• 117.

    שקר - שלשה ממועמדי פייגלין הם חילוניים (ל''ת)

    דוד, 27/11/08 16:03

  • 116.

    פייגלין- לכנסת, כי חייבים שינוי

    רפאל, 27/11/08 11:32

    מה עשה ביבי?
    רק צרות.
    חייבים מישהו צעיר ולא מקובע.

    חייבים ליכוד חדש!

  • 115.

    מספיק עם השטויות - פייגלין לכנסת

    אביה גלס, 27/11/08 08:48

    ביבי ואנשיו - מספיק עם השטויות - הגיע הזמן שפיילגין יהיה בכנסת.

  • 114.

    פייגלין הוא נטע זר בליכוד

    ליכודניק ירושלמי, 26/11/08 10:02

    כמה פעמים צריך להגיד לו שיילך כבר מהליכוד ויפסיק לגרום נזק. הוא לא היה משלנו ולא יהיה משלנו, רק גורם נזק ופוגע בתדמית שלנו. בכל פעם שרוצים לפגוע בליכוד, אומרים לנו ''תראו מי אתם'' - ומזכירים את פייגלין. נזק, זה מה שהוא

  • 113.

    ההתנתקות הבאה בפתח..

    רועי , 25/11/08 23:30

    כבר מסבירים לנו מעכשיו שנידרש לוויתורים כואבים..
    חייבים פייגלין בכנסת..

  • 112.

    איפה ביבי? למה לא עושה שום דבר להוצאת פייגלין מהליכוד?

    ליכודניק ותיק, 25/11/08 14:57

    עוד נפסיד את הניצחון בגללו!

  • 111.

    אף ליכודניק חילוני לא יצביע לליכוד עם פייגלין ברשימה

    חבר ליכוד, 25/11/08 14:55

    שתהיה מפלגה דתית. תקבלו עם פייגלין חמישה מנדטים, כולם ''אמוניים'' (מי המציא את המילה הזאת?). אז אמנם הליכוד יהפוך לסיעה שולית, אבל העיקר שפייגלה יהיה בראש. צריך לזרוק את הנזק הזה ששמו פייגלין מהליכוד.

  • 110.

    אף ליכודניק חילוני לא יצביע לליכוד עם פייגלין ברשימה

    חבר ליכוד, 25/11/08 14:54

    שתהיה מפלגה דתית. תקבלו עם פייגלין חמישה מנדטים, כולם ''אמוניים'' (מי המציא את המילה הזאת?). אז אמנם הליכוד יהפוך לסיעה שולית, אבל העיקר שפייגלה יהיה בראש. צריך לזרוק את הנזק הזה ששמו פייגלין מהליכוד.

  • 109.

    כתבה רצופת שקרים. רבע ממתפקדי הליכוד רצו את פיילגין

    ליכודניק וותיק תומך בפיילגין!, 25/11/08 12:43

    לראשות הליכוד, וכמעט כל היתר רוצים אותו כחבר כנסת.
    מנהיגות יהודית (הפייגלינים) מונה רק 6000 איש מתוך מאה אלף, זה בסה''כ 6 אחוז!

  • 108.

    פייגלין הוא פרובוקטור פוליטי בשרות מפלגת הפשע ''קדימה''

    מזרחן, 25/11/08 01:17

    חוץ מזה הוא בחור נחמד ויהודי טוב.

  • 107.

    פייגלין צודק כי אין שום הבדל

    אאא, 25/11/08 00:33

    בין ביבי,לבני לביילין.
    ההבדלים בין יעלון ללבני,הם מיקרוסקופיים.
    ההבדלים בין הליכוד לקדימה או העבודה הם לא יותר מרטוריקה חלולה לכבוד הבחירות.
    עם העובדות קשה להתווכח.


    לא במקרה קורא נתניהו להקמת ממשלת אחדות לאחר הבחירות.אם באמת היה הבדל כלכך גדול בין הליכוד לעבודה או קדימה,הם לא היו יושבים ביחד בממשלה.

  • 106.

    אז למה אתה כל כך מודאג?

    דנה.ג., 24/11/08 23:17

    אם אתה כל כך בטוח שרוב רובו של הציבור הוא אנטי-פייגלין ולא יצביע בשבילו אז מה מפריע לך ההתמודדות שלו? למה זה לא מוסרי שאדם יאבק על דעותיו בתוך מפלגת שלטון? מי שמך להחליט מי לגיטימי ומי לא לגיטימי?
    אז לסיכום באמת מעניין אותי למה אתה כל כך דואג שפייגלין ייבחר לכנסת אם אתה כל כך בטוח שאין לו סיכוי?

    מעניין מאוד...

  • 105.

    כמה ביבי משלם לך? (ל''ת)

    אזרח מודאג, 24/11/08 12:48

  • 104.

    טוב שמסביר בתמציתיות ובבהירות את הבעיה עם פייגלין

    שירוץ באיחוד הלאומי, לא בליכוד, 24/11/08 12:46

    אפילו עבורם הוא ימני מדי.

  • 103.

    תנוח דעתך,שלטון החוק שלך ישתף פעולה עם מרכז הליכוד החד''ש ימציאו חוק פי

    קורן נאוה טבריה-שלטון החוק מעל הכל!, 24/11/08 11:02

    פייגלין ויעיפו אותו מהליכוד החד''ש של מרידור,חפץ ודיין!

  • 102.

    חסרונו הגדול של פייגלין שהוא מתנשא, מסתכל במיוחד על חילונים מלמעלה

    פעיל ימין, 24/11/08 09:14

    מה לעשות, רובו של העם עדיים הם חילונים ומסורתיים, ולפיכל התנשאותו של פייגלין תביא לכישלונו.

    • רוב העם הוא אכן מסורתי או חילוני

      אאא, 25/11/08 00:34

      אבל ההסתכלות של פייגלין מלמעלה עליהם,צודקת ומוצדקת.

  • 101.

    תדמור צא מהסרט - פייגלין צודק, ביבי ייתן הכל (ל''ת)

    יוסי, 24/11/08 08:48

  • 100.

    פרט חשוב שלא צויין: מי שהכניסאת אולמרט לכנסת ב-2003

    זה מנהיגות יהודית!, 24/11/08 08:07

    מנהיגות יהודית ואולמרט עשו דיל לפני קביעת הרשימה של הליכוד לכנסת ורק בזכות הדיל הזה אולמרט הצליח להשתחל למקום ה-33 ברשימה. אם לא מנהיגות יהודית הוא לא היה בכנסת!

  • 99.

    מה אתם רוצים מהאיש הזה? הוא בס''ה הכי נאמן למצע הליכוד ולא נותן לה

    לזגזג לפי הנוחיות., 24/11/08 08:00

    אדם חיובי ע''פ כל קנה מידה. הרבה יותר ישר מליבני הצבועה.

  • 98.

    קדימה שהיא עיקר הליכוד הוכיחה שאם אין אמונה ומצפון יש בעיקר פשע

    צריך גם צד אמוני בליכוד שיאזן אותו מול האדוניזים, 24/11/08 07:36

    ארז שוכח שקדימה, היתה עיקר הליכוד, ועברה לנתיב אובדני הנובע מחוסר אמונה אידאולוגיה ומצפון. לכן מן הראוי להניח כי אנשים כגון ארז אינם עמידים יותר לפיתויים משאר חבריו שעברו לקדימה, ולכן בבא השעה יתפתו ויבגדו בעתיד ארצם בתמורה לאיזו מעטפה תפקיד או קומבינה עם מדינות זרות. לכן כוח אמוני שאיננו מתפשר בקלות חיוני לליכוד אחרת יחזור להיות קדימה המזוהמת 2. אם פיגלין רוצה להטות הליכוד במעט לכיוונו הרי זה רק לטובה. עדיף איש מצפוני ואמוני על קומבינטור שעוסק בסחר-מכר

  • 97.

    ארז ארז - אם הבחירות בפרימריז רחבים אז מאה אלף יקבעו ולא אתה

    בשביל זה יש דמוקרטיה, 24/11/08 07:23

    ואם לא מוצא חן בעינך מה שרוצים מאה אלף מתפקדי הליכוד לך למפלגה ''דמוקרטית'' כגון קדימה או האבודה....

  • 96.

    הוא קרוב של שרה פיילין? (ל''ת)

    ג וו ב, 24/11/08 07:05

  • 95.

    ושלטון החוק שלך ושל הליכוד החד''ש של מרידור יתנו לדמוקרטיה לתפקד כלפי פ

    קורן נאוה,טבריה,כמה צביעות ורוע אפשר לבלוע?, 24/11/08 04:02

    פייגלין? למה אתה מעליב אותנו?שכחת מה עשו כאן לרב כהנא זצ''ל והי''ד? נו באמת-אוטוטו נשמע על חוק חדש בשיתוף פעולה בין הליכוד בלוף לשלטון החוק האנטי יהודי -נגד פייגלין!

  • 94.

    ארז תדמור - כל הכבוד!!! (ל''ת)

    יוסי כהן, 24/11/08 01:41

  • 93.

