• 47.

    המפלגות הגדולות מחזרות אחרי העם בבחירות וממשיכות (ל''ת)

    הרוב הדומם, 26/12/08 18:11

  • 46.

    העבודה אמנם אבודה, אבל לך מה איכפת - הנך כבר בפנסיה וזו מובטחת , לא ? (ל''ת)

    נתן ש. המקורי,מעלות תרשיחא, 22/11/08 12:27

  • 45.

    פוליטיקה נקייה

    ליאורה, 22/11/08 11:56

    שי יחימוביץ יכולה לשפר את דמותה של הפוליטיקה בישראל, צריך לבחור במפלגת העבודה.

  • 44.

    ד''ר סנה הנכבד

    תלמידת מדע המדינה באונ' חיפה, 22/11/08 07:18

    מעריכה אותך בתור האדם שאתה. אין ספק כי תרמת רבות למדינה ולבטחונה.
    אך בעיה אחת יש לי עם דעותיך הנאיביות והכמעט בלתי ברות קיום במציאות בה אנו חיים במדינת ישראל.
    ''שתי מדינות לשתי עמים'' - סיסמא יפה מאוד אך בפועל- אין פרטנר .
    לצערי, פניך מועדות לשחזור הכשלון של מפלגת העבודה.

    • שתי מדינות לשני עמים,אחת ערבית והשניה דו-לאומית.

      זה מה שהוא מציע, 22/11/08 09:14

      ותוך דור או שנים זה יהפך לשני מדינות לעם ערבי אחד שהוא בכלל לא עם,ושירדן שהיא מדינה פי שלוש גדולה מישראל ונילקחה מישראל רק לפני 90 שנה היא עוד מדינה לעם הערבי הזה שהוא בכלל לא עם.

  • 43.

    מעורר הערצה - תזמון לא טוב

    עילי - סטודנט בהרצאה, 21/11/08 22:40

    אני נכחתי בהרצאה של ד''ר אפריים סנה ולדעתי משנתו היא מעוררת הערצה. מאז ומעולם הייתי שמאלי בדעותי והדברים שהוא אמר הזכירו לי למה. בכל זאת, בבחירות הקרובות אני אצביע לקדימה... החשש, שבגלל הפיצול בשמאל, ביבי יהיה ראש ממשלה, גובר על הרצון להצביע בעד מפלגה קטנה ואיכותית. לפחות מבחינתי. אם הוא היה רץ לפני שנתיים, כשהעם חשב שזה יהיה נורא מצחיק להצביע לגימלאים, הוא היה מצליח הרבה יותר. בכל זאת, מדובר באדם משכמו ומעלה שראוי וצריך לייצג אותנו בכנסת.

    • לעילי - גם לקדימה וגם לליכוד היו הזדמנויות ומה קרה? (ל''ת)

      סטודנטית מחיפה, 26/12/08 18:10

  • 42.

    אוסלו אוסלו פרקה אותכם,העם לא מסכים עם מה שעשיתם,העם לא קיבל התנצלות.

    העם גם לא רואה ששינתם את דרככם, 21/11/08 16:25

    העם לא יבחר בכם בשל כך.אתם הולכים הביתה לעבוד.צריך רק לבטל את הפנסיות השמנות וההטבות שסדרתם לכם בכנסת כדי שבאמת תצתרכו להתחיל לעבוד כמו כל אזרח אחר במדינה שהרסתם לו.

  • 41.

    שלי יחימוביץ תקווה למפלגת העבודה

    חופית, 21/11/08 16:06

    תצביעו לשלי יחימוביץ בפרימריז, היא תוכל להעלות את קרנה של המפלגה.

  • 40.

