• 53.

    ימיני שהגדיר עצמו במהלך השנים כאיש ''שמאל ציוני''

    עידן סתיו, 18/11/08 17:45

    מוכיח שוב שהוא איש ימין קיצוני ניאו ציוני, המתקפה על בית המשפט העליון, ושלילת הארגונים כמו עדאלה, שלגטימי שלא יסכים איתם, אך זה עדיין לא מצדיק את היחס שהוא מפגין כלפיהם. מוכיחה שמדובר בניאו שמרן, שדוגל בשלטון חזק, ובקלות יכול לתמוך במפלגת ישראל ביתנו.

  • 52.

    ומי הוא יהודי, מר ימיני? ישראל חייבת להיות מדינה ציונית לא יהודית

    ליאור, 16/11/08 09:41

    רק מדינת ישראל מוכנה להעניק חינם ובאופן אוטומטי אזרחות לאנשים בלי להסתכל על עברם הפלילי, מצבם הכלכלי או הבריאותי או מידת ההזדהות שלהם עם המדינה: דמוקרטיה דוברת עברית שמתחייבת לעד להוות מקלט למי שנרדף על היותו יהודי.

    איך ייתכן שבמאה ה-21 האזרחות מוענקת אוטומטית ע''פ קריטריונים שרירותיים (מישהו מתישהו בשושלת המשפחתית הגדיר עצמו יהודי) שמוכתבים ע''י קבוצה דתית קטנה?

    יש לנו מספיק בשביל לבסס אזרחות ע''פ הזדהות עם הישראליות והגיע הזמן לעשות זאת.

  • 51.

    אתה מוכן פעם להרים את הכפפה שזורקים לך ולא את זו שאתה בוחר?

    יהודי שפוי, 16/11/08 08:43

    קל מאוד לענות לטענות שנראות הזויות כמו שפרס ארגן את רצח רבין בעזרת השב''כ. אבל איש לא מנסה לענות על שאלות קלות יותר אך חשובות לא פחות. כמה מהן לדוגמא (הן רבות מאוד): איך ייתכן שבמדינה ''מתוקנת'' סוכן השב''כ אבישי רביב אינו חודר לארגוני ימין קיצוני אלא מקים אותם? איך ייתכן שההסתה החמורה ביותר נגד רבין עם קונוטציות נאציות נעשתה ע''י סוכן השב''כ? נוהל שכן נתפס כבלתי מוסרי, אולם איש לא שאל איך השב''כ הרשה לסוכן שלו להונות בחורה תמימה, להתחתן איתה כאילו הוא איש דתי ולהרוס את חייה. איל ייתכן שהשב''כ יוזם רצח פלשתינים ע''י האחים קהלני, מספק להם נשק לא תקין (מזכיר את חלק מטענות הקונספירציה) ותופס אותם ''על חם''? כאשר לא עונים על שאלות פשוטות וכואבות, מקבלים שאלות אחרות קשות, כי אז כל דבר הזוי נשמע אפשרי.

    • שאלות לעניין! לא נראה שנקבל תשובות עליהן! (ל''ת)

      שפוי אחר, 16/11/08 10:35

  • 50.

    מדוע בפרשת ''בר און-חברון'' כוכב הפרשה בר-און איננו מואשם בדבר? (ל''ת)

    או שיש פרשה או שאין כלום שיחליטו כבר, 16/11/08 07:00

  • 49.

    ימיני יכול לקשקש בין ימין ושמאל כל עוד ינשק את גירסת השב''כ על רבין (ל''ת)

    מרידור ילקק ל''שלטון החוק'' וימיני ''לשלטון החונטה'', 16/11/08 05:32

  • 48.

    אין דבר כזה שמאל ויהודי או ציוני זאת סתירה מהותית

    יהודי אמיתי שלא מתבייש להגיד את האמת, 16/11/08 02:47

    לא יכול להיות אדם שהוא גם שמאלני וגם בעד הציונות השמאל כמו באמריקה או באירופה הוא במהותו אנטי ציוני ואנטי ישראל

    • יא קשקשן השמאל בנה את הציונות,בזמן שבימין חלמו והזו וקשקשו כמוך

      דני, 16/11/08 07:59

      השמאל הציוני(כן,יש דבר כזה)של מפא''י ההיסטורית בנה את המדינה הזאת.
      אז נכון,יש מה שנקרא שמאל קיצוני(לדעתי בערך כל מה שנמצא שמאלה ממרץ-וגם חלק ממרץ עצמה כמו זהבה גלאון).אבל לכם הדמגוגים מהימין נוח לערבב הכל בהכל,בשבילכם הכל שחור,כולם בוגדים.אז יש לי חדשות בשבילך קשקשן ימני,לא צריך את הלגיטימציה שלך.השמאל בארץ ימשיך להתקיים על אפכם וחמתכם,ודווקא היום יותר מתמיד,כשברור היום לחלוטין שיש צורך בהגנה של המדינה ושל מפלגות סוציאל דמוקרטיות על הציבור מפני אבירי ''השוק החופשי'' והקפיטליזם החזירי מבית מדרשו של האדמו''ר שלכם ביבי.

      • שמאל אז ובכלל=סוציאליזם, היום=פוסט ציונים עלובים (ל''ת)

        אל תעליב את מפא''י דאז, 16/11/08 09:14

      • בני בגין- סוציאליסט וציוני- שכמותו וכהורי בנו את המולדת (ל''ת)

        ה''שמאל'' היום- הזויי נפש., 16/11/08 10:01

  • 47.

    אתה חלק מהתקשורת

    יריב, 16/11/08 02:21

    מאחר ואתה כותב באופן רגיל, הרי הינך חלק מהתקשורת שאתה תוקף. אם לא תתחיל לציין שמות של עתונאים שאתה מבקר, הרי הינך שולח בומרנגים שחוזרים ופוגעים בינך.

    אבל האמת היא שהגיון ויושרה אף פעם לא היו התכונות הבולטות שלך.לעזעזל העובדות, קח קולמוס, טבול אותו ברעל, ותתחיל לכתוב.

  • 46.

    אם יש לך תשובות חותכות לשאלות שעולות מרצח רבין

    נתי, 16/11/08 01:22

    נשמח לשמוע, אבל כרגע אין שום הגיון אפילו חלקי בגרסה הרשמית ויש הגיון רב ושאלות כבדות משקל למי שטוען שהשב''כ או גוף אחר מעורבים.(בכל הקשור להסתה ולדירבון של יגאל עמיר כבר ברור היום שזה הגיע מאבישי רביב-סוכן שב''כ- כמו גם הקמת מחתרות כמו אי''ל ולקיחת אחריות על פיגועים שלא נעשו והמוכר מכל- התמונה של רבין במדי ss)

  • 45.

    מאמר מצוין ונכון. כל הכבוד. (ל''ת)

    יוסי, 15/11/08 23:33

  • 44.

    מרידור טוב לליכוד (ל''ת)

    אז ימיני אמר, 15/11/08 23:22

  • 43.

    ירבו אנשים כדן מרידור אבירי שלטון החוק (ל''ת)

    אחד מהעם, 15/11/08 21:36

  • 42.

    ירבו אנשים כדן מרידור אבירי שלטון החוק (ל''ת)

    אחד מהעם, 15/11/08 21:35

  • 41.

    אינני בטוח שמרידור התכוון לפרידמן

    טל, 15/11/08 21:31

    קדימה היא מפלגה שהוקמה על ידי מושחתים כמו שרון, אולמרט וצחי הנגבי.
    פרידמן לא מושחת ולכן אינני חושב שמרידור מתכוון לפרידמן כאשר הוא מדבר על שלטון החוק אלא הוא מדבר על האנשים המושחתים של מפלגת קדימה שעכשיו באמצעות ציפי לבני מנסה להציג פוליטיקה חדשה ונקייה.

    לרוב אני מסכים איתך אבל אני חושב שמרידור הוא פוליטיקאי ראוי.

    אני מאלה שבעד חלק מהרפורמות של פרידמן. אבל אין לי בעייה עם סמכותו של בית המשפט העליון לבטל חוקים. יש לי יותר בעייה הוא בית המשפט העליון שמשתמש במונחים עמומים על מנת להחליף את שיקול הדעת של רשויות אחרות בשיקול דעתו שלו ודברים שלעולם לא היו מועברים בכנסת מועברים בבית המשפט העליון.

    עוד שערורייה היא שהרשויות היחידות אשר ביקורתו של בית המשפט העליון לא נוגעת בהן הן המשטרה והפרקליטות כאשר הן הרשויות אשר הכי פוגעות באופן ישיר בזכויות האדם והאזרח. כל עוולה הרשויות האלה מטויחת במילים מכובסות של רשלנות בתום לב. אין בישראל באמת הגנה על זכויות אדם ומספיק היה לקרוא את הראיות עם ענבל רובינשטיין במגזין גלובס כדי להבין שבישראל הויכוח אינו על זכויות אדם.

    • מה בדיוק ראוי אצל מרידור ??

      משה, 16/11/08 09:02

      למרידור יש עבר עשיר ''בחזרה'' לליכוד. ב-1999 מרידור שנטש זה מכבר את כל עקרונות הליכוד, אימץ את עקרונות השמאל ועבר לפעול במפלגת המרכז האומללה ולאחר שזו עברה מהעולם, תוך הותרת חובות שלא נפרעו, חזר לליכוד בנובמבר 2002 בשל הבטחת ראש הממשלה דאז שרון כי ימונה ל''תפקיד לאומי'' לאחר הבחירות. באותה הזדמנות חגיגית הוא כינה את תקופת נתניהו בליכוד כ''תאונה היסטורית''. משום מה, שרון לא מינה אותו לתפקיד כלשהו ומרידור לא החל בפעילות פוליטית אמיתית בליכוד.
      ב-2006, מבלי שעזב פורמאלית את הליכוד, תמך מרידור בקדימה וגם זאת מתוך ציפייה שחברו הטוב אולמרט ימנה אותו לתפקיד שר – לאחר שגם ציפייה זו לא התגשמה. חתר לתפקיד שופט בית המשפט העליון וגם תקוותו זו נכזבה. היום חוזר מרידור שנית לליכוד כדי לשרת את נתניהו , אותו כינה בעבר בכינויים מעליבים שונים. מרידור הוא ללא ספק הדו-פרצופיות בהתגלמותה.
      הפליט הפוליטי ''שב'' היום לליכוד רק לאחר שכל האופציות הפוליטיות האחרות נסגרו בפניו והוא חש שזו עבורו ההזדמנות האחרונה. מי יודע אולי גם חבריו לאוליגרכיה המשפטית מדרבנים אותו לחזור על-מנת שיקבל שוב לידיו את תיק המשפטים וישיב את ''ימי הזוהר'' בהם שר המשפטים היה גם נציגו הנאמן של בית המשפט העליון ליד שולחן הממשלה. מרידור תמיד ראה עצמו, קודם כל, כנציגו של בית המשפט העליון בכנסת ובממשלה.

