• 148.

    שימו לב - זו לא מפלגה ציונית. (ל''ת)

    דניאל, 18/11/08 19:13

  • 147.

    עמוס עוז עם תקווה לא קונים במכולת והיא גם לא מביאה בטחון

    האיכפתית, 18/11/08 12:29

    ואחת כמה וכמה לא מחזירה הביתה את גלעד שליט. בואו עם ת ו כ נ י ו ת!!!!!!! וכשיש הסכמה על התכנים המובילים ובונים אז יש מקום להקים מפלגה חדשה. כמו שהמצב נראה היום זה לעג לאינטליגנציה של הבוחר.

  • 146.

    מדוע אתם לא אומרים לאיזה תיקוות אתם מיתקוונים ?????? (ל''ת)

    פקק תנועה קרית ביאליק, 18/11/08 08:29

  • 145.

    לא יעזור אתה לא מספיק תוקף את היהודים לא תקבל פרס נובל

    אבנר, 18/11/08 00:14

    זה טוב תריבו בינכם ובתוך ביתכם .
    לא יעזור קודם תעשו שלום בתוך החברה הפלסטינית ואחר כך תחפשו את השלום בין היהודים לפלסטינים .
    עושים מכם צחוק .
    כאשר יצמח שערת בכף היד יסכימו הפלסטינים למדינה יהודים ביפו , חיפה , עכו ורמלה לוד וכו''''.
    מתשיכו לחולם על מזרח תיכון חדש ותשנו בחיבוק פרס נובל לקורבנו השלום .

  • 144.

    נצרת עילית בסכנה

    דני מהגליל, 17/11/08 23:15

    כש תוציאו את הערבים מנצרת עילית, אז אצביע עבורכם

  • 143.

    עוז חשבתי אותך כסופר עכשו אני רואהשגם סופרים לא רצינים איזה שמאל מיצג (ל''ת)

    שמואל, 16/11/08 12:57

  • 142.

    עוז איזה שמאל יש היום כולם שקרנים רק כסא כסף מחפסים תהרסו את המדינה (ל''ת)

    שמואל, 16/11/08 12:53

  • 141.

    מה זה צדק חברתי? מי לא רוצה צדק חברתי? - הסיסמא הזו מקוממת ומתנשאת (ל''ת)

    עפרה, 16/11/08 10:11

  • 140.

    הדימיון של החברה הישראלית .גרם לכך שיקומו. כול מיני מפלגות.

    פקק תנועה קרית ביאליק, 16/11/08 09:21

    מאן אלו. שבאמת לא עזרו .בהרבה לחברה הישראלית נטו .כול מיפלגות השמאל הללו .מזכירות. את ההרכב הראשוני .של מיפלגת מפאי העליזה .וימיה העליזים .

  • 139.

    לעוז נגמרו הסיפורים אז מנסה להאכיל אותנו בלוקשים?!שיבקש מאברום בורג (ל''ת)

    לסדר לו אזרחות צרפתית ושיפסיק לבלבל לנו המוח., 16/11/08 09:04

  • 138.

    עמוס עוז לך תמכור ספרים בסיוע אירופה=ותחזק את מרצ נציגת אירופה והפלשתי (ל''ת)

    0000, 16/11/08 09:04

  • 137.

    כנסו

    שירה, 15/11/08 19:44

    מדובר בחבורה של מתוסבכים ובראשם עמוס עוז - חוץ מדבורים וכתיבת ספרים, שאינני רוצה לחוות דעה עליהם מה עשה כל חייו?! אשליות רבותי! אשליות.השמאל מת מזמן ורצים לעשות לו תחחית המתים. מגמת הנפילה של השמאל ( הערב רב) היא שמיימית וכשהנפילה היא משמים (והכל משמים) אז אין תקומה. במגילת אסתר כתוב על המן הרשע: ''באשר החילות לנפול - נפול תיפול'' - כך היה עם אולמרט - אמנם נפילתו התחילה עם מלחמת לבנון השנייה אבל בסוף הוא נפל אפילו שזה לקח קצת זמן. עם בורא עולם לא ניתן להתווכח - הוא מממילא עושה מה שהוא רוצה. מה גם שבכל החבורה הזאת אין מנהיג אחד בעל שעור קומה. גם זה משמים. הם מחפשים קצת שעשועים והקב''ה נותן להם קצת להשתשע אבל לא יצא מזה כלום בע''ה. משיח צדקנו בפתח. אין למדינה הזאת תקומה. מדינה שהוקמה בניגוד לתורת ישראל ובניגוד לרצונו של בורא עולם - היא הגיעה לסופה ובקרוב מאד המשיח יקח את המושכות. על פי כל הנבואות שנת תשס''ט היא שנת גאולה. ראו את כל התהליכים בארץ ובעולם וקיראו את הנבואות - הן כולם מובילים לגאולה השלמה כמו שאומר הפתגם החילוני ''כל הדרכים מובילות לרומא''.

    • אני לא בוחר בלבני. (ל''ת)

      נתן, ש. מעלות.., 15/11/08 21:07

    • אמנם רוב דבריך הם ברוח התורה אך חבל כי את מכניסה השערה כי תשס''ט היא

      שנת הגאולה..-על כך נאמר תפח רוחם של מחשבי קיצים, 16/11/08 01:23

      אמנם הסיכוי גבוה-אך שום נבואה לא מזכירה שנה מסויימת,כיוון שזה גם תלוי במעשינו ויש עוד שיקולים להסתרה המכוונת של התאריך המדוייק.מה שכן-יש שנים של עט רצון,וכאשר לא מנצלים אותן זה יכול חלילה להתהפך למלחמה גדולה.היום כל בר דעת יודע כי אנו קרובים למלחמה הגדולה בתולדות האנושות-לכך אין צורך בנבואה אלא בשכל ישר.

    • שירה . חידלי עם הנפיחות שלך בשם בורא עולם ! (ל''ת)

      פסוליה וחומוס, 16/11/08 10:45

  • 136.

    והבשורה מהי ?

    רבי יהודי, 15/11/08 19:01

    או - קיי ! נפלא !
    מפלגת שמאל חדשה.כאילו אין די במה שיש להצקה המתמשכת מאז מפ''ם ומר''צ.הנה מתקרבת אלינו הצקה נוספת בת למציקות הותיקות.
    עתה רק נשאלת שאלה : מהי הבשורה שמביאה עימה ההתארגנות החדשה למפלגת השמאל הזו ?
    אני מנסה לנחש : 1) שלום מיידי עם שוקולד בוטנים ברוטב קלשניקוב. 2) שלום אתמול עם קוקוס וצימוקי גראד.
    3) שלום מחר עם אגוזי קסאם. 4) שלום על ישראל בטעם חול עזתי. 5) שלום לך כרם שלום בנוסח הקוראן. 6) שלום לכם פליטי ישראל ואל תשובו לכאן מעתה ועד עולם. לבחירתכם קהל יעד נאור וקורא ספרים והגות של עננים.

  • 135.

    כנסו

    שירה, 15/11/08 18:28

    השמאל, שהולך עם הערבים הם ערב רב (לא מזרע ישראל) הם אותם מצרים שיצאו ממצרים ומשה רבנו ריחם עליהם וגייר אותם. הגאון מווילנא אמר ברוח קודשו לפני 250 שנה שלפני ביאת המשיח הערב רב ישלוט בישראל. הערב רב הם אלה שעשו לעם ישראל את הצרות לאורך כל ההסטוריה, החל מחטא העגל ועד להשכלת ברלין (הסכלת ברלין). ברובם הם אלה שהתבוללו באירופה לפני השואה והם אלה שמתבוללים היום. הם שונאים את היהודים ואוהבים את הערבים - זה כולל גם את ליבני ואולמרט - רוב ממשלות ישראל מאז קום המדינה - היו ערב רב. וכעת הגיע סופם בע''ה. שימו לב גם המפד''ל שהקימה את המדינה ביחד עם בן גוריון הלכה פייפן. כלומר התהליך הוא ברור - הציונות הסתיימה כבר מזמן וכעת גם המפלגות שהקימו את המדינה שובקות חיים. יהודים יקרים, חיזרו אל השם יתברך כדי לזכות לחיי נצח וכדי להינצל ממלחמת גוג ומגוג העומדת בפתח. ראו מה קורה בעזה - אולמרט אמר שהשאלה היא לא אם יהייה עימות אלא מתי - ומלחמה בעזה - זה אומר מלחמה גם בצפון עם חיזבאללה, סוריה ובמזרח אירן - קיראו את יחזקאל ל''ח, ל''ט - על מלחמת גוג ומגוג שממנה יצמח משיח בן-דוד. אובמה כבר מתכונן למלחמה זו, כי הוא גוג והוא קשור למלחמה זו.

    • אני בוחר הפעם ביבי,ביבי הכי טוב (ל''ת)

      נתן, ש. מעלות.., 15/11/08 21:08

  • 134.

    הכל טוב ויפה,אבל מי יצביע לכם?

    שמאלני ציוני, 15/11/08 18:26

    תנסו אצל המיגזר הערבי.אתם הרי מנסים לדאוג לאינטרסים הערבים.

  • 133.