    ארז, אתה נשמע בדיוק כמו אולמרט. ויתורים כואבים וכו'

    אורי, 24/11/08 01:39

    אמנם העובדה שפייגלין רק מעריך את האנשים שהולכים ממש בדרכו והם מבחינת כפילים שלו, ולא את הקרובים לו בדעות בלי להסכים על כל דבר היא טעות נוראה.

    בגלל שהתעקש כל פעם להתמודד לראשות הליכוד מבלי שהיה אפילו יום אחד בכנסת, ואיננו יודעים כיצד הוא מסוגל להתמודד מעשית בפוליטיקה, איבדנו את ההזדמנות שלנדאו היה יכול להיבחר, ולא ביבי אשר עד היום משמיע עמדות מעורפלות.

    עצתי לפייגלין, קודם תהיה ח''כ אחר כך אולי שר, ורק אז תחשוב על התמודדות לראשות התנועה על ידי כך שתשתף פעולה עם יותר חברים ולא על ידי מה שנתפס כהשתלטות.

  • 92.

    דווקא כרגע בליכוד יש נבחרת מובחרת, רק פייגלין תפוח רקוב (ל''ת)

    צ'ומפי, 24/11/08 01:24

    • פייגלין - היהלום שבכתר (ל''ת)

      דן, 24/11/08 14:18

  • 91.

    שמעתי אותו השבת בחברון

    מיואש, 23/11/08 23:58

    ניסה לנצל את השבת לעשות פוליטיקה. עשה אסיפות כל הזמן. זה היה כל כך דוחה, לנצל לזה את שבת חברון. אבל הוא לא מסוגל להבין כלום. האיש כל כך מרוכז בעצמו ויש סביבו אוסף של חסידים שוטים שמביטים בו בהערצה בעיני עגל, והם לא מסוגלים לשים לב, שאפילו שם, במה שאמור היה להיות הסביבה הטבעית שלו -אפילו שם הוא דוחה. היו כמה שניסו להסביר לו, אבל זה חסר טעם. הוא מחריב את הימין ולא מסוגל לתפוס את זה

    • מי זה הימין? ביביהו?

      הצליין, 26/11/08 11:49

      ביבי לא יוכל לשמור על חברון, ולא על בית לחם ולא על ירושלים.

      לא נשכח מי נתן את אבו סנינא לערפאת ומי רץ אליו על 4

  • 90.

    ברור שאם פייגלין ייבחר לרשימה הליכוד נופל

    כל כך ברור, 23/11/08 23:18

    אבל רק פייגלין והחסידים השוטים שלו לא מבינים את זה

    • אתה כנראה לא מבין את האלקטורל העצום שיש בימין

      לא כל העם שמאלים. שמאלנים זה מיעוט., 23/11/08 23:50

      חסידים שוטים?! ימים יגידו...

  • 89.

    מה זה הקשקוש הזה על העדפת דתיים (ל''ת)

    שגיב אסולין, בעז העצני, אסיה אנטוב - דתיים?, 23/11/08 22:55

  • 88.

    אם הפסיכופט הזה יבחר למקום ריאלי הליכוד יכול לשכוח ממני, וכנראה גם

    קוצץ, 23/11/08 22:44

    מניצחון בבחירות.

    • חס ושלום - לך תצביע קדימה. אנחנו נצביע ליכוד ופייגלין

      ואולי תנמק למה הוא פסיכי?!, 23/11/08 23:20

      הליכוד ישמח לשכוח ממך

    • ליבני ברק נתניהו בוגי יעלון .אין הבדלים .אין מנהיגים .

      קובי, 24/11/08 00:51

      יש שהידים פוליטיקאים שמאלנים שאיתם נלך כצאן לטבח .לגבי פייגלין .לצערי שימשיך לחלום .

  • 87.

    השוואה משפט מול משפט - ארז תדמור מול חוקת הליכוד

    ד''ר ז'בוטינסקי, 23/11/08 22:43

    חוקת הליכוד: ''התמדה ביישובם ובפיתוחם של כל חלקי ארץ-ישראל והחלת ריבונות המדינה עליהם'' +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    ארז תדמור: ''...אך מכירה בכך שאיננו יכולים לממש זכות זו על כל הארץ וכי בעתיד נאלץ לבצע ויתורים כואבים.''++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ מי מייצג את הליכוד ומי את העבודה מר תדמור???

    • חזק ומדויק!!!

      גדעון, ראשל''צ, 23/11/08 23:24

      פשוט ממצה

    • מה זה ''ארץ ישראל''?

      הכנסתי שם, 24/11/08 15:57

      האם א''י המקראית?
      אם כך עכו ואשקלון אינם נכללים בה.
      האם א''י שכרגע בידינו?
      אם כך מדוע לא מתנחלים בנגב היכן שהבדואים?
      כנראה שא''י זה כל מקום שאין לגביו הסכמה לאומית שם נתנחל.
      אכן מרבים אהבה בעם

  • 86.

    הרבה תומכים-מטעם יש בטוקבקים הללו...

    אפרת, ב''ש, 23/11/08 22:39

    נראה לי שאיש או שניים כותבים כאן בשם רבים-כביכול. פייגלין הוא תופעה, וכמו תופעה שכזו הוא עוד ידרדר את הליכוד, שכבר לא יכיר את עצמו. אז לפי הטוקבקים יש הרבה אנשים שרוצים לבצע בעצמם חרקירי, אבל נראה לי שזה אחד או שניים מחסידיו שוטים של האיש ההזוי הזה.

    • קוראים לנו פייגלין-יוגנד (ל''ת)

      אחד משני תומכי פייגלין, 23/11/08 23:23

  • 85.

    מעולם לא הצבעתי לליכוד - אבל אם פייגלין יהיה שם - אצביע

    מוטי, אשדוד, 23/11/08 22:25

    הוא פוליטיקאי מזן אחר.

  • 84.

    השתלטות עויינת

    אורי הייטנר, 23/11/08 22:25

    ביישובים ביש''ע שבהם היו מאות מתפקדים לליכוד, שכולם הצביעו בפריימריס לפייגלין, לא היו מצביעים לליכוד לכנסת. זוהי גניבת דעת, מתוך ניסיון לגנוב מפלגה. פייגלין בז לליכודניקים, בהניחו שאם הוא ישתלט על המותג מחל, הם לא ישימו לב וימשיכו להצביע לאותו מותג. ובכן, במקרה כזה, גם 12 המנדטים שקיבל הליכוד בבחירות הקודמות, שהם לכאורה הגרעין הקשה שבכל מצב ישאר בליכוד, לא יצביעו לליכוד. הרי ברור שבמקרה כזה ראשי הליכוד יקימו מפלגה חדשה, ומצביעיהם ילכו עמם. אז יתכן שכהניסטים ופייגליניסטים יצליחו להעביר את ''הליכוד'' הזה את אחוז החסימה. זאת הבשורה של ''מנהיגות'' ''יהודית''? באשר לדבריו של תדמור - יש בליכוד מי שמוכנים לוויתורים כואבים בסוף התהליך, ויש אנשים הדבקים בכל מקרה בשלמות הארץ. אך גם אנשי שלמות הארץ כמו בני בגין ורובי ריבלין, רחוקים ת''ק פרסה מהפייגליניזם, בעמדתם אודות הדמוקרטיה, הסרבנות, כיבוד החוק והמשפט וכו'. הליכוד נמצא היום בתנופה גדולה. נראה שדרכו לשלטון סלולה. הדבר היחיד שעלול למנוע זאת, הוא הצלחה לפייגלין בפריימריס.

    • עומרי שרון ואחרים פקדו קיבוצניקים ובדואים שלא הצביעו ליכוד

      וגנבו את קולות הימין למרץ, 23/11/08 23:18

      שיטת הפריימריז יצרה עוות פוליטי על ידי כך, שניתן לפקוד חברים ולאפשר להם זכות הצבעה ללא הוכחת נאמנות למפלגה. להתגולל רק על פייגלין בעניין הזה זוהי צביעות והונאה.דווקא פייגלין בדעותיו מייצג את הליכוד האמיתי. ההשמצות עליו מזכירות את השיסוי שעשו על מנחם בגין בזמנו,כפשיסט ומסוכן לדמוקרטיה. גם השיסוי כנגד ביבי הוא נוראי אל תעשו לפייגלין את מה ששושים לביבי. פייגלין יביא יותר קולות ממה שדן מרידור, שדעותיו הן מרץ, יביא

      • כשל הפריימריס

        אורי הייטנר, 24/11/08 08:29

        מסכים שהכשל הוא בשיטת הפריימריס. לא רק עכברא גנב אלא גם חורא גנב. אם עמרי שרון נהג בקטן בדרך מושחתת, אין זה מצדיק את הניסיון השיטתי והמאורגן של פייגלין ופייגליניו להשתלטות עויינת על הליכוד.

        • אל תיתמם כל מועמד בליכוד פוקד ללא קשר להצבעה. רבים ממתפקדי פייגלין

          מצביעים לליכוד. אני לא חבר ליכוד, 24/11/08 08:54

          מדוע אדם שמשקף נאמנה את עקרונות הליכוד זוכה לביטויים של ''השתלטות עויינת''. מה עוין בדרכו את הליכוד? רעיונותיו זהים לחלוטין עם רעיונות תנועת החרות.גם אם אינך מסכים איתו מדוע לגדף??? האם עוזי דיין תומך נלהב של ''ההתנתקות'' שכשל בבחירות הקודמות אינו השתלטות עוינת??? פייגלין מגלה עקביות כחבר מפלגה לאורך שנים. אינני חבר ליכוד ולא החלטתי למי להצביע אבל יושר אינלקטואלי הייתי מצפה מהמגיבים. אתם אינכם מתווכחים עם רעיונותיו אתם פשוט מגדפים.

