• 87.

    אהוד ברח רוצה את הקולות של מצביעי מר''צ. הרי זה כל כך שקוף... (ל''ת)

    העם ישלח את האימפוטנט הביתה, 14/12/08 17:00

  • 86.

    בשביל רוב צריך 61 - לפנות את השוטים ומהר (ל''ת)

    להביא קומנדו הודי אם צריך, 30/11/08 18:52

  • 85.

    פרעות בג''צ ? פרעות ברק ? או שמא פרעות חברון תשס''ט ?? (ל''ת)

    אז איך נקרא לזה ?, 30/11/08 14:26

  • 84.

    השופטים מתעלמים מהראיות המוצקות בשל הטיה פוליטית (ל''ת)

    אפילו שופט עיוור היה רואה את האמת, 30/11/08 14:25

  • 83.

    צודקים בהחלט!

    דני ברקוביץ' , 29/11/08 20:42

    נותנים להם את כל הראיות שקנו את הבית אבל כבוד השופטים ה"מכובדים" הרי לא יכולים להקשיב "למתנחלים שנואי העם" (עלק) ובוחרים על דעת עצמם שצריך לפנות את בית השלום! כבר אי אפשר לקנות בתים במדינה הזאת!
    החוק בישראל - פלסטלינה לטובת פלסטינה!

  • 82.

    צודקים בהחלט!

    דני ברקוביץ' , 29/11/08 20:42

    נותנים להם את כל הראיות שקנו את הבית אבל כבוד השופטים ה"מכובדים" הרי לא יכולים להקשיב "למתנחלים שנואי העם" (עלק) ובוחרים על דעת עצמם שצריך לפנות את בית השלום! כבר אי אפשר לקנות בתים במדינה הזאת!
    החוק בישראל - פלסטלינה לטובת פלסטינה!

  • 81.

    מתנחלים פורעי חוק פוגעים בחילים ומג''ב ישליטו כאן טרור??

    איתן, 29/11/08 18:09

    מה הפרוש לא לקים פסק דין של בגץ?
    כל אחד לנפשו?
    נגמרה המדינה?
    אילו חברי כנסת?
    בושה

  • 80.

    מיצתרפים לבקשה 79

    מישפחה גדולה בישראל, 29/11/08 16:51

    קראנו בהירגשות את טניית ו של המעריצ של אהוד ברק מספר 79ואנו מישפחה גדולה וידדים מיצטרפם ומבקשים מימך לא לגרש מיתישבים גלה מנהיגות ואל תיגרר לפובקציה של תושבי צפון תל אביב

  • 79.

    מעריץ של הלוחם אהוד ברק

    ישראל, 29/11/08 14:56

    אהוד הייקר אתה שגדלתה על תורת חומה ומיגדל תעיז לפות בכוח יהודים מיתישבים בנחלת אבות שכחתה את פרעות חברון כניעה לחבורה של שלום עכשיו תירדוף אותך כל ימי חייך אל תעשה זאת גיבור ישראל

  • 78.

    יודעים מה? זה מבאס אותי שלבני נותנת יד לזה

    חכים מקדימה נגד שלטון החוק?, 26/11/08 07:31

    כבר חשבתי להצביע ללבני. אבל מה אני צריך את הפשיסטים שמלווים אותה? צחי הנגבי? לא הספיק לך הצרות שעשית לכל המדינה כשהיית בליכוד? לא מספיק אנשים נהרגו או חייהם נהרסו בגלל המתנחלים ומדיניות ההתנחלות? לא מספיק פיגועים? את זרעי התופת התחילו כל מיני מנהיגים חלשים שנתנו למתנחלים לרדת לסבסטיה וכל מיני מקומות הזויים כלאלה

  • 77.

    למה לא שומעים את נתניהו? שותק כמו דג... (ל''ת)

    ארז, 26/11/08 02:39

    • רפת הפרות

      פייגלינסט, 26/11/08 12:55

      ארז,----ביבי מפחד.כי הוא אף פעם לא זוכר בדיוק מה הוא אמר ומה הוא רוצה לעשות ומשאיר את הדיבורים והמעשים לאנשים חכמים ממנו.לכן הביא לליכוד את נבחרת הכוכבים השמאלנית!!

  • 76.

    בית השלום! לא בית המריבה.אף אחד לא במריבה הזו

    חברון מאז ולתמיד, 25/11/08 20:52

    ב''ה

    היהודים רוצים את הבית הערבי בורח והתשקורת סתם מוציאה משם את היהודים ח''ו!!!!

  • 75.

    צורך השעה

    בוגי, 25/11/08 18:00

    לו הייתי צעיר ב 40 שנה הייתי ברצון מתנדב כקצין סיירת מובחרת בעבר,להצטרף כחייל לוחם לסלק בכל הכח ,הפעם במקום את הערבים, את פורעי החוק היהודים מחברון !!!

  • 74.

    המסמך דווקא ראוי ומראה אחריות לאומית (ל''ת)

    ביתר הדברים (לגבי קדימה) כבל צודק., 25/11/08 17:20

  • 73.

    מה עם מיגון עוטף עזה? גם את זה בג''צ הורה לבצע מייד! הממשלה מקשיבה לבג''

    רוממות בג''צ בגרונם!!!, 25/11/08 15:08

    רק כשמתאים לה!
    חבורת חלאות ומושחתים.
    אותנו תושבי עוטף עזה לא מעניינים המתנחלים ובטח לא פינוי בתים של פלסתינים בחברון.
    את הכסף שאתם מבזבזים בלהלחם במתנחלים תפנו להגנה על אזרחים.
    שהמתנחלים והפלסטינים יאכלו אחד את השני. זה ממש לא מעניין אותנו!!!

  • 72.

    כתבה מכשילה מטעם

    Imeninme, 25/11/08 13:49

    בתוך כך, נמשכת אלימות המתיישבים כלפי החיילים. בסוף השבוע האחרון התקיימו שני אירועים בהם הותקפו חיילי צה''ל המוצבים באיזור בידי קבוצות של מתנחלים

  • 71.

    כתבה מכשילה מטעם

    ישראלי שפוי, 25/11/08 11:20

    מה מתרגשים כותבי המאמר על 48 ח'כים מתוך 120.העובדה היא רוב מוחלט של 72 הח'כים והשרים הם בעד להעיף את המופרעים הדתיים מהמבנה...וזו העובדה המדויקת.שרוב חברי הכנסת הם נגד השארות הפרזיטים בחברון !!כנ'ל, רוב אזרחי מדינת ישראל בעד לסלק את המתנחלים בכח !!