    איראן=חיזבאללה=חמאס=פלסטיני(ערביי)ישראל!!!+שמאל קיצוני! (ל''ת)

    השמאל ימחק בקרוב! אלו הם פרפורי גסיסה !!!, 15/11/08 18:02

  • 132.

    מי שיצביע למפלגת השמאל תומכת הטרור הזו-מצביע בעד השמדת ישראל! (ל''ת)

    שזה יהיה ברור!, 15/11/08 18:01

  • 131.

    זה בדיוק מה שחסר למדינת ישראל 'עוד מפלגה' כולם צועדים

    האיכפתית, 15/11/08 17:32

    ביושר עד שמריחים את הכסף....וחוץ מזה, מה האג'נדה שלהם? מפלגה היא מילה ריקה מתוכן אם לא ממלאים אותה בתוכן ובדרך הגיונית חכמה שתוביל את המדינ ה לשלום. להערכתי צריך להקים את הודיני מהקבר כדי למצוא כרגע מפלגה כזו ועד אז אם יש אנשי רוח ואחרים שמרגישים שהם יכולים לתרום אז יבואו ויצטרפו למפלגה קיימת ויחזקו אותה בתכניות חכמות.

  • 130.

    האמנם ?

    רנדי, 15/11/08 16:19

    אני אישית חושב, שמאוחר מדי.

    ישראל הסתאבה, ואפילו מערכת המשפט
    הכי טובה בכל העולם כולו, כבר משרתת
    פרקליטי על ואת העשירים והמקורבים.

    חבל.

  • 129.

    תם עידן מפלגת העבודה

    AJ, 15/11/08 15:26

    קדימה והמפלגה החדשה שקמה אוכלות את מפלגת העבודה לחלוטין. מפלגת העבודה גוססת ואם אתם רוצים לדעת מיהו הגורם למצב - אהוד ברק.

    • קדימה בתור אחרי ברק היא תתפרק או תפורק בבחירות (ל''ת)

      טוטו, 16/11/08 09:06

  • 128.

    מרוב שיסתכלו כל הזמן לצד שמאל הצוואר שלהם יתקע לעד=נחות טוטאלית=מסכנים (ל''ת)

    נ.כהן התיסכול והשיעמום הורג אותם מחפשים שטחי מריבה, 15/11/08 12:27

  • 127.

    עוד 7 מופלאים כמו מפלגת הקשישים ? ומה הם עשו עם המנדט שקיבלו

    נתן ש. המקורי, מעלות תרשיחא, 15/11/08 09:16

    רק ריפדו את כסאותיהם והסתכסכו סיכסוכי קשישים בינם לבין עצמם. לא חבל על קולות המצביעים ?

  • 126.

    תנועה שאברום בורג מפאר את צמרתה, איזו תקווה היא כבר יכולה לתת?

    נעמה, 15/11/08 07:55

    פוליטיקאי במובן המפוקפק של המילה, אופורטוניסט חמדן שסירב לוותר על ג'יפ המחמד שלו, רכוש הסוכנות היהודית, גם כשחדל לכהן בה בתפקיד כלשהו. שלא היסס להתבטא מעל כל במה אפשרית בעולם על (אי) הזכות שלנו להתקיים כאן כמדינה יהודית, וקרא להגר מכאן. אם עוז, רשף, ודומיהם מסתופפים יחד עימו תחת אותן כנפיים, לאן הם כבר יכולים להמריא?

  • 125.

    כל הבוגדים בחדר אחד (ל''ת)

    גדי, 15/11/08 07:19

    • מי שרוצה לקרוא תעמולת חמאס בעברית עילגת-שיקרא דוד גרוסמן.

      בוגדים פרט לעמוס עוז יקירי ברור יא דפוקי,מס' 125?!, 15/11/08 18:37

      מי שרוצה להבין כמה הציונות צודקת ויפה-מוזמן לקרוא כל כתבי עמוס עוז/קלאוזנר.
      עמוס היפה,הצודק,הציוני הפיקח-איך הגעת לאמונה באל הלא קיים???
      מת לדעת,מעריץ ומעריך.
      פרופ. עבר-הדני!!!!!!!!!

  • 124.

    ככה זה אצל העכברים מחיל הים=הם בורחים מספינה טובעת= (ל''ת)

    טוטו, 15/11/08 06:31

  • 123.

    אבל כל חיפושיות הזבל עברו לקא קא קא דימה (ל''ת)

    555, 15/11/08 05:36

  • 122.

    לא ילךךךך ... סתם מפנטזים ..!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    לא ילךךךך ... סתם מפנטזים ..!!!!!!!!!!!!!!!!, 15/11/08 03:22

  • 121.

    אנשי רוח? אולי חולי רוח שרק עושים רוח לא יותר מזה! (ל''ת)

    M, 15/11/08 02:35

  • 120.

    אני תמה? למה אין תנועת שמאל מוסלמית בעזה או ביו''ש

    ברווז במטבח, 15/11/08 01:25

    האםהשמאלנות היא תכונה יהודית, או בכל מקרה - שאינה קיימת בחינוך המוסלמי?
    האם תנועת שמאל יכולה להגיע לשלום עם תנועות יימין של אוייב שמעוניין להשמידן - והוא אף מצהיר על כך בכל הזדמנות?
    מישהו יכול לתת לי הסבר?

    • אין תנועות שמאל בכל העולם המוסלמי

      שגיב, 15/11/08 03:01

      לא רק בעזה ויו''ש מסיבה אחת פשוטה אסור לאנשים לחשוב במדינות האלה.ישנם ערבים שמאלנים אבל הם פועלים מחוץ למדינות מוסלמיות וכמעט על כולם יש גזר דין מוות (אירשד מאנג'י סלמן רושדי וכו')

  • 119.

    עוד כמה מובטלים שמחפשים פרנסה (ל''ת)

    ז, 15/11/08 01:19

  • 118.

    אם זה תנועה אז

    מישהו, 15/11/08 01:05

    שינועו לכיון הימין ככה אני יבחר בהם

    • חחחחחחח הרגתה אותי מצחוק

      מתן, 15/11/08 02:08

      איך חשבתה על זה???

  • 117.

    ומי שמיואש מאוד משמאלנים תבוסתנים כמוכם מה יעשה? (ל''ת)

    יהודים גלותיים, 15/11/08 00:51

  • 116.

    דיבורים כמו חול ואין מה לאכול.

    רמי הדורבן, 15/11/08 00:40

    כאחד שעבר הכל ,השמאל החדש והשמאל הישן הם היינו הך,אין עם מי לדבר ,באידיש אומרים רד צי דה ונט, יאני דבר אל הקיר,

  • 115.

    השלום מת מזמן! אם כבר צריך מפלגה סוציאל דמוקרטית אמיתית

    יובל, 15/11/08 00:26

    לא ''מחנה שלום'' דימיוני.

    מפלגה שהיא שמאל מתון כלכלי ומרכז מדיני.

    לא שמאל-שמאל קיצוני, הציבור התפכח מאשליות.

    הקבוצה ההזויה הזאת מגחיכה את השמאל ומחזקת את הימין!

    אלוהים כמה שזה רעיון טיפשי!

  • 114.

    The Israeli Left is delusional and must be stopped!

    Lou, 14/11/08 23:21

    http://notoliberals.blogspot.com/2008/03/israeli-left-dangerous-dellusion.html

  • 113.

    את ההצלחה מול עזה , השמאל רוצה להעתיק לכל הגזרות (ל''ת)

    אחד העם, 14/11/08 22:43

  • 112.

    מפעם בקרבם תסביך השואה שהתקומה והציונות עבורם אסון לאומי (ל''ת)

    חיים בתופעת היהודי המוכה והמושפל, 14/11/08 22:40

  • 111.

    מר''צ היא מפלגה איכותית עם רעיונות נבונים וצודקים. אך אני מתנדנד .

    מתנדנד, 14/11/08 21:59

    מר''ץ החדשה היא אכן המפלגה הטובה ביותר עם הרעיונות הכי צודקות. אך הבעייה המרכזית היא לנוכח נשיפותיו ונביחותיו של ביבי נראה לי לי שעדיף לתת את הקולות לקדימה בראשות ציפי לבני כדי לחזק אותה מול הדמגוג ההרסני הזה של המדינה

    • למען מה? כדי שליבני תהפוך לשרת החוץ נושאת כליו של נתניהו??

      Ehad Haam-Zioni, 14/11/08 23:14

      רבע לפחות מאזרחי המדינה תומכים בגישה הלאומית-ציונית האחראית של מר''צ ותנועת השמאל החדשה: הן בצד המדיני בטחוני שיוביל לשלום, הן בצד החברתי כלכלי שיוביל לאיכות ורמת חיים טובה לכל, והן בצד בהגנה על הדמוקרטיה ושלטון החוק וכיבוד האמונה הדתית אך ניתוק הדתיים משליטה במדינה.

      אפילו אם רק מחציתם יצביעו למפלגה החדשה היא תקבל 15 מנדטים ותהיה למפלגה השלישית בגודלה במדינה-ותוכל להצטרף ולהשפיע על כוון ממשלת ליבני-או להפוך לאופוזיציה יעילה לנתניהו וכל מפלגות הלווין שיצטרפו אליו מימינו ומשמאלו.