    • שטויות במיץ - הליכוד הפך למפלגת שמאל, פייגלין מחזיר את הליכוד לערכיו

      מה עויין? זה אחד לאחד חוקת הליכוד, 23/11/08 23:27

      הימין מאבד את קולות המחנה הלאומי כי הוא כלי בידיו של השמאל לביצוע מדיניותו.

    • אני מהגרעין הקשה והותיק של הליכוד! ופייגלין הוא בדיוק מה שאנחנו צריכים

      שמואל בן-טובים, רחובות, 23/11/08 23:29

      אל תאמר לי מה הליכוד צריך

  • 83.

    תדמור - לך תקים את מפלגת ''ויתורים כואבים'', אה בעצם יש כאלה

    הליכוד לא אמור לייצג את השמאל!, 23/11/08 22:24

    פייגלין מנהיג אמיתי.

  • 82.

    אם באמת פייגלין נכנס בעשריה הפותחת - אני מצביע לליכוד

    הוא נכס אלקטורלי, 23/11/08 22:20

    אבל אם יהיו יותר מידי מרידורניקים זה ידחוף אותי למקום אחר.

  • 81.

    גם אני מצביע פייגלין - סוף סוף מישהו ברמה של מנחם בגין

    חבר ליכוד 22 שנים, 23/11/08 22:16

    לא דתי, לא גר בקרני שומרון ומצביע למשה פייגלין כי הוא הליכוד האמיתי.

    • תגיד אתה שיכור - בגין מסר את כל סיני למדינה נאצית שגם מקימה את הצבא

      בגינו המדינה בסכנה, 23/11/08 22:46

      האדיר בהיסטוריה של המזרח התיכון כדי ''לעשות שלום'' בפיליסטין''

      • בזה אתה צודק בגין טעה - התכוונתי ברמתו הערכית של בגין

        חבר ליכוד 22 שנים, 23/11/08 23:22

        הוא גם מוכשר ממנו בהרבה. הנקודה ששניהם אנשי ערכים יהודיים.

  • 80.

    מובא כאן סעיף ב' מתוך חוקת הליכוד - לידיעת הקורא ארז תדמור

    בגלל התדמורים והביבים הליכוד הפך לשמאל, 23/11/08 22:13

    ב. שמירת זכותו של העם היהודי על ארץ ישראל, כזכות נצחית שאינה ניתנת לערעור, התמדה ביישובם ובפיתוחם של כל חלקי ארץ-ישראל והחלת ריבונות המדינה עליהם.
    *************************************
    (אני לא רואה מילה על ''ויתורים כואבים'' ''מרכז-ימין'' ''גבולות ברי-הגנה''.)
    משנתו של פייגלין היא משנתו של הליכוד - אין הבדל.

    • גדול!!! מדויק וממצה! חשוב להכנס

      מאיר, נתניה, 23/11/08 22:36

      איך בציטוט אחד זה ביטל את כל גיבובי השטויות של תדמור

  • 79.

    מובאים כאן סעיפי חוקת הליכוד!!!

    תכנסו ותבדקו אם כתוב משהו על ויתורים כואבים, 23/11/08 22:07

    . ''הליכוד'' הינו תנועה לאומית ליברלית, הדוגלת בקיבוץ גלויות, בשלמות המולדת, בחרות האדם ובצדק חברתי והיא חותרת להשגת מטרות אלה:

    א. ריכוז העם היהודי בארץ ישראל, קיבוץ גלויותיו ומיזוגו במולדת, טיפוח האהבה לארץ ישראל בלב העם וההכרה באחדות הגורל של בני העם היהודי.
    ב. שמירת זכותו של העם היהודי על ארץ ישראל, כזכות נצחית שאינה ניתנת לערעור, התמדה ביישובם ובפיתוחם של כל חלקי ארץ-ישראל והחלת ריבונות המדינה עליהם.
    ג. קיום ריבונות המדינה ובטחונה ושלום אמת עם שכנינו.
    ד. השרשת ערכיה הנצחיים של מסורת ישראל בחינוך ובחיי המדינה, שמירת ערכי המוסר וטוהר המידות, והקמת חברת איכות בארץ ישראל.
    ה. קיום משטר ממלכתי-דמוקרטי במדינה: הבטחת עליונות החוק, זכויות האדם והאזרח, חופש המצפון, חרות הפרט, שוויון זכויות והזדמנות כל אזרחי המדינה ומניעת כל אפליה על רקע מין, גזע, עדה, דת, מעמד או השקפה.
    ו. שילוב אוכלוסיית המיעוטים במערכות המדינה והתנועה.
    ז. ביצורה הכלכלי של המדינה ויצירת תנאים נאותים לצמיחה כלכלית ולכינון משק חופשי- תחרותי הנושא את עצמו והמבוסס על יוזמה חפשית, והימנעות הממשלה, ככל הניתן ממעורבות במשק .

  • 78.

    העם אמר את דברו -משה פייגלין, מנהיג ברוח ערכי הליכוד!

    תדמור שמאלני במעטה של ימני, 23/11/08 22:03

    נמאס מימנים שמלקקים לשמאל.

  • 77.

    בלה בלה בלה בלה

    משה חכים, 23/11/08 22:02

    אתה תאכל את הכובע שבבחירות הקרובות פייגלין יקבל מחצית קולות חברי הליכוד ויכנס לעשיריה הראשונה.

    חוץ מזה יש הרבה דתיים שאינם אמוניים וההפך.
    אמוני זה אדם שמאמין בקב''ה ומאמין שהוא נתן לנו את הארץ הזאת.
    הטענה של פייגלין שמנהיג יהודי שלא שואב את כוחו מאמונה באלוהי ישראל יכרע מול אומות העולם. כמו שאכן קרה פעם אחר פעם.

  • 76.

    מאמר רצוף שגיאות עובדתיות (ל''ת)

    שלמה, 23/11/08 21:32

  • 75.

    העובדה שפייגלין הוא עלוקה שבאה לפגוע בליכוד

    דודו, 23/11/08 21:27

    ושדעותיו מוזרות וחלקן קיצוניות, לא מצדיקה את אוסף השקרים שמופיעים במאמר זה.
    פייגלין לא רוצה דוקא הנהגה דתית, אבל כן אמונית - כלומר דתי\\מסורתי, שזה ההפך ממה שהפובליציסט הנכבד טען.
    אני לא יודע אם מדובר בשקרים או סתם בבורות, ואני חושב שבורות זה יותר חמור מאשר שקר כאשר מדובר באנשים שמתיימרים להיות מנהיגים מאחר ואני מעדיף מנהיג שקרן וחכם מאשר ישר וטיפש.

    • תתביש! אל תשתמש בשמות גנאי לאדם ברמתו של משה פייגלין (ל''ת)

      יאיר, 23/11/08 22:00

  • 74.

    כל הליכוד הם פייגליך... הם רק רוצים להסתיר את זה... (ל''ת)

    מציץ להם הפייגלין.... ראו הוזהרתם..., 23/11/08 21:24

    • רק בגללו אני מצביע ליכוד. עם כל הכאב שיש בחיזוקו של ביבי. (ל''ת)

      שמעון, 23/11/08 21:47

  • 73.

    האם הכותב יודע בכלל מהו מצע הליכוד? מסופקני. פייגלין זוכה לתמיכת

    כבשה זועמת, 23/11/08 21:22

    ה''הארד-קור'' של תנועת ז'בוטינסקי שעמדו עם יחד עם בגין על סיפון של אלטלנה. קצת צניעות לא הייתה מזיקה לכותב.

  • 72.

    אלו שמות הליכודניקים האמיתיים והישרים:

    ראו הוזהרתם!, 23/11/08 21:16

    חייבים, אבל חייבים, להיכנס לכנסת: משה פייגלין, בני בגין, בוגי יעלון, גדעון סער, איוב קרא, שגיב אסולין, מיקי רצון, קליינר, ד''ר גבי אביטל, יובל שטייניץ, מיקי איתן, ציפי חוטובלי, דני דנון, עו''ד יוסי פוקס, איילה שטגמן, בלהה ניסנסון.+++++++++++++++++

    אסור(!) בתכלית האיסור שהאופורטוניסטים הבאים יכנסו: סטיב (סילבן) שלום (עלה נידף ברוח!), דן מרידור (שמאלני אמיתי!), לימור ליבנת, תת-אלוף (מיל.) מירי רגב, אסף חפץ ועוזי דיין (אוסלואיסט רציני!), ארז תדמור (מדבר ימין - עושה שמאל!)+++++++++

    על ביבי אני לא סומך(!): חייבים ל'עטוף' אותו מימין על מנת שלא יתפתה שמאלה!!!

  • 71.

    פייגלין הוא תותח!!!!!!!!!!!!! וארז הוא ביב שמאלני חנפן (ל''ת)

    פייגלין הוא תותח!!!!!!, 23/11/08 21:15

  • 70.