    • רוב אזרחי ישראל בעד לנקות את החלאה השמאלנית אל אחיהם בעזה (ל''ת)

      פינוי מייד -הר אדולף ברוג - קאפו בכיר תבוסה עכשיו, 25/11/08 12:34

  • 70.

    אני מצטרף לקריאה של ברק לא לפנות את בית המריבה זה של יהודים (ל''ת)

    תל אביבי, 25/11/08 09:51

    • גם אני מצטרף לקריאה לא לפנות את בית המריבה. שצ.ה.ל. יפנה את המקום

      benzi. a, 25/11/08 12:45

      שישארו בשטח הריבונות הפלסטינית. שם הם ירגישו טוב עם שכניהם הערבים בחברון ושדיירי בית המריבה יפקידו את גורלם לחסדיהם של החברונים. צ.ה.ל. לא צריך להתעניין ולא להתערב על מצבם ומנת חלקם .

  • 69.

    בייניש, פרוקאצ'ה וג'ובראן - פסיקה ידועה מראש

    לא טוב לעם ישראל., 25/11/08 09:51

    מי בחר את השופטים שיפסקו ביחס למקרה? - בייניש. מדוע דווקא הם נבחרו? - ברור.
    מה האוריינטאציה הפוליטית שלהם? - ידוע.
    האם פסיקתם היתה ידועה מראש? - כן.
    האם עם ישראל יכול להמשיך עם מערכת כזאת?? אני חושב שלא.

  • 68.

    לפנות מיד ולגרש את דיירי אלפי בתי מריבה ערביים בנגב! (ל''ת)

    ויפה שעה אחת קודם למען שלטון החוק סוף סוף !!!!!!, 25/11/08 09:41

  • 67.

    להעיף לאלתר את כל פורעי החוק ללא הבדל גזע דת ומין...ומיד!! (ל''ת)

    קדימה, 25/11/08 09:14

  • 66.

    במדינת היהודים מותר רק אלימות חילים נגד המתישבים ''כי זה החוק'' (ל''ת)

    ח, 25/11/08 08:50

  • 65.

    בנגב יש 60,000 בתים לא חוקים

    טליה ששון הבדוואית, 25/11/08 08:44

    ואף אחד לא מזדעזע מרמיסת שלטון החוק שם

  • 64.

    בגד בנאווה בגד בחייליו בצאלים בגד בצד'ל בגד במאדחת יוסף ובמדינת ישראל (ל''ת)

    תמורת עמלות הגז, 25/11/08 08:40

  • 63.

    בית השלום הוא חלק בלתי נ יפרד ממדינת ישראל (ל''ת)

    פקק תנועה קרית ביאליק, 25/11/08 08:39

    • גילוי אמת

      פקק תנועה קרית ביאליק, 25/11/08 17:52

      הכוונה כמובן לבית השלום בחיפה !!

  • 62.

    כשברק יגיע ל 2 מנדטים יתחילו לירות ביהודים המתיישבים בארץ ישראל (ל''ת)

    אל תבליגו יותר לסרטן הגמדי, 25/11/08 08:34

  • 61.

    בית השלום הוא חלק ממדינת ישראל (ל''ת)

    פקק תנועה קרית ביאליק, 25/11/08 08:15

  • 60.

    פעם מכות בין חיילי צה''ל למתנחלים היה ספין שחיזק את קדימה-העבודה (ל''ת)

    היום הציבור מקיא מהתנהגות כזו, 25/11/08 06:10

  • 59.

    שימוש פוליטי ציני בחיילי צה''ל התמימים ובסבל מתנחלים לתעמולת בחירות (ל''ת)

    זה הפשע של ברק ה''מבריק'', 25/11/08 06:08

  • 58.

    חברון שייכת ליהודים הרבה לפני שנולד המוסלמי הראשון (ל''ת)

    יש לזכור, 25/11/08 06:05

  • 57.

    לפחות 48 חכי''ם היו אמורים לפתוח בשביתת רעב נגד גירוש יהודים מבית השלום

    קורן נאוה טבריה-, 25/11/08 04:51

    בחברון -ההתפשרות המבישה עם המגרשים לדחות את הגירוש תעלה להם בבחירות כך אני תפילה!

    • אחוות מסכנים

      אוהד נתן זהבי, 25/11/08 11:33

      נאוה המטומטמת..את באמת חושבת שאותם 48 חכ'ם כביכול שמתחזים לימנים כמוך.יוותרו אפילו על מנת פלפל להגן על מתנחלים מופרעים ימנים כמוך.הם שמחים שישנם כלבים שוטים כמותך שנובחים בתקשורת במקומם... אבל העובדה היא שכלב כמוך שנובח ולא נושך סופו במכלאה !!!

  • 56.

    אל תשלחו ידיכם אל הנער...

    ידין, 25/11/08 03:55

    כל מעשה של פינוי במצב הנוכחי משדר חולשה, כניעה והתרפסות כלפי הטירור. כולנו יודעים את מחיר השלום ,אם אכן נזכה לראותו. בשלב הזה כשמולנו עומד אויב חמאסי שמכריז וצועק למי שלא מוכן לשמוע,כי בעיניו חיפה ויפו הם שטחי כיבוש כמו בית אל ורק חיסול המדינה יספק אותו,אסור לפנות מילימטר.אבו מאזן הוא דחליל, אין לו שום כח ושום סמכות. הוא שולט מכוח הכידונים של צה''ל. הוא לא האויב ואיתו אין ערך להסכמים.לכן אין להקדים את המאוחר.את קלפי הפינוי שנאלץ להפקיר בימות המשיח כשהחמאס יקבל אותנו כבעלי זכויות בחיפה ,עכו, תל אביב, ירושלים, דיר יסין, שיך מוניס, יפו, רמלה ,אשקלון, צפת , טבריה ומה לא, אז נאלץ לפנות ישובים ואת המחיר לא ישלמו יושבי בקעה וטלביה אלא המתנחלים שכולכם מיידים בהם היום אבנים ומשסים בהם את כלבי השמאל הפוסט ציוני.

    • מלחמת צה''ל מתנחלים זה ויאגרה לשמאל הנפול - זה כל השיקול (ל''ת)

      חושבים רק עד הבחירות ולא יום אחד לאחר מכן, 25/11/08 06:06

  • 55.

    טעיתם בכתבת: תפנו לעמיר פרץ!

    שי, 25/11/08 01:17

    עמיר הוא היום בעל הדעה!

  • 54.

    צהל ויסמ כנסו בהם חזק!!

