• 105.

    מה הקשר? רק למזרחים מותר ?

    מה קשוור?, 30/11/08 16:58

    אני לא מבינה במאת.
    למה זה יוסי ''המזרחי'' ובתו עינב
    למה? מה עינב עשתה שמהרגע שאבא שלה אומרמ משו לא בסדר אז גם היא אשמה.
    ולמה ה''מזרחים'' אשמים? ר' המזרחים אוהבים אותם? תתפלאו לגלות- שלא !
    וזה שהוא מזרחי זה אומר עליו משו?
    בחדשות מדבירם על הידרדרות של התוכנית והדיבור שם.
    תשתכלו על עצמכם- פשוט גזענות: מזרחים, אשכנזים, ספרדים, מרוקאים, רוסים.
    מה נהיה ? כיאלו שזה חינוך ?!
    תססכלו קודם על עצמכם אח''כ עליהם.

    בובליל? אוהבים אותכם !

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    מה הפלא שאני מרגישה לגמרי ''פרידמנית'' ? (ל''ת)

    ממוצא עיראקי, 23/11/08 17:54

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    ארז טל אינו טיפש, ארז טל אינו טועה.

    נביא בעירו, 22/11/08 11:40

    ארז טל רשע ציני ומרושע, אשר ימכור את עתיד המדינה, את עתיד האנושיות , וימכור כל דבר בעל ערך שאחרים, כן אחרים, יצרו בכדי לזכות בעוד רייטינג, כסף ועוצמה.
    ארז טל ימכור את העצמות של סבתא שלו בשביל המולך.
    יש היוצרים אנרגיות מדברים חיוביים, מהפחת תקווה אצל אנשים ועמים, מגיוס הכלל למטרות מעלות, ויש המייצרים אנרגיה (וכסף, ותהילה) משריפה של כל הנכסים אשר ניבנו בידי עמל ויזע של אחרים.
    ואת כל זה הוא עושה בחיוך ציני ומשועשע מהצד.
    באשר לעתיד? מה יקרה אם כתוצאה מליבוי היצרים שהוא גורם לתועלתו המדינה כולה תיפרם??
    זאת, דידי, אינה הבעיה שלו.
    עד אז יהיה לו מספיק כסף לגור במקום תרבותי ונחמד יותר מישראל....
    טינופת אמיתית

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    למרות שבובליל לא מייצג את כל הספרדים הוא בהחלט מראה בבירור כי גם

    אחרון הספרדים ניחן בכשרונות טבעיים ויצירתיות רבה-, 20/11/08 20:01

    מה שבטוח משעמם הוא לא..להבדיל מן השאר!

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    אני מכיר ''בובליל'' אשכנזי לחלוטין... זה לא עדתי

    מכיר את מולי, 20/11/08 08:43

    קשת עוד תשלם על זה שגרמה לקיטוב עדתי וגזענות בקרב הציבור. טלויזיה חסרת אחריות.
    עדיף להראות פורנוגרפיה ב-9 בערב מאשר את התת-רמה שנקרא האח הגדול. ג'ורג' אורוול מתהפך בקברו.

    הדמות של הערס הפרימטיבי - במציאות כבר מזמן איננה עדתית. גם לא כל סטריאוטיפ אחר. יש ''בובלילים'' פרימיטיביים מכל העדות (גם פולנים, רוסים ורומנים) ויש ''פרידמנים מתים'' מתנשאים ושחצנים מכל העדות (גם מרוקאים, תימנים וטריפולטאים).

    קשת אשמה בכך שלא עושה דבר לעצור את הגזענות. העובדה שלצבר יש סבא מרוקאי היא כוסות רוח לחברה מתה ומתפוררת.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    בובליל יותר חכם שם מכולם

    שרון, 20/11/08 08:00

    והוא גאה במזרחיות שלו בניגוד אליך.
    מצד שני, רנין מתנהגת כמו לונדונית. גם האשכנזים בתכנית לא גאים באשכנזיות שלהם ומתנהגים כמו אמריקאים.

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    ורק הגרמנים האירופאים הנאורים כן יכלו לשלוט ביצריהם . (ל''ת)

    .......והפולנים , הליטאים ועוד כמה עמים נאורים .., 20/11/08 07:40

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    רק גאה באחים המזרחים שלי

    שגיב, 20/11/08 05:46

    שאני רואה את שפרה המכשפה קרת הלב מול עינב המותק הזאת אני גאה שאני לא בצד של הפרידמנים האלה.

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    בובליל הוא איש נחמד, פיקח, חכם, גם אם לא משכיל. אז מה?

    חן, 20/11/08 02:34

    מה עשיתם ממנו מפלצת?
    הוא בן אדם טוב לב, אינטליגנטי מאד, שכנראה לא זכה ללמוד באופן פורמאלי, ולכן אינו משכיל, אבל הוא איש פיקח וחכם.

    הגב לתגובה זו

    • איש נחמד?? פיקח?? טוב לב?? וואלה בנאדם תתחבר למציאות (ל''ת)

      גי'זס, 20/11/08 08:28

      הגב לתגובה זו

    • ואגב מה רק בעזרת חינוך פורמלי אנשים לומדים שאונס קבוצתי זה רע??

      שוב אני, 20/11/08 08:29

      אכן יצירת מופת של אלוהים.. בדיוק כמו הבת שלו

      הגב לתגובה זו

      • דן בן אמוץ מהווה סמל של התרבות האשכנזית החולה- (ל''ת)

        אנס של ילדות בנות 14! נאורים???, 20/11/08 20:02

        הגב לתגובה זו

  • 96.

    ומה לעשות

    Haifaner, 20/11/08 00:32

    ורובם המוחלט של יוצאי צפון אפריקה עונה לתיאור הבובלילי ?

    מה אחוז הבובלילים בבתי הסוהר ?
    מה אחוז הבובלילים בטכניון ?

    העונה נכון על שתי השאלות יזכה בסופשבוע בנתיבות עם הבאבא-סאלי וה''רב'' רנטגן.
    עם אבו חצירא ואבו גדרה

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    נמאס כבר!

    ''פרידמנית'', 20/11/08 00:10

    אם אשכנזי היה אומר בטלוויזיה פרענק היו שותקים לו על זה?? כמובן שלא! אבל כשגברת בובליל הצעירה מכניסה לעם ישראל מושג חדש ''פרידמן'' זה בסדר! צוחקים על ילדים קטנים בביה''ס שהם פרידמנים ורק לי זה נראה לא בסדר?? לא היתה לי בעיה עם מזרחיים לפני התכנית, אבל מה לעשות רוב המזרחיים שאני פוגשת היום (כן גם חבריי) תומכים בבובלילים וטוענים שמגיע לנו האשכנזים סוף סוף! מה זה?? אני אשמה על מה שהיה הרבה לפני שנולדתי?? מה הילדים אשמים? למה ליצור גזענות בקרב ילדים קטנים שלא אמורים בכלל לדעת שיש הבדל ושיש כזה דבר ''אשכנזים'' ו''מזרחים''? תפסיקו לבכות שהאשכנזים גזעניים כי זה כבר מזמן לא נכון! בינתיים מה שאני מוצאת זה הרבה מזרחיים שהם גזעניים כלפי אשכנזים והנה ההתקדמות- בובלילים המציאו לנו מילת גנאי! בואו נחזור לכינויי הפרענקים ויאלה נפתח במלחמה!

