• 196.

    ישראל לא זקוקה לחלחלה של ביבי והליכוד המושחת! (ל''ת)

    סוף הדרך ''שר החלחלה'' תיק 32 לשר מהליכוד, 31/03/09 14:15

  • 195.

    למה אין שר הבריאות? "בריאות לעשירים והחוק לעניים!" (ל''ת)

    jak , 30/03/09 18:18

  • 194.

    ביבי לא יקיים את זה. יום אחרי הבחירות הוא יודיע ש''אין כסף לתוכנית''. (ל''ת)

    מפוכח, 03/12/08 08:48

  • 193.

    אני מסכים . להפריט את מישרד האוצר גם (ל''ת)

    בעל הון, 01/12/08 07:36

  • 192.

    סער אתה צודק

    הכלכלן, 01/12/08 07:19

    הנה הכלכלה של ביביי
    באמת חסך למדינה כסף והעביר את קופות הגמל וקרנות הפנסייה מהבנקים לבתי ההשקעה
    העביר מסולידי לפקולנטי
    ואנשי האוצר שהוא מינה אותם לא פיקחו על כלום
    ובייבי יהיה עוד פעם שר אוצר ?
    שיהיה ואז מה יעשה ?
    מה נישאר להעביר לשוק הפרטי חסר ההגנה והרחמים ?
    שוק העבדים ישנו כבר זהו המעמד הבנוני שקורס
    איזה תכנית יש לנתניהו לאוצר ? עדיין לא שמעתי כלום מביבי על הכלכלה השוק החופשי המיגזר הפרטי שעכשיו מת לפטר בעיקר את המבוגרים שאין הכשרה ועובודה בשבילו
    תנסה אתה בגיל 40 לימצוא עבודה סער שלי ?
    חוץ מליתלהם אין לך חצי פתרון .
    לך לעסקים הפוליטקה קטנה עליך
    תוכיח כמה אתה טוב שם
    למהיגות פוליטית צריך גם לב לעם הקורס בציון
    בתעסוקה בבריאות בחינוך בפנסייה ובזיקנה התארכת עם פחות כסף ךתרופות ולמזון .
    ביבי לא האריך את תכולת החיים
    הוא רק עשה אותם לבלתי ניסבלים
    תסתכל על המבוגרים איך הם חיים ואל תוסיף
    בבקשה ממך
    מרידור שותק תלמד ממנו
    שתיקה שווה זהב

  • 191.

    גדעון סער-דמגוג בגרוש

    אליפז העיראקי, 01/12/08 05:20

    ראיתי את המופע בטלוויזיה וחשבתי לעצמי-על איזה מדינה בדיוק הוא מדבר?לאיזה אזרחים הוא מתכוון?והאם ברצונו למכור קרח-לאסקימואים??.בדרך כלל אני מעריך את סער כאדם חיובי,אולם מופע האימים שלו-למכירת מוצר מקולקל העונה לשם נתניהו,המרץ והאמביציה ש''מכר''על המסך-מביאים אותי לשאול ההישתבשה עליך דעתך?האינך חושב שיש לנו מוח+הכנה למוח?האם אנו קונוסים?מאיפה החוצפה שלך?העיקר לשווק את אדונך-הדחוי שגרם עוול נורא למעמד הבינוני?שפגע ברמת החיים של המעמד הבינוני?שהעביר את קופות הגמל לבורסה וגרם לנו אסון?.פניתי ליועץ המשפטי+מבקר המדינה שיבדקו מה הניע את נתניהו להקים את ''וועדת בכר''הארורה?מה האינטרס שלו?ולמה זה היה חשוב לו?.אנו המעמד הבינוני אין לנו -סייג ושיח עם האיש הזה,אינו משלנו,איננו מאמינים לו ולאנשי מפלגתו,וכולנו נתגייס לבלום את נתניהו -ולסלקו מחיינו בגין הצער,והאסון שהפיל עלינו. בדיוק כמו ברק,אולמרט,ליבני-כולם פסולים.יש לשנות את השיטה,ולמחוק את סידור העבודה.על חשבוננו.

  • 190.

    נתניהו ברירת המחדל שלנו - לכן נצביע לו (ל''ת)

    כי אין לנו ארץ אחרת, 24/11/08 07:53

  • 189.

    דוברי קדימה הברוטאליים והוולגריים

    נורית, 23/11/08 16:21

    נורא לחשוב שמעתה נאלץ לראות ולשמוע את וולגריי קדימה הגב' דליה איציק (שלא שרתה בצהל ואותנו רק בתשלום על חשבוננו)שהיה לנו קצת שקט ממנה כשנתנו לה תפקיד ממלכתי עם פה מלוכלך ולא מכובד, ואת הפה המלוכלך של יואל חסון. כמה טוב היה השקט כמה רע לראותם ולשמעם שוב ועוד חיזוק של איש גס רוח כמותם רוני בראון. וואלה יופי של כוורת יש למפלגה הכי מושחתת בכנסת. ועם מנהיגה כמו ציפי שמקבלת ביטחון רק ליד המושחתים והטגרנים, על איזו פוליטיקה אחרת היא מדברת? כל הרפש התנקז אצלה(ועוד לא הזכרתי את הנגבימלך מלכי המושחתים, את מנשק הקטינות עם שיני התירס שלו וכמובן אפללו ורוחמה רחמה....כל הכבוד לקדימה אחורה.

    • תיאור ממצה של וולגרי קדימה. הגב התקשורתי מגביר את הבוטאליות

      כמה אצילי ואלגנטי נראה ונשמע נתניהו לעומתם, 23/11/08 17:56

      הליכוד צריך להקליט אותם ולגזור קטעים נבחרים של נביחות ועוויתות. זה יעשה את העבודה.

    • נורית אכן סגנונך תואם טענתך השקרית. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 24/11/08 07:43

  • 188.

    אנחנו במצב קשה בטחוני וכלכלי במקום לאחד משמיים זה בהתחלה מה יהיה בסוף (ל''ת)

    שמואל, 23/11/08 13:50

  • 187.

    אינני מאמין בסקרים שאלתי באופן מיוחד במדרכה 20איש מהם היו2 ליכוד (ל''ת)

    שמואל, 23/11/08 13:47

    • כן כן, שמענו עליך. (ל''ת)

      מנסה לנחם את עצמך, מה?, 23/11/08 17:58

  • 186.

    סער איך אתה מטחנף לביבי כדי לתכנס ל20 הראשינים כך היום עראים נציגים הע (ל''ת)

    שמואל, 23/11/08 13:44

  • 185.

    קלקלת ביבי

    מ.י., 23/11/08 12:31

    כל זב חוטם שלא מבין לא בכלכלה לא בביטחון ח''כ שרוצה ''ללקק'' לבוס מגיב כמו גדעון סער . ממר סער היקר אתה פשוט לא מבין שהרפורמה של ביבי היתה קטוסטרופה . העברת קופות גמל וקרנות מהבנקים מכת מוות לאוכלוסיה המבוגרת , זה החיסכון היחיד שיש להם וזה נמחק כבר 25% אוי לנו שביבי שוב ינהל את גורלנו . הוא כבר הבטיח את החינוך לש''ס את ביטחון פנים לאביגדור . זה אסון למדינה .

    • מ.י. תגובתך משקפת מציאות עצובה,שהביא עלינו ביבי האכזר .

      נתן.ש מעלות., 23/11/08 19:43

      אי לכך לעולם לא עוד הפעם ביבי האכזר,לא נשרוד איש זה פעם נוספת.הראויה ביותר לכהונת רה''מ הבאה שלנו,היא שרת החוץ ציפי ליבני.

  • 184.

    מאותה ה סיבה שהולכת לקום .מיפלגה ותיקה מחודשת ומרעננת .

    פקק תנועה קרית ביאליק, 23/11/08 12:09

    הולכת לקום תוכנית. חדשה על אותו בסיס. של חדשנות היתחדשות ורענות .

  • 183.

    רק מרצ לשלטון בחינוך רווחה וכבוד האדם וחירותו.תתעררו וצאו לבחור כך (ל''ת)

    גם אני, 23/11/08 11:43

  • 182.

    רק מרצ לשלטון בחינוך רווחה וכבוד האדם וחירותו.תתעררו וצאו לבחור כך (ל''ת)

    נגמד את ביבי והימין הקיצוני והדתיים ציון...טבריה, 23/11/08 10:40

    • להכין את השירון של מוחמד דרוויש? (ל''ת)

      רונן, 23/11/08 11:33

    • רק מר''צ המיץ של הזבל במדינה - מעוררי תחלואת המדינה (ל''ת)

      ממצאי המשרפות ומכירת ישראל לפלסטין, 23/11/08 11:52

      • מרצ בעלת טוהר המידות אין בה אנסיים סידרתיים ומושחתים וגנבי כסבי הציבור (ל''ת)

        אני הייתי אחד מכם ואני אוציא את הקשקה שלכם.צ.ט., 23/11/08 15:42

  • 181.

    רק מרצ לשלטון בחינוך רווחה וכבוד האדם וחירותו.תתעררו וצאו לבחור כך (ל''ת)

    נגמד את ביבי והימין הקיצוני והדתיים ציון...טבריה, 23/11/08 10:40

    • רק מר''צ למשרפה - חולי נפש נרקיסיסטים וקומוניסטים (ל''ת)

      רק מר''צ תקים את פלסטין, 23/11/08 11:52

  • 180.

    רק מרצ לשלטון בחינוך רווחה וכבוד האדם וחירותו.תתעררו וצאו לבחור כך (ל''ת)

    נגמד את ביבי והימין הקיצוני והדתיים ציון...טבריה, 23/11/08 10:40

  • 179.

    ביבי

    עמי, 23/11/08 10:01

    תראה אדון סער איזה תוכנית נפלאה עשה נתניהו.א.מכר הפנסיות ב.קופות הגמל .ההורים שלנו מופסדים םאות שקלים בחודש.בקיצור פשיטת רגל .אז איפוה התכנית המופלאה של ביבי.אל תבחרו באנשים הללו הם מסוכנים והם יביאו עלינו שואה כלכלית מדינית בטחונית חברתית אין להם מה להציע למדינה למעט מלחמות עוני ומצב מדיני רע .

  • 178.

    ברק וליבני הרסו לנו את המדינה , להציל את המדינה= להצביע ליכוד !!!!!!

    שלמה מאור, 23/11/08 09:43

    ברק וליבני כשלו והרסו לנו את המדינה, לבחור ליכוד!!
    ברק וליבני הרסו לנו את הבטחון, החמאס שולח לנו כל יום קסאמים!!, אין חינוך , אין מוסר,שרים בחקירות, ראש ממשלה בחקירות, אפוא הגענו, ליבני רוצה לנהל משא ומתן על ירוטשליים,!!! ברק וליבני לא ה הצליחו להרכיב ממשלה, שניהם רק משמיצים, מכפישים ומסיתים נגד אוכלוסיות אזרחיות שלמות, נגד חרדים, נגד הימין, נגד מתנחלים, אז תפסיקו להרוס ולכו הביתה , אנחנו נבחר בליכוד!!!

    • רוצה לשקול אם להצביע ליכוד רק מנסה לזכור את העובדו

      רוצה לשקול אם להצביע ליכוד רק מנסה לזכור את העובדו, 29/11/08 18:44

      הלכוד זו לא המפלגה עם מרכז המפלגה המושחת בו חברים עברינים ??
      אה וזו לא המפלגה ששריה היו עסוקים כל היום בביקורים בחתונות במקום לנהל מדינה?
      מממ.. אגב זו לא המפלגה עם ענבל גבריאלי ? אלפרון ? ועוד..
      תגידו זו המפלגה שמכרה את הפנסיות שלנו למליונרים של שוק ההון כדי שיפסידו לנו את כספי הפנסיה?
      ממ. וזו לא המפלגה שהחזירה בשעתו את חברוןלפלסטינאים ? וגרמה לאנתפאדה השניה?

      אה כן מנסה להזכר זה היה מזמן - זו לא המפלגה שהטביעה אותנו בבוץ בלבנון עם למעלה מאלף הרוגים..
      וביבי זה לא זה שכל חבריו מהיום אמרו שהוא הבן אדם האחרון שמתאים לנהל מדינה?.
      מוזר איך הזכרון מתעתע ..

  • 177.

    ביבי 2009

    avi, 23/11/08 08:25

    ביבי אין לי ולעוד מאות אלפים תושבי המדינה ספק בבחירתך לראש הממשלה הבא 2009כולנו מקווים שתעמוד בהבטחות שלך לעשות שינוי במדיניות והקלות לתושבי המדינה כמו למשל לבטל את הגרת הטלויזיה והורדת מחירי הדלק.

  • 176.

    קדימה אחראית על התרסקות הכלכלה היתה צריכה להיות עם האצבע

    על הדופק - ולשנות ליקויים, 23/11/08 08:19

    כניראה שהיתה שאננה יתר על המידה. דאגה רק לכיסאות שלה ולא לעם. צריך להקים שוב ועדת חקירה שתיבדוק את הקירטוע המתמשך של ממשלת הפשלונרים.

  • 175.

    ונתניהו זקוק לחזון המדיני של פייגלין

    נטע, 23/11/08 08:18

    http://www.mflikud.co.il

  • 174.

    נייט ל נתניהו

    ישראל ישראלי, 23/11/08 07:47

    ביביהו הוא זה שהביא את קופה''ג והפנסיה לבורסה. כל האחריות עליו....אל תשכחו את זה בקלפי בפברואר !!! לא לנתניהו בכלכלה נייט לנתניהו בבטחון ובודאי שלא לנתניהו בחינוך ולא לנתניהו בנקיון פוליטי.
    בקיצור : ביבי = נייט

    • הוא הביא - ואם הוא טעה למה קדימה לא עשתה כלום כדי להציל (ל''ת)

      את הכסף - למה לא שינתה את הכלכלה, 23/11/08 08:15

  • 173.

    העם במדינת ישראל זקוק לביבי לא רק כלכלית אלא גם ביטחונית וחברתית!! המנ

    ג'ינג'י = ת''א, 23/11/08 07:40

    המנוולת ליבני אמרה עלק'' ביבי יהיה שר האוצר בממשלתי'', היא יכולה להמשיך ולצפות בחלומות שלה ביבי בבחירות האלה חייב להביס את המפלגה הארורה הזאת שהרסה את המדינה והמיטה עלינו אסונות כל כך רבות!!
    שמונה שנים של דיקטטורה איזה הצלחות המנוולת הביאה יחד עם המפיונר והכנופייה הארורה שלו???

    • למה שלא תעוף מהטוקבקיה שונא ישראל משוקץ שכמותך? הנך חרפה (ל''ת)

      נתן ש. המקורי, מעלות תרשיחא, 23/11/08 08:09

  • 172.

    אם ביבי כל כך חכם שיציג את התוכנית הכלכלה שלו - שנדע אם (ל''ת)

    לבחור בו - בלי לחנוק את החלשים, 23/11/08 07:34

  • 171.

    מה? מי? איך? ומי הביא אותנו למשבר?? (ל''ת)

    דודו, 23/11/08 07:30

  • 170.

    ח''כ סער, גם לך עוד יש מה לשפר בתחום דרך הארץ. צעיר פוחז הנך

    נתן ש. המקורי, מעלות תרשיחא, 23/11/08 07:09

    מי צעק ''סמרטוטים'' באולם הכנסת ? ביישת את הכנסת ואת מעמד חברי הכנסת.

  • 169.

    הטענה שביבי דאג לעשירים היא ההיפך מהאמת

    אלון, 23/11/08 05:50

    ביבי התנגד להתערבות של הממשלה בעסקיהם של העשירים, והתעקש שכל נכס שנמכר יימכר במכרז כזה שבו לא ניתן לדעת מי הקונה.