    ..., 24/11/08 23:47

    אולי ככה הם יחשבו פעמיים לפני שהם ירימו יד על איש משטרה או חייל. המצב לא יכול להשאר ככה שהם עושים מה שבא להם בשטחים.. ולכל התגובות הבאות - אני לא שמאלני (צריך להכנס בערבים) אבל גם לי נמאס ממה שקורה שם.

  • 53.

    להקדים ולהבהיר להם - השלום מגיע !!! תתרגלו להתפנות !!! (ל''ת)

    לפנות משיחיים מטורפים, 24/11/08 23:29

  • 52.

    בג''ץ הורס במו ידיו את הדמוקרטיה!

    אוהד שקד, 24/11/08 22:53

    בכל יום אנו שומעים על שחיקתה של הדמוקרטיה הישראלית. שחיקה בשלטון החוק, שחיקה בהכרעת הרוב, שחיקה בזכויות האדם והאזרח, שחיקה בהפרדת הרשויות ועוד.

    אבל לעתים רחוקות (ולצערי בזמן האחרון יותר ויותר) אנו עדים לשחיקתה של הדמוקרטיה הישראלית ע''י לא אחרת מאשר מי שאמונה על הדמוקרטיה הזו - מערכת המשפט.

    לא הופתעתי שבג''ץ קבע כי יש לפנות את בית המריבה בחברון. איני מסכים עם המתנחלים בהרבה נושאים, אבל בזה אני דווקא תומך בהם, אבל מסיבות אחרות לגמרי ממה שהם תומכים.

    לא הופתעתי מפסיקתו של בג''ץ, כיוון שרק מהתבוננות חטופה בשופטים ניתן להבין שהעמדה הפוליטית שלהם היא זו שקבעה ולא החוק הוא זה שקבע בפסיקתם. ברור לכולנו כי בדין ישבו אך ורק שופטים מהשמאל בישראל, לא מהמרכז ובטח לא מהימין (אם יש כאלה).

    ומדוע אני אומר זאת?

    נושא בית המריבה נמצא מזה כשנה בטיפול בית המשפט המחוזי בירושלים. בית המשפט המחוזי, עפ''י חוק, הוא הממונה על הנושאים הללו בין אזרח לאזרח, בין אזרח לתושב ובין אזרח למדינה.

    העובדה היא שבית המשפט המחוזי, טרם נתן את החלטתו בנושא. הוא בודק את העניין לעומק, כי לא מדובר בהשתלטות היסטרית של שלושה נערי-גבעות חמומי מוח ומתולתלי שער עם כיפה, אלא מדובר ברכישה אמיתית שהתבצעה ושהמוכר התחרט לאחר שבוצעה בשל לחץ ערבי עליו.

    בינתיים, בזמן שבית המשפט המחוזי דן בסוגייה מתוקף חוק וחוכך בדעתו המלומדת והמנומקת, מזנב בו בית המשפט העליון שאחראי כביכול על הצדק (גם בסדום היו בתי משפט שהיו אחראים על צדק באותה המידה) וקובע לו עובדות בשטח, בניגוד גמור להגיון. נכון, זה כשר אבל זה מאוד מסריח. ולמראית עין מדובר פה לא בשחיקת הדמוקרטיה אלא בביטולה הגמור!!

    כעת, לאחר שבג''ץ נתן את פסיקתו לא נותר לבית המשפט המחוזי להמשיך ולדון בתיק, וגם אם ימשיך לדון לא משנה מה יהיה תוצאות הדיונים הללו - אם יובהר כי המתנחלים צודקים (וכנראה שזה מה שיובהר כיוון שמדובר בסחר מכר ברור ושריר) - הם כבר לא יהיו בבית כך שלא יהיה ניתן לתת להם אחיזה שם, ואם הם לא צודקים - נעשה כאן עוול גדול מאוד לדמוקרטיה.

    בכל מקרה, היחידה שהפסידה במקרה הזה היא הדמוקרטיה.

    אוהד.

    פורסם בבלוג שלי: http://blog.tapuz.co.il/ohadsh/

  • 51.

    הממשלה אינה חייבת לפנות את הבית. אין שום חוק או פסיקה כזו.

    החוזה, 24/11/08 22:52

    בג''צ בסה''כ מאפשר למדינה לפנות את הבית אם ברצונה לעשות כן. נא להעמיד דברים על דיוקם!
    בג''צ גם לא נכנס לשאלת הבעלות על הנכס. אז די להסתה ולשקרים!
    הגדיל לעשות הצהובון ''ידיעות אחרונות'' שבכותרת ענק בסוף השבוע קרא לבית ''בית השנאה''. ממתי כותרת בעיתון חדשות צריכה להביע נקיטת עמדה פוליטית? בלי נדר לעולם לא אוציא יותר אגורה שחוקה על הצהובון ''ידיעות''.

  • 50.

    ברק-מתרסק בסקרים ולכן מכה ביהודים-הפתרון הישן והטוב. כתבלבי החצר של (ל''ת)

    השמאל משלימים את העבודה, 24/11/08 22:38

  • 49.

    לפנות את מגדלי עקירוב מהמושחתים שגרים שם

    מי שגירש את אשתו יגרש את חברון, 24/11/08 22:36

    כמה מתאים למגרש הסידרתי לגרש יהודים

  • 48.

    ארץ המריבה .

    מילים ., 24/11/08 22:22

    סיפור חברון הוא ספור ישראל .

  • 47.

    יזמה ראויה

    ירון, 24/11/08 22:19

    תנו לי סיבה הגיונית ומוסרית אחת למה להתנכל למתיישבי חברון.הסיבה היחידה הנראית לעין היא הבחירות הקרובות.

  • 46.

    רק שצה''ל לא יקבל כמו בביינת ג'ביל, אבל יותר חזק. (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 24/11/08 22:01

  • 45.

    האנושות תביא לסופה של אנושות

    סוף סוף גוגו מגוג מגיע, 24/11/08 21:26

    כול המדינות מסביב לישראל מנסות להקים בממשלתם כורים גרענים מצרים,סוריה אירן גם ירדן חתמה אם סין
    מה ישראל תשמיד כול יום כורים עד שזה יקרה ולא נוכל לעצור את הטרוריסטים מהתחמשות

  • 44.

    אסור שקומץ פורעי חוק ''אוהבי'' ישראל יזרעו מחלוקת אנושה בישראל (ל''ת)

    נתן ש. המקורי,מעלות תרשיאח, 24/11/08 20:51

    • תפסיק להתחזות, פושע מלוכלך! הייתי ליכודניק ואשאר ליכודניק!! (ל''ת)

      נתן ש. המקורי, מעלות, 24/11/08 22:18

  • 43.

