל''ת)

    מוטי, 26/11/08 16:36

  • 49.

    שלטון בג''ץ - דיקטטורה במסווה של דמוקרטיה ליברלית נאורה

    די לכיבוש הנאור!!!, 26/11/08 16:26

    הגברת בייניש לא איפשרה למנות שופטים בזמן ממשלת מעבר למרות שהיא עצמה נבחרה לתפקיד בזמן ממשלת מעבר -------- אין גבול לצביעות!

  • 48.

    בית דין גבוה של מרצ - שמאלנים קיצוניים מנהלים את המדינה

    התשובה: משה פייגלין!, 26/11/08 16:22

    אנחנו עומדים בפני ימים גדולים... משה פייגלין נכנס לכנסת...

  • 47.

    לבנת אל תתערבי! את ניהלת את החנוך ללא הכשרה וללא יכולת! (ל''ת)

    סתומה היית וסתומה תישארי, 26/11/08 16:16

    • המשך אולמרט משא ומתן עם הפלסטינים

      kashosh@msn.com, 26/11/08 17:00

      מספר 467 אתה צודק שתפסיק לדבר בשם ביבי

    • אוי ואבוי. רק בגלל הסיכוי שהיא תחזור אסור להצביע לליכוד. (ל''ת)

      רונן, 26/11/08 19:57

  • 46.

    ביבי אל תחזור על הטעות של בגין. תמנה את פרידמן לשר משפטים

    דוד, ארץ ישראל, 26/11/08 15:54

    ותן לו גיבוי לשנות את השיטה למינוי שופטים לעליון כח לכולנו נשבר כבר מחבורת השמאלנים הצינית והצבועה שהשתלטה עלינו ומנהלתאת המדינה מבלי שנבחרה אף פעם, אלא בשיטה של וחבר מביא חבר.

    • כמה שאתה צודק, אם ביבי לוקח את פרידמן כשר משפטים

      יעקוב, 26/11/08 16:51

      גם אני בוחר ליכוד

    • מינוי פרידמן לשר המשפטים בממשלת ביבי

      kashosh@msn.com, 26/11/08 17:06

      חבל לוותר על משפטן כמו פרידמן היגיע הזמן
      לשינו במערכת המשפט

  • 45.

    התגובה הראויה: מינוי פרידמן לשר משפטים גם בממשלה הבאה! (ל''ת)

    לנקות את האורוות!, 26/11/08 15:40

  • 44.

    לכנס את הועדה למינוי שופטים אי אפשר בגלל ממשלת מעבר

    בעלי מוסר כפול, 26/11/08 15:39

    אבל לוותר על חלקים מישראל-זה כן.
    שופטי בגצ איבדו את הבושה

  • 43.

    חשבתי שלממשלת מעבר אין אפילו סמכות למנות שופטים

    אבי, 26/11/08 15:30

    כבוד ביהמ''ש העליון טובל ושרץ האג'נדה בידו.

  • 42.

    מה אומר ה פרידמן על יזמת אולמרט, בית המריבה ופדרמן ? (ל''ת)

    יוסי, 26/11/08 15:23

  • 41.

    השופטות הללו, כנירא, אינן ראויות להיות בבג''ץ.

    בוגר, 26/11/08 15:14

    כוווולם יודעים על נטיותיו של אולמרט להיכנס להיסטוריה ואו-טו-טו לסיים (בתרם התחיל כראוי) את המסע ומתנ הן עם סורוה והן עם הרשות הפלסטינאית (בתרם גם היא נמחקת ע''י החמס). כוווולם יודעים שמדובר בהחלטות גורליות לעם ישראל ולמדינת ישראל. כווולם יודעים שממשלת מעבר על כיראי תרניגולת איננה ראשאית לקבל כאלה החלטות ובכל זאת השופטות הללו נוטות שלא להיתערב...
    והמבין יבין!

    • לך תלמד לכתוב קודם ואחר כך תסיר נעליך בפני השופטות האלה, מטומטם. (ל''ת)

      רונן, שומר חוק, 26/11/08 19:59

  • 40.

    מינוי שופטים (אפילו למחוזי!) לא והסכם שלום כן? סניף מרץ בבג''ץ מכה שוב

    משפטן, 26/11/08 15:03

    ואח''כ הם מתפלאים שאמון הציבור במערכת המשפט מתרסק.
    אנחנו רוצים את פרידמן כשר משפטים גם בממשלה הבאה.

