• 59.

    לכתוש מבחוץ.לא להכנס.זה גם יתסכל אותם (ל''ת)

    אורי, 24/11/08 09:08

  • 58.

    לפני בחירות-לא פועלים,אחרי-עסוקים בדילים,באמצע-אוכלים בורקסים ומקבלים (ל''ת)

    סטפות,וחוזר חלילה..גם פיפי יעשה אותו דבר-חבל!, 19/11/08 00:42

  • 57.

    יאללה חברים...למחוק אותם (ל''ת)

    הרצל, 18/11/08 20:08

  • 56.

    החמאס רוצה ביבי, ואתם תתנו לו. (ל''ת)

    החמאס, 18/11/08 17:30

  • 55.

    עם כל הידע שיש פה לאזרחים ששרתו בצבא, אי אפשר לייצר (ל''ת)

    קאסמים?, 18/11/08 17:21

  • 54.

    לא יתכן. איך הם יודעים ?

    ילד, 18/11/08 17:13

    הרגיעה קרסה ?
    איך הם הגיעו למסקנה הזאת ?

  • 53.

    צה''ל הפר אותה - היא לא קרסה מעצמה.... (ל''ת)

    תדע כל אם עבריה..., 18/11/08 17:04

  • 52.

    למה לוקח לגורמי בטחון חודשים להבין את מה שמבין האזרח הפשוט ביום? (ל''ת)

    לא מבין, 18/11/08 16:16

  • 51.

    ב-א-מ-ת (ל''ת)

    ה-צ-ח- ק-ת-ם, 18/11/08 16:06

  • 50.

    חמור ביותר שבגלל שיקולי בחירות לא מגיבים

    פיני, 18/11/08 15:24

    אזרחי ישראל ידעו כיצד לנהוג ביום הבחירות כלפי אלו שנמנעים מלהגן על ערי הנגב בגלל שיקולי בחירות!

  • 49.

    נו, ליבני, הרגיעה קרסה. מה תעשי עכשיו? תאיימי עוד פעם? (ל''ת)

    חבר של פייגלין, 18/11/08 14:42

    • עכשיו היא תניח את הראש על כתפו של שר החוץ הבריטי....ותבכה (ל''ת)

      הרצל, 18/11/08 15:16

  • 48.

    אני בטוח שאם ממש נתאמץ נוכל לדמיין שהיא לא קרסה

    רועי, 18/11/08 14:19

    לא חבל להסתכל על המציאות? זה לא נעים וגם מסוכן .
    עדיף בהרבה להמשיך ולדמיין, כמובן שבשדרות יותר קשה לדמיין בגלל הרעש אבל תמיד אפשר לזוז למרכז.

    מה עוד צריך לקרות? כמה נפגעים? מה המספר שישנה? אחד , שנים, עשר?
    במדינת הטמטום מתרגלים להכל, עוד שנה שנתים למות מקאסם יהיה כמו מחלה קשה, משהו שצריך לחיות איתו.

    תתעוררו! כמו שאומר יוסאריאן במלכוד 22, יורים עלינו ואני חושב שהם מנסים לפגוע

  • 47.

    צה''ל בפשיטת רגל!!

    NY, 18/11/08 13:57

    הכנה מנטלית של צה''ל???
    הצבא היה מאוד מוכן בלבנון מנטלית, לחיילים היתה מוטיבציה אדירה והיו מוכנים לתרום את הכל. הבעיה הית ועדיין ההכנה המבצאית, אי חוזר, הכנה מבצאית!!!
    עם מפקדים כאלה ברור למה החמאס מהתל בנו!!! לסלק את הפיקוד הרקוב בצה''ל ועצות אחיתופל במגיעות עימו!!!

  • 46.

    אחרי איזה גראד או קסאם הבנתם שהיא קרסה?

    שאולי, 18/11/08 13:18

    כי רוב העם הבין שזה היה אחרי הראשון...
    כנראה שהגורמים הבטחוניים הבכירים לא מאוד בכירים והכותבים לא כל כך חכמים.

