• 15.

    ופאר ויסנר זו התשובה שלך?

    חיים, 29/11/08 12:51

    האוצר הם שרלטנים כמו ויסנר אבל לפחות לא טרמפיסטים...

  • 14.

    נכון

    ילד, 27/11/08 23:49

    אבל לא רק.

    כנראה שהתוכנית הכלכלית הנתפרת לפי המנטליות הישראלית, תביא לעוד כמה תוצאות:

    א. החמרת העוני והעבדות.
    ב. תהליך כלכלי שנקרא סטגפלציה.
    ג. התעשרות העשירים והמקורבים.
    ד. הגדלת מספר הזקנים שמחפשים מזון בזבל.

    בונאפרטה חשב שהצבא צועד על קיבתו.

    בעברית אתאר זאת כך:
    חוסנה ועוצמתה הצבאית של מדינה,
    היא פונקציה של יחסו של השלטון המושחת לזקנים ולענים, ומידת צימצום הסיוע לעבדים
    כדי להיטיב עם העשירים והמקורבים.

    הגננת נהגה להראות לנו על הפעמון של גאוס,
    שרק חלק קטן מהאוכלוסיה בישראל,
    יבינו את מה שאנחנו נגיד או נכתוב.

    הצעתה של הגננת, לא להעלב מתופעה נורמאלית.

    • LOL

      האזרח דרור, 02/12/08 15:40

      אתה חמוד אתה. אחלה תגובה.

      דרור עזרא, תעבור לתנועה הירוקה, מה אתה עושה עדיין אצל הירוקים? פאר ויסנר ילחם נגד פרבור?
      יש לי הרגשה שלא.

  • 13.

    פאר ויסנר הוא גורם הנזק מס' 1!

    דני, 27/11/08 10:57

    תשאלו את חולדאי כמה מגדלים הוא אישר...

    הוא עוד יצביע בעד הפיכתו של מוזיאון ישראל למוזיאון סמי עופר...

  • 12.

    נגד השקעה בתשתיות כרפלקס

    שמואל גלבהרט, 25/11/08 09:55

    השקעה בבטון ובאספלט? הדבר האחרון שאנחנו צריכים. הרי כמה רעיונות ''יותר עדיפים'':
    ישום מיתקנים למניעת זיהום תעשייתי, הרחבת רשת מסילת הרכבת, שידרוג מערת החינוך ורמת ההוראה, מו''פ בקשר לתעשיות נקיות, פארקים שפיתוחם מתעכב בהעדר תקציב, הטמנת קווי מתח עליון, העתקת מיכלי חמרים מסוכנים לאזורים לא מאוכלסים, שידרוג מערכות ביוב ומכוני טיהור מיושנים, תכניות התחדשות עירונית בשכונות מוזנחות, סגירת מטמנות אשפה לטובת טיפול מתקדם בפסולת, ויש עוד ועוד...

  • 11.

    הוא פשוט צודק .יש לקדם מיד. את פרויקט תעלת הימים .קידומו

    פקק תנועה קרית ביאליק, 25/11/08 09:04

    של הפרויקט הזה. והוצעתו לפועל .יצור לישראל .מקומות עבודה חדשים. לאורך זמן .ובסופו של דבר .וסיום .אזור תירותי בן לאומי. וכלכלי למדינת ישראל .ומהדרגה הראשונה בעולם כולו .וכאחד מפילאי עולם .

  • 10.

    דרור לא מפסיד שום הזדמנות

    פעם קיבוצניק, 25/11/08 08:23

    לתקוף את הקיבוצים ואת התעשיינים. גם כאשר אין כל קשר בין הנאמר לנושא שעל הפרק.

    מייצג משנה סדורה של מפלגת הירוקים לתקוף כל מי שעושה משהוא בארץ.

  • 9.

    אל תדאג עסקני קדימה יגנבו את ה 25 מילארד והציבור לא יראה מהם כלום (ל''ת)

    קומבינת הענק כאקורד הסיום של קדימה, 25/11/08 06:35

  • 8.

    ''התנועה הירוקה'' עכשיו (ל''ת)

    אופיר, 25/11/08 01:24

    • לתנועה הירוקה יש טוקבקיסטים רדודים

      טוק בו, 26/11/08 21:21

      אם זה כל מה שהצלחצם להגיב במקום להיות עניינים - תבושו לכם!!!