      • באר שבע

        צבי, 14/11/08 23:41

        לפי איזה משאל הגעת לערך של ''רבע מאזרחי המדינה''?

  • 110.

    הגיע הזמן לומר את האמת לעם. לשם שינוי...ה''שלום'', אם חלילה יגיע,

    דברו אמת!, 14/11/08 21:25

    יהיה אסון למדינת היהודים. הערבים המקומיים יתחילו במהומות
    כדי לגרש את היהודים מערים מעורבות כמו עכו. תגובה יהודית ''תסכן
    את השלום היקר לנו''...אחר כך יתבעו מדינה בגליל...בנגב...והכל
    בתמיכת ''מחנה השלום''...וזה עוד בלי ''זכות'' השיבה...

  • 109.

    They will never bring peace

    Amir, 14/11/08 21:15

    Weakness always drags more war behind it and this movement is one of despair.

    Only strength and unity will ever bring peace, not likely to come anytime soon with 6 million Jews sharing a small piece of land...

  • 108.

    אנשים טובים, חסרי יצר פוליטי ויכולת מנהיגות - שישחקו תוך שבוע (ל''ת)

    רק יזיקו לשלום..., 14/11/08 20:34

  • 107.

    השמאל הוא - הימין - של מדינה אחרת (ל''ת)

    חייבים להתבגר - אין ברירה!, 14/11/08 20:31

  • 106.

    מי זה האיש בתמונה שמציץ מהשיחים? אימאלה (ל''ת)

    תל אביבית בקומת קרקע שמפחדת, 14/11/08 20:31

    • כתוב מתחת לתמונה (ל''ת)

      ......, 15/11/08 01:09

  • 105.

    הצעה אלטרנטיבית למרץ וחיים אורון

    שמאלן, 14/11/08 19:52

    במקום לייצר עוד מין יצור כלאיים שיכוון למרכז וילחם עם קדימה והעבודה על אותו קומץ מצביעים, נראה לי הרבה יותר חכם להשאיר את מרץ במתכונתה הקיימת, החילונית שמאלנית, שביום טוב יכולה להביא 5-6 מנדטים. במקביל להקים תנועת שמאל נוספת, שתכוון למרכז, ותנסה להתחרות בקדימה ובעבודה. אני מאמין שקבוצה כזו, שתכיל את איילון ומלכיור ואולי את פינס, ואת שאר אנשי הרוח של העבודה, שנואשו מברק, פואד ותואמיהם.

    • אילון ופינס שני דמגוגים שיכולים להתחרות בנתניהו

      שמאלני אבל שפוי וציוני!, 14/11/08 21:14

      בכל יום!!! תמיד יזהירו תמיד לא יקחו אחריות

      שני אנשים שטוב אם מפלגת העבודה תפטר מהם ומהר!

  • 104.

    בת-ימי

    אדם, 14/11/08 19:49

    אני לא קונא את הריון של עוד מפלגה,ואתם מרוב שעמום משחקים ביויו,יש מספיק מפלגות,לא צריך עוד אויבים.

    • טוב בסדר, הבנו בפעם הראשונה

      כביש עוטף עזה, 15/11/08 03:54

      פיייי איזה חפרן!

  • 103.

    בת-ימי

    אדם, 14/11/08 19:49

    אני לא קונא את הריון של עוד מפלגה,ואתם מרוב שעמום משחקים ביויו,יש מספיק מפלגות,לא צריך עוד אויבים.

  • 102.

    בת-ימי

    אדם, 14/11/08 19:48

    אני לא קונא את הריון של עוד מפלגה,ואתם מרוב שעמום משחקים ביויו,יש מספיק מפלגות,לא צריך עוד אויבים.

  • 101.

    בת-ימי

    אדם, 14/11/08 19:48

    אני לא קונא את הריון של עוד מפלגה,ואתם מרוב שעמום משחקים ביויו,יש מספיק מפלגות,לא צריך עוד אויבים.

  • 100.

    מבחינתי זה עוד ניסיון אחד של האויב להשמיד אותנו מבפנים (ל''ת)

    משה, 14/11/08 19:46

  • 99.

    אין תנועות שמאל חברתיות במדינת ישראל

    דרור דבש, 14/11/08 19:44

    תנועות השמאל בישראל שמות בראש המטרות שלהן את הסכסוך הישראלי פלשטינאי ולא עוסקות במידת הצורך בחברה הישראלית. מכיוון שלאורך עשות השנים האחרונות (להציא יצחק שמיר ובמידת מה גם נתניהו) גם ראשי ממשלה מהימין קידמו את הנושא הנושא הפלשיטנאי, על ראשי המפלגה החדשה להעמיד בראש סדר העדיפות את הנושא החברתי.על המדינה לקחת חזרה אחריות על התחומים בהם כלכלת השוק החופשי גורמת להרחבת הפערים, על משימות שרק תקציב ממשלתי יכול לקדם. לדוגמא חינוך, רווחה, תעסוקה, תרבות ודיור. אלה השקעות בתשתית אנושית. יש פריפריות חברתיות וגיאוגרפיות שלולא התערבות המדינה, אין סיכוי שיתפתחו. לכן אם מפלגת השמאל החדשה רוצה להצליח, עליה לזנוח את הטיפול בעם הפלשיטנאי, יש מספיק גורמים שיעשו זאת במקומה ולהתרכז בחברה הישראלית כולל כמובן תושביה הערביים.

  • 98.

    לא למדו את הלקח

    דש-שינוי-לשעבר, 14/11/08 19:23

    יעלו ויעלמו כמו כל קודמיהם דש,שינוי הגימלאים
    מפלגה לרגע...

  • 97.

    יש לכם פרטנר בצד השני? תדברו אל עצמכם? עם מר''צ? טיבי? (ל''ת)

    אלימלך, רחובות, 14/11/08 19:21

  • 96.

    לעת הזאת זה מיותר.

    רחל, 14/11/08 18:52

    כמצביעת מר,צ ותיקה ומאוכזבת אני נוטה להזכיר לשוללים כיום את התנועה, אדם אחדשקוראים לו רן כהן שבזכותו נוצר חוק הדיור הציבורי( הלוואי ולא יתמוסס). גם זהבלה עם הפיסקל'ה הגדול שלה- תרמה לשיפור מעמד האישה, ואין לזלזל. אך לעת הזאת - עת מלחמה והכרעה רבת גורל אין טעם לשאוף לייפות את מצפוננו בערכים נשגבים. כידוע- גם מלאכי- השרת לא תמיד חיים לפי אותם הערכים. השאלה שצריך לשאול היא איך דוד גרוסמן יביא לי בטחון? איך צביה גרינפלד ( אישה מקסימה) תחזק רת קווי הגבול שלנו, איך עמוס עוז יפתור בעיות מול ארה''ב ואירופה. ועל אברום בורג- חבל לדבר. אז כיום , לא זה הזמן להיות רק שוחרי טוב לעולם, קודם לכן עלינו לדאוג לכך שילדינו ונכדינו יוכלו לחיות בבטחה- גם אם זה יהיה על חשבון ערך אחר מקודש.

  • 95.

    איכס. (ל''ת)

    גלי, 14/11/08 18:36

  • 94.

    רק מרצ-כי היתר חסרי ערכים, חמדנים, ולא ישרים

    סיכוי ותקוה להמשך החיים כאן !!!!!!!!!!!!, 14/11/08 18:32

    כן, עדיין זו לא בושה להיות בעל מודעות
    לערכי האדם, לאנושיות,לעבודה בתמורה הוגנת,
    לא לכיבוש המשחית, כן לאיכות הסביבה,
    לא להפרטת המדינה-לידיים פרטיות,
    לא לקפיטליזם המתיר לקחת כספי פנסיה-לשוק ההון.מפלגות אחרות משקרות ללא בושה.
    מרצ מורכבת מאנשים המתנדבים לצדק חברתי ואנושי, לזכויות האדם והפרט,
    אם הייתה מרצ קיימת-היה צריך להקים אותה !

  • 93.

    שמאל מיתחלף בשמאל מה זה צחוק? (ל''ת)

    שרוליק, 14/11/08 18:30

  • 92.

    זה הזמן לשינוי מדיני לפני הגול העצמי של נתניהו המטרפד-עמי איילון מס' 2

    Ehad Haam-Zioni, 14/11/08 18:14

    הגיע הזמן לשידוד מערכות ערכי ומעשי בישראל-מדיני, חברתי ושמירה על הדמוקרטיה ושלטון החוק-וביחוד בחלק האחראי שבה מהמרכז שמאלה. הגיע הזמן גם להפסיק להשען (ולהתאכזב) כתמיד ממפלגות המסיכה והכדאניקים-כי-יש-שלטון מהמרכז שמאלה (קדימה ועבודה) שאיבדו את דרכם-וראוי לכל אדם הגון וחושב להצביע למר''צ הנתמכת על ידי מועצת השמאל החדשה (ואני מאד מקווה כי עמי איילון יבין כי שם מקומו ההנהגתי-ומקום שני הוא המתאים למנהיג לאומי כמוהו- ולא בעבודה המניפולטובית או במפלגת הפליטים קדימה). 10% או 15% שיינתנו למר''צ עכשו יקימו נדבך רציני ואחראי לממשלה בראשות ציפי ליבני (אם הליכוד ולוויניו מימין לא יקבלו רוב)-או שיהיו המסד לאופוזיציה יעילה לנתניהו המטרפד-ולהשגת איחוד המרכז-שמאל והשגת רוב בבחירות הבאות

  • 91.