    • אחרי שצה''ל פלש לרצועה, והרג פלשתינים.

      אובייקטיבי, 18/11/08 15:57

      עד אז דווקא היה שקט. אחרי זה הם הגיבו. למה ציפית?

      • דמגוג. צה''ל לא פגע בחפים מפשע, אלא פגע במחבלים שהתכוונו לחטוף חיילים.

        מה, 18/11/08 17:24

        ואני בטוח שאם הם היו מצליחים לחטוף חיילים, אתה הייתי מהראשונים לקרוא לשחרר אלפי רוצחים תמורתם.

  • 45.

    לא. מה אתם אומרים? אולי נתחנן להניה? (ל''ת)

    גידי, 18/11/08 13:02

  • 44.

    כמו הרגיעה גם ההרתעה קרסה, החמאס מתחזק ובוכה ואצלינו בוכים ומתנצלים... (ל''ת)

    ע.א., 18/11/08 11:37

  • 43.

    מה באמת?

    שגיב, 18/11/08 11:02

    תפתחו את העניים מיזמן מיזמן ניגמר הרגיעה תתחילו לעבוד במקום לדבר ברק מה קורה לך תיתעורר דייי לדיבורים ...אני והחברים שלי נילחמים לא אתה תן לצהל לעבוד אבל לעבוד לא להיכנס ולצאת .......פחדנים..

    • ליבני אמרה.....

      סטודנט, 18/11/08 12:28

      ליבני איימה שעם ימשך ירי הקאסמים ישראל תיפעל והנה ירי הקאסמים נימשל וליבני שוב מאיימת
      ליבני תלמדי עושים לא מאיימים,מאיימין ןאז עושים לא מאיימים ואז מאיימים שוב ולא עושים כלום

      • והיא עוד חושבת שתיבחר לראשות הממשלה! (ל''ת)

        א, 18/11/08 14:42

  • 42.

    מה קרה לזרוע שלנו ? (ל''ת)

    ., 18/11/08 10:51

  • 41.

    לא לשכוח מי הפר את הרגיעה ראשון. רמז - לא הפלשתינים.

    מגלגל העיניים, 18/11/08 10:50

    מישהו כנראה הגיע למסקנה ששקט מדי וכדאי לשלוח את חיילי צה''ל לתוך רצועת עזה על מנת לפוצץ מנהרה ש ''הוכנה לפיגוע''.

    הפלשתינים, במקום לקבור את מתיהם בשקט, השיבו אש ברוב חוצפתם.

    כרגיל, אנחנו מתחילים באלימות ואז מחכים שהצד השני ''יבין איתותים'' ויפסיק את הירי.

    בינתיים לשר הביטחון יש הזדמנות לנפח את החזה ולצאת בהצהרות לוחמניות, ותושבי הדרום משלמים את המחיר.

    • אתה מוזמן להתגלגל לעזה (ל''ת)

      איכס של אדם, 18/11/08 11:57

    • השקר אמכם ואביכם. (ל''ת)

      41 עוד שקרן של המחבלים., 18/11/08 13:22

  • 40.

    ה''רגיעה'' היתה יוזמה אנטי ישראלית על מנת לאפשר לחמס להתעצם ולהתחמש. (ל''ת)

    רות, 18/11/08 10:45

  • 39.

    מה באמת ? באמא שלכ'ם

    רוני, 18/11/08 10:20

    תמיד אמרו לי ששר (שרוצה לשמור על הכיסא שלו) ידאג שאלה מתחתיו יהיו טפשים יותר ממנו, אז תראו את ברק וולנאי

  • 38.

    חשבתי'' סופי'' שסוף-סןף יתחילו לגמור את הרוצחים בעזה ולהגן עלינו (ל''ת)

    איזה הכזבה!!!, 18/11/08 10:17

  • 37.

