• 91.

    יפה שעה אחת קודם

    מתנחל שפוי, 21/11/08 17:36

    עדיף שצה'ל יבוא לפנות את המתפרעים בחברון,מאשר שצה'ל יתפנה ביוזמתו מחברון ,והפלסטינים יבואו לפנות את המופרעים בחברון !!!

  • 90.

    גוררים את האומה הישראלית למלחמה והם נהנים מזה מקבלים כסף מהמסים שלנו. (ל''ת)

    רקכך מתעשרים חלק מהעם הקיצוני.ומשחקים אותה ציונים., 21/11/08 15:44

  • 89.

    גוררים את האומה הישראלית למלחמה והם נהנים מזה מקבלים כסף מהמסים שלנו. (ל''ת)

    רקכך מתעשרים חלק מהעם הקיצוני.ומשחקים אותה ציונים., 21/11/08 15:44

  • 88.

    בית המריבה היחיד כאן הוא בית המשפט העליון. אכן יש לפנות דייריו שתפסו

    כבשה נ' דמגוגיה, 21/11/08 09:31

    עליו חזקה באופן בלתי חוקי.

  • 87.

    בית השלום (ל''ת)

    תפסירו לשקר!, 20/11/08 18:19

  • 86.

    תגובה ל-68

    צפונית, 20/11/08 11:45

    בזכות המתנחלים למשהו כאן איכפת מהמדינה!!
    הכי קל זה לגור בצפון ת''א...

  • 85.

    בנגב נבנים אלפי בתים לא חוקיים ע''י בדואים איפה בג''ץ?

    מרודך בלדן בן בלדן, 19/11/08 22:08

    אההה....
    כן נכון, קל להתעלק על היהודים, אנחנו שונאים את המתנחלים אז בואו נשתמש במערכות הזרוע המבצעת של המדינה לספק את שינאתנו זו..

    • תגובה ל 85

      משה, 20/11/08 18:42

      הנגב שלנו חברון לא

      אנו רק אורחים שם

  • 84.

    אוי לנו באם ההזויים יגברו על חוקי מדינה,אפשר לפרק את הבסטה. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 19/11/08 16:16

    • איזה חוק מדינה בדיוק הופר כאן לשיטתך, דמגוג? (ל''ת)

      כבשה בזה לשקרנים, 21/11/08 09:26

  • 83.

    אני לא דתי ולא מתנחל ,אבל אהיה שם בכדי לתמוך בתושבי חברון (ל''ת)

    אלעד, 19/11/08 15:54

    • לא דתי ולא מתנחל אתה ט י פ ש שתומך בפורעי חוק!!! (ל''ת)

      שיר, 19/11/08 16:59

      • כשה''חוק'' פרוע, ומשרת רק צד אחד, יש לו פורעים. מה לעשות (ל''ת)

        אולי אין ברירה..., 20/11/08 11:42

      • על-מנת לתמוך בטענת ''פורעיהחוק'', אנא הסבירי איזה חוק הופר כאן וע''י מי? (ל''ת)

        כבשה נ' דמגוגיה, 21/11/08 09:28

  • 82.

    לפנות את שופטי בג''ץ

    שי, 19/11/08 15:39

    לבית הכלא

  • 81.

    להיכנס בהם בלי רחמים!

    רון, 19/11/08 14:07

    הם מבזים את שלטון החוק.אסור לוותר להם!

    • אתה בטוח שלא קוראים לך רוני רון? (ל''ת)

      שי, 19/11/08 15:37

  • 80.

    ארגון בצלם לאוגנדה-עוכרי ישראל (ל''ת)

    שי, 19/11/08 14:02

  • 79.

    לא להתפנות -אפילו אם זה באלימות גם ככה ישלחו אילנו חיילים דרוזים או

    רם, 19/11/08 14:00

    בדואים שאין להם טיפת יהדות או ציונות

  • 78.

    מתנחלי חברון.

    benzi. a, 19/11/08 13:20

    הייתי מציע למתנחלי חברון ולשאר המתנחלים באשר הם שם. חבל על כל האנרגיות וההזיות השווא. במוקדם או במאוחר יפנו את כל ההתנחלויות
    כל ממשלה שתכהן מימין או משמאל לא ישאירו את המצב כמו שהוא. יהיו הסדרים ואולי הסכמי שלום או לא זה ולא זה. בסופו של המצב
    הנוכחי יהיו שינויים מהפכניים. ולא יהיה מנוס משום ממשלה בישראל לבצע את פינוי המתיישבים ביו''ש . עדיף לכולם להיות עניינים יותר ולנטוש את רוח ההתלהמות במאחזים ובהתנחלויות הלא חוקיות כולל בית המריבה . כי במבחן התוצאה זה מה שיהיה..

    • מבטיח לך שאתה טועה בכל הערכותיך שאתה בודה משאיפות ליבך. נחיה ונראה מי

      ימני מפוכח, 19/11/08 15:27

      צודק

  • 77.

    חלק מהאנשים לא שווים תגובה, ירדתם מהפסים בשינאת החינם והגזענות (ל''ת)

    יהודים נגד יהודים-הרבנים המסיתים אשמים (ג'ואי), 19/11/08 12:56

  • 76.

    בג''צ הינו סניף של מרצ ובצלם הארורים ולכן תמיד יהיו נגד יהודים בעיקר נג

    ג'ינג'י = ת''א, 19/11/08 12:41

    נגד יהודים חובשי כיפות!! המנוולים האלה הם שמחבקים את הטרוריסטים ובני המשפחות הארורים שלהם את הפושעים ואת כל נאלחי הציבור ולכן לא פלא שהטרור הפשע והאלימות גובר עלינו!! את בייניש המנוולת ואת מערכת המשפט יחג על כל יושביו ניתן להעביר לעזה שם מקומם כל הפסיקות שלהם הינם אנטישמיות ללא עוררין, ופרידמן חייב להיות בכל ממשלה שתקום על מנת שיוכל להקים לעם היהודי מערכת משפט נקיה מכל השמאלנים האנטישמיים סייעני הטרור העלובים האלה שהרסו את המדינה וגורמים לנו אסונות!!

  • 75.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 19/11/08 12:15

    כל כך הרבה דבילים מגיבים כאן מה ענין מכירה
    פלילית לפינוי מתישבים.
    כל מי שמטיל ספק ביושרת המשפט הישראלי הריהו דביל.
    מדובר על פינוי בית עד לבירור משפטי בעניין הקניין שנעשה ולא מדובר באקט פוליטי אלא פלילי.
    מה קורה לכם אבדתם את הצפון?יאללה להתפזר
    טפשים ותנו למשטרה ולבית המשפט לעשות את עבודתם.
    -אין עוד מלבדו.

  • 74.

    קודם כל שיפנו את התחנה המרכזית הלר חוקית 25 אלף מטר מרובע לא חוקי ויות

    חן יו''ר ועד שכונת תחנה מרכזית בת''א נווה שאנן, 19/11/08 12:13

    בת''א יש הרבה מבנים ענקיים לא חוקיים כמו בתחנה המרכזית החדשה יש 25 אלף מטר מרובע לא חוקי !! ויותר (אם אתם נקלעים לשם תראו בקומה שבע של דן בתחנה המחדשה עוד מאות מטר מרובע לא חוקי ששמו שם את הברזלים)
    ובת''ר יש עוד מגדלים ומבנים של העשירים והקבלנים שבונים באופן בלתי חוקי ואונסים את המדינה והעירייה להכיר בהם ולתת להם את השטח (כי זה ביזבוז כספים והרבה עבודה להרוס מגדלים ) אבל לזה מדינת ישראל לא מוכנה לכבד את החוק .
    ותראו יש זנות ובתי זונות שאינם חוקים אבל המשטרה לא מכבדת את החוק . סמים עובדים זרים מייבאים כדי לפגוע בשוק העבודה ובחיים.

