• 36.

    מי ששם בקלפי קדימה שידע שאנחנו צועדים אחורה בהכל במדינה (ל''ת)

    רחלי, 12/12/08 18:54

  • 35.

    רצח רבין

    שמש דוד, 26/11/08 20:28

    תבדקו את את התגובות שלי על ההנתקות וכן על רצח רבין
    אני נתתי את אותו פרוש.ושמעתי אותו מרבי רבה של הקיהלה הספרדית באמסטרדם הרב שליטא פינחס טולדנו.גם לפי פירושן של רשבם זצל .לפני כ-15 שנה.
    יש להוסיף ולא במקרה שיצחק רבין זל .נרצח בפרשת העקדה של יצחק.ולא במקרה שמו של יצחק רבין כשמו של הנעקד אבינו יצחק.
    מסכנה אוי לזה שמוותר על ארץ ישראל.
    השם בעזרו

  • 34.

    אולמרט היקר-קר, לא יזכה בחייו להחזיר שעל 1 מהמולדת. (ל''ת)

    מולדתי, 26/11/08 14:03

  • 33.

    הפירושים המסולפים

    ראובן - חולון , 21/11/08 21:48

    הפירושים הרבים לדברים שלא היו ולא
    נבראו רק מרחיקים את החילונים מהמסורת ומהאמונה.
    איזה קשר אידיוטי בין עקדת יצחק והסכם שלום עם הפלסטינאים תמורת חלק מהשטחים ? כל רב והפירוש שלו.
    תקראו את התנ"ך כו שהוא, זה כתוב בשפה ברורה מאד.

    • תקרא בין השורות

      שמש דוד, 30/11/08 16:55

      תבדקו את את התגובות שלי על ההנתקות וכן על רצח רבין אני נתתי את אותו פרוש.ושמעתי אותו מרבי רבה של הקיהלה הספרדית באמסטרדם הרב שליטא פינחס טולדנו.גם לפי פירושן של רשבם זצל .לפני כ-15 שנה. יש להוסיף ולא במקרה שיצחק רבין זל .נרצח בפרשת העקדה של יצחק.ולא במקרה שמו של יצחק רבין כשמו של הנעקד אבינו יצחק. מסכנה אוי לזה שמוותר על ארץ ישראל. השם בעזרו

  • 32.

    תמיד הפער בין המילים...

    מתנחל כתום מיהודה, 19/11/08 13:32

    הנה אולמרט, הנה ציפי לבני, הנה כל השאר שעברו מהפך מבורך בשכלם במוחם ובתחושותיהם, מבינים את הצרכים של עמם אל ארצם ושל הפלסטינים כאחד.
    הם לא זקוקים לתוצאות. פוליטיקאים כמוהם אינם זקוקים לתוצאות, תוצאות לגביהם זהו אסון.
    אולמרט ברק וציפי זקוקים לשני אלמנטים בכדי להמשיך ולהתפרנס בכבוד -
    משא ומתן
    שנאת המתנחלים.
    ובא לציון גואל.
    בכל 1 לכל חודש משכורת דופקת.
    ועוד מעטפות....

  • 31.

    תמיד הפער בין המילים...

    מתנחל כתום מיהודה, 19/11/08 13:32

    הנה אולמרט, הנה ציפי לבני, הנה כל השאר שעברו מהפך מבורך בשכלם במוחם ובתחושותיהם, מבינים את הצרכים של עמם אל ארצם ושל הפלסטינים כאחד.
    הם לא זקוקים לתוצאות. פוליטיקאים כמוהם אינם זקוקים לתוצאות, תוצאות לגביהם זהו אסון.
    אולמרט ברק וציפי זקוקים לשני אלמנטים בכדי להמשיך ולהתפרנס בכבוד -
    משא ומתן
    שנאת המתנחלים.
    ובא לציון גואל.
    בכל 1 לכל חודש משכורת דופקת.
    ועוד מעטפות....

  • 30.