    אם היו משחררים כל המחבלים מהכלא לא היה קורה כלום (ל''ת)

    משה, 18/11/08 10:10

  • 36.

    האם צה''ל או השר מתים מפחד במלחמה נגד כנופיות? (ל''ת)

    עתידנו בזבל, 18/11/08 09:56

  • 35.

    מינהרות הרשע והרוע הם צרה צרורה עבור עם ישראל

    פקק תנועה קרית ביאליק, 18/11/08 09:55

    ואי אפשר להיתכחש לעובדה נכונה זו ...

  • 34.

    מדיניות הבטחון של ישראל

    אלי פ., 18/11/08 09:53

    אנשי החמאס למדו מזמן שהרמזים הדיבורים והאיומים של ישראל לא שווים דבר כי אלה שעומדים מולם ובעיקר ברק לא מפחידים אותם.

  • 33.

    לדעתי ברק לא רוצה להגיע ליום הבחירות כשעל גבו חיילים ישראלים

    אזרח המדינה, 18/11/08 09:53

    כתוצאה ממבצע צבאי בעזה. הוא כמובן טועה, מכיוון שהוא ומפלגתו ייעלמו מן המפה הפוליטית בגלל אוזלת יד מוחלטת והשתמטות מנקיטת צעדים מתבקשים בכל מה שקורה ברצועת עזה. אם הפקרת אוכלוסייה אזרחית ישראלית היא דרך התמודדות, מי יתקע לידינו שהוא יפעל כדרוש כאשר נותקף על ידי חיזבאללה ואיראן? אולי גם בחזיתות האלה הוא יחזור וישתמש בנימוקי המניעה מעשייה שלו שאותם הוא מעלה מול הבעייה בדרום?

  • 32.

    יש לגרוס את החמאס עד דק - רק בכח - גם אם זה יקח עוד 1000 שנים

    אבי, 18/11/08 09:52

    הבא להורגך השקם להורגו (והרוג גם את משפחתו)

  • 31.

    על תבוסת ישראל במלחמותיה ''לחץ אמריקאי'' ושקרים אחרים.