    ארז תדמור- חבל, דווקא החזקתי ממך עד עכשיו....

    דתי שאינו מצביע ליכוד, 23/11/08 21:06

    אני גם חושב שמה שפייגלין עושה זה לא ראוי, מצד שני אתה לא מתמודד איתו עם טיעונים לגיטימיים והגיוניים אלא נכנס למלחמת דת.

    אז ככה- קודם כל, הוא אינו חושב שביבי= ביילין, הוא כן חושב(גם אני במקרה הזה) שהרעיון הדתי והתפיסה הדתית היא עוד מחסום ועוד מדרגה, לדעתי בתור דתי זה הגיוני מאוד.

    אז קודם כל אין השוואה בין ביבי לביילין.

    דבר שני אתה בתור חילוני מצתנשא עליי הדתי, לדתי אין זכות להיות ראש ממשלה? דתי לא שווה? יש לך בעיה עם מנהיגות אמונית? אז אתה המתנשא, אתה הבעייתי.(לא רוצה להיכנס לפינות קשות יותר...)

    פייגלין הוא נטע זר בליכוד(אגב, אני קראתי את משנתו הוא ממש לא כזה ימין קיצוני כמו שמתארים אותו, בטח לא יותר קיצוני ממה שבילין קיצוני לצד השני) והוא מנסה לעשות מעשה לא כ''כ הגון, אם היית תוקף אותו עניינית ולא מכניס פה מלחמת דת, היה לי הרבה יותר קל להזדהות איתך, כרגע אני(ומאמין שבאופן טבעי כל דתי שקורא אותך) חושב שיש לך אנטי דתיות וזה מה שמוביל אותך לכתוב מאמרים כאלה.

    • שיעור לוגיקה קצר

      המסביר לצרחן, 24/11/08 01:34

      לתדמור אין שום בעיה עם הדת ודתיים( נהפוך-הוא, הבחור גדל בקרית ארבע ורוב חבריו הם דתיים). מבחינתו לא משנה אם אתה חובש כיפה, מתפלל שלוש תפילות ביום או אוכל פיצה ביום כיפור. תדמור תקף את פייגלין (בצדק) על כך שהוא המתנשא והשולל את רוב רובו המכריע של העם מלהנהיג רק משום שאינו חובש כיפה ואדם ''אמוני''.
      זה שתדמור לא מסכים עם טיעון זה של פייגלין, לא אומר שהוא נגד הדת והדתיים.
      פירוש הדבר, שהוא נגד מי שאומר שרק אדם ''אמוני'' וחובש כיפה יודע מה טוב לעם ולמדינת ישראל ויכול ורשאי להנהיגו.

      • ההפך- תדמור הוא המתנשא והטוען שלדתי אין אפשרות

        דתי שאינו מצביע ליכוד, 24/11/08 08:16

        להיות רוה''מ...

  • 69.

    כזה מגלגל עיניים,צבוע וקשקשן מזמן לא שמעתי

    חלמוני, 23/11/08 21:04

    כזה מגלגל עיניים,צבוע וקשקשן מזמן לא שמעתי

  • 68.

    הליכוד = פייגלין = מלחמה מחר בבוקר !!! (ל''ת)

    רק רציתי שתדעו ..., 23/11/08 20:52

    • נכון! מלחמה על הערכים. מלחמה בשחיתות. מלחמה ברודנות בג''ץ.

      דניאל, 23/11/08 21:50

      מלחמה באויב מבחוץ ובאויבים מבית.

      כל המלחמות שאנחנו כל כך מייחלים להן.

    • קדימה = ביילין = עוד 2000 קורבנות שלום!!!

      אופס... את זה העם כבר יודע!!!, 23/11/08 23:31

      ויתורים כואבים וכולנו נישמד פה בסוף

  • 67.

    אני לא ממנהיגות יהודית והולך להצביע כמו גדול לפייגלין בפריימריז

    אייל, קריית שמונה, 23/11/08 20:50

    כמו שלא צריך להיות חילוני בשביל להצביע לבני בגין.

  • 66.

    רוב הכותבים מכסחים לתדמור את הצורה בנוק אאוט. יצאת אידיוט!

    שאול כהן, 23/11/08 20:47

    תדמור מביא גיבוב של טעויות ושטויות המעוגנות בשנאתו הגזענית לכל מי שאיכותי ונאמן לדרכו ולחוקתו של הליכוד.

  • 65.

    אלו שמות הליכודניקים האמיתיים והישרים:

    ראו הוזהרתם!, 23/11/08 20:46

    חייבים, אבל חייבים, להיכנס לכנסת: משה פייגלין, בני בגין, בוגי יעלון, גדעון סער, איוב קרא, שגיב אסולין, מיקי רצון, קליינר, ד''ר גבי אביטל, יובל שטייניץ, מיקי איתן, ציפי חוטובלי, דני דנון, עו''ד יוסי פוקס, איילה שטגמן, בלהה ניסנסון.+++++++++++++++++

    לאופורטוניסטים הבאים אסור(!) בתכלית האיסור שיכנסו: סטיב (סילבן) שלום (עלה נידף ברוח!), דן מרידור (שמאלני אמיתי!), לימור ליבנת, תת-אלוף (מיל.) מירי רגב, אסף חפץ, עוזי דיין (אוסלואיסט רציני!), ארז תדמור (מדבר ימין - עושה שמאל!)+++++++++

    על ביבי אני לא סומך(!): חייבים ל'עטוף' אותו מימין על מנת שלא יתפתה שמאלה!!!

  • 64.

    אני מאוד מעריכה את פייגלין ואת פועלו

    מרים, חברת ליכוד ותיקה, 23/11/08 20:41

    אל תכפיש.

  • 63.

    פייגלין הוא פשוט שפיץ לא נורמלי!!!

    רעות, 23/11/08 20:40

    אתה יכול לקשקש עד מחר

  • 62.

    אנשים כמוך מוכיחים שחייבים פייגלין בכנסת- בגלל המתחזים לימניים כמוך

    שלומי, פתח תקווה, 23/11/08 20:39

    אתה ''כאילו'' ימני, אבל מדבר על ויתורים כואבים, מורשת רבין, ברק, פרס, ביילין, אולמרט וליבני.

  • 61.

    משה פייגלין - מחדש דרכו של הרביזיוניזם המהפכני

    יהל ווילפנד, 23/11/08 20:38

    משפה פייגלין הוא מחדש דרכו של הרביוניזם המהפכני מבית מדרשם של אבא אחימאיר, יאיר שטרן הי''ד ופרופ' בנציון נתניהו - ואיש מהם לא היה חסיד של ''שלום עכשיו''.
    הכותב צודק בכך שהליכוד נקלע לאובדן דרך אידיאי, אולי משום שהריביוניזם הליברלי אימץ את המדינה והצבא כמכשירים המבטאים באופן סופי את היעוד היהודי - אבל גישה זו הכניסה את הליכוד למעגל של ניהליזם ואובדן האמונה בשלמות הארץ, שהיא הליבה של תורת ז'בוטינסקי.
    פייגלין ושאר מועמדי ''מנהיגות יהודית'' אסיה אנטוב,שגיב אסולין,ושמואל סאקט, באו כדי להשיב את הליכוד לשורשיו - לא מתוך התנשאות מעל ציבור חברי הליכוד, אלא מתוך שאיפה לשלב עימם ידיים.
    מוזר הדבר שבנימין נתניהו, אשר אביו עבר הדרה בידי האליטות , מנזסה לבצע כיום הדרה לפייגלין, כפי שעשו האליטות לאביו.

  • 60.

    אם פייגלין לא יהיה בכנסת - צפויות עוד התנתקויות (ל''ת)

    בכלל העוזי דיינים והמרידורים, 23/11/08 20:37

    • שכחת את התדמורים.

      דני, 23/11/08 21:52

      שמדברים על ''וויתורים כואבים''

  • 59.

    אני מאוד מעריך את פייגלין - הוא מזכיר את הימים הטובים של הליכוד

    ליכודניק חילוני, ותיק ותיק, 23/11/08 20:34

    הוא מנהיג, כמו שהיה לנו פעם את בגין. לא כמו ביבי שהפך קבלן ביצוע של יוזמות שמאל.

  • 58.

    האם תיתכן ציונות השוללת את זכות העם היהודי על ארץ ישראל?

    זה ציטוט שלך - שינית עמדות?, 23/11/08 20:32

    ובקיצור אתה איש מפלגת קדימה. לך תחבור לליבני.