    בזכות שיטות המכרזים שהנהיג באוצר חסכה המדינה עשרות מליוני שקלים מדי שנה על שיחות סלולר, על מבנים, על מיחשוב ותוכנה ועל כל דבר שהממשלה קונה בסכומי עתק.

    במפלגת העבודה ובקדימה לעומתו, מתעקשים דווקא להתערב בעניינים באופן אישי, ולחוקק חוק ונוהל נפרד לכל עסק, כדי שיהיה אפשר להתקמבן עם העשירים, אשר מממנים אותם בפריימריס.

    • צודק! לך תשכנע את הציבור הלא חכם

      גדי, 23/11/08 08:11

      שלא מבין כמה ההלאמות נוראיות לכולנו

    • הוא דאג להם ועוד איך אבל גם הם הפסידו בסופו של דבר מוטב כספם הודות (ל''ת)

      לביבי.רק מרצ יכולה בחינוך ורווחה.ציון..טבריה, 23/11/08 08:15

  • 168.

    ביבי דאד בשעתו לעשירים -ראה איפה היום (ל''ת)

    דוד, 23/11/08 05:06

  • 167.

    אמצתם כלכלה גלובלית -ראה תוצאותיה היום

    DAV, 23/11/08 05:05

    כן זה היה היסוד לתורתך שהתהדרת בהצלחותיה

  • 166.

    זקוקים לכלכלה של ביבי כמו חור בראש!

    זוהר פרייברג, 23/11/08 05:02

    בעיקר העניים...

    • שקרני ה-SMALL, לא יעזור לכם כלום!

      ורק ביבי יכול, 23/11/08 06:45

      השמאל הפופוליסטי לא היה מסוגל להנהיג כלכלה שפויה בזמנים טובים מאלה, ובזמן משבר קשקשנים ''הסוציאליסטים'' שכמוכם הופכים לסכנה קיומית של ממש.

      למדנו לקח - לעולם לא תיבחר כאן עוד ממשלה שמאלנית! ראינו כמה נזק מסוגלים שמרטוטי ברק/פרץ/אולמרט לעשות בתקופה כה קצרה. ולא יעזור לכם כלום: רוצים ישראל חלשה? רוצים כלכלת בננות? רוצים להחזיר את הגולן?! זמנכם עבר ומקומכם לא כאן יותר. עופו כבר מהעיניים, מגעילים, נמאסתם!!!

      וגם אם לא תרצו, תהיה כאן מדינה מתקדמת וחזקה יותר בלעדיכם.

  • 165.

    סער מספיק ללקק לביבי כאשר היה צריך אותך נעלמת דום

    ססי, 23/11/08 04:43

    גדעון סער מדוזה..גדעון סער דואג לסער כאשר ביבי הותקף ולא בצדק סער נעלם קיבל צרידות בגרון.. סער יודעים פעילותך תכמן גדול די רד למוקמך תפסיק ללקק עוד ישלחו את ביבי לניתוח לשויץ להוציא את הלשון שלך....

  • 164.

    רק נתניהו (ל''ת)

    המבין הבין השאר בורים, 23/11/08 03:18

    • נכון, ויפה שעה אחת קודם! (ל''ת)

      נתניהו לשלטון, ומהר, 23/11/08 06:48

  • 163.

    כלכלת נתניהו טובה למדינה

    אשרח, 23/11/08 01:56

    נתניהו שר אוצר לשעבר מומחה בכלכלת ישראל הרבה יותר מבין מבראון . שלא מבין דבר בכלכלה. רק נזק עושה בראון.

  • 162.

    תקרא מחר ד''וח העוני של מ''לל ותלמד מה הבוס שלך הביא על עמך.... (ל''ת)

    רק מרצ יכולה להוציא לכם הקישקה.ציון....טבריה, 23/11/08 00:39

  • 161.

    למה ביבי לא מגיב ולא מדבר .לדעתו השתיקה שווה זהב ושלח את הילדים

    לדבר.הוא מפחד ממרצ הדוגלת בחינוך רווחה וכבוד האדם, 23/11/08 00:01

    וחירותו.ולזה הוא מפחד פחד מוות.אני מחקה לו ואשאר קוץ בתחת שלו על מה הוא עשה למען העשירים ומה לקח ממני ולאיפא הוא שלח אותנו לבתי תמחוי ועכשו הוא רוצה לסגור אותם שלא יעלו לו כסף.זה סוף ההליכוד והימין הקיצוני והבית היהודי וש''ס וליברמן כולם בית אחד יוצר רק שחיתות.אוי וי כמה הכאבתה לי והגיע הזמן להחזיר לך ב1000000000% .רק מרצ זה התרופה לך ולכל אלה שחושבים כמוך.אל תפחד כל מצביע לך סופו להצער כמו אני לפניו......ציון...........טבריה

  • 160.

    למה ביבי לא מגיב ולא מדבר .לדעתו השתיקה שווה זהב ושלח את הילדים

    לדבר.הוא מפחד ממרצ הדוגלת בחינוך רווחה וכבוד האדם, 23/11/08 00:01

    וחירותו.ולזה הוא מפחד פחד מוות.אני מחקה לו ואשאר קוץ בתחת שלו על מה הוא עשה למען העשירים ומה לקח ממני ולאיפא הוא שלח אותנו לבתי תמחוי ועכשו הוא רוצה לסגור אותם שלא יעלו לו כסף.זה סוף ההליכוד והימין הקיצוני והבית היהודי וש''ס וליברמן כולם בית אחד יוצר רק שחיתות.אוי וי כמה הכאבתה לי והגיע הזמן להחזיר לך ב1000000000% .רק מרצ זה התרופה לך ולכל אלה שחושבים כמוך.אל תפחד כל מצביע לך סופו להצער כמו אני לפניו......ציון...........טבריה

  • 159.

    כמה חוצפה, ביבי הכניס את הפנסיה של ההורים שלי לבורסה! שייקח אחריות!

    לא שוכח כל כך מהר, 22/11/08 23:58

    שילוב של חוצפה וזיכרון קצר! זה כמו להביא פירומן כדי לכבות שריפה. לא שכחנו מי אשם בזה שכל הפנסיה של ההורים שלנו טבעה עכשיו בים הבורסה. במקום שמר נתניהו ייקח אחריות ויודה בנזק שגרם, הוא רוצה ''להציל'' אותנו... כמה חוצפה,,,

  • 158.

    למה ההמונים מפחדים כל כך מאיש האמת הזה ביבי (ל''ת)

    אזרח, 22/11/08 23:48

  • 157.

    נתניהו /סער

    דרור, 22/11/08 23:45

    הגיעה הזמן שלא לתת מקום לדמגוגים כמו נתניהו וסער שאין אני מבין איך הוא נושם הרי הוא תקוע כל הזמן ב.... של נתניהו .

    נתניהו היה שר אוצר טוב כי הוא היה תחת אריאל שרון .

    נתניהו טוב בתור מספר 2 בלבד בתור מספר אחד הוא מאד רע ליהודים

    הסירו דאגה מלבכם נתניהו ו סער כבר יהרסו לנתניהו וסער את הכל.

  • 156.

    נתניהו /סער

    דרור, 22/11/08 23:45

    הגיעה הזמן שלא לתת מקום לדמגוגים כמו נתניהו וסער שאין אני מבין איך הוא נושם הרי הוא תקוע כל הזמן ב.... של נתניהו .

    נתניהו היה שר אוצר טוב כי הוא היה תחת אריאל שרון .

    נתניהו טוב בתור מספר 2 בלבד בתור מספר אחד הוא מאד רע ליהודים

    הסירו דאגה מלבכם נתניהו ו סער כבר יהרסו לנתניהו וסער את הכל.

  • 155.

    146 הוא מגיב בתשלום

    146 הוא מגיב בתשלום, 22/11/08 23:30

    146 הוא מגיב בתשלום. מכירים את כל השטיקים שלהם, עבתדי איתם בעבר. קדימה לא מסוגלת לתת מענה אז הם משלמים לטוקבקיסטים.

    • כל מה הוא אמר רק את האמת שבלבו וזה נכוןב100% למה אתם מפחדים זה הסוף (ל''ת)

      של הליכוד והימין הקיצוני וש''ס וליברמן והבית היהודי, 22/11/08 23:43

  • 154.

    אחוז הצבעה גבוע לא ישרת את הליכוד והימין הקיצוני ולא ש''ס ולא הערבים (ל''ת)

    מצביע מרצ חינוך רווחה כבוד האדם וחירותו..ציוןטבריה, 22/11/08 23:27

  • 153.

    אחוז הצבעה גבוע לא ישרת את הליכוד והימין הקיצוני ולא ש''ס ולא הערבים (ל''ת)

    מצביע מרצ חינוך רווחה כבוד האדם וחירותו..ציוןטבריה, 22/11/08 23:26

  • 152.

    להעלות את גיל הפנסיה כדי שתקבלו פחות כל חודש ולקצץ

    גידי, 22/11/08 23:07

    זה באמת ''עשיתי את זה בעבר''. לא להעמקת פערים בין עשירים ועניים, לא לתוספת לעשירים על חשבון החלשים ולא לסיפורים ובדיות.

  • 151.

    סער אויב האבות והילדים

    אב שכול לילדים חיים, 22/11/08 22:49

    בתפקידו כס. יו''ר הועדה לקידום מעמד האשה פעל סעא נמרצות לפגיעה בזכות האבות לקשר עם ילדיהם ומנע בתוקף מנציגי אבות להיות נוכחים בדיונים הקשורים לילדיהם.
    סער קבע כי רק לאמהות יש זכות לדון בעניני ילדים.
    כל תנועות האבות מאוחדות בדעה שאסור להצביע למפלגה שסער חבר בה

    • אני חי עם ילדי אני מבין ללבכם. רק חינוך רווחה וכבוד האדם וחירותו (ל''ת)

      רק מרצ מפחידה אנשים מושחתים.באחד נצביע מרצ.צ.ט, 22/11/08 23:02

      • מרצ? מהפח אל הפחת

        אב שכול לילדים חיים, 23/11/08 01:12

        אם סער הוא אויה האבות והילדים הרי מרתצ וזאבה גלאון הם השטן בעצמו ביחס לזכות הילדים לקשר עם אבותיהם.
        כל מי שיש לו ילדים צריךלהפנים?לא מרצ (בגלל גלאון) ולא ליכוד (בגלל סער) !!!

        מי נותר?
        כל אחד לפי אמונתו

  • 150.

    באמת איפא הצעירים להתעורר אין זמן באחד נשנה את המציאות העגומה של

    הליכוד והימין הקיצוני והדתיים רק הצבעה המונית ...., 22/11/08 22:30

    יכולהלעזור להפסיק את השחיתות וכלכלת ביבי למיניהם......ציון......טבריה

  • 149.

    באמת איפא הצעירים להתעורר אין זמן באחד נשנה את המציאות העגומה של

    הליכוד והימין הקיצוני והדתיים רק הצבעה המונית ...., 22/11/08 22:29

    יכולהלעזור להפסיק את השחיתות וכלכלת ביבי למיניהם......ציון......טבריה

  • 148.

    All Bibi philosphy collapsed in USA now you wont it for Israel (ל''ת)

    D Taliga, 22/11/08 22:29

  • 147.

    מה שביבי לקח לנו,רק ש''ס תחזיר

    מספיק מה שעשה., 22/11/08 22:16

    ''היציל את הכלכלה'' עאלק..הכלכלה היתה בסדר,הוא רק לקח לשכבות הביניים את הקיצבאות,ונתן לעשירים.
    הציל את הכלכלה של העשירים,על חשבון שכבות הביניים.
    גם ביבי תמך בהתנתקות והביא טילים על אשקלון.רק ש''ס יחזירו מה שביבי לקח.
    לא יפרסמו את זה.
    יש היום צנזורה קשה.
    מה לעשות,גם בעלי העיתונים הם מהעשירים שביבי מעביר להם נכסי מדינה ונכסי חלשים.

    • ש''ס לא תחזיר לנו גרגיר בזמן הזה היא דואגת לעצמה אחרי שלוקחים להם (ל''ת)

      חברי הכנסת שלהם לבתי מעצר בגלל השחיתות.צ.ט, 22/11/08 22:43

  • 146.

    כולכם מטומטמים

    אני, 22/11/08 21:44

    הכסף שהושקע באג''ח קונצרני כדי שיילך ל''בתי קזינו ברומניה ופרויקטים במוסקבה'' זה כסף שהביא 4%-5% צמיחה ב 3 השנים האחרונות. צמיחה ברמה של שוק מתעורר כמו הודו או ברזיל, כאשר ישראל היא מדינה מפותחת בקנה מידה מערב אירופאי. אז הפסידו קצת כסף .... אוי אוי אוי .... בכל העולם מפסידים כסף. בכל העולם יגיע התיקון. השוק מחזורי. כלכלה שנועלת מיליארדים בקרנות פרימיטיביות של ההסתדרות תישאר כלכלה פרמיטיבית. כלכלה שמזרימה את הכסף הזה כדי לחזק בתי השקעות וכדי למנף טייקוני נדלן והשקעות שמזרימים הון זר דרך השוק הישראלי זו כלכלה של 5% צמיחה בשנה. וזה הכל ביבי, פרופ פישר וד''ר בכר. אז תתחילו להעריך !!!

  • 145.

    עדי

    נתניהו אסון כלכלי למדינה, 22/11/08 21:44

    הכלכלה של נתניהו טובה מאוד לאזרח רק אם יש לו כמה מיליונים בבנק

  • 144.

    עכשיו ניזכרתם לבכות????????

    נוריאל, 22/11/08 21:33

    כל ה5 שנים האחרונות שהבורסה רק עלתה ועלתה לא בכיתם מה קרה פיתאום ???????.תעזבו את ביבי בשקט זה לא קשור הרי בכל העולם הפנסיות של כולם ניפגעו וזה לא קשור לנתניהו לא לישכוח את 5 שנות השפע

    • אל תשכח בכל העולם היה שפע מזויף.עד שהבום בא וגדול לכולם ביבי הלך אחרי (ל''ת)

      בוש אז .רק מרצ יכולה להציל את המצב.ציון...טבריה, 22/11/08 21:56

  • 143.

    זה נכון הוא יתנקם בחלשים,כספי ביטוח לאומי ועוד

    גבי, 22/11/08 21:26

    מוריד לנזקקים תאוכל מהפה של הילדים.ביום שהילדים שלו יהיו נזקקים אז ניראה איך ירגיש.

  • 142.

    אני לא זקוק לכלכלה שהורגת אותי וגם לא למאחז עיניים בשם ביבי!

    ישראל, בשם מליון וחצי ילדים עניים, 22/11/08 21:24

    בשם מליון וחצי ילדים עניים שמודים לנתניהו על חוסר התקווה שהביאה להם תוכניתו הכלכלית הקודמת.

  • 141.

    רק נתניהו יכול

    יניב רינגוולד, 22/11/08 21:24

    נתניהו כשר אוצר הציל את קרנות הפנסיה הוא הוציא את הקרנות מהסתדרות כושלת עם גרעונות עצומים והגדיל אותם בעשרות אחוזים גם אם היום יש ירידות בקרנות הפנסיה עדיין יש עליה יחסית למה שהיה בעבר שאז בעצם לא היה
    נתניהו אינו שר אוצר כבר מ2005 תפקידה של כל ממשלה לדעת להגיב בזמן למשברים ולשנות במידת הצורך מה שבעצם לא עושה ועשתה הממשלה הנוכחית
    נתניהו כשר אוצר מילא את קופות המדינה אך לצערי הממשלה הנוכחית על כל מרכיביה היו כנראה שיקולים זרים ובחרה להפנות את המשאבים למקורות זרים
    נתניהו הוכיח שהוא יכול לשקם אגב בכל התחומים וקדימה הוכיחה שהיא יודעת להרוס בכל התחומים

    • עבר נשאר עבר קרנות הפנסיה וקופות הגמל נמחקו הודות למר ביבי.זה לא ביבי (ל''ת)

      שלקח מהעניים לתת לעשירים בניגוד לאובאמה ומרצ.צ.ט, 22/11/08 21:44

  • 140.