    הרצאתו של אפרים סנה

    אורי סטודנט הייתי בהרצאה, 21/11/08 15:23

    אמנם אכן הוא ניסה לקדם את מפלגתו- אך חודשים לפני הבחירות- כמובן שהוא ינסה, אך לאיש יש מה להגיד. יש לו תוכניות, רעיונות ותפיסת עולם שכבר הרבה זמן לא שמעתי- מאף פוליטיקאי. הוא דיבר על מושגים שהפכו למילים גסות בחברה שלנו כמו מוסר, כלכלה סוציאל- דמוקרטית, מו''מ לקראת הסדר עם הפלסטינאים, שוויון זכויות. יש שיגידו שמדובר בנאום שלפני בחירות- לדעתי לא. סנה נתפס בעיני כאדם אמין, רעיונותיו מגובשים ומדובר באיש עם עבר של עשייה ולא איזה חולם בהקיץ עם רעיונות מנותקים. אם אכן יתברר שנוצר ואקום שהשאירה מפלגת העבודה ואף גוף פוליטי לא ימלא אותו- לדעתי הוא יכול להצליח.

  • 39.

    מעורר השראה!

    אלסה-סטודנטית למדעי המדינה, 21/11/08 14:21

    למרות שדעותיי הפוליטיות נוגדות לחלוטין את משנתו היה ממש תענוג לראות אדם שפועל אך ורק מרצון אמיתי להטיב עם המדינה ואזרחיה.

  • 38.

    הרצאתו של אפרים סנה

    אלעד - סטודנט מדעי המדינה, 21/11/08 14:10

    גם אני הייתי בהרצאה של אפריים סנה ובהחלט אני יכול להגיד שיצא לי לראות אדם משכמו ומעלה , אדם מוסרי שבאמת חשובה לו המדינה . אך מדבר אחד נורא התאכזבתי אני קיוויתי להגיע להרצאה שאני גם אלמד ממנה אבל לא למדנו כמעט כלום בגלל שלא היתה הרצאה אלה היתה פרופגנדה , לרגע הוא לא הסביר לנו את הנושאים שעליהם חשבנו שנדבר , הוא פשוט רצה להשיג את קולותנו - הוא ניסה לעשות עלינו תעמולת בחירות , ואותי כסטודנט שרוצה ללמוד (וללא קשר למי אני אצביע ) זה מאוד מאוד איכזב .

  • 37.

    שימו לב היטב!!! יש אוליי עדיין תקווה לרעיונות גדולים

    יוני, 21/11/08 12:53

    כמי שעוקרב אחרי פועלו של אפריים סנה וכמי שנכח בהרצאתו באוניברסיטת חיפה יש לי לומר מספר דברים:
    1. אפריים סנה הוא איש ישר ונקי, שזה הדבר הראשון שצריך לבחון היום בפוליטיקאי אם אנחנו רוצים להישאר במדינה שמכבדת את עצמה ואת אזרחיה.
    2. הוא מבין בפוליטיקה במובן החיובי של המילה: אותו מפלגת רעיון אחד לא תצליח לסובב על הזרת (כמו שש''ס עשתה ועוד תעשה רבות ללבני אם לא תעורר ונביע את קולנו.
    3. תאוריית ההפרטה וכלכלה החופשית התרסקה לנו בפרצוף, ולנו זה לא רק ללב לבייב חברו של ביבי זה גם לשואבי המים וחוטבי העצים.

  • 36.

    ברוך דיין אמת!!! קדימה והעבודה הם סכנה לעם היהודי סכנה למדינת ישראל סכ

    ג'ינג'י = ת''א, 21/11/08 11:21

    סכנה לירושלים ולרמת הגולן וככל שהממשלה הארורה הזאת יחד עם שתי המפלגות ילכו לקבינימט מהר כך יטב לעם ולמדינה!!
    רשימת הפשעים של הארורים האלה היא ארוכה ואין להם שום הצלחה בשום תחום הארורים האלה הרסו אותנו מבחינה ביטחונית, חברתית וכלכלית!!!

  • 35.

    ההרצאה

    תלמיד מדע המדינה, 21/11/08 10:47

    אדם חביב ,אבל לצערי הרעיונות הפולטיים שלו פשטו רגל ,קריאת המציאות שלו לא נכונה,אבל בהחלט אני מכבד אותו...
    שיהיה רק בהצלחה

  • 34.

    רוב בוחרי העבודה, כלומר מפאי ההיסטורית כבר מתו ואיתם המפלגה. .