    הרי מרצ כשלה במבחן הבחירות קיבלה רק 5 מנדטים

    לא מבין, 14/11/08 18:07

    שמתוך 120 מנדטים זה אפילו לא 5% מקולות הציבור, אז המפלגה החדשה הזו חושבת שמצע דומה לזה של מרצ יעזור להם להצליח בבחירות!??!

  • 90.

    עוד הוזים שיביאו לנו חלומות בלהות!!

    חחח, 14/11/08 18:05

    ינסו לעשות שלום בכל מחיר אבל יקבלו בתמורה קאסמים טרור ומלחמה!!!

  • 89.

    בחירה בסמול כמוה כהתאבדות

    דן, 14/11/08 18:02

    הסמול הוכיח רפיסותו ודם יהודי איננו הפקר
    לא נצביע עבורכם

  • 88.

    נצביע למרצ החדשה ולא למפלגת פואד המשוריין!

    שמוליק, 14/11/08 17:20

    איזה בשורה מפלגת העבודה מביאה: פואד משוריין במקום ה6.
    מי שמצביע למפלגות סוציאל דמוקרטיות ולא יכול להצביע לחבורת פואד יצביע מרצ החדשה עם עמי איילון

  • 87.

    חח חדשה יא כמה אתם פאטתים ונלעגים הדמויות ישנות והזמן השתנה

    חי שדרות, 14/11/08 17:04

    אז מה בדיוק חדש ?
    הם מזכירות את המושג שהיה פעם מניות הטבה ללא כל שנוי או תועלת הרעיונות ההזויים אותם רעיונות והאנשים אןתם אנשים שעוברים פעם למערך ופעם חוזרים למרץ

    • זה אפילו לא שינוי אדרת

      סטודנט, 14/11/08 17:54

      זה אותה מרצ עם אותם חברי מרצ ואותם תומכים קבועים שיופיעו כרגיל בכל מודעה/כנס של מרצ
      זה ממש לא אלטרנטיבה וממש לא דבר חדש ולא שמאל חדש וממש לא מושך

  • 86.

    אותה הגברת בשינוי אדרת

    א. ציוני, 14/11/08 16:55

    מדובר בספין חסר משמעות המתחולל בבועת השמאל, נוכח החשש מתבוסה מוחצת בבחירות הקרובות. אם יהיה שינוי כלשהו - הוא יעביר אולי מנדט או שניים ממפלגת העבודה וקדימה למרץ או למה שיקום במקומה.
    מעניין שלא נשמעה אצל ''הנאורים'' כל הסתייגות ממספיד הציונות, בעל הדרכון הצרפתי ו''הוגה הדעות'' הדבוק לתנאי הפרישה שלו מן הסוכנות: אברהם בורג, שהגיגיו משרתים כיום את שונאי ישראל ברחבי העולם.

  • 85.

    אנשי השמאל, אתם תוציאואותנו לגלות ולגולה...

    עמרן א., 14/11/08 16:55

    ואתה אברום בורג לך לך לדרכך, האנשים שרוצים להקים את תנועת קדימה 2 עושים זאת מתוך אמונה, אך דרכם מסוכנת ואילו את מחפש להתפרנס מכספי הציבור כח''כ, שאבד עלי הכלח.

  • 84.

    מדוע רק הודעות של השמאל ?

    יצחק אבנון, 14/11/08 16:55

    אין שום הזכרה של תנועת הורים שכולי מלחמת לבנון נגד מפלגת קדימה.

  • 83.

    מרצ זה חינוך מרצ זה רווחה מרצ זה כבוד האדם וחירותו.לעולם מרצ לא הבטיחה (ל''ת)

    ולא קיימה.אבל לצערי יש הרבה שהם לא חפשיים בנפשציון, 14/11/08 16:52

    • מרצ זה שמאל קיצוני, ויתורים לטרור שיביאו לקאסמים

      טועה, 14/11/08 18:10

      מכירת ישראל כולל הגולן, ירושלים עד שלא תהיה ברירה ויחזרו גם את רמלה, יפו, ואולי חלקים מתל אביב כי אם מחזירים את ירושלים אז מה ההבדל בינה לבין שאר הערים שהפלסטינים רוצים?
      מרצ מגינה על פושעים ולא מאפשרת לאזרחים שומרי חוק להגן על ביתם בכך שאנשי מרצ התנגדו לחוק שי דרומי!
      מרצ מעוניינת לקבוע את השחיתות והרקבון במערכת המשפט ולמנוע כל רפורמה וזאת למרות שכולם אומרים שמערכת המשפט קורסת!!!
      בקיצור בחירה למרצ זה פשוט בחירה מסוכנת לביטחון אזרחי ישראל, וכך כל ישראל תסבול את מה שתושבי שדרות סובלים במשך שנים אבל מרצ שותקת!!

  • 82.

    איך זו בדיוק תנועה חדשה? זה מרצ עם שמות חדשים.

    דוד, 14/11/08 16:41

    הליכוד זו תנועה חדשה בגלל כל החדשים שהצטרפו?

  • 81.

    הזויי כל המפלגות התאחדו . (ל''ת)

    אבו יסמין, 14/11/08 16:41

  • 80.

    אים אנו עם הזוי רודף שלום חינוך ורווחה וכבוד האדם וחירותו מה אתם? (ל''ת)

    ציון.....טבריה, 14/11/08 16:40

  • 79.

    השמאל הביא עלינו חמאס, מנהרות קאסם ובריחות. אין לו שום דבר חדש להציע (ל''ת)

    בלוף מזה''ת החדש התפרק מזמן, 14/11/08 16:35

  • 78.

    היינו תחת שילטון השמאל 29 שנים נטו,בלי שלום אך-שווא,ולא היו מיואשים

    שלום אך - שווא, 14/11/08 16:27

    השמאל מתקשה לקבל את עובדת היותו לא רלוונטי.
    כל אלה מהשמאל ההומני והתרבותי,התקשה לתמוך במנהיג ''מזרחי'',והעדיפו להצביע לאחורה.

    כמו שהם מיטיבים לתאר ''אנחנו פה והם שם ''.

  • 77.

    המרחפים לא מבינים איך באמת יושג השלום. לכו ללמוד הסטוריה

    אלי גל, 14/11/08 16:11

    יצביעו עבורכם רק בעזה ובשכם.

    השלום יושג רק אחרי הכרעה מוחלטת שלנו את הערבים והשמאל הישראלי הנאיבי .

    • ראינו את ההכרעה המוחלטת בלבנון2, חומת מגן, לבנון1 (עד בירות)

      משה, 14/11/08 17:41

      כשנאבקים בליוני ערבים נחושים, אין הכרעה מוחלטת. יש עוד סיבוב ועוד סיבוב ועוד סיבוב, עד שלשני הצדדים ייכנס השכל.

  • 76.

    איך הפוליטיקאים יודעים להבטיח הבטחות סרק, חה, חה חה.

    פנינית ת, 14/11/08 16:11

    מרץ מפלגה שפעלה למען שוויון , נשואי מין עם מינו,שנלחמה עד טיפת נשמתה האחרונה בדתיים, ומקומה ממש, ע''י אנשי תנועת שינוי
    של טומי לפיד ז''ל. ומרכז של יצחק מורדכי, חה, חה חה. יודעים היכן??? בפח האשפה של ההיסטוריה. עמוס עוז, עוזי ברעם, אלי עמיר ואחרים, די בבקשה אנא מיכם, עיזבו את הפוליטיקאים לשחק בפוליטיקה, ואתם שבו לכתוב. אין לעם ישראל צורך באנשי שמאל קיצונים, הקורעים את העם. מספיקה מפלגת שמאל אחת, ימין אחת.

  • 75.

    הפעם אפילו הפרקליטות לא תעזור להם,אולי אולמרט יעמוד בראשה ? (ל''ת)

    עגל הזהב, 14/11/08 16:10

  • 74.

    הקעקועים של השמאל.

    ה.בנימין, 14/11/08 16:10

    מר''צ בגילגולי הקרב המרובים שלה (מי בכלל זוכר את שמותיה הקודמים) לא תרמה מאומה לחברה,אלא בהעמקת השנאה ופלגנות בעם,שאת מר-
    טעמה אנו יורקים מדי יום ביומו.כל הגורו-גולו שלהם מתהדרים בקלישאות השלום,אך האמת היא שהם דואגים כל העת למשרות להם ולמקורבי
    שלום-אח''כ.הם מומחים בהפעלת פיונים-דחלילים
    למטרותיהם.אז עוד מעוז חדש לשנאה.נו,אז מה?
    תודה,ושבת-שלום אמיתי.

  • 73.

    חבורה של תועי דרך תלמידי צ'מברלין הבריטי (ל''ת)

    משה בודק, 14/11/08 16:00

  • 72.

    בינתיים הבאתם הרבה קאסאמים מהשותפים לדרך בעזה

    רונית, 14/11/08 15:45

    האם מישהו בשמאל רוצה קאסאמים על תל אביב ושכנותיה ובהן פתח תקוה כפר סבא הרצליה ראשון לציון ונתב''ג?