    מדינת ישראל והמשטרה והפרקליטות ושופטי בית המשפט יש להם המון חוקים והגזענות שלהם והאפליה שלהם היא בבחירה בחוקים והתקנות שהם מוכנים לכבד לפי האינטרסים הפוליטיים והשוחד שהם מקבלים . תסתכלו על התחנה המרכזית בת''א ותראו את כל השחיתות והפשע - זה יוזמה פרטית בשיתוף שחיתות של העירייה והמדינה.
    לאחרונה המשטרה עושה קולות של כאילו לגרש את הזונות מרחוב פין 1 בתחנה הישנה ומדוע ? כי קבלן ובעל הון קנה את הבניין אז המשטרה משרתת אותו ואיפה היו עד עכשיו? וגם כככה הם עדין לא עשו כלום.
    יש בשכונת נווה שאנן רוצים לגרום לתושבים לסבול ולברוח או למבוגרים למות ורק אז העירייה והמדינה תשקם את האזור לאחר שהקבלניןם ובעלי ההון ישתלטו על האדמות - זו השחיתות בחסות השלטון. ולהזכירכם התחנה המרכזית בת''א נווה שאנן אינה נחשבת שכונת מצוקה למרות 3000 ישראלים שגרים בה ועם כל הבעיות עובדים זרים זנות תחנה מרכזית אין מתנ''ס ואין מילגות לסטודנטים ואין שום שירות לאזרח . - זו הדמוקרטיה במדינת ישראל. כלך התחנה המרכזית החדשה היא לא חוקית - האם המדינה והעירייה ובתי המשט יהרוס אותה התשובה לא כי זה שייך לבעלי ההון ולקבלנים וזה פשע גדול וענק ופשעים כאלה הם מלבינים . אבל בתים בכפר שלם המדינה ששה להרוס בשם שלטון החוק עלק.

    אני מציע למתנחלים ללכת על הקטע הזה שהמדנה מפלה בין דם לדם ובין בנייה לא חוקית למשנה , בין אנשים אידיאולוגים הרואים את עצמם כממשיכי הציונות לבין בעלי הון שבונים באופן בלתי חוקי כדי לעשות כסף והמדינה והעירייה מעלימה עין או תומכת. והתחנה המרכזית החדשה היא דוגמא מצויינת.
    וכן גם תוכנית לוינסקי שהיא תוכנית פינוי ובינו כפוי - כלומר טרנספר למזרחים בחסות מדינת ישראל ובית המשפט לנכסים ובתים בטבו - בתחנה המרכזית החדשה - זה מראה שכל פעם הם מחליטים לפי הצרכים והאינטרסים שלהם פעם ככה ופעם אחרת ואיו כאן שלטון חוק ושיווין
    ואנו לא ערבים אנו יהודים מזרחים דופקים אותנו והשאלה היא למה?

    בברכה
    חן יו''ר ועד שכונת נווה שאנן (התחנה המרכזית) בת''א
    ופעיל חברתי

  • 73.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 19/11/08 12:01

    לי נראה שפה היהודים נפלו קורבן ל''עוקץ''
    בו הם שלמו כספם לאנשי קש והמוכר לא קבל לידיו את מלוא התמורה.
    לפיכך על המשטרה לפעול מידית למעצר לצורך חקירה את כל המעורבים ובירור יסודי
    לאן נעלם הפרש הסכום בין מה ששולם לבין מה שהגיע לידי המוכר.
    ועכשיו בהקשר לפינוי,על המתישבים לפנות את הבית אשר עובר לרשות המדינה עד לסיום חקירת ההונאה שציינתי.
    במידה ויוכח שסכום נעלם ולא יהיה בידי המשטרה ובית המשפט להוציאו מידי הנוכל.
    ניתן להתרים את המתישבים למילוי הסכום החסר ולמסור את החזקה בבית לידיהם.
    כאמור על המשטרה וצוות זיהוי פלילי לחקור ולגלות האמת במלואה.
    את המסקנות יעבירו לבית המשפט שיידון בנושא ושם יוברר הנושא לאשורו.
    עצירת המוכר ע''י המשטרה הירדנית וחקירתו מדוע מכר ליהודים צריכה להדליק אור אדום
    אצל מי שצריך שידלקו אצלו אותם האורות.
    -אין עוד מלבדו.

  • 72.

    לזרוק את ב''צלם'' לאוגנדה. (ל''ת)

    שרית, 19/11/08 10:53

    • הימין רוצה להעלים את בצלם כדי להכחיש את הזוועות שהם עושים (ל''ת)

      בדומה לנאצים שמכחישים את השואה!!! מזעזע (עיזר), 19/11/08 13:13

  • 71.

    בית השלום נקנה בכסף מלא ומי שיגרש את תושביו הוא פושע!!

    דודו זכאי, 19/11/08 10:42

    בג''צ סדום ועמורה לא נותן לעובדות לבלבל אותו.

    • כדור הארץ

      מוטי קליפורניה, 19/11/08 12:18

      כל כך הרבה טפשים שבא לבכות גם מימין וגם משמאל.
      -אין עוד מלבדו.
      הנושא פלילי פלילי פלילי אתם מבינים או לא?

  • 70.

    רק ממשלה בראשותו של נתניהו תסלק את המתנחלים מחברון.

    אזרח הארץ, 19/11/08 09:46

    והמסכנה . בכול זאת משהו טוב יצא מנתניהו.
    הוא כבר יפנה שטחים ויפרק את כל ההתנחלויות המיותרות והמזיקות. . ואת זה יטיב לעשות נתניהו.

  • 69.

    הטוב הרע והמכוער

    המגיב מהשפלה, 19/11/08 09:31

    בית המריבה האומלל הזה מזכיר את סצינהמ הסרט ''הטוב הרע והמכוער'' .
    הטוב והמכוער מגיעים לאתר קרבות במלחמת האזרחים (מה שצפוי גם כאן) בארה''ב ורואים איך שני הצדדים היריבים נלחמים על אחיזה בגשר.
    הם כאילו לא מבינים כלום, אבל השכל הישר שלהם אומר ''בואו נפוצף את הגשר ומחסוך את כל ההרוגים בקרה המטומטם'' וכך הם עושים.
    וכאן אני קורא לממשלה האימפוטנטית והרופסת ולשר הביטחון חסר הב_ _ _ ם :תהרסו כבר את הבית, תפקיעו אותו ''לצרכי ציבור'' ותעיפו את כל המתנחבלנים האלו לכל הרוחות.

  • 68.

    אלו האנשים שעומדים בראש מפלגת הציונות הדתית ש''שמה את החינוך בראש'' (ל''ת)

    דתי שפוי, 19/11/08 09:12

  • 67.

    המתנחלים עושים את העבודה לערבים, במו ידיהם מחסלים את מדינת היהודים! (ל''ת)

    מת-נחל = מחסלים את הנחלה, הורגים את המזל והשפע, 19/11/08 08:38

    • מעניין... ערבי ש''דואג'' למדינת היהודים... לך לסעודיה!

      אודי, 19/11/08 10:41

      נמאס מחלאות השמאל.

      • סע למרוקו מן הסתם באת משם! (ל''ת)

        דודה שלך ערבי מאמי, 19/11/08 13:34

  • 66.