  • 39.

    צבועים

    גדי, 26/11/08 15:00

    שכל אחד ישפוט בעצמו,גם אם הוא פריק של הבג''ץ.
    למנות שופטים אסור בממשלת מעבר משום שאין לה סמכות לדבר כל כך גורלי כך אמרה בייניש.

    אבל להגיע להסכמי שלום שנוגעים לחיי אדם, ולפילוג בעם ולוויתור על שטחים אפשר.

    תמהני.

  • 38.

    אין לממשלה זמנית מנדט נקודה (ל''ת)

    העם זועם, 26/11/08 14:52

  • 37.

    איפה גבול הצביעות?

    emil, 26/11/08 14:50

    בגצ הרויח ביושר את חוסר אימון הציבור. לדעתו אין למנות שופטים חדשים תחת ממשלת מעבר(מישהו יכול להסביר למה?), אבל להחליט לדורות על ארצנו ברוח בייניש והשמאל הבולשביקי, אין מניעה.מי יגאל אותנו מהסטנדרטים הכפולים של אבירי הדמוקרטיה בפיהם ומשחיתיה במעשיהם?

  • 36.

    אני רוצה להזדקן בחודשיים...

    aviril, 26/11/08 14:44

    .על מנת שלא לשמוע יותר מהאיש הזה אולמרט.

  • 35.

    בוודאי שלא, הם הרי עסוקים ברדיפת מתנחלים (ל''ת)

    יהודי ישראלי, 26/11/08 14:39

  • 34.

    פורר הרס את רחובות ובייש את התושבים עם אות הקלון שעל מצחו (ל''ת)

    עמית, 26/11/08 14:37

  • 33.

    החונטה של בג''ץ נגד מדינת ישראל

    חיים, 26/11/08 14:35

    ''אולמרט, זה בסדר, תמכור, תמכור''

  • 32.

    אולמרט - אין לך מנדט להסכמים משום סוג!!!

    אירית, 26/11/08 14:33

    אין לך מנדט להחלטות הרות גורל.
    אתה איבדת את אמון הציבור.
    לך ותעזוב את העם הזה בשקט.

  • 31.

    התרופה לבג''צ פוליטי - פרידמן שר המשפטים מטעם הליכוד (ל''ת)

    רופא מומחה, 26/11/08 14:33

  • 30.

    הרי היה ברור מראש שבג''צ ילך עם דעותיו השמאלניות

    פסיקה ידועה מראש, 26/11/08 14:30

    שופטים אי אפשר למנות בזמן ממשלת מעבר משיקולים פוליטיים אבל ראש ממשלה יכול לחייב את המדינה משיקולים פוליטיים.

    ''ויקוו למשפט והנה משפח''

  • 29.

    ביבי מחויב לכל הסכם

    לאון, 26/11/08 14:28

    הגיע הזמן לאמר את האמת לאנשים , כל הסכם ביבי יצטרך לקבל , לבנת תפסיקי לזרוע חול בעיניי הציבור גם אחרי הסכם אוסלו אמרתם אותו הדבר ובסוף נאלצתם לסגת מחברון .
    תפסיקו לשקר לציבור !!!

  • 28.

    בטוח שנתניהו לא יהיה מחויב לקישקשי לבנת חבלה. (ל''ת)

    את פאסה!, 26/11/08 14:26

  • 27.

    מה תצפה משלושת נציגות השמאל הקיצוני שכבשו את ביהמ''ש העליון (ל''ת)

    שלום לך דמוקרטיה, 26/11/08 14:25

  • 26.

    כאילו חשבנו אחרת

    אייל, 26/11/08 14:23

    נעמן, אולי תזדהה בשם שלך,
    אולי מוחמד?

  • 25.

    הבנתם את בייניש הצבועה? למנות שופטים אסור בממשלת מעבר

    אבל למכור את יו''ש, ירושלים והגולן כן, 26/11/08 14:18

    כי מבחינת בייניש והחונטה של העליון ארץ ישראל, הגולן וירושלים זה לא משהו חשוב ובודאי לא משהו שמאיים על שלטונן הבלתי מעורער בדיקטטורה השיפוטית. לעומת זאת מינוי שופטים עשוי לגזול כוח מהחונטה ולהחזירו לעם. על עך אין לעבור לסדר היום.

  • 24.