    בית השלום - חברון

    הזאב, 24/11/08 20:24

    הייתי רוצה לראות איך מפנים את אהוד ברק ואת דיכטר מפונים מהבתים שלהם ולומר הרי בתים אלו שייכים לערבים. במידה ולא יפנו יופעל כח חיילים ושוטרים על מנת לפנותם.
    הרי בית השלום בחברון נקנה בכסף מלא. וכדאי לכל השמאלנים לבלוע את לשונם או ללכת ולגור אצל הערבים שבהם הם תומכים ן\\ולא איכפת להם מהעם היהודי!!!

  • 42.

    למה להבעיר...טוב מעשה במחשבה תחילה (ל''ת)

    לפלף, 24/11/08 20:23

  • 41.

    לא לפנות ולא להרוס את בית המריבה. שצ.ה.ל. יםנה את המקום!

    benzi. a, 24/11/08 20:07

    אלה הרוצים להשאר בבית המריבה שישארו על אחריותם הבלעדי הצבא לא צריך להיות נוכח שם ולא חייב להגן עליהם. שהם ושאר מתנחלי חברון בייחד עם מוריהם ורבניהם שילכו ויתבשלו במיץ של עצמם עם הפלסטינים. חבל על כל האנרגיות המיותרות של הצבא.

    • ואני וחברי מהשטחים נפסיק לעשותמילואים לשמור על שמאלנים (ל''ת)

      בבה, 24/11/08 22:37

      • בקורב תהייה אזרח פלסטין ותעשה מילואים אצלהם (ל''ת)

        קדימה, 25/11/08 09:17

  • 40.

    איתן כבל, אתה אדם מגעיל. (ל''ת)

    יוני, 24/11/08 19:54

  • 39.

    האים מותר עכשו להכנס לשטחים? (ל''ת)

    האח הגדול, 24/11/08 19:51

  • 38.

    האים מותר עכשו להכנס לשטחים? (ל''ת)

    האח הגדול, 24/11/08 19:51

  • 37.

    אני לא מבין למה יש אסור כניסה לשטחים לאזרחי ישראל.על מי חל החוק? (ל''ת)

    ואחרי זה מי אלה שחתמו בכלל להפר החוק?האח הגדול, 24/11/08 19:48

    • מה לוקחים החוק לידיים. אין דין ואין דיין? (ל''ת)

      זמבורו, 24/11/08 23:18

  • 36.

    אני לא מבין למה יש אסור כניסה לשטחים לאזרחי ישראל.על מי חל החוק? (ל''ת)

    ואחרי זה מי אלה שחתמו בכלל להפר החוק?האח הגדול, 24/11/08 19:48

  • 35.

    אני לא מבין למה יש אסור כניסה לשטחים לאזרחי ישראל.על מי חל החוק? (ל''ת)

    ואחרי זה מי אלה שחתמו בכלל להפר החוק?האח הגדול, 24/11/08 19:48

  • 34.

    ברק מוכן להרוס את המדינה בעבור כמה אלפי קולות מצביעים ערבים

    ורד, 24/11/08 19:32

    אין לזה שום היגיון אחר... הוא פשוט ירד מדעתו

    • שרון הרס את הצבא כדי שלא יפתחו נגדו בהליך משפטי פלילי

      ישראלה, 24/11/08 20:14

      וכעת יש הרבה שלא מוכנים להתגייס לצבא ומתנגדים לאנשים המנהיגים את המדינה

  • 33.

    48 יהודים בכנסת היתר ערב רב וגויים (ל''ת)

    @ בנצי - א @, 24/11/08 19:26

    • 48 הזויים ודפוקים נמצאים בכנסת והם הפגע רע שבעם היהודי.

      benzi. a, 24/11/08 20:01

      מהחכי''ם הימנים תפתח הרעה.

      • בעזרת השם תקבל 85 ח''כים כאלו עוד חודשיים!!!!!!!!! (ל''ת)

        ליכוד אחד גדול, מול כל השמאל הבזוי, 24/11/08 22:19

      • תגובה לבנצי א.

        הזאב, 24/11/08 23:49

        היגיע הזמן במקום להתעסק בשמאל עוכרי ישראל כדאי לך ללכת ולהתחיל ללמוד את ההיסטוריה של עם ישראל מתקופת אברהם אבינו ואולי אז תבין מה בדיוק שייך לעם ישראל.

    • 48 פורעי חוק ונותני חסות לפגיעה בדמוקרטיה.... (ל''ת)

      קדימה, 25/11/08 09:19

      • אחותך פורעת חוק - ראיתי במו עיניי! חוצפה שמאלנית ללא גבולות. (ל''ת)

        דוידי שמטוב, 25/11/08 11:15

  • 32.

    ביזיון בעבודה

    ngalimix , 24/11/08 19:08

    גם ככה לא נשארו הרבה סיכויים לתת-מפלגת הלוויין הזו של השמאל, שממילא אין לה סדר יום קבוע והדעות שם מתחלפות בקצב מהיר יותר משברק מחליף את הגרביים שלו, עכשיו גם מעז כבל הפלצןלהתגרות בציבור ולהמר על המנדטים הספורים שנותרו להם(שאם כבר יגיעו-יבואו גם על חשבון השמאל הסהרורי שמעולם לא בחל באפשרות להמר על המדינה. אבל יום הדין שלהם מתקרב והם ועושה דבריהם יצטרפו למעגל המובטלים (גם ככה הם מעולם לא עשו כלום)ויתחילו לחפש עבודה. כי עבודה ב"עבודה" לא תהיה להם. ואז ישלפו הסכינים. מסכן ברק!.

  • 31.

    השופט העליון טירקל אומר שלא צריך לגרש את היהודים מחברון !!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אל תבליגו יותר לסרטן הגמדי בוגדן עמלות הגז, 24/11/08 19:05

  • 30.

    בג''ץ לא קבע שצריך לפנות את הבית, תקראו את פסיקת בג''ץ לפני שאתם מתלהמים

    רוני, 24/11/08 19:05

    בשם שנאת המתנחלים התקשורת פסקה שבג''ץ פסק לפנות את הבית ואף אחד לא טרח לבדוק אם זה אמת, אבל לא זה מה שפסק בג''ץ, ועכשיו גם במשרד הביטחון הבינו את זה, אבל אולי שיקולי בחירות ושנאת מתנחלים הם מה שקובעים לשר הביטחון ולתקשורת.

    • קראתי ואתה צודק, זו החלטה של שר הביטחון

      משפטן, 24/11/08 19:52

      תודה

  • 29.