    אולמרט מנהיג דגול.הבין שצריך להכנע.עייפנו ממלחמות. (ל''ת)

    נתן ש. מעלות, 17/11/08 19:36

    • החזרת שטחים בכלל

      שמש דוד, 26/11/08 20:36

      תבדקו את את התגובות שלי על ההנתקות וכן על רצח רבין
      אני נתתי את אותו פרוש.ושמעתי אותו מרבי רבה של הקיהלה הספרדית באמסטרדם הרב שליטא פינחס טולדנו.גם לפי פירושן של רשבם זצל .לפני כ-15 שנה.
      יש להוסיף ולא במקרה שיצחק רבין זל .נרצח בפרשת העקדה של יצחק.ולא במקרה שמו של יצחק רבין כשמו של הנעקד אבינו יצחק.
      מסכנה אוי לזה שמוותר על ארץ ישראל.
      השם בעזרו

    • גם פיטין ( PETAIN ) היה כזה (ל''ת)

      לוזון, 27/11/08 00:31

  • 29.

    כל הכבוד ציפי - תומכים ומקווים...

    מתפקד קדיהמ (לשעבר), 17/11/08 01:23

    כל הכבוד לציפי שמתמודדת ברשימת הליכוד. אני מקווה שהיא תצליח ותיכנס לכנסת ואולי אפילו לממשלה ... הלוואי!

  • 28.

    בעקבות רשב''ם

    שלמה, 16/11/08 22:12

    קראתי את דבריה של חוטובלי, לצערי, שיגרתי ומשמעמם למדי.
    ברצוני לתת טוויסט קטן לדברי הרשב''ם ולשמוע מה דעת הכותבים על כך.
    כידוע רבים לא האמינו לכך שיצחק היה בנו של אברהם וייחסו אותו לאבימלך עימו שהתה שרה לילה אחד. אברהם כמובן ידע את האמת שנתגלתה לו כבר בפרשת לך לך, אולם הסובבים אותו בוודאי גיחכו לאמונה זאת. ייתכן אף שאחד מהם היה ישמעאל בנו המצחק לאחר המשתה שבו נגמל יצחק, על כך שאברהם עורך את המשתה בשעה שלסובבים את אברהם ברור שאין יצחק בנו של אברהם אלא של אבימלך.
    סיפור העקידה בא להעניש את אברהם בדיוק בנקודה זאת. מי שהבטיח את הארץ הוא שהבטיח את הזרע. אם אברהם מוכר את הארץ לאבימלך, גם בנו של אברהם ''יימכר'' לאבימלך. מי יאמין כי אב אמיתי ילך לעקוד את בנו? אין זאת אלא שגם אברהם היוצא למסע העקידה מודה לטענת ליצני הדור שאין זה בנו האמיתי אלא ''ממזר'' חס ושלום הראוי לעלות על המוקד. זה הוא העונש המידתי למעשה המכירה של הארץ, ואולי זה עומד מאחורי דברי הרשב''ם. מה דעתכם?

    • דעתי שאתה מוסלמי

      שמש דוד, 26/11/08 20:32

      ואם לא אתה צריך טיפול רפואי
      מכוון שאמא שלך היתה עם השכן ואתה התוצאה

  • 27.

    מאמר על הנושא

    אברהם, 15/11/08 20:49

    היי

    למי שיש זמן (וכוח)
    בארות יצחק-שאלות וסימנים
    http://www.netivot-shalom.org.il/parshheb/toldot2.php

    כאשר לעיתים נוצר הרושם שהמסר הנלמד מוזן מהשקפת עולמו של הפרשן לא פחות מאשר קריאת הפסוקים....

    אז אולי מספיק עם ראיות מהתנ''ך על השקפות עולם פוליטיות מובהקות.
    מי בעד?

  • 26.

    מאמר נוראי. אווילי, שטחי ובעיקר פופוליסטי להחריד

    איכזבת אותי בענק, 14/11/08 19:11

    מטריד אותי שעוד מעט נשמע דברים כגון זה הכתובים ב''מאמר''(?) של ציפי חוטובלי, מעל בימת הכנסת. ביבי, דע לך שציפי חוטובלי היא ''אפי איתם'' אבל מוסווה, מתוחכם ומסוכן עשרת מונים. אתה תאכל ממנה הרבה קש (שלא לומר מילה אחרת, מגונה יותר). read my leaps. שבת שלום.

    • תכנס לעומקם של הדברים

      דוד שמש, 30/11/08 15:43

      תבדוק את את התגובות שלי על ההנתקות וכן על רצח רבין אני נתתי את אותו פרוש.ושמעתי אותו מרבי רבה של הקיהלה הספרדית באמסטרדם הרב שליטא פינחס טולדנו.גם לפי פירושן של רשבם זצל .לפני כ-15 שנה.
      יש להוסיף ולא במקרה שיצחק רבין זל .נרצח בפרשת העקדה של יצחק.ולא במקרה שמו של יצחק רבין כשמו של הנעקד אבינו יצחק. מסכנה אוי לזה שמוותר על ארץ ישראל. השם בעזרו

  • 25.