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    בובליל מיצג רק את עצמו,

    רמי הדורבן, 19/11/08 23:37

    בובליל מיצג אך ורק את עצמו,זאת שטות גמורה לחשוב שבוליל מיצג את המזרחים ,יש שוטים אשכנזים ויש שוטים מזרחיים,

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    התרבות החילונית האשכנזית השפיע על המזרחיים ע''י לחצים עצומים לעזוב את

    דרך התורה-ולאחר מכן היא מאשימה אותם באי שליטה על, 19/11/08 23:35

    היצרים..הצביעות המתנשאת לא מרשימה את רוב העם היהודי ואפילו אם עזב את מורשתו-הלב יודע את האמת-וכל ההבדל הוא לא במעשים אלה איך עושים דברים לא מוסריים בדרך חבויה.הספרדים פשוט אינם מתורגלים בצביעות (תוצר תאום של תרבות המערב שאיפיונה הוא החזיר-שמראה טלפיים עם פרסה כאילו הוא כשר אך הסימן הפנימי חסר-העלאת גרה..כן נטען על עשיו אבי תרבות זו:איש וצייד בפיו-כלומר התנהגותו בהמית אך הוא צד אותך בפיו החלקלק,ראו מי עשה את העוולות הגדולות בהיסטוריה ויחד עם זאת טוען לדמוקרטיה וכו'').רק דוגמא אחת:דן בן אמוץ נחשב לסמל התרבות הנאורה האשכנזית,וזאת למרות היותו אונס קטינות בנות 14 בשיתוף פעולה עם חברותיו המבוגרות,וזאת כדרך חיים ולא כמעידה חד פעמית,מישהו טרח לגנות אותו???ואכמ''ל!

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    נראה שהעתונות מוצפת בביקורת עצמית ובעיקר על אנשים ותכנים

    y, 19/11/08 22:16

    שכנראה מגיע להם שינערו אותם קצת. מישהם או חלקם
    פתאום מתחילים להרגיש לא בנוח עם מה שהם רואים ושומעים וסוף סוף מבינים שהמציאות הזו היא הפרצוף של מי שמביא אותה ואין בה ערך לא לצעירים ולא למבוגרים אלא רק לקופה הרושמת של מונופולי התקשורת. אולי הגיע הזמן לנער את קשת אולי כדאי שהציבור ידע מה מניע את האנשים המכתיבים את הגועל נפש הרדוד הזה שמבלי שיתנו לעצמם דין וחשבון הוא מחלחל לכל תחומי החיים. כן אתם שם צריכים לגנות את הנמיכות המגעילה הזו. הבובלילים ושטויותיהם של ארז טל וקשת ומה שנעשה בבתים של אחריםאינו משהו שמשאיר משקע בעל ערך תרבותי כלשהו ולא מוסיפים להם כבוד. אם בכבוד עסקינן. זהו שלא.אלא רק מציצנות לנבכי הנאותיהם המפופקות של מעצבי הכלום.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    האמת, הרבה זמן לא יצא לי לפגוש מישהו ממוצא מזרחי

    קיפוד ים, 19/11/08 22:15

    שהוא כמו בובליל מ''האח הגדול''. נראה לי שמה שעשו בהפקה זה משהו כמו שעשו ב''קומדי סטור'' כשליהקו את צביקה הדר לתפקיד של ז'וז'ו חלסטרה.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    יובל שוב לא עשית שיעורי בית (כמו בכוכב נולד)

    אחד שמהגג, 19/11/08 20:46

    יובל,
    שוב אתה קופץ בראש בשם איזו אג'נדה צדקנית. כמו שעשית עם הבחור הנחמד מכוכב נולד שתקפת אותו על שלא התגייס,

    כמו שכאן לא הבובלילים מייצגים את המזרחיים, אלא שהם לקחו על עצמם להיות מזרחיים ולא סתם אנשים כמו אחרים. הפרידמנים לא קוראים למזרחיים בשמות. שי ונסה צבר ואפילו ארז טל בעצמו מזרחיים.

    יובל, די כבר.תפסיק לקפוץ בראש. תעשה שיעורי בית כמו שצריך.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    איך תסביר את שי שיטרית, ונסה אלוש וצבר?

    Paranoia, 19/11/08 19:34

    הרי הם לא פרימיטיבים. הבעיה שלך שאתה מתבייש בציבור שאתה רוצה לדבר בשמו. בוא לדרום, לפריפריה ותגלה שבובליל חי וקיים באלפים. פשוט ככה מדברים כאן. ככה מתנהג הרוב. ורובם גם מצביעים ליכוד וש''ס. באבה בובה להמונים.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    בובליל ובתו תת רמה.

    אני, 19/11/08 19:06

    שפרה לעומת זאת, אישה מדהימה.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    מי החצוף ששם לי מראה מול הפרצוף (ל''ת)

    Jehova, 19/11/08 19:06

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    פניה אל מרינה (מס' 53)

    חיים פרידמן, 19/11/08 18:11

    תגובתך ממוקדת, נוקבת ומנוסחת להפליא.
    האם ניתן ליצור אתך קשר?

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    To Zana

    Herman, 19/11/08 18:05

    Aviv Geffen=Avi Bitter

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    Asi Dayan

    Meira Reshef, 19/11/08 17:52

    Asi Dayan=Ben Tovim

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    Asi Dayan

    Meira Reshef, 19/11/08 17:50

    Asi Dayan=Ben Tovim

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    Ashkenazim DNA

    Zana, 19/11/08 17:49

    Asi Dayan and his son
    Aviv Geffen
    Ashkenazim DNA=MASTER RACE

    הגב לתגובה זו

    • !Boor Veham Hasefer (ל''ת)

      Victor, 19/11/08 22:46

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    סוף סוף מישהו שחושב כמוני. מי שמוצאו מזרחי לא צריך להתגאות בבובליל

    אשכנזייה, 19/11/08 17:32

    אני מכירה הרבה ''מזרחים'' שהם ''פרידמנים'' לא פחות ממני האשכנזייה השלמה.
    מי שמוחצאו מזרחי צריך להתבייש ב''גיבור'' שמייצג אותו, הלא הוא יוסי בובליל הפרימיטיבי חסר ההשכלה, הקומבינטור, הטיפש שכולם אוהבים לצחוק עליו (ולא איתו!).
    הוא מחדד כל סטיגמה אפשרית על המזרחים וזה חבל, כי רובם אינם כאלה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    ולמה בדיוק ארז טל אשם בזה?

    מיסאנדרסטוד, 19/11/08 17:22

    הבעיה היא אמיתית, וקיימת. חי לו אדם כסיל שהוא במקרה גם מזרחי וגזען וחי כמו קוף במובן של הגן חיות, חינך כך את ילדיו והתחתן עם אישה שמתאימה לו בדיוק (ראיתי כתבה בערוץ 10 שבה היא התראיינה). שכחתם את ''מה, כבר נגמר???'' של חלומות בהקיציס וכד' וכד' - הסייד קיק בתכניות האלו (או המיין הקיק) בתכנית המעופשת הזו הם אלו שעושים את התכנית ובמקרה הזה הוא הבחור הזה שהוא במקרה גם מזרחי. להזכירך/ם - ארז טל הוא לא אשכנזי (אבל בטח משתכנז, לטענתכם) ומי שעושה לעצמו עוול הוא לא אחר מאשר המזרחי המופלה שעושה לעצמו עבודה נהדרת.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    עלבון לאינטיליגנציה

    ז'וז'ו, 19/11/08 17:17

    נכון זה משחק ושם המשחק הוא כסף.
    והלוגיקה פשוטה - את הכסף מביאות הפרסומות ואת הפרסומות מביא הרייטינג.
    מי שסובל זה הציבור שרוצה לראות מעט תרבות,
    ומה שנותר לו לעשות הוא פשוט לקחת את המזפזפ ליד ולעבור הלאה.
    אני בטוח שאת ארז טל ממש לא מעניינת התרבות או החינוך של הצופה.
    מה שבודאי כן מעניין אותו הוא לרצות את מעסיקיו ואת חשבון הבנק שלו.
    מזלנו שיש עוד כמה ערוצים שניתן לראות בהם תוכנית שאיננה רדודה כמו זו.