      מי שינסה להיזכר מה באמת תרם דן מרידור בקריירה הציבורית שלו יעלה חרס בידו. גם הרקע המשפטי המקצועי שלו הוא חסר משמעות, מה שלא מנע ממנו לקוות למינוי לעליון. מרידור היה שותף לחקיקת חוקי היסוד ב-1992, מהלך בו בדרכים נפתלות הצליחו לשכנע את חברי הכנסת לחוקק חוקים שמשמעותם ומעמדם האמיתי הוסתרו מהם.

      כדאי לזכור כי דן מרידור הוא ידיד אישי של דורית בייניש. בשנת 1993 פעל מרידור לקדם את מינוי בייניש, חברתו, לבית המשפט העליון ומחה נמרצות נגד החלטת הוועדה לבחירת שופטים, בה כיהן, שלא לאשר את בחירתה. באותם ימים כיהן מאיר שמגר כנשיא העליון והוא התנגד נמרצות למינוי. בהמשך, כזכור, מונתה ביניש לעליון, סמוך לאחר רצח יצחק רבין והיה זה הנשיא אהרן ברק שהכשיר את המינוי, בתקופת כהונת הממשלה כממשלת מעבר, בה נאסר היום למנות שופטים בכלל.

      • רק אל תגיד לי שחברי הכנסת לא ידעו על מה הם מצביעים

        טל, 16/11/08 11:59

        אם חברי הכנסת דאז לא ידעו על מה הם מצביעים זה מפני שהם כלל לא קראו את החוק המונה כולה 12 סעיפים. אף אחד לא עבד על אף אחד. החוק הוא כל כך פשוט לפרשנות וגם אם הם לא הבינו כל אחד מהם יכול היה לפנות לעוזר פרלמנטרי או משפטן כדי לדעת מה משמעות החוק אשר מאוד קריא בניגוד לחוקים אחרים.
        מרידור שותף לעבודה משפטית רצינית במשרד המשפטים ואנשים מהתחום מאוד אהבו לעבוד איתו.

  • 40.

    מרידור חלש אפי ולא יכל לנהל מחסן תחמושת.אני מקווה שתנועת הליכוד לא (ל''ת)

    לא בחור אדם כזה שהסתמך על החונטה, 15/11/08 21:21

  • 39.

    שמזגזגים שמאלה זה בסדר.שמזגזגים ימינה זו בעיה.... (ל''ת)

    ריצרץ, 15/11/08 20:52

  • 38.

    נתניהו וצנזור התגובות ב YET

    דורית, 15/11/08 19:44

    יש מלחמה בY NET נגד נתניהו,כמעט אף פעם לא תמצא בתגובות הראשונות תגובה שתומכת בנתניהו,ואף תמצא היא לא תופיע לעולם באדום ולא משנה כמה ימליצו עליה , זה לא רק מחיקת אחוז ניכר מן המגיבים הימניים, זה גם דחיקתם מראש הרשימה, החלפת כתבות מהירה ברגע שיש יותר מידי משקל לתגובות מימין, הורדת כול התגובות המשכנעות והמקוריות מימין והשארת אלו בעלות שגיאות הכתיב, או המפגינות עממיות וסטריאוטיפיות. ב ynet

    • Not true

      HaMashkif, 20/11/08 00:34

      It’s not the first time that people complain here that Ynet prefers Kadima and the Left
      in talkbacks. I checked. It’s not true. Anti-Kadima talkbacks are everywhere.

  • 37.

    Ben Dror Yemini on Meridor

    Dr. Shlomo Shalit, 15/11/08 19:38

    Kol Hakavod to Yemini. Let us hope he would soon take on the leftist Israeli scholars who do enormous damage to Israel abroad. I've been heartbroken about the Israeli academy's inability to deal with the ranks of its poisonous leftists' advocacy that masquerades under the guise of scholarship. There should be an attempt to get an organized legislative approach to pressure these taxpayer-funded universities to screen more carefully this abuse of academic freedom

  • 36.

    ימיני-מה אתה מבין בציונות??הרי אתה התגלמות המקארתאיזם והציניות!!מר''צ..

    Ehad Haam-Zioni, 15/11/08 18:09

    ומועצת השמאל החדשה (עשרות ובהם עוזי ברעם וקרמניצקי ועמוס עוז וטליה שלון-וגם בורג)-עומדים להציג אלטרנטיבה מתחדשת סוציאל ליברלית (סוציאל דמוקרטית מודרנית) החותרת למדינת לאום לעם היהודי ודמוקרטיה לכל אזרחיה-וסיום שלטון הכיבוש בהסכם של שלום ובטחון. לא רק אורון ואבו וילן וצביה ואילן גילאון ומוסי רז-וכן גם זהבה-אלא ככל הנראה עמי איילון ומלכיור-ומאד הייתי רוצה לראות את דן מרידור, התומך הנאמן בשלטון החוק ולא שלטון ההמון של בן דרורנו, מצטרף.

    השמאל בישראל ניצח פעמיים. בהיבט המדיני הוא הזיז את כל המפה הפוליטית שמאלה - מפלגת העבודה מדברת כמו מרצ, קדימה מדברת כמו העבודה, ישראל ביתנו מוכנה לחלק את ירושלים, והליכוד מפוצל בין מיעוט התומך בשלמות הארץ, וקבוצה גדולה המדברת בגלוי או במרומז על פתרון שתי המדינות כפתרון יחיד. בין כל המפלגות הציוניות ישנה רק מפלגה קטנה אחת הדבקה בשלמות הארץ, האיחוד הלאומי. לא היה כדבר הזה מעולם.

    בהיבט החברתי, השמאל הסוציאל-דמוקרטי או הסוציאל-ליברלי מבטא היום את הזרם המרכזי הישראלי: שוק חופשי שרק בו נפגשים ההיצע והביקוש, ואחריות חברתית משמעותית למי שאינו יכול לשחק את משחק השוק, תוך הבטחת שירותי פנסיה, בריאות, חינוך ודיור. המשבר הכלכלי האחרון, והעובדה שבישראל עוד לא הספיקו לבטל את כל הרגולציה, הוכיחו עד כמה נכונה תפישה זו. שום גורם אחר במפה הפוליטית, לא המפלגות הדתיות ולא מפלגות הימין לא יכול להצביע על הישגים שכאלה.

    • בורג טוען: ישראל נאצית. ברעם הצעיר טוען: אין עם יהודי (ל''ת)

      האנטי-ציונים משתלטים על מרצ, 15/11/08 18:36

      • הגזמה פרועה בשני המקרים-בורג אכן התיאש מהדרדרות למנטליות כוחנית בישראל

        Ehad Haam-Zioni, 15/11/08 19:53

        אך לעולם לא אמר כי יראל נאצית כיום-הוא רק בהגזמתו צפה תהליך בלתי הפיך-(אני מעולם איני מציע להשתמש במילה נאצי-הסרטן של האנושות). עצם תמיכתו בחזית השמאל המתחדשת ומחנה השלום הציוני מראה כי הוא עדיין אופטימי לגבי תקומת ישראל.

        ברעם הצעיר-שגם הוא טועה לדעתי-לא אמר שאין עם יהודי-אלא טען שישראליות היא יותר מ''עוד קהילה יהודית''-ושיש קשר אמיץ גם לחלקים בישראליות שאינם יהודים.

        לדעתי ישראל היא מדינת הלאום של העם היהודי-ולכן כל אחד זכאי לעלות ולקבל אזרחות, אך חייבת להיות דמוקרטיה מלאה לכלל האזרחים במדינה.

    • גם המפה הפוליטית של הערבים זזה שמאלה.

      מתפעל מההישגים, 15/11/08 18:48

      ו 80% מהערבים כבר לא מוכנים להכיר במדינה יהודית בשום קווי גבול שהם (מה שהיו מוכנים לעשות ב 73', למשל). גם ערביי ישראל, באופן גלוי מתנגדים למדינה יהודית. עכשיו הויכוח אצל הערבים הוא האם לקבל או לא לקבל יהודים בשטח ארץ ישראל, כלומר בעד ונגד טרנספר. אבל, העיקר שהיהודים התקפלו ומוכנים לסגת גם מרמת גן תמורת שקט וגטו יהודי קטן ללא פיגועים, זה הישג, לא?!

      • אתה טועה באופן ברור-החלטת הפיסגה ב2002 מתחייבת על הכרה ויחסים עם ישראל

        Ehad Haam-Zioni, 15/11/08 22:10

        במקביל לשלום בין ישראל לשכנותיה על בסיס 67 עם תיקונים הדדיים.