    עלי-בבה, 18/11/08 09:45

    לפני מספר חודשים הזדמן לי לבקר באתר חדשות לבנוני באנגלית. וכמובן התפתחה שם שיחת טוקבקים ערה מאוד בין הערבים עצמם. חוץ מכמה שהידי HARDCORE, שכל עניינם לאומנות מטורפת, רבים מהגולשים הערבים, סיכמו את המלחמה כ....תבוסה קשה לחיזבאללה. ואכן, לפי תוצאות ארוכות התווח, היסטוריות פוליטיות, המערכה בת החודש- נצחון מוחץ וחד משמעי לישראל. אבל בארץ חושבים ש...ישראל הפסידה. ויש מקהלה שלמה שמוכנה בהינף עט-כתיבה (ליתר דיוק המקלדת), לכתוב מאמרים ''מחוכמים'' ו''תחקירים מנומקים'' שיוכיחו לנו באורים ותומים שהפסדנו במערכה. למה מלחמת יום-כיפור, שכל אומה שתסיים אותה כמו שצה''ל סיים, תצהל צהלות נצחון (קחו רת רוסיה במלחמת העולם השנייה)... אבל לא ישראל? בישראל היה מי שדאג להפוך את זה ליום אבל לאומי. כמה אנשים נהרגו שם? 2600? עם 500-600 הרוגים בכבישים כל שנה, זה היבול ב-4 שנות נהיגה בישראל. אבל הרוגים בתאונות אינם חשובים. רק אלו שבקרב. ואני אשאל- למה? ולמי זה נחוץ לשקר ככה לעם ישראל, להשפיל אותו בכל הזדמנות ולרמוס את רוחו? למה חיי החיילים חשובים מחיי האזרחים בישראל? מישהו מכם פעם ניסה להבין את זה? בתוך התבוננות על החיים בישראל לאורך עשרות שנים, זה מה שהבנתי והסקתי: בישראל קם שמאל פציפיסטי. הוא כבש כיבוש זוחל את אמצעי התקשורת והאקדמיה ה''רכה'', דהיינו, מדעי החברה, תוך השתלטות על השיח הציבורי לחלוטין בשנות ה-90. מטרתו של זה האחרון- הסכם שלום בין ישראל לשכניה בכל מחיר. אלו הם עוד השמאל ה''ציוני''. ישנן גרורות סרטניות שהתפתחו ממנו שהפכו לאוייבי מדינתם ועמם בפועל. ''שלום עכשיו'' שהוקם אי שם בשנות ה70 כארגון פציפיסטי, מזמן הפסיק להיות כזה. היום זה ארגון אנטי-ציוני קלאסי ולוחם. לגופים האלו חשוב מאוד לשכנע את הציבור ש''אין פתרון צבאי''. אין בכלל מה להלחם ממילא ''נפסיד'' ו''חבל על כל הרוג'' וכו'. ואז כהציבור איננו בטוח ביכולתו להגן על עצמו בכח, אפשר יהיה לאלץ אותו לרוץ לראיס ולהביא פתק חתום, יהיו תנאי הכניעה ככל שיהיו. זהו גם הסוד של השקר הגדול הנוסף: ''הלחץ האמריקאי''. אין ספק שהאמריקאים קובעים פה. אבל שימו לב: הם ניסו לעשות שלום דרך שיחות מדריד, וישראל הדהימה אותם בבגידה נגד עצמה בהסכם אוסלו. אש''פ הוגדר כארגון טרור בארצות הברית. ישראל ביצעה מעשה חתרני נגד דעת הבית הלבן, הרחוב האמריקאי ודעת הרוב המוחלט של עמה... ובהסכם זה תמכה בפירוש בטרור.... נגד עצמה. מה נשאר לאמריקאים לעשות? המסכנים ישבו שעות על גבי שעות, ניסו להבין, עשו ניתוחים עם המומחים של FBI ו-CIA ו-STATE DEPARTMENT ו.... ישרו קו. ומה יעשו? יכריחו את היהודים לא לבגוד בעצמם? הם כבר ניסו פעם אחת להציל מדינה שלא רצתה להנצל- זה היה דרום-וויאטנם. הם נכוו שם קשה והחליטו- שמספיק להם ממדינות הבוגדות בעצמן. מי שמעוניין למות- שימות לבד. פעם שנייה זה השיחות עם הסורים כיום. הסורים עויינים את האמריקאים ואת המערב. המשטר הוא מהנוראיים במזרח התיכון. הם מזנבים בארה''ב בעירק. הם פוגעים בלבנון, ומסייעים לחיזבאללה (לאמריקאים חשבון נפרד עם השהידים האלה). מאמץ דיפלומטי אמריקאי עצום הושקע כדי לבודד את הסורים. מה עושה ישראל? היא בוגדת באינטרסים אמריקאים לאור היום. מה עושים אלו? רוטנים בלבד... אבל לא כ''כ מיישרים קו. היום זה כבר שונה. הם ממש לא אוהבים את סוריה, מה לעשות? מישהו הזכיר את ה''לחץ האמריקאי להפסקה מיידית של השיחות''? הפסקת הסיוע? השהיית הסיוע? ככה שעדת התעמולנים מהשמאל עובדת עלינו בעיניים גם הפעם. כל פעם שמישהו פותח חדשות טלוויזיה או רדיו- הוא מוצף בשקרים ניתוחי כזב והפחדות, וזאת כדי שיאבד את האמון בעצמו ובכוחו להגן על עצמו ויתמוך ב''תהליך''.