    רחל, 21/11/08 10:44

    המפלגה לא שרדה כי לא פתחה את שורותיה לצעירים מוכשרים, ולא העמידה אתגרים אמיתיים בפני דור ההמשך.
    וישמן ישורון יובעת.
    אלה הקשורים באתוס הקמת המדינה, המקורבים, אבדו את האידאלים וכל מרצם הופנה לעשית כסף, הרבה כסף.
    ברק ראש מפלגת העבודה, ראה בדיור בבית חלומות ששוויו ארבעים מיליון שקל, השג אישי , בו בזמן שמאות אלפי ילדים מתמודדים עם עוני מחפיר כי הוריהם לא יכולים לפרנסם בכבוד מהעבודה. גם הצניעות מתה.
    המפלגה הזו התנתקה מהמציאות, ואיבדה את האמינות.
    מפלתה מקבילה למפלת ישראל בערכים החשובים שפעם היו צאן ברזל של השקפת העולם.
    האופק לא ברור, רק כסף, כסף , כסף.
    התחןשה הכללית היא שכל אחד לעצמו.
    ומה עם המפלגה?, היא הפכה נושא מיותר ומגוכך. .

  • 33.

    הרצאתו של ד''ר אפרים סנה

    דיאנה- סטודנטית למדעי המדינה, 21/11/08 10:06

    אני חייבת לומר כי למרות שדעותיי בנוגע לבטחון ישראל שונות מדעותיו של ד''ר אפרים סנה, התרשמתי עמוקות מהרצאתו.
    ניצב מולי אדם אזרח אשר אוהב את מדינתו ואשר תרם לה במישורים רבים הן בשירותו הצבאי והן בתפקידים שונים בממשלה.
    למרות שאני לא התחברתי למצאו אני חייבת לציין כי מלבד כבוד הוא לא העיר בי שום רגש שלילי. לפני ש''קוטלים'' כך בני אדם שסך הכל רוצים בטובת כלל האזרחים,אולי תפנו מזמנכם ותבואו לשמוע את אשר יש לו לומר?

    • תגובה יפה ומכובדת המראה יושר ערכי

      עומר סלע, 21/11/08 10:47

      דיאנה שלום.

      ראשית אני מברך אותך על התגובה המכובדת והראויה. לגבי מצע המפלגה, אני ממליץ לך להכנס לאתר המפלגה ולעבור עליו ביסודיות, ואולי בקריאה יסוית תמצאי כי הוא תואם למרבית ערכיך, גם אם לא בכל נקודה ונקודה.

      בכל מקרה תגובתך העניינית והלא מתלהמת ראויה להערכה , עומר סלע
      עורך מצע מפלגת ''ישראל חזקה''

  • 32.

    מי שטען שמינוי פרץ לתיק הבטחון הוא מינוי ראוי......

    אחד העם, 21/11/08 09:30

    מי שטען עשרות פעמים שמינוי של פרץ לתיק הביטחון הוא מינוי ראוי , בזמן שכל העם הרים גבה ,כששמע על המינוי ההזוי , וזאת כי הובטח לו מינוי של סגן שר הביטחון , הוא אחד שנתן לעם ,חוות דעת שקרית ,מתוך מניעים אינטרסטנטים ,ובכך הוליך את העם שולל ,ובגד באימון העם , והוא אינו ראוי למלא שום תפקיד ציבורי ,כשלון מלחמת לבנון 2 ,היא לא רק כשלון שר הביטחון, היא גם כשלון סגנו . ביפן פוליטיקאי כזה היה עושה לעצמו חראקירי , בכל מדינה מתוקנת היה מתפטר לפחות ,ונעלם מהעין הציבורית בבושת פנים .ואילו במדינת ישראל, עזות מצח וחוסר הבושה של הפוליטיקאים ,מאפשרת להם עוד להקים רשימות עצמאיות ולתקוף מפלגות אחרות . ולדרוש שהציבור יצביע עבורם .

  • 31.

    סנה מי שמך אותך בכלל כ פוליטיקאי זה אצלך בירושה אי אפשר לשנות אותך (ל''ת)

    שמואל, 21/11/08 08:36

  • 30.