        ערביי ישראל אכן הקצינו מסיבות שונות-גם באשמת הממשלה-אך המתח הזה ידעך גכשנגעכ למצב שבו לא תהיה מלחמה בין עמם למדינתם

        7

        • ההחלטה ב2002 לא שכחה את הסוס הטרויאני של 'זכות השיבה'

          ממשיך להתפעל, 16/11/08 00:13

          והצעות להכרה בישראל על בסיס החזרת שטחים היו עוד בשנות השבעים, גם מראשי מדינות ערב.
          לא רק ערביי ישראל הקצינו, גם בשטחים החמאס נחשב היום למפלגת מרכז בערך, לעומת מה שקם. יש קונצנזוס שמדינת ישראל צריכה להימחק מהמפה (קונצנזוס שכולל חלקים בשמאל העולמי וגם את מתועבי השמאל האנטי-ציוני בארץ, שאליהם תמיד כמובן השמאל ה'ציוני' התייחס בסלחנות ובקריצת עין ומעולם לא נלחם בהם ממש) הויכוח היותר מרכזי בשטחים כיום הוא בעד ונגד ג'יהאד עולמי (כלומר, היהודים צריכים להיעלם, זה ברור, השאלה איך צריך להתייחס למערב). ההישגים שעליהם אתה מדבר הם נסיגה של העם היהודי, ובעצם כל המערב מעמדותיהם, ומעין התקדמות במסע הצלב המוסלמי. אחלה הישגים, באמת.

    • אז אם כולם מדברים כל כך יפה, למה המצב בכי רע?

      Ehad Haam-Zioni, 15/11/08 19:00

      ההבדל בין השמאל למי שמדבר בלשונו טמון במידת המחויבות לערכים של שלום ובטחון ושל סוציאל ליברליזם. ראש הממשלה, אהוד אולמרט, מן התומכים הגדולים בשלמות הארץ ומי שהצביע בכנסת נגד הסכמי קמפ דייוויד ב-1978, אפילו הרחיק לכת יותר מיוסי ביילין (שלא אמר מעולם שאם לא תקום מדינה פלשתינית, ישראל אבודה), אבל כדי לממש את תפישתו צירף לממשלתו לא אחר מאשר את אביגדור ליברמן, והוא מסיים את תפקידו בלי לשנות את המצב בשטחים, ובלי שהכימיה שנוצרה בינו לאבו מאזן נהפכת למשהו מוחשי המקדם את השלום........

      ציפי לבני הודיעה, כאשר ניסתה להרכיב ממשלה לפני שבועות אחדים, כי תקים ממשלת אחדות לאומית, שהליכוד יהיה חלק ממנה. מי שמציע הצעה כזאת, וגם מתכוון אליה, לא יכול לטעון ברצינות שהשלום הוא העדיפות הראשונה שלו.

      • למה המצב כל כך רע.. ממש לא!

        עלי-בבה, 15/11/08 20:53

        עבורנו, היהודים הציונים, אכן, המצב רע. יש לנו חונטה בתקשורת-בג''צ על טהרת השמאל-שמאל קיצוני. יחד עם בחירת ברק לשר הבטחון, הם הצליחו בפעילות שלהם לשתק את המערכת הבטחונית, ועכשיו אזרחי המדינה נמצאים תחת אש מבלי שהמדינה נלחמת כדי להפסיק זאת. יש לנו נשיא שמאל-קיצוני חתרן שללא רשות מאיתנו מחלק את ארצנו הקטנה לאוייבים תמורת פתקים. הוא מעולם מעולם לא נבחר ע''י העם. כל טיפוסו למקום שבו הוא יושב בא בתככים ואתרוגנות החונטה התקשורתית. יש משבר כלכלי גלובלי שכנראה מגיע גם אלינו. עבורכם, השמאל האנטי-ציוני, אלו חדשות מצויינות! אין לך סיבה להגיד שכל כך רע, אלא עם כן אתה מרמה. ישנו אור קטן בחושך שבו אנו מצויים: הבחירות בעוד 3 חודשים. אז נוכל לזרוק את הממשלה שהחונטה כפתה עלינו, ולהמליך את הימין. וכידוע- אור עבורנו, חושך וייאוש עבורכם, הבוגדים בעמם. אבל אל לך להתעצב. החונטה לא עומדת למבחן הציבור, ולכן תשאר איתנו.... חושך עבורנו... ששון ושמחה עבורכם. גם הליכוד קולט אנשים שאינני סומך עליהם כלל: מרידור, עליו אין לי מה להוסיף, ו...בני בגין. למרות שישנם אנשים הסבורים שהוא ימין... אבל איך הצליח לגדל 2 ציפורי שמאל-קיצוני בביתו (כך קראתי... מקווה לטעות)? לכן גם עליו אין לסמוך יתר על המידה. כך שעבורך לאמר ''למה המצב כל כך רע?'' זו צביעות והעמדת פנים. בסה''כ אתם במצב טוב מאיתנו.

        • עלי-בבא, דייקת בדבריך (ל''ת)

          תודה, 16/11/08 00:03

        • האם חטיבת ''מקדשי שמו יתברך'' (להלן ה''שהידים'') על שם יגאל עמיר באימונים? (ל''ת)

          Ehad Haam-Zioni, 16/11/08 00:03

        • השמאל הקיצוני אוהב את מרידור ובני בגין כי הם אשכנזים-חילונים-ליברליים

          מאבחן, 16/11/08 00:18

          כמותו. גם אם לבני בגין יש שריטה קטנה וזמנית שהוא בעד א''י השלמה (אבל מי מתייחס לזה ברצינות? כמו אבא שלו הכל דיבורים) - אבל בתכל'ס, בדברים החשובים הוא איש מר''צ לכל דבר, בעד שלטון בג''צ, בעד שלטון האליטות בתקשורת, נגד הבנה שמדובר במלחמה בין עמים ולא ריב בין ארגונים, ועוד. בקיצור, שמאלן בצבע הנכון עם תחביב טיפה בעייתי, אבל עדיין, מהמוצא הנכון. אז האליטה 'מעריכה' אותו.

  • 35.

    ימיני-מה אתה מבין בציונות??הרי אתה התגלמות המקארתאיזם והציניות!!מר''צ..

    Ehad Haam-Zioni, 15/11/08 18:08

    ומועצת השמאל החדשה (עשרות ובהם עוזי ברעם וקרמניצקי ועמוס עוז וטליה שלון-וגם בורג)-עומדים להציג אלטרנטיבה מתחדשת סוציאל ליברלית (סוציאל דמוקרטית מודרנית) החותרת למדינת לאום לעם היהודי ודמוקרטיה לכל אזרחיה-וסיום שלטון הכיבוש בהסכם של שלום ובטחון. לא רק אורון ואבו וילן וצביה ואילן גילאון ומוסי רז-וכן גם זהבה-אלא ככל הנראה עמי איילון ומלכיור-ומאד הייתי רוצה לראות את דן מרידור, התומך הנאמן בשלטון החוק ולא שלטון ההמון של בן דרורנו, מצטרף.

    השמאל בישראל ניצח פעמיים. בהיבט המדיני הוא הזיז את כל המפה הפוליטית שמאלה - מפלגת העבודה מדברת כמו מרצ, קדימה מדברת כמו העבודה, ישראל ביתנו מוכנה לחלק את ירושלים, והליכוד מפוצל בין מיעוט התומך בשלמות הארץ, וקבוצה גדולה המדברת בגלוי או במרומז על פתרון שתי המדינות כפתרון יחיד. בין כל המפלגות הציוניות ישנה רק מפלגה קטנה אחת הדבקה בשלמות הארץ, האיחוד הלאומי. לא היה כדבר הזה מעולם.

    בהיבט החברתי, השמאל הסוציאל-דמוקרטי או הסוציאל-ליברלי מבטא היום את הזרם המרכזי הישראלי: שוק חופשי שרק בו נפגשים ההיצע והביקוש, ואחריות חברתית משמעותית למי שאינו יכול לשחק את משחק השוק, תוך הבטחת שירותי פנסיה, בריאות, חינוך ודיור. המשבר הכלכלי האחרון, והעובדה שבישראל עוד לא הספיקו לבטל את כל הרגולציה, הוכיחו עד כמה נכונה תפישה זו. שום גורם אחר במפה הפוליטית, לא המפלגות הדתיות ולא מפלגות הימין לא יכול להצביע על הישגים שכאלה.

    • מרידור מחזק את האוליגרכיה של בג''ץ שמחזקת את מרצ שהופכת לאנטי-ציונית (ל''ת)

      מסקנה: מרידור מחזק את האנטי-ציונים, 15/11/08 18:37

      • תגובתך היא הוכחה להצלחת שטיפת המוח של ימיני-פרידמן..שלטון החוק ובג''צ..

        Ehad Haam-Zioni, 15/11/08 19:55

        הם השומרים על ישראל מהידרדרות לרפובליקת בננות כוחנית ומושחתת

        • Banana Republic

          HaMashkif, 20/11/08 00:44

          Oh, do you mean that now Israel is NOT a corrupt, Banana Republic? Oops. Are we talking about the same country?

    • מרץ והערבים הפלסטינים שגרים בתוך קווהירוק יעשו קואלציה ויתחלקו בתפקי (ל''ת)

      ראש הממישלה ממרץ ושר הביטחון ערבי וזה הסוף, 15/11/08 19:18

  • 34.

    בן-דרור ימיני חייב ללכת לפוליטיקה. חייב!!!!! (ל''ת)

    כדי שיהיה למחנה השפויים למי להצביע, 15/11/08 18:03

    • עד שיש עיתונאי אחד בודד הוגן אתה רוצה לאבד אותו?!

      לא ולא, 16/11/08 00:19

      חייבים לשנות את התקשורת, בלי זה אין מה לחפש בפוליטיקה.

  • 33.

    כמה טוב שיש קול שפוי בתקשורת הישראלית (ל''ת)

    לא ימין ולא שמאל. רק בן-דרור, 15/11/08 18:02

  • 32.

    להחזיר את אולמרט לבטל את הבחירות ונאמר אמן!

    רוני, 15/11/08 17:44

    כל האופציות האחרות לא רציניות כולל את ביבי התחמן!

    • כיצד לא זעו אמות הסיפים בדבריו של לדור התקשורת אשמה בפיטורי אולמרט.