    הגב לתגובה זו

    • Master Race

      Zana, 19/11/08 17:51

      Dubi Gal

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    הוצאת לי את המילים מהפה. (ל''ת)

    במקרה גם לי קוראים בובליל..., 19/11/08 16:44

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    אתה מסתכל בראי ולא אוהב מה שאתה רואה - זו אינה אשמתו של ארז טל.. (ל''ת)

    מנדלבאום, 19/11/08 16:12

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    הליכודניקים והש''סניקים מצביעים לבובוליל ולפרענקים בבית האח הגדול

    אין שכל אין דאגות., 19/11/08 16:07

    כי הטפשות שלהם הוא בכך שה''פרידמנים'' הם מזוהים עם השמאל. בגלל הבורות.

    הגב לתגובה זו

    • אני ליכודניק ואני הצבעתי דוקא לכוסית הרוסייה... (ל''ת)

      י, 19/11/08 16:47

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    הכינו את הממחטות. עוד פרק בסדרה ''התבכיינים''

    אלכס, 19/11/08 16:05

    כנראה שכותב הטור לא התרחק יותר מדי מהפקולטה שלו. רוב המזרחיים מיוצגים נאמנה בדמותם הקולנית, העילגת, הבהמית של הבובלילים. אמנם יש מיעוט משוכנז, אבל הרוב הגדול מתגאים בהיותם ''עממיים'' ו''אותנטיים''. מה שעצוב זה שכל מי שביקר במרוקו, יודע שהמוסלמים שם הרבה יותר מנומסים ותרבותיים מה''אותנטיים'' שלנו.

    הגב לתגובה זו

    • אוסף של שטויות

      שרון, 19/11/08 16:56

      אתה מתאר סטריאוטיפ שלא קיים באופן מסיבי. למה שאתה קורא
      משוכנז אני קורא מתורבת, וזה רוב רובם של המזרחיים היום.

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    זה עדתי ובעיקר פוליטי. אלה המצביעים ב S.M.S. הם מצביעי ליכוד-ש''ס

    הלכי הרוח ברחוב., 19/11/08 16:04

    וישי להם שיטה להצליח. כל אחד . מהם מצביע לפחות 10 פעמים .

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    סטריאוטיפים

    מבקרת, 19/11/08 15:59

    למזרחים שטוענים כי בובליל מייצג בעיקר את עצמו - כדאי שתתעוררו. זה נחמד שאתם שלמים עם הזהות שלכם, ואפילו טוב מאד, אבל יוסי בובליל נבחר בגלל שהוא מתאים 'בול' לסטריאוטיפ שמציג מזרחים כעילגים ושאר דברי גנאי. כדאי שתבינו את זה, שלמרות שאתם לא חושבים שאתם מיוצגים כאן - אתם כן. כנ''ל לגבי הפרידמנים, שהבובלילים מכנים אותם ככאלו - הם ממלאים את הסטריאוטיפ השני, ה'לבן', ה'משכיל' וה'מתנשא'.
    אי אפשר לומר שליוצרי התכנית אין אחריות לבחירת ה'מרק' המוצלח שמלביש את עצמו היטב על ההיבטים הגזעניים שבחברה הישראלית, פשוט אי אפשר.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    ד''ר יובל גם אתה ישן עם אשכנזים (ל''ת)

    פרענק, 19/11/08 15:51

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    כסיל כי ימלוך

    pukka, 19/11/08 15:51

    ניחא היה צנוע, ניחא היה מכבד את אחרים, ניחא היה דובר אמת, ניחא היה יודע מילה בעיברית.
    אני חושש מאד לעתיד תרבותינו, שכן, רוב הנוער בישראל רואה האח הגדול ומעריץ את יוסי בובליל. ולא הזכרתי אפילו את בתו.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    יובל אני מתפלאה עליך

    yardena alon, 19/11/08 15:46

    באמת מתפלאה עליך, מיילא כשהציבור הרחב אומר ''מזרחי'' ומתכוון למוצא תני, תמיד אפשר לתקן אותם, אבל אתה, שיודע ומכיר את השיח המזרחי,ונפגשת עם אנשי הקשת הדמוקראטית המזרחית,(בזמנו במאבק הקרקעות) ויודע הייטב שמזרחי לא מתייחס למוצא אתני אלא מתייחס להשקפת עולם חברתית כלכלית פוליטית שאתה תתייחס לבובליל כאל ''מייצג'' את המזרחיות ואת המזרחים?
    דרך אגב גם ארז לפני שהפך לטל היה אבוטבול
    אתה יודע טוב מאוד שהבובלילים בתכנית האח הגדול איינם מייצגים את המזרחים או את המזרחיות לכל היותר הם מייצגים את עצמם
    זה כמו לומר שחיים רמון, מייצג את האשכנזים
    או שחנן גולדבלאט מייצג את השוביניזם האשכנזי,
    רשימה לא מוצלחת יצאה לך הפעם
    חבל

    הגב לתגובה זו

    • לידדנה אלון . קבלי תיקון, טל נובע לא מאבוטבול אלא מבן טולילא (ל''ת)

      אברי,העולם הערב, 19/11/08 15:55

      הגב לתגובה זו

    • את עוצמת עיניים

      אורית, 19/11/08 18:29

      זו רשימה נכונה. לא בחרו במישהו מהקשת אלא בבולילים ואת הראשונה שצריכה להתרעם על כך

      הגב לתגובה זו

    • ואגב חנן גולדבלט

      אורית, 19/11/08 18:30

      במובנים מסויימים הןוא אכן מייצג את האשכנזים שחשבו שהכול מותר להם אם זה נעשה בקריצה

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    ל-19: לכלכת! פגעת במושא ליבי! תתנצל בפני הגברת! (ל''ת)

    יונה, 19/11/08 15:37

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    אתה פשוט טיפש. אתה בעצמך קובע שבובליל מייצג מזרחיים....

    תימני בלי רגשי נחיתות, 19/11/08 15:26

    בעון שמרחיים כמוך יפסיקו ללקק לאשכנזים יוצם ולילה כמו שאתה עושה במעריב אז אולי יהיה לנו ראש ממשלה מזרחי.

    בובליל מייצג את עצמו בלבד. שים לב מה עינב אמרה על רנין ''אפילו ערבייה הביאו לנו אשכנזייה'' , משמע ההתייחסות אל אנשים היא ע''פ התנהגותם ולא ע''פ הגנים שלהם.....רק אתה משום מה מתייחס לאנשים לפי הגנים (=צבע עורם) ובכך מנציח את הגזענות.
    יש לך הרבה מה ללמוד ממשפחת בובליל איך לחיות עם עצמך בשלום, ולקבל את היותך ממוצא מזרחי.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    הבעיה היא שישראל מלאה ב''בובלילים'' פרימטיביים ורדודים כאלו.כך אנו נראים (ל''ת)

    זו הבעיה האמיתית שלנו, 19/11/08 15:24

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    עינב בובליל היא האדם היחיד שאמר את מה שהיא אומרת, כמו שהיא אומרת.