    משנתו של ד''ר סנה בהרצאה היתה סדורה ומנומקת

    יניב - סטודנט מדעי המדינה, 21/11/08 08:29

    שמעתי את כל הרצאתו וגם שוחחתי איתו אחרי ההרצאה ואני לא מצאתי הסבר הגיוני אחד למה על מצביע עבודה מאוכזב לא להצביע עבור סנה. כמו שהגמלאים עברו את אחוז החסימה וקיבלו 7 מנדטים, מישהו כמו סנה גם יכול.

    • חחחחחחחחח

      הצחקת אותי, 21/11/08 09:47

      סנה הוא העבודה וכל מה שרקוב בה. משנתו הינה אופורטוניסטית בלבד גם אם היא סדורה

      • מה שרקוב הוא האזרח האדיש הציני

        יניב, 21/11/08 10:33

        שלא מסוגל לזהות דבר טוב בלי לחשוד שהוא מושחת, אופורטוניסט ופושע. היום היה בא בן גוריון והיו אומרים לו שהוא רקוב. תפסיקו לבכות שהכל רקוב ותפשילו שרוולים לנקות מה שרקוב. מזבל אפשר להצמיח יבולים נפלאים. לפני שתפסוק על סנה או כל פוליטיקאי אחר תריח אותו.

    • חיממת לי את הלב. תודה (ל''ת)

      עומר סלע, 21/11/08 10:48

  • 29.

    רופא יקר,התרשלת בתפקידך

    התקוה, 21/11/08 08:13

    שבועת היפוקרטס מחייבת לסייע לחולה בכל מצב ולא לנטוש אותו!!!!!ואתה בהשמצותיך מעדיף לקבור את האורגן [מפלגת העבודה עם הדרך הכי נכונה!!!!]בעודו בחיים!!!טוב שהגוף החולה הפריש אותך מתוכו,אולי זה יסייע להבראתו-כמקובל במחלות רבות

  • 28.

    ממש רחמנות

    אכ, 21/11/08 07:57

    כשמקבלים ג'וב של שר או אפילו סגן שר - הכל כשר. אפילו הליכה משותפת עם ליברמן. אבל כשמעיפים אותך - פתאום יש אידיאולוגיה. פרט לכך, סנה צודק.

  • 27.

    אבל למה ללכת לבד? זה ריסוק השמאל!!!!

    גל, 21/11/08 07:48

    כמו שהימין ריסק עצמו ב-92. לך עם מר''צ, מימד ומפלגת השמאל החדשה, אם יש דבר כזה.

  • 26.

    סנה נכבדי, במקום להטיל רפש שב וכתוב זכרונות - יותר אפקטיבי (ל''ת)

    נתן ש. המקורי, מעלות תרשיחא, 21/11/08 07:25

  • 25.

    אם העבודה חפיצת חיים עליה להתאחד מיד עם קדימה

    אברהם הרצפלד 2, 21/11/08 05:01

    אני לאכמו כל מכפישי העבודה שרוקדים על גוויתה. חבל לי עליהם. יש להם רצון טוב לעשות משהו מועיל אבל הם סוחבים כעל גבם את גיבנת אוסלו שמכבידה עליהם. אם ברצונם להתנתק מעברם עליהם לקום ולעשות מעשה ולהתאחד עם קדימה כמה שיותר מהר. לדשתי המפלגות יש את אותו מצע וקדימה בעצם גנבה את סדר היום של העבודה ואין לכן הצדקה לשתי מפלגות ניפרדות. בתור מפלגה מאוחדת יש להם סיכוי נגד ביבי שכרגע מופיע כמנצח. ליבני לבד לא תצליח לנצח אותו. הם רק צריכים להסכים מי המוביל. לדעתי על ברק לוותר לליבני. הוא יהיה מספר 2 . אין ברירה האניה טובעת וצריך לעבוד מהר. פואד אתה שומע?

  • 24.

    סנה כמו איילון 517 קולות בבחירות (ל''ת)

    אלי, 21/11/08 03:50

  • 23.