    • צודק בכל מילה! (ל''ת)

      שווה קריאה, 18/11/08 10:17

    • חיזבאללה מלך הלבנון

      החלטה 1701, 18/11/08 10:51

      אם ליבני לא היתה חותמת על החלטת התבוסה והכניעות של ישראל בפני הטינופת החיזבאללונית, אז היה אפשר לסיים את מלאכת השמדת החיזבאללה.

      • דיבורים על נסיון השמדת חיזבאללה - משגה חמור.

        עלי-בבה, 18/11/08 12:06

        איננו צריכים להשמיד אף אחד. כל מה שנדרש הוא....שישמרו על הגבול איתנו שקט. כנ''ל החמאס. ההחלטה 1701 היא בסה''כ סולם מכובד לרדת מהעץ אחרי שישראל השיגה נצחון בדרום לבנון, אבל (וברור שלא היה לזה סיכוי) לא קיבלה את השבויים, וחיזבאללה (כמובן) שלא התפרק מנשקו. אז חלאס להציק בעניין זה לליבני.

    • תגובה חשובה ראויה לפרסום כמאמר בפני עצמו

      לשלוח לחברים, 18/11/08 11:06

      לשלוח לאנשים ככל האפשר
      אתה צודק
      תמיד המסוכנים ביותר היו האנטישמים מבפנים
      ראה וענונו
      הם שונאים את היהודים ואת זה שהם עצמם נולדו יהודים
      הדחף היחיד שלהם הוא שינאה
      לא אכפת להם שיפלו טילים על כפר סבא העיקר שיוחרבו ההתנחלויות
      נורא ואיום

    • השמאל הוא הסרטן האמיתי

      מירי, 18/11/08 13:09

      ואני מקווה שבזמן הקרוב הם יקבלו את שלהם...

    • 31 עלי בבא יופי של תגובה. מי אתה ???שם ספרותי לא

      tova, 18/11/08 14:26

      במקום עם תגובה כל ככך מושכלת ונכונה

      • כן כנראה שצריך להחליף למשהו יותר... המממ פחות מגוכח.

        עלי בבה, 18/11/08 16:04

        AL_SCH, אולי יותר מתאים.

  • 30.

    יש משהו שלא קורס חוץ ממנהרות הרשע והרוע של החמאס (ל''ת)

    פקק תנועה קרית ביאליק, 18/11/08 09:45

  • 29.

    כל עוד זה לא בתל אביב

    ג'קי, 18/11/08 09:40

    לא יקרה כלום.תושבי הדרום תשירו יחד איזה כיף להיות בשר תותחים יה יה איזה כיף להיות בשר תותחים.

    מדינת תל אביב לא מתענינת בכם רק שיפלו עליהם טילים עזה תימחק.

  • 28.

    הרגיעה אולי קרסה אבל הטימטום של הממשלה וצה''ל ממשיך .... (ל''ת)

    just me, 18/11/08 09:33

  • 27.

    באמת חבל להכניס לשם חיילים שלנו שעלולים להיפגע

    רועי, 18/11/08 09:33

    אפשר פשוט לשלוח לאיזור עוטף עזה כמה סוללות תותחים ו MLRS (מנתץ) ופשוט להתחיל בהרעשות ארטילריות את כל הרצועה, בכל פעם שיורים משאם אפילו קסאם אחד.
    אפשר לחבר אותם להתראת צבע אדום שיש אצלנו, ואז גם להם יהיו כמה שניות שהם יוכלו ללכת ולתפוס מחסה מפני ההפגזות. זה מספיק הומניטרי, לא?...

    • צודק מגיב 27 (ל''ת)

      דוד צפוני, 18/11/08 11:22

  • 26.

    טוב כל עוד ברק נמצא לכל הערבים יש בטחון עצום

    שמואל, 18/11/08 09:32

    באמת צריך לפחות לבדוק מדוע ? מה הסיבה ?

  • 25.

    לא צריך להיות גאון בשביל הבין את זה (ל''ת)

    שש, 18/11/08 09:32

  • 24.