    מינוי שופטים, לעומת זאת, אסור בתכלית האיסור

    אזרח, 26/11/08 14:12

    יש לנו בית משפט חסר פניות ונטול פוליטיקה.
    מבלי קשר להשקפות פוליטיות, כל העתירות של חברי מרצ מתקבלות, וכל העתירות של הליכוד וימינה נדחות.
    הכל משפטי כמובן.
    באופן משפטי בג''ץ חושב שמותר לפנות יהודים מבתי שרכשו כחוק בחברון וגם למסור את הר הבית לכנופיית רוצחים.
    אגב, מינוי שופטים אוסר בתכלית האיסור.

  • 23.

    מעטפות

    לבנת, 26/11/08 14:11

    למה ללכת לבג''ץ בד''ץ הרי החלטתם ניתנה טרם הדיון על סמך דעותיהם האישיות.
    במקום זה תפני עם כמה מעטפות והוא ישב בשקט.

  • 22.

    למנות שופית לחונטה -אסור בבמשלת מעבר

    אורי, 26/11/08 14:07

    אבל למסור את הגולן ויו''ש כן ??

  • 21.

    דין מינוי שופטים כדין ניהול מו''מ מדיני בממשלת מעבר (ל''ת)

    שבתאי, 26/11/08 14:05

  • 20.

    מינוי שופטים אסור. למסור את ירושלים מותר.

    הגיון צרוף, 26/11/08 14:05

    כשיש ממשלת מעבר אסור (לפי בייניש וחבריה) לועדה למינוי שופטים (שבה אין רוב לממשלה) להתכנס כדי למנות שופטים ואפילו לא שופטים מחוזיים ושופטי שלום.אבל כשמדובר ב''ענין פעוט'' כמו הסכם קבע שבמסגרתו ימסרו שטחים כולל ירושלים לאויבינו - זה מותר!.

  • 19.

    מעשי העוולה הסדרתיים של מר אולמרט

    gcstkkv, 26/11/08 14:01

    באם מישהו חשב,ציפה קיווה כי בג''צ שמאלני האוהד את העמדה החמאסית יאשר למען דבעי להשיג על מהלכים לחיסול היישות הציונית טעה והטעה.מלכתחילה ידוע כי בג''צ בראשות הגברת ביניש נוטה לתפיסת עולם של השמאל הקיצוני,אינו שש להתערב בעינייני הממשל אבל,גם במקרה חריג מעין זה שעליו להתערב ולמנוע מחטף בלתי חוקי,בלתי לגיטימי הוא אינו מתערב.אזי לשם מה לפנות לעזרת בג''צ? ישנו מונח של ''מרי אזרחי''וזוהי התרופה כנגד ממשל מושחת,ראש ממשלת בובות מתועב,שהמקום היאה לו בכלא בלבד ולהרבה שנים !!!!
    אדם שחוק יסוד הממשלה לא קיים מבחינתו ,חוק יסוד הכנסת מזמן פשט רגל מבחינתו.מבחינתו החוק היחיד אותו הוא מקבל הוא הרצון שלו להמנע מישיבה בכלא!!!!ולשם כך מוכן הוא לבצע ''תמות נפשי עם פלישתים''!!
    מדוע לעזאזל ביבי וחבריו אינם מבצעים הדחה של הנבל ברשות בג''צ מתפקידו? מדוע אינם עותרים למעצרו עד תום ההליכים ?

  • 18.

    אולמרט היקר-קר. לא תזכה בחייך להחזיר שעל 1 מהמולדת (ל''ת)

    מולדתי, 26/11/08 14:01

  • 17.

    הרי בגץ שמאל אז מה ההפתעה (ל''ת)

    tnnt, 26/11/08 13:59

  • 16.

    ליבני הירגעי - עוד מעט את בממשלה

    רמי, 26/11/08 13:58

    לא מבין על מה הפאניקה. סקר שהתפרסם אתמול ב''פוליטיקה'' של הערוץ הראשון מורה על כך שהליכוד בנסיקה:37 מנדטים, לעומת 25 של קדימה ו7 בלבד של העבודה.

    די כבר עם הבלגאנים, חכי קצת, תני לאולמרט את ההזדמנות להוכיח שאיכפת לו מהמדינה, שתהיה לו פרישה נעימה, ועוד מעט המושכות יהיו בידיים שלך.

