• 82.

    אמיץ, חכם, איש שלום, שמבין עם ברק העבודה אבודה (ל''ת)

    חניתה, 16/11/08 15:40

  • 81.

    עמי איילון תבורך. עשית למען השלום ועוד תעשה (ל''ת)

    אזרח ותיק, 16/11/08 15:39

  • 80.

    נטישה מקדימה והעבודה רק מחזק כמה הארורים האלה מסוכנים לביטחון העם היהו

    ג'ינג'י = ת''א, 16/11/08 14:21

    היהודי, כמה הם סכנה למדינת שיראל לירושלים ולגולן!! אסור לבחור במנוולים האלה שהמיטו עלינו אסון אחר אסון!! רק ביבי יציל אותנו מהארורים בארץ ומחו''ל!!!

    • Leader

      Dan, 16/11/08 20:20

      I don't think that BiBi will help to save Israel.
      I know that Israeli People should get a leader that will come from the people of Israel that knows how to talk to Arabs and give the last CHANCE to get PEACE FOR PEACE and NOT PEACE FOR LAND if the Arabs will NOT accept this offer than they want to have a war and the real leader of Israel should than give them a war that will destroy everyone that holds the wapons on the other side.
      That Action the Israeli Leader should do after he will show the WOLRD that ARABS don't want PEACE FOR PEACE.
      You should conclude all the rest for your self.
      if you agree with my statement send it to your friends.

  • 79.

    מפלגת סמרטוטים ושל פואדים (ל''ת)

    רפי, 16/11/08 12:56

  • 78.

    מאז היותך מש''ט 13 לא צללת רדוד כל-כך

    צולל עם ערכים, 16/11/08 12:49

    איפה ה''אני מאמין'' שלך? מדוע אתה מחפש כסא ולא מקום באמת להשפיע בו?

    עמי, בתור חבר ליחידה, אנחנו מרגישים כאילו כל שאיפותך הם קידומך האישי ולא הרצון לקדם את מדינת ישראל.

    חבל שאנשים איכותים כמוך טבעו בביצה הפוליטית והפכת כמו כולם.

  • 77.

    שר בלי תיק... שר בלי תיק.. עכשיו הוא נזכר? חוצפן. (ל''ת)

    עופר, 16/11/08 10:55

  • 76.

    חולון

    דני, 16/11/08 09:56

    מפלגת העבודה מתרסקת אדם ערכי כמו אילון נוטש,ומשאיר אותנו עם הנהנתנים כמו פואד וחבריו.למפלגה הזו אין תקומה

    • פואד התחמן הביתה (ל''ת)

      ירון, 16/11/08 12:58

  • 75.

    הבעיה, אמר אפלטון, היא שמי שיודע להיבחר לא יודע למשול ולהיפך

    אפלטון, 16/11/08 09:52

    1הבעיה, אמר אפלטון, היא שמי שיודע להיבחר לא יודע למשול ולהיפך

  • 74.

    תאב-שלטון המחפש כיסא ומסיר מעצמו כל אחריות. חרפה!! מה בכלל עשה בממשלה

    עץ, 16/11/08 09:47

    בכל זמן היותו מיניסטר??
    מה בכלל הוא רוצה חוץ מכיסא?
    ולמה תמיד כל האחרים אשמים בעיניו בעוד שהוא קדוש בעיני עצמו?
    ובכלל כל ההכרזות האולטימטיביות שלו המתהפכות תוך פחות מ-24 שעות... כן להתפטר לא להתפטר אולמרט צריך ללכת, לא, עדיף שאני אהיה מיניסטר...
    תגידו, בטוח שזה לא פיליטון שקישון הזכור לטוב כתב???

  • 73.

    העיקר שביקש וקיבל שר בלי תיק...שר בלי תיק...שר בלי תיק

    עופר, 16/11/08 09:44

    הוא ידע להנות מתפקיד שר ריק מתוכן, ועכשיו הוא מדבר על אלטרנטיבה? חוצפן קטן.

  • 72.

    עמי איילון

    רפי רוזן, 16/11/08 09:35

    תחליטו אתם: שבשבת או פרופלור

    • הוא זבוב במזבלה שעף בהתאם לכיוון הרוח (ל''ת)

      טורונטו טורונטו, 16/11/08 17:33

  • 71.