    רוצי ציפי אנחנו מאחורייך

    עוד מתפקד, 14/11/08 13:31

    אני ליכודניק וכל המשפחה שלי חברי ליכוד אני כבר הרבה זמן קורא את הטורים שלך והמלצתי לכל המשפחה שלי להצביע בעדך. צריך אנשים כמוך בכנסת

  • 24.

    רוצי ציפי אנחנו מאחורייך

    עוד מתפקד, 14/11/08 13:29

    אני ליכודניק וכל המשפחה שלי חברי ליכוד אני כבר הרבה זמן קורא את הטורים שלך והמלצתי לכל המשפחה שלי להצביע בעדך. צריך אנשים כמוך בכנסת

  • 23.

    דן מרגלית -דברי בלע

    שמשון גניר, 14/11/08 10:19

    אחרי שקראתי את התגובות למה שכתב מרגלית בישראל היום מאתמול יום חמישי הצלחתי להשיג את העתון וקראתי מלה במלה מה שכתב. אילו חרדי או חובש כיפה או סתם ''כתום '' היה כותב את זה על ברק למשל היו כל רודפי הצדק והיושר נזעקים ביללות אזעקה על מה שהסתה יכולה לגרום . והנה הפלא ופלא אין ולו אחד שנזעק למקרא דברי הבלע של דן מרגלית .
    הוא מניח שלוש אופציות לפרשנות על נאומו של אולמרט באזכרות לרבין . את השלישית שבהן הוא מגדיר כדלקמן '' האפשרות האחרונה היא מקפיאת הדם שבכולן . דווקא ביום השנה לרצח רבין עשה אולמרט פרובוקציה לגורמים קיצוניים ואלימים ומסוכנים הראויים לכל גינוי . האם בקש להתגרות בהם לפגוע בו? האם רמז בתת מודע שלו לעצמו ולאחרים כי מבחינה מטאפורית מוטב לרדת מהבמה הציבורית עם ידיים בגבס מאשר עם ידים באזיקים?''

    האם אין כאן למעשה קריאה לאותם גורמים שמרגלית מגנה אותם כל כך לפגוע באולמרט? האם פגיעה כזו תביא רק גבס לידיו של אולמרט ואולי ליותר מכך? האם ההתנקשות ברבין השאירה אותו עם גבס על ידיו או הניחה אותו בארון מתים ? האם אולמרט כבר הואשם ויצא חייב בדין כך שמרגלית כבר שם אזיקים על ידיו?

    אני מסכים במאה אחוזים עם אותו מגיב שאמר כי מה שכתב מרגלית מחייב בחינה נפשית שלו .

    הבן אדם מוכה שיגעון שינאה לאולמרט . מה הסיבה לא ברור לנו אולם התוצאה היא שמה שהוא כותב אלו לא רק דברי נאצה והכפשה אלא דברי הסךתה חמורים ביותר . לא רק בדיקה נפשית נדרשת אלא גם טיפולו של היועץ המשפטי .

    • דן מרגלית

      זהבה, 14/11/08 13:17

      לא קראתי את ''ישראל היום, אולם קראתי גם קראתי תמלה במלה את הציטוט שהובא על ידי גניר ונחרדתי.

      האם מרגלית הגיע לדרגת שינאה כזו שהוא מרמז לפורעי חוק להתנקש באולמרט ?

  • 22.

    לכל הליכודניקים: הבחורה המוכשרת הזאת ראוייה לאימון שלנו (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 14/11/08 10:05

  • 21.

    נבחרת הליכוד 47 מנדטים!! נתניהו ישמור על ירושליים בירת ישראל !!!

    שלמה מאור, 14/11/08 09:39

    נבחרת הליכוד בהנהגת בנימין נתניהו תגרוף יותר מ 47 מנדטים בבחירות ונתניהו ירכיב את הממשלה החזקה והיציבה ביותר בהיסטוריה , ממשלה שתביא בשורות טובות, ממשלה שתביא תעסוקה, ממשלה שתביא כלכלה נכונה, ממשלה שתביא בטחון אזרחי, ממשלה שתביא חינוך ממלכתי מסורתי, ממשלה שתורכב ע''י מפלגה גדולה מאוד, יותר מ 47 מנדטים!!!
    כן אנחנו יכולים להצביע ליכוד למעננו ולמען שיהיה לנו טוב יותר!!!!!
    מחכים לביבי!!!!