      שלטון החוק, 16/11/08 09:15

      בדבריו בכנס בנתניה לא הפרקליטות לא המשטרה לא מערכת המשפט אלא התקשורת והציבור גרמו
      להתפטרות. אולמרט.כלהטענות נגד אולמרט אינם מתקופת היותו ראש ממשלה. לפי החוק פיטורי ראש ממשלה היתה צריכה להתבצע ע''י הכנסת בויתור הכנסת על תפקידה, היא נתנה לתקשורת להפיל ראש ממשלה ללא כתב אישום,משמע אינטרסנטים כותבי ספינים יכולים להפיל ממשלה בישראל והפרקליטות היא שלוחם של התקשורת. אז מדוע צריך בחירות לבזבז כסף. הציבור יודע שאין הבדל בין העבודה, קדימה, והליכוד. לכולם אותה תכנית חברתית כלכלית,בטחונית.

  • 31.

    מי שמאמין לגרסה הרשמית של דו''ח שמגר בעצם אומר

    היכנסו להמשך, 15/11/08 16:59

    בעצם אומר ש:
    השוטרים שעצרו את עמיר שיקרו לגבי שעת המעצר.
    מבזקי החדשות של וואלה דיווחו על היריות בכיכר חמש דקות לפני שהיריות נורו.
    לאה רבין שיקרה באוטוביוגראפיה שלה.
    המאבטח רובין נכנס עם רבין לספסל האחורי ומשום מה שתי דקות אחר כך הוא היה בכסא הקדמי והזמין שוטר להכנס לספסל האחורי.
    מצלמת הרנטגן זייפה, מנהל איכילוב שיקר בשידור חי, עדת הראייה שעמדה סמוך לרבין משוגעת, חוקרי מעבדות המשטרה שבדקו את הבגדים של רבין מטומטמים, חוקרי המשטרה שבדקו את ידיו של עמיר מטומטמים, פרופסור קלוגר שקרן, פרופסור גוטמן דיבר שטויות בחדר המיון, ואחרי ששוחח עם אנשי שב,כ הוא התחיל ''לזמר את האמת''.
    וכן הלאה וכן הלאה. בקיצור, דו''ח שמגר סותר את כולם.

  • 30.

    שימו מבטחיכם בביבי רק הוא הגדול מכולם . (ל''ת)

    יגאל כהן רחובות, 15/11/08 16:41

  • 29.

    תנועות לאומיות בכל העולם, מאז ומעולם, מתייחסות

    ג'ורג', 15/11/08 16:36

    לקבוצות אתניות וטריטוריאליות. הציונות התייחסה לקבוצה שבעליל, אינה טריטוריאלית (וגם אינה אתנית), תבעה בעלות על חבל ארץ שחיה בו קבוצה אחרת, פלשה אליו בחסות קולוניאלית ובמימון אילי הון ובנקאות שכף רגלם מעולם לא דרכה בפילסטין, ולבסוף ערכה רצח-עם בעם היליד, נישלה אותו מרכושו, וגירשה אותו מאדמתו. מאז ועד היום עוסקים התועמלנים הציונים בקעקוע הקשר בין העם הפילסטיני לאדמתו. בבחינת הרצחת וגם ירשת, וגם ביזית את זכר הנרצח. מעטים הקוראים הישראליים שיודעים כי כמחצית מתושבי הגדה והרצועה הם האודים המוצלים של 48' ובני משפחותיהם, שחיים עד עצם ימים אלה במחנות פליטים, מרחק של כשעה נסיעה מבתי ילדותם. ועוד דוגמה אפיינית לדרכה הנפסדת של הפרופוגנדה הציונית : ''ציונות היא בעיקר הכרה בזכות ההגדרה העצמית ליהודים במדינה משלהם'' כותב האדון ימיני ''בדיוק כמו הסלובקים, הצ'כים, הקרואטים, הפלסטינים, הסלובנים ועוד עמים רבים, שיש להם מאפיין משותף של מורשת, היסטוריה או דת.'', אז מדוע כל כוחות הקדמה בעולם המערבי מעלים על נס את המאבק בציונות ? מדוע בסקרי דעת קהל של ה-BBC ישראל מוקעת כמדינת טירור, המסוכנת לשלום העולם יותר מכל מדינה אחרת ? האם זו האנטישמיות הטבועה בדמם הנחות של ה''גויים'' ? או שמא הם מתקנאים בהצלחתם הכלכלית של היהודים, והקנאה שוב מעבירה אותם על דעתם ? האמת היא שאיש אינו חולק על זכותם של הצ'כים להגדה עצמית, אבל אם יום אחד יחליטו הצ'כים לפלוש לארצם של הקרואטים, ולהקים שם מדינה לצ'כים בלבד, שבה בני כל העמים והדתות האחרות יהיו אזרחים סוג ב' לפי חוק, בעולם תקום זעקה גדולה.

    • ואתה נעזר בתיקשורת שאנשה לא כל כך מזוהים עם הציונות והיהדות (ל''ת)

      נונים לך במה, 15/11/08 17:38

    • שכחת עוד 2000 שנות היסטוריה...

      שי, 15/11/08 17:42

      קל ללכת רק 80 שנה אחורה.
      בוא נלך 2000 שנה אחורה - העם היהודי חי לו בשקט ובנחת בעם ישראל ואז פולש אליו אויב איראני בדמות פרס.
      מפזר אותו בגולה ולאחר 2000 שנות גלות העם היהודי מבקש לחזור למקום מולדתו, אחרי שגירשו אותו מכל מקום אחר..

      נכון לפני 100 שנה פלשו לפה מספר פליטים מירדן, סוריה, מיצרים, הקימו פה כפרים וחשבו שבכך הם השתלטו על קרקע זאת.. ד.א לאחר שנת 67 קראו להם בטעות פלשתינים.
      וזה למה? כי האנגלים לפני כ 100 שנה קראו לכל שטח ישראל וירדן ביחד - פלשתין. זה לא אומר שהיה פה עם כזה.. כי לא היה..

      שווה ערך לכך שאני אבוא אליך אגרש אותך
      שלמה יבוא אליך הביתה, יהרוס אותו יבנה שם בית ואחרי 30 שנה תחזור ותדרוש את הבית
      ושלמה יגיד זה הבית שלי..

      בקיצור.. תלך להיסטוריה לפני 100 שנה..
      ולא רק ל100 שנה האחרונים

      • הגרמנים האמינו במונח ''מולדת היסטורית''.

        ג'ורג', 15/11/08 18:38

        לכל אדם שפוי (מחוץ למרחב הדיון הציוני) ברור שהמונח ''מולדת'' מתייחס למקום שבו נולד אדם, או בני משפחתו מהדורות האחרונים, אבל הגרמנים האמינו שזכותם לרשת את מרחב המחיה (''לבנסראום'') של העמים הסלאביים בחבלי בוהמיה, מוראביה וגאליציה, שהרי עד לראשית ימי הביניים חיו שם האוסטרוגותים. התנועה הציונית לקחה את האמונה ההזויה הזו אל מחוזות הטירוף הטוטאלי : כל מי שמאמין בדת היהודית, וכל מי שאי פעם יתגייר, הוא היורש החוקי של העבריים הקדמונים מתקופת הפרעונים, ועל כן זכותו לחיות בפילסטין, ולנשל את העם היליד. נ.ב. בפילסטין ובסוריה חיו מאז ומעולם פילסטינים, נבאטים, ע'סאנים, יאטורים, ועמים נוספים דוברי ערבית (אבל גם אם לא היו כאלה - אין הדבר גורע במאומה ממידת הטירוף הפאשיסטי-אירידנטי של טיעון ה''מולדת ההיסטורית'').

        • מצבכם הכלכלי ממדינות ערב רבות מאוד. נפוצה השמועה בכל העולם הערבי

          'ג'ורג' - אתם נכנסתם לכאן ברובכם בזמן המנדט לשיפור, 15/11/08 20:05

          שהבריטים מחלקים את אדמות הבית הלאומי לערבים. הארץ היתה ריקה לפי כל נתוני המחקר המערביים שאתה הניאונאצי ודומיך מנסים להעלים. מדוע הרסתם את הארץ עד כדי בריחה ממנה והתרוקנותה? את 'מסוגלותכם' לקיים ארץ אתם מסווים בניכוס א''י המנדטורית שנבנתה ע''י החלוצים היהודים שבעקבותיהם אתם באתם. אתם הערבים המהגרים החדשים שהגיעו בהמוניהם מכל מדינות ערב כמעט, כולל מהודו פקיסטן והבלקן, סירבתם לאפשר ליהודים להימלט מהנאצים לארצם בתקופה שזה היה בהחלט ניתן: לפחות עד יולי 1938 הנאצים לא העזו לרצוח באופן טוטלי את היהודים מחשש שהתבדה לאסוננו, מתגובת העולם, ולכן שאפו לגרשם. א''י נועדה להציל את היהודים- בגיבוי החוק הבינלאומי. אתם לא נתתם, דרשתם למנוע כניסת יהודים בגיבוי מדינות ערב + שלוש שנות טרור, עד שהישגתם דרישתכם במלואה מהבריטים. ניתן היה למנוע את השואה אלולא האכזריות וההונאה הבלתי רגילה שנקטתם. אין לכם כמובן שמץ התבוננות פנימה למגה -שקר מתוצרתכם, ולאחריותכם הכבדה לתוצאות השואה. במקום זאת אתם מציגים את קורבנכם היהודי כ''נאצי''. נהנים מכל טוב היהודים ובו-זמנית משתדלים לסייע לרוצחיהם לחסל פיזית את אלה שנותרו.

          • שוב טיעון ''ארץ ללא עם'' - שקר וכזב.