    לראשונה בחיי שאני מסכימה עם סנה ואפילו מברכת! (ל''ת)

    קורן נאוה,טבריה-, 21/11/08 03:28

  • 22.

    אפשר להציל את העבודה-

    טלי, 21/11/08 02:46

    יש חכית מצויינת והיא צריכה להוביל שלי יחימוביץ.

    • וכל פעם שהיא רצתה להצביע על פי מצפונה,,,,, החליפו

      אשר, 21/11/08 08:27

      אותה בועדת הכספים,,,, מה שלי תרמה לחקיקה או לשיח הציבורי? כשהחליפו אותה בועדת הכספים בכל הצבעה חשובה,, היא שתקה כמו דג,, ושיחקה את המתחסדת הלאומית,,,,

  • 21.

    סנה ומיקי בר זוהר שניכם זקוקים לטופס 17

    אילנה אחות בחדר מיון, 21/11/08 02:41

    מעבר להשמצות והעלבונות נכתבו פה הרבה דברי אמת. אתם מסרבים להתמודד איתה. אין ספק שהציבור הוא זה שייקבע בהצבעתו.

  • 20.

    באמת מריח רע.ברק הרס הכל ברק כישלון נחרץ !! (ל''ת)

    זאב, 21/11/08 02:10

  • 19.

    יואיל בטובו סנה להסביר לעם ישראל איך שרים עם משכורת פקיד מגיעים לרכוש

    אמנון בן יהודה, 21/11/08 00:29

    עצום.בתים מפוארים וחשבונות ענק בבנקים ?

  • 18.

    לקבור את הנבלה האבודה לפני שתסריח את כל השכונה

    מזרחן, 21/11/08 00:21

    וכל הכבוד והקרדיט לאלה שעשו את העבודה: חיים רמון שפירק את ההסתדרות, עמיר פרץ (''גנראלים, אדמיראלים!''), אהוד ברח (מנהיג הפועלים ממגדלי אקירוב), ועוד.

  • 17.

    כרופא אתה צריך לדעת שמי שלא יודע את העבודה - לא ממשיך לעסוק במקצוע (ל''ת)

    ועוד דבר, 21/11/08 00:10

  • 16.

    אוסלו וההליכה העיוורת אחרי חזיון התעתועים הם גם בעוכרייך

    הצחקת אותי, 21/11/08 00:09

    לא נצביע עבורך שוב פעם, לא ניפול בפח האופורטוניסט. אתה ושכמותך נפלו עוד הרבה לפני שכל המפלגה נפלה וגם זה בעיקר בזכות אנשים אופורטוניסטים חסרי דרך כמוך

  • 15.

    סנה היקר - לצערי עדותך ראויה גם לך עצמך, ולא רק למפלגה שממנה יצאת

    דן, 20/11/08 23:26

    את שניכם אהבתי פעם ולשניכם הצבעתי (פריימריז, בחירות וכדומה) אבל גם אתה וגם המפלגה שעזבת לא תקבלו את קולי.

  • 14.

    צודק, לגוויה לא עושים הנשמה אבל יש בעבודה המון נקרופילים

    שפינוזה, 20/11/08 22:54

    כמה שהמפלגה הזאת דפוקה מנסים להמשיך לדפוק אותה....
    יש כאלה שכבר מכורים וחוזרים אחרי שהורידו אותה כבר פעם אחת לקרשים לסיבוב שני...

  • 13.

    תקוה במקום השמצות

    מיכאל בר-זהר, 20/11/08 22:54

    קראתי את דברי אפרים סנה - וקראתי את משפטי ההשמצה והציניות של חלק מהבלוגים. זו תמונתה של ישראל היום -עלבונות, לגלוג, מריבות. כאשר בא אדם כנמו סנה ומציע לכם תקוה ואמונה וחזון, כל מה שאתם יודעים לעשות זה ללעוג ולהשמיץ. למזלנו, יש רבים אחרים שעדיין מאמינים בחזון הציוני - לא הציני.