    זה לא ביבי שלוקח מהעניים ונותן לעשירים בניגוד לאובאמה שלוקח מהעשירים (ל''ת)

    לעניים.רק מרצ יכולה.בחינוך ורווחה וכבוד האדם.צ.ט, 22/11/08 21:17

  • 139.

    זה לא ביבי שלוקח מהעניים ונותן לעשירים בניגוד לאובאמה שלוקח מהעשירים (ל''ת)

    לעניים.רק מרצ יכולה.בחינוך ורווחה וכבוד האדם.צ.ט, 22/11/08 21:17

  • 138.

    זה לא ביבי שלוקח מהעניים ונותן לעשירים בניגוד לאובאמה שלוקח מהעשירים (ל''ת)

    לעניים.רק מרצ יכולה.בחינוך ורווחה וכבוד האדם.צ.ט, 22/11/08 21:17

  • 137.

    זה לא ביבי שלוקח מהעניים ונותן לעשירים בניגוד לאובאמה שלוקח מהעשירים (ל''ת)

    לעניים.רק מרצ יכולה.בחינוך ורווחה וכבוד האדם.צ.ט, 22/11/08 21:17

  • 136.

    סער חוצפן!! לא נחזיר ולא נישכח הקפיטליזים החזירי של נתניהו מבית תאצ'ר! (ל''ת)

    דודי, 22/11/08 20:49

  • 135.

    סער לך כך את הכדורים שלך בגלל ביבי הרבה חברה אוכלים זבל לא עוד אני מכו (ל''ת)

    hasson72, 22/11/08 20:48

  • 134.

    כלכלת נתניהו

    צבי נהריה, 22/11/08 20:38

    נא להזכר מי העביר את קופות הגמל והשתלמות והפנסיה לבתי ההשקעות זה בבי בזכותו אנשים נשארו בלי פנסיה וקופות גמל דלות זה רק בבי רק לא בבי באוצר

  • 133.

    כן, בעקר זקוקים לו הקשישים, הנכים, החד הוריות, שוב יש להם עודף כסף!! (ל''ת)

    הדודה קלרה, 22/11/08 20:37

  • 132.

    הכסא חשוב מהכל אהה סער..

    לי, 22/11/08 20:34

    ספר לנו מי המציא את ''רפורמת בכר'' האומללה שהוציאה את כספי המשקיעים מהשקעות סולידיות שגרמו לנו להפסדי הענק שבהם צריך להלחם עכשיו.......
    סער אני רוצה לקוות שאתה לא שליח של ביבי.....וממליצה לך לחסוך מעצמך מבוכה בהגנה על הפזיז הזה שגרם להמוני אנשים להגיע לפת רעב
    ביבי הוא ''מנהיג'' רע
    היה ונשאר כזה

  • 131.

    זה לא ביבי שאכל את הפנסיה וקופות הגמל שלנו ושלח את עמך לבתי תמחוי.לא (ל''ת)

    תודה.רק מרצ תנצח:חינוך רווחה כבוד האדם.ציון..טבריה, 22/11/08 20:32

  • 130.

    סער צודק לגמרי. משבר זה לא זמן לניסויים עם לבני החלולה

    שלא מבינה בכלכלה ובביטחון כלום, 22/11/08 20:32

    נתניהו הוכיח שהוא מסוגל להוציא את ישראל ממשבר כלכלי חזקה מיתר כלכלות העולם. כשאני חושב על הפנסיה שלי והקופת גמל של שני הילדים שלי אני מקווה מאוד שנתניהו ייבחר ולא ציפי לבני שחוץ מלקשקש את מה שאדלר וארד אומרים לה לא יודעת לעשות כלום.

  • 129.

    חחח אבל ביבי גרם למצב הזה (ל''ת)

    אין גבול להזיות של ברווזי הליכוד, 22/11/08 20:32

  • 128.

    ביבי מאוד אוהב את העניים ולכן הוא דאג וידאג שיהיו עוד ועוד כמה שיותר

    benzi. a, 22/11/08 20:24

    העניים והמסכנים הם תומכיו העקרים והעדר הזה יביא אותו לשלטון. היידי-ביבי. היידי-שרה....

  • 127.

    מכל המועמדים לראשות הממשלה - העדיפות היא ללבני, ללא ספק (ל''ת)

    נתן ש. המקורי, מעלות תרשיחא, 22/11/08 20:16

  • 126.

    מי שיבחר נתניהו - יקבל עניים, 0 בריאות, שובם של הטייקונים ומלחמה (ל''ת)

    קח את ברק - וצאו לפנסיה............., 22/11/08 19:50

  • 125.

    ישראל זקוקה לטבעת החנק של נתניהו שנית (ל''ת)

    גדעון סער, 22/11/08 19:40

  • 124.

    רק זה לא

    וסי, 22/11/08 19:33

    היינו בסרט אימים זה ,די לנו .עד היום טרם התאוששנו מהמכה שהנחית עלינו איש זה.

  • 123.

    מי שיבחר נתניהו - יקבל מלחמה תוך חודשיים - כשהפעם אמריקה תומכת בערבים (ל''ת)

    אובמה מבהיר את כוונותיו - וגם יבצע !!!, 22/11/08 19:31

  • 122.

    נזקק

    הציבור, 22/11/08 19:29

    חה''כ גדעון סהר כנראה מתכוון שנתניהו יהפוך את הציבור לנזקק
    לא מספיק מה שנתניהו עולל לציבור עד כה?

  • 121.

    סגירת מרכזי הכשרה-רעיון של ביבי.

    יצחק, 22/11/08 19:21

    האם זנ נקרא בימים אלו מהלך כלכלי,לעזור למובטלים במשק,להילחם בפשע,על מה סער מדבר-ביבי הביתה.

  • 120.

    לא תודה אדון סער.בפעם שעברה ברחתי ממכם לעבודה גם היא לא סיפקה את (ל''ת)

    הסחורה הבפעם מצבעים למרצ חינוך רוולה כבוד האדם צ.ט, 22/11/08 19:18

  • 119.

    הטייקונים של ביבי לא התחלקו איתנו בווחים ועכשיו רוצה סער שנשתתף איתם

    דן, 22/11/08 19:18

    בהפסדיהם.

    אם קפיטליזם חזירי אז עד הסוף.

  • 118.

    לא תודה בפעם שעברה שלח אותנו ביבי לבתי תמחוי.ועכשו אדון סער לאן הוא (ל''ת)

    חושב לשלוח אותנו. ציון . טבריה, 22/11/08 19:14

  • 117.

    לא תודה בפעם שעברה שלח אותנו ביבי לבתי תמחוי.ועכשו אדון סער לאן הוא (ל''ת)

    חושב לשלוח אותנו. ציון . טבריה, 22/11/08 19:14

  • 116.

    לא תודה בפעם שעברה שלח אותנו ביבי לבתי תמחוי.ועכשו אדון סער לאן הוא (ל''ת)

    חושב לשלוח אותנו. ציון . טבריה, 22/11/08 19:14

  • 115.

    לא תודה בפעם שעברה שלח אותנו ביבי לבתי תמחוי.ועכשו אדון סער לאן הוא (ל''ת)

    חושב לשלוח אותנו. ציון . טבריה, 22/11/08 19:13

  • 114.

    ביבי הוא דמגוג שלא רואה נכון את המציאות:

    ביבי הוא דמגוג, 22/11/08 19:10

    לפני מספר שנים הוא אמר שיציאה מעזה תהפוך את המקום לבסיס חימוש נפיץ.
    הוא טעה בגדול!
    הוא אמר שהחמאס ישתלט על הרצועה
    וואללה כמה שהוא טעה :)
    הדבר הכי מרגיז שהוא אמר, אבל הכי דמגוגי ומעצבן.
    פשוט שקר גס שרק היום מתברר גודלו !!!
    הוא אמר,אתם קוראים? ....
    ש...יפלו טילים על אשקלון! פשוט דמגוג הביבי הזה.
    אני כאיש שמאל פשוט נגעל מאנשים כמוהו.

    אני בא ממקום שכאשר מדברים על כך שהפלסטינאים חותרים לשלום אז אומרים אמת.
    שכחתם את הפגנת סאלם עכשיו שהיתה בעזה? אלפי ילדים עם דגלים קראו לשלום ולהפסקת האלימות,שרו שירים, ציירו ציורים...
    המנהיג שלהם פשוט עמד עם דמעות בעיניים -
    וסיפר על האהבה שהוא רוחש לעם היהודי !!
    והוא קורא לפלסטינאים להניח את הנשק.
    אצלנו המנהיגים כמו ביילין ,כאשר הם אומרים שהדרך המדינית שלהם הוכיחה את עצמה אז הם אומרים אמת.
    ראו איזה שלום של אמיצים יש ביננו.
    רק אתמול ראיתי במו העיניים שלי ילדים פלסטינאים מחלקים פרחים ברחובות עזה לעוברים ושבים על כל פרח רשום אהבה, שלום, אחווה.

    חברים הגיע הזמן לפתוח את העיינים.
    לפרק את כל ארגוני הטרור הישראלים:
    צה''ל, חיל-האויר ,שב''כ, מוסד, מס הכנסה, מע''מ, מס חברות, ארגון נשי אורט - יש כל כך ארגונים שאני כבר לא יכול לספור!
    פשוט הניחו את הנשק שלכם תנו לפלסטינאים להשאר בשטח שהם כבשו .

    והכי חשוב: אל תשכחו שביבי הוא דמגוג שלא רואה נכון את המציאות.

    אז אל תתנו לעובדות להטעות אותכם...

    • אני בוחר הפעם ביבי,ביבי אדם הגון וראוי להנהגת המדינה: (ל''ת)

      נתן, ש. מעלות.., 22/11/08 19:33

    • שכנעת אותי, לא עוד ביבי רק ליבני (ל''ת)

      יוסי, 22/11/08 21:16

    • ל-114

      עמי, 23/11/08 10:06

      תפסיק למכור מלחמות .לעשות מלחמה זה קלי-קלות .נראה אותך עושה שלום אים השכנים .

  • 113.

    דמגוג-מענה העניים. (ל''ת)

    מושון, 22/11/08 19:03

  • 112.

    חוצפה. בגלל ביבי אנו עומדים להפסיד את הפנסיות שלנו

    צבי, 22/11/08 19:00

    מה חושבים סער וביבי שאנחנו מטומטמים?
    כולם יודעים שבגלל מדיניות הקפיטליזם הדורסני שלו שהעבירה את כספי הפנסיות לבורסה, מאות אלפי משפחות עלולות למצוא עצמן ללא פנסיה.
    ביבי ספסר בכספים שלנו ויש לו החוצפה לשקר ולספר סיפורי סבתא מה עשה ומה יעשה.
    אסור להצביע ליכוד, כי המדיניות שלו תהרוס את כולנו עוד יותר.

    • אני בוחר הפעם ביבי,ביבי אדם הגון וראוי להנהגת מדינה: (ל''ת)

      נתן, ש. מעלות.., 22/11/08 19:33

  • 111.

    סער בטח מתכוון שישראל עוד זקוקה לחלחלה ששמה נתניהו (ל''ת)

    עם ענתיקות נחייה לנצח, 22/11/08 18:56

  • 110.

    היא לא רק במילים

    אחריות, 22/11/08 18:55

    .

  • 109.

    חוצפה. (ל''ת)

    צבי, 22/11/08 18:55

  • 108.

    אז שיהיה שר אוצר מעבר לכך הוא אסון לאומי (ל''ת)

    שלומי, 22/11/08 18:40

    • שבענו ממנו גם כשר אוצר, גם כרה''מ. הכי טוב שיהיה באופוזיציה .

      נתן ש. המקורי, מעלות תרשיחא, 22/11/08 18:53

      שם הוא במיטבו : מצליף, זוהר, ממגנט וחובק עולמות בקסמו הידוע. הכי טוב שם באופוזיציה.

      • ולמרות הכל ציפי פיפי שלך תישאר באופוזיציה - ואולי אפילו בבית (ל''ת)

        חייבת לשלם את האגרה - דו''ח וינוגרד רובץ עליה, 22/11/08 19:08

      • ציפורה ליבני הראויה ביותר לכהונת רה''מ של ניגריה (ל''ת)

        נתן, ש. מעלות.., 22/11/08 19:31

    • עדיף שרק לא התקרב לאוצר יותר בטוח לעניי העם ומעמד הביניים (ל''ת)

      שלא יוציא להם את העיניים, 22/11/08 19:03

  • 107.

    ח''כ סער, אני אומר: נתניהו לשלטון = שימשיך להנהיג את האופוזיציה (ל''ת)

    נתן ש. המקורי, מעלות תרשיחא, 22/11/08 18:39

    • למתחזה שדרכו עקלתון, דרכי ישרה ואני אומר: רק ביבי (ל''ת)

      נתן, ש. מעלות.., 22/11/08 19:35

      • למתחזה ששב לסורו - הטוקבקיה הראויה לך היא זו של נורווגיה (ל''ת)

        נתן ש. המקורי, מעלות תרשיחא, 22/11/08 20:14

    • למתחזה, לא היית איפה שהנך היום לולא ביבי היה שר האוצר (ל''ת)

      נתן, ש. מעלות.., 22/11/08 19:36

    • למתלהמים ולמכפישים,לא יעזור לכם ביבי רה''מ הבא שלנו. (ל''ת)

      נתן, ש. מעלות.., 22/11/08 19:37

  • 106.

    כלכלת נתניהו = כלכלת וודו של דמגוג שרלטן ?

    קלקלה מכולכלת, 22/11/08 18:34

    לא סתם רוב התומכים בו בקושי גמרו בי''ס יסודי.
    קונים קילו ירקות בשקל, מוכרים בשניים וחושבים שהרויחו אחוז.

  • 105.

    חס וחלילה שמישהו יתן לביבי לחזור ולהמשיך להחריב

    לא שכחנו, ביבי, 22/11/08 18:33

    את הכלכלה של רוב העם, לטובת קומץ מיליונרים חברים שלו.

    • אני בוחר הפעם ביבי,ביבי אדם הגון וראוי להנהגת המדינה: (ל''ת)

      נתן, ש. מעלות.., 22/11/08 19:38

  • 104.

    אתמול הוזעקה ליבני לערוץ 2 בהיסטריה,אולי זה יעצור את הקריסה

    תמים, 22/11/08 18:26

    ערוץ 2 בהלם,קדימה יורדת מתחת ל 20מנדטים ,הכל קורס ,אז מה עושים ?מצלצלים לעיתונאי ההון שילטון יאיר לפיד שיתן לה ראיון חרום של 10 דקות בלי שם שאלה עם טילים שמתפוצצים על אשקלון,וממציא האתרוג המתועב ארמוביץ שיתקוף את בוגי יעלון

  • 103.

    במדינה עם מנת משכל אפס וזיכרון של סנילים שוכחים את קרנות ההסתדרות

    אביטבול, 22/11/08 18:17

    ושוכחים שנתניהו הוא שהציל אותם. אני קורא את התגובות ש עוכרי ישראל ונתניהו ומשתגע איזה טווח זכרון עלוב יש להם.

    הקרנות של ההסתדרות כמעט נעלמו לחלוטין עד שהציל אותן. עכשו טוענים כמו תקליט שרוט שהוא ''רע לעניים''.