            ג'ורג', 15/11/08 22:03

            ההערכה לגבי מספר התושבים בפלסטין בתקופה שבה הומצאה הציונות, נעה בין כחצי מיליון לכ-650 אלף. אין אף חוקר שמכבד את עצמו וטוען אחרת. גם לא באקדמיה הישראלית. ג'אסטין מקארת'י, בכיר החוקרים בענף ההיסטוריה של האימפריה העות'ומנית, סובר כי בשלהי המאה ה-19 הגיע מספר הפלסטינים לכ-750 אלף, ומבהיר : ''there was no significant internal migration to Jewish areas attributable to better economic conditions
            - The increase in Muslim population had little or nothing to do with Jewish immigration. In fact the province that experienced the greatest Jewish population growth (by .035 annually), Jerusalem Sanjak, was the province with the lowest rate of growth of Muslim population''. במלים פשוטות : הסיפור על ה''גויים'' הפרימטיביים, שנהרו בהמוניהם לפילסטין, משום הפריחה הכלכלית שהגיעה בזכותם של בני הגזע הנבחר - קיים אך ורק בדמיונם המופרע של הציונים. בבתי הספר הציוניים הילדים לומדים על דברים שכתב מארק טווין ביומנו, אודות היות פילסטין שוממת. הם אינם לומדים שבתקופה שטווין ביקר בארץ, במחוז אל קודס העות'מאני צפיפות האוכלוסין היתה גבוהה מאשר בחוף המערבי של אה''ב. גם ההסטוריון הציוני ואיש הימין פרופ' יהושע פורת אוחז בסבירות דומות, הן בנושא הדמוגרפיה של העם הפילסטיני, והן בעניין שקר ההגירה. נ.ב. בניגוד לעולה מדבריך, לעם הפילסטיני אין חלק, וגם אין שום עניין, בדברים שקרו לבני הדת היהודית בארצות הולדתם שבאירופה. מלחמת העולם השניה פרצה בתום למעלה משני עשורים של פסטיבל הרג בולשביקי במהלכו נרצחו והורעבו עשרות מיליוני נוצרים ברוסיה ואוקראינה. אם אתה מחפש אשמים בזוועות שהתחוללו באירופה, תמצא אותם בדמותם של טרוצקי, סברדלוב, ז'ינובייב, יקיר, אובורביץ', כגנוביץ' ויגודה, והבנקאים שמימנו אותם. בפעם האחרונה שבדקתי, הם לא היו פילסטינים.

            • אבל המופתי שלך שיתף פעולה עם הנאצים

              מאיר, 16/11/08 00:21

              והוא היה מנהיגם של הפיליסטינים בא''י.
              ולא רק הוא. ראשיד עלי בעיראק, האחים המוסלמים במצרים ובסוריה נטו נטיה ברורה אחרי הנאציזם.

              • אתה מבלבל עם נפתלי לובינצ'ק איש לח''י

                ג'ורג', 16/11/08 04:08

                או עם פייבל פולקס איש ה''הגנה''. הראשון יצא בימי מלחמת העולם השנייה לפגישה עם נציג דיפלומטי גרמני בביירות על מנת להציע לו שיתוף פעולה בין הלח''י לבין מדינות הציר, והאחרון נפגש בקהיר עם אייכמן, על מנת לדון עמו בגירוש המוני של יהודי גרמניה לפילסטין, פגישה המתועדת היטב בספרו של סלבוי ז'יז'ק (THE PARALLAX VIEW), או אולי התבלבלת עם החבורה הציונית שהפעילה את קסטנר וקורט בכר, או שמא אתה מתכוון לפעילים הציונים שמאחורי ''הסכמי ארלוזורוב''. מכל מקום, העם הפילסטיני, בניגוד לעולה מדבריך, מעולם לא לקח חלק קל שבקלים בשפיכות הדמים שהתחוללה באירופה, ואין הדבר מעניינו. וזאת בשעה שבבתיהם של בני ה''עליה'' השניה, התנוססו תמונות של לנין, טרוצקי וכגנוביץ' ועוד כמה ציונים יוצאי תנועת ה''בונד'', שהטביעו בדם את העמים הנוצריים והמוסלמים בכל רחבי בריה''מ.

                • של הערבים לתוצאות השואה בסירובם לאפשר ליהודים להימלט מהנאצים לביתם

                  ג'ורג' הגזען מביא לצערו מידע נוסף להוכחת אחריותם, 16/11/08 08:59

                  הלאומי בתקופה שזה היה בהחלט ניתן: לפחות עד יולי 1938 (וועידת אוויאן) הנאצים לא העזו לרצוח טוטלית את היהודים מחשש שהתבדה לאסוננו, שהעולם יתנגד לרציחתם ושאפו לגרשם- לשם כך כונסה וועידת אוויאן ע''י נשיא ארה''ב.היהודים לא יכלו להינצל בא''י כי הערבים מנעו זאת מהם. ערביי א''י נכנסו לכאן ברובם בזמן המנדט ותפסו את אדמות הבית הלאומי שנועדו להצלת העם היהודי עפ''י החוק הבינלאומי. בהונאה בלתי רגילה האופיינית להם, הציגו עצמם כבעלי האדמה ודרשו בגיבוי מדינות ערב+ 3 שנות טרור למנוע כניסת היהודים, עד שהשיגו מבוקשם במלואו מהבריטים. יש אכן שמועות על נסיון הסוכנות להציל את היהודים, אולי גם בתק' שהנאצים היו עדיין מוכנים לגרשם-ואכן שאפו לגרשם לא''י שהיה המקום היחיד בעולם שהיה חייב לקבלם-ביתם הלאומי עפ''י חוק, אלא שהערבים החדשים לא נתנו. ידוע על נסיונות הסוכנות להציל יהודים ממחנות המוות שסוכלו ע''י חאג' א אל חוסייני הנאצי הבכיר מי שנמנה על צוות המוחות שהגה את 'הפתרון הסופי' במיוחד כדי שהיהודים לא יגיעו לא''י יש לרוצחם באופן המוני. חוסייני הרים טל. לעמיתיו אייכמן והיטלר וסיכומי הסוכנות להצלה בוטלו. ידוע המקרה של מאות ילדים יהודים מהונגריה שהסוכנות הצליחה לסכם עם הנאצים לא לשולחם למחנה מוות. ההסכם נודע לחוסייני והלה ביטלו והילדים נרצחו.גם אנשים פרטיים כקסטנר ניסו בכוחות עצמם להציל יהודים, וזה מקומם מאוד את ג'ורג', שהרי קסטנר הצליח להציל כמה נפשות יהודיות, וחבל. חוסייני נבחר ע''י אש''ף למנהיגם הלאומי של ערביי ישראל בזכות היותו נאצי בכיר שבנות הברית התכוונו להעמידו לדין בנירנברג אך הוברח למצריים ב 1946 ע''י הצרפתים, והעם היהודי היה שבור מכדי לבוא עמו חשבון. מנהיגם של ערביי ישראל מעיד עליהם מי הם. האמון שנתנה חלק מהציונות הסוציליסטית בהנהגת בריה''מ מכבד את האוכלוסיה היהודית האידיאליסטית הזו, גם אם טעתה, מעולם לא היתה היא טוטליטרית אלא אוכלוסיה בונה ולוחמת למען שרידי עם קטן, ולמען הצלתו מהרשע הערבי.

                • הבנתי. אז הפרטוקולים של זקני ציון נכונים...

                  מאיר, 16/11/08 10:18

                  איך כל השנים רימו אותי, יא-אללה! איך לא תפסתי שהשואה היא המצאה יהודית, שהמופתי שלחץ ידיים להיטלר הוא איש לח''י מחופש, שהליגיון האיסלאמי בקרואטייה לא רצח יהודים אלא פעולותיו היו מוסוות כדי להקים שלטון יהודי באירופה.
                  אני ממש מתנצל על החארטות שסיפרו לי מילדות...

            • לפי נורמן פינקלשטיין

              מאסטרנט, ב''ש, 16/11/08 09:16

              אנטי ציוני מובהק, היו כ-70000 ערבים בלבד בפלשתינה באמצע המאה ה-19, המספר הזה הוא ההערכה בכל ספר שתמצא כך שלא ברור לי מהיכן לקחת את הנתון של ה-700000.

              וה''אגדות'' על עליה ברמת החיים הן עובדות שלא מוכחשות אפילו ע''י החוקרים האנטי ציוניים ביותר, אלו פשוט מייחסים אותה למנדט הבריטי.

              כמו כן, ברור שהיתה קפיצה לא הגיונית בגודל האוכלוסיה הערבית בפלשתינה משלהי המאה ה-19,
              החוקרים האנטי ציונים מיחסים גם זאת לעליה ברמת החיים ולא להגירה.

              בקיצור העובדות הן שהאוכלוסיה הערבית היתה קטנה מאוד (70000) באמצע המאה ה-19. ואז החלה האוכלוסיה לגדול בקצב מפליא. הויכוח הוא רק על הסיבות לכך.

              אז אל תמציא נתונים בבקשה, מישהו עוד עלול להאמין.

            • השאר את המידע על היותה של א''י ריקה, כפי שמעיד מרק טוויין

              אני סבור ש'ג'ורג'' הוא ניאונצי. הוא מצליח לסלף בין, 16/11/08 09:17

              בספרו 'מסע תענוגות לארץ הקודש' (1896). העובדה שהערבים נוהגים לשקר בצורה חמורה נאמרה ע''י הפסיכולוגית הערביה וואפא סולטן (זמין באינטרנט): ''ייכון שלום לאחר שיחונך מחדש אדם ערבי שמכבד את האמת''. יש כמובן תיעוד נוסף בן הזמן של נוסעים המעידים על חורבן הארץ והעדר תושבים. סברה לסיבה להרס: הערבים קיימו משטר פיאודלי פרימיטיבי (עוד במאה ה19) שבו לאיכר לא היו זכויות, בניגוד לפיאודליזם האירופי. הוא נשדד ע''י בעל הקרקע עד שלבסוף ברח ונטש. כך הערבים עצמם הביאו לעזיבת הארץ. מי שאחז בה מעמד היו בעיקר קבוצות קטנות של יהודים שראו בה ארץ קודש ובחיים במקום- מצווה דתית. עפ''י הקוראן ישראל שייכת ליהודים. הקוראן מציין זאת כמה פעמים (למשל סורה 21/5)- על פיה א''י נמסרה חיהודים ''בכתבה''- מילת הציווי החזקב ביותר בערבית. מבחינה דתית לא היתה לערבים סיבה לאחוז מעמד במקום, ותנאי החיים היו בלתי נסבלים. הם 'חזרו' לכאן בהמוניהם בעיקר בזמן המנדט בהגירה ענקית מכל העולם הערבי כולל מהודו פקיסטן והבלקן, לשיפור מצבם הכלכלי, בעקבות השלטון האירופי, החלוצים , המושבות, והבנייה של שאר העליות היהודיות.