    • מרוב שאתה מגיב מטעם

      אפילו לא קראת ת'מאמר, 24/11/08 01:13

      ארז תדמור טוען, ובצדק, (כמו פייגלין ואחרים) שיש לנו זכות על כל חלקי א''י השלמה.
      מה שלא טרחת לקרוא ולהבין, ממאמר זה ומאמרים קודמים של ארז, שיש עיקר ויש טפל.
      יש את הלב-העיקר (ירושלים, חברון, בית-אל וכדומה)
      שעליו אסור לוותר בשום פנים ואופן. מנגד, יש את הבעיה הדמוגרפית (כמה שלא נתעלם ממנה, היא לא תיפתר) ואם אנו רוצים (ואנו רוצים) לשמור על מדינת ישראל כמדינה יהודית לעם היהודי אז עלינו להיפטר ממיליון וחצי הפלשתינאים ביו''ש - מכיוון שטרנספר הוא לא פיתרון ריאלי (לפחות כרגע), עלינו להיפרד. תדמור אוהב את א''י לפחות כמו פייגלין שלך (ואולי יותר), אך בנוסף, הוא ריאלי ולא מקובע אלא מבין שיש אילוצים בשטח ומה שחלמנו עליו כל השנים- לא בהכרח מציאותי ובר-מימוש בשטח נכון לעכשיו. ארז תדמור מנהיג ציוני אמיתי - כן ירבו כמות. עלה והצלח

  • 57.

    אתה לוקה בתסמונת הימני עם רגשי הנחיתות

    רחל, 23/11/08 20:31

    מתי ראית שמאלן תוקף בכזאת שנאה אדם שנחשב יותר קיצוני ממנו בדעותיו?

    אלא שהימנים תמיד צריכים מישהו שיגרום להם לחשוב שהם לא ''כאלה''. הם ''נאורים'' עלק.

    לפי הטורים שלך דעותיך, ימניות מאוד. תפסיק לבזבז אנרגיה על מלחמה מיותרת עם אנשים שקרובים לך. יש מספיק שמאל לכוווולם.

    מלבד זאת המאמר הזה באמת לא ברמה שלך. דמגוגי מאוד. נראה שלא למדת את החומר טוב!! חבל שנכנסת לפינה הזאת.

  • 56.

    אם פייגלין יכנס במקום גבוה - אצביע ליכוד!

    פייגלין מוסיף קולות- לא גורע, 23/11/08 20:28

    כי הסיכוי שנצביע ימין ונקבל שוב שמאל יקטן

  • 55.

    עד עכשיו החזקתי ממך - מסתבר שאתה איש קדימה-עבודה

    לך תעשה ויתורים כואבים, 23/11/08 20:27

    16 שנות אוסלו לא לימדו אותך כלום.

  • 54.

    ''בפגמיו המוסריים של פייגלין'' אתה לא מתבייש?!

    בטח אתה איש מוסר, 23/11/08 20:15

    הוא האיש המוסרי ביותר בפוליטיקה של ימינו.

  • 53.

    הערכתי אותך עד היום. היום הפכת לשמאלן רישמי (ל''ת)

    לך תעשה ויתורים כואבים, 23/11/08 20:12

  • 52.

    הליכוד - ''מגש הכסף'' של מדיניות השמאל הקיצוני:

    קיבוצניק עצבני, 23/11/08 20:10

    שלום לארז, אני מוכרח להודות...הפעם עיצבנת אותי! אני יהודי, חילוני, בן קיבוץ השומר הצעיר, שירתתי ביחידה קרבית מאוד ואני גם חבר ''מנהיגות יהודית''. בחיים לא הרגשתי איזושהי אפלייה או זילזול או רצון לשנות אותי...אל תשקר!****************תקרא טוב טוב את מה שאני כותב בהמשך: אין, אבל אין, מנהיג שהוא ליברל, דמוקראט ואיש חופש אמיתי כמו פייגלין. לא כמו ''אנשי החופש'' שאתה מעריץ אשר סוגדים לטוטליטריות הבג''צית או רוקדים ''מה יפית'' בפני התקשורת השמאלנית.**********************זה נכון...אנחנו, בניגוד אליך, לא באנו לשמר את הסטטוס קוו במציאות הישראלית: מה לא דמוקראטי בדיוק בזה ששופט בג''ץ יצטרך לעבור שימוע ציבורי ושקוף לפני בחירתו? ומה ''השתלטותי'' בזה לפתוח את שוק התקשורת בישראל כך שכל אחד שיש לו כסף יוכל לשדר (גם אתה...) ולא יצטרך לעבור דרך 'ועדה' על מנת לקבל רשיון לשידור?...אנחנו באמת ובתמים מאמינים שבג''ץ צריך לשפוט ולייצג, בסטיית תקן כזאת או אחרת, את המערכת הערכית-מוסרית של שולחיו ומשלמי משכורתו (...קרי אותנו) ולא רק את החבר'ה משכונת רחביה בירושלים או שיכון ד' בצפון תל אביב.***********************************אולי תואיל בטובך ארז ותגיד לי מה הם אותם ''חבלי מולדת הלא אסטרטגיים'' שאותם אתה מוכן להחזיר? גבעות השומרון, ירושלים או אולי גוש עציון*****************הגישה שלך היא שגרמה לפייגלין להגיד את המשפט הבא: ''גם שהשמאל לא בשילטון - הוא בשילטון!'' ה'ימין' שלך ארז, אף פעם לא ידע לשלוט!!! ''מנהיגות יהודית'' תדאג לזה שרשויות השלטון ייצגו את העם למען העם...אחרי הכל אנחנו, העם, זה הריבון! מה לא דמוקרטי או ''השתלטותי'' בזה? ********לא מצא חן בעיניך מה שכתבתי? אתה מוזמן ללכת לשתות את מימי הים של עזה (ה''לא אסטרטגית'' הזאת...)! והעיקר שדן מרידור, אסף חפץ, סילבן שלום, לימור ליבנת ועוזי דיין הם לא סוסים טרויאניים?!

    • תגובה מעולה - דברי אמת. שווה ממש לקרא (ל''ת)

      יונתן, ירושלים, 23/11/08 20:19

    • חשוב לקרא - מנהיגות יהודית זה גם לאנשים שאינם חובשים כיפה, כמוני

      זה לאנשים שמחוברים לזהותם היהודית, 23/11/08 20:20

      גם אני חילוני ותומך נמרץ בפייגלין

    • גם אני חילוני במנהיגות יהודית

      נתן, 23/11/08 20:28

      מצחיק שהוא קורא לנו מטומטמים כאשר הינו מציג את בורותו האדירה. נמאס כבר מהימניים בכאילו האלה. מי זה ארז תדמור שיקרא למפלגה שלנו ''ימין-מתון'' ואז יבצע מדיניות שמאל? הוא וכמותו הם הנטע הזר בליכוד!

    • ארז תדמור כמו אדמו''רו ביבי מייצג את הימין

      עלוב ופחדן, 23/11/08 21:24

      העלוב, המתרפס, החנפן והגלותי. זהו אותו ימין שגם אם יתנו לו 120 מנדטים הוא עדיין לא ידע לשלוט!...זהו אותו ימין שגם אם יהיה לו את ה'שלטון' בחיים לא תהיה לו את ה'שליטה'!...זהו אותו ימין חסר ביטחון עצמי אשר לא מאמין בביצוע האג'נדה שלו עצמו ואשר בסך-הכל הוא אסקופה נדרסת של החונטה הבג''צית-תקשורתית...אנשים, ראו הוזהרתם(!) - אם ארז (ואדמו''רו ביבי) יהיה ב'שלטון' צפו למדיניות ונסיגות בסגנון ''שלום עכשיו''!

    • אני חולה על הקיבוצניק העצבני הזה - איזה שפיץ (ל''ת)

      אלי, 23/11/08 21:53

    • לא רע,חביבי.ד''א,אולי תעשה משהו בקשר ל''דף הירוק''? (ל''ת)

      רגיש בקצה, 24/11/08 14:44

    • לא רע חביבי. ד''א, אולי תעשה משהו בקשר ל''דף הירוק''?

      רגיש בקצה, 24/11/08 14:46

      העיתון הזה הפך לפמפלט של מרץ והערבים.

  • 51.

    בחוקת הליכוד כתוב ''שלמות הארץ'' לא ויתורים כואבים.

    לך תצביע קדימה לויתורים כואבים, 23/11/08 20:00

    לי נמאס משמאלנים שמתחזים לימנים.

  • 50.

    ''הליכוד הינה מפלגת מרכז-ימין'' אתה החלטת את זה, תדמור?

    הליכוד צריך להיות ימין ולא עוד קדימה, 23/11/08 19:58

    אתה איש מרכז שמאל שמחווה דעה על הימין.
    לא מתאימה לך הדמוקרטיה? אתה מוזמן להצביע קדימה-עבודה-מרצ.

  • 49.

    התמיכה בו היא בכל חלקי המפלגה ולא רק מנהיגות יהודית

    איש שמאל כמוך לא יבין את זה, 23/11/08 19:56

    הליכוד נטש את ערכיו לטובת אנשים כמוך.
    פייגלין מחזיר את הליכוד ועם ישראל לערכיהם המקוריים.

  • 48.

    פייגלין מבטא את חוקת הליכוד - אני מצביע לו בפריימריז

    איש ליכוד לא דתי, 23/11/08 19:54

    הוא פשוט מוכשר בצורה בלתי רגילה ושם לעם את האמת בפנים.

  • 47.

    אתה כותב עליו מתנשא - ומי שמכיר אותו יודע שהוא איש עניו

    דוקא אתה נשמע מתנשא, 23/11/08 19:53

    התנשאות של חילוני בור.
    ואני חילוני שאומר לך את זה.

  • 46.