    לא תודה...

  • 71.

    חינוך רווחה כבוד האדם וחירותו זה מרצ.ולזה אני מצביע מרצ מרצ (ל''ת)

    ציון......טבריה, 14/11/08 15:45

    • וגם נצחון לטרור, ביטול מדינת ישראל ביזוי לאומי וחיים בהשפלה.

      עלי-בבה, 14/11/08 18:01

      לא רוצים. אבל תודה על שטרחתם.

      • בדיוק מתאים לך השם זה מה אתה רוצה למדינה שלנו שתחיה כמו (ל''ת)

        עלי בבה.השם שלך אןמר הכל. ציון ...טבריה, 16/11/08 09:45

  • 70.

    30 הנוכחים זה כולל את העיתונאים שהיו שם? (ל''ת)

    למה לא הקימו 30 תנועות חדשות?, 14/11/08 15:39

  • 69.

    עם שבע מרורים ואכזבות זקוק לאמת!

    יוסף, 14/11/08 15:37

    אי אפשר לנסח אותה כל פעם מחדש למען טעוני טיפוח התקווה. צריך להתחזק ולנטוש את האשליות כי תקווה בלתי מבוססת היא רק מקור לאכזבות נוספות. יש לפעול למען השלום גם אם התקווה מאיתנו והלאה.

  • 68.

    כשבורג מתראיין אני עוזב הכול ורץ לראות את תופעת הטבע

    בורג, חסר לו -ההפך, 14/11/08 15:32

    בלא ספק הוא מרחיב את גבולות הפסיכיאטריה
    ואפילו בגוגל אין חומר על מקרה דומה!

  • 67.

    אני לא אצביע להם מסיבה אחת:

    שמאלני, 14/11/08 15:28

    אברהם בורג!
    אני אצביע לביבי, ליברמן, ערפאת, הנייה, בין לאדן, אריק שרון, עומרי שרון, נסראללה, היידר, צ'יימברלין, דרעי, פורוש אפילו לאולמרט והירשזון לפני שאצביע לאבררררוווםםם.
    שחצן, חסר אופי, מתחנחן, כל מה שהאשימו את פרס, רק ב-4X4.

    אם לא הוא: אני מתנדב להיות פעיל שפוט שלהם.

  • 66.

    תנועת שמאל חדשה: נביא שנאה ומלחמת אחים! (ל''ת)

    שמאל=כניעה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 14/11/08 15:25

  • 65.

    כל כבוד להתארגנות אבל מדוע לא פירסמתם את מקומה (ל''ת)

    שולה, 14/11/08 15:20

  • 64.

    שמאל אמיתי זה צביעות, אדישות ורשע. הבה ניזכר בארגוני השמאל

    שתיקת השמאלנים, 14/11/08 15:15

    האירופאים בשנים שרוסיה פלשה לפראג, הרגה מיליונים במחנות עבודה, דיכאה את פולין, והם ידעו הכול אך שום מילה. אך אם חס וחלילה נאסר על איזה עיתונאי שמאלני ביוון לפרסם כתבה הם הקימו מהומת אלוהים. שמאל זה צביעות ורשע ולדעתי הם אינם אנשי רוח וגם לא סופרים- מכסימום גרפומנים (מי שכותבים לפי הספק).

  • 63.

    אתם התקווה הגדולה של

    ====== מפלגת אמל היהודית ., 14/11/08 15:11

    העם הפלסטיני ....

  • 62.

    הכל בגלל שרון

    א.נ, יהודה, 14/11/08 15:00

    הוא חשף את פרצופו של השמאל וגרם למהפכה רבתית בפוליטיקה בישראל. כך נשבר השוויון המסורתי בין ה''ליכוד'' ו''העבודה''. כיום אין מחוייבות לאף מפלגה, כל אדם יבחר על פי תפיסתו וראיית עולמו. השמאל יחזור למקומו הטבעי בשולים של הפוליטיקה ומפלגת האבודה תיעלם. בוא נקווה שהדמוקרטיה באמת תרים את ראשה וקול העם ישמע ואף יקבע.

  • 61.

    שיקימו את המטה שלהם באשקלון ושדרות

    אודי מאשקלון, 14/11/08 14:59

    אז נראה איזה שמאל הם החארות האלה
    חבורה של אנשים מושחתים! בורג המושחת שניסה לעקוץ תושבי אשקלון עם מפעל עשות ושאר הגרועים מהשמאל

  • 60.

    עוד ספין ברוח התקופה

    מרלין, 14/11/08 14:53

    עוד תנועה שבאה והולכת.
    ד''ש,יש,גימלאים,
    רבותי איןכאן שום סודות ,מפלגה ללא שורשים המוקמת ע''י אינטרסנטים שלא זכו בקידמת הבמה במפלגת האם שלהם ,מנסים להקים דברים חדשים בתקווה להיות קרובים יותר לצלחת.
    אין לדבר סיכוי.

  • 59.

    הם לא שמאל

    מיכה, 14/11/08 14:50

    הם פקידים שמאל ציוניים, בעלי מעמד, חלקם עשירים כל כך שזה מציק להם העושר שלהם ומעמדם, אולי יסורי מצפון שלכל בורגני הגון יש.

    אבל לעמוס עוז יש איזשהי הרגשה שבלעדיו לא ייתכן שמאל, עוזי ברעם היועץ של עמיר פרץ שלא הוציא הגה מפיו במלחמת לבנון השניה שעמיר פרץ היה אחד מרוקחיה.

    על אברום בורג אתם רוצים לבנות שמאל חדש? על אדם שרודף אחרי ג'יפים?

    מי שמכם בכלל לדבר בשמו של השמאל כל מה שעשיתם הגיתם בעבר הפך לכשלון מהדהד, איפה העניים איפו אנשים שחיים באמת במציאות של שויון, מי אורון הקבוצניק שעד היום לקיבוץ שלו אין כניסה לאנשים מסויימים, אתם לא מבינים שהציונות היא הבעיה ?

    שמאל אונברסלי ושיוויוני לא יכול להיות ציוני .

    • אתה טועה אברוג הוא שמאל אמיתי מן כשלון לא סולידרי ומושחת (ל''ת)

      מצאנו את השמאל האמיתי, 14/11/08 15:07

  • 58.

    אברום בורג איש דוחה ולא אמין (ל''ת)

    דעתי, 14/11/08 14:47

  • 57.

    חרטא ברטא או במרוקאית חרוואדים (ל''ת)

    המרוקאי, 14/11/08 14:46

  • 56.

    רק ביבי יציל את העם היהודי ואת מדינת ישראל מהשמאלנים האנטישמיים

    ג'ינג'י = ת''א, 14/11/08 14:43

    הארוריםסייעני הטרור שהמיטו עלינו אסון אחר אסון, מפושעי אוסלו הארורים שבזכותם נרצחו יהודים רבים ונרצחים עד היום, מהמפיונר שרון שגירש יהודים רבים מהבית ועד היום אין להם בית כפי שהובטח להם, והמפיונר הארור אולמרט במלחמה השרלטנית הארורה שבזכותו נרצחו חיילים ואזרחים עם החזרת אדמות ושחרור רוצחים כמחוות לאבו צ'וסם, הגניבות הארורות שלו, ועד הבטחות להעברת עוד אדמות הגולן וירושלים לבני הבליעל הארורים האלה, והמנוול ליבני שהתחילה את זכות השיבה והרשימה של השמאלנים הארורים היא עוד ארוכה, לכו הביתה מושחתים, רק ביבי ישציל אותנו מהנבלות האלה!!

  • 55.

    אני מקווה שהימין יגבור עליכם ועירי תוכל לשוב לחיות!! (ל''ת)

    אלעד אשקלוני, 14/11/08 14:35

  • 54.

    אם הכל כ''כ טוב למה הכל כ''כ גרוע ?

    אביטבול, 14/11/08 14:32

    השמאל הישראלי הוא מתנשא, יהיר, צבוע, מנותק, טיפש, שטחי, פנטזיונר ובעצם כל תכונה שלילית אפשרית שניתן ליחס לתנועה פוליטית.

    כאילו לא קרה כלום כאן על פי האג'נדה שלו. אג'נדה חולנית - מתאבדת, תלושה, לא מוחברת למציאות - נשנאת על ידי הקהל החשוב ביותר שלה - העם !


    השמאל יצר מצב - זכה והצליח ליצור מצב בניגוד לנסיבות ולעובדות. ממשלות נכנעו לו. נשיאים כרעו בפניו, אנשים חושבים טפחו על כתפו והתנצלו - וכך הוא הוביל.

    אבל התוצאה נוראית. כמעט שואה, כמעט השמדה - והוא ממשיך לספר לנו סיפורים.

    אז הוא מדבר אל המיואשים ... כאילו ששיחתם תוביל לאושר, לתקווה, .. אוי.

    השמאל של ישראל חייב להכות על חטא ולרוץ לטפל במצב החברתי, בעוני, בפערים החברתיים, בהשכלה, בהתחרדות ובמקום לפנטז על גירוש סנובי מהערבים ומהדתיים, שנואי נפשו (למעשה) לעשות מהלכים ששמאל אמיתי היה עושה. לטפל ביהודים החלשים.. בכיבוש הפלסתינאי, באובדן הרוח הציונית.