    קמפיין השנאה נגד היהודים מסתיר את מכירת ישראל עי אולמרט ולבני (ל''ת)

    אל תבליגו יותר יש לבעוט אותם לכל הרוחות, 24/11/08 19:05

  • 28.

    כבל, תלמד לשתוק לפעמים. אתה לא מספיק חכם

    יאיר, 24/11/08 19:00

    כדי להגיב תמיד. די, אתה כבר מביך.

  • 27.

    זוכרים מה קרה למי שפינה יהודים? (ל''ת)

    ש דין ויש דיין!!!, 24/11/08 18:57

  • 26.

    והיה כאשר תריד

    הנביא יחזקאל, 24/11/08 18:55

    בתמצית לבית המריבה/השלום בחברון ובהתחברות למכום משכנם הנצחי של אבותינו, אברהם בירך את עשיו בנו:

    ''ועל חרבך תחיה ואת אחיך תעבד והיה כאשר תריד ופרקת עלו מעל צוארך''

    בפשט: כל זמן שבני עשיו נמצאים בטריטוריה של בני יעקב ובנחלת אביהם המשותף יורע להם - כלומר יחיו על חרבם ותחת מרותם של בני יעקב.

    אך כאשר ירדו מן הארץ (''והיה כאשר תריד'') יוטב להם.

    וזהו תמצית הסיפור והמהות של מורשת גנדי

    עשיו הסכים בסופו של דבר לעשות כמצוות אביו ובאמת הוטב לו , עוצמת הברכה הזו חזקה גם על בניו וכל עוד לא נפנים את רעיון הטרנספר יהיה רע להם עד מאוד וגם אנו נסבול מכך.


    מקווה שארגוני מלכחי הפנכה יפסיקו בוקר אחד ללבוש את הבוקסר הפוך ויעמדו לצד אחיהם תחת הרעיון הנ''ל


    מוכרחים להסביר לעולם ויותר מכך לערבים שאכן זהו הפתרון הטוב ביותר.

    בואו ננסה אותו לפחות מה יש להפסיד???

  • 25.

    ואם הבית ''שייך'' לישמעלים מוצדק לפנות? נו, באמת.

    פוסק הלכה, 24/11/08 18:53

    הם לא קרויים אדם, מניה וביה אין להם זכות לרכוש, ולכן אין לפנות. ואדיך זיל גמור.
    אוי, זה אנארג'י....בד''כ לא מפרסמים דברי אמת. אפילו אם הנחת מושמעים.

    • חשוב לקרוא

      יהודי, 24/11/08 19:26

      כדי להבין את המנטליות של המתנחלים: הם מחללים בתי קברות, תוקפים שוטרים וחיילים, וטוענים שערבים הם לא בני אדם. נשמע מוכר מאיפשהו? אנחנו בתור יהודים צריכים להיות הראשונים לגנות התנהגות כזאת ואנשים כאלו.

      • אנחנו בתור יהודים קודם כל לא מכלילים!!!

        שובר ימינה!, 24/11/08 22:22

        חוצפן!
        ''המנטליות של המתנחלים''? כמה מתנחלים אתה מכיר? את מי שהתשקורת מאכילה אותך?
        שונא שמאלנים מהסוג הבוגדני הזה!!!

        • אז מי חילל את הקברים? חייזרים? הערבים חיללו את הקברים של עצמם? (ל''ת)

          אורן, 25/11/08 00:56

          • השב''כ

            שמפניה, 25/11/08 15:44

            ואם זה לא השב''כ אז זה רק קומץ של כמה אלפי עשבים שוטים, לא משהו שצריך להתרגש ממנו. זה לא כאילו שהם רצחו בעבר, אז אין מה לדאוג.

      • בהחלט נשמע מוכר

        sickmick, 24/11/08 23:10

        יהודי טמבל,יצא לך במקרה להקשיב לשמאל האוויל(שכמותך) איך הם מדברים על ההתנחלויות?מתנחבלים,עלוקות,מטורפים.... קיבלת את הרעיון.
        תודה ולילה טוב.
        דא צבא, מילואים אתה עושה/עשית? סתם שאלה לגיבןר המקלדת.

        • הם באמת מטורפים

          גיבור מקלדת, 25/11/08 14:30

          איך תקרא לאנשים שמחחללים קברים ומסגדים? אם היה מדובר בנוצרים באירופה שמחללים בתי קברות יהודיים ובתי כנסת היית מציע להוציא אותם להורג. ולשאלתך עשיתי שירות צבאי מלא (3 שנים, לא 2 כמו בני ישיבות) ועדיין משרת במילואים. אבל אתה יכול להעמיד פנים שהשתמטתי אם זה מקל עליך.

      • והמנטליות של השמאל...

        בוקר טוב, 25/11/08 09:31

        לראות יהודים מושפלים , מבוזים , ומוכים ע''י הפלסטנאים.
        להעצים את ה''אני'' ורק האני - ושכל השאר ילכו לעזאזל.
        הצבא ( בעיקר קצונה) זה כלי לקידות עתידי במציאת עבודה טובה ובטח שלא מתוך אהבת הארץ (וזה בתנאי שלא השתמט כמו רובם )
        להיות מוכנים לויתורים גדולים אבל לתבוע את השכן כי בטעות הענף שלו חדר לחצר הפרטית שלו.

        צביעות - כן ... לדרוש ממתישביי איו''ש להתנתק מהשטחים שכן הם גזולים בעוד שתושבי הקו ה''ירוק'' יושבים על כפרים פלסטנאים שהוחרבו על ידי המדינה - בשטחים מאידך קמו היישובים על דיונות רקות מאדם- לפנות??? אם כבר את הגזלנים האמתיים.
        ולבסוף מנטליות מאוד ידועה- כסף כסף כסף -ימכרו את ירושלים את המדינה ואזרחיה עבור -כסף- העיקר ש''אני'' חי טוב.

  • 24.

    מה קשור בחירות? בית משפט קבע!! וברק הוא לא מחוקק רק רשות מבצעת! (ל''ת)

    אילן, 24/11/08 18:49

    • מנופפים בפסיקה שלא היתה מעולם

      h, 04/12/08 01:43

      כדאי לעיין בפסיקת בג''ץ לפני שמנופפים בה סתם,ביה''מ סה''כ התיר למדינה לפנות אם תרצה בכך ולא פסק בדיון המשפטי כלל!! מילא אזרח פשוט שלא מכיר את הפסיקה ולא מעיין בה-ניזון משמועות וכתבות זולות,אבל איך יכול להיות שמקבלי ההחלטןת לא מעיינים ובודקים פסיקה שמיועדת אליהם?! ועוד מנופפים בה בבורות גמורה בכל מקום?