    • בר זוהר אתה עוד חי? עוד חצי שנה ישכחו מי זה סנה בכלל

      רון בן מיור, 21/11/08 00:11

      הסנה הבוער באש ולא אוכל יאמר על סנה שלנו. האיש עקשן בלתי רגיל כמו אבא שלו. במקום לחזור לרפואה ולהתחיל לקבל פציינטים ולחלק אספירינים הוא החליט להיות פוליטיקאי דבר שלא מתאים לו בכלל. אני לא מבין למה אתה מגן עליו. אפילו ברק זרק אותו. זה שייר יתום של ממשלת אוסלו הידועה לשימצה. אותו אוסלו שקבר את העבודה. בדבר אחד סנה צודק וזה שמפלגת העבודה גמרה את הקריירה שלה ובבחירות הבאות היא תקבל את נשיקת המוות מהבוחר.

    • למיכאל בר זוהר 13 ,שניכס לעצמו את המונופול על הציונות

      אזרח הארץ, 21/11/08 09:53

      אני מבין אליבא דמיכאל בר זוהר, שמי שתומך בסנה ובמר בר זוהר ,יקרא ציוני , ומי שלא ,הוא סתם בלוגר משמיץ חסר תרבות ובעיקר לא ציוני . כל עם ישראל שמע את סנה אומר וחוזר עשרות פעמים ,עם תחילת הקמת ממשלת אולמרט , שמינוי פרץ לתיק הביטחון הוא מינוי ראוי , כשכולם יודעים שהתמורה והאינטרס של סנה הוא מינויו לתפקיד סגן שר הביטחון , בעיני זו מתן חוות דעת שיקרית , וחמור מכך משוחדת , שפגעה ,בבטחון מדינת ישראל . אם בעיניך זאת פסגת הציונות ,אז אני לפחות שייך לציונות אחרת .[בעיניך כלל לא ציוני, ולא יעזור שירותי כקצין בצנחנים , לחימה ב2 מלחמות ,ושכול בני הבכור בשורות גולני ] אתה פוסל אוטומאטית ,כל בלוגר שיש לו דיעה שונה משלך ,כאילו אתה שלמה המלך ויש לך מונופול על החכמה , אני להבדיל ממך [ אגב רופא מומחה לילדים במקצועי ] ,נהנה לקרא מה כותבים בלוגרים ,גם אם רבים חושבים את ההיפך הגמור ממני , בסך בהכל הבלוגרים כן מביעים את את רחשי העם , ולראיה אנחנו נראה ,כמה מנדטים יקבל סנה בבחירות הקרבות . אשמח לתגובתך ,אם יש לך מה להגיב .

  • 12.

    שלוש סיבות למה לא אבחר בעבודה

    אליעזר, 20/11/08 22:45

    (1) קברניטיה אינם מקיימים הבטחותיהם.
    (2) אין להם מדיניות חברתית.
    (3) תפיסת הבטחון שלה נכשלה.

  • 11.

    אפריים היקר

    מצפון, 20/11/08 22:02

    חבל זמנך עבר אין לך מה למכור. לא תיבנה מהשמצת המפלגה שכולם לפתע אוהבים לשנוא. אני חושב שאתה אופורטיוניסט שסגרו לו את הדלת הלך מבלי להתמודד. הייתה סגן שר הביטחון ולא השארתה חותמך וגם לא קידמתה כלום. אתה ופואד היסטוריה.חכה ליום הבוחר.

    • אפרים הפוך מפואד, אין בכלל דמיון

      עומר סלע, 21/11/08 10:59

      הייתי יו''ר וועד עובדי משרד התשתיות בשנת 2007. פואד מינה מנכ''ל שהרס את המשרד והתעמר בעובדים, כאשר דרשנו ממנו לטפל בבעיה ולהגן על העובדים- הוא נמנע מלהיפגש עם הוועד במשך כשנה !!! אני ברחתי מהמשרד וכך עשו רבים מחבריי כולל בכירים. משרד התשתיות חדל לתפקד בשנתיים ומשהו שפואד ממונה עליו, ולי כמצביע עבודה לשעבר שחיבב את פואד - זו היתה מכה כפולה.