    צחי, 19/11/08 15:21

    בובליל אכן לא מייצג אותי כמזרחי. אבל השאלה מי כן יכול לייצג אותנו בטלויזיה. עינב היא אדם ישיר חזק וחסר מעצורים שאומר מה שעל לבו, וכשהיא קלטה את הארס האשכנזי המופנה כלפיה בהיותה מזרחית, אמרה להם את זה בפנים. האשכנזים שנאו את הבובלילים באותה התנשאות וזלזול שתמיד הם הפגינו כלפי מזרחיים, אבל לא בגלל שהם מזרחיים אלא בגלל... וכאן לא היה סוף לתרוצים. אבל התוצאות מדברות בעד עצמן,ועינב אמרה להם את זה בפנים, ועל זה מגיע לה כל הכבוד. הבובלילים מעמידים את האשכנזים במערומם, בגזענותם, וטוב יותר מכל אחד אחר. מי מייצג מזרחיים? הרי המזרחיים היחידים שיצליחו, שיקבלו במה בתקשורת האשכנזית, הם משתכנזים, שלא יראו עצמם כנציגים מזרחיים. ומי מנגד מייצג אשכנזים, שפרע היכנה מלאת הארס, צבר הצנון המשעמם (שנזכר אתמול שסבא שלו מרוקאי), לאון ההומו, אינה הפריחה? עינב הפכה להיות הדמות הדומיננטית, האמיתית ביותר, החמה, והחכמה בבית, וראה את תגובתה של חגית המודחת הטריה. כל התרעומת התקשורתית היא של אשכנזים שנחשפו כאשכנזים ולא כ''ישראלים'', כמו שהם אוהבים לראות את עצמם. הרי עדתיות זה שטות של מזרחיים שעדין בוכים על קיפוח, לא כך?

    הגב לתגובה זו

    • בתוכנית - שתגיד מה שהיא רוצה. כשתחזור לשרת אותי כזבנית בחנות בגדים

      שינקינאי, 19/11/08 17:39

      מוטב שתחזור בדיוק לממדים שלה. אל תדאג, לא היא ולא אביה יקחו את המיליון. אבל הם ישארו (כמעט) עד הסוף כדי להיות מושא לצחוק וללגלוג. בדיוק מה ששפרה זיהתה מזמן וגם אמרה את זה במישרין. בובליל כבר מסכים שהוא מתאים לשחק קוף מאולף בקרקס, עינב - טרם.

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    ארז טל לא במקרה מזרחי

    דב, 19/11/08 15:05

    ארז טל נודל בכלל בן טולילה http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%90%D7%A8%D7%96_%D7%98%D7%9C.
    אז לפי ההגיון של הכותב טל, המזרחי, דופק את המזרחיים ? אין כאן סתירה מובנת ?

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    ל-60: שוב אשם הפרידמן: טל בצד של בובליל וניר האשכנזי. (ל''ת)

    אחד מבחוץ, 19/11/08 15:03

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    הי תרגיעו.

    אריה מחשי., 19/11/08 14:58

    טלוויזיה חיה מרייטינג זאת כוונתה,
    לגבי האיכות??זה נושא דיון אחר.
    אינני נעלב כשאני רואה את בובליל.
    אינני עצוב ברציחתו של אלפרון.
    אינני נבוך מ'הרנטגנים' למינהם.
    אני 'מת' על יוסי בניון.
    אז מי אני??
    אנשים טובים ורעים באים בכל מיני צבעים,גם בלבן אשכנזי בוהק וגם בשחור מזרחי מודגש.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    בובליל מזרחי ?!

    צ'ארלס דרווין, 19/11/08 14:48

    זאת ממש הפתעה בשבילי!

    הייתי בטוח שהוא קוף!

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    שטויות במיץ...

    פרדי פרידמן, 19/11/08 14:43

    לא ההפקה היא שיצרה פה התפלגות על רקע עדתי. דווקא אותם בובלילים , במפגן גזענות ''מרשים'' (ע''ע ''פרידמנים מתים'') , הם שיצרו אותה!

    ודרך אגב, מילת גינוי על ההתנהגות הזו , לא שמענו ממך, מר אלבשן.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    ארז טל הוא רק מנחה במקרה הזה. אבי ניר הוא האחראי הראשי

    אחד מבפנים, 19/11/08 14:31

    הוא הנושא הראשי באחריות לעניין. יש מפיק- קופרמן. אבל האחראי הראשי הוא האיש הכי ציני בתעשיה- אבי ניר

    הגב לתגובה זו

    • ואותו אי אפשר לתבוע? (ל''ת)

      אבישי, 19/11/08 14:53

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    מחכה לתשובה

    yongo, 19/11/08 14:31

    למה התגובה שלי לא הופיעה
    האימייל שלי הוא yonihagdol@hotmail.com

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    זבל זבל תירדוף

    שמוליק, 19/11/08 13:43

    ארז טל חכם.בדומה לטופז בזמנו הוא מנצל את כשרנונו להרוויח כסף.וכמה שיותר. גם בו יימאסו יום אחד וימצאו טלנט חדש שיטיל ביצי זהב. כנ''ל הרבה סלבס. הקהל שרואה טלויזיה אינו אינטלקטואלים שלמדו באונ' פילוסופיה. אלו הם צןפים צמאי דם שמחפשים בידור מכל סוג שהוא. ימי הטלויזיה מגיעים לסופם בדיוק כמו משחקי הגליאדיטורים בזמנו.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    בובליל-החכם המנוסה והשחקן הטוב ביותר במשחק !

    פרידמן חי, 19/11/08 13:39

    אם לא יתברר בסופו של יום שבובליל הוא מושתל של ההפקה שמעדבנת ומכוונת אותו,הוא היחידי בבית שמבין את כללי המשחק יודע לנטרל רגשות (לא מתפרץ בבכי היסטרי כמו רני ןאו לאון או מאבד עשתונות במצבי לחץ כמו ביתו עינב) ויודע ללכת צעד אחר צעד בחכמה כמו שחקן שח מיומן. הפניה שלו אתמול לצופים היתה מעולה-ממש מלאכת מחשבת והרבה יועצי תיקשורת ואסטרטגים שסיימו עשרה תארים באוניברסיטה יכלים ללמוד ממנו איך לקנות את דעת-הקהל.אדון י. אלבשן שבעבר תמך בהתלהבות בעמיר פרץ והיום תומך באהוד ברק יעשה בשכל אם ילמד מבובליל חכמת חיים אמיתית הנכון הוא שצריך לעשות זאת בעברית טובה ונכונה יותר !