    נתניהו רע לגנבים ולמושחתים - רע למתחזים לנזקקים. ולא פגע בכלום בשכבות החלשות. להיפך, חיזק את כלכלת המדינה.

    נתניהו יהיה ראש ממשלה ויפה שעה אחת קודם.

    • זוכרים הכל - אבל נתניהו העביר את קרנות הפנסיה לבורסה

      ששחקה יותר משליש ממנה, 22/11/08 18:49

      ואל תזלזל במנת המשכל של העם כי הוא אומר את האמת לטוב ולרע. תגיד שמתוך כל הבחילה שנותרה לנו עדיף לגהק איתו.

      • ביבי,שבים אליך בכל-לב שועתם תקבל ברחמיך: (ל''ת)

        נתן, ש. מעלות.., 22/11/08 19:40

  • 102.

    תודה לאל שלא נתנו לביבי להשלים את הרפורמות שלו!!

    שגיא, 22/11/08 18:12

    אם הרפורמות שביבי הציע היו מאושרות כלשונן, היום רוב כספי הפנסיה של כולנו היו מנוהלים בבורסה, והיו סופגים הפסדים הרבה יותר גדולים ממה שהם כבר ספגו.

    צריך לומר את האמת, ביבי אולי מבין בכלכלה, אבל גם בתחום הזה, כמו בשאר התחומים, הוא פשוט לא יודע לקבל את ההחלטות הנכונות...

    אסור לתת למי שהרס הזדמנות שניה, עדיף שמישהו אחר יתקן, יש מספיק אנשים שמבינים בכלכלה גם במפלגות אחרות.

  • 101.

    שא עיניך לארהב וראה את כשלון הקפיטליזם החמדני-ישראל זקוקה לכלכלת אובמה

    Ehad Haam-Zioni, 22/11/08 18:09

    של ''סוציאל-ליברליזם'': סוציאל דמוקרטיה מתקדמת ומתואמת למשק גלובלי ופתוח, כאשר תפקיד הממשלה הוא להטיל פיקוח הגון על קיום תקנות, בקרה ומניעת תחרות לא הוגנת, ובעיקר לבצע מיסוי פרוגרסיבי שיאפשר להשקיע בתשתיות, בשירותי חינוך ובריאות לכל וברשת הגנה לחלשים, למפוטרים ולציבור הפנסיונרי-כל זאת כדי לחזק את מעמד הביניים והחלשים ולהקטין פערים.

  • 100.

    מי לקח לי את הפנסיה?

    רמי, 22/11/08 17:39

    מי שיצר את המשבר בקרנות הפנסיה הוא ביבי שנתן לקרנות להשקיע באג''ח קונצרני ומניות וכך העביר את כספי הפנסיה שלי ושלך לבעלי הון חמדנים שקנו בתי קזינו ברומניה ומלונות בלאס וגאס.
    הוא ''יציל'' את המדינה ע''י זה שיעבור עוד כסף לעשירים על חשבון מה שנשאר מהפנסיה שלנו? באמת תודה!

    • הרולטה שכמעט מתה - לקחה לך את הכסף (ל''ת)

      אם בכלל היה לך, 22/11/08 18:15

    • אתה לא מבין כלום וזה עצוב !!

      אביטבול, 22/11/08 18:21

      כשהרוויחו מצוין לא טענת כלום ודווקא שמתשם את כספך. יכולתלבחור קרן אחרת.

      כשהקרנות כמעט נמחקו ונתניהו הציל אותן- גם אז היית נגדו ואל תשקר לנו כדי לומר שרק עכשו בגלל המשבר אתה כועס עליו.

      אין רציונל בעניין הזה - וזה רק ריגשי. השכל הישר היה שר שירי הלל לנתניהו.

      אבל השקרנים מחפשים עוד נימוקים נגדו כדי לשכנע מליונים לבחור בו לראשות הממשלה.

      • אני לא מחפש בפחי זבל. (ל''ת)

        נתן, ש. מעלות.., 22/11/08 19:42

    • אני מוכן לקנות לך כרטים לקובה או לצפון קוריאה (ל''ת)

      רוסי, 22/11/08 19:41

  • 99.

    מה ההבדל כבר בין להקים קזינו במדינה ובין לשחק בכספי המדינה (ל''ת)

    בבורסה אותו גלגל - איך שמשחק המזל, 22/11/08 17:37

  • 98.

    זקוקים לכלכלת נתניהו האם לפגוע בחלשים זו כלכלת נתניהו (ל''ת)

    אטיאס שמעון, 22/11/08 17:36

  • 97.

    מאיפה יביאו לכם עכשו גם רשת ביטחון גם מיליארדים על הבחירות (ל''ת)

    כבר צעק אחד באוצר השתגעתם אין כסף, 22/11/08 17:35

  • 96.

    אדם שקרן-וחצוף

    אליפז העיראקי, 22/11/08 17:34

    גדעון סער-אתה חושב שאנחנו ''קונוסים''??או אידיוטים??.אתה חוצפץ,שצריך לכלוא בגין-סילוף האמת. נתניהו אשם בהפקרת החסכונות שלי ושל הציבור. נתניהו הינו נבל,אשר התגלח על זקננו כבר-ונכשל. נתניהו הינו אסון למעמד הבינוני,ויש לוודא שיהיה רחוק מכל הנהגה,ומוקד כח.לו היה הדבר בידי הייתי מגלה אותו+אולמרט+ברק+פרץ לסיביר. רחוק מכאן-ולברך ברוך שפטרנו. אנו גימלאי צהל שפנינו לנתניהו בנושא הלוואת החנק ''היוון'' ולא זכינו כלל למענה. כולנו נתגייס ונוודה שנתניהו,לימור לבנת,ורונית תירוש מקדימה-ישארו בשוליים. יחס -גורר -יחס.נתניהו אדם מסוכן ולא אמין.

    • זוכר מה אמר הורוביץ - או שאתה מדור ה- X

      לאליפז העירקי, 22/11/08 18:21

      אין לי וצריך להדק את החגורה.

      כך אומר שר אוצר אחראי - וכן אתה צודק שאסור לפגוע רטרואקטיבית בפנסיה שלך. אז תצביע לאופוזיציה שתטפל בכך אם לא תהיה אימפוטנטית.

  • 95.

    מה שיצא בסוף שאת ערך הפנסיה תקבלו כמו שהייתם מקבלים אותה (ל''ת)

    מהסתדרות - ככה זה שהרולטה מסתחררת, 22/11/08 17:33

  • 94.

    חראם על הכסף שיתבזבז בפריימריז. בדמוקרטיה אמיתית הסוף ידוע מראש

    חצאית ששמחה ב-17.5.1999, 22/11/08 17:31

    אל תלכו רחוק: כבר בפברואר כן בפברואר 2008 ידעו כל הנפשות הפועלות כולל מקיין שאובמה ייקח.

    בדיעבד, ייתכן שייעצו להילארי לא להתקפל בדיוק בכדי שתקבל תפקיד בעל משמעות.

    כדוגמת קיסינג'ר, הילרי יכולה להיות האדם הדומיננטי בכדור הארץ.

    רק ביבי יכןל להתמודד עם הילארי ובראק - כולנו יודעים - גם תומכי קדימה.

    רוסיה, סין והודו עדיין לא חזקות מספיק לעזור או להזיק לנו - לכן רק ביבי מסוגל עם האמריקנים.

  • 93.

    היד שהצילה את העשירון העליון - מעבירה אותו לשיכבת הביניים

    וביניים כבר לא יראה בעיניים, 22/11/08 17:28

    והעניים כבר ימותו כי זה מה שנישאר להם. מכלכה נאורה ולא טהורה.

  • 92.

    מפלגה של גנבי דעת!!! (ל''ת)

    גנבי דעת, 22/11/08 17:25

  • 91.

    שימו לב!!הורדת שיעור המס לאלפיונים של ביבי,תתבצע ללא קשר למצב ''המשק'',

    דרור מרמת גן, 22/11/08 17:17

    כי כל הדוברים, של כל המפלגות, נהנים מההפחתה הזו.

  • 90.

    איזה חצוף!! מסתמך על הטימטום של חסידיו השוטים של הביבי,ששכחו כי הוא זה

    דרור מרמת גן, 22/11/08 17:14

    שריסק את רשת הבטחון שהייתה לפנסיות.

  • 89.

    ביבי לך על זה.. העם מטומטם.. וזכרונו קצר..

    פינקלשטיין, 22/11/08 17:12

    היות והעם מטומטם ולא זוכר מה אכל אתמול בערב יכול ביביהו לעבוד עליו כאילו שהמלאך המושיע הגיע....
    ....אבל: כולם שכחו מי העלה את גיל הפנסיה בשנתיים ולקח בכך שנתיים מחייהם ויש כאלה שאפילו לא זכו לפנסיה בגלל שנתיים אלה,
    מי העשיר את העשירים על חשבון העניים? מי הרס את הרווחה? מי הרס את מערכת הבריאות? מי הקשה את החיים על קשישים, נכים, מובטלים, ומיסכני החברה ? ומי אוייב העניים מיסכני הארץ ? מי תרם ובנה את חברות כ''א בשוק העבודה.
    האיש מתחפש היום ''לאיש הטוב'' ומנסה לעבוד על עם תמים שאלפים ממנו מתפלשים בעפר היום בגלל מעשיו בעבר, כל ''נפגעי ביבי'' למיניהם.
    ריח הבחירות משגע אותו והתחפושת ''הטובה'' ממש ממש לא מתלבשת עליו.
    ואולי אלה חלק מהסיבות שהעם ממורמר אלים ואפטי.. ביבי התכמן והקומבינטור המקצועי מנצל עם מטומטם למטרותיו...
    ברור שהוא יקח בבחירות, כי הרוב בארץ מטומטמים ולא מבחינים ביותר ממטר אחד קדימה או אחורה... ולא זוכרים מי גרם להם לחייהם הכלכליים הקשים, ולזה שהם מתפלשים באבק שנותר ממערכות הרווחה והבריאות שאיש זה הרס.. !
    אולי מגיע לעם כזה... ''מנהיג'' כזה... !!! העם שצועד בצעדי ענק לצונאמי כלכלי במגפי ביבי עוד יסבול רבות ממעשיו של האיש.
    כי...הרי לכל סיר יש מיכסה...וכנראה שהמיכסה של העם זה ביבי...ולעם כזה.. מגיע עונש כזה.., וביבי זה עונשו של העם...
    אז ביביהו: נצל זאת.... כדאי לך.

    • כן, כולנו הפינקלשטיינים של ביבי בבחירות האלה - וגם בקודמות

      לפינקלשטיין, 22/11/08 18:25

      פינקלשטיין שלי, תתעורר!

      העולם המשתנה לא פוסח על מדינת ישראל.

      תצביע לאופוזיציה שתטפל לך בפנסיה וכו' בשביל זה בדמוקרטיה יש אופוזיציה

      שלך

      פינקלשטיינית

  • 88.

    גדעון סער ברוך כישרונות שלא ירחק היום וגם הוא מועמד לראשות הממשלה...

    דקל ב , 22/11/08 17:11

    גדעון סער,גלעד ארדן,שטייניץ ורבים אחרים בליכוד.
    הנבחרת הטובה ביותר שהועמדה אי פעם לפני
    בחירות !!!!!!!!!!!

  • 87.

    אין מה לעשות רק ביבי יכול!

    אדיר, 22/11/08 17:08

    ביבי חזק בכלכלה ביבי יודע להתנהל מול מחבלים ביד קשה והשיג תוצאות כשיש ראש ממשלה חזק עם גיבויי אמיתי מהעם ומחבריי הכנסת אז האויב מפחד...

    • רק ביבי יכול: למסור את חברון,לראות בערפאת ידיד, להתנגד לפרידמן,

      דרור מרמת גן, 22/11/08 17:27

      ולמנות כשר המשפטים את מרידור השמאלן.

  • 86.

    למה סער לא תוקף את ביבי שהוא האשם העיקרי להרס שוק ההון הפיכת החסכונות (ל''ת)

    של הציבור לזיטונים בבורסה של המהמרים.העם לא מבין?!, 22/11/08 17:05

  • 85.

    איזה חוצפה- הרי ביבי הוא שגרם לפנסיות ליפול עכשיו

    הציבור לא מטומטם, 22/11/08 17:02

    ביבי הוא שהעביר את הרפורמה האיומה בקרנות פנסיה לפני שנים ספורות, כשזרק אותן לתוך הבורסה ולקח מהן את הריצפה של האג''חים הממשלתיים בריבית מובטחת 5.25%!
    אז עכשיו מבטיחים לנו שהוא יוציא אותנו מהבוץ שהכניס אותנו אליו בכוונה תחילה?

  • 84.

    בתור קורבן של פעם מבקש ''נתמיהו'' שניתמסר הפעם שוב מרצון (ל''ת)

    דש, 22/11/08 16:57

    • נהנתניהו העביר כספי הפנסיה והחסכונות של הציבור לקזינו המקומי (ל''ת)

      והעולמי.הוא ולא אחר אשמים בקריסה של שוק ההון., 22/11/08 17:08

      • פנסיונרים חיטטו בפח אשפה שנתניהו יעשן סיגרים 'הוואנהב150 דולר (ל''ת)

        דש, 22/11/08 17:24

      • בואו נעשה סדר - כל חסכונות הפנסיה היתה בשליטת ההסתדרות

        אשר גנבה אותם - בא נתניהו והעביר אותם, 22/11/08 17:30

        לטייקונים שסחרו בהם בבורסה. ולסבא וסבתא כלום לא נישאר. כי גם קדימה המשיכה באותו מילכוד.

        • נתניהו יפריט את הביטוח הלאומי ויעביר אותם לקבלני משנה חבריו כמובן (ל''ת)

          פעם אחת בחרתם נתניהו טעות פעמים אתם חמורים, 22/11/08 17:46

          • אפשר לחשוב איזה אפשרויות נותרו לנו להצבעה - נבלות וטרפות (ל''ת)

            כולם - רק הכיסא מעניין אותם, 22/11/08 18:20

  • 83.

    חכ' סער ,כרגיל אנחנו המטומטמים כאילו דא ?

    מיכאל, 22/11/08 16:56

    העברת הקרנות לשוק המנייות ללא פיקוח וללא רשת הגנה מתאימה ,הביא לגימלאים את האסון הכלכלי הגרוע ביותר מאז הקמת המדינה.
    אני מטאד מקווה שהבוחרים לא שכחו לו זאת.עם כל הכוכבים שגייס לעצמו !!!

  • 82.

    סער: אתה בולודו וקפיטאליסט כמו בוס שלך מר ביבי (ל''ת)

    נוער מרצ, 22/11/08 16:53

  • 81.

    אכן אדון ''סער'' בעל אמרת הכנף ''סמרטוטים מארץ הסמרטוטים'',איש מכובד.

    נתן.ש מעלות., 22/11/08 16:48

    מסופק אני באם הוא עצמו,היה נותן לביבי לנהל לו את נכסיו.אי לכך בורא עולם,עד להיום עברנו כל מדורי גהנום וגם את ביבי.אנא ממך לא עוד הפעם האיש הרע הזה,לא נשרוד אותו פעם נוספת.אנא תן את התבונה הנכונה לעמך,שיבחרו לראשות הממשלה בשרת החוץ ציפי ליבני.תודתי נתונה לך מראש.

    • אבל..מדיניותה הכלכלית של קדימה היא ''נתניהו לייט''..נדרשת מדיניות אובמה! (ל''ת)

      Ehad Haam-Zioni, 22/11/08 18:13

  • 80.

    סער בצרות.