    אני מצביע ליכוד, משום שאני רוצה מפלגה אחת גדולה ולא נסחטת, לא מעניין אותי מי יעמוד בראשה, העיקר מבחינתי הוא שקדימה והליכוד לבדן יוכלו להקים ממשלה ללא ש''ס, כך שטובת המדינה תעמוד בראש סדר העדיפויות ולא טובתם של סקטורים מצומצמים המיוצגים על ידי המפלגות הקטנות שנאלצות לסחוט את הקופה הציבורית כאמצעי הכרחי להישרדותן.

  • 15.

    מה היה פסיקת בגץ בעניין אוריינט האוס

    יצחק, 26/11/08 13:54

    כאשר ביבי רצה לסגור אותו לפני הבחירות. האם גם אז לא התערבו? או שבגץ רק מתערב במעשי ממשלות ימין אבל לא במעשה ממשלות שמאל.

  • 14.

    למנות שופטים אסור להחזיר את הגולן מותר

    נדהם, 26/11/08 13:42

    פס''ד מוזר ומושנה

  • 13.

    חחח רומזים...כאילו שעמדתם לא ידועה מראש.. (ל''ת)

    א.מ, 26/11/08 13:41

  • 12.

    נו, כמה צפוי....

    ארז, 26/11/08 13:40

    ראשית, ההרכב הדן בנושא. לא צפוי שבייניש, נאור וארבל יוציאו החלטה אחרת. דעתן צפויה מראש. שנית, הגב' בייניש קבעה שלא ניתן למנות שופטים בעת הזאת, כשהממשלה היא ממשלת מעבר (למרות שהיא עצמה מונתה בעת כהונתה של ממשלת מעבר). אז למנות שופטים אסור, אבל לנהל מו''מ על עתידה של המדינה מותר?

  • 11.

    אבל בפינוי מגרון מתערבים גם מתערבים. ואח''כ יגידו שהם אובייקטיבים (ל''ת)

    דווקא לא ימנית, 26/11/08 13:37

  • 10.

    בג''ץ מושחת, פוסק כפי דרכו הפוליטית הברורה

    יהודי נאמן, 26/11/08 13:33

    למנות שופטים בזמן שפסקי דין עומדים תלויים שנים ע''ג שנים רק מחמת חוסר בשופטים, זה אסור, כי זה ממשלת מעבר.
    ולתת לפלסתינים לרוצחים הללו ימ''ש את שטחי וחבלי מולדת, זה מותר.

    דורית בייניש, תתביישי לך

  • 9.

    רק למנות שופטים אי אפשר בזמן ממשלת מעבר ,למכור את המדינה כן..

    דוד, ארץישראל, 26/11/08 13:30

    בית משפט העליון = חבורה של שמאלנים צינים שעושים ככל העולה על רוחם.
    אולי מישהו יסביר מה מונע למנות שופטים כעת, חוץ מהרצון להמתין לכך שהשר פרידמן כבר לא יהיה שר המשפטים, ואם כך למה מינוי שופטים הוא נושא יותר חשוב מאשר מו''מ להחזרת שטחים. גם אם אולמרט יגיע ''רק '' להבנות שייצטרכו את אישור הכנסת, מבחינת אומות העולם והפלשתינאים יהיה מדובר בהבנות מחייבות באופן מעשי שיהוו קו התחלה למו''מ בהמשך.אבל למי אכפת אם זה מה שהשמאלנים בעליון רוצים ממילא.

  • 8.

    למנות שופטים אסור ולמכור את המדינה מותר...שופטים ליצנים (ל''ת)

    בגץ עושה מעצמו צחוק, 26/11/08 13:29

  • 7.

    הכל קביל בבית המשפט הגבוה לצמצום השכל הישר

    חתולה בשוק, 26/11/08 13:28

    ישראל מנוהלת על ידי עבריין איזה בית משפט הזוי זולת הנ''ל ירמוז שהוא תומך בסיטואציה כזו? איזה בית משפט בעולם לא יתערב בשחרורו של רוצח ילדים (קונטאר למי שמיהר לשכוח) אבל יצודד ב''מהלך לשלום'' שמנוהל על ידי פושע ???
    לפרק לאלתר את המוסד המגוחך הזה שאין לו ולו מעט מרעיון הדמוקרטיה

  • 6.