    אי אפשר לעזוב מפלגה שכבאר אינה קיימת שנים.

    פיני-1, 16/11/08 09:31

    למעשה כל האגף השמאלי קרס ואת מכת המחץ הוא יקבל בבחירות הקרובות.
    שרק לא יאמרו שהעם לא מבין/לא יודע . העם יודע לזהות סחורה טובה . השמאל זו סחורה ממודל ישן שאינו אופנתי יותר.

  • 70.

    עכשיו גם מקום 6 לא ראלי בעבודה,פואד המשוריין אכל אותה בגדול (ל''ת)

    מרכבה 77, 16/11/08 09:23

  • 69.

    ככה זה כשלא שומעים בקול חכמים.

    רון, 16/11/08 09:12

    עוד לפני שהצטרף לעבודה ידעו אותו שזה מה שיהיה כך שיבוא לתלונות לעצמו.

  • 68.

    מה העמי איילון הזה בכלל עשה בחיים הפולטיים? (ל''ת)

    אייל, 16/11/08 09:09

  • 67.

    עמי תחכה שהמיטה תתקרר קצת.

    מוטי, 16/11/08 09:02

    אז מה עשית שם עד עכשיו?

  • 66.

    אילון אינו מסוגל לקבל מנהיגות של אף אחד אחר

    אילון תפרוש, 16/11/08 08:53

    הוא מוכרח להיות בראש או ש...

  • 65.

    עמי, הצטרף למלכיאור

    צ.בודאי, 16/11/08 08:43

    מלכיאור איש מעש ( החוק האחרון למניעת פסולות גט, הזרם השלישי בחינוך זרם דתיים-חילונים יחד, ''תגלית'' , מפעלים ציוניים אחרים בתפוצות) נוח לעבודה בשיתוף , מיסטר קלין לכל דבר
    לדעתי, תביא את העוצמה שלך למספר 2 ב ''מימד'' ואתם מקבלים לא רק את פליטי העבודה אלא עוד מנדטים מחפשי קלינים או נקיי כפיים

  • 64.

    לא יורקים בבאר ששתו ממנה

    חמידוש, 16/11/08 08:34

    עמי עדיין טירון פוליטי אלך עמו
    לקרב כן פוליטיקה לא!

  • 63.

    מודה ועוזב ירוחם= עמי איילון ומלכיאור=בפני עיוור לא תיתן מכשול!!!

    שלמה מאור, 16/11/08 08:31

    עמי איילון ומלכיאור האירו בפני עיוורים מכשול, ''בפני עיוור לא תיתן מכשול'', עכשיו כולנו יודעים מבפנים מתוך מפלגת העבודה , שהעבודה כבר אין לא אידיאולוגיה וזה סתם אהוד ברק ששולט בכוח ומשנה עמדות מיום ליום ומקבל החלטות לבד בעצמו שעל תוצאותיהן אנחנו משלמים בגבול לבנון בשדרות ובאשקלון.
    כל הכבוד לאיילון ומלכיאור שבאו והאירו את עינינו בפני המכשול ברק!!!
    מודה ועוזב ירוחם!!!
    מחכים לביבי!!!

  • 62.

    עמי - רק מס' 1 !!!

    רני, 16/11/08 08:13

    המהלך הזה לא קל לעמי איילון ויזכה להרבה ביקורת ציבורית, אך בטווח ארוך הוא נכון. רק לא לעשות את הטעות ולהסכים להיות מס' 2. עמי איילון קורץ מחומר של מנהיגים והוא צריך להוביל תנועה, אם זו מרץ מתוגברת או מפלגה חדשה. רק מס' 1 !!!
    עם תנועת שמאל חזקה ואיכותית מפלגת העבודה תיעלם מהמפה והגיע כבר זמנה.
    איילון לשלטון !!!

  • 61.

    משימתו של ''הסוס הטרויאני'' הסתיימה בכישלון.

    נשר, 16/11/08 08:05

    הצטרפותו של עמי איילון למפלגת העבודה הייתה ניסיון כושל של השמאל המילטנטי להשתלט על מפלגה ציונית באמצעים חוקיים למחצה. הבחירות הפתאומיות שלא נחזו אצל משגריו של עמי למשימה. אילצו אותם לשנות במהירות את הטקטיקה ולהקים מפלגת שמאל אחרת ולזנוח את ניסיון ההשתלטות על מפלגת העבודה בשלב זה לפחות.