  • 23.

    בכבדרך אגב בסוף הכתבה הכניסו איזה אירוע שלא היה לא נברא

    אורן, 24/11/08 18:48

    הרי ברור שאף אחד לא יכול להכחיש את האירוע שהכתב ציין בסוף הכתבה , ולמה? כי הוא בכלל לא בוצע!!! אבל מה אכפת לכתב להוסיף עוד קצת שמן למדורה...

  • 22.

    זה לא בית מריבה זה בית יהודי לכל דבר אל תיגררו אחרי השמאלנים הארורים ש

    ג'ינג'י = ת''א, 24/11/08 18:40

    שהם מחרחרים מריבות!! הבית הזה נקנה כדין בעיר האבות שלנו!!
    בג''צ שפועל כסניפי מרצ ובצלם הארורים שמאלנים שאין להם דת ודין פועלים רק לשמור על הטרוריסטים ובני המשפחות הארורים שלהם על הבתים שיחרב עליהם ועל כל הגנבים, הרוצחים הפושעים מהמגזר הערבי הארור וכל מה שקשור ליהודים הם תמיד יפסקו נגדם במיוחד אם הם חובשי כיפות לכן את הבג''צ הארור הזה תעבירו על יושביו לעזה שם מקומם והקימו לעם היהודי בית דין טהור מהשמאלנים הארורים האלה!!

    • הבוס צעק עליך בעבודה היום? (ל''ת)

      תרגע, תשתה כוס מים, 24/11/08 19:13

      • לא, אני סתם ג'ינג'י, והשמאלנים עלו לי לראש!! (ל''ת)

        ג'ינג'י = ת''א, 24/11/08 22:23

        • זה סימן ראשון לסכיזופרניה

          ד''ר שקשוקה, 25/11/08 15:42

          חולים מתלוננים ''שהם מרגישים שמאלנים קטנים שנמצאים בתוך הראש שלהם'' - תיגש לבדיקה פסיכאטרית בהקדם. השלב הבא במחלה הוא שתתחיל להאמין למה שביבי אומר, ואחרי זה תתחיל למלמל לעצמך ''היידה שרה, היידה שרה'', ואז אתה כבר אבוד!

          • השמאל הקומוניסטי הפשיסטי תמיד שלח אנשים שלא הסכימו איתו לטיפול נפשי (ל''ת)

            כל הכבוד על המשכיות הדרך - פשיסט קטן, 25/11/08 17:26

  • 21.

    רק ממשלה אחראית בראשות לבני מסוגלת לשמור על שארית שלטון החוק שעוד נותר

    מורדו , 24/11/08 18:38

    ממשלת ימין תנקוט במדיניות של אי ענישה כלפי הביריונים האלו שמצפצפים על חוקי המדינה ומסכנים את מעט שלטון החוק שעוד נותר לנו. -לעומת זאת, ציפי לבני הוכיחה שהיא לא נכנעת ללחצים משום סוג וכמו כן שהיא מחויבת על שמירת שלטון החוק במדינה.

  • 20.

    לא מפתיעה שאנשים מקדימה קוראים לעבור על החוק (ל''ת)

    אדם, 24/11/08 18:21

    • טיפש חסר השכלה - על איזה חוק בדיוק עוברים פה???

      ירון, 25/11/08 09:36

      תקרא את הכתבה או/ו את הפס''ד ( אם אתה מסתדר עם שפה גבוהה) .
      בלי קשר - קדימה מפלגה של מושחתים וגנבים- אבל אין קשר לעניין הנדון

  • 19.

    '' תחזיקו אותנו שלא נתפרע ....'' חייבים להעמיד אותם על מקומם - מחוץ לגדה (ל''ת)

    לעצור את המטורפים המשיחיים התוקפים חיילים !!!, 24/11/08 18:18

  • 18.

    48 חכי''ם,וגם אני.

    ה.בנימין, 24/11/08 18:17

    מסתבר,שההתבטלות שלנו כעם,בפני ההחלטות
    הבלתי הגיוניות של בג''ץ בנושאים קריטיים - מקורן ברגשי הפחד שהביאו אותנו במשך דורות לההתרפסות בפני השלטון הזר.לדעתי,בג''ץ נוהג בנו בהתנשאות כשלטון זר.דרכו של הפשאשיזים
    הוא לנצל את הכח(בעיקר הצבאי)להפחדת העם.גם
    480 קקי''ם לא יואילו אלא,אם יצור העם על דלתות בג''ץ(באופן חוקי,באופן חוקי)אז אצטרף.
    תודה.

    • בגץ

      המודאג, 24/11/08 19:23

      אני אתך במאה אחוז צריך לערוך הפגנה המונית
      מול בית המשפט העליון, כי הם עברו כל גבול.
      והכל בצורה חוקית .

      • ''אם בג''ץ יאשר הפרת החוק אז אנחנו איתו'' ''בצורה חוקית'' כמובן...

        תרגום מימנית, 25/11/08 00:54

        אבל אם הוא לא יאפשר לנו לעבור על החוק... נשרוף אותו עד היסוד ואח''כ נצא במסע הרג של סמולנים... בוצרה חוקים כמובן...בצורה חוקית

  • 17.

    ומה עם פינוי הבית של הרוצחים ממזרח י-ם?..... אה, זה לא? (ל''ת)

    צדוק הקבלן, 24/11/08 18:10

  • 16.

    מה אמר הבג''ץ? האם מישהו קרא? (ל''ת)

    יאיר, 24/11/08 18:05

  • 15.

    48 ח''כים קוראים לעבור על החוק

    לפרקון, 24/11/08 18:05

    אולי הם בעד שנזרוק את מערכת המשפט לאשפה, ונמליך עלינו את הרבובדיה שיגיד לנו מה לעשות? לו בטוח אין אג'נדה שמאלנית.

    • יכולת הבנת הנקרא שלך גרועה מאוד

      חד, 24/11/08 18:16

      או שאתה דמגוג

    • כסיל! בג''צ התיר לממשלה את שביקשה לבצע. בג''צ לא הורה לממשלה לבצע זאת.

      היסטוריון, 24/11/08 22:44

      מינימום של הבנת הנקרא אין לך. כל מה שאתה יודע זה רק לחזור על דברי ההסתה ככלב השב על קיאו וכסיל על איוולתו.