    יש משהו פה שלא קורס חוץ ממנהרות הרשע והרוע של החמאס (ל''ת)

    פקק תנועה קרית ביאליק, 18/11/08 09:29

  • 23.

    החמאס סיים להתארגן ולהתחמש ,עכשיו אפשר להפגיז את ישראל !

    שידור חוזר, 18/11/08 09:27

    עוד חצי שנה יבקשו רגיעה חדשה יתחמשו שוב כדי להתארגן ולרכוש טילים שיפגיזו את יבנה,באר שבע וראשון לציון !

    • תגובת אהוד הרשמית:

      ג'קי, 18/11/08 10:04

      נו אז מה כל עוד מגדלי עזריאלי לא נפגעים תסבלו בשקט.

  • 22.

    אם לסכם במשפט אחד:''הרגיעה קרסה,עושים הכל בשביל להחזיר אותה''.

    שאול מופרז, 18/11/08 09:25

    אבל אם היא קרסה, איך תחזור? ולמה מחכים?
    בקיצור מר בוחבוט - קרסה או לא? אתה יכול לענות בצורה ברורה על השאלה??

  • 21.

    ברק כנראה אינו יודע שרקטות יודעות לעוף גם מערבה (ל''ת)

    ו''לנחות'' אצל החמאס, 18/11/08 09:23

  • 20.

    החמאס מצליח בעזרת כלים פשוטים לעשות את מה שצה''ל מנוע לעשות

    ע''י האהודים, 18/11/08 09:21

    בעזרת כלים מדוייקים והרסניים יותר.

    ברק - סיפרו לך שלצבא יש פצצות מונחות? תותחים? מרגמות?

    סיפרו לך שהחמאס מאורגן כצבא סדיר עם בסיסים קבועים למפקדות, אימונים, תחמושת וכו'?

    סיפרו לך שלפני שאתה מנסה להכנס כדי למוטט את שילטון החמאס אפשר לגבות ממנו מחיר כבד כשי שיבין שלא ניתן להמשיך כך?

    סיפרו לך? אם לא - אולי תשאל?

  • 19.

    כמו הרגיעה גם ההרתעה קרסה, החמאס מתחזק ובוכה ואצלינו בוכים ומתנצלים... (ל''ת)

    ע.א., 18/11/08 09:18

  • 18.

    כל השיקולים היו ידועים מראש-שום דבר מהותי לא השתנה-צה''ל מפר את הרגיעה (ל''ת)

    את המלחמה הזו צריך למנוע !!!, 18/11/08 09:16

    • עוד שמאלני הזוי (או אולי סתם ערבי) (ל''ת)

      לך לעזה, 18/11/08 10:18

    • ההודנה הלכה, תבוא הַנַּכְּבָּה

      איבראהים אפאנדי אל יאהודי, 18/11/08 17:31

      ערבים, להכין את הצרורות ויאללה לעיראק.

  • 17.

    אבל ישראל הפרה את הרגיעה בפיצוץ המנהרה !!!

    ב.ק., 18/11/08 09:15

    אי אפשר להפר את הרגיעה ואחר כך לטעון שהחמאס לא שומר עליה. פיצוץ המנהרה שנועדה לחטוף חיילים לדברי צהל היה מעשה איוולת. אם רוצים לטפל בהתארגנות החמאס לפעולות צבאית מול ישראל, צריך לעשות זאת במלוא הכוח ובמלו הנחישות ולא לטפל באופן נקודתי באיזה מנהרה מטופשת ולהתפלל שהרגיעה תישמר.

    • חשבתי שאתה אדיוט

      ג'קי, 18/11/08 10:00

      אבל אתה צודק.

    • אם כבר תוקפים בעזה צריך לתקוף חזק!!!!!!!!לא נקודתי!!!! (ל''ת)

      להשמיד חצי עזה, 20/11/08 09:03

  • 16.