  • 60.

    ברק המנהיג

    עמך, 16/11/08 08:05

    ברק, אין לו גודל רוח. ראה מקרה של עמיר פרץ , במקום שיפרגן לו שפינה את מקומו ללא בעיה וקשיים (פרישה של תומכים חלק מהעבודה, או עוינות לאורך החברות, או תביעה לתיק הולם ליו''ר הסיעה לשעבר). (גודל רוח הוא התעלות מעל עצמך להראות נדיבות ואי התחשבנות).
    המו''מ עם לבני הוכיח שהאיש אין לו מעצורים ורוצה לבלוע הכל. (המושג שהוטבע בפוליטיקה ''נפוליאון'' (אדם שיש לו שאיפות לכיבוש את שניתן ולא חשובים לו האמצעים – כל אמצעים, כולל רצון עמו), הוא ממש מתאים והולם את האיש הזה.
    הוא מוערך כגנרל (ורמטכ''ל). אבל בעיני הוא לא ואיננו בשורה אחת כמו: רבין, דדו, בר לב, שייקה גביש, אברהם יופה , שרון, ואפילו גורודיש גדול ממנו (אף על פי שהכפישו אותו) מעולם לא שמעתי שהוא הנהיג דיביזיה, חטיבה בקרב או מלחמה שלימה. מה שידוע לנו הוא שהוא התחפש לבלונדינית, וטיהר את מטוס ססנה, ואולי הוא היה מקורב לאנטבה. הרמטכלות שלו הייתה על סמך מעשה גבורה אישיים – ותו לא.
    כל מעשיו ופועלו סובב סביב אישיותו.
    אז לא פלא שנוטשים את ספינתו– זה לא רב חובל שמנהיג את הספינה בכוח מנהיגות סוחפת או משהו דומה.

    • נפוליאון = ''נפו''

      איזק, 16/11/08 08:47

      זה היה כינויו בצבא, כך קראתי. כרמטכ''ל הוא התחיל בהצהרות גבוהות על צבא קטן וחכם אך תקופת כהונתו הסתיימה מבלי שהטביע חותם כלשהו. כראש ממשלה הוא הרבה להשוות עצמו עם בן גוריון ורבין וסופו ידוע...

  • 59.

    שום אמירה מדינית מפורשת - שום ביקורת יעדים - ריקנות... (ל''ת)

    די לשלטון הגנרלים בחיינו !!!, 16/11/08 07:51

  • 58.

    לימין אין דרך/לשמאל אין מנהיג/רק ליבני - טובה לישראל !!! קדימה (ל''ת)

    מרכז לאומי שפוי וחזק !!!, 16/11/08 07:42

  • 57.

    צ'ונסי גארדנר קפץ גינה

    יז'י קושינסקי, 16/11/08 07:42

    צ'ונסי גארדנר קפץ גינה וכל גאוני התקשורת והמוסר מצאו שלל רב בהגיגיו ההזויים.

  • 56.

    תחילת ההתפקחות מגנרלים בדימוס

    משה, 16/11/08 07:39

    פעם זה היה מסלול קבוע של אלוף ובטח רב אלוף במיל.צבא-שר-ראש ממשלה.היום אנחנו יודעים שלא כל מי שהיה לוחם מהולל יכול להנהיג מדינה.ואילון הוא דוגמא בולטת לרעיון שהכזיב.יש בתוכנו אנשים מצוינים שלא היו גנרלים בצבא ושיכולים לנהל מדינה כמו שצריך.צריך רק שהם ירצו לקפוץ לבריכה הלא כל כך צלולה הזו.

  • 55.

    לאט לאט ובטוח...השמאל יבין ויעלם (ל''ת)

    הרצל, 16/11/08 07:38

  • 54.

    זה לא האקזמפלר שטען שהוא בשום אופן לא שמאלני?

    שר עם תיק, שר בלי תיק- איש הזוי לגמרי, 16/11/08 07:37

    הרבה אנשים היו תותחים בצבא, ואחר כך נכנסו לחיים הציבוריים ופתאום אתה רואה שאין קשר בינם לבין המציאות. פשוט חבל עליהם ועלינו, הפראיירים שצריכים לסבול אותם.

  • 53.