        • יופי, בדורות האחרונים גרו פה יהודים.

          צאצא של יהודים, 16/11/08 00:26

          איך שלא תסובב את זה אנחנו בעלי הבית ואתם הפולשים.

          לגבי הזבל על 'אין עם יהודי' מבית העאלק פרופסור שלמה זנד - מעניין איך דווקא ה'לא ממשיכי יהודי בית שני' המשיכו את המסורת של בית שני (תלמוד, משנה ועוד) ואילו הערבים, תושבי הארץ, שלפי התזה המטורללת שזנד פיתח למטרותיו, הם צאצאי יהודי בית שני לא שימרו כלום מהמסורת הזו. מעניין מאוד.

          לגבי גיור וכו', לעם היהודי, בעלי הארץ יש את הזכות להחליט את מי לצרף אליו ומי לא, אתה אל תתערב.

          חוץ מזה, אתה גזען אנטישמי ושטוף בדעות קדומות מחליאות שלא היו מביישות את גבלס (היהודים הבנקאים, היהודים שרוצים לנשל את הגוי, וכו'). גועל נפש שלש תרבות יש לכם, תתחילו לטפל ברציחות במשפחה, בדיכוי החברתי שלכם, בצביעות הדתית, וגם בביוב ובתשלומי הארנונה, במקום למצוא מפלט באנטישמיות ובהאשמת היהודים בכל צרותיכם, גם אם השמאל האנטישמי ששולט במוקדי הכוח תומך בכם, זה לא משכנע אף אחד.

      • ג'ורג'י מטיל ספק ביהדות ובמהותה

        פרשן טוקבקים, 15/11/08 18:44

        גלות ראשונה ע''י אשור, גלות שניה ע''י בבל, גלות שלישית ע''י רומי. בין לבין הייתה זו, דווקא, פרס להיות מדינת החסות שהכירה בזכותם של היהודים להגדרה עצמית בארץ ישראל. לו יעמוד כורש במקום אחמדיניג'ד. לו יש עם כזה...

      • לפני 2000 שנה לא היה עם יהודי

        יריב, 16/11/08 02:02

        הבורות שלך, גם בתנ''ך וגם בהיסטוריה שלנו, מזעזעת.

      • שיעור בהיסטוריה שלנו

        יריב, 16/11/08 02:08

        1. האשורים והבבלים חיסלו את החלק הצפוני--מה שנקרא :ישראל''. כורש הפרסי הרשה לחלק מגולי בבל לחזור--בהנהגת נחמיה ועזרא-- ולבנות מחדש את המקדש בירושלים.מעניין שמעט מאוד חזרו עם נחמיה. הרוב נשאר בבבל.
        2. הרומאים חיסלו את ''יהודה''

        3ץ מעולם לא היתה ''גלות''. רוב התושבים נשארו ובמשל הדורות הפכו למקומיים שהים נקראים פלשתינאים. מאיפוא אתה חושב באו השומרונים שעד היום שומרים על חמשת חומשי תורה וספר יהושע?

        אז עכשו תתנצל בפני הפרסים.

    • עבדאללה אוו עדאללה, רוח תעלם טוואריך ,,,

      ביזי, אל מסעדי, 15/11/08 17:45

      לפני שנולד המובלמי הראשון ישבנו כאןועבדנו את האדמה. היא חוזרת לבעליה כעת מידי הגוזלים הזרים שבאו מחצי האי ערב.

    • כי 'כוחות הקידמה' מטעם עצמם שולטים בכלי התקשורת, בארץ ובעולם.

      תשובה לשאלתך, 15/11/08 18:56

      ועל השאלה איך הם השתלטו על כלי התקשורת, אפשר היה לעשות סדרת מחקרים, והיו גם עושים, אילולא השתלטו גם על ה'אקדמיה' (מצחיק שלמדעי הטבע ול'מדעי' החברה קוראים אקדמיה למרות שמדובר בהבדלי רמות של שמיים וארץ).

      נ.ב.

      בן דרור ימיני כמובן שלא כתב את כל האמת, סלובקים וצ'כים הם עמים הסטוריים שלא קמו רק כתנועת נגד לתנועה לאומית של עם אחר. ה'פלסטינים' לעומת זאת זו פיקציה שהומצאה בשני הדורות האחרונים ע''י מדינות ערב ואוטו-אנטישמיים ממוצא יהודי לשעבר, בן-דרור ידוע בחיבתו לאיזון הקדוש ולכן הזכיר אתכם כעם, אבל האמת היא שאתם לא. אתם פשוט צאצאי הערבים שהגיעו לכאן במקרה בהיעדרו של העם היהודי (שאותו ניתן להשוות לקלטים בבריטניה, שקדמו לאנגלים, ולהם זכות בכורה על האדמה שם, אילולא נכחדו), ושחיו כאן בתאריך השרירותי במאי 1948.

    • העם היהודי שב לארצו ארץ ישראל לא היתה של הפלשתינאים

      תשובה לג'ורג', 15/11/08 20:38

      העם היהודי שב לארצו.לאורך 2000 שנה היתה נוכחות יהודית בארץ ישראל. ההתעוררות הלאומית הפלסטינית חלה אחרי 1967. לכן זה לא בדיוק שצ'כיה פלשה לקרואטיה. אתה מעוות במכוון את ההיסטוריה.

      • ''העם היהודי שב לארצו''? (ל''ת)

        יריב, 16/11/08 01:46

      • ''העם היהודי שב לארצו''?

        יריב, 16/11/08 01:57

        אודה לך מאוד עם תפנה את תשומת ליבי לפסוק או הפרק בתורה, יהושע, שופטים, שמואל א, שמואל ב, מחכים א או מלכים ב, בו כתוב על העם היהודי.
        אבל אני יכול לחסוך לך את המאמץ, אין שום פסוק כזה. וזה מה שאני לא מבין. משה, דוד ושלמה לא ידעו על קיום העם היהודי? ולמה היה צריך אברהם, שגם הוא לא ידע שהוא יהודי, לקנות את מערת המכפלה אם זה היה שייך לו?
        אם למדת תנ''ך בישראל, אז אתה ככולנו, לוקה בחסר רציני ביותר. לימדו אותנו מה שהייתי מכנה ''שקרים''. ואם לא למדת תנ''ך, אז אף פעם לא מאוחר. כל הנרטיב הציוני שעליו גדלנו ש''העם היהודי חוזר לארצו'' הוא המצאה שאין לה שום בסיס בתנ''ך או בהיסטוריה עד חורבן יהודה בשנת 70 על ידי הרומאים.

        ולסיום, ממתי יש לאדם חזקה על אזור שלם רק בגלל שבהיסטוריה של משפחתו, מישהו קנה דונם ממישהו אחר?

        • יריב - אחת הדוגמאות לקריסת מערכת החינוך....

          עלי-בבה, 16/11/08 02:57

          יהודים הם בני שבט יהודה. יהודה ובנימין- שני השבטים שניצלו מגלות 10 השבטים. נראה לי שאתם שם ב''שלום עכשיו'' או תנועת האנרכיסטים, לגמרי נפלתם על הראש. שנאת ישראל- דבר אחד. אוטו-אנטישמיות והתכחשות לעצם קיומכם...זה כבר משהו קליני חזק.... ויש האומרים שישראל זה הפתרון ליהודי הגלותי, שמואס בעצמו ושונא את מורשתו ומתבייש בה. בישראל המודרנית ישתקם חזרה כעם שורשי המכבד עצמו ובעל חיות. רובנו ללא ספק נפתרנו מזוהמת הגלותיות. ישנם כמה, שמנטלית נשארו בגטו כמיעוט נחות ופרימיטיווי. אוי. עצוב.. עצוב. ניסית להתנצר? להתאסלם? מה, את כל החיים תעביר בטענה... שאינך קיים?

        • ליהודים הייתה אורה ושמחה... ויש עוד הרבה מקומות. (ל''ת)

          אדיוט, 16/11/08 12:12

  • 28.

    לא תקבל תשובה בעניין רבין, כי הם לא יודו בשקר מרצונם (ל''ת)

    הכל כבר ברור, 15/11/08 16:11

  • 27.

    מרידור וחבריו העשירים מבג''צ לא סופרים את רוב המכריע בעם חיים בתוך (ל''ת)

    חיים בתוך בועה , לא לבחור בבן אדם הזה, 15/11/08 16:01

  • 26.

    האם כול המצטרפים החדשים לנתניהו לוקחים בחשבון שהם יותקפו בחמת זעם..

    צחי, 15/11/08 15:58

    על ידי התקשורת ? גם עם שלפני החבירה לביבי
    הם היו אהובי התקשורת.

  • 25.

    רק שאחד מראשי מפיצי תיאורית הקשר על רצח רבין הוא ''הפיזיקאי נחום שחף''

    עמנואל, 15/11/08 15:51

    אותו בן דרור ימיני מעלה על נס כל פעם שהוא כותב על פרשת מוחמד א-דורא...

    • נחום שחף אומר אמת בשני המקרים (ל''ת)

      וגם אני אומר אמת, 15/11/08 16:53

  • 24.

    אסף חפץ אמר לפני כשבוע:''פרשת בראון חברון היתה קשקוש אחד גדול''...

    דקל, 15/11/08 15:46

    עוד דוגמא לכוחות ההרסניים של תקשורת פלוס פרקליטות ששיגעו מדינה שלמה ודבר לא יצא מזה.

  • 23.

    בורג וחבריו מעדלה ומרצ מקבלים עידוד ובמה מהתיקשורת חבריו לדיעה אנטי (ל''ת)

    ורוב אנשי התיקשורת שנויים על אבותהם הציונים, 15/11/08 15:37

  • 22.

    אני חושב שחפץ ומרידור שמאלנים מדי בישביל הליכוד!

    אלכס טוקבק, 15/11/08 15:01

    הליכוד היא מפלגת ימין. חפץ ומרידור הם שמאלנים.