  • 20.

    קווים מכוערים לפרשה

    יואב אקשטיין, 14/11/08 08:16

    ראשית מה שמציע אולמרט זה מכירת חמץ וזו מכירה לשם הצלה. ואם צריך אז במכירה ניתן לתת כבונוס חלקים נוספים לפלסטינאים את האנטי ציונים ואת בית''ר ירושלים.
    צפי את מיצגת את העבר שהיום הוא אף מכוער של המסורת היהודית . מהפסוק בפרשה ''שבו לכם פה עם החמור ואני והנער'' וגו'. מכאן למדו ''חכמיהיהודים'' שהערך של הלא יהודי הוא כערך של החמור על כל המשמעיות שלו . וזו גזענות מכוערת שאף בחוקי נירינברג לא נשמע כמות ולכן המסקנה יש ערך רק של היסטורי לספורי המקרא ויש לגנות את הפרושים מי תקופת חז''ל ועד לתקופתינו ואף לחוקק חוק פלילי האוסר על הפצתם ועל איזכורם זו דרך נבונה ליהודי החדש הדמוקרט ששב לארצו ומי שלא ניראה לו יכול לחזור לגלות ויפה שעה אחת קדימה.

  • 19.

    את צוחקת, נכון? איפה היית ב-15 השנה האחרונות?

    אלי, 14/11/08 02:28

    כבר 15 שנה מההסכם ההתחלתי בין ישראל לפלסטינים. אנחנו כבר מזמן לא בעמדה של הצהרות ראשוניות. זהו, שמים הכול על השולחן, וחוזרים לגבולות 67'. הגיע הזמן.

  • 18.

    גם אני מרגלית אבל לא דן.

    מרגלית שמשוני, 13/11/08 22:14

    קראתי כאן מה שכתבו על דן מרגלית ונדהמתי.
    יש גבול למה שעתונאי יכול לכתוב . מבחינתי זה כמעט בבחינת הסתה למעשה אלימות .
    כי אם אולמרט מחכה למעשה כזה( אליבה מרגלית ) אז למה שזה לא יקרה...

    אני חושבת שעל היועץ המשפטי לשית לבו לכתב הסתה מסוג זה

    • מה נטפלתם לדן מרגלית? אחד הצדיקים היחידים בסדום

      יעל, 14/11/08 03:31

      מה נטפלתם לדן מרגלית? אחד הצדיקים היחידים בסדום! אחד היחידים שלא רץ עם עדר הקרנפים השמאלניים, פרו-קדימה ומפלגת העבודה, שמאתרגים את הארכי - נוכל, הנכלולי, הבוגדני, שמוכן למכור את מכורתו בנזיד עדשים: אולמרט. (רשימה חלקית של עיתונאי ה''עדר'': יואל מרקוס, אמנון אברמוביץ', נחום ברנע, אילנה דיין, גאולה אבן, רזי ברקאי, בן כספית).
      יבורך מי שלא מתקרנף איתם, אלא נלחם בעריצות - אנשים במו דן מרגלית ויואב יצחק. עיתונאים לוחמים ואכפתניקים מהמדרגה הראשונה. הם היו צריכים לקבל את פרס סוקולוב, לא נחום ברנע, עיתונעי החצר של השמאל וקדימה.

  • 17.

    רמת פרשנות התנך כרמת הפרשנות הטלויזיונית (ל''ת)

    נבובה ושטחית, 13/11/08 19:48

  • 16.

    רק דת בזויה מעמידה אב במבחן אכזרי כזה (ל''ת)

    אברום הקניבל, 13/11/08 19:08

  • 15.

    השאלה הבסיסית היא כיצד נמנע משלטון אפרטהייד שיחסל את המדינה. (ל''ת)

    יאיר ח., 13/11/08 18:42

  • 14.

    קראתי את מרגלית ''ישראל היום ''

    שלמה דנאל, 13/11/08 17:59

    קראתי את ''ישראל היום'' --דן מרגלית

    ואני מבין את סיגליס לתגובתו החריפה על מרגלית.
    השערתו שאולמרט דבר במכוון כדי להיפגע ועל ידי כך לקבל אהדה ,היא תגובה חולנית .

  • 13.

    מרגלית ותקיעת סכין

    שמשון סיגליס, 13/11/08 15:41

    אהבתי את הכינוי ברוטוס תוקע הסכנים שניתן לדן מרגלית.