    מה בדיוק אתה רוצה? יכלת לרוץ לראשות המפלגה ולזכות ואז להיות המנהיג (ל''ת)

    אבל זה לא קרה-אז קבל את המנהיג שנבחר, 16/11/08 07:34

  • 52.

    פורשי העבודה מאז 1999 - ממשלת ברק

    גל, 16/11/08 06:52

    שמעון פרס, דליה איציק, חיים רמון, עוזי ברעם, אברום בורג,אלי גולדשמידט, משה שחל, אפי הושעיה, אפרים סנה, דני יתום, אלי בן מנחם, שלמה בן עמי, עמרם מצנע,יוסי ביילין, יעל דיין,בייגה שוחט

  • 51.

    החלום שלי - (המכה הסופית לשמאל). כנסו:

    אין על פייגלין!, 16/11/08 06:47

    בוגי יעלון מדהים את המערכת הפוליטית ומודיע שהוא מצטרף על מנת להנהיג את מפלגת 'התקווה'. כמו כן הוא מצרף אליו את אפי איתם וגורם לזה שהאיחוד הלאומי/מפד''ל + 'התקווה' תהיה מפלגת ימין עם כמות מנדטים עצומה ושלה יצביעו אנשים שלא מסוגלים להצביע לליכוד:

    מקום ראשון - בוגי יעלון.

    מקום שני - אפי איתם.

    מקום שלישי - אריה אלדד.

    מקום רביעי - פרופ' רון בריימן.

    אין מה לעשות, אני לא סומך על ביבי ולכן מוכרחים ל'עטוף' אותו חזק מימין על מנת שלא יברח שמאלה.

    • ומה עם הלל וייס?

      דודי כפ''ס, 16/11/08 07:50

      השפוי היחיד ברשימה הזאת הוא בוגי יעלון
      ולא נראה לי שהוא יעמוד בראש רשימה הזויה

  • 50.

    ''שקל השר עמי אילון בכובד ראש'' ואם גנרלים אלו יצא פרץ למלחמה??? (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 16/11/08 06:47

  • 49.

    ''רוצה לבנות בית פוליטי עבור מאות אלפים''תפסיק לזיין את המח ולך הביתה

    טורונטו טורונטו, 16/11/08 06:44

    עוד דגנרל מוכה גנרליות. החולה בתסמונת הגנרלים הישראלים.

  • 48.

    כולכם אפסים מחפשים כיסאות כולכם בלחץ. (ל''ת)

    איציק, 16/11/08 06:35

  • 47.

    ברק הוא מתכון מושלם להתרסקות בבחירות

    השני מהאמצע, 16/11/08 06:28

    איש שלציבור אין אמון בו בעקבות הבטחותיו שלא כובדו בעבר ויחסו המזלזל בבוחרים.

  • 46.

    נו, עוד שמאלני לא רלוונטי. רק מפלגת התקווה בראשות אלדד! (ל''ת)

    חנן, 16/11/08 05:46

  • 45.

    ואת מי זה מעניין? ''אם פה הם ישבו/אם ישבו שם ממול/האם יחדלו להיות לחתול (ל''ת)

    חתול הוא חתול'', ואילון יישאר אילון. בכל זיגזוג., 16/11/08 05:37

  • 44.

    ישראל חזקה - תנו לו להכנס

    רוביק, 16/11/08 05:30

    על סנה לצרף את איילון למפלגה. אז קדימה לפריימריס ולהחלפת העבודה בשלטון.

    • לא יהיו שריונים ב''ישראל חזקה'', רק פריימריס

      עומר סלע, עורך המצע, 16/11/08 06:37

      על פי התקנון, כל המועמדים היו צריכים להגיש את מועמדותם עד לתאריך 12 בנובמבר 2008, ולהיות חברי המפלגה עד ה - 11 בנובמבר.

      מי שלא התפקד עד לתאריך ה - 11 בנובמבר ולא הגיש את מועמדותו בזמן, מי שזה לא יהיה (מבלי להביע דעה על אדם זה או אחר), אינו זכאי להתמודד בפריימריס שייערכו בתאריך 10 בדצמבר.

      • חבל על המאמץ

        רני, 16/11/08 08:18

        עומר סלע היקר, הרי אין לכם שום סיכוי לעבור את אחוז החסימה. אני מאוד מעריך את אפרים סנה ויכולותיו, אך יכולת אחת חשובה חסרה לו - כריזמה.
        מוטב שתחברו לאיילון וסנה יוכל לתרום את תרומתו, אחרת קולות ילכו לפח, וחבל.
        ותחשבו על זה....