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    האח הגדול והאח הקטן‏

    ANGEL, 19/11/08 13:35

    אולי חלק מכם יקראו רשומה זו ויחשבו שיש לי מוח מעוות, אבל זה בסדר אני לא בודד. יש איתי עוד 32% רייטינג של האח הגדול, ולמה אני משווה בין השנים, כי לפעמים נידמה לי שיוסי בובליל מקבל פרסום ואהבה ועניין בציבור יותר מכול 848 יום של גלעד, אני מביט על זה ואני אומר שמדובר על שני אנשים: אחד אח גדול ואחד אח קטן והכל כל כך הפוך אחד מהשני - אחד צעיר סגור בעזה 848 יום, אחד סגור בקושי 60 יום. אחד מת לחזור להורים למשפחה לחברים לאזרחות כמו שאר חבריו, ובטח מתפלל שכולנו נוציא אותו מהמקום הרע והאפל שהוא נימצא בו. אביו ואמו תומכים בו ועוברים בכול הארץ לרוחבה ואורכה.
    האח השני בוגר כבר, עבר ממחצית חייו ונימצא סגור בוילה בנוה אילן יש לו שם בריכה, יש לו אוכל, סיגריות, רופא, חבריה, בת שאפילו אתו ,הגדול לעומת הקטן רוצה רק להישאר בוילה ולהיות סגור 100 ימים. את הגדול המדינה שלנו מכנה הדורבן, ואתה אחי הקטן - אתה הקורבן.
    את יוסי בובליל דואגים להזכיר לנו 24 שעות בימים בכול אמצעי תקשורת אפשרי, ואפילו פעם בשבוע אנחנו שולחים SMS שהוא יישאר כי ככה אנחנו ''עם אוהב''.
    נכון, גלעד הפך לשגרה, יוסי נהפך לשיחת הסלון של יום שישי, לשיחה באוטובוס, לכתבות הקטנות בעיתון על זה שהוא חייב כסף לאיזה פועל ערבי, אהה וכמעט שכחתי יוסי לא רוצה סתם להישאר בבית הוא ירוויח מליון שקל,

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    תגובה ל-50, תפסיק כבר לטמון את הראש שלך בחול

    תגובה ליניב, 19/11/08 13:32

    תבדוק בדברים שיוסי אמר:
    הוא אמר לה שהחברים שלו רוצים לשכב איתה.
    הבחורה הזדעדעה, צעקה עליו ''מה אתה חושב, שאני זונה?'' ומה יוסי עשה?
    יצא אל החברים ושאל ''מי הבא בתור?''
    התעלם לחלוטין מהלא החד משמעי שהבחורה אמרה לו.זה מסר שאסור שיעבור ולא משנה באיזה גיל.
    יניב, אני בטוחה שלא היית רוצה שיעשו את זה לאשתך, לאמא שלך, לאחותך או לבת שלך.
    לכן אסור לעשות את זה גם לא לבחורה באשר היא.

    והתייחסות קלילה למעשה, כמו שכל כת הבובלילים מתייחסת אליו, עלולה להביא נערים שמעריצים אותו לחקות אותו במעשהו זה.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אני בזמנו, הייתי הולך לשלמה המלך, לגן החיות שליד ברכת הדסה.

    יונה אש, 19/11/08 13:31

    בראש השנה, כששאלתי את אחיונותי וחברתן (עו''ד, קולנוע ןמנה''עס) מי זה בובליל שמופיע
    ברשימת אנשי השנה בין נועם שליט וקרנית גולדוואסר, הן הסבירו לי בעיניים צוחקות - ולא יותר, כי מדובר בדמות המופיעה בתכנית ריאליטי, דמות משעשעת, בידור לשמו.
    אחרי דבריהן, צפיתי בתכנית 5 דקות, והעברתי
    חזרה לספורט.
    וזה הכל.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    כשהמזרחים יעדיפו את פרופ' ש.שטרית ופרופ' בן-עמי ע'פ בובליל ואבוטבול הם

    מרינה, 19/11/08 13:26

    לא יצטרכו להתאמץ ולא להבין למה מתייחסים אליהם כמו אל קבוצה אתנית לא אינטלקטואלית.
    אבל מה לעשות שבכל מצב ובכל תנאי ובכל עיר
    וכפר המזרחים מעדיפים את אסולין מהכדורגל,
    בובליל מהשד יודע מאיפה הקריצו אותו,מרגול
    המתיימרת,אלי ישי שמתהדר בחליפות מחוייטות
    וזקן של חיזבולאים.
    מה עוד אפשר לעשות כאשר 99 אחוזים מהמזרחים
    חושבים שיוסף,כדורי,הרנטגן,אמ.אר.אי,באבא סאלי ודומיהם ''אין עליהם'' ושאינטלקטואליות
    היא חסרון בלתי ניתן לריפוי של אשכנזים?

    הגב לתגובה זו

    • את לא חושבת מרינה שאת קצת מתנשאת?

      עומר ון דר הודן, 19/11/08 15:19

      כמו שיש מזרחים אנטי אינטלקטואלים בעליל לא חסר זבל רוסי גורע הרבה יותר ולמרות הכול לא היית רוצה שייצרו עליך סטיגמה בגללם נכון?

      הגב לתגובה זו

      • באנה אתה גזען... איך אתה מדבר על רוסים, יבחוש בכיין (ל''ת)

        איגור, 19/11/08 16:13

        הגב לתגובה זו

        • איגור רפה השכל

          עומר ון דר הודן, 19/11/08 16:58

          לא אמרתי שיש לי משהו נגד רוסים פשוט ציינתי רוסים שליליים וכמו שאתה לא רוצה שיהיה עליך סטיגמות בגלל אנשים מהמגזר שלך אין לך שום זכות לדעות קדומות כלפי מזרחים. עוד דבר: בתור נכד ליוצאי הולנד ויוצאי גרמניה אני יכול להגיד לך שהאירופים מסתכלים עליכם הרוסים באותו הגועל שאתם מסתכלים על המזרחים אז תחשוב על זה(ותפסיק לנסות לשכנע אותנו שאתם אירופה זה מגוחך במקרה הטוב ופתטי במקרה הרע)

          הגב לתגובה זו

        • לאיגור

          עומר ון דר הודן, 19/11/08 17:01

          לא אמרתי שיש לי משהו נגד רוסים פשוט ציינתי שיש רוסים שליליים וכמו שאתה לא רוצה לסבול מסטיגמה בגללם ככה המזרחים לא רוצים לסבול מאותו דבר. דבר שני בתור נכד ליוצאי הולנד וגרמניה אני יכול להגיד לך שהאירופים מסתכלים עליכם באותו גועל וזלזול שאתם מסתכלים על המזרחים אז תחשוב על זה(דרך אגב הניסיון שלכם להמיד פני אירופים הוא פתטי במקרה הטוב ואשליה עצמית עלובה במקרה הרע אז בבקשה תפסיקו להעמיד פנים שאתם חלק מקולקטיב ששולל אותכם על הסף).

          הגב לתגובה זו

          • אז אתה ''אירופאי''? דור שלישי בארץ ועדיין מתעסק במוצאך? אתה הגזען. (ל''ת)

            אלכס, 19/11/08 18:14

            הגב לתגובה זו

            • בשום מקום לא כתבתי שאני אירופי

              לאלכס קשה ההבנה, 19/11/08 18:45

              בסך הכול כתבתי את מוצאי ודרך אגב אם אתה רוצה לדעת יש לי את הפריווילגיה להיות אירופי בגלל שיש לי משפחה מבוססת באירופה, זה שאני מפנה לזה עורף זה אך ורק בגלל שאני רואה את עצמי כישראלי. אבל הנקודה העיקרית בדבריי הייתה שכמו שהרוסים מזלזלים במזרחים האירופים נגעלים וסולדים מהרוסים ככה שיש לך באמת נקודה למחשבה האם זה חכם לשנוא אנשים אך ורק על פי מוצאם. עוד משהוש אמרתי זה שהניסיון של הרוסים למכור את עצמם בישראל כאירופים לא גרר לשום תגובה חוץ מבוז וזילזול לכן כדאי שתפנימו שאתם לא הייתם ולא תהיו אירופה והישראלים נעולם גם לא יראו אותכם ככאלה(זה לא אומר כמובן שאין לי כבוד לתרבות הרוסית כי יש לי והרבה)

              הגב לתגובה זו

    • מרינה תעשי לי תאומים! (ל''ת)

      בוזגלו שבתי, 19/11/08 15:51

      הגב לתגובה זו

    • לליידי מרינה מערבות סיביר........