    הממשלה השמלאנית תנסה לנצל את מה שיקרה בחברון

    אייל, 19/11/08 08:31

    לצורכי תעמולה כנגד הימין והליכוד.
    לא לשחק לידיים של השמאל ההזוי.
    גם ככה עוד שלושה חודשים הם כבר לא יהיו בשלטון והבית יחזור בחזרנה לבעלים היהודים

  • 65.

    הבית הזה יקבע את גורלו של הבית הציוני בארץ ישראל - לפנות בנחישות כחוק (ל''ת)

    אזור סטרילי - ופינוי איטי, נחוש ומתמיד !!!, 19/11/08 08:27

    • תרגע לא יהיה פנוי אין סיבה לפנות יהודי מביתו בארצו (ל''ת)

      hasson72, 19/11/08 09:19

  • 64.

    לפנוצת את השמלאנים מהמדינה

    אייל, 19/11/08 08:11

    המתנחלים הם היהודים האמתיים

    • עדיף לפנוצת (מה שזה לא יהיה) את המתנחלים הברברים לעזה!!! (ל''ת)

      ג'ואי, 19/11/08 08:31

      • תרגעי לפי שמך מה את עושה פה חיזרי למקום ממנו בת (ל''ת)

        hasson72, 19/11/08 09:20

        • לפי השם שלך, אתה יותר מתאים לסעודיה חביבי.... (ל''ת)

          ג'ואי, 19/11/08 11:39

        • אני יליד הארץ קצין בצנחנים הורי ניצולי שואה, מה אתה שווה חסון יקירי? (ל''ת)

          ג'ואי, 19/11/08 11:41

          • לא ידעתי שלפלשתינים יש צנחנים, ובקשר לשואה אתה מתכוון ל''נכבה'' כנראה...

            שקר שקוף, 19/11/08 13:08

            כל שמאלן וערבי נהיה פתאום קצין בצנחנים...

            • כמה שאתה מסכן!!! אין שכל אין דאדגות אבל הסרחון שיוצא מהפה.... (ל''ת)

              לחשוב שהצבא מגן על נבלות כמוך...עצוב!!!, 19/11/08 13:36

  • 63.

    להתייחס אליהם כעבריינים - כי זה בדיוק מה שהם!! (ל''ת)

    עופרר, 19/11/08 07:46

    • אז גם אתה עבריין

      שגיב, 19/11/08 08:38

      מי אתה שתגור בכפרים פלסטינים לשעבר בחיפה, יפו, תל אביב או כל פינה אחרת בארץ? אם אתה מסכים מראש ליהודים אין זכות להתיישב בארץ ישראל אז גם לך אין זכות לגור היכן שאתה גר.

      • הסכמי השלום שמנסים ליישם אינם כוללים את חיפה ת''א ...לכן תושבים אלה

        ימין קיצוני:אתם כ''כ טיפשים!!!!! לא כואב לכם?????, 19/11/08 08:57

        אינם עבריינים, ואין מקום להשוות בין החוליגנים שהתבצרו בבית המריבה לבין אזרחים אשר יושבים במקומות שאין עליהם מחלוקת!!!

        • חחח...אנאלפאבית שמאלני מנסה לעלות לרמה של 100 נקודות מעל ה- .I.Q שלו..

          דרור, 19/11/08 10:51

          חתיכת אינפציל, בעיני הערבים אין שום הבדל בין יפו, רמלה ורמאללה. ההבדל הדמיוני קיים רק במוחות ההזויים השמאלניים שלכם, וראינו את תוצאות המעללים שלכם ב-15 השנים המזהירות האחרונות.
          אז תפסיקו לזבל את השכל כבר!!!!!!!!!!!

          • הוכחת את רמת האינטליגנציה שלך בתגובה שלך...חה....חה....חה.... (ל''ת)

            כואב להיות טיפש הא?!, 19/11/08 12:45

            • אין סיכוי לשמוע טיעונים ענייניים מצד שמאל...רק הכפשות ומחזורים חלולים

              מנהל ביה''ח לחולי שמאלזיטיס, 19/11/08 13:12

              ובנוסף לכל גם לא יודעים עברית...טוב, זה הרי צפוי ותואם להתנתקותם מכל קשר ליהדות.

          • תלמד לכתוב לפני שאתה מגיב....מי האנלפבית.... מסכן שמוך (ל''ת)

            לימין הקיצוני יש ראש אחד לא חושב: רב רברבן, 19/11/08 12:47

      • שגיב:לצחוק.... או לבכות??? טענה ממש הגיונית... אתה רציני???? (ל''ת)

        עיזר-דוגמא להיגיון של הימין המטומטם, 19/11/08 09:21

      • שגיב אין לנהל דיאלוג עם כאלה שלא מבינים (ל''ת)

        hasson72, 19/11/08 09:22

    • עופרר כמו פיירר כדאי שתחשוב על זה (ל''ת)

      hasson72, 19/11/08 09:21

      • עופר, אין חיסון או תרופה לאנשים האלה, חבל על הזמן...מסכנים! (ל''ת)

        עיזר, 19/11/08 13:01

      • את המחשבות המלוכלכות שלך תשמור לעצמך - טיפש (ל''ת)

        עופרר, 19/11/08 13:37

  • 62.

    אוי למדינה באם לא תכפה את החוק,על ההזויים. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 19/11/08 07:36

    • נתן רד מעץ איזה חוק ממשלה או תורה (ל''ת)

      hasson72, 19/11/08 09:23

  • 61.

    האם ידעתם שלימוד מוסר קודם ללימוד תורה? אלוהים לא איתכם, אתם אנשי ריב (ל''ת)

    ומדון!!! בושה למדינה!!! לעצור את הפורעים לאלתר!, 19/11/08 07:00

    • מוסר זה לא למכור חלקי מדינה שהשם נתן לנו ולא לסחור בא (ל''ת)

      hasson72, 19/11/08 09:24

  • 60.

    כמה מגוחך השם שנתנו לבית!!! בית השלום, ממש אנשי שלום השתכנו שם... (ל''ת)

    פנאטים הזויים-זהים לחומניסטים (עיזר), 19/11/08 06:57

  • 59.

    למרבה הצער אין הבדל גדול בין הפאנטים היהודים לפאנטים המוסלמים (ל''ת)

    אולי תשאירו אותם ביחד שיפתרו ביניהם את הבעיה?, 19/11/08 06:55

    • לצערי אין לך מושג מה זה פנטי מוסלמי אחרת לא הייתה מדבר או חושב כך (ל''ת)

      hasson72, 19/11/08 09:26

  • 58.

    למה לא עוצרים אותם לפני שיגרמו לנזקים בלתי הפיכים?יש לאכוף את החוק (ל''ת)

    במלוא החומרה, הם מרשים לעצמם לזלזל בבג''צ,חמור מאד!, 19/11/08 06:52

    • תרגע וחפש לך דברים שאתה מבין (ל''ת)

      hasson72, 19/11/08 09:27

    • בג''ץ כבר מזמן לא מגן על החוק , בג''ץ מגן רק על הרוע והשקר (ל''ת)

      אשי, 19/11/08 09:35

  • 57.

    רבנים:במקום לרסן את החוליגנים אתם מעודדים אותם? תתביישו,הפכתם לחרפת

    היהדות, אתם מוליכים את העם למלחמת אחים!, 19/11/08 06:49

    תורידו כיפות!!!!אינכם מייצגים את היהדות!!!
    אינכם שונים מכל גזען קיצוני אחר בעולם.
    אתם בושה למדינה וליהדות!!!