      לעומת זאת סנה הוא איש ערכי, צנוע, מקצועי, יסודי, לא מתלהם. לא איש של קומבינות - והאידיאולוגיה שהוא מציג מחזירה את רוח הערכים הכלכליים חברתיים חלוציים של ימי יצחק רבין זכרונו לברכה

  • 10.

    בורג סנה אילון כרעם אליב בגלל זבוב שרפתם את הבית הודות הבית אתם חיים ב (ל''ת)

    שמואל, 20/11/08 21:57

  • 9.

    סנה אתה נמוך

    יוסי, 20/11/08 21:56

    כל חייך מצצת דבש מהמפלגה והיום זה טרנד לרדת עליה אתה מביש את התואר ד''ר לכלום. בסופו של יום מפלגת העבודה תסיים 18 מנדטים למרות אנשים כמוך

  • 8.

    סנה וחברים שעזבו המפלגה הורידו את גדלותכם מן הבמה גמרתם בזה גמרתם (ל''ת)

    שמואל, 20/11/08 21:51

  • 7.

    סנה ויתר שעזבו את המפלגה הקומו את ליכוד הכול בגלל כסא וכסף זה גם הסוף (ל''ת)

    שמואל, 20/11/08 21:48

  • 6.

    תגיד חשבתה פעם שהטעות בהבנת הנקרא היא שלך ולא של האחרים (ל''ת)

    עוזי הרזה, 20/11/08 21:41

  • 5.

    מפלגת העבודה 4-3 מנדטים. (ל''ת)

    העבודה אבודה, 20/11/08 21:17

  • 4.

    אתה נתת ליו''ר שלך למכור אתכם לימין - אתה שותף לאשמה !!! (ל''ת)

    כל פוליטיקאי - או בריון או חידלון - וגם סנה......., 20/11/08 20:58

  • 3.

    אתם משלמים את מחיר ''מורשת רבין'' ופשעי אוסלו! דרככם אבדה מזמן! הייתם

    גוויה פוליטית מזמן! רק עכשיו הפנמת!, 20/11/08 20:41

    אתם משלמים את מחיר ''מורשת רבין'' ופשעי אוסלו!
    דרככם אבדה מזמן!
    הייתם גוויה פוליטית מזמן!
    רק עכשיו הפנמת?
    שריד הפנים שהוא גוויה פוליטית, אלוני הפנימה, ביילין הפנים, רן כהן הפנים, אתה מתחיל להפנים כעת, ורק פרס לא הפנים ולא יפנים מעולם!

  • 2.

    סנה, אתה בוודאי מצטער, כהוריך ז"ל, שאינך איש דתי.

    סטפן צוויג , 20/11/08 20:35

    הכרתי את אמך ז"ל. היא היתה רופאת ילדים, ישרה ואמיתית ובילדותי הזדקקנו לה. היא קינאה באנשים דתיים מפני שיש להם ערכים ואינם מתפשרים עליהם.

    • איבחון רפואי של סנה. (ל''ת)

      חר''פ ראשי., 21/11/08 09:48

  • 1.

    תפיסת העולם השגויה הוליכה לאסון אוסלו. נכשלתם למרות כוונתכם הטובות.

    יעל, 20/11/08 20:24

    אסון אוסלו-הסיבה להתרסקות העבודה בסקרים

    • כונות טובות?

      פינקי, 21/11/08 01:35

      אוסלו לא נועד ליצור שלום ביננו לבין שכננו ,אלא כתרגיל מחכום,אנימודה,של מפלגת העבודה להחזיר לעצמה את בשלטו,שאותו אבדה.קברניטי אוסלו הגיעו למסקנה, שרק בעזרת המיעוט הערבי יוכלו להחזיר לעצממ את השילטון.לכן בנוסף להסכם עם ערפאת,הרעיפו טובות הנאה בלתי רגילות על המיעוט הערבי.תקציבים מוגברים לעירות וכפרים ערבים.עשרות אלפי ערבים קיבלו מהגדה והרצועה קיבלו אזרחות ישראלית הכל על מנת לבצר את הברית בין מפלגת העבודה והמיעוט הערבי.לכן גם כונות טובות לא היו להם אלא ציניות נוראה ותאות שילטון.