  • 43.

    איילון: סהרורי פוליטי. חסר כל משמעות אלקטורלית (ל''ת)

    מני, 16/11/08 05:11

  • 42.

    מאיילון פישנזון.כולנו יחד בוחרים במפלגת השמאל החדשה בראשות מרצ ועמוס

    ברוך שפטרנו מעונשו של זה.אין יהוה אך מעולה שנפטרתי, 16/11/08 04:56

    עוז ברור?!?
    רק לוואי ובורג הדוס לא יצטרף.

  • 41.

    אהוד ברק הוא אסון עבור מפלגת העבודה בפרט ועבור המרכז והשמאל בכלל

    מורדו, 16/11/08 04:27

    גם כעת כאשר הכול מצביע על מפלה כועבת של העבודה בבחירות הוא ממשיך בשלו ועולם כמנהגו נוהג.אותה יהירות, -אותה התנשאות כלפי החברים במפלגה שכה איפיינו אותו עד כה. -אז מה הפלא שאנשים כמו איילון פורשים ועוזבים את המפלגה? -רק כאשר במפלגה זו יבינו שהיא חייבת לשמש אלטרנטיבה לשלטון ושלשם כך יש לשבת באופוזיציה, תתכן חזרתה של העבודה לימי הזוהר שלה.

  • 40.

    רק פואד יביא אסון (ל''ת)

    אחד שיודע, 16/11/08 03:59

    • כמי שהיה יו''ר וועד עובדי התשתיות- אתה צודק

      עומר סלע, 16/11/08 06:32

      לעניות דעתי, כעובד לשעבר במשרד התשתיות, פואד היה שר התשתיות הגרוע ביותר מבין כל השרים בשמונה השנים האחרונות. מפלגת העבודה צריכה להחזיר ציוד לבקו''ם ולהסגר.

      האלטרנטיבה הסוציאל דמוקרטית השפויה היחידה - ''ישראל חזקה'' בראשות ד''ר אפרים סנה. אני קורא לאנשים להכנס לאתר המפלגה, להתרשם, לקרוא את המצע, לראות את רשימת המועמדים שתתפרסם במהלך השבוע, להצטרף ולהצביע בפריימריס בתאריך 10 בדצמבר.

      בברכה, עומר סלע
      omer@israelhazaka.org.il

  • 39.

    איילון שיקר בקישון (ל''ת)

    אחד שיודע, 16/11/08 03:58

  • 38.

    ציפי היא ברק ממין נקבה--וברק הוא ציפי ממין זכר,,יעני שניהם אנדרוגוסים (ל''ת)

    הווטרינר שעבר אל ביבי, 16/11/08 03:52

  • 37.

    ברק היסטוריה, ציפי בהיסטריה, איילון סתם בלון,פואד כלומניק, אז רק ביבי (ל''ת)

    לכן הפעם אני עם ביבי, 16/11/08 03:49

  • 36.

    וזה אדם שכמעט זכה בראשות העבודה, עוד ליצן - כמו מצנע ופרץ לפניו (ל''ת)

    מפלה של ליצנים חסרי עמוד שדרה, 16/11/08 03:30

  • 35.

    מפלגת אבודה היא כשלון חרוץ! (ל''ת)

    רק כיסאות!!!, 16/11/08 02:51

  • 34.

    מרצ רוצה למכור את ישראל במחיר חיסול!

    עלוב, 16/11/08 02:50

    מרצ היא מפלגה אנטי ציונית אשר רוצה למכור את המדינה במחיר חיסול!
    ולהקים מדינת חמאס במקומה, כך שאנחנו נחיה תחת שלטון החוק של השריעא, זו תהיה מדינת כל אזרחיה ושם לא יהיה בגצ שמרצ תוכל ללכת לבכות אליו!

  • 33.

    חשבתי שקדימה היא מפלגת השמאל החדשה (ל''ת)

    חחח, 16/11/08 02:48

  • 32.

    פואד ברק זוג סמרטוטים שאבד עליהם הכלח מפלגה אבודה

    זאביק, 16/11/08 02:47

    ברק לא רלונטי. פואד זקן ותשוש די לנו ממפלגת האבודה
    התפזרו לכל עבר אולי תקבלו 5 מנדטים. תם עידן הפנקס האדום !!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 31.