    • אתה רחוק מלאבין לכן שתיקה במקרה זה טובה לך (ל''ת)

      hasson72, 19/11/08 09:28

      • חסון, לך תלמד כתיב....אח''כ תגיב טוב? (ל''ת)

        רמת ההשכלה של הימין, לא יודעים אפילו לכתוב עברית, 19/11/08 13:04

        • השמאל הסהרורי ההזוי חושב שהוא טוב יותר בכתיב מהימין השפוי.

          רוני ronisl45@gmail.com, 19/11/08 14:09

          רמת העברית שלך היא לא כל כך טובה.
          לא השתמשת בפסיקים במקומות שצריך וגם הרמה המילולית של מה שכתבת אינה גבוהה.
          וגם אם יש אדם מהימין השפוי שרמת כתיבתו בעברית אינה מצויינת, האם זוהי סיבה למנוע ממנו להביע את דעתו? (ברור שתשובת השמאל הסהרורי ההזוי תהיה חיובית, כי הם פנאטים קיצונים ), האם לעולה חדש אסור להביע את דעתו הימנית השפויה? (ברור שתשובת השמאל הסהרורי ההזוי תהיה חיובית, כי הם גזענים שונאי זרים )

  • 56.

    מתנחלים ורבנים רברבנים וסכסכנים,צאו משם!!!כבדו את החוק!!! (ל''ת)

    הביריונות שלכם תגרום למלחמת אחים,ושנאת הדת!, 19/11/08 06:44

  • 55.

    הרבנים המציאו יהדות חדשה-לאומנות בלי מוסר,כמו השבתאים! (ל''ת)

    יהודי, 19/11/08 06:43

    • כמוך יעודי אנו לא צריכים אתה יכול לעבור לאיסלם (ל''ת)

      hasson72, 19/11/08 09:29

  • 54.

    המתנחלים- אלה אויבי הציונות הגרועים ביותר! (ל''ת)

    ציוני אמיתי, 19/11/08 06:41

    • ציוני זה לא כי אתה כותב אלה יש עוד סממנים לכן תרגע (ל''ת)

      hasson72, 19/11/08 09:30

  • 53.

    בג''צ שמאל קיצוני!!! (ל''ת)

    משה אנטבי, 19/11/08 04:31

  • 52.

    ישראל היא בדיוק כמו אירן

    ליאור, 19/11/08 03:38

    שניהן דיקטטורות שבהן יש רק קול ודעה אחת ששולטת וקובעת ומי שמתנגד לה אנשי הצבא והמשטר מטפלים בהם ביד חזקה.

  • 51.

    שטיפת מח והסתה ממוקדת של השמאל נגד הימין

    תקופת הבחירות, 19/11/08 03:34

    בעזרת הנשק שלהם שהוא כמובן התקשורת...

  • 50.

    כל הכבוד לכותב האינפורמציה ..חובה וחובה ליקרוא

    אליאב, 19/11/08 03:22

    הראה לי עוד מדינה דמוקרטית אחת שבה לא כל אדם או קבוצה מורשים לפתוח תחנת רדיו, עיתון או טלוויזיה, זה קיים רק בישראל. הראה לי עוד מדינה דמוקרטית אחת, או עוד מדינה בכלל, להוציא איראן, שבה רדיו ששידר ל20% מהאוכלוסיה, ערוץ 7 במקרה דנן, נרדף גם ששידר מחוץ למים הטריטוריאלים של ישראל במשך שנים רק כי שידר נגד הסכמי אוסלו...ואח''כ עוד הואשם במשך שנים באחריות לרצח רבין. הראה לי עוד מדינה דמוקרטית שלמרות מהפיכת הרדיו הדיגטלי מעדיפים הערוצים השולטים בה לשדר קמפיינים נגד רדיו פיראטי ולא להעניק אישור פעולה לתחנות רדיו חוקיות חדשות. בישראל כל תחנות הרדיו מא ועד ת הם של כל ישראל או גל''צ (שנשלטת במפורש ע''י השמאל מאז קום התחנה ואפילו בג''ץ הודה בכך). הראה לי עוד מדינה דמוקרטית שבה הכנסת אישרה ערוץ רדיו (ערוץ 7) כחוקי לאחר 13 שנות מאבק ואז בא בית המשפט העליון וביטל את האישור, בעצם-תראה לי עוד מדינה כזאת בכלל. תראה לי עוד מדינה דמוקרטית שבה בראשות מועצת העיתונאים עומדת שופטת בג''ץ לשעבר שגם הצהירה שבמקרים מסוימים ראוי למנוע חופש ביטוי (במקרה של יגאל עמיר ולא של סמיר קונטאר חלילה, לערבים אגב יש אלף תחנות פיראטיות ולא נוגעים בהם) וכשמיליארדר יהודי דתי בשם סאבא רצה לקנות חלק מערוץ 10 מיהר שר המשפטים דאז, טומי לפיד, לחוקק חוק המונע מבעל תחנה מלהתערב בתכניה... תראה לי עוד מדינה בעולם בכלל שבה לבית המשפט העליון יש סמכות לבטל כרצונו חוקי כנסת, שהפרקליטות-משרד היועץ המשפטי לממשלה ובית המשפט העליון הם למעשה גוף אחד, ללא הפרדת רשויות וכך מתמנים פרקליטים ופרקליטות ראשיות לשעבר ויועצים משפטיים לשעבר במעין מסלול קבוע מראש למשרת שופטי בג''ץ. תראה לי עוד מדינה אחת בעולם שבה בית המשפט העליון הוא זה שממנה את שופטי המחוזי והשלום, כך שאלו אינם עצמאים בהחלטותיהם ולמה לעזאזל קיימות ערכאות נמוכות וגבוהות יותר אם זה כך... תראה לי עוד מדינה בעולם שבה שופטי בג''ץ ממנים אלו את אלו ושמסרבים בתוקף לנהל פרוטוקולים (סירוב שנשבר רק לאחר איום מצד הימין בכנסת בחקיקת חוק עוקף בג''ץ לפני שנה וקצת)..עוד מדינה שבה נערות בנות 15 מושמות במעצר מינהלי במשך חצי שנה כי סירבו להזדהות בשמן (בהקשר הספציפי הזה, חוץ מאיראן).... בקיצור חבוב, אתה שייך בעצמך למאפיה שעוסקת פעם בשנה, לפעמים יותר, בחודש שלם של הסתה במסווה של ''מורשת רבין''-זה ככה כבר 13 שנים וזה עלה לכולם על העצבים. אחרי האסונות שהבאתם עלינו החלטתם שסתם הסתה נגד המתנחלים תעזור לכם לשמר את מעמדכם בציבור...זה לא ככה הגב לתגובה זו
    הגב לתגובה זו

  • 49.

    חיילים עוסקים בגרוש? חייל יקר אל תישתתף..בייניש= אלפרון

    אליאב, 19/11/08 03:20

    יאללה מצנזר אל תפרסם .כמו תגובות נוספות שלי במשך היום..פרבדה..

  • 48.

    בית השלום .. לא בית המריבה..אבל למה לתקן אם אפשר להסית.. (ל''ת)

    אליאב, 19/11/08 03:14

    • לפאנטים שיושבים שם אין שום קשר לשלום, הם גורמים לריב ואינם מכבדים את (ל''ת)

      החוק, מסיתים ופורעים- איך זה קשור לשלום בדיוק?, 19/11/08 07:05

      • הם קנו את הבית בדרכי שלום, ולא כבשו אותו (ל''ת)

        בעל השלום, 19/11/08 07:29

  • 47.