    אתה תצביע קדימה - אני אצביע ליכוד בגלל פייגלין (ל''ת)

    אתה שמאלן, אני מאמין בעם ישראל, 23/11/08 19:51

  • 45.

    הליכוד כולו פייגלין - הם רק מתביישים להגיד בגלוי... (ל''ת)

    כולם שפ פייגלינים..., 23/11/08 19:50

    • הלוואי וכולו היה פייגלין, בינתייים צריך להמודד עם דיין, מרידור חפץ ... (ל''ת)

      ועוד כל מיני שמאלנים, 23/11/08 20:17

  • 44.

    תדמור - התקשורת שטפה לך את המוח - קראת בכלל את הספרים שלו? (ל''ת)

    לך לחבריך בשמאל, הליכוד זה ימין, 23/11/08 19:50

  • 43.

    ''האם הוא סבור שהציבור מטומטם?'' לא!

    אני סבור שאתה מטומטם, 23/11/08 19:48

    הוא מפוכח וריאלי יותר מכל הפרגמטיסטים כמוך.

  • 42.

    תדמור אתה כלום לעומת שיעור הקומה של פייגלין

    מי אתה שבכלל תדבר עליו, 23/11/08 19:46

    אני אזכור לך את הטור הזה שהוא יהיה ראש ממשלה.
    מן הסתם, לא תגיד טעיתי, אני אוכל את הכובע.

  • 41.

    איך אתה לא מתבייש לדבר ככה על משה פייגלין - איש האמת

    הוא ימשוך קולות לליכוד לא להפיך, 23/11/08 19:44

    לא כולם שמאלנים כמוך

  • 40.

    ''שאיננו יכולים לממש זכות זו על כל הארץ ''. קראת פעם את חוקת הליכוד?

    כתוב שם שלמות הארץ, 23/11/08 19:43

    אתה לא ימין מתון. אתה שמאל מתון.

  • 39.

    של נעליך, הוא מנהיג אדיר! ואיש אמת!

    אינני דתי ואני תומך בו, 23/11/08 19:40

    ניתוח טפשי שלא מבוסס על כלום.

  • 38.

    צודק - הליכוד האמיתי הוא איש אוסלו עוזי דיין (וגם מרידור)

    שמואל משי , 23/11/08 19:40

    לעומת פייגלין שמגייס גדודים של מתפקדים שלא מצביעים ליכוד (המממ...אולי כי הליכוד מבצע את מצע השמאל הקיצוני?) עוזי דיין ודן מרידור לא מביאים מתפקדים ומצביעים כלל ועיקר, אלא משמשים ככלי שחמט במשחק של ביבי לגניבת קולות מהימין והעברתם לח"כים שמאלניים.

    בעצם, עכשיו שכנעת אותי שלהרוס את הליכוד זה טוב. הליכוד זו מפלגה שנוהגת שלא ביושר ולכן למה אתה מתבכיין כשמישהו משתמש נגדכם בנשק החוסר יושרה?

  • 37.

    תדמור אנטישמי לא מתוחכם

    מיכאל, 23/11/08 19:40

    ככלל הישראלים אנטישמים גדולים,שונאי חרדים לתיאבון ,חבל שגם בליכוד אימצו את הדרך ושונאים גם אידאליסטים חובשי כיפות.

  • 36.

    אינך מבין דבר במשנתו של פייגלין אתה טועה ומטעה

    פייגלין בא להחזיר את הליכוד לערכיו, 23/11/08 19:38

    אתה בור, וגם חצוף וימים יוכיחו את טעיותך.

  • 35.

    כמה דברים:

    יוני, 23/11/08 19:30

    קודם כל בכוונתי להצביע ליכוד וכדאי שתדע שהשפה שאתה משתמש בה היא בדיוק השפה שבה השמאל משתמש נגד ביבי. היום יונתן גפן באתר זה כתב שביבי רצח את רבין. אתה מוזמן להסתכל בעצמך.
    דבר שני: פגם מוסרי? אין בו פגם מוסרי יותר מלאחרים ופחות מזה. הוא גנב כמו אולמרט ושרון? שיחד פוליטיקאים כמו העבודה? בגד בערכיו כמו רבים בליכוד שהצביעו בעד ההתנתקות? אתה משתמש בשפה הפופולרית בתקשורת כדי לנקות את הליכוד בעיני מי שהביא אותנו למצב שאתה כל כך מסתייג ממנו. וחבל על המאמצים, זה הרי במילא לא יצליח.
    ויש עוד שקרים: הוא לא טוען שהכיפה שלראשו היא שמכשירה אותו להנהיג. כשביבי אמר שהשמאל שכח מה זה להיות יהודי למה הוא התכוון? שעוצמתנו המוסרית נובעת מזהותנו הלאומית-דתית (שאינה ניתנת להפרדה ואת זה גם ביבי יודע). אם יש לך מחלוקת על כך כדאי שתנהל דיון בוגר ולא תפסול מועמד.
    יש לי עוד הרבה לומר אבל לסיכום: הסיבה האמיתית לפחד שלך מפיגלין זה כי הוא מצטייר רע בתקשורת. וזהו. אינך מסוגל להצביע על פגם מוסרי שפוסל אותו מלהתמודד. והסיבה שהוא מצטייר רע בתקשורת היא מאותה סיבה שביבי מצטייר רע בתקשורת. כי ה-ם מ-פ-ח-ד-י-ם.
    האם גם אתה מפחד? או שאחרי שהליכוד רוסק על ידי אחד ממולידיו אתה תתבגר ותפתח לדיאלוג ימני פנימי?
    בהצלחה.
    וחבל שככה כתבת.

  • 34.

    הליכוד מנסה להסתיר את פייגלין - והוא מסרב ... (ל''ת)

    כל הליכוד - זה פיגליין..., 23/11/08 19:27

  • 33.

    ארז תדמור כמו אדמו''רו ביבי מייצג את הימין

    עלוב ופחדן, 23/11/08 19:26

    העלוב, המתרפס, החנפן והגלותי. זהו אותו ימין שגם אם יתנו לו 120 מנדטים הוא עדיין לא ידע לשלוט!...זהו אותו ימין שגם אם יהיה לו את ה'שלטון' בחיים לא תהיה לו את ה'שליטה'!...זהו אותו ימין חסר ביטחון עצמי אשר לא מאמין בביצוע האג'נדה שלו עצמו ואשר בסך-הכל הוא אסקופה נדרסת של החונטה הבג''צית-תקשורתית...אנשים, ראו הוזהרתם(!) - אם ארז (ואדמו''רו ביבי) יהיה ב'שלטון' צפו למדיניות ונסיגות בסגנון ''שלום עכשיו''!

  • 32.

    מילים כדורבנות

    מלכות שדי, 23/11/08 19:09

    תארת את המצב לאשורו ונותר רק לקוות, שמר פייגלין יאולץ לעבור למסלול רגיל ומוסרי, של הקמת מפלגה עצמאית. החתרנות שלו אינה מתקבל על הדעת וגורמת לנזק אדיר לליכוד ולמחנה הימין בכלל ואין לי ספק, שהמטרד יוסר בקרוב. על נתניהו מוטלת האחריות לסילוקם של אנשי מנהיגות יהודית, ללא קשר לתוצאות הפריימריז, במהרה בימנו אמן.

    • אז איפה הדמוקרטיה?! אתה צבוע (ל''ת)

      מתאים לך להיות איש שמאל, 23/11/08 19:39

      • מי שמדבר

        מלכות שדי, 23/11/08 20:43

        אם מי מהאנשים בליכוד היה מתבטא באופן שבו מכונן מלכות שדי שלך מתבטא נגד נתניהו ונגד חלק מאנשי הליכוד- הוא לא היה נשאר איתנו ולו יום אחד. אתם אנרכיסטים בזויים ומשחקים משחק מלוכלך. דמוקרטיה עלק.

      • דמוקרטיה זה שיש כאלה שמותר להם וכאלה שאסור להם

        זאק, 23/11/08 20:46

        למה? ככה. פייגלין צריך להקים מפלגה ואילו למירי רגב מותר להצטרף למפלגה קיימת.

    • נראה לי שצריך להיות לך ספק

      הלך הזרזיר אצל העורב, 23/11/08 20:42

      איך נתניהו יעשה את זה בדיוק?
      יהרוג אותם?

  • 31.

    ''שתי גדות לירדן, זו לא משהו זו גם כן''

    אורי, 23/11/08 19:03

    פייגלין גזען מסוכן ומגלומן(אם כי, וזה מה שבאמת מסוכן- מדובר באיש חכם וציני). ואילו תדמור, הוא תעמולן בינוני ולא חכם במיוחד שממחזר קלישאות ולא מתבייש לדבר על ערכים מאחורי עמותת הקש ''אם תרצו'' שלמעשה מהווה זרוע ביצועית של חסדי ביבי שוטים...
    זה וגם זה - זה הליכוד. ואיך לומר? סחורה לא משהו...

  • 30.

    ארז- מאמרך מעליב את האינטלגנציה. שורה של דברים חסרי בסיס.

    אלי, 23/11/08 18:57

    טוקבק אינו מקום גדול דיו בשביל לדחות בפרוטרוט את כל הטיעונים שמעלה מר תדמור.
    כל דבריו מתבססים על טיעונים ועובדות שיקריים וחסרי הוכחה בעליל.