      • בג''ץ דחה את העתירה נגד הפינוי. ואם הוא מאפשר למדינה לפנות ז''א שהוא

        מי מפגר של אבא???, 25/11/08 00:49

        מתנגד לאיכלוס.

        באמת עד כמה מטומטמים יכולים להיות אנשי ההתנחלויות?

        • לא נכון! הוא מבקש לברר קודם למי יש בעלות על הבית

          השאלה שלך , בחזרה אליך, 25/11/08 17:58

          בינתיים לפי בג''ץ עד ההכרעה, הבית יהיה ברשות המדינה.
          המסקנות שלך הם פרי השקפת עולמך, לא דברי בג''ץ.

  • 14.

    תגובות 1-5 נכתבו כולן ע''י אותו שמאלני. כולן נכתבו בתוך 5 דקות.

    דניאל, 24/11/08 18:04

    שימו לב השעה כתובה מתחת לתגובה.

    חוץ מזה שהתוכן הוא שיקרי ומטומטם כדרכם של שמאלנים בג''ציים הסטריים.

  • 13.

    סוף סוף כיבוד החוק ללא שיקולי בחירות

    מירה, 24/11/08 18:00

    סוף סוף יש לאהוד אולמרט אפשרות לבצע פעולה שצריכה היתה להתבצע מזמן ללא פחד מהבחירות הקרבות.

    חייבים לפנות את פורעי החוק מכל המאחזים הלא חוקיים בשטחים ויפה שעה אחת קודם.

    יישר כוח.

  • 12.

    פינוי הבית- ספין בחירות, ללא הצדקה משפטית אמיתית!

    נעם, 24/11/08 18:00

    ליבני וברק רוצים לפנות כדי לנגח את המתנחלים ולהשניא אותם על הציבור לקראת הבחירות, משהו בסגנון שאולמרט עשה בעמונה לפני הבחירות הקודמות!

  • 11.

    מה אמר הבג''ץ? האם מישהו קרא? (ל''ת)

    יאיר, 24/11/08 18:00

  • 10.

    בג''צ לא חייב לפנות השאיר זאת לשיקול המדינה

    סימה, 24/11/08 17:54

    אהוד ברק הפך לנמושה כמה שהוא מתבגר הוא נחלש . יכול היה לפנות בלי לפנות לבג''צ

  • 9.

    מספיק כבר לקרוא לזה בית המריבה

    עיתון המדון, 24/11/08 17:51

    ממתי לבית יש שם? ואם כבר שם, אז את זה שנתנו לו בעליו החוקיים - ולא זה שהודבק לו ע''י ''הארץ''. אני לא מבין מה מריבה פה? אם קניתי אוטו ושלמתי עליו (מחיר מופקע), הוא רשום על שמי, בעליו החוקיים לשעבר תועד בוידאו כשהוא מעביר לי בעלות בדואר ואחרי כל זה מישהו מאז לטעון שהוא שלו, זה ''אוטו המריבה''? ודבר נוסף - אני רוצה לראות שערבי היה קונה בית בכסף מלא בכל מקום בארץ ומישהו היה אומר לו שהוא לא יכול לגור שם (ונניח שהיה, מענין מאד איך היה בג''ץ שופט בנושא). מדובר בחוצפה, גזענות, גועל נפש מזוקק. הנחמה היחידה היא שהאנשים שאחראים על כך הולכים פשוט להזרק מכל המדרגות בבחירות הקרובות וכל הסיפור הזה הוא פרפורי גסיסתם הפטאתיים.

  • 8.

    השיקול של ברק: מלחמת צה''ל מתנחלים זה כמו ויאגרה לשמאל הנפול

    זה כל השיקול של ברק - לאחר שעיוות משמעות פסק הדין, 24/11/08 17:41

    השופט טירקל, בצעד אחראי ושקול, הבהיר לברק שכנראה איננו יודע לקרא או חלש בהבנת הנקרא, שאין שום הוראה מבית הדין לפנות את בית השלום בחברון.

  • 7.

    בבקשה תצביעו לציפי לבני

    ארד&אדלר, 24/11/08 17:41

    ציפי אני מתה עלייך! תצילי את ישראל!

    בבקשה שימו ציפי בקלפי

    ציפי תתראיין בתקשורת רק פעם בשנה, והיא תנהל לנו את המדינה בשקט בשקט ביחד עם אייל ארד וראובן אדלר,

    כשציפי הייתה שרת חוץ, שנשיא אירן הגיע לבנין האו''ם בשנת 2007 שרת החוץ ציפי עמדה למטה עם קבוצת סטודנטים, וצעקה במגפון על אחמניג'אד,

    ולכל הגברים השובניסטים, אנחנו נריץ את ציפי המלכה עד לניצחון, ובשביל זה יש לנו את אייל ארד וראובן אדלר ומינה צמח ..

    היא מבינה בכלכלה! ראיתם במפולת בבורסה ציפי לבני עשתה מסיבת עיתונאים ואמרה שצריך להזרים כסף למשק, עם תנועות גוף שמשדרות הרבה ביטחון,

    היא מבינה בביטחון האיראנים ירעדו ממנה,

    בפעם הבאה שהיא מדברת בטלויזיה תסתכלו טוב טוב על תנועות הידים שלה, ותראו שאייל ארד לא מושך בחוטים ומזיז לה את הידיים שלה, הביטחון ותנועות הגוף הנחושים באים מציפי,

    ציפי העם איתך

    ציפי תזרוק על האירנים פצצת אטום,

    ציפי תחזיר את הגאווה למדינת ישראל,

    ציפי + מאיר שטרית צוות מנצח!!

    מינה צמח המלכה אין על הסקרים שלך,

    רק לא בנימין נתניהו, כי ביבי עמד במרפסת, כי ביבי שקרן, (ראה חיילים בריטיים) כי ביבי קיבל סיגרים במתנה,

    • בואנה אתה דפוק! (ל''ת)

      יהודי, 24/11/08 18:14

    • התחרפנת קצת, לא? (ל''ת)

      :-), 24/11/08 18:17

    • חחחחחחחח קרעת אותי!!

      אבי, 24/11/08 18:24

      חחחחחחחחחחחחח

  • 6.

    אסור לפנות את הבית (ל''ת)

    יאיר, 24/11/08 17:41

    • יאיר יקר, חייבים לפנות את הבית, כי חייבים לשמור על החוק. מתן

      אזרח המדינה, 24/11/08 20:25

      האפשרות לאנשים לעבור על החוק בניגוד להחלטת בג''ץ יוביל לצורות חשיבה כפי שזה בא לידי ביטוי בתגובה לתגובה 4: זה יתחיל בפינוי האמא, אחר כך זה ימשיך בהוצאה להורג גם של האמא, גם של ראש הממשלה, גם שלי וגם שלך. לכן קיום החוק ואי ויתור לפורעי חוק הוא הכרחי.