    בגץ

    זאב, 19/11/08 02:07

    והשמאל הקיצוני..רומא נפלה האימפריה העותומנית נפלה כל אימפריה בסופה ליפול.. אינני מאחל לאף אדם סופו כמו שסופכם יהיה... הבטחתי היא תליה על עץ גבוה

  • 46.

    אחים יקרים!פניתם לבגץ,קבלו החלטת בגץ.

    אבי,התנחלות רמת אביב ג', 19/11/08 01:49

    אל תתנו נשק בידי הסמול האפל.שלטונם מגיע לקיצו בקרוב מאוד ואז המחנה הלאומי יקבע את הכיוון שבה המדינה תלך בה.מתישבי יש'ע באשר הם יקבלו את היחס הראוי להם ואילו הסמולנים יעמדו במבחן החוק יום אחר יום.אנא תתאזרו בסבלנות משהו נפלא עומד לקרות בקרוב לעם היהודי: הוא משתחרר משלטון השמאל.אבל לא יעלה על הדעת שלאחר שפניתם לבגץ,תקבלו את החלטתו רק אם היא לשביעות רצונכם.

  • 45.

    #10 בג''ץ לא דנו על מי הבית רק להוציא המוחזקים עד גמר משפט

    משה, 19/11/08 01:38

    המחוזי. כל ערבי לפי חוק הבינלאומי מותר למכור את ביתו. אם תהיה חכם תשלם כסף (15 מיליון דולר) ואני בטוח שיצאו.
    או תהיה דוגמה טובה ותצא מבתך עם כל בית קרובותך ותמסור את זה אלי בחינם בלי תמורה אז אני בטוח אתה גם מקיים להיות פרייאר במה שאתה מוכיח

  • 44.

    אשמתם היחידה של הקונים זה שהם יהודים! בג''צ מוכיח שהוא תומך פלסטינים

    ואנטי יהודים! אחרי הבחירות-כנפיוו יקוצצו סופית !!!, 19/11/08 01:12

    וטוב שכך!

  • 43.

    ואם פלסטיני יקנה בית בת''א-גם יפנו אותו? בג''צ מוכיח שצריך לנטרל כוחו! (ל''ת)

    שימו לב למגיבי השמאל האנטי ציונים שמגיבים פה!, 19/11/08 01:08

  • 42.

    מדובר בעוול לשמו! הבית נקנה כחוק! ורק פןליטיקה אנטי יהודית עיוותה (ל''ת)

    בתור איש שמאל-תומך צדק-אני מתבייש !, 19/11/08 01:07

  • 41.

    תתבישו לכם

    אורי אבירם, 19/11/08 01:04

    תבישו לכם .אתה חבר כנסת זמני אך מגזים אתה המחוקק שולח את בני ישראל לצבא היזהר הבן שלי בחברון עם יקרה לא משהו דמך בראשך .אתה אחראי לא והזהרו כל כם בוגדים בגללכם ישראל מחולקת בגלל שנאת סתם השמרו לכם פורעי חוק

    • תבוא בטענות למי ששולח את הבן שלך להילחם ביהודים!!!

      יריב א., 19/11/08 04:35

      או שאולי המצב הזה לא כואב לך.

      • את המצב העגום הזה מוליכים ללא בושה רבנים סכסכנים ומסוכנים! (ל''ת)

        ג'ואי, 19/11/08 09:06

  • 40.

    אנשים טיפשים לא מבינים למה צריך בתי משפט . פנאטייים דפוקים (ל''ת)

    אבי, 19/11/08 01:01

  • 39.

    א-ל נקמות ה' א-ל נקמות הופיע והתחשבן עפ הבג''צ (ל''ת)

    בג''ץ ש''ט, 19/11/08 00:55

  • 38.

    אסור להיבהל מהאיומים!! יש לנהוג בהם בתקיפות ובנחישות!!

    יהודי מא''י, 19/11/08 00:47

    אם מדינת ישרל חפצת חיים עליה לנהוג בתקיפות במאיימים ובמסיתים!! אבוי למי שיעז להרים יד על החוק ועל נציגיו!! לגדוע ביד ברזל את ניצני המרד במלכות!!! לגרום לאריה אלדד להתגעגע לעמונה!!

  • 37.

    כמה שקרים אפשר לשים בכותרת אחת ?

    ד''ר ארוין, רעננה, 19/11/08 00:42

    לא פעילי ימין, ולא בית מריבה ונערכים למצב של לא-פינוי. יהודים, ציונים, אנשי חוק וסדר, התאספו הערב וחשבו איך למנוע את העיוות המשפטי הגדול , איך להציל את המדינה שלנו מעוד חרפה שהשמאל מביא עלינו. וכל השאר הסתה.

  • 36.

    ממשלת נפקניות שמאלניות מצחינות (ל''ת)

    אויבי העם והארץ, 19/11/08 00:36

  • 35.

    בג''ץ ירד מגדולתו

    שופט בדימוס, 19/11/08 00:30

    חאלאס עם הבג''ץ הזה כבר חבורת שמאלנים רקובים לא משחררים את השלטון עוד קצת והם עפים לגריאטריה של ההיסטוריה היהודית שם ייזכרו כשופטי סדום בערך. נו עוד קצת נחזיק מעמד ונרחם עליהם.

  • 34.

    קדימה=מרץ (ל''ת)

    יוסי, 19/11/08 00:19

  • 33.

    ערד

    אריה, 19/11/08 00:13

    עצוב איך בג''צ אינו שומע את היהודים .בג''צ נועד לעזור לערבים ולשמאלנים.אסור לפנות את בית המריבה עד אשר בית המשפט המחוזי יכריע.אילולי היו שם מתנחלים בג''צ לא היה ממהרר להוציא צו פינוי.אני רוצה להצטרף להגן על הבית למען הדירים החוקים היהודים.

  • 32.

    מתי כבר יוחלף הבג''ץ הזה??

    לא ישוב לעולם!!!, 18/11/08 23:59

    הנני מייחל ליום שבו יוחלף ו/או ינוטרל הבג''ץ הזה. עם ישראל לעולם לא ישוב לאדמתו כל עוד הם מכהנים.

  • 31.

    לידיעת ה''מקור הביטחוני'' בג''ץ לא אמר לפנות אלא שיש למדינה

    גד, 18/11/08 23:58

    את האפשרות לפנות אם תרצה - אז אם לא תרצו לא תפנו ואם תרצו... לדעתי מה שיקרה שם יצרב בתודעת הציבור לעולם לדראון עולם - אל תגררו למלחמה ביהודים בזמן שאוייבנו צוחקים עלינו

  • 30.

    perfect, run them over with bulldozers (ל''ת)

    doug new york, 18/11/08 23:58

  • 29.

    כמו נר שלפני שנכבה סופית הוא משתלהב יותר ואז כבה כך גם בג''ץ והערבים (ל''ת)

    כיוון שרוחנית הם כבר נפלו-גשמית הם משתלהבים יותר.., 18/11/08 23:53

  • 28.

    כבר לפני 72 שנים קונן ברל כצנלסון על מעוותי השמאל הקיצוני היהודים:

    דרור מרמת גן, 18/11/08 23:46

    מדברי ברל כצנלסון שכתב בעתון ''דבר'' בראשון במאי 1936:היש עם בעמים,אשר בניו הגיעו לסילוף כזה,שכלי ונפשי,שכל מה שעושה עמם,כל יצירתו וכל יסוריו בזויים הם ושנואים,וכל מה שעושה אויב עמם,כל שוד ורצח ואונס ממלאים את לבם רגש הערצה והתמכרות.וכאן ידבקו בו חיידקים של שנאה לעצמו עד כדי כך שיראה את הגאולה בנאצים הפלסטינאים שהצליחו לרכז כאן את האנטישמיות הזואולוגית של אירופה עם תאוות הפגיון שבמזרח.כל עוד ילד יהודי יכול לבוא לארץ-ישראל ולהידבק בחיידק השנאה העצמית - אל דומי למצפוננו.''