    רון, 22/11/08 16:47

    אם הוא מהלל את כלכלת נתניהו סער תפקח עינים נתניהו נתן לתיקונים כסף ונכסים ועכשיו הם קרסו העם לא קרס הם לא יכלו לקרוס מאז שנתניהו היה שר אוצר אם הגזירות הכלכליות נתניהו לקח מהעם את המעט שהיה לו והוריד רבדים שלמים לנבור בפחים.

  • 79.

    צריך לפקח על הבורסה - זאת הפעולה הראשונה שנחוצה (ל''ת)

    רשת בורסה חזקה שלא תיגרום לכלכלה לקרוס, 22/11/08 16:46

  • 78.

    כלכלה מול קלקלה

    צפוני מודאג, 22/11/08 16:44

    ליתר הדיוק, כלכלת נתניהו הייתה קלקלה. כי היא הגדילה פער בין עשירים לבין העניים. יותר מזה, היה חיבור בין הון לבין שלטון שנמשך גם בימינו. לא היה שום שיפור לטובה במעמד של שכבת הביניים שממשיך לשאת בעןל תשלום מיסים כבדים.

  • 77.

    אנחנו במצב שבו מסוכן להתנהל בזהירות

    דוד, 22/11/08 16:43

    גדעון סער הוא אחד הפוליטקאים הנבונים והמעורך ביותר. יישר כוח.
    אין ספק כי יש צורך בפעולות דרסטיות כשם ששאר מדינות העולם נוקטות. כך נציל את הכלכלה ותהיה לנו הזדמנות להיות בחוד החנית של העולם הכלכלי בזכות נקודת הפתיחה שהיא יותר טובה משאר העולם.

  • 76.

    כלכלה מול קלקלה

    צפוני מודאג, 22/11/08 16:43

    ליתר הדיוק, כלכלת נתניהו הייתה קלקלה. כי היא הגדילה פער בין עשירים לבין העניים. יותר מזה, היה חיבור בין הון לבין שלטון שנמשך גם בימינו. לא היה שום שיפור לטובה במעמד של שכבת הביניים שממשיך לשאת בעןל תשלום מיסים כבדים.

  • 75.

    לא רוצים אותו שוב !!! אל תגעו בכסף שלי !!! (ל''ת)

    צאו לפנסיה - כולכם !!!, 22/11/08 16:41

  • 74.

    לא קןסם ולא נעלים

    אלי, 22/11/08 16:41

    יביב המזיק הלאומי ופנטזם הלאומי {ראה חיילים בריטים לפני שנולד וכו''} לא מסוגל לכלום כבר ניסינו אותו וחוץ מלהשמיץ ולהתסיס לא יודע הרבה . צריך להזהר מאנשים לא אחראיים כמוהו שהרי אין לנו ארץ אחרת ותושבי המדינה לא צריכים להיות אתר ניסוי של מגלומן שבטוח שכולם מטומטמים. שלוש חתונות עד שהתביית אנחנו לא מטומטמים להאמין למאחז העניים הזה.

  • 73.

    נכון, סהר כבר מבין שאין מספיק עניים בארץ וצריך עוד. (ל''ת)

    מה לעשות?...מה, 22/11/08 16:39

  • 72.

    ח''כ סהר היקר- אבדת את כל הקרדיט שהיה לך אצלי (ל''ת)

    הכלכלן, 22/11/08 16:34

  • 71.

    ישראל כבר אוכלת את כלכלת ביבי

    אריה, 22/11/08 16:32

    עשרות אלפי בתי אב בישראל אוכלים ויוכלו את פירות כלכלת בנימין נתניהו. הרזה סוחב על הגב את הכחוש שהפך לצנום עד כדי העלמות. נמאס לנו מהדמגוגיה של ביבי. הרפורמה שהוא מנסה להתנער מהחלק הכואב שבה הספיקה לנו. אילו הוא היה אמיץ דיו לבוא ולהודות שטעה ושהוא מצטער אולי היינו סולחים לו. אבל להמשיך ולהטיף למרות הנזקים שגרם גובל בחוצפה.

  • 70.

    מי שמבין מודה לביבי!

    אורה, 22/11/08 16:30

    מי שמבין קצת בכלכלה ולא מסתכל רק על כספו מודה לביבי.
    אני סומכת על ביבי שיחזק את כלכלת ישראל ומקווה שייבחר.

  • 69.

    אשמת ביבי

    פלורליסט, 22/11/08 16:30

    ביבי הדמגוג הנהנתן גרר את עם ישראל למערכת בחירות מיותרת שתעלה למשלם המיסים 2 מילארד שח, כפליים מהתוספת שש''ס דרשה לקצבאות ילדים.
    ביבי שבכהונתו כראש ממשלה כרת ברית עם ידידו אריה דרעי ואיפשר לש''ס לחלוב את קופת המדינה המדולדלת, חוזר לברית המקולקלת הזאת.
    כשר אוצר פגע קשות בחוסכי קרנות הפנסיה הותיקות, הביא ליצירת שכבת עוני רחבה ודרדר גם חלקים משכבות הביניים, מכר בנזיד עדשים נכסי מדינה לבעלי ההון ויזם את רפורמת בכר. בעיתוי אומלל גרמה רפורמה זאת להעברת כספי החסכונות הסולידיים של עם ישראל, כשנה לפני המשבר הנוכחי, לידי גורמים ספקולטיביים ועתה היא מהווה רכבת הרים הדוהרת ללא בלמים.
    ביבי מתרברב בהצלת כלכלת ישראל שעה שהתמנה לשר אוצר, אך האמת היא שבשלהי המשבר העולמי של 2002 נישא על גלי ההתאוששות העולמית דאז. גם היום באופורטוניזם האישי חסר הגבולות שלו וחסר האחריות, הוא מבקש להיבחר כדי להוציא לכאורה את העגלה מהבוץ, כאשר ברור שבשלב כלשהוא בשנתיים הקרובות תגיע ההתאוששות הכלכלית העולמית ושוב ימכור לנו סיפורים על גאוניותו. הבעיה שכל זה יקרה על גבו של האזרח הקטן, כאשר ימכרו לו בעוד כמה חודשים את הלוקשים שאין ברירה אלא להיפרד מחלק מחסכונותיו ועוד גזרות שונות.
    שרי האוצר האמריקנים הם מבכירי בעלי המקצוע הכלכלנים ולמרות ה'קפיטליזם החזירי' הממשל שם יודע מתי להחלץ למען אזרחי המדינה. גם השליטים האירופים מבינים שממשלה נועדה לשרת את אזרחיה, במיוחד בזמן משבר. אצלנו התפתח בעשרות השנים האחרונות דפוס של פוליטיקאים נהנתנים וחסרי אחריות שמתיחסים אל נכסי המדינה כאילו היו רכושם הבלעדי. ב-1985 ראינו הארה חד פעמית כאשר הוקמה ממשלת ליכוד לאומית עם מנהיגות כלכלית בדמות פרופ ברונו כדי לצאת מהמשבר הכלכלי הנורא. כך צריך לקרות גם היום. לעת הזאת צריך להכריז על מצב חירום, לרדת מבלון הבחירות השערורייתיות, להקים ממשלת איחוד לאומית עד לסוף הקדנציה הנוכחית ולגייס את טובי המוחות הכלכליים במדינה לפתרון המשבר.

  • 68.

    כל הקפיטליסטים מהליכוד וקדימה פתאום תומכים במעורבות ממשלתית (ל''ת)

    סוציאל דמוקרט, 22/11/08 16:29

    • נתניהו הלאים את קרנות הפנסיה והזרים להן מיליארדי שק'

      אחד שזוכר, 22/11/08 16:40

      בכדי שיוכלו לשלם לפנסיונרים היקרים.
      אחהל מעורבות ממשלתית.
      לכן הוא לא החליף את עורו אלא דואג לאזרחי ישראל.
      וןמה עשתה ה''עבודה'' למעננו בשלוש השנים האחרונות.
      אפס בריבוע !
      לכן היא מדגדגת את ה-10 מנדטים מלמטה חחחחחח

  • 67.

    ביבי ולבני תמכו ברפורמות הפנסיה ואחראים למצב. לא נשכח (ל''ת)

    מצביע עבודה, 22/11/08 16:28

    • רפורמות הפנסיהשל נתניהו הצילו את ישראל

      לא נשכח, 22/11/08 16:42

      אלמלא הרפורמות גם ישראל היתה קורסת.
      ומה עשתה מםלגת העבודה בשלוש השנים החארוונת ?
      אפס בריבוע !
      לכן היא מדגדגת את ה-10 מנדטים,
      מלמטה חחחחח

      וליבני היא פונקציה , אלא פלרט של ארד ואדלר,
      כולם כבר מבינים זאת

  • 66.

    סער- הכלכלה של נתניהו הביאה אותנו הלום (ל''ת)

    גמלאי, 22/11/08 16:28

    • נכון, הצילה לנו את שוד ההסתדרות

      גמלאי אחר, 22/11/08 16:43

      נתניהו לקח מהשודדי ההסתדרות את הקרנות והזרים להן מיליארדי שק'.

  • 65.

    הקלקלה של ביבי השאירה אותנו עם 1.6 מיליון רעבים ללחם!

    ליקודניק, 22/11/08 16:10

    אף דולר אחד לא נכנס לארץ כהשקעות חוץ ולא נפתח אפילו מפעל יצרני אחד שיכניס דולרים. ביבי היה אחד משרי האוצר הגרועים ביותר בתולדות המדינה.

    • אני תומכת בכלכלה של ביבי 2 הבנים שלי היו מובטלים שנתיים

      אורנה, 22/11/08 16:25

      חיפשו עבודה ולא מצאו 4 חודשים אחרי התוכנית של נתניהו הם מצאו עבודה במקצועשהם למדו ועד היו הכל בסדר

      אומנם אני לא יתמוך בליכוד אבל נתניהו היה שר אוצר ענק והוא הציל את ישראל מקריסה

    • כי כל המדינות עברו לייצר בסין - חוסך להם כסף

      וכן השקיעו פה מחו''ל בנדל''ן, 22/11/08 16:37

      שהבורסה היתה בשמים כולם צהלו אבל לא ידעו להפסיק אותה. אבל שנחתה מתערבים.

    • ואל תשכח שהאבטלה ירדה מ-11% ל-5.7%

      אתה שקרן, 22/11/08 16:44

      ונוספו חצי מיליון מקומות עבודה חדשים.

      בזכות נתניהו.
      אדלר וארד לא יעזרו לכם הפעם.
      נמאס לנו משקרנים עלובי נפש.

  • 64.

    ח''כ הצעיר אכן חושב שאנו מאובנים וחולי אלצהיימר,למדנו להכיר את ביבי האכ

    נתן.ש מעלות., 22/11/08 16:10

    אי לכך רק לא ביבי,ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה.ביבי טוב לשכניו וידידיו בקיסריה,שם רכש וילה מפוארת ויוקרתית.זאת בנוסף לוילה המפוארת שיש לו בשכונת רחביה היוקרתית בירושלים.הראויה ביותר לכהונת רה''מ הבאה שלנו,היא שרת החוץ ציפי ליבני.

    • בידיעות פורסם שהבית של לבני עולה 3 מיליון שקל

      מאיר, 22/11/08 16:28

      אז לפני שאתה מדבר על צניעות דיאג שלבני תגור בבית צנוע יותר

      ולנתן לבני תמכה בחוק מס על עקרות בית
      וגם תמכה בחוק לטובת הבנקים
      לבני היא אסון כלכלי עובדה שנתניהו הוציא אותנו מהמשבר אבל קדימה הכניסה אותנו למשבר

      • מאיר חמוד הוילה שרכש ביבי בקיסריה,רק המגרש מחירו מליון וחצי דולר.

        נתן.ש מעלות., 22/11/08 16:42

        ייתר תגובתך אינה רצינית,מתאימה אולי לפליטי דרפור ולא לקשיש כמוני בן הארץ הזו.

    • נתן- לבני תמכה ב- 100% מההצעות הכלכליות של נתניהו- לא נשכח! (ל''ת)

      לא חולה אלצהיימר, 22/11/08 16:30

    • ליבני שלך אסון יותר גדול למדינת ישראל - שתשלם קודם את האגרה (ל''ת)

      על דו''ח וינוגרד הכלומניקית המלוקקת שלך, 22/11/08 16:30

  • 63.

    נתניהו אחראי לשוד קרנות ההשתלמות וקרנות הפנסיה

    גיל אזולאי, 22/11/08 15:58

    יחד עם נערי האוצר וועדת בכר

    • מי ששדד את קופות הפנסיה היו ההסתדרות ומפלגת העבודה

      מרגלית, 22/11/08 16:30

      בחסות של בייגה
      אפילו מבקר המדינה כתב על הגירעונות של הקופות

      מי שהציל את קופות הפנסיה או מה שנישאר מהן היה נתניהו
      אם רוצים לבכות אז שיבכו להסתדרות

      • בזה את צודקת - ונתניהו הוציא את הכסף ונתן לטייקונים לסחור (ל''ת)

        איתו בבורסה - צחוק הגורל, 22/11/08 17:01

  • 62.

    ויפה שעה אחת קודם (ל''ת)

    בחירות!, 22/11/08 15:55

  • 61.

    ב2003 נתניהו שיקם את הכלכלה קדימה והעבודה מאירים שוב אדמה חרוכה וכישלו (ל''ת)

    רוני מצביעוני, 22/11/08 15:54

    • נתניהו תוצר בית המדרש שהביא להרס הכלכלה בארה''ב שהפכה הקפיטליסטית לשיטה

      קבינליסטית.עכשיו השרלטן נעזר בסער הפודל שמקשקש, 22/11/08 16:02

      בזנב והוא כולה הב,הב............

    • ב-2003ועד 2007היתה אופוריה עולמית שאם היתם שמים את הסבתא שלי בת ה-110 (ל''ת)

      היתה מצליחה גם היא.בגלל הביבון נהרס שוק ההון., 22/11/08 16:05

    • גדעון סער כבר יודע שנתניהו פולט שטויות כרוני כגון ברק וליבני

      לכן הוא הפך המסננת שלו - כנראה שהגיל, 22/11/08 16:18

      נותן אותותיו. כי אחרי שהוא פלט שהכסף מהבורסה מסתובב בעולם ואנחנו יכולים לנצל אותו. הבין סער שעדיף שהוא הוא יהיה הדובר
      שהטימטום לא ישפך עלינו בשפע

    • קדימה הרסה את מדינת ישראל החל מהתבוסה בלבנון

      רמי, 22/11/08 16:32

      עד התבוסה בדרום
      קדימה ריסקה את כלכלת ישראל

      בבחירות הקרובות רק לא קדימה
      קדימה לקחה את ישראל 50 שנה אחרונה מכל הבחינות

  • 60.

    אני בעד יבי, אבל אל תשכחו, שלא בסיסמאות משלמים

    רק נתניהו, 22/11/08 15:51

    במכולת, אלא בכסף. אנו כבר הפסדנו, כי אנשי הממשלה לא יודעם מה צריך לעשות.אם לביבי לא יהיה סמכות לתקן, אז באמת לא נוכל לשלם את החשבונות של הבית.

  • 59.

    תודה לנתניהו

    אילן, 22/11/08 15:49

    בגללו ורק בגללו אני היום עם פנסיה מקוצצת חמש שנים לפני יציאתי לגמלאות . לכל ההולכים כסומים באפלה אחרי ביבי - לביבי הלך קלף כשהיה שר אוצר בזה שהאינתפיאדה מאד נחלשה ולכן תיירים התחילו לחזור אלינו ואנחנו חזרנו לקניונים . אם זה לא היה קורה לא היינו יוצאים מהמשבר הכלכלי עד היום .אם אתם רוצים לחיות בשקט מבחינה כלכלית אסור להצביע לליכוד !! זכרו את ארידור ואת שמחה ארליך !!