    התהליכים הללו מראים שאין הבדל בין העבדוה למרץ

    קבד, 16/11/08 02:30

    עמי איילון
    פינס
    שאר המפלגה
    מהססים בין השארות בעבודה מעבר לקדימה -או מעבר למרץ.

    הדבר מורה שכל שלושת המפלגות הללו הנן מפלגות שמאל קיצוני עם הבדלים מינוריים שגם המובילים אותם לא רואים ההבדל (התבטאות בלבד).

    יזכור זאת מי שהמדינה יקרה לו

  • 30.

    משעשע מאד

    מיק, 16/11/08 02:00

    מותו של השמאל המושחת,הגנב והמסוכן יהיה ארוך וכואב.בדיוק כמו שמגיע להםץ
    החטא וענשו

  • 29.

    אם מרצ רוצה לעבור את אחוז החסימה עליה להקים מפלגה חדשה עם איילון (ל''ת)

    יואב, 16/11/08 01:50

  • 28.

    עוד גנראל שחושב שהוא משהו...

    איש אחד , ת''א, 16/11/08 01:50

    נמאס מהתנהגות הגנראלים בפןליטיקה שלא מסוגלים לחיות במצב שיש משהו מעליהם.

    הוא שבגרונו ''עבודת צוות'' - רק בתנאי שהוא המוביל.

    תתבייש.

  • 27.

    סימפטום משודרג של ירבעם בן נבט

    יש לעיין בפנים, 16/11/08 01:40

    מוגש לקורא כחומר למחשבה:
    ירבעם בן נבט מתואר כאחד המנהיגים שהחטיאו והסיתו את העם למחוזות הכי רעים ופסולים. ישנו מדרש שמתאר שאלוקים הציע לירבעם לחזור בו, ואז-''אני (אלוקים) ואתה ובן ישי (דוד) נטייל בגן עדן''. ירבעם, במקום לקפוץ על המיליון, שאל: ''מי בראש?'' ומשקיבל תשובה שזה לא הוא, סירב.
    המשפט של איילון: ''אני מוכן להיות מספר שתיים אצל אנשים שתפיסת המנהיגות שלהם משותפת לשלי, מנהיגות משתפת'' מלמדת שהים הוא אותו ים, והפולטיקאים מסריחים באותה מידה. איילון, עאלק נקי מידות, כולה חיפש ומחפש שררה. קיבל תיק שכל כולו אוכל חינם ע''ח משלם המיסים (שר בלי תיק- המצאת המאה).
    באמת כל הכבוד, מוכן להיות מספר 2. צדיק עליון. אפשר לחתום איתך על חלק בגן עדן? (של שוטים)

    • תמונת ראי

      הכפרסבאי, 16/11/08 03:53

      והראי מר איילון אינו משקר

  • 26.

    זה שברק לא משתף אותך לא אומר שהוא לא יודע מהי מנהיגות משותפת.

    אורן, 16/11/08 01:14

    למרות שזה באופנה לרדת על ברק מכל סיבה שבעולם (כבר יומיים שאין גשם, ברק בטח אשם גם בזה), הטענה של איילון מגוחכת ומתנשאת.
    העובדה שברק לא משתף אותו, לא אומרת שברק לא יודע לשתף. היא רק אומרת שברק לא מחזיק מאילון, כנראה,או שאין ביניהם כימיה. זה הכל. ברק נועץ ומשתף אנשים אחרים בהנהגה: מתן וילנאי, בוז'י הרצוג, שלי יחימוביץ', עופר עיני, פואד, שלום שמחון. זה שאילון לא נמצא שם זה לא סוף העולם.

    אהוד ברק, למרות הכל, יותר מתאים להנהיג את המדינה מביבי וציפי.

    • כל מילה בסלע! (ל''ת)

      ניב, 16/11/08 02:11

    • אהוד ברק - אהוד ברח - לא נשכח (ל''ת)

      קבד, 16/11/08 02:33

      • ווואווו איזה שנון אתה! כמה עומק וכמה חריפות במשפט אחד! (ל''ת)

        עומר, 16/11/08 06:08

    • כנראה שאצביע לעבודה...