    • לא ייאמן... כל כך אקטואלי אז כהיום... (ל''ת)

      דן, 19/11/08 01:50

    • גם ביציאת מצרים היה ערב רב! (ל''ת)

      ניב בר און, 19/11/08 04:37

      • יציאת מצרים היא אגדה שאין לה שום בסיס היסטורי/ארכיאולוגי/מדעי...ו

        את המחיר של ההמצאות ההזויות של אז אנחנו (ג'ואי), 19/11/08 08:30

        משלמים היום!!! ולא רק באכילת דיקטים במשך שבוע ימים שזה באמת הרע במיעוטו!!!אלה גם בעובדה שהמדינה צריכה להתמודד עם אוכלוסייה שחיה על פי אגדות והמצאות מצוצות מהאצבע ברוח ימי האדם הקדמון!!!

        • ג'ואי-גויי-מה אתה עושה כאן בארץ ישראל בכלל,זו ארץ ליהודים.. (ל''ת)

          והרי ברור שאתה לא משלנו-קיש קיש קישתה!, 19/11/08 10:24

          • אתה לא שווה תגובה חביבי....אני יותר יהודי ממך, ואנושי, אתה טיפש ורע! (ל''ת)

            ג'ואי, 19/11/08 13:18

  • 27.

    בגץ קבע שבגץ יבצע!! למה לסכן את החיילים ?? (ל''ת)

    לההה, 18/11/08 23:42

  • 26.

    בגץ קבע שבגץ יבצע!! למה לסכן את החיילים ?? (ל''ת)

    לההה, 18/11/08 23:39

  • 25.

    הפרעות לצה''ל לבצע פעילות פינוי כחוק

    אליעזר בוכני, 18/11/08 23:37

    לסעיפים 105 ו- 106 לחוק העונשין יש להוסיף
    סעיף הקובע העונש למי שמפריעים או מתנגדים
    בכוח או בהקמת מכשולים להפריע או למנוע מחיילי צה''ל לבצע פקודה שניתנה להם לפנות
    ישוב או שטח מסויים מהיושביםבו או התקהלו שם. בכל מקרה יש לרעות הפרעות כמתואר לעיל
    כהסתה לחיילים מלמלא את תפקידם. יש להעמיד
    את המפריעים למשפט בבית המשפט המתאים.

    • בן אדם שנלחם על הזכות שלו לחיות בארצו לא כל כך מפריע לו שהוא מפריע! (ל''ת)

      יאיר מ. חומש, 19/11/08 04:39

  • 24.

    מדרגות

    נרקש, 18/11/08 23:36

    זוהי עלית מדרגה בטרור.

    או אולי עלית תעוזה בדיסאינפורמציה,
    לקראת הפיגוע האמיתי,
    שיערך במיקום אזרחי הומה אזרחים.

  • 23.

    עדיין לא הבנתי למה אי אפשר לגור בבית שנקנה כחוק? מה קורה פה? (ל''ת)

    ואם זה היה הפוך? מה אז בגצ היה פוסק?, 18/11/08 23:31

  • 22.

    i will be there to lead the figth against this army that is not any mo

    magad mil, 18/11/08 23:28

    I CALL TO ALL MY SOLDIERS TO COME AND FIGHT
    IN A WAR LIKE IN A WAR
    BAGATZ IS ANTI JEWISH
    ANTI ISRAEL
    LET US PROTECT ERETZ ISRAEL
    NUA NUA SOF

  • 21.

    סמרטוטיהו מסר יותר שטחים מפרס, רבין, אולמרט, שרון וברק גם יחד

    לא נשכח, לא נסלח, 18/11/08 23:21

    סמרטוטיהו לחץ בחום את ידי ערפאת, בתום ''אירועי מנהרת הכותל'' בהם נטבחו 15 חיילי צה''ל ממארב ע''י ''שוטרים'' פלסטינים. שבועות ספורים אח''כ הוא מסר את חברון. סמרטוטיהו שחרר את אחמד יאסין ממאסר, ועוד מאות מחבלים. סמרטוטיהו מסר בוואי פלנטיישן 13.1 אחוז משטחי הגדה. למה דווקא 13.1 ? כי ככה קלינטון ציווה. סמרטוטיהו הבטיח למסור את הגולן, וישב בממשלת הגירוש מרצועת עזה.
    אם סמרטוטיהו ייבחר לראשות הממשלה, תוך שבוע הוא ימסור את הגולן, ותוך שבועיים את הגדה. אחרי חודש, הוא יפריט את קופות החולים, ויהפכן לחברות פרטיות כמו באה''ב. ניתן לנחש שמשפחת אריסון ורון לאודר יהיו בעלי המניות.

    • תגובה ל21

      אורי אבירם, 19/11/08 01:11

      מי שמסר שטחים יותר מכלם הוא בגין שלכם והוא פושע אוסלו האמיתי ולא בילין הגיע זמן להגיד אמת

      • ולכן בבחירות הקרובות מצביעים לימין החזק- חזית יהודית בראשות מרזל!!! (ל''ת)

        רמי ברזילאי, 19/11/08 04:41

    • אתה צודק - ואני מוסיף

      אלי רבינוביץ, 19/11/08 10:01

      לי אין כל צל של ספק שהאיש המסוכן ביותר לעם ישראל היום זה ביבי. כי הוא מטעה את הרבים בצורה הקיצונית ביותר מעמיד פני ימין ובסתר פועל אחרת.(ממש בסתר) מנצל ורוכב על חסידיו השוטים שסוגדים לביוב הזה. הוא להערכתי אחראי ישירות למותם של רבים. וזה לא פחות מהאחריות של פושעי אוסלו שאחראים למותם של אלפים... המדיניות הכלכלית הדורסנית שלו גרמה לרבים זקנים ישישים חולים פשוט למות לפני הזמן. באותו זמן כל בנק התחרה להראות את המיליארדים שהרויח באותה שנה.וזה לא הפריע לו. אף אחד לא שם לב לזה. זה כביכול נבלע עם סיפורי התקשורת שסיפרו ''איך הוא הציל את המשק''....את הבלוף הזה חסידיו השוטים שותים בצמאה... לקח מהמסכנים והעביר לעשירים זה הביוב ביבי...הוא עוד ישלם על כך הרבה הרבה... לפני כמה זמן(אזכרה של רבין) הוא הודיע בתקשורת בחנפנות הידועה שלו לשמאל שגם כיום ראש הממשלה וגם חיילי צה''ל מאויימים ברצח מישהו יכול להגיד לי מהיכן ממציא מר ביבי את הקביעה שכרגע ראש הממשלה וחיילי צה''ל מאוימים ברצח??? מי המאיים?? למה מעל הבמה הזו הוא פתאם מופיע עם שקרים המורעפים עלינו יום מצד השמאל?? התשובה שהוא בדיוק כמוהם עם העמדת פנים של ימני ופזילה לשמאל ראו את מי קירב למפלגת הליכוד לאחרונה אנשי שמאל מובהקים... האיש הזה לא אמין לחלוטין. ויקרא בו עוד המקרא: ''שמיים יגלו עוונו וארץ מתקוממה לו''... ותקוות חנף תאבד''!... ..שם רשעים ירקב.... כל מי שמוחו בראשו יכול מייד להבין שהאיש הזה מסוכן יותר לעם ישראל מכל מנהיגי השמאל כרגע. כי הוא צבוע ומעמיד פנים שהוא מייצג ימין אבל בפועל ובסתר (ממש בסתר) הוא חותר בכיוון הפוך. יש להזהר מהאיש המסוכן הזה. ולברוח ממנו כמו מאש... כל מי שחושב אחרת מוזמן להסביר את עצמו

  • 20.