    ברגיעה צריך לטפל מדינאי - לא קצין מתלהם שש אלי קרב !!! (ל''ת)

    פיתחו את המעברים מיד והחזירו הטנקים למחסנים !!!, 18/11/08 09:14

  • 15.

    לא יאומן - פתאום שלטון החמאס מוצג כאינטרס ישראלי! (ל''ת)

    יוסי, 18/11/08 09:12

  • 14.

    הנשמה מלאכותית על ידי ציפי תעזור - בהבל פיה (ל''ת)

    יוסי, 18/11/08 09:00

  • 13.

    בקשר לשאלת הקצין האם למוטט את החמאס ולבקש רגיעה , התשובה:

    אמיר, 18/11/08 08:58

    החמאס צוחק כשאתם יורדים על הברכיים ומתחננים לרגיעה,בלי הכנעה לא תהיה רגיעה ומי שלא מבין את המנטליות הערבית שלא יעסוק בביטחון לפחות לא במזרח התיכון.
    ושאלתי לאותו קצין האם לחכות להתארגנות החמאס , הגדלת טווח הטילים ,יותר נפגעים ורק אז להכנס?

    • אחרי שיפגיזו את אשדוד תהיה רגיעה !

      אשקלוני מופגז, 18/11/08 09:31

      אחר כך ימגנו את יבנה ,אופקים ובאר שבע ...בשלב הבא שוב יעשו הפסקת אש והחמאס יתארגן להפגיז את ראשון לציון !

  • 12.

    על כל קסאם, קסאם ישראלי על הוילות של עזה

    משה מ,,,, 18/11/08 08:55

    אין פתרון אחר !!!

    • אסור ליפגוע באזרחים חפים מפשע !

      זוועה גלאון, 18/11/08 09:28

      ערבים כמובן !

  • 11.

    ל-1

    ציונית, 18/11/08 08:51

    את המלחמה הזו היה אפשר למנוע - לו לא נהגנו כבנות יענה במשך שנים ארוכות. כעת נשמח אם תראה את הדרך.לידיעתך, בדרום המדינה יש אמהות עבריות רבות שאינן עוצמות עין. בגלל הטילים. להזכירך, המעברים היו פתוחים לא מזמן.
    תבוסתנות ואשליה עצמית - אינן פתרון.

  • 10.

    יש לנו מטוסים וטילים לא צריך עבודת פינצטה , כמו בדאחיה להפציץ בונקרים

    רז, 18/11/08 08:47

    בנינים גבוהים - יאללה

    • גם במחיר הרס הדרום לא ניכנס לעזה לחסל את החמאס !

      חרטומי הקריה תל אביב, 18/11/08 09:29

      זה לא תפקיד הצבא להגן על אזרחי המדינה !?

    • אין צורך לסכן חיי חיילים אין שם חפים מפשע!!!כולם פושעים (ל''ת)

      להפתיץ את עזה מהאויר!!!, 20/11/08 09:05

  • 9.

    השבת המצב על כנו

    כנו, 18/11/08 08:33

    או שמא הגורמים עבודים להשבת הקסאם לקנו?

  • 8.

    לפחות יהיה עוד פעם קלסיקיד בשדרות

    מ.ה, שדרות, 18/11/08 08:33

    שנה שעברה הי בלגן וישראכרד שלחו את הקלסיקיד. זה מבטיח שהם יבואו עוד פעם???

  • 7.

    כנראה לא צריך הרבה שכל כדי להגיע לדרגת ''גורם ביטחוני''

    סייר 551, 18/11/08 08:30

    תסבירו לי איך זה שכל אדם פשוט מהישוב הבין שה''רגיעה'' קרסה לפני 10 ימים, והגורמים ''מבינים'' רק עכשיו ?!?...

    תסבירו לי איך כל אדם פשוט מהישוב, חשב עוד לפני הרגיעה כי מדובר בטעות אסטרטגית שרק תעזור לחמאס להתארגן ולהתחמש, ואילו ''הגורמים הביטחוניים'' ו''הגורמים המדיניים'' הבינו את זה רק עכשיו ?!? ...