  • 7.

    מפלגת ''הירוקים'' גורמת רק נזק למאבק הסביבתי

    סביבתי אמיתי, 25/11/08 01:00

    מפלגת ''הירוקים'' נשלטת ע''י פאר ויסנר, דיקטטור בתוך מפלגתו, שאין בה שום הליך של בחירות פנימיות.

    כסגן ראש עיר בת''א ויסנר זיגזג בצורה כרונית ולא עשה הרבה לטובת הסביבה. שזה ''קצת'' בעיה כשאתה במפלגה חד-נושאית שמתרכזת בסביבה.

    המפלגה הזאת רק פוגעת במאבק הסביבתי, כמו שמפלגת הגמלאים פוגעת במאבק לזכויות הקשישים. מדובר בשתי מפלגות שמורכבות מקומץ עסקנים חסרי כל מחוייבות למאבק שהם פועלים בשמו.

    • כל מילה בסלע (ל''ת)

      אחד שבאמת יודע, 25/11/08 04:03

    • חשבתי להצביע לוייסנר, שכנעת אותי שלא (ל''ת)

      תותוש, 25/11/08 09:16

  • 6.

    הזדמנות לשינוי פוליטי

    זאב שפיר, 25/11/08 00:54

    אני מסכים לחששו של הכותב,שמא תנצל הממשלה את המצב לעשיית יתר שעלולה לגרום להרס סביבתי.הציבור עלול להימנע מביקורת מחשש לתוצאות המשבר עליו.(איבוד מקום עבודה וכו')מכאו החשיבות לעמידה על המשמר.
    יש להביא למפנה בחשיבה בכך שחלק ניכר מהעשיה המתבקשת תופנה לפיתוח אנרגיה חלופית,מייזמים חברתיים(חינוך,בריאות וסיעוד) וכן סביבתיים כמו שמורות טבע,פארקים ופיתוח סביבתי משמר.(חוות גידול עירוניות ועוד).זה זמן למפנה בחשיבה ובעשיה ולא לפתרונות של האתמול לבעיות של המחר.

  • 5.

    על מה הוא מדבר?

    בובליל, 24/11/08 23:56

    אני לא יודע על מה אתה מדבר, לא הצלחת להסביר את עצמך או את הקשר (שככל הנראה קיים) בין המשבר הכלכלי למשבר הסביבתי

  • 4.

    כלכלה וסביבה

    אחת שיודעת, 24/11/08 23:43

    אי אפשר להפריד כיום את החשיבה הכלכלית מהסביבתית. מאמר מצויין זה נותן תחושה שבמפלגת הירוקים יודעים על מה הם מדברים. ושכל המלעיזים ייבושו להם!!!

    • דרור הוא היחיד שמבין שם משהו

      הדס, 25/11/08 01:21

      כל השאר- חסרי אג'נדה

  • 3.

    בוא נדאג קודם לבני האדם...

    ארז, 24/11/08 23:16

    (אפילו ל''טייקונים'', גם הם בני אדם) ואח''כ נדאג לעצים ולפרפרים, בסדר...?

    • ארז כנראה שלא קראת את המאמר (ל''ת)

      אמיר, 25/11/08 00:57

  • 2.

    צודק בהחלט מר עזרא , כשתהיו בכנסת תצאו נגד (ל''ת)

    עירון, 24/11/08 16:48

    • כשהירוקים יהיו בכנסת הם יזיקו לנושא הסביבתי

      אופיר, 25/11/08 01:23

      כמו שהם הזיקו בת''א.
      אפשרות נוספת: שהגורמים החיוביים במפלגה כמו דרור עזרא יקחו את השילטון מויסנר הפוליטיקאי הרקוב.

  • 1.

    הפודל של ויסנר פותח את הפה? (ל''ת)

    למה אין פריימריס בירוקים?, 24/11/08 14:59

    • מי זה ויסנר? ואיך הוא קשור לכתבה?

      איציק, 24/11/08 17:09

      אני חושב שהכתבה נכונה כל הכבוד לכותב

      • ויסנר הוא העריץ של מפלגת ה''ירוקים'' (ל''ת)

        יפה, 25/11/08 01:22