    שולחים את הצבא עם אלות על המתנחלים.השמאל צריך את זה.

    לפני כל בחירות, 18/11/08 23:14

    זה המציאות ואלה העובדות.חבל.

  • 19.

    שיקחו את היס''מ לפינוי במזרח ירושלים או בנגב נראה אותם (ל''ת)

    אזרח שנמאס לו, 18/11/08 23:11

    • בפקיעין כמעט הרגו אותם והאפסים הלכו להתפייס במשחק כדורגל!

      גיל נערן, 19/11/08 04:44

      אין גבול לטמטום!!!

  • 18.

    הדבר היחיד שהמשטרה יודעת להרביץ ליהודים

    הרב מבני ברק, 18/11/08 23:09

    לא נגד ערביי עכו לא נגד פעילי השמאל ליד הגדר
    לא נגד הקסמים לא נגד הבונים הלא חוקיים בישובי הבדואים בנגב
    לא נגד החרדים לא נגד אלפרונים למיניהם
    הדבר היחיד שהמשטרה יודעת זה להרביץ למתנחלים ןלילדות בנות 14
    ולכן אין סיכוי שידחו את הפינוי כי אין להם שום דבר אחר שהם מסוגלים לעשות

  • 17.

    למס 2

    אורי, 18/11/08 23:01

    הם עושים עבודה מספיק טובה לבד גם בלי ה''ספינים''

  • 16.

    תעמולת בחירות מבישה שמשתמשת בצבא נגד אזרחים

    עצוב-עוד יום שחור לדמוקרטיה, 18/11/08 23:01

    העיתוי,המטרה,וכל זה למטרת תעמולת בחירות שהשמאלנים יראו איך מכניסים לימין,עם הצבא החזק במזרח התיכון,שבמקום להגן על תושבי הדרום המופצצים,מגוייס לתעמולת בחירות.
    עצוב-עוד יום שחור לדמוקרטיה.

  • 15.

    אין הבדל בין המתנחלים לאלפרונים

    לוין, 18/11/08 22:48

    אלה עבריינים ואלה עבריינים.
    אלה חובשי כיפות ואלה חובשי כיפות.
    אלא לא שמים על שלטון החוק וגם אלה.
    אלה מרביצים לשוטרים וגם אלה.
    בשניהם צריכים לטפל ביד ברזל.
    מי שירים יד על שוטר או חייל צריך לשבור לו את שתי הידיים ואחר כך לזרוק אותו לכלא עם מחבלים.

    • שילטון החוק? מתי פינו בית ערבי לא חוקי לאחרונה? (ל''ת)

      עצבני, 18/11/08 23:44

    • יש הבדל בין השמאלנים הקיצוניים לקאפו. הקפואים פעלו כדי להציל את חייהם,

      דרור מרמת גן, 18/11/08 23:52

      ואילו השנאה החולנית ליהודים, שמושפרצת מהשמאל הקיצוני, היא שנאה טהורה.

  • 14.

    מדינת ישראל מדינה אנטישמית

    יהודי, 18/11/08 22:45

    המדינה היחידה בעולם שמונעים בה מיהודים לגור בבתים שהם קנו היא מדינת ישראל.
    אם בכל מדינה אחרת בעולם היו מונעים מיהודים לגור בבית שהם קנו כולם היו מזדעזעים ואומרים שזה אנטישמיות.

  • 13.

    למה לא דיווחתם על העיקר- על דברי אורית סטרוק?

    בבחירות בסוריה יודעים מראש מה התוצאות, כך גם עם בג, 18/11/08 22:43

    מעניין למה ''שכחתם'' לכתוב את העובדות שהביאה אורית סטרוק, לפיהן אין כל ספק ש''שופטי בג''ץ'' לא הכריעו לפי החוק, אלא הכריעו כח''כי כנסת שמאלנים קיצוניים.
    את הדברים המראים שאנשי הימין הם אלו המגינים כאן על החוק ולא ה''שופטים'' - כמובן, ''עיתונאי אובייקטיבי'' של מעריב לא יביא לידיעת הציבור.

  • 12.

    המלחמה על הבית

    רןת, 18/11/08 22:43

    בואו לחזק את ידי מגינינו. תחזקה ידי כל אחינו המחוננים עפרות ארצנו באשר הם שם. אל יפול רוחכם. זה אמור היה להיות ההמנון של ישראל. הוא יפה לזמן ההוא והוא יפה לעת הזאת. לכו ברוח זו ונחזה בימות המשיח.

  • 11.

    ליצר אזור סטרילי סביב הבנין ולפנות לאט ובסבלנות... לא לשחק לידים שלהם (ל''ת)

    הבג''ץ קבע - לבצע !!!, 18/11/08 22:43

  • 10.

    ללכת נגד הפולשים ביד ברזל. ולא להסס לשבור להם את העצמות

    benzi. a, 18/11/08 22:42

    להפסיק להיות נח'נח'ים מול החוליגנים האלה מתנחלי חברון ונוער הגבעות . כל העולם צוחקים ממנו . הם החולירות האלה על מוריהם ורבניהם פורעי חוק. וחייבים ללכת נגדם ביד חזקה ובזרוע נטויה ולא להסס לחבול בהם ולשבור עצמותיהם למען יראו ויראו.

    • אבל הם רכשו את הבית כדין

      שגיב, 18/11/08 23:17

      יש מסמכים, הקלטות אודיו ווידאו שמוכחים זאת.

    • הבית נקנה כחוק שולם עליוו כסף כדין-יש מסמכים שמוכיחים זאת! אז למה? (ל''ת)

      בגלל שהם דתיים? מתנחלים? ציונים? בג''צ עוד ישלם !!!, 18/11/08 23:30

    • אני משער שיקרה לך מה שקרה לכל מי שגירש יהודים (ל''ת)

      עמרי שרון, 18/11/08 23:39

  • 9.

    brake them

    joe, 18/11/08 22:41

    brake them if they will rase a hand on a soldier

    • but the mitnahalim are soliders!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      y, 18/11/08 23:40

  • 8.

    כל הכבוד למתנחלים אל תכנעו לעוכרי ישראל הרוצים לנשל אתכם עמדו כנגדם

    דוד, 18/11/08 22:41

    אל תכנעו לעוכרי ישראל עמדו מולם בגבורה עם ישראח מאחריכם.

  • 7.

    פורעי חוק - לזרוק לכלא ! (ל''ת)

    איתן, 18/11/08 22:40

    • נכון! לכלא,יחד עם פורעי בילעין והלינצ'אים משפרעם!! (ל''ת)

      דרור מרת גן, 18/11/08 23:49

    • כן רק עם אתה מתישב. אנרכיסטים חופשים אנו בדיקטטורה של חשודים בגניבה (ל''ת)

      tru, 18/11/08 23:57

  • 6.

    צבא הגירוש מישראל, ממשלת הספר הלבן הבריטית היא מלאך מול רמון-אולמרט (ל''ת)

    ממשלה עוינת למדינה, 18/11/08 22:39

  • 5.