    גם מי שאינו מתומכעו של אולמרט אינו יכול להתעלם מהרדיפה האובססיבית של מרגלית כלפי אולמרט.
    קראתי היום בישראל שלנו מה שכתב על אולמרט והזדעזתי . קיראו את זה ואמרו נא האם מי שכתב דברים כאלו אינו זקוק לטיפול נפשי?!!!!!!

    • דן מרגלית - ''ישראל היום''

      יואב אמינוב, 13/11/08 16:38

      קראתי את דן מרגלית היום ואני מסכים במאה אחוזים עם סיגליס.
      מרגלית מעלה אפשרות שאולמרט במכוון דיבר בצורה פרובוקטיבית כלפי המתנחלים על מנת שיתנקשו בו ואז, (אם ישאר בחים.... ( הערה שלי) הוא יקטוף את הקופון ......

      עד היכן יכולה להגיע שנאתו של אדם ועד איפה ניתן לו לנצל את הבמות השונות כמו הטלויזיה ,הרדיו והעתון, כדי להביע שנאה זו .

    • דן מרגלית

      מ.ב.פ, 13/11/08 16:56

      חבל שדן מרגלית לא רוצה לספר, מדוע החליט להתנגד לאולמרט?הוא רק רמז כשהיה בלישכתו של רה''מ שמע את ראש הלישכה מדווח לרה''מ,ואת תשובת אולמרט לראש לישכתו.וכאן הבין שאולמרט לא ראוי להיות רה''מ.דן מרגלית לא ענה על שאלתו של העיתונאי מה הוא שמע?

  • 12.

    אבל שכחת דבר אחד בסיסי

    שמואל לדור, 13/11/08 15:35

    ההעקידה היתה הוראה אלוקית מפורשת. למיטב ידיעתי לא ניתנה שום הוראה מפורשת מפי הגבורה לא לנהל מו''מ עם אבו מאזן.
    למיטב זכרוני יצחק שרד את העקידה. אולי גם אנו נשרוד את המו''מ?

    • גם אתה שכחת דבר בסיסי

      יחיאל אדר, 21/11/08 13:51

      יש אימרה ''רימית אותי פעם אחת - תתבייש, רימית אותי פעם שני - אני צריך להתבייש''.
      חמש עשרה שנים של משא ומתן והפרת הסכמים מהצד השני לא מספיקים לך?
      דרך אגב - קיבלתי את הזכות לגבות אגרה בנתיבי איילון - אתה מעוניין אולי לקנות?

  • 11.

    ''אחרי הדברים האלה''

    רות, 13/11/08 15:15

    יכול להיות הרבה ''דברים'': אחרי הברית, אחרי גרוש ישמעאל, אחרי השמדת סדום ועמורה... כמה קל לקחת את מה שנוח, להוציא דברים מהקשרם ולהמציא על זה תאוריה הזויה המתאימה לעמדתה האידאולוגית של הכותבת.זהו שימוש לרעה בטקס התנ''כי שדוקא ''מגזרית'' כמוך ראוי היה שתזהר ממנו.

  • 10.

    ציפי הכדיאניקית

    רענן שקדי, 13/11/08 14:17

    השאלה למה רק עכשיו ציפי מצטרפת לליכוד נכונה ,אבל התשובה דווקא קלה.

    דן מרגלית נתן לה אפשרות מתמדת להשתלח בכל מה שהוא מתנגד לו ובראש וראשונה באולמרט והיא ניצלה את האפשרות וקוצרת עכשיו את הפירות .
    מתי דן מרגלית יצטרף לביבי?

    הסכינים שהברוטוס הזה תוקע למי שהיה חברו הרבה שנים הם מיקדמה נהדרת לקראת ביבי .

    • חקלאי קטיף

      על הסכין, 13/11/08 14:31

      אצלי זה ננעץ עמוק יותר.

    • הקנאה מדברת מגרונך. חכמה, יפה ורהוטה- ועוד ימנית! מעצבן, נכון? (ל''ת)

      אז תקנא בשקט, 13/11/08 20:33

  • 9.

    מעבר לסימליות

    מעבר לליכוד, 13/11/08 14:13

    הרגרסיה המנהיגותית מזהות עברית ליהודון, מקביל להתפכחות מהכינוי ערבוש לערבי:
    היהודי- המודרני מהגלות- מחפש מימושו אישי כגאולה פורטה, הערבי מחוייב לג'יהאד כחלק בעמו.
    הקשר לאדמה- ערך הסבלנות בחיים.