    • אתה צריך להודות להסתדרות שדדה את כספי קופות הפנסיה

      אריק, 22/11/08 16:35

      וזה לא אני אמרתי זה מבקר המדינה אמר
      מי שהרס את הכלכלה זאת מפלגת קדימה

      טני סומך על נתניהו שיוציא אותנו מהבוץ של מפלגת קדימה

      • אני עדה - ההסתדרות גנבה את המדינה (ל''ת)

        בדוק, 22/11/08 17:39

  • 58.

    מא אומר לכם בני עמי - כולם מהפח את הפחת - פחד אלוהים (ל''ת)

    לסמוך על הימין או השמאל, 22/11/08 15:44

  • 57.

    ואם נתניהו כזה גאון אולי כבר יגלה לי - איפה מסתובב הכסף שנעלם

    מהבורסה - הרי טען שהוא מסתובב בעולם, 22/11/08 15:43

    כניראה בעולם הבא.

  • 56.

    רק ביבי יכול לגרום לעשירים להתעשר יותר ולעניי העם להתפגר

    אחד מהעם, 22/11/08 15:41

    ראינו את ביבי ומחדליו,
    שמענו עליו
    סער נהיה פיו של נתניהו,
    מי שכשל פעם אחת אין סיבה שלא יכשל פעם שניה,

  • 55.

    כנראה שהכלכלה שרצה עלינו כמו קללה - ונתניהו יקבלאת הטייקונים

    כמעמד הביניים - והעניים ומעמד הביניים, 22/11/08 15:41

    ימותו מרעב בשנת 2009. כתוצאה מתחזית נאורה.

  • 54.

    ביבי הציל את הכלכלה הישראלית. עובדה: רק 30% מהישראלים מתחת לקו העוני (ל''ת)

    המיליונר מקיסריה מכה שנית, 22/11/08 15:40

  • 53.

    רק נתניהו יהרוס את הכלכלה מין היסוד

    חכם מימון, 22/11/08 15:38

    הוא העביר את הכל לבורסה וכתוצאה מכך קורה מה שקורה עם קופות הגמל וכו,,
    סער מגלומן קטן ועושה דברו של ביבי,
    ביבי דואג לאלפיון העליון ושהשאר יתפגרו מרעב או מחלה,
    רק לא ביבי

    • יא מצטט סיסמאות של ארד, אם לא ביבי לא היו לך עכשיו

      בוקר טוב, 22/11/08 15:45

      קופות גמל וקרנות פנסיה. אבל תמשיכו לצטט את הגורו שלכם אייל (השקרן) ארד ואת ראובן (הנוכל) אדלר.

      • וגם מחשב לתקבק - כי זה רק מה שישאר לך אחרי הבחירות (ל''ת)

        חוץ מלחם עבודה לחם עבודה, 22/11/08 15:54

  • 52.

    שלביבי חלק מאוד מרכזי במה שקורה לקרנות הגמל וההשתלמות (ל''ת)

    לא שכחתי, 22/11/08 15:32

  • 51.

    עצוב בישראל הבחירה בן 3 נוכלים שמנהגים נוכלים.

    אזרח, 22/11/08 15:31

    אין אימון באף אחד. ביבי יעשוק את העם אולמרט וקדימה גנבו מהעם וברק נכנע לערבים.
    רק אלוהים יציל אותנו. חבל שאין לי דרכון זר.

  • 50.

    נתניהו שיקם, בראון לבני ואולמרט הרסו, נתניהו ישקם שוב (ל''ת)

    עוץ לי, 22/11/08 15:29

  • 49.

    בשחצנות מתנשאת-נתניהו שינה סידרי בראשית בכלכלה-ואנחנו משלמים - לא עוד (ל''ת)

    ניסינו - לא מצא חן בעינינו - קח את ברק לפנסיה....., 22/11/08 15:26

  • 48.

    אתה מתכוון הקלקלה ולא הכלכלה של נתניהו:

    צדק תרדוף, 22/11/08 15:23

    עם אומלל ומיסכן אנחנו שמי שאנחנו,מטומטמים שכמותנו,עומדים להצביע עבורו הוא ''המזיע הקלקלי'' נתניהו ריסק את השכבות החלשות,לא דאג לניצולי השואה,קבר את החד הוריות,בזז את כספי הילדים שלנו ועשה וידוי הריגה,למי שחס וחלילה עדיין ישאר בחיים,והימר בבורסה על כספי הפנסיה שלנו.
    עם מטומטם הכיצד תתנו לו שילטון למזיע הסדרתי הזה, הכיצד תתנו שילטון לכישלון חרוץ שכמותו? ומי עמדה לצידו? ציפורה! תגידו חוץ מזה שהיא הייתה במוסד-דרך אגב,מקום בהחלט מתאים לה- מאיפה הביטחון שבשעת צרה היא תדע מה לעשות?
    תתעוררו חברים, בבחירות לא מצביעים על פי הבל הפה, זיעת הבית שחי והלק על הציפורניים. בבחירות מצביעים עבור אלו שיקבלו את ההחלטות הנכונות בזמן אמת, אלו שינהיגו כאן כלכלה סוציאליסטית ולא כמו נתניהו קלקלה קפיטליסטית חזירית. אז פלא שדני נווה כשפרש מהליכוד התקבל בזרועות פתוחות אצל דנקנר,אחד מעשירי ישראל? פלא?

  • 47.

    אם הליכוד לא היה מעביר את הכספים לבתי השקעות לא היה צריך רשת בטחון (ל''ת)

    חירבנתם ואתם רוצים רשת בטחון, 22/11/08 15:21

  • 46.

    BB הכניס את עם ישראל לבורסה בעל כורחו תחזיר החסכונות לבנקים (ל''ת)

    BB טוב לעשירים שילך אליהם, 22/11/08 15:18

    • בנק הפעולים הפסיד 1.5 מיליארד דולר בהרפתקאות סב פריים

      אתה הבן של אריסון ?, 22/11/08 16:47

      כמה היה מפסיד מכספי החסכונות שלנו בקופות גמל ?

      תודה לנתניהו שהציל אותן מציפורני הבנקים.

      תגיד, אתה קרוב של שרי אריסון ?

  • 45.

    BB הכניס את עם ישראל לבורסה בעל כורחו תחזיר החסכונות לבנקים (ל''ת)

    BB טוב לעשירים שילך אליהם, 22/11/08 15:18

  • 44.

    אין גבול לחוצפה, המדיניות הזו הביאה אותנו למשבר הנוכחי (ל''ת)

    יוסי, 22/11/08 15:16

  • 43.

    טוב שהירשזון לא שר אוצר עכשיו....

    שודדי הקופה, 22/11/08 15:14

    אחרת היה גונב גת את הפנסיות לעצמו ולבן המהמר שלו !

  • 42.

    שום סערה לא תחזיר את ביבי,לסיים את מה שלא הספיק בעבר.

    נתן.ש מעלות., 22/11/08 15:10

    לא נשרוד איש רע זה פעם נוספת,אי לכך רק לא ביבי.ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה,הראויה ביותר לכהונת רה''מ הבאה שלנו,היא שרת החוץ ציפי ליבני.

  • 41.

    נתניהו? זה שהרפורמות שלו סיכנו את קרנותהפנסיה והכניסו אותנו למשבר?!

    עמנואל, 22/11/08 15:08

    נתניהו? זה שדוגל באופן קיצוני בכלכלה של הרפובליקנים שהביאה את המשבר בארה''ב?

    זה שאם היה נשאר עוד במשרד האוצר היה מערער גם את יציבות הבנקים בעוד רפורמות שהיו מגריחות אותן להיות חשופים ל''משכנתאות הרעילות'' וכל מגדל הקלפים שנבנה עליהם?

    אין גבול לציניות ולזילזול בבוחר?

  • 40.

    נתניהו לקח אותנו מתייקוני ההסתדרות ומסר אותנו בידי תייקוני ההון -זבלים (ל''ת)

    ברק ונתניהו - ניסינו - לא רוצים עוד פעם ! רק קדימה, 22/11/08 15:07

  • 39.

    סער שיהיה לי פנסיה כמו שלך ושכר כמו שלך ורכב אני אבחר BB (ל''ת)

    אתה דואג לעצמך לסידור עבודה, 22/11/08 15:05

  • 38.

    לביבי יש הרבה סודות בכלכלה ובבטחון אז למה הוא שומר אותם לעצמו? (ל''ת)

    ביביהו, 22/11/08 15:05

  • 37.

    ביבי קטסטרופה של פוליטיקאי -בכל התחומים

    אלעד, 22/11/08 15:05

    בבטחון - מזיע תחת כל איום באירועי מנהרת הכותל -לא תפקד כלל עראפת עשה ממנו צחוק

    בכלכלה - מתעלל בפנסיונרים ובשכירים
    העביר את כל משאבי המדינה לחבריו הטייקונים שכיום פושטים רגל ומחפשים את כספי הציבור

    בגוגמא האישית מלא פרשיות של נהנתנות
    שלא לומר על הבגידה המתוקשרת באשתו

    ככל שירד מהבמה - טוב לנו

    ובושה שהליכוד אינו מסוגל למצוא מועמד טוב יותר

    ובכלל זה שהליכוד הוא היום הנהגה אשכנזית לבנה ומתנשאת ללא נשים ללא מזרחיים וללא דתיים

    מי בכלל צריך לךהצביע להם?

  • 36.

    סער שיהיה לי פנסיה כמו שלך ושכר כמו שלך ורכב אני אבחר BB (ל''ת)

    אתה דואג לעצמך לסידור עבודה, 22/11/08 15:05

  • 35.

    לכל העיוורים: הכלכלה הקפיטיסטית של נתניהו היא זו שקרסה

    עובדים עליכם, 22/11/08 15:03

    רק במדינת ישראל המגוחכת, מי שיצר את הבעיה גם מציג את עצמו כמי שיכול לפתור אותה.
    הסיבה לקריסה הכלכלית העולמית, היא שימוש בכלכלה שמרנית קפיטליסטית מהסוג שנתניהו הביא לישראל.
    נתניהו נתן כמה שיותר למיעוט של בעלי הון והסביר לכל האזרחים הפראיירים, שכך הוא יקדם אותם.
    לכן הוא הפריט כל מה שיכול היה, ולקח נכסים ששייכים למדינה ולאזרחיה, ונתן אותם לחבריו המולטי מיליונרים.
    עכשיו כשבעלי ההון קרסו עם כל הקומבינות שעשו עלינו, ולקחו איתם את החסכונות של האזרחים, פתאום נתניהו מציג את השיטה הכושלת שלו, כזו המוצלחת.
    רק במדינת קומבינה כמו שלנו זה יכול לעבוד.

    • האומנם?!- ביבי בפרוש הציל את כלכלת ישראל!!!!-עובדה

      לא לשכח מי שלט 3 שנים אחרונות ולמה לא שינו?, 22/11/08 17:14

      למה במשך למעלה מ-3 שנים אף אחד לא ניסה לשנות ?
      תשובות:
      א. לא מבינים בכלכלה-
      ב.לא מעניין אותם כל מה שקשור לעם- בקיצור אופרטוניזם
      ג.אין ולא היה להם אומץ ראוי ומתבקש ממנהיג.
      ד. כל התשובות נכונות.

  • 34.

    לא נשכח ולא נסלח לקדימה 179 הרוגי מלחמת לבנון 2

    המטיף, 22/11/08 15:02

    179 הרוגים על מצפונם של לבני ואולמרט.

  • 33.

    המדינה צריכה את נתניהו - אם לא יהיה מיתון ארוך

    כלכלן, 22/11/08 15:01

    נתניהו ניחיד שמסוגל להוציא אותנו מהמשבר הקיים
    הוא תותח הוא איש עשייה והוא מבין

  • 32.

    היכן שכולם נכשלו הגיע נתניהו ושיקם 96 ביטחון 2003 כלכלה 2009 (ל''ת)

    כלכלה ביטחון וחינוך, 22/11/08 15:00

  • 31.

    האם גדעון סער היה שיכור שאמר את המשפט האומלל הזה?

    מורן, 22/11/08 14:58

    למר גדעון סער , ביבי הוא אחד מהרעות החולות של הפוליטיקה הישראלית.. בגללו ורק בגללו הפניסה וקופות הגמל של אנשים רבים במשק הישראלי הלכו לעזאזל... ביבי לא טוב לישראל הוא טוב לאינטרסים הצרים שלו בלבד...

  • 30.

    עצה לאולמרט תקים הנהגה כלכלית בראשות בנימין נתניהו (ל''ת)

    כך תקנה את עולמך, 22/11/08 14:57

  • 29.

    נתניהו לא קוסם - פשוט החיקוי של ארה''ב - סטנלי מנסה לאזן

    את כל הצליעה של המדינה - עוצרים את הבורסה, 22/11/08 14:52

    אחרת תתמוטט לגמרי. ואם הטייקונים נופלים הכל מתמוטט. כי הם נותני העבודה ומחזיקים את המדינה. אז מי אנחנו העניים ושכבות הביניים שנישרוד. הצעירים ינסו לחפש את מזלם מעבר לים. ומה יעשו השאר אלוהים יודע.

  • 28.

    ביבי נתנהיו לא הציל שום דבר, מה שהציל את הכלכלה היו שני דברים

    ירושלמי, 22/11/08 14:50

    תוכנית ההתנתקות של אריק שרון, והפריחה הכלכלית העולמית. ביב נתניהו לקח כסף מהשכבות החלשות והעביר לחזקות, וטען שמהצמיחה יהנו כולם. בשנים האחרונות הייתה צמיחה מטורפת בארץ ללא שיפור במימדי העוני, ועכשיו כשהמצב הכלכלי העולמי בקריסה אז העניים הראשונים להיפגע. מה שביבי יעשה כשיבחר יהיה לתת עוד כסף לשכבות החזקות על חשבון החלשות, ולדרדר את המדינה לעוני נוראי שיגרום למרד חברתי, ופירוק סופי של החברהה הישראלית שבשנות ה- 80 הייתה מהשוויניות ביותר בעולם המערבי, וכיום בעלת הפערים הגדולחים ביותר (חוץ מארה''ב, אותה מדינה נהדרת שממנה אנו תמיד אוהבים לקחת דוגמא).

    • יצאת דביל

      אל תתן לעובדות לבלבל אותך, 22/11/08 16:01

      א) תכנית התנקנקות עלתה, ועדיין עולה לנו, מיליארדים. איך בדיוק זה תורם לכלכלה?

      ב) עקפנו את הצמיחה העולמית. אז התיאוריה שלך לא כל כך נכונה...

      ג) כלכלנים מובלים בעולם לומדים את הצלחת התוכנית פה... אבל רק אתה מבין כלכלה באמת, נכון?

      ד) אתה כל כך רוצה שיעלו לך מיסים, תצביע לחד''ש. אחרת, תן לנו את ביבי!

      • אין מקום להשתמש במילים כאלה, זה לא במקום

        ירושלמי, 22/11/08 17:51

        למה דביל? תגיד למשל: אתה טועה, אתה לא מבין, אתה שוגה,... למה דביל? א. לא אמרתי שתוכנית ההתנתקות הייתה הטובה אלא שהביאה לצמיחה, וזו אגב עובדה ב. ראינו כבר מה מבינים כלכלנים מובילים בעולם, שמדרגים אותנו והיום קורסים ופושטים את הרגל ג. אני לא מתיימר להבין בכלכלה, אני מדבר על עובדות. ד. אף אחד לא דיבר על העלאת מיסים אלא על חלוקה צודקת יותר של הכסף שכבר נלקח מאיתנו. ה. שבוע טוב לכולם

    • אתה לא מבין בכלכלה ואם אכן נכונים דבריך אז למה לא

      חוצפה, 22/11/08 17:16

      נעשה דבר במשך שלוש השנים?- תלין עליהם הרי אתה תומך בהם, תשאל אותם.