    לא ברור לי למה? הרי הבית שייך באופן חוקי לדרים בו. (ל''ת)

    היכן כיבוד החוק?, 18/11/08 22:33

    • 1 צודק לחלוטין בבחירות הקרובות התכוונתי להצביע לליכוד אבל אני עובר

      יהודי לפני ישראלי., 18/11/08 22:49

      למפד''ל רק בגלל שהבית נקנה באופן חוקי ובג''ץ משתמש בשמאלניותו בכוח.

      • המפד''ל ישבו עד הרגע האחרון בממשלה עם טומי לפיד-יעני להשפיע (ל''ת)

        מבפנים-סה''כ אכלו עוד כמה בורקסים-בושה!, 18/11/08 23:50

      • מהסיבה שאמרת- אני החלטתי להצביע מרזל!!! (ל''ת)

        יניב, חיפה, 19/11/08 04:46

        • אחי, חבל לזרוק את הקול, תתפקד לליכוד ותשפיע!! (ל''ת)

          טובה, 19/11/08 11:52

    • החוק הוא מה שבית המשפט אומר שהוא

      yy, 18/11/08 23:00

      אם אתה לא מקבל את זה אתה לא מקבל שום חוק.

      • אבל למה אין עקביות בסדום??? (ל''ת)

        אם עקום אז לכולם-עקום!, 19/11/08 10:26

  • 4.

    על בג''ץ והתקשורת הישראלית

    משה, 18/11/08 22:27

    הראה לי עוד מדינה דמוקרטית אחת שבה לא כל אדם או קבוצה מורשים לפתוח תחנת רדיו, עיתון או טלוויזיה, זה קיים רק בישראל. הראה לי עוד מדינה דמוקרטית אחת, או עוד מדינה בכלל, להוציא איראן, שבה רדיו ששידר ל20% מהאוכלוסיה, ערוץ 7 במקרה דנן, נרדף גם ששידר מחוץ למים הטריטוריאלים של ישראל במשך שנים רק כי שידר נגד הסכמי אוסלו...ואח''כ עוד הואשם במשך שנים באחריות לרצח רבין. הראה לי עוד מדינה דמוקרטית שלמרות מהפיכת הרדיו הדיגטלי מעדיפים הערוצים השולטים בה לשדר קמפיינים נגד רדיו פיראטי ולא להעניק אישור פעולה לתחנות רדיו חוקיות חדשות. בישראל כל תחנות הרדיו מא ועד ת הם של כל ישראל או גל''צ (שנשלטת במפורש ע''י השמאל מאז קום התחנה ואפילו בג''ץ הודה בכך). הראה לי עוד מדינה דמוקרטית שבה הכנסת אישרה ערוץ רדיו (ערוץ 7) כחוקי לאחר 13 שנות מאבק ואז בא בית המשפט העליון וביטל את האישור, בעצם-תראה לי עוד מדינה כזאת בכלל. תראה לי עוד מדינה דמוקרטית שבה בראשות מועצת העיתונאים עומדת שופטת בג''ץ לשעבר שגם הצהירה שבמקרים מסוימים ראוי למנוע חופש ביטוי (במקרה של יגאל עמיר ולא של סמיר קונטאר חלילה, לערבים אגב יש אלף תחנות פיראטיות ולא נוגעים בהם) וכשמיליארדר יהודי דתי בשם סאבא רצה לקנות חלק מערוץ 10 מיהר שר המשפטים דאז, טומי לפיד, לחוקק חוק המונע מבעל תחנה מלהתערב בתכניה... תראה לי עוד מדינה בעולם בכלל שבה לבית המשפט העליון יש סמכות לבטל כרצונו חוקי כנסת, שהפרקליטות-משרד היועץ המשפטי לממשלה ובית המשפט העליון הם למעשה גוף אחד, ללא הפרדת רשויות וכך מתמנים פרקליטים ופרקליטות ראשיות לשעבר ויועצים משפטיים לשעבר במעין מסלול קבוע מראש למשרת שופטי בג''ץ. תראה לי עוד מדינה אחת בעולם שבה בית המשפט העליון הוא זה שממנה את שופטי המחוזי והשלום, כך שאלו אינם עצמאים בהחלטותיהם ולמה לעזאזל קיימות ערכאות נמוכות וגבוהות יותר אם זה כך... תראה לי עוד מדינה בעולם שבה שופטי בג''ץ ממנים אלו את אלו ושמסרבים בתוקף לנהל פרוטוקולים (סירוב שנשבר רק לאחר איום מצד הימין בכנסת בחקיקת חוק עוקף בג''ץ לפני שנה וקצת)..עוד מדינה שבה נערות בנות 15 מושמות במעצר מינהלי במשך חצי שנה כי סירבו להזדהות בשמן (בהקשר הספציפי הזה, חוץ מאיראן).... בקיצור חבוב, אתה שייך בעצמך למאפיה שעוסקת פעם בשנה, לפעמים יותר, בחודש שלם של הסתה במסווה של ''מורשת רבין''-זה ככה כבר 13 שנים וזה עלה לכולם על העצבים. אחרי האסונות שהבאתם עלינו החלטתם שסתם הסתה נגד המתנחלים תעזור לכם לשמר את מעמדכם בציבור...זה לא ככה הגב לתגובה זו

    • צודק ישראל היא דמוקטטורה

      שגיב, 18/11/08 23:20

      זה פשוט שקר לטעון שישראל דמוקרטיה. בארה''ב רוב הערוצים שמאלנים אבל עדין יש פוקס ניוז וערוצים אחרים שמשמעים דעה שונה, בישראל זה פשוט מאוד לא קיים!

    • אחי, את המגילה שלי כבר כתבו

      המלכה אסתר, 18/11/08 23:22

      אתה באמת חושב שמישהו קורא את המגילות שלך?

    • דברים נכוחים וברורים. לצערי, ישראל היא רק מראית עין של דמוקרטיה (ל''ת)

      יאיר, 18/11/08 23:26

  • 3.

    מה כותרת היום באיזה בית מעפן

    בושה, 18/11/08 22:27

    כולה בית מעפן זה כותרת הים פשוט בושה כותרת היום זה קסמים

  • 2.

    בושה שממשלת ''קדימה'' נתנה אישור להיכנס לבית המריבה

    רינה, 18/11/08 22:25

    במקום לפנות התנחלויות,על קיצוניות מתנחלים,
    ממשלת ''קדימה'' נתנה אישור לבצע את ההפך.
    ממשלת ''קדימה'' נתנה אישור להיכנס לבית המריבה,ואפילו דיכטר בא לברך,ולצערי על
    טעויות משלמים.אך מה שעוד יותר בושה שבג''ץ לא נותן הוראה להפסיק את הבנייה בכול ההתנחלויות.

  • 1.

    עמונה היתה הספין שלהם לפני הבחירות הקודמות ובית השלום

    הוא הספין שלהם הפעם, 18/11/08 22:19

    פשוט לא יאומן הסיפור הזה. מי שלא מבין שזה ספין שמטרתו להשניא את המתנחלים ולהפגין מנהיגות על גבם הוא פשוט תמים. ספין בחיי אדם זה מה שזה.

    • אם זה כזה ספין שפשוט יוותרו-בשביל הבחירות

      yy, 18/11/08 23:01

      אם כל כך חשוב להם שלא יראו אותם מרביצים לשוטר לפני הבחירות שיוותרו על הבית הזה.

      הבית הזה הוא חלקת אלוהים? ספציפית הבית הזה?