      • ציות לפרקליטות פושעת ושקרנית אינו קיום החוק!!

        משפטן, 25/11/08 11:20

        הפרקליטות המציאה גירסה שאף ערבי לא העלה בעצמו בשביל שיהיה לה איזושהי עילה לגרש את היהודים מהבית.
        זה לא שלטון החוק, זה שלטון סדום, ופושע מי שמציית לו!

  • 5.

    יש פסק דין של בג''ץ הקובע כי יש לםנות

    ירוני, 24/11/08 17:40

    ואין לשרים שיקול דעת, אלא חייבים לצית ובהקדם

    • 300 מיליון זירעונים

      sickmick, 24/11/08 23:14

      וחרא כמוך הגיע ריאשון,סתם חומר למחשבה במקרה והוריך חושבים על עוד ילד.

  • 4.

    מוכרחים לפנות ומהר, ורק בנחישות. זה לא קשור לבחירות. זה קשור

    אזרח המדינה, 24/11/08 17:40

    לביצוע החלטת בג''ץ, דהיינו קיום החוק.

    • היתי מפנה את אמא שלך! בדחיפות ובנחישות!!!איך הולידה דבר כמוך??? (ל''ת)

      יהודי, 24/11/08 18:12

      • נראה לי באותה דרך שאתה נולדת...

        אורן, 24/11/08 19:50

        מזל שאף אחד לא רוצה לגעת בה...

        • חברון זה לא רבת עמון !!! זה שייך לעולם ליהודים ובכסף מלא קנינו אותה !! (ל''ת)

          הערבים הם הכובשים האמיתיים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 25/11/08 11:07

  • 3.

    המדינה נכנעת למתנחלים

    מרכז, 24/11/08 17:38

    מתי תבינו ששאר הסקטורים הנצלניים, החרדים והערבים, צופים מהצד ורואים לאן הרוח נושבת. אם נתכופף בפני המתנחלים וניתן להם לחיות מחוץ לחוק, גם החרדים והערבים יישמו ויבינו שבאלימות ובאיומים משיגים הישגים. מספיק נתנו למתנחלים לעשות מה שבא להם על חשבוננו, הגיע הזמן להחזיר אותם לתלם.

    • מה על חשבונך עלק שמלאני ארור אני לא מתנחל וזה מחשבוני (ל''ת)

      יהודי גאה בארץ היהודים, 24/11/08 19:48

      • אם ככה

        מרכז, 25/11/08 15:47

        תואיל בטובך לתרום מכיסך למיגון ההתנחלויות, ומזמנך בשמירה על ההתנחלויות. את הכסף הציבורי שלנו נשקיע בחינוך המתפורר, בכבישים השבורים, ובניקוי הרחובות מפושעים. אני לא מעוניין לשלם על ההרפתקאות שלהם, תודה.

  • 2.

    לזרוק את הקריאה שלהם לאלף עזעזלים, מפירי חוק שכמותם (ל''ת)

    מה לעשות ?...מה, 24/11/08 17:38

    • אחותך מפירת חוק, הם מגיני הארץ הגיבורים!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      חוצפן עלוב!, 24/11/08 22:25

      • הבערת המזה''ת אינה הגנה על ישראל טמבל. וכן הם מפירי חוק! תפנים! (ל''ת)

        קבוצה של אפסים משועממים, 25/11/08 00:47

        • הבערת המזה''ת היא בגלל אידיוטים שמאלנים שנטפלים לכל מתנחל, חוקי או לא.

          טובית, 25/11/08 11:22

          ובנוסף התרפסותם הבלתי נגמרת כלפי כל חפצי השמדתנו...

  • 1.

    יש חוק וצריך לכבדו כלשונו (ל''ת)

    צדקיהו, 24/11/08 17:36

    • חוק? הבית נקנה כחוק. בג''ץ מפר את ''החוק'' משקולים פוליטים (ל''ת)

      מיכה, 24/11/08 18:32

      • אין חוק - לאומי או בינלאומי שמאפשר אכלוס אזרחי בשטח צבאי כבוש

        אורן, 24/11/08 19:49

        נכון, שזו לא היתה מדינה פלסטינאית רשמית לפני 67 אלא ישות ירדנית (גם הם הכירו בעובדה שגרים שם פלסטינאים ולא ירדנים) אבל גם נכון שכבשנו את השטח. זאת אומרת שלחנו חיילים, טנקים ופצצות וכבשנו את השטח במלחמה מוצדקת. היינו צריכים להגיע להסכם בינלאומי לפני ישוב השטח. כולנו יודעים שהשטח הזה הושג בדרכים לא דרכים...

        מכאן ועד איכלוס אזרחי של השטחים הללו המרחק אדיר.

        • מה אתה מקשקש, שטח שנכבש במלחמת מגן שייך לכובש לכל דבר (ל''ת)

          לספח ומיד, 24/11/08 22:27

          • נכון הוא נכבש בצורה צודקת אבל..

            ..., 24/11/08 23:52

            אורן צודק, זה שהשטח נכבש זה לא אומר שהוא ישר מוכן להתישבות. צריכה לעבור החלטת ממשלה אם לישב את האזור ורק אז משרד התשתיות צריך לאשר את תוכנית ההתישבות. מה שלא קרה. ופה שרב רובה של ההתישבות ביהודה ושומרון לא חוקית.

          • אני לא מקשקש... זה החוק הבינלאומי והסיבה שלא ''סיפחו ומייד''

            אורן, 25/11/08 00:45

            והמושג ''מלחמת מגן'' נתון לפרשנות בינלאומית במיוחד שאנחנו הנחתנו מכת מנע ב67...

            • אתה כן מקשקש - הירדנים הצטרפו למלחמת ששת הימים ביוזמתם

              אחד שזוכר, 25/11/08 08:55

              אני ממש מתפלא, חשבתי שהשמאלנים אמורים להיות אינטלגנטים ומלומדים.
              תלמד הסטוריה, במלחמת ששת הימים ישראל אכן תקפה ראשונה את מצרים אבל זה בעקבות ריכוז כוחות של נאצר בסיני תוך איום להשמיד את ישראל. בנסיבות הללו מה היה על ישראל לעשות? להמתין לפלישה המצרית לארץ?
              בכל מקרה לגבי הירדנים, הם הוזהרו לא להתערב אך הם מיוזמתם החלו גם הם לתקוף.