      סתם1, 19/11/08 23:01

      מהיכן הבאת את הנתונים הללו ?
      האם 99% מהרוסיות עוסקות במקצוע העתיק ?
      האם 99% מהרוסים צרכנים כרונים של אלכוהול ?
      גזענותך הלבנה מבצבצת מכל מילה נתעבת שכתבת..
      להזכירך מרינה יקירתי..אברהם אבינו , משה רבנו ( איני בטוח שאת מכירה אותם ..ולא , הם לא כוכבי ריאליטי ) היו מזרחיים.
      ודבר נוסף..כשאבות אבותיי בנו את מגדל בבל , אבות אבותיך שכנו על צמרות העצים בערבות סיביר, ופלו כינים איש מרעהו .

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    כל מילה בסלע!

    מוטי, 19/11/08 13:09

    אונס, גסטאפו נאצית שרמוטה פרידמנים מתים ,לאן עוד נדרדר? לאן? למלחמת אחים ''קשת''זה מה שאתם רוצים? להגיע לעוד שואת אחים ? תענו תעצרו בזמן!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    כל מילה בסלע!

    מוטי, 19/11/08 13:08

    אונס, גסטאפו נאצית שרמוטה פרידמנים מתים ,לאן עוד נדרדר? לאן? למלחמת אחים ''קשת''זה מה שאתם רוצים? להגיע לעוד שואת אחים ? תענו תעצרו בזמן!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    יוסי בסה''כ שאל אותה אם היא רוצה לעשות אורגיה זה לא אונס !!!!

    יניב, 19/11/08 13:08

    אנשים נוטים לסבך דברים הרבה יותר ממש שהם ... מי שרוצה לראות טלויזיה איכותית אני ממליץ לו בחום לצפות בערוץ 1 ובאמת יש בערוץ הזה תוכניות מאוד יפות אבל גם לצפות בערוץ 2 וגם לבוא בטענות לתרבות הרייטינג זו צביעות !!!!

    הגב לתגובה זו

    • אה והיא צרחה עליו וברחה ממנו כי הוא לא עשה שום דבר לא בסדר (ל''ת)

      לא יפה לשקר, 20/11/08 08:33

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    כל מלה בסלע

    הקול השפוי, 19/11/08 13:06

    מאווווווד עצוב שזה גיבור התרבות. תת רמה לשמה. ואנשים לא קולטים שזה לא מצחיק, והוא לא מלך ולא דמות לחיקוי ולא בטיח. הוא אדם קטן, גזען, שקרן, מזלזל באחרים, מתייחס גועלי לאנשים, מניפולטיבי, ואפילו כמעט אנס. גועל נפש שנותנים לו לגיטימציה.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    נכון. אבל הבובליל אמיתי לחלוטין!

    חיים פרידמן, 19/11/08 12:55

    ייתכן מאוד שיובל אלבשן צודק, ואותו ניאדרתל מעורר סלידה נבחר במתכוון, כדי להשפיל את בני עדתו ולשים אותם ללעג.
    אבל מעובדה אחת אי אפשר להתעלם: האיש הזה באמת חי וקיים. לא ''המציאו'' אותו וכולנו מכירים לא מעטים הדומים לו.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אתהעושה בדיק מה שארז טל רוצה

    אזרח עצוב, 19/11/08 12:48

    מר אלבשן לא הופתעתי מתגובתך אך כן הופתעתי לקרוא שאתה צופה או צפיתה בתוכנית מטומטמת זאת.
    מה שרוצים המפיקים זה שידברו על התוכנית ולא משנה מה תהיינה הדעות העיקר שיוזכר שם התוכנית ושידברו עליה ואתה משחק לידיהם.
    אני לא צופה בתוכנית אומללה זאת וקשה לי להבין את הענייןץלאן התדרדרנו שתוכנית כזו הופכת לשיחת היום.
    זה אומר הרבה עלינו כחברה בעלת תכנים רקים וזה אומר הרבה גם על הצופים שמציצנות הופכת לדבר שבשגרה
    ארז טל אינו מאשיות החברה ואף לא מעצב דעת קהל לטעמי הוא איש סתמי שתרומתו אפסית.
    אך אל דאגה מר אלבשן גם לאחר כתבתך שתוכנה קצת לא ברור [כי למי אתה פונה? וממי אתה מבקש? שיבינו שיתחשבו מאנשים רודפי בצע שימכרו את עצמם ואחרים תמורת חופן שטרות?]
    אני עדיין לא מתכוון לצפות בהצגה המגעילה הזאת.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    התכנית הזאת הינה אסון תרבותי

    יעקב דינור, 19/11/08 12:41

    אבל הבעיה היא שרוב המדינה היא של בובלילים למיניהם
    לדעתי אחוזי הצפיה הרבה יותר גבוהים - כי אנשים מתביישים לספר שהם רואים זאת

    אבל ככה אנחנו נראים
    זה אותו טמטום שגורם לאנשים להצביע בבחירות למפלגת כלום שנקראת קדימה כי הכל פירסומות ובובליליזם

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ממש לא נכון

    עיתונאי, 19/11/08 12:41

    המזרחים בתוכנית הם גם ונסה, צבר (מסתבר), נעמה פרידמן (שהיא בכלל תורכיה), שחר בן דוד, שי שטרית ועוד. בובליל, אכן מייצג את הבור, אבל יש רבים אחרים שמייצגים את המזרחים בכבוד. רוצה לומר, על משבצת המזרחי הבור, כמו האשכנזי הבור, הוא יושב. אבל יש גם את המזרחי המשכיל, המזרחי המנהיג ועוד. בדיוק כפי שיש אצל האשכנזים.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אתה שוכח שהציבור המזרחי הנאור הוא שהופך אותו לגיבור ומשאיר אותו בתוכני (ל''ת)

    פרידמן, 19/11/08 12:33

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    הבעייה היא לא בליהוק מסויים, אלא בתוכניות הריאליטי בכלל

    אלף, 19/11/08 11:37

    הקהל הגדול הולך אחרי טרנדים, ומה שנותנים לו זה מה שהוא לוקח. מי שיוצר תוכניות יותר ויותר חולניות ולא-מוסריות הוא האשם בהדרדרות, ולא הצופים.
    הייתה תקופה במדינתנו שכולם היו רואים מבט ומקבילית המוחות.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    מותר האדם מהקוף---אין

    דרווין, 19/11/08 11:37

    צריך להעביר את מיטב הקטעים של האח הגדול, לערוץ המדע {ערוץ 8}...על מנת להראות בדיוק מה היא רמת התנהגותם של הבובלינים המצוים בארץ, לעומת הבבונים המצויים בצפון אפריקה !!

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    הבעייה היא לא בליהוק מסויים, אלא בתוכניות הריאליטי בכלל

    אלף, 19/11/08 11:36

    הקהל הגדול הולך אחרי טרנדים, ומה שנותנים לו זה מה שהוא לוקח. מי שיוצר תוכניות יותר ויותר חולניות ולא-מוסריות הוא האשם בהדרדרות, ולא הצופים.
    הייתה תקופה במדינתנו שכולם היו רואים מבט ומקבילית המוחות.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    נא לא לטאטא את הבובלילים מתחת לשטיח

    י, 19/11/08 11:36

    הבובלילים הם כנראה ''מראה פוצעת'' לחלק מהאנשים פה. אי אפשר להסתיר אותם כי אנחנו נתקלים בהם בחיי היום יום.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אתם תראו שיוסי עוד יעלה ושימותו הקנאים וכל הפרידמנים

    כעקדוא, 19/11/08 11:27

    הצבועים והמגעילים

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    היחסים בתוכנית בין הפרידמנים לבובלילים הם ראי מדויק למה שמתרחש בחוץ !