  • 29.

    השלכה

    avihail , 23/11/08 18:53

    לדעתי כותב המאמר משליך בדיוק את דעותיו על פייגלין ומנהיגות יהודית.
    הרי מדוע לא לתת להם הזדמנות שווה כמו שלכולם יש?
    האם בגלל שהם אמוניים?
    שיש להם כיפה?
    נראה שכותב המאמר שלא יכול לדמיין מצב של ראש ממשלה אמוני טוען כלפי משה פייגלין את הטענה כביכול הוא זה שלא מקבל מנהיגות חילונית.
    והרי מה פייגלין עושה, מתמודד בצורה דמוקרטית כמו כולם?
    מדוע לא לכבד זאת? מדוע תיגרע זכותו?
    אלא יש פה חרדה שנראה שאפילו כותה המאמר לא מכיר בה והיא מסתתרת סביב טיעונים שונים ומוזרים
    בסוף האמונה תנצח, יודעים את זה המאמינים ובמקום רחוק רחוק יודיעם זאת גם אלו המתקראם לא מאמינים, יהיה טוב!

    • צודק. ומה עם שרון?

      יוני, 23/11/08 19:19

      האם הוא לא נטע זר בליכוד? או שלגרש את יושבי גוש קטיף מביתם זה ''ליכודניקי''?

  • 28.

    לא להכנס לכתבות מצולמות בוואלה

    גורן, 23/11/08 18:49

    בכל פעם שאתה נכנס לכתבה מצולמת בוואלה אתה מפרנס את שוקן שונא הימין ומצנזר תגובות מימין באתר,לכן אני לא קורא כתבות מצולמות שם,מי שלא לא רוצה את התגובות שלנו לא ירוויח עלינו

  • 27.

    לא נסחפת?

    ד, 23/11/08 18:44

    פרץ נבחר בעקבות אג'נדה חברתית, אבל לפייגלין יש אג'נדה מדינית, לא חברתית, וכאן יש יותר אידיאה פיקס מאשר בתחום החברתי, ואפשר לקבוע בוודאות שפייגלין בצורתו הנוכחית לא יעמוד אף פעם בראש הליכוד.

    על מנת ''להשתלט'' על הליכוד, פייגלין צריך לעבור מטמורפוזה, כמו צחי הנגבי. על מנת להפוך לשר מן המניין, צחי הנגבי הסיר מעל עצמו את תדמית פורע חוק, לבש עניבות, ושינה את טון הדיבור. וכמובן חלוקת משרות למקורביו (אין אפילו צורך לדבר על כך).

    האם נראה לך שפייגלין יהפוך ביום מן הימים להיות תואם צחי הנגבי? זה כאילו אמרת שחרדי ממאה שערים יאכל במסעדה לא כשרה.

    אני דווקא כן בעד פייגלין, כי כאשר מצביעים בעדו, לפחות יודעים מה מקבלים - ימין אמיתי. ולא יזיק לליכוד לחזור למקורותיו ולפנות יותר ימינה מאשר שמאלה. הפניות שמאלה לא עזרו לא לליכוד ולא לעם ישראל. השלום עם מצרים נותר קר, מצרים ממשיכה להתחמש, ההתנתקות (שנעשתה על ידי פליטי הליכוד) הביאה את הקסאמים לפיתחה של אשקלון. פייגלין בליכוד על מנת לעצור את הסחף המטורף הזה, ולכן אילו הייתי חבר הליכוד, הייתי מצביע בבעדו (אני לא חבר באף מפלגה).

  • 26.

    ממה שאני שומע, דווקא לך יש בעיה עם מישהו עם כיפה שרוצה לקחת מנהיגות. (ל''ת)

    שרונה, 23/11/08 18:43

  • 25.

    פייגלין אכן הורס את הליכוד, וגם עוזי דיין ומירי רגב - דוברת ההתנתקות!! (ל''ת)

    אחת שעוד לא החליטה ליכוד - ורק בגללם, 23/11/08 18:40

  • 24.

    כדאי לו לפייגלין שיפרוש מהליכוד

    גילי, ארה''ב, 23/11/08 18:40

    כי אני מעוניין להצביע לו אבל לא אצביע לליכוד. בניימין נתנייהו הוא 100% אבל בשום אופן לא אתן את קולי ללבנת, גמליאלי, גבריאלי ושאר האפסים.

    רק פייגלין יביא שלום. זו ''תורת המשחקים'' לכיתה א'. כשאתם מצביעים משהו אחר אתם רק מרחיקים את השלום. כשהערבים יחששו שאנחנו לא רוצים שלום, הם יסכימו להרגע.

  • 23.

    המלצות לפרימרייז בליכוד

    אורית, 23/11/08 18:34

    רשימת המועמדים ימין אמיתי ושלאלנים מחפשים ג''וב
    ולא מתכוונת לבחור באלה ששיתפו פעולה עם שרון
    1 בני בגין כן אבחר הוא ימין אמיתי
    2 מרידור שמאלני לא אבחר בו חביב השמאל
    3אסף חפץ שמאלני שמחפש ג''וב
    4 יוסי פלד שמאלני שמחפש ג''וב
    5 לימוד ליבנת שיתפה פעולה עם שרון
    6 חיים כץ שיתף פעולה עם שרון
    7 ישראל כץ שיתף פעולה עם שרון
    8 ח''כ מיקי איתן ערך מסיבת פרידה נרגשת לעדנה ארבל ואיחל לה הצלחה בתפקידה החדש כשופטת ביהמ''ש העליון... 9 גדעון סער ערך מפגש סודי בביתו עם שלי יחימוביץ' וטומי לפיד כדי לתכנן מערכה תקשורתית לקידום המינוי של עדנה ארבל לביהמ''ש העליון
    10 יולי אדלשטיין ימין אמיתי
    11 גלעד ארדן ניסה להעביר חוק בכנסת שיחייב את הועדה למינוי שופטים לרשום פרוטוקולים. לאחר טלפון אחד של דורית בייניש הוא התקפל וגנז את החוק...
    12 מיקי רצון ימין אמיתי
    13 לאה נס ימין אמיתי
    14 פגליין ימין אמיתי
    15 אהוד יתום ימין אמיתי
    16 ראובן ריבלין רץ לתקשורת השמאל
    17 מיכאל קלינר ימין אמיתי
    18 אפי איתם ימין אמיתי
    19 בוגי יעלון עמד בכבוד מול שרון המושחת

  • 22.

    כמו שגאולה כהן המליכה את רבין

    אוהד, 23/11/08 18:14

    כך פייגלין מנסה להמליך עלינו את ליבני. כמו שגאולה כהן לא הבינה את השלכות משחקי הברוגז שלה בעיניין הסכמי העודפים, כך פייגלין וחסידיו העיוורים לא מבינים את השלכות מעשיהם על עתיד המדינה הזאת. פייגלין צריך לדרוש מאדלר וארד משכורת. בינתיים, הוא היחיד שתורם משהו לקמפיין של ליבני.

    • אין הבדל משמעותי בין ביבי לציפי

      דניאל, 23/11/08 20:45

      ולכן לא יהיה נורא גם אם בגלל פייגלין ציפי תעלה.
      מה גם שפייגלין רק מוסיף מנדטים לליכוד.

      אוהבים אותך פייגלין.
      אל תכנע לשמאל, ולכלבלביהם ה'ימניים'.

  • 21.

    אז תענה לי על שאלה אחת

    שרון, 23/11/08 18:11

    למה הליכוד לא מעיף את פייגלין אחת ולתמיד משורותיו ?

  • 20.

    על מה אנחנו מדברים???

    עדי, 23/11/08 18:04

    במדינה שבה הכנסת והממשלה מורכבת ממוסרי מ''י, מוכריה, ומגיניה ובל נשכח את הגיס החמישי שנציגם בשארה שוכן בסוריה, אם הבחירה היא בין פייגלין (מגן) לבין לבני (מוסרת) אני אישית אבחר בפייגלין מתוך תקווה שמשאלות ליבה התבוסתניות של לבני/אולמרט/ברק/רמון ושאר המושחתים התבוסתנים שאין בינם לבין רצון העם דבר וחצי דבר לא יתגשמו ומעבר לזה אשמח אם תהיה לנו סוף סוף ממשלה ימנית קיצונית שתשנה את כללי המשחק מול הפלשתינאים ותבהיר לעולם שאנחנו לא נסכים למציאות שנכפתה עלינו על ידי הטרוריסטים והמנהיגות הכושלת של העשורים האחרונים.
    ישראל חייבת פייגלין גם אם לתקופת מעבר בה ישראל תזקוף קומתה ותרסס בלי אבחנה עד שהשרצים יעלמו מהנוף הפוליטי.

  • 19.

    מה עשית אתה למען המדינה מר ארז?-''מאבק המילואימניקים'' ,עאלק (ל''ת)

    רוני, 23/11/08 17:36

  • 18.