      אבי, 16/11/08 06:37

      אך לא בגלל מנהיגותו של ברק. בעניין הזה אני מסכים לחלוטין עם עמי איילון. ועדיין, נמצאים במפלגה כמה מהאנשים היותר מוכשרים, חרוצים ואיכפתיים בפוליטיקה הישראלית (ברוורמן, יחימוביץ', פינס, הרצוג ואחרים) וחבל לוותר על שירותיהם בכנסת הבאה. תקוותי היא שלאחר הכשלון הצפוי בבחירות, ברק יודח מראשות המפלגה ויוחלף באדם אחר, ראוי ממנו, שיוכל להתחיל בתהליך השיקום. אם ברק ינסה לבצע תעלול פוליטי, לחבור לביבי ולהקים ממשלת שיתוק לאומי, אני סומך על יושרם ואומץ לבם של חברי העבודה ומאמין שלא יאפשרו למהלך שקוף ואופורטוניסטי כל כך להתבצע.

    • סוף סוף אדם הגיוני מדבר! - בוא כנס ותקרא! (ל''ת)

      אריק, 16/11/08 08:41

  • 25.

    יאללה מפלגת העבודה 9 מנדטים גג

    שחר, 16/11/08 01:08

    מפלגה מתפוררת מה חשבת לעצמכם שבחרתם את אהוד אקירוב ליור אחרי הניסיון המר עם הבנאדם המזגזג הזה.

  • 24.

    Lame excuse to incompitent leader

    Ziv, 16/11/08 01:07

    Ami, when you were the head of the security organization, did you have 'joint leadership'? there is only one leader for organization. you cannot have two. You are in the political life for so many years but your contribution is basically none. Other making noise and behaving lake the latest small politician, you didnt contribute anything. I really hope that during your career as a security leader you did better.

  • 23.

    אילון פורש מעבודה ? (ומתי הוא עבד ?)

    ראובן - חולון, 16/11/08 00:53

    פרישתו של אילון מעבודה, תביא רק ברכה
    למפלגה. הפרישה היא לא על בסיס אידיאולוגי, הפרישה על בסיס ''כסאולוגי''.
    זה מתחיל להזכיר את כל המורדים בליכוד. אילון לא הוסיף שום דבר בהיותו ח''כ. לא למפלגה ולא לעם ישראל.

    עם פרישתך מר אילון מעבודה, אולי תתחיל סוף כל סוף לעבוד.

  • 22.

    עמי איילון שמאלני קיצוני ואופרוטוניסט. אין ספק, מקומו בקדימה. (ל''ת)

    נתי, 16/11/08 00:53

  • 21.

    ברק לא רלונטי ואתה מר אילון רחורחית אינך איש פוליטי !!

    זאב, 16/11/08 00:52

    עזוב לא מתאים לך לך תפתח לול באחד הקיבוצים....

  • 20.

    פואד צא לנו מהורידים \\מקומך בבית אבות רוצה הוכחה? אל תצבע שיער חודש (ל''ת)

    איש שדואג למדינה, 16/11/08 00:51

  • 19.

    ברוך שפטרנו...איש מאוד רדוד (ל''ת)

    גולן, 16/11/08 00:49

  • 18.

    העבודה תישרוד רק אם יעיפו את אזובי הקיר [פואד] וישתלו אילנות צעירים. (ל''ת)

    אמנון בן יהודה, 16/11/08 00:42

  • 17.

    צפורה לבני - מה שרע לישראל! (ל''ת)

    החוזה, 16/11/08 00:41

  • 16.

    האכבר ראשון שבורח מהאניה הטובעת..... (ל''ת)

    הבלגי, 16/11/08 00:39

  • 15.

    יאללה עמי, תקים רשימה קיקיונית

    בינימין נתניהו, 16/11/08 00:38

    כמו ב1992 כשמחנה אחד מקים רשימות שלא עוברות את אחוז החסימה, המחנה השני מרויח

  • 14.

    האדמירלים בורחים מהספינה הטובעת (ל''ת)

    עכבר, 16/11/08 00:38

  • 13.

    שר? לעניני מה בדיוק? את מי זה מענין שהוא הולך? אופורטוניסט

    ל., 16/11/08 00:34

    מנהיג? נו באמת.... עכשיו כשהעבודה בצלילה הוא פתאם פורש- תנסה אצל נתניהו אופורטוניסט נצלן בתחפושת של מנהיג.