    דקל, 19/11/08 11:27

    וכול מי שגר בארץ הזאת יודע ברמה כזאת או אחרת בחלק גדול מהאנשים ובחלק גדול מהמקומות בארץ.
    כמו למשל בהתנשאות הפלצנית של צבר ושפרה (''שאריות אדם'' הם כינו את יוסי ועינב)

    הגב לתגובה זו

    • בובליל הינו שארית ערס אפילו לא שארית אדם

      צבר מרוקאי גאה, 19/11/08 13:32

      בובליל הינו שארית ערס אפילו לא שארית אדם
      וצבר הינו מרוקאי גאה

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    חבל על חידוש חיוו של השד העדתי המיותר

    מהנגב המערבי, 19/11/08 11:25

    השד העדתי כבר לא נחוץ. יש כל כך הרבה אנשים במדינה שלנו שמוצאם ממחיש את כור ההיתוך. בני כל ארצות המוצא השתלבו כאן ואין מקום לשטות העדתית. ואם כבר להעמיד מזרחיים מול אשכנזים- יש מספיק מייצגים ראויים ואינטיליגנטיים . למה לרדת לרמה כה נמוכה??

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    תמונה שווה 1000 מילים

    פרידמן, 19/11/08 11:25

    מה זה מזרחים ?? בובליל הזה הוא דמות מופת לאחינו הערבים בני דת משה...כניראה מי שבחר את הדבר הזה לא ידע עד כמה הוא הולם את רוב רובם של מה שמכנה כותב הכתבה, ''מזרחים'' צריך כותב הכתבה להבין שתמונה אחת שווה 1000 מילים וצילום של טלביזיה במסתור היא האמת הערומה.בובליל הוא ממש דמות מראה לאופי ותכונות עדת ה''מזרחים'' יוצאי ארצות ערב !!!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    חבל על חידוש חיוו של השד העדתי המיותר

    מהנגב המערבי, 19/11/08 11:23

    השד העדתי כבר לא נחוץ. יש כל כך הרבה אנשים במדינה שלנו שמוצאם ממחיש את כור ההיתוך. בני כל ארצות המוצא השתלבו כאן ואין מקום לשטות העדתית. ואם כבר להעמיד מזרחיים מול אשכנזים- יש מספיק מייצגים ראויים ואינטיליגנטיים . למה לרדת לרמה כה נמוכה??

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    גם צבר הוא חצי מרוקאי (ל''ת)

    שולה, 19/11/08 11:14

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    גם צבר, שי, שחר, אשר, ונסה מזרחיים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    אלאלאל, 19/11/08 11:11

    למה אתה בוחר שהנציג שלך הוא בובליל?

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    ארז טל זה בכלל ארז בן טולילה (ל''ת)

    עידו, 19/11/08 10:56

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ממול לבובלינים מביאים ערבייה אשכנזיה ש''ממש'' מייצגת את מגזרה אחד לאחד (ל''ת)

    כאילו המצב שערבים תרבותיים מרסנים מזרחיים פרועים, 19/11/08 10:54

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    היעילות נגד גזענות אינה נוגדת לשכל הישר. (ל''ת)

    Vox Ami, 19/11/08 10:37

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    הכול נכון... אבל ההלם האמיתי זה כמות המוגבלים שרואים את זה ועוד מנתחים

    אסי, 19/11/08 10:34

    את זה... אין גבול לטיפשות

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    כל מילה בסלע. אחרי לימור עוברים לדבר האמיתי - בובליל. (ל''ת)

    בן טולילה הפך לטל, 19/11/08 10:26

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ואם היה נבחר ''אשכנזי'' דביל? אתה רק מראה משום מה רגשי נחיתות. (ל''ת)

    Vox Ami, 19/11/08 10:24

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    האשמים הם הפרימיטיביים שולחי האסמסים עבור בובליל

    פרידמן חי ובועט, 19/11/08 10:17

    האשמים הם הפרימיטיביים שולחי האסמסים עבור בובליל- הם רואים בבובליל מייצג נאמן של תרבותם ומזדהים איתו
    אני דווקא מזדהה עם צבר וסבו המרוקאי

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אלבשן הוא המזרחי הקלאסי - מאשים אחרים בהתנהגותו של...

    אפרת החצי מרוקאית חצי רומניה, 19/11/08 10:05

    בובליל. וזו היתה הדרך המזרחית עשרות שנים.
    אכלו לי שתו לי עשו לי מגיע לי.

    בובליל מייצג אותנו בצורה הנוראית ביותר אבל הוא אדם עם אחריות ואסור לשלול אותו ממנה. ''הוא צריך להתנהג בהתאם''.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים עם החצי מרוקאית למרות שנראה לי שאת בכלל אשכנזיה גמורה (ל''ת)

      עודד ב., 19/11/08 12:45

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    ואם יש מזרחי (צבר) שנראה טוב, חכם, מדבר רהוט

    גיל אזולאי, 19/11/08 10:04

    הוא מייד מתוייג כאשכנזי (''פרידמן'').
    בכלל הביטוי ''פרידמן'' או ''פרידמן מת'' הוא גזעני לא פחות מהביטוי פראענק

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אכן יש מניפולציה מכוערת בהבאתם של הבובלילים

    עומר ון דר הודן, 19/11/08 09:44

    לתוכנית כמייצגי המזרחיות אבל נשאלת השאלה למה שמזרחים יתביישו, האם חסרים מזרחים מוכשרים באקדמיה ,בצבא, ותחומי המוזיקה? בובליל לא מייצג אף אחד זולת עצמו בטח ובטח לא את כול המזרחים(כמו שאורלי ויינרמן רפת השכל לא מייצגת את האשכנזים)

    הגב לתגובה זו

    • נו באמת

      מישהי שיודעת, 20/11/08 00:32

      לך לאוניברסיטה בארץ ותבדוק כמה מזרחיים יש לעומת אשכנזים... כך שהתשובה שלי אליך- אכן חסרים..

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    עזוב אותך מטל

    העצבני, 19/11/08 09:44

    עזוב אותך מטל , זה הקהל,
    הגיע הזמן שתבוא בטענות למזרחיים בכלל,
    כי הם שבוחרים בבובליל הבלתי נסבל.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אבל כל כך הרבה צ'חצ'חים צורכים את הזבל הזה-ז''א מזדהים עם המוצג והמציג. (ל''ת)

    מזרחי שסולד מ''תרבות המערב'' בישראל(בעיה כלל מערכתית, 19/11/08 09:43

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ליובל אתה צודק אך מפספס

    פרידמן מת, 19/11/08 09:43

    הפרידמנים מוצגים בתכנית לא כנאורים אלה כיבשים, חנונים, חסרי חיים ומשביתי שימחה שיודעים רק לסרוג כמו סבתות ולהתנשא כמו פקידי הסתדרות בשנות ה50 .
    אני מכיר לא מעט שהטייפ קאסט הזה כלל לא מצחיק אותם וחבל שאתה עיוור לכך.

    הידעת שכתב חדשות ערוץ 2,ציון נאנוס, כינה את באראק אובאמה ''משתכנז'' (ממש ככה) בכתבה שלו כלומר חבל שלא קרא לו פרידמן וכולנו היינו מתגלגלים מצחוק ביחד.