    תסבירו לי למה אפריים סנה ''מאיים'' על משפחות הפשע, ודורש להתייחס אליהם כארגוני טרור ?!? הרי כל משפחת פשע תשמח לקבל בחינם רגיעה/דלק/ ''ציוד הומניטרי''/מלט וכו וכו'...

    וציפי לבני היקרה :

    הקאסמים והקטיושות מעזה ---- ''בלתי נסבל''
    משפחות הפשע ----- ''בלתי נסבל''
    התעצמות החיזבאללה, ואי כיבוד תנאי החלטת האו''ם------ ''בלתי נסבל''.

    מה כן נסבל ? המשכורת שלך ??? האין זה תפקידכם לטפל בבלתי נסבלים ??

  • 6.

    וברגיעה הזו החמאס התחמש היטב. (ל''ת)

    עוד כישלון של ממשלת קדימה., 18/11/08 08:26

  • 5.

    הצבא החזק באיזור ומהמשוכללים והטובים בעולם מדבר ככה?

    א.מ, 18/11/08 08:25

    מה הפלא שכולם באיזור לא שמים עלינו?לא מבין איך בסיסי החמאס על תחנות המשטרה שלו כלי הרכב ומחסניו עומדים על תילם?איך מנהיגיו מסתובבים חופשי,איך הכבישים ודרכי הגישה לגבול שלמות ולא מרוסקות?איך בכלל במשוואה הזו נוצר תיקו?

  • 4.

    תדע כל אם עבריה - את המלחמה הזו אפשר היה למנוע !!! ועדיין אפשר !!! (ל''ת)

    לפתוח את המעברים מיד !!!!, 18/11/08 08:23

    • כמו שוינסטון צ'רצ'יל אמר ב 1938

      די לשקרים השמאלניים, 18/11/08 10:21

      בריטניה וצרפת היו צריכות לבחור בין חרפה לבין מלחמה, הן בחרו בחרפה ויקבלו מלחמה.

      זו היתה התוצאה של ההתרפסות בפני גרמניה, ישראל מתרפסת ומתבטלת בפני ארגוני הטרור בלחץ התקשורת השמאלנית עלובת הנפש והתוצאה תהיה מלחמה, בכל מקרה, רק בתנאים יותר קשים עבורנו

      • הסכם מינכן: החלפת ספרד בצ'כיה.

        בריטניה וצרפת יזמו את מלחמות העולם, 18/11/08 10:57

        תקראו את חומר הראיות.

        צ'רצ'יל היה דמגוג, שקרן, שתיין
        ובן של אמריקאית, שהרס את אירופה למען ארה''ב.

        • על מה בדיוק אתה מדבר? מה שתית? (ל''ת)

          חי, 18/11/08 12:00

  • 3.

    אני ממליץ לקצין הזה לקרוא את ספרו של בוגי יעלון . שיבין איך

    אור, 18/11/08 08:20

    חושב הצד השני

    • צודק, באמת בוגי הכריע את הקסאמים.

      דרומי, 18/11/08 09:58

      אה, לא. בעצם הוא לא הצליח.
      אופס.

      • אתה באמת מוזמן לקרוא את הספר לפני שאתה יוצא בהצהרות דמגוגיות (ל''ת)

        די לספינים ולדמגוגיה, 18/11/08 10:22

  • 2.

    תושבי עוטף עזה - צאו להפגנות באזור המרכז אל תכנעו . אתם

    אור, 18/11/08 08:19

    חייבים לעורר את הממשלה .

  • 1.

    אולם הקצין טען כי המסר לא עבר הלאה''- חה חה חה .... (ל''ת)

    עו, 18/11/08 08:17

    • פנוי ציר פילדלפי והרגיעה =אסונות ומישגים שיעלו לנו ביוקר.טמטום מתועד. (ל''ת)

      סמדר, 18/11/08 10:48