    שמאל סמול !!

  • 53.

    מברוק!

    יאסר בשארה, 14/11/08 14:29

    סלאת עליקום אל יהוד.
    אני בעד מפלגת הסמול שלכם. מברוק!
    אתם תאזרו לערפים להקים שתי מדינות לעם אחד, והמבין יבין.
    (מי שלא הבין: עזה והשטחים למדינה הפלסטינאית, ובתוך הקו הירוק מדינה דו-לאומית לערבים (עם מיעוט יהודי).
    אינשאללה!

  • 52.

    ניסינו כבר הכל:הסכם אוסלו,התנתקות,בריחה מלבנון ,מה קיבלנו? (ל''ת)

    ז.ב ע., 14/11/08 14:29

    • ביבי

      אברום, 14/11/08 16:36

      כבר הספקתם לשלכוח מה הביא עינו ביבי ,איזה אסון ,את הקפיטליזם החזירי האמריקאי. נראה אןתם פורשים לגימלאות עם 50% פנסיה פחות ממה שהיתם מקבלים אילולא האסון שביבי המיט עלינו.

    • שכחת שברק נתן הכול חוץ מחלק מי-ם וזכות השיבה, וגם לא הסכימו

      אריק, 14/11/08 16:38

      כי כל מה שמעניין אותם זה זכות השיבה, לבוא במקומנו.

      • תשובה לאריק

        אברום, 14/11/08 16:57

        כבר שכחתם מי השוף שמתכנן לכם ביבי הטהור: את ש''ס. כמע כל אחד מחברי הסיעה בכמות ולא אישית כבר הועמדו למשפט על טוהר כפיים. מח''כ דרעי- כבר שכחתם- ועד חוגי שנדון רק לפני מספר ימים ל-12 שנות מאסר ו-200000 ש''ח קנס. ספרו לי מי חבריכם ואדע בבירור מי אתם

  • 51.

    אם יש יאוש הרי הוא מכם שחוזרים שוב ושוב לנוסחאות הישנות

    א.מ, 14/11/08 14:28

    והקאלניות נוסח אוסלו/ערפאת/טירור

  • 50.

    לעמוס עוז: תמשיך לכתוב סיפורים על אהבה וזיונים ואל

    מיקי, 14/11/08 14:27

    תזיין לנו את המוח עם פתרונות צבאיים ופוליטיים. כדאי לך לכתוב סיפורים על אהבת נפש בין יהודיה לערבי ועל ה''צרות'' של הפליטים הערבים הכרוניים - מקבלים על זה המון כסף והערצה באירופה המתאסלמת.

    • אתה תותח (ל''ת)

      על, 14/11/08 16:25

  • 49.

    ''יש אלטרנטיבה'' - נביא ערבים אחרים - מהודו !

    רון, 14/11/08 14:25

    ערבים טובים - שלא רוצים מלחמות , נחמדים כאלה .. ונעשה איתם שלום !

    • אבל איש יקר, ההודים הם לא ערבים. (ל''ת)

      גידי, 14/11/08 18:37

  • 48.

    יש!!! הגיע הזמן

    לאהלה, 14/11/08 14:22

    אופיר פינס תצטרף...

  • 47.

    תקוה?

    סטיב, 14/11/08 14:19

    זה דווקא תנועות השמאל (קדימה, עבודה, מרצ ושות') שמביאות את היאוש למדינת ישראל

  • 46.

    האלטרנטיבה לכל המיואשים היא ממשלה בראשות נתניהו במקום גנבי ''קדימה'' (ל''ת)

    יעל, 14/11/08 14:16

    • ביבי 2 (ל''ת)

      אברום, 14/11/08 16:37

    • ביבי 2

      אברום, 14/11/08 16:39

      כבר שכחתם את כל החקירות בהן עמד. היה לו מזל היועץ המשפטי רובינשטיין. אכן ביבי הטהור וחבר מרעיו
      ואל נא תשכחו גם בליכוד ישנם אנשים טובים: דוגמה אחת מרבים: מרידור

  • 45.

    כל הכבוד .הצליחו לגייס גם את האזרח הצרפתי אברום בורג (ל''ת)

    ומה עם הג'יפ מטעם סוכנות היהודונים ?, 14/11/08 14:15

  • 44.

    היחידים שתביאו להם תקווה הם הפלשתינאים. יודנראטים ! (ל''ת)

    מיקי, 14/11/08 14:14

  • 43.

    רק כך ייפסקו הקסאמים

    השמאל הריאלי, 14/11/08 14:14

    לחזור בהדרגה לגבולות 67 עם תיקונים קלים, כולל חלוקת ירושלים.
    הפלשתינאים יכולים לחיות עם הטרור שלנו עוד 100 שנה, אנחנו לא נחיה עם הטרור שלהם עוד 100 שנה.

    • אם זה לא היה מצחיק הייתי בוכה ...

      אביטבול, 14/11/08 16:26

      או ההיפך ...

      אם זה לא היה עצוב הייתי צוחק...

      או ההיפך ...

      וחוזר חלילה.

  • 42.

    אנשים הזויים. שילכו לשדרות ולאשקלון (ל''ת)

    גדי, 14/11/08 14:09

  • 41.

    אברום בורג? זה ששולל את זכות קיומה של מדינת ישראל?

    רון הכחול, 14/11/08 14:08

    אם הוא שם - אז התנועה הזו מקומה לא בסביבות העבודה ומרץ, אלא בראכה וטיבי.

    ואגב הנסיון למשוך צעירים..... בן כמה עמוס עוז?

  • 40.

    האם השפד''ן יכול לקלוט את החבר'ה האלה? (ל''ת)

    כול הביצים המעופשות באותו הסל, 14/11/08 14:06

  • 39.

    רוצים את צביה גרינפילד בראש!

    מרצ - נבחרת מנצחת, 14/11/08 14:03

    אין היום מפלגה שמשלבת דתיים וחילוניים בעלי ערכים ודרך ישרה כמו מרצ.

    עמוס עוז, צביה גרינפילד, חיים אורון וחבריהם - זאת מנהיגות שראוייה לעם ישראל!

    יש תקווה למדינה טובה יותר.

  • 38.

    להחזיר את יו''ש ? תקווה ? כאילו לא ניסינו

    אורית, 14/11/08 14:03

    חבורה של אפסים שרעיונם טובע למול עיניהם והם מזקים לגלים ומבקשים לתבוע איתו .

  • 37.

    תנועת סהרורים \\ תנועה מגונה (ל''ת)

    לא ילמדו לעולם, 14/11/08 14:00

  • 36.

    אכן נכון. אתם תביאו לכך שרוב המצביעים יצביעו למפלגת ''התקווה'' (ל''ת)

    מצביעה, 14/11/08 13:59

  • 35.

    מיעוט הזוי ופסיכופטי.

    ציוני, 14/11/08 13:58

    סקרים מראים שהאנשים האלה הם פחות מ12 אחוז מהעם בהשקפת עולמם.
    וזה כולל הערבים....

    ''תומכי השלום''
    שחצנים מגוכחים.
    כאילו מי שמציע לא להכנע לתנאי אויב הוא נגד השלום?
    כולם רוצים שלום, השאלה איך להגיע אליו - המיעוט ההזוי והמוזר הזה רוצה להגיע אליו דרך כניעה לתנאי האויב.
    שאר העם רוצה להגיע אליו בדרך של כניעת האויב לתנאינו - או לפחות פשרה באמצע שמתאימה לישראל.

    הרי מי זה שניצח במלחמת ששת הימים? מי זה שניצח במלחמת יום כיפור?
    פעם ראשונה בהיסטוריה של המין האנושי שהצד המנצח צריך להכנע לתנאי הצד המפסיד, ושהצד המנצח צריך להתחנן לשלום עם המפסיד.

    זה מגוכך - והם נותנים לזה לגיטימציה.

    ושנאתם לחלק הציוני בעמנו מגוחך - הרי תפסיקו עם השקרים האלה, הם לא מדברים על אלימות של מתנחלים קיצוניים, שלא עולים על 100-200 במספרם (תראו לי הפגנה אלימה אחת של מתנחלים שהיו בה יותר מ70 איש)

    אבל שותקים כשזה מגיע לאלימות של השמאל הקיצוני - אלימות ברמה שהמתנחל הכי קיצוני לא מפנטז בחלומות הכי קיצוניים שלו להגיע לרמת אלימות הכה גבוהה הזו ורק לאחרונה פורסמו צילומים בתקשורת הפלסטינית שמראים זאת ואת החיילים חסרי האונים שלא עושים דבר - למה? כי הם יודעים שאז עמוס עוזים למיניהם יגידו שהם אלה הרעים!
    חחח... העיקר אחר כך הם טוענים שגינוי המתנחלים את קיצוניהם הוא לא אמיתי - לפחות הימין מגנה את הקיצוניים שלו!
    השמאל שותק ומשתיק כל דיבור על הקיצוניים שלו - שקיצוניים פי כמה מאלה של המתנחלים.