      • אני לא תומך בממשלת קדימה, הייתי תומך בממשלת ליכוד עם מישהו אחר מביבי (ל''ת)

        ירושלמי, 22/11/08 17:46

  • 27.

    הכלכלה של נתניהו היא זו שהפילה את הפנסיה של כולנו!!!! (ל''ת)

    זיכרון ארוך, 22/11/08 14:50

  • 26.

    כל הסבון שבעולם - לא יכשיר את השרץ הזה !!! (ל''ת)

    קח את ברק וצאו לפנסיה..., 22/11/08 14:49

  • 25.

    זה רק אצלנו ??? אותו זבל צף למעלה כל פעם מחדש !!! (ל''ת)

    נתניהו וברק - עבר רקוב !!!, 22/11/08 14:48

    • פשוט צודק

      ש.ש, 22/11/08 15:07

      אין מה להוסיף, ממצא את המצב, פשוט צודק

  • 24.

    ניסינו אתכם !!! לא טוב יצא מכם !!! קדימה עם ליבני - לעתיד טוב יותר !!! (ל''ת)

    גם השמאל זבל..., 22/11/08 14:46

    • לבני תמכה בכל ההצעות הכלכליות של נתניהו- ברק לא! (ל''ת)

      שמאלנית, 22/11/08 16:33

  • 23.

    לא לשכוח ביבי האיש שהעביר את הפנסיות וקופות הגמל לבורסה

    זיו, 22/11/08 14:44

    לא לשכוח ביבי האיש שהעביר את הפנסיות וקופות הגמל לבורסה. האיש שהרס את שכת הבנים והביא לעוני מחפיר התוצאה אנשים זקוקים לעמותות בכדי שיהיה להם אוכל וכל העובדים שחסכו יצתרכו בגללו להגיע גם לעמותות.
    אני לא מצביע בבחירות הקרובות כי כולם גרועים מקווה שאחוז ההצבעה יהיה בסביבות 30% אז אולי יהיה שנוי במדינה כי 70% שלא מצבעים מוסרים מסר ברור ללמשלה והכנסת. זה לא בחירות לעיריה ששם אין משמעות למספר המצביעים.
    מקווה שתצתרפו אלי ולא תצביעו

    • להפריט הכול הבזול ! ויש פראיירים שמשלמים על זה ! (ל''ת)

      חזיר קפיטליסטי, 22/11/08 15:11

  • 22.

    תסתכלו על המבט הנכלולי של הביביהו.

    עמית, 22/11/08 14:42

    מי מוכן לקנות ממנו מכונית משומשת ?

    עדיף שיקח את השרה'לה שלו וייעלם לנו סופית מן העיניים.

  • 21.

    ישראל זקוקה לתוכניות של נתניהו כמו חולה סרטן לסיגריה (ל''ת)

    דש, 22/11/08 14:41

  • 20.

    נתניהו הציל את הפנסיות אחרת היו מתמוטטות כבר ב2003 (ל''ת)

    לכל הבורים והשונאים, 22/11/08 14:41

  • 19.

    ישראל זקוקה לנתניהו כדי לשלש את העוני בישראל ולמחוק את קרנות הפנסיה

    ירון, 22/11/08 14:40

    נתניהו אכן עשה רבות למען כלכלת ישראל:

    הוא קיצץ באכזריות (ששמורה למיליונר שחי בוילה בקיסריה) את קצבאות הזקנה והילדים.
    בזכותו אחוז העניים בישראל הוא הגבוה ביותר בעולם המערבי.
    כדי לממן את השהות הישראלית בגדה המערבית, הוא הטיל מיסים דרקוניים על אזרחי ישראל, ובין היתר הטיל מס בן 20% על תוכניות החסכון של אזרחי ישראל.

    והכי חשוב, ביביהו אחראי לכך שקופות הגמך וקרנות הפנסיה מהמרות על כספי העמיתים בקזינו-בורסה. מאות אלפי זקנים הולכים לגלות בחודשים הבאים כי הרבה כסף לזיקנה לא נשאר להם.

    אכן, ישראל זקוקה להתאבדות כלכלית מבית מדרשו של המיליונר נתניהו מקיסריה.

  • 18.

    אחרי רשת הדיגים שיפרסו לכם והבחירות לא ישאר באוצר שקל (ל''ת)

    שוב העבדים יתחילו לצעוק לחם עבודה, 22/11/08 14:30

  • 17.

    נשמטה המילא "לא" בכותרת ?

    ראובן - חולון , 22/11/08 14:29

    מר סער הנכבד,
    הכותרת צריכה להיות:
    " ישראל לא זקוקה לתוכנית הכלכלה של נתניהו"
    איזו תוכנית יש לו לנתניהו ?
    לקחת מהעם המסכנים ולתת לבעלי ממון ?
    תוצאות של המעשים שלו בעבר אנו רואים רק עכשיו.
    מי העביר את הקרנות וקופות גמל לידים של ספקולנטים ?

    מר סער, אפילו בפוליטיקה צריך להגיד
    את האמת !!!

  • 16.

    ישראל זקוקה לנתניהו בכלכלה בבטחון בחינוך בתרבות (ל''ת)

    ישראל זקוקה לנתניהו שיציל אותה מפשעי קדימה, 22/11/08 14:25

    • ובכר שר אוצר שיכניס את עם ישראל לבורסה בעל כורחו יש לך זכרון חתול

      עם ישראל צועד לבית תמחוי, 22/11/08 14:40

      אתמול קיים מר ביבי נתניהו מסיבת עיתונאים, בה הצהיר על כוונתו לרוץ לראשות
      הליכוד ולראשות הממשלה.
      בנאום זה, שיבח את עצמו וחלק לעצמו אין סוף מחמאות כשהוא יורה ביקורת לכל עבר
      על כך שהמדינה מושחתת וכי הוא, נתניהו יביא את השינוי המבוקש....
      ביבי שכח את השחיתויות שלו עצמו???? אנחנו לא.
      מה עם פרשת המתנות ששרה לקחה הביתה ???? נתניהו שכח?? אנחנו לא שכחנו.
      מה עם ההובלות והשיפוצים שעשה מר עמדי עבור משפחת נתניהו, שהציבור נדרש לשלם
      ועד היום, מר נתניהו חייב לו כסף????? אולי ביבי שכח, אנחנו לא.
      מה עם הטיטולים האמריקאיים והסיגרים הקובניים שנרכשו על חשבון הלשכה??
      ביבי שכח?? אנחנו לא.
      כמה מס הכנסה שילם ביבי על כל ההרצאות שנתן בחו''ל במחיר עשרות אלפי דולרים כל
      הרצאה???? האם שילם בכלל????
      האיש התגאה בעמידה איתנה, אומץ ואיתנות, עמד אתמול לפני העיתונאים, התנדנד
      כמו לולב והגיר זיעה כמים, ממש כושר עמידה....
      כשבגד בשרה ונתברר לו שנתפס על חם, רץ לתקשורת להתבכיין על ה''קלטת הלוהטת''
      ושרוצים ''לגנוב'' לו את התפקיד, הוא שכח??? אנחנו לא.
      בתמורה לפשלה של המוסד בירדן ''נלחץ'' ונתן בחינם לחוסיין את שייך יאסין ושחררו
      מהכלא, ונתן גם את התרופה עם הנוגדנים לרעל שהזריקו לחאלד משעל ברבת עמון.
      ביבי שכח?? אנחנו לא .
      ומי נתן את חברון בחינם????, ביבי שכח??? אנחנו לא.
      ממי קיבל עראפת את לחיצת היד הכי חמה מנציג ישראלי???? ביבי שכח?? אנחנו לא.
      מי היה שר האוצר שדפק את השכבות החלשות יותר מכל שרי האוצר לדורותיהם???
      נכון...
      מי השר הבכיר שישב בממשלה והצביע 3 פעמים בעד התנתקות וברח ברגע האחרון????
      נכון...
      מי היה רה''מ בתקופת הפיגועים מהגרועות במדינה ולא יישם דבר מכל התיאוריות שלו
      עצמו למלחמה בטרור???? נכון...
      מי האיש שממצמץ תמיד ברגע הקריטי, בכל מצב ובכל תחום??.??.??.. יפה ניחשתם...
      מי הוא אמן הברברת שכל כך נערץ בהרצאותיו, אבל אפס מוחלט שתלוי בפקידיו בכל
      הקשור במעשיו???? נכון ..
      עומד החצוף השמן הזה מלא נפיחות וחשיבות עצמית מול המצלמות, זורק בוץ
      על כל העולם ושוכח שקופת שרצים תלויה לו מאחור. הציבור מטומטם אז שהציבור
      ישלם???... מקסימום הניסוי שוב לא יצליח לו, אז תמיד יש לו מקום מפלט
      באמריקה,שם אשתו הראשונה , אהבתו האמיתית..
      ולצידו יושבת חבורה מריעה של ''חסידים שוטים'', הכוללת בין היתר: ח''כית
      ששילמה שוחד ב''טאור סיטי'' בפריימריז של הליכוד, בכיר לשעבר בשב''כ שרוצץ
      גולגולת של מחבל באבן, והיה כל כך ''גאה'' במעשה, שניסה להסתירו ע''י הפללת אלוף
      מכובד בצה''ל,
      עולה מרוסיה שהבנתו בדמוקרטיה כל כך מוגבלת שהוא לא מבין שבהצבעות בכנסת מותר
      לכל ח''כ להצביע רק פעם אחת, ''אסיר ציון'' שפרט לתהילת העבר, אין בו ולא כלום, לא
      תרם לאיש במדינה הזו דבר וכל מעשיו נעשים לשם ניצול מוניטין העבר כדי להגיע
      לעמדות כח ושררה ולחיות ע''ח הציבור, ח''כ שחשדות של מעשים מגונים מרחפת סביבו,
      וזה רק חלק מהלהקה שעומדת ומוחאת כפיים בהתלהבות לעזות המצח של ביבי. יאה
      הוא להם והם לו.
      רק שאם החבורה הזו תגיע לשלטון, אנו כולנו נהיה הפראיירים שלו.
      אבל יש מספיק אנשים שביבי דפק ואמלל ,אבל זיכרונם קצר והם עוד יצביעו בשבילו,
      לא עוד!!! שאת הניסיונות שלו ילך ויעשה במקום אחר, גם הפעם הקצרה שהיה לנו הכבוד
      לארח אותו במשכן רה''מ, הייתה פעם אחת יותר מידי...

  • 15.

    עשית את זה בעבר - הרגשנו על בשרנו על גב עניים ומעמד הביניים (ל''ת)

    ותעשו את זה שוב - וזה כואב מאוד שזה נוגע בבשרנו, 22/11/08 14:22

  • 14.

    אלמלא רפורמות נתניהו גם בישראל היו בנקים קורסים

    שאול, 22/11/08 14:22

    נתניהו הציל את כלכלת ישראל פעמיים, פעם במשבר 2003-3, ופעם כעת בגלל שהכלכלה חזקה ובנקים לא קרסו.

    • צודק, מצד אחד מתפארים בכלכלה חזקה, מצד שני תוקפים את נתניהו

      יעל, 22/11/08 14:39

      למה הכלכלה חזקה ? בגלל צבע העיניים של בראון ??
      למה ממשלת קדימה-עבודה לא שינתה את רפורמת בכר ? מי היה שר האוצר מאז שנת 2005 ?
      השמאל וקדימה הם חבורה של צבועים ודמגוגים.

    • בולשיט - האוצר מחזיק אותם בשקט מפחדים מהבחירות העם טיפש (ל''ת)

      שחושב שאנחנו באמת השורדים, 22/11/08 14:48

  • 13.

    זה בדבר הכי מטומטם שקראתי בחיים שלי. ביבי הוא האחראי להרס הפנסיות

    שרי לבביבב, 22/11/08 14:17

    הוא זה ,שאיפשר לקרנות הפנסיה להשקיע בבורסה .
    הוא זה שמכר את שכויות העובדים לעשירים .
    והפך את המעמד הבינוני לעבדי קבלן.
    אסור לתת לאיש הזה להחליט אף פעם על כלכלה.

  • 12.

    נתניהו ראש הממשלה, בוגי שר הבטחון, סילבן שר החוץ, סער שר המשפטים

    נצחון סוחף לליכוד, 22/11/08 14:16

    ארדן שר התחבורה, כחלון שר התעשיה, עוזי דיין שר החינוך, אסף חפץ שר לבטחון פנים.
    זוהי נבחרת מנצחת שתקים ממשלה לטובת עם ישראל.

    • תגובה ל-12

      ראובן - חולון , 22/11/08 14:31

      אם כך יהיה כפי שאתה מקוה,
      זה יהיה חורבן הבית השלישי !!!

      • לראובן - גם ליבני אתמול בערוץ 2 בחרה בנתניהו כשר אוצר

        נצחון סוחף לליכוד, 22/11/08 14:33

        ושלשום הביעה אי אימון בשר האוצר שלה בראון.
        רוב הציבור לא מטומטם ומבין היטב שנתניהו הוא היחיד עם קבלות בתחום הכלכלי-חברתי והבטחוני.

        • באמת ראיתי שליבני אמרה כך, שיכנעת אותי (ל''ת)

          ראובן - חולון, 22/11/08 14:40

        • כצופה ששמע את ציפי ליבני,''אני אקבע את הדרך'' ביבי יבצע את מדיניות ליבני

          נתן.ש מעלות., 22/11/08 15:07

          לעולם לא עוד הפעם הקצב משכונת רחביה,לא נשרוד איש רע זה פעם נוספת.

          • הפוסטמה תיקבע את הדרך - חתיכת ממשלה לא הצליחה להקים (ל''ת)

            בושה וחרפה, 22/11/08 18:10

        • היא באמת אמרה כל אתמול בטלויזיה - מוח של ציפור מה מבינה (ל''ת)

          הכלכלה - קללה מקולקלת, 22/11/08 15:34

      • הסבר ונמק (ל''ת)

        אני ליכודניקית, 22/11/08 14:34

    • סילבן לא כי הוא עסקן קטן שחהתחתן נכון.

      אזרח, 22/11/08 15:26

      בעצם אם עסקונה הישנה של הליכוד חוזרים אין טעם להצביע. כי דבר ימין תעשה שמאל ותגזול את כספי העם.
      לכן ימינה מהליכוד.

  • 11.

    מזל שנתניהו היה שר אוצר 2003 עד 2005 והכין כלכלה ריאלית חזקה שמתמודדת (ל''ת)

    מול המשבר הפיננסי העולמי. לנתניהו ראיה איסטרטגית, 22/11/08 14:15

  • 10.

    תבחר ימין תמות ברעב...תיבחר בשמאל תמות במילחמה ! (ל''ת)

    מה יצא ?, 22/11/08 14:14

    • מס,10 צודק.

      המציאות המרה, 22/11/08 14:36

      אלה שתי האופציות שיש במדינת ישראיל מודל 2008.
      האפאתים שרוצים למות ברעב לאט לאט בטח חושבים שזה פחות כואב מלמות מהר מהר במלחמה...
      אלה שרוצים למות לאט, בטח לא תיהיה להם שום בעיה שהבאבא נהנתניהו יחרבן להם בגרון במקום ללכלך את האסלה במגדל-השן שלו ושל שרה.

    • אבטלה בשנת 2003 - 11%, אבטלה כעת - 5.7%, בזכות ביבי

      מי הפחית את האבטלה ?, 22/11/08 14:42

      מדיניות נתניהו הביאה להפחתת האבטלה ולכן גם להפחתת העוני האמיתי.
      תומכי נתניהו חושבים שראוי שאנשים יעבדו לפרנסתם ולא יהיו עניים.
      כי קצבאות גדולות רק מגדילות את העוני.
      הבנת ?

