• 3.

    עזות מצח

    מנחם שטרן, 23/11/08 17:40

    המעכב העיקרי של הקו הינה הרכבת. משנת 2005 היא מציגה מצגי שווא. הנחת העבודה של ועדת סדן הייתה שתגרם דחיה עקב שנוי תכנון ומכרז חדש. בנקודה זו הועדה גם טעתה, הטעתה והסיקה מסקנות שלא נתבקשה. לאור זאת מועצת גנים החליטה את אשר החליטה. יגיע גם היום בו מבקר המדינה ימליץ להגיש כתבי אישום נגד מתכנני הרכבת על הטעיה והצגת נתוני שווא שעלו למשלם המיסים מאות מליוני שקלים.

  • 2.

    להשתמש במנהרות כדרך גישה לאתר.

    C-cyclist, 22/11/08 23:53

    אם הגשר אינו הבעיה, והנזק העיקרי הם דרכי הגישה - מדוע שלא להשתמש במנהרות עצמן כבסיס לגישה, מה שיצמצם את המפגע למינימום?

  • 1.

    יש פתרון

    mni, 22/11/08 14:53

    לא צריך גשר מה זה 150 מטר לא יקרה כלום אם ילכו ברגל 150 מ ירדו בצד אחד ויעלו בצד שני
    כמו חכמי חלם לא יכולים לסגור כמה מטרים בושה