    טוב שהגעת ל]פוליטיקה כי עכשיו כשאתה יוצא אנחנו מבינים בדיוק שיש לנו סכוי למנהיגות אחרת כזו בלי עמי אילונים למיניהם.

  • 12.

    ברק, כבל, פואד? זה מה שנשאר

    רון, 16/11/08 00:34

    אני מוכן לשים כסף שכל כותבי ההודעות בגנותו של עמי איילון הם תגובות מטעם, כל אדם שעיניו בראשו יכול לראות את התרסקותה של מפלגת העבודה בראשות ברק, מי שזיגזג בצורה הזויה בזמן האחרון זה ברק. כאיש מפלגת העבודה חבל לי לצפות בשקיעתה למצולות אך זה מה שקורה כשנפוליון מגלומן שלא מכיר במציאות האבודה של מפלגתו כשהוא ממשיך לעמוד בראשה ממשיך לעשות כן. רק להמשיך ולשמוע את האדם שיוצר הכי הרבה אנטגוניזים במדינה מדברר אותה - איתן כבל - מעיד כאלף מונים איך לא עושים תעמולה, מה לא ברור לכם שהוא נתפס כאיש קטן ותחמן, אולי תעשו סקרי עומק שיגידו לכם את זה. מי שישאר בסוף זה ברק, פואד, איתן כבל ומג'דללה - לכו אתם תבחרו למפלגה כזאת.

  • 11.

    מקומו של ''המזגזג הלאומי'' - ב''מימד''

    א. ציוני, 16/11/08 00:33

    שם נוכל למדוד במדויק את התמיכה הציבורית באסטרונאוט השמאלני.

  • 10.

    טעות טעיתה מר ברק אשר נוטה אתה להישען על הקנה הרצוץ העונה לשם פואד. (ל''ת)

    אמנון, 16/11/08 00:32

  • 9.

    שילך לעזה ביי ביי

    אילן, 16/11/08 00:29

    תזכירו לי זה לא זה שקרא לאלטלנה 2 בגוש קטיף?

    ''בחיי כל מדינה או אומה יש יותר מאלטלנה אחת'' (אלוף עמי איילון, ידיעות אחרונות, 14.11.03).

  • 8.

    גמד

    עציוני, 16/11/08 00:22

    מנהיג גמד רודף כסאות מדבר גבוהה ושוה כלום

  • 7.

    כשהקברניט משתגע - מחליפים אותו - לא בורחים מהספינה !!! (ל''ת)

    ויכוחי מנהיגות לא בוגרים, 16/11/08 00:21

  • 6.

    מה יש בפוליטיקאים שלנו שגורמים לנו להתגעגע לאנשים כל כך מאוסים וירודים (ל''ת)

    עמי גורם להתגעג לאהוד.ציפי גורמת להתגעגע לאהוד אחר, 16/11/08 00:21

  • 5.

    בית למאות אלפים ג'וקים (ל''ת)

    נכנס לי ג'וק לראש, 16/11/08 00:16

  • 4.

    שריון לפואד זה לא טוב אבל לך במרץ כן?!!! נו באמת

    חבר מרכז, 16/11/08 00:13

    נסתדר בלעדיך

  • 3.

    רק שלא יהיה במרצ, הוא יבריח קולות. מפלגת העבודה העניקה לו שרות בלי תיק (ל''ת)

    והוא יורק לה בפנים. איכס, 16/11/08 00:10

  • 2.

    איילון: יש אנשים גדולים שנעלמים בתוך המפלגה האבודה

    מזרחן, 16/11/08 00:07

    ויש אנשים גדולים שהיה ראוי שייעלמו, כמו פואד.

  • 1.

    מלכיאור ומימד - רוצו עם מרצ!

    אופיר, 16/11/08 00:06

    רק שותפות בין מימד ומרצ תוכל לצור קשר אמיתי עם קהלים רחבים!

    • אהוד ברח הולך לרסק את מפלגת העבודה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      אייל, 16/11/08 05:41

    • מלכיאור לא יביא קולות למרצ

      דוס, 16/11/08 06:38

      מלכיאור העומד ברכאש מפלגה וירטואלית לא יוסיף קולות למרצ. המספר הזעום של דתיים שהצביעו בעבכר מרת ימשיכו לעשות זאת ואחרים מקסימום יעברו לקדימה