    • רק 2 סוגים

      יגאל הנגעל, 14/11/08 14:38

      קיימים שני סוגי שמאלנים בישראל:
      1. כאלה שמתפרנסים מלהיות שמאלנים (שלום עכשיו שממומן על ידי האיחוד האירופי, ח''כים שמאלנים וכו')
      2. אידיוטים.
      לכשייגמר הסוג השני, אז הסוג הראשון יצטרך להשיג עבודה אמיתית, כזו שמכבדת את בעליה,
      ואז יתברר להם שזה לא פשוט.

    • ''...פעם ראשונה בהיסטוריה של המין האנושי...''

      עלי-בבה, 14/11/08 15:42

      ברוכים הבאים לתוככי העם היהודי. אנחנו אכן עם מבורך מאוד. מה יש לנו?
      יש לנו את אינשטיין מצד אחד... וחוקרי הנקוו''ד היהודים, מרעיבי אוקראינה מצד שני. מיליונרים שמקבלית תארי אבירות מצד אחד... ומתועבי סוחרי הנשק שהתעשרו מהדם מצד שני. יש לנו קצין שקופץ על רימון כדי להציל את חייליו... ואת... בורג. יש לנו את שיירות ההזדהות עם שדרות ועוטף עזה שבאים מהלב של האזרחים...ויש לנו מנהיג מפלגת הפועלים....מיליונר תאב כח וכבוד. יש לנו תעשיית ייצוא מעולה שמביאה לכאן ערמות של כסף.... וצבא שמופעל בפחדנות ולכן מנופח ובזבזני. יש לנו פרופסורים שמקבלים פרסי נובל על מחקרים.... וחונטה פוליטית-תקשורתית שחיה על שקרים ואתרוגנות.
      תכלס... אנחנו עם מאוד מסובך וקשה לניתוח והבנה מבחוץ.... מסכנים הערבים.

      • ויש לנו גם מנהיג מפלגת ימין-מליונר תאב כח וכבוד, שהוא גם דמגוג

        נ., 14/11/08 16:47

        שמשנה את המציאות בנאומיו כדי שתתאים לאינטרסים שלו.

        • מיליונר? תאב כח וכבוד? דמגוג ?

          יוצמח, המצודה, 14/11/08 18:53

          מהיכן שאבת את שקריך? שיכתוב ההסטוריה הוא דווקא תכונה של מנהיגי השמאל. האם סטאלין עדיין שמש העמים בעיניך ?

      • יש לנו את ספר הספרים התנ''ך, הספר הכי נפוץ בעולם.

        יגאל פָרָדוֹקְס, 14/11/08 19:17

        ויש לנו כתבן כעמוס עוז שכל תפארתו על פרסים מרוצחי יהודים. יש לנו גבורים שהקריבו את חייהם למען העם, אבל בראשנו אדם מושחת שהסתכן מאד בישיבה במערכת במחנה בת''א ואת בניו הבריח מן הארץ. יש לנו אנליסטים מן המדריגה הראשונה באוניברסיטאות ובשוק, אבל בראש משרד החוץ יושבת פקידה בעלת מנת משכל של ציפור. יש לנו צבא החזק ביותר במזרח התיכון אבל את מלחמת לבנון הפסדנו. יש לנו נשיא שתפקידו לאחד את העם, אבל כל עיסוקו הוא פוליטיקה ומעייניו מכוונים להוכיח שהוא לא שגה באוסלו. אתה יודע מהי הבעיה שלנו? הבעיה היא שכל ממזר רוצה להיות מלך.

      • לא קשה לניתוח,קל לניתוח.

        קל מאוד, 15/11/08 18:36

        אנחנו עם עם יכולות כל כך גדולות שכל אדם מצליח מאוד במה שהוא בוחר לעסוק בו.אלה שבוחרים לעסוק בדברים טובים מצליחים להגיע לטופ ואלה שבוחרים לעסוק בדברים רעים מגיעים לטופ הרע.עודף יכולות יכול להיות טוב,כשבוחרים בדרך הטוב אבל יכול להיות רע מאוד כשבוחרים בדרך הרע.בעם כזה חייבים להקפיד מאוד על החינוך הנכון,לנתב לדרך הטוב.הרבה יותר חשוב מבשאר העמים שכתוצאה מחוסר היכולות שלהם הם יכולים לעשות פחות נזק,מי מהם שבוחרים בדרך הרע.

  • 34.

    בוגדים כאלה צריך לגרש מהמדינה, שיילכו לדמוקרטיה של אחיהם הערבים (ל''ת)

    אר, 14/11/08 13:55

  • 33.

    עוד זה חסר למדינה עוד מפלגת אוהבי רוצחים 'ש לנו קדימה מספיק רעל (ל''ת)

    רחלי, 14/11/08 13:55

  • 32.

    עמוס עוז אמר בבואנוס איירס שצריך לשרוף את אריק שרון, זה מוקלט (ל''ת)

    ארי, 14/11/08 13:53

  • 31.

    בדיחות מהלכות (ל''ת)

    כ, 14/11/08 13:52

  • 30.

    כיבוש 48 יותר גרוע

    מחמוד, 14/11/08 13:51

    בשהשמאלנים המסריחים (על משקל ''הערבים המסריחים'') חושבים שרק המחשבה שלהם היא ''הנכונה'' כי הם קוראים את עיתון הארץ - ''עיתון לאנשים (ש)חושבים'' (שהם צודקים). חושבים שצריך להכיר רק את החלטה 242 - נסיגה משטחים כבושים. אבל גם החלטת החלוקה 181 עדיין קיימת וגם החלטה 194 - שיבת הפליטים גם היא קיימת. הכיבוש של 48 גרוע יותר בכל המובנים (כיבוש, גירוש, עקירה, שוד ורצח) מהכיבוש של 67. אבל הבעיה שלנו היא שהשמאלנים מסיתים נגד ההתנחלויות כדי להסיט את הדרישה שלנו להחזיר את האדמות של 48 שעליהן הם יושבים. ופה מדובר בכולם: יעל פז מלמד, טליה ששון, בני ציפר, יוסי שריד, יולי תמיר, דורית בייניש, שמעון פרס, יוסי ביילין, קובי ניב, יריב אופנהיימר, משפחת רשף כולם כולם. על החתום: סטודנט ערבי - אוניברסיטת...

    • לא טוב לך?

      L, 14/11/08 17:46

      יש לך שתי מדינות קרובות ללכת אליהן: חמאסטן ופתחסטן.

      כדי שתלך לפני שליברמן יצבור מספיק כוח בשביל לסלק את כולם.

  • 29.

    כפי שהשמאל עשתה עם אוסלו, תביאו לעוד אלפי יהודיים נרצחים ונפצעים

    אריק, 14/11/08 13:48

    כולם אנשי ''כזה כאילו'', חתולים שמנים שיכולים להרשות לעצמם לניות שמאלניים.

  • 28.

    וב 48 לא כבשתם?

    מחמוד, 14/11/08 13:48

    אתה חושב שבגלל שאתה גר בשטחים שלנו שנכבשו ב 48 אנחנו נוותר לך? אתה באמת חושב שאתה יותר טוב מהאחרים? אתה יותר גרוע מהם. למה אתה גם כבשת ב 48 וגם גרשת. חכה חכה כל כלב יבוא יומו. מה אתה חושב ? שכל ה''שמאלנים'' שגרים בשטחים שנכבשו ב 48 הם ''זכאים''? אתה חושב שיש הבדל בין 48 ל67? רק מוח מעוות יכול לחשוב ככה. כל השמאלנים גרים בשטחים שנכבשו ב48 וחושבים שאנחנו נסתפק ב67. שמעת על המושג ''נכבה''? חכה חכה יום שלך יגיע... ונגרש אותך מכל פלסטין

    • חכה אתה

      K, 14/11/08 17:45

      ליברמן צובר כוח בכל פעם.

    • כלבלבוש, אתה. ואני מצטט:

      חמדה, 14/11/08 21:55

      ''חכה חכה כל כלב יבוא יומו.''

  • 27.

    השמאל מת (ל''ת)

    זהו, 14/11/08 13:48

  • 26.

    שמאל? מה זה? אין בכלל דבר כזה יותר! (ל''ת)

    שלום ולא להתראות, 14/11/08 13:43

  • 25.

    השמאל גמור!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ר, 14/11/08 13:43

    מתים מפחד

  • 24.

    גלגל חמישי. סרטן בלב האומה. יודנראט. (ל''ת)

    ביי ביי, 14/11/08 13:42

  • 23.

    מרוואן ברגותי הודיע על הצטרפותו. בזיונרים. (ל''ת)

    ש., 14/11/08 13:41

  • 22.

    למרות הכל אני אשאר בעבודה. משמאל זה מר''צ ולא מותג חדש (ל''ת)

    יואל, 14/11/08 13:41

    • מי שהביא את ה י א ו ש - לא יכול להביא את ה ת ק ו ה ...

      ד''ר ארוין, 14/11/08 14:34

      טרם פרוץ השמאל בישראל היתה פה תקוה, היתה פה אמונה, היתה פה ציונות. מאז קם עלינו השד השמאלני - אסור להילחם באויב, אסור להתיישב בארצנו, מותר להתחבק עם הזאבים ומצוה להכות בכבשים. התקוה והאמונה נמצאות היום רק במפלגות הציוני-יהודיות. לתשומת לבכם מצביעי קדימה, ליכוד, מרץ, עבודה וש''ס ...