  • 8.

    בהצלחה!

    אורן פריפריה, 13/11/08 14:10

    מקווה שתשמרי גם על חופש הפרט, בסיס המחשבה הליברלית.

  • 7.

    אני לא בוגר ''מועצת החכמים '' ....

    חכם, 13/11/08 14:10

    שאלו כאן את ציפי חוטןבלי מדוע הצטרפה עכשיו לליכוד.

    התשובה ברורה -הצעקנות שטלויזיה עושה את ציפי אטרקטיבית לבוחרי הליכוד.
    תוספת של אנשים כמו ציפי מגבירה את התדמית הקיצונית ומסייעת לביבי בשלב זה להראות תקיף .

    אבל אל דאגה.
    כולנו זוכרים שההבטחות של ביבי נשברות ונעלמות ברגע שהוא יושב על כסא ראש הממשלהץ
    אתם זוכרים את הויתור בחברון ואת הויתורים שנתן לאסאד באמצעות ידידו המיליונר.

    הוא יוותר ציפי על אפך וחמתך ...!!!!!!

    • לא כל כך חכם

      יחיאל אדר, 21/11/08 13:46

      ציפי מצטרפת לליכוד כי עכשיו יש בחירות ויש הזדמנות להכנס ולהשפיע.
      לצערי ההיסטוריה מוכיחה את ההיפך וביבי היה היחידי מבין ראשי הממשלה האחרונים שלא הפך את עורו לאחר שנבחר.
      כנראה ששכחת את בגין ''אף שעל'', רבין ''לא נרד מהגולן'' שרון ''מר שלום וביטחון'' וברק הכושל.
      אם תנסה אז תזכור שביבי הודיע לפני הבחירות כי ימשיך את הסכמי אוסלו ואף עשה צעד אחד והפסיק ברגע שהצד השני לא עשה מה שהתחייב.

  • 6.

    טוב מאוד

    יהודי-חילוני, 13/11/08 14:07

    אני דווקא שמח שנותנים לגברת הנכבדה את הבמה להשמיע את דעותיה. אני מקווה שבהתאם לעמדותיה אלה תימצא עצמה במקומה הראוי במפלגת הליכוד - בספסל האחורי עם פייגלין ושות'.

    אני מאוד שמח שהגברת מתיימרת לתת לנו שיעור בהלכות משא ומתן, וזאת מתוך נסיונה העשיר בניהול מו''מ מדיני.גם זה ללא ספק יביא אותה למקומה המיוחל ברשימת המתמודדים בפריימריז.

    אם הליכוד באמת מעוניין לנצח בבחירות הקריבות, עליו להצניע ככל שניתן את המועמדים הקיצוניים המבקשים להצטרף אליו. הפיכת מפלגה שאמורה להיות בעלת אג'נדה פוליטית ברורה, למפלגה המורכבת מפלורליזם דיכוטומי של דעות, עלול להעביר מסר מבלבל לציבור. תהיה לליכוד בעייה רצינית למצב את עצמו כאלטרנטיבה ראויה לשלטון הנוכחי, אם הפרטים המרכיבים אותו חותרים לכיוונים שונים במישורים שונים - מדיניים, בטחוניים,וכלכליים.

    הרי ברור שהגברת, כמו גם בני בגין (שנכנס בשל טוהר מידותיו ולאו דווקא דעותיו), אפי איתם, וכמובן, מיודענו, משה פייגלין, מתנגדים לכל פשרה בחלקי מולדת, ועל ציבור הבוחרים לדעת באופן ברור - שהם לא יתנו שום יד לניהול שיחות עם שכנינו.

    ניתן לקבל הקשחת עמדות, ניתן לקבל קווים אדומים במסגרת משא ומתן, אך עמדה שמתנגדת לכל פשרה, אינה יכולה להיות העמדה של מפלגת השלטון בישראל, וממילא, אותם גורמים בתוך מפלגת השלטון, אשר יתנגדו לניהול מהלכים מדיניים - יביאו להפלת השלטון, כפי שנעשה על ידי המפד''ל בשנת 99.