    • חפצ ניוני ולוחם לחרות ישראל להבדיל ממרידור שאין לו קבלות בשום עשייה (ל''ת)

      מרידור מתאים למפלגה מרצ שעתידה לקום, 15/11/08 15:39

  • 21.

    המקטלג הימיני

    טובה, 15/11/08 14:34

    מרידור מצטרף לחברה טובה. ימיני מצא בו פגם נוראי: הוא בעד שלטון החוק ונגד פרידמן ולכן על פי שיטת הקטלוג הימינית מקומו במרץ וזו כידוע,שוב על פי פסיקת הימיני,אינה תנועה ציונית יותר. מי צריך עיתונות מטעם כשיש לנו עיתונאי מסוגו של ימיני שפוסק מי לצידנו(לצידו) ולמי לצרינו(חושב עצמאית בלי הכשר ימיני ובעיקר,לא עלינו,תומך בשלטון החוק ולא ''בשלטון החוק'' של ימיני).

    • את בכלל ליכודניקית?!

      אוי הבולשביזם, 15/11/08 15:35

      כמו שהיית חושבת שזו צביעות ובריונות פוליטית אם אפי איתם היה מצטרף למר''צ, כך זו בריונות פוליטית אנטי-דמוקרטית שמישהו עם עמדות של מר''צ מצטרף לליכוד. ורק אדם עם חשיבה פשיסטית כמו שלך יכול לחשוב שזה בסדר, הרי הוא מפיץ את עקרונותייך. על הדרך, כמובן , לא שכחת לנזוף בימיני שמפר קצת את השליטה האבוסולוטית של השמאל הקיצוני בתקשורת (ימיני הוא שמאל מתון ואפילו ציוני, וזה בלתי נסבל מבחינת המחנה שלך).

  • 20.

    טעות של ימיני מרץ לא מפלגת בג''צ

    סטודנט למשפטים, 15/11/08 14:11

    גם מרץ יצאה כנגד בג''צ כשזה יצא בפסקי דין ימיניים לדוגמת אי ביטול החוק שמאפשר לא לתת לפלשתיני שהתחתן עם ישראלי ת.ז כחולה.
    ועוד מספר פסקי דין..
    כמו השתתפות יגאל עמיר בברית המילה של בנו.

    אפשר להגיד שבג''צ יותר נוטה שמאלה (בהרבה) ועל כן למר''צ נוח ללכת אחריו ולהאשים את מתנגדיו..

    אך כשבג''צ יוצא בקביעה שמנוגדת לעמדות מר''צ - אז פתאום מותר לצאת נגד בג''צ...

  • 19.

    החרצוף הצבוע יזיק לכל מפלגה שטצרף אותו.הנזק שגורם לא ישוער (ל''ת)

    הליכוד קיבל מתנה מקדימה ,מרידור, 15/11/08 14:11

  • 18.

    שטיפת מוח של השמאל

    הגאון, 15/11/08 14:08

    ב''לופ'' של שישבת בערוץ הטלוויזיה החינוכית, 23, תוכלו לצפות היום בסידרת הבי,בי,סי. על ה''טרור העולמי''.
    שם, לצד אל-קעידה של בן-לאדן ואל-פאתח של יאסר עארפת, תוכלו לצפות גם בסרט ''תעודי'' על האצ''ל והלח''י, מחתרות הימין שפעלו נגד המנדט הבריטי לפני קום המדינה.....
    וזה ''החינוך'' שנותנת טלוויזיה ציבורית, שמציגה כל זבל שהיא קונה: אין אבחנה בין מחתרת הנלחמת לעצמאות לבין ארגון רצחני. אין באדר-מאינהוף, למשל. אל-קעידה, אצ''ל ולח''י....
    (והבת שלי טענה הבוקר שאני לא מבין כלום בטרור: בטלוויזיה אמרו שהאצל שייך לטרור העולמי!!....).
    וחשוב: אצלינו, לפחות שליש מהאוכלוסיה לא למדו כאן ולא התחנכו כאן, והתקשורת היא אמצעי ההשכלה הכמעט יחידי..

    • WOW (ל''ת)

      Bruce ALMIGHTY, 15/11/08 16:44

  • 17.

    אדוני הנכבד דרור ימיני כל ים אני למאמרים שלך , וזה משנותן לי תיקווה (ל''ת)

    תודה לך מכל הלב והנשמה, 15/11/08 14:08

  • 16.

    התיקשורת שבשליטת השמאל הרדיקלי הם המקור לרע שמתרחש על הציונות והיהדות (ל''ת)

    נונים בהמ לבורג ולעדלה, 15/11/08 14:04

  • 15.

    אברום אל תעשה לנו את זה

    בן נטף, 15/11/08 13:58

    שמענו שאתה איש עסקים מצליח וטוב לך תמשיך בעסקים אל תחזור לזירה הפוליטית אתה תהרוס לנו את המרץ ותרחיק את כל השפויים שנמצאים שם.

  • 14.

    לא רוצים את מרידור,חפץ,דיין,ושאר השמאלנים וגם לא אבחר

    ליכודניקית, 15/11/08 13:03

    לא מתכוונת לבחור באלה ששיתפו פעולה עם שרון
    1 בני בגין כן אבחר הוא ימין אמיתי
    2 מרידור שמאלני לא אבחר בו חביב השמאל
    3אסף חפץ שמאלני שמחפש ג''וב
    4 יוסי פלד שמאלני שמחפש ג''וב
    5 לימוד ליבנת שיתפה פעולה עם שרון
    6 חיים כץ שיתף פעולה עם שרון
    7 ישראל כץ שיתף פעולה עם שרון
    8 ח''כ מיקי איתן ערך מסיבת פרידה נרגשת לעדנה ארבל ואיחל לה הצלחה בתפקידה החדש כשופטת ביהמ''ש העליון... 9 גדעון סער ערך מפגש סודי בביתו עם שלי יחימוביץ' וטומי לפיד כדי לתכנן מערכה תקשורתית לקידום המינוי של עדנה ארבל לביהמ''ש העליון
    10 יולי אדלשטיין ימין אמיתי
    11 גלעד ארדן ניסה להעביר חוק בכנסת שיחייב את הועדה למינוי שופטים לרשום פרוטוקולים. לאחר טלפון אחד של דורית בייניש הוא התקפל וגנז את החוק...
    12 מיקי רצון ימין אמיתי
    13 לאה נס ימין אמיתי
    14 פגליין ימין אמיתי
    15 אהוד יתום ימין אמיתי
    16 ראובן ריבלין רץ לתקשורת השמאל
    17 מיכאל קלינר ימין אמיתי

  • 13.

    אכן, קבלתו של מרידור כ''כוכב'' בליכוד בעייתית מאוד.

    עלי-בבה, 15/11/08 13:00

    האיש בזב איננו איש ימין ערכי. הוא יבגוד וינטוש את הספינה ברגע המשבר הראשון.

  • 12.

    כל הכבוד לבן דרור, מרידור רק יכול להזיק לכל שיתאחד איתו או יאסוף

    בוריס ד, 15/11/08 12:53

    מרידור תמיד מחפש בשבילו רווח או פרוסה.
    אין לו מצפון או עמדה פוליטי שלו או בכלל.
    גם בורג, עבור כסף מוכן להשמיץ עם שלו בפני גרמנים אט אחדים. על מבחן סכלי הוא אפס בין אפסים. רק במדינת ישראל לפאיצים (ליצנים )כאלה נותנים ייצוג ומבזבזים תשומת לב..

  • 11.

    מרץ מזמן אנטי - ציונית. היא מעודדת השתמטות

    ברוך, 15/11/08 12:46

    בורג מאפיין בוגדנות של שמאל. אנחנו עומדים תחת מתקפה של אנטישמיות משמאל. אנשים כמו אילון נותנים לגיטימציה לבוגדים.

    • כלומר ששס ויהדות התורה גם הן אנטי ציוניות (ל''ת)

      אמנון, 15/11/08 13:46

      • כן לצערנו (ל''ת)

        ברוך, 15/11/08 15:23

        • ממש לא. אי-ציונות (ובעניין ש''ס אף זה אינו מדויק) אינה אנטי-ציונות.

          כבשה מתקנת, 15/11/08 15:33

          וכדאי לך לא ליפול בפח הטענות הדמגוגיות המשוות בין חרדים (להוציא את פלג נטורי קרטא) לאנטי-ציונים כמר''צ והשמאל הרדיקלי.

    • תכין את הגרדומים

      טובה קריסטל, 15/11/08 14:36

      עוד מעט תהיה לך הרבה עבודה. רשימת הבוגדים הולכת ומתארכת ,אך לאחר שתפטר מכולם,תשאר עם הדומים לך וגם אתה תבין שעם אחד כמוך אפשר להרוג שמאלנים,אך לא לקיים מדינה.

      • לא כל כך ארוכה. תרומתם של שמאל קיצוני לצבא, תעשיה, מדע

        ברוך, 15/11/08 15:19

        לא כל כל גדולה וקטנה די מהר בגלל ירידה וריבוי טבעי נמוך. יש להם עדיין עמדות חזקות בבתי משפטת עתונות ומדעי רוח וחברה וזה זמני. רק תראה צוערי קורס קצינים האחרון.

  • 10.

    מצטרף לדעתך על מרידור. השוואתך החוזרת בין הימין''הקיצוני'' לשמאל הרדיקלי

    כבשה פועה, 15/11/08 12:27

    היא דמגוגיה זולה ונבזית הפוגעת באיכות כתיבתך. האם נקשר אותך עם חמאס משום שגם הם-גם אתה, שונאים מתנחלים... האם יש חיבור בין גסטאפו למשטרת קראדי משום שאלו גם אלו עסקו בגירוש יהודים??

    • עלית על הבעיה העיקרית של ימיני היתמרכזות מלאכותית שפוגעת באמינותו

      ציוני הגיוני, 18/11/08 15:14

      הצורך של ימיני להישמע כפובליציסט מהמרכז למרות שמכל מילה שהוא כותב צף ועולה מיקומו בימין הציוני
      הצורך הזה נובע מהרצון לתת תוקף ''מוסרי'' למאמרו בעיני קהל רחב משמאל
      לדעתי הנטיה המגוחכת להשתלח בציבור המתישבים ביו''ש יותר משתורמת למעמדו של ימיני שמאלה מהמרכז תורמת
      להיותו קול קורא במדבר שלא הימין ולא השמאל רואים בו נושא הלפיד על אף כשרונו הרב

  • 9.