  • 21.

    אליטיסטים פלצנים שלא יוצאים מתל אביב (ל''ת)

    בוריס, 14/11/08 13:41

  • 20.

    בורג זה לא זה שתמך בפורוש בירושלים? לא מצביעה להזוי! (ל''ת)

    יעל, 14/11/08 13:41

  • 19.

    לכו לעזה מנוולים (ל''ת)

    אני, 14/11/08 13:40

  • 18.

    בסוף נשארנו עם בורג וברעם..כל השאר כבר היו במר''צ- נשאר בעבודה (ל''ת)

    חיים- מרכז, 14/11/08 13:40

  • 17.

    תקווה לחמאס (ל''ת)

    כ, 14/11/08 13:40

  • 16.

    טוב נו גם להזוים מותר להתאגד...

    ויק, 14/11/08 13:40

    אני חושב שהם יוכלו להתחרות בחכמי חלם

  • 15.

    זה מר''צ- אין חדש. עדיף עבודה! (ל''ת)

    דניאל, 14/11/08 13:39

  • 14.

    לא רוצים שמאל. (ל''ת)

    KUKH, 14/11/08 13:37

  • 13.

    הבאתם הרס וזה כל מה שאתם יכולים להביא. (ל''ת)

    אבי,התנחלות רמת אביב ג', 14/11/08 13:37

  • 12.

    משיחיות שקר חדשה לאחר טרגדיית הסכם אוסלו .

    נילי, 14/11/08 13:28

    אלה לא למדו דבר מהתנהגות הרוצח הצבוע ערפאת שרימה בהסכם אוסלו וגם לא מהנסיגה מעזה והשלטות הכוח האמיתי - זה האומר בגלוי שיש לחסל את ישראל.
    מעניין באם יגידו בפה מלא ובגלוי ששום פליט ערבי לא יחזור לישראל והצד השני יהיה מפורז מנשק וטירור .
    בושה וחרפה.

  • 11.

    מה מפלגה חדשה? הכי טוב, תרוצו עם בל''ד או חד''ש.

    עלי-בבה, 14/11/08 13:26

    גם זהות השקפות מדיניות (בורג, אם איני טועה אמר שלעם היהודי לא חייבת להיות מדינה משלו), וגם, אולי תכנסו לכנסת. אין לי ספק שבל''ד הגזענית תהיה בכנסת הבאה...אולי יסכימו לקשט עצמם בכמה יהודונים כנועים... בשביל ה''פלורליזם'' יעני. מר''צ בכנסת הבאה? אינני בטוח.

  • 10.

    מפלגת זיהום האויר=עבודה תמכה ב 1988 בתוכניתה הזדונית של חברת חשמל

    לא להצביע למפלגת העבודה, 14/11/08 13:25

    להקמת תחנת כוח פחמית נוספת במפרץ חיפה המוכה גם ככה בזיהום אויר.לא הועילו הפניות לשחל(אז שר האנרגיה) ולשבח וייס (אז ח''כ כנסת) מפלגת העבודה משיקולי בחירות העדיפה לפגוע בבריאותם של תושבי חיפה ולו רק שלא לאבד את תמיכתם הפוליטית של חברי ועד חברת חשמל.

  • 9.

    רק ביבי יביא את השלום המיוחל , כל היתר חרטא ברטא . (ל''ת)

    נעמן שפוי, 14/11/08 13:19

  • 8.

    איבוד ערכים וגלישה מהירה אל תהום הנשיה.

    חיים כהן, 14/11/08 13:15

    תנועת השמאל החדשה והישנה גם יחד, יביאו רק הרס וחורבן על עם ישראל. זוהי תנועה שאיבדה את כל ערכיה ההיסטוריים ואת כל האידיאלים שחרטה על דגלה במשך כל הדורות.ועתה השמאל הרדיקאלי גולש אל תהום הנשיה ואל החורבן שאליו מייחל השמאל.

    • חוץ מלזרוק בוץ אתה יכול להסביר על איזה ערכים מדובר?

      גל, 14/11/08 14:18

      או שבעולם שלך קיים רק ערך אחד. ארץ ישראל, וכמה שיותר. לא חשוב איך? לא חשוב על חשבון מי? ולא חשוב מה קורה באמצע לעם בישראל!!! (מקום 20 בחינוך במקום מקום ראשון בשנות ה- 60, פשע, אונס, בורות). אבל מה זה חשוב? העיקר ארץ ישראל וכמה שיותר.

  • 7.

    איבוד ערכים וגלישה מהירה אל תהום הנשיה.

    חיים כהן, 14/11/08 13:15

    תנועת השמאל החדשה והישנה גם יחד, יביאו רק הרס וחורבן על עם ישראל. זוהי תנועה שאיבדה את כל ערכיה ההיסטוריים ואת כל האידיאלים שחרטה על דגלה במשך כל הדורות.ועתה השמאל הרדיקאלי גולש אל תהום הנשיה ואל החורבן שאליו מייחל השמאל.

  • 6.

    באשקלון מתפוצצים טילים והסהרורים נפגשים

    שפוי, 14/11/08 13:14

    מפחידים אותי האנשים האלו

  • 5.

    איבוד ערכים וגלישה מהירה אל תהום הנשיה.

    חיים כהן, 14/11/08 13:14

    תנועת השמאל החדשה והישנה גם יחד, יביאו רק הרס וחורבן על עם ישראל. זוהי תנועה שאיבדה את כל ערכיה ההיסטוריים ואת כל האידיאלים שחרטה על דגלה במשך כל הדורות.ועתה השמאל הרדיקאלי גולש אל תהום הנשיה ואל החורבן שאליו מייחל השמאל.

  • 4.

    תיקווה לבוגדים! (ל''ת)

    בטח, 14/11/08 13:06

  • 3.

    מקומם של כל אנשי השמאל בקדימה .לבני מנהיגת מחנה השלום. (ל''ת)

    נתן ש. מעלות, 14/11/08 13:05

    • יום שישי היום..אין לך נכדים..ביקור מהמשפחה..משהו? (ל''ת)

      ביבי..רוה''מ ..תתרגל, 14/11/08 14:09

  • 2.

    עמוס! המדינה שייכת לפלסטינאים! כבר ירדתה? (ל''ת)

    אתה נראה ב ''אמאזונס''! כל הכבוד!, 14/11/08 13:02

  • 1.

    חבורת בורגניים שלא שונים במאומה מביבי טיבי ישי איתם

    שי מאבק סוציאליסטי, 14/11/08 13:01

    וחבריהם הפוליטיקאים
    אני מקשיב לרחשי הציבור שטוען שאולמרט מושחת וראש ממשלה גרוע,כמובן שאני מסכים איתם אבל על דבר אחד הוא ובראון לא מוכנים לוותר וכמובן שיש להם גיבוי מכל הקשת הפוליטית.
    המשך הקיצוצים בתקציב שזה פגיעה אנושה בשכבות החלשות ומצד שני השמך הקלות במיסים לבעלי ההון באמצעות הורדת מס החברות.
    אולי אנשים יפנימו סוף סוף שכל חברי הכנסת מטיבי בשמאל דרך ביילין ברק ביבי סילבן אולמרט ליבני הרב עובדיה ועד אפי איתם בימין הם שליחים של בעלי ההון שאמורים לשמור על רווחיהם,לחוקק חוקים לטובתם וחוקים נגד עובדים והעיקר לשמור על השיטה הקפיטליסטית שמביאה עלינו עוני מלחמות זהום אוויר ניצול גזענות וזה כדי לשמר את השיטה.
    התנועה היחידה בישראל שקוראת לשינוי היא תנועת מאבק סוציאליסטי.
    השיטה הקפיטליסטית שמשרתת רק את רווחי התאגידים וצריך להחליפה בשיטה סוציאליסטית שתשרת את כל מעמד העובדים בארץ (פנסיונרים,סטודנטים,מובטלים חד הוריות ועובדים כמובן)
    אתם מוזמנים להיכנס לאתר של תנועת מאבק סוציאליסטי ליצור קשר עם איש הקשר באיזור המגורים לכם או לחילופין להשאיר פרטיכם באתר ויחזרו אליכם

    • מתי עבדת יום אחד , חתיכת אפרטצ'יק קומוניסט (ל''ת)

      כל ''מנהיגי'' הפועלים הם בטלנים, 14/11/08 13:39

      • לקפטיליסט שמעלי

        מתי הפעלתה את המוח לאחרונה?, 14/11/08 21:19

        כל כך הרבה סיכלות. כל כך הרבה שינאה. כל כך הרבה תמיכה בכל מה שרע. לפחות איך לך יותר מידי שגיאות כתיב.

    • כל הכבוד מילים כדורבנות

      מובטלת, 14/11/08 13:44

      הון ושלטון. מי שבאמת שולט במדינה הם בעלי ההון המגובים ע''י הממשלה וחברי הכנסת.

    • הגאונות שלך ממש ''מדהימה''. אתה בטח רוצה את בובליל לשלטון. (ל''ת)

      מיקי, 14/11/08 14:17

    • סוציאליסט אמיתי הוא זה אשר מעולם לא חווה סוציאליזם. (ל''ת)

      אבי, 14/11/08 14:47