      • מטומטמים לא מתים רק מתחלפים - ביבי שקרן פתולוגי (ל''ת)

        יוסי, 22/11/08 15:28

        • חבל שאתה שונא מובטלים שמצאו עבודה בזכות מדיניות נתניהו (ל''ת)

          אתה ממש מטומטם, 22/11/08 16:49

  • 9.

    הפודל של ביבי (ל''ת)

    גדעון סער, 22/11/08 14:12

    • עדיף על הפודל הקודם (ל''ת)

      אני ליכודניקית, 22/11/08 14:35

  • 8.

    תראו מי מדבר. סער. עוד ברברן שמנסה לחקות את הדמגוג הזה ביבי.

    benzi. a, 22/11/08 14:11

    אין ספק בכך שאת הברבורים שלו יכול סער לעבוד על אותם האהבלים שנסחפים כעדר אחרי ביבי. אבל ואם הביבי הזה יחזור לשלטון בגלל העדר הזה . הם יהיו ראשוני קורבנות הכלכלה הקפטליסטית חזירית שאותה ינהיג הלכוד בראשותו של הדמגוג שקרניהו. (אז שיוכלו אותה)

    • אז למה קדימה+עבודה לא שינו את כלכלת נתניהו ???

      שמאל דמגוג, 22/11/08 14:29

      אלא מתפארים כעת שהכלכלה חזקה ?

      מדיניות נתניהו הביאה לירידה חדה באבטלה, חבל שאתה שונא מובטלים

  • 7.

    רק נתניהו מבין בכלכלה

    אזרח, 22/11/08 14:10

    בעוד הדיבורים של ציפיפוט ואהוד ברק הם דיקלום של סיסמאות ריקות מתוכן,
    הרי נתניהו כבר היה שר אוצר שיישם מדיניות לא פופוליטסית שהביאה לצמיהח מהירה, תוספת של חצי מיליון מקומות עבודה, גידול של 50 מיליארד שק' בהכנסות ההמדינה, גידול באחוז המשתתפים בכוח העבודה וירידה באחוז העניים.

    אין פלא שהליכוד מתחזק וינצח בגדול ב-10 בפברואר 1009.

    • כתבת נכון ומדוייק (ל''ת)

      כולם לקרוא, 22/11/08 14:21

    • מה מבין - ישאירו לו קופה ריקה ועוד פעם נעבור את כל הזוועות

      מהתחלה - אם מבין למה התרסקה הבורסה, 22/11/08 14:25

      הניווט היה שלו לא שלי.

      • יש מדינה בעולם שהפנסיות לא נפגעו ?

        אזרח, 22/11/08 14:37

        בכל העולם פנסיות נפגעו בגלל המשבר הפיננסי, גם בשבדיה, גם בפינלנד, גם באנגליה. בכל מקום.
        קופות הגמל תמיד השקיעו בבורסה, עוד משנת 1989 כאשר הפסיקו להם את האגח הייעודי.

        נתניהו ביזר את שוק ההון והציל כאת כלכלת ישראל מקריסה נוסח איסלנד או ארדגנטינה.

        • אנחנו כבר במיתון עמוק ואתם חולמים עוד תתעוררו בקרוב (ל''ת)

          המדינה בקומה, 22/11/08 14:58

          • בגלל המחדל של בראון, תצביע ביבי (ל''ת)

            רחמים, 22/11/08 15:12

            • אני יצביע לסטנלי אולי משהו יתן לי (ל''ת)

              זה מה שנשאר לי, 22/11/08 15:35

    • לפי דעתי אף אחד לא מבין - אנחנו שפני הנסיון שלהם - אפילו

      ארה''ב לא מבינה - רק סקנדינביה השכילה להבין, 22/11/08 14:28

      עובדה שהיא השורדת הגדולה.

      • גם בסקנדינביה כספי הפנסיה מושקעים בפנסיה

        אזרח, 22/11/08 14:35

        גם בסקנדינביה אין גרעונות והפחיתו מיסם בעשור האחרון.
        נתניהו הציב רשת בטחון לקרנות הפנסיה הוותיקות, עד כה הוזרמו אליהן 5 מיליארד שק' מתקציב המדינה. בשביל לשלם לפנסיונרים.

  • 6.

    שכחתם מי שלח את קופות הגמל לבורסה?

    ישראלי שפוי, 22/11/08 14:07

    ח''כ סער-לעם נותר זיכרון רע!!!!!

    • קופות הגמל בבורסה משנת 1989

      יוסי, 22/11/08 14:25

      בשנת 1989 הממשלה הפסיקה את האג''ח הייעודי לקופות הגמל ומאז הן בבורסה.
      בשנת 1996, בעקבות נפילת אג''ח בבורסה, ירדו תשואות קופות הגמל ובנק ישראל התערב בבורסה לרכוש אג''ח ממשלתי.
      ברפורמת בכר בשנת 1005 העבירו את ניהול הקופות מקרטל הבנקים לגופים חוץ בנקאיים. ומי הפסיד הכי הרבה במשבר הנוכחי ? דווקא בנק הפועלים !

      מספיק עם הדמוגיה השיקרית.

    • אם הקופות היום היו בבנקים, כל הבנקים בארץ היו בקריסה (ל''ת)

      אני ליכודניקית, 22/11/08 14:38

  • 5.

    נתניהו לקח את הפנסיה שלנו ונתן לעשירים

    ארוין כץ, 22/11/08 14:02

    מר סער היקר אולי אתה לא יודע אבל בעידודו של נתניהו הועברו כספי קרנות הפנסיה שלנו לטייקונים למינהים והם השקיעו כספים אלה בשיכונים במוסקבה, במלון פלאזה בניו-יורק, בבנק סוויס.. וכו.

  • 4.

    ישר לבית תמחוי ופנסיה בגיל 80 ובכר מאדה את החסכונות

    מספיק אכלנו אותה, 22/11/08 13:59

    אתמול קיים מר ביבי נתניהו מסיבת עיתונאים, בה הצהיר על כוונתו לרוץ לראשות
    הליכוד ולראשות הממשלה.
    בנאום זה, שיבח את עצמו וחלק לעצמו אין סוף מחמאות כשהוא יורה ביקורת לכל עבר
    על כך שהמדינה מושחתת וכי הוא, נתניהו יביא את השינוי המבוקש....
    ביבי שכח את השחיתויות שלו עצמו???? אנחנו לא.
    מה עם פרשת המתנות ששרה לקחה הביתה ???? נתניהו שכח?? אנחנו לא שכחנו.
    מה עם ההובלות והשיפוצים שעשה מר עמדי עבור משפחת נתניהו, שהציבור נדרש לשלם
    ועד היום, מר נתניהו חייב לו כסף????? אולי ביבי שכח, אנחנו לא.
    מה עם הטיטולים האמריקאיים והסיגרים הקובניים שנרכשו על חשבון הלשכה??
    ביבי שכח?? אנחנו לא.
    כמה מס הכנסה שילם ביבי על כל ההרצאות שנתן בחו''ל במחיר עשרות אלפי דולרים כל
    הרצאה???? האם שילם בכלל????
    האיש התגאה בעמידה איתנה, אומץ ואיתנות, עמד אתמול לפני העיתונאים, התנדנד
    כמו לולב והגיר זיעה כמים, ממש כושר עמידה....
    כשבגד בשרה ונתברר לו שנתפס על חם, רץ לתקשורת להתבכיין על ה''קלטת הלוהטת''
    ושרוצים ''לגנוב'' לו את התפקיד, הוא שכח??? אנחנו לא.
    בתמורה לפשלה של המוסד בירדן ''נלחץ'' ונתן בחינם לחוסיין את שייך יאסין ושחררו
    מהכלא, ונתן גם את התרופה עם הנוגדנים לרעל שהזריקו לחאלד משעל ברבת עמון.
    ביבי שכח?? אנחנו לא .
    ומי נתן את חברון בחינם????, ביבי שכח??? אנחנו לא.
    ממי קיבל עראפת את לחיצת היד הכי חמה מנציג ישראלי???? ביבי שכח?? אנחנו לא.
    מי היה שר האוצר שדפק את השכבות החלשות יותר מכל שרי האוצר לדורותיהם???
    נכון...
    מי השר הבכיר שישב בממשלה והצביע 3 פעמים בעד התנתקות וברח ברגע האחרון????
    נכון...
    מי היה רה''מ בתקופת הפיגועים מהגרועות במדינה ולא יישם דבר מכל התיאוריות שלו
    עצמו למלחמה בטרור???? נכון...
    מי האיש שממצמץ תמיד ברגע הקריטי, בכל מצב ובכל תחום??.??.??.. יפה ניחשתם...
    מי הוא אמן הברברת שכל כך נערץ בהרצאותיו, אבל אפס מוחלט שתלוי בפקידיו בכל
    הקשור במעשיו???? נכון ..
    עומד החצוף השמן הזה מלא נפיחות וחשיבות עצמית מול המצלמות, זורק בוץ
    על כל העולם ושוכח שקופת שרצים תלויה לו מאחור. הציבור מטומטם אז שהציבור
    ישלם???... מקסימום הניסוי שוב לא יצליח לו, אז תמיד יש לו מקום מפלט
    באמריקה,שם אשתו הראשונה , אהבתו האמיתית..
    ולצידו יושבת חבורה מריעה של ''חסידים שוטים'', הכוללת בין היתר: ח''כית
    ששילמה שוחד ב''טאור סיטי'' בפריימריז של הליכוד, בכיר לשעבר בשב''כ שרוצץ
    גולגולת של מחבל באבן, והיה כל כך ''גאה'' במעשה, שניסה להסתירו ע''י הפללת אלוף
    מכובד בצה''ל,
    עולה מרוסיה שהבנתו בדמוקרטיה כל כך מוגבלת שהוא לא מבין שבהצבעות בכנסת מותר
    לכל ח''כ להצביע רק פעם אחת, ''אסיר ציון'' שפרט לתהילת העבר, אין בו ולא כלום, לא
    תרם לאיש במדינה הזו דבר וכל מעשיו נעשים לשם ניצול מוניטין העבר כדי להגיע
    לעמדות כח ושררה ולחיות ע''ח הציבור, ח''כ שחשדות של מעשים מגונים מרחפת סביבו,
    וזה רק חלק מהלהקה שעומדת ומוחאת כפיים בהתלהבות לעזות המצח של ביבי. יאה
    הוא להם והם לו.
    רק שאם החבורה הזו תגיע לשלטון, אנו כולנו נהיה הפראיירים שלו.
    אבל יש מספיק אנשים שביבי דפק ואמלל ,אבל זיכרונם קצר והם עוד יצביעו בשבילו,
    לא עוד!!! שאת הניסיונות שלו ילך ויעשה במקום אחר, גם הפעם הקצרה שהיה לנו הכבוד
    לארח אותו במשכן רה''מ, הייתה פעם אחת יותר מידי...

    • מספיק אכלנו את הלוקשים של השמאל!-מרוב שקרים חטפו

      העם מפוקח מבין מעשים., 22/11/08 14:54

      עקמת פה. אין תוכם כברם מדברים על א' ואח''כ מבצעים את ההפך, מה זה אח''כ, בו זמנית ללא בושה...גועל נפש.

    • מגיב 4 פשוט גדול!!!

      המציאות המרה, 22/11/08 16:30

      הבעיה היא שהוא משכנע את המשוכנעים.
      השבויים בקסמו של הבאבא הנהנתניהו, לא ירפו עד שהבאבא שלהם יתן להם למצוץ לו, ואחר כך ירדו על אבע בשביל לקבל מנה של קקי חם ישר לתוך הגרון.
      העיקר שזה יהיה קקי מתוצרת ביבי,

      • איזה משוכנעים הוא משכנע? -אם מה שביבי עשה לא מובן לך

        קבל פיפי לשטיפה!, 22/11/08 17:22

        וכל מה שנותר לך לזבל על מיחזור מטבוליזים כשאתה עצמך בו בעת אוכל תוצר מטבוליזם [קאקי] של מי שישב בחוסר מעש במשך שלש שנים
        ולא עשו דבר !!!!!!! למה אתה לא שואל אותם? אה סליחה הפה שלך מלא קאקי שלהם.......

    • שימו לב ל''דף המסרים'' של קמפיין קדימה/אייל ארד/ אדלר

      אילנה - כפר סבא, 22/11/08 19:23

      שימו לב ל''דף המסרים'' של קמפיין קדימה/אייל ארד/ ראובן אדלר, (''צוות החווה'') בנסיון למזער את התמוטטות קדימה: 1. להזכיר את פרשת הקלטת'' של ביבי בקשר לשרה. 2. להזכיר את פרשת המתנות ופרשת יגאל עמדי, שתי פרשיות שהוכחו כעלילות, שכן לא הוגש בהן כתב אישום; 3. להזכיר שביבי מזיע לפעמים בראיון או במסיבת עיתונאים (כמו רבים אחרים); 4. להזכיר שביבי מעשן סיגרים ועלה במשקל. עם ה''אייטמים'' הכבדים האלה, נקווה שנוכל למזער את קריסת קדימה בקלפי ולתת תקווה לציפי לבני. (אה, וכן, אין בשום פנים להזכיר את אולמרט, הירשזון, צחי הנגבי או בראון. רק ציפי).

  • 3.

    ואתה תפקידך גדעון סער לנגב לעניים ולמעמד הבינוני את הדמעות (ל''ת)

    הם תמיד סופגים הכל, 22/11/08 13:58

  • 2.

    כניראה שכל הכלכלה שלכם עשויה רק מרשת דייגים - וכל הדגים (ל''ת)

    קופצים לים, 22/11/08 13:54

  • 1.

    אני כבר לא יודעת אם לצחוק או לבכות - פעם מתקנים את הכלכלה (ל''ת)

    פעם הורסים את הכלכלה - והכל על גב העם, 22/11/08 13:53

    • סער צודק , רק חבל ש................. ?! =כנס / ו.

      ''שלום-אכשווא'' !! =כנס / ו ., 23/11/08 13:05

      סער צודק, אין כמו נתניהו בנ ימין.
      הוכח שרק הליכוד/נתניהו/מח''ל יכול.
      חבל שסער לא תמך בהתנתקות ששרון ונתניהו הצביעו בעדה בכנסת ב2003-05.
      נתניהו היה שר האוצר הכי טוב שהיה בכל תקופות אריק שרון כרה''מ.
      חבל שרק לנדאו משרי מח''ל התנגד ורק הוא פוטר
      חבל שבתום פינו אחרון יהודי מתיישבי גוש קטיף פונה , נתניהו לא המשיך בשיקום כלכלת ישראל והתפטר לעמוד בראש הליכוד ולא הצטרף לקדימה , שהרי הצבעתו בהתנתקות היתה בדיוק כמו שרון / הנגבי / סילבן / אפללו / שטייניץ / ישראל / כ''צ / לבנת /ד'-איציק++ .
      חבל שרק הוא סער (+ארדן+ריבלין=3/12 התנגדו)
      למה סער לא תמך אז כמו הצבעת נתניהו בכנסת וכיום תומך בו ?! כי נתניהו מוביל בסקרים ?
      טוב שנתניהו לא רוצה את פייגלין הימני.
      ולא צריכים את לנדאו שהתנגד שיילך לליברמן.
      לא צריכים את ג'קי הבן של דוד לוי המורד.
      לא את יתום/קרא/רצון/בלומנטל/חזן ''הכפולי''.
      העיקר שבגין / מרידור/דיין/חפץ++ צורפו.
      ולמה סער חושב שלאחר הבחירות נתניהו יספור אותו בכלל ?!
      מר סער העיקר שתיבחר לכנסת ותהיה בריא.