    איזה סרט מפריך את טענות הקונספירציה על 11/9?

    כסף קטן, 15/11/08 12:24

    אני מניח שהסרט המדובר שמפריך את הגרסא הרשמית זה loose change. אבל איזה סרט ''עונה'' לו?
    בנוסף, אני לא זוכר בסרט אף מילה על היהודים.

  • 8.

    תיאוריית הקונספירציה ההזוייה

    משטרת המחשבות, 15/11/08 11:52

    כשמאלני אני דוחה את תיאוריית הקונספירצייה של הימין החשוך. התיאוריה הזו, תפקידה להסיט את השנאה שלנו כאנשי שמאל אל הימין האלים אל המחוזות הטפלים. היא שומטת את כל הבסיס עליו אנו נשענים כשאנו מראים שהימין, כולו, אלים, חשוך, שטחי, רדוד וחף מכל אינטליגנציה. איזו תיאוריה הזוייה הבאה להראות סתירות, כביכול, בין גירסת וועדת שמגר, לבין גירסת עדויותיהם של הרופאים, האחיות ועדים אחרים. למשל, את הסתירה בין וועדת שמגר המבוססת על עדותו של דמתי שהוא ורובין הסיעו את רבין הפגוע לאיכילוב, ובין גירסת הרופאים שקיבלו את רבין במיון, האומרת שרבין הגיע בנט''ן ועטוי טובוס – אפשר להסביר על ידי כך שדמתי ורובין, חוו באותו זמן פיצול אישיות: בעוד שחלק אחד שלהם נסע בקדילאק של רבין, החלק השני נסע עם הנט''ן. את הסתירה בין עדויותיהם של הרופאים, שהוציאו כדור מעמוד השדרה של רבין, ובין גירסת הפתולוג שלא היה כדור כזה, ניתן להסבר, שעמוד השדרה של רבין שיקם את עצמו לאחר כמה שעות כך שלא נשאר זכר לכדור.
    איזו תיאוריה הזויה ושקרית

    • ''כך פיענחנו את רצח רבין''

      חוקר של פרשת רצח רבין, 15/11/08 13:38

      כאחד שהתקשורת אינה מפרסמת את תגובותיו מקווה שלפחות את זו לא יחסמו. ובכן, קבלו את ממצאי תחת הקלדה בגוגל של הכתוב בכותרת.

    • איזה תכחום מצד ימין הזוי

      טובה קריסטל, 15/11/08 14:47

      את כל הסתירות אפשר ליישב בשתי דרכים: רבין התאבד,או שהימין המטורף הופך במצבי לחץ להיות יותר ויותר יצירתי.

      • ..ואיזה מזל שהשמאל מעולם לא נדרש להציג קבלות לטענותיו... (ל''ת)

        כבשה רועה באחו של מזה''ת חדש, 15/11/08 15:20

      • לטובה: קראי את 31, אולי תביני מי נמצא בלחץ (ל''ת)

        לא 31, 15/11/08 17:37

  • 7.

    האם מר''צ ציונית - טעותו של ימיני

    מושיקו, 15/11/08 11:15

    כבר ביולי 2005, במכתבו למערכת העיתון ''הקיבוץ'' תחת הכותרת ''הציונות שלי, הציונות שלו'', קבע יוסי שריד מפורשות כי מר''צ איננה תנועה ציונית ואסור לה להיות כזו.הוא אף ציין כי החלטה ברוח זו התקבלה על ידי הנהלת מר''צ.
    מהסיבה הזו התואר ''חבר מר''צ ציוני'' איננו יותר מאוקסימורון, בדיוק כמו ההגדרה ''מדינה יהודית ודמוקרטית של כל אזרחיה''. כדאי לדרור ימיני להיות יותר מדוייק בסוגיה הזו.

    • בהחלט, צר''ץ תנועה עוינת לציונות, קוסמופוליטי וכך מנהגיה. (ל''ת)

      בוריס ד, 15/11/08 13:01

  • 6.

    בראשית,זהות יהודית או זהות ישראלית ?

    Vox Ami, 15/11/08 10:39

    מקימי הארץ היו ישראלים או עיברים או כנענים, כיום בארץ יש יהודונים ספרדים או אשכנזים. יש מרוקאים, פולנים, רומנים, רוסים, תחמנים אתיופים ועוד. הישראלים במדינת ישראל מעטים מדי ובקרוב יעלמו.

    • יהדות המיזרח ובככלם יהדות המגרב הציונים ויהודים מחלב אם בלי תנאי (ל''ת)

      לא כמו השמאל האשכזי, 15/11/08 14:17

    • באמת הגיע הזמן שתיעלם קצת.

      מצטרף לתקווה., 15/11/08 19:08

      או לפחות תשתוק ותפסיק להמציא כל מיני משפטים פלצפניים עם תחכום של ילדים בגן. לפעמים אני חושב שאתה שמעון פרס שיושב וכותב טוקבקים, גם הוא אוהב משפטים קצרים וטפשיים של קופירייטרים מהסוג הכושל.

  • 5.

    הליכוד, לבטח איננו אביר הדמוקרטיה.

    Vox Ami, 15/11/08 10:32

    ''רוב תומכי הליכוד נמאס מהפגיעה הנמשכת בדמוקרטיה'' מה שהליכוד נגדו הוא טוב למדינת ישראל.

  • 4.

    שטות שחוזרת על עצמה נשארת שטות.

    Vox Ami, 15/11/08 10:28

    או מדינת ישראל (דמוקרטיה)או מדינת היהודים
    (תאוקרטיה) אין ולא קיםם מדינת ישראל יהודית דמוקרטית כמו שאין דמוקרטיה מוסלמית או דמוקרטיה קטולית.

    • והטוקבק שלך יוכיח

      אסי, 15/11/08 10:54

      יש מדינות לאום בכל העולם הדמוקרטי, ועל דגלם של רבים מהמשטרים האירופיים שאתה מתגאה בהם מופיע צלב (מדינות סקנדינביה), לא סהר, לא מגן דוד, ויש דת מדינה (הכנסיה האנגליקנית בבריטניה).

      • בלבול בין לאום לדת.

        יריב, 16/11/08 01:42

        1ץ אתה מבלבל בין לאום ודתץ צלבים, סהרים ומגן דוד הם סימנים דתיים לא לאומיים. אחרת כל המדינות עם צלב בדגלם היו נחשבות ללאום אחד לפי הבנתך.
        2. מדוע אינך מתייחס לטענתו של vox Ami (''קול העם'') שאין ולא יכול להיות חיבור בין מדינה יהודית ומדינה דמוקרטית? האם אינך מבין את המושג ''דמוקרטיה''?
        3. לא תעזור יכולת הכתיבה של ימיני לשנות הגדרות של מילים. בכל מדינה בעולם ובכל תנועה אידיאולוגית תמיד היו אנשים שידעו לכתוב. אבל עם כל הכבוד לכשרונם, את המעגל הם לא יוכלו להפוך לריבוע.

  • 3.

    כשמישהו מזגזג שמאלה אז ''דברים שרואים מכאן לא רואים משם''

    כשהוא מגזג ימינה צולבים אותו, 15/11/08 10:26

    צבועים.

  • 2.

    גם האוליגרכיה המשפטית מצפה לשובו של המרידור בקוצר רוח-כאלה שרי משפט מ

    קורן נאוה,טבריה, 15/11/08 10:23

    מאתרגים הם אוהבים-נקווה שמרידור ייענש ע''י מצביעי הליכוד ובתקווה שביבי לא הבטיח לו את התפקיד-כי כל מה שהיה הוא שיהיה-חס וחלילה!-הייתי משאירה את מר פרידמן בתפקידו-כי מה שרע לגב' בייניש ולסמול טוב לדמוקרטיה!

    • דן מרידור הוא סוס טרויאני בתנועת הליכוד מישהו בעל אינטרס שטל אותו שם

      כדאי לדעת, 15/11/08 11:43

      נכון, יעשו בחכמה מתפקדי הליכוד אם ימקמו את דן (מיצי) מרידור בעשיריה השלישית. כך ביבי לא יצטרך למנות לתפקיד שר המשפטים אויב מבית.

    • נאוה - מסכים ולא מסכים

      ברוך שטיין - שדה יעקב, 15/11/08 22:51

      מסכים בענין פרידמן - ''כי מה שרע לגב' בייניש ולסמול, טוב לדמוקרטיה'' - אחת האמירות החזקות ששמעתי לאחרונה.

      לא מסכים בענין מרידור - נתניהו היה צריך לומר לו בקול רם ןצלול : לא מדובשך ולא מעוקצך, הישאר במפלגת המרכז שלך.

  • 1.

    מסכים עם כל מילה שם דברים במקום (ל''ת)

    חניתה, 15/11/08 10:02

    • מסכים אתך לגמרי - רק אינני מבין מדוע ראייתו החודרת והמדויקת של בן דרור

      אליק שרון, 15/11/08 10:36

      ימיני איננה מכה גלים גדולים יותר.
      נקווה שמתחת לפני השטח השפעתו גדולה יותר מהנראה לעין, והיו דברים מעולם.
      לפני יובל שנים חיה ופעלה בארה''ב מהגרת מרוסיה שספריה השפיעו על המחשבה האמריקאית ועל ההיסטוריה של המאה ה-20 יותר מכל אדם בודד אחר.
      מעניין שגם היא סבלה מהתעלמות של השמאל הרך ואפילו התקפות - שלעתים היה בהן צדק מסוים - ובכל זאת, יתכן שהיא הצילה את המערב מכניעה לקומוניזם הרצחני והאפל שאיים עליו.

      • who is she?

        heraclitus, 15/11/08 12:08

        who is she?

        • נראה לי שהוא מדבר על איין ראנד. (ל''ת)

          עידן, שינקיניסטן, 15/11/08 12:52