    החלטה להחזיר את השטחים הכבושים ולפרק את ההתנחלויות הינה שיא הדמוקרטיה

    נעמן,שפוי , 26/11/08 13:25

    השטחים הכבושים נגזלו מידי אדוניהם הפלסטינים על ידי מפעל ההתיישבות הקולוניאלי והבלתי חוקי הנקרא התנחלויות. פירוק ההתנחלויות והחזרת האדמות הכבושות לבני דודינו, בני העם הפלסטיני היא הדבר המוסקי והצודק ביותר שיש לעשות, ללא שום קשר לממשלת מעבר. הצדק הוא אבסולוטי ותיקון העיוות וגזל האדמות הפלסטיניות דוחה כל טענה מנהלית קטנונית אחרת. די לכיבוש!

    • שוב שחכת לקחת את הכדורים? (ל''ת)

      הפסיכיאטר של נעמן, 26/11/08 13:31

    • יש לך אישורים לגבי השפיות שלך?

      סוס, 26/11/08 13:33

      כאילו זה כמו תואר ד''ר או רו''ח
      נעמן שפוי

      פחחח

    • גם אדמת שייח מוניס גזולה

      אחמד, 26/11/08 13:36

      הצדק ייכון רק כשאתה וחבריך תשובו למולדתכם האמיתית - אירופה.

    • אני מקווה בשבילך שאתה מתחת לגיל 16 וזה ההורמונים מדברים

      שרון, 26/11/08 13:42

      במידה ואתה בוגר וחושב כך - למה אתה ממשיך לחיות כאן? אתה מוזמן להתאסלם ולעבור לכל מקום אחר חוץ מכאן. מרחמת עליך. כולך אכול שנאה. בגלל ''שפויים'' כמוך נהרגים פה אזרחים תמימים וחיילי צה''ל שמגנים על אנשים כמוך בחייהם. לא מגיע לך להיות יהודי!!!

    • לשיטתך, יש להחזיר את פרוסיה המזרחית לגרמניה

      ארז, 26/11/08 13:42

      שכן היא נגזלה מאדוניה הגרמנים שלא בצדק!

    • אם כבר ''נגזלו'' מאדוניהם הירדנים לאחר שפתחו במלחמה. (ל''ת)

      זה נעמן החצוצרן?, 26/11/08 13:44

    • תגובה ל 'נעמן,שפוי'

      מר. ישראלי, 26/11/08 13:52

      ''השטחים הכבושים'' הם לא כבושים אלא משוחררים - לך תלמד היסטוריה (לא מיולי תמיר - אלא מספרי היסטוריה).
      ה''עם הפלסטיני'' הוא המצאה - הוא מעולם לא היה קיים. ב 1967 השטחים שוחררו מידי הירדנים (הם ה''עם הפלסטיני''..) עזה שוחררה מידי המיצרים (אם לא ידעת) כך שלמעשה, מעולם ישראל לא כבשה שטח ''פלסטיני''.
      ולא - אתה לא שפוי - במקרה הטוב, אתה ערבי ובמקרה הגרוע - אתה שמאלן קיצוני חסר השכלה בסיסית וחסר מחשבה - ןלכן אתה לא שפוי.

    • ומה עם מפעל ההתיישבות הקרוי ''ציונות''? (ל''ת)

      עפולה ,אשדוד וכרמיאל,זה בסדר?, 26/11/08 14:27

    • אדוני השפוי.תרשה לי לחלוק..כל מדינת ישראל נכבשה ב-48.. (ל''ת)

      לא שפוי, 26/11/08 14:29

    • open your eyes and think (ל''ת)

      ido, 26/11/08 14:46

    • אני מוכן שיחזירו את השטחים רק יחד אתך ועם חבר'ה כמוך. (ל''ת)

      אחד, 26/11/08 14:53

    • אם אתה שפוי אז מה זה פסיכי ? ...

      דוד, ארץ ישראל, 26/11/08 15:02

      אם אתה מדבר על מוסר ומפעל התיישבות קולוניאלי, למה אתה עוצר בגבולות 67 ולא בגבולות 47 ? המפעל הציוני לא קשור לצדק אבסולוטי,מושג שלא קיים בכלל מחוץ לגבולות התורה הקדושה, אלא לרצון של עם שתהיה לו מדינה אחת ויחידה בעולם שבה הוא יכול להתגורר בבטחון יחסי. הם ניסו לסלק אותנו גם משטחי 67,אם היו מצליחים היו שוחטים את כולנו ללא היסוס, למזלנו הפסידו, ושם נגמרו טענותיהם ה''צודקות''. הם בשאיפותיהם רוצים 3 מדינות ''פלשתינאיות מאוחדות: ירדן, השטחים וזכות שיבה לגבולות 67. מי שלא מבין את זה אידיוט גמור, ומי שמבין ועדיין רוצה להחזיר שטחים הוא פסיכי כי הוא מתאבד בפוטנציה.