    אתה צודק ב 100 אחוז, פייגלין בעיה לליכוד ולמדינה

    מאיר, 23/11/08 17:29

    דברתי עם אנשים שהתפקדו לליכוד בגללו, והם חותרים רק למצב שהוא יהיה ראש ממשלה. לא מעניין אותם כל השאר. הוא בגדר משיח בעניהם וזה מסוכן מאוד. אם הוא שואף למנהיגות אמונ ית שינסה להצמיח אותה בציבור הדתי ולא המרכזי כמו הליכוד.
    ואם תהיה מנהיגות כזו בכלל, מי אמר שהוא המתאים?
    ארז כל הכבוד, אתה עוזר לאנשים לפתוח את העיניים כל הכבוד!!

    • אין כמו שיח שמאלנים! (ל''ת)

      דניאל, 23/11/08 20:06

  • 17.

    לדעתי פייגלין הוא מושתל של השב''כ (ל''ת)

    זאת ארצנו, 23/11/08 17:25

  • 16.

    פייגלין רק מוסיף לליכוד.שאר דבריך הם השמצה חסרת טעם

    ספינר, 23/11/08 17:05

    פייגלין הוא דמוקרט ובליכוד מנסים להצר את צעדיו.אתה אחד מהם

    • פייגלין ''דמוקרט''?! פחחח...

      מת מצחוק, 23/11/08 18:40

      פייגלין מנסה להגיע לראשות הממשלה כדי לבטל את הכנסת כולה! הוא בעד המלכת מלך! הוא בעד ביטול בתי המשפט והשתת סנהדרין במקומם. פייגלין הוא מה שתבחר לקרוא לו אבל דבר אחד הוא לא - דמוקרט!

  • 15.

    ארז, לכלכת! ממש גועל נפש. חבל מאוד.

    דניאל, 23/11/08 16:57

    ממש דיבורים של איש מר''ץ למהדרין.
    תעבור לכתוב ב'הארץ' כנראה שזה יותר יתאים לך.

    דווקא החזקתי ממך עד עכשיו. מאוד חבל. חשפת את פרצופך האמיתי.

  • 14.

    תדמור מה עשית בחיים חוץ מלהיות עסקן קטן ומחרחר מלחמה? (ל''ת)

    נעם, 23/11/08 16:56

  • 13.

    סוס טרויאני

    יוסיפון שרעבי, 23/11/08 16:47

    פייגלין הוא אכן סוס טרויאני. לכל אורך דרכו הוא עוסק בהכפשות ארסיות של נתניהו - בשירות השמאל האדלרי. הוא סוג של פרובוקטור ברמה הפוליטית, שתפקידו לחולל דיסקרדיטציה לימין השלטוני. היו לו הרבה דברים טובים להגיד על אולמרט, הוא וחבריו סגדו לפוליטיקה של ליברמן. ורק מנהיג הציונות החזקה של שנות האלפיים, בנימין נתניהו, זכה מידיו לסוג של רצח אופי.

  • 12.

    הפיידליניסטים בשכר יסתערו עכשיו. משמע: ניכרים דברי אמת. (ל''ת)

    צדוק, 23/11/08 16:40

    • אם מספר התגובות=דברי אמת. לך לטור של פייגלין ותראה כמה דברי

      צדוקים וביתוסים, 23/11/08 21:13

      אמת יש שם.

  • 11.

    ומה נעיד עליך, מר תדמור?

    ארז, 23/11/08 16:35

    חשבתי שאתה יותר רציני, אבל הפוסל - במומו פוסל: ''ההתנשאות והקיצוניות של פייגלין, הפוסלת כל מנהיג חילוני באשר הוא משום שאינו שומר מצוות, ומעדיפה באופן קטגוריאלי מנהיג שומר מצוות, היא בודאי שטחית ומופרכת, אך יותר מכל היא מעידה על טיבו של האיש ועל טיב משנתו.'' זה בדיוק מה שאתה ואחרים מנסים לעשות לפייגלין, רק מפני שהוא חובש כיפה ודעותיו אינן כדעותיכם.

    • על מה אתה מדבר??

      אייל, 24/11/08 01:32

      איפה אתה רואה פה קריאה למנהיג חילוני?
      להפך - התלונה של תדמור היא על הגישה צרת האופקים של פייגלין - מה שלא ניכר בבצורה הפוכה במאמר!

  • 10.

    הערה: אם הליכוד רוצה לקיים גבולות בטוחים שיודה שפתרון שתי המדינות מת

    יאיר, 23/11/08 16:33

    הרי ברור שהפלסטינים רוצים את ירושלים + + +

    לכן שיפסיקו למכור אשליות. אין וויתורים שיובילו לשלום.

    ירדן גודלה פי 5 מישראל ו-80 ממנה פלסטינים

    ירדן היא פלסטין

  • 9.

    מאכזב ולא בגלל פייגלין

    הרצל, 23/11/08 16:26

    הדיבורים התבוסתניים על ה''צורך בויתורים'' רק מראים שעדיף לא להצביע. כל הנסיגות עד היום נעשו בידי הליכוד ולכן ליכוד חזק רע למדינה. ידועה אמרתו של ג'ורג' ברנרד שאו שהציע לגברת נכבדת לשכב איתו ולאחר שהעלה את המחיר עוד ועוד ניאותה תמורת סכום עצום, אז הוא אמר: את העיקרון כבר קיבלת עכשיו נותרה רק שאלת המחיר. הליכוד אינו שונה לפי מר תדמור ממר''ץ, השאלה היא רק המחיר.

  • 8.

    מי קבע?

    צדק, 23/11/08 16:19

    מי קבע שהליכוד הוא במרכז? הליכוד צריכה להיות מפלגת ימין שדוגלת בשמירת כל השטחים ברשות ישראל, דווקא המושכים למרכז הם קופצים על העגלה לזכות מן ההפקר.
    וחוץ מזה ראינו מה מניהג ''ימני'' לא אמוני גרם למדינה (גירוש מחפיר של יהודים מארצם), רק למנהיג אמוני יש אידאולגיה שלא קונים בכסף ואת הכלים לעמוד בלחצים שונים

  • 7.

    פייגלין מסוכן ארז צודק (ל''ת)

    גדעון, 23/11/08 16:17

  • 6.

    אין שום קיצוניות במשנתו של פייגלין

    יעל, 23/11/08 16:16

    הוא הכי קרוב לדרך בית''ר,
    שאותה מייצג הליכוד.

    • את מתכוונת לליכוד שפינה את סיני על תושביו ושחתום על הסכם חברון,נכון? (ל''ת)

      בית''ר זה מקסימום כדורגל, 23/11/08 17:40

    • נכון, בית''ר רוצה לשלול אזרחות מהערבים ולהקים מדינת הלכה עם סנהדרין.

      אדר, 23/11/08 17:59

      אנשי מנהיגות הפתטיים.

  • 5.

    עד היום הערכתי את מאמריך, היום גרמתי לי להעריך אותך פחות

    אסף - ת''א, 23/11/08 16:12

    אם היית קורא את מאמריו של פייגלין לא היית טוען שהוא רוצה מנהיג דתי. אני לא אדם דתי ובוודאי שלא ארצה מדינת הלכה בישראל אך פייגלין הוא אחד האנשים המבריקים והישרים שאני מכיר ובמידה ויהי ח''כ או אף שר, מצבנו יהיה הרבה יותר טוב משהוא היום

  • 4.

    האמת על משה פייגלין: (ל''ת)

    היהודי הנודד, 23/11/08 16:12

    • ביבי אלטרנ=טיבי לציפי ?! חחחחח.... (ל''ת)

      TB=BB , ממש ., 24/11/08 09:13

  • 3.

    האמת על משה פייגלין: (ל''ת)

    היהודי הנודד, 23/11/08 16:12

    • רוני בראון היחידי1שהזכיר לביבי&שטייניץ תמיכת ה2 בהתנתקות בכנסת. (ל''ת)

      ציפי=ביבי=טיבי=ס-טיבי(*ה4תמכו בהתנתקות בכנסת), 24/11/08 09:11

  • 2.

    אוסף שקרים עלובים של אדם עלוב ושטחי. אם פייגלין רוצה רק דתיים למה הוא

    אריק קלנר, 23/11/08 16:10

    מריץ את בועז העצני(שאינו חובש כיפה) למשבצת יש''ע בליכוד?

    • הצבעתם ביבי,קיבלתם טיבי.(*ה2תמכו בכנסת בעד ההתנתקות=בדוק) (ל''ת)

      אז גם פייגלין קורא להצביע מח''ל שבראשה נתניהו., 24/11/08 09:09

  • 1.

    עוד לא הבנתי מה ההבדל בין תדמור לפייגלין

    ע, 23/11/08 16:08

    שניהם קיצונים
    ביבי לא הזכיר את חברון וקבר רחל בנאומיו האחרונים. הוא הזכיר רק את ירושלים. האם הוא משקר לנו?

    • לתדמור אין כיפה... (ל''ת)

      הופלה, 23/11/08 16:56

      • לתדמור. למה לנדאו לא רוצה ללכת עם נתניהו. ?! (ל''ת)

        עדיף שגם בנ ימין בגין ישאל,למה ?!, 24/11/08 09:05

    • לביבי נוח להתנגח עם פייגלין ''הקיצוני'' מאשר עם לנדאו המתנגד לכפילות. (ל''ת)

      ביבי נתניהו מדבר נגד,אך מצביע בכנסת בעד ההתנתקות?!, 24/11/08 09:03