    הגב לתגובה זו

    • כי אובמה לא אכל יחד עם אביו הלבנוני של נאנוס במסעדות בירות (ל''ת)

      קרית שרת, חולון, 19/11/08 16:07

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    אכן יש מניפולציה מכוערת בהבאתם של הבובלילים

    עומר ון דר הודן, 19/11/08 09:43

    לתוכנית כמייצגי המזרחיות אבל נשאלת השאלה למה שמזרחים יתביישו, האם חסרים מזרחים מוכשרים באקדמיה ,בצבא, ותחומי המוזיקה? בובליל לא מייצג אף אחד זולת עצמו בטח ובטח לא את כול המזרחים(כמו שאורלי ויינרמן רפת השכל לא מייצגת את האשכנזים)

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    עזוב אותך מטל זה בכלל. (ל''ת)

    עצבני, 19/11/08 09:39

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    חשוב לזכור שארז טל הוא ארז טולילה, שחמק מזהותו המקורית

    עידו, 19/11/08 09:37

    כדי להתקבל לברנז'ה. האיש הזה דוחה אותי. ציניקן תרבות

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    תוכנית לאנשים מובטלים משועממים וחסרי מעוף.....מה הזבל הזה?- (ל''ת)

    הרצל, 19/11/08 09:29

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    שי שטרית הוא מטומטם? צבר (סבא שלו מרוקאי) הוא מטומטם? (ל''ת)

    רגיש בקצה, 19/11/08 09:29

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    למה אי אפשר לתבוע את קשת

    הילה, 19/11/08 09:28

    ואת טל על גזענות? זו לא עבירה בספר החוקים שלנו? או לפחות בנזיקין

    הגב לתגובה זו

    • בושה וחרפה

      אחת ששקלה זאת, 20/11/08 00:27

      לצערנו לא

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    הבידור כתרבות

    ילד, 19/11/08 09:23

    כשאני מגיב לדברים הנכונים שכותב מר אלבשן,
    אני עושה זאת בהערכה רבה, לאדם, שעוסק
    גם בעזרה לחלשים ולנרדפים.

    בגן למדנו, שכדי להבין את המנטליות של
    חברה אנושית, חשוב להכיר את הבידור
    וה''תרבות'' שלה.

    התרבות מעצבת אפילו את אגדות העם
    את הנושאים בהם בוחרים סופרי ספרות הילדים.

    אני הקטן, לא צריך לספר את זה למר אלבשן,
    וכתבתי את הדברים במקרה ןמישהו קורא תגובות.

    באשר למגיב מספר 2, אכן נכון.
    אבל הישראלי המצוי שחושב שהוא חי במעצמת
    תרבות, צדק, חינוך וצבא, יתתקשה להבין
    את תגובתך.

    בגן חובה, הובאו לנו 3 מרצים, שניסו
    להעביר לזאטטים, חומר חשוב, על מחזור
    החיים של אימפריות, ועל ההבדלים
    שבין מנהיגים לאספסוף של עסקנים בצמרת.

    אמרנו לגננת, שההרצאות האלה, הן הרצאות
    חובה לישראלים המבוגרים.

    לדעת הגננת, מוחם של הישראלים הבוגרים
    אטום. סתום. חבל על זמנם של המרצים.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    בושה - אבל חסר טעם

    אורית, 19/11/08 09:22

    ארז ל ואבי ניר מכרו את נשמותיהם לכסף כבר מזמן

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    כל מי נכונה

    מזרחי ולא בובליל, 19/11/08 09:18

    אני כבר הרבה זמן מתבייש

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    השאלה היותר קשה היא - למה הציבור מחבב את בובליל והופך אותו לגיבור (ל''ת)

    שני, 19/11/08 09:16

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    גם שי שטרית מזרחי, והוא לא וולגארי כמו הבובלילים הערסים (ל''ת)

    גיא, 19/11/08 09:16

    הגב לתגובה זו

    • צבר מרוקאי בכלל (ל''ת)

      ר, 19/11/08 11:12

      הגב לתגובה זו

    • כנראה בגלל זה הועף מהבית על ידי הבובלילים (ל''ת)

      פרידמן, 19/11/08 12:37

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    יש עוד מזרחיים באח הגדול

    תומר, 19/11/08 09:14

    כגון שי שטרית, והוא דווקא לא הוצג כגס או טיפש. וכנ''ל לגבי הבחור הדתי שהיה שם.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    הנה אתה בעצמך מכנה טימטום סקסיסטי מלפני 30 שנה בשם ''אונס'' (ל''ת)

    ותורם לליבוי שינאה תהומית בעיקר מצד ה''פרידמנים'', 19/11/08 09:13

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    בובליל הוא מזרחי אותנטי. אלמלא היה קוף היו אומרים שהוא משתכנז (ל''ת)

    איש לבן, 19/11/08 09:10

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    תוכניות זבל וממשלה זבל

    יעקב, 19/11/08 09:09

    מסממים את האנשים בתוכניות זבל כדי למנוע מהם להפעיל את הראש , כמו לדוגמא מה קורה פה עם השלטון והאליטה ששולטת כאן . אני רואה כאן קו מקביל בין תוכניות זבל לממשלה זבל . בואו נסמם את המונים ואנחנו נמשיך לשלוט ולעשות מה שבא לנו .

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אכן בושה - ארז טל הוא גזען

    אבישי, 19/11/08 08:55

    מי שבוחר בבליל הזה יודע היטב את מי הוא משרת

    הגב לתגובה זו

    • שמו המקורי: ארז בן-טולילה

      רון הכחול, 19/11/08 10:08

      לא סתם מזרחי - אפילו מרוקאי.

      הגב לתגובה זו

      • לא מרוקאי, אלגי'ראי. (ל''ת)

        טלפלא, 19/11/08 11:32

        הגב לתגובה זו

    • הבוחרים הם שולחי אסאמסים מקופחים

      ארז, 19/11/08 10:18

      הבוחרים הם שולחי אסאמסים מקופחים

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    ארז הוא גם מהשחורים לכן הוא מבין ומתעלל בהם! איזה עליבות! (ל''ת)

    רוני, 19/11/08 08:54

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אתה צודק אבל שוכח את העיקר

    שפינוזה, 19/11/08 08:07

    איך זה שבשנת 2008 יש בישראל תוכניות כאלה, ואיך זה שב2008 יש בישראל ציבור כל כך גדול שרואה את הזבל הזה?
    מקרי? או שאולי זה חלק מהתוכנית הכללית לטמטום מתמיד של הציבור?
    חשבת פעם מי באמת מרוויח מהטמטום התמידי של הציבור בכל העולם המערבי?

    הגב לתגובה זו

    • אם זה היה רק בישראל

      בני, 19/11/08 09:31

      אבל זה כל העולם המערבי שמכור לזבל הזה. דווקא יחסית המצב בישראל טיפה טובה יותר מאחר ולהרבה אנשים כאן אין טלוויזיה מסיבות אידאולוגיות (חרדים כמובן אבל גם חילונים או דתים רבים).

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    מי בכלל רואה את הפיגור הזה? (ל''ת)

    כג, 19/11/08 06:27

    הגב לתגובה זו

    • מסתבר שהרבה אנשים. הנזק התת-הכרתי הוא עצום. (ל''ת)

      איך אתה לא מתבייש, ארז טל., 19/11/08 10:28

      הגב לתגובה זו

      • ארז טל לא אשם שככה הבובלילים נראים, כמו שאר אחיהם.. (ל''ת)

        שליימה שפיגלמנקוביץ', 19/11/08 16:14

        הגב לתגובה זו