    • להחזיר את אדמות הקיבוצים לבעליהם הפלשתינאים עכשיו! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 26/11/08 15:02

    • מי המפלצת שעשתה אותך.? (ל''ת)

      די למלפפון הכבוש, 26/11/08 15:53

  • 5.

    אם העם היה רוצה .במדיניות מיפלגת קדימה. כולם כבר היו יודעים על כך .

    פקק תנועה , 26/11/08 13:25

    אבל העם ..לא מעונין במדיניות מיפלגת קדימה .

    • פקקי, גם אני וגם אתה הצבענו לאולמרט. למה פתאום אתה מתנגד למדיניותו? (ל''ת)

      נעמן,שפוי , 26/11/08 13:36

      • אני הצבעתי גם לרבין,ידעתי איזו סטירה אקבל ממנו?? (ל''ת)

        אוסלו,פרופלורים,אין ספור פיגועים .לא שכחנו., 26/11/08 13:43

      • קורה גם שטועים,בפעם הבאה תצביעו למישהו אחר... בינתיים,יש למנוע מאולמרט (ל''ת)

        לקבוע עובדות/מהלכים מזיקים ובלתי הפיכים..........., 26/11/08 13:59

      • ברגע שגיליתי

        פקק תנועה,, 26/11/08 14:37

        שאתה שייך לקדימה אחזה אותי חלחלה
        ולכן אני כבר לא שם

        • יפה אמרת פקק תנועה קריית ביאליק.

          מיכה, 26/11/08 16:01

          האמת היא שהייתי בטוח שהשפוי ממפלגת הבעת.

      • לאולמרט אין שום מדיניות חוץ.

        דגדג, מרתף הבירה, 26/11/08 18:47

        מה שאולמרט עושה כעת, הוא למד מהרב אריאל שרון: תשתדל ללכת מקסימום שמאלה, ואז (אולי) מאזוז ובייניש יצילו אותך מבית הסוהר.

  • 4.

    בג''ץ הוא סניף מ''רץ, כשהוא ''ימני'' הוא סניף'' שלום עכשיו'' מערכת מאוסה. (ל''ת)

    נעמי, 26/11/08 13:25

  • 3.

    במאלה אולמרט וממשלתו לא פינו התנחלויות

    רינה , 26/11/08 13:24

    במקום לפנות התנחלויות,אולמרט וממשלתו נתנו אישור לבצע את ההפך.אולמרט וממשלתו נתנו אישור לבנות התנחלויות,בגושי ההתנחלויות הגדולים,וכך גם בגולן שלמורות משא-ומתן עם
    סוריה,אולמרט לא נותן את ההוראה להפסיק את
    הבנייה.לפי דעתי אולמרט וממשלת "קדימה" ממשיכים לפגוע בשלום,למורות משא-ומתן.

    • רינה תקשיבי תשימי

      אפי, 26/11/08 13:41

      מרגרינה. ואז זה יכאב פחות. עאלק רינה

      • סחתיק..אפי (ל''ת)

        איברהים, 26/11/08 15:54

    • רינב, אולי תשני פיזמון?

      ארז, 26/11/08 13:41

      אולי תראי שאת מסוגלת לחשוב ולא רק לעשות ''העתק-הדבק''?

  • 2.

    הבנו. בממשלת מעבר אי אפשר למנות שופט במחוזי. אבל להתחייב לאסאד כן. (ל''ת)

    ביהמ''ש לא צריך ''לאותת''. הכל ברור מראש., 26/11/08 13:24

  • 1.

    לוועדת מינוי שופטים ,הם התערבו. כמה שפרידמן צדק

    ג'ורג' , 26/11/08 13:23

    אם ביבי יהיה חכם שיכניס אותו לליכוד.

    • שנתניהו יצרף את פרידמן ויעיף את מרידור!

      jak, 26/11/08 13:34

      זה מה שהעם רוצה