    • ראינו

      מנחם, 13/11/08 16:40

      את ניסיונם של רבין ,פרס ביילין,בהסכם אוסלו.מעניין שפייגלין נחשב ימין קיצוני,כאשר צדק בהיתנגדותו להסכם אוסלו.לעומת רבין,פרס,וביילין ,שחימשו את עראפת ומחבליו,וטבחו בנו ,1500 אנשים נרצחו,אלפי אנשים נכים,הם אנשים מיושבים לא קיצוניים,השמאל המציא משפט מזעזע קורבנות השלום.

  • 5.

    עקדת יצחק של ציפי

    הושוע צמיר, 13/11/08 13:51

    את צודקת- אולמרט כנראה בא מעמדת נחיתות הוא פשוט רוצה שלום . את באה מעמדת עליונות את רוצה כל פיסת אדמה בכל מקום שהוא ואת רוצה את כל האוכלוסיה הערבית של כפרי הערבים מסביב לירושלים ואת מוכנה למלחמת נצח .
    מי בדיוק מגיע מעמדת עקידה?

    • אולמרט והקליקות בעמדת עליונות, לא נחיתות

      אילנה - כפר סבא, 14/11/08 03:26

      אולמרט נלחם לקצר את תקופת הכלא שהוא יקבל. הוא יודע שהפרקליטות ובית המשפט נשלטים ע''י אג'נדה של אנשי מרץ, והוא מנסה להתחנף אליהם, כדי לשפר את כתב האישום, ואת תקופת הכלא שהוא יקבל. הוא מוכן למכור את המדינה, כפי שהיה מוכן למכור את אבא שלו בזמנו (כך העיד שמואל תמיר ז''ל). בינתיים השמאל שולט שליטה מוחלטת בתיקשורת. אז של תקשקש ש''אולמרט בא נעמדת נחיתות''.

  • 4.

    ציפי - השניה

    עמרי מרחובות, 13/11/08 13:46

    הראשונה היא ציפי לבני והשניה היא ציפי חוטובלי.
    את מדברת על עקדה ? והאם את לא חסידת אלו שרוצים לעקוד את עם ישראל להבחה האלוהית ?
    אתם שרוצים לעקוד את עם ישראל למלחמת נצח ?
    אתם שעשבים שוטים שצמחו בבית הגידול שלכם שלחו נציג לרצוח את ראש ממשלת ישראל ומי יודע איזה עשבים שוטים נוספים צומחים בשדה האמונה שלכם?
    את שצעקותיך בתכנית מועצת החכמים מרעידה את צג הטלויזיה לא תנסי למכור לנו אמונות נפסדות .

  • 3.

    עוד מתמודדת פייגלינית סוסה טרויאנית בליכוד?

    מוטי, 13/11/08 13:31

    הרי הדעות של הגברת חוטובלי רחוקות מרחק רב מכמעט כל אנשי הליכוד.
    ברור שאם הייתה הולכת למפלגה עם דעות כמו שלה זו הייתה המפד''ל/איחוד לאומי החדשה.
    עכשיו היא תחבור (בסתר כמובן, דילים...) לפייגלינים והם יריצו אותה על המשבצת של הנשים המשוריינות.
    עוד סוס טרויאני בליכוד.

    • השאלה היא קנטרנית ושגויה

      מנחם, 13/11/08 17:53

      לאור העובדה שביבי בכבודו ובעצמו ביקש ממנה לרוץ בליכוד (ואף הופיע במסיבת עיתונאים יחד עמה, ובו ציין שהיא יכולה לתרום רבות לליכוד), נראה שאתה פשוט טועה ומטעה. אני יכול להבטיח לך שביבי לא הופיע בשום מסיבת עיתונאים של פייגלין.

      • נחיה ונראה, ידידי.

        מוטי, 13/11/08 22:50

        יש לי הרגשה שביבי קיבל המלצות על הגברת מידידו החדש, דן מרגלית והוא לא ממש יודע מי היא ומה היא מייצגת.
        אולי הוא חושב שהיא תיתן לליכוד איזה סקס אפיל נשי ימני.
        בתור אחד שראה את הגברת בתכנית הטלוויזיה עם מרגלית אני יודע שחוטובלי, מעבר להיותה צרחנית חסרת נימוס, נמצאת בדעותיה הרבה יותר קרוב לפייגלין מאשר לביבי. יש לי הרגשה שאם ביבי באמת יעזור לה ויקדם את מועמדותה בפריימריז, ואני לא בטוח שכך יעשה, אבל אם יעשה, הוא עוד יצטער על כך.

  • 2.

    שאלות לגברת חוטובלי

    ליכודניק, 13/11/08 13:28

    אני מקווה שתצליחי בחייך אבל אני חייב לשאול:
    1.מדוע הצטרפת לליכוד עכשיו ולא ב-2006 לדוגמא שהמצב היה קשה? האם רק שיש סיכוי (קלוש אומנם) לרווח אישי מצטרפים למפלגה?
    2.האם את יודעת/מכירה את מורשת ז'בוטינסקי כולל חמשת המ''מים, קראת את שמשון? אלטלנה? משהו? אני מניח שלא...
    3.האם את יודעת שהליכוד היא מפלגה ליברלית ומה זה אומר בכלל ליברל?
    4.האם את מודעת לכך שנסיון בתוכנית טלוויזיה כמו ''מועצת החכמים'' אינו נסיון חיים רלוונטי לכהן בכנסת ישראל.

    ושוב בהצלחה אבל לא כמו שאומרים לא בבית ספרנו...

    • תשובות לשואל

      ליכודניק אחר, 13/11/08 17:51

      כמה תשובות אפשריות:
      1. כי ב-2006 אף אחד לא ידע מי זו ציפי חוטובלי, ואם היא היתה מתמודדת לא היה לה שום סיכוי להבחר. 2. אין לי מושג על בסיס מה אתה מניח את זה. מהופעותיה במועצת החכמים ציפי נראית כאדם אינטיליגנט ויודע ספר, ואין שום סיבה להניח שלא קראה את הספרים שציינת או חלקם. את חמשת המ''מים אני בטוח שהיא מכירה. 3. שהליכוד מפלגה ליברלית לא קשה לגלות. כעורכת דין אני בטוח שאת המונח ''ליברלי'', וגם את המשמעות המדוייקת שלו היא כנראה מכירה לא פחות טוב ואולי קצת יותר. 4. א. קודם כל, לפי העמדות שהיא מביעה בטלויזיה, היא מתאימה מאוד לכהן בכנסת ישראל. סוף סוף אישה אינטיליגנטית, רהוטה ומרשימה, שמביעה עמדות ערכיות. ב. שנית,נראה שניסיון החיים שלה מרשים הרבה יותר מכל מיני אנשים שמכהנים בכנסת ישראל על סמך ניסיון בעסקנות וקניית קולות.

      שיהיה גם לך בהצלחה, באיזה בית ספר שלא תבחר בו.

      • אחלה תגובה -ציפי לשלטון!

        ציביה, 23/11/08 02:03

        ציפי היא בחורה דעתנית וחכמה. מהיכרות אישית!
        היא היתה מצטיינת בלימודי המשפטים והיא בן אדם טוב ונעים.
        הלוואי שרק כמוה ילכו לפוליטיקה- אז הכל יראה אחרת....

    • למה אתה כ''כ שלילי?!

      נמרוד, 13/11/08 18:16

      קודם כל, אני לא ליכודניק, אבל כנראה שאצביע לליכוד בבחירות הקרובות מחוסר ברירה שפויה אחרת.

      עכשיו, לדעתי בחורה צעירה שכזאת יכולה להועיל רבות לליכוד המזדקן, לשפוך מעט אור אחר... צעיר יותר, אנרגטי יותר, אמיתי יותר... שלא לדבר על פנים יפות (הרבה) יותר! :)
      אני בעד להכניס לפוליטיקה כמה שיותר פנים חדשות כי באמת לציבור נמאס (ועוד איך) מאותם פוליטיקאים שבמבחן התוצאה - כשלו.

      לגבי ציפי עצמה - אני לא מכיר אותה או יודע עלייה יותר מהכמה דקות שאני מסוגל לצפות בתכנית בה היא מופיעה, אבל מההתרשמות שלי - נראה שהיא מאוד חכמה, משכילה, רהוטה, סובלנית ומעט עוקצנית.

      אני מאחל לה את כל הטוב שבעולם בדרכה החדשה, ומקווה שבאמת תצליח להביא לשינוי במערכת המאוסה הזאת.

      אה, ולגבי שאלתך אלייה למה לא הצטרפה לפני שנתיים וחצי - אני מתאר לעצמי שהיא הייתה עסוקה מדי בלימודים וככל הנראה לא פנו אלייה בכלל מהליכוד, כמו שעשו עכשיו. היא לא יזמה זאת לבדה.

  • 1.

    Who Is the Real Gadol-Hador?

    Isaac Ashmedi, 13/11/08 12:12

    Harav Shmuel Izik Popack Shlita is the real Gadol-Hador